Облыстық бюджеттердің 2009 жылдың республикалық бюджетінен мал шаруашылығы тиімділігін және өнімінің сапасын арттыруды субсидиялауға берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 17 ақпандағы N 168 қаулысы

      Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шілдедегі " Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды  мемлекеттік реттеу туралы" және " 2009 - 2011 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы заңдарына сәйкес, отандық ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерде мал шаруашылығы өнімділігін және өнімінің сапасын арттыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Облыстық бюджеттердің 2009 жылдың республикалық бюджетінен мал шаруашылығы өнімділігін және өнімінің сапасын арттыруды субсидиялауға берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану ережесі бекітілсін.
      2. Осы қаулы 2009 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
       Премьер-Министрі                                    К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
  Үкіметінің     
2009 жылғы 17 ақпандағы
N 168 қаулысымен   
бекітілген     

Облыстық бюджеттердің 2009 жылдың республикалық бюджетінен мал шаруашылығы өнімділігін және өнімінің сапасын арттыруды субсидиялауға берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Облыстық бюджеттердің 2008 жылдың республикалық бюджетінен мал шаруашылығының өнімділігі мен өнімінің сапасын арттыруды субсидиялауға берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану ережесі (бұдан әрі - Ереже) 2009 жылға арналған республикалық бюджетте 088 "Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне мал шаруашылығының өнімділігі мен өнімінің сапасын арттыруды субсидиялауға берілетін ағымдағы нысаналы трансферттер" бағдарламасы бойынша көзделген қаражат есебінен және шегінде мал шаруашылығы өнімін өндіруді ұлғайту, бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін отандық ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерді (бұдан әрі - тауар өндірушілер) қолдау мақсатында ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану (бұдан әрі - субсидиялау) тәртібін айқындайды.
      2. Субсидиялар сиыр етін, шошқа етін, сүтті, биязы жүнді, бройлерлік құс етін (бұдан әрі - құс еті), сондай-ақ жұмыртқалағыш кростың тауық жұмыртқасын (бұдан әрі - тағамдық жұмыртқа) өндіру мен сатуды ынталандыру мақсатында ірі қара малды, шошқаны және құсты бордақылау кезінде пайдаланылатын құрама азықтың және (немесе) құнарлы жемшөптің (бұдан әрі - құнарлы жемшөп) құнын ішінара арзандатуға (45 %-ға дейін), сондай-ақ сүт пен биязы жүнді қой (бұдан әрі - биязы жүн) өндірісіне жұмсалатын шығындарды ішінара өтеуге тауар өндірушілерге арналады.
      3. Субсидиялар сиыр еті, шошқа еті, сүт өндірісімен айналысатын тауар өндірушілерге сәйкестендірілген сою пункттерінің немесе сүтті бастапқы қайта өңдеу цехтарының қызметін пайдаланған кезде қайта өңдеу кәсіпорындарына немесе еркін нарықта, ал құс етінің, тағамдық жұмыртқаның, жүннің еркін нарықта сатылған өнімнің іс жүзіндегі көлемі үшін облыстардың жергілікті атқарушы органдары бекіткен квоталар шегінде төленеді.
      4. Тауар өндірушілерге және өндірілген өнімнің сапасына қойылатын өлшемдер Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің (бұдан әрі - Министрлік) бұйрығымен белгіленеді. Квоталарды, өнімнің субсидияланатын көлемін анықтау шығымдылықтың тегі мен бағытына байланысты өнім шығуының зоотехникалық нормаларының негізінде жүзеге асырылады. Тексіз мал үшін шығымдылықтың орташа аудандық статистикалық көрсеткіші негізге алынады.
      5. Мыналар субсидиялауға жатпайды:
      сиыр етін, шошқа етін, жүнді, құс етін, тағамдық жұмыртқаны және сүтті (бұдан әрі - өнім) одан әрі сату және (немесе) қайта өңдеу үшін тауар өндірушілер басқа да жеке және (немесе) заңды тұлғалардан сатып алған өнім;
      аффилиирленген тұлғаларға беруді немесе қайта өңдеуге сатуды қоспағанда, өзара есеп айырысу есебіне аффилиирленген тұлғаларға айырбас бойынша тауар өндірушілер сатқан өнім;
      жануарларды мәжбүрлі санитарлық сою нәтижесінде, сондай-ақ аса жұқпалы аурулар бойынша карантиндік және шектеулі іс-шаралардың әрекет ету кезеңінде тауар өндірушілер алған өнім.
      6. Субсидияларды алуға арналған өтінімдердің, тауар өндірушілер үшін квоталар жасаудың, аудан бойынша сатылған өнімнің көлемі бойынша
жиынтық актінің, сатылған өнімге субсидиялар төлеу туралы облыс бойынша жиынтық ведомостың, есептіліктің үлгі нысандарын, сондай-ақ тірі салмағын сойысқа аудару коэффициентін, қаражатты бөлудің жылдық сметасын Министрлік бекітеді.
      7. Ірі қара малды, шошқаны, құсты бордақылау үшін пайдаланылатын құрама азықтың (құнарлы жемшөптің) 1 (бір) килограмының құнын арзандату, өнімнің 1 (бір) килограмын өндіруге жұмсалатын құрама азық (құнарлы жемшөп) шығысының, өз өндірісінің сатылған өнімінің 1 (бір) килограмына арналған субсидиялардың нормативі осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес белгіленеді.
      8. Министрлік бюджеттік бағдарламаның әкімшісі ретінде облыстық бюджеттерге мал шаруашылығы өнімділігін және өнімінің сапасын арттыруды субсидиялауға берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді төлемдер бойынша жеке қаржыландыру жоспарына сәйкес, сондай-ақ қол қойылған Облыс әкімі мен Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрі арасындағы Ағымдағы нысаналы трансферттер бойынша нәтижелер туралы келісім шегінде аударады.

2. Мал шаруашылығы өнімділігін және өнімінің сапасын арттыруға берілетін субсидияларды пайдалану тәртібі

       9. Облыс әкімінің шешімімен облыс әкімінің ауыл шаруашылығы
мәселелері жөніндегі орынбасарының төрағалығымен құрамында облыстың
Ауыл шаруашылығы басқармасының (бұдан әрі - Басқарма), Министрліктің
аумақтық инспекциясының, сондай-ақ олар болған жағдайда Мал шаруашылығы саласындағы қауымдастықтың мамандары бар комиссия (бұдан әрі - облыс Комиссиясы) құрылады. Облыс Комиссиясының жұмыс органы Басқарма болып табылады. Облыс Комиссиясының құзыретіне мыналар кіреді:
      1) үш жұмыс күні ішінде аудан әкімдіктерінің ауыл шаруашылығы бөлімі (бұдан әрі - бөлімдер) ұсынған, тауар өндірушілердің өтінімдерінен, олардың субсидиялар алушыларды санаттарға жатқызған тізімнен, субсидияланатын өнім көлемінің жылдық квота мөлшерінен тұратын субсидиялар алуға арналған жиынтық материалдарды (бұдан әрі - материалдар) қарау;
      2) материалдарды қарау қорытындылары бойынша тауар өндірушілердің субсидиялар алуға арналған жиынтық тізімін, субсидиялауға жататын өнімді сатуға арналған жылдық квоталарды, сондай-ақ субсидиялар көлемін облыс әкіміне бекітуге ұсыну.
      10. Тауар өндірушілердің өтінімдері белгіленген квотадан асып түскен жағдайда облыс Комиссиясы отарында тұқымдық малдың үлес салмағы жоғары болған (сиыр еті, шошқа еті, сүт бойынша) тауар өндірушілерді тізімге енгізеді. Ал құс еті мен тағамдық жұмыртқа үшін өтінімдер көлемі бойынша барабар бөледі.
      11. Тауар өндірушілер осы Ереже ресми жарияланған күнінен бастап екі апта мерзімде субсидиялар алуға арналған өтінімдерді тиісті аудандардың бөлімдеріне ұсынады.
      12. Бөлім өтінімдердің түсу шамасына қарай үш жұмыс күні ішінде
ұсынылған өтінімдерді тексеруді жүзеге асырады және олар сәйкес болған жағдайда субсидиялар алушыларды санаттарға жатқыза отырып, олардың жиынтық тізімін және тауар өндірушілер бөлінісінде жылдық квоталар көлемін жасайды және аудан әкімінің қолымен материалдарды облыс Комиссиясының қарауына жібереді. Ұсынылған өтінімдер белгіленген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда бөлім үш жұмыс күнінен кешіктірмей оларды тауар өндірушілерге ұсынылған өтінімдердің белгіленген талаптарға сәйкес келмеу себептеріне сипаттама бере отырып, пысықтауға қайтарады.
      13. Облыс әкімі облыс Комиссиясының ұсынысы бойынша:
      тауар өндірушілердің субсидиялар алу құқығына арналған тізімді;
      тауар өндірушілерге берілетін квоталар мен сатылатын өнімнің жоспарланып отырған көлеміне берілетін субсидиялар көлемін бекітеді.
      14. Тізімге енгізілген тауар өндірушілер өнімнің сатылуына қарай субсидиялар алу үшін ай сайын, бірақ 2009 жылдың 20 желтоқсанынан кешіктірмей бөлімге мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) сатылған өнімге төлем құжатының көшірмесін (қолма-қол ақшасыз есеп айырысқан жағдайда банктің төлем тапсырмасы және (немесе) қолма-қол есеп айырысқан жағдайда кіріс-кассалық ордер және (немесе) шот фактура);
      2) қайта өңдеу кәсіпорнының сәйкестендіру кодының бар болуы туралы анықтама, ал еркін нарықта сатқан жағдайда қосымша сиыр етін, шошқа етін, сүтті сату кезінде мал сою немесе сүтті бастапқы қайта өңдеу бойынша қызмет көрсету жөніндегі төлем құжаттың көшірмесін.
      15. Бөлім ай сайын құжаттардың түсу шамасына қарай бес жұмыс күні ішінде, бірақ 2009 жылдың 25 желтоқсаннан кешіктірмей осы Ереженің 14-тармағында көрсетілген ұсынылған құжаттарды тексереді. Олар сәйкес келген жағдайда аудан бойынша өнімді сату туралы жиынтық акт жасайды және бекітеді және жиналған құжаттарды және төлем шоттарын осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша облыс бойынша біріктірілген жиынтық ведомость қалыптастыратын Басқарманың қарауына және төлеуге ұсынады. 
      16. Ұсынылған құжаттар белгіленген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда бөлім үш жұмыс күні ішінде оларды тауар өндірушілерге олардың сәйкес келмеу себептеріне сипаттама бере отырып, пысықтауға қайтарады.
      17. Тиесілі субсидияларды тиісті тауар өндірушілердің ағымдағы шоттарына аударуды Басқарма төлемдер бойынша жеке қаржыландыру жоспарына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелеріне 2 данада төлем шоттарының тізілімін және төлем шоттарын ұсыну жолымен жүзеге асырады.
      18. Бөлім субсидиялар төлеу үшін Басқармаға ұсынылатын құжаттардың, сондай-ақ материалдардың дұрыстығы үшін жауапты болады.
      19. Басқарма субсидиялауға жататын өнімдерді сатуға арналған жылдық квоталарды, субсидиялар көлемін бөлуге, сондай-ақ ағымдағы нысаналы трансферттердің субсидиялауға қатысатын тауар өндірушілерге уақтылы аударылуына жауапты болады.
      20. Басқарма Министрлікке ай сайын есептіден кейінгі айдың 5-күніне дейінгі мерзімде, бірақ 2009 жылғы 30 желтоқсаннан кешіктірмей Министрлік бекіткен нысандар бойынша бюджеттік бағдарламаның іске асырылу барысы туралы есепті ұсынады.
      21. Облыс әкімдері Министрлікке жарты жылдықтың қорытындылары бойынша тікелей және түпкілікті нәтижелердің іс жүзіндегі жетістіктері туралы аралық есепті 30 шілдеден кешіктірмей, ал қорытынды есепті келесі қаржы жылының 1 ақпанынан кешіктірмей ұсынады.
      22. Қандай-да бір облыс бөлінген қаражатты толығымен игермеген жағдайда Министрлік Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Үкіметіне республикалық бюджетте 2009 жылға арналған бюджеттік бағдарламаны іске асыруға көзделген қаражат шегінде облыстар бойынша субсидиялар төлеуге арналған қаражатты қайта бөлу туралы ұсыныс енгізеді.
      23. Министрлік жасалған нәтижелер туралы келісімдер негізінде төлемдер бойынша жеке қаржыландыру жоспарына сәйкес ағымдағы нысаналы трансферттерді төмен тұрған бюджеттерге уақтылы аудармағаны үшін жауапты болады.
      24. Облыс әкімдері нысаналы трансферттерді жасалған нысаналы трансферттер бойынша нәтижелер туралы келісімдерге сәйкес пайдаланбағаны үшін, алынған нысаналы трансферттерді пайдалану есебінен қол жеткізілген тікелей және түпкілікті нәтижелер туралы есепті ұсынбағаны үшін жауапты болады.
      25. Министрлік пен облыс әкімдері ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану кезінде тікелей және түпкілікті нәтижелерге қол жеткізбегені үшін жауапты болады.

                                                           Ережеге                                                               1-қосымша

           1. Құрама азықтың (құнарлы жемшөптің)
         1 килограмының құнын арзандату нормативі

Р/с
N

Өнімнің атауы

Құрама азықтың (құнарлы жемшөптің)1 килограмын арзандату нормативі, теңге

1.

Сиыр еті - I деңгей

құрама азық

16,4

2.

Сиыр еті - II деңгей

құрама азық

14

3.

Сиыр еті - II деңгей

құнарлы жемшөп

9,5

4.

Сиыр еті - III деңгей

құрама азық

9,1

5.

Сиыр еті - III деңгей

құнарлы жемшөп

7,3

6.

Шошқа еті

13,9

7.

Құс еті

25,4

8.

Жұмыртқа

13,1

     2. Өнімнің 1 килограмын, 10 данасын өндіруге жұмсалатын
        құрама азық (құнарлы жемшөп) шығысының нормативі

Р/с
N

Өнімнің түрі

Өнімнің 1 килограмын, 10 данасын өндіруге жұмсалатын құрама азық (құнарлы жемшөп) шығысының мөлшері, килограмм

1.

Сиыр еті - I деңгей

құрама азық

11

2.

Сиыр еті - IІ деңгей

құрама азық

11

3.

Сиыр еті - IІ деңгей

құнарлы жемшөп

11

4.

Сиыр еті - IІІ деңгей

құрама азық

11

5.

Сиыр еті - IІІ деңгей

құнарлы жемшөп

11

6.

Шошқа еті

7

7.

Құс еті

2,61

8.

Жұмыртқа

0,2

      3. Өз өндірісінің сатылған өнімінің 1 килограмына,
         1 данасына арналған субсидиялардың нормативі  

Р/с
N

Өнімнің түрі

Өз өндірісінің сатылған өнімінің 1 килограмына, 1 данасына арналған субсидиялардың нормативі, теңге

1.

Сиыр еті - I деңгей

құрама азық

170

2.

Сиыр еті - II деңгей

құрама азық

138

3.

Сиыр еті - II деңгей

құнарлы жемшөп

90

4.

Сиыр еті - III деңгей

құрама азық

100

5.

Сиыр еті - III деңгей

құнарлы жемшөп

80

6.

Шошқа еті

98

7.

Құс еті

66

8.

Жұмыртқа

2,6

     4. Сатылған өнімнің 1 килограмын өндіруге жұмсалған
                шығындарды арзандату нормативі  

Р/с
N

Өнімнің түрі

Өз өндірісінің сатылған өнімінің 1 килограмының өзіндік құны, теңге

Өз өндірісінің сатылған өнімінің 1 килограмын арзандату нормативі, %

Өз өндірісінің сатылған өнімінің 1 килограмына арналған субсидиялар нормативі, теңге

1.

Сүт - I деңгей

68

30

20

2.

Сүт - II деңгей

47

23

11

3.

Сүт - III деңгей

47

11

5

4.

Жүн (биязы)

360

45

162

                                                         Ережеге
                                                        2-қосымша

        "Бекітемін"
_______________________ облысы
Ауыл шаруашылығы Басқармасының
бастығы ______________________
        (Т.А.Ә., қолы, мөрі)

2009 жыл "___"________________

   ____ ______________ __ облысы бойынша 2009 жылғы _____________
_ ____ ____________ өндіруге және сатуға субсидиялар төлеуге арналған
(сиыр еті, шошқа еті, құс еті, жұмыртқа, сүт және жүн - (керегін қалдыру)
                  біріктірілген жиынтық ведомость

Атауы

Өнімді
сату-
дың
жылдық
кво-
тасы,
тонна,
мың
дана
 

1 кг,
дана
өнімді
арзан-
дату
норма-
тиві,
теңге

Суб-
си-
дия-
лар-
дың
жалпы
қа-
жет-
тілі-
гі,
теңге

Іс жүзінде сатылған өнім, тонна, мың дана

Өнімді өндіру және сату үшін іс жүзінде пайдаланылған құрама азықтар (құнарлы азықтар), тонна

Жыл
басы-
нан
бас-
тап
суб-
си-
дия-
лар-
дың
тие-
сілі
со-
масы,
теңге
 

Жыл
басы-
нан
бас-
тап
тө-
лен-
гені,
теңге

Суб-
си-
дия-
лар-
дың
тие-
сілі
сома-
сының
қал-
дығы,
теңге

Төле-
нуге
жата-
тыны,
теңге

ар-
найы
кәсі-
порын-
дар

өнім-
дер

жыл
басы-
нан
бас-
тап

есеп-
ті
айда

жыл
басы-
нан
бас-
тап

есеп-
ті
айда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мал шаруашылығы бөлімінің
бастығы (жауапты тұлға)   ___________________________ (Т.А.Ә., қолы)

Бухгалтер (жауапты тұлға) ___________________________ (Т.А.Ә., қолы)

Об утверждении Правил использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2009 года областными бюджетами на субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства

Постановление Правительства Республики Казахстан от 17 февраля 2009 года № 168

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 8 июля 2005 года " О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий" и от 4 декабря 2008 года " О республиканском бюджете на 2009-2011 годы", в целях повышения продуктивности и качества продукции животноводства у отечественных сельскохозяйственных товаропроизводителей Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ :
      1. Утвердить прилагаемые Правила использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2009 года областными бюджетами на субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства.
      2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2009 года и подлежит официальному опубликованию.

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены         
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 17 февраля 2009 года № 168

Правила
использования целевых текущих трансфертов из республиканского
бюджета 2009 года областными бюджетами на субсидирование
повышения продуктивности и качества продукции животноводства

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета 2009 года областными бюджетами на субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства (далее - Правила) определяют порядок использования целевых текущих трансфертов (далее - субсидирование) с целью поддержки отечественных сельскохозяйственных товаропроизводителей (далее - товаропроизводители) для увеличения производства животноводческой продукции, повышения конкурентоспособности за счет и в пределах средств, предусмотренных в республиканском бюджете на 2009 год по программе 088 "Целевые текущие трансферты областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства".
      2. Субсидии предназначаются товаропроизводителям на частичное удешевление (до 45 %) стоимости комбикормов и (или) концентрированных кормов (далее - концкормов), используемых при откорме крупного рогатого скота, свиней и птицы, а также на частичное возмещение затрат на производство молока и шерсти тонкорунных овец (далее - тонкой шерсти), с целью стимулирования производства и реализации говядины, свинины, молока, тонкой шерсти, мяса бройлерной птицы (далее - мясо птицы), а также куриного яйца яичных кроссов (далее - пищевое яйцо).
      3. Субсидии выплачиваются товаропроизводителям, занятым производством говядины, свинины, молока - за фактические объемы реализованной продукции на предприятия переработки или на свободном рынке, при условии использования услуг идентифицированных убойных пунктов или цехов по первичной переработке молока, а мяса птицы, пищевого яйца, шерсти - на свободном рынке, в пределах утвержденных местными исполнительными органами областей квот.
      4. Критерии к товаропроизводителям и качеству производимой продукции устанавливаются приказом Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (далее - Министерство). Определение квот, субсидируемого объема продукции осуществляется на основе зоотехнических норм выхода продукции в зависимости от породы и направления продуктивности. Для беспородного скота за основу берется среднерайонный статистический показатель продуктивности.
      5. Субсидированию не подлежат:
      говядина, свинина, шерсть, мясо птицы, пищевое яйцо и молоко (далее - продукция), приобретенная товаропроизводителями у других физических и (или) юридических лиц для дальнейшей ее продажи и (или) переработки;
      продукция, реализованная товаропроизводителями по бартеру, в счет взаиморасчетов, аффилиированным лицам, за исключением передачи или продажи на переработку аффилиированным лицам;
      продукция, полученная товаропроизводителями в результате вынужденного санитарного забоя животных, а также в период действия карантинных и ограничительных мероприятий по острым инфекционным заболеваниям.
      6. Типовые формы заявки на получение субсидий, составления квот для товаропроизводителей, сводного акта по объемам реализованной продукции по району, сводной ведомости по области о выплате субсидий за реализованную продукцию, отчетности, а также коэффициент перевода живой массы в убойный, годовая смета распределения средств, утверждаются Министерством.
      7. Норматив удешевления стоимости 1 (один) килограмма комбикорма (концкормов), используемого для откорма крупного рогатого скота, свиней, птицы, расхода комбикормов (концкормов) на производство 1 (один) килограмма продукции, субсидий на 1 (один) килограмм реализованной продукции собственного производства устанавливаются согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      8. Министерство, как администратор бюджетной программы, перечисляет целевые текущие трансферты областным бюджетам на субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства в соответствии с индивидуальным планом финансирования по платежам, а также в рамках подписанного Соглашения о результатах по целевым текущим трансфертам между акимом области и Министром сельского хозяйства Республики Казахстан.

2. Порядок использования субсидий на повышение
продуктивности и качества продукции животноводства

      9. Решением акима области создается комиссия под председательством заместителя акима области по вопросам сельского хозяйства в составе специалистов Управления сельского хозяйства области (далее - Управление), территориальной инспекции Министерства, а также представителей Ассоциации в области животноводства в случае их наличия (далее - Комиссия области). Рабочим органом Комиссии области является Управление. В компетенцию Комиссии области входят:
      1) рассмотрение в течение трех рабочих дней, представленных отделом сельского хозяйства акиматов районов (далее - отделов) сводных материалов на получение субсидий, которые состоят из заявок товаропроизводителей, их списка с отнесением по категориям получателей субсидий, годовых объемов квот субсидируемого объема продукции (далее - материалы);
      2) представление по итогам рассмотрения материалов на утверждение акиму области сводного списка товаропроизводителей на получение субсидий, годовые квоты на реализацию продукции, подлежащей субсидированию, а также объемы субсидий.
      10. В случае превышения заявок товаропроизводителей, установленных квот, Комиссия области включает в список тех товаропроизводителей, у которых выше удельный вес породного скота в стаде (по говядине, свинине, молоку). А для мяса птицы и пищевого яйца распределяет пропорционально по объемам заявок.
      11. Товаропроизводители в двухнедельный срок со дня официального опубликования настоящих Правил представляют в отделы соответствующих районов заявки на получение субсидий.
      12. Отдел по мере поступления заявок в течение трех рабочих дней осуществляет проверку представленных заявок и в случае их соответствия, составляет сводный список получателей субсидий с отнесением их по категориям и объемов годовых квот в разрезе товаропроизводителей и за подписью акима района направляет материалы на рассмотрение Комиссии области. В случае несоответствия представленных заявок установленным требованиям, отдел не позднее трех рабочих дней возвращает их товаропроизводителям на доработку с описанием причин несоответствия представленных заявок установленным требованиям.
      13. Аким области по представлению Комиссии области утверждает:
      список товаропроизводителей на право получения субсидий;
      квоты товаропроизводителям и объемы субсидий на планируемые объемы реализуемой продукции.
      14. Товаропроизводители, включенные в список, для получения субсидий по мере реализации продукции ежемесячно, но не позднее 20 декабря 2009 года, представляют в отдел, следующие документы:
      1) копию платежного документа на реализованную продукцию (платежное поручение банка в случае безналичного расчета и (или) приходно-кассовый ордер в случае наличного расчета и (или) счет фактуру);
      2) справку о наличии идентификационного кода перерабатывающего предприятия, а в случае реализации на свободном рынке дополнительно копию платежного документа по оказанию услуг по забою скота или первичной переработке молока при реализации говядины, свинины, молока.
      15. Отдел ежемесячно по мере поступления документов в течение пяти рабочих дней, но не позднее 25 декабря 2009 года, проверяет представленные документы, указанные в пункте 14 настоящих Правил. В случае их соответствия составляет и утверждает сводный акт о реализации продукции по району, и представляет собранные документы на рассмотрение и оплату в Управление, которое формирует объединенную сводную ведомость по области по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам, и счета к оплате.
      16. В случае несоответствия представленных документов установленным требованиям, отдел в течение трех рабочих дней возвращает их товаропроизводителям на доработку с описанием причин их несоответствия.
      17. Перечисление причитающихся субсидий на текущие счета соответствующих товаропроизводителей осуществляется Управлением в соответствии с индивидуальным планом финансирования по платежам, путем представления в территориальные подразделения казначейства Министерства финансов Республики Казахстан реестра счетов к оплате и счета к оплате в 2-х экземплярах.
      18. Отдел несет ответственность за достоверность документов, а также материалов, представляемых для выплаты субсидий в Управление.
      19. Управление несет ответственность за распределение годовых квот на реализацию продукции, подлежащей субсидированию, объемов субсидий, а также своевременным перечислением целевых текущих трансфертов товаропроизводителям, участвующим в субсидировании.
      20. Управление представляет в Министерство ежемесячно в срок до 5 числа, следующего за отчетным, но не позднее 30 декабря 2009 года отчет о ходе реализации бюджетной программы по формам, утвержденным Министерством.
      21. Акимы областей представляют в Министерство промежуточный отчет о фактическом достижении прямых и конечных результатов по итогам полугодия не позднее 30 июля, а итоговый отчет не позднее 1 февраля следующего финансового года.
      22. В случае неполного освоения какой-либо областью выделенных средств, Министерство в установленном законодательством Республики Казахстан порядке вносит предложение в Правительство Республики Казахстан о перераспределении средств на выплату субсидий по областям в пределах средств, предусмотренных в республиканском бюджете на реализацию бюджетной программы на 2009 год.
      23. Министерство несет ответственность за несвоевременное перечисление целевых текущих трансфертов нижестоящим бюджетам, в соответствии с индивидуальным планом финансирования по платежам на основании заключенных соглашений о результатах.
      24. Акимы областей несут ответственность за использование целевых трансфертов не в соответствии с заключенным соглашением о результатах по целевым трансфертам, за непредставление отчета о прямых и конечных результатах, достигнутых за счет использования полученных целевых трансфертов.
      25. Министерство и акимы областей несут ответственность за недостижение прямых и конечных результатов при использовании целевых текущих трансфертов.

Приложение 1 
к Правилам  

1. Норматив удешевления стоимости 1 килограмма комбикорма (концкорма)


п/п

Наименование продукции

Норматив удешевления
1 килограмма комбикорма
(концкорма), тенге

1.

Говядина - I уровень

комбикорм

15,91

2.

Говядина - II уровень

комбикорм

12,6

3.

Говядина - II уровень

концкорм

8,2

4.

Говядина - III уровень

комбикорм

9,1

5.

Говядина - III уровень

концкорм

7,3

6.

Свинина

14

7.

Мяса птицы

25,3

8.

Яйцо

13,1

2. Норматив расхода комбикорма (концкорма) на производство
1 килограмма, 10 штук продукции


п/п

Вид продукции

Размер расхода комбикорма
(концкорма) на производство
1 килограмма, 10 штук
продукции, килограмм

1.

Говядина - I уровень

комбикорм

11

2.

Говядина - II уровень

комбикорм

11

3.

Говядина - II уровень

концкорм

11

4.

Говядина - III  уровень

комбикорм

11

5.

Говядина - III   уровень

концкорм

11

6.

Свинина

7

7.

Мяса птицы

2,61

8.

Яйцо

0,2

3. Норматив субсидий на 1 килограмм, 1 штуку реализованной продукции собственного производства


п/п

Вид продукции

Норматив субсидий на
1 килограмм, 1 штуку
реализованной продукции
собственного производства,
тенге

1.

Говядина - I уровень

комбикорм

175

2.

Говядина - II уровень

комбикорм

138

3.

Говядина - II уровень

концкорм

90

4.

Говядина - III уровень

комбикорм

100

5.

Говядина - III уровень

концкорм

80

6.

Свинина

98

7.

Мяса птицы

66

8.

Яйцо

2,6

4. Норматив удешевления затрат на производство
1 килограмма реализованной продукции


п/п

Вид продукции

Себестоимость
1 килограмма
реализованной
продукции
собственного
производства,
тенге

Норматив
удешевления
1 килограмма
реализованной
продукции
собственного
производства,
%

Норматив субсидий
на 1 килограмм
реализованной
продукции
собственного
производства,
тенге

1.

Молоко - I уровень

68

30

20

2.

Молоко - II уровень

47

23

11

3.

Молоко - III
уровень

47

11

5

4.

Шерсть (тонкая)

360

45

162

Приложение 2 
к Правилам 

         "Утверждаю"
  начальник Управления сельского
    хозяйства _______ области
_____________ (Ф.И.О. подпись, печать)
    "___" ________ 2009 год

Объединенная сводная ведомость
на выплату субсидий на производство и реализацию
__________________________________________________________________
говядины, свинины, мяса птицы, молока и шерсти - (нужное оставить)
за ______ 2009 года по ___________________ области

Наименова-
ние

Годо-
вая
квота
реали-
зации
про-
дукции,
тонн,
тыс.
шт.

Норма-
тив
удеше-
вления
1 кг,
шт.
про-
дукции,
тенге

Общая
потре-
бность
субси-
дий,
тенге

Фактически
реализовано
продукции,
тонн,
тыс. шт.

Фактически
использовано
комбикормов
(концкормов)
для
производства
и реализации
продукции,
тонн

Причи-
таю-
щаяся
сумма
субси-
дий с
начала
года,
тенге

Опла-
чено с
нача-
ла
года,
тенге

Оста-
ток
причи-
таю-
щейся
суммы
субси-
дий,
тенге

Подле-
жит к
опла-
те,
тенге

спец-
пред-
прия-
тия

про-
дук-
ции

с
начала
года

за
отчет-
ный
месяц

с
начала
года

за
отчет-
ный
месяц



























Начальник отдела животноводства
(ответственное лицо)            ________________ (Ф.И.О., подпись)

Бухгалтер (ответственное лицо)  ________________ (Ф.И.О., подпись)