Қазақстан Республикасының темір жол саласын одан әрі дамытудың және реформалаудың 2008-2010 жылдарға арналған кешенді шаралар жоспарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 4 сәуірдегі N 321 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының темір жол саласын одан әрі дамытудың және реформалаудың 2008-2010 жылдарға арналған кешенді шаралар жоспары (бұдан әрі - Кешенді шаралар жоспары) бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасының орталық мемлекеттік органдары мен өзге де ұйымдары Кешенді шаралар жоспарында көзделген іс-шаралардың уақтылы орындалуын қамтамасыз етсін және жыл сайын 30 қыркүйекке дейін Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігіне ақпарат берсін.

      3. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі жыл сайын 20 қазанға дейін Қазақстан Республикасының Үкіметіне Кешенді шаралар жоспарының іске асырылу барысы туралы ақпарат берсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары Ө.Е. Шөкеевке жүктелсін.

      5. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                    К. Мәсімов

                                             Қазақстан Республикасы
                                                    Үкіметінің
                                             2008 жылғы»4 сәуірдегі
                                                N 321 қаулысымен
                                                    бекітілген

        Қазақстан Республикасының темір жол саласын одан әрі
   дамытудың және реформалаудың 2008-2010 жылдарға арналған
                   кешенді шаралар жоспары

Р/сN Іс-шаралар Аяқталу
нысаны
Орындау
(іске
асыру)
үшін
жауап-
тылар
Орындау
(іске
асыру)
мерзімі
Болжана-
тын
шығыстар
Қаржы-
ланды-
ру көзі
1 2 3 4 5 6 7
1. "ҚТЖ" ҰК" АҚ ұйымдастыру құрылымы

1.

Жүктерді ұлт-
тық тасымал-
даушының
функцияларын  "ҚТЖ" ҰК"
АҚ-қа бекіту

Қазақстан
Республи-
касының
Үкіметіне
ұсыныс

ККМ (жи-
нақтау),
ИСМ,
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша)

2008
жылғы
2-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

2.

"ҚТЖ" ҰК" АҚ
холдингтік
құрылымына
кіретін кей-
бір активтер
мен кәсіп-
орындарды
бәсекелестік
ортаға шығару
бойынша
ұсыныстарды пысықтау

Тәуелсіз
бағалау-
шының
қорытын-
дысы, "ҚТЖ" ҰК"
АҚ Директор-
лар кеңе-
сінің
шешімі

"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім бойынша),
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ
(келісім бойынша), ККМ, ИСМ

жыл
сайын
1-шілде-
ге дейін

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

2. Жолаушылар тасымалы

3.

Әлеуметтік
мәні бар
облысаралық
жолаушы
тасымалдарын
толық мемле-
кеттік субси-
диялауға
бюджеттік
өтінімдерді
енгізу

Бюджеттік
өтінім

ККМ (жи-
нақтау),
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
ЭБЖМ

жыл
сайын 1
сәуірге
дейін

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді


4.

Өткен жылдар-
дағы тәжіри-
бені ескере
отырып, әлеу-
меттік мәні
бар бағыттар-
ды субсидия-
лау жүйесін
жетілдіру

Қазақстан
Республи-
касының
Үкіметіне ақпарат

ККМ (жи-
нақтау),
ЭБЖМ,
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ЖТ" АҚ
(келісім
бойынша),
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша)

жыл
сайын 20
қазанға
дейін

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді


5.

"ЖТ" АҚ-қа
тиесілі "Ал-
маты вагон
жөндеу зауы-
ты" акционер-
лік қоғамының
46,7545 %
акциялар
пакетін,
"Багаж тасы-
малдары" және
"Вокзалсер-
вис" акцио-
нерлік қоғам-
дарының 100 %
акциялар па-
кетін, сон-
дай-ақ
"Жолаушы та-
сымалын бас-
қарудың же-
дел-техноло-
гиялық орта-
лығы" жауап-
кершілігі
шектеулі се-
ріктестігінің
қатысу үлесі-
нің 100 %
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ-тың менші-
гіне беру

Қабылдап
алу-беру
актісі

"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ЖТ" АҚ
(келісім
бойынша),
ККМ, ИСМ,
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келісім бойынша)

2009
жылғы
1-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

6.

"ҚТЖ" ҰК" АҚ
тиесілі құра-
мына "Қала
маңындық
тасымалдар",
"Лизингтік
жолаушылар
вагон ком-
паниясы",
"Вагонсервис"
акционерлік
қоғамдарының
100% акциялар
пакеттері,
сондай-ақ
"Жолаушылар
транс" компа-
ниясы"
жауапкершілі-
гі шектеулі
серіктестігі-
нің қатысу
үлесінің 100
% кіретін
"ЖТ" АҚ-тың
100 % акция-
лар пакетін
"Самұрық"
холдингі"
АҚ-тың
меншігіне
беру

Қабылдап
алу-беру
актісі

"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ЖТ" АҚ
(келісім
бойынша),
ККМ, ИСМ

2009
жылғы
1-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

7.

Заңнамаға
темір жол
вокзалдарын
ұстауға,
халықаралық
жолаушы тасы-
малдары мен
жолаушылар вагон паркін
жаңартуға
байланысты
шығындарды
субсидиялауды
көздейтін
түзетулерді
енгізу туралы
ұсыныстар
әзірлеу

ВАК-қа ұсыныс

ККМ (жи-
нақтау),
ЭБЖМ,
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
жергілік-
ті атқа-
рушы
органдар

2008
жылғы
2-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді


3. Локомотивтік тарту қызметтері

8.

Бәсекелестік-
ті одан әрі
дамыту үшін
Локомотивтік
тарту қызмет-
терін ұсыну
ережесіне
өзгерістер
мен толықты-
рулар енгізу

ККМ бұйрығы

ККМ,
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"Локомо-
тив"
акционе-
рлік
қоғамы
(келісім
бойынша)

2008
жылғы
4-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді


4. Магистральдық темір жол желісі

9.

Қаржыландыру
және қазіргі
заманғы жаб-
дықтарды жет-
кізу көздерін
белгілеп
МТЖ-ны жаң-
ғыртудың
2008-2012
жылдарға ар-
налған бағ-
дарламасын
қабылдау

"Самұрық"
холдингі"
АҚ бұйрығы

"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
ТМРА,
ЭБЖМ, ККМ

2008
жылғы
1-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

10.

Қазақстан
Республикасы-
ның Үкіметі
мен Ресей
Федерациясы-
ның Үкіметі
арасындағы
темір жол
кәсіпорында-
ры, мекемеле-
рі мен ұйым-
дарының қыз-
метін құқық-
тық реттеу
ерекшеліктері
туралы 1996
жылғы 18 қа-
зандағы келі-
сімнің және
Қазақстан
Республикасы-
ның Үкіметі
мен Қырғыз-
стан Респуб-
ликасының
Үкіметі ара-
сындағы темір
жол кәсіпо-
рындары, ме-
кемелері мен
ұйымдарының
қызметін
құқықтық рет-
теу ерекше-
ліктері тура-
лы 1997 жылғы
8 сәуірдегі
келісімнің
қолданылу
аясындағы мү-
лікті қабыл-
дап алу-беру

Қабылдап
алу-беру
актісі

ММЖК, ККМ,
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша)

тұрақты

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

5. Тасымалдау қызметі

11.

Нарықтық
жағдайда
қызметтерді
нақтылау
мақсатында
Жүк тасымал-
дау ережесіне
өзгерістер
мен толықты-
рулар енгізу

ККМ бұйрығы

ККМ,
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім бойынша)

2008
жылғы
4-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

12.

Темір жол
көлігімен
жолаушы тасы-
малы және жүк
тасымалы на-
рығын дамыту-
ға бағыттал-
ған ақпарат-
тық-автомат-
тандырылған
жүйелерді
әзірлеу және
енгізу

Қазақстан
Республи-
касының
Үкіметіне
ақпарат

ККМ (жи-
нақтау),
ТМРА,
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша)

жыл сайын
20
қазанға
дейін

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

13.

Тасымалдау
қызметі бойынша
кірістер мен
шығыстардың
жеке есебі
бойынша құ-
жаттарды
әзірлеу және
енгізу

"ҚТЖ" ҰК"
АҚ бұйрығы

"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
ТМРА, ККМ

2009
жылғы
2-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

14.

Жүкті тиеу
және түсіру
бойынша қуат-
ты күшейту
үшін көп
функциональды
жүк терминал-
дары желіле-
рін (көлік-
логистика
орталықтары)
дамыту

Қазақстан
Республи-
касының
Үкіметіне
ақпарат

ККМ (жи-
нақтау),
ИСМ,
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша)

жыл сайын
20
қазанға
дейін

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

6. Тарифтік саясат

15.

Жүктерді
әлеуметтік
мәні барға
және жоғары
кірістіге
жатқызу ұғым-
дары мен
өлшемдерін
белгілеуді
Қазақстан
Республикасы
Үкіметінің кұзыретіне
жатқызуды,
темір жол
көлігімен
әлеуметтік
мәні бар және
жоғары кіріс-
ті жүктерді
тасымалдау
үшін ақы бел-
гілеу тізбе-
лері мен
ережелерін
бекітуді көз-
дейтін түзе-
тулерді заң-
намаға енгізу
туралы ұсы-
ныстар әзірлеу

ВАК-қа ұсыныс

ККМ (жи-
нақтау),
ТМРА,
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша)

2008 жылғы 2-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді


16.

Жүктерді
әлеуметтік
мәні барға
және жоғары
кірістіге
жатқызу ұғым-
дары мен
өлшемдерін
белгілеу,
темір жол
көлігімен
әлеуметтік
мәні бар және
жоғары кіріс-
ті жүктерді
тасымалдау
үшін ақы
белгілеу тіз-
белері мен
ережелерін
бекіту

Қазақстан
Республи-
касының
Үкіметіне ұсыныс

ККМ (жи-
нақтау),
ТМРА,
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша)

2008 жылғы 4-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді


17.

Реттелетін
қызмет түрле-
рінің әрқай-
сысы және
жалпы өзге
қызметтер
бойынша
кіріс, залал
және тартыл-
ған активтер-
дің жеке есе-
бін енгізу
әдістемесін
әзірлеу

"ҚТЖ" ҰК"
АҚ
бұйрығы

"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
ТМРА, ККМ

2008 жылғы 2-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

18.

Локомотивтік
тарту қызмет-
теріне, жүк
тасымалдаушы-
лардың қыз-
меттеріне
тарифтерді, вагондар мен
контейнерлер-
ді пайдалану
үшін төлема-
қыны есептеу
әдістемесін
әзірлеу

Нарық
субъекті-
лерінің
бұйрық-
тары

"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"Локомо-
тив" акционер-
лік қоға-
мы (келі-
сім
бойынша),
ТМРА, ККМ

2009 жылғы
1-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

19.

Магистральдық
темір жол
желісі қыз-
меттеріне
тарифтерді
біріздендіру-
дің екінші
кезеңін
өткізу

ТМРА
бұйрығы

ТМРА,
ЭБЖМ, ККМ,
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша),
"ҚТЖ" ҰК"
АҚ (келі-
сім
бойынша)

2010 жылғы 3-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді


7. Инфрақұрылымды дамыту

20.

Темір жолдар-
ды салу,
жаңғырту және
электрлендіру
бойынша инф-
рақұрылымдық
жобаларды
іске асыру

Қазақстан
Республи-
касының
Үкіметіне ақпарат

ККМ (жи-
нақтау
ИСМ,
"ҚТЖ"
ҰК" АҚ
(келісім
бойынша)

жыл
сайын
20
қазанға
дейін

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Концес-
сионер-
лердің
қаража-
ты, "ҚТЖ"
ҰК"
АҚ-ның
меншікті
және
заем
қаражаты

21.

Локомотивтер-
ді, жүк және
жолаушы
вагондарын
құрастыру жө-
ніндегі зауыттар са-
луды ұйымдас-
тыру

Қазақстан
Республи-
касының
Үкіметіне ақпарат

ККМ (жи-
нақтау),
ИСМ,
"Самұрық"
холдингі"
АҚ (келі-
сім
бойынша)

жыл
сайын
20
қазанға
дейін

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Жеке
инвести-
циялар
мен
тартыл-
ған
қаражат-
тар

8. Жүк жөнелтуші мен   жүк қабылдаушыныц жүк тасымалдаумен
ілеспе жұмыстарды орындауының нарықтық-бәсекелестік
шарттарын қалыптастыру

22.

Қазақстанда
транзиттік
әлеуетті
игерудің
халықаралық
талаптары мен
нормаларын
қолдануға
бағытталған
экспедиторлық
бизнесті да-
мытудың жаңа
тұжырымдама-
сын әзірлеу

Қазақстан
Республи-
касының
Үкіметі-
нің
қаулысы

ККМ,
"ҚТЖ"
ҰК" АҚ
(келісім
бойынша)

2008
жылғы
3-тоқсан

Мемлекет-
тік
бюджеттен
қаржылан-
дыруды
талап
етпейді

Меншікті
қаражат

Ескертпе.
Аббревиатуралардың толық жазылуы:
ИСМ - Қазақстан Республикасы Индустрия және сауда министрлігі
ККМ - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі
ЭБЖМ - Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
ТМРА - Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі
ММЖК - Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті
ВАК - Заң жобалау қызметінің мәселелері жөніндегі ведомствоаралық
комиссия
"Самұрық" холдингі" АҚ - "Самұрық" мемлекеттік активтерді басқару
жөніндегі қазақстандық холдингі" акционерлік қоғамы
"ҚТЖ" ҰК" АҚ - "Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамы
"ЛСО" АҚ -"Локомотивтік сервис орталығы" акционерлік қоғамы
"ЖТ" АҚ -"Жолаушылар тасымалы" акционерлік қоғамы
"КСО" АҚ -"Көліксервис орталығы" акционерлік қоғамы
МТЖ - Магистральдық темір жол желісі

Об утверждении Плана комплексных мер дальнейшего развития и реформирования железнодорожной отрасли Республики Казахстан на 2008-2010 годы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 апреля 2008 года N 321

      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ :

      1. Утвердить прилагаемый План комплексных мер дальнейшего развития и реформирования железнодорожной отрасли Республики Казахстан на 2008-2010 годы (далее - План комплексных мер).

      2. Центральным государственным органам и иным организациям Республики Казахстан обеспечить своевременное исполнение мероприятий предусмотренных Планом комплексных мер и ежегодно, до 30 сентября представлять информацию в Министерство транспорта и коммуникаций Республики Казахстан.

      3. Министерству транспорта и коммуникаций Республики Казахстан ежегодно, до 20 октября представлять информацию в Правительство Республики Казахстан о ходе реализации Плана комплексных мер.

      4. Контроль за исполнением, настоящего постановления возложить на Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан Шукеева У.Е.

      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан                                      К. Масимов

Утвержден         
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 4 апреля 2008 года N 321

                        План комплексных мер
    дальнейшего развития и реформирования железнодорожной
       отрасли Республики Казахстан на 2008-2010 годы

N
п/п

Мероприятия

Форма
завершения

Ответ-
ствен-
ные за
испол-
нение
(реали-
зацию)

Срок
испол-
нения
(реали-
зации)

Предпо-
лагаемые
расходы

Источник
финанси-
рования

1

2

3

4

5

6

7

         1. Организационная структура АО "НК "ҚТЖ"

1.

Закрепление за
АО "НК "ҚТЖ"
функции нацио-
нального
перевозчика
грузов

Предложе-
ние в
Правитель-
ство
Республики
Казахстан

МТК
(созыв),
МИТ,
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию)

2
квартал
2008
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

2.

Выработка
предложений по
выведению
некоторых
активов и
предприятий,
входящих в
холдинговую
структуру АО
"НК "ҚТЖ", в
конкурентную
среду

Заключение
независи-
мого
оценщика,
решение
Совета
Директоров
АО "НК
"ҚТЖ"

АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию),
МТК,
МИТ

ежегод-
но до
1 июля

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

                  2. Пассажирские перевозки

3.

Внесение бюд-
жетных заявок
на полное
государственное
субсидирование
социально-
значимых
межобластных
пассажирских
перевозок

Бюджетная
заявка

МТК
(созыв),
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
МЭБП

ежегод-
но до
1
апреля

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета


4.

Совершенство-
вание системы
субсидирования
социально-
значимых
маршрутов с
учетом опыта
прошедших лет

Информация
в Прави-
тельство
Республики
Казахстан

МТК
(созыв),
МЭБП,
АО "НК
"ҚТЖ"
(по сог-
ласова-
нию),
АО "ПП"
(по сог-
ласова-
нию),
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по сог-
ласова-
нию)

ежегод-
но до
20
октября

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета


5.

Передача
46,7545 %
пакета акций
акционерного
общества
"Алматинский
вагоноремонтный
завод", 100 %
пакетов акций
акционерных
обществ
"Багажные
перевозки" и
"Вокзалсервис",
а также 100 %
доли участия в
товариществе с
ограниченной
ответственнос-
тью "Оператив-
но-технологи-
ческий центр
управления
пассажирскими
перевозками",
принадлежащих
АО "ПП", в
собственность
АО "НК "ҚТЖ"

Акт
приема-
передачи

АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию),
АО "ПП"
(по
согласо-
ванию),
МТК,
МИТ,
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по сог-
ласова-
нию)

1
квартал
2009
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

6.

Передача 100 %
пакета акций
АО "ПП", в
состав которого
входят 100 %
пакетов акций
акционерных
обществ
"Пригородные
перевозки",
"Пассажирская
лизинговая
вагонная
компания",
"Вагонсервис",
а также 100 %
доли участия в
товариществе с
ограниченной
ответственнос-
тью "Компания
"Жолаушылар-
транс",
принадлежащих
АО "НК "ҚТЖ",
в собственность
АО "Холдинг
"Самрук"

Акт
приема-
передачи

АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию),
АО "ПП"
(по
согласо-
ванию),
МТК,
МИТ

1
квартал
2009
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

7.

Выработка
предложений о
внесении
поправок в
законодатель-
ство, преду-
сматривающих
субсидирование
убытков по
содержанию
железнодорож-
ных вокзалов,
международных
пассажирских
перевозок и
обновление
пассажирского
вагонного
парка

Предложение
на МВК

МТК
(созыв),
МЭБП,
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
местные
исполни-
тельные
органы

2
квартал
2008
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета


               3. Услуги локомотивной тяги

8.

Внесение
изменений и
дополнений в
Правила
предоставления
услуг локомо-
тивной тяги
для дальнейшего
развития
конкуренции

Приказ МТК

МТК, АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию),
акцио-
нерное
общество
"Локомо-
тив" (по
согласо-
ванию)

4
квартал
2008
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета


            4. Магистральная железнодорожная сеть

9.

Принятие
Программы
модернизации
МЖС на
2008-2012 годы
с определением
источников
финансирования
и поставки
современного
оборудования

Приказ
АО
"Холдинг
"Самрук"

АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию),
АРЕМ,
МЭБП,
МТК

2
квартал
2008
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

10.

Прием-передача
имущества,
находящегося в
сфере действия
Соглашения
между
Правительством
Республики
Казахстан и
Правительством
Российской
Федерации об
особенностях
правового
регулирования
деятельности
предприятий,
учреждений и
организаций
железнодорож-
ного транспорта
от 18 октября
1996 года, и
Соглашения
между
Правительством
Республики
Казахстан и
Правительством
Кыргызской
Республики об
особенностях
правового
регулирования
деятельности
предприятий,
учреждений и
организаций
железнодорож-
ного транспорта
от 8 апреля
1997 года

Акт
приема-
передачи

КГИП,
МТК,
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
АО НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию)

посто-
янно

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

                     5. Перевозочная деятельность

11.

Внесение
изменений и
дополнений в
Правила
перевозок
грузов в целях
конкретизации
деятельности в
рыночных
условиях

Приказ МТК

МТК,
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию)

4
квартал
2008
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

12.

Разработка и
внедрение
информационно-
автоматизиро-
ванных систем,
направленных
на развитие
рынка пассажи-
рских перевозок
и перевозок
грузов желез-
нодорожным
транспортом

Информация
в Прави-
тельство
Республики
Казахстан

МТК
(созыв),
АРЕМ,
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию)

ежегод-
но до
20
октября

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

13.

Разработка и
внедрение
документов по
раздельному
учету доходов
и затрат по
перевозочной
деятельности

Приказ
АО "НК
"ҚТЖ"

АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию),
АРЕМ,
МТК

2
квартал
2009
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

14.

Развитие сети
многофункцио-
нальных
грузовых
терминалов
(транспортно-
логистических
центров) для
усиления
мощности по
погрузке и
выгрузке грузов

Информация
в Прави-
тельство
Республики
Казахстан

МТК
(созыв),
МИТ,
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию)

ежегод-
но до
20
октября

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

                    6. Тарифная политика

15.

Выработка
предложений о
внесении
поправок в
законодатель-
ство, преду-
сматривающих
отнесение к
компетенции
Правительства
Республики
Казахстан
определения
понятия и
критериев
отнесения
грузов к
социально-
значимым и
высокодоходным,
утверждение
перечня и
правил
установления
платы за
перевозки
социально-
значимых и
высокодоходных
грузов железно-
дорожным
транспортом

Предложение
на МВК

МТК
(созыв),
АРЕМ,
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию)

2
квартал
2008
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета


16.

Определение
понятия и
критериев
отнесения
грузов к
социально-
значимым и
высокодоходным,
утверждение
перечня и
правил
установления
платы за
перевозки
социально-
значимых и
высокодоходных
грузов железно-
дорожным
транспортом

Предложение
в Прави-
тельство
Республики
Казахстан

МТК
(созыв),
АРЕМ,
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию),
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию)

4
квартал
2008
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета


17.

Разработка
Методики
ведения
раздельного
учета доходов,
затрат и
задействованных
активов по
каждому виду
регулируемых
услуг и в
целом по иной
деятельности

Приказ
АО "НК
"ҚТЖ"

АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию),
АРЕМ,
МТК

2
квартал
2008
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

18.

Разработка
Методик расчета
тарифов на
услуги
локомотивной
тяги, платы за
пользование
вагонами и
контейнерами,
на услуги
перевозчика
грузов

Приказы
субъектов
рынка

АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию),
акцио-
нерное
общество
"Локомо-
тив" (по
согласо-
ванию),
АРЕМ,
МТК

1
квартал
2009
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

19.

Проведение
второго этапа
унификации
тарифов на
услуги
магистральной
железнодорожной
сети

Приказ
АРЕМ

АРЕМ,
МЭБП,
МТК,
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию),
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию)

3
квартал
2010
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета


                7. Развитие инфраструктуры

20.

Реализация
инфраструктур-
ных проектов по
строительству,
модернизации и
электрификации
железных дорог

Информация
в Прави-
тельство
Республики
Казахстан

МТК
(созыв),
МИТ,
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию)

ежегод-
но до
20
октября

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Средства
концес-
сионеров,
собст-
венные и
заемные
средства
АО "НК
"ҚТЖ"

21.

Организация
строительства
заводов по
сборке локомо-
тивов, грузовых
и пассажирских
вагонов

Информация
в Прави-
тельство
Республики
Казахстан

МТК
(созыв),
МИТ,
АО
"Холдинг
"Самрук"
(по
согласо-
ванию)

ежегод-
но до
20
октября

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Частные
инвести-
ции и
привле-
ченные
средства

8. Формирование рыночно-конкурентных условий выполнения
        грузоотправителем и грузополучателем работ,
              сопутствующих перевозке грузов

22.

Разработка
новой Концепции
развития
экспедиторского
бизнеса в
Казахстане,
направленной
на применение
международных
требований и
норм, освоения
транзитного
потенциала

Постанов-
ление
Правитель-
ства
Республики
Казахстан

МТК,
АО "НК
"ҚТЖ"
(по
согласо-
ванию)

3
квартал
2008
года

Не
требует
финанси-
рования
из
государ-
ственного
бюджета

Собст-
венные
средства

  Примечание .
Расшифровка аббревиатур:
МИТ - Министерство индустрии и торговли Республики Казахстан
МТК - Министерство транспорта и коммуникаций Республики Казахстан
МЭБП - Министерство экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан
АРЕМ - Агентство Республики Казахстан по регулированию естественных монополий
КГИП - Комитет государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан
МВК - Межведомственная комиссия по вопросам законопроектной деятельности
АО "Холдинг "Самрук" - акционерное общество "Казахстанский холдинг по управлению государственными активами "Самрук"
АО "НК "ҚТЖ" - акционерное общество "Национальная компания "Қазақстан темір жолы"
АО "ЛСЦ" - акционерное общество "Локомотивный сервисный центр"
АО "ПП" - акционерное общество "Пассажирские перевозки"
АО "ЦТС" - акционерное общество "Центр транспортного сервиса"
МЖС - магистральная железнодорожная сеть