Бюджеттiк бағдарламаның паспортын жасау ережесiн бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2001 жылғы 28 желтоқсан N 1743. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2002.07.25. N 832 қаулысымен. ~P020832


     Бюджеттік бағдарламаның паспортын жасауға бірыңғай көзқарасты 
қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:
     1. Қоса беріліп отырған Бюджеттік бағдарламаның паспортын жасау 
ережесі бекітілсін.
     2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.
     
     Қазақстан Республикасының 
         Премьер-Министрі
     
                                               Қазақстан Республикасы
                                                     Үкiметiнiң
                                             2001 жылғы 28 желтоқсандағы
                                                  N 1743 қаулысымен
                                                     БЕКIТIЛГЕН
                   Бюджеттiк бағдарламаның паспортын
                              жасау ережесi
  
                           1. Жалпы ережелер


      1. Бюджеттiк бағдарламаның паспорты (бұдан әрi - Паспорт) бюджеттiк бағдарламалардың мониторингiн, iске асырылуын бағалауды және тиiмдiлiгiн бақылауды, сондай-ақ бюджеттiң атқарылуы сатысында бюджет қаражатының мақсатты жұмсалуын бақылауды қамтамасыз ету мақсатында әзiрленедi және бекiтiледi.
      2. Паспорт күтiлетiн нәтижелердi көрсете отырып, мерзiмдерi, ресурстары және орындаушылары бойынша келiсiлген, қойылған мақсатқа қол жеткiзуге бағытталған iс-шаралардың мақсатын және кешенiн анықтайды. Бұл ретте бағдарламаның мақсаты елдiң экономикалық дамуының стратегиялық басымдықтарын ескере отырып қойылуы тиiс.
      3. Бюджеттiк бағдарламаның мониторингiн, iске асырылуын бағалауды және тиiмдiлiгiн бақылауды қамтамасыз ету үшiн Паспорт бюджеттiк бағдарлама туралы толық ақпаратты қамтуы тиiс.
      4. Паспорттың мазмұны тиiстi қаржы жылына арналған республикалық немесе жергiлiктi бюджеттерде осы бағдарлама бойынша бекiтiлген бюджеттiк өтiнiмге және шығыстардың сомасына негiзделуi тиiс.
      5. Паспортты тиiстi қаржы жылына арналған республикалық немесе жергiлiктi бюджеттерде көзделген әрбiр бюджеттiк бағдарлама бойынша жыл сайын бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi әзiрлейдi.
      6. Бюджеттiк бағдарламалардың бiр әкiмшiсiнiң бюджеттiк бағдарламаларының паспорттары Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бiр қаулысымен немесе жергiлiктi атқарушы органның шешiмiмен бекiтiлуi мүмкiн.

                        2. Паспортты жасау тәртiбi

      7. Паспорт қосымшаға сәйкес нысан бойынша жасалады және өзiне мынадай тармақтарды қамтиды:
      1) Бюджеттiк бағдарламаның құны
      Осы тармақта, тиiстi қаржы жылына арналған республикалық немесе жергiлiктi бюджеттерде осы бағдарлама бойынша бекiтiлген шығыстардың сомасы көрсетiледi.
      2) Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
      Осы тармақта Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық кесiмдерi, оның iшiнде осы бағдарламаның мақсаттары мен мiндеттерiн iске асырудың қажеттiлiгiн анықтайтын тиiстi аумақты дамытудың экономикалық және әлеуметтiк бағдарламаларын бекiту туралы Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң қаулылары немесе жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi келтiрiледi.
      Бұл ретте нормативтiк құқықтық кесiмнiң атауын, күнiн және нөмiрiн толық көрсету, заңнамалық кесiмге сiлтеме жасаған жағдайда, баптардың нөмiрлерiн мiндеттi түрде көрсету керек.
      3) Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi
      Осы тармақта бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi келтiрiледi.
      Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi республикалық немесе жергiлiктi бюджеттердiң қаражаты, оның iшiнде үкiметтiк заемдар, жергiлiктi атқарушы органдардың заемдары, жоғары тұрған бюджеттен бiрлесiп қаржыландыру болуы мүмкiн.
      4) Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
      Бюджеттiк бағдарламаны орындау кезiнде қол жеткiзiлуi тиiс белгiлi бiр түпкi нәтиже бағдарламаның мақсаты болып табылады. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты айқын, нақты және қол жетiмдi болуы тиiс.
      Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты, ең алдымен, елдiң стратегиялық даму мiндеттерiн, елдiң әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарын, мемлекеттiк, салалық (секторлық) бағдарламаларды, аумақтарды дамытудың экономикалық және әлеуметтiк бағдарламаларын, сондай-ақ мемлекеттiк басқару функцияларын негiзге ала отырып қалыптастырылады.
      5) Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi
      Бағдарламаның мақсаты жеке мiндеттерге бөлiнедi, яғни басты мақсат бағдарлама шешiмдерiнiң жолдарын құрылымдау және бөлу жолымен неғұрлым жеке бөлiктерге бөлшектенедi.
      Бағдарламаның мiндеттерi бағдарламаның мақсатын көрсетедi және анық, айқын, нақты әрi тексерiлетiн болуы тиiс.
      Мiндеттер қойылған мақсаттарға жетудiң негiзгi кезеңдерiн бiлдiруi тиiс.
      6) Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
      Бюджеттiк бағдарламаның қойылған мақсаттары мен мiндеттерiне жету үшiн оны iске асыру жөнiндегi Iс-шаралар жоспары әзiрленуi тиiс.
      Iс-шаралар жоспары ұйымдастырушылық, экономикалық, техникалық және басқа да iс-қимылдар кешенiн бiлдiредi. Iс-шаралар жоспарында бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi нақты iс-қимылдар мен iс-шаралар осы iс-қимылдар көзделген кiшi бағдарламалар (олар болған жағдайда) бойынша көрсетiле отырып, жауапты орындаушылар (ведомстволық бағынысты мемлекеттiк мекемелер, мемлекеттiк кәсiпорындар және т.б.) және әрбiр iс-шараны iске асыру мерзiмдерi көрсетiледi.
      Iске асыру мерзiмдерi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi бағдарламаның мақсаттары мен мiндеттерiне жету жөнiндегi iс-шараларды орындауды жоспарлайтын уақыт аралығын анықтайды.
      Бюджеттiк бағдарламаны жоспарлау кезiнде бюджеттiк бағдарламаның негiзгi кезеңдерiн iске асыру мерзiмдерi ресурстарды жұмылдыруға, процестердi iске асыруға және нәтижелердi көрсетуге қанша уақыт қажет болатынын мүмкiндiгiнше түсiнуге негiзделген болуы тиiс.
      Бұл ретте, мемлекеттiк, салалық бағдарламаларды, аумақтарды дамытудың экономикалық және әлеуметтiк бағдарламаларын iске асыру мақсатында ұсынылатын мерзiмдер осы бағдарламаларда анықталған iске асыру мерзiмдерiне сәйкес келуi тиiс.
      7) Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
      Осы бөлiмде бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер және бағдарламаның мақсаттарына жету көрсеткiштерi көрсетiледi.
      Бағдарламадан күтiлетiн нәтижелер сандық және сапалық түрде көрсетiлуi тиiс, бағдарламаны iске асыру нәтижесiнде негiзгi көрсеткiштердiң өзгеру серпiнiн (мақсаттарға жету өлшемдерiн) көрсетуге болады. Бағдарламаның орындалу деңгейiн сипаттайтын көрсеткiштер қол жетiмдi және тексерiлетiн болуы тиiс.

                           3. Қорытынды ережелер

      8. Бюджеттiк бағдарламалардың паспорттары тиiстi қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заң немесе мәслихаттың жергiлiктi бюджет туралы шешiмi қабылданғаннан кейiн бiр ай iшiнде бекiтiлуi тиiс.
      9. Бекітілген паспортқа енгізілетін өзгерістер немесе толықтырулар,

егер ұсынылып отырған өзгерістер немесе толықтырулар бюджеттік 
бағдарламаның мақсаттарын, міндеттерін, іс-шаралар жоспарын, оны 
орындаудан күтілетін нәтижелерді өзгертуді көздейтін болса, тиісті бюджет 
комиссиясының оң қорытындысы болған кезде енгізіледі.  
                                                                Қосымша
________________________________
Бюджеттік бағдарламаның әкiмшісi
                        ______ жылға арналған
              ____________________________________________
                    (бюджеттiк бағдарламаның атауы)
                                ПАСПОРТЫ
1. Құны _____________
2. Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi
3. Бюджеттiк бағдарламаны қаржыландыру көздерi
4. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты
5. Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi
6. Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары.
___________________________________________________________________________
N! Бағдарлама! Кіші !Бағдарламалардың !  Бағдарламаны  ! Іске   ! Жауапты
 !    коды   ! бағд.!(кіші бағдарлама.!(кіші бағдарла. ! асыру  ! орындау.
 !           ! коды !  лардың) атауы  !маны) іске асыру! мерзімі!  шылар   
 !           !      !                 !   жөніндегі    !        ! 
 !           !      !                 !  іс-шаралар    !        ! 
___________________________________________________________________________
1     2         3           4                5             6         7
___________________________________________________________________________
     
___________________________________________________________________________
     
7. Бюджеттiк бағдарламаны орындаудан күтiлетiн нәтижелер
     
     
Мамандар:
     Багарова Ж.А.,
     Қасымбеков Б.А.
      
      


Об утверждении Правил составления паспорта бюджетной программы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 декабря 2001 года N 1743. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 25 июля 2002 года № 832 ~P020832 .

      В целях обеспечения единого подхода к составлению паспорта бюджетной программы Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемые Правила составления паспорта бюджетной программы.
      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.
     Премьер-Министр
     Республики Казахстан


                                           Утверждены 

постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 декабря 2001 года N 1743


             Правила составления паспорта бюджетной программы

                            1. Общие положения

      1. Паспорт бюджетной программы (далее - Паспорт) разрабатывается и утверждается в целях обеспечения мониторинга, оценки реализации и контроля эффективности бюджетных программ, а также контроля целевого расходования бюджетных средств на стадии исполнения бюджета.
      2. Паспорт определяет цель и комплекс согласованных по срокам, ресурсам и исполнителям мероприятий, направленных на достижение поставленной цели, с указанием ожидаемых результатов. При этом цель программы должна ставиться с учетом стратегических приоритетов экономического развития страны.
      3. Для обеспечения объективного мониторинга, оценки реализации и контроля эффективности бюджетной программы Паспорт должен содержать полную информацию о бюджетной программе.
      4. Содержание Паспорта должно исходить из бюджетной заявки и суммы расходов, утвержденной в республиканском или местных бюджетах по данной программе на соответствующий финансовый год.
      5. Паспорт разрабатывается администраторами бюджетных программ ежегодно по каждой бюджетной программе, предусмотренной в республиканском или местном бюджетах на соответствующий финансовый год.
      6. Паспорты бюджетных программ одного администратора бюджетных программ могут утверждаться одним постановлением Правительства Республики Казахстан или решением местного исполнительного органа.

                        2. Порядок составления Паспорта

      7. Паспорт составляется по форме согласно приложению и включает в себя следующие пункты:
      1) Стоимость бюджетной программы
      В данном пункте указывается сумма расходов, утвержденная по данной программе в республиканском или местных бюджетах на соответствующий финансовый год.
      2) Нормативная правовая основа бюджетной программы
      В данном пункте приводятся нормативные правовые акты Республики Казахстан, в том числе постановления Правительства Республики Казахстан или решения местных представительных органов об утверждении экономических и социальных программ развития соответствующей территории, определяющие необходимость реализации целей и задач данной программы.
      При этом следует полностью указывать наименование, дату и номер нормативного правового акта, в случае ссылки на законодательный акт обязательно указывать номер статей.
      3) Источники финансирования бюджетной программы
      В данном пункте приводятся источники финансирования бюджетной программы.
      Источниками финансирования бюджетной программы могут быть средства республиканского или местных бюджетов, в том числе правительственные займы, займы местных исполнительных органов, софинансирование из вышестоящего бюджета.
      4) Цель бюджетной программы
      Целью программы является определенный конечный результат, который должен быть достигнут при выполнении бюджетной программы. Цель бюджетной программы должна быть четкой, реалистичной и достижимой.
      Цель бюджетной программы формируется, исходя, прежде всего, из задач стратегического развития страны, индикативного плана социально- экономического развития страны, государственных, отраслевых (секторальных) программ, экономических и социальных программ развития территорий, а также функций государственного управления.
      5) Задачи бюджетной программы
      Цель программы разбивается на отдельные задачи, т.е. главная цель детализируется на более частные путем структуризации и выделения путей решений программы.
      Задачи программы отражают цель программы и должны быть ясными, четкими, конкретными и проверяемыми.
      Задачи должны представлять собой основные этапы достижения поставленных целей.
      6) План мероприятий по реализации бюджетной программы
      Для достижения поставленных целей и задач бюджетной программы должен быть разработан План мероприятий по ее реализации.
      План мероприятий представляет собой комплекс организационных, экономических, технических и других действий. В Плане мероприятий указываются конкретные действия и мероприятия по реализации бюджетной программы с указанием подпрограмм (в случае их наличия), по которым эти действия предусмотрены, ответственные исполнители (подведомственные государственные учреждения, государственные предприятия и др.) и сроки реализации каждого мероприятия.
      Сроки реализации определяют промежутки времени, в течение которых администратор бюджетных программ планирует выполнить мероприятия по достижению цели и задач программы.
      При планировании бюджетной программы сроки реализации основных этапов бюджетной программы должны быть по мере возможности основаны на понимании того, сколько времени потребуется на мобилизацию ресурсов, реализацию процессов и проявление результатов.
      При этом, сроки, которые предлагаются в целях реализации государственных, отраслевых программ, экономических и социальных программ развития территорий должны соответствовать срокам реализации, определенным в данных программах.
      7) Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы
      В данном разделе указываются ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы и показатели достижения цели программы.
      Ожидаемые результаты программы должны представляться в количественном и качественном выражении, можно показать динамику изменения основных показателей (критериев достижения цели) в результате реализации программы. Показатели, характеризующие уровень выполнения программы, должны быть доступными и проверяемыми.

                       3. Заключительные положения

      8. Паспорты бюджетных программ должны быть утверждены в течение одного месяца после принятия закона о республиканском бюджете или решения маслихата о местном бюджете на соответствующий финансовый год.
      9. Изменения или дополнения в утвержденный паспорт вносятся при

наличии положительного заключения соответствующей бюджетной комиссии, если 
предлагаемые изменения или дополнения предполагают изменение целей, задач, 
плана мероприятий, ожидаемых результатов выполнения бюджетной программы.
                                                            Приложение
     _________________________________
     Администратор бюджетной программы
                                    Паспорт
                  __________________________________________
                      (наименование бюджетной программы) 
                                 на ______ год
     1. Стоимость____________________
     2. Нормативно-правовая основа бюджетной программы
     3. Источники финансирования бюджетной программы
     4. Цель бюджетной программы
     5. Задачи бюджетной программы
     6. План мероприятий по реализации бюджетной программы
--------------------------------------------------------------------------
N|  Код   |  Код   |Наименование | Мероприятия  |  Сроки   |Ответственные|
 |програм-|подпрог-|  программ   |по реализации |реализации|исполнители  |
 |мы      |раммы   |(подпрограмм)|  программы   |          |             |
 |        |        |             |(подпрограммы)|          |             |
-|--------|--------|-------------|--------------|----------|-------------|
1|    2   |    3   |      4      |       5      |     6    |       7     |
-|--------|--------|-------------|--------------|----------|-------------|
-|--------|--------|-------------|--------------|----------|-------------|
-|--------|--------|-------------|--------------|----------|-------------|
     
     7. Ожидаемые результаты выполнения бюджетной программы
     
(Специалисты: Склярова И.В.,
              Умбетова А.М.)