Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 желтоқсандағы N 1685 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 16 наурыздағы N 335 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 28 тамыздағы № 676 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 28.08.2015 № 676 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

      Қазақстан Республикасының Үкіметі Қ АУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 желтоқсандағы N 1685 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2001 ж., N 48, 572-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу ережесінде:
      4 және 6-тармақтардағы "ауыл (село)" деген сөздерден кейін ", ауылдық (селолық) округ" деген сөздермен толықтырылсын;
      4-тармақ мынадай мазмұндағы үшінші абзацпен толықтырылсын:
      "Өтініш иесі келесі тоқсанда атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға қайта өтініш берген жағдайда, осы Ережеге 2-4-қосымшаларда қамтылған мәліметтерде өзгерістер болмаған кезде осы Ережеге 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш бланкісі ғана толтырылады.";
      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "5. Уәкілетті орган немесе кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округ әкімі құжаттарды тіркейді және өтініш иесіне құжаттарды қабылдағаны туралы осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес растау қағазын береді.
      Уәкілетті орган немесе кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округ әкімі құжаттарды қабылдағаннан кейін үш жұмыс күні ішінде қорытынды дайындау үшін оларды учаскелік комиссияларға береді.
      Учаскелік комиссиялар уәкілетті органнан немесе кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округ әкімінен құжаттарды алған күнінен бастап бес күн мерзімде ұсынылған құжаттар және (немесе) өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру (бұдан әрі - тексеру) нәтижелері негізінде қорытынды (6-қосымша) дайындайды және оны уәкілетті органға немесе кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округ әкіміне береді.
      5-1. Тексеру өтініш иесінің қатысуымен, ал ол болмаған жағдайда - отбасының кәмелетке толған іс-әрекетке қабілетті мүшелерінің бірінің қатысуымен жүргізіледі.
      5-2. Тексерудің мақсаты өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын және өтініш иесінің атаулы әлеуметтік көмек үшін өтініш беруіне байланысты мән-жайларды зерделеу болып табылады.
      5-3. Жүргізілген тексерудің нәтижелері бойынша учаскелік комиссия 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру актісін (бұдан әрі - тексеру актісі) жасайды оған комиссия мүшелері қол қояды.
      5-4. Учаскелік комиссия өтініш берушіні, ал ол болмаған жағдайда - отбасының тексеру жүргізуге қатысқан, кәмелетке толған іс-әрекетке қабілетті мүшелерінің біріне актіні қол қойғызып таныстырады.
      5-5. Өтініш иесінің, ал ол болмаған жағдайда - отбасының кәмелетке толған, іс-әрекетке қабілетті мүшелерінің бірінің тексеру жүргізуден бас тартуы тексеру актісіне тіркеледі.
      5-6. Өтініш беруші бір күнтізбелік жылдың ішінде қайта өтініш берген кезде тексеру жүргізу өтініш берушінің тұратын жері (бір әкімшілік-аумақтық бірлік шегінде), оның (отбасының) құрамы мен табысы өзгерген жағдайда және өтініш беруші ұсынған мәліметтерді нақтылау қажет болған кезде жүзеге асырылады.";
      7-тармақтың бірінші абзацында:
      "Уәкілетті орган" деген сөздерден кейін "қабылданған құжаттар мен учаскелік комиссия қорытындысының негізінде" деген сөздермен толықтырылсын;
      ", ауыл (село)" деген сөздерден кейін ", ауылдық (селолық) округ" деген сөздермен толықтырылсын";
      "шығарады" деген сөз "қабылдайды" деген сөзбен ауыстырылсын;
      "Астана және Алматы қалаларының" деген сөздер тиісінше "республикалық маңызы бар қаланың, астананың" деген сөздермен ауыстырылсын;
      9-тармақта "Астана және Алматы қалаларында" деген сөздер тиісінше "республикалық маңызы бар қалада, астанада" деген сөздермен ауыстырылсын;
      Ережеге 1-қосымшада:
      "Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау жөніндегі" деген сөздер алып тасталсын;
      "Отбасының тіркелу нөмірі" деген жолдан кейін мынадай мазмұндағы жолдармен толықтырылсын:
      "Өтініш қоса беріліп отырған құжаттармен учаскелік комиссияға 200_ ж. "__" _________ берілді.
      200_ж. "___"________ қабылданды
      __________________________құжатты қабылдап алған учаскелік комиссия мүшесінің Т.А.Ә және қолы;
      уәкілетті органның құжаттардың ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтің әкімінен қабылданған күні туралы белгісі 200_ж. "__" _______ құжатты қабылдап алған тұлғаның Т.А.Ә., лауазымы, қолы ____________________________";
      Ережеге 4-қосымшада кестедегі "Үй жануарлары деген" бағаннан кейін "Жасы" деген бағанмен толықтырылсын;
      осы қаулыға 1, 2 және 3-қосымшаларға сәйкес 5, 6 және 7-қосымшалармен толықтырылсын.
      2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                    К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2009 жылғы 16 наурыздағы
N 335 қаулысына 
1-қосымша     

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті
тағайындау және төлеу ережесіне
5-қосымша          

___________________________________________
(елді мекен, аудан, облыс)     
уәкілетті органына
___________________________________________
(елді мекен, аудан)          
___________________________________________
(көшесі, үй және пәтер N, телефоны)  
мекен-жайы бойынша тұратын
___________________________________________
(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
жеке куәлігінің N ______________
______________________________берген
берілген күні ______________________
ӘЖК N _______________________________
қызмет түрі_________________________

Өтініш
(Ереженің 4-тармағының 3 абзацында көзделген жағдайларда)

      Менің отбасыма атаулы әлеуметтік көмек тағайындауыңызды өтінемін.
      Менің отбасым____________ адамнан тұрады.
      Мен бұрын Ережеге 2-4-қосымшаларда көрсеткен мәліметтерде өткен тоқсанда өзгерістер болған жоқ.
      Өзгерістер пайда болған жағдайда олар туралы 15 күн ішінде хабарлауға міндеттенемін.
      Жалған ақпарат және расталмаған (жасанды) құжаттарды ұсынғаны үшін жауапқа тартылатыным туралы ескерту жасалды.
      200___ ж. "____" _____________ ______________________
                                     (өтініш берушінің қолы)

      Құжаттар қабылданды
      200___ ж. "___" ____________ ______________________
      (құжаттарды қабылдаған адамның Т.А.Ә. және қолы)
_______________________________Отбасының тіркелу нөмірі

      Өтініш учаскелік комиссияға
      200___ж. "___"_________ берілді.

      200____ж. "___"___________ қабылданды
      _______________________________құжаттарды қабылдаған учаскелік комиссия мүшесінің Т.А.Ә. және қолы;
      уәкілетті органның ауыл (село), ауылдық (селолық) округ әкімінен құжаттарды қабылдаған күні туралы 200_ "__" _______ белгі, құжаттарды қабылдаған адамның лауазымы, қолы _______________________;
____________________________________________________________________
                           (қию сызығы)

      Мен бұрын Ережеге 2-4-қосымшаларда көрсеткен мәліметтерде өткен тоқсанда өзгерістер болған жоқ.
      Өзгерістер туындаған жағдайда олар туралы 15 күн ішінде хабарлауға міндеттенемін.
      Жалған ақпарат және расталмаған (жасанды) құжаттарды ұсынғаны үшін жауапқа тартылатыным туралы ескерту жасалды.
      Өтініш берушінің қолы______________________
      Отбасының тіркелу нөмірі_________ азамат____________ өтініші 200__ жылғы "___" _____________ қабылданды.
      Құжаттарды қабылдаған адамның Т.А.Ә., лауазымы, қолы_________

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2009 жылғы 16 наурыздағы
N 335 қаулысына 
2-қосымша    

Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмекті
тағайындау және
төлеу ережесіне
6-қосымша   

Учаскелік комиссияның N__қорытындысы

___ ______200__ж.

      Учаскелік комиссия "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабына сәйкес отбасының (өтініш берушінің)___________________________________________________________
                   (тегі, аты, әкесінің аты)
өтініш және оған қоса берілген құжаттарды қарап,
_____________________________________________________________________
         (ұсынылған құжаттар және (немесе) өтініш берушінің
             материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің)
негізінде отбасына (тұлғаға) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек берудің_____________________________________________________ туралы
                 (қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)
қорытынды шығарады

      Комиссия төрағасы: __________________ _______________________
      Комиссия мүшелері: __________________ _______________________
                         __________________ _______________________
                         __________________ _______________________
                         ___________________ ______________________
                              (қолдары)           (Т.А.Ә.)

__дана қоса берілген құжаттармен қорытынды
200__ж. "__" ___ қабылданды

      Құжаттарды қабылдаған кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округ әкімінің немесе уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы __________________

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2009 жылғы 16 наурыздағы
N 335 қаулысына 
3-қосымша    

Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмекті
тағайындау және
төлеу ережесіне
7-қосымша   

Өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру
АКТІСІ

200__ж."___" _______
___________________
   (елді мекен)

      1. Өтініш берушінің Т.А.Ә.____________________________________
      2. Тұратын мекен-жайы ________________________________________
____________________________________________________________________
      3. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі) ______ адам, оның ішінде

N

Т.А.Ә.

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатысы

Білімі

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)

Өзін-өз жұмыс пен қамтуы

Жұмыс пен қамтылмауының себебі

Жұмыс пен қамту орган дарында жұмыссыз ретінде тіркелуі туралы деректер

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) туралы мәліметтер



















































      Барлық еңбекке қабілеттілері_______адам.
      Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендері _____ адам.
      "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Заңның 2-бабы 2-тармағының 2) тармақшасында көзделген себептер бойынша жұмыспен қамтылмағандары _____адам
      Жұмыспен қамтылмаудың басқа да себептері (іздеуде, бас бостандығынан айыру орындарында) ______ адам.
      Кәмілетке толмаған балалардың саны _____ адам, оның ішінде:
      толықтай мемлекеттік қамсыздандырудағы оқитындар ________адам;
      жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ____ адам, жылына оқу құны ______ теңге.
      4. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзге де - көрсету керек)
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
      Бөлме саны____________________________________________________
      Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар_________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Отбасының табысы:

N

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә.

Табыс түрі

Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер

бір айда

бір тоқсанда

























      5. Мыналардың:
      автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат, оны пайдаланғаннан түсетін табыс)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
      қазіргі уақытта өздері тұрып жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түсетін табыс)______________________
____________________________________________________________________
      6. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
      7. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі):
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
      8. Ата-аналардың балалар тәрбиесіне қатысуы:
      мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен қамтамасыз етілу_______________________________________________________________
____________________________________________________________________
тұратын санитарлық-эпидемиологиялық жағдайы_________________________
____________________________________________________________________

      Комиссия төрағасы:     ________________________
      Комиссия мүшелері:     _________________________

      _______________________  ________________________
      _______________________  ________________________
      _______________________  ________________________
              (қолы)                (Т.А.Ә.)
      Жасалған актімен таныстым:
____________________________________________________________________
               Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы

      Тексеру жүргізуден бас тартамын___________Т.А.Ә. және өтініш берушінің (немесе отбасының мүшелерінің бірінің) қолы, күні
_____________________________________________________________________
(өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2001 года № 1685

Постановление Правительства Республики Казахстан от 16 марта 2009 года № 335. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 августа 2015 года № 676

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 28.08.2015 № 676 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики, Казахстан от 24 декабря 2001 года № 1685 "О мерах по реализации Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи" (САПП Республики Казахстан, 2001 г., № 48, ст. 572) следующие изменения и дополнения:
      в Правилах назначения и выплаты государственной адресной социальной помощи, утвержденных указанным постановлением:
      в пунктах 4 и 6 после слов ", аула (села)" дополнить словами ", аульного (сельского) округа";
      пункт 4 дополнить абзацем третьим следующего содержания:
      "В случае повторного обращения заявителя за назначением адресной социальной помощи на последующий квартал при отсутствии изменений сведений, содержащихся в приложениях 2 - 4 к настоящим Правилам, заполняется только бланк заявления по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам.";
      пункт 5 изложить в следующей редакции:
      "5. Уполномоченный орган или аким поселка, аула (села), аульного (сельского) округа регистрирует документы и выдает заявителю подтверждение о принятии документов согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      Уполномоченный орган или аким поселка, аула (села), аульного (сельского) округа после принятия документов в течение трех рабочих дней передает их участковым комиссиям для подготовки заключения.
      Участковые комиссии в пятидневный срок со дня получения документов от уполномоченного органа или акима поселка, аула (села), аульного (сельского) округа готовят заключение (приложение 6) на основании представленных документов и (или) результатов обследования материального положения заявителя (семьи) (далее - обследование) и передают его в уполномоченный орган или акиму поселка, аула (села), аульного (сельского) округа.
      5-1. Обследование проводится в присутствии заявителя, а в случае его отсутствия - одного из совершеннолетних дееспособных членов семьи.
      5-2. Целью обследования является изучение материального положения заявителя (семьи) и обстоятельств, в связи с которыми заявитель обратился за адресной социальной помощью.
      5-3. По результатам проведенного обследования участковая комиссия составляет Акт обследования материального положения заявителя (семьи) (далее - акт обследования), по форме согласно приложению 7, который подписывается членами комиссии.
      5-4. Участковая комиссия ознакамливает под роспись с актом обследования заявителя, а в случае его отсутствия - одного из совершеннолетних дееспособных членов семьи, в присутствии которого было проведено обследование.
      5-5. Отказ заявителя, а в случае его отсутствия - одного из совершеннолетних дееспособных членов семьи в проведении обследования фиксируется в акте обследования.
      5-6. При повторном обращении заявителя в течение одного календарного года проведение обследования осуществляется в случаях изменения места жительства (в пределах одной административно-территориальной единицы), состава и доходов заявителя (семьи) и при необходимости уточнения сведений, представленных заявителем.";
      в абзаце первом пункта 7:
      после слов ", аула (села)" дополнить словами ", аульного (сельского) округа на основании принятых документов и заключения участковой комиссии";
      слово "выносит" заменить словом "принимает";
      слова "городов Астаны и Алматы" заменить словами "города республиканского значения, столицы";
      в пункте 9 слова "городах Астане и Алматы" заменить словами "городе республиканского значения, столице";
      в приложении 1 к Правилам:
      слова "по труду и социальной защите населения" исключить;
      после строки "Регистрационный номер семьи" дополнить строками следующего содержания:
      "Заявление с прилагаемыми документами передано в участковую комиссию "__"__________ 200_ г.
      Принято "__"________ 200_ г.
      ___________________________ Ф.И.О. и подпись члена участковой комиссии, принявшего документы;
      отметка уполномоченного органа о дате приема документов от акима аула (села), аульного (сельского) округа "__"_________ 200_г., Ф.И.О., должность, подпись принявшего документы ________________";
      в приложении 4 к Правилам в таблице после графы "Домашние животные" дополнить графой "Возраст";
      дополнить приложениями 5, 6 и 7 согласно приложениям 1, 2 и 3 к настоящему постановлению.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Приложение 1      
к постановлению Правительства
Республики Казахстан  
от 16 марта 2009 года № 335

Приложение 5     
к Правилам назначения и
выплаты государственной
адресной социальной помощи

В уполномоченный орган
___________________________________
(населенный пункт, район, область)
от _________________________________
(фамилия, имя, отчество заявителя);
проживающего по адресу _____________
(населенный пункт, район),  
____________________________________
(улица, № дома и квартиры, телефон)
уд. личности № ____ выдано
____________________________________
дата выдачи ________________________
№ СИК ______________________________
род занятия ________________________

Заявление
(в случаях, предусмотренных абзацем 3 пункта 4 Правил)

      Прошу назначить моей семье адресную социальную помощь.
      Моя семья состоит из ____ человек.
      За истекший квартал в сведениях, указанных мною ранее в приложениях 2 - 4 к Правилам, изменений не произошло.
      В случае возникновения изменений обязуюсь в течение 15 дней сообщить о них.
      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной информации и недостоверных (поддельных) документов.
      "__"_________ 200_ г. ____________________

            (подпись заявителя)
      Документы приняты
      "__"_________ 200_ г. ________________________________
           (Ф.И.О. и подпись лица, принявшего документы)
      ______________ Регистрационный номер семьи
      Заявление передано в участковую комиссию
      "__"__________ 200_ г.
      Принято "__"________ 200_ г.
      ______________ Ф.И.О. и подпись члена участковой комиссии, принявшего документы;
      отметка уполномоченного органа о дате приема документов от акима аула (села), аульного (сельского) округа "__"_________ 200_г., Ф.И.О., должность, подпись принявшего документы ____________________;
____________________________________________________________________
                              (линия отреза)

      За истекший квартал в сведениях, указанных мною ранее в приложениях к Правилам 2-4, изменений не произошло.
      В случае возникновения изменений обязуюсь в течение 15 дней сообщить о них.
      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной информации и недостоверных (поддельных) документов.

      Подпись заявителя _______________
      Заявление гр. _______________ с регистрационным номером
семьи __________ принято "__"_______ 200_ г.

      Ф.И.О., должность, подпись принявшего документы
      _______________________

Приложение 2      
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 16 марта 2009 года № 335 

Приложение 6    
к Правилам назначения и
выплаты государственной
адресной социальной помощи

  Заключение участковой комиссии № __

__ _________ 200_ г.

      Участковая комиссия в соответствии со статьей 5 Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи", рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы семьи (заявителя)
      ________________________________________;
        (фамилия, имя, отчество заявителя)
на основании
_____________________________________________________________________
      (представленных документов и (или) результатов обследования
            материального положения заявителя (семьи)
выносит заключение о ________________________________________________
                         (необходимости, отсутствии необходимости)
предоставления семье (лицу) государственной адресной социальной помощи
Председатель комиссии: ________________  __________________________
Члены комиссии: _______________________  __________________________
                _______________________  __________________________
                _______________________  __________________________
                _______________________  __________________________
                      (подписи)                     (Ф.И.О.)

Заключение с прилагаемыми документами
в количестве ____ штук
принято "__"____________ 200_ г. ________________________________________ Ф.И.О., должность, подпись работника, акима поселка, аула (села), аульного сельского округа) или уполномоченного органа, принявшего документы

Приложение 3       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 16 марта 2009 года № 335

Приложение 7    
к Правилам назначения и
выплаты государственной
адресной социальной помощи

АКТ
обследования материального положения заявителя (семьи)

      от "___" ________ 200___г.
      ______________________
        (населенный пункт)

      1. Ф.И.О. заявителя ___________________________________________
      2. Адрес места жительства _____________________________________
      _______________________________________________________________
      3. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) ________ человек, в том числе:

Ф.И.О.

Дата
рож-
де-
ния

Родст-
венное
отно-
шение
к
заяви-
телю

Об-
ра-
зо-
ва-
ние

Заня-
тость
(место
работы,
учебы)

Самос-
тоя-
тель-
ная
заня-
тость

При-
чина
неза-
нято-
сти

Данные о
регист-
рации в
органах
занятос-
ти в
качестве
безра-
ботного

Сведения об
участии в
общественных
работах,
профессиональ-
ной подготовке
(переподготов-
ке, повышении
квалификации)



















































      Всего трудоспособных _________ человек.
      Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости _______ человек.
      Незанятые по причинам, предусмотренным подпунктом 2) пункта 2 статьи 2 Закона "О государственной адресной социальной помощи" _______ человек.
      Другие причины незанятости (в розыске, в местах лишения свободы) ________ человек.
      Количество несовершеннолетних детей _______ человек, в том числе:
      обучающихся на полном государственном обеспечении _____ человек;
      обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе - _______ человек, стоимость обучения в год ________ тенге.
      4. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное - указать) ____________________
      Количество комнат _____________________________________________
      Расходы на содержание жилья ___________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Доходы семьи:

Ф.И.О. членов
семьи (в т.ч.
заявителя),
имеющих доход

Вид
дохода

Сумма дохода
за предыдущий
квартал
(тенге)

Сведения о личном подсобном
хозяйстве (приусадебный
участок, скот и птица), дачном
и земельном участке (земельной
доли)

за
месяц

за
квартал





































      5. Наличие:
      автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ, заявленные доходы от его эксплуатации) ____________________
      _______________________________________ _____________ иного жилья, кроме занимаемого в настоящее время (заявленные доходы от его эксплуатации) _______________________________________________________
_____________________________________________________________________
      6. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      7. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      8. Участие родителей в воспитании детей:
      обеспеченность школьными принадлежностями, одеждой, обувью ____
_____________________________________________________________________
      9. Санитарно-эпидемиологические условия проживания ____________

      Председатель комиссии:
      _________________________      _____________________
      Члены комиссии:
      ________________________      ______________________
      ________________________      ______________________
      ________________________      ______________________
      ________________________      ______________________
            (подпись)                      (Ф.И.О.)

      С составленным актом ознакомлен(а): ______________________
               Ф.И.О. и подпись заявителя

      От проведения обследования отказываюсь _______________ Ф.И.О. и
подпись заявителя (или одного из членов семьи), дата
_____________________________________________________________________
 (заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)