2006 жылға арналған республикалық бюджеттік бағдарламалардың паспорттарын бекіту туралы (Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылайтын есеп комитеті)

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 12 желтоқсандағы N 1235 Қаулысы (үзінді)

      Қазақстан Республикасының 2004 жылға 24 сәуірдегі Бюджет  кодексіне  сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Мыналардың:
      359-қосымшаға сәйкес Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылайтын есеп комитетінің.

      2. Осы қаулы 2006 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
N 1235 қаулысына     
359-ҚОСЫМША        

406 - Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылайтын есеп комитеті
Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі

2006 жылға арналған
"Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылауды қамтамасыз ету"
деген 001 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ

       1. Құны:  205868 мың теңге (екі жүз бес миллион сегіз жүз алпыс сегіз мың теңге).
       2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі : Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі "Мемлекеттік қызмет туралы"  Заңы ; Қазақстан Республикасы Президентінің "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдары жүйесін одан әрі оңтайландыру жөніндегі шаралар туралы" 1999 жылғы 22 қаңтардағы N 29  Жарлығы ; Қазақстан Республикасы Президентінің "Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті туралы ережені бекіту туралы" 2002 жылғы 5 тамыздағы N 917  Жарлығы ; "Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарына көлік қызметін көрсету үшін қызметтік жеңіл автомобильдерді пайдалануды ретке келтіру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 27 мамырдағы N 663  қаулысы ; "Мемлекеттік бюджеттің есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелер қызметкерлерінің, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Парламенті депутаттарының, Қазақстан Республикасының шегінде қызметтік іс сапары туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 22 қыркүйектегі N 1428  қаулысы .
       3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері : республикалық бюджеттің қаражаты.
       4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты : Республикалық бюджеттің атқарылуына сырттай бақылауды жүзеге асыру: Республикалық бюджеттің атқарылуы жөніндегі мемлекеттік қаржы бақылау объектілерінің қызметін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігін тексеру, олардың атқарылуын бағалау, есеп пен есептілікті жүргізу, гранттарға, мемлекеттік активтерге, мемлекет кепілдік берген займдарға байланысты бюджеттік қаражаттарын пайдалану; республикалық бюджеттің мақсатсыз, негізсіз және тиімсіз атқарылуына жол бермеуді анықтау жөнінде Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне және басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес шаралар қабылдау.
       5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері : республикалық бюджет қаражаттарының, мемлекет кепілдік займдардың, байланысты гранттарына, активтеріне, республикалық бюджеттен мемлекеттің міндеттемелерін өтеуге берілген қаражаттардың мақсатты және тиімді пайдалануын, республикалық бюджетке түсетін түсімдердің толықтығы мен дер кезділігін, сондай-ақ республикалық бюджеттен түскен сомалардың бюджеттік заңнаманың және өзге де нормативтік құқықтық актілердің талаптарына сәйкес қайтарылуын бақылау; мемлекеттік қызметшілердің кәсіби біліктілігін арттыру.
       6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары .

N п/п

Бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағ-
дар-
лама
коды

Кіші
бағдар-
лама-
лардың
атауы

Бағдарламаны іске
асыру жөніндегі
іс-шаралар

Іске
асыру
мерзімі

Жауапты
орын-
даушылар

1

2

3

4

5

6

7

1

001

  

Респу-
бликалық
бюджет-
тің ат-
қарылуын
бақылау-
ды қам-
тамасыз
ету

  

  

  

2

  

001

Орталық
органның
аппараты

Жүктелген функцияларды
орындау үшін бекітіл-
ген штат саны лимиті-
нің шегінде республи-
калық бюджеттің атқа-
рылуын бақылайтын есеп
комитеті орталық аппа-
ратын ұстау. Бақылау
және талдау іс шарала-
рын, мемлекеттік қаржы
бақылау мәселелері бо-
йынша семинар-кеңестер
өткізу және лекторлар-
дың еңбегіне ақы тө-
леу. Шаруашылық тауар-
лары мен шығыс матери-
алдарын, кеңсе керек
жарағын сатып алу.
Есеп комитеті үшін
бланкы өнімін дайын-
дау. Есеп комитетінің
отырыстарын өткізу.
Бюджеттің атқарылуы
жөніндегі Есеп комите-
тінің есебін бұқаралық
ақпарат құралдарында
жариялау. Автокөлікті
және оргтехникаларды
ұстау. Байланыс
қызметтерін орнату,
қосу және сатып алу.
Жеке және заңды тұлға-
лардың қызметтерін
сатып алу. Нормативтік
құқықтық актілер,
стандарттар, ережелер
әзірлеу. Есеп комите-
тінің Бюллетені мен
журналын, әдістемелік
ұсынымдар шығару.
Бақылау жүргізу үшін
аудиторлық ұйымдардың мамандары мен тәуелсіз
сарапшыларды тарту.

жыл
бойы

Респу-
бликалық
бюджеттің
атқа-
рылуын
бақылау
жөніндегі
есеп
комитеті

3

  

007

Мемле-
кеттік
қызмет-
шілердің
білік-
тілігін
арттыру

Мемлекеттік қызметші-
лердің "Халықаралық
стандарттар мен қаржы-
лық есептілік аудиті
тақырыбы бойынша
біліктілігін арттыру
жөніндегі қызметтерді
сатып алу. Оқу мерзімі
3-4 тоқсан. Мемлекет-
тік тілді үйрету. Оқу
мерзімі 2 тоқсан.

2-4
тоқсан

Респу-
бликалық
бюджеттің
атқа-
рылуын
бақылау
жөніндегі
есеп
комитеті

4

  

009

Мемле-
кеттік
орган-
дардың мате-
риалдық-
техни-
калық
жарақ-
тандыру

8 жұмыс орынын
қамтамасыз ету үшін
офистік жиһаз сатып
алу.

3-4
тоқсан

Респу-
бликалық
бюджеттің
атқа-
рылуын
бақылау
жөніндегі
есеп
комитеті

5

  

017

Ақпарат-
тық жү-
йелердің
жұмыс
істеуін
қамтама-
сыз ету
және
мемле-
кеттік
орган-
дарды
ақпарат-
тық-тех-
никалық
қамтама-
сыз ету

Ақпараттық жүйелер мен локальдық міндеттерді, есептеу техникалары мен жүйелер құралдарына жүйелік-техникалық қызмет көрсетуді сүйемелдеу. Интернет желісіне қол жеткізу қызметтері, шығыстық және жинақтаушы материалдар, қосалқы бөлшектер сатып алу. Есептеу техникалары мен лицензиялық бағдарламалық өнімдер сатып алу.

жыл
бойы

Респу-
бликалық
бюджеттің
атқа-
рылуын
бақылау
жөніндегі
есеп
комитеті

       7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:  тікелей нәтиже:
- бекітілген штат саны лимитінің 70 адам шегінде аппаратты ұстауды қамтамасыз ету.
- республикалық бюджетке түскен түсімдердің толықтығы мен дер кезділігін, сондай-ақ республикалық бюджеттен түскен сомалардың бюджеттік заңнаманың және өзге де нормативтік құқықтық актілердің талаптарына сәйкес қайтарылуын, бюджет қаражаттарының, мемлекет кепілдік берген займдардың, байланысты гранттарына, активтеріне, республикалық бюджеттен мемлекеттің міндеттемелерін өтеуге берілген қаражаттардың мақсатты және тиімді пайдаланылуына 41 бақылаулық және сараптамалық іс-шаралар жүргізу.
- халықаралық ұйымдармен және жоғары мемлекеттік қаржы бақылаудың шетелдік органдарымен өзара пайдалы ынтымақтастықты жалғастыру, өз өкілеттіктерін іс-жүзеге асыруда оң ұсынымдарды пайдалану.
- республикалық бюджеттің атқарылуын бақылайтын есеп комитетінің тоқсандық бюллетенін таралымы 200 данамен шығару, жұмыста пайдалану үшін Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне, Парламентке, Үкіметке, басқа да орталық мемлекеттік органдарға және облыстар мен Астана және Алматы қалалары мәслихаттарының тексеру комиссияларына жіберіледі.
- компьютерлік техникамен 77%-ға қамтамасыз ету және офистік жиһазбен 100%-ға жарақтандыру.
- 20 адамның кәсіби деңгейін арттыру, 30 адамды мемлекеттік тілге үйрету.
түпкілікті нәтиже:
- республикалық бюджетті атқару кезінде бюджеттік заңнаманың және басқа құқықтық нормативтік актілердің бұзылуын анықтау.
- республикалық бюджетті атқару кезінде жол берілген бұрмалаушылықтарды жоюды бақылауды жүзеге асыру.
- республикалық бюджеттің атқарылу мәселесін реттейтін нормативтік құқықтық актілерді жетілдіру жөнінде, сондай-ақ жол берілген бұрмалаушылықтарды жою жөнінде шаралар қабылдау қажеттігі туралы ұсыныстар әзірлеу және оны Қазақстан Республикасының Үкіметіне, орталық мемлекеттік органдарға жіберу.
- өзінің мазмұны жөнінен Қазақстан Республикасы Үкіметінің республикалық бюджеттің атқарылуы туралы есебінің қорытындысы болып табылатын аяқталған қаржы жылының республикалық бюджетінің атқарылуы туралы есебін Қазақстан Республикасының Парламентіне ұсыну және оны Қазақстан Республикасының Парламенті бекіткеннен кейін бұқаралық ақпарат құралдарына жариялау.
- беделін арттыру және жоғарғы қаржы бақылау органдарының дүниежүзілік жүйесінде лайықты орын алу.
- мемлекеттік қызметшілердің кәсіби деңгейін 46,1%-ға арттырудағы, мемлекеттік қызметшілердің 53,9%-н мемлекеттік тілге үйретудегі қажеттілікті қамтамасыз ету.
қаржы экономикалық тиімділік:
- Есеп комитетінің бір мемлекеттік қызметшісін ұстауға жұмсалатын шығындары - 2833,0 мың теңге;
- Есеп комитетінің штаттан тыс бір қызметкерін ұстауға жұмсалатын шығындары - 463,5 мың теңге;
- Есеп комитетінің бір мемлекеттік қызметшісінің біліктілігін арттыруға жұмсалатын орташа шығындары - 24,55 мың теңге;
- Есеп комитетінің бір мемлекеттік қызметшісін мемлекеттік тілге үйретуге жұмсалатын орташа шығыны - 19,16 мың теңге;
- бақылау объектісіне аудитор ұйымдарының мамандарын тарту жөніндегі орташа шығын - 4000,0 мың теңге;
- бюллетеннің бір нөмерін шығаруға жұмсалатын орташа шығын 220,0 мың теңге.
дер кезділігі:
- жоспарланған бақылау және талдау іс-шараларын белгіленген мерзімде орындау.
- бақылау және талдау іс-шараларының қорытындылары бойынша Есеп комитетінің қаулысын қабылдау немесе оны белгіленген мерзімде ұсыну;
- Есеп комитетінің республикалық бюджетті атқару жөніндегі бюллетенін тоқсан сайын шығару;
- жасалған шарттарға сәйкес жыл бойы оқу.
сапасы:
- қаржылық бақылау объектілерінің жауапкершілігі мен қаржылық тәртіптіліктің деңгейін және бюджет заңнамасы мен өзге де нормативтік құқықтық актілер талаптарының сақталуын бақылауды арттыру;
- қаржылық бақылау объектілерінің жол берілген бұрмалаушылықтар мен кемшіліктерді жоюы, сондай-ақ оның қайталануына жол бермеу;
- есепке алу мен есептілікті, сондай-ақ бюджеттік рәсімдерді жүргізуді жетілдіру;
- мемлекеттік қызметшілердің кәсіби деңгейі кәсіби мемлекеттік қызмет талаптарына сай, осы заманғы экономикалық шарттарға сәйкес арттыру; мемлекеттік тілге үйрету курсынан өткеннен кейін іс-қағаздарын мемлекеттік тілде жүргізуге көшкен мемлекеттік қызметшілердің үлесі 3%; біліктілікті көтеру курсынан өткеннен кейін жоғары тұрған лауазымға тағайындалған мемлекеттік қызметшілердің үлесі 5%.

Об утверждении паспортов республиканских бюджетных программ на 2006 год (Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета)

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 декабря 2005 года N 1235 (выписка)

      В соответствии с  Бюджетным  кодексом Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить паспорта республиканских бюджетных программ на 2006 год:
      Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета согласно приложению 359;

      2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2006 года.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

ПРИЛОЖЕНИЕ 359 к         
постановлению Правительства   
Республики Казахстан      
от 12 декабря 2005 года N 1235 

406 - Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета
               Администратор бюджетной программы

ПАСПОРТ
республиканской бюджетной программы
001 "Обеспечение контроля за исполнением республиканского бюджета"
на 2006 год

       1. Стоимость:  205868 тысяч тенге (двести пять миллионов восемьсот шестьдесят восемь тысяч тенге).
       2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы:   Закон  Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О государственной службе";  Указ  Президента Республики Казахстан от 22 января 1999 года N 29 "О мерах по дальнейшей оптимизации системы государственных органов Республики Казахстан";  Указ  Президента Республики Казахстан от 5 августа 2002 года N 917 "Об утверждении Положения о Счетном комитете по контролю за исполнением республиканского бюджета";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 27 мая 1999 года N 663 "Об упорядочении эксплуатации служебных легковых автомобилей для транспортного обслуживания государственных органов Республики Казахстан";  постановление  Правительства Республики Казахстан от 22 сентября 2000 года N 1428 "Об утверждении Правил о служебных командировках в пределах Республики Казахстан работников государственных учреждений, содержащихся за счет средств государственного бюджета, а также депутатов Парламента Республики Казахстан".
       3. Источники финансирования бюджетной программы:  средства республиканского бюджета.
       4. Цель бюджетной программы:  осуществление внешнего контроля за исполнением республиканского бюджета: проверка соответствия законодательству Республики Казахстан деятельности объектов государственного финансового контроля по исполнению республиканского бюджета, оценки их исполнения, ведения учета и отчетности, использование бюджетных средств, связанных грантов, активов государства, гарантированных государством займов; принятие мер по выявлению и недопущению нецелевого, необоснованного и неэффективного использования средств республиканского бюджета в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан и другими нормативными правовыми актами. Обновление теоретических и практических знаний, умений и навыков по образовательным программам в сфере профессиональной деятельности с предъявляемыми квалификационными требованиями для эффективного выполнения своих должностных обязанностей и совершенствования профессионального мастерства.
       5. Задачи бюджетной программы:  контроль за целевым и эффективным использованием средств республиканского бюджета, гарантированных государством займов, средств выданных из республиканского бюджета на погашение обязательств государства, связанных грантов, активов государства, полнотой и своевременностью поступлений в республиканский бюджет, а также за возвратом сумм поступлений из республиканского бюджета в соответствии с требованиями бюджетного законодательства и иных нормативных правовых актов; повышение профессиональной квалификации государственных служащих.
       6. План мероприятий по реализации бюджетной программы:

 N п/п

Код про-
грам-
мы

Код под-
про-
грам-
мы

Наимено-
вание программы (под-
программы)

Мероприятия по реализации
программы (подпрограммы)

Сроки реали-
зации

Ответст-
венные испол-
нители

l

2

3

4

5

6

7

001

  

Обеспе-
чение
контроля
за испол-
нением
республи-
канского
бюджета  

  

  

  

2

 

001

Аппарат
централь-
ного
органа

Содержание
центрального
аппарата Счетного
комитета по
контролю за
исполнением
республиканского
бюджета в
пределах утверж-
денного лимита
штатной числен-
ности для выпол-
нения возложенных
функций. Проведе-
ние контрольных и
аналитических
мероприятий,
семинаров-
совещаний по
вопросам государ-
ственного финан-
сового контроля и
оплата труда
лекторов.
Приобретение
хозяйственных
товаров и
расходных
материалов,
канцелярских
принадлежностей.
Изготовление
бланочной
продукции для
Счетного
комитета. Прове-
дение заседаний
Счетного коми-
тета. Опубликова-
ние в средствах
массовой инфор-
мации отчета
Счетного комитета
по исполнению
бюджета. Содер-
жание автотранс-
порта и оргтех-
ники. Установка,
подключение и
приобретение
услуг связи.
Приобретение
услуг физических
и юридических
лиц. Разработка  нормативно-
правовых актов,
стандартов,
правил, издание
Бюллетеня и
журнала Счетного
комитета, методи-
ческих рекомен-
даций. Привлече-
ние специалистов
аудиторской
организации и
независимых
экспертов для
проведения
контроля.

в те-
чение года

Счетный
комитет по
контролю
за испол-
нением
республи-
канского бюджета

3

 

007

Повышение
квалифи-
кации
государст-
венных
служащих

Приобретение
услуг по повыше-
нию квалификации
государственных
служащих по теме
"Международные
стандарты и аудит
финансовой
отчетности". Срок
обучения 3-4
квартал. Обучения
государственному
языку. Срок
обучения 2
квартал.

2-4
квар-
тал

Счетный
комитет по
контролю
за испол-
нением
республи-
канского бюджета

4

 

009

Материаль-
но-техни-
ческое
оснащение
государст-
венных
органов

Приобретение
офисной мебели
для обеспечения
8 рабочих мест.

3-4 квар-
тал

Счетный
комитет по
контролю
за испол-
нением
республи-
канского бюджета

5

 

 017

Обеспече
ние функ-
ционирова-
ния инфор-
мационных
систем и
информаци-
онно-тех-
ническое
обеспече-
ние госу-
дарстве-
нных
органов

Сопровождение
информационных
систем и
локальных задач,
системно-
техническое
обслуживание
средств вычисли-
тельной техники
и систем. Услуги
доступа к сети
Интернет, приоб-
ретение расходных
и комплектующих
материалов,
запасных частей.
Приобретение
вычислительной
техники и
лицензионных
программных
продуктов.

в те-
чение года

Счетный
комитет по
контролю
за испол-
нением
республи-
канского бюджета

 

       7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы:  прямой результат:
      - обеспечение содержания центрального аппарата в пределах утвержденного лимита штатной численности в количестве 70 человек.
      - проведение 41 контрольных и аналитических мероприятий за целевым и эффективным использованием средств республиканского бюджета, гарантированных государством займов, средств, выданных из республиканского бюджета на погашение обязательств государства, связанных грантов, активов государства, за полнотой и своевременностью поступлений в республиканский бюджет, а также за возвратом сумм поступлений из республиканского бюджета.
      - продолжение взаимовыгодного сотрудничества с международными организациями и иностранными органами высшего государственного финансового контроля, использование положительных рекомендаций в осуществлении своих полномочий.
      - выпуск ежеквартального бюллетеня Счетного комитета за исполнением республиканского бюджета тиражом 200 экземпляров, направляется для дальнейшего использования в работе Администрации Президента, Парламента, Правительства и других центральных государственных органах Республики Казахстан и ревизионным комиссиям маслихатов области и городов Астаны и Алматы.
      - обеспечение компьютерной техникой на 77 %, и оснащение офисной мебели на 100 %.
      - повышение профессионального уровня в количестве 20 человек, обучение государственному языку в количестве 30 человек.
      конечный результат:
      - выявление нарушения бюджетного законодательства и других нормативных правовых актов при исполнении республиканского бюджета.
      - осуществление контроля за устранением нарушений допущенных при исполнении республиканского бюджета.
      - выработка и направление предложений Правительству, центральным государственным органам Республики Казахстан по совершенствованию нормативных правовых актов, регулирующих вопросы исполнения республиканского бюджета, а также о необходимости принятия мер по устранению допущенных нарушений.
      - представление Парламенту Республики Казахстан отчета об исполнении республиканского бюджета за истекший финансовый год, который по своему содержанию является заключением по отчету Правительства Республики Казахстан об исполнении республиканского бюджета и после утверждения его Парламентом Республики Казахстан опубликования в средствах массовой информации.
      - повышение авторитета и занятие достойного места в мировой системе органов высшего финансового контроля.
      - обеспечение потребности в повышении профессионального уровня государственных служащих на 46,1 %, в обучении государственному языку государственных служащих на 53,9 %.
      финансово-экономический результат:
      - затраты на содержание одного государственного служащего Счетного комитета - 2833,0 тыс. тенге;
      - затраты на содержание одного внештатного работника Счетного комитета - 463,5 тыс. тенге;
      - средние затраты на повышение квалификации одного государственного служащего Счетного комитета - 24,55 тыс. тенге;
      - средние затраты на обучение государственному языку одного государственного служащего Счетного комитета - 19,16 тыс. тенге.
      - средние затраты по привлечению специалистов аудиторских организаций на объект контроля 4000,0 тыс. тенге.
      средние затраты на выпуск одного номера бюллетеня 220,0 тыс. тенге.
      своевременность:
      - исполнения запланированных контрольных и аналитических мероприятий в установленные сроки.
      - принятие постановления или представления Счетного комитета по итогам контрольных и аналитических мероприятий в установленные сроки.
      - выпуск бюллетеня Счетного комитета за исполнением республиканского бюджета ежеквартально.
      - обучение в течение года в соответствии с заключенными договорами.
      качество:
      - повышение ответственности и уровня финансовой дисциплины объектов финансового контроля по вопросам соблюдения бюджетного законодательства и иных нормативных правовых актов.
      - устранение выявленных нарушений и недостатков, а также недопущение повторных нарушений объектами контроля.
      - совершенствование ведения учета и отчетности, а также бюджетных процедур.
      - повышение профессионального уровня государственных служащих, согласно требованиям профессиональной государственной службы, в соответствии с современными экономическими условиями; 3 % доля государственных служащих, которые перешли на делопроизводство по государственному языку после прохождения курсов обучения государственному языку; 5 % доля государственных служащих, которые назначены на вышестоящие должности после прохождения курсов повышения квалификации