Бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділігін бағалауды жүргiзу epeжeciн бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 21 шілдедегі N 779 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 9 қыркүйектегі N 917 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2010.09.09 N 917 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулы етеді:

      1. Қоса беріліп отырған Бюджеттік бағдарламалардың тиімділігін бағалауды жүргізу ережесі бекітілсін.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы 
Үкiметiнiң       
2004 жылғы 21 шілдедегі
N 779 қаулысымен  
бекiтiлген      

Бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділігін бағалауды жүргiзу epeжeci

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Бюджеттiк бағдарламалардың тиiмдiлiгiн бағалауды жүргізу ережесi (бұдан әрi - Ереже) бюджеттiк бағдарламаларды жоспарлау, атқару процесiнде олардың тиiмдiлiгiн бағалауды жүргiзу тәртiбiн және көрсеткiштерiнiң жүйесiн айқындайды.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2007.08.20. N 716 Қаулысымен.
      2. Бюджеттiк бағдарламалардың тиімдiлігін бағалауды бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерi, бюджеттi жоспарлау , бюджеттi атқару жөнiндегi уәкiлеттi органдар жүзеге асырады.
      Ескерту. 2-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2007.08.20. N 716 Қаулысымен.
      3. Бюджеттiк бағдарламалардың тиiмдiлігін бағалау iске асырылатын бағдарламалардың түпкi мақсатына қол жеткiзу дәрежесiн айқындау үшiн шығыстардың тиiмдiлiк, уақтылылық, сапа, нәтижелiлiк өлшемдерi қолданыла отырып жүргiзiледi.
      Тиiмділік өлшемi - бұл мемлекет ұсынған қызметтер (орындалған жұмыстар) бiрлiгiне болған шығыстардың көлемiн сипаттайтын сандық көрсеткiш.
      Уақтылылық өлшемi - iс-шараларды (тауарларды, жұмыстарды, қызмет көрсетулердi сатып алу) орындаудың белгiленген мерзiмдерiн ескере отырып, бюджеттiк бағдарламалардың iске асырылуын сипаттайтын көрсеткiш.
      Сапа өлшемi - мемлекеттiк қызмет көрсетулердi алушылардың қажеттiлiктерiн қанағаттандыру деңгейiн (сапасын) сипаттайтын көрсеткiш.
      Нәтижелiлiк өлшемi - бюджеттiк бағдарламалардың мақсатына қол жеткiзу деңгейiнiң (дәрежесiнiң) көрсеткiшi.
      Нәтижелiлiктi бағалау бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi қызметiнiң тiкелей және соңғы нәтижесiн айқындау жолымен қамтамасыз етіледi.
      Бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiсi қызметiнiң тiкелей нәтижесi - бұл бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң есептi кезеңде ұсынған қызметтерiнiң (орындалған жұмыстарының) көлемiн сипаттайтын сандық көрсеткiш.
      Бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi қызметiнiң соңғы нәтижесi - бұл бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң бюджетті атқару процесiнде мемлекеттiк саясат мақсаттарына қол жеткiзуiн сипаттайтын сапалық көрсеткiш.
      Көрсетілген өлшемдер өлшенетiн және тексерілетiн болуы тиiс.
      Жоғарыда аталған өлшемдер арқылы:
      бюджеттiк бағдарламаларды жоспарлау сатысында олардың есебiн және негiздемесiн талдау;
      бюджеттiк бағдарламалардың ағымдағы атқарылуын және мемлекеттің әлеуметтiк-экономикалық жағдайына олардың ықпал етуiн талдау;
      бюджеттік бағдарламаларды iске асыру мен бақылаудың барлық сатыларында оларды атқарудың неғұрлым тиiмдi және нәтижелi әдiстерi мен тәсiлдерiн әзiрлеу жүзеге асырылады.
      4. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерi осы Ереженiң 3-тармағында көрсетiлген бюджеттік бағдарламалардың тиiмділігін бағалаудың әрбiр өлшемi бойынша түрлi көрсеткiштердi айқындайды.
      5. Бюджеттік бағдарламалардың тиiмділігін бағалаудың сапалы деңгейiн және бағдарламаны iске асырудың жоғары нәтижелерiне қол жеткiзудi қамтамасыз ететiн бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшілерiне тиiстi бюджет комиссиясының шешiмi бойынша алдағы қаржы жылына қосымша бюджет қаражаты көзделуi мүмкiн.

2. Бюджеттік бағдарламалардың тиiмдiлігін бағалауды
жүргізу тәртiбi

      6. Бюджеттік бағдарламалардың тиiмділігін бағалауды:
      бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшілерi бюджет үш сатыда (бюджет жобасын әзiрлеу кезiнде, бюджеттің атқарылуы кезiнде, бюджеттiң атқарылуын iшкi бақылау кезiнде);
      бюджет жобасын әзiрлеу кезiнде бюджеттік жоспарлау жөнiндегi уәкілеттi орган;
      бюджеттiң атқарылуы кезiнде бюджеттi атқару жөнiндегі уәкілеттi орган;
      бюджеттiң атқарылуын ішкi бақылау кезiнде ішкi бақылау жөніндегi уәкілетті орган жүргiзедi.

3. Бюджеттік бағдарламалар әкiмшілерiнiң бюджеттiк бағдарламалардың тиiмдiлігін бағалауды жүргізуi

      7. Республикалық және жергiлiктi бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерi (бұдан әрi - бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерi) бағдарламалардың орындалуының тұрақты мониторингі, ағымдағы ахуалды талдау және тиістi саладағы (сектордағы) ахуалдың өзгеруi негiзiнде өздерi әкiмшілік ететін бюджеттік бағдарламалардың тиiмділігін ішкі бағалауды, соның iшiнде мақсатты трансферттердi аударумен және пайдаланумен байланысты бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділігін бағалауды жүзеге асырады.
      Бюджеттік бағдарламалардың әкiмшілерi бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділігін бағалауды:
      1) алдағы үш жылдық кезеңге арналған орта мерзiмдi фискалдық саясатты (бұдан әрi - ОФС) әзiрлеу кезінде жүзеге асырады.
      Бұл ретте бюджеттік бағдарламалардың әкiмшілерi:
      мемлекеттік басымдықтар мен әлеуметтік-экономикалық дамудың мiндеттеріне сәйкес бағдарламаның орындылығын бағалауды қоса алғанда, бағдарламаның толық негiздемесiмен бюджеттiк бағдарламаны бағалауды;
      бағдарламаны iске асырудың ұсынылып отырған тәсiлi нелiктен неғұрлым тиiмдi және өнiмдi болып табылатындығының себептерін көрсете отырып, ұсынылып отырған бағдарламаны iске асырудың ықтимал тәсiлдерiн бағалауды;
      осы Ереженiң 8-тармағына сәйкес бағдарлама нәтижелерінiң тиімділілiк, уақтылылық, сапа және нәтижелілiк өлшемдерi бойынша алдағы үш жылдық кезеңде жоспарланып отырған көрсеткiштерін, олардың бюджеттi атқару жөнiндегi уәкілеттi органға берiлген өткен кезеңдегi нақты көрсеткiштермен салыстырылуын ұсынады.
      ОФС әзiрлеу кезiнде бюджеттік бағдарламалардың әкiмшілерi бюджеттiк бағдарламалардың тиімділiгін бағалау нәтижелерi ағымдағы жылдың наурызына дейiн бюджетте жоспарлау жөнiндегi уәкілетті органға ол белгiлейтiн нысан бойынша ұсынылады;
      2) бюджеттік бағдарламалардың iске асырылуы туралы есептi жасау және оны бюджетті атқару жөнiндегi уәкілетті органға есептi жылдан кейiнгi жылдың 1 ақпанына дейiнгi мерзiмде соңғысы белгілейтiн нысан бойынша ұсыну арқылы бюджеттiң атқарылуы процесiнде жүзеге асырады.
      Көрсетiлген есепте осы Ереженiң 8-тармағына сәйкес есептi кезеңдегi нақты көрсеткіштердi көрсету қажет.
      3) ішкi бақылау қызметтерi жүзеге асыратын iшкi бақылауды жүргiзу процесiнде жүзеге асырады.
      8. Бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшілерi осы Ереженiң 3-тармағында көрсетілген шығыстардың тиімділiк, уақтылылық, сапа, нәтижелілiк өлшемдерiн ескере отырып, бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділiгін бағалауды мынадай бағыттар бойынша жүргiзедi:
      1) бюджеттiк бағдарламаны iске асырудың экономикалық тиімділігін бағалау тиiмділiк өлшемiн қолдана отырып жүзеге асырылады.
      Бюджеттiк бағдарламаны iске асырудың экономикалық тиiмділігі бюджеттiк бағдарламаның мақсаттарына қол жеткiзу үшiн қажеттi бюджет қаражатының оңтайлы көлемiн пайдаланумен қамтамасыз етіледi.
      Бюджеттiк бағдарламаны iске асырудың экономикалық тиiмділігі:
      мемлекет ұсынатын қызметтер (орындайтын жұмыстар) бiрлігiне арналған шығындардың жоспарланатын көлемiн өткен кезеңде бюджеттiк бағдарламаны iске асыру барысында мемлекет ұсынған қызметтер (орындаған жұмыстар) бiрлігіне нақты жұмсалған шығындар көлемiмен немесе басқа бағдарламалар бойынша осыған ұқсас шығындармен салыстыру;
      соңғы үш жыл iшiнде бюджеттiк бағдарламаны iске асыруға арналған шығындар серпінін талдау жолымен айқындалады;
      2) бюджеттік бағдарламаны басқару тиiмділiгін бағалау.
      Бюджеттік бағдарламаны басқару тиiмділігі уақтылылық өлшемiн қолдана отырып:
      қаржыландыруға ұсынылатын iс-шараларды толық көлемде орындау негiздемесi;
      жоспарланған, бюджеттiк бағдарламаның паспортында көзделген iс-шаралармен салыстырылған сандық көрсеткіштер мен сапалық сипаттамаларды көрсете отырып, есептi кезеңде нақты орындалған iс-шараларды талдау;
      бюджеттік бағдарлама шеңберiнде iске асырылған iс-шаралардың жоспарланған iс-шаралардан ауытқу себептерiн анықтау;
      жекелеген бюджеттік бағдарлама бойынша:
      бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру жоспарына сәйкес төлемдер бойынша бюджет қаражатын игерудiң уақтылығын;
      бюджет қаражатының игерiлмеуіне алып келген факторларды талдауды көрсететін қаражатты игеру мониторингi.
      Бұл ретте бюджет қаражатының есептi кезеңде игерiлмеген сомасы бюджеттік бағдарламаның есептi кезеңдегі шығыстарын кассалық атқару сомасы мен сол кезеңдегі төлемдер бойынша бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру жоспарының сомасы арасындағы айырмашылық ретiнде айқындалады;
      бюджеттік бағдарлама бойынша кредиторлық және дебиторлық борыштың болуы себептерiн талдау жолымен айқындалады;
      3) бюджеттік бағдарламаны iске асырудың сапасын бағалау оны iске асыру барысында сапа өлшемiн қолдана отырып:
      мемлекеттiк қызмет көрсетулердi алушылардың қажеттілігін қанағаттандыруға қол жеткiзудің жоспарланатын және нақты деңгейiн белгілеу, оларды салыстыру және серпiнi;
      ұсынылатын мемлекеттік қызметтер сапасының төмен болуын талдау жолымен жүргiзіледi;
      4) нәтижелілікті бағалау нәтижелілiк өлшемiн ескере отырып:
      бюджеттік бағдарлама бойынша жоспарланған iс-шаралар бюджеттiк бағдарламаның мақсатына қол жеткiзуге қаншалықты және қандай жолмен ықпал ететінін талдау;
      осы Ереженiң 3-тармағына сәйкес бюджеттік бағдарламалардың әкімшiсi қызметiнiң тiкелей және соңғы нәтижесін айқындау жолымен қамтамасыз етіледi.
      9. Бюджеттiк бағдарламалардың әкімшілерi бюджеттік бағдарламалардың тиiмділігін бағалаудың қосымша өлшемдерi мен көрсеткiштерiн айқындауы мүмкін.

4. Бюджет жобасын әзірлеу кезiнде бюджеттiк
бағдарламалардың тиімділігін бағалау

      10. Бюджет жобасын әзiрлеу кезiнде бюджеттiк бағдарламалардың тиімділігін бағалау бюджет қаражатының тиiмдi, нақтылы бөлiнуiне қол жеткiзу мақсатында жүзеге асырылады.
      11. Республикалық бюджеттiң немесе жергілiктi бюджеттердің қаражаты есебiнен қаржыландырылуға ұсынылатын бюджеттiк бағдарламалардың тиiмдiлiгiн бағалау:
      1) бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi жүргiзген бюджеттiк бағдарламалардың тиiмдiлігін бағалаудың нәтижелерi;
      2) бюджетті атқару жөнiндегі уәкiлеттi орган жүргiзген бюджеттiк бағдарламалардың тиiмдiлiгiн бағалаудың нәтижелерi;
      3) бюджеттiң атқарылуын iшкi бақылау жөнiндегi уәкiлеттi орган жүргізген тиімділікті бақылау нәтижелері;
      4) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттiк өтiнiмдерi негiзiнде жүргізіледі.
      12. Бюджетті жоспарлау жөнiндегі уәкілетті орган осы Ереженiң 3-тармағында көрсетiлген шығыстардың тиiмдiлiк, уақтылылық, сапа, нәтижелiлiк өлшемдерiн ескере отырып, бюджеттік бағдарламалардың тиiмдiлігін бағалауды мынадай бағыттар бойынша жүргiзедi:
      1) iске асырылуы нормативтiк құқықтық актiлерге (заңнамалық кесiмдерi, мемлекеттiк, салалық (секторалдық), өңірлік бағдарламалар, өзге де нормативтік құқықтық кесімдер) сәйкес көзделетiн бюджеттiк бағдарламаның оларға сәйкестігін бағалау;
      2) бюджеттiк бағдарламаның мақсаттары мен мiндеттерiн бағалау. Бюджеттiк бағдарламаның мақсаттары мен мiндеттерi олардың жоспарланып отырған кезеңдегi орындылығына, айқын баяндалғанына, нақтылығына, бюджетті атқару қорытындылары бойынша олардың қол жетімділігін тексеру мүмкiндігiне, өткен кезеңде iске асырылған бюджеттiк бағдарламалармен сабақтастығына және салыстырымдылығына қатысты қаралады;
      3) нақтылығы (белгіленген мерзiмдерде iске асыру мүмкiндігі) қойылған мақсаттар мен мiндеттерге сәйкестiгі, көрсетілген сандық және сапалық сипаттамалардың толықтығы (сандық және сапалық көрсеткiштер бюджеттiк бағдарламалардың қойылған мақсаттары мен мiндеттерiне қол жетімділігін бағалауға мүмкіндік бере ме, оларды бюджетті атқарудың қорытындылары бойынша тексеру мүмкін бe), жоспарланып отырған іс-шаралардың өткен кезеңде iске асырылған іс-шаралармен сабақтастығы мен салыстырымдылығы тұрғысынан қаралатын бюджеттік бағдарламаны iске асыру жөнiндегi іс-шараларды бағалау;
      4) бюджеттiк бағдарламаларды iске асырудың жоспарланып отырған кезеңде күтілетін нәтижелерін олардың бюджеттік бағдарламалардың мақсаттары мен мiндеттерiне сәйкестiгiне, нақтылығына, олардың болуын бюджеттік бағдарламаның орындалу қорытындылары бойынша тексеру мүмкiндiгiне, өткен кезеңде алынған нәтижелермен сабақтастығы мен салыстырымдылығына қатысты бағалау;
      5) бюджеттік бағдарламалардың құнын есептеулердiң дұрыстығы мен негізділігiне, шығыстардың келтiрiлген лимиттерiне сәйкестігіне, үнемділiгiне, жоспарланған iс-шараларға сәйкестiгiне қатысты бағалау;
      6) бюджеттік бағдарламалардың өткен жылдарда орындалуының нәтижелерiн бағалау.
      13. Бюджеттік бағдарламалардың тиiмдiлігін бағалау нәтижелерi бюджеттік жоспарлау жөнiндегi уәкілетті органның бюджет комиссиясының қарауына ұсынылатын қорытындысында баяндалады, сондай-ақ бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерiне жiберiледi.
      14. Бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділiгiн бағалау нәтижелерi бойынша бюджет комиссиясы аталған бағдарламаны мемлекеттiк бюджет қаражаты есебiнен қаржыландыру (қаржыландырмау) туралы немесе оны пысықтау туралы тиістi шешiм қабылдайды.

5. Бюджетте атқару кезiнде бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділігін бағалау

      15. Бюджетті атқару кезiнде бюджеттік бағдарламалардың тиiмділiгiн бағалауды бюджеттiк бағдарламалардың сапа деңгейi мен уақтылы iске асырылуын және бюджеттiк бағдарламалар әкiмшілерiнiң олардың орындалуына жауаптылығын арттыру мақсатында бюджеттi атқару жөнiндегi уәкiлетті орган жүргiзедi.
      Бюджеттi атқару кезiнде бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділiгiн бағалаудың негiзгі міндеттерi:
      бюджеттiк бағдарламалардың iске асырылу барысын бағалау;
      қаражатты тиiмдi және нәтижелi жұмсауды бағалау;
      бюджеттiк бағдарламаларды iске асырудың тиiмділiгiн арттыру және оларды одан әрi қаржыландыру жөнінде ұсыныстар әзiрлеу;
      бюджет қаражатын басқару кезiнде бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi iс-қимылының ашықтығын қамтамасыз ету болып табылады.
      16. Бюджетті атқару кезiнде бюджеттік бағдарламалардың тиiмділігiн бағалау қаржы жылының қорытындылары бойынша жүргiзiледi.
      17. Бюджеттi атқару жөнiндегi уәкілеттi орган республикалық бюджеттің немесе жергілiктi бюджеттердің қаражаты есебiнен қаржыландырылатын бюджеттiк бағдарламалардың тиiмдiлігін бағалауды:
      бюджеттік бағдарламаның паспорты;
      республикалық немесе тиiстi жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы есептер;
      бюджеттік бағдарламаның iске асырылуы туралы бюджеттік бағдарламаның әкімшiсi ұсынатын есептер;
      бюджеттік бағдарламалардың әкiмшісi жүргiзген бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділiгiн бағалау нәтижелерi;
      республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң есебiнен ұсталатын мемлекеттiк мекемелердiң кредиторлық және дебиторлық берешектерi туралы есептер;
      басқа да ақпараттар негiзiнде жүргiзедi.
      18. Бюджеттi атқару жөнiндегi уәкілетті орган осы Ереженiң 3-тармағында көрсетiлген шығыстардың тиімділік, уақтылылық, сапа, нәтижелілiк өлшемдерiн ескере отырып, бюджеттiк бағдарламаның тиiмділігін бағалауды жүргiзедi.
      19. Бюджетті атқару жөнiндегi уәкілеттi орган бюджеттiк бағдарламаның тиiмділігін бағалау нәтижелерi бойынша оны iске асырудың тиiмдiлiгiн одан әрi арттыру, оны бұдан әрi iске асырудың орындылығы немесе оны iске асыруға арналған бюджет қаражатын қысқарту жөнiнде ұсыныстарды тұжырымдайды және бюджетте атқару жөнiндегi уәкілеттi органның басшысы қол қоятын қорытынды (жалпы қорытынды) дайындайды, онда:
      бюджеттiк бағдарламалардың тиімділiгiн бағалау нәтижелерi;
      бюджеттік бағдарламаларды iске асырудың тиімділігiн арттыру, оларды бұдан әрi iске асырудың орындылығы немесе оларды iске асыруға арналған бюджет қаражатын қысқарту жөнiнде ұсынымдар көрсетiледi.
      20. Бюджеттi атқару жөнiндегi уәкілетті органның бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшілерi жүргiзген бюджеттік бағдарламаны iске асырудың тиiмділігін бағалау нәтижелерi бойынша қорытындысы есептi жылдан кейiнгi жылдың 1 сәуiрiне дейiн тиiстi бюджет комиссиясына, бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшілеріне табыс етіледi.

6. Бюджеттiң атқарылуын iшкi бақылау кезiнде бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділігiн бағалау

      Ескерту. 6-бөлім алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2007.08.20. N 716 Қаулысымен.

Об утверждении Правил проведения оценки эффективности бюджетных программ

Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 июля 2004 года N 779. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 сентября 2010 года N 917

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 09.06.2010 N 917 (порядок введения в действие см. п. 2).

      Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения оценки эффективности бюджетных программ.

      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 21 июля 2004 года N 779

Правила проведения оценки эффективности
бюджетных программ

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения оценки эффективности бюджетных программ (далее - Правила) определяют порядок проведения и систему показателей оценки эффективности бюджетных программ в процессе их планирования, исполнения.
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 20 августа 2007 г. N 716 .
      2. Оценка эффективности бюджетных программ осуществляется администраторами бюджетных программ, уполномоченными органами по бюджетному планированию , исполнению бюджета .
      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 20 августа 2007 г. N 716 .
      3. Оценка эффективности бюджетных программ проводится для определения степени достижения конечной цели реализуемых программ с применением критериев эффективности, своевременности, качества, результативности расходов.
      Критерий эффективности - это количественный показатель, характеризующий объем произведенных расходов на единицу предоставленных государством услуг (выполненных работ).
      Критерий своевременности - показатель, характеризующий реализацию бюджетной программы с учетом установленных сроков выполнения мероприятий (приобретение товаров, работ, услуг).
      Критерий качества - показатель, характеризующий уровень (качество) удовлетворения потребностей получателей государственных услуг.
      Критерий результативности - показатель уровня (степени) достижения цели бюджетных программ.
      Оценка результативности обеспечивается путем определения прямого и конечного результата деятельности администратора бюджетных программ.
      Прямой результат деятельности администратора бюджетных программ - это количественный показатель, характеризующий объем предоставленных услуг (выполненных работ) администратором бюджетных программ за отчетный период.
      Конечный результат деятельности администратора бюджетных программ - это качественный показатель, характеризующий достижение администратором бюджетных программ целей государственной политики в процессе исполнения бюджета.
      Указанные критерии должны быть измеримыми и проверяемыми.
      Посредством вышеперечисленных критериев осуществляются:
      расчеты и анализ обоснования бюджетных программ на стадии их планирования;
      анализ текущего исполнения бюджетных программ и оказываемого ими воздействия на социально-экономическое положение государства;
      выработка наиболее эффективных и результативных методов и способов исполнения бюджетных программ на всех стадиях их реализации и контроля.
      4. Администраторы бюджетных программ определяют различные показатели по каждому критерию оценки эффективности бюджетных программ, указанных в пункте 3 настоящих Правил.
      5. Администраторам бюджетных программ, обеспечивающим качественный уровень оценки эффективности бюджетных программ и достижение высоких результатов реализации программы, могут предусматриваться дополнительные бюджетные средства на предстоящий финансовый год по решению соответствующей бюджетной комиссии.

2. Порядок проведения оценки эффективности бюджетных программ

      6. Оценка эффективности бюджетных программ проводится:
      администраторами бюджетных программ на трех стадиях (при разработке проекта бюджета, при исполнении бюджета, при внутреннем контроле за исполнением бюджета);
      уполномоченным органом по бюджетному планированию при разработке проекта бюджета;
      уполномоченным органом по исполнению бюджета при исполнении бюджета;
      уполномоченным органом по внутреннему контролю при внутреннем контроле за исполнением бюджета.

3. Проведение оценки эффективности бюджетных программ
      администраторами бюджетных программ

      7. Администраторы республиканских и местных бюджетных программ (далее - администраторы бюджетных программ) осуществляют внутреннюю оценку эффективности администрируемых ими бюджетных программ на основании регулярного мониторинга исполнения программ, анализа текущего положения и изменения ситуации в соответствующей отрасли (секторе), в том числе оценку эффективности бюджетных программ, связанных с перечислением и использованием целевых трансфертов.
      Оценка эффективности бюджетных программ администраторами бюджетных программ осуществляется:
      1) при разработке среднесрочной фискальной политики на предстоящий трехлетний период (далее - СФП).
      При этом администраторы бюджетных программ представляют:
      оценку бюджетной программы с подробным обоснованием программы, включая оценку целесообразности программы в соответствии с государственными приоритетами и задачами социально-экономического развития;
      оценку возможных способов реализации предлагаемой программы с указанием причин, почему предлагаемый способ реализации программы является наиболее эффективным и производительным;
      планируемые показатели результатов программы в соответствии с пунктом 8 настоящих Правил по критериям эффективности, своевременности, качества и результативности в течение предстоящего трехлетнего периода, их сопоставление с фактическими показателями за истекший период, представленными в уполномоченный орган по исполнению бюджета.
      Результаты оценки эффективности бюджетных программ при разработке СФП представляются администраторами бюджетных программ до 1 марта текущего года в уполномоченный орган по бюджетному планированию по форме, устанавливаемой им ;
      2) в процессе исполнения бюджета посредством составления и представления в уполномоченный орган по исполнению бюджета отчета о реализации бюджетных программ по форме, установленной последним , в срок до 1 февраля года, следующего за отчетным.
      В указанном отчете необходимо отразить фактические показатели за отчетный период в соответствии с пунктом 8 настоящих Правил;
      3) в процессе проведения внутреннего контроля, осуществляемого службами внутреннего контроля.
      8. Администраторы бюджетных программ проводят оценку эффективности бюджетных программ с учетом критериев эффективности, своевременности, качества, результативности расходов, указанных в пункте 3 настоящих Правил, по следующим направлениям:
      1) оценка экономической эффективности реализации бюджетной программы осуществляется с применением критерия эффективности.
      Экономическая эффективность реализации бюджетной программы обеспечивается использованием оптимального объема бюджетных средств, необходимого для достижения целей бюджетной программы.
      Экономическая эффективность от реализации бюджетной программы определяется путем:
      сопоставления планируемого объема затрат на единицу предоставляемых государством услуг (выполняемых работ) с объемом фактических затрат на единицу предоставленных государством услуг (выполненных работ) в ходе реализации бюджетной программы в истекшем периоде либо с аналогичными затратами по другим программам;
      анализа динамики затрат на реализацию бюджетной программы за последние три года;
      2) оценка эффективности управления бюджетной программой. Эффективность управления бюджетной программой определяется с применением критерия своевременности путем:
      обоснования выполнения в полном объеме мероприятий, предлагаемых к финансированию;
      анализа мероприятий, фактически выполненных за отчетный период, с указанием количественных показателей и качественных характеристик в сравнении с запланированными мероприятиями, предусмотренными паспортом бюджетной программы;
      выявления причин отклонения реализованных в рамках бюджетной программы мероприятий от запланированных мероприятий;
      мониторинга освоения средств по отдельной бюджетной программе, отражающего анализ:
      своевременности освоения бюджетных средств в соответствии с планом финансирования бюджетной программы по платежам;
      факторов, повлекших неосвоение бюджетных средств.
      При этом сумма недоосвоения бюджетных средств за отчетный период определяется как разница между суммой кассового исполнения расходов бюджетной программы за отчетный период и суммой плана финансирования бюджетной программы по платежам на тот же период;
      анализа причин наличия по бюджетной программе кредиторской или дебиторской задолженностей;
      3) оценка качества реализации бюджетной программы в ходе ее реализации проводится с применением критерия качества путем:
      установления планируемого и фактического уровня достижения удовлетворения потребностей получателей государственных услуг, их сравнения и динамики;
      анализа наличия низкого качества предоставляемых государственных услуг;
      4) оценка результативности обеспечивается с учетом критерия результативности путем:
      анализа, насколько и каким образом запланированные мероприятия по бюджетной программе способствуют достижению цели бюджетной программы;
      определения прямого и конечного результата деятельности администратора бюджетных программ в соответствии с пунктом 3 настоящих Правил.
      9. Администраторами бюджетных программ могут быть определены дополнительные критерии и показатели оценки эффективности бюджетных программ.

4. Оценка эффективности бюджетных программ
при разработке проекта бюджета

      10. Оценка эффективности бюджетных программ при разработке проекта бюджета осуществляется с целью достижения эффективного, реалистичного распределения бюджетных средств.
      11. Оценка эффективности бюджетных программ, предлагаемых к финансированию за счет средств республиканского бюджета или местных бюджетов, проводится на основании:
      1) результатов оценки эффективности бюджетных программ, проведенной администраторами бюджетных программ;
      2) результатов оценки эффективности бюджетных программ, проведенной уполномоченным органом по исполнению бюджета;
      3) результатов контроля эффективности, проведенного уполномоченным органом по внутреннему контролю за исполнением бюджета;
      4) бюджетных заявок администраторов бюджетных программ.
      12. Уполномоченный орган по бюджетному планированию проводит оценку эффективности бюджетных программ с учетом критериев эффективности, своевременности, качества, результативности расходов, указанных в пункте 3 настоящих Правил, по следующим направлениям:
      1) оценка соответствия бюджетной программы нормативным правовым актам, в соответствии с которыми предполагается ее реализация ( законодательные акты , государственные, отраслевые (секторальные), региональные программы, иные нормативные правовые акты);
      2) оценка целей и задач бюджетной программы. Цели и задачи бюджетной программы рассматриваются на предмет их целесообразности, четкости изложения, реалистичности в планируемом периоде, возможности проверить их достижимость по итогам исполнения бюджета, преемственности и сопоставимости с бюджетными программами, реализованными в истекшем периоде;
      3) оценка мероприятий по реализации бюджетной программы, которые рассматриваются с точки зрения их реалистичности (возможности реализовать в установленные сроки), соответствия поставленным целям и задачам, полноты указанных количественных и качественных характеристик (дают ли количественные и качественные показатели возможность оценить достижимость поставленных целей и задач бюджетной программы, можно ли их проверить по итогам исполнения бюджета), преемственности и сопоставимости планируемых мероприятий с запланированными и реализованными в истекшем периоде мероприятиями;
      4) оценка ожидаемых в планируемом периоде результатов реализации бюджетной программы на предмет их соответствия целям и задачам бюджетной программы, реалистичности, возможности проверить их наличие по итогам исполнения бюджетной программы, преемственности и сопоставимости с результатами, полученными в истекшем периоде;
      5) оценка стоимости бюджетной программы на предмет правильности и обоснованности расчетов, соответствия доведенным лимитам расходов, экономности, соответствия запланированным мероприятиям;
      6) оценка результатов исполнения бюджетных программ за истекшие годы.
      13. Результаты оценки эффективности бюджетных программ излагаются в заключении уполномоченного органа по бюджетному планированию, которое представляется на рассмотрение бюджетной комиссии, а также направляются администраторам бюджетных программ.
      14. По результатам оценки эффективности бюджетных программ бюджетная комиссия принимает соответствующее решение о финансировании (не финансировании) данной программы за счет средств государственного бюджета, либо о ее доработке.

5. Оценка эффективности бюджетных программ
при исполнении бюджета

      15. Оценка эффективности бюджетных программ при исполнении бюджета проводится уполномоченным органом по исполнению бюджета в целях повышения качественного уровня и своевременности реализации бюджетных программ и ответственности администраторов бюджетных программ за их исполнение.
      Основными задачами оценки эффективности бюджетных программ при исполнении бюджета являются:
      оценка хода реализации бюджетных программ;
      оценка эффективного и результативного расходования средств;
      выработка рекомендаций по повышению эффективности реализации бюджетных программ и дальнейшего их финансирования;
      обеспечение прозрачности действий администратора бюджетных программ при управлении бюджетными средствами.
      16. Оценка эффективности бюджетных программ при исполнении бюджета проводится по итогам финансового года.
      17. Уполномоченный орган по исполнению бюджета проводит оценку эффективности бюджетных программ, финансируемых за счет средств республиканского бюджета или местных бюджетов, на основании:
      паспорта бюджетной программы;
      отчетов об исполнении республиканского или соответствующего местного бюджета;
      отчетов о реализации бюджетной программы, представляемых администратором бюджетной программы;
      результатов оценки эффективности бюджетной программы, проведенной администратором бюджетных программ;
      отчетов о кредиторской и дебиторской задолженностях государственных учреждений, содержащихся за счет республиканского и местных бюджетов;
      другой информации.
      18. Уполномоченный орган по исполнению бюджета проводит оценку эффективности бюджетной программы с учетом критериев эффективности, своевременности, качества, результативности расходов, указанных в пункте 3 настоящих Правил.
      19. Уполномоченный орган по исполнению бюджета по результатам оценки эффективности бюджетной программы вырабатывает предложения по дальнейшему повышению эффективности ее реализации, целесообразности ее дальнейшей реализации или сокращению бюджетных средств на ее реализацию и готовит заключение, подписываемое руководителем уполномоченного органа по исполнению бюджета (общее заключение), в котором указываются:
      результаты оценки эффективности бюджетных программ;
      рекомендации по повышению эффективности реализации бюджетных программ, целесообразности дальнейшей их реализации или сокращения бюджетных средств на их реализацию.
      20. Заключение уполномоченного органа по исполнению бюджета по результатам проведенной администраторами бюджетных программ оценки эффективности реализации бюджетных программ представляется в соответствующую бюджетную комиссию, администраторам бюджетных программ до 1 апреля года, следующего за отчетным годом.

6. Оценка эффективности бюджетных программ
при внутреннем контроле за исполнением бюджета

      Сноска. Раздел 6 исключен постановлением Правительства РК от 20 августа 2007 г. N 716 .