Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 31 қазандағы N 1158 қаулысына толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 31 наурыздағы N 245 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 27 желтоқсандағы N 1301 Қаулысымен

       Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007.12.27.  N 1301  (2008 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :
      1. » "Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру мен жүргізудің ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 31 қазандағы N 1158  қаулысына  (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., N 37, 390-құжат) мынадай толықтыру енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру мен жүргізудің ережесінде:
      мынадай мазмұндағы Параграф 5-1-пен толықтырылсын:
      "Параграф 5-1. Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 11 маусымдағы N 1388 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасында тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005-2007 жылдарға  арналған мемлекеттік бағдарламасының шеңберінде жүзеге асырылатын тұрғын үй салу жөніндегі жұмыстарды мемлекеттік сатып алу ерекшеліктері
      53-1. Конкурстық өтінімдерді дайындау және Қазақстан Республикасында тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005 - 2007 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының шеңберінде жүзеге асырылатын тұрғын үй салу жөніндегі жұмыстарды мемлекеттік сатып алу бойынша конкурстық өтінімдер дайындау және ашық конкурсқа қатысу үшін ықтимал өнім берушілерге конкурсты ұйымдастырушы ұсынатын конкурстық құжаттама»"Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабының 8-тармағына сәйкес үлгі негізінде жасалуы тиіс және бұдан басқа орындалатын жұмыстардың қолайлылығын растайтын құжаттардың мынадай тізбесін қамтуы тиіс:
      1) техникалық айрықшалық. Ықтимал өнім беруші ұсынатын техникалық айрықшалық конкурстық құжаттамада көзделгеннен неғұрлым үздік технологиялық шешімдер және/немесе жұмыстарды жақсы материалдардан орындау ұсынылатын жағдайды қоспағанда, конкурсты ұйымдастырушының конкурстық құжаттамасына және ықтимал өнім беруші ұсынатын Техникалық айрықшалыққа сәйкес келуі тиіс;
      2) орындалатын жұмыс түрлерінің сапасын бақылау жүйесінің бар-жоғын және нормативтік-техникалық актілерге сәйкес аккредиттелген зертхананың немесе осы функцияларды жүзеге асыратын заңды тұлғамен жасалған шарттың бар-жоғын растайтын құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмелері;
      3) еңбекті қорғау қызметінің және қауіпсіздік техникасының бар-жоғын растайтын құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмелері;
      4) осы жұмыс түрлеріне белгіленген нормативтік талаптарға сәйкес материалдық-техникалық базаның және өндірістік-тұрмыстық жағдайдың бар-жоғын растайтын құжаттардың (техникалық паспорттар/техникалық паспорттармен бірге жалдау шарттары) нотариалды куәландырылған көшірмелері;
      5) ықтимал өнім берушіде мердігерлік жұмыстарды орындау үшін қажетті жеке капиталдың бар-жоғын растайтын құжаттар.
      53-2. Конкурстық өтінімдердің шартты бағасын салыстыру мен салыстырып тексеру мақсатында оларды есептеу үшін барлық қабылданған конкурстық өтінімдерге тең мөлшерде қолданылатын бағадан басқа, конкурстық өтінімдерді бағалау мынадай өлшемдерді қамтуы тиіс:
      1) "жұмыс тәжірибесі -»жұмыстарды мемлекеттік сатып алу жөніндегі конкурсқа қатысатын ықтимал өнім берушінің жұмыс тәжірибесінің болуы мәселесін қарау кезінде конкурстық комиссия сатып алынатын жұмыстар нарығындағы жұмыс тәжірибесін ғана қарайды. Бұл ретте конкурстық комиссия ықтимал өнім берушінің сатып алынатын жұмыстардың нарығында бар жұмыс тәжірибесінің әрбір екі жылы үшін конкурстық өтінімнің бағасын бір жылдан бастап бір процентке, бірақ он проценттен артық емес шартты түрде азайтады";
      2) орындалған жұмыстар кепілдігінің шарттары -»"ықтимал өнім беруші орындалатын жұмыстардың конкурстық құжаттаманың техникалық шарттарына сәйкестігін қамтамасыз ете отырып, тұрғын үй ғимаратын пайдалану сипаттамасына кепілдік кезеңді көрсетеді. Бұл ретте кепілдік кезеңі объекті пайдалануға қабылданған күннен бастап екі жылдан кем болмауы керек. (Конкурсты ұйымдастырушы конкурстық құжаттамада осы өлшем бойынша салыстырмалы мәнді көздеуге, сондай-ақ конкурстық өтінімдерді бағалау мен салыстыру тәсіліне сипаттама беруге тиіс);
      3) жұмыстарды орындау мерзімі - "егер конкурстық құжаттамада көрсетілген мерзіммен салыстырғанда конкурстық құжаттамада жұмысты аяқтаудың неғұрлым кеш мерзімімен конкурстық өтінімдерді ықтимал өнім берушілердің ұсыну мүмкіндігі көзделген болса, онда конкурстық комиссия жұмыстарды аяқтаудың талап етілетін мерзімімен салыстырғанда кешіктірудің әрбір аптасы үшін конкурстық өтінім құнының белгілі бір проценті негізінде осы процентті ақшалай түрде көрсетуге және осы процентті жұмыстарды аяқтаудың неғұрлым кеш мерзімімен конкурстық өтінім бағасына шартты түрде қосуға құқылы. Бұл рәсім жұмыстарды аяқтаудың неғұрлым кеш мерзімін көздейтін әрбір конкурстық өтінімге жеке қолданылады. Жұмыстарды мерзімінен бұрын аяқтағаны үшін бағаны шартты түрде төмендету көзделмейді.".

      2. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

О внесении дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 октября 2002 года N 1158

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2007 года N 245. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 2007 года N 1301.

       Сноска. Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2007 года N 245
утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 2007 года  N 1301   (вводится в действие с 1 января 2008 года и подлежит официальному опубликованию).
      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ :

      1. Внести в  постановление  Правительства Республики Казахстан от 31 октября 2002 года N 1158 "Об утверждении Правил организации и проведения государственных закупок товаров, работ и услуг" (САПП Республики Казахстан, 2002 г., N 37, ст. 390) следующее дополнение:
      в  Правилах  организации и проведения государственных закупок товаров, работ и услуг, утвержденных указанным постановлением:
      дополнить § 5-1 следующего содержания:
      "§ 5-1. Особенности государственных закупок работ по строительству жилья, осуществляемому в рамках Государственной программы развития жилищного строительства в Республике Казахстан на 2005-2007 годы, утвержденной  Указом  Президента Республики Казахстан от 11 июня 2004 года N 1388
      53-1. Конкурсная документация, предоставляемая организатором конкурса потенциальным поставщикам для подготовки конкурсных заявок и участия в открытом конкурсе по государственным закупкам работ по строительству жилья, осуществляемому в рамках Государственной программы развития жилищного строительства в Республике Казахстан на 2005-2007 годы, должна составляться на основании типовой в соответствии с пунктом 8  статьи 12  Закона Республики Казахстан "О государственных закупках" и кроме этого должна содержать следующий перечень документов, подтверждающих приемлемость выполняемых работ:
      1) техническую спецификацию. Техническая спецификация, предоставляемая потенциальным поставщиком, должна соответствовать Технической спецификации к конкурсной документации организатора конкурса и предоставляемой потенциальным поставщикам, за исключением случаев, когда предлагаются более лучшие технологические решения и/или выполнение работ из лучших материалов, чем предусмотрено в конкурсной документации;
      2) нотариально засвидетельствованные копии документов, подтверждающих наличие системы контроля качества выполняемых видов работ и наличие лаборатории, аккредитованной в соответствии с нормативно-техническими актами или договора с юридическим лицом, осуществляющим эти функции;
      3) нотариально засвидетельственные копии документов, подтверждающих наличие службы охраны труда и техники безопасности;
      4) нотариально засвидетельственные копии документов, подтверждающих наличие материально-технической базы и производственно-бытовых условий, в соответствии с нормативными требованиями, установленными для данного вида работ (технические паспорта / договора аренды с техническими паспортами);
      5) документы, подтверждающие наличие у потенциального поставщика собственного капитала, необходимого для выполнения подрядных работ.
      53-2. Оценка конкурсных заявок, кроме цены, применяемой в равном размере ко всем не отклоненным конкурсным заявкам, для подсчета условных цен конкурсных заявок в целях их сравнения и сопоставления, должна содержать следующие критерии:
      1) опыт работы - "при рассмотрении вопроса наличия опыта работы потенциального поставщика, участвующего в конкурсе по государственным закупкам работ, конкурсная комиссия рассматривает опыт работы только на рынке закупаемых работ. При этом конкурсная комиссия условно уменьшает цену конкурсной заявки на один процент за каждые два года наличия у потенциального поставщика опыта работы на рынке закупаемых работ, начиная с одного года, но не более десяти процентов";
      2) условия гарантий выполненных работ - "потенциальный поставщик, обеспечивая соответствие выполняемых работ техническим условиям конкурсной документации, указывает период в течение которого гарантируются эксплуатационные характеристики на жилое здание. При этом гарантийный период не может быть менее двух лет со дня приемки объекта в эксплуатацию. (Организатор конкурса в конкурсной документации должен предусмотреть относительное значение по данному критерию, а также дать описание способа оценки и сопоставления конкурсных заявок);
      3) сроки выполнения работ - "если в конкурсной документации предусмотрена возможность представления потенциальными поставщиками конкурсных заявок с более поздним сроком завершения работ, по сравнению со сроками, указанными в конкурсной документации, то конкурсная комиссия вправе на основе определенного процента от стоимости конкурсной заявки за каждую неделю задержки по сравнению с требуемым сроком завершения работ, выражать этот процент в денежном выражении и условно прибавлять этот процент к цене конкурсной заявки с более поздним сроком завершения работ. Данная процедура применяется к каждой конкурсной заявке, предусматривающей более поздние сроки завершения работ, отдельно. За досрочное завершение работ условное понижение цены не предусматривается.".

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его официального опубликования.

       Премьер-Министр
    Республики Казахстан