Мемлекеттік қызметтің үлгі стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 12 шілдедегі № 720 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 12.07.2013 № 720 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Ескерту. Атауға өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2010.06.28 № 662 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-т. қараңыз) Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 34-бабына және «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-115-2-баптарына және «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 6-бабының 2)3) тармақшаларына, 29-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2010.06.28 № 662 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-т. қараңыз) Қаулысымен, өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2010.11.05 N 1166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.
      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік қызметтің үлгі стандарты бекітілсін.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2010.06.28 № 662 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-т. қараңыз) Қаулысымен.
      2. Мемлекеттік органдар өзінің құзыретіне кіретін әрбір мемлекеттік қызмет бойынша бөлек мемлекеттік қызмет стандарттарын бекітуді қамтамасыз етсін. Мемлекеттік қызмет көрсетудің электрондық нысанын және халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуді көздейтін мемлекеттік қызметтердің стандарттары ақпараттандыру саласындағы орталық уәкілетті органның келісімі бойынша бекітіледі.
      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2011.11.01 N 1264 Қаулысымен.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап отыз
күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2007 жылғы 30 маусымдағы
№ 558 қаулысымен  
бекітілген    

      Ескерту. Стандарт жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2010.06.28 № 662 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-т. қараңыз) Қаулысымен.

Мемлекеттік қызметтің үлгі стандарты _____________________________________
(қызметтің атауы)

1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік қызметті тікелей көрсететін мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе өзге де ұйымдардың атауын (мекенжайын) көрсету.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2010.11.05 N 1166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны:_________________
____________________________________________________________________
      толық автоматтандырылған, ішінара автоматтандырылған, (автоматтандырылмаған).
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетуге негіз болатын нормативтік құқықтық актінің (заңнамалық акт, Қазақстан Республикасы Президентінің актісі, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері, Қазақстан Республикасы Үкіметінің актісі) атауы мен бабы (тармағы).
      Ескерту. 3-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2010.11.05 N 1166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.
      4. Мемлекеттік қызмет туралы, мемлекеттік қызмет көрсету стандартын міндетті түрде орналастыру орны туралы ақпарат көздері мен оған қол жеткізу орындарын (интернет-ресурс, call-орталық, қызу желі қызметі, тегін телефон анықтамасы қызметі және тағы басқа) көрсету.
      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі (анықтама, рұқсат, лицензия, сертификат, куәлік, медициналық қорытынды және тағы басқа не қызмет көрсетуден бас тартудың дәлелді жауап) және оны ұсыну түрі (қағаз жеткізгіштегі, электрондық жеткізгіштегі құжат, мемлекеттік органның ақпарат жүйесіндегі мәліметтер және тағы басқа).
      Ескерту. 5-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2010.11.05 N 1166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      1) мына:
      а) тұтынушы осы Стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған;
      б) мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш жасаған (тіркелген, талон алған сәттен бастап және тағы басқа);
      в) мемлекеттік қызметті алу үшін электрондық сұрау берген сәттен бастап мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдері;
      2) өтініш беруші өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты (тіркеген, талон алған кезде, өтініш және электрондық сұраныс берген сәттен бастап және тағы басқа);
      3) өтініш беруші өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты;
      4) басқа мерзімдер.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы немесе тегін екендігін көрсету. Ақылы болған, сондай-ақ жедел қызмет көрсетілген жағдайда құнын, ақы төлеу тәсілін (қолма қол немесе қолма-қол емес), мемлекеттік қызметтің құнын (алымды, төлемді) төлеу кезінде толтыру талап етілетін құжаттың қажетті нысандарын (түбіртегін) көрсету.
      Ескерту. 8-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2010.11.05 N 1166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.
      9. Жұмыс кестесін (жұмыс күндері, сағаттар, үзілістер, демалыс күндері) көрсету, қызметті алу үшін алдын ала жазылуға бола ма (шарттары мен талаптарын көрсету), жедел қызмет көрсетіле ме (шарттары мен талаптарын көрсету).
      Ескерту. 9-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің  2010.11.05 N 1166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.
      10. Қызмет көрсетілетін орынның жағдайларын көрсету (үй-жай режимі, қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жеке мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін жасалған жағдайлар, күтудің және қажетті құжаттарды дайындаудың қолайлы жағдайлары (күту залы, үлгілер қойылған тағандар) және тағы сол сияқты).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      11. Қажетті құжаттар мен оларға қойылатын талаптардың түпкілікті тізбесін көрсету, соның ішінде мемлекеттік қызметті алу үшін жеңілдіктері бар тұлғалар үшін.
      12. Интернет-ресурсқа сілтемені не мемлекеттік қызметті aлу үшін толтырылуы қажет бланкілер берілетін орынды (өтініш нысандары және тағы сол сияқты) көрсету.
      13. Толтырылған бланкілері, нысандары, өтініштері және мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті басқа да құжаттар тапсырылатын жауапты адамның интернет-ресурсына сілтемені не мекенжайын және кабинетінің нөмірін көрсету.
      14. Алынып тасталды - ҚР Үкіметінің  2010.11.05 N 1166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.
      15. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні бар барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауын және нысанын көрсету.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу тәсілін көрсету - электрондық пошта, интернет-ресурс арқылы, жеке келу, курьер және тағы басқа.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту негіздерінің толық тізбесін көрсету.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Қызметтерді тұтынушыға қатысты мемлекеттік орган басшылыққа алатын жұмыс қағидаттарын санамалау (сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету).

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Үлгі стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және тиімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және тиімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәні жыл сайын осы мемлекеттік қызметті әзірлеуге жауапты мемлекеттік органның тиісті бұйрығымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік органның атауын, электрондық поштасының мекенжайын, шақыруларды өңдеу орталықтарының (саll-орталықтар) телефон нөмірлерін не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету.
      22. Көрсетілген қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда аппеляцияның жоғары тұрған инстанциясының, яғни осы мемлекеттік қызметті көрсетуді ұйымдастыруға жауапты мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе өзге де ұйымдардың атауын және мекенжайын, шағым жасалатын лауазымды адамның электрондық поштасының мекенжайын, жұмыс кестесін, байланыс жасайтын деректерін көрсету.
      23. Дұрыс қызмет көрсетілмеген жағдайда шағым берілетін мемлекеттік қызметті тікелей көрсететін мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе өзге ұйымдардың атауын, электрондық поштасының мекенжайын, шағым жасалатын лауазымды адам кабинетінің нөмірін, жұмыс кестесін көрсету.
      23-1. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда тұтынушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа шағымдануға құқылы екенін көрсету.
      Ескерту. Стандарт 23-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің  2010.11.05 N 1166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.
      24. Шағым берген кезде қажет болатын ресми құжаттардың тізбесін көрсету (мысалы, ресми аппеляция немесе шағым үшін құжаттардың нысандары және басқалар).
      25. Шағымның қабылданғанын растайтын және берілген шағымға жауап алатын мерзім мен орынды көздейтін құжаттың атауын, шағымның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды адамдардың байланыс деректерін көрсету.
      26. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат (шақыруларды өңдеу орталықтарының телефондары, қосымша қызметтер туралы ақпарат және тағы басқа).

Мемлекеттік қызметтің
үлгі стандартына  
қосымша       

Кесте. Сапа және тиімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және тиімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылылығы

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының %-ы (үлесі)




2. Сапасы

2.1. Қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың %- ы (үлесі)




3. Қол жетімділік

3.1. Қызметті ұсынудың сапасына және оны ұсыну тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




3.2. Ақпаратқа электронды форматта қол жеткізуге болатын қызметтер %-ы (үлесі)




4. Шағымдану үдерісі

4.1. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




5. Сыпайылық

5.1. Персоналдың сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




Об утверждении Типового стандарта государственной услуги

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2013 года № 720

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 12.07.2013 № 720 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      Сноска. Заголовок с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 28.06.2010 № 662 (порядок введения в действие см. п. 3).

      В соответствии со статьей 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, статьями 9-115-2 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и подпунктами 2), 3) статьи 6статьей 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Сноска. Преамбула в редакции постановления Правительства РК от 28.06.2010 № 662 (порядок введения в действие см. п. 3); с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 05.11.2010 № 1166 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемый Типовой стандарт государственной услуги.
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 28.06.2010 № 662 (порядок введения в действие см. п. 3).

      2. Государственным органам обеспечить утверждение стандартов государственных услуг отдельно по каждой государственной услуге, входящей в его компетенцию. Стандарты государственных услуг, предусматривающие электронную форму оказания государственной услуги и оказание государственной услуги через центры обслуживания населения, утверждаются по согласованию с центральным уполномоченным органом в сфере информатизации.
      Сноска. Пункт 2 в редакции постановления Правительства РК от 01.11.2011 № 1264.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении тридцати календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утвержден           
постановлением Правительства  
Республики Казахстан      
от 30 июня 2007 года № 558  

      Сноска. Типовой стандарт в редакции постановления Правительства РК от 28.06.2010 № 662 (порядок введения в действие см. п. 3).

  Типовой стандарт
государственной услуги
_____________________________________
(наименование услуги)

1. Общие положения

      1. Указать наименование государственного органа, государственного учреждения или иных организаций, непосредственно предоставляющих данную государственную услугу (адрес).
      Сноска. Пункт 1 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 05.11.2010 № 1166 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).
      2. Форма оказываемой государственной услуги:
_____________________________________________________________________
(полностью автоматизированная, частично автоматизированная, не
автоматизированная).
      3. Название и статья (пункт) нормативного правового акта (законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан, иные нормативные правовые акты Республики Казахстан), на основании которого оказывается государственная услуга.
      Сноска. Пункт 3 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 05.11.2010 № 1166 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).
      4. Указать источники и места доступа к информации о государственной услуге, о месте обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги (интернет-ресурс, call-центр, служба горячей линии, бесплатная телефонная справочная служба и так далее).
      5. Результат оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель (справка, разрешение, лицензия, сертификат, свидетельство, медицинское заключение и так далее, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги) и вид ее предоставления (документ на бумажном носителе, в электронном виде, сведения в информационной системе государственного органа и так далее).
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 05.11.2010 № 1166 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга.
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента:
      а) сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего Стандарта;
      б) обращения для получения государственной услуги (с момента регистрации, получения талона и так далее);
      в) подачи электронного запроса для получения государственной услуги;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя (при регистрации, получении талона, с момента обращения и подачи электронного запроса и так далее);
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя.
      4) другие сроки.
      8. Указать платность или бесплатность оказания государственной услуги. В случае платности, а также в случае ускоренного обслуживания указать стоимость, способ оплаты (наличный или безналичный), необходимые формы документа (квитанции), которую требуется заполнить при оплате стоимости (сбора, платежа) государственной услуги.
      Сноска. Пункт 8 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 05.11.2010 № 1166 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).
      9. Указать график работы (рабочие дни, часы, перерывы, выходные дни), существует ли предварительная запись для получения услуги (указать условия и требования), есть ли ускоренное обслуживание (указать условия и требования).
      Сноска. Пункт 9 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 05.11.2010 № 1166 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).
      10. Указать условия места предоставления услуги (режим помещения, обеспечение безопасности, условия для людей с ограниченными физическими возможностями, приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов (зал ожидания, стойка с образцами) и тому подобное).

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Указать исчерпывающий перечень необходимых документов и требований к ним, в том числе для лиц, имеющих льготы, для получения государственной услуги.
      12. Указать ссылку на интернет-ресурс, либо место выдачи бланков (форм заявлений и тому подобное), которые необходимо заполнить для получения государственной услуги.
      13. Указать ссылку на интернет-ресурс, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги.
      14. Исключен постановлением Правительства РК от 05.11.2010 № 1166 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).
      15. Указать наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги.
      16. Указать способ доставки результата оказания услуги - через электронную почту, интернет-ресурс, личное посещение, курьер и так далее.
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги.

3. Принципы работы

      18. Перечислить принципы работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг (вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки).

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и эффективности в соответствии с приложением к настоящему Типовому стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и эффективности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются соответствующим приказом государственного органа, ответственного за разработку стандартов данной государственной услуги.

5. Порядок обжалования

      21. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, номера телефонов центров обработки вызовов (call-центров), либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы.
      22. Указать наименование вышестоящей инстанции апелляции, то есть наименование государственного органа, государственного учреждения или иных организаций, ответственных за организацию оказания данной государственной услуги, адрес электронной почты, график работы, контактные данные должностного лица, которому подается жалоба в случаях несогласия с результатами оказанной услуги.
      23. Указать наименование государственного органа, государственного учреждения или иных организаций, непосредственно предоставляющих государственную услугу, адрес электронной почты, номер кабинета, график работы должностного лица, которому подается жалоба в случаях некорректного обслуживания.
      23-1. Указать, что в случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги потребитель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      Сноска. Стандарт дополнен пунктом 23-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 05.11.2010 № 1166 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).
      24. Указать перечень официальных документов, необходимых при подаче жалобы (например, формы документов для официальной апелляции или жалобы и прочее).
      25. Указать наименование документа, подтверждающего принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.
      26. Другая полезная информация для потребителя (телефоны центров обработки вызовов, информация о дополнительных услугах и так далее).

Приложение          
к Типовому стандарту     
оказания государственной услуги

 Таблица. Значения показателей качества и эффективности

Показатели качества и
эффективности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги




3.2. % (доля) услуг
информации, которые доступны в
электронном формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала