Еуразиялық экономикалық комиссияның талап етуі бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін айыппұл санкцияларын қолдану туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2020 жылғы 15 желтоқсандағы № 176 шешімі

      Еуразиялық экономикалық комиссия (бұдан әрі – Комиссия) Бәсекелестіктің жалпы қағидаттары мен қағидалары туралы хаттаманың (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 19 қосымша) (бұдан әрі – Хаттама) 10-тармағының 3-тармақшасына, Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесінің 2012 жылғы 17 желтоқсандағы № 118 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтарда бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзғаны үшін есептеу әдістемесінің және айыппұл салу тәртібінің (бұдан әрі – Есептеу әдістемесі және айыппұл салу тәртібі) 17-тармағына, Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 99 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтарда бәсекелестіктің жалпы қағидаларының бұзылуы туралы істерді қарау тәртібінің (бұдан әрі – Істерді қарау тәртібі) 44 және 45-тармақтарына сәйкес "Металлообработка" жауапкершілігі шектеулі қоғамының директоры (СТН 644925002650, көрсетілген адам директоры болып табылатын ұйымның тіркелген жерінің мекенжайы: 413111, Ресей Федерациясы, Саратов облысы, Энгельс қаласы, Одесса көшесі, 75 үй) қатысты Хаттаманың 13-тармағын, Істерді қарау тәртібінің 21-тармағын бұзу белгілері бойынша қозғалған, ол үшін Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасына сәйкес жауапкершілік көзделген, Комиссияның талап етуі бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау туралы істі қарады және мынаны анықтады.

      Істерді қарау тәртібінің 23-тармағына сәйкес 2020 жылғы 27 қазанда Істі қарау жөніндегі комиссияның төрағасы, Комиссияның Монополияға қарсы реттеу департаментінің (бұдан әрі – Департамент) директоры А.Г. Сушкевич мыналардың:

      істі қарау жөніндегі комиссия төрағасының орынбасары, Департамент директорының орынбасары А.А. Қалиевтің;

      істі қарау жөніндегі комиссия мүшелері:

      Департамент директорының орынбасары Г.Б. Арамянның;

      Департаменттің бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы өтініштерді (материалдарды) және істерді қарау бөлімінің кеңесшісі Е.П. Кривцунның;

      Департаменттің бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы өтініштерді (материалдарды) және істерді қарау бөлімінің кеңесшісі А.А. Алавидзенің;

      құзыретіне бәсекелестік (монополияға қарсы) саясатын іске асыру және (немесе) жүргізу кіретін, Комиссиямен өзара іс-қимыл жасауға жауапты Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің (бұдан әрі – мүше мемлекеттер) мемлекеттік билік органдары қызметкерлерінің (бейне-конференц-байланыс арқылы):

      Беларусь Республикасы Монополияға қарсы реттеу және сауда министрлігі Сауда, агроөнеркәсіптік кешен, өнеркәсіп, құрылыс және табиғи ресурстар басқармасы өнеркәсіп, құрылыс және табиғи ресурстар бөлімінің бастығы Е.А. Махначтың;

      Федералды монополияға қарсы қызметтің жарнаманы және жосықсыз бәсекелестікті бақылау басқармасы бастығының орынбасары Я.В. Склярованың;

      Федералды монополияға қарсы қызметтің Халықаралық экономикалық ынтымақтастық басқармасы ТМД елдерімен экономикалық интеграция бөлімі бастығының орынбасары Ю.В. Тихонованың қатысуымен істі қараудың аяқталғаны туралы жариялады;

      істің қаралатын уақыты мен орны туралы тиісті түрде хабардар етілген жауапкер (оның өкілдері) қатысқан жоқ.

      Комиссияда "Металлообработка" жауапкершілігі шектеулі қоғамының (СТН 6449080010, тіркелген жерінің мекенжайы: 413111, Ресей Федерациясы, Саратов облысы, Энгельс қаласы, Одесса көшесі, 75 үй) (бұдан әрі – "Металлообработка" ЖШҚ), "Металлотехника" жауапкершілігі шектеулі қоғамының (СТН 6449070540, тіркелген жерінің мекенжайы: 413100, Ресей Федерациясы, Саратов облысы, Энгельс қаласы, Құрылысшылар даңғылы, Өнеркәсіпаймағы) және олардың лауазымды тұлғаларының 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шарттың (бұдан әрі – Шарт) 76-бабы 2-тармағын бұзу белгілері бар, энергия көздеріне қосу қажеттілігінсіз магистральдық құбыржолдарды салу кезінде далалық жағдайларда және өнеркәсіп кәсіпорындарында ацетиленді немесе оның алмастырғыштарын пайдалана отырып, болат құбырларды газ-силикатты (термиялық) кесуге арналған тасымалданатын машиналардың (бұдан әрі – құбырларды кесуге арналған машиналар) сипатына, өндіру тәсілі мен орнына, тұтынушылық қасиеттеріне қатысты және (немесе) 2017 жылғы 13 шілдедегі № 623722 тауар белгісіне (қызмет көрсету белгісіне) куәлікке сәйкес "АВТОГЕН-М" жауапкершілігі шектеулі қоғамының (Армения Республикасының шаруашылық жүргізуші субъектісі) тауар белгісі (қызмет көрсету белгісі) болып табылатын атауында "ОРБИТА" сөзі бар "ОРБИТА-Р" және "ОРБИТА-РМ" белгіленімдерін пайдалану арқылы көрсетілген тауарларды өндірушілерге қатысты ықтимал жаңылыстыру тудырудан көрінген әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) қатысты трансшекаралық нарықтарда бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы іс (бұдан әрі - іс) жатыр.

      Істі қарау шеңберінде толық, жан-жақты және объективті қарастыру мақсатында мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің олардың функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдары мен ұйымдарынан, заңды және жеке тұлғалардан, оның ішінде директоры болып табылатын "Металлообработка" ЖШҚ-дан істі қарау жөніндегі комиссияға қажетті ақпарат сұралды.

      Директоры болып табылатын "Металлообработка" ЖШҚ ақпаратты (құжаттарды, мәліметтерді) ұсынбаған.

      Директоры болып табылатын "Металлообработка" ЖШҚ-ның көрсетілген әрекеттерінде (әрекетсіздігінде) Хаттаманың 13-тармағын және Істерді қарау тәртібінің 21-тармағын бұзу фактілері бар, осыған орай Комиссияның Бәсекелестік және монополияға қарсы реттеу жөніндегі алқа мүшесі (Министр) С.М. Жұманғарин Комиссияның талап етуі бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау туралы іс қозғады және оны қарау жөнінде комиссия құрылды, бұл туралы 2020 жылғы 19 наурызда № 11/ұйғ тиісті ұйғарым шығарылды.

      Істі қарау жөніндегі комиссияға қажетті ақпарат (құжаттар, мәліметтер) "Металлообработка" ЖШҚ-дан трансшекаралық нарықтарда бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзу туралы істі қарауды кейінге қалдыру туралы 2019 жылғы 7 қарашадағы № 55/ұйғ ұйғарыммен (бұдан әрі – 2019 жылғы 7 қарашадағы № 55/ұйғ ұйғарымы) (Комиссияның 2019 жылғы 12 қарашадағы № 22-425 хатымен жіберілді), трансшекаралық нарықтарда бәсекелестіктің жалпы қағидаларының бұзылуы туралы істі қарауды кейінге қалдыру туралы 2019 жылғы 5 желтоқсандағы № 56/ұйғ ұйғарыммен бұдан әрі – 2019 жылғы 5 желтоқсандағы № 56/ұйғ ұйғарымы) (Комиссияның 2019 жылғы 5 желтоқсандағы № 22-471 хатымен жіберілді), трансшекаралық нарықтарда бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы іс бойынша 2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 59/ұйғ ұйғарыммен (бұдан әрі – 2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 59/ұйғ ұйғарымы) (Комиссияның 2019 жылғы 30 желтоқсандағы № 22-491 хатымен жіберілді), трансшекаралық нарықтарда бәсекелестіктің жалпы қағидаларының бұзылуы туралы істі қарауды кейінге қалдыру туралы 2020 жылғы 4 ақпандағы № 3/ұйғ ұйғарыммен (бұдан әрі – 2020 жылғы 4 ақпандағы № 3/ұйғ ұйғарым) (Комиссияның 2020 жылғы 7 ақпандағы № 22-31 хатымен жіберілген) сұратылды.

      1994 жылғы 30 қарашадағы № 51-ФЗ Ресей Федерациясының Азаматтық кодексінің 53 және 531-баптарына сәйкес заңға, басқа құқықтық актіге немесе құрылтай құжатына байланысты адам заңды тұлғаның өз атынан әрекет етуге уәкілеттік берілген, өзі өкілі болып табылатын заңды тұлғаның мүддесі үшін адал және парасатты әрекет етуге тиіс, сондай-ақ заңды тұлғаның қызметі үшін жауаптылықта болады.

      Заңды тұлғалардың бірыңғай мемлекеттік тізіліміндегі Федералды салық қызметінің деректеріне сәйкес, 2015 жылғы 2 қыркүйектен бастап қазіргі уақытқа дейінгі кезеңде "Металлообработка" ЖШҚ директоры, сондай-ақ заңды тұлға - "Металлообработка" ЖШҚ атынан сенімхатсыз әрекет етуге құқығы бар тұлға болып табылады.

      Осылайша, "Металлообработка" ЖШҚ директоры Комиссияның "Металлообработка" ЖШҚ-ның ақпарат беруі туралы талаптарын орындамады.

      2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 59/ұйғ ұйғарымының 4-тармағына сәйкес "Металлообработка" ЖШҚ лауазымды тұлғасы ретінде іс бойынша жауапкер ретінде тартылды.

      Көрсетілген ұйғарымның 8-тармағына сәйкес Департаментке ұйғарымды алған күннен бастап 10 күн мерзімде:

      тұратын жері және тіркелген жері туралы (паспорттың сериясы, нөмірі, берілген күні мен орны, тегі, аты, әкесінің аты, тіркелген жері туралы ақпаратты қамтитын паспорт беттерінің тиісті түрде ресімделген көшірмелерін қоса бере отырып);

      жұмыс берушінің СТН, оның тіркелген орны және нақты орналасқан жері көрсетілген қазіргі уақыттағы жұмыс орны туралы;

      2017 жылдан бастап 2019 жылдың I тоқсанына дейінгі кезеңде орындалатын "Металлообработка" ЖШҚ директорының лауазымдық міндеттері туралы (директор лауазымына тағайындау туралы бұйрықтың тиісті түрде ресімделген көшірмелерін, осындай бұйрық қабылданған құжаттарды, директордың лауазымдық нұсқаулығын немесе қоғам директорының құқықтары мен міндеттерін, оның функциялары мен оларды іске асыру тәртібін айқындайтын (белгілейтін) өзге де құжатты қоса бере отырып);

      2017 жылдан бастап 2019 жылдың I тоқсанына дейінгі кезеңде (әр тоқсан бойынша жеке) құбырларды кесуге арналған машиналарды заттай шамада (данада) және құндық көрінісінде (ресей рублімен) (растайтын құжаттардың (жеткізу (сатып алу-сату) шарттарының, жүкқұжаттардың, шот-фактуралардың және т. б. тиісті түрде куәландырылған көшірмелерін қоса бере отырып)) өткізу туралы;

      2017 жылдан бастап 2019 жылдың I тоқсанына дейінгі кезеңде (әр тоқсан бойынша жеке) құбырларды кесуге арналған машиналарды заттай шамада (данада) және құндық көрінісінде (ресей рублімен) (растайтын құжаттардың (жеткізу (сатып алу-сату) шарттарының, жүкқұжаттардың, шот-фактуралардың және т. б. тиісті түрде куәландырылған көшірмелерін қоса бере отырып)) сатып алу туралы;

      құбырларды кесуге арналған өндірілетін және (немесе) өткізілетін машиналардың сипаттамалары (стандарттардың, техникалық шарттардың тиісті сипаттамаларын белгілейтін құжаттардың тиісті түрде куәландырылған көшірмелерін қоса бере отырып)) туралы;

      "Металлообработка" ЖШҚ сатып алатын және (немесе) өткізетін құбырларды кесуге арналған машиналарды өндірушілер туралы;

      "ОРБИТА-Р", "ОРБИТА-РМ" деген сөздік белгіленімі толығымен немесе ішінара бар тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) дараландыру құралдарын тіркеуге (құқықтарды өзге де заңды түрде сатып алуға) бағытталған "Металлообработка" ЖШҚ-ның әрекеттері туралы (растайтын құжаттардың тиісті түрде куәландырылған көшірмелерін (өтінімдердің көшірмелерін, бекітілген макеттерді және т. б.қоса бере отырып) ақпаратты (құжаттарды, мәліметтерді) ұсынуы қажет болатын.

      2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 59/ұйғ ұйғарым Комиссияның 2019 жылғы 30 желтоқсандағы № 22-491 хатымен "Металлообработка" ЖШҚ орналасқан мекенжайы бойынша жіберілді (заңды тұлғалардың бірыңғай мемлекеттік тізілімінен алынған деректер): 413111, Саратов облысы, Энгельс қаласы, Одесса көшесі, 75 үй).

      Көрсетілген почта жөнелтілімі тапсырыс хатпен почта операторы – "Почта России" акционерлік қоғамының қызметтерін тарта отырып, № 12105941092505 ресейішілік почта сәйкестендіргішін беру туралы хабарламамен жіберілді.

      "Интернет" ақпараттық-телекоммуникациялық желісіндегі (бұдан әрі – Интернет желісі) "Почта России" акционерлік қоғамының ресми сайтында ұсынылған ақпаратқа сәйкес "Почта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде № 12105941092505 почта сәйкестендіргіші бойынша почта жөнелтілімі 2020 жылғы 29 қаңтарда тапсырылған.

      Осылайша "Металлообработка" ЖШҚ 2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 59/ұйғ ұйғарымының 9-тармағына сәйкес Комиссияға ақпаратты қоса алғанда 2020 жылғы 10 ақпанға дейін ұсынуы тиіс болатын, алайда, олай жасалған жоқ, -дан сұратылған ақпаратты ұсыну мерзімін ұзарту туралы өтінішхаттар Комиссияға келіп түскен жоқ.

      бұрын сұратылған ақпаратты ұсынбағанын ескере отырып, істі қарау жөніндегі комиссия 2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 59/ұйғ ұйғарымымен "АВТОГЕН-М" ЖШҚ-дан, Саратов облысы бойынша № 7 Федералдық салық қызметінің Ауданаралық инспекциясынан, "Мегафон" жария акционерлік қоғамынан, "Ростелеком" жария акционерлік қоғамынан, Зияткерлік меншік жөніндегі федералдық қызметтен ұйғарымды алған күннен бастап 10 күн мерзімде осы ұйғарымда көрсетілген ақпаратты (құжаттарды, мәліметтерді) Департаментке ұсынуды сұрады.

      "АВТОГЕН-М" ЖШҚ сұратылған ақпаратты істі қарау жөніндегі комиссияның 2020 жылғы 4 ақпандағы отырысында ұсынды.

      "Ростелеком" ЖАҚ сұратылған ақпаратты 2020 жылғы 16 қаңтардағы № 10/05/596/20 хатымен ұсынды (2020 жылғы 27 қаңтардағы кіріс № 1166).

      "Мегафон" ЖАҚ сұратылған ақпаратты 2020 жылғы 20 қаңтардағы № 5/3-UG-Шығ-00003/20 хатымен ұсынды (2020 жылғы 24 қаңтардағы кіріс № 1083құпия).

      Зияткерлік меншік жөніндегі федералдық қызмет сұратылған ақпаратты 2020 жылғы 29 қаңтардағы № 04/22-1047/08 хатымен ұсынды (2020 жылғы 10 ақпандағы кіріс № 1982).

      Саратов облысы бойынша № 7 Федералдық салық қызметінің Ауданаралық инспекциясы сұратылған ақпаратты 2020 жылғы 27 қаңтардағы № 12-27/001803 хатымен ұсынды (2020 жылғы 12 ақпандағы кіріс № 2081).

      Ұсынылған ақпарат:

      "Металлообработка" ЖШҚ-ның 2017 жылдан бастап 2019 жылдың I тоқсанына дейінгі кезеңде құбырларды кесуге арналған машиналарды сатып алу;

      "Металлообработка" ЖШҚ-ның 2017 жылдан бастап 2019 жылдың I тоқсанына дейінгі кезеңде құбырларды кесуге арналған машиналарды өткізу;

      "Металлообработка" ЖШҚ-да құбырларды кесуге арналған машиналарды шығарушылар туралы ақпараттың (құжаттардың, мәліметтердің) және өзге де сұратылған ақпараттың болу фактісін растайды.

      Істі қарау шеңберінде қабылданған 2020 жылғы 4 ақпандағы № 3/ұйғ ұйғарымның 4-тармағына сәйкес бұрын 2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 59/ұйғ ұйғарыммен сұратылған ақпаратты ұсыну қажеттігі туралы, сондай-ақ Шарттың XVIII бөлімінде және Хаттамада көзделген сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) Комиссияға ұсынбағаны немесе уақтылы ұсынбағаны үшін, оның ішінде Комиссияның талап етуі бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін (көрсетілген ақпаратты ұйғарымның көшірмесін алған күннен бастап 10 күн мерзімде ұсыну қажет болатын) Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасында көзделген айыппұл санкцияларын қолдану ықтималдығы туралы хабардар ету ұйғарылды.

      2020 жылғы 4 ақпандағы № 3/ұйғ ұйғарым Комиссияның 2020 жылғы 7 ақпандағы № 22-31 хатымен "Металлообработка" ЖШҚ орналасқан мекенжайы бойынша жіберілді (заңды тұлғалардың бірыңғай мемлекеттік тізілімінен алынған деректер): 413111, Саратов облысы, Энгельс қаласы, Одесса көшесі, 75 үй.

      Көрсетілген почта жөнелтілімі почта операторы – "Почта России" акционерлік қоғамының қызметтерін тарта отырып, № 12105941092956 ресейішілік почта сәйкестендіргішін беру туралы хабарламалы тапсырыс хатпен жіберілді.

      "Интернет" ақпараттық-телекоммуникациялық желісіндегі (бұдан әрі – Интернет желісі) "Почта России" акционерлік қоғамының ресми сайтында ұсынылған ақпаратқа сәйкес "Почта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде № 12105941092956 почта сәйкестендіргіші бойынша почта жөнелтілімі 2020 жылғы 26 ақпанда директоры болып табылатын "Металлообработка" ЖШҚ-ға тапсырылған.

      Осылайша 2020 жылғы 4 ақпандағы № 3/ұйғ ұйғарымының 4-тармағына сәйкес Комиссияға ақпаратты қоса алғанда 2020 жылғы 10 ақпанға дейін ұсынуы тиіс болатын, алайда, олай жасалған жоқ, -дан сұратылған ақпаратты ұсыну мерзімін ұзарту туралы өтінішхаттар Комиссияға келіп түскен жоқ.

      Істі қарау шеңберінде қабылданған, трансшекаралық нарықтарда бәсекелестіктің жалпы қағидаларының бұзылуы туралы істі қарауды кейінге қалдыру туралы 2020 жылғы 20 ақпандағы № 6/ұйғ ұйғарымға (Комиссияның 2020 жылғы 26 ақпандағы № 22-43 хатымен жіберілген) сәйкес іс материаларындағы ақпаратты ескере отырып, істі қарау жөніндегі комиссия іс материалдарына сәйкес оларда 2017 жылдан бастап 2019 жылдың I тоқсанына дейінгі кезеңде "ОРБИТА-Р" және "ОРБИТА-РМ" белгіленімдері бар құбырларды кесуге арналған машиналарды "Металлообработка" ЖШҚ-дан (үшін) сатып алу (өткізу) туралы ақпарат бар тұлғалардан көрсетілген машиналарды заттай шамада (данада) және құндық көрінісінде (ресей рублімен) (растайтын құжаттардың (жеткізу (сатып алу-сату) шарттарының, жүкқұжаттардың, шот-фактуралардың және т. б. тиісті түрде куәландырылған көшірмелерін қоса бере отырып)) өткізу туралы ақпаратты (құжаттарды, мәліметтерді) талап етіп сұратты.

      Көрсетілген тұлғалар 2017 - 2019 жыл аралығындағы кезеңде "Металлообработка" ЖШҚ-ның құбырларды кесуге арналған машиналарды өткізу фактілерін растайтын ақпаратты ұсынды.

      Ақпараттың бір бөлігі көрсетілген ақпаратты таратылуы шектелген ақпаратқа жатқызу туралы куәландыратын белгі көрсетіліп ұсынылғанын ескере отырып, оның мазмұны осы Шешімнің шеңберінде келтірілмейді.

      "Жауапкершілігі шектеулі қоғамдар туралы" 1998 жылғы 8 ақпандағы № 14-ФЗ Федералдық заңының 40-бабының 3-тармағына сәйкес қоғамның жекедара атқарушы органы қоғамның атынан сенімхатсыз әрекет етеді, оның ішінде оның мүдделерін білдіреді және мәмілелер жасасады, қоғам атынан өкілдік ету құқығына сенімхаттар, оның ішінде қайта сенім білдіру құқығымен сенімхаттар береді, қоғам қызметкерлерін қызметке тағайындау туралы, оларды ауыстыру және жұмыстан босату туралы бұйрықтар шығарады, көтермелеу шараларын қолданады және тәртіптік жазалар қолданады, Федералдық заңмен немесе қоғам жарғысымен қоғамға қатысушылардың жалпы жиналысының директорлар кеңесінің (бақылау кеңесінің) және қоғамның алқалы атқарушы органының құзыретіне жатқызылмаған өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Заңды тұлғалардың бірыңғай мемлекеттік тізілімінен алынған үзінді көшірмеге сәйкес 2015 жылғы 2 қыркүйектен бастап "Металлообработка" ЖШҚ атынан сенімхатсыз әрекет ету құқығы бар тұлға ретінде тіркелген.

      Хаттаманың 13-тармағына сәйкес Комиссияның уәкілетті құрылымдық бөлімшесі трансшекаралық нарықтарда бәсекелестіктің жалпы қағидаларының бұзылуы туралы істерді қарау кезінде мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, олардың функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан немесе мүше мемлекеттердің ұйымдарынан, заңды және жеке тұлғалардан істі қарау үшін қажетті ақпаратты сұратады. Шаруашылық жүргізуші субъектілер (нарық субъектілері), коммерциялық емес ұйымдар, мемлекеттік билік органдары, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, олардың функцияларын атқаратын өзге органдар немесе мүше мемлекеттердің ұйымдары (олардың лауазымды адамдары), жеке тұлғалар Комиссияға оның сұрау салуы бойынша өзіне жүктелген өкілеттіктерге сәйкес қажетті ақпаратты, құжаттарды, мәліметтерді, түсіндірмелерді белгіленген мерзімдерде ұсынуға міндетті.

      Істерді қарау тәртібінің 21-тармағына сәйкес істі қарау жөніндегі комиссия істі қарау кезінде істі қарауға қатысатын тұлғалардан істі қарау барысында туындайтын мәселелер бойынша жазбаша немесе ауызша нысандағы құжаттарды, мәліметтер мен түсіндірмелерді сұратуға құқылы.

      Істерді қарау тәртібінің 22-тармағында Шарттың XVIII бөлімінде және Хаттамада көзделген сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) Комиссияға ұсынбау немесе уақтылы ұсынбау, оның ішінде Комиссияның талап етуі бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау, сол сияқты Комиссияға көрінеу дұрыс емес мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасында көзделген айыппұл санкцияларын қолдану үшін негіз болып табылады. Көрсетілген айыппұл санкцияларын қолдану Есептеу әдістемесінде және айыппұл салу тәртібінде белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

      Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасына сәйкес Комиссия Есептеу әдістемесіне және айыппұл салу тәртібіне сәйкес Шарттың XVIII бөлімінде және Хаттамада көзделген мәліметтерді (ақпаратты) Комиссияға ұсынбағаны немесе уақтылы ұсынбағаны үшін, оның ішінде Комиссияның талап етуі бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны, сол сияқты Комиссияға жеке тұлғаларға көрінеу дұрыс емес мәліметтер (ақпарат) бергені үшін жеке тұлғаларға 10 000-нан 15 000 ресей рубліне дейінгі мөлшерде, лауазымды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерге 10 000-нан 60 000 ресей рубліне дейінгі мөлшерде, заңды тұлғаларға 150 000-нан 1 000 000 ресей рубліне дейінгі мөлшерде айыппұл салады.

      Осылайша, Комиссияның талап етуі бойынша 2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 59/ұйғ ұйғарымына (және қоса алғанда 2020 жылғы 10 ақпанға дейін ұсынылуы тиіс) және 2020 жылғы 4 ақпандағы № 3/ұйғ ұйғарымына сәйкес сұратылған (және қоса алғанда 2020 жылғы 10 ақпанға дейін ұсынылуы тиіс) ақпаратты (құжаттарды, мәліметтерді) белгіленген мерзімде ұсынбаған, сонымен Хаттаманың 13-тармағын және Істерді қарау тәртібінің 21-тармағын бұзды.

      мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау туралы істі қарау шеңберінде оның іс-әрекеттерінде бұзушылықтардың болуы фактісімен келіспеу немесе келісу туралы позицияны ұсынған жоқ.

      2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 59/ұйғ ұйғарымына, 2020 жылғы 4 ақпандағы № 3/ұйғ ұйғарымына сәйкес сұратылған ақпаратты (құжаттарды, мәліметтерді) Комиссияға ұсынуына кедергі келтіретін мән-жайлар анықталған жоқ.

      Істі қарау жөніндегі комиссия отырыстарына қатыспады, істі қарау жөніндегі комиссия отырыстарына қатысуға уәкілетті тұлға отырыстың күнін ауыстыру туралы өтінішхаттар ұсынбады.

      ісін қарау жөніндегі комиссияның отырыстарына қатысудың мүмкін еместігінің дәлелді себебі туралы ақпарат ұсынылған жоқ.

      Хаттаманың 10-тармағының 3-тармақшасын, Істерді қарау тәртібінің 44-тармағын және Есептеу әдістемесінің және айыппұл салу тәртібінің 17-тармағын басшылыққа ала отырып, Комиссия Алқасы шешті:

      1. Комиссияның талабы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін Істерді қарау тәртібінің 46-тармағында көзделген айыппұл санкцияларын қолдану туралы істі қарауды тоқтату үшін негіздер жоқ деп танылсын.

      2. Ақпарат ұсынбаудан көрінген әрекеттері (әрекетсіздігі) ол үшін Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасында жауапкершілік көзделген Хаттаманың 13-тармағын және Істерді қарау тәртібінің 21-тармағын бұзу деп танылсын.

      3. Есептеу әдістемесіне және айыппұл салу тәртібіне және (СТН 644925002650, көрсетілген тұлға директоры болып табылатын ұйымның тіркелген жерінің мекенжайы: 413111, Ресей Федерациясы, Саратов облысы, Энгельс қаласы, Одесса көшесі, 75 үй) хаттамасының 16-тармағына сәйкес жауапкершілігін жұмсартатын мән-жайлардың (Шарттың XVIII бөлімінде және Хаттамада көзделген мәліметтерді (ақпаратты) Комиссияға ұсынбаған немесе уақтылы ұсынбаған, оның ішінде Комиссияның талап етуі бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбаған, сол сияқты Комиссияға көрінеу дұрыс емес мәліметтерді (ақпаратты) ұсынған деп танылған заңды тұлғаның алғаш рет ұсынбауын немесе уақтылы ұсынбауын) ескере отырып және жауапкершілікті ауырлататын мән-жайлардың болмауын ескере отырып, 23 333 ресей рублі 00 тиын мөлшерінде айыппұл тағайындалсын.

      Көрсетілген айыппұл Хаттаманың 17 және 18-тармақтарында белгіленген тәртіппен төленуге жатады.

      4. осы Шешім күшіне енген күннен бастап бір ай мерзімде:

      Комиссияға 2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 59/ұйғ ұйғарымына және 2020 жылғы 4 ақпандағы № 3/ұйғ ұйғарымына сәйкес сұратылған ақпаратты (құжаттарды, мәліметтерді) осы ұйғарымдарда белгіленген тәртіппен ұсынуы;

      Комиссияға 2019 жылғы 7 қарашадағы № 55/ұйғ ұйғарымына, 2019 жылғы 5 желтоқсандағы № 56/ұйғ ұйғарымына, 2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 59/ұйғ ұйғарымына және 2020 жылғы 4 ақпандағы № 3/ұйғ ұйғарымына сәйкес "Металлообработка" ЖШҚ-дан сұратылған ақпаратты (құжаттарды, мәліметтерді) осы ұйғарымдарда белгіленген тәртіппен ұсынуы тиіс.

      5. Осы Шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының Төрағасы
М. Мясникович

О применении штрафных санкций за непредставление сведений (информации) по требованию Евразийской экономической комиссии

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 15 декабря 2020 года № 176

      Евразийская экономическая комиссия (далее – Комиссия) в соответствии с подпунктом 3 пункта 10 Протокола об общих принципах и правилах конкуренции (приложение № 19 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) (далее – Протокол), пунктом 17 Методики расчета и порядка наложения штрафов за нарушение общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденных Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 17 декабря 2012 г. № 118 (далее – Методика расчета и порядок наложения штрафов), пунктами 44 и 45 Порядка рассмотрения дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденного Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 23 ноября 2012 г. № 99 (далее – Порядок рассмотрения дел), рассмотрела дело о непредставлении сведений (информации) по требованию Комиссии, возбужденное по признакам нарушения пункта 13 Протокола, пункта 21 Порядка рассмотрения дел в отношении директора общества с ограниченной ответственностью "Металлообработка" (ИНН 644925002650, адрес места регистрации организации, директором которой является указанное лицо: 413111, Российская Федерация, Саратовская область, г. Энгельс, ул. Одесская, д. 75), за что предусмотрена ответственность в соответствии с подпунктом 5 пункта 16 Протокола, и установила следующее.

      В соответствии с пунктом 23 Порядка рассмотрения дел 27 октября 2020 г. председателем комиссии по рассмотрению дела, директором Департамента антимонопольного регулирования Комиссии (далее – Департамент) Сушкевичем А.Г. объявлено об окончании рассмотрения дела в присутствии:

      заместителя председателя комиссии по рассмотрению дела, заместителя директора Департамента Калиева А.А.;

      членов комиссии по рассмотрению дела:

      заместителя директора Департамента Арамяна Г.Б.;

      советника отдела рассмотрения заявлений (материалов) и дел о нарушении общих правил конкуренции Департамента Кривцуна Е.П.;

      советника отдела рассмотрения заявлений (материалов) и дел о нарушении общих правил конкуренции Департамента Алавидзе А.А.;

      сотрудников органов государственной власти государств – членов Евразийского экономического союза (далее – государства-члены), в компетенцию которых входят реализация и (или) проведение конкурентной (антимонопольной) политики, ответственных за взаимодействие с Комиссией (посредством видео-конференц-связи):

      начальника отдела промышленности, строительства и природных ресурсов Управления торговли, агропромышленного комплекса, промышленности, строительства и природных ресурсов Министерства антимонопольного регулирования и торговли Республики Беларусь Махнач Е.А.;

      заместителя начальника Управления контроля рекламы и недобросовестной конкуренции Федеральной антимонопольной службы Скляровой Я.В.;

      заместителя начальника отдела экономической интеграции со странами СНГ Управления международного экономического сотрудничества Федеральной антимонопольной службы Тихоновой Ю.В.;

      в отсутствие ответчика, уведомленного надлежащим образом о времени и месте рассмотрения дела (ее представителей).

      В Комиссии на рассмотрении находится дело о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках в отношении действий (бездействия) общества с ограниченной ответственностью "Металлообработка" (ИНН 6449080010, адрес места регистрации: 413111, Российская Федерация, Саратовская область, г. Энгельс, ул. Одесская, д. 75) (далее – ООО "Металлообработка"), общества с ограниченной ответственностью "Металлотехника" (ИНН 6449070540, адрес места регистрации: 413100, Российская Федерация, Саратовская область, г. Энгельс, пр-т Строителей, Промзона) и их должностных лиц, содержащих признаки нарушения пункта 2 статьи 76 Договора о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года (далее – Договор), выразившегося в возможном введении в заблуждение в отношении характера, способа и места производства, потребительских свойств машин переносных, предназначенных для газосиликатной (термической) резки стальных труб с использованием ацетилена или его заменителей в полевых условиях при строительстве магистральных трубопроводов и на промышленных предприятиях без необходимости подключения к источникам энергии (далее – машины для резки труб), и (или) в отношении производителей указанных товаров посредством использования обозначений "ОРБИТА-Р" и "ОРБИТА-РМ", содержащих в наименовании слово "ОРБИТА", являющееся согласно свидетельству на товарный знак (знак обслуживания) № 623722 от 13 июля 2017 г. товарным знаком (знаком обслуживания) общества с ограниченной ответственностью "АВТОГЕН-М" (хозяйствующий субъект Республики Армения) (далее – дело).

      В рамках рассмотрения дела в целях полного, всестороннего и объективного рассмотрения у органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов и организаций государств-членов, юридических и физических лиц была запрошена информация, необходимая комиссии по рассмотрению дела, в том числе у и ООО "Металлообработка", директором которого является Информация (документы, сведения) и ООО "Металлообработка", директором которого является, не представлена.

      Указанные действия (бездействие) и ООО "Металлообработка", директором которого является, содержат признаки нарушения пункта 13 Протокола и пункта 21 Порядка рассмотрения дел, в связи с чем членом Коллегии (Министром) по конкуренции и антимонопольному регулированию Комиссии Жумангариным С.М. возбуждено дело о непредставлении сведений (информации) по требованию Комиссии и создана комиссия по его рассмотрению, о чем вынесено соответствующее определение от 19 марта 2020 г. № 11/опр.

      Информация (документы, сведения), необходимая комиссии по рассмотрению дела, была запрошена у ООО "Металлообработка" определением об отложении рассмотрения дела о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках от 7 ноября 2019 г. № 55/опр (направлено письмом Комиссии от 12 ноября 2019 г. № 22-425) (далее – определение от 7 ноября 2019 г. № 55/опр), определением об отложении рассмотрения дела о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках от 5 декабря 2019 г. № 56/опр (направлено письмом Комиссии от 5 декабря 2019 г. № 22-471) (далее – определение от 5 декабря 2019 г. № 56/опр), определением по делу о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках от 24 декабря 2019 г. № 59/опр (направлено письмом Комиссии от 30 декабря 2019 г. № 22-491) (далее – определение от 24 декабря 2019 г. № 59/опр), определением об отложении рассмотрения дела о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках от 4 февраля 2020 г. № 3/опр (направлено письмом Комиссии от 7 февраля 2020 г. № 22-31) (далее – определение от 4 февраля 2020 г. № 3/опр).

      В соответствии со статьями 53 и 531 Гражданского кодекса Российской Федерации от 30 ноября 1994 г. № 51-ФЗ лицо, которое в силу закона, иного правового акта или учредительного документа юридического лица уполномочено выступать от его имени, должно действовать в интересах представляемого им юридического лица добросовестно и разумно, а также несет ответственность за деятельность юридического лица.

      Согласно данным Федеральной налоговой службы, содержащимся в едином государственном реестре юридических лиц, в период с 2 сентября 2015 г. по настоящее время является директором ООО "Металлообработка", а также лицом, имеющим право без доверенности действовать от имени юридического лица – ООО "Металлообработка".

      Таким образом, директор ООО "Металлообработка" Абросимова В.В. не исполнила требования Комиссии о представлении ООО "Металлообработка" информации.

      Согласно пункту 5 определения от 24 декабря 2019 г. № 59/опр как должностное лицо ООО "Металлообработка" привлечена в качестве ответчика по делу.

      В соответствии с пунктом 8 указанного определения необходимо было представить в Департамент в 10-дневный срок с даты получения определения информацию (документы, сведения):

      о месте жительства и месте регистрации (с приложением надлежащим образом оформленных копий страниц паспорта, содержащих информацию о серии, номере, дате и месте выдачи паспорта, фамилии, имени, отчестве, месте регистрации);

      о месте работы в настоящее время с указанием ИНН работодателя, его месте регистрации и месте фактического нахождения;

      о должностных обязанностях директора ООО "Металлообработка", исполняемых в период с 2017 года по I квартал 2019 г. (с приложением надлежащим образом оформленных копий приказа о назначении на должность директора, документов, на основании которых такой приказ был принят, должностной инструкции директора или иного документа, определяющего (устанавливающего) права и обязанности директора общества, его функции и порядок их реализации);

      о реализации ООО "Металлообработка" в период с 2017 года по I квартал 2019 г. (отдельно по каждому кварталу) машин для резки труб в натуральном выражении (в штуках) и в стоимостном выражении (в российских рублях) (с приложением надлежащим образом заверенных копий подтверждающих документов (копий договоров поставки (купли-продажи), накладных, счетов-фактур и др.));

      о приобретении ООО "Металлообработка" в период с 2017 года по I квартал 2019 г. (отдельно по каждому кварталу) машин для резки труб в натуральном выражении (в штуках) и в стоимостном выражении (в российских рублях) (с приложением надлежащим образом заверенных копий подтверждающих документов (копий договоров поставки (купли-продажи), накладных, счетов-фактур и др.));

      о характеристиках, производимых и (или) реализуемых ООО "Металлообработка" машин для резки труб (с приложением надлежащим образом заверенных копий документов, устанавливающих соответствующие характеристики стандартов, технических условий);

      о производителях машин для резки труб, которые приобретает и (или) реализует ООО "Металлообработка";

      о действиях ООО "Металлообработка", направленных на регистрацию (иное законное приобретение прав) средств индивидуализации товаров (работ, услуг), содержащих словесное обозначение "ОРБИТА-Р", "ОРБИТА-РМ" полностью или частично (с приложением надлежащим образом заверенных копий подтверждающих документов (копий заявок, утвержденных макетов и др.)).

      Определение от 24 декабря 2019 г. № 59/опр было направлено письмом Комиссии от 30 декабря 2019 г. № 22-491 по адресу местонахождения ООО "Металлообработка" (данные из единого государственного реестра юридических лиц): 413111, Саратовская обл., г. Энгельс, ул. Одесская, д. 75.

      Указанное почтовое отправление направлено заказным письмом с уведомлением о вручении с привлечением услуг оператора почтовой связи – акционерного общества "Почта России" с присвоением внутрироссийского почтового идентификатора № 12105941092505.

      Согласно информации, представленной на официальном сайте акционерного общества "Почта России" в информационно-телекоммуникационной сети "Интернет" (далее – сеть Интернет) в разделе "Отслеживание почтовых отправлений" по почтовому идентификатору № 12105941092505, почтовое отправление вручено 29 января 2020 г.

      Таким образом, в соответствии с пунктом 9 определения от 24 декабря 2019 г. № 59/опр должна была представить информацию в Комиссию до 10 февраля 2020 г. включительно, чего, однако, сделано не было, ходатайств о продлении срока представления запрошенной информации от в Комиссию не поступало.

      Учитывая, что ранее запрошенную информацию не представила, комиссия по рассмотрению дела определением от 24 декабря 2019 г. № 59/опр запросила ООО "АВТОГЕН-М", Межрайонную инспекцию Федеральной налоговой службы № 7 по Саратовской области, публичное акционерное общество "МегаФон", публичное акционерное общество "Ростелеком", Федеральную службу по интеллектуальной собственности в 10-дневный срок с даты получения определения представить в Департамент информацию (документы, сведения), указанную в этом определении.

      ООО "АВТОГЕН-М" запрошенную информацию представило на заседании комиссии по рассмотрению дела 4 февраля 2020 г.

      ПАО "Ростелеком" запрошенную информацию представило письмом от 16 января 2020 г. № 10/05/596/20 (от 27 января 2020 г. вх. № 1166).

      ПАО "Мегафон" запрошенную информацию представило письмом от 20 января 2020 г. № 5/3-UG-Исх-00003/20 (от 24 января 2020 г. вх. № 1083конф).

      Федеральная служба по интеллектуальной собственности запрошенную информацию представила письмом от 29 января 2020 г. № 04/22-1047/08 (от 10 февраля 2020 г. вх. № 1982).

      Межрайонная инспекция Федеральной налоговой службы № 7 по Саратовской области запрошенную информацию представила письмом от 27 января 2020 г. № 12-27/001803 (от 12 февраля 2020 г. вх. № 2081).

      Представленная информация подтверждает факты:

      приобретения ООО "Металлообработка" в период с 2017 года по I квартал 2019 г. машин для резки труб;

      реализации ООО "Металлообработка" в период с 2017 года по I квартал 2019 г. машин для резки труб;

      наличия у ООО "Металлообработка" информации (документов, сведений) о производителях машин для резки труб и иной затребованной информации.

      В соответствии с пунктом 4 определения от 4 февраля 2020 г. № 3/опр, принятого в рамках рассмотрения дела, определено проинформировать о необходимости представления ранее запрошенной определением от 24 декабря 2019 г. № 59/опр информации, а также о возможности наложения штрафных санкций, предусмотренных подпунктом 5 пункта 16 Протокола за непредставление или несвоевременное представление сведений (информации), предусмотренных разделом XVIII Договора и Протоколом, в том числе за непредставление сведений (информации) по требованию Комиссии (указанную информацию надлежало представить в 10-дневный срок с даты получения копии указанного определения).

      Определение от 4 февраля 2020 г. № 3/опр было направлено письмом Комиссии от 7 февраля 2020 г. № 22-31 по адресу местонахождения ООО "Металлообработка" (данные из единого государственного реестра юридических лиц): 413111, Саратовская обл., г. Энгельс, ул. Одесская, д. 75.

      Указанное почтовое отправление направлено заказным письмом с уведомлением о вручении с привлечением услуг оператора почтовой связи – акционерного общества "Почта России" с присвоением внутрироссийского почтового идентификатора № 12105941092956.

      Согласно информации, представленной на официальном сайте акционерного общества "Почта России" в сети Интернет в разделе "Отслеживание почтовых отправлений" по почтовому идентификатору № 12105941092956, почтовое отправление вручено ООО "Металлообработка", директором которого является 26 февраля 2020 г.

      Таким образом, в соответствии с пунктом 4 определения от 4 февраля 2020 г. № 3/опр должна была представить информацию в Комиссию до 10 марта 2020 г. включительно, чего, однако, сделано не было, ходатайств о продлении срока представления указанной информации от в Комиссию не поступало.

      Учитывая информацию, имеющуюся в материалах дела, в соответствии с определением об отложении рассмотрения дела о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках от 20 февраля 2020 г. № 6/опр (направлено письмом Комиссии от 26 февраля 2020 г. № 22-43), принятым в рамках рассмотрения дела, комиссия по рассмотрению дела истребовала у лиц, у которых согласно материалам дела имеется информация о приобретении (продаже) в период с 2017 года по 2019 год машин для резки труб с обозначением "ОРБИТА-Р" и "ОРБИТА-РМ" у (для) ООО "Металлообработка", информацию (документы, сведения) о реализации (приобретении) в натуральном выражении (в штуках) и в стоимостном выражении (в российских рублях) указанных машин (с приложением надлежащим образом заверенных копий подтверждающих документов (копий договоров поставки (купли-продажи), счетов, накладных, счетов-фактур и др.)).

      Указанными лицами была представлена информация, подтверждающая факты реализации ООО "Металлообработка" в период с 2017 года по 2019 год машин для резки труб.

      Учитывая, что часть информации представлена с указанием грифа, свидетельствующего об отнесении указанной информации к информации ограниченного распространения, ее содержание в рамках настоящего Решения не приводится.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 40 Федерального закона от 8 февраля 1998 г. № 14-ФЗ "Об обществах с ограниченной ответственностью" единоличный исполнительный орган общества без доверенности действует от имени общества, в том числе представляет его интересы и совершает сделки, выдает доверенности на право представительства от имени общества, в том числе доверенности с правом передоверия, издает приказы о назначении на должности работников общества, об их переводе и увольнении, применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания, осуществляет иные полномочия, не отнесенные указанным Федеральным законом или уставом общества к компетенции общего собрания участников общества, совета директоров (наблюдательного совета) общества и коллегиального исполнительного органа общества.

      В соответствии с выпиской из единого государственного реестра юридических лиц. с 2 сентября 2015 г. зарегистрирована в качестве лица, имеющего право без доверенности действовать от имени ООО "Металлообработка".

      Согласно пункту 13 Протокола уполномоченное структурное подразделение Комиссии при рассмотрении дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках запрашивает необходимую для рассмотрения дела информацию у органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов или организаций государств-членов, юридических и физических лиц. Хозяйствующие субъекты (субъекты рынка), некоммерческие организации, органы государственной власти, органы местного самоуправления, иные осуществляющие их функции органы или организации (их должностные лица) государств-членов, физические лица обязаны представлять в Комиссию по ее запросу в установленные сроки необходимые Комиссии в соответствии с возложенными на нее полномочиями информацию, документы, сведения, пояснения.

      В соответствии с пунктом 21 Порядка рассмотрения дел комиссия по рассмотрению дела вправе запрашивать при рассмотрении дела у лиц, участвующих в рассмотрении дела, документы, сведения и пояснения в письменной или устной форме по вопросам, возникающим в ходе рассмотрения дела.

      Пунктом 22 Порядка рассмотрения дел установлено, что непредставление или несвоевременное представление в Комиссию запрашиваемых сведений (информации), предусмотренных разделом XVIII Договора и Протоколом, в том числе непредставление сведений (информации) по требованию Комиссии, а равно представление в Комиссию заведомо недостоверных сведений (информации) является основанием для применения штрафных санкций, предусмотренных подпунктом 5 пункта 16 Протокола. Применение указанных штрафных санкций осуществляется в порядке, установленном Методикой расчета и порядком наложения штрафов.

      Согласно подпункту 5 пункта 16 Протокола Комиссия в соответствии с Методикой расчета и порядком наложения штрафов налагает штрафы за непредставление или несвоевременное представление в Комиссию сведений (информации), предусмотренных разделом XVIII Договора и Протоколом, в том числе за непредставление сведений (информации) по требованию Комиссии, а равно за представление в Комиссию заведомо недостоверных сведений (информации) на физических лиц в размере от 10 000 до 15 000 российских рублей, на должностных лиц и индивидуальных предпринимателей в размере от 10 000 до 60 000 российских рублей, на юридических лиц в размере от 150 000 до 1 000 000 российских рублей.

      Таким образом, запрошенную в соответствии с определением от 24 декабря 2019 г. № 59/опр (и подлежащую представлению до 10 февраля 2020 г. включительно) и определением
от 4 февраля 2020 г. № 3/опр (и подлежащую представлению до 10 марта 2020 г. включительно) информацию (документы, сведения) по требованию Комиссии в установленный срок не представила, чем нарушила пункт 13 Протокола и пункт 21 Порядка рассмотрения дел.

      В рамках рассмотрения дела о непредставлении сведений (информации) Абросимова В.В. позицию о несогласии или согласии с фактом наличия в ее действиях нарушения не представила.

      Обстоятельств, препятствующих представлению в Комиссию информации (документов, сведений), запрошенной в соответствии с определением от 24 декабря 2019 г. № 59/опр, определением от 4 февраля 2020 г. № 3/опр, не выявлено.

      В заседаниях комиссии по рассмотрению дела участие не принимала, уполномоченное лицо для участия в заседаниях комиссии по рассмотрению дела не направляла, ходатайств о переносе даты заседания не представляла.

      Информация об уважительной причине невозможности участия в заседаниях комиссии по рассмотрению дела. не представлена.

      Руководствуясь подпунктом 3 пункта 10 Протокола, пунктом 44 Порядка рассмотрения дел и пунктом 17 Методики расчета и порядка наложения штрафов, Коллегия Комиссии решила:

      1. Признать отсутствие оснований для прекращения рассмотрения дела о применении штрафных санкций за непредставление сведений (информации) по требованию Комиссии, предусмотренных пунктом 46 Порядка рассмотрения дел.

      2. Признать действия (бездействие). выразившиеся в непредставлении информации, нарушением пункта 13 Протокола и пункта 21 Порядка рассмотрения дел, ответственность за которое предусмотрена подпунктом 5 пункта 16 Протокола.

      3. В соответствии с Методикой расчета и порядком наложения штрафов и пунктом 16 Протокола (ИНН 644925002650, адрес места регистрации организации, директором которой является указанное лицо: 413111, Российская Федерация, Саратовская область, г. Энгельс, ул. Одесская, д. 75) с учетом наличия обстоятельств, смягчающих ответственность (непредставление или несвоевременное представление впервые должностным лицом, признанным Комиссией в соответствии с Порядком рассмотрения дел не представившим или несвоевременно представившим в Комиссию сведения (информацию), предусмотренные разделом XVIII Договора и Протоколом, в том числе не представившим сведения (информацию) по требованию Комиссии, а равно представившим в Комиссию заведомо недостоверные сведения (информацию)), и с учетом отсутствия обстоятельств, отягчающих ответственность, назначить штраф в размере 23 333 российских рубля 00 копеек.

      Указанный штраф подлежит оплате в порядке, установленном пунктами 17 и 18 Протокола.

      4. надлежит в месячный срок с даты вступления настоящего Решения в силу:

      представить в Комиссию информацию (документы, сведения), запрошенную в соответствии с определением от 24 декабря 2019 г. № 59/опр и определением от 4 февраля 2020 г. № 3/опр, в порядке, установленном этими определениями;

      представить в Комиссию информацию (документы, сведения), запрошенную у ООО "Металообработка" в соответствии с определением от 7 ноября 2019 г. № 55/опр, определением от 5 декабря 2019 г. № 56/опр, определением от 24 декабря 2019 г. № 59/опр и определением от 4 февраля 2020 г. № 3/опр, в порядке, установленном этими определениями.

      5. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования.

      Председатель Коллегии
Евразийской экономической комиссии
М. Мясникович