Пайдалы қазбалар қорларын мемлекеттiк теңгерiмге енгiзу және оларды мемлекеттiк теңгерiмнен шығару ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 14 тамыздағы N 762 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 желтоқсандағы № 1374 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2010.12.20 № 1374 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 27 қаңтардағы Заңы  58-бабының 3-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Yкiметi  ҚАУЛЫ ЕТЕДI: Z100291 қараңыз

      1. Қоса берiлiп отырған Пайдалы қазбалар қорларын мемлекеттiк теңгерiмге енгiзу және оларды мемлекеттiк теңгерiмнен шығару ережесi бекiтiлсiн.

      2. "Қазақстан Республикасында пайдалы қазбалар қорларының мемлекеттiк балансын жүргiзудiң тәртiбi туралы ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1996 жылғы 18 қазандағы N 1287  қаулысының (Қазақстан Республикасының ПYКЖ-ы, 1996 ж., N 43, 410-құжат) күшi жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейiн он күнтiзбелiк күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

       Қазақстан Республикасының 
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы  
Үкiметiнiң        
2006 жылғы 14 тамыздағы 
N 762 қаулысымен     
бекiтiлген        

Пайдалы қазбалар қорларын мемлекеттiк теңгерiмге енгiзу
және оларды мемлекеттiк теңгерiмнен шығару ережесi

      1. Осы Пайдалы қазбалар қорларын мемлекеттiк теңгерiмге енгiзу және оларды мемлекеттiк теңгерiмнен шығару ережесi (бұдан әрi - Ереже) "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 27 қаңтардағы Заңы  58-бабының 3-тармағына сәйкес әзiрлендi және пайдалы қазбалар қорларын мемлекеттiк теңгерiмге енгiзу және оларды мемлекеттiк теңгерiмнен шығару тәртiбiн белгiлейдi. Z100291 қараңыз

      2. Пайдалы қазбалар қорларын мемлекеттiк теңгерiмге енгiзудi және оларды мемлекеттiк теңгерiмнен шығаруды жер қойнауын зерделеу және пайдалану жөнiндегi уәкiлеттi орган (бұдан әрi - уәкiлеттi орган) ұйымдастырады.

      3. Мемлекеттiк теңгерiмге мыналар енгiзiледi:
      уәкiлеттi орган бекiткен және Қазақстан Республикасы пайдалы қазбалар қорлары жөнiндегi мемлекеттiк комиссиясының (бұдан әрi - ҚР ҚМК) оң қорытындысы бар Қазақстан Республикасының жер қойнауында барланған пайдалы қазбалардың барлық түрлерiнiң қорлары;
      бұрынғы КСРО-ның пайдалы қазбалар қорлары жөнiндегi мемлекеттiк комиссиясы және пайдалы қазбалар жөнiндегi аумақтық комиссиялар бұрын бекiткен пайдалы қазбалардың қорлары; 
      кен орындарын пайдалану кезiнде жер қойнауындағы пайдалы қазбаларды өндiру мен олардың шығындарының деректерi.

      4. Мемлекеттiк теңгерiм коммерциялық табулар бойынша пайдалы қазбалардың әрбiр түрi қорларының мөлшерi, сапасы мен зерделену дәрежесi туралы, оларды орналастыру туралы, өнеркәсiптiк игеру дәрежесi, өндiрiлуi, шығындары туралы және өнеркәсiптiң пайдалы қазбалардың барланған қорларымен қамтамасыз етiлуi туралы мәлiметтердi қамтуға тиiс.

      5. Пайдалы қазбалардың барланған қорларын әзiрлеудiң рентабельдiлiгi туралы ҚР ҚМК жүзеге асыратын жер қойнауының мемлекеттiк сараптамасының оң қорытындысы пайдалы қазбалар қорларын мемлекеттiк теңгерiмге енгiзу үшiн негiз болып табылады.
      Жер қойнауының мемлекеттiк сараптамасының нәтижелерi ҚР ҚМК-ның хаттамасымен ресiмделедi, онда пайдалы қазбалар қорларын бекiту туралы, қорларды санаттар бойынша бөлу туралы, қатты пайдалы қазбалардың көлемдерi мен оларды тәжiрибелiк пайдаланудың мерзiмдерi туралы, пайдалы қазбалар мен олардың компоненттерiн алудың коэффициенттерi туралы, пайдалы қазбалар қорларын есептен шығару туралы, өнеркәсiптiк, ғылыми және өзге де мақсаттарда жер қойнауы туралы ақпаратты қолдану мүмкiндiгi туралы деректер көрiнiс табады.

      6. Мемлекеттiк теңгерiмге енгiзiлетiн пайдалы қазбалар қорлары:
      өндiрiлген және қайта өңдеуге жiберiлген;
      өндiру үдерiсiнде шығынға ұшыраған;
      жер қойнауында қалдырылған болып бөлiнедi.
      Кейiнгi геологиялық барлау жұмыстары мен пайдалану кезiнде пайдалы қазбалардың бекiтiлген қорларынан ауытқу плюс немесе минус белгiсiмен қамтылады.

      7. Өндiрiлген және қайта өңделген, сондай-ақ өндiру үдерiсiнде шығынға ұшыраған пайдалы қазбалар қорларын есептен шығару оларды толық есептен алу жолымен жүргiзiледi.

      8. Одан әрi геологиялық барлау жұмыстарының үдерiсiнде не санаттардың сенiмдiлiк дәрежесiнiң нормативтiк қателiктерi шегiнде пайдалы қазбалардың теңгерiмдiк қорларының әр алуан расталмауын жер қойнауын пайдаланушы дербес ресiмдейдi, ал нормативтiк қателiктерден артып кететiн минус белгiсi бар қорлар расталмаған жағдайда жер қойнауының мемлекеттiк сараптамасының оң қорытындысы болған кезде мемлекеттiк теңгерiмге түзетулер енгiзуге жол берiледi.

      9. Жаңадан белгiленген кондицияларға сәйкес келмеуiне байланысты өнеркәсiптiк маңызын жойған, техникалық-экономикалық немесе тау-кен техникалық себептерi бойынша жұмыспен өтеуге орынсыз, кейiннен геологиялық барлау жұмыстары мен жұмыспен өтеу кезiнде нормативтiк қателiктердiң расталмауы артып кететiн пайдалы қазбалар қорларын есептен шығару жер қойнауының мемлекеттiк сараптамасы негiзiнде жүзеге асырылады.

      10. Пайдаланылуы бекiтiлген кондицияларға сәйкес қазiргi уақытта экономикалық орынсыз немесе техникалық әрi технологиялық жағынан мүмкiн емес, бiрақ одан әрi теңгерiмдiкке ауыстырылуы мүмкiн өндiрушi кәсiпорындарды жою немесе консервациялау кезiнде пайдалы қазбалардың жұмыспен өтелген теңгерiмдiк қорларын есептен шығару немесе оларды теңгерiмнен тыс қорлардың тобына ауыстыру жер қойнауының мемлекеттiк сараптамасының оң қорытындысы негiзiнде жүзеге асырылады.

      11. Жер қойнауын пайдаланушылар пайдалы қазбалар қорларының есеп беру теңгерiмiн есептi жылдан кейiнгi жылдың 15 ақпанына дейiнгi мерзiмде жер қойнауын зерделеу және пайдалану жөнiндегi аумақтық басқармаға (бұдан әрi - аумақтық басқарма) ұсынады.

      12. Жер қойнауын пайдаланушылар, аумақтық басқармалар ұсынатын есеп беру теңгерiмдерiнiң негiзiнде облыстар бойынша пайдалы қазбалар қорларының теңгерiмi жасалады және тиiстi шешiм қабылдау үшiн есептi жылдан кейiнгi жылдың 1 шiлдесiне дейiнгi мерзiмде уәкiлеттi органға ұсынылады.

      13. Пайдалы қазбалардың түрлерi бойынша мемлекеттiк теңгерiмдi уәкiлеттi орган есептi жылдан кейiнгi жылдың 1 қыркүйегiне дейiнгi мерзiмде жер қойнауын зерделеу және пайдалану жөнiндегi аумақтық басқармалар ұсынатын, пайдалы қазбалар қорларының теңгерiмдерi негiзiнде жасайды.

Об утверждении Правил включения запасов полезных ископаемых в государственный баланс и их списания с государственного баланса

Постановление Правительства Республики Казахстан от 14 августа 2006 года N 762. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 декабря 2010 года N 1374

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 20.12.2010 N 1374 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3  статьи 58 Закона Республики Казахстан от 27 января 1996 года "О недрах и недропользовании" Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ: см.Z100291

      1. Утвердить прилагаемые Правила включения запасов полезных ископаемых в государственный баланс и их списания с государственного баланса.

      2. Признать утратившим силу  постановление Правительства Республики Казахстан от 18 октября 1996 года N 1287 "Об утверждении Положения о порядке ведения государственного баланса запасов полезных ископаемых в Республике Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1996 г., N 43, ст. 410).

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утверждены             
постановлением Правительства   
Республики Казахстан       
от 14 августа 2006 года N 762   

Правила
включения запасов полезных ископаемых в государственный
баланс и их списания с государственного баланса

      1. Настоящие Правила включения запасов полезных ископаемых в государственный баланс и их списания с государственного баланса (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 3  статьи 58 Закона Республики Казахстан от 27 января 1996 года "О недрах и недропользовании" и устанавливают порядок включения запасов полезных ископаемых в государственный баланс и их списания с государственного баланса. см.Z100291

      2. Включение запасов полезных ископаемых в государственный баланс и их списание с государственного баланса организует уполномоченный орган по изучению и использованию недр (далее - уполномоченный орган).

      3. В государственный баланс включаются:
      разведанные в недрах Республики Казахстан запасы всех видов полезных ископаемых, утвержденные уполномоченным органом и имеющие положительное заключение Государственной комиссии по запасам полезных ископаемых Республики Казахстан (далее - ГКЗ РК);
      запасы полезных ископаемых, ранее утвержденные Государственной комиссией по запасам полезных ископаемых бывшего СССР и территориальными комиссиями по запасам полезных ископаемых;
      данные добычи и потерь полезных ископаемых в недрах при эксплуатации месторождений.

      4. Государственный баланс должен содержать сведения о количестве, качестве и степени изученности запасов каждого вида полезных ископаемых по коммерческим обнаружениям, об их размещении, о степени промышленного освоения, добыче, потерях и об обеспеченности промышленности разведанными запасами полезных ископаемых.

      5. Основанием для включения в государственный баланс запасов полезных ископаемых является положительное заключение государственной экспертизы недр, осуществляемой ГКЗ РК, о рентабельности разработки разведанных запасов полезных ископаемых.
      Результаты государственной экспертизы недр оформляются протоколом ГКЗ РК, в котором отражаются данные об утверждении запасов полезных ископаемых, о распределении запасов по категориям, об объемах и сроках опытной эксплуатации твердых полезных ископаемых, о коэффициентах извлечения полезных ископаемых и компонентов, о списании запасов полезных ископаемых, о коэффициентах извлечения полезных ископаемых и компонентов, о списании полезных ископаемых, о возможности применения информации о недрах в промышленных, научных и иных целях.

      6. Запасы полезных ископаемых, включаемые в государственный баланс, подразделяются на:
      добытые и отправленные на переработку;
      потерянные в процессе добычи;
      оставленные в недрах.
      Отклонения от утвержденных запасов полезных ископаемых при последующих геологоразведочных работах и эксплуатации включаются со знаком плюс или минус.

      7. Списание добытых и переработанных, а также потерянных в процессе добычи запасов полезных ископаемых производится путем полного снятия их с учета.

      8. Разнозначное неподтверждение балансовых запасов полезных ископаемых в процессе дальнейших геологоразведочных работ, либо эксплуатации, в пределах нормативных погрешностей степени надежности категорий, оформляется недропользователем самостоятельно, а в случае неподтверждения запасов со знаком минус, превышающем нормативные погрешности, внесение поправок в государственный баланс допускается при наличии положительного заключения государственной экспертизы недр.

      9. Списание запасов полезных ископаемых, утративших промышленное значение в связи с несоответствием вновь установленным кондициям, нецелесообразных к отработке по технико-экономическим или горнотехническим причинам, превышающих нормативные погрешности неподтверждения при последующих геологоразведочных работах и отработке, осуществляется на основании государственной экспертизы недр.

      10. При ликвидации или консервации добывающего предприятия списание отработанных балансовых запасов полезных ископаемых или перевод их в группу забалансовых запасов, использование которых согласно утвержденным кондициям в настоящее время экономически нецелесообразно или технически и технологически невозможно, но которые могут быть в дальнейшем переведены в балансовые, осуществляется на основании положительного заключения государственной экспертизы недр.

      11. Отчетные балансы запасов полезных ископаемых недропользователями представляются в территориальные управления по изучению и использованию недр (далее - территориальные управления) в срок до 15 февраля года, следующего за отчетным.

      12. На основании отчетных балансов, представляемых недропользователями, территориальными управлениями составляются балансы запасов полезных ископаемых по областям и представляются в срок до 1 июля года, следующего за отчетным, в уполномоченный орган для принятия соответствующего решения.

      13. Государственный баланс по видам полезных ископаемых составляется уполномоченным органом в срок до 1 сентября года, следующего за отчетным, на основании балансов запасов полезных ископаемых, представленных территориальными управлениями по изучению и использованию недр.