Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты туралы ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Президентiнiң қаулысы 1995 жылғы 15 наурыз N 2121. Күшi жойылды - Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995.11.24. N 2656 Жарлығымен.

      Қазақстан Республикас Президентiнiң Аппараты құрылымының

iшiнара өзгеруiне байланысты және оның жұмысының тиiмдiлiгiн
арттыру мақсатында қаулы етемiн:
     1. Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты туралы 
қоса берiлiп отырған Ереже бекiтiсiн.
     2. "Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты туралы
Ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы президентiнiң
1994 жылғы 28 қазандағы N 1954 қаулысының күшi жойылған деп 
танылсын.
  
     Қазақстан Республикасының
         Президентi

                                         Қазақстан Республикасы
                                              Президентiнiң            
                                         1995 жылғы 15 наурыздағы
                                            N 2121 қаулысымен
                                               бекiтiлген
                  Қазақстан Республикасы Президентiнiң
                            Аппараты туралы
                               Ереже

                   I. Жалпы ережелер    



      Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты Қазақстан Республикасы Президентiнiң қызметiн қамтамасыз ету және оның өкiлеттiктерiн iске асыру үшiн құрылған мемлекеттiк орган болып табылады.
      Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты заңды тұлға болып табылады, оның Қазақстан Республикасыныңмемлекеттiк елтаңюасы бейнеленген, қазақ және орыс тiлдерiнде атауы жазылған мөрi болады.
      2. Қазақстанның Республикасы Президентiнiң Аппараты қызметiнiң құқықтық негiзiн Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдары, Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерiмен осы Ереже құрайды.
      3. Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты туралы Ереженi, сондай-ақ оның құрылымы мен штатының санын Қазақстан Республикасының Президентi бекiтедi.

          II. Қазақстан Респубдикасы Президентi Аппаратының
                мiндеттерi, функциялары мен өкiлеттiктерi

      4. Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының негiзгi мiндетi Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Қазақстан Республикасы Вице-Президентiнiң, Қазақстан Республикасы Президентiнiң жанындағы консультативтiк және кеңесшi органдардың қызметiн ұйымдастырушылық, ақпараттық және құқықтық қамтамасыз ету болып табылады.
      5. Өзiнiң негiзгi мiндетiне сәйкес Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты мынадай функцияларды атқарады:
      - Қазақстан Республикасының мемлекеттiк егемендiгiн, конституциялық құрылысын қорғау мен нығайту, қаiупсiздiгiн, территориялық тұтастығын, азаматтардың құқытары мен бостандығын қамтамасыз ету жөнiндегi Қазақстан Республикасы Президентiнiң саясатын iске асырады;
      - елдiң әлеуметтiк-экономикалық стратегиясын жүзеге асырады, экономикалық реформаны түбегейлi ету, оны жүзеге асыру тактикасы мен тетiктерiн жетiлдiру жөнiнде шаралар түзедi;
      - мемлекеттiк өкiмет органдарының жұмысына талдау жасайды, Қазақстан Республикасы Президентiнiң қатысыумен шешiлуге тиiс аса маңызды проблемаларды айқындайды;
      - мемлекттiк органдардың құқықтық реформаны серпiндi жүргiзу, заңдылықты, құқық тәртiбiн қамтамасыз ету, меншiк нысаныныа қарамастан жеке және заңды тұлғаларды әлеуметтiк және құқықтық қорғаудың, әрi Қазақстан Ресиубликасы Президентiнiң Конституциясын, заңдардың, азаматтардың құқықтары мен бостандығыныңсақталуының кепiлi функциясының орындауының пәрмендi тетiгiн әзiрлеу жөнiндегi iс-қимылын үйлестiредi;
      - Қазақстан Республикасы Заңдарының, Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерi мен тапсырмаларының орындалуына бақылауды жүзеге асырады, олардың орындалмай қалуының себептерi мен жағдайларын, анықталғанжөнсiздiктердi жою жөнiнде шаралар қолданады;
      - мемлекеттiк iшкi және сыртқы саясаттың тұжырымдамалық негiздерiн әзiрлеудi ұйымдастырады, қоғамның саяси, экономикалық және құқықтық жүйелерiн реформалардың ұлттық бағдарламаларын әзiрлеуге, қоғамның демократиялық дiлiн қалыптастыруға қатысады;
      - мемлекеттiк және мемлекеттiк емес құрылымдардың тұрақтылықты, ұлтарарлыұ және азаматтық татулықты қамтамасыз ету, қоғамды оның өзiнiң iлгерiшiлдiгi мен рухани түлеуi негiзiнде топтастыру жөнiндегi қызметiн үйлестiредi;
      - ақпарат жинау мен өңдеудi жүзеге асырады;
      - Қазақстан Республикасының Президентiнiң iшкi саясат мәселелерi бойынша және елдегi iстiң жәйi туралы ақпараттық-талдау материалдарымен қамтамасыз етедi;
      - мемлекеттiк сыртқы саясат стратегиясын әзiрлеуге және елiмiздiң мүдделерiн ескере отырып оның дүние жүзiлiк қоғамдастықтағы орнын анықтауға қатысады;
      - Қазақстан Республикасы Президентiнiң халықаралық бастамашылығын, республиканың халықаралық-құқықтық мiндеттемелерiн орындау мониторингiн жүзеге асырады, мемлекеттiк органдардың сыртқы саясат саласындағы қызметiнiң негiзгi бағыттарын үйлестiредi, Қазақстан Республикасы Президентiнiң сыртқы саясат функциясын ақпараттық және хаттамалық жағнан қамтамасыз етедi;
      - сыртқы экономикалық байланыс, шет ел инвестицияларын пайдалану басымдықдары бойынша халықаралық қаржы ұйымдарымен ынтымақтасу, сондай-ақ Қазақстан Республикасының дүние жүзiлiк экономикалық кеңiстiкке кiрiгуi саласындағы ұсыныстарды талдап жасайды;
      - Қазақстан Республикасының Президентi актiлерiнiң, сондай-ақ оның тапсыруы бойынша Үкiмет шешiмдерiнiң жобаларын, Қазақстан Республикасы Президентiнiң қол қоюынга келiп түскен заң жобаларын, заңдар жөнiндегi қорытындыларды дайындауды мемлекет басшысының заң шығару бастамашылығы жоспарын қалыптастырады, мемлекет басшысының қарауына енгiзiлген нормативтi актiлердiң жобаларына құқықтық сараптама жасайды;
      - Республиканың Президентi Жоғарғы Кеңеске енгiзетiн және Үкiметтiң құзырына жатқызылған мәселелердi қозғайтын заңдардың жобаларын Министрлер Кабинетiмен келiседi;
      - Президент Жоғарғы Кеңеске енгiзетiн және Қазақстан Республикасының соттары мен судьяларының мәртебесi мен өкiлеттiгiн қозғайтын заң жобаларын Жоғарғы сотпен және Жоғары Төрелiк сотпен келiседi;
      - Қазақстан Республикасы Президентiнiң қызметiн бұқаралық ақпарат құралдарында жазып-көрсетедi, олармен өзара iс-әрекеттi ұйымдастырады, Қазақстан Республикасының Президентi жүргiзiп отырған iшкi және сыртқы саясатты түсiндiредi;
      - Қазақстан Республикасы Президентiнiң Қазақстан Республикасы Жо,арғы Кеңесiмен байланысын демеп, Жоғарғы Кеңестегi заң шығару процесiнiң жәй-күйi және онда қаралған мәселелер туралы Президенттi ұдайы хабардар етiп отырады, мемлекет басшысының нендей бiр заң жобалары жөнiндегi айқындамасын түсiндiредi;
      - Қазақстан Республикасы Презибентiнiң жергiлiктi атқарушы және өкiлдi органдармен өзара iс-әрекетiн ұйымдастырады, мемлекеттiк аймақтық саясатының стратегиясы бойынша ұсыныстар мен болжамдар дайындайды, жергiлiктi атқарушы өкiлдi органдардың орталық атқарушы өкiмет органдарымен, көршi мемлекеттердiң шекаралас аймақтарымен ынтымақтастығы жөнiндегi жұиысты үйлестiредi;
      - Қазақстан Республикасы Президентiнiң мемлекеттiк органдардағы кадр саясаты саласындағы бағытын жүргiзедi, Қазақстан Республикасы Президентiнiң номенклатурасына кiретiн және енгiзiлген кадрлар резервiн қалыптастырады, оларды қызметке тағайындау және қызметтен босату кезiнде материалдарды ресiмдейдi, осы санаттағы, оның iшiнде шет елдердегi кадрлардың оқуымен оларды қайта даярлауды ұйымдастырады;
      - Қазақстан Республикасы Президентiнiң қызметiн құжаттамалық қамтамасыз етедi, қызмет бабындағы құжаттарды, хаттар мен арыздарды қарайды, азаматтарды қабылдауды, оның iшiнде оларды жұмыс iстейтiн және тұрғылықты жерлерiнде қабылдауды ұйымдастырады, құжаттама тасқынына талдау жасайды, iс жүргiзудi жетiлдiредi, мемлекеттiк тiл мен ұлтаралық қатынастарының тепе-тең қолданылуын қамтамасыз етедi, жұмыс стилi мен әдiстерiн жақсартады;
      - Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Қазақстан Республикасы Президентi жанындағы кеңестер мен комиссиялардың қызметiн қаржы-шаруашылық және материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз етедi, Қазақстан Республикасының Президентi Резиденциясында рұқсаттама режимiнiң сақталуын ұйымдастырады және оны бақылайды.
      6. Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппаратының өз функцияларынжүзеег асыру үшiн:
      - Қазақстан Республикасы Министлер Кабтнетiнiң Аппаратынан, министрлiктерден, мемлекеттiк комитеттерден, ведомстволардан және Ұлттық Банктен, жергiлiктi әкiмдерден қажеттi ақпарат алуға, сондай-ақ оларға орындауға мiндеттi тапсырмалар беруге;
      - барлық меншiк нысандарындағы кәсiпорындарлан, мекемелер мен ұйымдардан өзi мүдделi мәселелер бойынша қажеттi ақпарат, құжаттар мен басқа материалдар, ауызша және жазбаша түсiнiктемелер сұратып алуға;
      - Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерi мен тапсырмаларының орындалуын тексеруге, бетi ашылған тәртiп бұзущылықтарды, олардың орындалмауының себептерi мен жағдайларын жою жөнiнде шаралар қолдануға;
      - мемлекеттiк органдардың қарауындағы кез-келген, оның iшiнде құпия, ақпараттық дерек банкiлерiн пайдалануға;
      - мемлекеттiк, оның iшiнде үкiметтiк, көлiк құралдарын, байланыс пен коммуникация жүйелерiн пайдалануға;
      - Қазақстан Республиасының ғылыми мекемелерiн, ғалымдары мен мамандарын, құқық қорғау, қаржы, салық және басқа мемлекеттiк органдарының өкiлдерiн жұмысқа қатыстыруға, оның iшiнде уағдаластық негiзiнде жұмысқа тартуға;
      - Қазақстан Республикасының Президентiне облыстардың әкiмдерiн, министрлiктер мен ведомсволардың басшыларын қызметке тағайындау және қызметтен босату, сондай-ақ оларды тәртiптiк жауапкершiлiкке тарту туралы ұсыныстар енгiзуге;
      - Қазақстан Республикасының Президентiне және Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне мемлекеттiк өкiмет органдарының құрылымы мен қызметiн жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар енгiзуге;
      - Қазақстан Республикасының министрлiктерi мен ведомстволарының алқа мәжiлiстерiне қатысуға;
      - Президент Аппаратының қарауына жатқызылған мәселелер бойынша мемлекеттiк және мемлекеттiк емес органдармен, ұйымдармен қызмет бабындағы хат жазысуға;
      - Министрлер Кабинетi Аппаратының, министрлiктердiң, ведомсволардың, жергiлiктi әкiмдер аппаратының қызметкерлерiн, кәсiпорындардың, мекемелер мен ұйымдардың өкiлдерiн Президент қарайтын мәселелердi шешу iсiне қатысуға тартуға құқығы бар.
      7. Қазақстан Республикасының Президентi Аппаратының қажеттi құжаттарды, материалдарды, хабарларды, жазбаша түсiнiктемелердi табыс ету жөнiндегi тапсырмалары сондай-ақ оның нұсқамалары мемлекеттiк органдарға, лауазымды адамдарға мiндеттi болып табылады және, егер Аппарат басқа мерзiмдердi белгiлемеген болса, олар алынған сәтiнен бастап 10 күндiк мерзiмде орындалуға тиiс.

           III. Қазақстан Республикасы Президентiнiң
                     Аппаратына басшылық
      8. Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппаратын Аппарат Басшысы басқарады. Ол Қазақстан Республикасы Президентiнiң тiкелей басшылығымен жұмыс iстейдi, Қазақстан Республикасы Президентiнiң Жарлығымен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.
      9. Қазақстан Республикасы Президентi Аппараты Басшысының орынбасарлары, оның iшiнде бiр бiрiншi орынбасары болады.
      Аппарат Басшысы:
      - орынбасарлары арасындағы мiндеттердi бөледi;
      - Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты туралы Ереженi, Аппараттың құрылымы және штат саны туралы ұсыныстарды әзiрлеп, оларды Президенттiң бекiтуiне енгiзедi, онымен келiсе отырып Аппараттың құрылымы мен штатына өзгерiстер енгiзедi, қызметкерлерiнiң лауазымдық жалақыларына үстемеақылар тағайындайды;
      - Аппараттың құрылымдық бөлiмшелерiнiң жұмысын ұйымдастырып, бағыттап отырады;
      - Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының iшкi еңбек тәртiбiн белгiлейдi;
      - Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының шығыстар сметасын бекiтiп, оның шеңберiнде ақша қаражатын жұмсайды;
      - Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты бойныша бұйрықтар мен нұсқаулықтар шығарады;
      - Президентке жарлықтардың, қаулылардың, өкiмдердiң жобалары мен басқа да материалдарды ұсынып отырады;
      - Президенттiн қол қоюына Жоғарғы Кеңес қабылдаған заңдарды ұсынып отырады;
      - Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесiнiң Аппаратымен және органдарымен, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң Аппаратымен, Ұлттық Банкпен, Бас прокуратурамен, Жоғарғы Сотпен және Жоғары Төрелiк Сотпен, министрлiктермен және ведомстволармен, жергiлiктi өкiлдi және атқарушы органдармен, партиялармен және қозғалыстармен, басқа да қоғамдық бiрлестiктермен, бұқаралық ақпарат құралдарымен және халықпен тұрақты байланысын қамтамасыз етедi;
      - қабылданған шешiмдердiң атқарылуын бақылау жөнiндегi жұмысты үйлестiредi;
      - Қазақстан Республикасы Президентiнiң кадр саясатын жүзеге асыру жөнiндегi жұмысты ұйымдастырады, Қазақстан Республикасы Президентiнiң қарауына Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшыларын қызметке тағайындап,босату туралы ұсыныстар енгiзедi, Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының жауапты-қызметкерлерiн лауазымға тағайындап, лауазымынан босатады, кадрлар резервiн қалыптастырады;
      - Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң мүшелерiн және республикалық органдардың, жергiлiктi әңiмшiлiктер мен дипломатиялық өкiлдiктердiң басқа да басшыларын тағайындау жөнiндегi ұсыныстарды әзiрлеуге қатысады; Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң министрлiктер мен ведомсволардың басшы қызметкерлерiн тағайындаутуралы қаулыларын келiедi;
      - Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң, Қазақстан Республикасының Президентi мен Министрлер Кабинетi құрған органдардың мәжiлiстерiне қатысады;
      - Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының құрылымдық бөлiмшелерi туралы ережелермен Аппараттың жауапты қызметкерлерiнiң лауазымдық нұсқаулықтарын бекiтедi;
      - Аппараттың құзыры шеңберiнде қызметтiк құжаттамаларға қол қояды;
      - Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының қызметкерлерiн iссапарларға жiбередi;
      - отандық және шетелдiк ұйымдармен шаруашылық тұрғыда қамтамасыз ету мәселелерi жөнiнде шарттар жасасады;
      - азаматтарды жеке қабылдауды жүзеге асырады.
      10. Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппараты Басшысының орныбасарларын Аппарат Басшысының ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Президентi қызметке тағайындап, қызметтен босатады.
           IҮ. Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының
                         қызметiн қамтамасыз ету
      11. Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппаратына жүктелген мiндеттердi орындау үшiн оның құрамында Аппарат қызметiнiң негiзгi бағыттары бойынша құрылымдық бөлiмшелер құрылады.
      12. Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының құрылымдық бөлiмшелерi осы Ереженiң, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының Басшысы бекiткен құрылымдық бөлiмшелер туралы ережелер негiзiнде iс-қимыл жасайды.
      Құрылымдық бөлiмшелердiң басшыларын Қазақстан Республикасының Президентi қызметке тағайындап, қызметтен босатады.
      13. Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшылары:
      - өздерiнiң бөлiмшелерiне жүктелген мiндеттердiң орындалуына, Қазақстан Республикасы Президентi жарлыңтарының, қаулылары мен өкiмдерiнiң, Қазақстан Республикасы Вице-Президентi өкiмдерiнiң, мемлекеттiк кеңесшiлер мен Аппарат Басшысы тапсырмаларының уақтылы және толық атқарылуынажауап бередi, еңбектi ғылыми ұйымдастыру мен тиiстi еңбек тәртiбiн қамтамасыз етедi, сондай-ақ Аппаратта қолданылатын нұсқауларға сәйкес iс қағаздарының дұрыс жүргiзiлуiне жауап бередi;
      - осы Ереженiң 6-тармағында көрсетiлген өкiлеттiктi жүзеге асырады.
      14. Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының қызметкерлерiн Аппарат Басшысы қызметке тағайындап, қызметтен босатады, олар өздерiнiң қызметтiк мiндеттерiн атқару кезiнде:
      - Қазақстан Республикасы Президентiнiң жанындағы органдардың, Министрлер Кабинетi мен оның органдарының мәжiлiстерiне, республика министрлiктерi мен ведомстволары, жергiлiктi әкiмдер өткiзетiн шараларға қатысуға;
      - Министрлер Кабинетi Аппаратының, министрлiктер мен ведомтволардың, жергiлiктi әкiмдер аппараттарының қызметкерлерiн, кәсiпорындардың, мекемелер мен ұйымдардың өкiлдерiн Қазақстан Республикасының Президентi қарайтын мәселелердi шешуге қатысу үшiн тартуға;
      - белгiленген тәртiппен басшылыққа Министрлер Кабинетi министрлiктер мен ведомстволар даярлаған, қойылатын талаптарға сайкелмейтiн нормативтiк құжаттардың жобаларын пысықтау үшiн қайтарып беру туралы ұсыныстар енгiзуге, сондай-ақ қаралуы басқа мемлекеттiк басқару органдарының, жергiлiктi әкiмдердiң, кәсiпорындардың, мекемелердiң, ұйымдардың құзырына кiретiн материалдарды қайтаруға;
      - Аппарат Басшысы мен оның орынбасарларының, құрылымдық

бөлiмшелер басшыларының тапсырмасы бойынша Президент 
Аппаратының құзыры шеңберiнде өзге де қажеттi өкiлеттiктi
жүзеге асыруға құқылы.
     15. Осы Ережеден туындайтын мәселелердi даярлау және оларды 
қарау тәртiбiн Аппарат Басшысы мен оның орынбасарлары реттеп
отырады.
                  
 
     
 
   
         

      
      


Об утверждении Положения об Аппарате Президента Республики Казахстан

Постановление Президента Республики Казахстан от 15 марта 1995 г. N 2121. Утратило силу - Указом Пpезидента РК от 24 ноябpя 1995 г. N 2656

      В связи с частичным изменением структуры Аппарата Президента Республики Казахстан и в целях повышения эффективности его работы постановляю:
      1. Утвердить прилагаемое Положение об Аппарате Президента Республики Казахстан.
      2. Признать утратившим силу постановление Президента Республики Казахстан от 28 октября 1994 г. N 1954 "Об утверждении Положения об Аппарате Президента Республики Казахстан".
      Президент республики Казахстан
                                     Утверждено

постановлением Президента Республики Казахстан от 15 марта 1995 г. N 2121


                            Положение
             об Аппарате Президента Республики Казахстан

                        I. Общие положения

      1. Аппарат Президента Республики Казахстан является государственным органом, образованным для обеспечения деятельности Президента Республики Казахстан и реализации его полномочий.
      Аппарат Президента Республики Казахстан является юридическим лицом, имеет печать с изображением Государственного герба Республики Казахстан и своим наименованием на казахском и русском языках.
      2. Правовую основу деятельности Аппарата Президента Республики Казахстан составляют Конституция и законы Республики Казахстан, акты Президента Республики Казахстан и настоящее Положение.
      3. Положение об Аппарате Президента Республики Казахстан, а также его структура и штатная численность утверждаются Президентом Республики Казахстан.

                II. Задачи, функции и полномочия Аппарата
                     Президента Республики Казахстан
      4. Основной задачей Аппарата Президента Республики Казахстан является организационное, информационное и правовое обеспечение деятельности Президента Республики Казахстан, Вице-Президента Республики Казахстан, консультативных и совещательных органов при Президенте Республики Казахстан.
      5. В соответствии со своей основной задачей Аппарат Президента Республики Казахстан выполняет следующие функции:
      - проведение в жизнь политики Президента Республики Казахстан по охране и укреплению государственного суверенитета, конституционного строя, обеспечению безопасности, территориальной целостности Республики Казахстан, прав и свобод граждан;
      - реализация стратегии социально-экономического развития страны, инициирование мер по радикализации экономической реформы, совершенствованию тактики и механизмов ее осуществления;
      - проведения анализа работы органов государственной власти, выявление важнейших проблем, подлежащих решению с участием Президента Республики Казахстан;
      - координация действий государственных органов по динамичному проведению правовой реформы, обеспечению законности, правопорядка, разработке эффективного механизма социальной правовой защиты физических и юридических лиц, независимо от форм собственности, и выполнения Президентом Республики Казахстан функций гаранта соблюдения Конституции, законов, прав и свобод граждан;
      - осуществление контроля за исполнением законов Республики Казахстан, актов и поручений Президента Республики Казахстан, принятие мер по устранению выявленных нарушений, причин и условий их неисполнения;
      - организация разработки концептуальных основ государственной внутренней и внешней политики, участие в разработке национальных программ реформирования политической, экономической и правовой систем общества, в формировании демократического менталитета общества;
      - координация деятельности государственных и негосударственных структур по обеспечению стабильности, межнационального гражданского согласия, консолидации общества на базе его процесса и духовного возрождения;
      - осуществление сбора и обработка информации;
      - обеспечение Президента Республики Казахстан информационно-аналитическими материалами по вопросам внутренней политики и о положении дел в стране;
      - участие в разработке внешнеполитической стратегии государства и определения его места в мировом сообществе с учетом интересов страны;
      - реализация международных инициатив Президента Республики Казахстан, мониторинг выполнения международно-правовых обязательств республики, координация основных направлений деятельности государственных органов в сфере внешней политики, информационное и протокольное обеспечение внешнеполитических функций Президента Республики Казахстан;
      - выработка предложений в сфере внешнеэкономических связей, сотрудничества с международными финансовыми организациями по приоритетам использования иностранных инвестиций, а также интеграции Республики Казахстан в мировое экономическое пространство;
      - подготовка проектов актов Президента Республики Казахстан, а также по его поручению решений Правительства, законопроектов, заключений по законам, поступающим на подпись Президенту Республики Казахстан, формирование плана законодательных инициатив главы государства, правовая экспертиза проектов нормативных актов, вносимых на рассмотрение главы государства;
      - согласование с Кабинетом Министров проектов законов, вносимых Президентом Республики в Верховный Совет и затрагивающих вопросы, отнесенные к компетенции Правительства;
      - согласование с Верховным Судом и Высшим Арбитражным Судом законопроектов, вносимых Президентом в Верховный Совет и затрагивающих статус и полномочия судов и судей Республики Казахстан;
      - освещение деятельности Президента Республики Казахстан в средствах массовой информации, организация взаимодействия с ними, разъяснение проводимой Президентом Республики Казахстан внутренней и внешней политики;
      - поддержание связи Президента Республики Казахстан с Верховным Советом Республики Казахстан, регулярное информирование Президента о состоянии законодательного процесса в Верховном Совете и рассматриваемых им вопросах, разъяснения позиции главы государства по тем или иным законопроектам;
      - организация взаимодействия Президента Республики Казахстан с местными исполнительными и представительными органами, подготовка предложений и прогнозов по стратегии региональной политики государства, координация работы по сотрудничеству местных исполнительных и представительных органов с центральными органами исполнительной власти, приграничными регионами соседних государств;
      - проведение курса Президента Республики Казахстан в области кадровой политики в государственных органах, формирование резерва кадров, входящих и включаемых в номенклатуру Президента Республики Казахстан, оформление материалов при назначении на должность и освобождение от должности, организация учебы и переподготовки этой категории кадров, в том числе за рубежом;
      - обеспечение проведения мероприятий с участием Президента Республики Казахстан;
      - документационное обеспечение деятельности Президента Республики Казахстан, рассмотрение служебных документов, писем и заявлений, организация приема граждан, в том числе по месту работы и жительства, анализ документопотока, совершенствование делопроизводства, обеспечение паритетного функционирования государственного языка и языка межнационального общения, улучшения стиля и методов работы;
      - финансово-хозяйственное и материально-техническое обеспечение деятельности Президента Республики Казахстан, советов и комиссий при Президенте Республики Казахстан, организация и контроль за соблюдением пропускного режима в Резиденции Президента Республики Казахстан.
      6. Для осуществления своих функций Аппарат Президента Республики Казахстан имеет право:
      - получать от Аппарата Кабинета Министров Республики Казахстан, министерств, государственных комитетов, ведомств и Национального Банка, глав местных администраций необходимую информацию, а также давать им обязательные к исполнению поручения;
      - запрашивать и получать от предприятий, учреждений и организаций всех форм собственности необходимую информацию, документы и иные материалы, устные и письменные объяснения по интересующим вопросам;
      - проводить проверки исполнения актов и поручений Президента Республики Казахстан, принимать меры по устранению выявленных нарушений, причин и условий их неисполнения;
      - пользоваться любыми, в том числе секретными, информационными банками данных, имеющимися в распоряжении государственных органов;
      - использовать государственные, в том числе правительственные, транспортные средства, системы связи и коммуникаций;
      - привлекать к работе научные учреждения, ученых и специалистов, представителей правоохранительных, финансовых, налоговых и других государственных органов Республики Казахстан, в том числе на договорной основе;
      - вносить Президенту Республики Казахстан предложения о назначении на должность и отстранении от должности глав областных администраций, руководителей министерств и ведомств, а также о привлечении их к дисциплинарной ответственности;
      - вносить Президенту Республики Казахстан и Кабинету Министров Республики Казахстан предложения по совершенствованию структуры и деятельности органов государственной власти;
      - участвовать в заседаниях коллегий министерств и ведомств Республики Казахстан;
      - вести служебную переписку с государственными и негосударственными органами и организациями по вопросам, отнесенным к ведению Аппарата Президента;
      - привлекать работников Аппарата Кабинета Министров, министерств, ведомств, аппаратов глав местных администраций, представителей предприятий, учреждений и организаций к участию в решении вопросов, рассматриваемых Президентом.
      7. Требования Аппарата Президента Республики Казахстан к представлению необходимых документов, материалов, сообщений, письменных объяснений, а также его предписания обязательные для государственных органов, должностных лиц и подлежат, выполнению в 10-дневный срок с момента получения, если Аппаратом не установлены другие сроки.

                   III. Руководство Аппаратом Президента
                           Республики Казахстан

      8. Аппарата Президента Республики Казахстан возглавляет Руководитель Аппарата, который работает под непосредственным руководством Президента Республики Казахстан, назначается на должность и освобождается от должности Указом Президента Республики Казахстан.
      9. Руководитель Аппарата Президента Республики Казахстан:
      - имеет заместителей, в том числе одного первого;
      - распределяет обязанности между заместителями;
      - разрабатывает Положение об Аппарате Президента Республики Казахстан, предложения о структуре и штатной численности Аппарата и вносит их Президенту на утверждение, по согласованию с ним вносит изменения в структуру и штаты, устанавливает надбавки к должностным окладам работников Аппарата;
      - организует и направляет работу структурных подразделений Аппарата;
      - устанавливает внутренний трудовой распорядок в Аппарате Президента Республики Казахстан;
      - утверждает смету расходов Аппарата Президента Республики Казахстан и распоряжается финансовыми средствами в пределах;
      - издает приказы и инструкции по аппарату Президента Республики Казахстан;
      - представляет Президенту проекты указов, постановлений и распоряжений и другие материалы;
      - представляет на подпись Президенту законы, принятые Верховным Советом;
      - обеспечивает постоянные контакты Аппарата Президента Республики Казахстан с Аппаратом и органами Верховного Совета Республики Казахстан, Аппаратом Кабинета Министров Республики Казахстан, Национальным Банком, Генеральной прокуратурой, Верховным Судом и Высшим Арбитражным Судом, министерствами и ведомствами, местными представительными и исполнительными органами, политическими партиями и движениями, другими общественными объединениями, средствами массовой информации и населением;
      - координирует работу по контролю за исполнением принятых решений;
      - организует работу по реализации кадровой политики Президента Республики Казахстан, вносит на рассмотрение Президенту Республики Казахстан предложения о назначении и освобождении руководителей структурных подразделений Аппарата Президента Республики Казахстан, назначает на должность и освобождает от должности ответственных работников Аппарата Президента Республики Казахстан, формирует резерв кадров;
      - участвует в подготовке предложений по назначению членов Кабинета Министров Республики Казахстан и других руководителей республиканских органов, местных администраций и дипломатических представительств; согласовывает постановления Кабинета Министров Республики Казахстан о назначении руководящих работников министерств и ведомств;
      - участвует в заседаниях Кабинета Министров Республики Казахстан, органах, образуемых Президентом и Кабинетом Министров Республики Казахстан;
      - утверждает положения о структурных подразделениях Аппарата

Президента Республики Казахстан и должностные инструкции ответственных
работников Аппарата;
     - подписывает служебную документацию в пределах компетенции
Аппарата;
     - направляет работников Аппарата Президента Республики Казахстан
в командировки;
     - заключает договоры с отечественными и зарубежными организациями
по вопросам хозяйственного обеспечения;
     - осуществляет личный прием граждан.
     10. Заместители Руководителя Аппарата Президента Республики
Казахстан назначаются на должность и освобождаются от должности
Президентом Республики Казахстан по представлению Руководителя
Аппарата.

                 IV. Обеспечение деятельности Аппарата
                     Президента Республики Казахстан



      11. Для выполнения возложенных на Аппарата Президента Республики Казахстан функций в его составе образуются структурные подразделения по основным направлениям деятельности Аппарата.
      12. Структурные подразделения Аппарата Президента Республики Казахстан действуют на основании настоящего Положения, а также положений о структурных подразделениях, утверждаемых Руководителем Аппарата Президента Республики Казахстан.
      Руководители структурных подразделений назначаются на должность и освобождаются от должности Президентом Республики Казахстан.
      13. Руководители структурных подразделений Аппарата Президента Республики Казахстан:
      - несут ответственность за выполнение задач, возложенных на их подразделения, своевременное и полное исполнение указов, постановлений и распоряжений Президента Республики Казахстан, распоряжений Вице-Президента Республики Казахстан, поручений государственных советников и Руководителя Аппарата, распределяют обязанности между работниками, обеспечивают научную организацию труда и надлежащую трудовую дисциплину, а также отвечают за правильное ведение делопроизводства в соответствии с инструкциями, действующими в Аппарате;
      - осуществляют полномочия, указанные в пункте 6 настоящего Положения.
      14. Работники Аппарата Президента Республики Казахстан назначаются на должность и освобождаются от должности Руководителем Аппарата и при исполнении ими своих служебных обязанностей имеют право:
      - участвовать в заседаниях органов при Президенте Республики Казахстан, Кабинета Министров и его органов, мероприятиях, проводимых министерствами и ведомствами республики, главами местных администраций;
      - привлекать работников Аппарата Кабинета Министров, министерств и ведомств, аппаратов глав местных администраций, представителей предприятий, учреждений и организаций к участию в решении вопросов, рассматриваемых Президентом Республики Казахстан;
      - в установленном порядке вносить руководству предложения о возращении на доработку проектов нормативных документов, подготовленных Кабинетом Министров, министерствами и ведомствами, не отвечающих предъявляемым требованиям, а также возвращать материалы, рассмотрение которых входит в компетенцию других органов государственного управления, глав местных администраций, предприятий, учреждений, организаций;
      - по поручению Руководителя Аппарата и его заместителей, руководителей структурных подразделений осуществлять иные необходимые полномочия в пределах компетенции Аппарата Президента.
      15. Подготовка и порядок рассмотрения вопросов, вытекающих из настоящего Положения, регулируются Руководителем Аппарата и его заместителями.