Теңіз кемелерін жабдықтау жөніндегі ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 10 тамыздағы N 687 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № 624 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 10.08.2015 № 624 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      РҚАО-ның ескертпесі.
      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 92 бұйрығын қараңыз.

      "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 17 қаңтардағы Заңының 4-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Теңіз кемелерін жабдықтау жөніндегі ереже бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің       
2007 жылғы 10 тамыздағы 
N 687 қаулысымен   
бекітілген   

  Теңіз кемелерін жабдықтау жөніндегі ереже 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Теңіз кемелерін жабдықтау жөніндегі ереже (бұдан әрі - Ереже) "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 17 қаңтардағы Заңына сәйкес әзірленді және теңіз кемелерін жабдықтау жөніндегі тәртіпті белгілейді.
      2. Осы Ереженің әрекеті Теңіз кемелерінің мемлекеттік кеме тізілімінде мемлекеттік тіркеуге жататын теңіз кемелеріне қолданылады.
      3. Теңіз кемелерінің жабдықтары халықаралық талаптарға сәйкестік мәніне куәландыруға жататын құтқару және сигнал құралдарынан, радиожабдықтан және навигациялық жабдықтан тұрады.

  2. Теңіз кемелерін құтқару құралдарымен жабдықтау тәртібі

      4. Барлық теңіз кемелері олардың мақсатына және жүзу ауданына қарамастан, құрамына мыналар кіретін құтқару құралдарымен жабдықталады:
      1) құтқарушы және кезекші қайықшалар;
      2) құтқару салдары;
      3) құтқару дөңгелектері;
      4) құтқару кеудешелері;
      5) гидротермокостюмдер;
      6) жылу қорғау құралдары;
      7) түсіріп-отырғызатын сырғымалар;
      8) түсіргіш құрылғының шығырлары.
      5. Кеменің борты арқылы түсірілетін құтқару қайықшалары еспелі
бұрамадан алыста, кеменің тұмсығына орналастырылады және түсіру
құрылғыларына бекітіледі.
      Кезекші қайықшалар оларды түсіруге және көтеруге ыңғайлы жерде бес минуттан аспайтын уақыт ішінде түсіруге әрдайым дайын жағдайда орналастырылады.
      Құтқару және кезекші қайықшалардың көлемі және оларға сиятын адамдардың саны оларға анық және шайылмайтын белгілермен жазылады.
      6. Құтқару салдары олардың бекітпесін қолмен босатып алатындай етіп орналастырылады.
      Құтқару салдарына олардың көтере алатын адамдардың саны анық және шайылмайтын белгілермен басылады.
      7. Теңіз кемесіндегі әрбір адам үшін құтқару дөңгелектері көзделеді.
      Кемеде құтқару дөңгелектері кеменің екі бортында да және мүмкіндігінше барлық ашық палубаларда оңай қол жететіндей етіп орналастырылады.
      Әрбір құтқару дөңгелегінде кеменің атауы мен тіркелген порты латын әліпбиінің баспа әріптерімен басылады.
      Құтқару дөңгелектерінің кемінде жартысы суда сөнбеуге тиіс өздігінен тұтанатын оттармен жабдықталады. Осы оттар оларды дөңгелектерге бекіту үшін қажетті құралмен бірге оларға арналған дөңгелектерге жақын орналастырылады.
      8. Теңіз кемесіндегі әрбір адам үшін құтқару кеудешесі көзделеді.
      Теңіз кемесінде құтқару кеудешелері кез келген уақытта пайдалануға дайын болатындай етіп сақталады.
      Вахталық персоналдарға арналған құтқару кеудешелері вахта болу орындарында (көпіршеде, радиорубкада және машина бөлімінде) сақталады.
      9. Теңіз кемесі командасының әрбір мүшесі үшін гидротермокостюм көзделеді.
      Гидротермокостюм су өткізбейтін материалдан жасалады және адам организмін суық суда суық өтуден сақтауға арналған.
      Егер гидротермокостюм құтқару кеудешесін киюді талап етсе, онда құтқару кеудешесі гидрокостюмнің сыртынан киіледі.
      10. Теңіз кемесіндегі әрбір адам үшін жылу қорғау құралы көзделеді.
      Су өткізбейтін материалдан жасалатын жылу қорғау құралы құтқару кеудешесінің сыртынан киіледі және бетін қоспағанда, адамның барлық денесін жауып тұрады және төменгі ауа температурасы кезінде өз функциясын атқарады.
      11. Қолайсыз жағдайлар кезінде құтқару және кезекші қайықшалардың қауіпсіз түсірілуін қамтамасыз ету үшін теңіз кемесінің палубасында орналасқан жерден не құтқару немесе кезекші қайықшадан бір адам әрекетке келтіретін түсіріп-отырғызатын сырғымалар қолданылады.
      12. Түсіру құрылғыларының шығырлары құтқару және кезекші қайықшаларды пайдалану жүзеге асырылатын жағдайларда тростың босаңсуының туындауын болдырмайтын автоматты жоғары жылдамдықты қатайту құрылғысымен жабдықталады.
      13. Осы Ереженің 4-тармағында санамаланған барлық құтқару құралдары әрбір он екі айда техникалық қызмет көрсетуден өтеді.

  3. Теңіз кемелерін дабыл құралдарымен жабдықтау тәртібі

      14. Барлық теңіз кемелері оның мақсатына және жүзу ауданына қарамастан, құрамына мыналар кіретін дабыл беру құралдарымен жабдықталады:
      1) дабыл-айырғыш фонарлар (2 тополық, оң борттың 1 борттық, сол борттың 1 борттық, 1 артқы, 2 ақ шеңберлі, 2 қызыл шеңберлі);
      2) дабыл-жарқылдақ фонарлар (маневр көрсететін 1 фонарь, күндізгі дабыл беретін 1 шам);
      3) дыбыстық дабыл құралдары (1 ысқырғыш, 1 қоңырау, 1 даңғыра);
      4) дабыл фигуралар (3 шар, 1 конус, 1 ромб);
      5) пиротехникалық дабыл құралдары (12 парашюттік зымыран);
      6) радиолокациялық шағылыстырғыштар (1 радиолокациялық шағылыстырғыш).
      15. Дабыл беру құралдары кез келген уақытта пайдалануға дайын
күйінде болатындай етіп теңіз кемесіне орнатылады және онда сақталады.
      16. Негізгі және қосалқы жиынтық фонарлар үшін оларды орнатуға штаттық орындар көзделеді.

  4. Теңіз кемелерін радиожабдықтау жөніндегі тәртіп

      17. Барлық теңіз кемелері оның мақсатына және жүзу ауданына қарамастан, құрамына мыналар кіретін кеме радиожабдығымен жабдықталады:
      1) радиобайланыс құралдары (УҚТ, ҮТ және ҮТ/ҚТ радиоқондырғылар);
      2) жылжымалы спутниктік байланыстың халықаралық ұйымының кеме жер станциясы (ИНМАРСАТ);
      3) теңіздегі қауіпсіздік жөніндегі ақпаратты қабылдауға арналған кемеге навигациялық, гидрометеорологиялық ақпаратты және 518 кГц жиілікте апат туралы ақпаратты беретін халықаралық автоматтандырылған қызмет құрылғысы (НАВТЕКС);
      4) аварияға ұшыраған теңіз кемелері мен ұшақтарды табу және тұрған жерін анықтау халықаралық спутниктік жүйесінің (КОСПАС-САРСАТ) немесе жылжымалы спутниктік байланыстың халықаралық ұйымының (ИНМАРСАТ) спутниктік автоматты радиобуйы;
      5) автоматты радиобуйдің УҚТ;
      6) радиолокациялық жауап бергіш (кемелік);
      7) қабылдағыш;
      8) радиоқондырғы;
      9) антенна құрылғысы;
      10) жерге тарту;
      11) қоректендіру көзі;
      12) зарядтау құрылғысы;
      13) кәбіл желісі.
      18. Әрбір теңіз кемесі:
      1) кемінде екі жеке тәуелсіз құралдармен "кеме-жағалау" бағытындағы апат туралы құлақтандырулар беруді;
      2) "жағалау-кеме" бағытындағы апат туралы құлақтандыруларды қабылдауды;
      3) "кеме-кеме" бағытындағы апат туралы құлақтандыруды беруді және қабылдауды;
      4) іздеу мен құтқаруды үйлестіру үшін хабарларды беруді және қабылдауды;
      5) апат болған жерден хабарларды беруді және қабылдауды;
      6) теңіздегі қауіпсіздік жөнінде ақпаратты беруді және қабылдауды;
      7) кемелердің маневрі кезіндегі өзара іс-қимылды келісу жөніндегі радиоалмасуды және кеме қозғалысын басқару қызметтерінің жұмыс істеуі үшін ақпарат беруді;
      8) жалпы мақсаттағы радиохабарларды беруді және қабылдауды;
      9) "көпірше-көпірше" хабарларын беруді және қабылдауды қамтамасыз етуге қабілетті байланыс құралдарымен жарақталады.
      19. Радиожабдық механикалық, электр немесе өзге де көзден шыққан зиянды шулар оның тиімді қолданылуына бөгет болмайтындай, оның қауіпсіздігінің жоғары дәрежесі қамтамасыз етілетіндей, сондай-ақ судың зиянды әсерінен, қоршаған орта температурасының кенет өзгеруінен және басқа да қолайсыз жағдайлардан қорғалуы қамтамасыз етілетіндей етіп орналастырылады.
      20. Теңіз кемесінде радиожабдықты орналастыру үшін металл қалқасы бар арнайы үй-жайлар көзделуге тиіс.
      21. Теңіз кемесінде орнатылған байланыс құралдары пайдалану және қызмет көрсету үшін оларға еркін қол жеткізу қамтамасыз етілетіндей, ал оларды қолдану теңіз кемесін басқаруға бөгет болмайтындай және персонал үшін қауіп төндірмейтіндей етіп орналастырылады.

  5. Теңіз кемелерін навигациялық жабдықтау жөніндегі тәртіп

      22. Барлық теңіз кемелері олардың мақсатына және жүзу ауданына қарамастан, құрамына мыналар кіретін навигациялық жабдықпен жабдықталады:
      1) жолдың бас магниттік компасы;
      2) қайықша компасы;
      3) гидроскопиялық компас.
      23. Кеменің навигациялық жабдығы мен оны навигациялық жарақтандыру кеме жүргізушіні кеменің тұрған жері, бағыты және жылдамдығы туралы дұрыс ақпаратпен, сондай-ақ ұйғарылған аудандарда және пайдалану жағдайларында теңіз кемесінің қозғалысын қауіпсіз басқаруға мүмкіндік беретін ақпаратпен үздіксіз қамтамасыз етілуге тиіс.
      24. Теңіз кемесінде орнатылған навигация құралдары пайдалану және қызмет көрсету үшін оларға еркін қол жеткізу қамтамасыз етілетіндей, ал оларды қолдану теңіз кемесін басқаруға бөгет болмайтындай және персонал үшін қауіп төндірмейтіндей етіп орналастырылады.

Об утверждении Правил по оборудованию морских судов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 10 августа 2007 года № 687. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 августа 2015 года № 624

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 10.08.2015 № 624 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления  см. приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 92.

      В соответствии со  статьей 4 Закона Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ :
      1. Утвердить прилагаемые Правила по оборудованию морских судов.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

       Премьер-Министр
       Республики Казахстан

Утверждены         
постановлением Правительства 
Республики Казахстан    
от 10 августа 2007 года N 687

  Правила по оборудованию морских судов

  1. Общие положения

      1. Настоящие Правила по оборудованию морских судов (далее - Правила) разработаны в соответствии с  Законом Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" и определяют порядок по оборудованию морских судов.

      2. Действие настоящих Правил распространяется на морские суда, подлежащие государственной регистрации в Государственном судовом реестре морских судов.

      3. Оборудование морских судов состоит из спасательных и сигнальных средств, радиооборудования и навигационного оборудования, подлежащих освидетельствованию на предмет соответствия международным требованиям.

  2. Порядок оборудования спасательными
средствами морских судов

      4. Все морские суда независимо от их назначения и района плавания снабжаются спасательными средствами, в состав которых входят:
      1) спасательные и дежурные шлюпки;
      2) спасательные плоты;
      3) спасательные круги;
      4) спасательные жилеты;
      5) гидротермокостюмы;
      6) теплозащитные средства;
      7) спускопосадочные скаты;
      8) лебедки спусковых устройств.

      5. Спасательные шлюпки, спускаемые по борту судна, устанавливаются дальше, в нос от гребного винта и креплятся к спусковым устройствам.
      Дежурные шлюпки устанавливаются в состоянии постоянной готовности к спуску в течение не более пяти минут в месте, удобном для их спуска и подъема.
      Размеры спасательных и дежурных шлюпок и число лиц, которые они вмещают, наносятся на них отчетливыми и несмываемыми знаками.

      6. Спасательные плоты устанавливаются так, чтобы их крепление можно было освободить вручную.
      На спасательные плоты наносится отчетливыми и несмываемыми знаками число лиц, поднимаемое ими.

      7. Для каждого находящегося на морском судне человека предусматривается спасательный круг.
      Спасательные круги распределяются на судне таким образом, чтобы быть легкодоступными на обоих бортах судна и по возможности на всех открытых палубах.
      На каждом спасательном круге наносятся печатными буквами латинского алфавита название и порт приписки морского судна.
      Не менее половины спасательных кругов снабжаются самовоспламеняющимися огнями, которые не должны гаснуть на воде. Данные огни находятся вблизи кругов, для которых они предназначаются, с необходимым средством для крепления их к кругам.

      8. Для каждого находящегося на морском судне человека предусматривается спасательный жилет.
      Спасательные жилеты хранятся на морском судне таким образом, чтобы в любое время они были готовы к использованию.
      Спасательные жилеты, предназначенные для вахтенного персонала, хранятся в местах несения вахт (на мостике, радиорубке и машинном отделении).

      9. Для каждого члена команды морского судна предусматривается гидротермокостюм.
      Гидротермокостюм изготавливается из водонепроницаемого материала и предназначается для предохранения организма человека от переохлаждения в холодной воде.
      Если гидротермокостюм требует ношения спасательного жилета, то спасательный жилет надевается поверх гидротермокостюма.

      10. Для каждого находящегося на морском судне человека предусматривается теплозащитное средство.
      Теплозащитное средство, изготавливаемое из водонепроницаемого материала, надевается поверх спасательного жилета и закрывает все тело человека, за исключением лица и выполняет свои функции при низкой температуре воздуха.

      11. Для обеспечения безопасного спуска спасательных и дежурных шлюпок при неблагоприятных условиях применяются спускопосадочные скаты, приводящиеся в действие одним человеком с места, расположенного на палубе морского судна либо со спасательной или дежурной шлюпки.

      12. Лебедки спусковых устройств оборудуются автоматическим высокоскоростным натяжным устройством, предотвращающим возникновение слабины троса в условиях, при которых осуществляется эксплуатация спасательных и дежурных шлюпок.

      13. Все спасательные средства, перечисленные в пункте 4 настоящих Правил, проходят техническое обслуживание через каждые двенадцать месяцев.

  3. Порядок оборудования сигнальными
средствами морских судов

      14. Все морские суда независимо от их назначения и района плавания снабжаются сигнальными средствами, в состав которых входят:
      1) сигнально-отличительные фонари (2 топовых, 1 бортовой правого борта, 1 бортовой левого борта, 1 кормовой, 2 белых круговых, 2 красных круговых);
      2) сигнально-проблесковые фонари (1 фонарь маневроуказания, 1 лампа дневной сигнализации);
      3) звуковые сигнальные средства (1 свисток, 1 колокол, 1 гонг);
      4) сигнальные фигуры (3 шара, 1 конус, 1 ромб);
      5) пиротехнические сигнальные средства (12 парашютных ракет);
      6) радиолокационные отражатели (1 радиолокационный отражатель).

      15. Сигнальные средства устанавливаются и хранятся на морском судне таким образом, чтобы в любое время они были готовы к использованию.

      16. Для фонарей основного и запасного комплектов предусматриваются штатные места для их установки.

  4. Порядок по радиооборудованию морских судов

      17. Все морские суда независимо от их назначения и района плавания снабжаются судовым радиооборудованием, в состав которого входит:
      1) средства радиосвязи (УКВ, ПВ и ПВ/КВ радиоустановки);
      2) судовая земная станция международной организации подвижной спутниковой связи (ИНМАРСАТ);
      3) устройство международной автоматизированной службы передачи на суда навигационной, гидрометеорологической информации и информации о бедствии на частоте 518 кГц (НАВТЕКС) для приема информации по безопасности на море;
      4) спутниковый автоматический радиобуй международной спутниковой системы обнаружения и определения местонахождения морских судов и самолетов, потерпевших аварию (КОСПАС-САРСАТ) или международной организации подвижной спутниковой связи (ИНМАРСАТ);
      5) УКВ автоматического радиобуя;
      6) радиолокационный ответчик (судовой);
      7) приемник;
      8) радиоустановка;
      9) антенное устройство;
      10) заземления;
      11) источник питания;
      12) зарядные устройства;
      13) кабельная сеть.

      18. Каждое морское судно оснащается такими средствами связи, которые способны обеспечить:
      1) передачу оповещений о бедствии в направлении "судно - берег" не менее двумя отдельными независимыми средствами;
      2) прием оповещений о бедствии в направлении "берег - судно";
      3) передачу и прием оповещений о бедствии в направлении "судно - судно";
      4) передачу и прием сообщений для координации поиска и спасания;
      5) передачу и прием сообщений на месте бедствия;
      6) передачу и прием информации по безопасности на море;
      7) радиообмен по согласованию взаимодействия при маневрировании судов и представления информации для функционирования служб управления движением судов;
      8) передачу и прием радиосообщений общего назначения;
      9) передачу и прием сообщений "мостик - мостик".

      19. Радиооборудование размещается таким образом, чтобы вредные помехи механического, электрического или иного источника не мешали надлежащему его использованию, обеспечивалась наибольшая степень его безопасности, а также обеспечивалась его защита от вредного воздействия воды, резких температурных колебаний и других неблагоприятных условий окружающей среды.

      20. На морском судне должны быть предусмотрены специальные помещения для размещения радиооборудования, имеющие металлические переборки.

      21. Средства связи, установленные на морском судне, размещаются таким образом, чтобы к ним был обеспечен свободный доступ для эксплуатации и обслуживания, а их применение не создавало помех управлению морским судном и не представляло опасности для персонала.

  5. Порядок по навигационному оборудованию морских судов

      22. Все морские суда, независимо от их назначения и района плавания, снабжаются навигационным оборудованием, в состав которого входит:
      1) главный путевый магнитный компас;
      2) шлюпочный компас;
      3) гироскопический компас.

      23. Судовое навигационное оборудование и навигационное снабжение должны непрерывно обеспечивать судоводителя достоверной информацией о местоположении, курсе и скорости судна, а также информацией, позволяющей безопасно управлять движением морского судна в предписанных районах и условиях эксплуатации.

      24. Средства навигации, установленные на морском судне, размещаются таким образом, чтобы к ним был обеспечен свободный доступ для эксплуатации и обслуживания, а их применение не создавало помех управлению морским судном и не представляло опасности для персонала.