Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығын іске асыру жөніндегі шаралар туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 23 сәуірдегі № 438 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 25 сәуірдегі № 403 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 25.04.2014 № 403 қаулысымен.

      «Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығын (бұдан әрі - Жарлық) іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізу ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 14 маусымдағы № 573 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2010 ж., № 38, 333-құжат) мынадай өзгеріс енгізілсін:
      жоғарыда аталған қаулымен бекітілген Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізу ережесі осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Жарлықта айқындалған мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізуге уәкілетті мемлекеттік органдар (келісім бойынша) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесімен келісім бойынша бір ай мерзімде тиісті қорытындылар дайындауды қамтитын тиісті бағыттар бойынша бағалау жүргізу әдістемесін әзірлесін және бекітсін. V11007044
      3. Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігі Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесімен келісім бойынша бір ай мерзімде жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалау нәтижелері туралы қортындының және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағлау нәтижелері туралы Өңірлік сараптау комиссиясының сараптама қорытындысының форматтарын әзірлесін және бекітсін.
      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
       Премьер-Министрі                          К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2011 жылғы 23 сәуірдегі
№ 438 қаулысына  
ҚОСЫМША     

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2010 жылғы 14 маусымдағы
№ 573 қаулысымен 
БЕКІТІЛГЕН    

Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың)
жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен
қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне
бағалау жүргізу ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізу ережесі (бұдан әрі - Ереже) «Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі туралы» (бұдан әрі - Жүйе) Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығына сәйкес әзірленді.
      2. Ереже облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдар (бұдан әрі - атқарушы органдар) қызметінің тиімділігіне жыл сайынғы бағалаудың негізгі ережелерін, қағидаттарын, бағыттарын белгілейді, органдар жүйесі мен жүргізу, нәтижелерін айқындау және оларға шағымдану тәртібін айқындайды.
      3. Атқарушы орган қызметінің тиімділігін бағалаудың (бұдан әрі - тиімділікті бағалау) мақсаты оған жүктелген міндеттер мен функциялардың іске асырылу тиімділігін айқындау болып табылады.
      4. Тиімдікті бағалау үшін ақпарат көздері:
      1) атқарушы органдардың есепті кезеңде жүргізілген жұмыс туралы есептері;
      2) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты және бағалауға уәкілетті атқарушы органдар жүргізген тексеру нәтижелері;
      3) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің, оның орынбасарларының және облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдігінің актілері мен тапсырмаларының орындалуын облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімі аппаратының бақылау нәтижелері;
      4) атқарушы органдардың бақылау актілері;
      5) ресми статистикалық деректер;
      6) тәуелсіз сарапшылардың қорытындылары;
      7) тиімділікті бағалаудың белгілі бір бағыты бойынша әлеуметтанушылық зерттеулердің нәтижелері;
      8) тиімділікті жалпы бағалауды дайындау кезіндегі үкіметтік емес ұйымдардың (қоғамдық бірлестіктердің) ақпараты болып табылады.
      5. Тиімділікті бағалау осы Ереженің 10-тармағында айқындалған бағалау жүргізуге уәкілетті атқарушы органдар (бұдан әрі - бағалауға уәкілетті атқарушы органдар) жүргізеді.
      6. Тиімділікті бағалау жыл сайын кестеге сәйкес есепті (күнтізбелік) жылдық қорытындылары бойынша және осы Ереженің 46, 49, 51, 53-тармақтарында көрсетілген мерзімдерді міндетті түрде сақтай отырып, жүзеге асырылады.
      7. Тиімділікке бағалау жүргізу кестесі:
      1) бағаланатын атқарушы органдардың тиісті бағыттар бойынша бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдарға есепті жылдың қорытындылары бойынша есептік ақпарат;
      2) бағалауға уәкілетті атқарушы органдардың облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органына бағалаудың нәтижелері туралы қорытындылар;
      3) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органының Өңірлік сараптау комиссиясына бағыттар бойынша жалпы бағалау нәтижелері туралы қорытындылар;
      4) Өңірлік сараптау комиссиясының облыстың, республикалық маңызы бар қала, астананың әкіміне бағалау нәтижелерін;
      5) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға бағалау нәтижелері бойынша ақпарат ұсыну мерзімдерін қамтиды.
      8. Тиімділікке бағалау жүргізу кестесін облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы әзірлейді және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімі бекітеді.

2. Тиімділікті бағалау қағидаттары

      9. Тиімділікті бағалау қағидаттары:
      1) заңдылық қағидаты - тиімділікке бағалауды қатаң түрде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүргізу;
      2) объективтілік қағидаты - тәуелсіз бағалауды жан-жақты және толық жүргізу, мүдделер қақтығысын болдырмау;
      3) дәйектілік қағидаты - тиімділікті бағалаудың нәтижелерін тиісті құжаттармен растау;
      4) ашықтық қағидаты - ақпараттың шығу көздерін тексеру мүмкіндігі;
      5) жариялылық қағидаты - құпиялылық режимін және қызметтік немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны қорғауды қамтамасыз етуді ескере отырып, тиімділікті бағалаудың нәтижелерін бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау болып табылады.

3. Бағалау жүргізуге уәкілетті атқарушы органдар

      10. Бағалау жүргізуге уәкілетті атқарушы органдар:
      1) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты;
      2) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы;
      3) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органы болып табылады.
      11. Тиімділікті бағалауды жалпы әдіснамалық жетекшілік етуді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган жүзеге асырады.
      12. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы осы Ереженің 15-тармағында көрсетілген бағыттарға сәйкес бағалауға уәкілетті атқарушы органдар беретін қорытындылар негізінде бағаланатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалауды (бұдан әрі - жалпы  бағалау) жүзеге асырады.
      13. Бағыттар бойынша тиімділікті жалпы бағалау нәтижелері туралы сараптау қорытындысын қалыптастыру мақсатында облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің шешімімен облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімі аппаратының лауазымды адамдары арасынан Өңірлік сараптау комиссиясы құрылады, сондай-ақ Өңірлік сараптау комиссиясының жұмыс органы айқындалады.
      14. Өңірлік сараптау комиссиясы өз қызметінде облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің шешімімен бекітілетін Ережені басшылыққа алады.

4. Тиімділікті бағалау бағыттары

      15. Тиімділікті бағалау бағаланатын атқарушы органдар қызметінің мынадай бағыттары бойынша жүзеге асырылады:
      1) қадағаланатын салада/аяда/өңірде стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру;
      2) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің, оның орынбасарларының және облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын орындау;
      3) бюджет қаражатын басқару;
      4) мемлекеттік қызметтер көрсету;
      5) персоналды басқару;
      6) ақпараттық технологияларды қолдану.
      16. Осы Ереженің 15-тармағында көрсетілген қызметтің әрбір бағыты бойынша Жүйенің 10-тармағында айқындалған тиімділікті бағалауға уәкілетті орталық мемлекеттік органдар атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау өлшемдері мен көрсеткіштері айқындалатын Қазақстан Республикасының Премьер-Министрінің Кеңсесімен келісілген тиісті әдістемелерді әзірлейді және бекітеді.
      17. Мынадай ережелер тиімділік өлшемдері мен көрсеткіштеріне қойылатын міндетті талаптар болып табылады:
      1) өлшемдер мен көрсеткіштер ресми статистикалық деректерге, атқарушы органдардың деректері мен тексерілуге жататын басқа да ақпаратқа негізделуі тиіс;
      2) шығыс ақпаратты жинау және өңдеу тәсілі алынған деректердің дәлдігін тексеру мүмкіндігіне жол беруі тиіс;
      3) көрсеткішті айқындау оны бағалайтын да, сондай-ақ бағаланатын атқарушы органның да, бір мәнді түсінуін қамтамасыз етуі тиіс;
      4) қажетті деректерді алу мүмкіндігінше аз уақыт пен ресурстар шығындарымен жүргізілуі тиіс;
      5) өлшемдер мен көрсеткіштерді деректерді үздіксіз жинақтау қажеттілігін және жеке кезеңдер үшін олардың салыстырмалығын қамтамасыз ету қажеттілігін ескере отырып айқындаған жөн;
      6) өлшемдер мен көрсеткіштер мемлекеттік органның барлық қызметін қамтуы және барлық мемлекеттік функциялардың сапалы орындалуына бағытталуы тиіс.
      18. Тиімділіктің өлшемдері мен көрсеткіштері ретінде халықаралық практикада қолданылатын өлшемдер мен көрсеткіштер пайдаланылуы мүмкін.
      19. Өлшемдер мен көрсеткіштер нақты атқарушы органның тікелей қызметін көрсетуі тиіс.

4.1. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау

      20. Осы бағыт бойынша бағалау қадағаланатын саланы/аяны/өңірді дамытудағы атқарушы органдар шараларының тиімділігін айқындау мақсатында жүзеге асырылады.
      21. Атқарушы органдар қадағалайтын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалауды облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы жүзеге асырады.
      22. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы қызметінің қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалауды облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты жүзеге асырады.
      23. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемені әзірлеу мен бекітуді және әдіснамалық сүйемелдеуді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган жүзеге асырады.

4.2. Облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің, оның орынбасарларының және облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын орындау сапасын бағалау

      24. Осы бағыт бойынша бағалау облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің оның орынбасарларының және облыс, республикалық  маңызы бар қаланың, астананың әкімдігінің актілері мен тапсырмаларының сапасын, толықтығы мен орындалу уақтылығын айқындау мақсатында жүзеге асырылады.
      25. Облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің, оның орынбасарларының және облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын орындау сапасын бағалауды облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты жүзеге  асырады.
      26. Облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің, облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдігінің актілері мен  тапсырмаларын орындау сапасын бағалау әдістемесін әзірлеу мен бекітуді және әдіснамалық сүйемелдеуді Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі жүзеге асырады.

4.3. Бюджет қаражатын басқару тиімділігін бағалау

      27. Осы бағыт бойынша бағалау бюджет қаражатын пайдаланудың нәтижелілігі мен тиімділігін қамтамасыз ету шараларының тиімділігін айқындау мақсатында жүзеге асырылады.
      28. Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың, сондай-ақ ауданның (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджет қаражатын басқару тиімділігі бойынша  қызметін бағалауды облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органы жүзеге асырады.
      29. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органын осы бағыт бойынша облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты бағалайды.
      30. Бюджет қаражатын басқару тиімділігін бағалау әдістемесін әзірлеу мен бекітуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган жүзеге асырады.

4.4. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау

      31. Осы бағыт бойынша бағалау жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы, соның ішінде электрондық форматта мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету шараларының тиімділігін айқындау мақсатында жүзеге асырылады.
      32. Осы бағыт бойынша тиімділікті бағалауды облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты жүзеге асырады.
      33. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау әдістемесін әзірлеу мен бекітуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органмен бірлесіп жүзеге асырады.
      34. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүзеге асыру мақсатында қосымша әлеуметтік зерттеулер жүргізілуі мүмкін.

4.5. Персоналды басқару тиімділігін бағалау

      35. Осы бағыт бойынша бағалау атқарушы мемлекеттік органда персоналды басқару шараларының тиімділігін айқындау мақсатында жүргізіледі.
      36. Осы бағыт бойынша тиімділікті бағалауды облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты жүзеге асырады.
      37. Персоналды басқаруды бағалау әдістемесін әзірлеу мен бекітуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.

4.6. Ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігін бағалау

      38. Осы бағыт бойынша бағалау үдерістерді оңтайландыру және атқарушы органдар қызметінің ашықтығын арттыру үшін атқарушы органның  ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігін айқындау мақсатында жүргізіледі.
      39. Осы бағыт бойынша тиімділікті бағалауды облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің аппараты жүзеге асырады.
      40. Ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігін бағалау әдістемесін әзірлеу мен бекітуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады.

5. Бағаланатын атқарушы органдардың тиімділігіне бағалау жүргізу тәртібі

      41. Атқарушы органдар жыл сайын бағалауға уәкілетті атқарушы органдарға бағалау жүргізу кестесіне сәйкес өткен жылдың қорытындылары бойынша есептік ақпарат тапсырады.
      42. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар бағаланатын атқарушы органдардың есептік ақпаратындағы деректерді қайта тексеру бойынша ұйымдастыру шараларының кешенін қабылдауға міндетті.
      43. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар тиімділікке бағалау жүргізу кезінде есепті кезеңдегі басқа да бақылау органдарының тексеру нәтижелерін есепке алады.
      44. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар бағаланатын және басқа да атқарушы органдардан бағалаудың тиісті бағыты бойынша  қажетті ақпарат пен құжаттаманы құпиялық режимін, қызметтік немесе басқа да заңмен қорғалатын құпияларды сақтай отырып, өздері белгілеген мерзімде сұратуға және алуға құқылы.
      45. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар бағалау үдерісінде алынған мәліметтердің сақталуына және құпиялылығына жауап береді.
      46. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар ағымдағы жылдың 1 маусымынан кешіктірмей облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органына тиісті бағыттар бойынша қорытындылар ұсынады.
      47. Қызмет бағыттары бойынша тиімділікті бағалау нәтижелері туралы қорытындылар бағалау туралы қорытынды есептен, бағаланатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігін арттыру бойынша тұжырымдар  мен ұсыныстардан тұруы тиіс.
      48. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік  жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалауды қалыптастыру кезінде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган белгілеген тәртіппен коммерциялық емес негізде үкіметтік емес ұйымдарды (қоғамдық бірлестіктерді) және тәуелсіз сарапшыларды тартуға құқылы.
      49. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы ағымдағы жылдың 1 шілдесінен кешіктірмей бағыттар бойынша тиімділікті жалпы бағалау нәтижелерін бағаланатын атқарушы органдарды бір мезгілде хабардар ете  отырып, Өңірлік сараптау комиссиясына енгізеді.
      50. Атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалау нәтижелері туралы қорытындының және атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелері туралы Өңірлік сараптау комиссиясының сараптама қорытындысының форматтарын Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесімен келісім бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайды.
      51. Өңірлік сараптау комиссиясы облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органының жалпы бағалау нәтижелері туралы қорытындылары негізінде атқарушы орган қызметінің тиімділігін бағалаудың нәтижелерін ағымдағы  жылдың 15 тамызынан кешіктірмей облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкіміне енгізеді.
      52. Өңірлік сараптау комиссиясының жұмыс органы бағалау нәтижелерін атқарушы орган қызметінің тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстарымен бірге атқарушы органдардың басшыларына тиісті шаралар қолдануы үшін жібереді.
      53. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімі ағымдағы жылдың 1 қыркүйегінен кешіктірмей мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға тиімділікке бағалау жүргізгені туралы есептік ақпаратты береді. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган ағымдағы жылдың 15 қыркүйегінен кешіктірмей облыстар, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдерінің есептері негізінде Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі мен Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне қорытылған ақпаратты жібереді.
      54. Тиімділікті бағалаудың қорытындылары бойынша нәтижелерді облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы бұқаралық ақпарат құралдарында құпиялылық режимін, қызметтік және заңмен қорғалатын өзге де құпияны қамтамасыз етуді ескере отырып жариялайды.

6. Нәтижелерге шағымдану тәртібі

      55. Атқарушы орган тиімділікті бағалау нәтижелерін алған сәттен бастап бағалау нәтижелерімен келіспеген жағдайда бес жұмыс күні ішінде Өңірлік сараптау комиссиясының жұмыс органына растау  құжаттарымен бірге наразылығын жіберуге құқылы.
      56. Өңірлік сараптау комиссиясының жұмыс органы растау құжаттарымен бірге наразылықтарды алған жағдайда бес жұмыс күні ішінде бағалауға уәкілетті атқарушы органдарға қайта тексеруге жібереді.
      57. Наразылықты растау құжаттарынсыз алған жағдайда Өңірлік сараптау комиссиясының жұмыс органы оларды ақпарат ретінде бағалауға уәкілетті атқарушы органға жібереді. Атқарушы органға қайта тексерудің орынсыз екендігі туралы жауап жіберіледі.
      58. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдарда нәтижелерді қайта тексеру үшін бағалаудың объективтілігі мен ашықтығын қамтамасыз ету мақсатында құрамына атқарушы органды бағалауға қатысқан қызметкерлер кіруге болмайтын арнайы комиссиялар қалыптастырылады.
      59. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар күнтізбелік отыз күн ішінде қайта тексеру нәтижелері бойынша наразылықтарды қабылдау немесе қабылдамау туралы негізделген қорытындыларды Өңірлік сараптау комиссиясының жұмыс органына және атқарушы органдарға жібереді.
      60. Бағалауға уәкілетті атқарушы орган наразылықтарды қабылдаған жағдайда тиімділікті бағалау нәтижелері туралы қорытындыларға тиісті түзетулер енгізеді.
      61. Өңірлік сараптау комиссиясының жұмыс органы егер бағалау үрдісінде бағалаудың түпкі нәтижесіне әсер еткен бұзушылықтар анықталған жағдайда уәкілетті атқарушы органдардың мамандарын тарта отырып, қайта тексеру жүргізуге дербес бастамашылық етуге құқылы.

7. Бағалауға қатысушылардың жауапкершілігі

      62. Осы Ереже қағидаларының уақтылы және сапалы орындалуына атқарушы органдардың бірінші басшылары дербес жауапты болады.
      63. Тиімділікті бағалауға жататын атқарушы органдардың бірінші басшылары тиімділікке бағалау жүргізу үшін есепті кезеңге ақпараттың дұрыстығына, толықтығына және уақтылы берілуіне дербес жауапты болады.
      64. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі, бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдарының, сондай-ақ облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімі аппаратының тиімділікке бағалау жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшелерінің бірінші басшылары тиімділікті бағалау нәтижелерінің бекітілген әдістемелерге сәйкес келуіне дербес жауапты болады.
      65. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар бағалау жүргізу үдерісінде алынған мәліметтерді жария еткені үшін атқарушы органдардың бірінші басшылары дербес жауапты болады.
      66. Осы Ереженің бұзылуы айқындалған жағдайда Өңірлік сараптау комиссиясының жұмыс органы тиісті лауазымды адамдардың жауапкершілігі туралы ұсыныс енгізу құқылы.

8. Өтпелі ереже

8.1. 2011 жылы тиімділікке бағалау жүргізудің және нәтижелері туралы қорытындыларды ұсыну мерзімі

      67. Бағалауға уәкілетті атқарушы органдар ағымдағы жылдың 15 тамызынан кешіктірмей облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органына тиісті бағыттар бойынша қорытындылар ұсынады.
      68. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы ағымдағы жылдың 10 қыркүйегінен кешіктірмей бағыттар бойынша тиімділікті жалпы бағалау нәтижелерін бағаланатын атқарушы органдарды бір мезгілде хабардар ете  отырып, Өңірлік сараптау комиссиясына енгізеді.
      69. Өңірлік сараптау комиссиясы облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органының жалпы бағалау нәтижелері туралы қорытындылары негізінде атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалаудың нәтижелерін ағымдағы жылдың 10 қарашасынан кешіктірмей облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкіміне енгізеді.
      70. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімі ағымдағы жылдың 20 қарашасынан кешіктірмей мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға тиімділікке бағалау жүргізгені туралы есептік ақпаратты береді. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган ағымдағы жылдың 1 желтоқсанынан кешіктірмей облыстар, республикалық маңызы бар қала, астана әкімдерінің есептері негізінде Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі мен Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне қорытылған ақпаратты жібереді.

О мерах по реализации Указа Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954

Постановление Правительства Республики Казахстан от 23 апреля 2011 года № 438. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 апреля 2014 года № 403

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 25.04.2014 № 403.

      В целях реализации Указа Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954 "О Системе ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы" (далее - Указ) Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 14 июня 2010 года № 573 "Об утверждении Правил проведения оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органов районов (городов областного значения)" (САПП Республики Казахстан, 2010 г., № 38, ст. 333) следующее изменение:
      Правила проведения оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органов районов (городов областного значения), утвержденные вышеназванным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Государственным органам (по согласованию), уполномоченным на проведение оценки эффективности деятельности государственных органов, определенных Указом, в месячный срок разработать и утвердить по согласованию с Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан методики проведения оценки по соответствующим направлениям, включающие подготовку соответствующих заключений.V11007044
      3. Министерству экономического развития и торговли Республики Казахстан в месячный срок по согласованию с Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан разработать и утвердить форматы заключения о результатах общей оценки эффективности деятельности местных исполнительных органов и экспертного заключения Региональной экспертной комиссии о результатах оценки эффективности деятельности местных исполнительных органов.
      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Приложение       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан    
от 23 апреля 2011 года № 438

Утверждены       
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 14 июня 2010 года № 573

Правила
проведения оценки эффективности деятельности исполнительных
органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города
республиканского значения, столицы, местных исполнительных
органов районов (городов областного значения)

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органов районов (городов областного значения) (далее - Правила) разработаны в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954 "О Системе ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы" (далее - Система).
      2. Правила устанавливают основные положения, принципы, направления, определяют систему органов и порядок проведения, определения результатов ежегодной оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органов районов (городов областного значения) (далее - исполнительные органа) и их обжалования.
      3. Целью оценки эффективности деятельности исполнительного органа (далее - оценка эффективности) является определение эффективности реализации возложенных на него задач и функций.
      4. Источниками информации для оценки эффективности являются:
      1) отчеты исполнительных органов о проведенной работе за отчетный период;
      2) результаты проверок, проведенных аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы и уполномоченных на оценку исполнительных органов;
      3) результаты контроля аппарата акима области, города республиканского значения, столицы, исполнения актов и поручений акима области, города республиканского значения, столицы, его заместителей и акимата области, города республиканского значения, столицы;
      4) акты контроля исполнительных органов;
      5) официальные статистические данные;
      6) заключения независимых экспертов;
      7) результаты социологических исследований по определенному направлению оценки эффективности;
      8) информация неправительственных организаций (общественных объединений) при подготовке общей оценки эффективности.
      5. Оценка эффективности проводится уполномоченными на проведение оценки исполнительными органами (далее - уполномоченные на оценку исполнительные органы), определенными пунктом 10 настоящих Правил.
      6. Оценка эффективности осуществляется ежегодно по итогам отчетного (календарного) года согласно графику и с обязательным соблюдением сроков, обозначенных в пунктах 46, 49, 51, 53 настоящих Правил.
      7. График проведения оценки эффективности включает сроки представления:
      1) оцениваемыми исполнительными органами отчетной информации по итогам отчетного года в уполномоченные на оценку исполнительные органы по соответствующим направлениям;
      2) уполномоченными на оценку исполнительными органами заключений о результатах оценки в уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы;
      3) уполномоченным органом по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы заключений о результатах общей оценки по направлениям в Региональную экспертную комиссию;
      4) Региональной экспертной комиссией результатов оценки акиму области, города республиканского значения, столицы;
      5) акимом области, города республиканского значения, столицы информации по результатам оценки в центральный уполномоченный орган по государственному планированию.
      8. График проведения оценки эффективности разрабатывается уполномоченным органом по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы и утверждается акиматом области, города республиканского значения, столицы.

2. Принципы оценки эффективности

      9. Принципами оценки эффективности являются:
      1) принцип законности - проведение оценки эффективности строго в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      2) принцип объективности - всестороннее и полное проведение независимой оценки, исключение конфликта интересов;
      3) принцип достоверности - подтверждение результатов оценки эффективности соответствующими документами;
      4) принцип прозрачности - возможность проверить происхождение источников информации;
      5) принцип гласности - публикация результатов оценки эффективности в средствах массовой информации с учетом обеспечения режима секретности и защиты служебной или иной охраняемой законом тайны.

3. Исполнительные органы, уполномоченные на проведение оценки

      10. Уполномоченными на оценку исполнительными органами, являются:
      1) аппарат акима области, города республиканского значения, столицы;
      2) уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы;
      3) уполномоченный орган по исполнению бюджета области, города республиканского значения, столицы.
      11. Общая методологическая координация оценки эффективности осуществляется центральным уполномоченным органом по государственному планированию.
      12. Уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы осуществляет общую оценку эффективности деятельности оцениваемых исполнительных органов (далее - общая оценка) на основе заключений, представляемых уполномоченными на оценку исполнительными органами, согласно указанным в пункте 15 настоящих Правил направлениям.
      13. В целях формирования экспертного заключения о результатах общей оценки эффективности по направлениям решением акима области, города республиканского значения, столицы создается Региональная экспертная комиссия из числа должностных лиц аппарата акима области, города республиканского значения, столицы, также определяется рабочим  орган Региональной экспертной комиссии.
      14. Региональная экспертная комиссия в своей деятельности руководствуется Положением, утверждаемым решением акима области, города республиканского значения, столицы.

4. Направления оценки эффективности

      15. Оценка эффективности осуществляется по следующим направлениям деятельности оцениваемых исполнительных органов:
      1) достижение и реализация стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе;
      2) исполнение актов и поручений акима области, города республиканского значения, столицы, его заместителей и акимата области, города республиканского значения, столицы;
      3) управление бюджетными средствами;
      4) оказание государственных услуг;
      5) управление персоналом;
      6) применение информационных технологий.
      16. По каждому направлению деятельности, указанному в пункте 15 настоящих Правил, центральными государственными органами, уполномоченными на проведение оценки эффективности определенными пунктом 10 Системы, разрабатываются и утверждаются согласованные с Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан соответствующие методики, в которых определяются критерии и показатели оценки эффективности деятельности исполнительных органов.
      17. Обязательными требованиями к критериям и показателям эффективности являются следующие положения:
      1) критерии и показатели должны быть основаны на официальных статистических данных, данных исполнительных органов и другой подлежащей проверке информации;
      2) способ сбора и обработки исходной информации должен допускать возможность проверки корректности полученных данных;
      3) определение показателя должно обеспечивать однозначность его интерпретации как оценивающим, так и оцениваемым исполнительным органом;
      4) получение необходимых данных должно производиться с минимально возможными затратами времени и ресурсов;
      5) критерии и показатели следует определять, исходя из необходимости непрерывного накопления данных и обеспечения их сопоставимости за отдельные периоды;
      6) критерии и показатели должны охватывать всю деятельность исполнительного органа и ориентировать на качественное исполнение всех государственных функций.
      18. В качестве критериев и показателей эффективности могут использоваться применяемые в международной практике критерии и показатели.
      19. Критерии и показатели должны отражать непосредственно деятельность конкретного исполнительного органа.

4.1. Оценка эффективности достижения и реализации
стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе

      20. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер исполнительных органов в развитии курируемых отрасли/сферы/региона.
      21. Оценка эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе исполнительных органов осуществляется уполномоченным органом по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы.
      22. Оценка эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемой отрасли/сфере/регионе деятельности уполномоченного органа по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы осуществляется аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы.
      23. Разработка и утверждение методики по оценке эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе и ее методологическое сопровождение осуществляются центральным уполномоченным органом по государственному планированию.

4.2. Оценка качества исполнения актов и поручений акима
области, города республиканского значения, столицы, его
заместителей и акимата области, города республиканского
значения, столицы

      24. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения качества, полноты и своевременности исполнения актов и поручений акима области, города республиканского значения, столицы, его заместителей и акимата области, города республиканского значения, столицы.
      25. Оценка качества исполнения актов и поручений акима области, города республиканского значения, столицы, его заместителей и акимата области, города республиканского значения, столицы исполнительными органами осуществляется аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы.
      26. Разработка и утверждение методики оценки качества исполнения актов и поручений акима области, города республиканского значения, столицы его заместителей и акимата области, города республиканского значения, столицы и ее методологическое сопровождение осуществляются Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.

4.3 Оценка эффективности управления бюджетными средствами

      27. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер по обеспечению результативности и эффективности использования бюджетных средств.
      28. Оценка эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, а также местных исполнительных органов района (городов областного значения) по управлению бюджетными средствами осуществляется уполномоченным органом по исполнению бюджета области, город республиканского значения, столицы.
      29. Уполномоченный орган по исполнению бюджета области, город республиканского значения, столицы оценивается по данному направлению аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы.
      30. Разработка и утверждение методики оценки эффективности управления бюджетными средствами и ее методологическое сопровождение осуществляются центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета.

4.4 Оценка качества оказания государственных услуг

      31. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер по обеспечению физических и юридических лиц доступными и качественными государственными услугами, в том числе в электронном формате.
      32. Оценка эффективности по данному направлению осуществляется аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы.
      33. Разработка и утверждение методики оценки качества оказания государственных услуг и ее методологическое сопровождение осуществляются уполномоченным органом по делам государственной службы совместно с уполномоченным органом в сфере информатизации.
      34. В целях осуществления оценки качества оказания государственных услуг дополнительно могут проводиться социологические исследования.

4.5 Оценка эффективности управления персоналом

      35. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности мер по управлению персоналом в исполнительном органе.
      36. Оценка эффективности по данному направлению осуществляется аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы.
      37. Разработка и утверждение методики оценки эффективности управления персоналом и ее методологическое сопровождение осуществляются уполномоченным органом по делам государственной службы.

4.6. Оценка эффективности применения информационных технологий

      38. Оценка по данному направлению осуществляется в целях определения эффективности использования информационных технологий исполнительным органом для оптимизации процессов и повышения прозрачности деятельности исполнительного органа.
      39. Оценка эффективности по данному направлению осуществляется аппаратом акима области, города республиканского значения, столицы.
      40. Разработка и утверждение методики оценки эффективности применения информационных технологий и ее методологическое сопровождение осуществляются уполномоченным органом в сфере информатизации.

5. Порядок проведения оценки эффективности
оцениваемых исполнительных органов

      41. Исполнительные органы ежегодно представляют в уполномоченные на оценку исполнительные органы отчетную информацию по итогам предыдущего года согласно графику проведения оценки.
      42. Уполномоченные на оценку исполнительные органы обязаны принять комплекс организационных мер по перепроверке данных, содержащихся в отчетной информации оцениваемых исполнительных органов.
      43. При проведении оценки эффективности уполномоченными на оценку исполнительными органами учитываются результаты проверок других контрольных органов за отчетный период.
      44. Уполномоченные на оценку исполнительные органы вправе запрашивать и получать в установленные ими сроки от оцениваемых и других исполнительных органов необходимую информацию и документацию по соответствующим направлениям оценки с учетом соблюдения режима секретности, служебной или иной охраняемой законом тайны.
      45. Уполномоченные на оценку исполнительные органы отвечают за сохранность и конфиденциальность сведений, полученных в процессе оценки.
      46. Уполномоченные на оценку исполнительные органы не позднее 1 июня текущего года представляют заключения по соответствующим направлениям в уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы.
      47. Заключения о результатах оценки эффективности по направлениям деятельности должны содержать итоговый отчет об оценке, выводы и предложения по повышению эффективности деятельности оцениваемых исполнительных органов.
      48. Уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы при формировании общей оценки эффективности деятельности исполнительных органов вправе привлекать на некоммерческой основе неправительственные организации (общественные объединения) и независимых экспертов в порядке, определяемом центральным уполномоченным органом по государственному планированию.
      49. Уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы в срок не позднее 1 июля текущего года вносит в Региональную экспертную комиссию с одновременным информированием оцениваемых исполнительных органов результаты общей оценки эффективности по направлениям.
      50. Форматы заключения о результатах общей оценки эффективности деятельности исполнительных органов и экспертного заключения Региональной экспертной комиссии о результатах оценки эффективности деятельности исполнительных органов определяются центральным уполномоченным органом по государственному планированию по согласованию с Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      51. Региональная экспертная комиссия на основе заключений о результатах общей оценки уполномоченного органа по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы, в срок не позднее 15 августа текущего года вносит результаты оценки эффективности деятельности исполнительных органов акиму области, города республиканского значения, столицы.
      52. Результаты оценки с предложениями по повышению эффективности деятельности исполнительных органов рабочим органом Региональной экспертной комиссии направляются руководителям исполнительных органов для принятия соответствующих мер.
      53. Аким области, города республиканского значения, столицы в срок не позднее 1 сентября текущего года представляет в центральный уполномоченный орган по государственному планированию отчетную информацию о проведении оценки эффективности. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию на основании отчетов акимов областей, города республиканского значения, столицы направляет в срок не позднее 15 сентября текущего года обобщенную информацию в Администрацию Президента Республики Казахстан и Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан.
      54. По итогам оценки эффективности результаты публикуются уполномоченным органом по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы в средствах массовой информации с учетом обеспечения режима секретности, служебной и иной охраняемой законом тайны.

6. Порядок обжалования результатов

      55. С момента получения результатов оценки эффективности исполнительный орган в случае несогласия с результатами оценки, вправе в течение пяти рабочих дней направить возражения с подтверждающими документами в рабочий орган Региональной экспертной комиссии.
      56. Рабочий орган Региональной экспертной комиссии в случае получения возражений с подтверждающими документами в течение пяти рабочих дней направляет их на перепроверку уполномоченным на оценку исполнительным органам.
      57. Рабочий орган Региональной экспертной комиссии в случае получения возражений без подтверждающих документов направляет их для информации в уполномоченный на оценку исполнительный орган. В исполнительный орган направляется ответ о нецелесообразности проведения перепроверки.
      58. В целях обеспечения объективности и прозрачности оценки для перепроверки результатов в уполномоченных на оценку исполнительных органах формируются специальные комиссии, в состав которых не могут входить участвовавшие в оценке исполнительного органа сотрудники.
      59. Уполномоченные на оценку исполнительные органы в течение тридцати календарных дней направляют в рабочий орган Региональной экспертной комиссии и исполнительные органы, обоснованные заключения о принятии либо непринятии возражений по результатам перепроверки.
      60. В случае принятия возражений уполномоченный на оценку исполнительный орган вносит соответствующие корректировки в заключение о результатах оценки эффективности.
      61. Рабочий орган Региональной экспертной комиссии вправе самостоятельно инициировать проведение перепроверки отдельных результатов оценки с привлечением специалистов уполномоченных исполнительных органов в случае выявления нарушений в процессе оценки, оказавших влияние на конечный результат оценки.

7. Ответственность участников оценки

      62. За своевременное и качественное исполнение положений настоящих Правил персональную ответственность несут первые руководители исполнительных органов.
      63. Первые руководители исполнительных органов, подлежащих оценке эффективности, несут персональную ответственность за достоверность, полноту и своевременность предоставления информации за отчетный период для проведения оценки эффективности.
      64. Первые руководители уполномоченных органов по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы, по исполнению бюджета области, города республиканского значения, столицы, а также структурных подразделений аппарата акима области, города республиканского значения, столицы, ответственных за проведение оценки эффективности, несут персональную ответственность за соответствие результатов оценки эффективности утвержденным методикам.
      65. Персональную ответственность за разглашение сведений, полученных в процессе оценки уполномоченными на оценку исполнительными органами, несут первые руководители исполнительных органов.
      66. В случае выявления нарушений настоящих Правил рабочий орган Региональной экспертной комиссии вправе вносить предложения об ответственности соответствующих должностных лиц.

8. Переходное положение

8.1. Сроки проведения и предоставления заключений
о результатах оценки эффективности в 2011 году

      67. Уполномоченные на оценку исполнительные органы не позднее 15 августа текущего года представляют заключения по соответствующим направлениям в уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы.
      68. Уполномоченный орган по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы в срок не позднее 10 сентября текущего года вносит в Региональную экспертную комиссию с одновременным информированием оцениваемых исполнительных органов результаты общей оценки эффективности по направлениям.
      69. Региональная экспертная комиссия на основе заключений о результатах общей оценки уполномоченного органа по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы, в срок не позднее 10 ноября текущего года вносит результаты оценки эффективности деятельности исполнительных органов акиму области, города республиканского значения, столицы.
      70. Аким области, города республиканского значения, столицы в срок не позднее 20 ноября текущего года представляет в центральный уполномоченный орган по государственному планированию отчетную информацию о проведении оценки эффективности. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию на основании отчетов акимов областей, города республиканского значения, столицы направляет в срок не позднее 1 декабря текущего года обобщенную информацию в Администрацию Президента Республики Казахстан и Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан.