Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 30 қаңтардағы № 106 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2310 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 18 қазандағы N 1070 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2010.10.18 N 1070 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Азаматтық авиация саласындағы кейбір нормативтік құқықтық кесімдерді бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 30 қаңтардағы № 106 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2003 ж., № 4, 53-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:
      1) көрсетілген қаулымен бекітілген Азаматтық әуе кемелерін пайдаланушыларды және олар көрсететін қызметтерді сертификаттау ережесінде:
      көрсетілген Ереженің 1-қосымшасында:
      бірінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

«

-- Елтаңба --
_____________________________________________________________________
Уәкілетті орган

ПАЙДАЛАНУШЫНЫҢ СЕРТИФИКАТЫ

№ _____

Қолданылу мерзімінің аяқталу күні:

Пайдаланушының атауы
Коммерциялық атауы
Пайдаланушының мекенжайы:
Телефоны:
Факсы:
E-mail:

Пайдаланудағы жедел байланыс
Байланыс ақпараты:

      Осы сертификат пайдаланушы _________________________ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 30 қаңтардағы № 106 қаулысымен бекітілген Азаматтық әуе кемелерін пайдаланушыларды және олар көрсететін қызметтерді сертификаттау ережелерінің талаптарын, Қазақстан Республикасы азаматтық авиациясының қызметін регламенттейтін нормативтік құқықтық актілердің талаптары мен Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияның (Чикаго қаласы, 1944 жыл) ережелерін қанағаттандыратынын куәландырады.
      Пайдаланушы ____________________ қоса беріліп отырған Пайдалану жөніндегі арнайы ережелерде белгіленгендей, ұшуды орындау жөніндегі басшылыққа сәйкес коммерциялық әуе тасымалдарын жүзеге асыру құқығы берілген.
      Осы Сертификат табыстауға жатпайды және ол кері қайтарып алынғанға немесе оның қолданылуы тоқтатыла тұрғанға дейін күшінде болады.
      Инспекциялық бақылауды ________________________________ жүзеге
                                (уәкілетті органның атауы)
асырады.

      МО                           Уәкілетті органның басшысы
                                ______________ _____________________
                                    (қолы)            (Т.А.Ә.)

      Күшіне енген күні: ___ ж. «____» _______»;
      В және С бөліктері осы қаулыға 1 және 2-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      1-1-қосымша осы қаулыға 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      4-қосымша осы қаулыға 4-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      2) көрсетілген қаулымен бекітілген Аса жеңіл авиация саласындағы сертификаттау ережесінде:
      10-тармақта «әзірлеу және» деген сөздер алынып тасталсын;
      14-тармақтың екінші абзацында «Үлгі» деген сөздерден кейін «немесе дана» деген сөздермен толықтырылсын.
      2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн еткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                               К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің     
2009 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 2310 қаулысына  
1-қосымша      

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2003 жылғы 30 қаңтардағы  
№ 106 қаулысымен бекітілген 
Азаматтық әуе кемелерін  
пайдаланушыларды және олар
көрсететін қызметтерді  
сертификаттау ережесіне  
1-қосымшасының      
В бөлігі          

Уәкілетті орган
_________________________________________________________________
(пайдаланушының атауы,                    Сертификат № ____)

ПАЙДАЛАНУ ЖӨНІНДЕГІ АРНАЙЫ ЕРЕЖЕЛЕР
(пайдалану талаптары мен шектеулері) В бөлігі - Бағыттардағы рұқсаттар және шектеулер

Беретін өкілетті орган туралы байланыс ақпараты
Телефоны: _____________;   Факсы: ____________;
E-mail: ______________

Коммерциялық атауы: ______________________

Әуе кемесінің моделі:

Ұшу түрлері: Комерциялық әуе тасымалдары: - Тұрақты;
- Тұрақты емес; - Жолаушылар; - Жүктер; - Өзгелері ______________

Ұшу аудан(дар)ы:

Арнайы шектеулер:

Арнайы рұқсаттар:

Иә

Жоқ

Арнайы бекітулер

Ескертулер

Қауіпті жүктер

-

-



Нашар көрінетін жағдайларда ұшу:





Қонуға кіру және қону;

-

-

КАТ ___; RVR: ___ м;
DH: ___ м


Ұшу

-

-

RVR: ___ м


RVSM
- қолданылмайды

-

-



ETOPS
- қолданылмайды

-

-

Қосалқы әуеайлаққа дейінгі ұшудың ең ұзақ уақыты:__минут


PBN жағдайларында ұшу үшін навигациялық ерекшеліктер

-

-



Ұшу жарамдылығын сақтау

-

-



Өзгелері

-

-



      __________________                      ________________
          (лауазымы)                                (қолы)
МО
________ жылғы «___» _____________

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2009 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 2310 қаулысына   
2-қосымша       

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2003 жылғы 30 қаңтардағы  
№ 106 қаулысымен бекітілген 
Азаматтық әуе кемелерін  
пайдаланушыларды және олар
көрсететін қызметтерді  
сертификаттау ережесіне  
1-қосымшасының      
С бөлігі          

Уәкілетті орган
__________________________________________________________
(пайдаланушының атауы,     № сертификат)

ПАЙДАЛАНУ ЖӨНІНДЕГІ АРНАЙЫ ЕРЕЖЕЛЕР
(пайдалану талаптары мен шектеулері) С бөлігі - Әуеайлақтардағы рұқсаттар мен шектеулер

      1. Жалпы ережелер. Пайдаланушы «______» Азаматтық әуеайлақтар тізіліміне және аэронавигациялық ақпарат жинақтарына енгізілген Қазақстан Республикасының аумағындағы азаматтық авиация әуеайлақтарын пайдалану құқығы беріледі. Әуеайлақтар мемлекет аумағынан тыс жерде орналасқан жағдайда оларды пайдалану тәртібі сол мемлекеттің аэронавигациялық ақпарат құжаттарына сәйкес белгіленеді.
      2. Аспаптар бойынша қонуға кіру тәртібі және әуеайлақтарды пайдалану минимумдары.
      а) Аспаптар бойынша қонуға кіру жүйелері:
      Пайдаланушыға аспаптар бойынша қонуға кірудің мынадай жүйелерін қолдануға рұқсат етіледі:

      - қонуға кірудің дәл емес жүйелері: VOR, VOR/DME, NDB, PAR
      - қонуға кірудің дәл жүйелері: ILS, I санат
                                         ILS, II санат
      б) Аспаптар бойынша қонуға кірудің рұқсат етілген минимумдары:

Әуе кемесінің үлгісі

Қонуға кіру жолдары

ILS

PAR+2NDB

2NDB VOR/DME

PAR

NDB, VOR







      __________________________________   ________________
      (уәкілетті органның басшысы)            (қолы)

      ______жылғы «___»____________

      Ескерту: егер осы әуеайлақ үшін уәкілетті орган әуе кемелерінің үлгілері бойынша әуеайлақтың ұшу және қону минумын белгілемесе, пайдаланушы мәлімделген әуе кемелері мен әуеайлақтар үшін минимумдардың есептерін ұсынады.

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2009 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 2310 қаулысына   
3-қосымша       

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2003 жылғы 30 қаңтардағы  
№ 106 қаулысымен бекітілген 
Азаматтық әуе кемелерін  
пайдаланушыларды және олар
көрсететін қызметтерді  
сертификаттау ережесіне  
1-1-қосымша       

-- Елтаңба --
_____________________________________________________________________
Уәкілетті орган

ПАЙДАЛАНУШЫНЫҢ СЕРТИФИКАТЫ
коммерциялық тасымалдарды орындау құқығынсыз
№ _____

Қолданылу мерзімінің аяқталу күні:

Пайдаланушының атауы
Коммерциялық атауы
Пайдаланушының мекенжайы:
Телефоны:
Факсы:
E-mail:

Пайдаланудағы жедел байланыс
Байланыс ақпараты:

      Осы сертификат пайдаланушы ________________________ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 30 қаңтардағы № 106 қаулысымен бекітілген Азаматтық әуе кемелерін пайдаланушыларды және олар көрсететін қызметтерді сертификаттау ережелерінің талаптарын, Қазақстан Республикасының азаматтық авиация қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілердің талаптары мен Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияның (Чикаго қаласы, 1944 жыл) қосымшаларын қанағаттандыратынын куәландырады.
      Пайдаланушы ____________________ қоса беріліп отырған Пайдалану жөніндегі арнайы ережелерде белгіленгендей, ұшуды орындау бойынша басшылыққа сәйкес ұшуларды жүзеге асыру құқығы берілген.
      Осы Сертификат тапсыруға жатпайды және ол қайтарып алынғанға немесе оның қолданылуы тоқтатылғанға дейін күші бар.
      Инспекциялық бақылауды ________________________________ жүзеге
                                (уәкілетті органның атауы)
асырады.

      МО                  Уәкілетті органның басшысы
                          _________ _____________________
                            (қолы)       (Т.А.Ә.)
      Күшіне енген күні: ___ж. «____» ________

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2009 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 2310 қаулысына   
4-қосымша       

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2003 жылғы 30 қаңтардағы  
№ 106 қаулысымен бекітілген 
Азаматтық әуе кемелерін  
пайдаланушыларды және олар
көрсететін қызметтерді  
сертификаттау ережесіне  
4-қосымша       

Ұшуды орындау жөніндегі үлгі басшылық

      1. Ұшуды орындау жөніндегі басшылықты өтініш беруші қолданыстағы ережелерге, нұсқаулықтарға және ИКАО 93 76-AN 914/құжатын және төменде келтірілген Ұшуды орындау жөніндегі үлгі басшылықты әдістемелік оқулық ретінде пайдалана отырып, әуе кемелерін пайдалануды реттейтін басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес әзірлейді:
      Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 6-қосымшаның В толықтыруында; Әуе кемелерін пайдалану, I бөлім. Халықаралық коммерциялық көлік. Ұшақтар - ұшақтарды пайдаланушы өтініш берушілер үшін;
      Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 6-қосымшаның Н толықтыруында. Әуе кемелерін пайдалану, III бөлім. Халықаралық ұшу. Тікұшақтар - тікұшақтарды пайдаланушы өтініш берушілер үшін.
      2. Ұшуды орындау жөніндегі басшылықтың құрылымы мынадай:
      А бөлігі. Жалпы ережелер;
      В бөлігі. Әуе кемесін пайдалану жөніндегі ақпарат;
      С бөлігі. Аудандар, бағыттар және әуеайлақтар;
      Д бөлігі. Дайындық.
      3. Ұшақтарды пайдаланатын өтініш берушілер үшін Басшылықта мынадай ақпарат болуы тиіс:
      А бөлігі. Жалпы ережелер.
      1-тарау. Әкімшілік және Ұшуды орындау жөніндегі басшылықты бақылау.
      2-тарау. Ұшуды орындауға қатысы бар персоналдың міндеттері жалпы түрде баяндалған нұсқаулықтар.
      3-тарау. Ұшу уақыты мен қызметтік ұшу уақытын нормалау ережесі және ұшу экипажы мүшелері мен бортсеріктер үшін жеткілікті демалу уақытын көздейтін ережелер.
      4-тарау. Сипаттамаларға негізделген навигацияны пайдалану ұйғарылған әуе кеңістігінде ұсынуды жүргізуге қатысты кез келген талаптарды қоса алғанда, бортта болуы тиіс навигациялық жабдықтың тізбесі.
      5-тарау. Қозғалтқыштың істен шығуына байланысты алыс навигация ережелерін ETOPS-ты орындау рәсімін пайдалануға жататын тиісті ұшу үшін, сондай-ақ қосалқы әуеайлақтарды тағайындау және пайдалану.
      6-тарау. Радиожиіліктерді тыңдау қажет жағдайлар.
      7-тарау. Ұшудың ең төменгі абсолютті биіктіктерін анықтау әдісі.
      8-тарау. Әуеайлақтардың пайдалану минимумдарын анықтау әдістері.
      9-тарау. Бортта жолаушылар болғанда отын құю уақытында қабылданатын сақтық шаралары.
      10-тарау. Жер үстінде қызмет көрсетуді ұйымдастыру және оның рәсімдері.
      11-тарау. Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 12-қосымшада айтылған оқиға куәлары болған әуе кемелері командирлерінің іс-қимыл тәртібі.
      12-тарау. Орындалатын ұшудың әрбір үлгісі үшін ұшу экипажының құрамы, оның ішінде басшылықтың сабақтастық тәртібі.
      13-тарау. Барлық ұшу шарттарын, оның ішінде бағытта бір немесе бірнеше қозғалтқыштардың ашылып кетуі мен істен шығу мүмкіндігін ескере отырып, бактарда болуы қажет отын мен май мөлшерінің есебі жөніндегі дәл нұсқаулар.
      14-тарау. Оттегі қолданылатын жағдайлар және оттегі қоры.
      15-тарау. Салмақ пен орталықтағышты бақылауға қатысты нұсқаулар.
      16-тарау. Мұздануды жоюға/алдын алуға және осы операциялардың орындалуын бақылауға қатысты нұсқаулар.
      17-тарау. Ұшудың жұмыс жоспарына қойылатын техникалық талаптар.
      18-тарау. Ұшудың әрбір кезеңіне арналған стандартты пайдалану рәсімдері (SOP).
      19-тарау. Қарапайым бақылау тізбелерін пайдалануға және оларды пайдалану уақытына қатысты нұсқаулар.
      20-тарау. Күтпеген жағдайларда ұшып шығу ережелері.
      21-тарау. Абсолюттік биіктік туралы ақпаратқа және абсолюттік биіктік туралы автоматтық құралдармен немесе ұшу экипажы мүшелерінің хабарлауына қатысты нұсқаулар.
      22-тарау. Қарапайым метеожағдайларда автопилоттарды және тартқыш автоматтарын пайдалануға қатысты нұсқаулар.
      23-тарау. Әуе қозғалысына қызмет көрсету органының рұқсаттарын, атап айтқанда елді мекеннен ұшып өтуге қатысты рұқсаттарды нақтылауға және қабылдауға қатысты нұсқау.
      24-тарау. Ұшуға және қонуға кіруге қатысты нұсқаулық өткізу.
      25-тарау. Аудандармен, бағыттармен және әуеайлақтармен танысу рәсімдері.
      26-тарау. Қонуға тұрақтандырылған кіру рәсімі.
      27-тарау. Жер бетіне таяу төмендеудің жоғары жылдамдықтарын шектеу.
      28-тарау. Қонуға аспаптар бойынша бет алуды бастау немесе жалғастыру үшін қажетті жағдайлар.
      29-тарау. Қонуға аспаптар бойынша дәл және дәл емес бет алуды орындауға қатысты нұсқаулар.
      30-тарау. Міндеттерді ұшу экипажы арасында бөлу және қонуға бет алуды және қонуды түнгі уақытта аспаптар бойынша және қарапайым метеожағдайларда орындау кезінде экипажға түсетін жұмыс жүктемесін реттеу рәсімі.
      31-тарау. Жарамды әуе кемесінің жермен соқтығысуын болдырмау әдістеріне оқытуға арналған нұсқаулар және талаптар, сондай-ақ жердің таяу екені туралы ескерту жүйесін (GPWS) пайдалану қағидаттары.
      32-тарау. Соқтығысудың алдын алу әдістеріне оқытуға және соқтығысудың алдын алудың борттық жүйесін (БСПС) пайдалануға арналған қағидаттар, нұсқаулар, ережелер және талаптар.
      33-тарау. Азаматтық әуе кемелерін басып алуға қатысты ақпарат пен нұсқаулар, оның ішінде:
      а) Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 2-қосымшада жазылған басып алынатын әуе кемелері командирлерінің іс-қимыл тәртібі; және
      b) Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 2-қосымшадан алынған басып алатын және басып алынатын әуе кемелерінің пайдалануы үшін көрінетін сигналдар.
      34-тарау. 15 000 м-ден (49 000 фут) астам биіктікте пайдалануға жататын ұшақтар үшін:
      а) ғарыштық күн радиациясы әсер еткен жағдайда ұшқышқа оңтайлы іс-қимыл барысын анықтауға мүмкіндік беретін ақпарат; және
      b) төмендеу туралы шешім қабылданған жағдайда мыналарды көздейтін іс-қимыл тәртібі:
      1) әуе қозғалысына қызмет көрсететін тиісті органды қалыптасқан жағдай және төмендеуге уақытша рұқсат алу туралы ескертудің қажеттігі; және
      2) әуе қозғалысына қызмет көрсететін органмен байланыс орнату мүмкін болмаған немесе бұл байланыс үзілген жағдайда, қабылдануы қажет іс-қимыл.
      35-тарау. Авиациялық оқиғаларды болдырмау бағдарламасы және ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      36-тарау. Авариялық ахуал туындаған жағдайда қабылдануы тиіс іс-қимылды қоса алғанда, қауіпті жүктерді тасымалдау жөніндегі ақпарат пен нұсқаулықтар.
      37-тарау. Қауіпсіздік жөніндегі нұсқаулықтар мен нұсқаулар.
      38-тарау. Ұшақты тінту ережесінің бақылау тізбесі.

      В-бөлігі. Әуе кемесін пайдалану жөніндегі ақпарат.

      1-тарау. Сертификаттық шектеулер мен пайдаланудағы шектеулер.
      2. Ұшу экипажының қалыпты, штаттық емес және авариялық жағдайлардағы іс-қимыл тәртібі және оған байланысты бақылау карталары.
      3-тарау. Барлық жұмыс істеп тұрған қозғалтқыштарымен бірге биіктікке көтерілу сипаттамалары туралы ақпарат және пайдалану жөніндегі нұсқаулық.
      4-тарау. Тартымның/қуаттың және жылдамдықтың әртүрлі белгіленген мәндері бар ұшу алдындағы ұшуды жоспарлау мен ұшуды жоспарлау деректері.
      5-тарау. Пайдаланылатын ұшақтардың әрбір үлгісі үшін желдің бүйірден соққан және бағыттас құрамдастарының ең жоғарғы мәндері және желдің екпінін, нашар көрінімді, ҰҚЖ бетінің жай-күйін, экипаждың тәжірибесін, авиапилотты пайдалануды, штаттық емес немесе авариялық жағдайларды немесе ұшуды байланысты кез келген басқа факторларды ескере отырып пайдалануға жататын азайтылған мәндері.
      6-тарау. Салмақты және орталықтағышты есептеуге арналған нұсқаулық пен деректер.
      7-тарау. Әуе кемесіне тиеу және жүкті арқандап байлау жөніндегі нұсқаулық.
      8-тарау. Әуе кемесінің жүйелері, тиісті басқару органдары мен оларды пайдалану жөніндегі нұсқаулық.
      9-тарау. Сипаттамаларға негізделген навигацияны пайдалануға нұсқама берілген, әуе кеңістігінде ұшуды орындауға қатысты кез келген талаптарды қоса алғанда, ұшақтардың пайдаланылатын үлгілері мен рұқсат етілген арнайы ұшулар үшін ең аз жабдықтың тізбесі мен конфигурациялардан ауытқулардың тізбесі.
      10-тарау. Авариялық және құтқару жабдығының бақылау тізбесі, сондай-ақ оны пайдалану жөніндегі нұсқаулық.
      11-тарау. Ахуал түрлер бойынша арнайы рәсімдерді, экипаждың іс-қимылын үйлестіруді, авариялық жағдайларда экипаж мүшелеріне олардың жұмыс орындарын бекітуді және экипаждың әрбір мүшесіне тапсырылған авариялық міндеттерді қоса алғанда, авариялық эвакуация ережесі.
      12-тарау. Қызмет көрсетуші экипаждың қалыпты, штаттық емес және авариялық жағдайлардағы іс-қимыл тәртібі, оған байланысты бақылау карталары, сондай-ақ ұшу және қызмет көрсетуші экипаждардың іс-қимылын үйлестірудің қажетті рәсімдерінің сипаттамасын қоса алғанда, белгіленген талаптарға сәйкес әуе кемесінің жүйелері туралы ақпарат.
      13-тарау. Түрлі бағыттарға арналған құтқару және авариялық жабдық пен оттегінің қолда бар және қажетті қорын анықтау рәсімін қоса алғанда, ұшып шығу алдындағы оның қалыпты жұмысын тексерудің қажетті рәсімдері.
      14-тарау. Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 12-косымшадан алынған, тірі қалғандардың пайдалануын арналған «жер-әуе» көрінетін сигналдарының коды.

      С-бөлігі. Бағыттар мен әуеайлақтар

      1-тарау. Ұшу экипажын әрбір ұшу кезінде байланыс құралдары, навигация құралдары, әуеайлақтар, әрбір нақты ұшуды орындауға қажетті аспаптар бойынша қонуға бет алу, аспаптар бойынша ұшып келу және аспаптар бойынша ұшып шығу туралы мәліметтермен және пайдаланушы ұшудың дұрыс орындауы үшін қажет деп есептейтін басқа да мәліметтермен қамтамасыз етуге арналған бағыттық анықтамалық деректер.
      2-тарау. Әрбір белгіленген бағыттағы ұшудың ең төменгі абсолюттік биіктігі.
      3-тарау. Белгіленген қону айлақтары немесе қосалқы айлақтар ретінде пайдалану болжанатын әуеайлақтардың әрқайсысының пайдалану минимумы.
      4-тарау. Қонуға бет алуды қамтамасыз ету құралдарының немесе әуеайлақ құралдарының жұмысы нашарлаған жағдайда әуеайлақтардың пайдалану минимумдарын ұлғайту туралы ақпарат.
      5-тарау. Өзгелермен қатар мыналарды:
      1) ҰҚЖ беті құрғақ, ылғалды және ластанған жағдайларда ұшып көтерілген кезде ҰҚЖ ұзындығына қойылатын талаптарды, соның ішінде ұшып көтерілу қашықтығына әсер ететін жүйелердің істен шығумен негізделген талаптарды;
      2) ұшып көтерілген кезде биіктік алуды шектеулерді;
      3) бағыт бойынша ұшу кезінде биіктік алуды шектеулерді;
      4) қонуға бет алған және қонған кезде биіктік алуды шектеулерді;
      5) ҰҚЖ беті құрғақ, ылғалды және ластанған жағдайларда қонған кезде, оның ішінде қону қашықтығына әсер ететін жүйелер істен шыққан кезде ҰҚЖ ұзындығына қойылатын талаптарды; және
      6) қосымша ақпаратты, мысалы пневматик жылдамдығын шектеулерді айқындауды қоса алғанда, ережелерде көзделген ұшулардың барлық бейіндерінің сақталуын қамтамасыз ету үшін қажетті ақпарат.

      Д-бөлігі. Дайындық.

      1-тарау. Ұшу экипажын даярлау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      2-тарау. Бортсеріктерді міндеттерін орындауға даярлау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      3-тарау. Өз функцияларын ұшуды орындауды бақылауды жүзеге асыру әдісіне сәйкес орындайтын ұшуды орындауды қамтамасыз ету жөніндегі қызметкерді/диспетчерді даярлау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      4-тарау. Қауіпті жүктерді тасымалдау үшін авиациялық персоналды даярлау бағдарламасы.
      5-тарау. Авиациялық қауіпсіздік жөніндегі авиациялық персоналды даярлау бағдарламасы.
      4. Тікұшақтарды пайдаланатын өтініш берушілер үшін Басшылық мынадай ақпаратты қамтуы тиіс:

      А бөлігі. Жалпы ережелер
      1-тарау. Әкімшілік және Ұшуды орындау жөніндегі басшылықты бақылау.
      2-тарау. Ұшуды жүргізуге қатысы бар персоналдың міндеттері жалпы түрде баяндалған нұсқаулықтар.
      3-тарау. Ұшу уақыты мен қызметтік ұшу уақытын нормалау ережесі және ұшу экипажы мүшелері мен бортсеріктер үшін жеткілікті демалу уақытын көздейтін ереже.
      4-тарау. Сипаттамаларға негізделген навигацияны пайдалану ұйғарылған әуе кеңістігінде ұшуды жүргізуге қатысты кез келген талаптарды қоса алғанда, бортта болуы тиіс навигациялық жабдықтың тізбесі.
      5-тарау. Радиожиіліктер тыңдалуы қажет жағдайлар.
      6-тарау. Ұшудың ең төменгі абсолютті биіктіктерін анықтау әдісі
      7-тарау. Тікұшақ айлақтарының пайдалану минимумдарын анықтау әдістері.
      8-тарау. Бортта жолаушылар болғанда отын құю уақытында қабылданатын сақтық шаралары.
      9-тарау. Жер үстінде қызмет көрсетуді ұйымдастыру және оның рәсімдері.
      10-тарау. Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 12-қосымшада айтылған оқиға куәлары болған әуе кемелері командирлерінің іс-қимыл тәртібі.
      11-тарау. Орындалатын ұшудың әрбір үлгісі үшін ұшу экипажының құрамы, оның ішінде басшылықтың сабақтастық тәртібі.
      12-тарау. Барлық ұшу шарттарын, оның ішінде бағытта бір немесе бірнеше қозғалтқыштардың ашылып кетуі мен істен шығу мүмкіндігін ескере отырып, бактарда болуы қажет отын мен май мөлшерінің есебі жөніндегі дәл нұсқаулар.
      13-тарау. Оттегі қолданылатын жағдайлар және оттегі қоры.
      14-тарау. Салмақ пен орталықтағышты бақылауға қатысты нұсқаулар.
      15-тарау. Мұздануды жоюға/алдын алуға және осы операциялардың орындалуын бақылауға қатысты нұсқаулар.
      16-тарау. Ұшудың жұмыс жоспарына қойылатын техникалық талаптар.
      17-тарау. Ұшудың әрбір кезеңіне арналған стандартты пайдалану рәсімдері (SOP).
      18-тарау. Әдеттегі бақылау тізбелерін пайдалануға және оларды пайдалану уақытына қатысты нұсқаулар.
      19-тарау. Күтпеген жағдайларда ұшып шығу ережелері.
      20-тарау. Абсолюттік биіктік туралы ақпаратты қамтамасыз етуге қатысты нұсқаулар.
      21-тарау. Әуе қозғалысына қызмет корсету органының рұқсаттарын, атап айтқанда елді мекеннен ұшып өтуге қатысты рұқсаттарды нақтылауға және қабылдауға қатысты нұсқаулар.
      22-тарау. Ұшып шығуға және қонуға бет алуды орындауға қатысты нұсқама.
      23-тарау. Бағытпен және межелі пунктпен танысу.
      24-тарау. Қонуға аспаптар бойынша бет алуды бастау немесе жалғастыру үшін қажетті жағдайлар.
      25-тарау. Қонуға аспаптар бойынша дәл және дәл емес бет алуға қатысты нұсқаулар.
      26-тарау. Міндеттерді ұшу экипажы арасында бөлу және қонуға бет алуды және қонуды түнгі уақытта аспаптар бойынша және қарапайым метеожағдайларда орындау кезінде экипажға түсетін жұмыс жүктемесін реттеу рәсімі.
      27-тарау. Азаматтық әуе кемелерін басып алуға қатысты ақпарат пен нұсқаулар, оның ішінде:
      1) Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 2-қосымшада жазылған басып алынған әуе кемелері командирлерінің іс-қимыл тәртібі;
      2) Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияның 2-қосымшасындағы басып алатын және басып алынатын әуе кемелерінің пайдалануына арналған көрінетін сигналдар.
      28-тарау. Авиациялық оқиғаларды болдырмау бағдарламасы және ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      29-тарау. Авариялық ахуал туындаған жағдайда қабылдануы тиіс іс-қимылды қоса алғанда, қауіпті жүктерді тасымалдау жөніндегі ақпарат пен нұсқаулар.
      30-тарау. Қауіпсіздік жөніндегі нұсқаулықтар мен нұсқаулар.
      31-тарау. Тікұшақты тінту ережелерінің бақылау тізбесі.
      В бөлігі. Әуе кемесін пайдалану жөніндегі ақпарат.
      1-тарау. Сертификаттық шектеулер және пайдаланудағы шектеулер.
      2-тарау. Ұшу экипажының әдеттегі, штаттық емес және авариялық жағдайлардағы іс-қимыл тәртібі және оған байланысты бақылау карталары.
      3-тарау. Тартымның/қуаттылықтың және жылдамдықтың әр түрлі белгіленген мәндері бар ұшу алдындағы және ұшуды жоспарлауға арналған ұшуды жоспарлау деректері.
      4-тарау. Салмақ пен орталықтағышты есептеуге арналған деректер мен нұсқаулықтар.
      5-тарау. Әуе кемесіне тиеу және жүкті арқандап байлау жөніндегі нұсқаулықтар.
      6-тарау. Әуе кемесінің жүйелері, тиісті басқару органдары және оларды пайдалану жөніндегі нұсқаулық.
      7-тарау. Сипаттамаларға негізделген навигацияны пайдалануға нұсқама берілген, әуе кеңістігінде ұшуды орындауға қатысты кез келген талаптарды қоса алғанда, тікұшақтардың пайдаланылатын үлгілері мен рұқсат етілген арнайы ұшуларға арналған ең аз жабдықтар тізбесі.
      8-тарау. Авариялық және құтқару жабдықтарының бақылау тізбесі, сондай-ақ оны пайдалану жөніндегі нұсқаулық.
      9-тарау. Ахуал түрлер бойынша арнайы рәсімдерді, экипаждың іс-қимылын үйлестіруді, авариялық жағдайларда экипаж мүшелеріне олардың жұмыс орындарын бекітуді және экипаждың әрбір мүшесіне тапсырылған авариялық міндеттерді қоса алғанда, авариялық эвакуация ережесі.
      10-тарау. Кабинадағы экипаждың қалыпты, штаттан тыс және апаттық жағдайлардағы іс-қимылдар тәртібі, оған байланысты бақылау карталары, сондай-ақ ұшу және қызмет көрсету экипаждарының іс-қимылын үйлестірудің қажетті рәсімдерін сипаттауды қоса алғанда, белгіленген талаптарға сәйкес әуе кемесінің жүйелері туралы ақпарат.
      11-тарау. Әр түрлі бағыттарға арналған құтқару және авариялық жабдықтар мен оттегінің қажетті және қолда бар қорын айқындау рәсімдерін қоса алғанда, ұшып көтерілу алдындағы оның қалыпты жұмысын тексерудің қажетті рәсімдері.
      12-тарау. Халықаралық азаматтық авиация туралы конвенцияға 12-қосымшадан алынған, тірі қалғандардың пайдалануын арналған «жер-әуе» көрінетін сигналдарының коды.
      С бөлігі. Бағыттар мен әуеайлақтар
      1-тарау. Ұшу экипажын әрбір ұшуда нақты ұшуды орындау үшін қажетті байланыс құралдары, навигациялық құралдары, әуеайлақтары, аспаптар бойынша қонуға бет алулар, аспаптар бойынша ұшып келулер мен аспаптар бойынша ұшып шығулар туралы мәліметтермен және пайдаланушы ұшуларды дұрыс орындау үшін қажет деп есептейтін өзге де мәліметтермен қамтамасыз ету үшін бағыттық анықтамалық деректер.
      2-тарау. Әрбір белгіленген бағыттардағы ұшудың ең төменгі абсолютті биіктіктері.
      3-тарау. Қону белгіленген тікұшақ айлақтары немесе қосалқы тікұшақ айлақтары ретінде пайдалану жоспарланған тікұшақ айлақтарының әрқайсысының пайдалану минимумдары.
      4-тарау. Қонуға бет алуды қамтамасыз ететін құралдардың немесе тікұшақ айлағы құралдарының жұмыстары нашарлаған жағдайда тікұшақ айлақтарының пайдалану минимумдарын ұлғайту туралы ақпарат.
      Д. Дайындық
      1-тарау. Ұшу экипажын дайындау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер және қойылатын талаптар.
      2-тарау. Бортсеріктерді міндеттерін орындауға даярлау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      3-тарау. Өз функцияларын ұшуды орындалуды бақылауды жүзеге асыру әдісіне сәйкес орындайтын қызметкерді/диспетчерді даярлау бағдарламасы туралы егжей-тегжейлі мәліметтер.
      4-тарау. Қауіпті жүктерді тасымалдау үшін авиациялық персоналды даярлау бағдарламасы.
      5-тарау. Авиациялық қауіпсіздік бойынша авиациялық персоналды даярлау бағдарламасы.

О внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 января 2003 года № 106

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2310. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 октября 2010 года N 1070

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 18.10.2010 N 1070 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 января 2003 года № 106 "Об утверждении некоторых нормативных правовых актов в области гражданской авиации" (САПП Республики Казахстан, 2003 г., № 4, ст. 53) следующие изменения и дополнение:
      1) в Правилах сертификации эксплуатантов гражданских воздушных судов и услуг, оказываемых ими, утвержденных указанным постановлением:
      в приложении 1 к указанным Правилам:
      абзац первый изложить в следующей редакции:
      "                   -- Герб --
_____________________________________________________________________
                        Уполномоченный орган

СЕРТИФИКАТ ЭКСПЛУАТАНТА

№ _________

Дата истечения срока действия:

Наименование эксплуатанта

Коммерческое наименование

Адрес эксплуатанта:

Телефон:
Факс:
E-mail:

Оперативная связь в
эксплуатации Контактная
информация:

      Настоящий сертификат удостоверяет в том, что эксплуатант_______  удовлетворяет требованиям Правил сертификации эксплуатантов гражданских воздушных судов и услуг, оказываемых ими, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 января 2003 года № 106, требованиям нормативных правовых актов, регламентирующих деятельность гражданской авиации Республики Казахстан и Приложений Конвенции о международной гражданской авиации (г. Чикаго, 1944 г.).
      Эксплуатанту ________________ предоставлено право осуществлять коммерческие воздушные перевозки, как это определено в прилагаемых Специальных положениях по эксплуатации, в соответствии с руководством по производству полетов.
      Настоящий Сертификат не подлежит передаче и имеет силу до тех пор, пока не будет отозван или приостановлено его действие.
      Инспекционный контроль осуществляет ___________________________
                                       (наименование уполномоченного
_______
органа)

МП                 Руководитель уполномоченного органа
                   _________  ________________________
                   (подпись)           Ф.И.О.
Дата вступления в силу: " __ " _______ 20 __ г.";
      части В и С изложить в новой редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему постановлению;
      приложение 1-1 изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему постановлению;
      приложение 4 изложить в новой редакции согласно приложению 4 к настоящему постановлению;
      2) в Правилах сертификации сверхлегкой авиации, утвержденных указанным постановлением:
      в пункте 10 слова "разработчик и" исключить;
      в абзаце втором пункта 14 после слов "Сертификат типа" дополнить словами "или экземпляра".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Приложение 1     
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 30 декабря 2009 года № 2310

Часть В приложения 1   
к Правилам сертификации  
эксплуатантов гражданских 
воздушных судов и услуг, 
оказываемых ими, утвержденным
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 30 января 2003 года № 106

Уполномоченный орган
_____________________________________________________________________
(название эксплуатанта,        Сертификат № _______)

СПЕЦИАЛЬНЫЕ ПОЛОЖЕНИЯ ПО ЭКСПЛУАТАЦИИ
(эксплуатационные требования и ограничения)

Часть В - Разрешение и ограничения на маршрутах

Контактная информация о выдающем полномочном органе
Телефон: _____________;   Факс: ____________;
E-mail: ______________

Коммерческое название: ______________________

Модель воздушного судна:

                                                 _
Виды полетов: Коммерческие воздушные перевозки: | | Регулярные;
                                                 -
 _                 _              _          _
| | Нерегулярные; | | Пассажиры; | | Грузы; | | Прочее ___________
 -                 -              -          -

Район(ы) полетов:

Специальные ограничения:

Специальные
Разрешения:

Да

Нет

Специальные
утверждения

Замечания

Опасные грузы

_
| |
-
 

_
| |
-



Полеты в условиях
низкой видимости:
Заход на посадку и
посадка;

Взлет

_
| |
-

_
| |
-

 
КАТ ___; RVR: ___ м;
DH: ___ м

RVR: ___ м


RVSM
 _
| | Неприменимо
 -

_
| |
-

_
| |
-



ETOPS
 _ 
| | Неприменимо
 -     

_
| |
-

_
| |
-

Максимальное время
полета до запасного
аэродрома: ___
минуты


Навигационные
спецификации для
полетов в условиях PBN

_
| |
-

_
| |
-



Сохранение летной
годности

_
| |
-

_
| |
-



Прочее

_
| |
-

_
| |
-



        _____________                 _____________________
МП       (должность)                        (подпись)
   " __ " _____________ г.

Приложение 2     
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 30 декабря 2009 года № 2310

Часть С приложения 1  
к Правилам сертификации 
эксплуатантов гражданских
воздушных судов и услуг, 
оказываемых ими, утвержденным
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 30 января 2003 года № 106

Уполномоченный орган

_____________________________________________________________________
      (название эксплуатанта,             Сертификат № )

СПЕЦИАЛЬНЫЕ ПОЛОЖЕНИЯ ПО ЭКСПЛУАТАЦИИ
(эксплуатационные требования и ограничения)

Часть С - Разрешение и ограничения на аэродромах

      1. Общие положения. Эксплуатанту - " _________ " разрешается использование аэродромов гражданской авиации на территории Республики Казахстан, внесенных в Реестр гражданских аэродромов и сборники аэронавигационной информации. В том случае, когда аэродромы расположены вне пределов территории государства, порядок их использования определяется в соответствии с документами аэронавигационной информации данного государства.
      2. Порядок захода на посадку по приборам и эксплуатационные минимумы аэродромов.
      а) Системы захода на посадку по приборам: Эксплуатанту разрешается применять следующие системы захода на посадку по приборам:
      - неточные системы захода на посадку: VOR, VOR/DME, 2NDB, PAR, NDB
      - точные системы захода на посадку: ILS, категория I
                   ILS, категория II
                   ILS, категория III
      б) Разрешенные минимумы для захода на посадку по приборам:

Тип ВС

Системы захода на посадку

ILS

PAR+2NDB

2NDB VOR/DME

PAR

NDB, VOR













____________________________________
(руководитель уполномоченного органа)    (подпись)
  " __ " _________ г.
Примечание: в тех случаях, если для данного аэродрома уполномоченный орган не установил минимум аэродрома для взлета и посадки по типам воздушных судов, эксплуатант представляет расчеты минимумов для заявленных воздушных судов и аэродромов.

Приложение 3      
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 30 декабря 2009 года № 2310

Приложение 1-1     
к Правилам сертификации 
эксплуатантов гражданских
воздушных судов и услуг, 
оказываемых ими, утвержденным
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 30 января 2003 года № 106

-- Герб --

_____________________________________________________________________
                         Уполномоченный орган

СЕРТИФИКАТ ЭКСПЛУАТАНТА
без права выполнения коммерческих перевозок
№ ________

Дата истечения срока
действия:

Наименование
эксплуатанта

Коммерческое
наименование

Адрес эксплуатанта:

Телефон:
Факс:
E-mail:

Оперативная связь в
эксплуатации
Контактная
информация:

      Настоящий сертификат удостоверяет в том, что эксплуатант ____________________ удовлетворяет требованиям Правил сертификации эксплуатантов гражданских воздушных судов и услуг, оказываемых ими, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 января 2003 года № 106, требованиям нормативных правовых актов, регламентирующие деятельность гражданской авиации Республики Казахстан и Приложений Конвенции о международной гражданской авиации (г. Чикаго, 1944 г.).
      Экспуатанту ___________________ предоставлено право выполнения полетов, как это определено в прилагаемых Специальных положениях по эксплуатации, в соответствии с руководством по производству полетов.
      Настоящий Сертификат не подлежит передаче и имеет силу до тех пор, пока не будет отозван или приостановлено его действие.
      Инспекционный контроль осуществляет
_____________________________________
(наименование уполномоченного органа)

МП                          Руководитель уполномоченного органа
                           ______________     ______________________
                               (подпись)            Ф.И.О.

Дата вступления в силу: " __ " ______ г.

Приложение 4     
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 30 декабря 2009 года № 2310

Приложение 4      
к Правилам сертификации 
эксплуатантов гражданских
воздушных судов и услуг,
оказываемых ими, утвержденным
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 30 января 2003 года № 106

Типовое Руководство
по производству полетов

      1. Руководство по производству полетов разрабатывается заявителем в соответствии с действующими правилами, инструкциями и другими нормативными правовыми актами, регулирующими эксплуатацию воздушных судов с использованием в качестве методического пособия документа ИКАО 9376-AN/914 и типового Руководства по производству полетов приведенного:
      в Добавлении В, Приложения 6 к Конвенции о международной гражданской авиации. Эксплуатация воздушных судов, часть I. Международный коммерческий транспорт. Самолеты - для заявителей, эксплуатирующих самолеты;
      в Дополнении Н, Приложения 6 Конвенции о международной гражданской авиации. Эксплуатация воздушных судов часть III. Международные полеты, Вертолеты - для заявителей, эксплуатирующих вертолеты.

      2. Руководство по производству полетов имеет следующую структуру:
      Часть А. Общие положения;
      Часть В. Информация по эксплуатации воздушного судна;
      Часть С. Районы, маршруты и аэродромы;
      Часть Д. Подготовка.

      3. Для заявителей, эксплуатирующих самолеты, Руководство должно содержать следующую информацию:
      Часть А. Общие положения.
      Глава 1. Администрация и контроль Руководства по производству полетов.
      Глава 2. Инструкции с изложением в общих чертах обязанностей персонала, имеющего отношение к производству полетов.
      Глава 3. Правила нормирования полетного времени и служебного полетного времени и правила, предусматривающие достаточное время отдыха для членов летного экипажа и бортпроводников.
      Глава 4. Перечень навигационного оборудования, которое должно находиться на борту, включая любые требования, касающиеся производства полетов в воздушном пространстве, где предписано использовать навигацию, основанную на характеристиках.
      Глава 5. Для соответствующих полетов - подлежащие использованию правила дальней навигации, связанная с отказом двигателя процедура выполнения ETOPS, а также назначение и использование запасных аэродромов.
      Глава 6. Обстоятельства, при которых необходимо прослушивать радиочастоты.
      Глава 7. Метод определения минимальных абсолютных высот полета.
      Глава 8. Методы определения эксплуатационных минимумов аэродромов.
      Глава 9. Меры предосторожности, принимаемые во время заправки топливом с пассажирами на борту.
      Глава 10. Организация и процедуры наземного обслуживания.
      Глава 11. Предписанный в Приложении 12 к Конвенции о международной гражданской авиации порядок действий командиров воздушных судов, ставших свидетелями происшествия.
      Глава 12. Состав летного экипажа для каждого типа выполняемого полета, в том числе порядок преемственности командования.
      Глава 13. Точные инструкции по расчету количества топлива и масла, которое необходимо иметь в баках, учитывая все условия полета, в том числе возможность разгерметизации и отказа на маршруте одного или нескольких двигателей.
      Глава 14. Условия, в которых применяется кислород, и запас кислорода.
      Глава 15. Указания в отношении контроля за массой и центровкой.
      Глава 16. Указания в отношении устранения/предупреждения обледенения и контроля за выполнением этих операций.
      Глава 17. Технические требования к рабочему плану полета.
      Глава 18. Стандартные эксплуатационные процедуры (SOP) для каждого этапа полета.
      Глава 19. Указания в отношении использования обычных контрольных перечней и времени их использования.
      Глава 20. Правила вылета в непредвиденных обстоятельствах.
      Глава 21. Указания в отношении обеспечения информации об абсолютной высоте и сообщения об абсолютной высоте автоматическими средствами или членами летного экипажа.
      Глава 22. Указания в отношении использования автопилотов и автоматов тяги в простых метеоусловиях.
      Глава 23. Указания в отношении уточнения и принятия разрешений Органа обслуживания воздушного движения, в частности разрешений, касающихся пролета местности.
      Глава 24. Инструктаж относительно вылета и захода на посадку.
      Глава 25. Процедуры ознакомления с районами, маршрутами и аэродромами.
      Глава 26. Процедура стабилизированного захода на посадку.
      Глава 27. Ограничение высоких скоростей снижения вблизи поверхности.
      Глава 28. Необходимые условия для начала или продолжения захода на посадку по приборам.
      Глава 29 Указания в отношении выполнения точных и неточных заходов на посадку по приборам.
      Глава 30. Распределение обязанностей среди членов летного экипажа и процедуры регулирования рабочей нагрузки на экипаж при выполнении захода на посадку и посадки по приборам в ночное время и простых метеорологических условиях.
      Глава 31. Инструкции и требования к обучению методам предотвращения столкновения исправного воздушного судна с землей, а также принципы использования системы предупреждения о близости земли (GPWS).
      Глава 32. Принципы, инструкции, правила и требования к обучению методам предупреждения столкновений и использования бортовой системы предупреждения столкновений (БСПС).
      Глава 33. Информация и инструкции, касающиеся перехвата гражданских воздушных судов, в том числе:
      a) предписанный в Приложении 2 к Конвенции о международной гражданской авиации порядок действий командиров перехватываемых воздушных судов; и
      b) визуальные сигналы из Приложения 2 к Конвенции о международной гражданской авиации для использования перехватывающими и перехватываемыми воздушными судами.
      Глава 34. Для самолетов, подлежащих эксплуатации на высоте более 15 000 м (49 000 фут):
      a) информация, которая позволит пилоту определить оптимальный ход действий в случае воздействия солнечной космической радиации; и
      b) порядок действий в случае принятия решения о снижении, предусматривающий:
      1) необходимость предупреждения соответствующего органа обслуживания воздушного движения о сложившейся ситуации и получения временного разрешения на снижение; и
      2) действия, которые следует предпринять, когда невозможно установить связь с органом обслуживания воздушного движения или когда эта связь прервана.
      Глава 35. Подробные сведения о программе предотвращения авиационных происшествий и обеспечения безопасности полетов.
      Глава 36. Информация и инструкции по перевозке опасных грузов, включая действия, которые надлежит предпринять в случае возникновения аварийной ситуации.
      Глава 37. Инструкции и указания по безопасности.
      Глава 38. Контрольный перечень правил обыска самолета.

      Часть В. Информация по эксплуатации воздушного судна.

      Глава 1. Сертификационные ограничения и эксплуатационные ограничения.
      Глава 2. Порядок действий летного экипажа в обычной, нештатной и аварийной ситуациях и связанные с ним контрольные карты.
      Глава 3. Инструкции по эксплуатации и информацию о характеристиках набора высоты со всеми работающими двигателями.
      Глава 4. Данные планирования полета для предполетного и полетного планирования с различными установленными значениями тяги/мощности и скорости.
      Глава 5. Максимальные значения боковой и попутной составляющих ветра для каждого типа эксплуатируемых самолетов и уменьшенные значения, подлежащие применению с учетом порывов ветра, низкой видимости, состояния поверхности ВПП, опыта экипажа, использования автопилота, нештатных или аварийных ситуаций или любых других связанных с производством полетов факторов.
      Глава 6. Инструкции и данные для расчета массы и центровки.
      Глава 7. Инструкции по загрузке воздушного судна и швартовке груза.
      Глава 8. Системы воздушного судна, соответствующие органы управления и инструкции по их использованию.
      Глава 9. Перечень минимального оборудования и перечень отклонений от конфигурации для эксплуатируемых типов самолетов и разрешенных специальных полетов, включая любые требования, касающиеся производства полетов в воздушном пространстве, где предписано использовать навигацию, основанную на характеристиках.
      Глава 10. Контрольный перечень аварийного и спасательного оборудования, а также инструкции по его использованию.
      Глава 11. Правила аварийной эвакуации, включая специальные процедуры по типам ситуаций, координацию действий экипажа, закрепление за членами экипажа их рабочих мест в аварийной ситуации и аварийные обязанности, порученные каждому члену экипажа.
      Глава 12. Порядок действий обслуживающего экипажа в обычной, нештатной и аварийной ситуациях, связанные с ним контрольные карты, а также информация о системах воздушного судна согласно установленным требованиям, включая описание необходимых процедур координации действий летного и обслуживающего экипажей.
      Глава 13. Спасательное и аварийное оборудование для различных маршрутов и необходимые процедуры проверки его нормальной работы перед взлетом, включая процедуры определения необходимого и имеющегося запаса кислорода.
      Глава 14. Код визуальных сигналов "земля - воздух" из Приложения 12 к Конвенции о международной гражданской авиации для использования оставшимися в живых.

      Часть С. Маршруты и аэродромы

      Глава 1. Маршрутные справочные данные для обеспечения летного экипажа в каждом полете сведениями о средствах связи, навигационных средствах, аэродромах, заходах на посадку по приборам, прибытиях по приборам и вылетах по приборам, необходимыми для выполнения конкретного полета, и прочими сведениями, которые эксплуатант может счесть необходимыми для правильного выполнения полетов.
      Глава 2. Минимальные абсолютные высоты полета на каждом намеченном маршруте.
      Глава 3. Эксплуатационные минимумы каждого из аэродромов, которые предполагается использовать в качестве аэродромов намеченной посадки или запасных аэродромов.
      Глава 4. Информация об увеличении эксплуатационных минимумов аэродромов в случае ухудшения работы средств обеспечения захода на посадку или аэродромных средств.
      Глава 5. Необходимая информация для соблюдения всех профилей полетов, предусмотренных правилами, включая, в числе прочего, определение:
      1) требований к длине ВПП при взлете в случае сухой, влажной и загрязненной поверхности ВПП, в том числе требований, обусловленных отказами систем, которые влияют на взлетную дистанцию;
      2) ограничений набора высоты при взлете;
      3) ограничений набора высоты при полете по маршруту;
      4) ограничений набора высоты при заходе на посадку и посадке;
      5) требований к длине ВПП при посадке в случае сухой, влажной и загрязненной поверхности ВПП, в том числе при отказах систем, которые влияют на посадочную дистанцию; и
      6) дополнительной информации, например ограничений скорости пневматика.

      Часть Д. Подготовка.

      Глава 1. Подробные сведения о программе подготовки летного экипажа.
      Глава 2. Подробные сведения о программе подготовки бортпроводников к выполнению обязанностей.
      Глава 3. Подробные сведения о программе подготовки сотрудника по обеспечению полетов/диспетчера, выполняющего свои функции в соответствии с методом осуществления контроля за производством полетов.
      Глава 4. Программа подготовки авиационного персонала для перевозки опасных грузов.
      Глава 5. Программа подготовки авиационного персонала по авиационной безопасности.

      4. Для заявителей, эксплуатирующих вертолеты, Руководство должно содержать следующую информацию:

      Часть А. Общие положения
      Глава 1. Администрация и контроль Руководства по производству полетов.
      Глава 2. Инструкции с изложением в общих чертах обязанностей персонала, имеющего отношение к производству полетов.
      Глава 3. Правила нормирования полетного времени и служебного полетного времени и правила, предусматривающие достаточное время отдыха для членов летного экипажа и бортпроводников.
      Глава 4. Перечень навигационного оборудования, которое должно находиться на борту, включая любые требования, касающиеся производства полетов в воздушном пространстве, где предписано использовать навигацию, основанную на характеристиках.
      Глава 5. Обстоятельства, при которых необходимо прослушивать радиочастоты.
      Глава 6. Метод определения минимальных абсолютных высот полета.
      Глава 7. Методы определения эксплуатационных минимумов вертодромов.
      Глава 8. Меры предосторожности, принимаемые во время заправки топливом с пассажирами на борту.
      Глава 9. Организация и процедуры наземного обслуживания.
      Глава 10. Предписанный в Приложении 12 к Конвенции о международной гражданской авиации порядок действий командиров воздушных судов, ставших свидетелями происшествия.
      Глава 11. Состав летного экипажа для каждого типа выполняемого полета, в том числе порядок преемственности командования.
      Глава 12. Точные инструкции по расчету количества топлива и масла, которое необходимо иметь в баках, учитывая все условия полета, в том числе возможность разгерметизации и отказа на маршруте одного или нескольких двигателей.
      Глава 13. Условия, в которых применяется кислород, и запас кислорода.
      Глава 14. Указания в отношении контроля за массой и центровкой.
      Глава 15. Указания в отношении устранения/предупреждения обледенения и контроля за выполнением этих операций.
      Глава 16. Технические требования к рабочему плану полета.
      Глава 17. Стандартные эксплуатационные процедуры (SOP) для каждого этапа полета.
      Глава 18. Указания в отношении использования обычных контрольных перечней и времени их использования.
      Глава 19. Правила вылета в непредвиденных обстоятельствах.
      Глава 20. Указания в отношении обеспечения информации об абсолютной высоте.
      Глава 21. Указания в отношении уточнения и принятия разрешений органа обслуживания воздушного движения, в частности разрешений, касающихся пролета местности.
      Глава 22. Инструктаж относительно вылета и захода на посадку.
      Глава 23. Ознакомление с маршрутом и пунктом назначения.
      Глава 24. Необходимые условия для начала или продолжения захода на посадку по приборам.
      Глава 25. Указания в отношении выполнения точных и неточных заходов на посадку по приборам.
      Глава 26. Распределение обязанностей среди членов летного экипажа и процедуры регулирования рабочей нагрузки на экипаж при выполнении захода на посадку и посадки по приборам в ночное время и простых метеорологических условиях.
      Глава 27. Информация и инструкции, касающиеся перехвата гражданских воздушных судов, в том числе:
      1) предписанный в Приложении 2 к Конвенции о международной гражданской авиации порядок действий командиров перехватываемых воздушных судов;
      2) визуальные сигналы из Приложения 2 Конвенции о международной гражданской авиации для использования перехватывающими и перехватываемыми воздушными судами.
      Глава 28. Подробные сведения о программе предотвращения авиационных происшествий и обеспечения безопасности полетов.
      Глава 29. Информация и инструкции по перевозке опасных грузов, включая действия, которые надлежит предпринять в случае возникновения аварийной ситуации.
      Глава 30. Инструкции и указания по безопасности.
      Глава 31. Контрольный перечень правил обыска вертолета.

      Часть В. Информация по эксплуатации воздушного судна.

      Глава 1. Сертификационные ограничения и эксплуатационные ограничения.
      Глава 2. Порядок действий летного экипажа в обычной, нештатной и аварийной ситуациях и связанные с ним контрольные карты.
      Глава 3. Данные планирования полета для предполетного и полетного планирования с различными установленными значениями тяги/мощности и скорости.
      Глава 4. Инструкции и данные для расчета массы и центровки.
      Глава 5. Инструкции по загрузке воздушного судна и швартовке груза.
      Глава 6. Системы воздушного судна, соответствующие органы управления и инструкции по их использованию.
      Глава 7. Перечень минимального оборудования для эксплуатируемых типов вертолетов и разрешенных специальных полетов, включая любые требования, касающиеся производства полетов в воздушном пространстве, где предписано использовать навигацию, основанную на характеристиках.
      Глава 8. Контрольный перечень аварийного и спасательного оборудования, а также инструкции по его использованию.
      Глава 9. Правила аварийной эвакуации, включая специальные процедуры по типам ситуаций, координацию действий экипажа, закрепление за членами экипажа их рабочих мест в аварийной ситуации и аварийные обязанности, порученные каждому члену экипажа.
      Глава 10. Порядок действий кабинного экипажа в обычной, нештатной и аварийной ситуациях, связанные с ним контрольные карты, а также информация о системах воздушного судна согласно установленным требованиям, включая описание необходимых процедур координации действий летного и обслуживающего экипажей.
      Глава 11. Спасательное и аварийное оборудование для различных маршрутов и необходимые процедуры проверки его нормальной работы перед взлетом, включая процедуры определения необходимого и имеющегося запаса кислорода.
      Глава 12. Код визуальных сигналов "земля - воздух" из Приложения 12 к Конвенции о международной гражданской авиации для использования оставшимися в живых.

      Часть С. Маршруты и аэродромы.

      Глава 1. Маршрутные справочные данные для обеспечения летного экипажа в каждом полете сведениями о средствах связи, навигационных средствах, аэродромах, заходах на посадку по приборам, прибытиях по приборам и вылетах по приборам, необходимыми для выполнения конкретного полета, и прочими сведениями, которые эксплуатант может счесть необходимыми для правильного выполнения полетов.
      Глава 2. Минимальные абсолютные высоты полета на каждом намеченном маршруте.
      Глава 3. Эксплуатационные минимумы каждого из вертодромов, которые предполагается использовать в качестве вертодромов намеченной посадки или запасных вертодромов.
      Глава 4. Информация об увеличении эксплуатационных минимумов вертодромов в случае ухудшения работы средств обеспечения захода на посадку или вертодромных средств.

      Часть Д. Подготовка.

      Глава 1. Подробные сведения о программе подготовки летного экипажа и предъявляемые требования.
      Глава 2. Подробные сведения о программе подготовки бортпроводников к выполнению обязанностей.
      Глава 3. Подробные сведения о программе подготовки сотрудника по обеспечению полетов/диспетчера, выполняющего свои функции в соответствии с методом осуществления контроля за производством полетов.
      Глава 4. Программа подготовки авиационного персонала для перевозки опасных грузов.
      Глава 5. Программа подготовки авиационного персонала по авиационной безопасности.