Кеден одағының "Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы" техникалық регламентіне (КО ТР 018/2011) № 2 қосымшаға өзгерістер енгізу туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесінің 2022 жылғы 15 сәуірдегі № 54 шешімі.

      2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шарттың 52-бабына және Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңестің 2014 жылғы 23 желтоқсандағы № 98 шешімімен бекітілген Еуразиялық экономикалық комиссияның Жұмыс регламентіне № 1 қосымшаның 29-тармағына сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесі шешті:

      1. Қосымшаға сәйкес Кеден одағы Комиссиясының 2011 жылғы 9 желтоқсандағы № 877 шешімімен қабылданған Кеден одағының "Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы" техникалық регламентіне (КО ТР 018/2011) № 2 қосымшаға өзгерістер енгізілсін.

      2. Беларусь Республикасы аумағында көлік құралдарының орнықтылығын бақылау жүйесінсіз әзірленген M3, N2, N3, O3, O4 санаттарының көлік құралдарын өткізу осы Шешім күшіне енген күннен бастап және қоса алғанда 2022 жылғы 31 желтоқсанға дейін:

      осы Шешімге қосымшада көзделген өзгерістерді ескере отырып ресімделген көлік құралының типін мақұлдау (шасси типін мақұлдау) негізінде;

      тұтынушыларды міндетті түрде хабардар еткен және көлік құралының электрондық паспортында (көлік құралы шассиінің электрондық паспортында) тиісті ақпаратты көрсеткен кезде жүзеге асырылады.

      3. Осы Шешімнің орындалуын бақылауды Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің уәкілетті органдары мүше мемлекеттердің заңнамасына сәйкес жүзеге асырады.

      4. Осы Шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді және қабылданған күнінен бастап туындайтын құқықтық қатынастарда қолданылады.

      Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесінің мүшелері:

Армения Республикасынан

Беларусь Республикасынан

Қазақстан Республикасынан

Қырғыз Республикасынан

Ресей Федерациясынан

М. Григорян

И. Петришенко

Б.Сұлтанов

А.Кожошев

А. Оверчук

  Еуразиялық экономикалық
комиссия Кеңесінің
2022 жылғы 15 сәуірдегі
№ 54 шешіміне
ҚОСЫМША

Кеден одағының "Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы" техникалық
регламентіне (КО ТР 018/2011)
№ 2 қосымшаға енгізілетін
ӨЗГЕРІСТЕР

      1. Кестеде:

      а) 11-позиция мынадай редакцияда жазылсын:

"11.Тежегіш жүйелерінің тиімділігі
 

M1, N1

БҰҰ қағидалары
№ 13Н-00

24)


M2, M3, N, O

БҰҰ қағидалары
№ 13-10 (2017 жылға дейін)
 



M2, M3, N, O

БҰҰ қағидалары
№ 13-11 (2018 жылдан бастап)

35), 46)";

      2.Мынадай мазмұндағы 46-ескертпемен толықтырылсын:

      "46. Қоса алғанда 2022 жылғы 31 желтоқсанға дейін Беларусь Республикасы аумағында өндірілген N2, N3, O3, O4 санаттарының көлік құралдарын орнықтылықты бақылау жүйесімен жарақтамауға жол беріледі.".

О внесении изменений в приложение № 2 к техническому регламенту Таможенного союза "О безопасности колесных транспортных средств" (ТР ТС 018/2011)

Решение Совета Евразийской экономической комиссии от 15 апреля 2022 года № 54.

      В соответствии со статьей 52 Договора о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года и пунктом 29 приложения № 1 к Регламенту работы Евразийской экономической комиссии, утвержденному Решением Высшего Евразийского экономического совета от 23 декабря 2014 г. № 98, Совет Евразийской экономической комиссии решил:

      1. Внести в приложение № 2 к техническому регламенту Таможенного союза "О безопасности колесных транспортных средств" (ТР ТС 018/2011), принятому Решением Комиссии Таможенного союза от 9 декабря 2011 г. № 877, изменения согласно приложению.

      2. Реализация транспортных средств категорий М3, N2, N3, О3, О4, которые изготовлены на территории Республики Беларусь без систем контроля устойчивости транспортных средств, с даты вступления в силу настоящего Решения и до 31 декабря 2023 г. включительно осуществляется:

      на основании одобрений типа транспортного средства (одобрений типа шасси), оформленных с учетом изменений, предусмотренных приложением к настоящему Решению;

      при условии обязательного информирования потребителей и указания в электронном паспорте транспортного средства (электронном паспорте шасси транспортного средства) соответствующей информации.

      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным решением Совета Евразийской экономической комиссии от 17.10.2022 № 167 (вступает в силу по истечении 10 календарных дней с даты его официального опубликования).

      3. Контроль за исполнением настоящего Решения осуществляется уполномоченными органами государств – членов Евразийского экономического союза в соответствии с законодательством государств-членов.

      4. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования и распространяется на правоотношения, возникшие с даты его принятия.

      Члены Совета Евразийской экономической комиссии:

От Республики Армения

От Республики Беларусь

От Республики Казахстан

От Кыргызской Республики

От Российской Федерации

М. Григорян

И. Петришенко

Б. Султанов

А. Кожошев

А. Оверчук

  ПРИЛОЖЕНИЕ
к Решению Совета
Евразийской экономической комиссии
от 15 апреля 2022 г. № 54

ИЗМЕНЕНИЯ,

вносимые в приложение № 2 к техническому регламенту Таможенного союза "О безопасности колесных транспортных средств" (ТР ТС 018/2011)

      1. В таблице:

      а) позицию 11 изложить в следующей редакции:

"11.

Эффективность тормозных систем

M1, N1

Правила ООН № 13Н-00

24)

M2, M3, N, O

Правила ООН № 13-10 (до 2017 г.)


M2, M3, N, O

Правила ООН № 13-11 (с 2018 г.)

35), 46)";
 

      б) позицию 102 в графе пятой дополнить ссылкой на примечание 46.

      2. Дополнить примечанием 46 следующего содержания:

      "46) До 31 декабря 2022 г. включительно допускается не оснащать электронными системами контроля устойчивости транспортные средства категорий М3, N2, N3, О3, О4, производимые на территории Республики Беларусь.".