"Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 11 қарашадағы № 489 бұйрығына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 29 тамыздағы № 795 бұйрығы

      "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 24 сәуірдегі № 387 қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 11 қарашадағы № 489 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9877 болып тіркелді, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылғы 8 желтоқсанда жарияланды) мынадай өзгеріс пен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті туралы ережеде:

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Комитеттің функциялары:

      1) меншіктің мемлекеттік мониторингінің бірыңғай республикалық дерекқорын жүргізу;

      2) қажет болған жағдайда орталық атқарушы органдармен және меншiгiнде не басқаруында мониторинг объектiлерi бар тұлғалармен бiрлесiп, кәсiпорындардың экономикалық тиiмдiлiгiн арттыруға бағытталған шараларды әзiрлеу;

      3) республикалық мемлекеттiк меншiкке жататын концессия және мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектiлерi бойынша жасалған концессия шарттарының тiзiлiмiн жүргiзу;

      4) Қазақстан Республикасының атынан республикалық заңды тұлғаларға қатысты республикалық меншік құқығының субъект құқығын жүзеге асыру;

      5) тиісті саланың уәкілетті органының ұсынуы бойынша республикалық мемлекеттік кәсіпорын қызметінің нысанасы мен мақсатын, сондай-ақ осындай қызметті жүзеге асыратын республикалық мемлекеттік кәсіпорынның түрін (шаруашылық жүргізу құқығындағы немесе қазыналық кәсіпорын) айқындау және республикалық мемлекеттік кәсіпорындардың жарғыларын, оларға енгізілетін өзгерістер мен толықтыруларды бекіту;

      6) республикалық мемлекеттік кәсіпорынға алып қойылған мүлікті күтіп ұстау және оны кейіннен баланстан шығара отырып, өзге тұлғаға бергенге дейін сақталуын қамтамасыз ету мерзімін белгілеу;

      7) таратылған республикалық мемлекеттік заңды тұлғаның кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған мүлкін қайта бөлу;

      8) қызметiн шаруашылық жүргiзу құқығында жүзеге асыратын республикалық мемлекеттiк кәсiпорынға "Мемлекеттiк мүлiк туралы" 2011 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 145-бабымен көзделген мәселелердi келiсу;

      9) республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорынға негізгі құралдарға жататын мүлікті иеліктен шығару немесе өзге тәсілмен билік ету, дебиторлық берешекті беру және есептен шығаруды келісу;

      10) тиiстi саланың уәкiлеттi органына республикалық заңды тұлғаны қайта ұйымдастыруды және таратуды жүзеге асыруға келiсім беру;

      11) республикалық мүлікті жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз, шағын кәсіпкерлік субъектілерінің меншігіне кейіннен сатып алу құқығымен немесе кейіннен өтеусіз негізде беру құқығымен мүліктік жалдауға (жалға алуға), сенімгерлік басқаруға беру;

      12) жекешелендіру объектісінде мемлекеттік материалдық резервтің материалдық құндылықтары болған жағдайда, сату туралы шешім қабылданғаннан кейін бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік материалдық резерв саласындағы уәкілетті органға және тиісті орталық атқарушы органдарға олар объектіні жекешелендiргенге дейін осы материалдық құндылықтарды бұдан әрі орналастыру туралы шешім қабылдау үшін хабарлау;

      13)сатып алушының талап етуі бойынша жекешелендiру объектiлерiнiң ауыртпалықтары туралы, сондай-ақ кредиторлық және дебиторлық берешектер сомасы, егер жекешелендiру объектiсi мүлiктiк кешен ретіндегі кәсiпорын болып табылса, жекешелендірілетін кәсіпорынның жасасқан шарттары туралы ақпаратты дайындауды және ұсынуды жүзеге асыру;

      14) республикалық мүлікті жекешелендіруді жүзеге асыру, оның ішінде республикалық мүлікті, сондай-ақ нарықта үстем немесе монополиялық жағдайға ие табиғи монополия субъектілері немесе нарық субъектілері болып табылмайтын мүліктік кешен ретінде кәсіпорындарды жекешелендіру туралы шешім қабылдау, объектіні жекешелендіруге дайындау процесінде республикалық мүліктің сақталуын қамтамасыз ету, жекешелендіру процесін ұйымдастыру үшін делдалды тарту, жекешелендіру объектісін бағалауды қамтамасыз ету, жекешелендіру объектісін сатып алу-сату шарттарын дайындау мен жасасуды және сатып алу-сату шарттары талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асыру;

      15) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмi бойынша акционерлiк қоғамдардың және жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктердiң, сондай-ақ республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың құрылтайшысы болу;

      16) Қазақстан Республикасы Үкіметінің атынан мемлекеттің акционерлік қоғамды (жауапкершілігі шектеулі серіктестікті) басқаруға акционер (қатысушы) ретінде қатысу құқықтарын жүзеге асыру;

      17) республикалық мемлекеттік кәсіпорындардың, Қазақстан Республикасы қатысатын акционерлік қоғамдардың және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жұмыс істеуі мен оларды басқару тиімділігінің мониторингін ұйымдастыруды және жүргізуді жүзеге асыру;

      18) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмi бойынша республикалық меншiктегi акциялардың (жарғылық капиталдағы қатысу үлестерінiң) мемлекеттiк пакетiн иелену және пайдалану құқықтарын тиiстi саланың уәкiлеттi органына беру;

      19) өңірлердегі және тұтас алғанда республикадағы әлеуметтік-экономикалық дамуға қолайсыз әсер ететін факторларды анықтау мақсатында меншіктің мемлекеттік мониторингінің нысанасы жөніндегі ақпаратты талдауды жүзеге асыру;

      20) Қазақстан Республикасының ақпараттандыру туралы заңнамасына сәйкес ақпараттық жүйелердi қолдана отырып, электрондық қызметтерді көрсету;

      21) меншiктің мемлекеттiк мониторингiн жүргізу жоспары мен бағдарламасын бекіту;

      22) меншiктiң мемлекеттiк мониторингi жөнiндегi жұмыстарды жүргiзу үшiн мемлекеттiк бюджеттiк қаржы бөлу көлемiн негiздеу;

      23) республикалық мүлiк мәселелерi бойынша мемлекеттiң мүдделерiн бiлдiру, Қазақстан Республикасына тиесiлi мүлiктiк құқықтарды қорғауды жүзеге асыру;

      24) "Экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншіктің мемлекеттік мониторингі туралы" 2003 жылғы 4 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншiктiң мемлекеттiк мониторингiн жүзеге асыру;

      25) экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларында болып жатқан өзгерiстердi талдау және өндiргiш күштердiң дамуын болжау мақсатында негiзгi өндiрiстiк-техникалық, технологиялық, қаржы-экономикалық, құқықтық және өзге де параметрлері бойынша мониторинг объектiлерiн қадағалау;

      26) Қазақстан Республикасына тиесiлi акцияларға дивидендтердiң уақтылы және толық есептелуіне және олардың төленуіне, сондай-ақ жарғылық капиталындағы қатысу үлесi Қазақстан Республикасына тиесiлi жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктiң қатысушылары арасында таза табыстың бөлінуіне бақылауды жүзеге асыру;

      27) меншіктің мемлекеттік мониторингінің нысанасы бойынша ақпарат жинау мен талдауды жүзеге асыра отырып, мониторинг объектілерінің жүйелік зерттеулерін өткізуді ұйымдастыру;

      28) республикалық меншіктегі мүлікті жалға беруден түсетін кірістерді республикалық бюджетке алу;

      29) өз құзыреті шегінде республикалық меншікке жататын концессия және мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектілері бойынша концессия шарттарының мониторингін жүзеге асыру және мониторинг нәтижелерін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жіберу;

      30) Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында көзделген жағдайда концессиялық жобаларды келiсу;

      31) концессия және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттары негізінде құрылған объектілерді республикалық меншікке қабылдау;

      32) Қазақстан Республикасының Үкiметi айқындайтын тәртiппен мемлекеттiк мүлiк тiзiлiмiн жүргiзу және мемлекеттiк мүлiк тiзiлiмiн пайдаланушыларға ақпарат ұсыну;

      33) мемлекеттiк мүлiктiң мақсатқа сай пайдаланылуын бақылауды және артық, пайдаланылмайтын не мақсатқа сай пайдаланылмайтын мүлiктi алып қоюды республикалық мүлiкке қатысты үш жылда кемiнде бiр рет жүзеге асыру;

      34) мемлекеттiк емес заңды тұлғалар мен жеке тұлғалардың республикалық меншікке берілетін мүлкі жөнінде сыйға тарту шартын жасасу туралы шешімді Қазақстан Республикасының Үкiметi айқындайтын тәртiппен қабылдау;

      35) оларға меншік құқығын мемлекет сыйға тарту шарты бойынша иеленген мүлiктi есепке алуды мемлекеттiк мүлік тізіліміне ол туралы мәліметтер енгізу жолымен жүргізу;

      36) "Байқоңыр" кешені объектілерінің сақталуы мен оларды пайдалану шарттарына бақылауды жүзеге асыру;

      37) "Мемлекеттiк мүлiк туралы" 2011 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 177-бабында белгiленген мәселелер тiзбесi бойынша мемлекет қатысатын акционерлiк қоғамдар (жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктер) акционерлерiнiң (жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктерге қатысушылардың) жалпы жиналыстарында қабылдауға ұсынылатын шешiмдердiң жобаларын келiсу;

      38) мүдделі орталық және жергілікті атқарушы органдардың ұсынымдары бойынша экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларының өздеріне қатысты меншіктің мемлекеттік мониторингі жүзеге асырылатын объектілері тізбесін өзгерту және (немесе) толықтыру жөнінде үш жылда кемінде бір рет Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар енгізу;

      39) республикалық заңды тұлғаға берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде ол ие болған мүлікті тиісті саланың уәкілетті органымен келісім бойынша алып қоюды немесе қайта бөлуді жүзеге асыру;

      40) мемлекеттік мүліктің нысаналы пайдаланылуын бақылау нәтижелері бойынша анықталған республикалық заңды тұлғалардың артық, пайдаланбайтын не мақсатына сай пайдаланбаған мүлкін бақылауды жүзеге асырған кезден бастап алты ай өткен соң тиісті саланың уәкілетті органының келісімінсіз алып қоюды жүзеге асыру;

      41) республикалық заңды тұлғаларға бекітіліп берілген мүлікті мүліктік жалдауға (жалға алуға) беруге талдау жүргізу;

      42) сатып алу-сату шартын, оның iшiнде өзiнiң қолданысын тоқтатқан шартты орындауға байланысты бақылауды жүзеге асыру кезінде жұмысқа сарапшыларды, сондай-ақ консультациялық, бағалау, аудиторлық және өзге де ұйымдарды тарту;

      43) Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша акционерлік қоғамдардың орналастырылатын акцияларына төлем жасауды және Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне сәйкес ақша енгізу жолымен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жарғылық капиталына салымды, сондай-ақ республикалық мүлікті, оның ішінде акцияларды, қатысу үлестерін енгізуді жүзеге асыру;

      44) республикалық мүліктің нысаналы және тиiмдi пайдаланылуына бақылауды жүзеге асыру;

      45) жалғыз акционері (қатысушысы) Қазақстан Республикасы болып табылатын акционерлік қоғамдардың (жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің) тиісті директорлар кеңесінің (байқау кеңесінің) құрамына өз өкілін тағайындайды, ал Қазақстан Республикасы қатысатын өзге де акционерлік қоғамдар мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерде – директорлар кеңесіне немесе байқау кеңестеріне кандидатураны акционерлердің немесе жауапкершілігі шектеулі серіктестік қатысушыларының жалпы жиналысына бекітуге ұсыну;

      46) "Мемлекеттiк мүлiк туралы" 2011 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-тарауында белгiленген жағдайлар мен шарттарда мемлекет меншiгiне алынатын мүлiкке өтем төлеудi жүзеге асыру;

      47) мемлекеттік мүлік тізілімінде мемлекеттік мүліктің бірыңғай есепке алынуын қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіру мен ұйымдастыруды жүзеге асыру;

      48) "Мемлекеттік сатып алу туралы" 2015 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес республикалық мүлікті жекешелендіру бойынша сауда-саттық өткізу туралы хабарламаны жариялау үшін мерзімді баспа басылымын айқындау жөнінде конкурс өткізу;

      49) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп, акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердiң, ұлттық холдингтердiң, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары мен даму жоспарларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ мониторинг жүргізу және олардың іске асырылуын бағалау тәртібін әзірлеуге қатысу;

      50) зерттеу жүргiзу тапсырылған тұлғаларды және танысу үшiн ұсынылуға тиiс ақпарат тiзбесiн көрсете отырып, мониторинг объектiсiнiң басшыларын зерттеу жүргiзiлетiнi туралы хабардар ету;

      51) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп, акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары мен даму жоспарларының орындалуы бойынша есептерді әзірлеу және ұсыну тәртібін әзірлеуге қатысу;

      52) меншiгiнде немесе басқаруында осы объектiлер бар тұлғаларды мониторинг объектiлерiн зерттеу нәтижелерiмен таныстыру;

      53) республикалық мүлікті пайдалануға беру жөніндегі өкілеттіктерді жүзеге асыру;

      54) республикалық меншікке айналдырылған (түскен) мүлікті есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;

      55) меншiктің мемлекеттiк мониторингiн жүргізу жөніндегі жұмыстарды үйлестіруді жүзеге асыру;

      56) меншiктiң мемлекеттiк мониторингінің нысанасы бойынша анық және объективтi талдау үшiн қажеттi ақпаратты сұратуды және алуды жүзеге асыру;

      57) мониторинг объектiлерiн тiкелей зерттеуге, меншiктiң мемлекеттiк мониторингi нысанасына жатқызылатын ақпаратты жинау мен талдауға қатысу үшiн Қазақстан Республикасының орталық және жергiлiктi атқарушы органдарының өкiлдерiн тарту;

      58) Қазақстан Республикасының орталық және жергiлiктi атқарушы органдарынан, сондай-ақ мониторинг объектiлерiнен меншiктiң мемлекеттiк мониторингiн жүзеге асыру үшiн қажеттi құжаттар мен мәлiметтердi сұрату мен алуды жүзеге асыру;

      59) адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қозғайтын нормативтік құқықтық актілерді қоспағанда, Комитеттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және бекіту;

      60) Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген өзге де функцияларды жүзеге асырады.";

      мынадай мазмұндағы Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң қарамағындағы ұйымдардың тізбесімен толықтырылсын:

      "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң қарамағындағы ұйымдардың тізбесі.

      1. "Ақпараттық есептеу орталығы" акционерлік қоғамы.";

      мынадай мазмұндағы Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң аумақтық органдары – мемлекеттiк мекемелерiнiң тiзбесiмен толықтырылсын:

      "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң аумақтық органдары – мемлекеттiк мекемелерiнiң тiзбесi

      1. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Ақмола мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Ақтөбе мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Алматы мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      4. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Атырау мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      5. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Шығыс Қазақстан мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      6. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Жамбыл мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      7. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Батыс Қазақстан мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      8. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Қарағанды мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      9. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Қостанай мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      10. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Қызылорда мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      11. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Маңғыстау мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      12. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Түркістан мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      13. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Шымкент қаласы мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      14. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Павлодар мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      15. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Солтүстiк Қазақстан мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      16. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Астана қаласы мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      17. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Алматы қаласы мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      18. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Байқоңыр мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.".

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті (Ғ.У. Ыбырайымов) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрық бекітілген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмелерін ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Қаржы министрі
Б. Сұлтанов

О внесении изменения и дополнений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 11 ноября 2014 года № 489 "Об утверждении Положения о Комитете государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 29 августа 2018 года № 795

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2008 года № 387 "О некоторых вопросах Министерства финансов Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 11 ноября 2014 года № 489 "Об утверждении Положения о Комитете государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9877, опубликован 8 декабря 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменение и дополнения:

      в Положении о Комитете государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан, утвержденном указанным приказом:

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. Функции Комитета:

      1) ведение единой республиканской базы данных государственного мониторинга собственности;

      2) разработка мер, направленных на повышение экономической эффективности предприятий, в случае необходимости совместно с центральными исполнительными органами и лицами, в собственности либо управлении которых находятся объекты мониторинга;

      3) ведение реестра заключенных договоров концессии по объектам концессии и государственно-частного партнерства, относящимся к республиканской государственной собственности;

      4) осуществление от имени Республики Казахстан права субъекта права республиканской собственности по отношению к республиканским юридическим лицам;

      5) определение предмета и цели деятельности республиканского государственного предприятия, а также вида республиканского государственного предприятия (на праве хозяйственного ведения или казенное предприятие), осуществляющего такую деятельность, и утверждение уставов республиканских государственных предприятий, внесение в него изменений и дополнений по представлению уполномоченного органа соответствующей отрасли;

      6) установление республиканскому государственному предприятию срока содержания и обеспечения сохранности изъятого имущества до его передачи иному лицу с последующим списанием с баланса;

      7) перераспределение имущества ликвидированного республиканского юридического лица, оставшегося после удовлетворения требований кредиторов;

      8) согласование республиканскому государственному предприятию, осуществляющему деятельность на праве хозяйственного ведения, вопросов, предусмотренных статьей 145 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе";

      9) согласование республиканскому государственному казенному предприятию отчуждения или иным способом распоряжения имущества, относящегося к основным средствам, передачи и списания дебиторской задолженности;

      10) согласование осуществления реорганизации и ликвидации республиканского юридического лица уполномоченному органу соответствующей отрасли;

      11) предоставление республиканского имущества в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим лицам и негосударственным юридическим лицам без права последующего выкупа, с правом последующего выкупа или правом последующей передачи в собственность субъектам малого предпринимательства на безвозмездной основе;

      12) в случае наличия на объекте приватизации материальных ценностей государственного материального резерва уведомление уполномоченного органа в области государственного материального резерва и соответствующих центральных исполнительных органов в течение пяти рабочих дней после принятия решения о продаже, для принятия им решения о дальнейшем размещении этих материальных ценностей до приватизации объекта;

      13) осуществление подготовки и представления по требованию покупателя информации об обременениях объектов приватизации, а также сумме кредиторской и дебиторской задолженности, заключенных приватизируемым предприятием договорах, если объектом приватизации является предприятие как имущественный комплекс;

      14) осуществление приватизации республиканского имущества, в том числе принятие решения о приватизации республиканского имущества, а также предприятий как имущественного комплекса, не являющихся субъектами естественной монополии или субъектами рынка, занимающими доминирующее или монопольное положение на рынке, обеспечение сохранности республиканского имущества в процессе подготовки объекта к приватизации, привлечение посредника для организации процесса приватизации, обеспечение оценки объекта приватизации, осуществление подготовки и заключения договоров купли-продажи объекта приватизации и контроль за соблюдением условий договоров купли-продажи;

      15) выступление учредителем акционерных обществ и товариществ с ограниченной ответственностью, а также республиканских государственных предприятий по решению Правительства Республики Казахстан;

      16) осуществление от лица Правительства Республики Казахстан права государства как акционера (участника) на участие в управлении акционерным обществом (товариществом с ограниченной ответственностью);

      17) осуществление организации и проведения мониторинга функционирования и эффективности управления республиканскими государственными предприятиями, акционерными обществами и товариществами с ограниченной ответственностью с участием Республики Казахстан;

      18) передача прав владения и пользования государственным пакетом акций (долей участия в уставном капитале), находящимся в республиканской собственности, уполномоченному органу соответствующей отрасли по решению Правительства Республики Казахстан;

      19) осуществление анализа информации по предмету государственного мониторинга собственности с целью выявления факторов, оказывающих неблагоприятное воздействие на социально-экономическое развитие регионов и республики в целом;

      20) оказание электронных услуг с применением информационных систем в соответствии с законодательством Республики Казахстан об информатизации;

      21) утверждение плана и программы проведения государственного мониторинга собственности;

      22) обоснование объема государственных бюджетных ассигнований для проведения работ по государственному мониторингу собственности;

      23) представление интересов государства по вопросам республиканского имущества, осуществление защиты имущественных прав, принадлежащих Республике Казахстан;

      24) осуществление государственного мониторинга собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение, в соответствии с Законом Республики Казахстан от 4 ноября 2003 года "О государственном мониторинге собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение";

      25) отслеживание объектов мониторинга по основным производственно-техническим, технологическим, финансово-экономическим, правовым и иным параметрам с целью анализа происходящих изменений и прогноза развития производительных сил в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение;

      26) осуществление контроля за своевременностью и полнотой начисления дивидендов на принадлежащие Республике Казахстан акции и их выплатой, а также за распределением чистого дохода между участниками товарищества с ограниченной ответственностью, доля участия в уставном капитале которого принадлежит Республике Казахстан;

      27) организация проведения систематических обследований объектов мониторинга с осуществлением сбора и анализа информации по предмету государственного мониторинга собственности;

      28) взимание в республиканский бюджет доходов от аренды имущества, находящегося в республиканской собственности;

      29) осуществление мониторинга договоров концессии по объектам концессии и государственно-частного партнерства, относящимся к республиканской собственности, в пределах своей компетенции и направление результатов мониторинга в центральный уполномоченный орган по государственному планированию;

      30) согласование концессионных проектов в случае, предусмотренном бюджетным законодательством Республики Казахстан;

      31) принятие созданных на основе договоров концессии и государственно-частного партнерства объектов в республиканскую собственность;

      32) ведение реестра государственного имущества в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан, и представление информации пользователям реестра государственного имущества;

      33) осуществление не реже одного раза в три года контроля целевого использования государственного имущества и изъятие излишнего, неиспользуемого либо используемого не по назначению имущества в отношении республиканского имущества;

      34) принятие решения о заключении договора дарения по имуществу негосударственных юридических и физических лиц, передаваемому в республиканскую собственность, в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан;

      35) ведение учета имущества, права на которое приобретены государством по договору дарения, путем внесения сведений о нем в реестр государственного имущества;

      36) осуществление контроля за сохранностью и условиями эксплуатации объектов комплекса "Байконур";

      37) согласование проектов решений, предлагаемых для принятия на общих собраниях акционеров (участников товариществ с ограниченной ответственностью) акционерных обществ (товариществ с ограниченной ответственностью) с участием государства по перечню вопросов, установленных статьей 177 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе";

      38) внесение не реже одного раза в три года в Правительство Республики Казахстан предложений по изменению и (или) дополнению перечня объектов отраслей экономики, имеющих стратегическое значение, в отношении которых осуществляется государственный мониторинг собственности, по рекомендациям заинтересованных центральных и местных исполнительных органов;

      39) осуществление по согласованию с уполномоченным органом соответствующей отрасли изъятия или перераспределения имущества, переданного республиканскому юридическому лицу или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;

      40) осуществление изъятия излишнего, неиспользуемого либо используемого не по назначению имущества республиканских юридических лиц, выявленных по результатам контроля целевого использования государственного имущества, по истечении шести месяцев с момента осуществления контроля без согласования с уполномоченным органом соответствующей отрасли;

      41) проведение анализа предоставления в имущественный наем (аренду) имущества, закрепленного за республиканскими юридическими лицами;

      42) привлечение к работе экспертов, а также консультационные, оценочные, аудиторские и иные организации при осуществлении контроля, связанного с исполнением договора купли-продажи, в том числе прекратившего свое действие;

      43) осуществление оплаты размещаемых акций акционерных обществ и внесения вклада в уставный капитал товариществ с ограниченной ответственностью путем внесения денег в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан, а также республиканского имущества, в том числе акций, долей участия в уставном капитале по решению Правительства Республики Казахстан;

      44) осуществление контроля за целевым и эффективным использованием республиканского имущества;

      45) назначение своего представителя в состав соответствующего совета директоров (наблюдательного совета) акционерных обществ (товариществ с ограниченной ответственностью), в которых единственным акционером (участником) является Республика Казахстан, а в иных акционерных обществах и товариществах с ограниченной ответственностью с участием Республики Казахстан представление на утверждение общего собрания акционеров или участников товарищества с ограниченной ответственностью кандидатуры в советы директоров или наблюдательные советы;

      46) осуществление выплаты возмещения за национализируемое имущество в случаях и на условиях, установленных главой 5 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе";

      47) осуществление координации и организации работы по обеспечению единого учета государственного имущества в реестре государственного имущества;

      48) проведение конкурса в соответствии с Законом Республики Казахстан от 4 декабря 2015 года "О государственных закупках" по определению периодического печатного издания для опубликования извещения о проведении торгов по приватизации республиканского имущества;

      49) участие в разработке совместно с центральным уполномоченным органом по государственному планированию порядка разработки, утверждения стратегий развития и планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, а также мониторинга и оценки их реализации;

      50) уведомление руководителей объекта мониторинга о проведении обследования с указанием лиц, которым поручено его провести, и перечня информации, которая должна быть представлена для ознакомления;

      51) участие в разработке совместно с центральным уполномоченным органом по государственному планированию порядка разработки и представления отчетов по исполнению стратегий развития и планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство;

      52) ознакомление с результатами обследования объектов мониторинга лиц, в собственности или управлении которых находятся эти объекты;

      53) осуществление полномочий по передаче республиканского имущества в пользование;

      54) организация работы по учету, хранению, оценке и дальнейшему использованию имущества, обращенного (поступившего) в республиканскую собственность;

      55) осуществление координации работ по ведению государственного мониторинга собственности;

      56) осуществление запроса и получение информации по предмету государственного мониторинга собственности, необходимой для достоверного и объективного анализа;

      57) привлечение для участия в непосредственном обследовании объектов мониторинга, сборе и анализе информации, относящейся к предмету государственного мониторинга собственности, представителей центральных и местных исполнительных органов Республики Казахстан;

      58) осуществление запроса и получение от центральных и местных исполнительных органов Республики Казахстан, а также объектов мониторинга документов и сведений, необходимых для осуществления государственного мониторинга собственности;

      59) разработка и утверждение нормативных правовых актов по вопросам, входящим в компетенцию Комитета, за исключением нормативных правовых актов, затрагивающих права и свободы человека и гражданина;

      60) осуществляет иные функции, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.";

      дополнить Перечнем организаций, находящихся в ведении Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан, следующего содержания:

      "Перечень организаций, находящихся в ведении Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан

      1. Акционерное общество "Информационно-учетный центр".";

      дополнить Перечнем государственных учреждений – территориальных органов Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан следующего содержания:

      "Перечень государственных учреждений – территориальных органов Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан

      1. Акмолинский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      2. Актюбинский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Алматинский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      4. Атырауский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      5. Восточно-Казахстанский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      6. Жамбылский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      7. Западно-Казахстанский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      8. Карагандинский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      9. Костанайский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      10. Кызылординский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      11. Мангистауский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      12. Туркестанский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      13. Департамент государственного имущества и приватизации города Шымкент Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      14. Павлодарский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      15. Северо-Казахстанский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      16. Департамент государственного имущества и приватизации города Астаны Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      17. Департамент государственного имущества и приватизации города Алматы Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      18. Байконырский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.".

      2. Комитету государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан (Ибраимов К.У.) в установленном законодательстве порядке обеспечить:

      1) в течение десяти календарных дней со дня утверждения настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его подписания.

      Министр финансов
Республики Казахстан
Б. Султанов