Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының индикативтік жоспарларын әзірлеудің тәртібін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2000 жылғы 21 наурыз N 432. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 14 маусымдағы N 647 ~P020647 қаулысымен.

      Орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың Республиканың әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарларын қалыптастыру жөнiндегi өзара iс-қимылын реттеу мақсатында Қазақстан Республикасының Yкiметi қаулы етеді:
      1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарларын әзiрлеудiң тәртiбi бекiтiлсiн.
      2. Қазақстан Республикасының орталық және жергiлiктi атқарушы органдары Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарларын осы тәртiпке сәйкес әзiрлеудi жүзеге асырсын.
      3. "Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарларын әзiрлеу мен iске асыру тәртiбiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1996 жылғы 14 мамырдағы N 596 P960596_ қаулысының (Қазақстан Республикасының ПYАЖ-ы, 1996 жыл, N 21, 183-құжат) күшi жойылды деп танылсын.
      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.
     Қазақстан Республикасының
         Премьер-Министрі


                                              Қазақстан Республикасы

Yкiметiнiң 2000 жылғы 21 наурыздағы N 432 қаулысымен бекiтiлген


              Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық
                 дамуының индикативтiк жоспарларын әзiрлеудiң
                                  Тәртібі

                            1. Жалпы ережелер

      1. Осы Тәртiп Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарларын (бұдан әрi - Индикативтiк жоспар) әзiрлеудiң ұйымдастырушылық және әдiстемелiк негiздерiн, олардың құрамын, сондай-ақ орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың оларды қалыптастыру жөнiндегi өзара iс-қимылдарының тетiгiн белгiлейдi.
      2. Индикативтiк жоспар әлеуметтiк-экономикалық дамудың негiзгi бағыттарын, жоспарланатын кезеңге арналған оларды iске асыру жөнiндегi iс-шараларды, елдiң әлеуметтiк-экономикалық дамуының мақсатты көрсеткiштерiн (индикаторларын) және мемлекеттiк экономикалық реттегiштердiң тiзбесiн қамтитын құжатты білдiредi.
      3. Әлеуметтік-экономикалық дамудың индикаторлары ретiнде экономиканың серпiнiн, құрылымын және тиiмдiлiгiн, қаржының, ақша айналымының, тауарлар мен қызмет көрсетулер, бағалы қағаздар рыногының жай-күйiн, тартылған, оның iшiнде шетелдiк инвестициялардың көлемiн, бағаның өзгеруiн, сыртқы экономикалық байланыстарды, жұмыспен қамтуды, халықтың тұрмыс деңгейiн, экологиялық және санитарлық-эпидемиологиялық жағдайды сипаттайтын көрсеткiштер пайдаланылады.
      Көрсеткiштердiң нақты тiзбесiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігімен келiсiм бойынша жоспарланатын кезеңге арналған әлеуметтiк-экономикалық дамудың басымдықтарына, мақсаттарына және мiндеттерiне сәйкес Индикативтiк жоспарды әзiрлеудi жүзеге асыратын уәкiлеттi орган - Экономика министрлiгi (бұдан әрi - Министрлiк) белгiлейдi.
      4. Құқықтық реттеу және экономикалық тұтқалар жүйесi (бюджеттiк, салықтық, кедендiк-тарифтiк, ақшалық-несиелiк және сыртқы экономикалық саясат, баға қалыптастыру және шаруашылық жүргiзушi субъектiлер мен халықтың кiрiстерi саясаты, мемлекеттiк орталықтандырылған инвестициялар, мемлекеттiк сатып алулар жүйесi және басқалары) белгiленген мақсаттарға жету үшiн шаруашылық жүргiзушi субъектiлердің экономикалық қызметiне реттеушi ықпал ететiн негiзгi құралдар болып табылады.
      Экономикалық реттеушi тұтқалар iс-қимылының тiзбесi мен бағытталуы нақты сандық мәнi Қазақстан Республикасы дамуының ұзақ мерзiмдi стратегиялық жоспарларында белгiленген, ұсынылатын басымдықтарға, мақсаттарға және мiндеттерге сәйкес Индикативтiк жоспарды қалыптастыру процесiнде айқындалады.
      5. Индикативтiк жоспарлау - бұл экономиканың дамуына қолайлы жағдайлар жасауға бағытталған, макроэкономикалық және аумақтық деңгейлерде мемлекеттiк реттеудiң өзара байланысты шараларының жүйесiн бiлдiретiн, Республиканың әлеуметтiк-экономикалық дамуының негiзгi бағыттарын әзiрлеу процесi.
      6. Индикативтiк жоспарлаудың мақсаты нақты сектор, қаржы жүйесi, әлеуметтiк сала, халықтың тұрмыс деңгейi, жұмыспен қамту, қоршаған ортаны қорғау, ресурстарды пайдаланудың тиiмдiлігi, ғылым мен техниканы дамыту және пайдалану салаларында болжалған көрсеткiштерге қол жеткiзу болып табылады.
      7. Индикативтiк жоспарлау:
      орта мерзiмдi және ағымдағы индикативтiк жоспарлардың республиканың әлеуметтiк-экономикалық дамуының ұзақ мерзiмдi стратегиясына сәйкестiгiн қамтамасыз етуi;
      республика экономикасын мемлекеттiк реттеуге қолданылатын құралдардың тиімдiлiгiн арттыруы;
      облыстардың әлеуметтiк-экономикалық дамуы деңгейлерiнiң бiр қалыпты еместiгiн жеңуге ықпал етуi;
      нарықтық тетiктер iс-қимылының негiзiнде экономиканың өзiн-өзi реттеуiнiң жоғары деңгейiн қамтамасыз етуге жәрдемдесуi тиiс.

                  2. Индикативтiк жоспарлау жүйесi

      8. Шешiлетiн мiндеттердiң маңыздылығына байланысты индикативтiк жоспарлар республикалық және аймақтық деңгейлерде әзiрленедi.
      Республикалық деңгейде әзiрленетiн Индикативтiк жоспар - Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының Индикативтiк жоспары (бұдан әрi - Үкiметтiң Индикативтiк жоспары).
      Аймақтық деңгейде әзiрленетiн Индикативтiк жоспар облыстың (қаланың) әлеуметтiк-экономикалық дамуының Индикативтiк жоспары (бұдан әрi - облыстың (қаланың) Индикативтiк жоспары).
      Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органдары Yкiметтiң Индикативтiк жоспарының құрамдас бөлiгi болып табылатын, салалар мен аялардың дамуының орта мерзiмдi бағдарламаларын әзiрлейдi. Орта мерзiмдi салалық бағдарламалардың iс-шараларын нақтылау Үкiметтiң Индикативтiк жоспарының тиiстi бөлiмдерiнде жүзеге асырылады.
      9. Үкiметтiң, облыстардың (қалалардың) индикативтiк жоспарлары әлеуметтiк-экономикалық дамудың орта мерзiмдi және ағымдағы (жылдық) перспективаларының мiндеттерiн шешуге бағытталған.
      Орта мерзiмдi индикативтiк жоспар бес жылға дейiнгi мерзiмге жасалады және орта мерзiмдi әлеуметтiк-экономикалық мақсаттарға жету үшiн қызмет етедi әрi осы кезеңдегi әлеуметтiк-экономикалық дамудың проблемаларын шешу жөнiндегi тетiктердi қамтиды.
      Ағымдағы (жылдық) индикативтiк жоспар бiр жыл мерзiмге жасалады және орта мерзiмдi Индикативтiк жоспарды iске асыру жөнiндегi нақтыланған әлеуметтiк-экономикалық жылдық бағдарлама болып табылады.
      10. Yкiметтiң Индикативтiк жоспарларын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органдарының, облыстар, Астана және Алматы қалалары әкімдерінің қатысуымен Министрлiк әзiрлейдi.
      Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының индикативтiк жоспарларын

дайындаушылар жергiлiктi атқарушы органдар болып табылады.
     Индикативтiк жоспарларды әзiрлеу кезiнде талдау мен болжаудың әлемдiк 
практикада жалпы қабылданған әдiстерi пайдаланылады.
     11. Министрлiк Үкiметтiң, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының 
индикативтiк жоспарларын әзiрлеудi әдiстемелiк және ұйымдастырушылық 
қамтамасыз етудi жүзеге асырады.
     12. Үкiметтiң, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының 
индикативтiк жоспарларын өз құзыретiнің шегiнде орталық және жергiлiктi 
атқарушы органдар iске асырады.
                  3. Индикативтiк жоспарлардың құрылымы
     
     13. Yкiметтiң орта мерзiмдi Индикативтiк жоспары мынадай бөлiмдерден 
тұрады:
     1) Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының негiзгі 
бағыттары;
     2) мемлекеттiк инвестициялар бағдарламасы;
     3) нақты секторды, қаржы жүйесiн және әлеуметтiк саланы дамытудың 
салалық бағдарламалары.


      14. "Әлеуметтік-экономикалық дамудың негізгі бағыттары" бөлімі Индикативтік жоспардың басты бөлімі болып табылады және мына мәселелерді көрсетуі тиіс:
      1) ағымдағы жылда қалыптасқан әлеуметтiк-экономикалық ахуалды және индикативтiк жоспардың iске асырылуын талдау - қойылған мақсаттарға қол жеткiзілуiн бағалау, экономиканың және әлеуметтiк саланың түйiндi проблемаларын шешу. Жаңа проблемалардың пайда болу себептерi, олардың макроэкономикалық индикаторларға әсерi және нақты сектор мен әлеуметтiк саланың жұмыс iстеуі;
      2) жоспарланатын кезеңге арналған негiзгi мiндеттердi, басымдықтарды және индикаторларды, олардың сапалық және сандық сипаттамасын айқындау;
      3) жоспарланатын кезеңге арналған әлеуметтiк-экономикалық дамудың негiзгi бағыттары және экономиканың дамуының орын алып отырған проблемаларын шешудiң әдiстерi;
      4) Индикативтiк жоспардың iс-шараларын iске асырудың әлеуметтiк-экономикалық салдарын бағалау және Қазақстан Республикасы әлеуметтiк-экономикалық дамуының негiзгi көрсеткiштерiнiң болжамы.
      Қазақстан Республикасы әлеуметтiк-экономикалық дамуының негiзгi көрсеткiштерiнiң болжамы жоспарланатын кезеңде қол жеткiзу үшiн экономикалық реттегiштердiң бүкiл жүйесi iске қосылатын елiмiздің экономикасындағы үрдiстердi, конъюнктуралық және құрылымдық өзгерiстердi, қаржы жағдайын, халықтың тұрмыс деңгейiн, экологиялық және санитарлық-эпидемиологиялық жағдайды және т.с.с. сипаттайды.
      Жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 ақпанына дейiн Министрлiк Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi мен Мемлекеттiк кiрiс министрлiгiнiң қатысуымен болжамды көрсеткiштердiң нақты құрамын айқындайды. Жоспарланатын кезеңнiң ерекшелiктерiне байланысты әлеуметтiк-экономикалық дамудың негiзгi көрсеткiштерiнiң болжамы дамудың болжалатын процестердi көрсетуге қабiлетті орта мерзiмдi кезеңге арналған аса маңызды экономикалық көрсеткiштерiн қамтуы тиiс.
      Негiзгi көрсеткiштердiң болжамы Қазақстан Республикасының мемлекеттiк бюджетiнiң кiрiс пен шығыс бөліктерiн мемлекеттiк реттеу мен әзiрлеу саясатын жасау және жүзеге асыру үшiн негiз болып табылады.
       15. Мемлекеттiк инвестициялар бағдарламасы iске асыру таяудағы үш жылда мемлекеттiк сыртқы заемдардың, республикалық бюджет қаражаттарының және мемлекет кепiлдiктер берген мемлекеттiк емес заемдардың есебiнен жүзеге асырылатын инвестициялық жобалардың тiзбесiн қамтиды.
      16. Нақты секторды, қаржы жүйесiн және әлеуметтiк саланы дамытудың салалық тұжырымдамалары мен бағдарламаларын оларды дамытудың нақты проблемаларын шешу үшiн Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органдары әзiрлейдi. Бұл құжаттар Yкiмет пен Ұлттық Банктiң, сондай-ақ орталық атқарушы органдардың құзыретiне кiретiн iс-шараларды қамтиды
      Салааралық сипаттағы және орталық атқарушы органдардың құзыретiне кiретiн iс-шаралар Үкiметтiң Индикативтiк жоспарына енгiзiледi.
      17. Үкiметтiң ағымдағы (жылдық) индикативтiк жоспары мынадай бөлiмдерден тұрады:
      1) Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының негiзгi бағыттары;
      2) мемлекеттiк инвестициялар бағдарламасы;
      3) Yкiметтің жоспарланатын жылға арналған iс-шараларының жоспары;
      4) мемлекеттiк экономикалық реттегiштер.
      18. Үкiметтiң iс-шаралар жоспары басымдықтары, салалары, орындау мерзiмдерi және орындаушылары бойынша жоспарланатын жылда iске асырылуы қажет iс-шаралардың жүйеленген және нақтыланған тiзбесiн қамтиды.
      Әлеуметтiк-экономикалық дамудың негiзгi бағыттарын іске асыру жөнiндегi Yкiметтің iс-шаралар жоспары экономиканы реттеу жөнiндегi заң және нормативтiк құқықтық базаны құруға және жетiлдiруге, аса маңызды әлеуметтiк-экономикалық проблемаларды шешуге, сондай-ақ Мемлекет басшысының Қазақстан Республикасының Yкiметiне және әкiмдерге жыл сайынғы тапсырмаларын орындау үшiн қажеттi iс-шараларға бағытталған.
      19. "Мемлекеттiк экономикалық реттегiштер" бөлiмi мемлекет олар арқылы Индикативтiк жоспарда белгiленген мақсаттарға қол жеткiзу үшiн экономикаға ықпал ететiн заттай, құндық көрсеткiштердiң кешенiнен тұрады және:
      1) салықтық ставкаларды, кеден баждарын және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi өзгертудi;
      2) қызметтiң жекелеген түрлерiн лицензиялауды;
      3) мемлекеттiк қажеттiлiктер үшiн меншiктiң барлық нысандарындағы кәсiпорындарында конкурстық және келiсiм-шарттық негiзде орналастырылатын өнiмдер (жұмыстар және қызмет көрсетулер) сатып алуды;
      4) мемлекеттiк инвестициялар бағдарламасы мен басқа да бюджеттiк бағдарламаларды iске асыру үшiн қажеттi орталықтандырылған қаржы қаражатының, шетелдiк заемдар мен несиелердiң мөлшерлерiн;
      5) мемлекеттiк инвестициялар бағдарламасы бойынша инвестициялық жобалардың тiзбесiн нақтылауды;
      6) табиғи монополияшы кәсiпорындардың қызмет көрсетулерiне арналған тарифтердiң шектi өсуiн;
      7) ең төмен күн көрiс деңгейi, кедейлiктің шегi және жұмыссыздық деңгейi көрсеткiштерiнiң өзгеруiн қамтиды.
      Жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 ақпанына дейiн министрлiк Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi мен Мемлекеттiк кiрiс министрлiгiнiң қатысуымен болжамды көрсеткiштердiң нақты құрамын анықтайды. Жоспарланатын кезеңнiң ерекшелiктерiне байланысты әлеуметтік-экономикалық дамудың негiзгi көрсеткiштерiнiң болжамы жоспарланатын жылға арналған дамудың болжанатын процестерiн көрсетуге қабiлеттi аса маңызды экономикалық индикаторларын қамтуы тиiс.
      20. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының орта мерзiмдi және ағымдағы (жылдық) индикативтiк жоспарлары бөлiмдерiнiң құрылымы негiзiнен Yкiметтiң индикативтiк жоспарларының осындай бөлiмдерiне сәйкес болуы тиiс.
      Іс-шаралардың көрсеткiштер құрамын, орындаушыларын және қаржыландыру көздерiн белгiлеу облыстар, Астана және Алматы қалалары әкiмдерiнiң құзыретiнде.
      Орталық атқарушы органдардың құзыретiне жататын аумақтық және аймақаралық проблемаларды шешу Үкiметтiң Индикативтiк жоспарына енгiзiлуi тиiс.

            4. Индикативтiк жоспарларды әзiрлеудiң тәртiбi мен
                                мерзiмдерi

      21. Орталық және жергiлiктi атқарушы органдармен индикативтiк жоспарды әзiрлеу жөнiндегi жұмысқа әдiстемелiк басшылықты және үйлестiрудi Министрлiк жүзеге асырады.
      22. Үкiметтiң орта мерзiмдi Индикативтiк жоспарын әзiрлеу жоспарланатын кезеңнiң басталуынан екi жыл бұрын қолға алынады және мынадай тәртiппен жүзеге асырылады:

      Әзiрлеудiң бiрiншi жылы:

      1 маусымға дейiн Министрлiк Үкiметтiң ұзақ мерзiмдi стратегиялық жоспарлары басымдықтарының, мақсаттарының және мiндеттерiнiң негiзiнде Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуы тұжырымдамасының жобасын және орта мерзiмдi кезеңге арналған макроэкономикалық көрсеткiштердің болжамын әзiрлейдi;
      көрсетiлген Тұжырымдаманың жобасы 15 маусымға дейiн келiсу үшiн Қазақстан Республикасының орталық және жергiлiктi атқарушы органдарына жiберiледi;
      Министрлiк жоспарланатын орта мерзiмдi кезеңде әлеуметтiк-экономикалық дамудың жекелеген даулы макроэкономикалық, салааралық және аумақаралық аспектiлерi мен болжамды көрсеткiштерiн мүдделi тараптармен кезең-кезеңмен келiсудi жүргiзедi;
      1 қыркүйекке дейiн орта мерзiмдi кезеңге арналған Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуы тұжырымдамасының жобасы Қазақстан Республикасының Экономикалық саясат жөнiндегi кеңесiнiң (бұдан әрi - ЭСК) мәжiлiсiнде талқылау үшiн жiберiледi.

      Әзiрлеудiң екiншi жылы:

      1 ақпанға дейiн Министрлiк орта мерзiмдi кезеңге арналған Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуы тұжырымдамасы жобасының түпкiлiктi нұсқасын орта мерзімді Индикативтік жоспарды әзірлеу процесінің барлық қатысушыларына жібереді;
      Министрлiк Қазақстан Республикасының мүдделi министрлiктерiмен, Ұлттық Банкiмен (келiсiм бойынша) бiрлесiп орта мерзiмдi кезеңге арналған аса маңызды макроэкономикалық көрсеткiштердiң болжамын әзiрлейдi және жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 сәуiрiне дейiн болжамның мақұлданған нұсқасын барлық орта мерзiмдi Индикативтiк жоспарды әзiрлеу процесiне қатысушыларға жiбередi;
      орталық және жергiлiктi атқарушы органдар аталған көрсеткiштердi алғаннан кейiн бiр апта мерзiмде бұл ақпаратты Индикативтiк жоспарды әзiрлеуге тартылатын ұлттық компанияларға, мемлекеттiк ұйымдарға жеткiзедi;
      ұлттық компаниялар, мемлекеттiк ұйымдар алынған ақпараттың негiзiнде өзiнiң дамуының орта мерзiмдi кезеңге арналған жоспарларын дербес қалыптастырады және болашақ орта мерзiмдi кезеңге өздерiнiң ой-ниеттерi туралы тиiстi орталық және жергiлiктi атқарушы органдарға хабарлайды;
      Жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 маусымына дейiн Министрлiк Қазақстан Республикасы министрлiктерiнiң, агенттiктерiнiң, Ұлттық Банкiнiң (келiсiм бойынша) қатысуымен ағымдағы жылдың негiзгi әлеуметтiк-экономикалық көрсеткiштерiн бағалауды және жоспарланатын орта мерзiмдi кезеңге болжамды нақтылайды және оларды барлық Индикативтiк жоспарды әзiрлеу процесiне қатысушыларға хабарлайды;
      орталық және жергiлiктi атқарушы органдар ұлттық компаниялармен, мемлекеттiк ұйымдармен тиiстi бөлiмдердi кезең-кезеңiмен келiсудi және орта мерзiмдi Индикативтiк жоспарға енгiзiлетiн дамудың негiзгi көрсеткiштерiнiң болжамдарын нақтылауды жүргiзедi және қорытылған ақпаратты жоспарланатын кезеңнiң алдындағы жылдың 1 шiлдесiнен кешiктiрмей Министрлiкке хабарлайды;
      Министрлiк орталық және жергiлiктi атқарушы органдардан, Ұлттық Банктен (келiсiм бойынша) алынған ақпараттың негiзiнде орта мерзiмдi Индикативтiк жоспардың жобасын қорытындылауды және қалыптастыруды қамтамасыз етедi.
      23. Үкiметтiң ағымдағы (жылдық) Индикативтiк жоспарларын әзiрлеу жыл сайын мынадай тәртiппен жүзеге асырылады:
      жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 ақпанына дейiн Министрлiк Үкiметтiң орта мерзiмдi Индикативтiк жоспары басымдықтарының, мақсаттарының және мiндеттерiнiң негiзiнде Қазақстан Республикасының жоспарланатын жылға арналған әлеуметтiк-экономикалық саясаты Тұжырымдамасының жобасын және маңызды макроэкономикалық көрсеткiштердiң болжамын әзiрлейдi;
      жоспарланатынның алдындағы жылдың 20 ақпанына дейiн Министрлiк Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуы тұжырымдамасының жобасын және жоспарланатын жылға арналған аса маңызды макроэкономикалық көрсеткiштердiң болжамын Қазақстан Республикасының орталық және жергiлiктi атқарушы органдарымен кезең-кезеңiмен келiсудi жүргiзедi;
      жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 наурызына дейiн Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуы тұжырымдамасының жобасы ЭСК-нiң кеңестің мәжiлiсiнде талқылау үшiн жiберiледi;
      Министрлiк жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 сәуiрiне дейiн әлеуметтiк-экономикалық дамуы тұжырымдамасының мақұлданған нұсқасы мен аса маңызды макроэкономикалық көрсеткiштердiң болжамын барлық Индикативтiк жоспарды әзiрлеу процесiне қатысушыларға жiбередi;
       орталық және жергiлiктi атқарушы органдар аталған көрсеткiштердi алғаннан кейiн бiр апта мерзiмде бұл ақпаратты Индикативтiк жоспарды әзiрлеуге тартылатын ұлттық компанияларға, мемлекеттiк ұйымдарға жеткiзедi;
      ұлттық компаниялар, мемлекеттiк ұйымдар алынған ақпараттың негiзiнде өздерiнiң даму жоспарларын дербес қалыптастырады және тиiстi орталық және жергiлiктi атқарушы органдарға өздерiнiң келесi жылға ой-ниеттерi туралы хабарлайды;
      жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 маусымына дейiн Министрлiк Қазақстан Республикасы министрлiктерiнiң, агенттiктерiнің, Ұлттық Банкiнiң (келiсiм бойынша) қатысуымен ағымдағы жылдың аса маңызды әлеуметтiк-экономикалық көрсеткiштерiн бағалау мен жоспарланатын жылға арналған болжамды нақтылайды және оларды барлық Индикативтiк жоспарды әзiрлеу процесiне қатысушыларға хабарлайды;
      орталық атқарушы органдар тиiстi бөлiмдердi ұлттық компаниялармен, мемлекеттiк ұйымдармен кезең-кезеңiмен келісуді жүргiзедi және Индикативтiк жоспарға енгiзiлетiн даму көрсеткiштерiн нақтылайды және қорытылған ақпаратты жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 шiлдесiнен кешiктiрмей Министрлiкке хабарлайды;
      облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 шiлдесiне дейiн министрлiктiң атына әлеуметтiк-экономикалық дамудың негiзгi бағыттарымен, облыстың (қаланың) дамуының негiзгi көрсеткiштерiнiң нақтыланған болжамын және республикалық бюджеттен бөлiнетiн қаражат бойынша есеп-негiздемелердi ұсынады.
      Министрлiк орталық және жергiлiктi атқарушы органдардан, Ұлттық Банктен (келiсiм бойынша) алынған ақпараттың негiзiнде ағымдағы Индикативтiк жоспардың жобасын қорытуды және қалыптастыруды қамтамасыз етедi.

                5. Индикативтік жоспарларды қарау мен
                          қабылдаудың тәртiбi

      24. Орта мерзiмдi индикативтiк жоспарларды қарау және қабылдау мынадай мерзiмдерде жүргiзiледi:
      Министрлiк орта мерзiмдi кезеңге арналған Индикативтiк жоспардың жобасын (бұдан әрi - Үкiмет) жоспарланатын кезеңнiң алдындағы жылдың 1 тамызынан кешiктiрмей Қазақстан Республикасының Yкiметiне ұсынады;
      Министрлiк орта мерзiмдi кезеңге арналған Индикативтiк жоспардың жобасы Үкiметте қаралғаннан кейiн орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың қатысуымен оны пысықтауды қамтамасыз етедi және түпкiлiктi нұсқасын жоспарланатын кезеңнiң алдындағы жылдың 15 тамызынан кешiктiрмей Үкiметке бекiтуге ұсынады;
      ұлттық компаниялардың орта мерзiмдi кезеңге арналған даму жоспарларын салалық министрлiктер қарайды және Парламент тиiстi қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңын қабылдағаннан кейiн 15 күндiк мерзiмнен кешiктiрмей, белгiленген тәртiппен Үкiметке бекітуге енгiзедi;
      ұлттық компаниялардың орта мерзiмдi кезеңге арналған даму жоспарларының көрсеткiштерiн салалық министрлiктер мiндеттi түрде Министрлiкпен келiседi;
      Министрлiкпен және мүдделi мемлекеттiк органдармен келiсiлгеннен кейiн облыстардың, Астана және Алматы қалаларының орта мерзімдi индикативтiк жоспарларының жобаларын әкiмдер жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 қазанына дейiн бекiтедi.
      25. Ағымдағы индикативтiк жоспарларды қарау және қабылдау мынадай мерзiмдерде жүзеге асырылады:
      жоспарланатын жылдағы әлеуметтiк-экономикалық дамудың негiзгi бағыттары мен дамудың негiзгi көрсеткiштерiнiң болжамын Министрлiк жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 тамызынан кешiктiрмей Үкiметке ұсынады;
      Министрлiк әлеуметтiк-экономикалық дамудың негiзгi бағыттары мен дамудың негiзгi көрсеткiштерiнiң болжамын Үкiметте қаралғаннан кейiн орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың қатысуымен оларды пысықтауды қамтамасыз етедi және түпкiлiктi нұсқасын республикалық бюджеттiң жобасымен бiр уақытта, жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 қыркүйегiнен кешiктiрмей Yкiметке ұсынады;
      Әлеуметтiк-экономикалық дамудың негiзгi бағыттарын Үкiмет бекiткеннен кейiн Министрлiк мынадай бөлiмдердi: Yкiметтiң Іс-шаралар жоспарын, Мемлекеттiк экономикалық реттегiштердi әзiрлеу жөнiндегi жұмысты ұйымдастырады.
      "Мемлекеттiк экономикалық реттегiштер" бөлiмi көрсеткiштерiнiң әрбiр тобы бойынша Үкiметтiң құзыретiнiң шегiнде жеке қаулылар қабылданады. Тиiстi мемлекеттiк реттегiштер жөнiндегi Үкiмет қаулыларының жобаларын белгiленген тәртiппен орталық атқарушы органдар енгiзедi;
      мемлекеттiк реттегiштердi өзгерту жөнiндегi қаулылардың жобаларын, сондай-ақ Yкiметтiң iс-қимылдар жоспарының жобасын Үкiметке тапсыру уақыты Парламент тиiстi жылына арналған республикалық бюджеттi бекiткеннен кейiнгi 15 күннен аспауы тиiс;
      ұлттық компанияларды дамыту жоспарларын салалық министрлiктер қарайды және Парламент тиiстi қаржы жылына арналған республикалық бюджеттi бекiткеннен кейiн 15 күн мерзiмнен кешiктiрмей белгiленген тәртiппен Үкiметке бекiтуге енгiзедi;
      ұлттық компанияларды дамыту жоспарларының көрсеткiштерiн салалық министрлiктер мiндеттi түрде Министрлiкпен келiседi;
      мемлекеттiк ұйымдардың даму жоспарларын (ғылыми-зерттеу жұмыстарының тақырыптарын) республикалық бюджетте оларды ұстауға немесе мемлекеттiк тапсырыс жөнiндегi зерттеулерді орындауға көзделген қаржыға сәйкес салалық министрлiктер қарайды және бекiтедi.
       26. Министрлiкпен және мүдделi мемлекеттiк органдармен келiсiлгеннен кейiн облыстардың, Астана және Алматы қалаларының индикативтiк жоспарларының жобаларын мынадай тәртiппен әкiмдер бекiтедi:
      әлеуметтiк-экономикалық дамудың негiзгi бағыттары, облыстың (қаланың) даму көрсеткiштердiң болжамы жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 қазанына дейiн;
      Әкiмнiң iс-қимыл жоспары жоспарланатынның алдындағы жылдың 15 желтоқсанына дейiн.
      27. Әлеуметтiк-экономикалық дамудың негiзгi бағыттары, маңызды макроэкономикалық көрсеткiштердiң болжамы, сондай-ақ реттеушi құжаттар олар қабылданғаннан кейiн жариялауға жатады

                   6. Индикативтiк және бюджеттiк жоспарлаудың
                               өзара қатынастары

      28. Қазақстан Республикасының, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әлеуметтiк-экономикалық дамуы Индикативтiк жоспарларының параметрлерi тиiстi жылға арналған республикалық және жергiлiктi бюджеттердi қалыптастыру кезiнде негiз болып табылады.
      Жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 наурызына дейiн Министрлiк Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi мен Мемлекеттiк кiрiс министрлiгiне бiрiншi жартыжылдықтағы жұмыстың қорытындысы бойынша, кейiннен нақтылау арқылы, тиiстi жылға арналған республикалық бюджеттiң жобасын әзiрлеу үшiн негiзгi макроэкономикалық көрсеткiштердiң болжамын тапсырады.

                7. Индикативтiк жоспарларды әзiрлеудi ақпараттық
                                 қамтамасыз ету

      29. Индикативтiк жоспарлауды ақпараттық қамтамасыз ету Қазақстан

Республикасы Статистика жөнiндегi агенттiгiнiң деректерiне, орталық 
атқарушы органдар жүзеге асыратын мониторингтерге, халықаралық қаржы 
институттарының есептерiне және басқа да ресми ақпараттарға негiзделедi.
     30. Министрлiк орталық және жергiлiктi атқарушы органдардан, 
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiнен (келiсiм бойынша) осы тәртiпке 
сәйкес белгіленген мерзiмдерде әлеуметтiк-экономикалық дамудың 
индикативтiк жоспарларын әзiрлеу және оларды iске асыру барысын талдау 
үшiн қажетті ақпараттық-статистикалық материалдарды алуға құқылы.
             8. Индикативтiк жоспарлардың iске асырылуын бақылау
     
     31. Министрлiк ағымдағы индикативтiк жоспарлардың iске асырылуын 
бақылауды жүзеге асырады.
     32. Министрлiк елдiң әлеуметтiк-экономикалық даму жағдайы мен 
Yкiметтiң Iс-қимыл бағдарламасын iске асыру жөнiндегi Iс-шаралар 
жоспарының орындалуы туралы Үкiметке тоқсан сайын ақпарат берiп отырады 
және жекелеген iс-шараларды түзеу жөнiнде белгiленген тәртiппен ұсыныстар
енгiзедi.
     33.  Yкiмет экономиканың және әлеуметтiк саланың даму жағдайы және 
аса маңызды проблемаларды шешу жөнiнде қабылданатын шешiмдер туралы 
Қазақстан Республикасының Президентiн хабардар етiп отырады.
     
     
     
     Оқығандар:
    Қобдалиева Н.М.
    Қасымбеков Б.А.        
      
      


Об утверждении Правил разработки индикативных планов социально-экономического развития Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 марта 2000 года N 432 Утратило силу - постановлением Правительства РК от 14 июня 2002 г. N 647 ~P020647

      В целях упорядочения взаимодействия центральных и местных исполнительных органов по формированию индикативных планов социально-экономического развития Республики Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки индикативных планов социально-экономического развития Республики Казахстан.
      2. Центральным и местным исполнительным органам Республики Казахстан осуществлять разработку индикативных планов социально-экономического развития Республики Казахстан в соответствии с настоящими Правилами.
      3. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 14 мая 1996 года N 596 P960596_ "Об утверждении порядка разработки и реализации индикативных планов социально-экономического развития Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1996 г., N 21, ст. 183).
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.
     Премьер-Министр
     Республики Казахстан


                                             Утверждены 

постановлением Правительства Республики Казахстан 21 марта 2000 года N 432


                              Правила
                   разработки индикативных планов
            социально-экономического развития Республики
                             Казахстан

                       1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определяют понятия, организационные и методологические основы разработки индикативных планов социально-экономического развития Республики Казахстан (далее - Индикативный план), их состав, а также механизм взаимодействия центральных и местных исполнительных органов по их формированию.
      2. Индикативный план представляет собой документ, содержащий основные направления социально-экономического развития, мероприятия по их реализации на планируемый период, целевые показатели (индикаторы) социально-экономического развития страны и перечень государственных экономических регуляторов.
      3. В качестве индикаторов социально-экономического развития используются показатели, характеризующие динамику, структуру и эффективность экономики, состояние финансов, денежного обращения, рынка товаров и услуг, ценных бумаг, объем привлеченных инвестиций, в том числе иностранных, изменение цен, внешнеэкономические связи, занятость, уровень жизни населения, экологическую и санитарно-эпидемиологическую обстановку.
      Конкретный перечень показателей определяется уполномоченным органом - Министерством экономики (далее - Министерство), осуществляющим разработку Индикативного плана в соответствии с приоритетами, целями и задачами социально-экономического развития на планируемый период по согласованию с Министерством финансов Республики Казахстан.
      4. Основными инструментами регулирующего воздействия на экономическую деятельность хозяйствующих субъектов для достижения намеченных целей является система правовой регламентации и экономических рычагов (бюджетная, налоговая, таможенно-тарифная, денежно-кредитная и внешне-экономическая политика, политика формирования цен и доходов хозяйствующих субъектов и населения, государственные централизованные инвестиции, система государственных закупок и другие).
      Перечень и направленность действия экономических регулирующих рычагов, конкретные количественные значения определяются в процессе формирования Индикативного плана в соответствии с выдвигаемыми приоритетами, целями и задачами, определенными в долгосрочных стратегических планах развития Республики Казахстан.
      5. Индикативное планирование - это процесс разработки основных направлений социально-экономического развития Республики, представляющий собой систему взаимосвязанных мер государственного регулирования на макроэкономическом и территориальном уровнях, направленную на создание благоприятных условий развития экономики.
      6. Целью индикативного планирования является достижение прогнозируемых показателей в области реального сектора, финансовой системы, социальной сферы, уровня жизни населения, занятости, охраны окружающей среды, эффективности использования ресурсов, развития и использования науки и техники.
      7. Индикативное планирование должно:
      обеспечивать соответствие среднесрочных и текущих индикативных планов долгосрочной стратегии социально-экономического развития республики;
      повысить эффективность применяемых инструментов государственного регулирования экономики республики;
      способствовать преодолению неравномерности уровня социально-экономического развития областей;
      способствовать обеспечению высокого уровня саморегуляции экономики на основе действия рыночных механизмов.

                  2. Система индикативного планирования

      8. В зависимости от значимости решаемых задач индикативные планы разрабатываются на республиканском и региональном уровнях.
      Индикативный план, разрабатываемый на республиканском уровне - Индикативный план социально-экономического развития Республики Казахстан (далее - Индикативный план Правительства).
      Индикативный план, разрабатываемый на региональном уровне - Индикативный план социально-экономического развития области (города) (далее - Индикативный план области (города).
      Центральные исполнительные органы Республики Казахстан разрабатывают среднесрочные программы развития отраслей и сфер, которые являются составной частью Индикативного плана Правительства. Детализация мероприятий среднесрочных отраслевых программ осуществляется в соответствующих разделах Индикативного плана Правительства.
      9. Индикативные планы Правительства, областей (городов) направлены на решение задач среднесрочной и текущей (годовой) перспективы социально-экономического развития.
      Среднесрочный индикативный план разрабатывается сроком до пяти лет и служит для достижения среднесрочных социально-экономических целей и включает в себя механизмы по решению проблем социально-экономического развития в этом периоде.
      Текущий (годовой) индикативный план разрабатывается сроком на один год и является детализированной социально-экономической годовой программой по реализации среднесрочного Индикативного плана.
      10. Индикативные планы Правительства разрабатываются Министерством с

участием центральных исполнительных органов Республики Казахстан, акимов 
областей и городов Астаны и Алматы.
     Разработчиками индикативных планов областей и городов Астаны и Алматы 
являются местные исполнительные органы.
     При разработке индикативных планов используются общепринятые в 
мировой практике методы анализа и прогнозирования.
     11. Министерство осуществляет методологическое и организационное 
обеспечение разработки индикативных планов Правительства, областей и 
городов Астаны и Алматы.
     12. Индикативные планы Правительства, областей, городов Астаны и 
Алматы реализуются центральными и местными исполнительными органами в 
пределах своей компетенции.
                  3. Структура индикативных планов
     13. Среднесрочный Индикативный план Правительства состоит из 
следующих разделов:
     1) основные направления социально-экономического развития Республики 
Казахстан;
     2) программа государственных инвестиций;
     3) отраслевые программы развития реального сектора, финансовой 
системы и социальной сферы.


      14. Раздел "Основные направления социально-экономического развития" является главным разделом Индикативного плана и должен освещать следующие вопросы:
      1) анализ сложившейся социально-экономической ситуации и реализации индикативного плана в текущем году - оценку достижения поставленных целей, решение узловых проблем экономики и социальной сферы. Причины возникновения новых проблем, влияние их на макроэкономические индикаторы и функционирование реального сектора и социальной сферы;
      2) определение основных задач, приоритетов и индикаторов на планируемый период, их качественную и количественную характеристику;
      3) основные направления социально-экономического развития на планируемый период и методы решения существующих проблем развития экономики;
      4) оценка социально-экономических последствий от реализации мероприятий Индикативного плана и прогноз основных показателей социально-экономического развития Республики Казахстан.
      Прогноз основных показателей социально-экономического развития Республики Казахстан характеризуют тенденции, конъюнктурные и структурные изменения в экономике страны, состояние финансов, уровень жизни населения, экологическую и санитарно-эпидемиологическую обстановку и т.д., для достижения которых задействуется вся система экономических регуляторов в планируемом периоде.
      До 1 февраля года, предшествующего планируемому, Министерство с участием Министерства финансов и Министерства государственных доходов Республики Казахстан определяет конкретный состав прогнозируемых показателей. В зависимости от особенностей планируемого периода прогноз важнейших показателей социально-экономического развития должен содержать наиболее важные экономические показатели развития на среднесрочный период, способные отражать прогнозируемые процессы.
      Прогноз основных показателей является основой для выработки и осуществления политики государственного регулирования и разработки доходной и расходной частей республиканского бюджета Республики Казахстан.
      15. Программа государственных инвестиций включает перечень инвестиционных проектов, реализация которых будет осуществляться в ближайшие три года за счет государственных внешних займов, средств республиканского бюджета и гарантированных государством негосударственных займов.
      16. Отраслевые концепции и программы развития реального сектора, финансовой системы и социальной сферы разрабатываются центральными исполнительными органами Республики Казахстан для решения конкретных проблем их развития. Эти документы включают мероприятия, которые входят в компетенцию Правительства и Национального Банка, а также центральных исполнительных органов.
      Мероприятия, носящие межотраслевой характер и входящие в компетенцию центральных исполнительных органов, включаются в Индикативный план Правительства.
      17. Текущий (годовой) индикативный план Правительства состоит из следующих разделов:
      1) Основные направления социально-экономического развития Республики Казахстан;
      2) программа государственных инвестиций;
      3) План мероприятий Правительства на планируемый год;
      4) государственные экономические регуляторы.
      18. План мероприятий Правительства включает систематизированный и конкретизированный по приоритетам, отраслям, срокам исполнения и исполнителям перечень мероприятий, которые необходимо реализовать в планируемом году.
      План мероприятий Правительства по реализации основных направлений социально-экономического развития направлен на создание и совершенствование законодательной и нормативной правовой базы по регулированию экономики, решение важнейших социально-экономических проблем, а также мероприятий, необходимых для выполнения ежегодных заданий Главы государства Правительству Республики Казахстан и акимам.
      19. Раздел "Государственные экономические регуляторы" состоит из комплекса натуральных, стоимостных показателей, посредством которых государство воздействует на экономику для достижения целей, определенных в Индикативном плане, и включает в себя:
      1) изменение налоговых ставок, таможенных пошлин и других обязательных платежей в бюджет;
      2) лицензирование отдельных видов деятельности;
      3) закуп продукции (работ, услуг) для государственных нужд, размещаемых на конкурсной и контрактной основе на предприятиях всех форм собственности;
      4) размеры централизованных финансовых средств, иностранных займов и кредитов, необходимых для реализации программы государственных инвестиций и других бюджетных программ;
      5) конкретизацию перечня инвестиционных проектов по программе государственных инвестиций;
      6) предельный рост тарифов на услуги предприятий естественных монополистов;
      7) изменение показателей прожиточного минимума, черты бедности и уровня безработицы.
      До 1 февраля года, предшествующего планируемому, Министерство с участием Министерства финансов и Министерства государственных доходов Республики Казахстан уточняет конкретный состав прогнозируемых показателей. В зависимости от особенностей планируемого периода прогноз основных показателей социально-экономического развития должен содержать наиболее важные экономические индикаторы развития на планируемый год, способные отражать прогнозируемые процессы.
      20. Структура разделов среднесрочных и текущих (годовых) индикативных планов областей и городов Астаны и Алматы должна в основном соответствовать аналогичным разделам индикативных планов Правительства.
      Определение состава показателей, исполнителей и источников финансирования мероприятий находится в компетенции акимов областей и городов Астаны и Алматы.
      Решение территориальных и межрегиональных проблем, относящихся к компетенции центральных исполнительных органов, должно включаться в Индикативный план Правительства.

           4. Порядок и сроки разработки индикативных планов

      21. Методическое руководство и координация работы с центральными и местными исполнительными органами по разработке индикативных планов осуществляются Министерством.
      22. Разработка среднесрочного Индикативного плана Правительства начинается за два года до начала планируемого периода и осуществляется в следующем порядке:
      Первый год разработки:
      до 1 июня Министерством на основании приоритетов, целей и задач долгосрочных стратегических планов Правительства разрабатывается проект Концепции социально-экономического развития Республики Казахстан и прогноз макроэкономических показателей на среднесрочный период;
      до 15 июня проект указанной Концепции направляется центральным и местным исполнительным органам Республики Казахстан для согласования;
      Министерство проводит поэтапное согласование с заинтересованными сторонами отдельных спорных макроэкономических, межотраслевых и межтерриториальных аспектов и прогнозных показателей социально-экономического развития в планируемом среднесрочном периоде;
      до 1 сентября проект Концепции социально-экономического развития Республики Казахстан на среднесрочный период направляется для обсуждения на заседании Совета по экономической политике Республики Казахстан (далее - СЭП);
      Второй год разработки:
      до 1 февраля Министерство рассылает окончательный вариант проекта Концепции социально-экономического развития Республики Казахстан на среднесрочный период всем участникам процесса разработки среднесрочного Индикативного плана;
      Министерство совместно с заинтересованными министерствами, Национальным Банком Республики Казахстан (по согласованию) разрабатывает прогноз важнейших макроэкономических показателей на среднесрочный период, и до 1 апреля года, предшествующего планируемому, рассылает одобренный вариант прогноза всем участникам процесса разработки среднесрочного Индикативного плана;
      центральные и местные исполнительные органы в недельный срок после получения названных показателей доводят эту информацию национальным компаниям, государственным организациям, привлекаемым к разработке Индикативного плана;
      национальные компании, государственные организации на основе полученной информации самостоятельно формируют планы своего развития на среднесрочный период и сообщают соответствующим центральным и местным исполнительным органам о своих намерениях на будущий среднесрочный период;
      до 1 июня года, предшествующего планируемому, Министерство с участием министерств, агентств, Национального Банка (по согласованию) Республики Казахстан уточняет оценку основных социально-экономических показателей текущего года и прогноз на планируемый среднесрочный период и сообщает их всем участникам процесса разработки Индикативного плана;
      центральные и местные исполнительные органы проводят поэтапное согласование с национальными компаниями, государственными организациями соответствующих разделов и уточнение прогнозов основных показателей развития, включаемые в среднесрочный Индикативный план, и обобщенную информацию сообщают Министерству не позднее 1 июля года, предшествующего планируемому периоду;
      Министерство на основании информации, полученной от центральных и местных исполнительных органов, Национального Банка (по согласованию) обеспечивает обобщение и формирование проекта среднесрочного Индикативного плана.
      23. Разработка текущих (годовых) Индикативных планов Правительства осуществляется ежегодно в следующем порядке:
      до 1 февраля года, предшествующего планируемому, Министерство на основании приоритетов, целей и задач среднесрочного Индикативного плана Правительства разрабатывает проект Концепции социально-экономического развития Республики Казахстан на планируемый год и прогноз важнейших макроэкономических показателей;
      до 20 февраля года, предшествующего планируемому, Министерство проводит поэтапное согласование проекта Концепции социально-экономического развития Республики Казахстан и прогноз важнейших макроэкономических показателей на планируемый год центральным и местным исполнительным органам Республики Казахстан;
      до 1 марта года, предшествующего планируемому, проект Концепции социально-экономического развития Республики Казахстан направляется для обсуждения на заседании СЭП;
      Министерство до 1 апреля года, предшествующего планируемому, рассылает одобренный вариант Концепции социально-экономического развития и прогноз важнейших макроэкономических показателей всем участникам процесса разработки Индикативного плана;
      центральные и местные исполнительные органы в недельный срок после получения названных показателей доводят эту информацию национальным компаниям, государственным организациям, привлекаемым к разработке Индикативного плана;
      национальные компании, государственные организации на основе полученной информации самостоятельно формируют планы своего развития и сообщают соответствующим центральным и местным исполнительным органам о своих намерениях на будущий год;
      до 1 июня года, предшествующего планируемому, Министерство с участием министерств, агентств, Национального Банка (по согласованию) Республики Казахстан уточняет оценку важнейших макроэкономических показателей текущего года и прогноз на планируемый год и сообщает их всем участникам процесса разработки Индикативного плана;
      центральные исполнительные органы проводят поэтапное согласование с национальными компаниями, государственными организациями соответствующих разделов и уточняют показатели развития, включаемые в Индикативный план, и обобщенную информацию сообщают Министерству не позднее 1 июля года, предшествующего планируемому;
      акимы областей, городов Астаны и Алматы до 1 июля года, предшествующего планируемому, представляют в адрес Министерства основные направления социально-экономического развития, и уточненный прогноз основных показателей развития области (города) и расчеты-обоснования по ассигнованиям, выделяемым из республиканского бюджета;
      Министерство на основании информации, полученной от центральных и местных исполнительных органов, Национального Банка (по согласованию) обеспечивает обобщение и формирование проекта Индикативного плана.

            5. Порядок рассмотрения и принятия индикативных планов

      24. Рассмотрение и принятие среднесрочных индикативных планов происходит в следующие сроки:
      проект Индикативного плана на среднесрочный период Министерством представляется Правительству Республики Казахстан (далее - Правительство) не позднее 1 августа года, предшествующего планируемому периоду;
      Министерство после рассмотрения в Правительстве проекта Индикативного плана на среднесрочный период обеспечивает его доработку с участием центральных и местных исполнительных органов и окончательный вариант представляет на утверждение Правительству не позднее 15 августа года, предшествующего планируемому периоду;
      планы развития национальных компаний на среднесрочный период рассматриваются отраслевыми министерствами и вносятся на утверждение Правительства в установленном порядке не позднее 15-дневного срока после принятия Парламентом Закона Республики Казахстан о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год;
      показатели планов развития национальных компаний на среднесрочный период отраслевые министерства в обязательном порядке согласовывают с Министерством;
      после согласования с Министерством и заинтересованными государственными органами проекты среднесрочных индикативных планов областей, городов Астаны и Алматы утверждаются акимами до 1 октября года, предшествующего планируемому.
      25. Рассмотрение и принятие текущих индикативных планов осуществляется в следующие сроки:
      Основные направления социально-экономического развития и прогноз важнейших показателей развития в планируемом году Министерством представляются Правительству не позднее 1 августа года, предшествующего планируемому;
      Министерство после рассмотрения в Правительстве основных направлений социально-экономического развития и прогноза важнейших показателей развития обеспечивает их доработку с участием центральных и местных исполнительных органов и окончательный вариант представляет Правительству одновременно с проектом республиканского бюджета не позднее 1 сентября года, предшествующего планируемому;
      после утверждения Правительством основных направлений социально-экономического развития Министерство организовывает работу по разработке следующих разделов: План мероприятий Правительства, Государственные экономические регуляторы;
      по каждой группе показателей раздела "Государственные экономические регуляторы" принимаются отдельные постановления в пределах компетенции Правительства. Проекты постановлений Правительства по соответствующим государственным регуляторам вносят центральные исполнительные органы в установленном законодательством порядке;
      дата представления в Правительство проектов постановлений по изменению государственных регуляторов, а также проекта Плана мероприятий Правительства не должна превышать 15 дней после утверждения Парламентом республиканского бюджета на соответствующий финансовый год;
      планы развития национальных компаний рассматриваются отраслевыми министерствами и вносятся на утверждение Правительства в установленном порядке не позднее 15-дневного срока после утверждения Парламентом республиканского бюджета на соответствующий финансовый год;
      показатели планов развития национальных компаний отраслевые министерства в обязательном порядке согласовывают с Министерством;
      планы развития (тематику научно-исследовательских работ) государственных организаций рассматривают и утверждают отраслевые министерства в соответствии с ассигнованиями, предусмотренными в республиканском бюджете на их содержание или выполнение исследований по государственному заказу.
      26. После согласования с Министерством и заинтересованными государственными органами проекты индикативных планов областей, городов Астаны и Алматы утверждаются акимами в следующем порядке:
      основные направления социально-экономического развития, прогноз показателей развития области (города) до 1 октября года, предшествующего планируемому;
      План мероприятий акима до 15 декабря года, предшествующего планируемому.
      27. Основные направления социально-экономического развития, прогноз важнейших индикаторов, а также регулирующие документы подлежат после их принятия опубликованию.

         6. Взаимоотношения индикативного и бюджетного планирования

      28. Параметры индикативных планов социально-экономического развития Республики Казахстан, областей и городов Астаны и Алматы являются основой при формировании республиканского и местных бюджетов на соответствующий год.
      До 1 марта года, предшествующего планируемому, Министерство представляет в Министерство финансов Республики Казахстан и Министерство государственных доходов Республики Казахстан прогноз основных макроэкономических показателей для разработки проекта республиканского бюджета на соответствующий год, с последующим уточнением по итогам работы за первое полугодие.

       7. Информационное обеспечение разработки индикативных планов

      29. Информационное обеспечение индикативного планирования основывается на данных Агентства по статистике Республики Казахстан, мониторингов, осуществляемых центральными исполнительными органами, отчетов международных финансовых институтов и другой официальной информации.
      30. Министерство вправе получать от центральных и местных исполнительных органов, Национального Банка Республики Казахстан (по согласованию) информационно-статистические материалы, необходимые для разработки индикативных планов социально-экономического развития и анализа хода их реализации в установленные настоящими Правилами сроки.

            8. Контроль за реализацией индикативных планов

      31. Министерство осуществляет контроль за реализацией текущих индикативных планов.
      32. Министерство ежеквартально информирует Правительство о состоянии социально-экономического развития страны и исполнении Плана мероприятий по реализации Программы действий Правительства и вносит в установленном порядке предложения по корректировке отдельных мероприятий.
      33. Правительство информирует Президента Республики Казахстан о состоянии развития экономики и социальной сферы и принимаемых мерах по решению важнейших проблем.
(Специалисты: Умбетова А.М.,
              Склярова И.В.)