"Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың заңнамасы негiздерiнiң мәртебесi, оларды әзiрлеу, қабылдау және iске асыру тәртiбi туралы шартты бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 16 қарашадағы N 1210 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкiметi  ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      "Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың заңнамасы негіздерiнiң мәртебесi, оларды әзiрлеу, қабылдау және iске асыру тәртiбi туралы шартты бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Парламентi Мәжiлiсiнiң қарауына енгiзiлсiн.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-министрі

Жоба  

Қазақстан Республикасының Заңы Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың заңнамасы
негiздерiнiң мәртебесi, оларды әзiрлеу, қабылдау және
iске асыру тәртiбi туралы шартты бекiту туралы

      2004 жылғы 18 маусымда Астана қаласында жасалған Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың заңнамасы негіздерінің мәртебесi, оларды әзiрлеу, қабылдау және iске асыру тәртiбi туралы шарт бекiтiлсiн.

       Қазақстан Республикасының
      Президентi

  Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың
Мемлекетаралық кеңесi Шешім

2004 жылғы 18 маусым              N 173         Астана қаласы

  Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың заңнамасы
негiздерiнiң мәртебесі, оларды әзірлеу, қабылдау
және іске асыру тәртібі туралы
Шарт

      Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың Мемлекетаралық Кеңесiнiң (мемлекет басшыларының деңгейiнде) 2000 жылғы 10 қазандағы Еуразиялық экономикалық қоғамдастықты құру туралы шартының  7-бабын дамыта отырып, Қоғамдастықтың келiсiлген құқықтық саясатын жүргізу және құқықтық жүйесiн жетiлдiрy мақсатында:
      Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың заңнамасы негіздерiнiң мәртебесi, оларды әзiрлеу, қабылдау және iске асыру тәртiбi туралы Шарт (қоса берiлiп отыр) қабылдансын деп шешті.

ЕурАзЭҚ Мемлекетаралық Кеңесінiң мүшелерi:

Беларусь
Республикасынан

Қазақстан
Республикасынан

Қырғыз
Республикасынан

Ресей
Федерациясынан

Тәжікстан
Республикасынан

  Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың заңнамасы
негіздерінің мәртебесi, оларды әзірлеу, қабылдау
және iске асыру тәртібі туралы
ШАРТ

      Бұдан әрi Тараптар деп аталатын Еуразиялық экономикалық қоғамдастыққа мүше мемлекеттер,
      2000 жылғы 10 қазандағы Еуразиялық экономикалық қоғамдастықты құру туралы  шартты және 1999 жылғы 26 қазандағы Кеден одағы және Бiртұтас экономикалық кеңiстiктi қалыптастыруды құқықтық қамтамасыз ету туралы  келiсiмдi басшылыққа ала отырып,
      Еуразиялық экономикалық қоғамдастық (бұдан әрi - ЕурАзЭҚ) шеңберiнде тиiмдi интеграциялық өзара iс-қимылды қамтамасыз ететiн келiсiлген құқықтық саясатты жүргізуге ұмтыла отырып,
      ЕурАзЭҚ шеңберiндегі құқық қатынастарды реттеудiң бiрiздендiрiлген тәртiбiн әзiрлеу қажеттілігін мойындай отырып,
      төмендегілер туралы уағдаласты:

  1-бап. Реттеу мәні

      Осы Шартпен Тараптар Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың заңнамасы негіздерiнiң (бұдан әрi - ЕурАзЭҚ) мәртебесiн айқындайды, оларды әзiрлеу, қарау, қабылдау, өзгерту, күшiн тоқтата тұру және тоқтатудың бiрiздендiрiлген тәртiбiн белгілейдi.
      ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерi ретiнде Тараптар үшiн бiркелкi құқық қатынастарының базалық салаларындағы құқықтық реттеу нормаларын белгілейтін және Тараптардың тиiстi келiсiмдердi (бұдан әрi - ЕурАзЭҚ заңнамасының негiздерiн қабылдау туралы келiсiмдер) жасасу жолымен қабылданатын ЕурАзЭҚ-тың құқықтық кесiмдерi түсiніледi.

  2-бап. ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерін
әзірлеу қағидаттары

      ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерiн әзiрлеу кезiнде мынадай қағидаттар сақталуға тиiс:
      а) ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жалпыға танымал халықаралық құқық нормалары мен қағидаттарына сәйкестігі;
      б) ЕурАзЭҚ заңнамасының негiздерiн қолданудың құқықтық, әлеуметтік-экономикалық және өзге де салдарларын жан-жақты пысықтау.

  3-бап. ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерiн әзiрлеу,
қарау, қабылдау, өзгерту, күшiн тоқтата тұру
және тоқтату

      ЕурАзЭҚ заңнамасының негiздерiн әзiрлеу, қарау, қабылдау, өзгерту, күшiн тоқтата тұру және тоқтату қоса берiлiп отырған осы Шарттың ажырамас бөлiгi болып табылатын ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерiн әзiрлеу, қарау, қабылдау, өзгерту, күшiн тоқтата тұру және тоқтату тәртiбiне сәйкес жүзеге асырылады.

  4-бап. ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерін қабылдау
туралы келiсімдердің күшiне ену тәртiбi

      ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерiн қабылдау туралы келiсiм Тараптардың олардың күшiне енуi үшін қажет мемлекетiшілік рәсiмдердi орындағандығы туралы соңғы жазбаша хабарламаны депозитарийге тапсырған күннен бастап күшiне енедi.

  5-бап. ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерiнiң
iске асырылуын бақылау

      Тараптардың мемлекеттік органдары өз құзыреті шегінде заңнамалық және өзге де нормативтiк құқықтық актiлер жобаларының ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерiне сәйкестiгiн тексеру және Тараптардың парламенттерi мен үкiметтерiне тиiстi ақпарат ұсыну мақсатында құқықтық сараптама жүргізу жолымен ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнің iске асырылуын бақылауды жүзеге асырады.
      ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетінiң Хатшылығы ЕурАзЭҚ Мемлекетаралық кеңесiн, ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясын және ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетiн ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң iске асырылуы туралы хабардар етедi.

  6-бап. Ақпарат алмасу

      Тараптар ұлттық ақпараттық ресурстарды пайдалана отырып, ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетінiң Хатшылығы мен ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясы Бюросының Хатшылығы арқылы ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң iске асырылуы туралы ақпарат алмасуды жүзеге асырады.

  7-бап. Күшiне енуi

      Осы Шарт бекiтiлуге жатады және соңғы бекiту грамотасын депозитарийге тапсырған күннен бастап күшіне енедi.

  8-бап. Қосылу

      Осы Шарт ЕурАзЭҚ-қа енген кез келген мемлекеттің оған қосылуы үшін ашық. Осы Шартқа қосылу туралы құжат депозитарийге сақтауға тапсырылады.
      Қосылған мемлекет үшiн осы Шарт қосылу туралы құжатты депозитарийге тапсырған күннен бастап күшiне енедi.

  9-бап. Басқа халықаралық шарттармен ара қатынасы

      Осы Шарт қатысушылары болып табылатын басқа да халықаралық шарттардан туындайтын Тараптардың құқықтары мен мiндеттемелерiн қозғамайды.

  10-бап. Өзгерістер енгізу

      Осы Шартқа өзгерiстер Тараптардың өзара келiсiмi бойынша енгізiледi және осы Шарттың ажырамас бөлiгi болып табылатын хаттамалармен ресiмделедi және осы Шарттың 7-бабында көзделген тәртiппен күшiне енедi.

  11-бап. Дауларды шешу

      Осы Шартты түсiндiру және қолдану туралы Тараптар арасында даулар туындаған жағдайда олар Тараптар арасындағы келiссөздер немесе консультациялар жолымен шешiлетiн болады.

  12-бап. Қолданылу мерзімі

      Осы Шарт белгіленбеген мерзiмге жасалады. Тараптардың әрқайсысы ЕурАзЭҚ шеңберiнде өзiнiң мiндеттемелерiн алдын ала реттей отырып, бұл туралы депозитарийге кемiнде он екі айдан бұрын, жазбаша хабарлау жолымен осы Шарттан шығуға құқығы бар.

      2004 жылғы 18 маусымда Астана қаласында орыс тiлiнде бiр түпнұсқа данада жасалды.
      Түпнұсқа данасы Тараптардың әрқайсысына оның куәландырылған көшiрмесiн жiберетін ЕурАзЭҚ-тың Интеграциялық Комитетiнде сақталады.

       Беларусь Республикасы үшін

      Қазақстан Республикасы үшін

      Қырғыз Республикасы үшiн

      Ресей Федерациясы үшiн

      Тәжiкстан Республикасы үшiн

  2004 жылғы 18 маусымдағы    
Еуразиялық экономикалық    
қоғамдастықтың заңнамасы   
негiздерiнiң мәртебесi, оларды 
әзiрлеу, қабылдау және iске асыру
тәртiбi туралы шартқа қосымша 

ЕурАзЭҚ заңнамасының негiздерiн әзірлеу, қарау,
қабылдау, өзгерту, күшiн тоқтата тұру және тоқтату
ТӘРТIБI

  І. Жалпы epeжелep

      1. Осы Тәртiп ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерiн әзiрлеу, қарау, қабылдау, өзгерту, қызметiн тоқтата тұру мен тоқтатуды ұйымдастыру жүйесiн белгілейдi.
      2. ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерiн әзiрлеу, қарау және қабылдау мынадай тәртiппен жүзеге асырылады:
      ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерінің жобаларын әзiрлеу жөнiндегі дайындық ұйымдастыру-құқықтық iс-шараларын жүргiзуi жұмыс топтарының ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобаларын әзiрлеу;
      ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерінің жобаларын Тараптар үкiметтерiнiң қарауы;
      ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобаларын ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясының қарауы;
      ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерiнiң жобаларын ЕурАзЭҚ Интеграциялық комитетiнiң қарауы;
      ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерінің жобаларын мемлекет басшыларының деңгейiнде қарауы және оларды ЕурАзЭҚ Мемлекетаралық Кеңесiнiң қабылдауы.
      3. ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерiн өзгерту, күшін тоқтата тұру және тоқтату, оларды әзiрлеу, қарау және қабылдау үшін осы Тәртiпте көзделген рәсiмдерге сәйкес жүзеге асырылады.

  II. ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерінiң жобаларын
әзірлеу жөнiндегі дайындық ұйымдастыру-құқықтық
іс-шаралары

      4. ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерінің жобаларын әзiрлеу жөнiндегі дайындық ұйымдастыру-құқықтық iс-шараларына:
      а) ЕурАзЭҚ-тағы интеграциялық процестердi дамыту нәтижелерiн талдау және қорытындылау, құқықтық регламенттеу қажеттілігiн анықтау, тиісті құқық қатынастар салаларындағы құқықтық peттeу тетігін оңтайландыру және бiрiздендiру жөнiндегі ұсыныстарды дайындау;
      б) ЕурАзЭҚ Интеграциялық комитетінiң жанындағы кеңестер мен комиссиялардың, сондай-ақ ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобаларын әзiрлеу жөнiндегі Парламентаралық Ассамблеяның тұрақты комиссияларының заң жобалау ұсыныстарын қарау;
      в) Тараптардың ұлттық заңнамалық және өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдерiн салыстырмалы-құқықтық талдау, құқық қолдану практикасын талдау;
      г) Тараптардың заң шығармашылық қызметінiң жоспарларын зерделеу;
      д) ЕурАзЭҚ шеңберiнде жасалған халықаралық шарттар және ЕурАзЭҚ органдарының шешiмдерi бойынша мiндеттемелердiң орындалуын талдау;
      e) ЕурАзЭҚ Мемлекетаралық Кеңесiнiң шешiмдерiне, ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясы мен ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетiнiң шешiмдерiне сәйкес өткiзiлетiн басқа да iс-шаралар кiредi.
      5. Осы Тәртiптiң 4-тармағында көрсетiлген iс-шараларды өз құзыретi шегiнде ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясының тұрақты комиссиялары, ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясы Бюросының Хатшылығы, ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетiнiң Хатшылығы, ЕурАзЭҚ-тың қосалқы органдары, сондай-ақ ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетінiң жанындағы кеңестер мен комиссиялар жүзеге асырады.
      6. Iс-шараларды өткiзу нәтижелер бойынша ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясы Бюросының Хатшылығы ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобаларын әзiрлеу жөнiнде ұсыныстар жасайды.
      7. Құқық қатынастарының тиiстi саласында ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобасын әзiрлеу жөнiндегі ұсыныс жоба тұжырымдамасы мен ЕурАзЭҚ заңнамасының негiздерiн әзiрлеу қажеттiлiгiнiң негіздемесiн қамтиды.
      8. ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобаларын әзiрлеу жөнiндегі ұсыныстар Тараптардың үкiметтерiмен келiсiлуге тиiс, содан кейiн ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясының қарауына енгізiледi және ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясының заңшығармашылығы қызметi бағдарламасына енгізiледi.

  III. ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерiнің жобаларын әзiрлеу
жөніндегi жұмыс тобының ЕурАзЭҚ заңнамасы
негiздерiнің жобаларын әзiрлеуi

      9. ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерiнiң жобаларын әзiрлеудi ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясының заңшығармашылығы қызметінiң бағдарламасына сәйкес ЕурАзЭҚ заңнамасының негіздерiнiң жобаларын әзiрлеу жөнiндегі жұмыс топтары (бұдан әрi - жұмыс топтары) жүзеге асырады.
      10. Жұмыс топтарының құрамын Тараптардың және ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясының ұсыныстарын ескере отырып, ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетi қалыптастырады.
      11. Жұмыс топтарының құрамына:
      а) ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясының тұрақты комиссияларының мүшелерi;
      б) ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетiнiң жанындағы кеңестер мен комиссиялардың мүшелерi;
      в) ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясының жанындағы ғылыми-сараптама кеңесiнiң мүшелерi;
      г) ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясының Бюросы Хатшылығының және ЕурАзЭҚ-тың Интеграциялық Комитетi Хатшылығының қызметкерлерi;
      д) Тараптардың мемлекеттiк органдарының қызметкерлерi;
      е) қызметтерi заңшығармашылығы, құқық қолдану және ғылыми-зерттеу қызметiмен байланысты ғылыми және басқа да ұйымдардың қызметкерлерi кiре алады.
      12. Жұмыс топтарының басшылары және олардың орынбасарлары жұмыс топтары мүшелерiнiң арасынан сайланады.
      13. Жұмыс топтарының қызметiн ақпараттық, құқықтық, материалдық-техникалық және ұйымдық қамтамасыз етудi ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясы Бюросының Хатшылығы жүзеге асырады.
      14. ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерiнiң жобаларын әзiрлеудi қаржыландыру ЕурАзЭҚ бюджетінде ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетiнiң Хатшылығы мен ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясының Бюросы Хатшылығының қызметiн қамтамасыз етуге көзделген қаражат шегінде жүзеге асырылады.

  IV. Тараптар мемлекеттерінің ЕурАзЭҚ
заңнамасы негіздерінің жобаларын қарауы

      15. Жұмыс топтары әзiрлеген ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерiнiң жобаларын ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблея Бюросының Хатшылығы ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетiнiң Хатшылығы арқылы Тараптардың үкiметтерiне жiбередi.
      16. Тараптардың Yкiметтерi ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобалары жөнiндегі қорытындыларды ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетiнiң Хатшылығы арқылы ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясы Бюросының Хатшылығына жiбереді.

  V. ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерiнiң жобаларын ЕурАзЭҚ
Парламентаралық Ассамблеясының қарауы

      17. ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерiнiң жобаларын ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясының Регламентiнде белгіленген тәртiппен ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясы қарайды.
      18. ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясы ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобаларына қатысты мынадай шешiмдердiң бiрiн қабылдайды:
      а) ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнің жобалары мақұлдансын және ол ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетiнiң қарауына жiберiлсiн;
      б) ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобасы жұмыс тобына пысықтауға жiберiлсiн.

  VІ. ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерiнiң жобаларын
ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетінiң қарауы

      19. ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобаларын ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитеті рәсiмдерiнiң ережелерiнде белгіленген тәртіппен ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитеті қарайды.
      20. ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитеті ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобаларына қатысты мынадай шешiмдердiң бiрiн қабылдайды:
      а) ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобасы мақұлдансын және ол мемлекет басшыларының деңгейiнде ЕурАзЭҚ Мемлекетаралық Кеңесiнiң қарауына енгiзiлсiн;
      б) ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерiнiң жобасы ЕурАзЭҚ Парламентаралық Ассамблеясына пысықтауға жiберiлсiн.

  VII. ЕурАзЭҚ заңнамасы негiздерiнің жобаларын мемлекет
басшыларының деңгейiнде ЕурАзЭҚ Мемлекетаралық
Кеңесiнiң қарауы және оларды қабылдауы

      21. ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобаларын мемлекеттер басшыларының деңгейiнде ЕурАзЭҚ Мемлекетаралық Кеңесi рәсiмдерiнiң Ережелерiнде белгіленген тәртiппен ЕурАзЭҚ Мемлекетаралық Кеңесi қарайды.
      22. ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнiң жобаларын қараудың нәтижелерi бойынша ЕурАзЭҚ Мемлекетаралық Кеңесi мемлекет басшыларының деңгейiнде мынадай шешiмдердiң бiрiн қабылдайды:
      а) ЕурАзЭҚ заңнамасының негiздерiн қабылдау туралы келiсiмдi қабылдансын;
      б) ЕурАзЭҚ заңнамасы негіздерiнің жобасы ЕурАзЭҚ Интеграциялық Комитетiне пысықтауға жiберiлсiн.

О проекте Закона Республики Казахстан "О ратификации Договора о статусе Основ законодательства Евразийского экономического сообщества, порядке их разработки, принятия и реализации"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 16 ноября 2004 года N 1210

      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан "О ратификации Договора о статусе Основ законодательства Евразийского экономического сообщества, порядке их разработки, принятия и реализации.

       Премьер-Министр
    Республики Казахстан

         Проект  

Закон Республики Казахстан О ратификации Договора о статусе Основ законодательства
Евразийского экономического сообщества, порядке их
разработки, принятия и реализации

      Ратифицировать Договор о статусе Основ законодательства Евразийского экономического сообщества, порядке их разработки, принятия и реализации, совершенный в городе Астане 18 июня 2004 года.

       Президент
Республики Казахстан

         ЕВРАЗИЙСКОЕ ЭКОНОМИЧЕСКОЕ СООБЩЕСТВО
МЕЖГОСУДАРСТВЕННЫЙ СОВЕТ РЕШЕНИЕ

от 18 июня 2004 г.                        N 173                 г. Астана

О Договоре о статусе Основ законодательства
Евразийского экономического сообщества, порядке
их разработки, принятия и реализации

      Межгосударственный Совет Евразийского экономического сообщества (на уровне глав государств) в развитие  статьи 7 Договора об учреждении Евразийского экономического сообщества от 10 октября 2000 года, в целях проведения согласованной правовой политики и совершенствования правовой системы Сообщества
решил:
      Принять Договор о статусе Основ законодательства Евразийского экономического сообщества, порядке их разработки, принятия и реализации (прилагается).

Члены Межгосударственного Совета ЕврАзЭС:

       От             От            От             От              От
    Республики    Республики     Кыргызской     Российской     Республики
    Беларусь      Казахстан      Республики     Федерации      Таджикистан

       ДОГОВОР
о статусе Основ законодательства
Евразийского экономического сообщества,
порядке их разработки, принятия и реализации

      Государства-члены Евразийского экономического сообщества, именуемые в дальнейшем Сторонами,
      руководствуясь  Договором об учреждении Евразийского экономического сообщества от 10 октября 2000 г. и  Соглашением о правовом обеспечении формирования Таможенного союза и Единого экономического пространства от 26 октября 1999 г.,
      стремясь проводить согласованную правовую политику, обеспечивающую эффективное интеграционное взаимодействие в рамках Евразийского экономического сообщества (далее - ЕврАзЭС),
      признавая необходимость разработки унифицированного порядка регулирования правоотношений в рамках ЕврАзЭС,
      договорились о нижеследующем:

       Статья 1. Предмет регулирования

      Настоящим Договором Стороны определяют статус Основ законодательства Евразийского экономического сообщества (далее - Основы законодательства ЕврАзЭС), устанавливают унифицированный порядок их разработки, рассмотрения, принятия, изменения, приостановления и прекращения действия.
      Под Основами законодательства ЕврАзЭС понимаются правовые акты ЕврАзЭС, которые устанавливают единые для Сторон нормы правового регулирования в базовых сферах правоотношений, и которые принимаются путем заключения Сторонами соответствующих соглашений (далее - соглашения о принятии Основ законодательства ЕврАзЭС).

       Статья 2. Принципы разработки Основ
законодательства ЕврАзЭС

      При разработке Основ законодательства ЕврАзЭС должны соблюдаться следующие принципы:
      а) соответствие Основ законодательства ЕврАзЭС общепризнанным принципам и нормам международного права;
      б) всесторонняя проработка правовых, социально-экономических и иных последствий действия Основ законодательства ЕврАзЭС.

       Статья 3. Разработка, рассмотрение, принятие,
изменение, приостановление и прекращение действия
Основ законодательства ЕврАзЭС

      Разработка, рассмотрение, принятие, изменение, приостановление и прекращение действия Основ законодательства ЕврАзЭС осуществляются в соответствии с прилагаемым Порядком разработки, рассмотрения, принятия, изменения, приостановления и прекращения действия Основ законодательства ЕврАзЭС, являющимся неотъемлемой частью настоящего Договора.

       Статья 4. Порядок вступления в силу соглашений о
принятии Основ законодательства ЕврАзЭС

      Соглашения о принятии Основ законодательства ЕврАзЭС вступают в силу со дня сдачи депозитарию последнего письменного уведомления о выполнении Сторонами внутригосударственных процедур, необходимых для их вступления в силу.

       Статья 5. Контроль за реализацией
Основ законодательства ЕврАзЭС

      Государственные органы Сторон в пределах своей компетенции осуществляют контроль за реализацией Основ законодательства ЕврАзЭС путем проведения правовой экспертизы проектов законодательных и иных нормативных правовых актов в целях проверки их соответствия Основам законодательства ЕврАзЭС и представления соответствующей информации парламентам и правительствам Сторон.
      Секретариат Интеграционного Комитета ЕврАзЭС информирует Межгосударственный Совет ЕврАзЭС, Межпарламентскую Ассамблею ЕврАзЭС и Интеграционный Комитет ЕврАзЭС о реализации Основ законодательства ЕврАзЭС.

       Статья 6. Информационный обмен

      Стороны, используя национальные информационные ресурсы, осуществляют обмен информацией о реализации Основ законодательства ЕврАзЭС через Секретариат Интеграционного Комитета ЕврАзЭС и Секретариат Бюро Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС.

       Статья 7. Вступление в силу

      Настоящий Договор подлежит ратификации и вступает в силу со дня сдачи депозитарию последней ратификационной грамоты.

       Статья 8. Присоединение

      Настоящий Договор открыт для присоединения к нему любого государства, вступившего в ЕврАзЭС. Документ о присоединении к настоящему Договору сдается на хранение депозитарию.
      Для присоединившегося государства настоящий Договор вступает в силу со дня сдачи депозитарию документа о присоединении.

       Статья 9. Соотношение с другими международными
договорами

      Настоящий Договор не затрагивает прав и обязательств Сторон, вытекающих из других международных договоров, участниками которых они являются.

       Статья 10. Внесение изменений

      Изменения в настоящий Договор вносятся по взаимному согласию Сторон и оформляются протоколами, которые будут являться неотъемлемыми частями настоящего Договора и вступать в силу в порядке, предусмотренном статьей 7 настоящего Договора.

       Статья 11. Разрешение споров

      В случае возникновения споров между Сторонами о толковании и/или применении настоящего Договора они будут разрешаться путем переговоров или консультаций между Сторонами.

       Статья 12. Срок действия

      Настоящий Договор заключается на неопределенный срок. Каждая из Сторон имеет право выйти из настоящего Договора путем письменного уведомления об этом депозитария не менее чем за двенадцать месяцев, предварительно урегулировав свои обязательства в рамках ЕврАзЭС.

      Совершено в городе Астане 18 июня 2004 г. в одном подлинном экземпляре на русском языке.
      Подлинный экземпляр хранится в Интеграционном Комитете ЕврАзЭС, который направит каждой Стороне его заверенную копию.

          За                      За                     За
      Республику              Республику              Кыргызскую
       Беларусь               Казахстан               Республику

                      За                        За
                   Российскую               Республику
                   Федерацию                Таджикистан

       Приложение к Договору о статусе  
Основ законодательства Евразийского
экономического сообщества, порядке 
их разработки, принятия и реализации
от 18 июня 2004 года        

ПОРЯДОК
разработки, рассмотрения, принятия, изменения,
приостановления и прекращения действия
Основ законодательства ЕврАзЭС I. Общие положения

      1. Настоящий Порядок устанавливает систему организации разработки, рассмотрения, принятия, изменения, приостановления и прекращения действия Основ законодательства ЕврАзЭС.
      2. Разработка, рассмотрение и принятие Основ законодательства ЕврАзЭС осуществляются в следующем порядке:
      проведение подготовительных организационно-правовых мероприятий по разработке проектов Основ законодательства ЕврАзЭС;
      разработка рабочими группами проектов Основ законодательства ЕврАзЭС;
      рассмотрение проектов Основ законодательства ЕврАзЭС правительствами Сторон;
      рассмотрение проектов Основ законодательства ЕврАзЭС Межпарламентской Ассамблеей ЕврАзЭС;
      рассмотрение проектов Основ законодательства ЕврАзЭС Интеграционным Комитетом ЕврАзЭС;
      рассмотрение проектов Основ законодательства ЕврАзЭС и их принятие Межгосударственным Советом ЕврАзЭС на уровне глав государств.
      3. Изменение, приостановление и прекращение действия Основ законодательства ЕврАзЭС осуществляются в соответствии с процедурами, предусмотренными настоящим Порядком для их разработки, рассмотрения и принятия.

       II. Подготовительные организационно-правовые
мероприятия по разработке проектов
Основ законодательства ЕврАзЭС

      4. Подготовительные организационно-правовые мероприятия по разработке проектов Основ законодательства ЕврАзЭС включают в себя:
      а) анализ и обобщение результатов развития интеграционных процессов в ЕврАзЭС, выявление необходимости правовой регламентации, подготовку предложений по оптимизации и унификации механизма правового регулирования в соответствующих сферах правоотношений;
      б) рассмотрение законопроектных предложений советов и комиссий при Интеграционном Комитете ЕврАзЭС, а также постоянных комиссий Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС по разработке проектов Основ законодательства ЕврАзЭС;
      в) сравнительно-правовой анализ национальных законодательных и иных нормативных правовых актов Сторон, анализ правоприменительной практики;
      г) изучение планов законотворческой деятельности Сторон;
      д) анализ выполнения обязательств по международным договорам, заключенным в рамках ЕврАзЭС, и решений органов ЕврАзЭС;
      е) другие мероприятия, проводимые в соответствии с решениями Межгосударственного Совета ЕврАзЭС, Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС и Интеграционного Комитета ЕврАзЭС.
      5. Мероприятия, указанные в пункте 4 настоящего Порядка, осуществляют в пределах своей компетенции постоянные комиссии Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС, Секретариат Бюро Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС, Секретариат Интеграционного Комитета ЕврАзЭС, вспомогательные органы ЕврАзЭС, а также советы и комиссии при Интеграционном Комитете ЕврАзЭС.
      6. По результатам проведения мероприятий Секретариат Бюро Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС формирует предложения по разработке проектов Основ законодательства ЕврАзЭС.
      7. Предложение по разработке проекта Основ законодательства ЕврАзЭС в соответствующей сфере правоотношений включает в себя концепцию проекта и обоснование необходимости разработки Основ законодательства ЕврАзЭС.
      8. Предложения по разработке проектов Основ законодательства ЕврАзЭС подлежат согласованию с правительствами Сторон, после чего вносятся на рассмотрение Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС и включаются в программу законотворческой деятельности Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС.

       ІІІ. Разработка проектов Основ законодательства
ЕврАзЭС рабочими группами по разработке проектов
Основ законодательства ЕврАзЭС

      9. Разработка проектов Основ законодательства ЕврАзЭС осуществляется рабочими группами по разработке проектов Основ законодательства ЕврАзЭС (далее - рабочие группы) в соответствии с программой законотворческой деятельности Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС.
      10. Состав рабочих групп формируется Интеграционным Комитетом ЕврАзЭС с учетом предложений Сторон и Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС.
      11. В состав рабочих групп могут входить:
      а) члены постоянных комиссий Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС;
      б) члены советов и комиссий при Интеграционном Комитете ЕврАзЭС;
      в) члены научно-экспертных советов при Межпарламентской Ассамблее ЕврАзЭС;
      г) сотрудники Секретариата Бюро Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС и Секретариата Интеграционного Комитета ЕврАзЭС;
      д) сотрудники государственных органов Сторон;
      е) сотрудники научных и других организаций, деятельность которых связана с законотворческой, правоприменительной и научно-исследовательской деятельностью.
      12. Руководители рабочих групп и их заместители избираются из числа членов рабочих групп.
      13. Информационное, правовое, материально-техническое и организационное обеспечение деятельности рабочих групп осуществляет Секретариат Бюро Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС.
      14. Финансирование разработки проектов Основ законодательства ЕврАзЭС осуществляется в пределах средств, предусмотренных в бюджете ЕврАзЭС на обеспечение деятельности Секретариата Интеграционного Комитета ЕврАзЭС и Секретариата Бюро Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС.

       IV. Рассмотрение проектов Основ законодательства
ЕврАзЭС правительствами Сторон

      15. Разработанные рабочими группами проекты Основ законодательства ЕврАзЭС Секретариат Бюро Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС направляет через Секретариат Интеграционного Комитета ЕврАзЭС - в правительства Сторон.
      16. Правительства Сторон направляют заключения по проектам Основ законодательства ЕврАзЭС в Секретариат Бюро Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС через Секретариат Интеграционного Комитета ЕврАзЭС.

       V. Рассмотрение проектов Основ законодательства
ЕврАзЭС Межпарламентской Ассамблеей ЕврАзЭС

      17. Проекты Основ законодательства ЕврАзЭС рассматриваются Межпарламентской Ассамблеей ЕврАзЭС в порядке, установленном Регламентом Межпарламентской Ассамблеи ЕврАзЭС.
      18. Межпарламентская Ассамблея ЕврАзЭС принимает относительно проектов Основ законодательства ЕврАзЭС одно из следующих решений:
      а) одобрить в основном проект Основ законодательства ЕврАзЭС и направить его на рассмотрение Интеграционного Комитета ЕврАзЭС;
      б) направить проект Основ законодательства ЕврАзЭС рабочей группе на доработку.

       VI. Рассмотрение проектов Основ законодательства
ЕврАзЭС Интеграционным Комитетом ЕврАзЭС

      19. Проекты Основ законодательства ЕврАзЭС рассматриваются Интеграционным Комитетом ЕврАзЭС в порядке, установленном Правилами процедуры Интеграционного Комитета ЕврАзЭС.
      20. Интеграционный Комитет ЕврАзЭС принимает относительно проектов Основ законодательства ЕврАзЭС одно из следующих решений:
      а) одобрить проект Основ законодательства ЕврАзЭС и внести его на рассмотрение Межгосударственного Совета ЕврАзЭС на уровне глав государств;
      б) направить проект Основ законодательства ЕврАзЭС в Межпарламентскую Ассамблею ЕврАзЭС на доработку.

       VII. Рассмотрение проектов Основ законодательства
ЕврАзЭС и их принятие Межгосударственным Советом ЕврАзЭС
на уровне глав государств

      21. Проекты Основ законодательства ЕврАзЭС рассматриваются Межгосударственным Советом ЕврАзЭС на уровне глав государств в порядке, установленном Правилами процедуры Межгосударственного Совета ЕврАзЭС.
      22. По результатам рассмотрения проектов Основ законодательства ЕврАзЭС Межгосударственный Совет ЕврАзЭС на уровне глав государств принимает одно из следующих решений:
      а) принять соглашение о принятии Основ законодательства ЕврАзЭС;
      б) направить проект Основ законодательства ЕврАзЭС в Интеграционный Комитет ЕврАзЭС на доработку.