"Темір аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесін жаңа редакцияда бекіту туралы

Ақтөбе облысы Темір аудандық мәслихатының 2022 жылғы 29 желтоқсандағы № 297 шешімі

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6 және 25-баптарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі № 590 "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" қаулысына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 3 желтоқсандағы № 704 "Мәслихаттың үлгі регламентін бекіту туралы" Жарлығының 79-тармағына сәйкес, Темір аудандық мәслихаты ШЕШТІ:

      1. "Темір аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесі жаңа редакцияда бекітілсін.

      2. Осы шешім 2023 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Темір аудандық
мәслихатының хатшысы
Б. Шаимов

  Темір аудандық мәслихатының 2022 жылғы 29 желтоқсандағы № 297 шешімімен бекітілген

"Темір аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесі
1. Жалпы ережелер

      1. "Темір аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – мәслихат аппараты) Темір аудандық мәслихатының оның органдары мен депутаттарының қызметін қамтамасыз ететін Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Мәслихат аппаратының ведомстволары жоқ.

      3. Мәслихат аппараты өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. "Темір аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.

      5. Мәслихат аппараты азаматтық-құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      6. Мәслихат аппараты Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес уәкілеттік берілген жағдайда ол мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      7. Мәслихат аппараты өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен аудандық мәслихат төрағасының өкімдерімен және Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. Мәслихат аппараты құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: 030800, Ақтөбе облысы, Темір ауданы, Шұбарқұдық кенті, Желтоқсан көшесі, 8 үй.

      10. Мемлекеттік органның толық атауы:

      мемлекеттік тілде: "Темір аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі;

      на русском языке: государственное учреждение "Аппарат Темирского районного маслихата".

      11. Осы Ереже "Темір аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.

      12. Мәслихат аппаратының қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жергілікті бюджетінен жүзеге асырылады.

      13. Мәслихат аппаратына кәсіпкерлік субъектілерімен мәслихат аппаратының өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысынан шарттық қарым-қатынас жасауға тыйым салынады.

2. Мемлекеттік органның міндеттері мен өкілеттіктері

      14. Мақсаттары: аудандық мәслихат пен оның органдарын ұйымдастырушылық, құқықтық, материалдық-техникалық және өзге де қамтамасыз етуді жүзеге асыру, депуттарға өздерінің өкілеттігін жүзеге асыруға көмек көрсету.

      15. Өкілеттіктері:

      1) Құқықтары: аудандық мәслихаттың жоспарланған сессияларының және тұрақты (уақытша) комиссияларының отырыстарының күн тәртібіндегі мәселелер бойынша мемлекеттік органдардан және лауазымды тұлғалардан ақпараттар сұрау; депутаттық сауалдардың және депутаттық ұсыныстардың мерзімінде қаралуын және орындалуын қамтамасыз ету мақсатында мемлекеттік органдарға және мекемелерге сұраулар жолдау;

      14. Полномочия:

      1) Права: запрашивать от государственных органов и должностных лиц информацию по вопросам повестки дня планируемых сессий районного маслихата и заседаний постоянных (временных) комиссии; направлять запросы в государственные органы и учреждения в целях обеспечения своевременности рассмотрения и реализации запросов депутатов, и депутатских предложений;

      2) Міндеттері: аудандық мәслихаттың және оның тұрақты (уақытша) комиссияларының актілерінің орындалу мерзімдеріне және нәтижелеріне бақылауды жүзеге асыру; аудандық мәслихатқа жолданған, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерінің қаралу мерзімдеріне және нәтижелеріне бақылауды жүзеге асыру; аудандық мәслихаттың сессияларының және тұрақты (уақытша) комиссияларының отырыстары хаттамаларының жүргізілуін қамтамасыз ету.

      16. Функциялары:

      1) аудандық мәслихаттың сессияларын және тұрақты комиссияларының отырыстарын өткізуге дайындық және ұйымдастырушылық-техникалық жұмыстарды аудандық мәслихаттың Регламентіне сәйкес қамтамасыз етеді;

      2) депутаттарды сессиялар мен тұрақты комиссиялардың отырыстарында қаралатын мәселелерге байланысты шешім жобаларымен және басқа құжаттармен қамтамасыз етеді;

      3) тұрақты комиссиялардың ұсыныстарының негізінде аудандық мәслихаттың жұмыс жоспарларының жобаларын жасайды және оның жұмыстары бойынша есептерін дайындайды;

      4) мәслихат депутаттарына өз өкілеттіктерін жүзеге асыруы үшін жәрдемдеседі, консультативтік және әдістемелік көмек көрсетеді, депутаттардың сауалдарының, ұсыныстары мен сын-пікірлерінің уақытылы қаралуын және орындалуын бақылайды;

      5) депутаттардың өз өкілеттіктерін жүзеге асыруы барысында енгізген ұсыныстары мен ескерпелерін есепке алады және талдау жасайды, оларды жүзеге асыру жөніндегі іс-шаралардың орындалуын құрады және қадағалайды;

      6) сессияларда қаралатын мәселелердің тұрақты комиссиялардың отырыстарында алдын ала талқылануын ұйымдастырады, депутаттарға шешімдер жобалары мен қорытындыларының сапалы дайындау мәселелері бойынша көмек көрсетеді;

      7) аудандық мәслихаттың актілерін әзірлеуге қатысады, сондай-ақ, Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілер туралы заңнамасында белгіленген жағдайларда оларды әділет органдарына мемлекеттік тіркеуге жолдайды;

      8) Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілер туралы заңнамасында белгіленген жағдайлар мен тәртіппен аудандық мәслихат шешімдерінің бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауын қамтамасыз етеді;

      9) аудандық мәслихаттың шешімдері мен басқа да құжаттарының тиісті органдарға жолдануын қамтамасыз етеді;

      10) аудандық мәслихаттың сессиялары мен оның басқа да органдарының отырыстарының бейне жазбаларын, хаттамаларын жүргізеді;

      11) "Қоғамдық кеңестер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес құрылған, Қоғамдық кеңестің қызметін ұйымдастырушылық қамтамасыз етуді жүзеге асырады.

3. Аудандық мәслихаттың төрағасының мәртебесі, өкілеттіктері

      17. Мәслихат аппаратына жүктелген мақсаттарының орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапкершілікте болатын, аудандық мәслихаттың төрағасы мәслихат аппаратына жалпы басшылықты жүзеге асырады.

      18. Аудандық мәслихаттың төрағасын сессияда депутаттардың арасынан ашық немесе жасырын дауыс беру арқылы депуттаттардың жалпы санының көпшілік даусымен мәслихат сайлайды және қызметтен босатады.

      19. Аудандық мәслихат хатшасының орынбасарлары болмайды.

      20. Аудандық мәслихат төрағасының өкілеттігі:

      1) мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;

      2) мемлекеттік органдарда, басқа да ұйымдарда мемлекеттік мекеменің мүддесін білдіреді;

      3) шарттар жасайды;

      4) сенімхаттар береді;

      5) мемлекеттік мекеменің іссапарларға, тағылымдамаға, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарында оқытуға және қызметкерлердің біліктілігін жоғарылатудың басқа да түрлеріне байланысты тәртібі мен жоспарларын бекітеді;

      6) банктік шоттарды ашады;

      7) барлық қызметкерлер үшін міндетті өкімдер шығарады және нұсқаулар береді;

      8) мемлекеттік мекеменің кызметшілерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      9) мемлекеттік мекеменің қызметшілеріне, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес көтермелеу шараларын қолданады және тәртіптік жазалалар қолданады;

      10) аудандық мәслихат аппараты басшысының міндеттері мен өкілеттігі аясын айқындайды;

      11) мәслихаттың сессиясын және оның қарауына енгізілетін мәселелерді дайындауды ұйымдастырады, хаттаманың жасалуын қамтамасыз етеді, мәслихаттың сессиясында қабылданған немесе бекітілген шешімдерге, өзге де құжаттарға қол қояды;

      12) мәслихат депутаттарының өз өкілеттіктерін жүзеге асыруына жәрдемдеседі, оларды қажетті ақпаратпен қамтамасыз етеді, депутаттарды мәслихаттың сессияларына, оның тұрақты комиссияларының және өзге де органдарының, сайлау округтерінің жұмысына қатысуы үшін қызметтік міндеттерін орындаудан босатуға байланысты мәселелерді қарайды;

      13) депутаттардың сауалдарының және депутаттық өтініштердің қаралуын бақылайды;

      14) сайлаушылардың өтініштері туралы және олар бойынша қабылдаған шаралар туралы мәслихатқа жүйелі түрде ақпарат беріп отырады;

      15) мәслихаттың өзге де жергілікті өзін-өзі басқару органдармен өзара іс-қимылын ұйымдастырады;

      16) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 24-бабына сәйкес әкімге сенімсіздік білдіру туралы мәселеге бастамашылдық еткен, мәслихат депутаттарының жиналған қолдарының төлнұсқалығын тексеруді ұйымдастырады;

      17) мәслихаттың тұрақты комиссиялары мен өзге де органдарының және депутаттық топтардың қызметін үйлестіреді;

      18) мәслихаттың шешімдерінің жариялануын қамтамасыз етеді, олардың орындалуына бақылау жасау жөніндегі іс-шараларды белгілейді;

      19) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша қажетті шаралар қабылдайды және ол үшін дербес жауапты болады.

      Мәслихат төрағасы болмаған кезде оның өкілеттігін мәслихаттың тұрақты комиссияларының бірінің төрағасы немесе мәслихаттың депутаты уақытша жүзеге асырады.

      21. Еңбек заңнамасымен белгіленген тәртіпте, мәслихат төрағасы қызметке тағайындайтын және босататын, аппарат басшысы мәслихат аппаратына басшылық етеді.

      22. Аппарат басшысы:

      1) аппараттың қызметінде жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнаманың сақталуын, сессиялардың отырыстарын дайындауды және өткізуді қамтамасыз етеді;

      2) Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасымен белгіленген тәртіпте, аппараттың қызметшілерін қызметке тағайындау және қызметтен босату туралы мәслихат төрағасына ұсыныс енгізеді;

      3) мәслихат аппаратының жұмысшыларына басшылықты жүзеге асырады, олардың жұмысын ұйымдастырады, үйлестіреді және бақылайды;

      4) мемлекеттік қызметшілердің жалпы еңбек өтілін белгілеу жөніндегі комиссияға басшылық жасауды, орындаушылық және еңбек тәртібін сақталуын бақылауды, құжат айналымын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды жүзеге асырады;

      5) аппарат жұмысшыларын іссапарға жіберу, демалыстар беру, материалдық көмектер көрсету, даярлау (қайта даярлау), біліктіліктерін көтеру және сыйақы беру мәселелері бойынша мәслихат төрағасымен келіседі және ұсыныстар жасайды;

      6) шешімдердің, өкімдердің жобаларын, сондай-ақ мәслихат төрағасының атына түскен құжаттар мен материалдарды мәслихат төрағасына қол қоюға және қарауға ұсынады;

      7) қызметтік құжаттарға, аппарат жұмысшыларының еңбек кітапшаларына қол қояды;

      8) мәслихат аппаратының әкімшілік-шаруашылық қызметіне бақылауды жүзге асырады.

      23. Мәслихат аппаратының басшысы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өзіне жүктелген міндеттердің орындалуына жауапты болады.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      24. Мәслихат аппаратының мемлекеттік мүлік туралы заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Мәслихат аппаратының мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының мемлекеттік мүлік туралы заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      25. Мәслихат аппаратына бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      26. Егер мемлекеттік мүлік туралы заңнамада өзгеше көзделмесе, мәслихат аппараты өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      26. Мәслихат аппаратын қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Аппарат Темирского районного маслихата" в новой редакции

Решение Темирского районного маслихата Актюбинской области от 29 декабря 2022 года № 297

      В соответствии со статьми 6 и 25 Закона Республики Казахстан "О местном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений", соответствии с пунктом 79 Указа Президента Республики Казахстан от 3 декабря 2013 года № 704 "Об утверждении Типового положения маслихата" Темирский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить Положение государственного учреждения "Аппарат Темирского районного маслихата" в новой редакции.

      2. Настоящее решение вводится в действие с 1 января 2023 года.

      Секретарь Темирского
районного маслихата
Б. Шаимов

  Утвержден решением Темирского районного маслихата от 29 декабря 2022 года № 297

Положение государственного учреждения "Аппарат Темирского районного маслихата"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат Темирского районного маслихата" (далее – аппарат маслихата) является государственным органом Республики Казахстан, обеспечивающим деятельность Темирского районного маслихата, его органов и депутатов.

      2. Аппарат маслихата не имеет ведомств.

      3. Аппарат маслихата осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Государственное учреждение "Аппарат Темирского районного маслихата" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, счета в органах казначейства, в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      5. Аппарат маслихата вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Аппарат маслихата имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с гражданским законодательством.

      7. Аппарат маслихата по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые распоряжением руководителя и другими актами, предусмотренным законодательством о местном государственном управлении и самоуправлении.

      8. Структура и лимит штатной численности аппарата маслихата утверждаются в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      9. Местонахождение юридического лица: 030800, Актюбинская область, Темирский район, поселок Шубаркудык, улица Желтоксан, дом 8.

      10. Полное наименование государственного органа:

      на государственном языке: "Темір аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі;

      на русском языке: государственное учреждение "Аппарат Темирского районного маслихата".

      11. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Аппарат Темирского районного маслихата".

      12. Финансирование деятельности аппарата маслихата осуществляется из местного бюджета в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      13. Аппарату маслихата запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями аппарата маслихата.

2. Задачи и полномочия государственного органа

      13. Задачи: осуществление организационного, правового, материально-технического и иного обеспечения районного маслихата, оказание помощи депутатам в осуществлении их полномочий.

      14. Полномочия:

      1) Права: запрашивать от государственных органов и должностных лиц информацию по вопросам повестки дня планируемых сессий районного маслихата и заседаний постоянных (временных) комиссии; направлять запросы в государственные органы и учреждения в целях обеспечения своевременности рассмотрения и реализации запросов депутатов, и депутатских предложений;

      2) Обязанности: осуществлять контроль за сроками и результатом исполнения актов районного маслихата и его постоянных (временных) комиссий; осуществлять контроль за сроками и результатом исполнения обращений юридических и физических лиц, направленных в районный маслихат; обеспечивать протоколирование сессий районного маслихата и заседаний постоянных (временных) комиссий.

      15. Функции:

      1) в соответствии с Регламентом районного маслихата обеспечивает подготовительную и организационно-техническую работу проведения сессий и заседаний постоянных комиссий районного маслихата;

      2) обеспечивает депутатов проектами решений и другими материалами по вопросам, вносимых на рассмотрение сессий и постоянных комиссий;

      3) составляет на основании предложений постоянных комиссий планы работы районного маслихата, готовит отчеты о его деятельности;

      4) содействует депутатам маслихата в осуществлении их полномочий, оказывает консультативную и методическую помощь, контролирует своевременность рассмотрения и реализации запросов, предложений и замечаний депутатов;

      5) ведет учет и обобщение предложений и замечаний, внесенных депутатами при осуществлении ими своих полномочий, составляет и контролирует выполнение мероприятий по их реализации;

      6) организует предварительное обсуждение рассматриваемых на сессиях вопросов на заседаниях постоянных комиссий, оказывает помощь депутатам в вопросах качественной подготовки проектов решений и заключений;

      7) участвует в разработке актов районного маслихата, а также направляет их на государственную регистрацию в органы юстиции в случаях, предусмотренных действующим законодательстом о нормативных правовых актах Республики Казахстан;

      8) в случаях и порядке, предусмотренных действующим законодательством Республики Казахстан о нормативных правовых актах, обеспечивает публикацию решений районного маслихата в средствах массовой информации;

      9) обеспечивает рассылку решений и других документов районного маслихата соответствующим органам;

      10) ведет протоколы, видеозапись сессий районного маслихата и других заседаний его органов;

      11) осуществляет организационное обеспечение деятельности Общественного совета, создаваемого в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об общественных советах".

3. Статус, полномочия первого руководителя государственного органа

      16. Общее руководство аппаратом маслихата осуществляется председателем районного маслихата, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на аппарат маслихата задач и осуществление им своих функций.

      17. Председатель районного маслихата избирается из числа депутатов открытым или тайным голосованием большинством голосов от общего числа депутатов и освобождается от должности маслихатом на сессии.

      18. Председатель районного маслихата не имеет заместителей.

      19. Полномочия председателя районного маслихата:

      1) без доверенности действует от имени государственного учреждения;

      2) представляет интересы государственного учреждения в государственных органах, иных организациях;

      3) заключает договоры;

      4) выдает доверенности;

      5) утверждает порядок и планы государственного учреждения по командировкам, стажировкам, обучению сотрудников в казахстанских и зарубежных учебных центрах и иным видам повышения квалификации сотрудников;

      6) открывает банковские счета;

      7) издает распоряжения и дает указания, обязательные для всех работников;

      8) назначает на должность и освобождает от должности служащих государственного учреждения;

      9) применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на служащих государственного учреждения в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан;

      10) определяет обязанности и круг полномочий руководителя аппарата районного маслихата;

      11) организует подготовку сессии маслихата и вопросов, вносимых на ее рассмотрение, обеспечивает составление протокола и подписывает решения, иные документы, принятые или утвержденные на сессии маслихата;

      12) содействует депутатам маслихата в осуществлении ими своих полномочий, обеспечивает их необходимой информацией, рассматривает вопросы, связанные с освобождением депутатов от выполнения служебных обязанностей для участия в сессиях маслихата, в работе его постоянных комиссий и иных органов, и в избирательных округах;

      13) контролирует рассмотрение запросов депутатов и депутатских обращений;

      14) регулярно представляет в маслихат информацию об обращениях избирателей и о принятых по ним мерах;

      15) организует взаимодействие маслихата с иными органами местного самоуправления;

      16) организует проверку подлинности собранных подписей депутатов маслихата, инициирующих вопрос о выражении недоверия акиму в соответствии со статьей 24 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан";

      17) координирует деятельность постоянных комиссий и иных органов маслихата, и депутатских групп;

      18) обеспечивает опубликование решений маслихата, определяет меры по контролю за их исполнением;

      19) принимает необходимые меры по противодействию коррупции и несет за это персональную ответственность.

      При отсутствии председателя маслихата его полномочия временно осуществляются председателем одной из постоянных комиссий маслихата или депутатом маслихата.

      20. Аппарат маслихата возглавляется руководителем аппарата, назначаемым и освобождаемым от должности председателем маслихата в установленном трудовым законодательством порядке.

      21. Руководитель аппарата:

      1) обеспечивает подготовку и проведения заседаний сессий, соблюдение законодательства о местном государственном управлении и самоуправлении в деятельности аппарата;

      2) вносит предложения председателю маслихата о назначении на должность и освобождении от должности служащих аппарата, в порядке установленном трудовым законодательством Республики Казахстан;

      3) осуществляет руководство работниками аппарата маслихата, организует, координирует и контролирует их работу;

      4) осуществляет руководство комиссией по установлению общего стажа государственных служащих, контролирует соблюдение исполнительской и трудовой дисциплины, работу по организации документооборота;

      5) согласовывает и представляет председателю маслихата предложения по вопросам командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки (переподготовки), повышения квалификации и премирования работников аппарата;

      6) представляет на подпись и рассмотрение председателю маслихата проекты решений, распоряжений, а также, адресуемые председателю маслихата, документы и материалы;

      7) подписывает служебную документацию, трудовые книжки работников аппарата;

      8) осуществляет контроль за административно-хозяйственной деятельностью аппарата маслихата.

      22. Руководитель аппарата маслихата в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан несет ответственность за выполнение возложенных на него обязанностей.

4. Имущество государственного органа

      23. Аппарат маслихата может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан о государственном имуществе. Имущество аппарата маслихата формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан о государственном имуществе.

      24. Имущество, закрепленное за аппаратом маслихата относится к коммунальной собственности.

      25. Аппарат маслихата не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством о государственном имуществе.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      26. Реорганизация и упразднение аппарата маслихата осуществляются в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан.