Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлігінің мәселелері

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2001 жылғы 31 қаңтар N 165 Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2002.09.04. N 970 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасы Президентінің "Қазақстан Республикасының жекелеген мемлекеттік органдарын қайта ұйымдастыру, тарату және құру туралы" 2000 жылғы 13 желтоқсандағы N 507  Жарлығына  сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:
      1. Қоса берiлiп отырған:
      1) Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлігі туралы ереже;
      2) Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлiгiнiң қарауындағы ұйымдардың тiзбесi (бұдан әрi - Тiзбе);
      3) Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне енгізiлетiн өзгерiстер мен толықтырулар бекiтiлсiн.
      2. Тiзбеде көрсетiлген республикалық мемлекеттік кәсiпорындар Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлiгiнiң бағынысына берiлсiн.
      3. Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрiне төрт, соның ішінде бір бірінші вице-министрi болуына рұқсат етiлсiн.
      Ескерту. 3-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.10.16. N 1332
қаулысымен
      4. Мына ведомстволар:
      1) Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Құрылыс iстерi жөнiндегi комитетi Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлiгiнiң Құрылыс iстерi жөнiндегi комитетi;
      2) Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Стандарттау, метрология және сертификаттау жөнiндегi комитетi Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлiгiнiң Стандарттау, метрология және сертификаттау жөнiндегi комитетi;
      3) Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлігінің Антидемпингтік бақылау жөніндегі комитеті Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлiгiнiң Антидемпингтiк бақылау жөнiндегi комитетi;
      4) Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Қорғаныс өнеркәсiбi жөнiндегi комитетi Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлiгiнiң Қорғаныс өнеркәсiбi жөнiндегi комитетi болып қайта ұйымдастырылсын.
      5. Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлiгiн ұстауға жұмсалатын шығыстарды қаржыландыру индустрия (атом, тау-кен металлургиясы, химия және мұнай химиясы өнеркәсiбiнен басқа) және сауда саласындағы функциялар мен өкiлеттiктер берiлуi бөлiгiнде қайта ұйымдастырылған Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгiн және Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiн ұстауға республикалық бюджетте көзделген қаржының есебiнен жүзеге асырылатыны белгiленсiн.
      6. Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлiгi заңнамада белгiленген тәртiппен өзiне ведомстволық бағыныстағы ұйымдарды әдiлет органдарында қайта тiркеуден өткiзсiн және осы қаулыны iске асыру жөнiнде өзге де шаралар қабылдасын.
      7. "Қазақстан Республикасы Экономика министрлiгінiң мәселелерi" туралы Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1999 жылғы 30 қарашадағы N 1817 қаулысының  (Қазақстан Республикасының ПYКЖ-ы, 1999 ж., N 52, 519-құжат) күшi жойылды деп танылсын.
     8. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.    

     Қазақстан Республикасының
     Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң       
2001 жылғы 31 қаңтардағы          
N 165 қаулысымен               
бекiтiлген                  

Қазақстан Республикасының
Экономика және сауда министрлiгi туралы
ереже

1. Жалпы ережелер

     1. Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлiгi (бұдан әрi - Министрлiк) басшылықты, сондай-ақ заңнамамен көзделген шегiнде Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының негiзгi бағыттарын әзiрлеудi салааралық үйлестiрудi, сондай-ақ осы бағыттардың іске асырылуын бақылауды жүзеге асырушы , қорғаныс тапсырысын қалыптастыру, орналастыру және орындау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асырушы орталық атқарушы орган болып табылады.
      Ескерту. 1-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.05.02. N 589 қаулысымен.  
      2. Министрлiк өз қызметiн Қазақстан Республикасының  Конституциясы  мен заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң кесiмдерiне, өзге нормативтiк құқықтық кесiмдерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Министрлiк мемлекеттiк мекеменiң ұйымдық-құқықтық нысандағы заңды тұлғасы болып табылады, мемлекеттiк тiлдегi өз атауымен мөрi және мөртаңбасы, белгiленген үлгiдегi бланкiсi, сондай-ақ банктерде заңнамаға сәйкес есеп-шоты болады.
      Министрлiк өз атынан азаматтық-құқықтық қатынастар жасайды.
      Министрлiк егер ол заңнамаға сәйкес өкiлетті болса, мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастар тарабы болуға құқы бар.
      4. Министрлiк өз құзырындағы мәселелер бойынша заңнамада белгiленген тәртiппен бұйрықтар шығарады.
      5. Министрлiктiң Ережесiн және штат санының лимитiн Қазақстан Республикасының Yкіметi бекiтедi.
      6. Министрлiктiң заңдық мекен-жайы:
      Астана қаласы, Жеңiс даңғылы, 33.
      7. Министрлiктiң толық атауы - "Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлiгi" мемлекеттiк мекемесi.
      8. Осы Ереже Министрлiктiң құрылтайшы құжаты болып табылады.
      9. Министрлiк қызметiн қаржыландыру республикалық бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.
      Министрлiкке өзiнiң функциялары болып табылатын мiндеттердi орындау тұрғысында кәсiпкерлiк субъектiлерiмен шарттық қатынастарға отыруға тиым салынады.
      Егер заң актiлерiмен Министрлiкке кiрiс келтiретiн қызметтi жүзеге асыруға құқық берiлсе, онда мұндай қызметтен алынған кiрiс мемлекеттiк бюджеттiң кiрiсiне жiберіледi.

2. Министрлiктiң негiзгi мiндеттерi, функциялары және
құқықтары

     10. Министрлiктiң негiзгi мiндеттерi:
      1) мемлекеттiк әлеуметтiк-экономикалық саясаттың негiзгi бағыттарын әзiрлеу және елдiң әлеуметтiк-экономикалық дамуының мониторингiн жүзеге асыру;
      2) экономикалық дамудың мемлекеттiк саясатын, инвестициялық, сыртқы экономикалық, өнеркәсiптiк (атом, тау-кен металлургиясы, химия және мұнай химиясы өнеркәсiбiнен басқа) сауда, аймақтық саясат әзiрлеу және iске асыруға қатысу және әлеуметтiк саясат әзiрлеуге қатысу;
      3) Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуын экономикалық талдау, болжау және реформалардың барысын бағалау;
      4) Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң Iс-қимыл бағдарламасын, оны iске асыру жөнiндегi Iс-шаралар жоспарын әзiрлеу және олардың орындалуын бақылау;
      5) мемлекеттiк инвестициялар бағдарламасын әзiрлеу және оның орындалуын бақылау;
      6) инвестициялық саясатты дамыту стратегиясын әзiрлеу және iске асыру;
      7) ықтимал инвесторлар тарту және инвестициялық жобаларды iске асыру жөнiнде мүдделi министрлiктермен және ведомстволармен бiрлесiп ұйымдарға жәрдем көрсету;
      8) өз құзыры саласында өнеркәсiп салаларын және ресурстық және технологиялық базаны өзгерту негізiнде құрылысты дамыту және реформалау бағдарламаларын әзiрлеу, ведомстволық бағыныстағы ұйымдарды қайта ұйымдастыру жөнiнде ұсыныстар дайындау;
      9) тарифтiк және тарифтiк емес реттеу әдiстерiмен сыртқы экономикалық қызметтi реттеуге қатысу;
      10) демпингке қарсы бақылауды қамтамасыз ету және отандық тауар өндiрушiлердi қорғау жөнiнде шаралар кешенiн жүргiзу;
      11) мемлекеттiк активтердi тиiмдi басқару және мемлекеттiк меншiктi жекешелендiру саясатын жүргiзуге қатысу;
      12) стандарттау, метрология және сертификаттау саласында мемлекеттік саясат жүргiзу;
      13) экспорттық бақылау саласында мемлекеттiк органдардың қызметiн үйлестiру;
      14) Қазақстан Республикасының өнеркәсiп саласындағы ғылыми-техникалық және технологиялық дамуының негiзгі бағыттарын әзiрлеуге қатысу және iске асырылуын қамтамасыз ету;
      15) ғылыми-техникалық салада, жаңашылдық қызметте кәсiпкерлiктi дамыту үшiн қажеттi жағдайлар жасау, ғылыми-техникалық өнiм рыногын қалыптастыру;
      16) жұмылдыру даярлығы және жұмылдыру саласында республикада бiрыңғай мемлекеттiк саясаттың негізгі бағыттарын әзiрлеу және жүргiзiлуiн қамтамасыз ету, Қазақстан Республикасының жұмылдыру жоспарын дайындау болып табылады.
      11. Министрлiк заңнамада белгiленген тәртiппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарларын, өнеркәсiп және сауда саясатын әзiрлеудi және iске асыруды әдістемелiк және ұйымдық қамтамасыз ету;
      2) орталық және жергілiктi атқарушы органдардың қатысуымен әлеуметтiк-экономикалық саясаттың негiзгі бағыттары қамтылатын қысқа мерзiмдi және орта мерзiмдi индикативтiк жоспарлар әзiрлейдi;
      3) болжамдық теңгерiмдер және ұлттық есептер жүйесiн әзiрлеудi және үйлестiрудi қамтамасыз етедi;
      4) мүдделi орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың қатысуымен Елдiң өндiргіш күштерiн дамытудың және орналастырудың схемасын әзiрлейдi;
      5) елдiң, Қазақстан Республикасының аймақтарының және салаларының әлеуметтiк-экономикалық дамуының мониторингiн жүргiзедi;
      6) өз құзыры шеңберiнде нормативтiк құқықтық және өзге кесiмдер жобаларының экономикалық сараптамасын жүзеге асырады;
      7) халықаралық қаржылық және экономикалық ұйымдардың (ХҚЭҰ) және донор елдердiң қаржылай және техникалық көмегiн тартудың және пайдаланудың басым бағыттарын айқындайды және оны үйлестiрудi жүзеге асырады;
      8) мемлекеттiк органдардың ХҚЭҰ-мен және донор елдермен жұмысын үйлестiредi;
      9) тарифтiк және тарифтiк емес әдiстермен сыртқы экономикалық қызметтi реттеу жөнiнде шаралар әзiрлейдi;
      10) Қазақстан Республикасының сыртқы экономикалық саясат саласындағы басымдықтарын әзiрлейдi және басқа мемлекеттермен, халықаралық ұйымдармен жасасқан экономикалық шарттары мен келiсiмдерi бойынша мүдделi орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың қатысуымен ұсыныстар енгiзедi;
      11) тарифтiк және тарифтiк емес реттеумен байланысты мәселелердi шешу кезiнде Қазақстанның Дүниежүзiлiк сауда ұйымына (ДСҰ) және Кеден одағына (КО) мүшелiгi мәселелерi бойынша саясатын әзiрлеуде және жүргiзуде орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың қызметiн үйлестiредi;
      12) шетелдермен сауда ынтымақтастығы жөнiнде ұсыныстар дайындауда Қазақстанның халықаралық экономикалық және қаржы ұйымдарының қызметiне қатысуымен байланысты мәселелер бойынша мемлекеттiк саясат қалыптастыруға және iске асыруға қатысады;
      13) сыртқы және iшкi тауар рыноктарындағы конъюнктураны зерделейдi және экспорт пен импорттың құрылымын жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар енгiзедi;
      14) демпингтiк және субсидиялық бағалар бойынша артқан импортпен немесе импортпен тауарларды отандық өндiрушiлерге келтiрiлетiн нұқсанды жою мәселелерi бойынша салааралық үйлестiрудi жүзеге асырады;
      15) демпингке қарсы, өтемақылық және арнайы кеден баждары, сандық шектеулер енгiзу мәселелерi бойынша басқа елдердiң ресми органдарымен және халықаралық ұйымдармен өзара iс-қимыл жасайды;
      16) тауарлар импортын реттеу және шектеу жөнiнде шаралар әзiрлейдi;
      17) 10 миллион АҚШ долларынан астам баламалы сомада резиденттерден резиденттер еместердiң пайдасына валюталық құндылықтардың өтуiн (ауысуын) көздейтiн, капитал қозғалысымен байланысты операцияларға лицензиялар берудi келiседi;
      18) әлемдiк-экономиканың жай-күйiн және дамуын талдайды;
      19) экономикалық қауiпсiздiк мәселелерiн талдайды;
      20) орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың қатысуымен стратегиялық жоспарлар негізiнде Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң Iс-қимыл бағдарламасын және оны іс жүзiне асыру жөнiндегi Iс-шаралар жоспарын қалыптастырады, олардың орындалу мониторингiн жүзеге асырады және оларды түзету жөнiнде ұсыныстар енгiзедi;
      21) Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының қорытындылары және Yкiметтiң Iс-қимыл бағдарламасын iс жүзiне асыру жөнiндегi Iс-шаралар жоспарының орындалуы туралы Қазақстан Республикасының Yкiметiн хабардар етедi;
      22) Мемлекеттiк инвестициялар бағдарламасын әзiрлеудi методологиялық қамтамасыз етудi, ұйымдастыруды және iске асыру мониторингiн жүзеге асырады;
      23) Мемлекеттiк инвестициялар бағдарламасына, сондай-ақ отандық тауар өндiрушiлердi қолдаумен және импорт алмастыратын өндiрiстердi дамытумен байланысты бағдарламаларға енгiзу үшiн ұсынылатын инвестициялық жобалардың экономикалық сараптамасын жүргiзедi;
      24) өз құзыры шеңберiнде өнеркәсiпте мемлекеттiк инвестициялық саясат әзiрлейдi және iске асырады, тiкелей инвестициялар ағынының қозғалысына талдау жүргiзеді, оларды тартудың және ынталандырудың тәжiрибесiн зерделейдi және қорытады;
      25) ықтимал инвесторлар тартуда және инвестициялық жобаларды iске асыруда ұйымдарға жәрдем көрсетедi;
      26) атқарушы өкiмет органдарының құрылымын жетiлдiру және өзара iс-қимылы жөнiнде ұсыныстар әзiрлейдi, мемлекеттiк органдармен бiрлесiп, атқарушы өкiмет органдарының қаржылық-экономикалық функцияларын және өкiлеттiктерiн айқындайтын нормативтiк кесiмдер әзiрлеуге қатысады;
      27) Министрлiктiң құзырына кiретiн бағыттар бойынша мемлекеттiк және салалық бағдарламалар әзiрлейдi;
      28) жұмылдыру даярлығы және жұмылдыру бойынша жоспарланатын iс-шаралар ұйымдастырумен және өткiзумен орталықтандырылған басшылықты қамтамасыз етедi;
      29) өз құзыры шеңберiнде мемлекеттiк өнеркәсiп және сауда саясатын әзiрлейдi және iске асырады;
      30) өз құзыры шеңберiнде өнеркәсiп саясатын iске асыру жөнiнде iс-қимылдың салааралық жоспарларын әзiрлеудi және орындалуын ұйымдастыруды жүзеге асырады;
      31) өз құзыры шеңберiнде өнеркәсiптi және құрылысты дамытудың салааралық бағдарламаларын әзiрлейдi және орындалуын ұйымдастырады;
      32) өз құзыры шеңберiнде елдiң өнеркәсiп және құрылыс кешендерi дамуының стратегиялық жоспарларын әзiрлейдi;
      33) халықаралық талаптарға сәйкес стандарттау, метрология және сертификаттау саласындағы қызметтi үйлестiредi және бiрыңғай ғылыми-техникалық саясатты iске асырады;
      34) мемлекеттiк активтердi тиiмдi басқару және оны iске асыру саясатын әзiрлеуге қатысады;
      35) республикалық мемлекеттік кәсiпорындарды мемлекеттiк басқару органы, сондай-ақ оларға қатысты мемлекеттiк меншiк құқығы субъектiсi функцияларын жүзеге асырушы орган болады;
      36) мемлекеттiк меншiкті жекешелендiру процесiне қатысады;
      37) Үкiмет шешiмдерi бойынша Министрлiктiң құзырындағы салада қызметтi жүзеге асыратын заңды тұлғалардың мемлекеттік үлестерiн және акцияларының пакеттерiн иелену және пайдалану жөнiндегi функцияларды жүзеге асырады;
      38) өз құзыры шеңберiнде өнеркәсiпте және құрылыста және көлiкте мемлекеттiк баға және тариф саясатын қалыптастыруға қатысады;
      39) қару-жарақ, әскери техника, екi ұдайы мақсаттағы өнiм және соның ішінде тауарлардың (жұмыстардың, қызмет көрсетулердің) импортын лицензиялауды және бақылауды жүзеге асырады;
      39-1) заңнамаға сәйкес экспорттық бақылауға жататын жүктер транзитіне рұқсаттар беру жөніндегі Қазақстан Республикасының Үкіметі шешімдерінің жобаларын дайындайды;
      39-2) өз құзыреті шегінде қызмет түрлерін лицензиялауды және лицензиаттардың лицензиялық шарттарды орындауын бақылауды жүзеге асырады;
      40) өз құзыры шеңберiнде, инвестициялық бағдарламалардың сараптамасын қоса алғанда, инвесторлармен жасалатын келiсiм-шарттардың өндiрiстiк-техникалық және экономикалық сараптамасын жүргiзуге қатысады;
      41) өз құзыры шеңберiнде, толлингтiк операциялардың экономикалық және технологиялық сараптамасын жүргiзедi;
      42) өз құзыры шеңберiнде сәулет-қала құрылысы саласында мемлекеттiк реттеудi жүзеге асыруға қатысады;
      43) ішкi қажеттi және экспортты қамтамасыз ету үшiн қару-жарақ пен әскери техника конверсиясы және өндiрiсiнiң даму бағдарламаларын әзiрлейдi;
      44) қорғаныстық және екi ұдайы мақсатты өнiм жасаудың, өндiрiсiнiң және жоюдың ағымдық және ұзақ мерзiмдi бағдарламаларын іске асыруға бақылауды жүзеге асырады;
      45) қорғаныс тапсырысын қалыптастыру, орналастыру және орындау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асырады;
      45-1) Қазақстан Республикасының қорғаныс тапсырысын қалыптастырады, оны Қазақстан Республикасы Үкіметінің бекітуіне ұсынады және бекітілген тапсырмаларды мемлекеттік тапсырысшы мен орындаушыларға жеткізеді;
      45-2) қорғаныс тапсырысы тапсырмаларын орындау жұмыстарын ұйымдастыру жөніндегі салааралық үйлестіруді және бақылауды жүзеге асырады;
      46) өз құзыры шеңберiнде өнеркәсiптiк игеру үшiн ғылыми-техникалық зерттеулердiң жай-күйiне және даму серпiнiне талдау жүргiзедi, технологиялық сараптаманы жүзеге асырады;
      47) өз құзыры шеңберiнде, конкурстық негізде қолданбалы ғылыми-техникалық зерттеулер бағдарламаларын қалыптастыруды жүзеге асырады;
      48) экономика саласында жаңашылдық қызметті үйлестiредi, ғылымды көп қажетсiнетiн шағын және орта бизнестiң дамуына ықпал етедi;
      49) өз құзыры шеңберiнде, ғылымды көп қажетсiнетiн өндiрiстi дамытуға бағытталған, ғылыми-техникалық бағдарламаларды орындаушы ұйымдар республикалық бюджет қаражаты есебiнен жүргізетін ғылыми, конструкторлық және технологиялық жұмыстарды үйлестіредi;
      50) өз қызметi аясында заңнаманың қолданылу тәжiрибесiн талдайды және қорытады, оны жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар әзiрлейдi, заңдық және өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдер жобаларын дайындауға қатысады, оларды Yкiмет қарауына енгiзедi;
      51) Қазақстан Республикасының және басқа елдердiң ұйымдарымен келiссөздер жүргiзедi және шарттар жасасады;
      52) Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын жасасады;
      53) оған заңнамамен жүктелген өзге функцияларды жүзеге асырады.
      Ескерту. 11-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.05.02. N 589
қаулысымен
      Ескерту. 11-тармақ өзгерді және толықтырылды - ҚР Үкіметінің
2001.05.18. N 653 қаулысымен
      12. Министрлiктiң өзiне жүктелген мiндеттердi іске асыру және функцияларын жүзеге асыру үшiн заңнамада белгiленген тәртiппен:
      1) Қазақстан Республикасының Yкiметiне мемлекеттiк әлеуметтiк-экономикалық саясаттың негiзгi бағыттары бойынша ұсыныстар енгiзуге;
      2) орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың елдiң әлеуметтiк-экономикалық дамуының орта мерзiмдi жоспарларын, мемлекеттiк инвестициялар бағдарламаларын және Yкiметтiң Iс-қимыл бағдарламасын iс жүзiне асыру жөнiндегi Iс-шаралар жоспарларын iске асыруын бақылауды жүзеге асыруға;
      3) Yкiметтiң Iс-қимыл бағдарламасын iске асыру жөнiндегi Iс-шаралар жоспарына түзету енгiзу жөнiнде Қазақстан Республикасының Yкiметiне ұсыныстар енгiзуге;
      4) өз құзыры шеңберiнде орталық және жергiлiкті атқарушы органдардан қажеттi ақпарат сұратуға және алуға;
      5) өз құзыры шеңберiнде нормативтiк құқықтық кесiмдер шығаруға;
      6) өз құзырындағы мәселелер бойынша халықаралық ұйымдармен және шетелдiк заңды тұлғалармен келiссөздер жүргiзуге және келiсiмдер жасасуға;
      7) сараптамалар және консультациялар жүргiзу үшiн орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың мамандарын, сондай-ақ тәуелсiз сарапшыларды тартуға;
      8) Министрлiкке ғылыми зерттеулерге бөлiнген қаражат шегiнде маңызды ғылыми қаржылық-экономикалық жұмыстардың тiзбесiн айқындауға, Министрлiктiң құзырына кiретiн мәселелер әзiрлеу үшiн белгiленген тәртiппен ғылыми зерттеу ұйымдарын, сондай-ақ жекелеген мамандар тартуға;
      9) Қазақстан Республикасының басқа мемлекеттермен, халықаралық ұйымдармен жасасатын сауда-экономикалық шарттары мен келiсiмдерi бойынша ұсыныстар енгiзуге;
      10) ұйымдардың банкроттығының алдын алу жөнiндегі шаралар iске асыру жөнiнде ұсыныстар енгiзуге;
      11) қорғаныс өнеркәсiбi конверсиясын iске асыруға қатысуға;
      12) iшкi және сыртқы рыноктарда отандық тауар өндiрушiлер өнiмiнiң бәсекелестiк қабiлетiн бағалауға және жылжытуға мемлекеттiк қолдауды қамтамасыз етуге, импорт алмастыруды дамыту бағдарламасын әзiрлеуге;
      13) ведомстволық бағыныстағы ұйымдарды құру, қайта ұйымдастыру және тарату мәселелерi бойынша ұсыныстар енгізуге;
      14) оған заңнамамен жүктелген өзге құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

3. Министрліктің мүлкі

     13. Министрлiктiң жедел басқару құқығында оқшау мүлкi болады.
     Министрлiк мүлкi оған мемлекет берген мүлiктен құралады және негiзгi қорлар мен айналым қаражатынан, сондай-ақ құны Министрлiктiң теңгерiмiнде көрсетiлетiн өзге мүлiктен тұрады.
     14. Министрлiкке бекiтiлген мүлік республикалық меншiкке жатады.
     15. Министрлiк өзiне бекiтiлген мүлiктi өздiгiнен иелiктен алуға немесе өзге тәсiлмен билiк етуге құқылы емес.
     Министрлікке заңнамамен белгіленген жағдайларда және шегінде мүлiкке билiк ету құқығы берiлуi мүмкiн.    

4. Министрлiктiң қызметiн ұйымдастыру

     16. Министрлiктi Қазақстан Республикасының Президентi Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң ұсынуы бойынша қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Министр басқарады.
      Қазақстан Республикасының Yкiметi Министрдiң ұсынуы бойынша қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Министрдiң орынбасарлары - вице-министрлер болады.
      17. Министр Министрлiктiң жұмысын ұйымдастырады және басшылық етедi және Министрлiкке жүктелген мiндеттердiң орындалуына және оның функцияларының жүзеге асырылуына жеке жауап бередi.
      18. Министр осы мақсаттарда:
      1) өзiнiң орынбасарларының және Министрлiк құрылымдық бөлiмшелерi басшыларының мiндеттерi мен өкiлеттiктерiн айқындайды;
      2) заңнамаға сәйкес Министрлiк қызметкерлерiн лауазымдарына тағайындайды және лауазымдарынан босатады;
      3) заңнамада белгіленген тәртiппен Министрлiк қызметкерлерiне тәртiптiк жаза қолданады;
      4) бұйрықтарға қол қояды;
      5) ведомстволар туралы ережелерден басқа, Министрлiктiң құрылымын және құрылымдық бөлiмшелерi туралы ережелердi бекiтедi;
      6) Министрлiктiң мүддесiн барлық мемлекеттiк органдарда және өзге ұйымдарда бiлдiредi;
      7) Министрлiктiң жұмыс регламентiн бекiтедi;
      8) заңнамаға сәйкес өзге өкiлеттiктердi жүзеге асырады.
      19. Министрдiң жанындағы консультативтiк-кеңесушi орган болып табылатын Министрлiктiң Алқасы болады. Алқаның сандық және жеке құрамын, сондай-ақ ол туралы ереженi Министр бекiтедi.

5. Министрлiктi қайта ұйымдастыру және тарату

     20. Министрлiк заңнамада белгiленген тәртiппен қайта ұйымдастырылады және таратылады.

Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң       
2001 жылғы 31 қаңтардағы           
N 165 қаулысымен               
бекiтiлген                  

Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлігінің
қарауындағы ұйымдардың тізбесі

    1. "Машина жасауды болжау жөніндегі ғылыми-зерттеу орталығы"
республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
     2. "Машина жасау" салааралық ғылыми-технологиялық орталығы"
республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
     3. <*>
     4. "Арнайы бағдарламалардың ғылыми-әдістемелік орталығы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
     Ескерту. Тізбе 4-жолмен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2001.04.23. N 541 қаулысымен .
     Ескерту. 3-жол алынып тасталды  - ҚР Үкіметінің 2001.12.28. N 1748 қаулысымен .  

Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң        
2001 жылғы 31 қаңтардағы            
N 165 қаулысымен                  
бекiтiлген                     

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне
енгiзiлетiн өзгерiстер мен толықтырулар

     1. "Республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың тiзбесi туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1996 жылғы 25 маусымдағы N 790 қаулысына  (Қазақстан Республикасының ПYКЖ-ы, 1996 ж., N 29, 256-құжат):
     көрсетiлген қаулымен бекiтiлген Республикалық мемлекеттiк
кәсiпорындардың тiзбесiнде:
     "Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлiгi"
бөлiмi мынадай мазмұндағы жолдармен толықтырылсын:
"30а-1  "Машина жасауды болжау жөнiндегi
        ғылыми-зерттеу орталығы"
        республикалық мемлекеттiк қазыналық
        кәсiпорыны                                  Қарағанды қаласы

30а-2   "Машина жасау" салааралық ғылыми-
        технологиялық орталығы"
        республикалық мемлекеттiк қазыналық
        кәсiпорыны                                  Алматы қаласы

30а-3   "Экономикалық зерттеулер институты"
        республикалық мемлекеттiк кәсiпорыны
        (шаруашылық жүргiзу құқығында)              Алматы қаласы";


      "Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Құрылыс iстерi жөнiндегi комитетi" бөлiмiнiң тақырыбы мына редакцияда жазылсын:
      "Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлiгiнiң Құрылыс iстерi жөнiндегi комитетi";
      "Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлiгi" бөлiмiнде
      тақырыбы мына редакцияда жазылсын: "Қазақстан Республикасының Энергетика және минералдық ресурстар министрлiгi";
      реттiк нөмiрлерi 105-7, 105-13-жолдар алынып тасталсын;
      "Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Стандарттау, метрология және сертификаттау жөнiндегi комитетi" бөлiмiнiң тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      "Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлiгiнiң Стандарттау, метрология және сертификаттау жөнiндегі комитетi";
      "Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi" бөлiмi және реттiк нөмiрi 510-жолы алынып тасталсын.
      2. <*>
      Ескерту. 2-тармақ алып тасталды - ҚР Үкіметінің 2002.01.26. N 126 қаулысымен
      3. "Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Қорғаныс өнеркәсiбi жөнiндегі комитетiнiң мәселелерi" Қазақстан Республикасы Yкiметiнің 1999 жылғы 10 қыркүйектегi N 1363 қаулысына  (Қазақстан Республикасының ПYКЖ-ы, 1999 ж., N 46, 422-құжат):
      1) кiрiспедегi "Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарын реформалау жөнiндегi кезектi шаралар туралы" 1999 жылғы 20 мамырдағы N 144 Жарлығына" және "Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң мәселелерi" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1999 жылғы 27 мамырдағы N 657 қаулысына сәйкес деген сөздер алынып тасталсын;
      тақырыбындағы және мәтiнiндегi "энергетика, индустрия" деген сөздер "экономика" деген сөзбен ауыстырылсын;
      2) көрсетiлген қаулымен бекiтiлген, Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Қорғаныс өнеркәсiбi жөнiндегi комитетi туралы ережеде:
      тақырыбындағы және мәтiнiндегi "энергетика, индустрия" деген сөздер "экономика" деген сөзбен ауыстырылсын;
      3) көрсетiлген қаулымен бекiтiлген, Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Қорғаныс өнеркәсiбi жөнiндегi комитетi қарауындағы ұйымдардың тiзбесiнде:
      тақырыбындағы "Энергетика, индустрия" деген сөздер "Экономика" деген сөзбен ауыстырылсын.
      4. "Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Антидемпингтiк бақылау жөнiндегі комитетiнiң мәселелерi" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1999 жылғы 14 қыркүйектегі N 1388 қаулысына  (Қазақстан Республикасының ПYКЖ-ы, 1999 ж., N 46, 427-құжат):
      1) кiрiспедегi "Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң мәселелерi" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1999 жылғы 27 мамырдағы N 657 қаулысына сәйкес" деген сөздер алынып тасталсын;
      тақырыбындағы және мәтiнiндегi "Энергетика, индустрия" деген сөздер "Экономика" деген сөзбен ауыстырылсын;
     2) көрсетiлген қаулымен бекiтiлген, Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгінiң Антидемпингтiк бақылау жөнiндегі комитетi туралы ережеде:
     тақырыбындағы және мәтiнiндегi "энергетика, индустрия" деген сөздер "экономика" деген сөзбен ауыстырылсын.
     5. <*>
     ЕСКЕРТУ. 5-тармақтың күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2001.07.02. N 904 қаулысымен .  
 

  

     

     

Вопросы Министерства экономики и торговли Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 января 2001 года N 165. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 4 сентября 2002 г. N 970 ~P020970 .

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 13 декабря 2000 года N 507 U000507_ "О реорганизации, упразднении и образовании отдельных государственных органов Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Положение о Министерстве экономики и торговли Республики Казахстан;
      2) перечень организаций, находящихся в ведении Министерства экономики и торговли Республики Казахстан (далее - Перечень);
      3) изменения и дополнения, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан.
      2. Передать республиканские государственные предприятия, указанные в Перечне, в подчинение Министерству экономики и торговли Республики Казахстан.
      3. Разрешить Министру экономики и торговли Республики Казахстан иметь четырех вице-Министров, в том числе одного первого. <*>
      Сноска. В пункт 3 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 16 октября 2001 г. N 1332 P011332_ .
      4. Реорганизовать ведомства:
      1) Комитет по делам строительства Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан в Комитет по делам строительства Министерства экономики и торговли Республики Казахстан;
      2) Комитет по стандартизации, метрологии и сертификации Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан в Комитет по стандартизации, метрологии и сертификации Министерства экономики и торговли Республики Казахстан;
      3) Комитет по антидемпинговому контролю Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан в Комитет по антидемпинговому контролю Министерства экономики и торговли Республики Казахстан;
      4) Комитет по оборонной промышленности Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан в Комитет по оборонной промышленности Министерства экономики и торговли Республики Казахстан.
      5. Установить, что финансирование расходов на содержание Министерства экономики и торговли Республики Казахстан осуществляется за счет ассигнований, предусмотренных в республиканском бюджете на содержание реорганизованных Министерства экономики Республики Казахстан и Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан в части передаваемых функций и полномочий в области индустрии (кроме атомной, горно-металлургической, химической и нефтехимической промышленности) и торговли.
      6. Министерству экономики и торговли Республики Казахстан в установленном законодательством порядке перерегистрировать в органах юстиции подведомственные ему организации и принять иные меры по реализации настоящего постановления.
      7. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 30 ноября 1999 года N 1817 P991817_ "Вопросы Министерства экономики Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1999 г., N 52, ст.519).
      8. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.
     Премьер-Министр 
  Республики Казахстан


                                          Утверждено

постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 января 2001 года N 165


                               Положение
                    о Министерстве экономики и торговли
                           Республики Казахстан

                             1. Общие положения

      1. Министерство экономики и торговли Республики Казахстан (далее - Министерство) является центральным исполнительным органом, осуществляющим руководство, а также в пределах, предусмотренных законодательством межотраслевую координацию разработки основных направлений социально-экономического развития Республики Казахстан, а также реализующим государственную политику в области формирования, размещения и выполнения оборонного заказа и; контроль за реализацией этих направлений. <*>
      Сноска. Пункт 1 - с дополнениями, внесенными постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 мая 2001 года N 589 P010589_ .
      2. Министерство осуществляет свою деятельность в соответствии с K951000_ Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Министерство является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также, в соответствии с законодательством, счета в банках.
      Министерство вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      Министерство имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      4. Министерство по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке издает приказы.
      5. Положение и лимит штатной численности Министерства утверждается Правительством Республики Казахстан.
      6. Юридический адрес Министерства: город Астана, проспект Победы, дом
33.
      7. Полное наименование Министерства - государственное учреждение "Министерство экономики и торговли Республики Казахстан".
      8. Настоящее Положение является учредительным документом Министерства.
      9. Финансирование деятельности Министерства осуществляется за счет средств республиканского бюджета.
      Министерству запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Министерства.
      Если Министерству законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

                2. Основные задачи, функции и права Министерства

      10. Основными задачами Министерства являются:
      1) разработка основных направлений государственной социально-экономической политики и осуществление мониторинга социально-экономического развития страны;
      2) разработка и участие в реализации государственной политики экономического развития, инвестиционной, внешнеэкономической, промышленной (кроме атомной, горно-металлургической, химической и нефтехимической промышленности), торговой, региональной политики и участие в разработке социальной политики;
      3) экономический анализ, прогнозирование социально-экономического развития Республики Казахстан и оценка хода реформ;
      4) разработка Программы действий Правительства Республики Казахстан, Плана мероприятий по ее реализации и контроль их исполнения;
      5) разработка программы государственных инвестиций и контроль за ее исполнением;
      6) разработка и реализация стратегии развития инвестиционной политики;
      7) совместно с заинтересованными министерствами и ведомствами содействие организациям по привлечению потенциальных инвесторов и реализации инвестиционных проектов;
      8) разработка программ развития и реформирования отраслей промышленности, в сфере своей компетенции, и строительства на основе преобразования ресурсной и технологической базы, подготовка предложений по реорганизации подведомственных организаций;
      9) участие в регулировании внешнеэкономической деятельности методами тарифного и нетарифного регулирования;
      10) обеспечение антидемпингового контроля и проведения комплекса мер по защите отечественных товаропроизводителей;
      11) участие в проведении политики эффективного управления государственными активами и приватизации государственной собственности;
      12) проведение государственной политики в сфере стандартизации, метрологии и сертификации;
      13) координация деятельности государственных органов в сфере экспортного контроля;
      14) участие в разработке и обеспечение реализации основных направлений научно-технического и технологического развития Республики Казахстан в сфере промышленности;
      15) создание необходимых условий для развития предпринимательства в научно-технической сфере, инновационной деятельности, формирования рынка научно-технической продукции;
      16) разработка основных направлений и обеспечение проведения в республике единой государственной политики в области мобилизационной подготовки и мобилизации, подготовка мобилизационного плана Республики Казахстан.
      11. Министерство в установленном законодательством порядке осуществляет следующие функции:
      1) методологическое и организационное обеспечение разработки и реализации индикативных планов социально-экономического развития, промышленной и торговой политики Республики Казахстан;
      2) разрабатывает с участием центральных и местных исполнительных органов краткосрочные и среднесрочные индикативные планы, включающие основные направления социально-экономической политики;
      3) осуществляет разработку и координацию системы прогнозных балансов и национальных счетов;
      4) разрабатывает с участием заинтересованных центральных и местных исполнительных органов Схему развития и размещения производительных сил страны;
      5) проводит мониторинг социально-экономического развития страны, регионов и отраслей Республики Казахстан;
      6) в пределах своей компетенции осуществляет экономическую экспертизу проектов нормативных правовых и иных актов;
      7) определяет приоритетные направления привлечения и использования финансовой и технической помощи от международных финансовых и экономических организаций (МФЭО) и стран-доноров и осуществляет ее координацию;
      8) координирует работу государственных органов с МФЭО и странами- донорами;
      9) разрабатывает меры по регулированию внешнеэкономической деятельности тарифными и нетарифными методами;
      10) разрабатывает приоритеты в области внешнеэкономической политики и вносит с участием заинтересованных центральных и местных исполнительных органов предложения по экономическим договорам и соглашениям, заключаемым Республикой Казахстан с другими государствами, международными организациями;
      11) координирует деятельность центральных и местных исполнительных органов в разработке и проведении политики по вопросам членства Казахстана во Всемирной торговой организации (ВТО) и Таможенном союзе (ТС) при решении вопросов, связанных с тарифным и нетарифным регулированием;
      12) участвует в формировании и реализации государственной политики по вопросам, связанным с участием Казахстана в деятельности международных экономических и финансовых организаций, в подготовке предложений по торговому сотрудничеству с зарубежными странами;
      13) изучает конъюнктуру на внешнем и внутреннем товарных рынках и вносит предложения по совершенствованию структуры экспорта и импорта;
      14) осуществляет межотраслевую координацию по вопросам устранения ущерба, наносимого отечественным производителям товаров возросшим импортом или импортом по демпинговым или субсидированным ценам;
      15) взаимодействует с официальными органами других стран и международными организациями по вопросам введения антидемпинговых, компенсационных и специальных таможенных пошлин, количественных ограничений;
      16) вырабатывает меры по регулированию и ограничению импорта товаров;
      17) согласовывает выдачу лицензий на операции, связанные с движением капитала, предусматривающие переход (перемещение) валютных ценностей от резидентов в пользу нерезидентов на сумму свыше эквивалента 10 миллионов долларов США;
      18) анализирует состояние и развитие мировой экономики;
      19) анализирует вопросы экономической безопасности;
      20) формирует на основе стратегических планов с участием центральных и местных исполнительных органов Программу действий Правительства Республики Казахстан и План мероприятий по ее реализации, осуществляет мониторинг их исполнения и вносит предложения по их корректировке;
      21) информирует Правительство Республики Казахстан об итогах социально-экономического развития Республики Казахстан и выполнении Плана мероприятий по реализации Программы действий Правительства;
      22) осуществляет методологическое обеспечение, организацию разработки и мониторинг реализации Программы государственных инвестиций;
      23) проводит экономическую экспертизу инвестиционных проектов, предлагаемых для включения в Программу государственных инвестиций, а также в программы, связанные с поддержкой отечественных товаропроизводителей и развитием импортозамещающих производств;
      24) разрабатывает и реализует государственную инвестиционную политику в промышленности, в сфере своей компетенции, проводит анализ движения потоков прямых инвестиций, изучает и обобщает опыт их привлечения и стимулирования;
      25) содействует организациям в привлечении потенциальных инвесторов и реализации инвестиционных проектов;
      26) разрабатывает предложения по совершенствованию структуры и взаимодействия органов исполнительной власти, совместно с государственными органами участвует в разработке нормативных актов, определяющих финансово-экономические функции и полномочия органов исполнительной власти;
      27) разрабатывает государственные и отраслевые программы по направлениям, входящим в компетенцию Министерства;
      28) обеспечивает централизованное руководство организацией и проведением планируемых мероприятий по мобилизационной подготовке и мобилизации;
      29) разрабатывает и реализует государственную промышленную, в сфере своей компетенции, и торговую политику;
      30) осуществляет разработку и организацию исполнения межотраслевых планов действий по реализации промышленной политики, в сфере своей компетенции;
      31) разрабатывает и организует выполнение отраслевых программ развития промышленности, в сфере своей компетенции, и строительства;
      32) разрабатывает стратегические планы развития промышленного, в сфере своей компетенции, и строительного комплексов страны;
      33) координирует деятельность и реализует единую научно-техническую политику в области стандартизации, метрологии и сертификации в соответствии с международными требованиями;
      34) участвует в выработке политики эффективного управления государственными активами и ее реализации;
      35) выступает органом государственного управления республиканскими государственными предприятиями, а также органом, осуществляющим по отношению к ним функции субъекта права государственной собственности;
      36) участвует в процессе приватизации государственной собственности;
      37) по решениям Правительства осуществляет функции по владению и пользованию государственными долями и пакетами акций юридических лиц, осуществляющих деятельность в сфере компетенции Министерства;
      38) участвует в формировании государственной ценовой и тарифной политики в промышленности, в сфере своей компетенции, строительстве и транспорте;
      39) осуществляет лицензирование и контроль за экспортом и импортом товаров (работ, услуг), в том числе вооружения, военной техники, продукции двойного назначения;
      39-1) подготавливает проекты решений Правительства Республики Казахстан по выдаче разрешений на транзит грузов, подпадающих под экспортный контроль в соответствии с законодательством;
      39-2) осуществляет лицензирование видов деятельности в пределах своей компетенции и контроль за выполнением лицензиатами лицензионных условий;
      40) участвует, в пределах своей компетенции, в проведении производственно-технической и экономической экспертизы контрактов, заключаемых с инвесторами, включая экспертизу инвестиционных программ;
      41) проводит экономическую и технологическую экспертизу толлинговых операций в сфере своей компетенции;
      42) участвует, в пределах своей компетенции, в осуществлении государственного регулирования в сфере архитектурно-градостроительной деятельности;
      43) разрабатывает программы конверсии и развития производства вооружений и военной техники для обеспечения внутренней потребности и экспорта;
      44) осуществляет контроль над реализацией текущих и долгосрочных программ создания, производства и ликвидации продукции оборонного и двойного назначения;
      45) реализует государственную политику в области формирования, размещения и выполнения оборонного заказа;
      45-1) формирует оборонный заказ Республики Казахстан, представляет его на утверждение в Правительство Республики Казахстан и доводит утвержденные задания до государственного заказчика и исполнителей;
      45-2) осуществляет межотраслевую координацию и контроль по организации работ за выполнением заданий оборонного заказа;
      46) проводит анализ состояния и динамики развития научно-технических исследований для их промышленного освоения, осуществляет технологическую экспертизу, в сфере своей компетенции;
      47) осуществляет, в сфере своей компетенции, формирование программ прикладных научно-технических исследований на конкурсной основе;
      48) координирует инновационную деятельность, способствует развитию наукоемкого малого и среднего бизнеса в сфере экономики;
      49) координирует, в сфере своей компетенции, научные, конструкторские и технологические работы, проводимые за счет средств республиканского бюджета организациями-исполнителями научно-технических программ, направленные на развитие наукоемкого производства;
      50) анализирует и обобщает практику применения законодательства в сфере своей деятельности, разрабатывает предложения по его совершенствованию, участвует в подготовке проектов законодательных и иных нормативных правовых актов, вносит их на рассмотрение Правительства;
      51) ведет переговоры и заключает договоры с организациями Республики Казахстан и других стран;
      52) заключает международные договоры Республики Казахстан;
      53) осуществляет иные функции, возложенные на него законодательством. <*>
      Сноска. Пункт 11 - с изменениями и дополнениями, внесенными постановлениями Правительства Республики Казахстан от 2 мая 2001 года N 589 P010589_ ; от 18 мая 2001 г. N 653 Р010653_ .
      12. Министерство для реализации возложенных на него задач и осуществления своих функций имеет право в установленном законодательством порядке:
      1) вносить в Правительство Республики Казахстан предложения по основным направлениям государственной социально-экономической политики;
      2) осуществлять контроль за реализацией центральными и местными исполнительными органами среднесрочных планов социально-экономического развития страны, программ государственных инвестиций и планов мероприятий по реализации Программы действий Правительства;
      3) вносить в Правительство Республики Казахстан предложения по корректировке Плана мероприятий по реализации Программы действий Правительства;
      4) в пределах своей компетенции запрашивать и получать от центральных и местных исполнительных органов необходимую информацию;
      5) в пределах своей компетенции издавать нормативные правовые акты;
      6) проводить переговоры и заключать соглашения с международными организациями и иностранными юридическими лицами по вопросам своей компетенции;
      7) привлекать для проведения экспертиз и консультаций специалистов центральных и местных исполнительных органов, а также независимых экспертов;
      8) определять в пределах средств, выделенных Министерству на научные исследования, перечень важнейших научных финансово-экономических работ, привлекать в установленном порядке для разработки вопросов, входящих в компетенцию Министерства, научно-исследовательские организации, а также отдельных специалистов;
      9) вносить предложения по торгово-экономическим договорам и

соглашениям, заключаемым Республикой Казахстан с другими государствами, 
международными организациями;
     10) вносить предложения по реализации мер по предупреждению 
банкротства организаций;
     11) участвовать в реализации конверсии оборонной промышленности;
     12) оценивать конкурентоспособность и обеспечивать государственную 
поддержку продвижения продукции отечественных товаропроизводителей на 
внутреннем и внешнем рынках, разрабатывать программы развития 
импортозамещения;
     13) вносить предложения по вопросам создания, реорганизации и 
ликвидации подведомственных организаций;
     14) осуществлять иные права, возложенные на него законодательством.
                         3. Имущество Министерства
     13. Министерство имеет на праве оперативного управления обособленное 
имущество.
     Имущество Министерства формируется за счет имущества, переданного ему 
государством, и состоит из основных фондов и оборотных средств, а также 
иного имущества, стоимость которого отражается в балансе Министерства.
     14. Имущество, закрепленное за Министерством, относится к 
республиканской собственности.
     15. Министерство не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом 
распоряжаться закрепленным за ним имуществом.
     Министерству может быть предоставлено право распоряжения имуществом в 
случаях и пределах, установленных законодательством.
                 4. Организация деятельности Министерства


      16. Министерство возглавляет Министр, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Президентом Республики Казахстан по представлению Премьер-Министра Республики Казахстан.
      Министр имеет заместителей - вице-Министров, назначаемых на должность и освобождаемых от должности Правительством Республики Казахстан по представлению Министра.
      17. Министр организует и руководит работой Министерства и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Министерство задач и осуществление им своих функций.
      18. В этих целях Министр:
      1) определяет обязанности и полномочия своих заместителей и

руководителей структурных подразделений Министерства; 
     2) в соответствии с законодательством назначает на должности и 
освобождает от должностей работников Министерства;
     3) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные 
взыскания на сотрудников Министерства;
     4) подписывает приказы;
     5) утверждает структуру и положения о структурных подразделениях 
Министерства, кроме положений о ведомствах;
     6) представляет Министерство во всех государственных органах и иных 
организациях;
     7) утверждает регламент работы Министерства;
     8) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством.
     19. Министерство имеет Коллегию, являющуюся консультативно-
совещательным органом при Министре. Численный и персональный состав 
Коллегии, а также положение о ней утверждаются Министром.
                 5. Реорганизация и ликвидация Министерства
     20. Реорганизация и ликвидация Министерства производится в 
установленном законодательством порядке.


                                         Утвержден 

постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 января 2001 года N 165


                Перечень организаций, находящихся в ведении
            Министерства экономики и торговли Республики Казахстан <*>
      Сноска. Внесены изменения - постановлением Правительства РК от 23 апреля 2001 г. N 541 P010541_ .

      1. Республиканское государственное казенное предприятие "Научно-исследовательский центр по прогнозированию машиностроения"
      2. Республиканское государственное казенное предприятие "Межотраслевой научно-технологический центр "Машиностроение"
      3. (строка исключена постановлением Правительства РК от 28 декабря
         2001 года N 1748 P011748_ )
      4. Республиканское государственное казенное предприятие "Научно-методический центр специальных прграмм"
                                             Утверждены

постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 января 2001 года N 165


             Изменения и дополнения, которые вносятся в некоторые
                 решения Правительства Республики Казахстан

      1. В постановление Правительства Республики Казахстан от 25 июня 1996

года N 790  

P960790_

  "О Перечне республиканских государственных 
предприятий" (САПП Республики Казахстан, 1996 г., N 29, ст. 256):
     в Перечне республиканских государственных предприятий, утвержденном 
указанным постановлением:
     в разделе "Министерство экономики и торговли Республики Казахстан" 
дополнить строками следующего содержания: 
"30а-1 Республиканское государственное казенное 
       предприятие "Научно-исследовательский 
       центр по прогнозированию машиностроения"         город Караганда 
30а-2  Республиканское государственное казенное
       предприятие "Межотраслевой научно-
       технологический центр "Машиностроение"           город Алматы 
30а-3  Республиканское государственное
       предприятие "Институт экономических 
       исследований" (на праве хозяйственного
       ведения)                                         город Алматы";     
     
     заголовок раздела "Комитет по делам строительства Министерства 
энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан" изложить в 
следующей редакции:
     "Комитет по делам строительства Министерства экономики и торговли 
Республики Казахстан";
     в разделе "Министерство энергетики, индустрии и торговли Республики 
Казахстан":
     заголовок изложить в следующей редакции: 
     "Министерство энергетики и минеральных ресурсов Республики 
Казахстан"; 
     строки, порядковые номера 105-7, 105-13, исключить;


      заголовок раздела "Комитет по стандартизации, метрологии и сертификации Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан" изложить в следующей редакции:
      "Комитет по стандартизации, метрологии и сертификации Министерства экономики и торговли Республики Казахстан";
      раздел "Министерство экономики Республики Казахстан" и строку, порядковый номер 510, исключить.
      2. (Пункт 2 исключен - постановлением Правительства РК от 26 января 2002 г. N 126 P020126_ )
      3. В постановление Правительства Республики Казахстан от 10 сентября 1999 года N 1363 P991363_ "Вопросы Комитета по обороной промышленности Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1999 г., N 46, ст. 422):
      1) в преамбуле слова "В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 20 мая 1999 года N 144 "Об очередных мерах по реформированию государственных органов Республики Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 мая 1999 года N 657 "Вопросы Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан" исключить;
      в заголовке и в тексте слова "энергетики, индустрии" заменить словом "экономики";
      2) в Положении о Комитете по оборонной промышленности Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан, утвержденном указанным постановлением:
      в заголовке и в тексте слова "энергетики, индустрии" заменить словом "экономики";
      3) в Перечне организаций, находящихся в ведении Комитета по оборонной промышленности Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан, утвержденном указанным постановлением:
      в заголовке слова "энергетики, индустрии" заменить словом "экономики".
      4. В постановление Правительства Республики Казахстан от 14 сентября 1999 года N 1388 P991388_ "Вопросы Комитета по антидемпинговому контролю Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1999 г., N 46, ст. 427):
      1) в преамбуле слова "В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 мая 1999 года N 657 "Вопросы Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан" исключить;
      в заголовке и в тексте слова "энергетики, индустрии" заменить словом

"экономики";
     2) в Положении о Комитете по антидемпинговому контролю Министерства 
энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан, утвержденном 
указанным постановлением:
     в заголовке и в тексте слова "энергетики, индустрии" заменить словом 
"экономики".
     5. (Пункт 5 утратил силу - постановлением Правительства РК от 2 июля 
2001 г. N 904  

P010904_

 )
    
     (Специалисты: Мартина Н.А.,
                   Цай Л.Г.)