Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 27 сәуірдегі № 470 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 17 мамырдағы № 424 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2015 жылғы 31 қазандағы № 870 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкiметiнiң 31.10.2015 № 870 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне азық-түлік қауіпсіздігі мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 11 желтоқсандағы Заңын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесінің кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 27 сәуірдегі № 470 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2004 ж., № 19, 243-құжат) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      2-тармақтағы «Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрі А.С. Есімовке» деген сөздер «Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрі А.Қ. Күрішбаевқа» деген сөздермен ауыстырылсын;
      көрсетілген қаулымен бекітілген Астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорларын құру, олардың жұмыс істеу мен тарату және астық қабылдау кәсіпорындарының астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысу ережесі осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      көрсетілген қаулымен бекітілген Астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорының (қорларының) кепілдіктерін алу және астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорының (қорларының) астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді өтеу ережесі осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                    К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2010 жылғы 17 мамырдағы
№ 424 қаулысына   
1-қосымша       

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2004 жылғы 27 сәуірдегі
№ 470 қаулысымен   
бекітілген      

Астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік
беру қорларын құру, олардың жұмыс істеу мен таратылу және
астық қабылдау кәсіпорындарының астық қолхаттары бойынша
міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысу
ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорларын құру, олардың жұмыс істеу мен таратылу және астық қабылдау кәсіпорындарының астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысу ережесі (бұдан әрі - Ереже) «Астық туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 19 қаңтардағы Заңының 5-бабының 7-1) тармақшасына сәйкес әзірленді және астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорларын (бұдан әрі - Қор) құру, олардың жұмыс істеу мен таратылу тәртібін, сондай-ақ астық қабылдау кәсіпорындарының астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысу шартын белгілейді.
      2. Осы Ережеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      астық қолхаттарының тізілімі - астық қабылдау кәсіпорындарында міндетті түрде жүргізілетін және Қорға тапсырылатын астық қолхаттарын тіркеу құжаты;
      қатысу шарты - Қор мен астық қабылдау кәсіпорны арасында жасалатын шарт, соның негізінде соңғысы астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысады;
      қатысушы - астықты қабылдау, өлшеу, кептіру, тазалау, сақтау және тиеп жөнелту жөніндегі қызметті жүзеге асыру құқығына лицензиясы бар, Қормен қатысу шарты жасалған және қолданылып жүрген астық қабылдау кәсіпорны;
      уәкілетті орган - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі.

2. Қорды құру, олардың жұмыс істеу және таратылу тәртібі

      3. Қор қызметінің негізгі мақсаты астық қолхаттары иелерінің мүдделерін астық қабылдау кәсіпорындарының өздері берген астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындамауынан қорғауды қамтамасыз ету болып табылады.
      4. Қор акционерлік қоғам нысанында құрылатын коммерциялық емес ұйым болып табылады.
      5. Қор өз қызметін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырады.
      6. Қордың басқару органдарын қалыптастыру тәртібі мен құзыреті оның құрылтай құжаттарымен анықталады.
      7. Қордың меншікті капиталының мөлшері астық қолхаттары иелерінің алдында Қор қабылдаған шартты міндеттемелердің жалпы сомасының 5 %-ынан кем болмауы тиіс, бұл ретте кемінде бір миллиард теңге болуы қажет.
      8. Кепілдендіру жағдайы кезінде астық қолхаттары иелерінің талаптарын бірінші кезекте қамтамасыз ету мақсатында Қордың меншікті капиталы көлемінің кемінде 80 %-ы тұрақты негізде жоғары дәрежеде өтімді қаржы активтеріне (ақша, екінші деңгейдегі банктердегі депозиттер, мемлекеттік бағалы қағаздар және Қазақстан Республикасының аумағында жұмыс істейтін сауда-саттықты ұйымдастырушылардың ресми тізімдеріне енгізілген құнды қағаздар) орналастырылады.
      9. Қор мемлекеттік тіркелген күнінен бастап үш айдан кешіктірмейтін мерзімде уәкілетті органға оның әділет органдарында мемлекеттік тіркелгенін растайтын құжаттарды, құрылтай құжаттарын, сондай-ақ меншікті капиталының мөлшері мен құрылымы туралы мәліметтерді ұсынады.
      10. Қор астық қабылдау кәсіпорындарының астық қолхаттарына берген міндеттемелерін орындамаудан астық қолхаттары иелерінің құқықтық және заңды мүдделерін қорғау мақсатында кепілдік төлемді жүргізу үшін өтемақы қорын (резерв) құрады.
      11. Қор Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген негіздемелер бойынша таратылуы мүмкін.
      12. Қорлардың жұмыс істеуіне қойылатын талаптарды Қордың бұзуы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкілетті органның Қорды тарату туралы талап қоюы үшін негіздеме болып табылады.

3. Астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді Орындауға кепілдік
беру жүйесіне астық қабылдау кәсіпорындарының қатысу шарттары

      13. Астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысу үшін астық қабылдау кәсіпорындарына мынадай талаптар қойылады:
      1) қатысу шартын жасасу үшін азаматтық құқық қабілетіне ие болуы;
      2) астық қабылдау, өлшеу, кептіру, тазалау, сақтау және астықты тиеп жөнелту жөніндегі қызметпен айналысу құқығына лицензиясының және астық қабылдау кәсіпорынының астықтың жаңа өнімін қабылдауға дайындығын тексеру актісінің болуы;
      3) төлеу мерзімі өткен берешегінің болмауы:
      астық қолхаттарының иелері мен екінші деңгейдегі банктер алдында;
      қорға өтініш тапсырған күннің алдындағы үш айдан астам мерзімге салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерді және жинақтаушы зейнетақы қорларына аударымдарды төлеу бойынша;
      4) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер бойынша таратуға жатпайды, оның қаржы-шаруашылық қызметі тоқтатылмауы тиіс, оның мүлкі үшінші тұлғалардың міндеттемелері бойынша кепілдік нысаны болмауы тиіс, оның мүлкіне тыйым салынбауы тиіс;
      5) Қорға өтініш берген күннің алдындағы он екі ай ішінде оларға берілген астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін соттың жауапқа тартуы фактілерінің болмауы.
      14. Астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысқысы келетін астық қабылдау кәсіпорны осы Ереженің 13-тармағында көзделген талаптарға астық қабылдау кәсіпорнының сәйкестігін растайтын мынадай құжаттарды қосып, Қорға жазбаша өтініш береді:
      астық қабылдау кәсіпорнын мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің нотариалды куәландырылған көшірмесін;
      астық қабылдау кәсіпорны жарғысының нотариалды куәландырылған көшірмесін;
      құрылтайшылар құрамы туралы құрылтай шарты үзіндісінің нотариалды куәландырылған көшірмесін немесе қорға өтініш берген күннен бір ай бұрын тіркеушімен берілген құнды қағаздар иелерінің тізілім жүйесінде құнды қағаздар иелерінің дербес есеп шотынан көшірме түпнұсқасын;
      астық қабылдау кәсіпорнының статистикалық карточкасының нотариалды куәландырылған көшірмесін;
      астық қабылдау, өлшеу, кептіру, тазалау, сақтау және астықты тиеп жөнелту жөніндегі қызметпен айналысу құқығына лицензияның нотариалды куәландырылған көшірмесін;
      астық қабылдау кәсіпорнының астықтың жаңа өнімін қабылдауға дайындығын тексеру актісінің нотариалды куәландырылған көшірмесін;
      астық қоймасына (элеватор, астық қабылдау пункті) меншік құқығын және үшінші тұлғалардың міндеттемелері бойынша оған салынған ауыртпалықтың жоқ екенін растайтын жылжымайтын мүлікке құқықты және онымен жасалатын мәмілелерді тіркеу органының заңнамада белгіленген үлгі бойынша анықтамаларын;
      соңғы қаржы жылына қаржылық есепті құратын құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмелерін немесе түпнұсқасы және соңғы есепті кезеңге аралық қаржылық есептің нотариалды куәландырылған көшірмелерін немесе түпнұсқасын;
      астық қабылдау кәсіпорнының өткен қаржы жылына жылдық қаржы есептемесінің дұрыстығын растайтын аудиторлық қорытындының нотариалды куәландырылған көшірмесін (егер өтініш ағымдағы жылдың 1 маусымына дейінгі мерзімде берілген жағдайда, соңғы қаржы жылының алдындағы қаржы жылына аудиторлық қорытындының нотариалды куәландырылған көшірмесі ұсынылады);
      астық қабылдау кәсіпорындарының астық қолхаттары иелерінің алдында төлем мерзімі өткен берешегінің және астық қабылдау кәсіпорнының басшысы мен бас бухгалтері қол қойған және астық қабылдау кәсіпорнының мөрімен куәландырылған өтініш берген күннің алдында он екі ай көлемінде өздері берген астық қолхаттары бойынша міндеттемелерін орындамау немесе тиісінше орындамау жауапкершілігінен сотқа тартылу фактілерінің болмауы туралы хабарландыру хат;
      астық қабылдау кәсіпорнының өтініш берілген күннің алдындағы үш айдан астам мерзімде банк алдында төлем мерзімі өткен берешегінің болмауы туралы банк мөрі басылған, бірінші басшының немесе қол қоюға құқығы бар тұлғаның және бас бухгалтердің қолы қойылған банк анықтамасының түпнұсқасын (егер астық қабылдау кәсіпорны екінші деңгейдегі бірнеше банктің немесе олардың филиалдарының, сондай-ақ шетелдік банктің клиенті болған жағдайда, бұл анықтама осындай банктердің әрқайсысынан ұсынылады);
      өтініш берілген күннің алдындағы үш айдан астам мерзім аралығында астық қабылдау кәсіпорнының салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер мен жинақтаушы зейнетақы қорларына аударымдарды төлеу жөнінде мерзімі өткен берешегінің болмауы туралы бірінші басшының немесе қол қоюға құқығы бар тұлғаның қолы қойылған, осы салық органының мөрімен расталған тиісті салық органының белгіленген үлгідегі анықтамасының түпнұсқасын немесе нотариалды куәландырылған көшірмесін.
      15. Қор өзінің Қор жарғысында көзделген уәкілетті органының тұлғасында осы Ереженің 13-тармағында көзделген астық қабылдау кәсіпорынының өтініші мен құжаттарын Қорға түскен кезден бастап отыз күнтізбелік күн ішінде астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қосу (қоспау) нысанасына өтінішті қарастырады.
      Көрсетілген мерзімге астық қабылдау кәсіпорындарына жетіспейтін құжаттарды дайындау үшін Қор беретін уақыт кезеңі қосылмайды.
      16. Астық қабылдау кәсіпорны құжаттардың толық пакетін ұсынбаған және Қор берген мерзімде жетіспейтін құжаттарды ұсынбаған жағдайда Қор жетіспейтін құжаттарды ұсыну мерзімі аяқталған күннен бастап бес жұмыс күн ішінде астық қабылдау кәсіпорнының өтініші мен құжаттарын қарамай қайтарады.
      17. Қор астық қабылдау кәсіпорнын астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне косу туралы шешім қабылдаған күннен бастап жеті күнтізбелік күн ішінде Қор және астық қабылдау кәсіпорыны қатысу шартын жасасады және Қор астық қабылдау кәсіпорнына астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесінің қатысушысы куәлігін береді.
      Қордың және/немесе қатысушының атауы өзгерген жағдайда, Қордың атауы өзгерген сәттен және/немесе қатысушының атауы өзгергендігі туралы дәлелді құжаттармен үндеу жіберілген сәттен он күнтізбелік күн ішінде астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысушыға бұрын берілген куәлік ауыстырылуы қажет.
      18. Қатысушы Қорға белгіленген нысан бойынша астық қолхаттарының тізілімін ұсынады. Астық қолхаттары тізілімінің мәліметтеріне қатысушының уәкілетті адамы қол қояды, қатысушының мөрімен расталып, ай сайын қағаз және/немесе электронды түрде Қорға ұсынылады.
      Астық қолхаттарының тізілімі электронды тасығышта ұсынылған жағдайда, ол қатысушының уәкілетті адамының электронды цифрлық қолтаңбасымен расталады.
      Қор және қатысушы жылына кемінде бір рет астық қолхаттарының тізілімі бойынша кепілдік берілетін астық қолхаттарына мониторинг жасау мақсатында салыстырып тексеруді жүргізеді.
      19. Қатысу шартына сәйкес қатысушы Қорға астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысудың жыл сайынғы міндетті жарнасын төлейді.
      Қаржы жылының қорытындысы бойынша жыл сайынғы міндетті жарна кепілденген төлем жүргізу үшін өтемқорын (резервін) қалыптастыруға жіберіледі.
      20. Қатысушы атауының өзгергендігі туралы Қорға уақтылы хабарлайды, сондай-ақ Қорға жыл сайынғы негізде алуына байланысты мынадай құжаттарды:
      астық қабылдау кәсіпорнының астықтың жаңа өнімін қабылдауға дайындығын тексеру актісінің көшірмесін;
      өткен қаржы жылына аудиторлық есептің көшірмесін ұсынады.
      21. Қор өз қатысушыларының тізімі туралы ақпаратты Қордың корпоративті интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етеді.
      22. Астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысу:
      1) қатысушыны қатысу шартында көзделген Қордан шығару жағдайы орын алған кезде;
      2) сот шешімі бойынша;
      3) қатысу шарты тараптарының бірі таратылған кезде тоқтатылады.
      Астық қабылдау кәсіпорнының Қорда қатысуы тоқтатылған күннен бастап бес күн ішінде оны Қор Қордың корпоративті интернет-ресурсындағы қатысушылар тізімінен алып тастауды қамтамасыз етеді.

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2010 жылғы 17 мамырдағы
№ 424 қаулысына   
2-қосымша      

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2004 жылғы 27 сәуірдегі
№ 470 қаулысымен  
бекітілген   

Астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік
беру қорының (қорларының) кепілдіктерін алу және астық
қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру
қорының (қорларының) астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді
өтеу ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорының (қорларының) кепілдіктерін алу және астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорының (қорларының) астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді өтеу ережесі (бұдан әрі - Ереже) «Астық туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 19 қаңтардағы Заңының 5-бабының 7-1) тармақшасына сәйкес әзірленді және астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорының (қорларының) кепілдіктерін алу және астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорының (қорларының) астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді өтеу тәртібін белгілейді (бұдан әрі - Қор).
      2. Осы Ережеде мынадай ұғымдар қолданылады:
      баға кестесі - кепілдік төлемдердің мөлшерін айқындау үшін қажетті және белгілі бір кезеңге нарықтың құнына сәйкес Қор белгілеген астықтың құнын қамтитын құжат;
      кепілдік жағдай - уәкілетті органның аумақтық басқармасы белгілеген астық қабылдау кәсіпорнының астықты жоғалту немесе сапасын нашарлату фактісі;
      кепілдік жағдай туындаған күн - астық қолхаттарының иелеріне уәкілетті органның аумақтық басқармасының міндеттемелерді қатысушының орындамау фактісін растайтын құжатты берген күні;
      қатысу шарты - Қор мен астық қабылдау кәсіпорны арасында жасалған шарт, соның негізінде соңғысы астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысады;
      қатысушы - Қормен қатысу шарты жасалған және қолданатын, астықты қабылдау, өлшеу, кептіру, тазалау, сақтау және тиеп жөнелту жөніндегі қызметті жүзеге асыру құқығына лицензиясы бар астық қабылдау кәсіпорны;
      уәкілетті орган - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі.

2. Қордың кепілдігін алу және Қордың міндеттемелерді
өтеу тәртібі

      3. Қор Қазақстан Республикасы заңнамасында бекітілген тәртіппен берілген астық қолхаттары бойынша міндеттердің орындалуына кепілдік береді.
      4. Кепілдік жағдайы туындаған кезде Қор өтем қалыптасқан кездегі, жетіспеген немесе сапасы төмендеген астықтың нарықтық бағасының сексен пайызынан кем емес көлемде қатысушының міндеттемелерін ақшалай өтеуді жүргізеді.
      5. Кепілдік жағдайы туындаған кезде астық қолхатын немесе астық қолхатының кепіл куәлігін ұстаушы кепілдік жағдайы туындаған күннен бастап отыз күн ішінде кепілдік төлемді алу үшін Қорға хабарлайды.
      6. Кепілдік төлемді алу үшін Қорға:
      1) кепілдік төлемді жүзеге асыруға астық қолхатын ұстаушының еркін нысандағы өтініші;
      2) уәкілетті органның аумақтық бөлімшесінің астықтың жетіспеушілігі немесе сапасының төмендеу фактісін растайтын құжаты (анықтама, акт көшірмесі);
      3) астық қолхатының нотариалды расталған көшірмесі немесе кепілдік куәліктің нотариалды расталған көшірмесі (астық қолхаты кепілдік куәлігін ұстаушы жүгінген жағдайда);
      4) сақтау шартының көшірмесі;
      5) астық қолхаты кепілдік куәлігін ұстаушы жүгінген жағдайда - қарыз, кепілдік шарттарының көшірмелері және Қор кепілдік берген, астық қолхатымен қамтамасыз етілген міндеттемелердің орындалмағандығын растайтын құжаттар;
      6) егер астық қолхатын ұстаушы жеке тұлға болса - оның жеке тұлға екенін растайтын құжаттың көшірмесі, егер заңды тұлға болса - құрылтай және тіркеу құжаттарының көшірмелері;
      7) кепілдік төлемін алу үшін Қорға өтініш жасау құқығына сенімхат (астық қолхатын ұстаушы жеке тұлғаның өзі немесе заңды тұлғаның басшысы жүгінбеген болса) ұсынылады.
      Талаптарды қанағаттандыру туралы шешім қабылдаған жағдайда осы тармақтың 3)-5) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың түпнұсқалары ұсынылады.
      7. Қор астық қолхатын ұстаушының талабын қарайды және оны қанағаттандыру не одан бас тарту туралы шешім шығарады.
      Талаптарды қарауға кепілдік жағдайдың туындауына жол берген қатысушы тартылады.
      8. Астық қолхатын ұстаушының талабын қараудың жалпы мерзімі отыз күнтізбелік күннен аспауы қажет. Көрсетілген мерзімде осы Ереженің 11-тармағында көзделген тәртіппен талапты қарауды тоқтата тұру мерзімі қосылмайды.
      9. Қор талапты қараған кезде ақпарат үшін мемлекеттік органдарға және/немесе тиісті құзырлы органдарға (ұйымдарға) жүгіне алады, сондай-ақ мамандарды қатыстыра алады.
      10. Қор кепілдік төлемді жүзеге асыру туралы талапты қанағаттандырудан мынадай жағдайларда бас тартады:
      1) кепілдік жағдайы туындамағанда;
      2) талапты қарау мерзімі ішінде қатысушы астық қолхаты бойынша өз міндеттемелерін ерікті түрде орындағанда (кепілдік немесе қоймалық куәліктерге);
      3) осы Ережеде белгіленген Қорға жүгінудің мерзімі өтіп кеткен болса;
      4) сақтау шартының жасалуына байланысты қатысушы жауапкершіліктен босатылған жағдайда (еңсерілмейтін күштің әрекетін, астық қолхатын ұстаушының кінәсін және абайсыз өрескелдігін қоса алғанда);
      5) астық қолхатын жарамсыз деп тану және/немесе қатысушыны астық қолхаты бойынша міндеттемелерден босату жайлы заңды күшіне енген сот шешімінің (үкімінің) болуы;
      6) қатысушы ұсынған астық қолхаттары тізілімінде астық қолхаттары туралы деректердің болмауы;
      7) осы Қордың қатысушысы болып табылмайтын астық қабылдау кәсіпорны берген астық қолхатын ұстаушы жүгінген кезде.
      11. Қор астық қолхатын ұстаушылардың талаптарын қарауды мынадай жағдайларда тоқтата тұрады:
      1) астық қолхаты бойынша кез келген даудың сот тәртібімен шешілуі;
      2) құзырлы құқық қорғау және/немесе сот органдарының тиісті шешімінің шығарылуына және/немесе заңды күшіне енуіне дейін - тараптардың жосықсыз іс-әрекеттерінің фактісі бойынша қатысушының және/немесе астық қолхатын ұстаушының лауазымды адамдарының іс-әрекетін құқық қорғау (сот) органдарының қарауы (астық қолхатын қолдан өзгерту кепілдік жағдайының туындауына бағытталған немесе оның туындауына себепші болған астық қолхаттарын ұстаушының және қатысушының заңсыз қасақана іс-әрекетін, ұрлық, оның ішінде сөз байласу, шындыққа сәйкес келмейтін ақпаратты беруді қоса алғанда);
      3) қажетті ақпаратты және/немесе астық қолхатын ұстаушының талаптарын қарауға тартылған маманның қорытындысын алуға Қор жүгінген жағдайда тиісті жауапты және/немесе қорытындыны алғанға дейін.
      12. Уақытша басқару енгізілген қатысушының астық қолхатын
ұстаушыларының талаптарын қанағаттандыруды Қор бірінші кезекте жүргізеді.
      Бұл ретте Қор мұндай қатысушының астық қолхаттарын ұстаушыларының талаптарын қарағанда уақытша әкімшіліктен кепілдік төлеуді жүргізу мақсатында қажетті ақпаратты талап етуі қажет.
      13. Қор астық қолхатын ұстаушының талабын қанағаттандыру туралы шешім қабылдаған жағдайда Қор шешім шығарылған күннен бастап он жұмыс күні ішінде астық қолхатын ұстаушыға оның есеп шотына ақша қаражатын аудару арқылы кепілдік төлемін жүргізеді.
      14. Осы Ереженің 16-тармағына сәйкес астық қолхатын ұстаушыға астық қолхатын (кепілдік куәлікті) көрсеткенде қатысушы бермеген астықтың ғана құны қайтарылады.
      15. Қор тиісті шешім қабылданатын ағымдағы айдың бірінші күніндегі жағдайы бойынша астыққа арналған нарықтық құнды қолдана отырып, кепілдік төлемдер жүргізілетін астыққа арналған баға кестесін бекітеді.
      16. Кепілдік төлем үш көрсеткіштің:
      1) қатысушы бермеген астық көлемінің;
      2) астық қолхатында (кепілдік немесе қоймалық куәліктерінде) көрсетілген астықтың сапасына ұқсас сапалық көрсеткіштерге сәйкес баға кестесі бойынша бір тонна астық құнының;
      3) 0,8-ден кем емес мөлшерде Қор белгілеген төлем коэффициентінің туындысы ретінде анықталады.
      17. Астық қолхатын ұстаушының астықты қабылдау, өлшеу, кептіру, тазалау, сақтау және тиеп жөнелту бойынша қатысушының алдында берешегі болған жағдайларда кепілдік төлемнен көрсетілген қызмет үшін берешектің сомасы шегеріледі.
      18. Астық қолхатын ұстаушы алдындағы қатысушының міндеттемелерін өтеуді жүзеге асырған Қорға ол төлеген астық қолхатында Қор пайдасына тапсыру жазбасын жасау арқылы астық қолхатын ұстаушы осы қатысушыға қоятын талап ету құқығы өтеді. Қор қарызды толық көлемде өтемеген жағдайда астық қолхатын ұстаушы тиісті өтелген көлемге сәйкес астық қолхаты бойынша құқықты астықтың көлемін бірнеше астық қолхаттарына бөлу және астық қолхаттары бойынша астықтың тиісті көлемін өткізу арқылы тапсырады.

О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 27 апреля 2004 года № 470

Постановление Правительства Республики Казахстан от 17 мая 2010 года № 424. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 октября 2015 года № 870

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 31.10.2015 № 870 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации Закона Республики Казахстан от 11 декабря 2009 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам продовольственной безопасности" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 27 апреля 2004 года № 470 "О некоторых вопросах системы гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам" (САПП Республики Казахстан, 2004 г., № 19, ст. 243) следующие изменения:
      в пункте 2 слова "Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра сельского хозяйства Республики Казахстан Есимова А.С." заменить словами "Министра сельского хозяйства Республики Казахстан Куришбаева А.К.";
      Правила создания, функционирования и ликвидации фондов гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам и участия хлебоприемных предприятий в системе гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам, утвержденные указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      Правила получения гарантий фонда (фондов) гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам и погашения обязательств по зерновым распискам фондом (фондами) гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам, утвержденные указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Приложение 1       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 17 мая 2010 года № 424 

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 27 апреля 2004 года № 470

Правила
создания, функционирования и ликвидации фондов
гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам и
участия хлебоприемных предприятий в системе гарантирования
исполнения обязательств по зерновым распискам

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила создания, функционирования и ликвидации фондов гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам и участия хлебоприемных предприятий в системе гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 7-1) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 19 января 2001 года "О зерне" и определяют порядок создания, функционирования и ликвидации фондов гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам (далее - Фонд), а также условия участия хлебоприемных предприятий в системе гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам.
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      реестр зерновых расписок - документ учета зерновых расписок, который в обязательном порядке ведется на хлебоприемном предприятии и предоставляется Фонду;
      договор участия - договор, заключаемый между Фондом и хлебоприемным предприятием, на основе которого последний участвует в системе гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам;
      участник - хлебоприемное предприятие, имеющее лицензию на право осуществления деятельности по приемке, взвешиванию, сушке, очистке, хранению и отгрузке зерна, с которым Фондом заключен и действует договор участия;
      уполномоченный орган - Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан.

2. Порядок создания, функционирования и ликвидации Фонда

      3. Основной целью деятельности Фонда является обеспечение защиты интересов держателей зерновых расписок от неисполнения хлебоприемными предприятиями обязательств по выданным ими зерновым распискам.
      4. Фонд является некоммерческой организацией, создаваемой в форме акционерного общества.
      5. Фонд осуществляет свою деятельность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      6. Порядок формирования и компетенция органов управления Фонда определяются его учредительными документами.
      7. Размер собственного капитала Фонда должен быть не менее пяти процентов от общей суммы принятых условных обязательств Фонда перед держателями зерновых расписок, при этом составлять не менее одного миллиарда тенге.
      8. В целях первоочередного обеспечения требований держателей зерновых расписок при наступлении гарантийного случая не менее восьмидесяти процентов от размера собственного капитала Фонда размещается на постоянной основе в высоколиквидные финансовые активы (деньги, депозиты в банках второго уровня, государственные ценные бумаги и ценные бумаги, включенные в официальные списки организаторов торгов, функционирующих на территории Республики Казахстан).
      9. В срок не позднее трех месяцев со дня государственной регистрации Фонд представляет в уполномоченный орган документы, подтверждающие его государственную регистрацию в органах юстиции, учредительные документы, а также сведения о размере и структуре собственного капитала.
      10. В целях защиты прав и законных интересов держателей зерновых расписок от неисполнения хлебоприемными предприятиями обязательств по выданным ими зерновым распискам Фонд формирует компенсационный фонд (резерв) для осуществления гарантийных выплат.
      11. Фонд может быть ликвидирован по основаниям, предусмотренным законодательными актами Республики Казахстан.
      12. Нарушение Фондом требований к функционированию Фондов является основанием для предъявления уполномоченным органом требования о ликвидации Фонда в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

3. Условия участия хлебоприемных предприятий в системе
гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам

      13. Для вступления в систему гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам к хлебоприемным предприятиям предъявляются следующие требования:
      1) обладать гражданской правоспособностью для заключения договора участия;
      2) наличие лицензии на право осуществления деятельности по приемке, взвешиванию, сушке, очистке, хранению и отгрузке зерна и акта обследования хлебоприемного предприятия на предмет готовности к приему зерна нового урожая;
      3) отсутствие просроченной задолженности:
      перед держателями зерновых расписок и банками второго уровня;
      по уплате налогов и других обязательных платежей в бюджет и отчислений в накопительные пенсионные фонды более чем за три месяца, предшествующие дате подачи заявления в Фонд;
      4) не подлежать ликвидации, на его имущество не должен быть наложен арест, его имущество не должно быть предметом залога по обязательствам третьих лиц, его финансово-хозяйственная деятельность не должна быть приостановлена по основаниям, предусмотренным законодательством Республики Казахстан;
      5) отсутствие фактов привлечения судом к ответственности за неисполнение или ненадлежащее исполнение обязательств по выданным им зерновым распискам в течение двенадцати месяцев, предшествующих дате подачи заявления в Фонд.
      14. Хлебоприемное предприятие, желающее участвовать в системе гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам, подает письменное заявление в Фонд с приложением следующих документов, подтверждающих соответствие хлебоприемного предприятия требованиям, предусмотренным в пункте 13 настоящих Правил:
      нотариально засвидетельствованной копии свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) хлебоприемного предприятия;
      нотариально засвидетельствованной копии устава хлебоприемного предприятия;
      нотариально засвидетельствованной копии выписки из учредительного договора о составе учредителей или оригинала выписки с лицевого счета держателей ценных бумаг в системе реестров держателей ценных бумаг, выданной регистратором не ранее чем за один месяц до даты подачи заявления в фонд;
      нотариально засвидетельствованной копии статистической карточки хлебоприемного предприятия;
      нотариально засвидетельствованной копии лицензии на право осуществления деятельности по приемке, взвешиванию, сушке, очистке, хранению и отгрузке зерна;
      нотариально засвидетельствованной копии акта обследования хлебоприемного предприятия на предмет готовности к приему зерна нового урожая;
      справки органа регистрации прав на недвижимое имущество и сделок с ним, подтверждающей право собственности на зернохранилище (элеватор, хлебоприемный пункт) и отсутствие обременений на него по обязательствам третьих лиц, по установленной законодательством форме;
      оригинала или нотариально засвидетельствованной копии документов, составляющих финансовую отчетность за последний финансовый год, а также, при наличии, оригинала или нотариально засвидетельствованной копии промежуточной финансовой отчетности за последний отчетный период;
      нотариально засвидетельствованной копии аудиторского заключения, подтверждающего достоверность годовой финансовой отчетности хлебоприемного предприятия за прошедший финансовый год (в случае, если заявление подается в срок до 1 июня текущего года, может представляться нотариально засвидетельствованная копия аудиторского заключения за финансовый год, предшествующий последнему финансовому году);
      письма-уведомления хлебоприемного предприятия об отсутствии просроченной задолженности перед держателями зерновых расписок и фактов привлечения судом к ответственности за неисполнение или ненадлежащее исполнение обязательств по выданным им зерновым распискам в течение двенадцати месяцев, предшествующих дате подачи заявления, подписанного руководителем и главным бухгалтером и заверенного печатью хлебоприемного предприятия;
      оригинала справки банка об отсутствии просроченной задолженности хлебоприемного предприятия перед банком более чем за три месяца, предшествующих дате подачи заявления, за подписью первого руководителя или лица, имеющего право подписи, и главного бухгалтера с печатью банка (в случае, если хлебоприемное предприятие является клиентом нескольких банков второго уровня или филиалов, а также иностранного банка, данная справка представляется от каждого из таких банков);
      оригинала или нотариально засвидетельствованной копии справки установленной формы соответствующего налогового органа об отсутствии просроченной задолженности хлебоприемного предприятия по уплате налогов и других обязательных платежей в бюджет и отчислений в накопительные пенсионные фонды более чем за три месяца, предшествующие дате подачи заявления, за подписью первого руководителя или лица, имеющего право подписи, заверенной печатью данного налогового органа.
      15. Фонд в лице его уполномоченного органа, предусмотренного уставом Фонда, в течение тридцати календарных дней с момента поступления в Фонд заявления и документов хлебоприемного предприятия, предусмотренных пунктом 14 настоящих Правил, рассматривает заявление на предмет включения (не включения) в систему гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам.
      В указанный срок не включается период времени, предоставленный Фондом хлебоприемному предприятию для представления недостающих документов.
      16. При представлении хлебоприемным предприятием неполного пакета документов и непредставлении недостающих документов в срок предоставленный Фондом, Фонд в течение пяти рабочих дней со дня окончания срока представления недостающих документов, возвращает заявление и документы хлебоприемного предприятия без рассмотрения.
      17. В течение семи календарных дней со дня принятия Фондом решения о включении хлебоприемного предприятия в систему гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам Фонд и хлебоприемное предприятие заключают договор участия, и Фонд выдает хлебоприемному предприятию свидетельство участника системы гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам.
      При изменении наименований Фонда и/или участника ранее выданное свидетельство участника системы гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам подлежит замене в течение десяти календарных дней с момента изменения наименования Фонда и/или обращения участника с сообщением об изменении его наименования с предоставлением подтверждающих документов.
      18. Участник предоставляет Фонду данные реестра зерновых расписок которые подписываются уполномоченным лицом участника, заверяются оттиском печати участника и предоставляются Фонду ежемесячно на бумажном и/или электронном носителях.
      В случае предоставления реестра зерновых расписок на электронном носителе он подтверждается электронной цифровой подписью уполномоченного лица участника.
      Фонд и участник не менее одного раза в год производят сверку данных реестра зерновых расписок находящегося на хлебоприемном предприятии и данных реестра зерновых расписок находящегося в Фонде в целях мониторинга гарантируемых зерновых расписок.
      19. Участник вносит в Фонд ежегодные обязательные взносы участия в системе гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам в соответствии с договором участия.
      Ежегодные обязательные взносы по итогам финансового года направляются на формирование компенсационного фонда (резерва) для осуществления гарантийных выплат.
      20. Участник своевременно информирует Фонд об изменении своего наименования, а также на ежегодной основе по мере получения предоставляет Фонду следующие документы:
      копию акта обследования хлебоприемного предприятия на предмет готовности к приему зерна нового урожая;
      копию аудиторского отчета за прошедший финансовый год.
      21. Фонд обеспечивает размещение информации о перечне своих участников на корпоративном интернет-ресурсе Фонда.
      22. Участие в системе гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам прекращается:
      1) при наличии условий исключения участника из Фонда, предусмотренных в договоре участия;
      2) по решению суда;
      3) при ликвидации одной из сторон договора участия.
      В течение пяти рабочих дней со дня прекращения участия хлебоприемного предприятия в Фонде Фонд обеспечивает исключение его из перечня участников на корпоративном интернет-ресурсе Фонда.

Приложение 2      
к постановлению Правительства
Республики Казахстан  
от 17 мая 2010 года № 424

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 27 апреля 2004 года № 470

Правила
получения гарантий фонда (фондов) гарантирования исполнения
обязательств по зерновым распискам и погашения обязательств по
зерновым распискам фондом (фондами) гарантирования исполнения
обязательств по зерновым распискам

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила получения гарантий фонда (фондов) гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам и погашения обязательств по зерновым распискам фондом (фондами) гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 7-1) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 19 января 2001 года "О зерне" и определяют порядок получения гарантий фонда (фондов) гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам и погашения обязательств по зерновым распискам фондом (фондами) гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам (далее - Фонд).
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      таблица цен - документ, необходимый для определения размеров гарантийных выплат и содержащий установленную Фондом стоимость зерна на определенный период в соответствии с его рыночной стоимостью;
      гарантийный случай - факт утраты или ухудшения качества зерна хлебоприемным предприятием, установленный территориальным подразделением уполномоченного органа;
      дата наступления гарантийного случая - дата выдачи держателю зерновой расписки территориальным подразделением уполномоченного органа документа, подтверждающего факт невыполнения обязательств участником;
      договор участия - договор, заключаемый между Фондом и хлебоприемным предприятием, на основе которого последний участвует в системе гарантирования исполнения обязательств по зерновым распискам;
      участник - хлебоприемное предприятие, имеющее лицензию на право осуществления деятельностью по приемке, взвешиванию, сушке, очистке, хранению и отгрузке зерна, с которым Фондом заключен и действует договор участия;
      уполномоченный орган - Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан.

2. Порядок получения гарантий Фонда
и погашения обязательств Фондом

      3. Фонд гарантирует исполнение обязательств по зерновой расписке, выданной участником в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.
      4. При наступлении гарантийного случая Фонд производит погашение обязательств участника деньгами в размере не менее восьмидесяти процентов от рыночной стоимости утраченного или ухудшенного по качеству зерна, сложившейся на момент возмещения.
      5. При наступлении гарантийного случая держатель зерновой расписки либо залогового свидетельства зерновой расписки в течение тридцати календарных дней с даты наступления гарантийного случая обращается в Фонд для получения гарантийной выплаты.
      6. Для получения гарантийной выплаты в Фонд представляются:
      1) заявление держателя зерновой расписки на осуществление гарантийной выплаты, в произвольной форме;
      2) документ (справка, копия акта) территориального подразделения уполномоченного органа, подтверждающий факт утраты или ухудшения качества зерна;
      3) нотариально заверенная копия зерновой расписки или нотариально заверенная копия залогового свидетельства (при обращении держателя залогового свидетельства зерновой расписки);
      4) копия договора хранения;
      5) в случае обращения держателя залогового свидетельства зерновой расписки - копия договоров займа, залога и документы, подтверждающие неисполнение обязательств, обеспеченных зерновой распиской, гарантированной Фондом;
      6) если держатель зерновой расписки является физическим лицом - копия документа, удостоверяющего его личность, если юридическим лицом - копии учредительных и регистрационных документов;
      7) доверенность на право обращения в Фонд за получением гарантийной выплаты (при обращении не самого держателя зерновой расписки физического лица или не первого руководителя юридического лица).
      В случае принятия решения об удовлетворении требования представляются оригиналы документов, указанных в подпунктах 3)-5) настоящего пункта.
      7. Фонд рассматривает требование держателя зерновой расписки и выносит решение об его удовлетворении либо об отказе.
      К рассмотрению требований привлекается участник, допустивший наступление гарантийного случая.
      8. Общий срок рассмотрения требования держателя зерновой расписки не может превышать тридцати календарных дней. В указанный срок не включается период приостановления рассмотрения требования, в порядке, предусмотренном пунктом 11 настоящих Правил.
      9. При рассмотрении требования Фонд может обратиться за информацией в государственные органы и/или соответствующие компетентные органы (организации), а также может привлечь к участию специалистов.
      10. Фонд отказывает в удовлетворении требования об осуществлении гарантийной выплаты в случаях:
      1) ненаступления гарантийного случая;
      2) если в течение срока рассмотрения требования участник добровольно выполнил свои обязательства по зерновой расписке (залоговому или складскому свидетельствам);
      3) истечения установленных настоящими Правилами сроков обращения в Фонд;
      4) в случаях, когда участник освобожден от ответственности в силу заключенного договора хранения (включая действие непреодолимой силы, грубой неосторожности и вины держателя зерновой расписки);
      5) наличия вступившего в законную силу решения (приговора) суда которым зерновая расписка признана недействительной и/или участник освобожден от исполнения обязательств по зерновой расписке;
      6) отсутствия данных о зерновой расписке в реестре зерновых расписок, предоставленном участником;
      7) при обращении держателя зерновой расписки, выданной хлебоприемным предприятием, не являющимся участником данного Фонда.
      11. Фонд приостанавливает рассмотрение требований держателей зерновых расписок в следующих случаях:
      1) рассмотрения в судебном порядке любого спора по зерновой расписке;
      2) рассмотрения правоохранительными (судебными) органами действий должностных лиц участника и/или держателя зерновой расписки по фактам недобросовестных действий сторон (включая вопросы подделки зерновой расписки, хищений, умышленных неправомерных действий держателей зерновых расписок и участников, направленных на возникновение гарантийного случая либо способствующие его наступлению, в том числе посредством сговора, представления несоответствующей действительности информации) - до вынесения и/или вступления в законную силу соответствующих решений компетентных правоохранительных и/или судебных органов;
      3) при обращении Фонда за необходимой информацией и/или получения заключения специалиста, привлеченного к рассмотрению требования держателя зерновой расписки до получения соответствующих ответов и/или заключения.
      12. Удовлетворение требований держателей зерновых расписок участника, на котором введено временное управление, производится Фондом в первоочередном порядке.
      При этом Фонд при рассмотрении требований держателей зерновых расписок такого участника должен истребовать у временной администрации необходимую информацию в целях осуществления гарантийных выплат.
      13. В случае принятия решения Фондом об удовлетворении требования держателя зерновой расписки Фонд производит держателю зерновой расписки гарантийную выплату в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения путем перечисления денежных средств на его банковский счет.
      14. Держателю зерновой расписки возмещается причитающаяся часть стоимости зерна, которое не было выдано участником против предъявления зерновой расписки (залогового свидетельства), рассчитанная в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил.
      15. Фонд утверждает таблицу цен на зерно, по которой производятся гарантийные выплаты с применением рыночных цен на зерно по состоянию на первое число текущего месяца, в котором принимается соответствующее решение.
      16. Гарантийная выплата определяется как произведение трех показателей:
      1) объем невыданного участником зерна;
      2) стоимость одной тонны зерна по таблице цен, по качественным показателям аналогичного качеству зерна, указанному в зерновой расписке (залоговом или складском свидетельствах);
      3) коэффициент выплаты, который устанавливается фондом в размере не менее ноль целых восемь десятых.
      17. В случаях, когда имеется задолженность держателя зерновой расписки перед участником по приемке, взвешиванию, сушке, очистке, хранению и отгрузке зерна, из гарантийной выплаты вычитается сумма задолженности перед участником за оказанные услуги.
      18. К Фонду, осуществившему погашение обязательств участника перед держателем зерновой расписки, переходит в пределах уплаченной им суммы право требования, которое держатель зерновой расписки имеет к данному участнику, посредством совершения на зерновой расписке передаточной надписи в пользу Фонда. При погашении Фондом задолженности не в полном объеме держатель зерновой расписки передает права по зерновой расписке на соответствующий погашенный объем путем деления объема зерна на несколько зерновых расписок и передачи соответствующего объема зерна по зерновой расписке.