Мемлекеттiк денсаулық сақтау жүйесi ұйымдарында ақылы медициналық қызметтер көрсету ережесiн және оларды көрсетуден түскен қаражатты пайдалану тәртiбiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2002 жылғы 25 шілде N 828. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2006.10.06. N 965 қаулысымен.

       Ескерту. Атауына өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 20006.01.06.  N 14  (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасында азаматтардың денсаулығын сақтау туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 19 мамырдағы  Заңына  сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:
     1. Қоса берiлiп отырған Мемлекеттiк денсаулық сақтау жүйесi  ұйымдарында ақылы медициналық қызметтер көрсету ережесi және оларды көрсетуден түскен қаражатты пайдалану тәртiбi бекiтiлсiн.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 20006.01.06.  N 14  (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен.  
     2. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.     

      Қазақстан Республикасының
     Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы       
Үкiметiнiң              
2002 жылғы 25 шілдедегі       
N 828 қаулысымен          
бекітілген              

       Мемлекеттiк денсаулық сақтау жүйесi ұйымдарында ақылы
       медициналық қызметтер көрсету ережесi және оларды
         көрсетуден түскен қаражатты пайдалану тәртiбi

       Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 20006.01.06.  N 14  (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз) қаулысымен.

  1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттiк денсаулық сақтау жүйесi ұйымдарында ақылы медициналық қызметтер көрсету ережесi және оларды көрсетуден түскен қаражатты пайдалану тәртiбi (бұдан әрi - Ереже) мемлекеттiк денсаулық сақтау жүйесi ұйымдарында (бұдан әрi - денсаулық сақтау ұйымдары) ақылы медициналық қызметтер көрсету және оларды көрсетуден түскен қаражатты пайдалану тәртiбiн белгiлейдi.

      2. Денсаулық сақтау ұйымдары азаматтар жүгiнген сәттен бастап заңнамада белгiленген тәртiппен оларға ақылы медициналық қызметтердiң уақтылы әрi сапалы көрсетiлуiне жауапты болады.

      3. Ақылы медициналық қызметтер Қазақстан Республикасының азаматтарына, шетелдiктерге және азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрi - емделушiлер) олардың тұрғылықты жерiне қарамастан көрсетiледi. 

      4. Осы Ережеде мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) тегiн медициналық көмектiң кепiлдi көлемi (бұдан әрi - ТМККК) - Қазақстан Республикасының барлық азаматтарына көрсетiлетiн және тiкелей республикалық және жергiлiктi бюджеттерден қаржыландырылатын Қазақстан Республикасының бүкiл аумағындағы бiрыңғай медициналық көмектiң көлемi;
      2) ақылы медициналық қызметтер - ТМККК тiзбесiне кiрмейтiн және халықтың жеке қаражатының, жұмыс берушi, ерiктi медициналық сақтандыру жүйесi қаражатының есебiнен, Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған басқа да көздерден төленетiн медициналық қызметтер;
      3) негiзгi (өмiрлiк маңызы бар) дәрiлiк заттардың тiзiмi - денсаулық сақтау саласындағы уәкiлеттi орган бекiтетiн, қауiпсiздiгi мен тиiмдiлiгi бойынша қолданыстағы ұқсастарының алдында артықшылықтары бар, ауруларды емдеу кезiнде мейлiнше жиi қолданылатын және ТМККК шеңберiнде тегiн дәрiлiк көмек көрсетуге арналған дәрiлiк заттардың тiзiмi;
      4) ақылы бөлiмшелер (палаталар) - ақылы негiзде ТМККК тiзбесiне кiрмейтiн медициналық қызметтер көрсетуге арналған денсаулық сақтау ұйымдарындағы бөлiмшелер (палаталар).

  2. Мемлекеттiк денсаулық сақтау жүйесi ұйымдарының ақылы медициналық қызметтер көрсету тәртiбi

      5. Денсаулық сақтау ұйымдары денсаулық сақтау бюджеттiк бағдарламалары әкiмшiсiмен келiсiм бойынша өздерi көрсететiн Ақылы медициналық қызметтер көрсету ережесiн бекiтедi (бұдан әрi - Ереже), онда мыналар болуы тиiс:
      1) денсаулық сақтау ұйымдарының ақылы медициналық қызметтер көрсетуге құқығын регламенттейтiн нормативтiк құқықтық кесiмдерге сiлтемелер;
      2) денсаулық сақтау ұйымдары көрсететiн, құны көрсетiлген ақылы медициналық қызмет түрлерiнiң тiзбесi;
      3) бюджет қаражаты есебiнен ТМККК шеңберiнде денсаулық сақтау ұйымдары көрсететiн медициналық қызметтер түрлерiнiң тiзбесi;
      4) ақылы медициналық қызметтер көрсететiн медицина қызметкерлерiнiң бiлiктiлiгi туралы мәлiметтер;
      5) ақылы медициналық қызметтер, оның iшiнде стационарлық медициналық көмек пен сервистiк қызметтер көрсету шарттары;
      6) азаматтардың жекелеген санаттарына арналған жеңiлдiктер туралы мәлiметтер;
      7) ақылы медициналық қызметтер көрсеткенi үшiн есеп айырысу рәсiмi;
      8) ақылы медициналық қызметтер көрсету бойынша есеп пен есеп берудi жүргiзу тәртiбi;
      9) ақылы медициналық қызметтер көрсетуге қатысатын медицина қызметкерлерiне еңбекақы төлеу шарттары.
      Ереже денсаулық сақтау ұйымдарының тiркеу орындарында, қабылдау бөлiмшелерiнде (бөлiмдерiнде) және барлық басқа бөлiмшелерiнде көрнекi ақпарат орындарына орналастырылады.

      6. Денсаулық сақтау ұйымдарында ақылы медициналық қызметтер көрсету үшiн дәрiгерлер мен орта медицина қызметкерлерiнiң жеке штат бiрлiктерi бөлiнедi, оларды ұстау ақылы медициналық қызметтер көрсетуден алынған қаражат есебiнен жүзеге асырылады. ТМККК шеңберiнде медициналық қызмет көрсететiн медицина қызметкерлерi ақылы медициналық қызметтер көрсетуге де қатыса алады.
      Ақылы медициналық қызметтер көрсетуге қатысатын медицина қызметкерлерiне еңбекақы төлеу шарттық негiзде белгiленедi.
      Емделушiлердiң талабы бойынша оларға ақылы медициналық қызметтер көрсетуге қатысатын медицина қызметкерлерiнiң бiлiктiлiгiн растайтын құжаттар ұсынылуы тиiс.

      7. Ақылы медициналық қызметтер стационарларда ақылы негiзде жатқызылған, сондай-ақ ТМККК шеңберiнде ем алатын емделушiлерге ТМККК тiзбесiне кiрмейтiн медициналық қызметтер үшiн көрсетiледi.

      8. ТМККК шеңберiнде емдеуде жүрген емделушiлерге ақылы медициналық қызметтер көрсетудiң әрбiр жағдайы, оның iшiнде денсаулық сақтау саласындағы уәкiлеттi орган бекiткен Негiзгi (өмiрлiк маңызы бар) дәрiлiк заттардың  тiзiмiне  енгiзiлмеген дәрiлiк заттармен қамтамасыз ету медициналық құжаттамада (Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрiнiң 2005 жылғы 8 шiлдедегi N 332 бұйрығымен бекiтiлген стационарлық науқастың 003/у нысаны бойынша медициналық картасы, 096/у нысаны бойынша босану тарихы, амбулаториялық науқастың 025/у нысаны бойынша медициналық картасы, 111/у нысаны бойынша жүктi және босанатын әйелдердiң жеке картасы, 004/1у нысаны бойынша дәрiгерлiк тағайындаулар парағы) көрсетiлуi және негiзделуi тиiс.
      Емделушiлердi Негiзгi (өмiрлiк маңызды) дәрiлiк заттардың тiзiмiне енгiзiлмеген дәрiлiк заттармен қамтамасыз ету емделушiнiң жазбаша келiсiмiмен ақылы негiзде жүзеге асырылады.

      9. Емделушiлердi ақылы негiзде емдеуге жатқызу денсаулық сақтау ұйымдарының ақылы бөлiмшелерiнде (палаталарында) жүзеге асырылады. Ақылы бөлiмшенiң (палатаның) төсектерiнiң саны денсаулық сақтаудың бюджеттiк бағдарламалары әкiмшiлерiнiң келiсiмi бойынша айқындалады.
      Ақылы негiзде емдеуге жатқызу кезiнде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, осы Ережеге қосымшаға сәйкес нысан бойынша емделушiмен шарт жасалады, онда стационарда болудың ережесi мен шарттары, емдеудiң құны мен ақы төлеу тәртiбi, тараптардың құқықтары, мiндеттерi мен жауапкершiлiгi көрсетiледi.

      10. Бюджет қаражаты есебiнен сатып алынған медициналық жабдық денсаулық сақтаудың бюджеттiк бағдарламалары әкiмшiсiмен келiсiм бойынша денсаулық сақтау ұйымының бiрiншi басшысы белгiлеген кесте бойынша белгiлi бiр уақытта ақылы медициналық қызметтер көрсету үшiн пайдаланылуы мүмкiн.

      11. Ақылы медициналық қызметтер көрсету кезiнде статистикалық есеп пен есепке алу-есеп беру медициналық құжаттамасын жүргiзу денсаулық сақтау саласындағы уәкiлеттi орган белгiлеген нысандар бойынша жүзеге асырылады.

      12. Мемлекеттiк мекемелердi қоспағанда, ақылы медициналық қызметтер көрсететiн денсаулық сақтау ұйымдары денсаулық сақтау саласындағы уәкiлеттi орган бекiткен есеп саясатына сәйкес ТМККК мен ақылы медициналық қызметтер көрсету бойынша жеке-жеке бухгалтерлiк есеп пен есеп беру жүргiзедi.

      13. Ақылы медициналық қызметтердiң бағалары медициналық, сервистiк қызметтер көрсетуге және өзге де қосымша шығыстарға байланысты шығындардың барлық түрлерi ескерiле отырып, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес айқындалады және жарты жылдықта көп дегенде бiр рет қайта қаралуы мүмкiн.
      Ақылы медициналық қызметтердiң бағалары ТМККК үшiн бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi белгiлейтiн ұқсас медициналық қызметтердiң тарифiнен төмен белгiленбейдi.

      14. Емделушiлермен қолма-қол ақша арқылы жүзеге асырылатын есеп айырысу фискальды жадысы бар бақылау-касса машиналарын мiндеттi түрде қолданып және емделушiге бақылау чегiн бере отырып, денсаулық сақтау ұйымының кассасы арқылы, қолма-қол ақшасыз есеп айырысу бойынша - денсаулық сақтау ұйымының "Ақылы қызметтерден түскен қаражат" ағымдағы шотына аудару жолымен жүргiзiледi.

      15. Ақылы негiзде медициналық көмек алған емделушiлерге денсаулық сақтау ұйымы:
      амбулаториялық-емханалық жағдайларда медициналық көмек көрсету кезiндегi тиiстi медицина қызметкерлерiнiң қорытындысын;
      стационарлық жағдайларда медициналық көмек көрсету кезiнде ауру тарихынан үзiндi көшiрменi;
      көрсетiлген медициналық көмек үшiн шығыстар туралы ақпаратты ұсынады.

  3. Мемлекеттiк денсаулық сақтау жүйесi ұйымдарының ақылы медициналық қызметтер көрсету шарттары

      16. Ақылы медициналық қызметтердi денсаулық сақтау ұйымдары аурудың бейiнi мен медициналық және дәрiгерлiк қызметке арналған лицензия сәйкес келген кезде көрсетедi.

      17. Денсаулық сақтау ұйымдары ақылы медициналық қызметтер көрсетудi мынадай жағдайларда жүзеге асырады: 
      1) емделушiлердiң бастамасы бойынша, оның iшiнде бастапқы медициналық-санитарлық көмек пен денсаулық сақтау ұйымдары мамандарының жолдамасынсыз диагностикалық және емдеу қызметтерiн көрсету кезiнде;
      2) Негiзгi (өмiрлiк маңызды) дәрiлiк заттардың тiзiмiне енгiзiлмеген дәрiлiк заттармен емдеу кезiнде;
      3) ТМККК тiзбесiне енбеген қымбат тұратын медициналық зерттеулер жүргізу кезiнде;
      4) шетелдiктерге және азаматтығы жоқ адамдарға ТМККК-ден тыс медициналық көмек көрсету кезiнде;
      5) тиiстi жолдамасыз санаторийлiк емдеу кезiнде;
      6) медициналық көрсетiмдерсiз медициналық-генетикалық зерттеулер кезiнде;
      7) жұмысқа орналасу және оқуға түсу үшiн азаматтарды медициналық тексеру кезiнде;
      8) кәсiпорынмен шарт бойынша, оның iшiнде ерiктi медициналық сақтандыру бойынша медициналық көмек көрсету кезiнде;
      9) денсаулық сақтау саласындағы уәкiлеттi орган белгiлейтiн стандарттардың сыртында қосымша сервистiк қызметтер көрсету кезiнде.

  4. Ақылы медициналық қызметтер көрсетуден түскен қаражатты пайдалану тәртiбi

      18. Ақылы медициналық қызметтер көрсетуден түскен қаражатты жұмсау үшiн денсаулық сақтау ұйымдары Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленетiн тәртiппен денсаулық сақтаудың бюджеттiк бағдарламаларының әкiмшiсi бекiтетiн шығыстар сметасын жасайды.

      19. Ақылы медициналық қызметтер көрсетуден алынған қаражат мынадай тәртiппен шығындарды өтеуге жiберiледi:
      ақылы медициналық қызметтер көрсетуге тiкелей қатысатын қызметкерлерге еңбекақы төлеуге, сондай-ақ қосымша ақшалай төлемдерге;
      өтемақы сипатындағы ақшалай төлемдерге;
      iссапар шығыстарын төлеуге;
      дәрi-дәрмектердi, шығыс материалдарын және медициналық мақсаттағы өзге де құралдарды сатып алуға;
      тамақ өнiмдерiн сатып алуға;
      коммуналдық қызметтерге, байланыс қызметiне, жылуға, электр энергиясына, ғимаратқа қызмет көрсету жөнiндегi қызметтерге, көлiк қызметтерiне ақы төлеуге;
      жабдықтар мен мүккәммалды, ғимараттарды ұстауға және ағымдағы жөндеуге;
      кадрлардың бiлiктiлiгiн арттыру мен қайта даярлауға (ақылы медициналық қызметтер көрсетуден алынатын қаражаттың жалпы көлемiнiң кемiнде 5 (бес) %-ы);
      күрделi сипаттағы шығындарға (ақылы медициналық қызметтер көрсетуден алынатын қаражаттың жалпы көлемiнiң 15 (он бес) %-ынан аспайтын).

      20. Денсаулық сақтау ұйымының бiрiншi басшысы ақылы қызметтер көрсетуден түсетiн қаражатты қатаң түрде мақсаты бойынша пайдалануға жауапты болады.

Мемлекеттiк денсаулық сақтау     
          жүйесi ұйымдарында ақылы медициналық
қызметтер көрсету ережесiне    
және оларды көрсетуден түскен   
қаражатты пайдалану тәртiбiне   
қосымша             

  Мемлекеттiк денсаулық сақтау жүйесi ұйымдарында ақылы медициналық қызметтер көрсетуге арналған үлгi шарт

      ____________________          ____ ж. "___"____________
        (Орналасқан жерi)

      Бұдан әрi Тапсырыс берушi деп аталатын
__________________________________________________________________,
(емделушiнiң тегi, аты, әкесiнiң аты, жеке басын куәландыратын
құжаттардың деректерi)

бiр тараптан және бұдан әрi Қызметтер көрсетушi деп аталатын _____
__________________________________________________________________
                   (Жарғы, Ереже және т.б)

негiзiнде әрекет ететiн __________________________________________
___________________________________________________________ атынан
    (мемлекеттiк медициналық ұйымның толық атауы)

__________________________________________________ екiншi тараптан
(уәкiлеттi адамның лауазымы, тегi, аты, әкесiнiң аты)

мына төмендегiлер туралы осы Шартты (бұдан әрi - Шарт) жасасты:

  1. Шарттың мәнi

      1. Қызметтер көрсетушi Шартқа __ қосымшаға сәйкес ақылы медициналық қызметтер көрсетедi.
      2. Тапсырыс берушi Шартқа ___ қосымшаға сәйкес тарифтер бойынша Қызметтер көрсетушiге шығындарды өтеудi жүзеге асырады.    

   2. Ақылы медициналық қызметтер көрсеткенi үшiн өзара есеп айырысу рәсiмi

      3. Шарттың сомасы _____________________ теңгенi құрайды.

      4. Тапсырыс берушi Қызметтер көрсетушi ұсынған шотқа сәйкес iс жүзiнде көрсетiлген медициналық көмектiң көлемi бойынша Қызметтер көрсетушiнiң қызметтерiне ақы төлеудi жүзеге асырады.
      5. Шартты жасасқан сәтте Шарттың жалпы сомасының 80 пайыздан аспайтын мөлшерiнде Қызметтер көрсетушiге аванс беруге рұқсат етiледi, қалған сома шотты ұсыну бойынша стационардан шыққан сәтте төленедi.
      6. Қажет болған кезде iс жүзiнде көрсетiлген медициналық көмектiң көлемi ескерiле отырып, емдеу процесiнде шарттың сомасын түзетуге жол берiледi, қосымша сома мен оны төлеу тәсiлi емделушiмен келiсiледi және шартқа қосымша келiсiм түрiнде ресiмделедi.
      7. Қызметтер көрсетушi Тапсырыс берушiге қолма-қол ақшаны қабылдағанын растайтын құжат (фискальдық чек, кассалық кiрiс ордерi) бередi.
      8. Ем алу курсы мерзiмiнен бұрын тоқтатылған жағдайда Қызметтер көрсетушi Тапсырыс берушiге науқастың стационарда болудың белгiленген режимiн бұзуына орай мерзiмiнен бұрын шығару жағдайларын қоспағанда, төленген сома мен көрсетiлген медициналық көмектiң iс жүзiндегi құны арасындағы айырманы төлейдi.

  3. Тараптардың мiндеттерi

      9. Қызметтер көрсетушi:
      ауруларды диагностикалау мен емдеудiң мерзiмдiк хаттамаларына сәйкес, хаттамалар болмаған кезде жалпыға бiрдей қабылданған тәсiлдерге сәйкес медициналық көрсетiмдер бойынша медициналық қызметтер көрсетудi қамтамасыз етуге;
      емделушiлердiң емдеу нәтижелерiне қанағаттанушылығының ең жоғары деңгейiн қамтамасыз ету үшiн барлық шараларды қабылдауға;
      жүргiзiлiп жатқан ем шеңберiнде осы немесе өзге де қызметтердi көрсетуге арналған жағдайлар болмаған жағдайда, осы қызметтi көрсетудi басқа медициналық ұйымда ұйымдастыруға және оған ақы төлеуге;
      көрсетiлген медициналық және сервистiк қызметтердiң түрлерiн көрсете отырып, Тапсырыс берушiге белгiленген мерзiмде шот ұсынуға;
      Тапсырыс берушiге осы Шарттың орындалуына тексеру жүргiзу үшiн барлық қажеттi медициналық және қаржылық құжаттаманы ұсынуға мiндеттi.
      10. Тапсырыс берушi:
      дәрiгерлiк ұйғарымдарды орындауға, аурухана режимiн сақтауға;
      көрсетiлген медициналық көмек үшiн ақы төлеудi уақтылы жүргiзуге мiндеттi.

  4. Тараптардың құқықтары

      11. Тапсырыс берушiнiң:
      ақылы бөлiмшеде (палатада) жұмыс iстейтiндердiң iшiнен емдеушi дәрiгердi таңдауға;
      жүргiзiлген емнiң сапасы мен дәрiгерлiк тағайындаулардың негiздiлiгiне сараптаманы жүзеге асыруға құқығы бар.
      12. Қызметтер көрсетушiнiң:
      Тапсырыс берушi аурухана режимiн бұзған және дәрiгерлiк ұйғарымдарды орындамаған жағдайда емдеудi мерзiмiнен бұрын тоқтатуға құқығы бар.

  5. Тараптардың жауапкершiлiгi

      13. Қызметтер көрсетушi:
      ақылы медициналық қызмет көрсету бойынша тәртiп бұзушылық жағдайларына жол бергенi үшiн (тиiстi көлемдегi және сападағы медициналық қызметтер көрсетпеу, тегiн медициналық көмектiң кепiлдi көлемiне кiретiн қызметтер үшiн азаматтардан ақы алу, нақ сол медициналық қызметтi көрсеткенi үшiн екi рет: емделушiден және бюджет қаражатынан ақы алу) жауаптылықта болады.
      14. Тапсырыс берушi Қызметтер көрсетушiге iс жүзiнде көрсетiлген медициналық көмек үшiн шығындарды уақтылы өтемегенi үшiн жауапты болады.
      15. Қызметтер көрсетушi тарапынан Медициналық көмек көрсету жөнiндегi шарт талаптарының бұзылуы Шарттың күшiн жоюға және Шарт сомасының _______ мөлшерiнде Қызметтер көрсетушiнiң тұрақсыздық айыбын төлеуiне әкеп соқтыруы мүмкiн.
      16. Тапсырыс берушi тарапынан Медициналық көмек көрсету жөнiндегi шарт талаптарының бұзылуы Шарттың күшiн жоюға және Шарт сомасының _____ мөлшерiнде Тапсырыс берушiнiң тұрақсыздық айыбын төлеуiне әкеп соқтыруы мүмкiн.

  6. Шартты өзгерту және бұзу

      17. Осы Шарттың талаптары тараптардың жазбаша келiсiмi бойынша өзгертiлуi және толықтырылуы мүмкiн.
      18. Шартты мерзiмiнен бұрын бұзу ниетi туралы тараптар бiр-бiрiн алдын ала хабардар етуге мiндеттi.

  7. Қорытынды ережелер

      19. Тараптардың бiрде-бiрiнiң өздерiнiң осы Шарт бойынша мiндеттемелерiн екiншi тараптың жазбаша келiсiмiнсiз үшiншi тарапқа беруге құқығы жоқ.
      20. Осы Шарт бiрдей заң күшi бар екi данада жасалған, бiр данасы - Тапсырыс берушiде, екiншiсi Қызметтер көрсетушiде болады.
      21. Осы Шарт тараптар оған қол қойған күнiнен бастап күшiне енедi және тараптар осы Шарт бойынша барлық мiндеттемелердi орындаған сәтке дейiн қолданылады.

  8. Тараптардың мекен-жайлары мен деректемелерi:

      Қызметтер көрсетушi:                 Тапсырыс берушi:
      __________                           __________

Об утверждении Правил оказания платных медицинских услуг в организациях государственной системы здравоохранения и порядка использования средств от их оказания

Постановление Правительства Республики Казахстан от 25 июля 2002 года N 828. Утратило силу постановлением Правительства РК от 6 октября 2006 года N 965

 
      Постановление Правительства Республики Казахстан от 25 июля 2002 года N 828 утратило силу постановлением Правительства РК от 6 октября 2006 года N  965 .
 
 
      Сноска. В название внесены изменения - постановлением Правительства РК от 6 января 2006 года N  14  (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
 
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 19 мая 1997 года  Z970111_  "Об охране здоровья граждан в Республике Казахстан" Правительство Республики Казахстан постановляет: 
      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания платных медицинских услуг в организациях государственной системы здравоохранения и порядок использования средств от их оказания.  <*>
      Сноска. В пункт 1 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 6 января 2006 года N  14  (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания. 

     Премьер-Министр
  Республики Казахстан

                                                   Утверждены 
                                        постановлением Правительства
                                              Республики Казахстан 
                                           от 25 июля 2002 г. N 828

  Правила
оказания платных медицинских услуг в организациях государственной системы здравоохранения и порядок использования средств от их оказания  <*>

     Сноска. Правила в редакции - постановлением Правительства РК от 6 января 2006 года N  14  (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

                       1. Общие положения

      1. Настоящие Правила оказания платных медицинских услуг в организациях государственной системы здравоохранения и порядок использования средств от их оказания (далее - Правила) определяют порядок оказания платных медицинских услуг в организациях государственной системы здравоохранения (далее - организации здравоохранения) и порядок использования средств от их оказания.
      2. Организация здравоохранения несет ответственность за своевременное и качественное оказание платных медицинских услуг гражданам с момента их обращения в порядке, установленном законодательством.
      3. Платные медицинские услуги оказываются гражданам Республики Казахстан, иностранцам и лицам без гражданства независимо от их места жительства (далее - пациенты).
      4. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) гарантированный объем бесплатной медицинской помощи (далее - ГОБМП) - единый на всей территории Республики Казахстан объем медицинской помощи, оказываемой всем гражданам Республики Казахстан и финансируемой непосредственно из республиканского и местных бюджетов;
      2) платные медицинские услуги - медицинские услуги, не входящие в перечень ГОБМП и оплачиваемые за счет собственных средств населения, средств работодателя, системы добровольного медицинского страхования, других источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан;
      3) список основных (жизненно-важных) лекарственных средств - список утверждаемый уполномоченным органом в области здравоохранения лекарственных средств, имеющих преимущества перед существующими аналогами по безопасности и эффективности, наиболее часто применяемые при лечении болезней и предназначенные для оказания бесплатной лекарственной помощи в рамках ГОБМП;
      4) платные отделения (палаты) - отделения (палаты) в организациях здравоохранения, предназначенные для оказания медицинских услуг, не входящих в перечень ГОБМП, на платной основе.

   

  2. Порядок оказания платных медицинских услуг организациями 
государственной системы здравоохранения

      5. Организациями здравоохранения по согласованию с администратором бюджетных программ здравоохранения утверждается Положение об оказании ими платных медицинских услуг (далее - Положение), которое должно содержать:
      1) ссылки на нормативные правовые акты, регламентирующие право организации здравоохранения на оказание платных медицинских услуг;
      2) перечень видов платных медицинских услуг с указанием стоимости, оказываемых организацией здравоохранения;
      3) перечень видов медицинских услуг, оказываемых организацией здравоохранения в рамках ГОБМП за счет бюджетных средств;
      4) сведения о квалификации медицинских работников, оказывающих платные медицинские услуги;
      5) условия оказания платных медицинских услуг, в том числе стационарной медицинской помощи и сервисных услуг;
      6) сведения о льготах для отдельных категорий граждан;
      7) процедуру расчетов за оказание платных медицинских услуг;
      8) порядок ведения учета и отчетности по оказанию платных медицинских услуг;
      9) условия оплаты труда медицинских работников, участвующих в оказании платных медицинских услуг.
      Положение размещается в местах наглядной информации в регистратурах, приемных отделениях (покоях) и во всех других отделениях организаций здравоохранения.
      6. Для оказания платных медицинских услуг в организациях здравоохранения выделяются отдельные штатные единицы врачей и средних медицинских работников, содержание которых осуществляется за счет средств, полученных от оказания платных медицинских услуг. Медицинские работники, оказывающие медицинские услуги в рамках ГОБМП, могут также участвовать в оказании платных медицинских услуг.
      Оплата труда медицинских работников, участвующих в оказании платных медицинских услуг, определяется на договорной основе.
      По требованию пациентов им должны быть предоставлены документы, подтверждающие квалификацию медицинских работников, участвующих в оказании платных медицинских услуг.
      7. Платные медицинские услуги в стационарах оказываются пациентам, госпитализированным на платной основе, а также получающим лечение в рамках ГОБМП за оказание медицинских услуг, не входящих в перечень ГОБМП.
      8. Каждый случай оказания платной медицинской услуги пациентам, находящимся на лечении в рамках ГОБМП, в том числе обеспечение лекарственными средствами, не включенными в  Список  основных (жизненно-важных) лекарственных средств, утвержденных уполномоченным органом в области здравоохранения, должен быть отражен и обоснован в медицинской документации (медицинская карта стационарного больного по форме 003/у, история родов по форме 096/у, медицинская карта амбулаторного больного по форме 025/у, индивидуальная карта беременных и родильниц по форме 111/у, лист врачебных назначений по форме 004/1у, утвержденные приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 8 июля 2005 года N 332).
      Обеспечение пациентов лекарственными средствами, не включенными в Список основных (жизненно-важных) лекарственных средств, осуществляется на платной основе с письменного согласия пациента.
      9. Госпитализация пациентов на платной основе осуществляется в платные отделения (палаты) организации здравоохранения. Число коек платного отделения (палаты) определяется по согласованию с администратором бюджетных программ здравоохранения.
      При госпитализации на платной основе заключается договор с пациентом, где указываются правила и условия пребывания в стационаре, стоимость и порядок оплаты лечения, права, обязанности и ответственность сторон в соответствии с законодательством Республики Казахстан, по форме согласно приложению к настоящим Правилам.
      10. Медицинское оборудование, приобретенное за счет бюджетных средств, может использоваться для оказания платных медицинских услуг в определенное время по графику, установленному первым руководителем организации здравоохранения по согласованию с администратором бюджетных программ здравоохранения.
      11. Статистический учет и ведение учетно-отчетной медицинской документации при оказании платных медицинских услуг осуществляются по формам, установленным уполномоченным органом в области здравоохранения.
      12. Организациями здравоохранения, оказывающими платные медицинские услуги, за исключением государственных учреждений, ведутся бухгалтерский учет и отчетность раздельно по оказанию ГОБМП и платным медицинским услугам, в соответствии с учетной политикой, утвержденной уполномоченным органом в области здравоохранения.
      13. Цены на платные медицинские услуги определяются в соответствии с законодательством Республики Казахстан, с учетом всех видов затрат, связанных с оказанием медицинских, сервисных услуг и иных дополнительных расходов и могут пересматриваться не чаще одного раза в полугодие.
      Цены на платные медицинские услуги устанавливаются не ниже тарифа аналогичной медицинской услуги, устанавливаемого администратором бюджетных программ для ГОБМП.
      14. Расчеты с пациентами, осуществляемые посредством наличных денег, производятся через кассу организации здравоохранения с обязательным применением контрольно-кассовых машин с фискальной памятью и выдачей контрольного чека пациенту, по безналичному расчету путем перечисления на текущий счет организации здравоохранения "Средства от платных услуг".
      15. Пациентам, получившим медицинскую помощь на платной основе, организация здравоохранения предоставляет:
      заключение соответствующих медицинских работников при оказании медицинской помощи в амбулаторно-поликлинических условиях;
      выписку из истории болезни при оказании медицинской помощи в стационарных условиях;
      информацию о расходах за оказанную медицинскую помощь.

  

  3. Условия оказания платных медицинских услуг
организациями государственной системы здравоохранения

      16. Платные медицинские услуги оказываются организациями здравоохранения при соответствии профиля заболевания и лицензии на медицинскую и врачебную деятельность.
      17. Оказание платных медицинских услуг организациями здравоохранения осуществляется при следующих условиях:
      1) при оказании диагностических и лечебных услуг по инициативе пациентов, в том числе без направления специалистов первичной медико-санитарной помощи и организаций здравоохранения;
      2) при лечении лекарственными средствами, не включенными в Список основных (жизненно-важных) лекарственных средств;
      3) при проведении дорогостоящих медицинских исследований, не входящих в перечень ГОБМП;
      4) при оказании медицинской помощи иностранцам и лицам без гражданства сверх ГОБМП;
      5) при санаторном лечении без соответствующего направления;
      6) при медико-генетических исследованиях без медицинских показаний;
      7) при медицинском обследовании граждан для поступления на работу и учебу;
      8) при оказании медицинской помощи по договору с предприятием, в том числе по добровольному медицинскому страхованию;
      9) при предоставлении дополнительных сервисных услуг сверх стандартов, устанавливаемых уполномоченным органом в области здравоохранения.

  

  4. Порядок использования средств
от оказания платных медицинских услуг

      18. Для расходования средств от оказания платных медицинских услуг организациями здравоохранения составляются сметы расходов, которые утверждаются администратором бюджетных программ здравоохранения, в порядке, устанавливаемом законодательством Республики Казахстан.
      19. Средства, полученные от оказанных платных медицинских услуг, направляются на возмещение затрат в следующем порядке:
      на оплату труда работников, непосредственно участвующих в оказании платных медицинских услуг, также на дополнительные денежные выплаты;
      на денежные выплаты компенсационного характера;
      на оплату командировочных расходов;
      на приобретение медикаментов, расходных материалов и прочих средств медицинского назначения;
      на приобретение продуктов питания;
      на оплату коммунальных услуг, услуг связи, за отопление, за электроэнергию, услуг по обслуживанию здания, транспортных услуг;
      на содержание и текущий ремонт оборудования и инвентаря, зданий;
      на повышение квалификации и переподготовку кадров (не менее 5 (пяти) % от общего объема средств, получаемых от оказания платных медицинских услуг);
      на затраты капитального характера (не более 15 (пятнадцати) % от общего объема средств, получаемых от оказания платных медицинских услуг).
      20. Первый руководитель организации здравоохранения несет ответственность за использование средств от оказания платных услуг строго по целевому назначению.

 

Приложение                   
к Правилам оказания платных         
медицинских услуг в организациях      
государственной системы          
здравоохранения и порядку         
использования средств от их оказания   

                              Типовой договор
                на оказание платных медицинских услуг
                    в организациях государственной
                        системы здравоохранения

______________________                     "___"_________ ___г.
 (Местонахождение)
_____________________________________________________________,
(Фамилия, имя, отчество, данные документов, удостоверяющих
_____________________________________________________________
               личность пациента)
__ именуемый(ое)(ая) в дальнейшем Заказчик, с одной стороны и
_____________________________________________________________
(полное наименование государственной медицинской организации)
______ именуемый (ое)(ая) в дальнейшем Поставщик, в лице 
_____________________________________________________________
 (должность, фамилия, имя, отчество уполномоченного лица)
действующего на основании ___________________________________
                           (Устава, Положения и т.п.)
с другой стороны, заключили настоящий договор (далее - Договор)
о нижеследующем:

  1. Предмет Договора

      1. Поставщик оказывает платные медицинские услуги согласно приложению ___ к Договору.
      2. Заказчик осуществляет возмещение затрат Поставщику по тарифам согласно приложению ___ к Договору.

  2. Процедура взаиморасчетов за оказание
платных медицинских услуг

      3. Сумма Договора составляет _____________________ тенге.
      4. Заказчик осуществляет оплату услуг Поставщика по фактически оказанному объему медицинской помощи, согласно счету, представленному Поставщиком.
      5. Допускается авансирование Поставщика в размере не более 80 процентов от общей суммы Договора в момент заключения Договора, выплата оставшейся суммы - по предоставлению счета, в момент выписки из стационара.
      6. При необходимости допускается корректировка суммы договора в процессе лечения с учетом фактически оказанного объема медицинской помощи, дополнительная сумма и способ ее оплаты согласовываются с пациентом и оформляются в виде дополнительного соглашения к договору.
      7. Поставщик выдает Заказчику документ (фискальный чек, приходно-кассовый ордер), подтверждающий прием наличных денег.
      8. В случае досрочного прекращения курса лечения Поставщик выплачивает Заказчику разницу между оплаченной суммой и фактической стоимостью оказанной медицинской помощи, за исключением случаев досрочной выписки ввиду нарушения больным установленного режима пребывания в стационаре.

  3. Обязанности сторон

      9. Поставщик обязан:
      обеспечить оказание медицинских услуг в соответствии с периодическими протоколами диагностики и лечения заболеваний, при отсутствии протоколов - по медицинским показаниям в соответствии с общепринятыми подходами;
      принять все меры для обеспечения максимального уровня удовлетворенности пациентов результатами лечения;
      в случае отсутствия условий для оказания той или иной услуги в рамках проводимого лечения, организовать и оплатить оказание этой услуги в другой медицинской организации;
      предоставлять Заказчику счет, с указанием видов оказанных медицинских и сервисных услуг, в установленные сроки;
      предоставлять Заказчику всю необходимую медицинскую и финансовую документацию, необходимую для проведения проверки исполнения настоящего Договора.
      10. Заказчик обязан:
      выполнять врачебные предписания, соблюдать больничный режим;
      своевременно производить оплату за оказанную медицинскую помощь.

  4. Права сторон

      11. Заказчик имеет право:
      выбора лечащего врача из числа работающих в платном отделении (палате);
      на осуществление экспертизы качества проведенного лечения и обоснованности врачебных назначений.
      12. Поставщик имеет право:
      на досрочное прекращение лечения в случае нарушения Заказчиком больничного режима и невыполнения врачебных предписаний.

  5. Ответственность сторон

      13. Поставщик несет ответственность:
      за допущенные случаи нарушения по оказанию платных медицинских услуг (оказание медицинских услуг ненадлежащего объема и качества, взимание платы с граждан за услуги, входящие в гарантированный объем бесплатной медицинской помощи, взимание двойной платы за оказание одной и той же медицинской услуги: с пациента и бюджетных средств).
      14. Заказчик несет ответственность за несвоевременное возмещение затрат Поставщику за фактически оказанный объем медицинской помощи.
      15. Нарушение условий Договора по оказанию медицинской помощи со стороны Поставщика может привести к аннулированию Договора и выплат Поставщиком неустойки в размере от суммы Договора.
      16. Нарушение условий Договора по оказанию медицинской помощи со стороны Заказчика может привести к аннулированию Договора и выплате Заказчиком неустойки в размере ______ от суммы Договора.

  6. Изменение и расторжение Договора

      17. Условия настоящего Договора могут быть изменены и дополнены по письменному соглашению сторон.
      18. О намерении досрочного расторжения Договора стороны обязаны заблаговременно уведомить друг друга.

  7. Заключительные положения

      19. Ни одна из сторон не имеет право передавать свои обязательства по настоящему Договору третьей стороне без письменного согласия другой стороны.
      20. Настоящий Договор составлен в двух экземплярах, имеющих одинаковую юридическую силу, один экземпляр находится у Заказчика, другой - у Поставщика.
      21. Настоящий Договор вступает в силу со дня подписания его сторонами и действует до момента исполнения всех обязательств сторон по настоящему Договору.

  8. Адреса и реквизиты Сторон:

Поставщик:                                  Заказчик:
_______________                           _________________