2006 жылға арналған республикалық бюджеттік бағдарламалардың паспорттарын бекiту туралы (Қазақстан Республикасы Парламентінің Шаруашылық басқармасы)

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 12 желтоқсандағы N 1235 Қаулысы (үзінді)

      Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Бюджет  кодексiне  сәйкес Қазақстан Республикасының Yкiметi  ҚАУЛЫ ЕТЕДI :

      1. Мыналардың:
      5, 6, 6-1-қосымшаларға сәйкес Қазақстан Республикасының Парламентi Шаруашылық басқармасының;

      2. Осы қаулы 2006 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгiзiледi.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң  
2005 жылғы 12 желтоқсандағы    
N 1235 қаулысына        
5-ҚОСЫМША        

102 - Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Шаруашылық басқармасы
      Бюджеттік бағдарламаның әкiмшiсi

2006 жылға арналған
"Қазақстан Республикасы Парламентiнiң қызметiн қамтамасыз ету"
деген 001 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны : 4636578 мың теңге (төрт миллиард алты жүз отыз алты миллион бес жүз жетпiс сегіз мың теңге).
       2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi : "Қазақстан Республикасының Парламентi және оның депутаттарының мәртебесi туралы" 1995 жылғы 16 қазандағы Қазақстан Республикасының конституциялық  заңы ; "Мемлекеттiк қызмет туралы" 1999 жылғы 23 шiлдедегi Қазақстан Республикасының  Заңы ; "Мемлекеттiк мекемелердің мемлекеттік қызметшi емес қызметкерлерiне және қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлерiне еңбекақы төлеу жүйесi туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2002 жылғы 11 қаңтардағы N 41  қаулысы ; "Қызмет телефондары мен мемлекеттiк органдардың аппаратын орналастыруға арналған алаң нормалары туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 1996 жылғы 3 қазандағы N 1217  қаулысы ; "Бюджет қаражатынан қаржыландырылатын ұйымдар бойынша электр энергиясын, жылуды, ыстық және суық суды және басқа да коммуналдық қызмет көрсетулердi тұтынудың нормативтерi туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 1998 жылғы 2 қарашадағы N 1118  қаулысы ; "Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органдарына көлiк қызметiн көрсету үшiн қызметтік жеңiл автомобильдердi пайдалануды ретке келтiру туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 1999 жылғы 27 мамырдағы N 663  қаулысы ; "Мемлекеттiк бюджеттің есебiнен ұсталатын мемлекеттік мекемелер қызметкерлерінің, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Парламентi депутаттарының Қазақстан Республикасының шегiндегi қызметтік iссапарлары туралы ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнің N 1428  қаулысы ; Қазақстан Республикасы Президентiнің Iс Басқармасының 2000 жылғы 29 қарашадағы N ІБ 01/42 бұйрығымен бекiтілген "Қазақстан Республикасы Парламентiнің Шаруашылық басқармасы туралы" Ережесi.
       3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi : республикалық бюджеттің қаражаты.
       4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты : Жүктелген функцияларды тиiмдi орындауға қол жеткiзу үшiн Қазақстан Республикасы Парламентiнің қызметiн қамтамасыз ету.
       5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi : Парламент депутаттарының жұмысы мен тұруы үшiн жағдайлар жасау; басқа елдер Парламенттерiмен және халықаралық ұйымдармен халықаралық байланысты қамтамасыз ету; мемлекеттік қызметшiлердің кәсiби біліктілігін арттыру; өзінің лауазымдық мiндеттерiн тиiмдi орындау және кәсiби шеберлiгiн жетiлдiру үшiн қойылатын біліктілiк талаптарына сәйкес кәсiптiк қызмет саласындағы білім беру бағдарламалары бойынша теориялық және практикалық бiлiмдi, шеберлiк пен дағдыны жаңарту.
       6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары :

N п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағдар-
лама-
лардың
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орын-
даушылар

1

2

3

4

5

6

7

1

001

  

Қазақстан
Республи-
касы
Парламе-
нтiнiң
қызметiн
қамтама-
сыз ету

  

  

  

2

  

001

Орталық
органның
аппараты

116 депутатты қамтама-
сыз ету
Қазақстан Республи-
касының Парламенті Сенатының және 
Мәжiлісінің 379 бiрлiк санында
аппараттарын,
Парламент Шаруашылық
басқармасының 39
бiрлiк санында аппаратын ұстау
ақшалай қамтамасыз етудi қамтиды, оның
iшiнде:
1. Шартқа сәйкес
жиырма чартерлiк
рейсті қамтамасыз ету;
2. Қызметтік тұрғын
үй алғанға депутаттардың тұруын
қамтамасыз ету;
3. Парламенттің әкiмшілiк ғимаратта-
рына және депутаттар-
дың қызметтiк тұрғын
үйiне қызмет көрсету
жөнiндегi қызметке
ақы төлеу;
4. Техникалық жабдық
пен инженерлiк желi-
лердi пайдалану және
оларға қызмет көрсету
жөнiндегi қызметке
ақы төлеу;
5. Қазақстан Республикасы
Парламентiнiң
инженерлiк желілерді,
ғимараттарын, құрылыстарын және
басқа объектілерiн
күрделi және ағымдағы
жөндеудi жүзеге асыру
жөнiндегі қызметке
ақы төлеу;
6. Заң жобаларын
әзiрлеу, заң шығару
қызметiнiң практикасы
бойынша зерттеу
материалдарын дайындау, әлеуметтік
және сараптамалық
сауалдар, заңнамалық
реттеу проблемалары
жөнiнде мониторинг
жүргiзу;
7. Парламент қызметiн
техникалық қолдау,
атап айтқанда:
Сенат пен Мәжiлістiң
жалпы отырыстары,
комитеттер, бюролар
отырыстары кезiнде
дауыс берудiң, күшейтудiң, ілеспе
аударманың, сөз
жазудың электрондық жүйелерiн;
компьютерлiк стенографиялау жүйесiн;/
кабельдi телевидение жабдығын;
шағын баспаханалық,
бейне және фото
жабдықтарды пайдалану
жөнiндегi қызметке
ақы төлеу.
1-7-тармақтарда белгiленген iс-шараларды iске
асыру мерзiмi
қаңтар-желтоқсан.
8. Қазақстан
Республикасы Парламентiнiң 10
жылдығына арналған
iс-шаралар өткiзудi
ұйымдастыру, iс-шараларды iске
асыру мерзiмі - 2006
жылғы І тоқсан.

Жыл бойы

Қазақстан
Республи-
касы
Парламе-
нтінің
Шаруашы-
лық
басқарма-
сы

3

  

007

Мемлекет-
тік
қызметші-
лердің
білікті-
лігін
арттыру

Бес бағыт бойынша
мемлекеттiк қызметші-
лердiң бiлiктілігін
арттыру жөніндегі
қызметтерге ақы төлеу:
1. Қазақстан
Республикасының
индустриалық-иннова-
циялық саясаты: оның
проблемалары мен
перспективалары;
2. Қазақстанның
ДСҰ-ға кiру шарттарының сауда-
тарифтiк саясаты;
3. Мемлекеттік
органдардың қазiргі
заманғы ақпараттық
технологиясы;
4. Қазақстан
Республикасындағы
саяси технология;
5. Қазақстан
Республикасының
құқықтық-шығармашылық
және заң шығару
процесi.
Мемлекеттік және
ағылшын тілдерiне
оқыту.

Жыл бойы

Қазақстан
Республи-
касы
Парламе-
нтінің
Шаруашы-
лық
басқарма-
сы

4

  

008

Мемлекет-
тік
органдар-
дың
ғимарат-
тарын,
үй-жайла-
ры мен
құрылыс-
тарын
күрделi
жөндеу

Тыныс-тiршілiктi
қамтамасыз ету
жүйелерiне қызмет
көрсету жөнiндегі
қалыпты жағдайлар
жасау үшiн Мәжілiс
ғимаратының жертөле
үй-жайын қайта
жаңарту (желдеткiш, су құбырын, жарық өткiзу), қаңтар-желтоқсан

Жыл бойы

Қазақстан
Республи-
касы
Парламе-
нтінің
Шаруашы-
лық
басқарма-
сы

5

  

009

Мемлекет-
тік
органдар-
ды материал-
дық-техни-калық
жарақ-
тандыру

Депутаттарға қызмет
көрсету үшiн: 
"Парламент Шаруашылық
басқармасының
автошаруашылығы" РМК
үшін автомашиналар
сатып алу, 2006 жылғы
сәуiр-тамыз;
Парламенттің жаңадан
салынған ғимараттары
үшін жиһаз, тұрмыстық
техника және басқа да
мүлiктер сатып алу,
қаңтар-желтоқсан

Жыл
бойы

Қазақстан
Республи-
касы
Парламе-
нтінің
Шаруашы-
лық
басқарма-
сы

6

  

017

Ақпарат-
тық
жүйелер-
дiң жұмыс
iстеуiн
қамтама-
сыз ету
және
мемлекет-
тiк органдар-
ды ақпарат-
тық-техни-калық
қамтама-
сыз ету
 

Парламенттегі қолданыстағы ақпараттық жүйелер
мен мiндеттердi
сүйемелдеу және
пайдалану, есептеу
техникасы құралдарына 
техникалық қызмет көрсету, есептеу жүйелеріне жүйелік қызмет көрсету, 2006 жылғы қаңтар-
желтоқсан;
Қазақстан Республикасы
Парламентiнiң Сенаты
мен Мәжiлісi
Аппараттарының
депутаттары мен
қызметкерлерiнiң
қызметiне қызмет
көрсету үшiн "Қазақстан
Республикасының
Парламентi Шаруашылық
басқармасының Инженерлiк орталығы"
РМК үшiн есептеу
техникасы мен лицензиялық бағдар-
ламалық өнiмдер сатып
алу, 2006 жылғы
ақпан-қараша

Жыл
бойы 

Қазақстан
Республи-
касы
Парламе-
нтінің
Шаруашы-
лық
басқарма-
сы

       7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер : Тiкелей нәтижелер: Қазақстан Республикасы Парламентiнің тиiмдi қызметiн қамтамасыз ету.
180 адамның кәсiптiк деңгейiн арттыру.
110 адамды мемлекеттiк тiлде оқыту.
200 адамды шетел тiлiне оқыту.
Мыналар: 50 бiрлiк отырыс үстелiнің креслолары, 60 бiрлiк кеңселiк шкафтар, 40 бiрлiк келушілерге арналған 2 орындық диван; 18 бiрлiк жұмсақ демалыс жиһазы, 2 бiрлiк басшыға арналған жұмсақ демалыс жиһазы, 108 бiрлiк әртүрлi сейф, 14 бiрлiк өндiрiстiк шаңсорғыш, 14 бiрлiк кiлем жуғыш машиналар; 1 бiрлiк бу тазартқыш; 10 бiрлiк көшiру аппараттары, 60 бiрлiк орташа тоңазытқыштар және 40 бiрлiк шағын тоңазытқыштар; 5 бiрлiк Сенат үшiн металл детекторлары; 1 бiрлiк жиһаз қоймасы модулi, 150 бiрлiк теледидар үшiн тумбалар сатып алынды.
      Мыналар: 2 бiрлiк Мерседес-Бенц; 15 бiрлiк жеңiл автомашина; 2 бiрлiк шағын автобус және 1 бiрлiк автобус сатып алынды; 
ВОSCH INTEGRUS жабдықтарына толығымен сәйкес келетiн конгресс жүйелерiнің жұмыс iстеуi үшiн жабдықтардың резервтiк қорын құру мыналар сатылып алынды: аударма арналар қайта қосатын "Соnсеntus"  делегат пульті - 30 бiрлік, делегат пульті + есептеуші Микропроцессор карточкасы + LCD + арналардың селекторлары - 100 бiрлiк; алынатын ұзартылған микрофон "Соcentus" - 140 бiрлік; ұзындығы 1.2 м және 3.5 мм кабелiмен "иектегi" құлақтауыштар jack ажыратушыларымен - 200 бiрлік; 8-арналы сандық инфрақызыл қабылдағыш - 100 бiрлік; орташа қуатты сандық инфрақызыл сәулелi шығарғыш, 260 IRED, 9W/sr, 90-260VАС - 6 бiрлік; ұзарту кабелi DCN, 100м, ажыратқыш - 5 бiрлік; аудармашының пультi LCD экранымен және жарық шығарушы экранымен - 3 бiрлiк; DCN кеңейтiлген орталық блогi - 3 бiрлік; кеңейтiлген DCN блогы - 3 бiрлік; аналогтық жабдығын қосу блогi - 3 бiрлік; DCN-ге қосу модулі - 3 бiрлік; 8 арналы инфрақызыл сандық таратқыш - 3 бiрлік.
      ВOSCH INTEGRUS жабдықтарына толығымен сәйкес келетiн стенограмма жүргiзу мен iлеспе аударма арналған мынадай жабдықтар сатылып алынды: LCD экранымен және жарық шығарушы экранымен аудармашыға арналған пульті - 14 бiрлік; аудармашы құлақтауыштары - 28 бiрлік; орталықтандырылған кеңейтiлген DCN блогы - 7 бiрлік; аналогты блогын қосу жабдығы - 7 бiрлiк; DCN-ге қосу модулi - 7 бiрлік; инфрақызыл 4 арналы сандық инфрақызыл таратушысы - 7 бiрлік; орташа қуатты инфрақызыл сандық сәуле шығарғышы, 260 IRED, 9W/sr, 90-260VАС - 7 бiрлiк; ИК радиаторы үшiн монтаждық кронштейн - 7 бiрлiк; 4 арналы инфрақызыл сандық қабылдағышы - 210 бiрлік; ИК қабылдағышы үшін аккумуляторлар жиынтығы - 210 бiрлік; 56 инфрақызыл қабылдағыштары үшiн зарядтау кейстерi - 7 бiрлiк; ұзындығы 1.2 м және 3.5 мм кабелдерiмен jack ажыратушыларымен "иектегi" стерео құлақтауыш - 315 бiрлік; Plena микширлiк дауыс күшейтушiсi 180/120W - 7 бiрлік; LINE ARRAY Дауыс бағанасы, 45/30W (60Х8СМ) - 14 бiрлiк; FlexiDone I түрлi-түстi 1/4 "ТВ камера декоративтiк корпусiмен, 330 ТВЛ, РАL, 4,5 lx, объектив 6 мм, DSP, 12VDC-28VАС - 7 бiрлік; 14" түрлi-түстi кәсiби монитор, 400 ТВЛ, РАL, ашық 2 видео және 1 аудио кiру/шығу регенерациясымен, 230VАС, 50НZ - 14 бiрлік; тұратын қол радиомикрофоны - 7 бiрлік; 100М дауыс күшейткiш үшiн 2х0,75 кабелi, 100м екi қабатты оқшаулатқыш - 14 бiрлік; транктiк желі таратушы - 7 бiрлік; ұзартушы DCN кабелi 100м, таратушысыз - 7 бiрлік; кабельды коннекторлар үшiн (25 жұп) жинағымен - 7 бiрлік; коаксиальный RG59 75 Оm кабелi, 100 м, ВNС коннекторы 4 дана - 14 бiрлік; мамандандырылған плата жинағы - 4 бiрлiк.
      Мыналар: технологиялық компьютерлердi жаңартуға арналған 26 бiрлiк компьютерлiк техника; 5 бiрлiк жабдықталған сервер; қолданылатын жұмыс станциялары 123 бiрлік; жеке компьютерлер 163 бiрлік; 23 бiрлiк түрлi-түстi принтер; арнайы мақсаттағы принтерлер 1 бiрлік; 14 бiрлiк желілік принтер; 14 бiрлiк сканер; плазмалық панельдер 5 бiрлiк сатып алынды.
Түпкi нәтижелер:
Депутаттардың жұмыс iстеуi мен тұруы үшін жағдай жасау. Парламент Палаталары мен Парламент Шаруашылық басқармасы аппараттарының 41,1% қызметкерлерінің біліктілігін арттыруға, Парламент Палаталары аппараттарының 19,8% қызметкерлерiн мемлекеттiк тiлдi оқытуға, Парламенттің депутаттық корпусының 37,4%-ының ағылшын тiлiн оқуға қажеттілігiн қамтамасыз ету.
Парламент Палаталарының жоспарына сәйкес жоспарлы 20 (жиырма) чартерлiк рейс жасалды.
Парламенттің жаңадан салынған ғимараттары жиһазбен, тұрмыстық техникамен және басқа да мүлiктермен 100% жабдықталды.
20 автомашина сатып алу қажеттілігі 100% жүзеге асырылды.
Парламент қызметкерлерiнің 100%-ы, соның iшiнде депутаттар корпусы желiде жұмыс iстейдi, Интернет пен электронды почта жәшiктерiне қосылған; Парламентте қолданыстағы типтiк және мамандандырылған ақпараттық жүйелермен және мiндеттермен 100% қамтамасыз етiлген.
Депутаттардың жедел жұмыс iстеуi және өздерінің функцияларын тиiмдi iске асыруы үшiн ақпараттық-есептеу желiсi мен бағдарламалық-техникалық кешендер арқылы Парламенттің заң шығарушылық және ұйымдастырушылық қызметін 100% қолдау және жәрдем көрсету.
Республиканың заңнамалық базасы қамтамасыз етілетiн сапалы заңдармен қамтамасыз ету. Орнына заң шығарушының еркiн дұрыс көрсетілетін немесе мүлдем алмастыратын заңға тәуелдi сансыз актiлер қабылданып жатқан тікелей қолданылатын заңдардың жетiспеуiне байланысты проблемаларды шешу.
2006 жылы Қазақстан Республикасының Парламентiне 72 заң жобасы келіп түстi (59-ына Үкiмет, 13-iне депутаттар бастамашы болды). Бұдан басқа, Палатаның заң шығару портфелiнде Палатаның қарауына Мәжілістiң үшiншi шақырылымының 7-сессиясынан ауысқан 126 заң жобасы болды (58-iне Үкiмет, 68-iне депутаттар бастамашы болған). Сегiз ай жұмыс ішінде Мәжіліс 80-ге жуық заң жобасын қарап, мақұлдап, Парламент Сенатына жiбердi. Сенат қабылдағаннан және ел Президентi қол қойғаннан кейiн 40 заң жобасы заң күшiне еніп, Қазақстан Республикасының құқықтық базасын толықтырды. Президент қол қойған жалпы заңдардың 12-сi негiзгi, жаңадан қабылданған, 31-i негiзгi заңдарға өзгерiстер мен толықтырулар енгізетiн заң жобалары, 17-сi Қазақстан Республикасының Үкіметі ұсынған, бекiтілген халықаралық конвенциялар, хаттамалар, келiсiмдер мен шарттар.
Қаржы-экономикалық нәтижесі:
Бiр депутаттың қызметiн ұстауға жұмсалатын орташа шығыс 33 690,8 мың теңгенi құрайды. Бiр нормативтiк құқықтық актіні халықаралық нормаларға сәйкес келтiруге арналған шығындар көлемі, бiр келiсiмге қол қою.
Бiр қызметкердiң біліктілігiн арттырудың орташа құны 5505 теңге, бiр қызметкердi мемлекеттік тілдi оқытудың орташа құны 27 200 теңге, бiр қызметкердi ағылшын тiлiне оқытудың орташа құны 15000 теңге.
Бiр адамға арналған техникалық қолдаудың орташа құны 10,500 мың теңгенi құрайды, Парламентте қолданыстағы типтiк және мамандандырылған ақпараттық жүйелер мен мiндеттердi сүйемелдеудің және пайдаланудың, есептеу техникасы құралдарына техникалық қызмет көрсетудің және есептеу жүйелерiне жүйелiк қызмет көрсетудің нақты уақыт режимiндегi бiр адамға арналған орташа құны 1,107 мың теңгенi құрайды.
Уақтылығы: Парламент Палаталарының кезектi сессияға арналған негiзгi iс-шараларының бекітілген жоспарларындағы мерзiмдерге сәйкес заң жобаларын шығару және бұл үшiн жасалған шарттарында белгiленген мерзiмдерге сәйкес жыл бойы iс-шараларды орындау. Автокөлiктік қызмет көрсету, Парламенттің заң шығару қызметiн техникалық қолдау, Парламентте қолданыстағы типтiк және мамандандырылған ақпараттық жүйелер мен мiндеттердi сүйемелдеу және пайдалану, есептеу техникасы құралдарына техникалық қызмет көрсету және есептеу жүйелерiне жүйелiк қызмет көрсету жөнiндегi шарттық мiндеттемелердi толық әрi уақтылы орындау және орындалған iс-шаралар бойынша жазбаша сыни ескертпелердің болмауы.
Сапасы:
Қабылданатын заңдардың сапасын арттыру, заңнаманың тұрақтылығы, басқаша айтқанда, қабылданатын заңдарға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзудiң болмауы сонда ғана қамтамасыз етіледi.

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң   
2005 жылғы 12 желтоқсандағы      
N 1235 қаулысына          
6-ҚОСЫМША              

102 - Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Шаруашылық басқармасы
      Бюджеттік бағдарламаның әкiмшiсi
 

2006 жылға арналған
"Заң жобалары мониторингінiң автоматтандырылған жүйесiн құру"
деген 002 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны : 60000 мың теңге (алпыс миллион теңге).
       2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi : Жоқ.
       3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздерi : республикалық бюджеттiң қаражаты.
       4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты : Қазақстан Республикасы Парламентiнің заң шығару жөніндегi ақпаратқа уақтылы әрi сенiмдi қол жеткізу және заң жобаларын қабылдау әрi қолданыстағы заңдардың тиiмділігi жөнiндегi мәселелердi бұқаралық сипатта әрi қызу талқылау мүмкіндiгi.
       5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi : Парламент жұмысының ашықтығын және жұртшылықпен керi байланыстың болуын қамтамасыз ету; Өңiрлердегi жұмысы кезiнде депутаттық корпус үшiн ақпаратпен жұмыс iстеудің бiрыңғай кеңiстiгiн құру; Ақпаратты жинау әрi алмасу үшiн қызметкерлердің топтық жұмысын ұйымдастыра отырып, ақпаратты өңдеудің бiрыңғай технологиясын құру, Мүдделi шаруашылық жүргiзушi субъектiлерге, қоғамдық ұйымдарға, мемлекеттiк басқару органдары мен азаматтарға оларға берiлген қол жеткізудi құқықтарын сәйкес барлық қол жеткiзу көздердің ақпаратына электронды сәйкестендiрiлген құжатта негiзделген әмбебап қол жетiмдiктi қамтамасыз ету.
       6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары :

N п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағдар-
лама-
лардың
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орын-
даушылар

1

2

3

4

5

6

7

1

002

  

Заң жобалары
монито-
рингінің
автомат-
тандырыл-
ған жүйе-
сін құру

1. "Заң жобасы" кіші
жүйесінің "Деректер
қоймасы" модулін
әзірлеу, 2006 жылғы
ақпан-желтоқсан.
2. "Деректер қоймасы"
кiшi жүйесiн құруға
арналған техникалық
тапсырманы әзiрлеу,
2006 жылғы ақпан-желтоқсан.
3. Операторлар мен
БЖДҚ үшiн жарақтан-
дырылған, периферия-
лық жабдығы және компьютерлiк жабдығы
бар серверлер жиынтығын сатып алу,
2006 жылғы
ақпан-желтоқсан.
4. "Кітапхана" кiшi
жүйесiн құруға
арналған техникалық
тапсырманы әзiрлеу,
2006 жылғы ақпан-
желтоқсан.
5. "Депутат сайты"
кiшi жүйелерiн
әзiрлеу, 2006 жылғы
ақпан-желтоқсан.

Жыл бойы

Қазақстан
Республи-
касы
Парламе-
нтінің
Шаруашы-
лық
басқарма-
сы

       7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер : Тiкелей нәтижелер:
Әзiрленген және енгізiлген кiшi жүйелер:
- "Заң жобасы". Кiшi жүйенiң негізгi мақсаты: қаралатын заң жобаларын қадағалау және бақылау, Парламенттің, Сенат пен Мәжілістің Регламенттерiне сәйкес заң шығару рәсімінің барлық операцияларын қолдау, мұрағат жүргізу және деректердi жергілікті Интранет желiсi мен жаһандық Интернет желiсiнде көрсету;
- "Парламенттің ақпараттық қоры". Кіші жүйенің негiзгi мақсаты Қазақстан Республикасы Парламентiнiң ағымдағы жұмысы туралы және заң шығару қызметiнің жұмыс кезеңдерi туралы ақпаратпен қамтамасыз ету, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Парламентiнің Сенаты мен Мәжiлiсi Палаталарының, сондай-ақ олардың құрылымдық бөлiмшелерiнің заң шығару жұмысына байланысты ақпараттың барлық түрiне жедел әрi сенiмдi қол жеткізудi қамтамасыз ету болып табылады;
- "Электоратпен байланыс". Кішi жүйенің негізгi мақсаты жаһандық Интернет желiсiнде сайлаушылармен диалогты қамтамасыз ету, интерактивтi сұраусалулар мен форумдар өткiзу, бекітiлген тақырып бойынша аудио-, видеоконференциялар мен брифингтер өткізу болып табылады;
- "Депутат сайты" Кіші жүйенің негізгi мақсаты жаһандық Интернет желiсi мен Парламенттiң iшкi Интранет желiсiн пайдаланушыларға әрбiр депутат жөнінде ауқымды ақпарат беру және электоратпен керi байланыс жасау;
- "Деректер қоймасы". Бұл кiшi жүйенің мақсаты - материалдарды сақтау, сұралатын ақпаратты енгiзудi, iздеу мен шығаруды автоматтандыру;
- "Парламент кiтапханасы". Кiшi жүйенің негізгi мақсаты Парламенттің кітапхана қорын есепке алудың, іздеудің, тiркеудiң, сондай-ақ электронды түрдегi кітаптар мен мерзiмдi басылымдарға қол жеткiзудің технологиялық процесiн автоматтандыру болып табылады.
- "Отырыс". Кiшi жүйенiң мақсаты - бюро, жалпы және бiрлескен отырыстар өткізген кезде сүйемелдеушi ақпараттың бәрiн электронды түрде ұсыну.
Түпкі нәтижелер:
Заң шығару қызметi үшiн қажеттi барлық ақпарат түрiне қол жеткізудің бiрыңғай нүктесi есебiнен депутаттар корпусының және Сенат, Мәжіліс аппаратының жұмыс iстеуiнің ыңғайлы әрi қолайлы болуын арттыру;
Парламенттің заң шығару қызметi жөнiндегi материалдарды: iс-шаралар жоспарын, бiр жылдағы заң шығару жұмыстарының жоспарын, бiр жылдағы жұмыс қорытындысын, жалпы отырыстар мен бюролардың күн тәртiбiн, қаралатын заң жобаларының iлеспе құжаттары бар мәтiндерiн Сенат, Мәжіліс бюроларының қаулыларын, комитеттер мен заңнама бөлiмінің қорытындыларын, талдамалық жазбаларды, салыстырма кестелерді, стенографиялық есептердi, келісу комиссияларының қаулыларын, заң жобаларының түпкi нұсқаларының мәтіндерін, заң жобаларының өтуi туралы мәлiметтердi және аудио-, фото-, видеоматериалдарды деректер қоймасына 100% беру және пайдаланушыларға берілген құқықтарға сәйкес олардың сұраулары бойынша қол жетiмділiктi ұйымдастыру;
Жалпы және бiрлескен отырыстар өткiзген кезеңде сүйемелдеушi барлық iлеспе ақпаратты 100% электронды түрде беру;
Интернет желiсi арқылы депутаттар корпусына тұңғыш рет заң жобаларын, қолданыстағы заңдарды, сондай-ақ күшiне енiп, қолданыла бастағаннан кейiн жаңадан қабылданған заңдарды қарау жөнiнде шаруашылық жүргiзушi мүдделi субъектiлермен, қоғамдық ұйымдармен және жекелеген азаматтармен талқылау, сұрау сауалды жүргізу мүмкiндiгi жасалды;
Интернетке қол жетiмдiлiк болған жағдайда өңiрлерде және басқа жерлерде жүрген кезде депутаттар корпусына 100% ақпарат беру;
Интернет желiсiнде депутаттар корпусы туралы ақпаратты: өмiрбаянын, өңiр ақпаратын, округтегi жұмысын, Парламенттегi жұмысын, жарияланымдарын, фотоальбомдарды, депутаттарға хаттарды 100% беру. Қаржы-экономикалық нәтижесi:
Жобаны іске асырудың экономикалық тиiмдiлiгi заң жобаларын қарау циклын қысқарту, яғни қаралатын заң күшіне енген заң жобаларын ұлғайту есебiнен заң жобаларының қарауға жұмсалатын шығыстарды қысқартудан түсетін кірістердің өсуiнен көрсетiлген. Заң жобаларын қарауға жұмсалатын шығыстарды шамамен 22%-ға қысқарту.
Уақытылығы:
Мемлекеттік сатып алу туралы жасалатын шарттарда белгiленген мерзiмдерге сәйкес.
Сапасы:
Қазақстан Республикасы Парламентiнің заң шығару қызметi туралы уақтылы және сенiмдi ақпарат алу.

Қазақстан Республикасы   
 Yкiметiнiң         
2005 жылғы 12 желтоқсандағы 
N 1235 қаулысына     
6-1-қосымша        

       Ескерту. Қаулы 6-1-қосымшамен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2006.07.31.  N 470б  қаулысымен.

102 - Қазақстан Республикасы Парламентiнiң
Шаруашылық басқармасы
       Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi

2006 жылға арналған
"Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Шаруашылық басқармасы
объектiлерін салу және қайта жаңарту" деген 003 республикалық
бюджеттiк бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны:  400000 мың теңге (төрт жүз миллион теңге).
       2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк-құқықтық негiзi: "Қазақстан Республикасының Парламентi және оның депутаттарының мәртебесi туралы" 1995 жылғы 16 қазандағы Қазақстан Республикасының  Конституциялық Заңы .
       3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi:   республикалық бюджет қаражаты.
       4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты:  Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Шаруашылық басқармасы объектiлерiнiң тиiмдi жұмыс iстеуi.
       5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi:  Астана қаласындағы Қазақстан Республикасы Парламентi Сенатының ғимараты құрылысын бiтiрудi қамтамасыз ету.
       6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары:

N
п/п

Бағдарламаның коды

Кіші бағдарлама ның коды

Бағдарламаның (кіші бағдарламаның) атауы

Бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар

Іске асыру мерзімі

Жауапты  орындаушылар

1

2

3

4

5

6

7

1

003

  

Қазақстан Республикасы Парламентінің Шаруашылық басқармасы объектілерін салу және қайта жаңарту

"Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 9 желтоқсандағы N 1228 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы"  Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 11 шілдедегі N 656 қаулысының  2 қосымшасына сәйкес инвестициялық жобаларды тізбе бойынша және бөлінген сома шеңберінде іске асыру оның ішінде Астана қаласындағы Қазақстан Республикасы Парламент Сенатының ғимараты құрылысын бітіруі.

қаңтар - желтоқсан

"Қазақстан Республикасы Парламентінің Шаруашылық басқармасы

       7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудың ықтимал нәтижелерi:
      Тiкелей нәтиже: Астана қаласындағы Қазақстан Республикасы Парламентi Сенатының ғимаратын тапсыру және пайдалануға беру.
      Түпкiлiктi нәтиже: объектiнi iске қосу.
      Қаржы-экономикалық нәтижесi: талдаудың қорытындысы бойынша жобаны iске асырудың тиiмдiлiгi.
      Уақтылығы: жасалған шарттарға байланысты атқарылған жұмыстар, белгiленген мерзiмдерге сәйкес.
      Сапасы: құрылыс нормалары мен ережелерiне сәйкес.

      

Об утверждении паспортов республиканских бюджетных программ на 2006 год (Хозяйственное управление Парламента Республики Казахстан)

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 декабря 2005 года N 1235 (выписка)

      В соответствии с  Бюджетным  кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить паспорта республиканских бюджетных программ на 2006 год:
      Хозяйственного управления Парламента Республики Казахстан согласно приложениям  5,   ,   6-1 .

      2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2006 года.

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан

ПРИЛОЖЕНИЕ 5              
к постановлению Правительства      
Республики Казахстан          
от 12 декабря 2005 года N№1235     

102 - Хозяйственное управление Парламента Республики Казахстан
          Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
001 "Обеспечение деятельности Парламента Республики Казахстан"
на 2006 год

       1. Стоимость:  4636578 тысяч тенге (четыре миллиарда шестьсот тридцать шесть миллионов пятьсот семьдесят восемь тысяч тенге).
       2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы:   Конституционный Закон  Республики Казахстан от 16 октября 1995 года "О Парламенте Республики Казахстан и статусе его депутатов";  Закон  Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О государственной службе";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 11 января 2002 года N 41 "О системе оплаты труда работников государственных учреждений, не являющихся государственными служащими и работников казенных предприятий";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 3 октября 1996 года N 1217 "О служебных телефонах и нормах площадей для размещения аппарата государственных органов";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 2 ноября 1998 года N 1118 "О нормативах потребления электроэнергии, тепла на отопление, горячей и холодной воды и других коммунальных услуг по организациям, финансируемым из средств бюджета";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 27 мая 1999 года N 663   "Об упорядочении эксплуатации служебных легковых автомобилей для транспортного обслуживания государственных   органов Республики Казахстан";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 22 сентября 2000 года N 1428   "Об утверждении Правил о служебных командировках в пределах Республики Казахстан работников государственных учреждений, содержащихся за счет средств государственного бюджета, а также депутатов Парламента Республики Казахстан"; Положение "О Хозяйственном управлении Парламента Республики Казахстан" утвержденное приказом Управления Делами Президента Республики Казахстан от 29 ноября 2000 года N УД 01/42.
       3. Источники финансирования бюджетной программы:  средства республиканского бюджета.
       4. Цель бюджетной программы:  обеспечение деятельности Парламента Республики Казахстан для достижения эффективного выполнения возложенных функций.
       5. Задачи бюджетной программы:  создание условий для работы и проживания депутатов Парламента; обеспечение международных связей с Парламентами других стран и международными организациями; повышение профессиональной квалификации государственных служащих; обновление теоретических и практических знаний, умений и навыков по образовательным программам в сфере профессиональной деятельности в соответствии с предъявляемыми квалификационными требованиями для эффективного выполнения своих должностных обязанностей и совершенствования профессионального мастерства.
       6. План мероприятий по реализации бюджетной программы:
 

№N
п/п

Код
про-
граммы

Код
под-
про-
граммы

Наименование
программы
(под-
программы)

Мероприятия по реализации
программы (подпрограмм)

Сроки реали-
зации

Ответст-
венные
исполни-
тели

1

2

3

4

5

6

7

1

001

  

Обеспечение деятельности
Парламента
Республики
Казахстан

  

  

  

2

  

001

Аппарат центрального органа

Обеспечение
116 депутатов
включает в
себя денежное
содержание
депутатов,
аппаратов
Сената и
Мажилиса
Парламента в
количестве
379 единиц и
аппарат
Хозяйствен-
ного
управления
Парламента в
количестве 39
единиц, в
том числе:
1. Обеспече-
ние двадцати
чартерных
рейсов
согласно
договору.
2. Обеспече-
ние прожива-
ния депутатов
до получения
служебного
жилья.
3. Приобрете-
ние услуг по
обслуживанию
администра-
тивных зданий
Парламента и
служебного
жилья депута-
тов.
4. Приобрете-
ние услуг по
эксплуатации
и обслужива-
нию техни-
ческого обо-
рудования и
инженерных
систем.
5. Приобрете-
ние услуг по
осуществлению
капитального
и текущего
ремонта
инженерных
систем,
зданий,
сооружений и
других
объектов
Парламента
Республики
Казахстан.
6. Разработка
проектов
законов,
подготовка
исследова-
тельских
материалов
по практике
законодатель-
ной деятель-
ности, прове-
дение социо-
логических и
экспертных
вопросов,
мониторинга
по проблемам
законо-
дательного
регулиро-
вания.
7. Приобрете-
ние услуг по обеспечению технической
поддержки
деятельности
Парламента, а
именно
эксплуатация:
электронных
систем
голосования,
усиления,
синхронного
перевода,
записи речи
во время
пленарных
заседаний,
заседаний
комитетов,
бюро Сената
и Мажилиса;
систем
компьютерного
стенографи-
рования;
оборудования
кабельного
телевидения;
типографс-
кого, видео
и фото
оборудования.
Срок
реализации
мероприятий,
отмеченных
в  п. 1-7 ян-
варь-декабрь.
8. Организа-
ция проведе-
ния мероприя-
тий посвящен-
ных 10-летию
Парламента
Республики
Казахстан,
срок реализа-
ции мероприя-
тий - 1
квартал 2006
года.

в
тече-
ние
года

Хозяйст-
венное управление Парламента Республики
Казахстан

3

  

007

Повышение
квалификации
государст-
венных
служащих

Приобретение
услуг по
повышению
квалификации
государствен-
ных служащих
по пяти
направлениям:
1. Индустри-
ально-иннова-
ционная
политика
Республики
Казахстан:
проблема и
перспективы.
2. Торгово-
тарифная
политика в
условиях
вступления
Казахстана в
Всемирную
Торговую
Организацию.
3. Современ-
ные информа-
ционные
технологии
государствен-
ных органов.
4. Полити-
ческие техно-
логии в
Республике
Казахстан.
5. Право-
творческий и
законо-
дательный
процесс
Республики
Казахстан.
Обучение
государствен-
ному и
английскому
языкам.

в тече-
ние   года

Хозяйст-
венное управление Парламента Республики
Казахстан

4

  

 008

Капитальный
ремонт
зданий, помещений и
сооружений государст-
венных органов

Реставрация
подвального
помещения в
здании
Мажилиса
(проведение
вентиляции,
водопровода,
освещения)
для создания
нормальных
условий по
обслуживанию
систем жизне-
обеспечения,
январь-
декабрь.

в
тече-
ние
года

Хозяйст-
венное управление Парламента Республики
Казахстан

5

  

 009

Материально-
техническое
оснащение
государ-
ственных
органов

Приобретение:
автомашин
для РГП
"Авто-
хозяйство
ХОЗУ
Парламента"
для обслужи-
вания депу-
татов,
апрель-август
2006 года;
мебели,
бытовой
техники и
прочих
предметов
интерьера
для вновь
построенных
зданий
Парламента,
январь-
декабрь.   

в тече-
ние
года

Хозяйст-
венное управление Парламента Республики
Казахстан

6

  

 017

Обеспечение функциониро-
вания инфор-
мационных систем и информацион-
но-техни-
ческое обеспечение государст-
венных органов

Сопровождение
и эксплуата-
ция РГП
"Инженерный
центр ХОЗУ
Парламента
Республики
Казахстан"
действующих в
Парламенте
информацион-
ных систем и
задач, техни-
ческое обслу-
живание
средств вы-
числительной
техники,
системное
обслуживание
вычислитель-
ных систем,
январь-
декабрь 2006
года;
Приобретение
вычислитель-
ной техники и
лицензион-
ных програм-
мных продук-
тов для РГП
"Инженерный
центр ХОЗУ
Парламента
Республики
Казахстан"
для обслужи-
вания дея-
тельности
депутатов и
работников
Аппаратов
Сената и
Мажилиса
Парламента
Республики
Казахстан,
февраль-
ноябрь 2006
года. 

в
тече-
ние
года 

Хозяйст-
венное управление Парламента Республики
Казахстан

<*>
      Сноска. В пункт 6 внесены изменения постановлением Правительства РК от 18 сентября 2006 года N  877 .

       7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы:  Прямые результаты:
Обеспечение эффективной деятельности Парламента Республики Казахстан.
Повышение профессионального уровня 180 человек.
Обучение государственному языку 110 человек.
Обучение английскому языку 200 человек.
Приобретение: кресла к столу заседаний - 50 единиц; шкафы офисные - 60 единиц; диван 2-х местный для посетителей - 40 единиц; мягкий уголок отдыха - 18 единиц; мягкий уголок отдыха для руководителя - 2 единицы; сейфы различные - 108 единиц, пылесосы промышленные - 14 единиц, ковромоечные машины - 14 единиц; пароочиститель - 1 единица; копировальных аппаратов - 10 единиц; холодильники средние - 60 единиц; металлодетекторы для Сената - 5 единиц; модуль мебельного склада - 1 единица; тумбы для телевизоров - 150 единиц.
Приобретение: Мерседес-Бенц - 2 единицы; легковые автомобили - 15 единиц; Микроавтобус - 2 единицы и автобус - 1 единица.
Приобретение для создания резервного запаса оборудования для функционирования конгресс систем полностью совместимым с имеющимся оборудованием ВОSСН INTEGRUS: пульт делегата "Соncentus" с переключателем каналов перевода - 30 единиц; пульт делегата + считыватель Микропроцессорной карточки + LСD + селектор каналов - 100 единиц; съемный удлиненный микрофон "Соncentus" - 140 единиц; наушники "под подбородок" с кабелем длиной 1.2 м и 3.5 мм разъемом jaск - 200 единиц; 8-ми канальный инфракрасный цифровой приемник - 100 единиц; инфракрасный цифровой излучатель средней мощности, 260 IRED, 9W/sr, 90-260VАС - 6 единиц; удлинительный кабель DCN, 100 м, без разъемов - 5 единиц; пульт переводчика с LCD   экраном и подсветкой экрана - 3 единицы; расширенный центральный блок DCN - 3 единицы; блок расширения DСN - 3 единицы; блок подключения аналогового оборудования - 3 единицы; модуль подключения к DCN - 3 единицы; инфракрасный 8-ми канальный цифровой передатчик - 3 единицы.
Приобретение оборудования для ведения стенограммы и синхронного перевода полностью совместимым с имеющимся оборудованием ВОSСН INTEGRUS: пульт переводчика с LСD экраном и подсветкой экран - 14 единиц; наушники переводчика - 28 единиц; расширенный центральный блок DCN - 7 единиц; блок подключения аналогового оборудования - 7 единиц; модуль подключения к DCN - 7 единиц; инфракрасный 4-х канальный цифровой передатчик единиц; инфракрасный цифровой излучатель средней мощности, 260 IRED, 9W/sr, 90-260VАС - 7 единиц; монтажный кронштейн для ИК радиаторов - 7 единиц; 4-х канальный инфракрасный цифровой приемник - 210 единиц; комплект аккумуляторов для ИК приемников - 210 единиц; кейсы для зарядки 56 инфракрасных приемников - 7 единиц; стерео наушники "под подбородок" с кабелем длиной 1.2 м и 3.5 мм разъемом jаск - 315 единиц; Рlеnа микширующий усилитель 180/120W - 7 единиц; LINE АRRАУ Звуковая колонка, 45/30W (60Х8СМ) - 14 единиц; FlexiDome I цветная 1/4" ТВ камера в декоративном корпусе, 330 ТВЛ, РАL, 4,5 lх, объектив 6 мм, DSР, 12 VDС-28VАС - 7 единиц; 14" цветной профессиональный монитор, 400 ТВЛ, РАL, сквозные 2 видео и 1 аудио входы/выходы с регенерацией, 230VАС, 50НZ - 14 единиц; ручной радиомикрофон/стойка - 7 единиц; 100М кабель для громкоговорителя, 2x0,75, двойная изоляция, 100 м - 14 единиц; разветвитель транковой линии - 7 единиц, удлинительный кабель DСN 100 м, без разъемов - 7 единиц; комплект кабельных конекторов (25 пар) - 7 единиц; кабель коаксиальный RG59 75 Оm, 100 м, ВNС коннектор 4 штуки - 14 единиц; комплект специализированных плат - 4 единиц.
Приобретение: компьютерная техника для обновления технологических компьютеров - 26 единиц, серверы с оснасткой - 5 единиц, рабочие станции пользователей - 123 единицы; персональные компьютеры - 163 единицы; локальные принтеры - 123 единицы; цветные принтеры - 23 единицы, принтер специального назначения - 1 единица; сетевые принтеры - 14 единиц, сканеры - 14 единиц; плазменные панели - 5 единиц.
 
Конечные результаты:
Создание условий для работы и проживания депутатов.
Обеспечение потребности в повышении квалификации 41,1 % работников аппаратов Палат Парламента и ХОЗУ Парламента, в обучении государственному языку 19,8 % работников, в обучении английскому языку 37,4 % из числа депутатского корпуса Парламента.
Согласно плану Палат Парламента произведено плановых чартерных рейсов 20 (двадцать).
На 100 % оснащены мебелью, бытовой техникой и прочими предметами интерьера вновь построенные здания Парламента.
На 100 % удовлетворена текущая потребность в автомобилях.
100 % сотрудников Парламента, в том числе и депутатский корпус, работают в сети, имеют доступ в Интернет и электронные почтовые ящики; 100 % обеспечены действующими в Парламенте типовыми и специализированными информационными системами и задачами.
Поддержание и содействие законотворческой и организационной деятельности Парламента посредством информационно-вычислительной сети и программно-технических комплексов, чтобы депутаты могли работать оперативно и эффективно реализовывать свои функции. Обеспечение качественными законами, в которых будет обеспечена законодательная база республики. Решение проблем, связанных с нехваткой законов прямого действия, вместо которых принимаются бесчисленные подзаконные акты, искажающие или вовсе подменяющие волю законодателя.
В 2006 году в Парламент Республики Казахстан поступило 72 законопроекта (59 - инициировано Правительством, 13 - депутатами). Кроме того, в законодательном портфеле Палаты находилось 126 проектов законов, перешедших на рассмотрение Палаты с 7 сессии Мажилиса третьего созыва (58 - инициированных Правительством, 68 - депутатами). За восемь месяцев работы Мажилисом рассмотрено, одобрено и направлено в Сенат Парламента около 80 проектов законов. После принятия Сенатом и подписания Президентом страны 40 законопроектов обрели силу законов и пополнили правовую базу Республики Казахстан. Из общего числа законов, подписанных Президентом, 12 основных, вновь принятых законодательных актов, 31 - вносящих изменения и дополнения в основные законы, 17 - ратифицированных международных конвенций, протоколов, соглашений и договоров представленные Правительством Республики Казахстан. 
 
Финансово-экономическая эффективность:
Средние расходы на обеспечение деятельности одного депутата составляет 33 690,8 тыс. тенге.
Средняя стоимость повышения квалификации одного работника 5505 тенге, средняя стоимость обучения государственному языку одного работника 27 200, тенге, средняя стоимость обучения английскому языку одного работника 15 000 тенге.
Средняя стоимость технической поддержки на одного человека составляет - 10,500 тыс. тенге. Средняя стоимость сопровождения и эксплуатации действующих в Парламенте типовых и специализированных информационных систем и задач, технического обслуживания средств вычислительной техники и системного обслуживания вычислительных систем в реальном режиме времени на одного человека составляет 1,107 тыс. тенге.
 
Своевременность: Выпуск законопроектов в соответствии со сроками в утвержденных Планах основных мероприятий Палат Парламента на очередную сессию и выполнение для этого мероприятий в течение года в соответствии с установленными сроками с заключенными договорами. Полное и своевременное выполнение договорных обязательств по автотранспортному обслуживанию, технической поддержке законодательной деятельности Парламента, сопровождению и эксплуатации действующих в Парламенте информационных систем и задач, техническому обслуживанию средств вычислительной техники, системному обслуживанию вычислительных систем и отсутствие письменных рекламаций по выполненным мероприятиям.
 
Качество: Повышение качества принимаемых законов, только тогда будет обеспечена стабильность законодательства, иными словами - отсутствие внесений изменений и дополнений в принимаемых законах. Повышение профессионального уровня государственных служащих согласно требованиям профессиональной государственной службы, в соответствии с современными экономическими условиями.

 

ПРИЛОЖЕНИЕ 6              
к постановлению Правительства      
Республики Казахстан          
от 12 декабря 2005 года N№1235     

102 - Хозяйственное управление Парламента Республики Казахстан
      Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
002 "Создание автоматизированной системы
мониторинга законопроектов"
на 2006 год

       1. Стоимость:  60000 тысяч тенге (шестьдесят миллионов тенге).
       2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы:  Отсутствует
       3. Источники финансирования бюджетной программы : средства республиканского бюджета.
       4. Цель бюджетной программы:  обеспечить доступ к своевременной и достоверной информации по законотворческой деятельности Парламента и возможность массового и динамичного обсуждения вопросов по принятию законопроектов и эффективности действующих законов.
       5. Задачи бюджетной программы:  обеспечить открытость работы Парламента и наличие обратной связи с общественностью; создать единое пространство работы с информацией для депутатского корпуса во время работы в регионах; создать единую технологию обработки информации с организацией групповой работы персонала для накопления и обмена информацией; обеспечить основанный на электронном идентификационном документе универсальный доступ к информации из всех доступных источников заинтересованным хозяйствующим субъектам, общественным организациям, органам государственного управления и гражданам согласно предоставленным им прав доступа.
       6. План мероприятий по реализации бюджетной программы:

№N
п/п

Код
про-
граммы

Код
под-
про-
граммы

Наименование
программы
(под-
программы)

Мероприятия по реализации
программы (подпрограмм)

Сроки реали-
зации

Ответст-
венные
исполни-
тели

1

2

3

4

5

6

7

1

002

  

Создание
автоматизи-
рованной
системы
мониторинга
законо-
проектов

1. Разработка
модуля "База
данных" под-
системы
"Законо-
проект",
февраль-
декабрь 2006
года.
2. Разработка
технического
задания на
создание
подсистемы
"Хранилище
данных",
февраль-
декабрь 2006
года.
3. Приобрете-
ние серверов
в комплекте
с оснасткой,
периферийным
оборудованием
и компьютер-
ным оборудо-
ванием для
операторов и
СУБД, апрель-
май 2006
года.
4. Разработка
технического
задания на
создание
подсистемы
"Библиотека",
февраль-
декабрь 2006
года.
5. Разработка
подсистемы
"Сайт депу-
тата",
февраль-
декабрь 2006
года.

в
тече-
ние
года

Хозяйст-
венное управление Парламента Республики
Казахстан 

       7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы:  Прямые результаты: 
Разработанные и внедренные подсистемы:
- "Законопроект". Основное назначение подсистемы: отслеживание и контроль рассматриваемых законопроектов, поддержка всех операций законодательной процедуры в соответствии с Регламентами Парламента, Сената и Мажилиса ведение архива и отображение данных в локальной сети Интранет и глобальной сети Интернет;
- "Информационный фонд Парламента". Основное назначение подсистемы является обеспечение информацией о текучей работе и об этапах работы по законотворческой деятельности Парламента Республики Казахстан, а также осуществление оперативного и достоверного доступа ко всем видам информации, связанных с законотворческой работой Палат Сената и Мажилиса Парламента Республики Казахстан, а также их структурных подразделений;
- "Связь с электоратом". Основное назначение подсистемы является обеспечение диалога с избирателями в глобальной сети Интернет, проведение интерактивных опросов и форумов, проведение аудио-, видеоконференций и брифингов по утвержденной тематике;
- "Сайт депутата". Основное назначение подсистемы предоставление пользователям глобальной сети Интернет и внутренней сети Парламента Интранет обширной информации по каждому депутату и обратной связи с электоратом;
- "Хранилище данных". Назначение данной подсистемы - хранение материалов, автоматизация ввода, поиска и вывода запрашиваемой информации;
- "Библиотека Парламента". Основное назначение подсистемы является автоматизация технологического процесса учета библиотечного фонда Парламента, поиска, регистрации, а также предоставления доступа к книгам и периодике в электронном виде.
- "Заседание". Назначение подсистемы - электронное представление всей сопроводительной информации во время проведения бюро, пленарных и совместных заседаний.
 
Конечные результаты:
Повышение удобства и комфортности работы депутатского корпуса и аппарата Сената, Мажилиса за счет единой точки доступа ко всем видам информации, необходимой им для законотворческой деятельности;
100 %-ая передача материалов по законодательной деятельности Парламента: план мероприятий, план законопроектных работ за год, итоги деятельности за год, повестка дня пленарных заседаний и бюро, тексты рассматриваемых законопроектов с сопроводительными документами, постановления бюро Сената, Мажилиса, заключения комитетов и отдела законодательства, аналитические записки, сравнительные таблицы, стенотчеты, постановления согласительных комиссий, тексты окончательных вариантов законопроектов, сведения о прохождении законопроектов и аудио-, фото-, видеоматериалы в хранилище данных и организация доступа по запросам пользователей в соответствии с предоставленными им правами;
100 % электронное предоставление всей сопроводительной информации во время проведения пленарных и совместных заседаний;
Впервые для депутатского корпуса посредством сети Интернет будет предоставлена возможность обсуждения, проведения опросов с заинтересованными хозяйствующими субъектами, общественными организациями и отдельными гражданами по рассмотрению законопроектов, действующих законов, а также вновь принятых законов, после того, как они вступили в силу и начали действовать;
100 % предоставление информации депутатскому корпусу во время их нахождения в регионах или в других местах при наличии доступа в Интернет;
100 % предоставление информации в сети Интернет о депутатском корпусе: биография, информация региона, работа в округе, работа в Парламенте, публикации, фотоальбомы, письма депутатам.
 
Финансово-экономическая эффективность:
      Экономический эффект от реализации проекта показан только в росте доходов от сокращения расходов на рассмотрение законопроектов за счет сокращения жизненного цикла рассмотрения законопроектов, т.е. увеличения количества рассматриваемых законопроектов, которые приобрели силу законов. Сокращение расходов на рассмотрение законопроектов ориентировочно на 22 %.
 
Своевременность:
в соответствии с установленными сроками в заключаемых договорах о государственных закупках.
 
Качество:
Получение своевременной и достоверной информации о законотворческой деятельности Парламента Республики Казахстан
 

                                         Приложение 6-1             
к постановлению Правительства      
Республики Казахстан         
от 12 декабря 2005 года N 1235  <*>  

      Сноска. Постановление дополнено приложением 6-1 - постановлением Правительства РК от 31 июля 2006 года N  470б .

102 - Хозяйственное управление Парламента Республики Казахстан
      Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
003 "Строительство и реконструкция объектов ХОЗУ 
Парламента Республики Казахстан" на 2006 год

       1. Стоимость:  400000 тысяч тенге (четыреста миллионов тенге).
      2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы:  Конституционный Закон  Республики Казахстан от 16 октября 1995 года "О Парламенте Республики Казахстан и статусе его депутатов".
       3. Источники финансирования бюджетной программы:  средства республиканского бюджета.
       4. Цель бюджетной программы:  эффективное функционирование объекта ХОЗУ Парламента Республики Казахстан.
       5. Задачи бюджетной программы:  обеспечение завершения строительства здания Сената Парламента Республики Казахстан в городе Астане.
       6. План мероприятий по реализации бюджетной программы:

N
п/п

 

 

Код
про-
гра-
ммы

Код
под-
про-
гра-
ммы

Наимено-
вание
программы
(подпро-
граммы)

 

Мероприятия
по реализации
программы
(подпрограммы)

Сроки
реали-
зации

Ответст-
венные
исполни-
тели

 

 

1

2

3

4

5

6

7

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

003

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Строитель-
ство и ре-
конструкция
объектов
ХОЗУ
Парламента
Республики
Казахстан

Реализация
инвестиционных
проектов по
перечню и в
пределах сумм
согласно При-
ложению 2 к
постановлению
Правительства
Республики
Казахстан от
11 июля 2006
года N 656
"О внесении
изменений и
дополнений в
постановление
Правительства
Республики
Казахстан от
9 декабря
2005 года
N 1228", в том  числе на
завершение
строительства
здания Сената
Парламента
Республики
Казахстан в
городе Астане.

январь-
декабрь

Хозяйст-
венное
управление
Парламента
Республики
Казахстан

 

 

 

 

 

 

 

       7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы:
      Прямой результат: сдача и ввод в эксплуатацию здания Сената Парламента Республики Казахстан в городе Астане.
      Конечный результат: ввод в эксплуатацию объекта.
      Финансово-экономический результат: по результатам анализа эффективности реализации проектов.
      Своевременность: согласно плану выполнения работ в соответствии с заключенными договорами.
      Качество: согласно требованиям строительных норм и правил.