"Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне жұмыспен қамту және атаулы әлеуметтік көмек мәселелері бойынша толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 23 маусымдағы N 605 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне жұмыспен қамту және атаулы әлеуметтік көмек мәселелері бойынша толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісінің қарауына енгізілсін.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                    К. Мәсімов

жоба  

  Қазақстан Республикасының Заңы

Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне
жұмыспен қамту және атаулы әлеуметтік көмек мәселелері
бойынша толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы

       1-бап . Қазақстан Республикасының мынадай заңнамалық актілеріне толықтырулар мен өзгерістер енгізілсін:
      1. "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы  Заңына  (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2001 ж., N 3, 18-құжат; 2004 ж., N 2, 10-құжат; 2005 ж., N 7-8, 19-құжат; N 17-18, 76-құжат; 2006 ж., N 3, 22-құжат; N 10, 52-құжат; 2007 ж., N 2, 14,18-құжаттар; N 3, 20-құжат; N 8, 52-құжат; N 9, 67-құжат; N 20, 152-құжат):
      1) 8-баптың 2-тармағының 4) тармақшасындағы "көрсетуге" деген сөзден кейін ";" белгісі қойылып, мынадай мазмұндағы 5) тармақшамен толықтырылсын:
      "5) өтініш білдірген жағдайда жұмыспен қамтылғандар мен табысы аз адамдар қатарындағы, жеті жасқа дейінгі баланың күтімімен айналысатын адамдарды еңбек рыногының қажеттіліктеріне сәйкес кәсіптік даярлауға, қайта даярлауға, біліктілігін арттыруға жіберуге";
      2) 14-бапта:
      2), 3) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:
      "2) кәсіби даярлау, біліктілікті арттыру, қайта даярлау;
      3) қоғамдық жұмыстарды ұйымдастыру және қоғамдық жұмыстарда істейтін жұмыссыздардың еңбегіне ақы төлеу;";
      3) 16-бап мынадай мазмұндағы 1-1-тармақпен толықтырылсын:
      "1-1. Осы баптың 1-тармағының 3) тармақшасында көзделген жұмыссызды есептен шығару үшін негіздеме үш жұмыс күні ішінде қоғамдық жұмыстарға қатысуға жазбаша келісім берген табысы аз адамдар қатарындағы жұмыссыздарға қолданылмайды.";
      4) 18-бапта:
      1-тармақтағы "(ақы төленетін қоғамдық жұмыстарды қоспағанда)," деген сөздерден кейін "жұмыс уақытының икемді және толық емес режиміне (табысы аз адамдар қатарындағы, жеті жасқа дейінгі балалардың күтімімен айналысатын адамдар үшін)," деген сөздермен толықтырылсын;
      мынадай мазмұндағы 3-тармақпен толықтырылсын:
      "3. Табысы аз адамдар қатарындағы жұмыспен қамтылғандар үшін орташа айлық жалақысы олардың соңғы жұмыс орнындағыдан жоғары, осы баптың 1-тармағында көрсетілген жағдайларға сәйкес келетін жұмыс лайықты деп есептеледі.";
      5) 19-бапта:
      атауындағы "Жұмыссыздарды" деген сөздің алдынан "Жұмыспен қамтылғандарды және табысы аз адамдар қатарындағы, жеті жасқа дейінгі балалардың күтімімен айналысатын адамдарды, сондай-ақ" деген сөздермен толықтырылсын;
      2-тармақтың бірінші бөлігіндегі "Жұмыссыздарды" деген сөздің алдынан "жұмыспен қамтылғандарды және табысы аз адамдар қатарындағы, жеті жасқа дейінгі балалардың күтімімен айналысатын адамдарды, сондай-ақ" деген сөздермен толықтырылсын;
      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "4. Оқуды өз бетінше дәлелсіз себептермен тоқтатқан жұмыссыздар, сондай-ақ, табысы аз адамдар қатарындағы жұмыспен қамтылғандар және жеті жасқа дейінгі балалардың күтімімен айналысатын адамдар уәкілетті органда қайтадан тіркелген (өтініш білдірген) күннен бастап бір жыл өткен соң ғана оқуға қайтадан жіберілуі мүмкін.".
      2. "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі  Заңына  (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2001 ж., N 17-18, 247-құжат; 2004 ж., N 23, 142-құжат; 2007 ж., N 3, 20-құжат; N 10, 69-құжат; N 20, 152-құжат):
      1) 2-бапта:
      1-тармақтың бірінші бөлігіндегі "тұруға ыхтиярхаты бар және" деген сөздер алынып тасталсын;
      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "2. Ұсынылған қоғамдық жұмыстан немесе әлеуметтік жұмыс орнынан немесе жұмысқа орналасудан немесе кәсіптік даярлаудан немесе біліктілігін арттырудан немесе қайта даярлаудан дәлелсіз себептермен бас тартқан не осындай жұмыстар мен оқуға қатысуын өз бетімен тоқтатқан жұмыссыздар атаулы әлеуметтік көмек алу құқығынан айрылады.
      Атаулы әлеуметтік көмек алу құқығы жұмыссыздың халықты жұмыспен қамту туралы заңнамаға сәйкес уәкілетті орган ұсынатын, осы тармақтың бірінші абзацында көрсетілген қызметтерді алған күнінен бастап қалпына келтіріледі.";
      2) 3-бапта:
      1-тармақта:
      бірінші бөлігі "уәкілетті органға" деген сөздерден кейін ", ал ауылдық жерлерде - кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтің әкіміне" деген сөздермен толықтырылсын;
      екінші бөлігінің 2) тармақшасындағы "өтініш берушінің отбасы мүшелерінің" деген сөздер "адамның (өтініш берушінің отбасы мүшелерінің)" деген сөздермен ауыстырылсын;
      2-тармақ алынып тасталсын;
      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "3. Өтініш беруші ұсынылған мәліметтердің дұрыстығы үшін Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауап береді.";
      3) 4-бапта:
      2 және 3-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      "2. Кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтің әкімі:
      1) өтініш берушілерден құжаттарды қабылдайды, оларды тіркейді және алған күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде қорытынды жасау үшін учаскелік комиссияға жібереді;
      2) өтініш берушілерден құжаттарды алған күнінен бастап жиырма күннен кешіктірмейтін мерзімде учаскелік комиссияның қорытындыларын қоса бере отырып, оларды уәкілетті органға береді.";
      3. Уәкілетті орган:
      1) өтініш берушілерден және кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтің әкімдерінен өтініштерді қоса берілген құжаттарымен қабылдайды және оларды тіркейді;
      2) өтініш берушілерден құжаттарды алған күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде оларды қорытынды жасау үшін учаскелік комиссияға жібереді;
      3) қабылданған құжаттар мен учаскелік комиссия қорытындыларының негізінде өтініш берушілерден құжаттарды алған күнінен бастап он жұмыс күні ішінде атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды.";
      4-тармақ алынып тасталсын;
      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "5. Уәкілетті орган атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау үшін ұсынылған құжаттарды қарауға қажетті деректерді тиісті органдардан сұратуға құқылы.";
      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "7. Өтініш беруші мен алушы кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округ әкімінің іс-әрекеттері мен уәкілетті органның және оның лауазымды адамдарының шешімдеріне жоғары тұрған жергілікті атқарушы органдарға, сондай-ақ сот тәртібімен шағымдануға құқылы.";
      8-тармақта:
      "Уәкілетті орган" деген сөздер "Уәкілетті органның лауазымды адамдары" деген сөздермен ауыстырылсын;
      "заң актілеріне" деген сөздер "заңдарына" деген сөзбен ауыстырылсын;
      4) 5-бапта:
      1-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      "Учаскелік комиссиялар атаулы әлеуметтік көмек беруге мұқтаждығы туралы не мұқтаж еместігі туралы қорытындылар әзірлейді.";
      3-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:
      "Учаскелік комиссиялар туралы үлгі ережені орталық атқарушы орган бекітеді.";
      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "4. Учаскелік комиссиялар ұсынылған құжаттардың және/немесе өтініш берушілердің материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің негізінде құжаттар алынған күннен бастап бес күн мерзімде қорытынды дайындайды.";
      5) 7-баптың 3-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:
      "3. Отбасының құрамы мен табысы өзгерген жағдайда тағайындалған атаулы әлеуметтік көмектің мөлшері қайта есептеледі.
      Алушы атаулы әлеуметтік көмектің мөлшеріне әсер ететін мән-жайлар туралы уақтылы хабардар етпеген кезде көмектің мөлшері көрсетілген мән-жайлар туындаған сәттен бастап, бірақ оның тағайындалу сәтінен асырмай қайта есептеледі, ал өтініш берушінің атаулы әлеуметтік көмекті заңсыз тағайындауға әкеп соқтырған жалған мәліметтер ұсынғаны анықталған жағдайда адамға (отбасына) атаулы әлеуметтік көмек төлеу оның тағайындалу кезеңіне тоқтатылады.
      Артық төленген сомалар ерікті түрде, ал бас тартқан жағдайда сот тәртібімен қайтарылуға тиіс";
      6) мынадай мазмұндағы 8-1-баппен толықтырылсын:
      "8-1-бап. Атаулы әлеуметтік көмек алушы адамдарды әлеуметтік
                қолдау жөніндегі қосымша шаралар
      Атаулы әлеуметтік көмек алушы адамдар халықты жұмыспен қамту туралы заңнамада көзделген қызметтерді пайдаланады.".

       2-бап.  Осы Заң ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

       Қазақстан Республикасының
      Президенті

О проекте Закона Республики Казахстан "О внесении дополнений и изменений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам занятости и адресной социальной помощи"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 23 июня 2008 года N 605

      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан "О внесении дополнений и изменений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам занятости и адресной социальной помощи". 

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

проект

  Закон Республики Казахстан

О внесении дополнений и изменений
в некоторые законодательные акты Республики Казахстан
по вопросам занятости и адресной социальной помощи

       Статья 1.  Внести дополнения и изменения в следующие законодательные акты Республики Казахстан:
      1. В  Закон  Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О занятости населения" (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2001 г., N 3, ст. 18; 2004 г., N 2, ст. 10; 2005 г., N 7-8, ст. 19; N 17-18, ст. 76; 2006 г., N 3, ст. 22; N 10, ст. 52; 2007 г., N 2, ст. 14, 18; N 3, ст. 20; N 8, ст. 52; N 9, ст. 67; N 20, ст. 152):
      1) пункт 2 статьи 8 дополнить подпунктом 5) следующего содержания:
      "5) в случае обращения направлять занятых и лиц, занятых уходом за детьми в возрасте до семи лет, из числа малообеспеченных, на профессиональную подготовку, переподготовку, повышение квалификации в соответствии с потребностями рынка труда.";
      2) в статье 14:
      подпункты 2) и 3) изложить в следующей редакции:
      "2) профессиональная подготовка, повышение квалификации, переподготовка;
      3) организация общественных работ и оплата труда безработных, занятых на общественных работах;";
      3) статью 16 дополнить пунктом 1-1 следующего содержания:
      "1-1. Основание для снятия с учета безработного, предусмотренное подпунктом 3) пункта 1 настоящей статьи не распространяется на безработных из числа малообеспеченных, в течение трех рабочих дней давших письменное согласие на участие в общественных работах.";
      4) в статье 18:
      в пункте 1 после слов "(за исключением оплачиваемых общественных работ)," дополнить словами "гибкому и неполному режиму рабочего времени (для лиц, занятых уходом за детьми в возрасте до семи лет из числа малообеспеченных),";
      дополнить пунктом 3 следующего содержания:
      "3. Для занятых, из числа малообеспеченных, подходящей считается работа, соответствующая условиям, указанным в пункте 1 настоящей статьи, среднемесячная заработная плата за которую выше чем по их последнему месту работы.";
      5) в статье 19:
      заголовок после слова "переподготовка" дополнить словами "занятых и лиц, занятых уходом за детьми в возрасте до семи лет, из числа малообеспеченных, а также";
      в части первой пункта 2 после слова "переподготовка" дополнить словами "занятых и лиц, занятых уходом за детьми в возрасте до семи лет, из числа малообеспеченных, а также";
      пункт 4 изложить в следующей редакции:
      "4. Безработные, а также из числа малообеспеченных занятые и лица, занятые уходом за детьми в возрасте до семи лет, самовольно без уважительной причины прекратившие обучение, повторно могут направляться на обучение только по истечении года со дня повторной регистрации (обращения) в уполномоченном органе".
      2. В  Закон  Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи" (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2001 г., N 17-18, ст. 247; 2004 г., N 23, ст. 142; 2007 г., N 3 ст. 20; N 10, ст. 69; N 20 ст. 152):
      1) в статье 2:
      в части первой пункта 1 слова ", лица без гражданства, имеющие вид на жительство" заменить словами "и лица без гражданства,";
      пункт 2 изложить в следующей редакции:
      "2. Безработные, без уважительных причин отказавшиеся от предложенных: общественной работы или социального рабочего места или трудоустройства или профессиональной подготовки или повышения квалификации или переподготовки либо самовольно прекратившие участие в таких работах и обучении, теряют право на получение адресной социальной помощи.
      Право на получение адресной социальной помощи восстанавливается со дня получения безработным предоставляемых уполномоченным органом услуг в соответствии с законодательством о занятости населения, указанных в абзаце первом настоящего пункта.";
      2) в статье 3:
      в пункте 1:
      часть первую дополнить словами ", а в сельской местности - к акиму поселка, аула (села), аульного (сельского) округа";
      в подпункте 2) части второй слова "членов семьи заявителя" заменить словами "лица (членов семьи заявителя)";
      пункт 2 исключить;
      пункт 3 изложить в следующей редакции:
      "3. Заявитель несет ответственность за достоверность представленных сведений в соответствии с законами Республики Казахстан.";
      3) в статье 4:
      пункты 2 и 3 изложить в следующей редакции:
      "2. Аким поселка, аула (села), аульного (сельского) округа:
      1) принимает от заявителей документы, регистрирует их и в течение трех рабочих дней со дня получения направляет для заключения участковой комиссии;
      2) в срок не позднее двадцати дней со дня получения документов от заявителей передает их с приложением заключений участковой комиссии в уполномоченный орган.
      3. Уполномоченный орган:
      1) принимает от заявителей и акимов поселка, аула (села), аульного (сельского) округа заявления с прилагаемыми документами и регистрирует их;
      2) в течение трех рабочих дней со дня получения документов от заявителей направляет их для заключения участковой комиссии;
      3) на основании принятых документов и заключений участковой комиссии в течение десяти рабочих дней со дня получения документов заявителей принимает решение о назначении адресной социальной помощи или отказе в ней.";
      пункт 4 исключить;
      пункт 5 изложить в следующей редакции:
      "5. Уполномоченный орган вправе запрашивать в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для назначения адресной социальной помощи документов.";
      в пункте 7:
      после слова "действия" дополнить словами "акима поселка, аула (села), аульного (сельского) округа";
      слово "работников" заменить словами "должностных лиц";
      в пункте 8:
      слова "Уполномоченный орган несет" заменить словами "Должностные лица уполномоченного органа несут";
      слова "законодательными актами" заменить словом "законами";
      4) в статье 5:
      часть вторую пункта 1 изложить в следующей редакции:
      "Участковые комиссии готовят заключения о нуждаемости либо об отсутствии нуждаемости в предоставлении адресной социальной помощи";
      пункт 3 дополнить частью второй следующего содержания:
      "Типовое положение об участковых комиссиях утверждается центральным исполнительным органом.";
      пункт 4 изложить в следующей редакции:
      "4. Участковые комиссии в пятидневный срок со дня получения документов заявителей  готовят заключения на основании представленных документов и/или результатов обследования
материального положения заявителей.";
      5) пункт 3 статьи 7 изложить в следующей редакции:
      "3. В случае изменения состава семьи и доходов размер назначенной адресной социальной помощи пересчитывается.
      При несвоевременном извещении получателем об обстоятельствах, влияющих на размер адресной социальной помощи, размер помощи пересчитывается с момента наступления указанных обстоятельств, но не ранее момента ее назначения, а в случае выявления представления заявителем недостоверных сведений, повлекших за собой незаконное назначение адресной социальной помощи, выплата адресной социальной помощи лицу (семье) прекращается на период ее назначения.
      Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном порядке, а в случае отказа - в судебном порядке.";
      6) дополнить статьей 8-1 следующего содержания:
      "Статья 8-1. Дополнительные меры по социальной поддержке лиц, получателей адресной социальной помощи.
      Лица, получающие адресную социальную помощь, пользуются услугами, предусмотренными законодательством о занятости населения.".

       Статья 2.  Настоящий Закон вводится в действие со дня его официального опубликования.

       Президент
      Республики Казахстан