Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң мәселелерi

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2001 жылғы 20 шілде N 983. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2004.10.29. N 1132 қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы еңбек туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 10 желтоқсандағы  Заңына  сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді: 
      1. Қоса берiлiп отырған: 
      1) Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi туралы ереже; 
      2) Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң мемлекеттiк еңбек инспекторы туралы ереже; 
      3) Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң мемлекеттiк мекемелерi - аумақтық органдары тiзбесi; 
      4) Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң қарауындағы ұйымдар тiзбесi бекiтiлсiн. 
      2. Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiне үш вице-министр болуына рұқсат етiлсiн. 
      3. Мыналардың: 
      1) "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң мәселелерi туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 9 сәуiрдегi N 394  қаулысының  (Қазақстан Республикасының ПYКЖ-ы, 1999 ж., N 12, 119-құжат); 
      2) "Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1999 жылғы 2 тамыздағы N 1093  қаулысымен  бекiтiлген Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне енгiзiлген өзгерiстер мен толықтырулардың 12-тармағының (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 1999 ж., N 40, 343-құжат); 
      3) "Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерiстер енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1999 жылғы 3 қыркүйектегi N 1301  қаулысымен  бекiтiлген Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілген өзгерістердің 13-тармағының (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 1999 ж., N 45, 403-құжат) күші жойылды деп танылсын.
      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.     

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы       
Үкіметінің             
2001 жылғы 20 шілдедегі       
N 983 қаулысымен           
бекітілген              

  Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты 
әлеуметтік қорғау министрлігі туралы
Ереже

  1. Жалпы ережелер

       1. Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi (бұдан әрi - Министрлiк) өзiнiң құзыретiне жатқызылған қызмет саласында басшылықты жасайтын, сондай-ақ заңнамада көзделген шекте салааралық үйлестiрудi жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органы болып табылады.
      Министрлiктiң облыстарда, Астана және Алматы қалаларында аумақтық органдары бар. 
       ЕСКЕРТУ. 1-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2002 жылғы 17 маусымдағы N 662   қаулысымен
      2. Министрлiк өз қызметiн Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Үкiметiнiң кесiмдерiне, өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады. 
      3. Министрлiк мемлекеттiк мекеменiң ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, өз атауы мемлекеттiк тiлде жазылған елтаңбалы мөрлерi мен мөртаңбалары, белгiленген үлгiдегi бланкiлерi, сондай-ақ заңнамада белгiленген тәртiппен ашылған шоттары болады. 
      Министрлiк азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi. 
      Министрлiктiң, егер оған заңнамаға сәйкес сондай уәкiлеттiк берiлсе, мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарабы болуға құқығы бар. 
      4. Министрлiк өз құзыретiндегi мәселелер бойынша заңнамада белгiленген тәртiппен Министрдiң бұйрықтарымен ресiмделетiн шешiмдер қабылдайды. 
      5. Министрлiктiң штат санының лимитiн Қазақстан Республикасының Yкiметi бекiтедi. 
      6. Министрліктің заңды мекен-жайы: 473000, Астана қаласы, Манас көшесі, 2. 
      7. Министрлiктiң толық атауы - "Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлiгi" мемлекеттік мекемесi. 
      8. Осы Ереже Министрлiктiң құрылтай құжаты болып табылады. 
      9. Министрлiктiң қызметiн қаржыландыру мемлекеттiк бюджеттен жүзеге асырылады. 
      Министрліктiң функциялары болып табылатын міндеттерді орындау мәніне кәсiпкерлiк субъектiлерiмен шарттық қатынастарға енуге Министрлiкке тыйым салынады. 
      Егер Министрлiкке заңнамалық кесiмдерiмен кiрiс әкелетiн қызмет ету құқығы берiлсе, ондай қызметтен алынған кiрiстер республикалық бюджеттiң кiрiсiне жiберiледi. 

  2. Министрліктiң негiзгі міндеттерi, функциялары мен құқықтары 

      10. Министрлiктiң негiзгi мiндеттерi: 
      1) еңбек, жұмыспен қамту, халықты әлеуметтiк қорғау және еңбек ресурстарын тиiмдi пайдалану саласында мемлекеттiк саясаттың негiзгi бағыттарын әзiрлеу және оларды жүзеге асыру; 
      2) жұмыссыздық деңгейiн азайту және кедейлiк ауқымын қысқарту жөнiндегi мемлекеттiк саясатты жүзеге асыруға қатысу; 
      3) әлеуметтiк әрiптестiк саласында мемлекеттiк саясатты іске асыру; 
      4) жинақтаушы зейнетақы жүйесi саласында мемлекеттiк саясатты iске асыру;
      4-1) мүгедектердi әлеуметтiк қорғау саласында мемлекеттiк саясатты iске асыру. <*>
      4-2) міндетті әлеуметтік сақтандыру саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру; <*> 
      5) еңбек, еңбектi қорғау, жұмыспен қамту, зейнетақымен қамсыздандыру және әлеуметтiк қорғау туралы заңнаманың сақталуына мемлекеттік бақылауды қамтамасыз ету; 
      6) <*>
       Ескерту. 10-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2003.10.31. N 1081  қаулысымен .
       Ескерту. 10-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2004.04.02. N 379  қаулысымен .    
      11. Министрлiктiң заңнамада белгіленген тәртiппен жүзеге асыратын функциялары: 
      1) Халықты жұмыспен қамтудың республикалық бағдарламасын және өз құзыретiне жатқызылған қызметтер саласында басқа да бағдарламаларды әзiрлеу; 
      2) еңбек рыногының бiрыңғай ақпараттық дерекқорын құру негiзiнде жұмыс күшiне деген сұраныс пен ұсынысты талдау, болжау; 
      3) еңбек рыногының мұқтаждарына сәйкес кадрлар даярлауға қажеттiлiктi мүдделi органдармен бiрлесiп анықтау; 
      4) ішкі еңбек рыногын қорғау мақсатында инвестициялық келісім-шарттар жобаларын қарауға қатысу; 
      5) әлеуметтік нормативтер мен оларды есептеудің әдістемесін әзірлеу және оларды өз құзыреті шегінде бекіту; 
      6) әлеуметтiк қорғау жүйесiн жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеу және шаралар қабылдау; 
      7) халықты атаулы әлеуметтік қорғау, отбасыларын, аналарды, балаларды, мүгедектерді және олардың отбасы мүшелерін, сондай-ақ әлеуметтік қорғауды қажет ететін халықтың басқа да қатарын қолдау жөніндегі шараларды әзірлеу және жүзеге асыру; 
      8) ең төменгi күнкөрiс шамасын есептеуге қатысу; 
      9) әлеуметтiк-еңбек мәселелерi бойынша аймақтық бағдарламаларды әзiрлеуге қатысу; 
      10) Министрлiктiң аумақтық органдарының қызметiн үйлестiру, медициналық-әлеуметтiк сараптама жүргiзуге және мүгедектердi оңалтуға ұйымдық-әдiстемелiк басшылық жасау және бақылау, республикадағы мүгедектiктi ақпараттық-статистикалық талдау; <*>
      10-1) мүгедектердi әлеуметтiк қорғау саласында, оның iшiнде медициналық-әлеуметтiк сараптама саласында нормативтiк құқықтық кесiмдердiң жобаларын әзiрлеу; <*>
      10-2) мүгедектердi әлеуметтік қорғау саласында кешендi бағдарламалар әзiрлеу; <*>
      10-3) барлық санаттағы мүгедектерге әлеуметтiк қызмет көрсету протездiк-ортопедиялық көмек көрсету, есту протездерiмен және тифлотехникамен, арнайы жүріп-тұру құралдарымен қамтамасыз ету мәселелерi жөнiнде нормативтiк құқықтық кесiмдер, әдiстемелiк ұсынымдар әзiрлеу; <*>
      10-4) облыстық (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау басқармаларының (департаменттерінің) және жергілікті атқарушы органдардың қызметін үйлестіру және әдістемелік басшылық жасау; <*>
      11) Зейнетақы төлеу жөнiндегi мемлекеттiк орталықтан (бұдан әрi - Мемлекеттiк орталық) зейнетақы есептеу мен төлеу әдiстемесiн жасау және олардың азаматтарға, соның iшiнде Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде жүрген азаматтарға төленуiн қамтамасыз ету, сондай-ақ олардың мөлшерiн, тағайындалу шарттарын және төлену тәртiбiн өзгерту жөнiнде ұсыныстар әзiрлеу; 
      12) Мемлекеттiк орталықтан зейнетақы төлемдерiн тағайындау;
      12-1) Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорынан төленетін әлеуметтік төлемдерді тағайындау; <*> 
      13) Мемлекеттiк орталықтан мүгедектiгi бойынша, асыраушысынан айрылу жағдайы бойынша және жасына байланысты мемлекеттiк әлеуметтiк жәрдемақыларды, N 1 тiзiм бойынша мемлекеттiк арнаулы жәрдемақыларды және арнаулы мемлекеттiк жәрдемақыларды тағайындау; 
      14) әлеуметтiк сақтандыру жүйесiн құру және оның жұмыс iстеуi жөнiндегi мемлекеттiк саясатты дайындауға және нормативтiк құқықтық кесiмдерді әзiрлеуге қатысу; 
      15) еңбектi қорғау мәселелерi жөнiндегi ұйымдармен жұмысты үйлестiру және өзара әрекет ету; 
      16) еңбек жағдайлары мен еңбектi қорғауды жақсартуға бағытталған нормативтiк құқықтық кесiмдердi әзiрлеу, Қазақстан Республикасының Yкiметiне еңбек жағдайлары және еңбектi қорғаудың жай-күйi мен оларды жақсарту жөнiндегi шаралар туралы жыл сайын баяндама ұсыну; 
      17) еңбектің қауіпсіз жағдайларын нормативтік қамтамасыз ету; 
      18) еңбекті нормалау мен оған ақы төлеуді ұйымдастыру мәселелері жөніндегі нормативтік құқықтық кесімдерді жетілдіруге қатысу; 
      19) мемлекеттiк қызметшiлерден басқа мемлекеттiк бюджет есебiнен ұсталатын ұйымдар қызметкерлерiнiң еңбегiне ақы төлеу жүйесiн жетілдiру жөнiнде ұсыныстар әзiрлеу; 
      20) еңбектi нормалауды ұйымдастыру бойынша ұсынымдар әзiрлеу, Жұмыстардың және жұмысшылар кәсiптерiнiң бiрыңғай тарифтік-бiлiктiлiк анықтамалығы (БТБА), Қызметшілер лауазымдарының бiлiктiлiк анықтамалығы (БА) және Жұмыстар жiктеуішi (ЖЖ) негiзiнде мемлекеттiк ұйымдар қызметкерлері үшiн бiлiктілiк талаптарын келiсу; 
      21) әлеуметтiк және еңбек қатынастары саласында әлеуметтiк әрiптестiк жүйесiн реттеу жөнiнде ұсыныстар әзiрлеу және жүзеге асыру, сондай-ақ өз құзыретi шегiнде еңбек жанжалдарын шешуге қатысу және Әлеуметтiк әрiптестiк жөнiндегi республикалық үш жақты комиссияның жұмысын қамтамасыз ету; 
      22) еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтiк қорғау саласында халықаралық байланыстар мен ынтымақтастықты ұйымдастыру, осы мәселелер бойынша шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен консультациялар мен келiссөздер жүргiзу; 
      23) республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi функцияларын атқару; 
      24) Министрлiк жүйесiнiң кадрларын даярлау және қайта даярлау; 
      25) еңбек, еңбектi қорғау, халықты жұмыспен қамту, әлеуметтiк қорғау және зейнетақымен қамсыздандыру туралы заңнаманың сақталуын мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыру;
      25-1) әлеуметтік төлемдердің уақтылы және толық тағайындалуы мен олардың алынуын бақылауды қамтамасыз ету; <*> 
      26) еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтiк қорғау саласында ақпараттық технологияларды, ақпараттарды өңдеу жүйесiн енгiзу; 
      27) азаматтар мен ұйымдарға еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтiк қорғау мәселелерi жөнiнде консультация беру; 
      28) <*>
       Ескерту. 11-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2003.10.31. N 1081  қаулысымен .
       Ескерту. 11-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2004.04.02. N 379  қаулысымен .  
      12. Министрліктің негiзгi мiндеттердi iске асыру және өзіне жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшiн заңнамада белгiленген тәртiппен мынадай құқығы бар: 
      1) Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ өзге де ұйымдардан Министрлікке жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшін қажетті құжаттарды, қорытындыларды, анықтамалық және өзге де материалдарды сұрату және алу;
      1-1) әлеуметтік төлемдерді тағайындау үшін ұсынылған құжаттардың дұрыстығын тексеру; <*> 
      2) Министрліктің құзыретіне енетін мәселелер бойынша мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіруді жүзеге асыру, еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау саласында заңнаманың қолданылуы жөнінде түсініктемелер беру;
      2-1) әлеуметтік төлемдерді тағайындау және алу мәселелері бойынша қажетті түсініктер беру; <*> 
      3) әйелдердiң және 18 жасқа толмаған адамдардың еңбегіне шек қойылатын зиянды және еңбек жағдайлары қауiптi өндiрiстердiң, кәсiптердiң және жұмыстардың тiзбелерiн бекiту;
      3-1) еңбек ету қабілетінен айрылу дәрежесін белгілеу; <*> 
      4) өзiнiң құзыретiне жатқызылған мәселелер бойынша нормативтiк құқықтық кесiмдердi қабылдау; 
      5) қауiпсiз еңбектi қамтамасыз ету және еңбектi қорғау жөнiндегi жұмыстарды жүргiзу үшiн қажеттi талаптарды белгiлеу;
      5-1) әлеуметтік төлемдерді тағайындау үшін қажетті құжаттарды қабылдау және беру жөніндегі талаптарды белгілеу; <*> 
      6) еңбек жөнiндегi нормаларды, Жұмыстардың және жұмысшылар кәсiптерiнiң бiрыңғай тарифтiк-бiлiктiлік анықтамалығын (БТБА), Қызметшiлер лауазымдарының бiлiктiлiк анықтамалығын (БА), Жұмысшылар кәсiптерi мен қызметшiлер лауазымдарының жiктеуiшiн (КЛЖ), Жұмыстар жiктеуішiн (ЖЖ), нұсқаулықтарды өз құзыретi шегiнде бекiту, келiсу, еңбектi нормалауды ұйымдастыру және оған ақы төлеу мәселелерi жөнiнде түсiнiктемелер, ұсынымдар беру; 
      7) әлеуметтiк және еңбек қатынастары бойынша аймақтық және салалық (тарифтiк) келiсiмдердi хабарлай отырып, тiркеу;
      8) еңбек, еңбектi қорғау, жұмыспен қамту және зейнетақымен қамсыздандыру туралы заңнаманың сақталуын бақылауды жүзеге асыру;
      9) шетелдiк жұмыс күшiн тартумен, сондай-ақ жұмыс күшiн Қазақстан Республикасынан шетелге әкетумен байланысты қызметке лицензия беру, оны тоқтата тұру және керi қайтарып алу;
      10) жұмыс берушiлерге Қазақстан Республикасының аумағында еңбек қызметiн жүзеге асыру үшiн шетелдiк жұмыс күшiн тартуға Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлеген квота шегiнде рұқсат беру;
      11) бюллетеньдер, журналдар және басқа да баспа басылымдарын шығару;
      12) <*>
       Ескерту. 12-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2004.04.02. N 379  қаулысымен .   

  3. Министрлiктiң мүлкi  

     13. Министрлiктiң жедел басқару құқығында оқшау мүлкi болады.
     Министрліктің мүлкі оған мемлекет берген мүлік есебінен құралады және негізгі қорлар мен айналым қаражатын, сондай-ақ құны Министрліктің теңгерімінде көрсетілетін өзге де мүліктерден тұрады.
     14. Министрлiктiң мүлкi республикалық меншiкке жатады.
     15. Министрлiктiң өзіне бекiтілiп берiлген мүлiктi өз бетiнше иеліктен шығаруға немесе оған өзге тәсiлмен билiк етуге құқығы жоқ.
     Министрлікке мүлікке билік ету құқығы заңнамада белгіленген жағдайларда және шектерде берілуі мүмкін. 

  4. Министрлiк қызметiн ұйымдастыру

      16. Министрлiк пен оның аумақтық органдары Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң бiрыңғай жүйесiн құрайды. 
      17. Министрлiктi Министр басқарады. 
      Министрдi Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң ұсынуымен Қазақстан Республикасының Президентi қызметке тағайындайды және қызметтен босатады. 
      Министрдiң Қазақстан Республикасының Yкiметi Министрдiң ұсынуымен қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын орынбасарлары - вице-министрлерi болады. 
      18. Министр Министрлiктiң жұмысын ұйымдастырады және оған басшылық жасайды, Министрлiкке жүктелген мiндеттердiң орындалуы және оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшiн жеке жауап бередi. 
      19. Министр осы мақсатта: 
      1) вице-министрлердің және министрліктің құрылымдық бөлiмшелерi басшыларының мiндеттерi мен өкiлеттiк шеңберiн белгiлейдi; 
      2) Министрлiк қызметкерлерiн, аумақтық органдар мен ведомстволық ұйымдардың басшыларын заңнамада белгiленген тәртiппен қызметке тағайындайды және қызметтен босатады; 
      3) қолданылып жүрген заңнамаға сәйкес мемлекеттiк органдармен және өзге ұйымдармен өзара қарым-қатынаста Министрлiктi бiлдiредi; 
      4) бұйрықтарға қол қояды; 
      5) Министрлiктiң аумақтық органдары және Министрлiктiң құрылымдық бөлiмшелерi туралы ережелердi бекiтедi; 
      6) Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiткен қызметкерлер штат санының лимитi шегiнде Министрлiктiң және оның аумақтық органдарының құрылымын және штат санын бекітеді;
      7) Министрліктің аумақтық органдары, Министрліктің қарауындағы мемлекеттік ұйымдар басшыларының бұйрықтарын жояды не толық немесе ішінара тоқтата тұрады; 
      8) Министрлiктiң қызметкерлерiне заңнамада белгiленген тәртiппен көтермелеу, материалдық көмек көрсету, тәртiптiк жазалар қолдану мәселесiн шешедi;
      9) өзiнiң құзыретiне жатқызылған басқа да мәселелер бойынша шешiмдер қабылдайды.
       ЕСКЕРТУ. 19-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2002 жылғы 17 маусымдағы  N 662   қаулысымен
      20. Вице-министрлер Министр белгiлеген өз мiндеттерi мен өкiлеттiгi шегiнде министрлiктiң нормативтiк сипаттағы емес бұйрықтарына қол қояды.
      21. Министрлiктiң Министр жанындағы консультативтiк-кеңесшi орган болып табылатын алқасы болады. Алқаның сандық және жеке құрамын Министр бекiтедi. 

  5. Министрлiктi қайта ұйымдастыру және тарату  

     22. Министрлiктi қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады. 

Қазақстан Республикасы         
Үкіметінің               
2001 жылғы 20 шілдедегі         
N 983 қаулысымен            
бекітілген                

  Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік 
қорғау министрлігінің мемлекеттік еңбек инспекторы туралы 
Ереже      

  1. Жалпы ережелер 

       1. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң мемлекеттiк еңбек инспекторлары (бұдан әрi - мемлекеттiк еңбек инспекторы) " Қазақстан Республикасындағы еңбек туралы " 1999 жылғы 10 желтоқсандағы, " Еңбектi қорғау туралы " 1993 жылғы 22 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңдарының және еңбек туралы өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдердiң Қазақстан Республикасының аумағында сақталуына бақылау жасайды. 
      2. Мемлекеттiк еңбек инспекторлары өз қызметiнде Қазақстан Республикасының  Конституциясын , заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентiнiң және Үкiметiнiң кесiмдерiн, өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдердi және осы Ереженi басшылыққа алады. 
      3. Еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталуын мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыратын мемлекеттiк инспекторларға мыналар жатады: 
      1) Қазақстан Республикасының бас мемлекеттiк еңбек инспекторы - Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң (бұдан әрi - Министрлiк) мемлекеттiк еңбек инспекциясы құрылымдық бөлiмшесiнiң (бұдан әрi - мемлекеттiк еңбек инспекциясы) басшысы; 
      2) Қазақстан Республикасының еңбек жөнiндегi орталық атқарушы органының бас мемлекеттiк еңбек инспекторлары - Министрлiктiң мемлекеттiк еңбек инспекциясы құрылымдық бөлiмшесiнiң қызметкерлерi; 
      3) облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша бас мемлекеттiк еңбек инспекторлары - Министрлiктiң облыстардағы, Астана және Алматы қалаларындағы аумақтық органдары басшыларының тиiстi орынбасарлары; 
      4) облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша мемлекеттiк еңбек инспекторлары - Министрлiктiң облыстардағы, Астана және Алматы қалаларындағы аумақтық органдары мемлекеттiк еңбек инспекциясының қызметкерлерi. 

  2. Мемлекеттік еңбек инспекторларының негізгі 
міндеттері, функциялары мен құқықтары 

      4. Мемлекеттік еңбек инспекторларының негізгі міндеттері: 
      1) жұмыс берушiлердiң Қазақстан Республикасының еңбек туралы және еңбекті қорғау туралы заңнаманы және өз құзыреті шегінде Министрліктің қызметі саласындағы өзге де нормативтік құқықтық кесімдерді сақтауына мемлекеттік бақылауды қамтамасыз ету; 
      2) қызметкерлер мен жұмыс берушiлердiң еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнама мәселелерi бойынша өтiнiштерін, арыздарын және шағымдарын қарау. 
      5. Мемлекеттiк еңбек инспекторлары заңнамада белгiленген тәртiппен мынадай функцияларды жүзеге асырады: 
      1) еңбек туралы заңнамалардың сақталуын, соның iшiнде қызметкерлердiң ешбiр кемсiтушiлiксiз бiрдей еңбегi үшiн теңдей ақы алуға, демалуға, қауіпсiздiк және гигиена талаптарына жауап беретiн еңбек жағдайларына, еңбек мiндеттерiн атқаруына байланысты олардың денсаулығына немесе мүлкiне келтiрiлген зиянды өтеткiзу құқығының сақталуын бақылайды; 
      2) еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманы бұзуға әкеп соқтыратын себептер мен мән-жайларды, шағымдарды тексеру және зерттеу жүргiзу арқылы анықтайды, сондай-ақ еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманы бұзушылықтың алдын алу жөнiндегi жұмысты күшейтуге бағытталған iс-шараларды іске асыру жөнiндегi шараларды әзiрлеуге және қабылдауға қатысады; 
      3) еңбек заңнамасының, еңбекті қорғау саласындағы нормативтiк құқықтық кесiмдердiң, техника қауiпсiздiгiнiң бұзылу себептерiне талдау мен қорытынды жасайды және оларды жою жөнiнде шаралар қабылдайды; 
      4) өндірістегі жазатайым оқиғалар мен кәсіби ауруларды тексеруге қатысады және олардың есебін жүргізеді; 
      5) өндірiстiк жарақаттанушылық пен кәсіби аурулардың жай-күйі мен себептерiне талдау жүргiзедi, олардың алдын алу жөнінде ұсыныстар әзiрлейдi; 
      6) өндiрiстiк мақсаттағы объектiлердiң аяқталған немесе қайта жаңғыртылған құрылысын пайдалануға қабылдау жөніндегi комиссияның жұмысына қатысады; 
      7) тексерулердiң қорытындылары бойынша еңбек туралы заңнаманың анықталған бұзушылықтарын жою туралы нұсқамалар бередi; 
      8) шетелдiк жұмыс күшiн тартуға берiлетiн рұқсаттарда ескертілген шарттардың орындалуын бақылауды және тексеруді жүзеге асырады; 
      9) еңбек заңнамасының анықталған бұзушылықтары туралы оларды жою жөнiнде шаралар қабылдау үшiн жұмыс берушiлердi, өндірістік бөлімшелердің басшыларын хабардар етеді, мемлекеттік еңбек инспекторларының нұсқамасын орындамаған жағдайда кінәлі адамдарды жауапқа тарту туралы ұсыныстар енгізеді; 
      10) ұйымдардың еңбек заңнамасын сақтауының жай-күйiн сипаттайтын көрсеткiштердi жинауды, қорытуды, жүйелеуді және талдауды жүзеге асырады; 
      11) еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнама мәселелерi бойынша ұйымдарда, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдары арқылы түсiндiру жұмыстарын жүргiзедi; 
      12) өз құзыретi шегiнде мемлекеттiк инспекторларға Министрлiк жүктеген өзге де функциялар. 
      6. Мемлекеттiк еңбек инспекторлары өздерiнiң негiзгi мiндеттерiн іске асыру және функцияларын жүзеге асыру мақсатында заңнамада белгiленген тәртiппен өз құзыретi шегiнде мыналарға құқылы: 
      1) ұйымдардың еңбек заңнамасын сақтауына тексеру жүргiзуге; 
      2) еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталуын бақылауды және тексерудi жүзеге асыру мақсатында белгiленген тәртiппен ресiмделген тексеру жүргiзу туралы қаулыны және куәлiгiн көрсеткенде ұйымдарға кез келген уақытта кедергiсiз баруға; 
      3) шетелдiк жұмыс күшiн тартуға берiлетiн рұқсаттарда ескертiлген шарттардың орындалуына тексеру жүргiзуге; 
      4) мемлекеттiк инспекторларға жүктелген функцияларды орындау үшiн қажеттi тиiстi құжаттар мен өзге де ақпаратты жұмыс берушiлерден сұратуға және алуға; 
      5) еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнама нормаларының анықталған бұзушылықтарын жою туралы жұмыс берушiлердiң орындауы үшiн мiндеттi нұсқамалар беруге, сондай-ақ заңның бұзылушылығы туралы хаттамалар жасауға, әкiмшiлiк жаза қолдануға және сотқа талап-арыз беруге; 
      6) өздерiнiң құзыретiне кiретiн мәселелер бойынша түсiнiктемелер беруге; 
      7) еңбектi қорғау жөнiндегi заңнаманы және өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдердi қызметкерлердiң өмiрi мен денсаулығына қауiп төндiретiн бұзушылық анықталған жағдайда ұйымдардың (кәсiпорындардың), жекелеген өндiрiстердiң, цехтардың, учаскелердiң, жұмыс орындарының және жабдықтардың пайдаланылуын осы бұзушылықтар жойылғанға дейiн тоқтата тұруға (тыйым салуға); 
      8) еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманың талаптарына жауап бермейтiн арнаулы киiмдердiң, арнаулы аяқ киiмдердiң және басқа да жеке қорғаныш құралдарының жұмыс орындарында берiлуi мен пайдаланылуына тыйым салуға; 
      9) қауiпсiздiк техникасы жөнiнде оқытудан және нұсқамалықтан өтпеген адамдарды жұмыстан шеттетудi талап етуге, сондай-ақ еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманың талаптарына сәйкес ережелерді, нормаларды және нұсқауларды білуін тексеруге; 
      10) еңбек туралы және еңбекті қорғау туралы заңнаманы бұзушылық фактілері бойынша ақпаратты және материалдарды тиісті құқық қорғау органдарына жіберуге; 
      11) мемлекеттік еңбек инспекторларына жүктелген функцияларды атқару үшін жұмыс берушілерден және ұйымдардың тиісті лауазымды адамдарынан жағдай жасауды талап етуге; 
      12) заңнамада көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыруға. 
      7. Мемлекеттiк еңбек инспекторлары өзiнiң лауазымдық өкiлеттiктерiн жүзеге асыру кезiнде алған мемлекеттiк, қызметтік және коммерциялық құпияларды сақтауға мiндетті. 
      8. Мемлекеттiк еңбек инспекторларының заңсыз әрекеттерiне бағыныстылығына қарай облыстардың, Астана және Алматы қалаларының бас еңбек инспекторларына, Қазақстан Республикасының бас мемлекеттiк еңбек инспекторына не сот тәртiбiмен шағым жасауға болады. 

  3. Қызметiн ұйымдастыру 

      9. Қазақстан Республикасының аумағында еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталуын мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыру жөнiндегi мемлекеттiк еңбек инспекторларының қызметiн тиiстi бас мемлекеттiк еңбек инспекторлары ұйымдастырады. 
      10. Қазақстан Республикасының Бас мемлекеттiк еңбек инспекторы: 
      1) Қазақстан Республикасының еңбек жөнiндегi орталық атқарушы органы бас мемлекеттiк еңбек инспекторларының жұмысын ұйымдастырады; 
      2) Министрлiктiң облыстардағы, Астана және Алматы қалаларындағы аумақтық органдары мемлекеттік еңбек инспекторларының жұмысын үйлестiредi; 
      3) мемлекеттік еңбек инспекторлары үшiн еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталуын бақылауды жүзеге асыру жөнiндегi әдiстемелiк нұсқауларды әзiрлеудi ұйымдастырады; 
      4) қызметкерлердiң еңбек қызметiмен байланысты жазатайым оқиғаларға ұшырауын және денсаулығына келтірілген өзге де зақымдарды тексеру мен есепке алудың белгіленген тәртібінің орындалуын өз құзыреті шегінде қамтамасыз етеді; 
      5) республика бойынша еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталуының жай-күйiне мониторинг жүргiзудi, сондай-ақ өндiрiстегi жазатайым оқиғалардың себептерi мен мән-жайларына талдау жасауды ұйымдастырады; 
      6) еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы Қазақстан Республикасы заңнамасы сақталуының жай-күйі туралы Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат және баяндамалар әзірлеуді ұйымдастырады; 
      7) қабылдау жүргізеді, азаматтардың және ұйымдардың хаттарын, арыздарын және өтініштерін қарайды; 
      8) өндірістегі жазатайым оқиғаларды тексеру барысында туындаған келіспеушiлiктер, сондай-ақ еңбек туралы, еңбекті қорғау туралы заңнама мен еңбек қатынастарын реттейтін өзге де нормативтік құқықтық кесімдер мәселелері бойынша қорытындылар береді; 
      9) Министрлiк өзiне жүктеген мiндеттерге сәйкес мемлекеттiк еңбек инспекторларының қызметiн ұйымдастырудың өзге де түрлерiн қамтамасыз етедi. 
      11. Қазақстан Республикасының еңбек жөнiндегi орталық атқарушы органының бас мемлекеттiк еңбек инспекторлары: 
      1) заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық кесiмдердiң жобаларын, сондай-ақ еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнама мен Министрлiктiң қызметi саласына қатысты өзге де нормативтiк кесiмдердiң сақталуын бақылауды жүзеге асыру жөнiнде әдiстемелiк ұсынымдар әзiрлеуге қатысады; 
      2) азаматтар мен ұйымдардың мемлекеттiк еңбек инспекторларының құзыретiне кiретiн мәселелер бойынша хаттарын, арыздарын және өтiнiштерiн қарайды; 
      3) еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталу жай-күйi туралы ақпараттар, анықтамалар және баяндамалар әзiрлейдi; 
      4) республика бойынша өндiрiстік жарақаттану жай-күйiне мониторинг жүргiзедi, сондай-ақ өндiрiстегi жазатайым оқиғалардың себептерi мен мән-жайларын талдайды, оларды жою және алдын алу жөнiнде ұсыныстар енгізеді; 
      5) Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрiнiң бұйрығымен құрылатын адам өлiмiне соқтырған топтық жазатайым оқиғаларды тексеру жөнiндегi арнаулы комиссиялардың жұмысына қатысады; 
      6) еңбек заңнамасының мәселелерi бойынша семинарларды әзiрлеуге әрi еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталуын мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыруға, сондай-ақ мемлекеттік еңбек инспекторларының оқуын ұйымдастыруға қатысады; 
      7) облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша мемлекеттiк еңбек инспекторларының жұмысын тексеру және оларға практикалық, әдiснамалық көмек көрсету және ұйымдардың еңбек заңнамасын сақтауы жөнiнде бiрлескен зерттеулер мен тексерулер жүргiзуге қатысу үшін жергiлiктi жерлерге шығып тұрады; 
      8) өздерiне жүктелген лауазымдық мiндеттемелерiне сәйкес өзге де қызметтердi жүзеге асырады. 
      12. Облыстар мен Астана және Алматы қалалары бойынша бас мемлекеттік еңбек инспекторлары: 
      1) облыстар мен Астана және Алматы қалалары бойынша мемлекеттік еңбек инспекторларының жұмысын жоспарлайды және ұйымдастырады; 
      2) облыстар мен Астана және Алматы қалалары бойынша мемлекеттік еңбек инспекторларын оқыту және біліктілігін арттыру жөніндегі жұмыстарды жүзеге асырады; 
      3) еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманы бұзуға кінәлі адамдарға облыстар мен Астана және Алматы қалалары бойынша мемлекеттiк еңбек инспекторларының ықпал ету шараларын қолдануының негiздiлiгi мәселелерiн қарайды; 
      4) заңнамада белгiленген жағдайларда өндiрiстегi жазатайым оқиғаларды арнайы зерттеу жөнiндегi комиссияның құрамын белгiлейдi; 
      5) жазатайым оқиғаларды тексеру барысында туындаған келiспеушiлiктер бойынша, сондай-ақ еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнама мәселелерi мен еңбек қатынастарын реттейтiн өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдер бойынша қорытындылар бередi; 
      6) өздерiне жүктелген лауазымдық мiндеттерiне сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асырады. 
      13. Облыстар мен Астана және Алматы қалалары бойынша мемлекеттiк еңбек инспекторлары: 
      1) ұйымдардың еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманы сақтауы мәнiне тексерудi жүзеге асырады; 
      2) азаматтар мен ұйымдардың өздерiнiң құзыретiне кiретiн мәселелер бойынша хаттарын, арыздарын және өтiнiштерiн қарайды; 
      3) Министрлiктiң аумақтық органының бұйрығымен құрылатын өндірiстегi жазатайым оқиғаларды тексеру жөнiндегі арнаулы комиссиялардың жұмысына қатысады;
      4) еңбек туралы және еңбектi қорғау туралы заңнаманың сақталу жай-күйi туралы есептер, ақпараттар, анықтамалар мен баяндамалар әзiрлейдi;
      5) өздерiне жүктелген лауазымдық мiндеттерiне сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асырады.
      14. Мемлекеттiк еңбек инспекторлары өз жұмысында Министрлiк әзiрлеген және бекiткен нұсқамалар бланкiлерiн, есеп нысандарын және жеке мөртаңбаларды пайдаланады.
      15. Мемлекеттiк еңбек инспекторлары өз қызмет мiндеттерiн орындамаған немесе тиiсінше орындамаған жағдайда заңнамаға сәйкес жауаптылықта болады. 

Қазақстан Республикасы          
Үкіметінің                 
2001 жылғы 20 шілдедегі          
N 983 қаулысымен             
бекітілген                 

  Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау
министрлігінің мемлекеттік мекемелері - аумақтық органдары 
ТIЗБЕСI 

      "Ақмола облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Ақтөбе облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Алматы облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау 
департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Атырау облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Шығыс Қазақстан облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Жамбыл облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Батыс Қазақстан облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Қарағанды облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Қызылорда облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Қостанай облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Маңғыстау облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Павлодар облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Солтүстiк Қазақстан облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Оңтүстiк Қазақстан облысы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Астана қаласы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi
     "Алматы қаласы бойынша Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау департаментi" мемлекеттiк мекемесi     

Қазақстан Республикасы          
Үкіметінің                 
2001 жылғы 20 шілдедегі          
N 983 қаулысымен             
бекітілген                

  Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау
министрлігінің қарауындағы ұйымдар
ТIЗБЕСI

       Ескерту. Тізбе өзгерді - ҚР Үкіметінің 2001.09.05. N 1146  қаулысымен .   
       Ескерту. Тізбе жетінші абзацпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2004.08.13. N 854  қаулысымен .   
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң Зейнетақы төлеу жөнiндегi мемлекеттiк орталығы" республикалық мемлекеттiк қазыналық кәсiпорны 
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң Жұмыспен қамту мәселелерi жөнiндегi ақпараттық-талдау орталығы" республикалық мемлекеттiк қазыналық кәсiпорны 
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң Кадрлар бiлiктiлiгiн арттыру курсы" республикалық мемлекеттiк қазыналық кәсiпорны 
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң Соғыс және еңбек ардагерлерiне арналған "Ардагер" республикалық пансионаты" республикалық мемлекеттiк қазыналық кәсiпорны 
      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің "Республикалық эксперименттік протездеу орталығы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны 
      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің "Алматы протез-ортопедия орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны (шаруашылық жүргізу құқығында)
      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң Еңбектi қорғау жөнiндегi республикалық ғылыми-зерттеу институты" республикалық мемлекеттiк қазыналық кәсiпорны 
      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің "Петропавл протез-ортопедия орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны (шаруашылық жүргізу құқығында) 
      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің "Семей протез-ортопедия орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны (шаруашылық жүргізу құқығында)
     "Семей протез-ортопедия бұйымдары жөнiндегi тәжiрибелiк-эксперименттiк кәсiпорны" шаруашылық жүргiзу
құқығындағы республикалық мемлекеттiк кәсiпорны
     "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң Шаруашылық басқармасы" шаруашылық жүргiзу құқығындағы республикалық мемлекеттiк кәсiпорны     

      

Вопросы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2001 года N 983. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 29 октября 2004 г. N 1132 (P041132)

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 10 декабря 1999 года Z990493_  "О труде в Республике Казахстан" Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Положение о Министерстве труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;
      2) Положение о государственном инспекторе труда Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;
      3) Перечень государственных учреждений - территориальных органов Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;
      4) Перечень организаций, находящихся в ведении Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.
      2. Разрешить Министерству труда и социальной защиты населения Республики Казахстан иметь трех вице-министров.
      3. Признать утратившими силу:
      1) постановление Правительства Республики Казахстан от 9 апреля 1999 года N 394 P990394_  "Вопросы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1999 г., N 12, ст. 119);
      2) пункт 12 изменений и дополнений, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 августа 1999 года N 1093 P991093_  "О внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1999 г., N 40, ст. 343);
      3) пункт 13 изменений, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 сентября 1999 года N 1301 P991301_  "О внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1999 г., N 45, ст. 403).
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

     Премьер-Министр
     Республики Казахстан

                                        Утверждено
                                        Постановлением Правительства
                                        Республики Казахстан
                                        от 20 июля 2001 года N 983

                              Положение
          о Министерстве труда и социальной защиты населения
                        Республики Казахстан

                          1. Общие положения

      1. Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан (далее - Министерство) является центральным исполнительным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство, а также в пределах, предусмотренных законодательством, межотраслевую координацию в сфере деятельности, отнесенной к его компетенции.
      Министерство имеет территориальные органы в областях, городах Астане и Алматы. <*>
      Сноска. В пункт 1 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 июня 2002 г. N 662 P020662_ .
      2. Министерство осуществляет свою деятельность в соответствии с K951000_  Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента, Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Министерство является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также счета, открытые в установленном законодательством порядке.
      Министерство вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      Министерство имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      4. Министерство по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами Министра.
      5. Лимит штатной численности Министерства утверждается Правительством Республики Казахстан.
      6. Юридический адрес Министерства: 473000, город Астана, улица Манаса, 2.
      7. Полное наименование Министерства - государственное учреждение "Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан".
      8. Настоящее Положение является учредительным документом Министерства.
      9. Финансирование деятельности Министерства осуществляется из республиканского бюджета.
      Министерству запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Министерства.
      Если Министерству законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход республиканского бюджета.

         2. Основные задачи, функции и права Министерства

      10. Основными задачами Министерства являются:
      1) разработка и реализация основных направлений государственной политики в области труда, занятости, социальной защиты населения и эффективного использования трудовых ресурсов;
      2) участие в реализации государственной политики по снижению уровня безработицы и сокращению масштабов бедности;
      3) реализация государственной политики в области социального партнерства;
      4) реализация государственной политики в области накопительной пенсионной системы;
      4-1) реализация государственной политики в сфере социальной защиты инвалидов;
      4-2) реализация государственной политики в области обязательного социального страхования; 
      5) обеспечение государственного контроля за соблюдением законодательства о труде, охране труда, занятости, пенсионном обеспечении и социальной защите;
      6) (исключен) <*>

      Сноска. В пункт 10 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 31 октября 2003 г. N 1081  ; от 2 апреля 2004 г. N 379   (вступает в силу с 1 января 2005 г.).      
      11. Функциями Министерства, осуществляемыми в установленном законодательством порядке, являются:
      1) разработка Республиканской программы занятости населения и других программ в сфере деятельности, отнесенной к его компетенции;
      2) анализ, прогнозирование спроса и предложений на рабочую силу на основе создания единой информационной базы данных рынка труда;
      3) определение совместно с заинтересованными органами потребности в подготовке кадров в соответствии с потребностями рынка труда;
      4) участие в рассмотрении проектов инвестиционных контрактов с целью защиты внутреннего рынка труда;
      5) разработка и в пределах своей компетенции утверждение социальных нормативов и методики их расчета;
      6) разработка предложений и принятие мер по совершенствованию системы социальной защиты;
      7) разработка и реализация мер по адресной социальной защите населения, поддержке семьи, материнства, детства, инвалидов и членов их семей, а также других слоев населения, нуждающихся в социальной защите;
      8) участие в расчете величины прожиточного минимума;
      9) участие в разработке региональных программ по социально-трудовым вопросам;
      10) координация деятельности территориальных органов Министерства, организационно-методическое руководство и контроль за проведением медико-социальной экспертизы и реабилитацией инвалидов, информационно-статистический анализ инвалидности в республике;
      10-1) разработка проектов нормативных правовых актов в области социальной защиты инвалидов, в том числе в области медико-социальной экспертизы;
      10-2) разработка комплексных программ в области социальной защиты инвалидов;
      10-3) разработка нормативных правовых актов, методических рекомендаций по вопросам социального обслуживания, оказания протезно-ортопедической помощи, слухопротезирования и обеспечения тифлотехникой, специальными средствами передвижения инвалидов всех категорий;
      10-4) координация деятельности и методическое руководство областных (городов республиканского значения, столицы) управлений (департаментов) труда, занятости и социальной защиты населения и местных исполнительных органов;
      11) разработка методики начисления и выплаты пенсий, пособий из Государственного центра по выплате пенсий (далее - Государственный центр) и обеспечение их выплаты гражданам, в том числе находящимся за пределами Республики Казахстан, а также разработка предложений по изменению их размеров, условий назначения и порядка выплаты;
      12) назначение пенсионных выплат из Государственного центра;
      12-1) назначение социальных выплат из Государственного фонда социального страхования;
      13) назначение выплат государственных социальных пособий по инвалидности, по случаю потери кормильца, по возрасту, государственных специальных пособий по Списку N 1 и специальных государственных пособий из Государственного центра;
      14) участие в выработке государственной политики и разработке нормативных правовых актов по созданию и функционированию системы социального страхования;
      15) координация и взаимодействие с организациями по вопросам охраны труда;
      16) разработка нормативных правовых актов, направленных на улучшение условий и охраны труда, представление в Правительство Республики Казахстан ежегодных докладов о состоянии и мерах по улучшению условий и охраны труда;
      17) нормативное обеспечение безопасных условий труда;
      18) участие в совершенствовании нормативных правовых актов по вопросам организации нормирования и оплаты труда;
      19) разработка предложений по совершенствованию системы оплаты труда работников организаций, содержащихся за счет государственного бюджета, кроме государственных служащих;
      20) выработка рекомендаций по организации нормирования труда, согласование квалификационных требований для работников государственных учреждений на основе Единого тарифно-квалификационного справочника работ и профессий рабочих (ЕТКС), Квалификационного справочника должностей служащих (КС) и Классификатора занятий (КЗ);
      21) подготовка и реализация предложений по регулированию системы социального партнерства в области социальных и трудовых отношений, а также в пределах своей компетенции участие в разрешении трудовых конфликтов и обеспечение работы Республиканской трехсторонней комиссии по социальному партнерству;
      22) организация международных связей и сотрудничества в области труда, занятости и социальной защиты населения, проведение консультаций и переговоров по этим вопросам с иностранными государствами и международными организациями;
      23) исполнение функций администратора республиканских бюджетных программ;
      24) подготовка и переподготовка кадров системы Министерства;
      25) осуществление государственного контроля за соблюдением законодательства о труде, охране труда, занятости населения, социальной защите и пенсионном обеспечении;
      25-1) обеспечение контроля за своевременным и полным назначением социальных выплат и их получением;
      26) внедрение информационных технологий, систем обработки информации в области труда, занятости и социальной защиты населения;
      27) консультирование граждан и организаций по вопросам труда, занятости и социальной защиты;
      28) (исключен) <*>
      Сноска. В пункт 11 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 31 октября 2003 г. N 1081  ; от 2 апреля 2004 г. N 379  (вступает в силу с 1 января 2005 г.).
      12. Для реализации основных задач и осуществления возложенных на него функций Министерство имеет право в установленном законодательством порядке:
      1) запрашивать и получать от государственных органов Республики Казахстан, а также иных организаций документы, заключения, справочные и иные материалы, необходимые для осуществления функций, возложенных на Министерство;
      1-1) проверять достоверность документов, представленных для назначения социальных выплат;
      2) осуществлять координацию деятельности государственных органов по вопросам, входящим в компетенцию Министерства, давать разъяснения по применению законодательства в сфере труда, занятости и социальной защиты населения;
      2-1) давать необходимые разъяснения по вопросам назначения и получения социальных выплат;
      3) утверждать перечни производств, профессий и работ с вредными и опасными условиями труда, на которых ограничивается труд женщин и лиц, не достигших 18-летнего возраста;
      3-1) устанавливать степень утраты трудоспособности;
      4) принимать нормативные правовые акты по вопросам, отнесенным к его компетенции;
      5) устанавливает требования, необходимые для обеспечения безопасного труда и проведения работ по охране труда;
      5-1) устанавливать требования по приему и передаче  документов, необходимых для назначения социальных выплат;
      6) в пределах своей компетенции утверждать, согласовывать нормы по труду. Единый тарифно-квалификационный справочник работ и профессий рабочих (ЕТКС), Квалификационный справочник должностей служащих (КС), Классификатор профессий рабочих и должностей служащих (КПД), Классификатор занятий (КЗ), инструкции, давать разъяснения, рекомендации по вопросам организации нормирования и оплаты труда;
      7) вести уведомительную регистрацию региональных и отраслевых (тарифных) соглашений по социальным и трудовым отношениям;
      8) осуществлять контроль за соблюдением законодательства о труде, охране труда, занятости и пенсионном обеспечении;
      9) выдавать, приостанавливать и отзывать лицензии на деятельность, связанную с привлечением иностранной рабочей силы, а также вывозом рабочей силы из Республики Казахстан за границу;
      10) выдавать разрешения, в пределах установленной Правительством Республики Казахстан квоты, работодателям на привлечение иностранной рабочей силы для осуществления трудовой деятельности на территории Республики Казахстан;
      11) издавать бюллетени, журналы и другие печатные издания;
      12) (исключен) <*>
      Сноска. В пункт 12 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 2 апреля 2004 г. N 379  (вступает в силу с 1 января 2005 г.).     

                     3. Имущество Министерства 

      13. Министерство имеет на праве оперативного управления обособленное имущество. Имущество Министерства формируется за счет имущества, переданного ему государством, и состоит из основных фондов и оборотных средств, а также иного имущества, стоимость которых отражается в балансе Министерства.
      14. Имущество Министерства относится к республиканской собственности.
      15. Министерство не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом.
      Министерству может быть предоставлено право распоряжения имуществом в случаях и пределах, установленных законодательством. 

                4. Организация деятельности Министерства 


      16. Министерство и его территориальные органы образуют единую систему Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.
      17. Министерство возглавляет Министр.
      Министр назначается на должность и освобождается от должности Президентом Республики Казахстан по представлению Премьер-Министра Республики Казахстан.
      Министр имеет заместителей - вице-министров, назначаемых на должность и освобождаемых от должности Правительством Республики Казахстан по представлению Министра.
      18. Министр организует и руководит работой Министерства, несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Министерство задач и осуществление им своих функций.
      19. В этих целях Министр:
      1) определяет обязанности и круг полномочий вице-министров и руководителей структурных подразделений Министерства;
      2) в установленном законодательством порядке назначает на должности и освобождает от должностей работников Министерства, руководителей территориальных органов и подведомственных организаций;
      3) представляет Министерство во взаимоотношениях с государственными органами и иными организациями в соответствии с действующим законодательством;
      4) подписывает приказы;
      5) утверждает положения о территориальных органах Министерства и структурных подразделениях Министерства;
      6) утверждает структуру и штатную численность Министерства и его территориальных органов в пределах лимита их штатной численности, утвержденного Правительством Республики Казахстан;
      7) отменяет либо приостанавливает полностью или в части приказы руководителей территориальных органов Министерства, государственных организаций, находящихся в ведении Министерства;
      8) в установленном законодательством порядке решает вопросы поощрения, оказания материальной помощи, наложения дисциплинарных взысканий на сотрудников Министерства;
      9) принимает решения по другим вопросам, отнесенным к его компетенции. <*>
      Сноска. В пункт 19 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 июня 2002 г. N 662  P020662_   .
      20. Вице-министры в пределах своих обязанностей и полномочий, определенных Министром, подписывают приказы Министерства, не носящие нормативного характера.
      21. Министерство имеет Коллегию, являющуюся консультативно - совещательным органом при Министре. Численный и персональный состав Коллегии утверждается Министром. 

             5. Реорганизация и ликвидация Министерства

      22. Реорганизация и ликвидация Министерства осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

                                        Утверждено
                                        постановлением Правительства
                                        Республики Казахстан
                                        от 20 июля 2001 года N 983

                              Положение
                  о государственном инспекторе труда
           Министерства труда и социальной защиты населения
                        Республики Казахстан

                         1. Общие положения

      1. Государственные инспекторы труда Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан (далее - госинспектор труда) осуществляют контроль за соблюдением Законов Республики Казахстан от 10 декабря 1999 года Z990493_  "О труде в Республике Казахстан", от 22 января 1993 года Z933000_  "Об охране труда" и иных нормативных правовых актов о труде на территории Республики Казахстан.
      2. Госинспекторы труда в своей деятельности руководствуются K951000_  Конституцией, законами Республики Казахстан, актами Президента, Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами и настоящим Положением.
      3. К госинспекторам труда, осуществляющим государственный контроль за соблюдением законодательства о труде и об охране труда, относятся:
      1) Главный государственный инспектор труда Республики Казахстан - руководитель структурного подразделения государственной инспекции труда (далее - гострудинспекция) Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан (далее - Министерство);
      2) главные государственные инспекторы труда центрального исполнительного органа по труду Республики Казахстан - работники структурного подразделения гострудинспекции Министерства;
      3) главный государственный инспектор труда по области, городу Астане и Алматы - соответствующий заместитель руководителя областного, городов Астаны и Алматы территориального органа Министерства;
      4) государственные инспекторы труда по областям, городам и районам - работники гострудинспекции областных, городов Астаны и Алматы территориальных органов Министерства.

                2. Основные задачи, функции и права
                          госинспекторов труда

      4. Основными задачами госинспекторов труда являются:
      1) обеспечение государственного контроля за соблюдением работодателями законодательства Республики Казахстан о труде, об охране труда и в пределах своей компетенции иных нормативных правовых актов в сфере деятельности Министерства;
      2) рассмотрение обращений, заявлений и жалоб работников и работодателей по вопросам законодательства о труде и об охране труда.
      5. Госинспекторы труда в установленном законодательством порядке осуществляют следующие функции:
      1) контроль за соблюдением законодательства о труде, в том числе прав работников на равную оплату за равный труд без какой-либо дискриминации, отдых, условия труда, отвечающие требованиям безопасности и гигиены, на возмещение вреда, причиненного их здоровью или имуществу в связи с исполнением ими трудовых обязанностей;
      2) выявляют причины и обстоятельства, приводящих к нарушениям законодательства о труде и об охране труда посредством проверок жалоб и обследований, а также участвуют в разработке и принятии мер по реализации мероприятий, направленных на усиление работы по предупреждению нарушений законодательства о труде и охране труда;
      3) проводят анализ и обобщение причин нарушений трудового законодательства, нормативных актов в сфере охраны труда, техники безопасности и принимают меры по их устранению;
      4) участвуют в расследованиях несчастных случаев и профессиональных заболеваний на производстве и ведут их учет;
      5) проводят анализ состояния и причин производственного травматизма и профессиональных заболеваний, разрабатывают предложения по их профилактике;
      6) участвуют в работе комиссий по приемке в эксплуатацию законченных строительством или реконструкцией объектов производственного назначения;
      7) выдают по результатам проверок предписания об устранении выявленных нарушений трудового законодательства;
      8) осуществляют контроль и проверки по выполнению условий, оговоренных в разрешениях на привлечение иностранной рабочей силы;
      9) информируют работодателей, руководителей производственных подразделений о выявленных нарушениях трудового законодательства для принятия мер по их устранению, вносят предложения о привлечении виновных лиц к ответственности в случае неисполнения предписаний госинспекторов труда;
      10) осуществляют сбор, обобщение, систематизацию и анализ показателей, характеризующих состояние соблюдения организациями трудового законодательства;
      11) проводят разъяснительную работу по вопросам законодательства о труде и об охране труда в организациях, а также через средства массовой информации;
      12) иные функции, возложенные на госинспекторов труда Министерством в пределах своей компетенции.
      6. В целях реализации основных задач и осуществления своих функций госинспекторы труда в установленном законодательством порядке в пределах своей компетенции вправе:
      1) проводить проверки соблюдения организациями трудового законодательства;
      2) при предъявлении оформленного в установленном порядке постановления о проведении проверки и удостоверения беспрепятственно посещать в любое время организации в целях осуществления контроля и проверки соблюдения законодательства о труде и об охране труда;
      3) производить проверку выполнения условий, оговоренных в разрешениях на привлечение иностранной рабочей силы;
      4) запрашивать и получать от работодателей соответствующие документы и иную информацию, необходимую для выполнения функций, возложенных на госинспекторов;
      5) выдавать обязательные для исполнения работодателями предписания об устранении выявленных нарушений норм законодательства о труде и об охране труда, а также составлять протоколы о нарушениях, налагать административные взыскания и предъявлять исковые заявления в суд;
      6) давать разъяснения по вопросам, входящим в их компетенцию;
      7) приостанавливать (запрещать) эксплуатацию организаций (предприятий), отдельных производств, цехов, участков, рабочих мест и оборудования при выявлении нарушений законодательных и иных нормативных правовых актов по охране труда, которые создают угрозу жизни и здоровью работников, до устранения этих нарушений;
      8) запрещать выдачу и использование на рабочих местах спецодежды, спецобуви и других средств индивидуальной защиты, не отвечающих требованиям законодательства о труде и об охране труда;
      9) требовать отстранения от работы лиц, не прошедших обучение, инструктаж по технике безопасности, а также проверку на знание правил, норм и инструкций в соответствии с требованиями законодательства о труде и об охране труда;
      10) направлять в соответствующие правоохранительные органы информацию и материалы по фактам нарушений законодательства о труде и об охране труда;
      11) требовать от работодателей и соответствующих должностных лиц организаций создания условий для исполнения возложенных на госинспекторов труда функций;
      12) осуществлять иные права, предусмотренные законодательством.
      7. Госинспекторы труда обязаны сохранять государственную, служебную и коммерческую тайны, полученные при осуществлении своих должностных полномочий.
      8. Неправомерные действия госинспекторов труда могут быть обжалованы в порядке подчиненности главному государственному инспектору труда по области, городам Астане и Алматы, Главному государственному инспектору труда Республики Казахстан либо в судебном порядке.

                    3. Организация деятельности

      9. Деятельность госинспекторов труда по осуществлению государственного контроля за соблюдением законодательства о труде и об охране труда на территории Республики Казахстан организовывают соответствующие главные государственные инспекторы.
      10. Главный государственный инспектор труда Республики Казахстан:
      1) организует работу главных государственных инспекторов труда центрального исполнительного органа по труду Республики Казахстан;
      2) координирует работу гострудинспекции областных, городов Астаны и Алматы территориальных органов Министерства;
      3) организует разработку методических указаний для госинспекторов труда по осуществлению контроля за соблюдением законодательства о труде и об охране труда;
      4) в пределах своей компетенции обеспечивает исполнение установленного порядка расследования и учета несчастных случаев и иных повреждений здоровья работников, связанных с трудовой деятельностью;
      5) организует проведение мониторинга состояния соблюдения законодательства о труде и об охране труда по республике, а также анализа причин и обстоятельств несчастных случаев на производстве;
      6) организует подготовку информации и докладов в Правительство Республики Казахстан о состоянии соблюдения законодательства Республики Казахстан о труде и об охране труда;
      7) проводит прием, рассматривает письма, заявления и обращения граждан и организаций;
      8) дает заключения по разногласиям, возникшим в ходе расследования несчастных случаев на производстве, а также по вопросам законодательства о труде, об охране труда и иным нормативным правовым актам, регулирующим трудовые отношения;
      9) обеспечивает иные виды организации деятельности госинспекторов труда в соответствии с возложенными на него Министерством обязанностями.
      11. Главные государственные инспектора труда центрального исполнительного органа по труду Республики Казахстан:
      1) участвуют в разработке проектов законодательных и иных нормативных правовых актов, а также методических рекомендаций по осуществлению контроля за соблюдением законодательства о труде и об охране труда и иных нормативных правовых актов, относящихся к сфере деятельности Министерства;
      2) рассматривают письма, заявления и обращения граждан и организаций по вопросам, входящим в компетенцию госинспекторов труда;
      3) готовят информацию, справки и доклады о состоянии соблюдения законодательства о труде и об охране труда;
      4) осуществляют мониторинг состояния производственного травматизма по республике, а также проводят анализ причин и обстоятельств несчастных случаев на производстве, вносят предложения по их устранению и профилактике;
      5) участвуют в работе специальных комиссий по расследованию групповых несчастных случаев со смертельным исходом, образуемых приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;
      6) участвуют в подготовке семинаров по вопросам трудового законодательства и осуществления государственного контроля за соблюдением законодательства о труде и об охране труда, а также в организации учебы госинспекторов труда;
      7) осуществляют выезд на места для проверки работы государственных инспекторов труда по областям и городам Астане и Алматы и оказания им практической, методологической помощи и участия в проведении совместных обследований и проверок по соблюдению организациями трудового законодательства;
      8) осуществляют иные функции в соответствии с возложенными на них должностными обязанностями.
      12. Главные государственные инспекторы труда по областям и городам Астане и Алматы:
      1) планируют и организуют работу государственных инспекторов труда по областям и городам Астане и Алматы;
      2) осуществляют работу по обучению и повышению квалификации государственных инспекторов труда по областям и городам Астане и Алматы;
      3) рассматривают вопросы обоснованности применения государственными инспекторами труда по областям и городам Астане и Алматы мер воздействия к лицам, виновным в нарушении законодательства о труде и об охране труда;
      4) в случаях, установленных законодательством, определяют состав комиссий по специальному расследованию несчастных случаев на производстве;
      5) дают заключения по разногласиям, возникшим в ходе расследования несчастных случаев на производстве, а также по вопросам законодательства о труде, об охране труда и иным нормативным правовым актам, регулирующим трудовые отношения;
      6) осуществляют иные функции в соответствии с возложенными на них должностными обязанностями.
      13. Государственные инспекторы труда по областям и городам Астане и Алматы:
      1) осуществляют проверки организаций на предмет соблюдения законодательства о труде и об охране труда;
      2) рассматривают письма, заявления и обращения граждан и организаций по вопросам, входящим в их компетенцию;
      3) участвуют в работе специальных комиссий по расследованию несчастных случаев на производстве, образуемых приказами территориального органа Министерства;
      4) готовят отчеты, информации, справки и доклады о состоянии соблюдения законодательства о труде и об охране труда;
      5) осуществляют иные функции в соответствии с возложенными на них должностными обязанностями.
      14. Госинспекторы труда используют в своей работе бланки предписаний, формы отчетности и личные штампы, форма которых разрабатывается и утверждается Министерством.
      15. Госинспекторы труда при неисполнении или ненадлежащем исполнении своих служебных обязанностей несут ответственность в соответствии с законодательством.

                                        Утвержден
                                        постановлением Правительства
                                        Республики Казахстан
                                        от 20 июля 2001 года N 983

                              Перечень
         государственных учреждений - территориальных органов
           Министерства труда и социальной защиты населения
                      Республики Казахстан

     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Акмолинской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Актюбинском области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Алматинской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Атырауской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Восточно-Казахстанской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Жамбылской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Западно-Казахстанской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Карагандинской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Кызылординской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Костанайской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Мангистауской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Павлодарской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Северо-Казахстанской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по Южно-Казахстанской области".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по городу Астане".
     Государственное учреждение "Департамент труда и социальной защиты населения по городу Алматы".

                                       Утвержден
                                       постановлением Правительства
                                       Республики Казахстан
                                       от 20 июля 2001 года N 983

                                 Перечень
               организаций, находящихся в ведении Министерства
         труда и социальной защиты населения Республики Казахстан <*>

     
      Сноска. В Перечень внесены изменения - постановлением Правительства РК от 5 сентября 2001 г. N 1146 P011146_ ; от 13 августа 2004 г. N 854  .    

      Республиканское государственное казенное предприятие "Государственный центр по выплате пенсий Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"
      Республиканское государственное казенное предприятие "Информационно-аналитический центр по проблемам занятости Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"
      Республиканское государственное казенное предприятие "Курсы повышения квалификации кадров Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"
      Республиканское государственное казенное предприятие "Республиканский пансионат "Ардагер" для ветеранов войны и труда Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"
      Республиканское государственное казенное предприятие "Республиканский центр коррекции слуха Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"
      Республиканское государственное казенное предприятие "Республиканский центр экспериментального протезирования" Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"
      Республиканское государственное казенное предприятие "Республиканский научно-исследовательский институт по охране труда Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"
      Республиканское государственное предприятие "Алматинский протезно-ортопедический центр" (на праве хозяйственного ведения) Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан
      Республиканское государственное предприятие "Петропавловский протезно-ортопедический центр" (на праве хозяйственного ведения) Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан
      Республиканское государственное предприятие "Семипалатинский протезно-ортопедический центр" (на праве хозяйственного ведения) Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан
      Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Хозяйственное управление Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан"