Жергілікті бюджеттер жобаларын әзірлеу ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 13 шілдедегі N 1061 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 17 маусымдағы № 449 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 17.06.2015 № 449 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 64-бабының 3-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Жергілікті бюджеттер жобаларын әзірлеу ережесі бекітілсін.
      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:
      1) "Жергілікті бюджеттердің жобаларын әзірлеу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 21 маусымдағы N 678 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2004 ж., N 25, 321-құжат);
      2) "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 21 маусымдағы N 678 қаулысына толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 8 тамыздағы N 679 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2007 ж., N 27, 317-құжат).
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                 К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің     
2009 жылғы 13 шілдедегі
N 1061 қаулысымен  
бекітілген     

Жергілікті бюджеттер жобаларын әзірлеу ережесі

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.05.08 № 589 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. Осы Жергiлiктi бюджеттер жобаларын әзiрлеу ережесі (бұдан әрi – Ереже) Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексiне сәйкес әзiрлендi және жергiлiктi бюджеттердің жобаларын әзiрлеу тәртiбiн айқындайды.
      2. Жергiлiктi бюджеттердің жобаларын әзiрлеу үдерісі:
      1) өңiрдiң әлеуметтiк-экономикалық дамуы болжамының жобасын әзірлеуді және оны жергiлiктi атқарушы органның мақұлдауын;
      1-1) жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін, жаңа бастамаларға арналған лимиттерді айқындау;
      2) жоспарлы кезеңге жоспарланатын бюджет қаражатының көлемдері, нәтижелілік және тиімділік көрсеткіштері бар жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын, бюджеттік өтінімдерді және оларды облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет комиссиясының қарауын;
      3) жергiлiктi бюджет туралы мәслихат шешiмiнiң жобасын әзірлеуді қамтиды.
      Ескерту. 2-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі); 11.04.2014 N 342 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулыларымен.
      2-1. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтік-экономикалық даму болжамын Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 27 тамыздағы № 1251 қаулысымен бекітілген Әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу ережесі мен мерзімдеріне сәйкес мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi орган әзiрлейдi.
      Ескерту. Ереже 2-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      2-2. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін, жаңа бастамаларға арналған лимиттерді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуы мен жергілікті бюджеттің болжамды көрсеткіштері, бюджет қаражатын жұмсаудың басым бағыттары, жоспарлы үшжылдық кезеңге арналған тиісті бюджет тапшылығының мөлшері негізінде айқындайды.
      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері, жаңа бастамаларға арналған лимиттер Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен айқындалады.
      Ескерту. Ереже 2-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

2. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың
әлеуметтiк-экономикалық дамуы болжамының жобасын әзiрлеу

      Ескерту. 2-бөлім алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

3. Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерiнен қаржыландырылатын жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын және бюджеттiк өтiнiмдерді әзiрлеу

      Ескерту. 3-бөлімнің тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      10. Облыстық бюджеттiң, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінiң шығыстарын жоспарлау үшiн жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi бюджеттік өтінімдерді және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын әзірлейді және ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға ұсынады.
      Нәтижелердi бағалау жүргiзiлген жағдайда Ереженің осы тармағында көрсетiлген құжаттарға бағалау нәтижелерi қоса берiледi.
      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      11. Алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      12. Облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің шығыстары базалық шығыстар және жаңа бастамаларға арналған шығыстар болып бөлiнеді.
      Тұрақты сипаттағы шығыстар, күрделі шығыстар, сондай-ақ басталған (жалғасатын) бюджеттік инвестициялық жобаларға және қабылданған мемлекеттік концессиялық міндеттемелерді орындауға жұмсалатын шығыстар базалық шығыстар болып табылады.
      Мемлекеттiк функцияларды, өкiлеттiктердi орындауға және мемлекеттiк қызметтер көрсетуге, сондай-ақ трансферттер төлеуге және жергiлiктi атқарушы органның басқа да мiндеттемелерiне байланысты шығыстар тұрақты сипаттағы шығыстар болып табылады.
      Жаңа бастамаларға арналған шығыстарға:
      1) кейіннен жаңа бюджеттiк бағдарламалар бойынша қаржыландырылатын стратегиялық және бағдарламалық құжаттарға сәйкес әлеуметтiк-экономикалық дамудың жаңа басым бағыттарын iске асыруға;
      2) макроэкономикалық және әлеуметтiк көрсеткiштердiң өзгеруiне байланысты емес және iс жүзiндегi бюджеттiк бағдарламалар шеңберiнде бюджет қаражатын жұмсаудың қосымша бағыттарын (орындалатын мемлекеттiк функциялар, өкiлеттiктер және көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтер көлемiн кеңейтудi) көздейтiн базалық шығыстарды ұлғайтуға бағытталған шығыстар жатады.
      Ескерту. 12-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі); 11.04.2014 N 342 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулыларымен.
      13. Облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерi шығыстарының көлемін базалық шығыстарға және жаңа бастамаларға облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттік комиссиясы мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi органның ұсыныстары негiзiнде жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң арасында бөледі.
      Базалық шығыстар шығыстардың қолданыстағы құрылымы мен болжамды макроэкономикалық көрсеткiштер негiзiнде есептелген кезектi жоспарлы кезеңнiң үшiншi жылына арналған болжамды көлемдердi қоса отырып, ағымдағы жоспарлы кезеңнiң екiншi және үшiншi жылдары шығыстарының бекiтiлген көлемi негiзiнде айқындалады.
      Жаңа бастамаларға арналған шығыстар жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң арасында стратегиялық және бағдарламалық құжаттарда белгiленген өңірдің даму басымдықтарын, есептi қаржы жылының бюджеттiк мониторинг нәтижелерiн, нәтижелердi бағалауды ескере отырып бөлiнуге тиiс.
      Ескерту. 13-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 (01.01.2015 бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      14. Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң жаңа бастамаларға арналған шығыстарды жоспарлауы қосымша бюджет қаражатын бөлу есебінен де, алдыңғы жоспарлы кезеңде облыстық бюджет туралы, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерi туралы мәслихат шешiмiнде бекiтiлген осы бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң базалық шығыстар қаражатын қайта бөлу есебiнен де жүзеге асырылады.
      15. Егер жекелеген бюджеттiк бағдарламалар бойынша алдыңғы жоспарлы кезеңнiң екiншi және үшiншi жылдарының шығыстар сомасы облыстық бюджет туралы, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерi туралы мәслихат шешiмiнде осы бағдарламалар бойынша бекiтiлген сомамен салыстырғанда өзгермейтiн болса, онда осы бағдарламалар (кiшi бағдарламалар) шығыстарының түрлерi бойынша есептеулер жасалмайды.
      Осы бағдарламалар шығыстарының түрлерi бойынша есептеулер үшiншi жылға ғана жасалады.
      Егер жекелеген бюджеттiк бағдарламалар бойынша алдыңғы жоспарлы кезеңнiң екiншi және (немесе) үшiншi жылдарының шығыстар сомасы облыстық бюджет туралы, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерi туралы мәслихат шешiмiнде осы бағдарламалар бойынша бекiтiлген сомамен салыстырғанда өзгеретiн болса, онда шығыстар түрлерi бойынша есептер осы бағдарламаларға (кiшi бағдарламаларға) жоспарланатын жоспарлы кезең жылдары бөлiнiсiнде жасалады және ұсынылады.
      16. Алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      17. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган есепті қаржы жылындағы жергілікті бюджеттің атқарылуын талдаудың және бюджет қаражатын басқару жөніндегі мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін бағалаудың нәтижелерін ескере отырып:
      1) жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін олардың Қазақстан Республикасының бюджет және өзге заңнамасына, әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, аумақтарды дамыту бағдарламасының көрсеткіштеріне және қолданыстағы заттай нормаларға сәйкестігі тұрғысынан;
      2) жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын олардың бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің функцияларына, өкілеттіктеріне, қызметінің бағыттарына сәйкестігі тұрғысынан қарайды.
      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      17-1. Жергілікті бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнің тиісті жоспарлы кезеңге арналған бюджеттік өтінімдерін қарау кезінде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган:
      1) өткен қаржы жылындағы бюджеттік бағдарламалардың атқарылуын талдау және оларды келесі жоспарлы кезеңге арналған бюджеттік өтінімде ұсынылған бюджеттік бағдарламалардың сомаларымен салыстыру жолымен өткен қаржы жылындағы облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің атқарылу нәтижелерін, әрбір бюджеттік бағдарлама бойынша бюджет қаражатының игерілмеуіне әкеп соқтырған себептерді;
      2) алып тасталды - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 (01.01.2015 бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      3) жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері өтінім берген шығыстарды оның негізділігі тұрғысынан қарау бөлігінде өткен қаржы жылындағы облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің атқарылуы туралы есепке облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссиялары берген қорытындылары мен ұсынымдарын ескереді;
      4) мемлекеттік инвестициялық жобалар бойынша бюджет заңнамасына сәйкес құжаттаманың болуы, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды іске асырудан экономикалық және әлеуметтік қайтарымдылықтың ұзақ мерзімді көрсеткіштерін ескере отырып, мониторингілеу мен бағалау нәтижелері ескеріледі;
      5) бюджеттік кредиттер бойынша кредиттік шарт талаптарының орындалуы және бюджеттік кредиттің нысаналы мақсаты бойынша пайдаланылуы ескеріледі;
      6) нысаналы трансферттер бойынша мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуді талдау ескеріледі, олардың шешілуіне нысаналы трансферттер бойынша келісім жобаларында көзделген нысаналы трансферттер бөлінеді.
      Бюджеттiк өтiнiмнің жасалуы мен ұсынылуы бойынша Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасының талаптарына сәйкес келмеген кезде мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi орган оны қарамастан жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсiне қайтарады.
      Ескерту. 3-бөлім 17-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен; өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 (қолданысқа енгізілу тіртібін 2-т. қараңыз) қаулысымен.
      18. Қайтарылған жағдайда, жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын, бюджеттiк өтiнiмдерді пысықтайды және оларды қайтарылған күнінен бастап бес жұмыс күнi iшiнде мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi органға ұсынады.
      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган бюджеттік өтінімдерді, жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын қарау қорытындысы бойынша келіп түскен күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде бюджеттік өтінімдер және жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары бойынша қорытындылар қалыптастырады және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджет комиссиясының қарауына жолдайды.
      Ескерту. 18-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      19. Жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi мен мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi орган арасындағы келiспеушiлiктердi облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджет комиссиясы қарайды.
      Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджет комиссиясы 17 және 18-тармақтарда көрсетілген материалдарды қарайды және олар бойынша ұсыныстар әзірлейді.
      Ескерту. 19-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      20. Жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес ағымдағы қаржы жылының 1 қыркүйегіне дейінгі мерзімде пысықталған бюджеттік өтінімдерді, жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға ұсынады.
      Ескерту. 20-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

4. Мәслихаттың облыстық бюджет, республикалық маңызы бар
қала, астана бюджетi туралы шешiмiнiң жобасын әзiрлеу

      21. Мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi орган облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтiк-экономикалық дамуы болжамының негізінде облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерiнiң жобасын жасайды және оны облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджет комиссиясының қарауына енгiзедi.
      Облыстық бюджеттiң, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерiнiң жобасын қарау және айқындау ағымдағы қаржы жылының 15 қыркүйегінен кешіктірмей аяқталады.
      22. Мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi орган облыстың, республикалық маңызы бар қала, астана бюджет комиссиясының облыс, республикалық маңызы бар қала, астана бюджетiнiң жобасы бойынша ұсыныстары негiзiнде облыс, республикалық маңызы бар қала, астана бюджетiнiң жобасын әзiрлейдi және оны ағымдағы қаржы жылының 1 қазанынан кешіктірмей облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органының қарауына ұсынады.
      23. Облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерi туралы мәслихат шешiмiнiң жобасы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексiнiң 13-бабында көзделген бюджет құрылымы бойынша және Қазақстан Республикасы Бюджет кодексiнiң 72-бабында көзделген талаптарды ескере отырып әзiрленедi.
      24. Облыстық бюджеттiң, республикалық маңызы бар қала, астана бюджетiнiң жобасын облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексiнiң 75-бабының 1-тармағында көзделген тәртiппен ағымдағы қаржы жылының 15 қазанынан кешiктiрмей тиiстi мәслихатқа енгiзедi.
      Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органы облыстық бюджеттiң, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерiнiң жобасымен бiр мезгiлде мынадай құжаттар мен материалдарды:
      1) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтiк-экономикалық дамуының болжамын;
      2) алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі);
      3) жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын;
      4) бюджеттік бағдарламалардың бюджеттік кіші бағдарламалары бөлінісінде бюджет қаражатының жұмсалу бағытын нақтылайтын ақпаратты және облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерiнiң жобасына енгiзiлген шешiмдердi ашып көрсететiн түсiндiрме жазбаны ұсынады.
      Ескерту. 24-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

5. Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтiк-экономикалық дамуы мен бюджеттік параметрлері болжамының жобасын әзірлеу

      Ескерту. 5-бөлім алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

6. Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетiнен қаржыландырылатын жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын және бюджеттiк өтiнiмдерiн әзірлеу

      Ескерту. 6-бөлімнің тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      32. Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет шығыстарын жоспарлау үшiн жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi бюджеттiк өтiнiмдердi, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын әзірлейді және ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейiнгi мерзiмде мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi органға ұсынады.
      Нәтижелерге бағалау жүргiзiлген жағдайда, аталған Қағидалардың осы тармағында көрсетiлген құжаттарға бағалау нәтижелерi қоса берiледi.
      Ескерту. 32-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен; өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      33. Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет шығыстары базалық шығыстар мен жаңа бастамаларға арналған шығыстар болып бөлiнеді.
      Тұрақты сипаттағы шығыстар, күрделі шығыстар, сондай-ақ басталған (жалғасатын) бюджеттік инвестициялық жобаларға және қабылданған мемлекеттік концессиялық міндеттемелерді орындауға жұмсалатын шығыстар базалық шығыстар болып табылады.
      Мемлекеттiк функцияларды, өкiлеттiктердi орындауға және мемлекеттiк қызметтер көрсетуге және де жергiлiктi атқарушы органның басқа да мiндеттемелерiне байланысты шығыстар тұрақты сипаттағы шығыстар болып табылады.
      Жаңа бастамаларға арналған шығыстарға:
      1) кейiннен жаңа бюджеттiк бағдарламалар бойынша қаржыландырылатын стратегиялық және бағдарламалық құжаттарға сәйкес әлеуметтiк-экономикалық дамудың жаңа басым бағыттарын iске асыруға;
      2) макроэкономикалық және әлеуметтiк көрсеткiштердiң өзгеруiне байланысты емес және iс жүзiндегi бюджеттiк бағдарламалар шеңберiнде бюджет қаражатын жұмсаудың қосымша бағыттарын (орындалатын мемлекеттiк функциялар, өкiлеттiктер және көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтер көлемiн кеңейтудi) көздейтiн базалық шығыстарды ұлғайтуға бағытталған шығыстар жатады.
      Ескерту. 33-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі); 11.04.2014 N 342 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулыларымен.
      34. Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет шығыстарының көлемi базалық шығыстарға және жаңа бастамаларға ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеттік комиссиясы мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергiлiктi уәкiлеттi органның ұсыныстары негiзiнде жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң арасында бөлінедi.
      Базалық шығыстар шығыстардың қолданыстағы құрылымы мен болжамды макроэкономикалық көрсеткiштері негiзiнде есептелген кезектi жоспарлы кезеңнiң үшiншi жылына арналған болжамды көлемдердi қоса отырып ағымдағы жоспарлы кезеңнiң екiншi және үшiншi жылдары шығыстарының бекiтiлген көлемi негiзiнде анықталады.
      Жаңа бастамаларға арналған шығыстар жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң арасында стратегиялық және бағдарламалық құжаттарда белгiленген өңiрдiң даму басымдықтарын, есептi қаржы жылының бюджеттiк мониторинг нәтижелерiн, нәтижелердi бағалауды ескере отырып бөлiнуге жатады.
      35. Жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң жаңа бастамаларға арналған шығыстарды жоспарлауы қосымша бюджет қаражатын бөлу есебi сияқты бұған дейiнгi жоспарлы кезеңде ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет туралы мәслихат шешiмiнде бекiтiлген осы бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң базалық шығыстар қаражатын қайта бөлу есебiнен де жүзеге асырылады.
      36. Егер жекелеген бюджеттiк бағдарламалар бойынша бұған дейiнгi жоспарлы кезеңнiң екiншi және үшiншi жылдарының шығыстар сомасы ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетi туралы мәслихат шешiмiнде осы бағдарламалар бойынша бекiтiлген сомамен салыстырғанда өзгермейтiн болса, онда осы бағдарламалар (кiшi бағдарламалар) шығыстарының түрлерi бойынша есептер жасалмайды.
      Осы бағдарламалар шығыстарының түрлерi бойынша есептер тек қана үшiншi жылға жасалады.
      Егер жекелеген бюджеттiк бағдарламалар бойынша бұған дейiнгi жоспарлы кезеңнiң екiншi және үшiншi жылдарының шығыстар сомасы ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетi туралы мәслихат шешiмiнде осы бағдарламалар бойынша бекiтiлген сомамен салыстырғанда өзгеретiн болса, онда осы бағдарламалар (кiшi бағдарламалар) бойынша шығыстар түрлерi бойынша есептер жоспарланған жоспарлы кезеңнің жылдары бөлінісінде жасалады және беріледі.
      37. Алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      38. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган есепті қаржы жылында бюджеттің атқарылуын талдаудың және бюджет қаражатын басқару жөніндегі мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін бағалаудың нәтижелерін ескере отырып:
      1) жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін олардың Қазақстан Республикасының бюджет және өзге заңнамасына, әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, аумақтарды дамыту бағдарламасының көрсеткіштеріне және қолданыстағы заттай нормаларға сәйкестігі тұрғысынан;
      2) жергiлiктi бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын олардың бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің функцияларына, өкілеттіктеріне, қызметінің бағыттарына сәйкестігі тұрғысынан қарайды.
      Ескерту. 38-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      38-1. Жергілікті бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнің тиісті жоспарлы кезеңге арналған бюджеттік өтінімдерін қарау кезінде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган:
      1) өткен қаржы жылындағы бюджеттік бағдарламалардың атқарылуын талдау және оларды келесі жоспарлы кезеңге арналған бюджеттік өтінімде ұсынылған бюджеттік бағдарламалардың сомаларымен салыстыру жолымен өткен қаржы жылындағы аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің атқарылу нәтижелерін, әрбір бюджеттік бағдарлама бойынша бюджет қаражатының игерілмеуіне әкеп соқтырған себептерді;
      2) жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері өтінім берген шығыстарды олардың негізділігі тұрғысынан қарау бөлігінде өткен қаржы жылындағы аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің атқарылуы туралы есебіне облыстардың тексеру комиссиялары берген қорытындылар мен ұсынымдарды ескереді;
      3) мемлекеттік инвестициялық жобалар бойынша бюджет заңнамасына сәйкес құжаттаманың болуы, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды іске асырудан экономикалық және әлеуметтік қайтарымдылықтың ұзақ мерзімді көрсеткіштерін ескере отырып, мониторингілеу мен бағалау нәтижелері ескеріледі;
      4) бюджеттік кредиттер бойынша кредиттік шарт талаптарын орындау және нысаналы мақсат бойынша бюджеттік кредитті пайдалану ескеріледі;
      Бюджеттiк өтiнiм оның жасалуы мен ұсынылуы бойынша Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасының талаптарына сәйкес келмеген кезде, мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi орган, оны қарамастан жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсiне қайтарады.
      Ескерту. 6-бөлім 38-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен; өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      39. Қайтарылған жағдайда, жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi жергiлiктi бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын, бюджеттiк өтiнiмдерді пысықтайды және оларды қайтарылған күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi органға ұсынады.
      Мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi орган бюджеттік өтінімдерді, жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын қарау қорытындысы бойынша келіп түскен күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде бюджеттік өтінімдер және жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары бойынша қорытындылар қалыптастырады және ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет комиссиясының қарауына жібереді.
      Ескерту. 39-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      40. Жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi мен мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi орган арасындағы келiспеушiлiктердi ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет комиссиясы қарайды.
      Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет комиссиясы 38 және 39-тармақтарда көрсетілген материалдарды қарайды және олар бойынша ұсыныстар әзірлейді.
      Ескерту. 40-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 N 1571 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      41. Жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес ағымдағы қаржы жылының 15 қыркүйегiне дейiнгi мерзiмде пысықталған бюджеттiк өтiнiмдерді, жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi органға ұсынады.
      Ескерту. 41-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

7. Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетi
туралы мәслихат шешiмiнiң жобасын әзiрлеу

      42. Мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi орган ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтiк-экономикалық дамуының болжамы негiзiнде жоспарлы кезеңге арналған ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет жобасын жасайды және оны ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеттік комиссиясының қарауына енгiзедi.
      Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жоспарлы кезеңге арналған бюджет жобасын қарау және анықтау ағымдағы қаржы жылының 1 қазанынан кешiктiрмей аяқталады.
      43. Мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi орган ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жоспарлы кезеңге арналған бюджетiнiң жобасы бойынша ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет комиссиясының ұсыныстары негiзiнде ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жоспарлы кезеңге арналған бюджеті туралы мәслихат шешімінің жобасын әзiрлейдi және оны ағымдағы қаржы жылының 15 қазанынан кешiктiрмей ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергiлiктi атқарушы органының қарауына ұсынады.
      44. Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетi туралы мәслихат шешiмiнiң жобасы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексiнiң 13-бабында көзделген бюджет құрылымы бойынша және Қазақстан Республикасы Бюджет кодексiнiң 73-бабында көзделген талаптар ескеріле отырып әзiрленедi.
      45. Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жоспарлы кезеңге арналған бюджетiнiң жобасын жергiлiктi атқарушы орган Қазақстан Республикасы Бюджет кодексiнiң 75-бабының 1-тармағында көзделген тәртiппен ағымдағы қаржы жылының 1 қарашасынан кешiктiрмей тиiстi мәслихатқа енгiзедi.
      Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергiлiктi атқарушы органы аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетiнiң жобасымен бiр мезгiлде мынадай құжаттар мен материалдарды:
      1) ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтiк-экономикалық дамуының болжамын;
      2) жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын;
      3) бюджеттік бағдарламалардың бюджеттік кіші бағдарламалары бөлінісінде бюджет қаражатының жұмсалу бағыттарын нақтылайтын ақпаратты және аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетiнiң жобасына енгiзiлген шешiмдердi ашып көрсететiн түсiндiрме жазбаны ұсынады.
      Ескерту. 45-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 11.04.2014 N 342 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

Об утверждении Правил разработки проектов местных бюджетов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 13 июля 2009 года № 1061. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2015 года № 449

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 17.06.2015 № 449.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 64 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ :
      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки проектов местных бюджетов.
      2. Признать утратившими силу:
      1) постановление Правительства Республики Казахстан от 21 июня 2004 года № 678 "Об утверждении Правил разработки проектов местных бюджетов" (САПП Республики Казахстан, 2004 г., № 25, ст. 321);
      2) постановление Правительства Республики Казахстан от 8 августа 2007 года № 679 "О внесении дополнений и изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 21 июня 2004 года № 678" (САПП Республики Казахстан, 2007 г., № 27, ст. 317).
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 13 июля 2009 года № 1061

Правила
разработки проектов местных бюджетов

      Сноска. Правила в редакции постановления Правительства РК от 08.05.2012 № 589 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки проектов местных бюджетов (далее - Правила) разработаны в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года и определяют порядок разработки проектов местных бюджетов.
      2. Процесс разработки проектов местных бюджетов включает в себя разработку:
      1) проекта прогноза социально-экономического развития региона и его одобрение местным исполнительным органом;
      1-1) определение лимитов расходов администраторов местных бюджетных программ, лимитов на новые инициативы;
      2) проектов бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ с объемами планируемых бюджетных средств на плановый период, показателями результативности и эффективности, бюджетных заявок и их рассмотрение бюджетной комиссией области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения);
      3) проекта решения маслихата о местном бюджете.
      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования); от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      2-1. Прогноз социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения) разрабатывается местным уполномоченным органом по государственному планированию в соответствии с Правилами и сроками разработки прогноза социально-экономического развития, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 августа 2009 года № 1251.
      Сноска. Раздел 1 дополнен пунктом 2-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      2-2. Лимиты расходов администраторов местных бюджетных программ, лимиты на новые инициативы определяются местным уполномоченным органом по государственному планированию на основе прогнозных показателей социально-экономического развития региона и местного бюджета, приоритетных направлений расходования бюджетных средств, размера дефицита соответствующего бюджета на планируемый трехлетний период.
      Лимиты расходов администраторов местных бюджетных программ, лимиты на новые инициативы определяются в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан.
      Сноска. Раздел 1 дополнен пунктом 2-2 в соответствии с постановлением Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

2. Разработка проекта прогноза социально-экономического
развития области, города республиканского значения, столицы

      Сноска. Раздел 2 исключен постановлением Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

3. Разработка проектов бюджетных программ и бюджетных заявок
администраторов местных бюджетных программ, финансируемых из
областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы

      Сноска. Наименование раздела 3 в редакции постановления Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      10. Для планирования расходов областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы администраторы местных бюджетных программ разрабатывают и представляют в местный уполномоченный орган по государственному планированию в срок до 15 мая текущего финансового года - бюджетные заявки и проекты бюджетных программ.
      В случае проведения оценки результатов, к документам, указанным в данном пункте Правил, прилагаются результаты оценки.
      Сноска. Пункт 10 в редакции постановления Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      11. Исключен постановлением Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      12. Расходы областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы подразделяются на базовые расходы и расходы на новые инициативы.
      Базовыми расходами являются расходы постоянного характера, капитальные расходы, а также расходы на начатые (продолжающиеся) бюджетные инвестиционные проекты и выполнение принятых государственных концессионных обязательств.
      Расходами постоянного характера являются расходы, связанные с выполнением государственных функций, полномочий и оказанием государственных услуг, а также с выплатами трансфертов и другими обязательствами местного исполнительного органа.
      К расходам на новые инициативы относятся расходы, направленные на:
      1) реализацию новых приоритетных направлений социально-экономического развития в соответствии со стратегическими и программными документами, в последующем финансируемых по новым бюджетным программам;
      2) увеличение базовых расходов, не связанное с изменением макроэкономических и социальных показателей и предусматривающее дополнительные направления расходования бюджетных средств (расширение объема выполняемых государственных функций, полномочий и оказываемых государственных услуг) в рамках существующих бюджетных программ.
      Сноска. Пункт 12 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования); от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      13. Объемы расходов областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы на базовые расходы и новые инициативы распределяются между администраторами местных бюджетных программ бюджетной комиссией области, города республиканского значения, столицы на основании предложений местного уполномоченного органа по государственному планированию.
      Базовые расходы определяются на основе утвержденных объемов расходов второго и третьего годов текущего планового периода с добавлением прогнозных объемов на третий год очередного планового периода, рассчитанных на основе существующей структуры расходов и прогнозных макроэкономических показателей.
      Расходы на новые инициативы подлежат распределению между администраторами местных бюджетных программ с учетом приоритетов развития региона, обозначенных в стратегических и программных документах, результатов бюджетного мониторинга отчетного финансового года, оценки результатов.
      Сноска. Пункт 13 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие с 01.01.2015).
      14. Планирование расходов на новые инициативы администратора бюджетных программ осуществляется как за счет выделения дополнительных бюджетных средств, так и за счет перераспределения средств базовых расходов этого администратора бюджетных программ, утвержденных в решении маслихата об областном бюджете, о бюджетах города республиканского значения, столицы в предыдущий плановый период.
      15. Если по отдельным бюджетным программам сумма расходов второго и третьего годов предыдущего планового периода не меняется по сравнению с суммой, утвержденной по данным программам в решении маслихата об областном бюджете, о бюджетах города республиканского значения, столицы, то расчеты по видам расходов по данным программам (подпрограмм) не составляются.
      Расчеты по видам расходов по данным программам составляются только на третий год.
      Если по отдельным бюджетным программам сумма расходов второго и (или) третьего годов предыдущего планового периода меняется по сравнению с суммой, утвержденной по данным программам в решении маслихата об областном бюджете, о бюджетах города республиканского значения, столицы, то расчеты по видам расходов составляются и представляются к данным программам (подпрограммам) в разрезе годов планируемого планового периода.
      16. Исключен постановлением Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      17. Местный уполномоченный орган по государственному планированию с учетом результатов анализа исполнения местного бюджета за отчетный финансовый год и оценки эффективности деятельности государственного органа по управлению бюджетными средствами рассматривает:
      1) бюджетные заявки администраторов местных бюджетных программ на предмет их соответствия бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан, прогнозу социально-экономического развития, показателям программы развития территорий и действующим натуральным нормам;
      2) проекты бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ на предмет их соответствия функциям, полномочиям, направлениям деятельности администратора бюджетных программ.
      Сноска. Пункт 17 в редакции постановления Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      17-1. При рассмотрении бюджетных заявок администраторов местных бюджетных программ на соответствующий плановый период местный уполномоченный орган по государственному планированию учитывает:
      1) результаты исполнения областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы за истекший финансовый год путем анализа исполнения бюджетных программ в истекшем финансовом году и сопоставления их с суммами бюджетных программ, представленными в бюджетной заявке на следующий плановый период, причины, повлекшие неосвоение бюджетных средств по каждой бюджетной программе;
      2) исключен постановлением Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие с 01.01.2015);
      3) выводы и рекомендации, данные ревизионными комиссиями областей, городов республиканского значения, столицы к отчету об исполнении областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы за истекший финансовый год в части рассмотрения заявленных администраторами местных бюджетных программ расходов на предмет их обоснованности;
      4) по государственным инвестиционным проектам учитываются наличие документации в соответствии с бюджетным законодательством, а также результаты мониторинга и оценки, с учетом долгосрочных показателей экономической и социальной отдачи от реализации бюджетных инвестиций;
      5) по бюджетным кредитам учитывается выполнение условий кредитного договора и использование бюджетного кредита по целевому назначению;
      6) по целевым трансфертам анализ достижения целей и задач, на решение которых выделяются целевые трансферты, предусмотренные в проектах соглашений по целевым трансфертам.
      При несоответствии бюджетной заявки требованиям бюджетного законодательства Республики Казахстан по ее составлению и представлению местный уполномоченный орган по государственному планированию возвращает ее администратору местных бюджетных программ без рассмотрения.
      Сноска. Раздел 3 дополнен пунктом 17-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования); с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      18. Администраторы местных бюджетных программ, в случае возврата, дорабатывают проекты бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ, бюджетные заявки и представляют их в местный уполномоченный орган по государственному планированию в течение пяти рабочих дней с даты возврата.
      Местный уполномоченный орган по государственному планированию по итогам рассмотрения бюджетных заявок, проектов бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ в течение пятнадцати рабочих дней со дня их поступления формируют заключения по бюджетным заявкам и проектам бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ и направляет на рассмотрение бюджетной комиссии области, города республиканского значения, столицы.
      Сноска. Пункт 18 в редакции постановления Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      19. Разногласия между администраторами местных бюджетных программ и местным уполномоченным органом по государственному планированию рассматриваются бюджетной комиссией области, города республиканского значения, столицы.
      Бюджетная комиссия области, города республиканского значения, столицы рассматривает материалы, указанные в пунктах 17 и 18 настоящих Правил, и вырабатывает по ним предложения.
      Сноска. Пункт 19 в редакции постановления Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      20. Администраторы местных бюджетных программ в соответствии с предложениями бюджетной комиссии области, города республиканского значения, столицы в срок до 1 сентября текущего финансового года представляют в местный уполномоченный орган по государственному планированию доработанные бюджетные заявки, проекты бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ.
      Сноска. Пункт 20 в редакции постановления Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

4. Разработка проекта решения маслихата об областном бюджете,
бюджете города республиканского значения, столицы

      21. Местный уполномоченный орган по государственному планированию на основе прогноза социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы составляет проект областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы и вносит его на рассмотрение бюджетной комиссии области, города республиканского значения, столицы.
      Рассмотрение и определение проекта областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы завершаются не позднее 15 сентября текущего финансового года.
      22. Местный уполномоченный орган по государственному планированию на основе предложений бюджетной комиссии области, города республиканского значения, столицы по проекту областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы разрабатывает проект решения маслихата об областном бюджете, о бюджетах города республиканского значения, столицы и не позднее 1 октября текущего финансового года представляет его на рассмотрение местному исполнительному органу области, города республиканского значения, столицы.
      23. Проект решения маслихата об областном бюджете, о бюджетах города республиканского значения, столицы разрабатывается по структуре бюджета, предусмотренной статьей 13 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, и с учетом требований, предусмотренных статьей 72 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.
      24. Проект областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы вносится местным исполнительным органом области, города республиканского значения, столицы в соответствующий маслихат не позднее 15 октября текущего финансового года в порядке, предусмотренном пунктом 1 статьи 75 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.
      Местный исполнительный орган области, города республиканского значения, столицы одновременно с проектом областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы представляет следующие документы и материалы:
      1) прогноз социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы;
      2) исключен постановлением Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования);
      3) проекты бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ;
      4) информацию, конкретизирующую направления расходования бюджетных средств в разрезе бюджетных подпрограмм бюджетных программ, и пояснительную записку, раскрывающую решения, заложенные в проект областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы.
      Сноска. Пункт 24 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

5. Разработка проекта прогноза социально-экономического
развития и бюджетных параметров района (города областного
значения)

      Сноска. Раздел 5 исключен постановлением Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

6. Разработка проектов бюджетных программ и бюджетных заявок
администраторов местных бюджетных программ, финансируемых из
бюджета района (города областного значения)

      Сноска. Наименование раздела 6 в редакции постановления Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      32. Для планирования расходов бюджета района (города областного значения) администраторы местных бюджетных программ разрабатывают и представляют в местный уполномоченный орган по государственному планированию в срок до 15 мая текущего финансового года – бюджетные заявки, проекты бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ.
      В случае проведения оценки результатов, к документам, указанным в данном пункте настоящих Правил, прилагаются результаты оценки.
      Сноска. Пункт 32 в редакции постановления Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования); с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      33. Расходы бюджета района (города областного значения) подразделяются на базовые расходы и расходы на новые инициативы.
      Базовыми расходами являются расходы постоянного характера, капитальные расходы, а также расходы на начатые (продолжающиеся) бюджетные инвестиционные проекты и выполнение принятых государственных концессионных обязательств.
      Расходами постоянного характера являются расходы, связанные с выполнением государственных функций, полномочий и оказанием государственных услуг, и другими обязательствами местного исполнительного органа.
      К расходам на новые инициативы относятся расходы, направленные на:
      1) реализацию новых приоритетных направлений социально-экономического развития в соответствии со стратегическими и программными документами, в последующем финансируемых по новым бюджетным программам;
      2) увеличение базовых расходов, не связанное с изменением макроэкономических и социальных показателей и предусматривающее дополнительные направления расходования бюджетных средств (расширение объема выполняемых государственных функций, полномочий и оказываемых государственных услуг) в рамках существующих бюджетных программ.
      Сноска. Пункт 33 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования); от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      34. Объемы расходов бюджета района (города областного значения) на базовые расходы и новые инициативы распределяются между администраторами местных бюджетных программ бюджетной комиссией района (города областного значения) на основании предложений местного уполномоченного органа по государственному планированию.
      Базовые расходы определяются на основе утвержденных объемов расходов второго и третьего годов текущего планового периода с добавлением прогнозных объемов на третий год очередного планового периода, рассчитанных на основе существующей структуры расходов и прогнозных макроэкономических показателей.
      Расходы на новые инициативы подлежат распределению между администраторами местных бюджетных программ с учетом приоритетов развития региона, обозначенных в стратегических и программных документах, результатов бюджетного мониторинга отчетного финансового года, оценки результатов.
      35. Планирование расходов на новые инициативы администратора местных бюджетных программ осуществляется как за счет выделения дополнительных бюджетных средств, так и за счет перераспределения средств базовых расходов этого администратора бюджетных программ, утвержденных в решении маслихата о бюджете района (города областного значения) в предыдущий плановый период.
      36. Если по отдельным бюджетным программам сумма расходов второго и третьего годов предыдущего планового периода не меняется по сравнению с суммой, утвержденной по данным программам в решении маслихата о бюджете района (города областного значения), то расчеты по видам расходов по данным программам (подпрограммам) не составляются.
      Расчеты по видам расходов по данным программам составляются только на третий год.
      Если по отдельным бюджетным программам сумма расходов второго и третьего годов предыдущего планового периода меняется по сравнению с суммой, утвержденной по данным программам в решении маслихата о бюджете района (города областного значения), то расчеты по видам расходов составляются и представляются по данным программам (подпрограммам) в разрезе годов планируемого планового периода.
      37. Исключен постановлением Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      38. Местный уполномоченный орган по государственному планированию с учетом результатов анализа исполнения бюджета за отчетный финансовый год и оценки эффективности деятельности государственного органа по управлению бюджетными средствами рассматривает:
      1) бюджетные заявки администраторов местных бюджетных программ на предмет их соответствия бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан, прогнозу социально-экономического развития, показателям программы развития территорий и действующим натуральным нормам;
      2) проекты бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ на предмет их соответствия функциям, полномочиям, направлениям деятельности администратора бюджетных программ.
      Сноска. Пункт 38 в редакции постановления Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      38-1. При рассмотрении бюджетных заявок администраторов местных бюджетных программ на соответствующий плановый период местный уполномоченный орган по государственному планированию учитывает:
      1) результаты исполнения бюджета района (города областного значения) за истекший финансовый год путем анализа исполнения бюджетных программ в истекшем финансовом году и сопоставления их с суммами бюджетных программ, представленными в бюджетной заявке на следующий плановый период, причины, повлекшие неосвоение бюджетных средств по каждой бюджетной программе;
      2) выводы и рекомендации, данные ревизионными комиссиями областей к отчету об исполнении бюджета района (города областного значения) за истекший финансовый год в части рассмотрения заявленных администраторами местных бюджетных программ расходов на предмет их обоснованности;
      3) по государственным инвестиционным проектам учитываются наличие документации в соответствии с бюджетным законодательством, а также результаты мониторинга и оценки, с учетом долгосрочных показателей экономической и социальной отдачи от реализации бюджетных инвестиций;
      4) по бюджетным кредитам учитывается выполнение условий кредитного договора и использование бюджетного кредита по целевому назначению.
      При несоответствии бюджетной заявки требованиям бюджетного законодательства Республики Казахстан по ее составлению и представлению местный уполномоченный орган по государственному планированию возвращает ее администратору местных бюджетных программ без рассмотрения.
      Сноска. Раздел 6 дополнен пунктом 38-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования); с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      39. Администраторы местных бюджетных программ, в случае возврата, дорабатывают проекты бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ, бюджетные заявки и представляют их в местный уполномоченный орган по государственному планированию в течение пяти рабочих дней с даты возврата.
      Местный уполномоченный орган по государственному планированию по итогам рассмотрения бюджетных заявок, проектов бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ в течение пятнадцати рабочих дней со дня их поступления формирует заключения по бюджетным заявкам, проектам бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ и направляет на рассмотрение бюджетной комиссии района (города областного значения).
      Сноска. Пункт 39 в редакции постановления Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      40. Разногласия между администраторами местных бюджетных программ и местным уполномоченным органом по государственному планированию рассматриваются бюджетной комиссией района (города областного значения).
      Бюджетная комиссия района (города областного значения) рассматривает материалы, указанные в пунктах 38 и 39 настоящих Правил и вырабатывает по ним предложения.
      Сноска. Пункт 40 в редакции постановления Правительства РК от 31.12.2013 № 1571 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      41. Администраторы местных бюджетных программ в соответствии с предложениями бюджетной комиссии района (города областного значения) в срок до 15 сентября текущего финансового года представляют в местный уполномоченный орган по государственному планированию доработанные бюджетные заявки, проекты бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ.
      Сноска. Пункт 41 в редакции постановления Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

7. Разработка проекта решения маслихата о бюджете района
(города областного значения)

      42. Местный уполномоченный орган по государственному планированию на основе прогноза социально-экономического развития района (города областного значения) составляет проект бюджета района (города областного значения) на плановый период и вносит его на рассмотрение бюджетной комиссии района (города областного значения).
      Рассмотрение и определение проекта бюджета района (города областного значения) на плановый период завершаются не позднее 1 октября текущего финансового года.
      43. Местный уполномоченный орган по государственному планированию на основе предложений бюджетной комиссии района (города областного значения) по проекту бюджета района (города областного значения) разрабатывает проект решения маслихата о бюджете района (города областного значения) на плановый период и не позднее 15 октября текущего финансового года представляет его на рассмотрение местному исполнительному органу района (города областного значения).
      44. Проект решения маслихата о бюджете района (города областного значения) разрабатывается по структуре бюджета, предусмотренной статьей 13 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, и с учетом требований, предусмотренных статьей 73 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.
      45. Проект бюджета района (города областного значения) на плановый период вносится местным исполнительным органом в соответствующий маслихат не позднее 1 ноября текущего финансового года в порядке, предусмотренном пунктом 1 статьи 75 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.
      Местный исполнительный орган района (города областного значения) одновременно с проектом бюджета района (города областного значения) представляет следующие документы и материалы:
      1) прогноз социально-экономического развития района (города областного значения);
      2) проекты бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ;
      3) информацию, конкретизирующую направления расходования бюджетных средств в разрезе бюджетных подпрограмм бюджетных программ, и пояснительную записку, раскрывающую решения, заложенные в проект бюджета района (города областного значения).
      Сноска. Пункт 41 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 11.04.2014 № 342 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).