Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2013 жылғы 25 маусымдағы № 144 шешіміне өзгерістер енгізу туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2015 жылғы 12 мамырдағы № 47 шешімі

            Келісілген макроэкономикалық саясатты жүргізу туралы хаттаманың 4-тармағына (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 14 қосымша) сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссияның Алқасы шешті:

            1. Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының "Кеден одағына және Бірыңғай экономикалық кеңістікке мүше мемлекеттердің экономикалық даму орнықтылығын айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу әдістемесі туралы" 2013 жылғы 25 маусымдағы № 144 шешіміне қосымшаға сәйкес өзгерістер енгізілсін.

            2. Осы Шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының Төрағасы В. Христенко

  Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының
2015 жылғы 12 мамырдағы
№ 47 шешіміне
ҚОСЫМША

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының
2013 жылғы 25 маусымдағы № 144 шешіміне енгізілетін
ӨЗГЕРІСТЕР

            1. Атауындағы "Кеден одағына және Бірыңғай экономикалық кеңістікке" деген сөздер "Еуразиялық экономикалық одаққа" деген сөздермен ауыстырылсын.

            2. Кіріспедегі "2010 жылғы 9 желтоқсандағы Келісілген макроэкономикалық саясат туралы келісімнің 6-бабы 1-тармағының" деген сөздер "Келісілген макроэкономикалық саясатты жүргізу туралы хаттаманың 4-тармағының (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 14 қосымша)" деген сөздермен ауыстырылсын.

            3. 1-тармақтағы "Кеден одағына және Бірыңғай экономикалық кеңістікке" деген сөздер "Еуразиялық экономикалық одаққа" деген сөздермен ауыстырылсын.

            4. Көрсетілген Шешіммен бекітілген Кеден одағына және Бірыңғай экономикалық кеңістікке мүше мемлекеттердің экономикалық даму орнықтылығын айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу әдістемесі мен оған қосымшалар мынадай редакцияда жазылсын:

  "Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының
2013 жылғы 25 маусымдағы
№ 144 шешімімен
БЕКІТІЛГЕН
  (Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының
2015 жылғы 12 мамырдағы № 47 шешіміннің
редакциясында)

Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің
экономикалық даму орнықтылығын айқындайтын
макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу
ӘДІСТЕМЕСІ

            1. Осы Әдістеме Келісілген макроэкономикалық саясатты жүргізу туралы хаттаманың 4-тармағына (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 14 қосымша) сәйкес әзірленген.

            Ұлттық шоттар жүйесі (1993 жыл) және мынадай: Мемлекеттік қаржы статистикасы жөніндегі нұсқаулық (2001 жыл), Сыртқы борыш статистикасы, Құрастырушылар мен пайдаланушыларға арналған нұсқаулық (2003 жыл), Тұтыну бағаларының индексі жөніндегі нұсқаулық: теория және практика (2007 жыл) деген құжаттарда жазылған Халықаралық валюта қорының ұсынымдары Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің (бұдан әрі – мүше мемлекеттер) экономикалық даму орнықтылығын айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеудің әдіснамалық негізі болып табылады.

      2. Осы Әдістемені Еуразиялық экономикалық комиссия (бұдан әрі – Комиссия) және мүше мемлекеттер салыстырмалы жағдайда мүше мемлекеттердің экономикалық даму орнықтылығын айқындайтын мынадай макроэкономикалық көрсеткіштерді:

      а) мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің тапшылығын (профицитін);

      ә) мемлекеттік басқару секторының борышын;

      б) инфляция деңгейін (тұтыну бағаларының индексін) есептеу үшін қолданады.

      3. Осы Әдістемеде мыналарды білдіретін ұғымдар пайдаланылады:

      "шартсыз борыштық міндеттемелер" – кредитордың мемлекеттік басқару секторына белгіленген мерзімде негізгі борыш сомасын төлеу бойынша ақшалай талабы, олар мүлтіксіз орындалуға жатады және оларға:

      кредиттік келісімдер және шарттар, оның ішінде борыштық міндеттемелерді ұзарту және қайта құрылымдау туралы келісімдер мен шарттар;

      бағалы қағаздарды шығару арқылы жүзеге асырылатын қарыздар;

      мүше мемлекеттердің заңнамасында борыштық міндеттемелерге жатқызылған өзге де шартсыз міндеттемелер жатады;

      "әлеуметтік мұқтаждықтарға арналған жарналар (аударымдар)" – өзінің жұмыскерлерінің атынан қаражатты аударатын жұмыс берушілерден не жалдау шартымен емес жұмыс істейтін адамдардан немесе өз атынан қаражат аударатын жұмыспен қамтылмаған адамдардан әлеуметтік қамсыздандыру қорына және (немесе) орталық басқару органдарының бюджетіне нақты немесе шартты есептелген түсімдер;

      "мемлекеттік басқару секторының сыртқы борышы" – шоғырландырылатын позициялар бойынша өзара байланысты көрсеткіштерді қоспағанда, мүше мемлекеттің заңнамасына сәйкес сыртқы борыштық міндеттемелерге жататын, мемлекеттік басқару секторының нақты күнге шартсыз борыштық міндеттемелері деп танылған және өтелмеген қалдығы;

      "мемлекеттік басқару секторының ішкі борышы" – шоғырландырылатын позициялар бойынша өзара байланысты көрсеткіштерді қоспағанда, мүше мемлекеттің заңнамасына сәйкес ішкі борыштық міндеттемелерге жататын мемлекеттік басқару секторының нақты күнге шартсыз борыштық міндеттемелері деп танылған және өтелмеген қалдығы;

      "мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің тапшылығы (профициті)" – қаржылық емес активтерімен операцияларды ескере отырып, мемлекетік басқару секторының шоғырландырылған бюджеті шығыстарының оның кірістерінен асып түсуі (қаржылық емес активтерімен операцияларды ескере отырып, мемлекетік басқару секторының шоғырландырылған бюджеті кірістерінің оның шығыстарынан асып түсуі);

      "мемлекеттік басқару секторының борышы" – шоғырландырылған позициялар бойынша өзара байланысты көрсеткіштерді қоспағанда, мемлекеттік басқару секторының нақты күнге шартсыз сыртқы және ішкі борыштық міндеттемелері деп танылған және өтелмеген қалдығы;

      "мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің кірістері (шығыстары)" – мемлекеттік басқару секторының активтері таза құнының ұлғаюына (азаюына) алып келетін мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетіне қосылатын операциялардың барлық түрлері;

      "мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджеті" – шоғырландырылған позициялар бойынша өзара байланысты көрсеткіштерді қоспағанда, мемлекеттік басқару секторының ақшалай қоры;

      "ұлттық (резервтік) қор" – мүше мемлекеттің макроэкономикалық орнықтылығын қамтамасыз етуге және экономикасын дамытуға бағытталған міндеттерді шешу үшін мамандандырылған шоттарда жинақталатын және оқшауландырылған есепке алуға және басқаруға жататын орталық басқару органдарының бюджеті қаражатының бір бөлігі;

      "қаржылық емес активтермен операциялар" – негізгі қорларды, материалдық айналым құралдарының қорын, құндылықтар мен өндірілмеген активтерді қамтитын қаржылық емес активтердің қорларын өзгертуге алып келетін операциялар (шығып қалуды шегергенде иелену);

      "қаржылық активтермен операциялар" –қаржылық талаптарды, монетарлық алтынды және Халықаралық валюта қоры бөлу тәртібімен ұсынатын арнайы қарыз алу құқығын (СДР) қамтитын қаржылық активтердің қорларын өзгертуге алып келетін операциялар (шығып қалуды шегергенде иелену);

      "міндеттемелері бар операциялар" – міндеттемелер қорларын өзгертуге алып келетін операциялар (өтеуді шегергенде қабылдау);

      "мемлекеттік басқару секторы" – орталық үкіметті (орталық басқару органдары мен әлеуметтік қамсыздандыру қорын), өңірлік басқару органдарын, жергілікті (муниципалды) басқару органдарын қамтитын мемлекеттік басқару органдары;

      "әлеуметтік трансферттер" – әлеуметтік қамсыздандыру қорынан және (немесе) орталық, өңірлік және жергілікті (муниципалды) басқару органдарының бюджетінен халықтың сырқаттану, жұмыстың болмауы, зейнеткерлікке шығу немесе өзге де отбасылық жағдайлар сияқты оқиғалардың нәтижесінде туындайтын мұқтаждықтарын жабу үшін бөлінетін ағымдағы жәрдемақылар;

      "уәкілетті органдар" – мүше мемлекеттердің атқарушылық билік органдары, олардың құзыретіне осы мемлекеттердің экономикалық даму орнықтылығын айқындайтын макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу және (немесе) Қажетті ақпаратты ұсыну және алу мәселелері жөніндегі комиссиямен өзара іс-қимыл жасау кіреді;

      "инфляция деңгейі (тұтыну бағаларының индексі)" – үй шаруашылықтары (халық) өндірістік емес тұтыну үшін сатып алатын тұтыну тауарлары мен қызметтер көрсету бағаларының жалпы деңгейінің уақыт өте келе өзгеруі, бұл тұтыну тауарлары мен қызметтер көрсетудің тіркелген жиынтығы құнының ағымдағы кезеңдегі бағасының оның бұған дейінгі (базистік) кезеңдегі бағасындағы құнының арақатынасы ретінде есептеледі;

      "шартты борыш міндеттемелері" - мемлекеттік басқару секторының кепілдіктерімен және кепілгерлігімен қамтамасыз етілген мемлекеттік емес қарыздардың нақты күнге алынған және өтелмеген сомасы (егер мүше мемлекеттердің заңнамасында өзгеше көзделмесе);

      "тұтыну тауарлары мен қызметтер көрсетудің тіркелген жиынтығы" – берілген уақыт кезеңі ішінде өзгермейтін, құрамдас элементтерінің белгілі бір сандық арақатынасы бар үй шаруашылықтары (халық) тұтынатын, репрезентативті іріктелген тауарлар мен қызметтер көрсету тізбесі;

      "қаржы жылы" – күнтізбелік жылдың 1 қаңтарынан басталып 31 желтоқсанында аяқталатын уақыт кезеңі;

      "әлеуметтік қамсыздандыру қоры" – бюджеттен тыс ұйым, оның қызметі халыққа әлеуметтік мұқтаждықтарға арналған жарналар (аударымдар) есебінен әлеуметтік трансферттер ұсыну (төлеу) арқылы әлеуметтік бағдарламалардың жұмыс істеуінен тұрады, атап айтқанда:

      Беларусь Республикасында – Беларусь Республикасы Еңбек және әлеуметтік қорғау министрлігінің Халықты әлеуметтік қорғау қоры;

      Қазақстан Республикасында – "Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры" акционерлік қоғамы;

      Ресей Федерациясында – Ресей Федерациясының зейнетақы қоры, Федералдық міндетті медициналық сақтандыру қоры, аумақтық міндетті медициналық сақтандыру қорлары және Ресей Федерациясының әлеуметтік сақтандыру қоры.

      4. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің тапшылығы (профициті) мынадай формула бойынша есептеледі:

      Т(П)ШБ = КШБ – ШШБ – ОҚЕА,

      мұнда:

      Т(П)ШБ – ұлттық валюта бірлігінде өлшенген, мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің тапшылығы (профициті);

      КШБ – ұлттық валюта бірлігінде өлшенген, мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің кірістері;

      ШШБ – ұлттық валюта бірлігінде өлшенген, мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің шығыстары;

      ОҚЕА – ұлттық валюта бірлігінде өлшенген, мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің қаржылық емес активтерімен операция.

      Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің тапшылығын (профицитін) айқындайтын, жалпы ішкі өнімге пайыздағы макроэкономикалық көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:

      Т(П)ШБ (%) = Т(П)ШБ / ЖІӨ х 100%,

      мұнда:

      Т(П)ШБ (%) – мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің жалпы ішкі өнімге пайыздағы тапшылығы (профициті),

      ЖІӨ - ұлттық валюта бірлігінде өлшенген, қаржы жылының ағымдағы бағасындағы жалпы ішкі өнімнің көлемі;

      Мүше мемлекеттің ұсынысы бойынша Комиссия уәкілетті органның осы әдістемеге сәйкес Комиссияға ұсынатын мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджеті тапшылығының (профицитінің) және жалпы ішкі өнімнің номиналды көлемі туралы ақпараты негізінде мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің жалпы ішкі өнімге пайыздағы тапшылығының (профицитінің) макроэкономикалық көрсеткішін өзі дербес есептейді.

      5. Мемлекеттік басқару секторының борышы мынадай формула бойынша есептеледі:

      БМБС = БОБО + БӨБО + БЖБОDК,

      мұнда:

      БМБС – мемлекеттік басқару секторының борышы;

      БОБО – орталық басқару органдарының борышы;

      БӨБО - өңірлік басқару органдарының борышы;

      БЖБО – жергілікті (муниципалды) басқару органдарының борышы;

      DК – шоғырландырылған позициялар бойынша өзара байланысты көрсеткіштер.

      Мемлекетттік басқару секторның борышы мемлекеттік басқару секторының сыртқы және ішкі борышынан тұрады.

      Мемлекеттік басқару секторы борышының құрамына мемлекеттік басқару секторының шартты борыштық міндеттемелері және ақшалай-кредиттік реттеу органдарының борыштық міндеттемелері қосылмайды.

      Мемлекеттік басқару секторы борышының шамасы номиналдық құн бойынша айқындалады.

      Мемлекеттік басқару секторы борышының жалпы ішкі өнімге пайыздағы макроэкономикалық көрсеткіші мемлекеттік басқару секторының жалпы ішкі өнімнің көлеміне пайыздағы сыртқы және ішкі борыш көрсеткіштері мәнінің сомасы ретінде есептеледі:

      ҚМБС (%) = ҚМБССыртқы (%) + ҚМБСІшкі (%),

      мұнда:

      ҚМБС (%) – мемлекеттік басқару секторының жалпы ішкі өнімге пайыздағы борышы;

      ҚМБССыртқы (%) - мемлекеттік басқару секторының жалпы ішкі өнімге пайыздағы сыртқы қарызы;

      ҚМБСІшкі (%) - мемлекеттік басқару секторының жалпы ішкі өнімге пайыздағы ішкі қарызы.

      Мемлекеттік басқару секторының жалпы ішкі өнімге пайыздағы сыртқы және ішкі борышының көрсеткіші есепті кезеңнің соңғы күнінің соңына (қаржы жылы, тоқсан) тоқсандық жалпы ішкі өнім көлемінің сомасына (бұған дейінгі 4 тоқсан) шетелдік және ұлттық валютада қарызға алынған (АҚШ долларындағы борыштық міндеттемелер көлемінің эквиваленті) борыштың номиналдық көлемі арақатынасының сомасы ретінде есептеледі. Бұл ретте, есепті кезеңнің соңғы күнінің соңына (қаржы жылы, тоқсан) қарызға алынған шетел валютасындағы (АҚШ долларындағы борыштық міндеттемелер көлемінің эквиваленті) сыртқы және ішкі борыштың номиналдық көлемінің бір бөлігі ұлттық валютада көрсетілген және мүше мемлекеттердің ұлттық (орталық) банктері есептеген ұлттық валютаның орташа тоқсандық бағамы бойынша АҚШ долларында қайта есептелген жалпы ішкі өнімнің (алдыңғы 4 тоқсан) тоқсандық көлемінің сомасына бөлінеді, ал есепті кезеңнің соңғы күнінің соңына (қаржы жылы, тоқсан) қарызға алынған ұлттық валютадағы сыртқы және ішкі борыштың номиналдық көлемінің бір бөлігі ұлттық валютадағы жалпы ішкі өнімнің (алдыңғы 4 тоқсан) тоқсандық көлемінің сомасына бөлінеді.

      Мүше мемлекеттің ұсынысы бойынша Комиссия мемлекеттік басқару секторының Комиссияға ұсынатын есепті кезеңінің соңғы күнінің соңына (қаржы жылы, тоқсан) міндеттемелер валютасы бойынша (ұлттық валютада, шетелдік валютадағы алынған қарыз (АҚШ долларындағы борыштық міндеттемелер көлемінің эквиваленті)) сыртқы және ішкі борышының номиналдық көлемдері туралы, ұлттық валютадағы жалпы ішкі өнімнің тоқсандық көлемі (алдыңғы 4 тоқсан) туралы, сондай-ақ осы мүше мемлекеттің ұлттық (орталық) банкі есептеген ұлттық валютаның АҚШ долларына орташа тоқсандық бағамы туралы ақпарат негізінде жалпы ішкі өнімге пайыздағы мемлекеттік басқару секторы борышының макроэкономикалық көрсеткішін дербес есептейді.

      Мүше мемлекеттің ұсынысы бойынша Комиссия осы Әдістемеге сәйкес есептелген жалпы ішкі өнімге пайыздардағы мемлекеттік басқару секторы борышының көрсеткішін есепті кезеңнің (қаржы жылы, тоқсан) соңғы күнінің соңына мүше мемлекеттің ұлттық (орталық) банкі белгілеген ұлттық валютаның шетел валютасына (АҚШ долларына) ресми бағамы бойынша ұлттық валютамен қайта есептелген, есепті кезеңнің (қаржы жылы, тоқсан) соңғы күнінің соңына мемлекеттік басқару секторы борышы көлемінің ұлттық валютадағы жалпы ішкі өнім көлеміне (алдыңғы 4 тоқсан үшін) қатынасы ретінде есептелген жалпы ішкі өнімге пайыздардағы мемлекеттік басқару секторы борышының көрсеткішімен салыстырма бағалауды жүргізеді.

      6. Мүше мемлекеттерде инфляция деңгейін (тұтыну бағаларының индексін) есептеу әдістемесі Тұтыну бағаларының индексі жөніндегі нұсқаулық: теория және практика (2007 жыл) деген құжатта жазылған халықаралық әдіснамаға негізделеді.

      Жылдық тұрғыдан инфляция деңгейінің көрсеткіші (тұтыну бағаларының индексі) талдау жүргізілетін жылдың желтоқсанындағы бағалармен көрсетілген тұтыну тауарлары мен қызметтер көрсетудің тіркелген жиынтық құнының алдыңғы жылдың желтоқсанындағы бағалармен көрсетілген құнына пайыздық арақатынасы ретінде өлшенеді.

      Инфляция деңгейіне тоқсандық мониторинг жүргізу үшін (тұтыну бағаларының индексі) ағымдағы жыл тоқсанының соңғы айындағы бағалармен көрсетілген тұтыну тауарлары мен қызметтер көрсетудің тіркелген жиынтық құнының алдыңғы жылдың осындай айындағы бағалармен көрсетілген құнына пайыздық арақатынасы ретінде көрсетілген, жылдық тұрғыдан өлшенген көрсеткіш қолданылады.

      Талдамалық мақсаттарда жылдың басы кезеңіне талдау жүргізілетін айдағы бағалармен көрсетілген тұтыну тауарлары мен қызметтер көрсетудің тіркелген жиынтық құнының алдыңғы жылдың желтоқсанындағы бағалармен көрсетілген құнына пайыздық арақатынасы ретінде өлшенетін инфляция деңгейінің (тұтыну бағаларының индексі) көрсеткіші қолданылады.

      Инфляция деңгейін (тұтыну бағаларының индексі) есептеуді ұлттық әдіснамаға сәйкес мүше мемлекеттер жүргізеді.

      Инфляция деңгейін (тұтыну бағаларының индексін) есептеу кезінде тұтыну тауарлары мен қызметтер көрсетудің тіркелген жиынтығында, сондай-ақ мүше мемлекеттердің үй шаруашылықтарының (халықтың) тауарлар мен қызметтерді тұтынудағы ұлттық ерекшеліктерін ескере отырып, тұтыну тауарлары мен қызметтер көрсетудің тіркелген жиынтығының жалпы көлеміндегі үлесінде (таразысында) айырмашылықтарға жол беріледі.

      7. Уәкілетті органдар осы Әдістеменің 4-6-тармақтарындағы ережелерді ескере отырып, Комиссияға осы Әдістемеге сәйкес есептелген мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджеті тапшылығының (профицитінің) көрсеткіштері, мемлекеттік басқару секторының борышы, инфляция деңгейі (тұтыну бағаларының индексі) бойынша, сондай-ақ қосымшаға сәйкес көрсеткіштер бойынша ақпаратты ұсынады.

      Уәкілетті органдардың Комиссияға көрсетілген ақпаратты ұсынуы Еуразиялық экономикалық одақтың ресми статистикалық ақпаратын қалыптастыру және тарату тәртібі туралы хаттамаға сәйкес жүзеге асырылады (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа 4-қосымша).

  Еуразиялық экономикалық одаққа мүше
мемлекеттердің экономикалық даму
орнықтылығын айқындайтын
макроэкономикалық көрсеткіткіштерді
есептеу әдістемесіне
ҚОСЫМША
  (Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының 2015 жылғы 12 мамырдағы № 47
шешімінің редакциясында)

Экономикалық даму орнықтылығын айқындайтын
макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін
пайдаланылатын көрсеткіштер тізбесі


Код*

І. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған
бюджетінің операциялары


1. Орталық басқару органдары бюджетінің кірістері (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

1

2. Орталық басқару органдары бюджетінің шығыстары (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

2

3. Орталық басқару органдары бюджетінен төленетін әлеуметтік трансферттер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

27

4. Орталық басқару органдары бюджетінен төленетін зейнетақылар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


5. Орталық басқару органдары бюджетінен төленетін орталық басқару органдарының борышына қызмет көрсетуге арналған төлемдер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

24

6. Орталық басқару органдары бюджетінің қаржылық емес активтерімен операциялар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

31

7. Орталық басқару органдары бюджетінің тапшылығы (профициті) (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

CSD

8. Өңірлік басқару органдары бюджетінің кірістері (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

1

9. Өңірлік басқару органдары бюджетінің шығыстары (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

2

10. Өңірлік басқару органдары бюджетінен төленетін өңірлік басқару органдарының борышына қызмет көрсетуге арналған төлемдер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

24

11. Өңірлік басқару органдары бюджетінің қаржылық емес активтерімен операциялар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

31

12. Өңірлік басқару органдары бюджетінің тапшылығы (профициті) (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

CSD

13. Жергілікті (муниципалды) басқару органдары бюджетінің кірістері (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

1

14. Жергілікті (муниципалды) басқару органдары бюджетінің шығыстары (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

2

15. Жергілікті (муниципалды) басқару органдары бюджетінен жергілікті (муниципалды) басқару органдарының борышына қызмет көрсетуге төленетін төлемдер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

24

16. Жергілікті (муниципалды) басқару органдары бюджетінің қаржылық емес активтерімен операция (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

31

17. Жергілікті (муниципалды) басқару органдары бюджетінің тапшылығы (профициті) (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

CSD

18. Әлеуметтік қамсыздандыру қоры бюджетінің кірістері (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

1

19. Әлеуметтік қамсыздандыру қорының бюджетіне әлеуметтік мұқтаждықтарға аударылатын жарналар (аударымдар) (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

12

20. Әлеуметтік қамсыздандыру қоры бюджетінің шығыстары (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

2

21. Әлеуметтік қамсыздандыру қоры бюджетінен төленетін әлеуметтік трансферттер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

27

22. Әлеуметтік қамсыздандыру қоры бюджетінен төленетін зейнетақылар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


23. Әлеуметтік қамсыздандыру қоры бюджетінің қаржылық емес активтерімен операциялар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

31

24. Әлеуметтік қамсыздандыру қоры бюджетінің тапшылығы (профициті) (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

CSD

25. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің кірістері (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

1

26. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің шығыстары (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

2

27. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінен мемлекеттік басқару секторының борышына қызмет көрсетуге төленетін төлемдер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

24

28. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің қаржылық емес активтерімен операциялар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

31

29. Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджетінің тапшылығы (профициті) (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

CSD

30. Ұлттық (резервтік) қордың есепті кезең басына қаражаты (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


31. Ұлттық (резервтік) қорға есепті кезеңдегі түсімдер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


32. Ұлттық (резервтік) қорды есепті кезеңде пайдалану (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


33. Ұлттық (резервтік) қордың есепті кезең соңына қаражаты (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


ІІ. Мемлекеттік басқару секторының қаржылық
активерімен және міндеттемелерімен операциялар


34. Қаржылық активтер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

32

35. Ішкі қаржылық активтер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

321

36. Валюта және депозиттер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3212

37. Акциялардан басқа, бағалы қағаздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3213

38. Кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3214

39. Басқа деңгейдегі бюджеттерге кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


40. Резидент заңды тұлғаларға кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


41. Резидент жеке тұлғаларға кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


42. Акциялар және капиталға қатысудың басқа да нысандары (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3215

43. Басқа да дебиторлық берешек (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3218

44. Сыртқы қаржылық активтер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

322

45. Валюта және депозиттер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)

3222

46. Акциялардан басқа, бағалы қағаздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)

3223

47. Кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)

3224

48. Резидент емес заңды тұлғаларға кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)


49. Шет мемлекеттерге кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


50. Акциялар және капиталға қатысудың басқа да нысандары (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3225

51. Басқа да дебиторлық берешек (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3228

52.Монетарлық алтын және СДР (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

323

53. Міндеттемелер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

33

54. Ішкі міндеттемелер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

331

55. Валюта және депозиттер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3312

56. Акциялардан басқа, бағалы қағаздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3313

57. Кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3314

58. Басқа деңгейдегі бюджеттерден кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


59. Резидент заңды тұлғалардан кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


60. Басқа да кредиторлық берешек (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3318

61. Сыртқы міндеттемелер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

332

62. Валюта және депозиттер (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3322

63. Акциялардан басқа, бағалы қағаздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3323

64. Кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3324

65. Резидент емес заңды тұлғалардан кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


66. Шет мемлекеттерден кредиттер мен қарыздар (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


67. Басқа да кредиторлық берешек (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 

3328

ІІІ. Мемлекеттік басқару секторының борышы


1. Орталық үкіметтің борышы


68. Орталық үкіметтің сыртқы борышы (шетелдік валютаның миллион бірлігінде (АҚШ долларындағы борыштық міндеттемелер көлемінің эквиваленті), жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


69. Орталық үкіметтің сыртқы борышы (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


70. Орталық үкіметтің ішкі борышы (шетелдік валютаның миллион бірлігінде (АҚШ долларындағы борыштық міндеттемелер көлемінің эквиваленті), жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


71. Орталық үкіметтің ішкі борышы (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


72. Орталық үкіметтің шартты борыштық міндеттемелері (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)**
 


2. Өңірлік басқару органдарының борышы


73. Өңірлік басқару органдарының сыртқы борышы (шетелдік валютаның миллион бірлігінде (АҚШ долларындағы борыштық міндеттемелер көлемінің эквиваленті), жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


74. Өңірлік басқару органдарының сыртқы борышы (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


75. Өңірлік басқару органдарының ішкі борышы (шетелдік валютаның миллион бірлігінде (АҚШ долларындағы борыштық міндеттемелер көлемінің эквиваленті), жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


76. Өңірлік басқару органдарының ішкі борышы (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


77. Өңірлік басқару органдарының шартты борыштық міндеттемелері (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда) **
 


3. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының борышы


78. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының сыртқы борышы (шетелдік валютаның миллион бірлігінде (АҚШ долларындағы борыштық міндеттемелер көлемінің эквиваленті), жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


79. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының сыртқы борышы (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


80. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының ішкі борышы (шетелдік валютаның миллион бірлігінде (АҚШ долларындағы борыштық міндеттемелер көлемінің эквиваленті), жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


81. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының ішкі борышы (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


82. Жергілікті (муниципалды) басқару органдарының шартты борыштық міндеттемелері (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


4. Шоғырландырылған позициялар бойынша өзара байланысты
көрсеткіштерді қоспағанда, мемлекеттік басқару секторының борышы


83. Мемлекеттік басқару секторының сыртқы борышы (шетелдік валютаның миллион бірлігінде (АҚШ долларындағы борыштық міндеттемелер көлемінің эквиваленті), жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


84. Мемлекеттік басқару секторының сыртқы борышы (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


85. Мемлекеттік басқару секторының ішкі борышы (шетелдік валютаның миллион бірлігінде (АҚШ долларындағы борыштық міндеттемелер көлемінің эквиваленті), жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


86. Мемлекеттік басқару секторының ішкі борышы (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)
 


87. Мемлекеттік басқару секторының шартты борыштық міндеттемелері (ұлттық валютаның миллион бірлігінде, жалпы ішкі өнімге пайызда)**


      _______________

      * Мемлекеттік басқару секторының шоғырландырылған бюджеті операцияларының коды, сондай-ақ қаржылық активтермен және міндеттемелермен операциялар кодтары Мемлекеттік қаржылық статистика жөніндегі нұсқаулыққа сәйкес келтірілген (Халықаралық валюта қоры, 2001 жыл).

      ** Ақпарат талдамалық мақсаттарда ұсынылады.".


О внесении изменений в Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 25 июня 2013 г. № 144

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 12 мая 2015 года № 47

      В соответствии с пунктом 4 Протокола о проведении согласованной макроэкономической политики (приложение № 14 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) Коллегия Евразийской экономической комиссии решила:
      1. Внести в Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 25 июня 2013 г. № 144 «О Методике расчета макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития государств – членов Таможенного союза и Единого экономического пространства» изменения согласно приложению.
      2. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования. 

      Председатель Коллегии
      Евразийской экономической комиссии              В. Христенко

ПРИЛОЖЕНИЕ         
к Решению Коллегии Евразийской
экономической комиссии  
от 12 мая 2015 г. № 47   

ИЗМЕНЕНИЯ,
вносимые в Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии
от 25 июня 2013 г. № 144

      1. В наименовании слова «Таможенного союза и Единого экономического пространства» заменить словами «Евразийского экономического союза».
      2. В преамбуле слова «пункта 1 статьи 6 Соглашения о согласованной макроэкономической политике от 9 декабря 2010 года» заменить словами «пункта 4 Протокола о проведении согласованной макроэкономической политики (приложение № 14 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года)».
      3. В пункте 1 слова «Таможенного союза и Единого экономического пространства» заменить словами «Евразийского экономического союза».
      4. Методику расчета макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития государств – членов Таможенного союза и Единого экономического пространства, утвержденную указанным Решением, и приложения к ней изложить в следующей редакции:

«УТВЕРЖДЕНА         
Решением Коллегии Евразийской 
экономической комиссии    
от 25 июня 2013 г. № 144  
(в редакции Решения Коллегии 
Евразийской экономической комиссии
от 12 мая 2015 г. № 47)   

МЕТОДИКА
расчета макроэкономических показателей, определяющих
устойчивость экономического развития государств – членов
Евразийского экономического союза 

      1. Настоящая Методика разработана в соответствии с пунктом 4 Протокола о проведении согласованной макроэкономической политики (приложение № 14 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года).
      Методологической основой расчета макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития государств – членов Евразийского экономического союза (далее – государства-члены), являются Система национальных счетов (1993 год) и рекомендации Международного валютного фонда, изложенные в следующих документах: Руководство по статистике государственных финансов (2001 год), Статистика внешнего долга. Руководство для составителей и пользователей (2003 год), Руководство по индексу потребительских цен: теория и практика (2007 год).
      2. Настоящая Методика применяется Евразийской экономической комиссией (далее – Комиссия) и государствами-членами для расчета в сопоставимых условиях следующих макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития государств-членов:
      а) дефицит (профицит) консолидированного бюджета сектора государственного управления;
      б) долг сектора государственного управления;
      в) уровень инфляции (индекс потребительских цен).
      3. В настоящей Методике используются понятия, которые означают следующее:
      «безусловные долговые обязательства» – денежные требования кредитора к сектору государственного управления по выплате суммы основного долга в установленный срок, которые подлежат неукоснительному исполнению и к которым относятся:
      кредитные соглашения и договоры, в том числе соглашения и договоры о пролонгации и реструктуризации долговых обязательств;
      займы, осуществляемые путем выпуска ценных бумаг;
      иные безусловные обязательства, отнесенные законодательством государства-члена к долговым;
      «взносы (отчисления) на социальные нужды» – фактические или условно исчисленные поступления в фонд социального обеспечения и (или) в бюджет центральных органов управления от работодателей, перечисляющих средства от имени своих работников, либо от лиц, работающих не по договору найма, или незанятых лиц, перечисляющих средства от собственного имени;
      «внешний долг сектора государственного управления» – остаток на конкретную дату признанных и непогашенных безусловных долговых обязательств сектора государственного управления, относимых в соответствии с законодательством государства-члена к внешним долговым обязательствам, за исключением взаимосвязанных показателей по консолидируемым позициям;
      «внутренний долг сектора государственного управления» – остаток на конкретную дату признанных и непогашенных безусловных долговых обязательств сектора государственного управления, относимых в соответствии с законодательством государства-члена к внутренним долговым обязательствам, за исключением взаимосвязанных показателей по консолидируемым позициям;
      «дефицит (профицит) консолидированного бюджета сектора государственного управления» – превышение расходов консолидированного бюджета сектора государственного управления с учетом операций с нефинансовыми активами над его доходами (превышение доходов консолидированного бюджета сектора государственного управления над его расходами с учетом операций с нефинансовыми активами);
      «долг сектора государственного управления» – остаток на конкретную дату признанных и непогашенных безусловных внешних и внутренних долговых обязательств сектора государственного управления, за исключением взаимосвязанных показателей по консолидируемым позициям;
      «доходы (расходы) консолидированного бюджета сектора государственного управления» – все виды операций, включаемые в консолидированный бюджет сектора государственного управления, которые приводят к увеличению (уменьшению) чистой стоимости активов сектора государственного управления;
      «консолидированный бюджет сектора государственного управления» – денежный фонд сектора государственного управления,  за исключением взаимосвязанных показателей по консолидируемым позициям;
      «национальный (резервный) фонд» – часть средств бюджета центральных органов управления, сосредотачиваемых на специализированных счетах и подлежащих обособленному учету и управлению для решения задач, направленных на обеспечение макроэкономической устойчивости и развитие экономики государства-члена;
      «операции с нефинансовыми активами» – операции (приобретение за минусом выбытия), приводящие к изменению запасов нефинансовых активов, включающих в себя основные фонды, запасы материальных оборотных средств, ценности и непроизведенные активы;
      «операции с финансовыми активами» – операции (приобретение за минусом выбытия), приводящие к изменению запасов финансовых активов, включающих в себя финансовые требования, монетарное золото и специальные права заимствования (СДР), предоставляемые Международным валютным фондом в порядке распределения;
      «операции с обязательствами» – операции (принятие за минусом погашения), приводящие к изменению запасов обязательств;
      «сектор государственного управления» – органы государственного управления, включающие в себя центральное правительство (центральные органы управления и фонд социального обеспечения), региональные органы управления, местные (муниципальные) органы управления;
      «социальные трансферты» – текущие пособия, выделяемые из фонда социального обеспечения и (или) из бюджета центральных, региональных и местных (муниципальных) органов управления для покрытия нужд населения, возникающих в результате наступления таких событий, как болезнь, отсутствие работы, выход на пенсию или иные семейные обстоятельства;
      «уполномоченные органы» – органы исполнительной власти государств-членов, в компетенцию которых входят расчет макроэкономических показателей, определяющих устойчивость экономического развития этих государств, и (или) взаимодействие с Комиссией по вопросам предоставления и получения необходимой информации;
      «уровень инфляции (индекс потребительских цен)» – изменение во времени общего уровня цен на потребительские товары и услуги, приобретаемые домашними хозяйствами (населением) для непроизводственного потребления, рассчитываемое как отношение стоимости фиксированного набора потребительских товаров и услуг в ценах текущего периода к его стоимости в ценах предыдущего (базисного) периода;
      «условные долговые обязательства» – сумма полученных и непогашенных на конкретную дату негосударственных займов, обеспеченных гарантиями и поручительствами сектора государственного управления (если иное не предусмотрено законодательством государств-членов);
      «фиксированный набор потребительских товаров и услуг» –перечень репрезентативно отобранных товаров и услуг, потребляемых домашними хозяйствами (населением), с определенными количественными соотношениями составляющих его элементов, не меняющимися в течение заданного периода времени;
      «финансовый год» – период времени, начинающийся 1 января и заканчивающийся 31 декабря календарного года;
      «фонд социального обеспечения» – внебюджетная организация, деятельность которой состоит в обеспечении функционирования социальных программ путем предоставления социальных трансфертов (выплат) населению за счет взносов (отчислений) на социальные нужды, а именно:
      в Республике Беларусь – Фонд социальной защиты населения Министерства труда и социальной защиты Республики Беларусь;
      в Республике Казахстан – акционерное общество «Государственный фонд социального страхования»;
      в Российской Федерации – Пенсионный фонд Российской Федерации, Федеральный фонд обязательного медицинского страхования, территориальные фонды обязательного медицинского страхования и Фонд социального страхования Российской Федерации.
      4. Дефицит (профицит) консолидированного бюджета сектора государственного управления рассчитывается по формуле:

Д(П)КБ = ДКБ – РКБ – ОНФА,

      где:
      Д(П)КБ – дефицит (профицит) консолидированного бюджета сектора государственного управления, измеренный в единицах национальной валюты;
      ДКБ – доходы консолидированного бюджета сектора государственного управления, измеренные в единицах национальной валюты;
      РКБ – расходы консолидированного бюджета сектора государственного управления, измеренные в единицах национальной валюты;
      ОНФА – операции с нефинансовыми активами консолидированного бюджета сектора государственного управления, измеренные в единицах национальной валюты.
      Макроэкономический показатель, определяющий дефицит (профицит) консолидированного бюджета сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту, рассчитывается по формуле:

Д(П)КБ (%) = Д(П)КБ / ВВП х 100 %,

      где:
      Д(П)КБ (%) – дефицит (профицит) консолидированного бюджета сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту;
      ВВП – объем валового внутреннего продукта в текущих ценах финансового года, измеренный в единицах национальной валюты.
      По предложению государства-члена Комиссия самостоятельно рассчитывает макроэкономический показатель дефицита (профицита) консолидированного бюджета сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту на основе предоставляемой уполномоченным органом в Комиссию в соответствии с настоящей Методикой информации о номинальных объемах дефицита (профицита) консолидированного бюджета сектора государственного управления и валового внутреннего продукта.
      5. Долг сектора государственного управления рассчитывается по формуле:

ДСГУ = ДЦОУ + ДРОУ + ДМОУ К,

      где:
      ДСГУ – долг сектора государственного управления;
      ДЦОУ – долг центральных органов управления;
      ДРОУ – долг региональных органов управления;
      ДМОУ – долг местных (муниципальных) органов управления;
      К – взаимосвязанные показатели по консолидируемым позициям.
      Долг сектора государственного управления состоит из внешнего и внутреннего долга сектора государственного управления.
      В состав долга сектора государственного управления не включаются условные долговые обязательства сектора государственного управления и долговые обязательства органов денежно-кредитного регулирования.
      Величина долга сектора государственного управления определяется по номинальной стоимости.
      Макроэкономический показатель долга сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту рассчитывается как сумма значений показателей внешнего и внутреннего долга сектора государственного управления в процентах к объему валового внутреннего продукта:

ДСГУ (%) = ДСГУВнешний (%) + ДСГУВнутренний (%),

      где:
      ДСГУ (%) – долг сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту;
      ДСГУВнешний (%) – внешний долг сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту;
      ДСГУВнутренний (%) – внутренний долг сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту.
      Показатели внешнего и внутреннего долга сектора государственного управления в процентах к объему валового внутреннего продукта рассчитываются как сумма отношений номинальных объемов долга, выраженных в иностранной (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США) и национальной валютах заимствования, на конец последнего дня отчетного периода (финансовый год, квартал) к сумме квартальных объемов валового внутреннего продукта (за 4 предшествующих квартала). При этом часть номинального объема внешнего и внутреннего долга на конец последнего дня отчетного периода (финансовый год, квартал), выраженная в иностранной валюте заимствования (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США), делится на сумму квартальных объемов валового внутреннего продукта (за 4 предшествующих квартала), выраженных в национальной валюте и пересчитанных в доллары США по среднему квартальному курсу национальной валюты, рассчитанному национальными (центральными) банками государств-членов, а часть номинального объема внешнего и внутреннего долга на конец последнего дня отчетного периода (финансовый год, квартал), выраженная в национальной валюте заимствования, делится на сумму квартальных объемов валового внутреннего продукта (за 4 предшествующих квартала), выраженных в национальной валюте.
      По предложению государства-члена Комиссия самостоятельно рассчитывает макроэкономический показатель долга сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту на основе предоставляемой в Комиссию информации о номинальных объемах внешнего и внутреннего долга сектора государственного управления по валютам обязательств (в национальной валюте, в иностранных валютах заимствования (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США)) на конец последнего дня отчетного периода (финансовый год, квартал), о квартальных объемах валового внутреннего продукта (за 4 предшествующих квартала), выраженных в национальной валюте, а также о среднем квартальном курсе национальной валюты к доллару США, рассчитанном национальным (центральным) банком этого государства-члена.
      По предложению государства-члена Комиссия проводит сравнительную оценку показателя долга сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту, рассчитанного в соответствии с настоящей Методикой, с показателем долга сектора государственного управления в процентах к валовому внутреннему продукту, рассчитанным как отношение объема долга сектора государственного управления на конец последнего дня отчетного периода (финансовый год, квартал), пересчитанного в национальную валюту по официальному курсу национальной валюты к иностранной валюте (доллару США), установленному национальным (центральным) банком государства-члена на конец последнего дня отчетного периода (финансовый год, квартал), к объему валового внутреннего продукта (за 4 предшествующих квартала), выраженному в национальной валюте.
      6. Методика расчета уровня инфляции (индекса потребительских цен) в государствах-членах основывается на международной методологии, изложенной в Руководстве по индексу потребительских цен: теория и практика (2007 год).
      Показатель уровня инфляции (индекса потребительских цен) в годовом выражении измеряется как процентное отношение стоимости фиксированного набора потребительских товаров и услуг в ценах декабря анализируемого года к его стоимости в ценах декабря предыдущего года.
      Для квартального мониторинга уровня инфляции (индекса потребительских цен) используется показатель, измеренный в годовом выражении как процентное отношение стоимости фиксированного набора потребительских товаров и услуг в ценах последнего месяца квартала текущего года к его стоимости в ценах аналогичного месяца предыдущего года.
      В аналитических целях используется показатель уровня инфляции (индекса потребительских цен) за период с начала года, измеряемый как процентное отношение стоимости фиксированного набора потребительских товаров и услуг в ценах анализируемого месяца к его стоимости в ценах декабря предыдущего года.
      Расчет уровня инфляции (индекса потребительских цен) производится государствами-членами в соответствии с национальной методологией.
      При расчете уровня инфляции (индекса потребительских цен) допускаются различия в фиксированном наборе потребительских товаров и услуг, а также в долях (весах) потребления в общем объеме фиксированного набора потребительских товаров и услуг исходя из национальных особенностей потребления товаров и услуг домашними хозяйствами (населением) в государствах-членах.
      7. Уполномоченные органы с учетом положений пунктов 4 – 6 настоящей Методики предоставляют в Комиссию информацию по показателям дефицита (профицита) консолидированного бюджета сектора государственного управления, долга сектора государственного управления, уровня инфляции (индекса потребительских цен), рассчитанным в соответствии с настоящей Методикой, а также по показателям согласно приложению.
      Предоставление уполномоченными органами в Комиссию указанной информации осуществляется в соответствии с Протоколом о порядке формирования и распространения официальной статистической информации Евразийского экономического союза (приложение № 4 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года).

ПРИЛОЖЕНИЕ           
к Методике расчета макроэкономических
показателей, определяющих   
устойчивость экономического развития
государств – членов Евразийского
экономического союза     
(в редакции Решения Коллегии  
Евразийской экономической комиссии
от 12 мая 2015 г. № 47)    

Перечень показателей, используемых для расчета
макроэкономических показателей, определяющих устойчивость
экономического развития


Код*


I. Операции консолидированного бюджета
сектора государственного управления

1. Доходы бюджета центральных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

1

2. Расходы бюджета центральных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

2

3. Социальные трансферты, выплачиваемые из бюджета центральных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

27

4. Пенсии, выплачиваемые из бюджета центральных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


5. Платежи на обслуживание долга центральных органов управления, выплачиваемые из бюджета центральных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

24

6. Операции с нефинансовыми активами бюджета центральных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

31

7. Дефицит (профицит) бюджета центральных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

CSD

8. Доходы бюджета региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

1

9. Расходы бюджета региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

2

10. Платежи на обслуживание долга региональных органов управления, выплачиваемые из бюджета региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

24

11. Операции с нефинансовыми активами бюджета региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

31

12. Дефицит (профицит) бюджета региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

CSD

13. Доходы бюджета местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

1

14. Расходы бюджета местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

2

15. Платежи на обслуживание долга местных (муниципальных) органов управления, выплачиваемые из бюджета местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

24

16. Операции с нефинансовыми активами бюджета местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

31

17. Дефицит (профицит) бюджета местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

CSD

18. Доходы бюджета фонда социального обеспечения (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

1

19. Взносы (отчисления) на социальные нужды, перечисляемые в бюджет фонда социального обеспечения (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

12

20. Расходы бюджета фонда социального обеспечения (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

2

21. Социальные трансферты, выплачиваемые из бюджета фонда социального обеспечения (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

27

22. Пенсии, выплачиваемые из бюджета фонда социального обеспечения (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


23. Операции с нефинансовыми активами бюджета фонда социального обеспечения (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

31

24. Дефицит (профицит) бюджета фонда социального обеспечения (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

CSD

25. Доходы консолидированного бюджета сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

1

26. Расходы консолидированного бюджета сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

2

27. Платежи на обслуживание долга сектора государственного управления, выплачиваемые из консолидированного бюджета сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

24

28. Операции с нефинансовыми активами консолидированного бюджета сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

31

29. Дефицит (профицит) консолидированного бюджета сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

CSD

30. Средства национального (резервного) фонда на начало отчетного периода (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


31. Поступления в национальный (резервный) фонд в отчетном периоде (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


32. Использование национального (резервного) фонда в отчетном периоде (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


33. Средства национального (резервного) фонда на конец отчетного периода (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


II. Операции с финансовыми активами и обязательствами
сектора государственного управления

34. Финансовые активы (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

32

35. Внутренние финансовые активы (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

321

36. Валюта и депозиты (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3212

37. Ценные бумаги, кроме акций (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3213

38. Кредиты и займы (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3214

39. Кредиты и займы бюджетам других уровней (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


40. Кредиты и займы юридическим лицам-резидентам (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


41. Кредиты и займы физическим лицам-резидентам (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


42. Акции и другие формы участия в капитале (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3215

43. Прочая дебиторская задолженность (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3218

44. Внешние финансовые активы (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

322

45. Валюта и депозиты (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3222

46. Ценные бумаги, кроме акций (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3223

47. Кредиты и займы (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3224

48. Кредиты и займы юридическим лицам-нерезидентам (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


49. Кредиты и займы иностранным государствам (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


50. Акции и другие формы участия в капитале (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3225

51. Прочая дебиторская задолженность (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3228

52. Монетарное золото и СДР (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

323

53. Обязательства (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

33

54. Внутренние обязательства (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

331

55. Валюта и депозиты (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3312

56. Ценные бумаги, кроме акций (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3313

57. Кредиты и займы (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3314

58. Кредиты и займы от бюджетов других уровней (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


59. Кредиты и займы от юридических лиц-резидентов (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


60. Прочая кредиторская задолженность (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3318

61. Внешние обязательства (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

332

62. Валюта и депозиты (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3322

63. Ценные бумаги, кроме акций (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3323

64. Кредиты и займы (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3324

65. Кредиты и займы от юридических лиц-нерезидентов (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


66. Кредиты и займы от иностранных государств (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


67. Прочая кредиторская задолженность (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)

3328

III. Долг сектора государственного управления

1. Долг центрального правительства

68. Внешний долг центрального правительства (в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США), в процентах к валовому внутреннему продукту)


69. Внешний долг центрального правительства (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


70. Внутренний долг центрального правительства (в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США), в процентах к валовому внутреннему продукту)


71. Внутренний долг центрального правительства (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


72. Условные долговые обязательства центрального правительства (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)**


2. Долг региональных органов управления

73. Внешний долг региональных органов управления (в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США), в процентах к валовому внутреннему продукту)


74. Внешний долг региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


75. Внутренний долг региональных органов управления (в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США), в процентах к валовому внутреннему продукту)


76. Внутренний долг региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


77. Условные долговые обязательства региональных органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)**


3. Долг местных (муниципальных) органов управления

78. Внешний долг местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США), в процентах к валовому внутреннему продукту)


79. Внешний долг местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


80. Внутренний долг местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц иностранной валюты ((эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США), в процентах к валовому внутреннему продукту)


81. Внутренний долг местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


82. Условные долговые обязательства местных (муниципальных) органов управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)**


4. Долг сектора государственного управления, за исключением
взаимосвязанных показателей по консолидируемым позициям

83. Внешний долг сектора государственного управления (в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США), в процентах к валовому внутреннему продукту)


84. Внешний долг сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


85. Внутренний долг сектора государственного управления (в миллионах единиц иностранной валюты (эквивалент объема долговых обязательств, выраженный в долларах США), в процентах к валовому внутреннему продукту)


86. Внутренний долг сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)


87. Условные долговые обязательства сектора государственного управления (в миллионах единиц национальной валюты, в процентах к валовому внутреннему продукту)**


______________
Коды операций консолидированного бюджета сектора государственного управления,
а также коды операций с финансовыми активами и обязательствами приведены
в соответствии с Руководством по статистике государственных финансов (Международный валютный фонд, 2001 год).
** Информация предоставляется в аналитических целях.».