Байланысты гранттарды тартуға арналған өтiнімдер беру ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 28 сәуірдегі N 396 Қаулысы. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2009 жылғы 7 мамырдағы N 665 Қаулысымен.

       Ескерту. Қаулының күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2009.05.07. N 665 Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi Бюджет кодексiне сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Қоса берiліп отырған Байланысты гранттарды тартуға арналған өтiнiмдер беру ережесi бекiтiлсiн.
      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің       
2005 жылғы 28 сәуiрдегi 
N 396 қаулысымен    
бекiтiлген       

Байланысты гранттарды тартуға
арналған өтiнiмдер беру ережесi

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Байланысты гранттарды тартуға арналған өтінімдер беру ережесi (бұдан әрi - Ереже) атқарушы агенттiктердiң экономикалық жоспарлау жөнiндегi орталық уәкілеттi органға (бұдан әрi - уәкілетті орган) байланысты гранттарды алуға өтiнiмдер (бұдан әрi - өтiнiмдер) беру тәртiбiн айқындайды.
      2. Ереже атқарушы агенттiктер өтiнiмдер берген кезде оларға қойылатын талаптарды бiрiздендiру мақсатында, сондай-ақ мемлекеттiк бюджеттен бiрлесiп қаржыландыруды немесе Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң грант берген донордан одан әрi қарыз алуын көздейтiн өтеусiз қаржылық және техникалық көмек жобаларын (бұдан әрi - жобалар) iске асыру үшiн өтiнiмдердi iрiктеу мен бағалау тиiмділiгін арттыру үшін әзiрлендi.
      3. Осы Ережеде мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) донордың елдiк бағдарламасы - Қазақстан Республикасы мен донор арасындағы ынтымақтастықтың орта мерзiмдi кезеңдегi перспективалары көрсетiлетiн және донор қарыздары есебiнен қаржыландыру жоспарланып отырған инвестициялық жобалардың тiзбесiн, сондай-ақ iске асырылуы донор гранты есебiнен жүзеге асырылатын өтеусiз техникалық көмек жобаларының тiзбесiн қамтитын индикативтiк сипаты бар донор құжаты;
      2) атқарушы агенттiк - байланысты грантты тартуға арналған өтiнiмдердi дайындауды және ұсынуды жүзеге асыратын орталық мемлекеттiк орган.

2-тарау. Өтiнiмдердi беру тәртiбi

      4. Атқарушы агенттік уәкілеттi органның қарауына жергiлiктi өкiлдi және атқарушы органдардың өтiнiмдерiн ескере отырып жасалған өтiнiмдi мынадай құжаттармен қоса бередi:
      1) жобаның ақпараттық парағы;
      2) жобаның қисынды негiздемесi;
      3) салалық қорытынды.
      5. Жобаның ақпараттық парағы байланысты грантты негiзгi алушыны, болжамды донорды және жобаның негізгi қаржылық өлшемдерiн қамтитын жоба бойынша жалпы ақпараттан тұрады. Оған құрамдас бөлiктерге, жоспарланған iс-шараларға және жобаны iске асырудың әр жылына арналған байланысты грант валютасындағы және теңгедегi қаржыландыру көздерiне (грант қаражаты және оған бiрлесiп қаржыландырулар) бөле отырып, жобаны қаржыландырудың еркiн нысандағы жиынтық кестесi беріледi.
      6. Жобаның қисынды негiздемесi жобаның мақсатына қол жеткiзу үшiн барлық баламалы шешiмдердiң нұсқаларын қарау нәтижесi болып табылады және осы Ережеге қосымшаға сәйкес әдiстеме бойынша жасалады.
      7. Салалық қорытындыда тиiсті бағдарламаның бөлiмдерi мен тармақтары көрсетіле отырып, жобаның мақсаты мен мiндеттерiнiң тиiстi мемлекеттiк немесе салалық (секторалдық) бағдарламада көрсетілген саланың даму басымдықтарына сәйкестігi айқындалады.
      8. Өтiнiмдер мынадай талаптарға сай болуы тиiс:
      1) Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының орта мерзiмдi жоспарында көрсетiлген Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық даму басымдықтарына, сондай-ақ қолданыстағы мемлекеттiк немесе салалық (секторалдық) бағдарламаларға сәйкестiгi;
      2) донорлардың Қазақстан Республикасына арналған елдiк бағдарламаларын (болған кезде) қоса алғанда, жобаның донордың уәкілеттi органмен келiсiлген бағдарламалық құжаттарының құрамында болуы.
      9. Атқарушы агенттiк тиiстi кезеңге арналған бiрнеше өтiнiм берген жағдайда өтiнiм мәлiмделген жобалар басымдығына қарай көрсетіледi.
      10. Осы Ережеге сәйкес жасалған өтiнiмдердi атқарушы агенттiктер жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 1 ақпанынан кешiктiрмей уәкілеттi органға жiбередi.

Байланысты гранттарды   
тартуға арналған өтiнiмдер
беру ережесіне     
қосымша         

Жобаның қисынды негiздемесiн
жасау әдiстемесi

      1. Жобаның қисынды негiздемесi түсiндiрме жазба мен матрицадан тұрады.
      2. Жобаның қисынды негiздемесiне түсiндiрме жазба жобада шешілетiн проблеманың сипаттамасы мен тарихын, жоба тұжырымдамасының қысқаша мазмұнын, соның iшiнде жобаны iске асыру болжанып отырған жердi, қысқаша талдауды және ұқсас жобаларды iске асырудың әлемдiк тәжiрибесiн қамтиды. Түсiндiрме жазбада, сондай-ақ проблеманы шешу нұсқасын таңдаған кезде қаралған баламалы нұсқалар және оны шешудiң неғұрлым оңтайлы жолы ретiнде жобаны таңдау негiздемесi сипатталуы тиiс.
      3. Матрица мынадай кесте түрiнде беріледi:

Жоба мақсатына
қол жеткiзу
кезеңдерi

Өлшенетiн
көрсеткiштер

Мониторинг
және бағалау

Болжамдар мен
тәуекелдер

Мақсаты

A1

Б1

Г1

Мiндеттерi

A2

Б2

Г2

Нәтижелерi

A3

Б3

Г3

Іс-шаралар

A4

Б4

Г4

      4. Матрица төрт деңгейден тұрады және мынадай тәртiппен толтырылады:
      "Мақсаты" саланың даму стратегиясында көрсетілген стратегиялық мiндеттердi шешуден тұратын жоба мақсатын көрсетедi;
      "Мiндеттерi" жоба нәтижелеріне қол жеткiзуден күтілетiн әсердi көрсетедi;
      "Нәтижелерi" iс-шараларды iске асырудың ақша, материалдар мен адами ресурстар салудан жобаны орындаушылар алатын түпкi өнiмдер немесе қызметтер түрiндегi нәтижелердi көрсетедi;
      "Ic-шаралар" әрбiр нәтиженi iске асыру үшін нақты iс-әрекеттi көрсетедi. Бiр нәтиженi iске асыру үшiн қажетті 4-тен 10-ға дейiнгi неғұрлым жалпы iс-шараны көрсету ұсынылады.
      5. Матрицаның әрбiр деңгейi үшін мынадай көрсеткiштер көрсетіледi:
      "Өлшенетiн көрсеткiштер" жобаны iске асыру нәтижесiнде өзгерiстердi әрбiр деңгейде өлшей отырып, матрицаның әрбiр деңгейiне сандық, сапалық және уақыттық сипаттама бередi. Әрбiр деңгейдiң көрсеткiштерi бiр-бiрiне тәуелдi емес;
      "Мониторинг және бағалау" ақпарат алмасудың барлық деңгейлерiн және ақпарат беру мерзiмiн қоса алғанда, жобаның iске асырылу барысының мониторингi жүйесiн көрсетедi;
      "Болжамдар мен тәуекелдер" тәуекел деңгейiн көрсете отырып, барлық ықтимал тәуекелдер мен оларды бейтараптандыру жөнiнде жоспарланған шараларды көрсетедi.
      6. Көлденең бағандар мынадай реттілiкпен толтырылады:
      A1 ұяшығында орындауға осы жоба бағытталған мемлекеттiк немесе салалық (секторалдық) бағдарламалардың мiндеттерiн сипаттайтын өлшенетiн көрсеткiштер қамтылады;
      Б1 ұяшығы ұлттық статистика мәлiметтерiне, республикалық деңгейдегi есептерге және өзге де ақпаратқа негiзделе отырып толтырылады;
      Г1 ұяшығында жоба шеңберiнен тыс, бiрақ жоба нәтижелерiне қол жеткiзу үшiн және ықтимал тәуекелдердi жою үшiн қажеттi шарттар қамтылады;
      А2 ұяшығында жоба мiндеттерiн сипаттайтын өлшенетiн көрсеткiштердiң сипаттамасы қамтылады. Көрсеткiштерде жобаның күтілiп отырған пайдасы мен маңызы, сондай-ақ оны iске асырудың болжамды әсерi сипатталады;
      Б2 ұяшығында А2 ұяшығында көрсетілген көрсеткiштер қандай ақпарат көзiнде көрiнетiнi көрсетiлуге тиiс. Бұл заттай және ақшалай көрiнiстегi жұмыстардың орындалуы жөнiндегi есептер, қаржыландыру туралы есеп, жоспарлы есептер және өзге де есептер болуы мүмкiн;
      Г2 ұяшығы Г1 ұяшығы тәрiздi, бiрақ жобаның мiндеттерiне қатысы бойынша толтырылады;
      А3 ұяшығында жоба нәтижелерi үшiн қорытылған жұмыс жоспары ретiнде көрiнетiн өлшенетiн көрсеткiштер қамтылады;
      Б3 және Г3 ұяшықтары Б2 және Г2 бағандары тәрiздi толтырылады, тек бұл жағдайда көрсеткiштер мен олардың мониторингi жоба нәтижелерiне қатысты болады;
      A4 ұяшығында пайдаланылатын ресурстар сипатталады және iс-шараларды iске асыру үшiн қажеттi бюджет айқындалады. Бұл ретте, құрылысқа, жабдыққа, жұмыс күшiне және өзге ақпаратқа арналған балама бағаларды пайдалану қажет;
      Б4 ұяшығында әрбiр көрсеткiштiң тиiмдiлiгiн және оларды бағалау процесiн растайтын мәлiмет көздерi туралы ақпарат қамтылады. Бұл салынған ресурстардың сандық бағасын растайтын құжаттама, мысалы, жабдықтың прайс-парақтары, осыған ұқсас жобалар бойынша есептерi және т.б. болуы мүмкiн;
      Г4 ұяшығында жоба шеңберiнен тыс, бiрақ жоба нәтижелерiне қол жеткiзу үшін және ықтимал тәуекелдердi жою үшiн қажетті шарттар қамтылады.
      Бұл ретте, қисынды формулалар сақталуға тиiс:
      - А2+Г2=A1;
      - А3+Г3=А2;
      - А4+Г4=A3.

Об утверждении Правил представления заявок на привлечение связанных грантов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 апреля 2005 года N 396. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 мая 2009 года N 665.

       Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 07.05.2009 N 665 .

      В соответствии с  Бюджетным кодексом  Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила представления заявок на привлечение связанных грантов.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утверждены              
постановлением Правительства      
Республики Казахстан       
от 28 апреля 2005 года N 396    

  Правила
представления заявок на привлечение
связанных грантов

  Глава 1. Общие положения

       1. Настоящие Правила представления заявок на привлечение связанных грантов (далее - Правила) определяют порядок представления исполнительными агентствами заявок на получение связанных грантов (далее - заявки) в центральный уполномоченный орган по экономическому планированию (далее - уполномоченный орган).
      2. Правила разработаны в целях унификации требований, предъявляемых к исполнительным агентствам при представлении ими заявок, а также для повышения эффективности отбора и оценки заявок для реализации проектов безвозмездной финансовой и технической помощи, предусматривающих софинансирование из государственного бюджета или дальнейшее заимствование Правительством Республики Казахстан у донора, предоставившего грант (далее - проекты).
      3. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) страновая программа донора - документ донора, носящий индикативный характер, который отражает перспективы сотрудничества между Республикой Казахстан и донором в среднесрочном периоде, и включает перечень инвестиционных проектов, финансирование которых планируется за счет займов донора, а также перечень проектов безвозмездной технической помощи, реализация которых будет осуществляться за счет грантов донора;
      2) исполнительное агентство - центральный государственный орган , осуществляющий подготовку и представление заявки на привлечение связанного гранта.

  Глава 2. Порядок представления заявок

       4. Исполнительное агентство представляет заявку на рассмотрение в уполномоченный орган, составленную с учетом заявок местных представительных и исполнительных органов, с приложением следующих документов:
      1) информационный лист проекта;
      2) логическое обоснование проекта;
      3) отраслевое заключение.
      5. Информационный лист проекта содержит общую информацию по проекту, включая основного получателя связанного гранта, предполагаемого донора, и основные финансовые параметры проекта. К нему в произвольной форме представляется сводная таблица финансирования проекта с разбивкой на компоненты, планируемые мероприятия и источники финансирования (средства гранта и софинансирования к нему) на каждый год реализации проекта в валюте связанного гранта и в тенге.
      6. Логическое обоснование проекта является результатом рассмотрения всех альтернативных вариантов решений для достижения цели проекта и составляется по методике согласно приложению к настоящим Правилам.
      7. Отраслевое заключение определяет соответствие цели и задач проекта приоритетам развития отрасли, отраженным в соответствующей  государственной или отраслевой (секторальной) программе с указанием разделов и пунктов соответствующей программы.
      8. Заявки должны соответствовать следующим требованиям:
      1) соответствие приоритетам социально-экономического развития Республики Казахстан, отраженным в Среднесрочном плане социально-экономического развития Республики Казахстан, а также действующим государственным или отраслевым (секторальным) программам;
      2) наличие проекта в составе программных документов донора, включая страновые программы доноров для Республики Казахстан (при наличии), согласованных с уполномоченным органом.
      9. В случае представления исполнительным агентством нескольких заявок на соответствующий период, заявляемые проекты указываются в порядке их приоритетности.
      10. Заявки, составленные в соответствии с настоящими Правилами, направляются исполнительными агентствами в уполномоченный орган не позднее 1 февраля года, предшествующего планируемому.

Приложение        
к Правилам представления 
заявок на привлечение  
связанных грантов    

  Методика составления
логического обоснования проекта

      1. Логическое обоснование проекта состоит из пояснительной записки и матрицы.
      2. Пояснительная записка к логическому обоснованию проекта содержит описание и историю проблемы, решаемой проектом, краткое изложение концепции проекта, в том числе предполагаемое место его реализации, краткий анализ и мировой опыт реализации аналогичных проектов. В пояснительной записке также должны быть описаны альтернативные варианты, рассмотренные при выборе варианта решения проблемы и обоснование выбора проекта как наиболее оптимального пути ее решения.
      3. Матрица представляется в виде следующей таблицы:

Этапы достижения
цели проекта

Измеряемые
индикаторы

Мониторинг
и оценка

Предположения
и риски

Цель

А1

Б1

Г1

Задачи

А2

Б2

Г2

Результаты

A3

Б3

Г3

Мероприятия

А4

Б4

Г4

      4. Матрица состоит из четырех уровней и заполняется в следующем порядке:
      "Цель" отражает цель проекта, состоящую в решении стратегической задачи, отраженной в стратегии развития отрасли;
      "Задачи" отражают ожидаемый эффект от достижения результатов проекта;
      "Результаты" отражают результаты реализации мероприятий в виде конечных продуктов или услуг, получаемых исполнителями проекта от вложения денег, материалов и человеческих ресурсов;
      "Мероприятия" отражают конкретные действия для реализации каждого из результатов. Предлагается указать от 4 до 10 наиболее общих мероприятий, необходимых для реализации одного результата.
      5. Для каждого уровня матрицы указываются следующие показатели:
      "Измеряемые индикаторы" дают количественную, качественную и временную характеристику каждому уровню матрицы, измеряя изменения в результате реализации проекта на каждом уровне. Индикаторы каждого уровня не зависят друг от друга;
      "Мониторинг и оценка" отражают систему мониторинга хода реализации проекта, включая все уровни информационного обмена и сроки представления информации;
      "Предположения и риски" отражают все возможные риски и планируемые меры по их нейтрализации с указанием уровня риска.
      6. Горизонтальные графы заполняются в следующей последовательности:
      ячейка А1 содержит измеряемые индикаторы, которые описывают задачи государственных или отраслевых (секторальных) программ, на выполнение которых направлен данный проект;
      ячейка Б1 заполняется исходя из данных национальной статистики отчетов на республиканском уровне и иной информации;
      ячейка Г1 содержит условия, выходящие за рамки проекта, но необходимые для достижения результатов проекта и устранения возможных рисков;
      ячейка А2 содержит описание измеряемых индикаторов, характеризующих задачу проекта. Индикаторы описывают ожидаемые выгоды и значение проекта, а также предполагаемый эффект от его реализации;
      ячейка Б2 должна показать в каком источнике информации отражаются индикаторы, указанные в ячейке А2. Это может быть отчет по выполненным работам в натуральном и денежном выражениях, отчет о финансировании, плановые отчеты и иные отчеты;
      ячейка Г2 заполняется аналогично ячейке Г1, но по отношению к задачам проекта;
      ячейка A3 содержит измеряемые индикаторы для результатов проекта, представляющие собой обобщенный план работ;
      ячейки Б3 и Г3 заполняются аналогично графам Б2 и Г2, только в данном случае индикаторы и их мониторинг будут относиться к результатам проекта;
      ячейка А4 описывает используемые ресурсы и определяет бюджет,  необходимый для реализации мероприятий. При этом необходимо использовать аналоговые расценки на строительство, оборудование, рабочую силу и иную информацию;
      ячейка Б4 содержит информацию об источниках данных, подтверждающих эффект каждого индикатора, и процесс их оценки. Это может быть документация, подтверждающая количественную оценку вложенных ресурсов, например, прайс-листы оборудования, отчеты по аналоговым проектам и прочее;
      ячейка Г4 содержит условия, выходящие за рамки проекта, но необходимые для достижения результатов проекта и устранения возможных рисков.
      При этом должны соблюдаться логические формулы:
      - А2+Г2=А1;
      - А3+Г3=А2;
      - А4+Г4=А3.