"Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актілерiне өзгерiс пен толықтыру енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 6 қарашадағы N 1099 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:
      "Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актiлерiне өзгерiс пен толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Парламентi Мәжiлiсiнiң қарауына енгізiлсiн.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi

жоба    

  Қазақстан Республикасының Заңы "Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық
актiлерiне өзгерiс пен толықтыру енгiзу туралы"

      Қазақстан Республикасының мынадай заңнамалық актiлерiне өзгерiс пен толықтыру енгiзiлсiн:

      1. "Нормативтiк құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы  Заңына (Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Жаршысы, 1998 ж., N 2-3, 25-құжат; 2001 ж., N 20, 258-құжат; 2002 ж., N 5, 50-құжат):

      18-бап мынадай редакцияда жазылсын:
      "18-бап. Нормативтiк құқықтық актiнiң мазмұны мен жазылу стилiне қойылатын талаптар
      1. Қоғамдық қатынастарды мемлекеттiк реттеу саласында мемлекеттiк органдардың мiндеттерi, функциялары мен құзыретi заңдарда мемлекеттiк басқару деңгейлерi бойынша айқын ажыратылып белгiленуi тиiс.
      2. Нормативтiк құқықтық актiнiң мәтiнi әдеби тiл мен заң терминологиясының нормалары сақтала отырып жазылады. Ескiрген және көп мағыналы сөздер және теңеулер, эпитеттер, метафоралар қолдануға, сөздердi қысқартуға жол берiлмейдi. Баптың (тармақтың) мәтiнi басқа баптарда (тармақтарда) қайталап жазылмайды.".

      2. "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы  Заңына (Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Жаршысы, 2000 ж., N 20, 379-құжат):

      1-бап мынадай мазмұндағы 2-1-тармақпен толықтырылсын:
      "2-1. Мемлекеттiк органның құзыретi деп мемлекеттiк органдар қызметiнiң мәнiн айқындайтын олардың белгiленген өкiлеттiктерiнiң жиынтығы ұғынылады;
      мемлекеттiк органның өкiлеттiгi деп мемлекеттiк органның заңдарда белгiленген құқықтары мен мiндеттерi ұғынылады;
      мемлекеттiк органның құқығы деп заңдарда белгiленген белгiлi бiр iс-әрекеттердi жасау, басқа адамнан (басқа адамдардан) белгiлi бiр мiнез-құлықты (ic-әрекеттердi немесе iс-әрекеттерден қалыс қалуды) талап ету мүмкiндiгi ұғынылады;
      мемлекеттiк органның мiндеттемелерi деп мемлекеттiк органдар орындауға мiндеттi заңдарда белгiленген iс-әрекеттер шеңберi ұғынылады;
      мемлекеттiк органның мiндеттерi деп мемлекеттiк орган қызметiнiң негiзгi бағыттары ұғынылады;
      мемлекеттiк органның функциялары деп заңдарда белгiленген өкiлеттіктер шеңберiнде мемлекеттiк органдардың қызметтi жүзеге асыруы ұғынылады;
      мемлекеттiк органның мақсаттары деп мемлекеттік органның өз қызметінде талпыну мәні ұғынылады.".

      Қазақстан Республикасының
      Президенті

О проекте Закона Республики Казахстан "О внесении изменения и дополнения в некоторые законодательные акты Республики Казахстан"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 6 ноября 2003 года N 1099

      Правительство Республики Казахстан постановляет:
      Внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан "О внесении изменения и дополнения в некоторые законодательные акты Республики Казахстан".

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Проект 

Закон Республики Казахстан
"О внесении изменения и дополнения в некоторые
законодательные акты Республики Казахстан"

      Внести изменение и дополнение в следующие законодательные акты Республики Казахстан:

      1. В Законе Республики Казахстан от 24 марта 1998 г. "О нормативных правовых актах" (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 1998 г., N 2-3, ст. 25; 2001 г., N 20, ст. 258; 2002 г., N 5, ст. 50):
      статью 18 изложить в следующей редакции:
      "Статья 18. Требования к содержанию и стилю изложения текста нормативного правового акта
      1. Задачи, функции и компетенция государственных органов в области государственного регулирования общественных отношений должны устанавливаться в законах с четким разграничением по уровню государственного управления.
      2. Текст нормативного правового акта излагается с соблюдением норм литературного языка и юридической терминологии. Не допускается употребление устаревших и многозначных слов и выражений, эпитетов, метафор, сокращение слов. Текст статьи (пункта) не излагается повторно в других статьях (пунктах).".

      2. В Закон Республики Казахстан от 27 ноября 2000 г. "Об административных процедурах" (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2000 г., N 20, ст. 379):
      статью 1 дополнить пунктом 2-1 следующего содержания:
      "2-1. Под компетенцией государственного органа понимается совокупность установленных полномочий государственных органов, определяющих предмет их деятельности;
      под полномочиями государственного органа понимаются права и обязанности государственного органа, определенные законами;
      под правами государственного органа понимается установленная законами возможность совершать определенные действия, требовать определенного поведения (действий или воздержания от действий) от другого лица (других лиц);
      под обязанностями государственного органа понимается установленный законами круг действий, выполнение которых обязательно государственными органами;
      под задачами государственного органа понимаются основные направления деятельности государственного органа;
      под функциями государственного органа понимается осуществление государственными органами деятельности в рамках установленных законами полномочий;
      под целями государственного органа понимается предмет стремления государственного органа в своей деятельности.".

      Президент
      Республики Казахстан