"Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" Қазақстан Республикасының Заңын iске асыру жөнiндегi шаралар туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 желтоқсандағы N 1685 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 28 тамыздағы № 676 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 28.08.2015 № 676 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

      "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шiлдедегi Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Yкiметi қаулы етеді:

      1. Қоса берiлiп отырған Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмектi тағайындау және төлеу ережесi бекiтiлсiн.

      2. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкiмдерi:
      бiр айлық мерзiмде жергiлiктi өкiлдi органдармен келiсiм бойынша Учаскелік комиссиялар туралы ереженi әзiрлесiн және бекiтсiн;
      атаулы әлеуметтiк көмектi алу үшiн өтiнiш берушiнiң отбасының құрамы туралы мәлiметтi куәландыратын уәкiлеттi органды белгiленген тәртiппен анықтасын;
      өтiнiш берушiлердің атаулы әлеуметтiк көмектi тағайындату үшiн ұсынатын құжаттарын тегiн куәландыруды белгіленген тәртiппен қамтамасыз етсiн.

      3. Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң кейбiр шешiмдерiнің күшi қосымшаға сәйкес жойылды деп танылсын.

      4. Осы қаулы 2002 жылғы 1 қаңтардан бастап күшiне енедi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы   
Үкiметiнiң        
2001 жылғы 24 желтоқсандағы
N 1685 қаулысымен     
бекiтiлген     

Мемлекеттiк атаулы әлеуметтік көмектi тағайындау және төлеу ережесi

      Осы Ереже "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес (бұдан әрi - Заң) мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмектi (бұдан әрi - атаулы әлеуметтiк көмек) тағайындау және төлеу тәртiбiн белгiлейдi.

1. Жалпы ережелер

      1. Заңның 2-бабында көрсетiлген жеке адамдардың атаулы әлеуметтiк көмектi алуға құқығы бар.

      2. Атаулы әлеуметтiк көмек жергiлiктi бюджеттердің қаражаты есебiнен ақшалай нысанда көрсетiледi.

      3. Атаулы әлеуметтiк көмектi алу құқығы тоқсан сайын табысы туралы құжаттар ұсыну арқылы расталады.

2. Атаулы әлеуметтiк көмектi тағайындау тәртiбi

      4. Атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау үшін өтініш иесі өз атынан немесе отбасының атынан тұрғылықты жеріндегі уәкілетті органға немесе ол болмаса кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне жүгінеді. Жүгінген кезде өтініш иесі осы Ережеге 1234-қосымшаларда белгіленген нысандар бойынша өтініш, өтініш иесінің отбасы құрамы, өтініш иесінің отбасы мүшелерінің табысы, жеке қосалқы шаруашылығының бар-жоғы туралы мәліметтердің бланкілерін (бұдан әрі – құжаттар) тегін алады.
      Құжаттарды өтініш иесінің өзі толтырады және жеке басын куәландыратын құжатты, жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысқан жағдайда – еңбекке жарамды жастағы отбасы мүшелеріне әлеуметтік келісімшарт көшірмелерін көрсете отырып, оларды уәкілетті органға немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне тапсырады.
      Әлеуметтік келісімшарттың көшірмесін тапсыру өтініш иесінің және еңбекке жарамды жастағы отбасы мүшелерінің жүмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысқаннан алған табыстарына қарамай, оларға атаулы әлеуметтік көмек тағайындау құқығын береді.
      Өтініш иесі келесі тоқсанға атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға қайта өтініш берген жағдайда, осы Ережеге 234-қосымшаларда қамтылған мәліметтерде өзгерістер болмаған кезде осы Ережеге 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш бланкісі ғана толтырылады.
      Осы Ережеде көзделмеген басқа құжаттарды ұсынуды талап етуге жол берілмейді.
       Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2011.09.30 N 1123 (2012.01.01 қолданысқа енгізіледі) қаулысымен; өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 04.04.2014 N 322 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      5. Уәкілетті орган немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкімі өтініш иесінен құжаттарды алғаннан кейін оларды бірден тіркейді және осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес құжаттардың қабылданғаны туралы растау қағазын береді.
      Өтініш уәкілетті органда немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкімінде нөмірленген, тігілген және уәкілетті органның мөрімен бекітілген журналға тіркеледі.
      Уәкілетті орган немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкімі құжаттарды қабылдағаннан кейін үш жұмыс күні ішінде қорытынды дайындау үшін оларды учаскелік комиссияларға береді.
      Учаскелік комиссиялардың қызметі жергілікті өкілді органдармен келісілген және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік саясаттың іске асырылуын қамтамасыз ететін орталық атқарушы органның актісімен бекітілетін Учаскелік комиссиялар туралы үлгі ережеге сәйкес жергілікті атқарушы органдар бекітетін Учаскелік комиссиялар туралы ережелермен реттеледі.
      Учаскелік комиссиялар уәкілетті органнан немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкімінен құжаттарды алған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттар және (немесе) өтініш иесінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру (бұдан әрі – тексеру) нәтижелері негізінде қорытынды (6-қосымша) дайындайды және қорытынды дайындаған күні оны уәкілетті органға немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне береді.
      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 04.04.2014 N 322 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      5-1. Тексеру өтініш иесінің қатысуымен, ал ол болмаған жағдайда - отбасының кәмелетке толған іс-әрекетке қабілетті мүшелерінің бірінің қатысуымен жүргізіледі.
      5-2. Тексерудің мақсаты өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын және өтініш иесінің атаулы әлеуметтік көмек үшін өтініш беруіне байланысты мән-жайларды зерделеу болып табылады.
      5-3. Жүргізілген тексерудің нәтижелері бойынша учаскелік комиссия 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру актісін (бұдан әрі - тексеру актісі) жасайды оған комиссия мүшелері қол қояды.
      5-4. Учаскелік комиссия өтініш берушіні, ал ол болмаған жағдайда - отбасының тексеру жүргізуге қатысқан, кәмелетке толған іс-әрекетке қабілетті мүшелерінің біріне актіні қол қойғызып таныстырады.
      5-5. Өтініш иесінің, ал ол болмаған жағдайда - отбасының кәмелетке толған, іс-әрекетке қабілетті мүшелерінің бірінің тексеру жүргізуден бас тартуы учаскелік комиссияның барлық мүшелерінің қолы қойылған хаттамаға тіркеледі.
      Ескерту. 5-5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2011.09.30  N 1123(2012.01.01 қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.
      5-6. Өтініш иесі бір күнтізбелік жылдың ішінде қайта өтініш берген кезде тексеру жүргізу өтініш иесінің тұратын жері (бір әкімшілік-аумақтық бірлік шегінде), оның (отбасының) құрамы мен табысы өзгерген жағдайда ғана және өтініш иесі ұсынған мәліметтерді нақтылау қажет болған кезде жүзеге асырылады.
      Ескерту. 5-6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2011.09.30  N 1123(2012.01.01 қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      6. Кент, ауыл, ауылдық округ әкімі өтініш иелерінен құжаттарды қабылдап алған күннен бастап он бес жұмыс күнінен кешіктірмей, өтініш иелерінің құжаттарын учаскелік комиссиялардың қорытындыларын қоса бере отырып, уәкілетті органға тапсырады.
      Кент, ауыл, ауылдық округ әкімі қабылданған құжаттарды ұсынған кезде уәкілетті орган оларды бірден тіркейді.
      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 04.04.2014 N 322 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      7. Уәкілетті орган құжаттарды өтініш иесінен немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкімінен құжаттарды қабылдап алған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен учаскелік комиссия қорытындысын қарайды және облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімдері бекітетін нысан бойынша атаулы әлеуметтік көмек тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды. Өтініш иесіне қабылданған шешім туралы жазбаша хабарлайды, бас тартылған жағдайда – тағайындаудан бас тартудың себебін көрсетеді.
      Атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы немесе одан бас тарту туралы шешімге уәкілетті органның басшысы немесе оның міндетін атқарушы адам қол қояды.
      Адамның (отбасының) атаулы әлеуметтік көмекті тағайындатуға өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсан ішіндегі жиынтық табысын уәкілетті орган халықты әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз ететін орталық атқарушы орган белгілеген тәртіппен есептейді.
       Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2011.09.30  N 1123(2012.01.01 қолданысқа енгізіледі) қаулысымен; өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 04.04.2014 N 322 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      8. Атаулы әлеуметтiк көмектi тағайындау оны алуға өтiнiш берген айдан бастап ағымдағы тоқсанның соңына дейiнгi мерзiмге жүзеге асырылады.
      Өтiнiш берген ай деп құжаттарын қосып өтiнiш берген ай есептеледi.
      Қаражат жетiспеген кезде атаулы әлеуметтiк көмек өтiнiш тiркелген хронологиялық тәртiппен берiледi.

      9. Атаулы әлеуметтiк көмектің айлық мөлшерiн уәкiлеттi орган отбасының әрбiр мүшесi бойынша немесе адамға жан басына шаққанда орташа табысы мен облыстарда, республикалық маңызы бар қалада, астанада белгiленген кедейлiк шегi арасындағы айырма түрiнде есептейдi.
       Ескерту. 9-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.03.16. N 335 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен.

3. Атаулы әлеуметтiк көмектi төлеу тәртiбi

      10. Атаулы әлеуметтiк көмектi төлеу алушының таңдауы бойынша екiншi деңгейдегi банк арқылы, өзi таңдаған екiншi деңгейдегі банктегi немесе банк операцияларының тиiстi түрiне Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкiнiң лицензиясы бар ұйымдағы жеке шотының деректерiн көрсете отырып берген өтiнiшi негiзiнде жүзеге асырылады.

      11. Тағайындалған соманы алушылардың жеке шоттарына есептеу қаражаттың түсуiне қарай жүргiзiледi.

Ережеге 1-қосымша      

      Ескерту. 1-қосымшаға өзгерістер енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.03.16. N 335 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз), 2007.04.30. N 352 (2010.08.13 бастап қолданысқа енгізіледі), 2011.09.30 N 1123 (2012.01.01 қолданысқа енгізіледі); 04.04.2014 N 322 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулыларымен.

______________________________________
(тұрғылықты жерi, облыстық, аудандық)
уәкiлетті органға       
______________________________________
(тұрғылықты жері, ауданы)   
______________________________________
(көшесi, үй және пәтер N, телефоны)
мекен-жайы бойынша тұратын    
______________________________________
(Өтінiш иесiнiң аты, әкесінiң аты, тегi)

жеке басын куәландыратын құжаттың N
______________________________________
_________________ берген
берiлген күнi ________________________
ЖСН ________________________
жеке шотының № ________________________
Қызмет түрі __________________       

ӨТIНIШ

      Менiң отбасыма атаулы әлеуметтiк көмек тағайындауыңызды өтiнемiн.
      Менiң отбасым _____________ адамнан тұрады.
      Өтінішке белгіленген үлгідегi құжаттарды ұсынамын - 3 данада 2-4 қосымшалар.
      Мемлекеттiк атаулы әлеуметтік көмектi тағайындау үшін қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.
      Өзгерiстер пайда болған жағдайда олар туралы он жұмыс күні ішінде хабарлауға мiндеттенемiн.
      Жалған ақпарат және расталмаған (жасанды) құжаттарды ұсынғаны үшін жауапқа тартылатыным туралы ескертiлдім.
      Менің (менің отбасымның) табысымды Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығының дерекқорымен салыстырып тексеруге келісемін.

      20 __ ж. "___"_____________   _____________________
                                     (өтiнiш иесінiң қолы)

      Құжаттар қабылданды

      20 __ ж. "___"_____________   _____________________
                  (құжаттарды қабылдаған адамның А.Ә.Т. және қолы)

_________   Отбасының тiркелу нөмiрi
      Өтініш қоса беріліп отырған құжаттармен учаскелік комиссияға 20_ ж. "__" _________ берілді.
      20_ж. "___"________ қабылданды
      __________________________құжатты қабылдап алған учаскелік комиссия мүшесінің Т.А.Ә және қолы;
      уәкілетті органның құжаттардың ауылдың, ауылдық округтің әкімінен қабылданған күні туралы белгісі 20__ж. «__» _______ құжатты қабылдаған адамның Т.А.Ә., лауазымы, қолы _________________________ ___________________________________________________________________
                             (қию сызығы)

      Өзгерiстер пайда болған жағдайда олар туралы он жұмыс күні iшiнде хабарлауға мiндеттенемiн.
      Жалған ақпарат және расталмаған (жасанды) құжаттарды ұсынғаны үшін жауапқа тартылатыным туралы ескертiлдiм.
      Менің (менің отбасымның) табысымды Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығының дерекқорымен салыстырып тексеруге келісемін.

      өтiнiш иесiнің қолы ___________________

      Азамат _______________ қоса берiлiп отырған құжаттармен _____ дана, отбасының тiркелу нөмiрi _________ өтiніші 20 __ жылғы "___"_____________ қабылданды.

      Құжаттарды қабылдаған адамның А.Ә.Т., лауазымы, қолы_________

Ережеге 2-қосымша    

1-нысан     

      Отбасының тіркелу нөмірі ____________

Өтініш иесінің отбасы құрамы туралы мәліметтер
_________________________               _________________________
(Өтініш иесінің А.Ә.Т.)                        (мекен-жайы, тел.)

-------------------------------------------------------------------
N |     Отбасы мүшелерінің   | Өтініш иесіне туыстық |    Туған
   |          А.Ә.Т.          |     жақындығы         |    жылы
-------------------------------------------------------------------
___|__________________________|_______________________|____________
___|__________________________|_______________________|____________
___|__________________________|_______________________|____________
___|__________________________|_______________________|____________

      Өтініш иесінің қолы __________________    Күні ______________

      Отбасының құрамы туралы                   М.О.
      мәліметті растауға уәкілетті
      органның лауазымды адамының А.Ә.Т.      _____________________
                                                   (қолы)

Ережеге 3-қосымша      

      Ескерту. 3-қосымшаға өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2011.09.30 N 1123 (2012.01.01 қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

2-нысан       

      Отбасының тіркелу нөмірі ____________

Өтініш иесінің отбасы мүшелерінің 20__ жылғы ___ тоқсанда тапқан табысы
туралы мәліметтер
____________________________      _______________________________
     (А.Ә.Т.)                          (мекен-жайы, телефон)

N|Отбасы|Жұмыс орны, оқу| Құжаттармен    |Басқа да мәлімделген табыстар
|мүшеле.|орны (жұмыссыз.|расталған табыс.|------------------------------
|рінің  |дар жұмыспен   |тар сомасы      |кәсіп.  |шәкірт.|алимен.|та.
|Т.Ә.А. |қамту жөніндегі|----------------|керлік  |ақы    |ттер   |быс.
|       |уәкілетті ор.  | еңбек  |зейне. |қызмет. |       |       |тың
|       |ганның анықта. |қызметі.|тақы,  |тен     |       |       |өзге
|       |масымен тіркел.|нен     |жәрдем.|        |       |       |түр.
|       |ген фактісін   |        |ақы    |        |       |       |лері
|       |растайды)      |        |       |        |       |       |
-------------------------------------------------------------------------
|_______|_______________|________|_______|________|_______|_______|_____
|_______|_______________|________|_______|________|_______|_______|_____
|_______|_______________|________|_______|________|_______|_______|_____

      Өтініш иесінің қолы ____________________________

      Күні ________________________________

Ережеге 4-қосымша

       Ескерту. 4-қосымшаға өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2009.03.16. N 335 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен.       

3-нысан      

      Отбасының тіркелу нөмірі ____________

Жеке қосалқы шаруашылығының болуы туралы мәліметтер
____________________________           ____________________________
       (А.Ә.Т.)                          (мекен-жайы, тел.)



Саны/
өлшем
бірлігі

Үй жануарлары

Жасы

Мал
басының
саны

Саяжай


Ірі қара малы:
          сиыр
          бұқа



Бақша


Жылқы:
          бие
          айғыр



Жер учаскесі, соның ішінде үй іргесіндегі учаске


Түйе
Іңген



Шартты жер үлесі


Қой, ешкі



Мүліктік үлестік
жарна (берілген жылы)


Тауық, үйрек, қаздар





Шошқа



      Өтініш иесінің қолы _____________________________

      Күні ______________________
 

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті
тағайындау және төлеу ережесіне
5-қосымша          

      Ескерту. 5-қосымшамен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2009.03.16. N 335 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен, өзгерістер енгізілді - ҚР Үкіметінің 2011.09.30 N 1123 (2012.01.01 қолданысқа енгізіледі); 04.04.2014 N 322 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулыларымен.

___________________________________________
(елді мекен, аудан, облыс)     
уәкілетті органына
___________________________________________
(елді мекен, аудан)           ___________________________________________
(көшесі, үй және пәтер N, телефоны)  
мекен-жайы бойынша тұратын
___________________________________________
(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
жеке куәлігінің N ______________
______________________________берген
берілген күні ______________________
ЖСН ________________                 
жеке шотының № __________            
қызмет түрі_________________________ 

Өтініш
(Ереженің 4-тармағының 3 абзацында көзделген жағдайларда)

      Менің отбасыма атаулы әлеуметтік көмек тағайындауыңызды өтінемін.
      Менің отбасым____________ адамнан тұрады.
      Мемлекеттiк атаулы әлеуметтік көмектi тағайындау үшін қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.
      Мен бұрын Ережеге 2-4-қосымшаларда көрсеткен мәліметтерде өткен тоқсанда өзгерістер болған жоқ.
      Өзгерістер пайда болған жағдайда олар туралы он жұмыс күні ішінде хабарлауға міндеттенемін.
      Жалған ақпарат және расталмаған (жасанды) құжаттарды ұсынғаны үшін жауапқа тартылатыным туралы ескерту жасалды.
      Менің (менің отбасымның) табысымды Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығының дерекқорымен салыстырып тексеруге келісемін.
      20___ ж. "____" _____________ ______________________
                                     (өтініш берушінің қолы)

      Құжаттар қабылданды
      20___ ж. "___" ____________ ______________________
      (құжаттарды қабылдаған адамның Т.А.Ә. және қолы)
_______________________________Отбасының тіркелу нөмірі

      Өтініш учаскелік комиссияға
      20___ж. "___"_________ берілді.

      20____ж. "___"___________ қабылданды
      _______________________________құжаттарды қабылдаған учаскелік комиссия мүшесінің Т.А.Ә. және қолы;
      уәкілетті органның ауыл, ауылдық округ әкімінен құжаттарды қабылдаған күні туралы 20_ «__» _______ белгі, құжаттарды қабылдаған адамның лауазымы, қолы _______________________;
____________________________________________________________________
                           (қию сызығы)

      Мен бұрын Ережеге 2-4-қосымшаларда көрсеткен мәліметтерде өткен тоқсанда өзгерістер болған жоқ.
      Өзгерістер туындаған жағдайда олар туралы он жұмыс күні ішінде хабарлауға міндеттенемін.
      Жалған ақпарат және расталмаған (жасанды) құжаттарды ұсынғаны үшін жауапқа тартылатыным туралы ескерту жасалды.
      Менің (менің отбасымның) табысымды Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығының дерекқорымен салыстырып тексеруге келісемін.
      Өтініш берушінің қолы______________________
      Отбасының тіркелу нөмірі_________ азамат____________ өтініші 20__ жылғы "___" _____________ қабылданды.
      Құжаттарды қабылдаған адамның Т.А.Ә., лауазымы, қолы_________

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті
тағайындау және төлеу ережесіне
6-қосымша        

      Ескерту. 6-қосымшамен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2009.03.16. N 335 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен, өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2011.09.30 N 1123 (2012.01.01 қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

Учаскелік комиссияның N__қорытындысы

___ ______20__ж.

      Учаскелік комиссия "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабына сәйкес отбасының (өтініш берушінің)___________________________________________________________
                   (тегі, аты, әкесінің аты)
өтініш және оған қоса берілген құжаттарды қарап,
_____________________________________________________________________           (ұсынылған құжаттар және (немесе) өтініш берушінің
             материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің)
негізінде отбасына (тұлғаға) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек берудің_____________________________________________________ туралы
                 (қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)
қорытынды шығарады

      Комиссия төрағасы: __________________ _______________________
      Комиссия мүшелері: __________________ _______________________
                         __________________ _______________________
                         __________________ _______________________
                         ___________________ ______________________
                              (қолдары)           (Т.А.Ә.)

__дана қоса берілген құжаттармен қорытынды
20__ж. "__" ___ қабылданды

      Құжаттарды қабылдаған кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округ әкімінің немесе уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы __________________

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті
тағайындау және төлеу ережесіне
7-қосымша        

      Ескерту. 7-қосымшамен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2009.03.16. N 335 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулысымен, өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2011.09.30 N 1123 (2012.01.01 қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

Өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру
АКТІСІ

20__ж."___" _______
___________________
   (елді мекен)

      1. Өтініш берушінің Т.А.Ә.____________________________________
      2. Тұратын мекен-жайы ________________________________________
____________________________________________________________________
      3. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі) ______ адам, оның ішінде

N

Т.А.Ә.

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатысы

Білімі

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)

Өзін-өз жұмыс пен қамтуы

Жұмыс пен қамтылмауының себебі

Жұмыс пен қамту орган дарында жұмыссыз ретінде тіркелуі туралы деректер

Қоғамдық жұмыстарға, кәсіптік даярлауға (қайта даярлауға, біліктігін арттыруға) немесе жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер



















































      Барлық еңбекке қабілеттілері_______адам.
      Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендері _____ адам.
      "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Заңның 2-бабы 2-тармағының 2) тармақшасында көзделген себептер бойынша жұмыспен қамтылмағандары _____адам
      Жұмыспен қамтылмаудың басқа да себептері (іздеуде, бас бостандығынан айыру орындарында) ______ адам.
      Кәмілетке толмаған балалардың саны _____ адам, оның ішінде:
      толықтай мемлекеттік қамсыздандырудағы оқитындар ________адам;
      жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ____ адам, жылына оқу құны ______ теңге.
      4. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзге де - көрсету керек)
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
      Бөлме саны____________________________________________________
      Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар_________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Отбасының табысы:

N

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә.

Табыс түрі

Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер

бір айда

бір тоқсанда

























      5. Мыналардың:
      автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат, оны пайдаланғаннан түсетін табыс)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
      қазіргі уақытта өздері тұрып жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түсетін табыс)______________________
____________________________________________________________________
      6. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
      7. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі):
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
      8. Ата-аналардың балалар тәрбиесіне қатысуы:
      мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен қамтамасыз етілу_______________________________________________________________
____________________________________________________________________
тұратын санитарлық-эпидемиологиялық жағдайы_________________________
____________________________________________________________________

      Комиссия төрағасы:     ________________________
      Комиссия мүшелері:     _________________________

      _______________________  ________________________
      _______________________  ________________________
      _______________________  ________________________
              (қолы)                (Т.А.Ә.)
      Жасалған актімен таныстым:
____________________________________________________________________
               Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы

      Тексеру жүргізуден бас тартамын___________Т.А.Ә. және өтініш берушінің (немесе отбасының мүшелерінің бірінің) қолы, күні
_____________________________________________________________________
(өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)

Қазақстан Республикасы      
Үкіметінің            
2001 жылғы 24 желтоқсандағы    
N 1685 қаулысына         
қосымша           

Қазақстан Республикасы Үкіметінің күшін жойған кейбір шешімдерінің тізбесі

      1. "Аз қамтылған азаматтарға жергiлiктi (аймақтық) деңгейде арнайы әлеуметтiк көмек ұйымдастырудың тәртiбi туралы Үлгi ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1995 жылғы 22 ақпандағы N 188 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 1995 ж., N 7, 77-құжат).
      2. "Мұқтаж отбасыларына әлеуметтiк көмек көрсету кезiнде отбасы мүшесiнiң жиынтық табысына есептелетiн табыс түрлерiнiң тiзбесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1996 жылғы 15 мамырдағы N 604 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 1996 ж., N 21, 185-құжат).
      3. "Балалы отбасыларына әлеуметтiк көмек көрсету туралы Ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 21 наурыздағы N 382 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 1997 ж., N 13, 91-құжат).
      4. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1996 жылғы 15 мамырдағы N 604 қаулысына толықтыру енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 22 сәуірдегі N 604 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 1997 ж., N 16, 136-құжат).
      5. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 21 наурыздағы N 382 қаулысына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1998 жылғы 7 сәуірдегі N 292 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 1998 ж., N 10, 80-құжат).
      6. "Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1995 жылғы 22 ақпандағы N 188 қаулысына өзгерiстер енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1998 жылғы 29 мамырдағы N 490 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 1998 ж., N 16, 142-құжат).
      7. "Атаулы әлеуметтік көмек көрсетудің уақытша тәртібін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1999 жылғы 22 шілдедегі N 1036 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 1999 ж., N 38, 322-құжат).

О мерах по реализации Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2001 года № 1685. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 августа 2015 года № 676

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 28.08.2015 № 676 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи" Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемые Правила назначения и выплаты государственной адресной социальной помощи.
      2. Рекомендовать акимам областей, городов Астаны и Алматы:
      в месячный срок по согласованию с местными представительными органами разработать и утвердить Положения об участковых комиссиях;
      в установленном порядке определить орган, уполномоченный заверять сведения о составе семьи заявителя для получения государственной адресной социальной помощи;
      в установленном порядке обеспечить бесплатное заверение документов, представляемых заявителями для назначения адресной социальной помощи.
      3. Признать утратившими силу некоторые решения Правительства Республики Казахстан согласно приложению.
      4. Настоящее постановление вступает в силу с 1 января 2002 года.

      Премьер-Министр
     Республики Казахстан

                                               Утверждены
                                        постановлением Правительства
                                           Республики Казахстан
                                      от 24 декабря 2001 года N 1685

Правила
назначения и выплаты государственной
адресной социальной помощи

      Настоящие Правила в соответствии с Законом Республики Казахстан   "О государственной адресной социальной помощи" (далее - Закон) определяют порядок назначения и выплаты государственной адресной социальной помощи (далее - адресная социальная помощь).

1. Общие положения

      1. Право на адресную социальную помощь имеют физические лица, указанные в статье 2 Закона.
      2. Адресная социальная помощь оказывается в денежной форме за счет средств местных бюджетов.
      3. Право на получение адресной социальной помощи ежеквартально подтверждается предоставлением документов о доходах.

2. Порядок назначения адресной социальной помощи

      4. Для назначения адресной социальной помощи заявитель от себя лично или от имени семьи обращается в уполномоченный орган по месту жительства или при его отсутствии к акиму поселка, села, сельского округа. При обращении заявитель бесплатно получает бланки заявления, сведений о составе семьи заявителя, полученных доходах членов семьи заявителя, наличии личного подсобного хозяйства по формам, установленным приложениями 1234 к настоящим Правилам (далее – документы).
      Документы заполняются лично заявителем и сдаются в уполномоченный орган или акиму поселка, села, сельского округа при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в случае участия в активных мерах содействия занятости – копии социального контракта на членов семьи трудоспособного возраста.
      Предоставление копии социального контракта дает право назначения адресной социальной помощи заявителю и членам семьи трудоспособного возраста без учета дохода, получаемого от участия в активных мерах содействия занятости.
      В случае повторного обращения заявителя за назначением адресной социальной помощи на последующий квартал при отсутствии изменений в сведениях, содержащихся в приложениях 234 к настоящим Правилам, заполняется только бланк заявления по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам.
      Требование представления других документов, не предусмотренных настоящими Правилами, не допускается.
      Сноска. Пункт 4 в редакции постановления Правительства РК от 30.09.2011 № 1123 (вводится в действие с 01.01.2012); с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 04.04.2014 № 322 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      5. Уполномоченный орган или аким поселка, села, сельского округа после получения документов от заявителя сразу регистрирует и выдает подтверждение о их принятии согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      Заявление в уполномоченном органе или у акима поселка, села, сельского округа регистрируется в журнале, который пронумерован, прошнурован и скреплен печатью уполномоченного органа.
      Уполномоченный орган или аким поселка, села, сельского округа после принятия документов в течение трех рабочих дней передает их участковым комиссиям для подготовки заключения.
      Деятельность участковых комиссий регулируется положениями об участковых комиссиях, согласованными с местными представительными органами и утверждаемыми местными исполнительными органами в соответствии с Типовым положением об участковых комиссиях, утверждаемым актом центрального исполнительного органа, обеспечивающего реализацию государственной политики в сфере социальной защиты населения.
      Участковые комиссии в течение пяти рабочих дней со дня получения документов из уполномоченного органа или от акима поселка, аула, сельского округа готовят заключение (приложение 6) на основании представленных документов и (или) результатов обследования материального положения заявителя (семьи) (далее – обследование) и в день подготовки заключения передают его в уполномоченный орган или акиму поселка, села, сельского округа.
      Сноска. Пункт 5 в редакции постановления Правительства РК от 04.04.2014 № 322 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      5-1. Обследование проводится в присутствии заявителя, а в случае его отсутствия - одного из совершеннолетних дееспособных членов семьи.
      5-2. Целью обследования является изучение материального положения заявителя (семьи) и обстоятельств, в связи с которыми заявитель обратился за адресной социальной помощью.
      5-3. По результатам проведенного обследования участковая комиссия составляет Акт обследования материального положения заявителя (семьи) (далее - акт обследования), по форме согласно приложению 7, который подписывается членами комиссии.
      5-4. Участковая комиссия ознакамливает под роспись с актом обследования заявителя, а в случае его отсутствия - одного из совершеннолетних дееспособных членов семьи, в присутствии которого было проведено обследование.
      5-5. Отказ заявителя, а в случае его отсутствия - одного из совершеннолетних дееспособных членов семьи, в проведении обследования фиксируется в протоколе, который подписывают все члены участковой комиссии.
      Сноска. Пункт 5-5 в редакции постановления Правительства РК от 30.09.2011 № 1123 (вводится в действие с 01.01.2012). 
      5-6. При повторном обращении заявителя в течение одного календарного года проведение обследования осуществляется только в случаях изменения места жительства (в пределах одной административно-территориальной единицы), состава и доходов заявителя (семьи) и при необходимости - уточнения сведений, представленных заявителем.
      Сноска. Пункт 5-6 в редакции постановления Правительства РК от 30.09.2011 № 1123 (вводится в действие с 01.01.2012). 
      6. Аким поселка, села, сельского округа сдает документы заявителей с приложением заключений участковых комиссий в уполномоченный орган не позднее пятнадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителей.
      Уполномоченный орган при представлении акимом поселка, села, сельского округа принятых документов сразу их регистрирует.
      Сноска. Пункт 6 в редакции постановления Правительства РК от 04.04.2014 № 322 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      7. Уполномоченный орган в течение семи рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима поселка, села, сельского округа рассматривает принятые документы и заключения участковой комиссии и на их основании принимает решение по форме, утверждаемой акимами областей, города республиканского значения, столицы, о назначении адресной социальной помощи или отказе в назначении. О принятом решении письменно уведомляет заявителя, в случае отказа – указывает причины отказа в назначении.
      Решение о назначении адресной социальной помощи или отказе в ней подписывается руководителем уполномоченного органа или лицом, исполняющим его обязанности.
      Совокупный доход лица (семьи) исчисляется уполномоченным органом за квартал, предшествовавший кварталу обращения за назначением адресной социальной помощи, в порядке, определяемом центральным исполнительным органом, обеспечивающим реализацию государственной политики в сфере социальной защиты населения.
      Сноска. Пункт 7 в редакции постановления Правительства РК от 30.09.2011 № 1123 (вводится в действие с 01.01.2012); с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 04.04.2014 № 322 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8. Назначение адресной социальной помощи осуществляется с месяца обращения за ее получением на срок до конца текущего квартала. Месяцем обращения считается месяц подачи заявления с прилагаемыми документами.
      При недостаточности средств адресная социальная помощь предоставляется в хронологическом порядке регистрации заявления.
      9. Месячный размер адресной социальной помощи рассчитывается уполномоченным органом по каждому члену семьи или лицу в виде разницы между среднедушевым доходом и чертой бедности, установленной в областях, городе республиканского значения, столице.
       Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 16.03.2009 № 335 .

3. Порядок выплаты адресной социальной помощи

      10. Выплата адресной социальной помощи осуществляется через банки второго уровня по выбору получателя, на основании его заявления с указанием реквизитов лицевого счета в выбранном им банке второго уровня или в организации, имеющей лицензию Национального Банка Республики Казахстан на соответствующие виды банковских операций.
      11. Зачисление назначенных сумм на лицевые счета получателей производится по мере поступления средств.

Приложение 1 к Правилам

      Сноска. Приложение 1 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 16.03.2009 № 335; от 30.04.2007 N 352 (вводится в действие с 13.08.2010); от 30.09.2011 № 1123 (вводится в действие с 01.01.2012); от 04.04.2014 № 322 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

                             В уполномоченный орган
                             _____________________________________
                               (населенный пункт, район, область)
                             от___________________________________
                               (Фамилия, имя, отчество заявителя)
                             проживающего по адресу_______________
                                          (населенный пункт, район)
                             _____________________________________
                              (улица, N дома и квартиры, телефон)
                             документ, уд. личности N______ выдано
                             _____________________________________
                             дата выдачи _________________________
                             ИИН _________________________________
                             № лицевого счета ____________________
                             род занятия _________________________

                             Заявление

       Прошу назначить моей семье адресную социальную помощь.
     Моя семья состоит из _____ человек.
     К заявлению прилагаю документы установленного образца - приложения N 2-4 в количестве 3 штук.
     Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых для назначения государственной адресной социальной помощи.
     В случае возникновения изменений обязуюсь в течение десяти рабочих дней сообщить о них.
     Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной информации и недостоверных (поддельных) документов.
     Согласен (на) на сверку моих (моей семьи) доходов с данными базы
Государственного центра по выплате пенсий Министерства труда и социальной
защиты населения.
     "____"__________20__ г.  __________________

                             (подпись заявителя)
     Документы приняты

     "____"__________20__ г.  __________________________________________

                              (ФИО и подпись лица, принявшего документы)
     ------------------
     |                |    Регистрационный номер семьи
     ------------------

     Заявление с прилагаемыми документами передано в участковую комиссию
     "__"__________ 20__ г.
     Принято "__"________ 20__ г.
     ___________________________ Ф.И.О. и подпись члена участковой комиссии,
принявшего документы;
     отметка уполномоченного органа о дате приема документов от акима села, сельского округа «__»_________ 20__ г., Ф.И.О., должность, подпись лица, принявшего документы ________________
     _______________________________________________________________
                               (линия отреза)
 
      В случае возникновения изменений обязуюсь в течение десяти рабочих дней
сообщить о них.
     Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной информации и
недостоверных (поддельных) документов.
     Согласен (на) на сверку моих (моей семьи) доходов с данными базы
Государственного центра по выплате пенсий Министерства труда и социальной
защиты населения.

     Подпись заявителя _______________
     Заявление гр. ___________с прилагаемыми документами в количестве___ штук
с регистрационным номером семьи ________

     принято "____" _________20__ г.

     Ф.И.О., должность, подпись принявшего документы _____________________

Приложение 2 к Правилам
 

                                                                     Форма 1
     Регистрационный номер семьи _______________________
 

                         Сведения о составе семьи заявителя
     _________________________                   _________________________
         (Ф.И.О. заявителя)                       (домашний адрес, тел.)
     ---------------------------------------------------------------------
     | N |     Ф.И.О. членов семьи  | Родственное отношение |    Год     |
     |   |                          |     к заявителю       | рождения   |
     ---------------------------------------------------------------------
     |___|__________________________|_______________________|____________|
     |___|__________________________|_______________________|____________|
     |___|__________________________|_______________________|____________|
     |___|__________________________|_______________________|____________|
 

          Подпись заявителя ____________________    Дата ______________
 
          Ф.И.О. должностного лица органа,
     уполномоченного заверять
     сведения о составе семьи                _____________________
                                                   (подпись)

Приложение 3 к Правилам

      Сноска. Приложение 3 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 30.09.2011 № 1123 (вводится в действие с  01.01.2012).

Форма 2

          Регистрационный номер семьи ____________________________________

                                   Сведения
              о полученных доходах членов семьи заявителя

                        в ___ квартале 20__ года

     ____________________________           _______________________________
               (Ф.И.О.)                          (домашний адрес, тел.)
 
     --------------------------------------------------------------------------
N|Ф.И.О. |Место работы,  | Документально  |    Прочие заявленные доходы  |
|членов |учебы (безра-  |подтвержденные  |------------------------------|
|семьи  |ботные подт-   |суммы доходов   |от пред-|стипен-|алимен-|иные |
|       |верждают факт  |----------------|принима-|дии    |ты     |виды |
|       |регистрации    |  от    |пенсии,|тельской|       |       |дохо-|
|       |справкой       |трудовой|пособия|деятель-|       |       |да   |
|       |уполномоченного|деятель-|       |ности   |       |       |     |
|       |органа по      |ности   |       |        |       |       |     |
|       |вопросам       |        |       |        |       |       |     |
|       |занятости)     |        |       |        |       |       |     |
-------------------------------------------------------------------------|
_|_______|_______________|________|_______|________|_______|_______|_____|
_|_______|_______________|________|_______|________|_______|_______|_____|
_|_______|_______________|________|_______|________|_______|_______|_____|
 

          Подпись заявителя ______________________________
     Дата ________________________________

Приложение 4 к Правилам

       Сноска. Приложение 4 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 16.03.2009 № 335 .

                                                                Форма 3

     Регистрационный номер семьи ____________________________________

             Сведения о наличии личного подсобного хозяйства
     ____________________________           ____________________________
               (Ф.И.О.)                        (домашний адрес, тел.)
----------------------------------------------------------------------------------
                          |Кол-во/ |     Домашние животные       |Возраст|Кол-во |
                          |ед. изм |                             |       |(голов)|
-------------------------------------------------------------------------|--------
Дата                      |        |Крупный рогатый скот:        |       |       |
                          |        |                   коровы    |       |       |
                          |        |                   быки      |       |       |
Огород                    |        |Лошади:                      |       |       |
                          |        |                   кобылы    |       |       |
                          |        |                   жеребцы   |       |       |
Земельный участок, в том  |        |Верблюды                     |       |       |
числе приусадебный        |        |Верблюдицы                   |       |       |
Условная земельная доля   |        |Овцы, козы                   |       |       |
Имущественный пай         |        |Куры, утки, гуси             |       |       |
(год выдачи)              |        |                             |       |       |
                          |        |Свиньи                       |       |       |
----------------------------------------------------------------------------------
 
          Подпись заявителя _____________________________
     Дата ______________________

Приложение 5     
к Правилам назначения и
выплаты государственной
адресной социальной помощи

       Сноска. Правила дополнены приложением 5 в соответствии с постановлением Правительства РК от 16.03.2009 № 335; с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 30.09.2011 № 1123 (вводится в действие с 01.01.2012); от 04.04.2014 № 322 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

В уполномоченный орган
___________________________________
(населенный пункт, район, область)
от _________________________________
(фамилия, имя, отчество заявителя);
проживающего по адресу _____________
(населенный пункт, район),  
____________________________________
(улица, № дома и квартиры, телефон)
уд. личности № ____ выдано
____________________________________
дата выдачи ________________________
      ИНН ________________________________
      № лицевого счета ___________________
род занятия ________________________

Заявление
(в случаях, предусмотренных абзацем 3 пункта 4 Правил)

      Прошу назначить моей семье адресную социальную помощь.
      Моя семья состоит из ____ человек.
      Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых для назначения государственной адресной социальной помощи.
      За истекший квартал в сведениях, указанных мною ранее в приложениях 2 - 4 к Правилам, изменений не произошло.
      В случае возникновения изменений обязуюсь в течение десяти рабочих дней сообщить о них.
      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной информации и недостоверных (поддельных) документов.
      Согласен (на) на сверку моих (моей семьи) доходов с данными базы Государственного центра по выплате пенсий Министерства труда и социальной защиты населения.
      "__"_________ 20__ г. ____________________

            (подпись заявителя)
      Документы приняты
      "__"_________ 20__ г. ________________________________
           (Ф.И.О. и подпись лица, принявшего документы)
      ______________ Регистрационный номер семьи
      Заявление передано в участковую комиссию
      "__"__________ 20__ г.
      Принято "__"________ 20__ г.
      ______________ Ф.И.О. и подпись члена участковой комиссии, принявшего документы;
      отметка уполномоченного органа о дате приема документов от акима села, сельского округа «__»_________ 20__ г., Ф.И.О., должность, подпись лица, принявшего документы ____________________;
____________________________________________________________________
                              (линия отреза)

      За истекший квартал в сведениях, указанных мною ранее в приложениях к Правилам 2-4, изменений не произошло.
      В случае возникновения изменений обязуюсь в течение десяти рабочих дней сообщить о них.
      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной информации и недостоверных (поддельных) документов.
      Согласен (на) на сверку моих (моей семьи) доходов с данными базы Государственного центра по выплате пенсий Министерства труда и социальной защиты населения.

      Подпись заявителя _______________
      Заявление гр. _______________ с регистрационным номером
семьи __________ принято "__"_______ 20__ г.

      Ф.И.О., должность, подпись принявшего документы
      _______________________

Приложение 6    
к Правилам назначения и
выплаты государственной
адресной социальной помощи

      Сноска. Правила дополнены приложением 6 в соответствии с постановлением Правительства РК от 16.03.2009 № 335; с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 30.09.2011 № 1123 (вводится в действие с 01.01.2012).

  Заключение участковой комиссии № __

__ _________ 20__ г.

      Участковая комиссия в соответствии со статьей 5 Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи", рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы семьи (заявителя)
      ________________________________________;
        (фамилия, имя, отчество заявителя)
на основании
_____________________________________________________________________
      (представленных документов и (или) результатов обследования
            материального положения заявителя (семьи)
выносит заключение о ________________________________________________
                         (необходимости, отсутствии необходимости)
предоставления семье (лицу) государственной адресной социальной помощи
Председатель комиссии: ________________  __________________________
Члены комиссии: _______________________  __________________________
                _______________________  __________________________
                _______________________  __________________________
                _______________________  __________________________
                      (подписи)                     (Ф.И.О.)

Заключение с прилагаемыми документами
в количестве ____ штук
принято "__"____________ 20__ г. ________________________________________ Ф.И.О., должность, подпись работника, акима поселка, аула (села), аульного сельского округа) или уполномоченного органа, принявшего документы

Приложение 7    
к Правилам назначения и
выплаты государственной
адресной социальной помощи

      Сноска. Правила дополнены приложением 7 в соответствии с постановлением Правительства РК от 16.03.2009 № 335; с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 30.09.2011 № 1123 (вводится в действие с 01.01.2012).

АКТ
обследования материального положения заявителя (семьи)

      от "___" ________ 20__ г.
      ______________________
        (населенный пункт)

      1. Ф.И.О. заявителя ___________________________________________
      2. Адрес места жительства _____________________________________
      _______________________________________________________________
      3. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) ________ человек, в том числе:

Ф.И.О.

Дата
рож-
де-
ния

Родст-
венное
отно-
шение
к
заяви-
телю

Об-
ра-
зо-
ва-
ние

Заня-
тость
(место
работы,
учебы)

Самос-
тоя-
тель-
ная
заня-
тость

При-
чина
неза-
нято-
сти

Данные о
регист-
рации в
органах
занятос-
ти в
качестве
безра-
ботного

Сведения об
участии в
общественных
работах,
профессиональ-
ной подготовке
(переподготов-
ке, повышении
квалификации)
или в активных
мерах
содействия
занятости



















































      Всего трудоспособных _________ человек.
      Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости _______ человек.
      Незанятые по причинам, предусмотренным подпунктом 2) пункта 2 статьи 2 Закона "О государственной адресной социальной помощи" _______ человек.
      Другие причины незанятости (в розыске, в местах лишения свободы) ________ человек.
      Количество несовершеннолетних детей _______ человек, в том числе:
      обучающихся на полном государственном обеспечении _____ человек;
      обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе - _______ человек, стоимость обучения в год ________ тенге.
      4. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное - указать) ____________________
      Количество комнат _____________________________________________
      Расходы на содержание жилья ___________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Доходы семьи:

Ф.И.О. членов
семьи (в т.ч.
заявителя),
имеющих доход

Вид
дохода

Сумма дохода
за предыдущий
квартал
(тенге)

Сведения о личном подсобном
хозяйстве (приусадебный
участок, скот и птица), дачном
и земельном участке (земельной
доли)

за
месяц

за
квартал





































      5. Наличие:
      автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ, заявленные доходы от его эксплуатации) ____________________
      _______________________________________ _____________ иного жилья, кроме занимаемого в настоящее время (заявленные доходы от его эксплуатации) _______________________________________________________
_____________________________________________________________________
      6. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      7. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      8. Участие родителей в воспитании детей:
      обеспеченность школьными принадлежностями, одеждой, обувью ____
_____________________________________________________________________
      9. Санитарно-эпидемиологические условия проживания ____________

      Председатель комиссии:
      _________________________      _____________________
      Члены комиссии:
      ________________________      ______________________
      ________________________      ______________________
      ________________________      ______________________
      ________________________      ______________________
            (подпись)                      (Ф.И.О.)

      С составленным актом ознакомлен(а): ______________________
               Ф.И.О. и подпись заявителя

      От проведения обследования отказываюсь _______________ Ф.И.О. и
подпись заявителя (или одного из членов семьи), дата
_____________________________________________________________________
 (заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

                                            Приложение к
                                           постановлению Правительства
                                           Республики Казахстан
                                           от 24 декабря 2001 года N 1685

Перечень некоторых решений Правительства
Республики Казахстан, утративших силу

      1. Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 22 февраля 1995 года N 188 P950188_ "Об утверждении Примерного Положения о порядке организации адресной социальной помощи малообеспеченным гражданам на местном (региональном) уровне" (САПП Республики Казахстан, 1995 г., N 7, ст. 77).
      2. Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 мая 1996 года N 604 P960604_ "Об утверждении Перечня видов доходов, включаемых в совокупный доход члена семьи при оказании социальной помощи нуждающимся семьям" (САПП Республики Казахстан, 1996 г., N 21, ст. 185).
      3. Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 марта 1997 года N 382 P970382_ "Об утверждении Положения об оказании социальной помощи семьям, имеющим детей" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., N 13, ст. 91).
      4. Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 апреля 1997 года N 604 P970604_ "О внесении дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 15 мая 1996 года N 604" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., N 16, ст. 136).
      5. Постановление Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 1998 года N 292 P980292_ "О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 21 марта 1997 года N 382" (САПП Республики Казахстан, 1998 г., N 10, ст. 80).
      6. Постановление Правительства Республики Казахстан от 29 мая 1998 года N 490  P980490_   "О внесении изменений в постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 22 февраля 1995 года N 188 (САПП Республики Казахстан, 1998 г., N 16, ст. 142).
      7. Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 июля 1999 года N 1036  P991036_   "Об утверждении Временных правил оказания адресной социальной помощи" (САПП Республики Казахстан, 1999 г., N 38, ст. 322).