Кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйреу қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 14 шілдедегі № 790 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 21 қарашадағы № 714 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 21.11.2016 № 714 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

     РҚАО-ның ескертпесі.

     ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 12 мамырдағы № 423 бұйрығын қараңыз.

      «Ішкі су көлігі туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 6 шілдедегі Заңының 8-бабының 27) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйреу қағидасы бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                  К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2011 жылғы 14 шілдедегі
№ 790 қаулысымен
бекітілген

Кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйреу қағидасы

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйреу қағидасы (бұдан әрі – Қағида) «Ішкі су көлігі туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 6 шілдедегі Заңына сәйкес әзірленді және кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйреу тәртібі мен шарттарын айқындайды.
      2. Осы Қағида Қазақстан Республикасының ішкі су жолдарымен тіркеп сүйреген кезде барлық кемелерге, салдарға және өзге де жүзу объектілеріне олардың тиесілілігіне қарамастан қолданылады.
      3. Осы Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) тіркеп сүйреу – бірге қосылған және өздігінен жүретін арнайы кеменің көмегімен қозғалу үшін бір немесе бірнеше жүзу объектілерін тасымалдау;
      2) тіркеп сүйретілетін объект – тіркеп сүйреуге ұсынылған кеме, сал және өзге де жүзу объектісі;
      3) тіркеп сүйреу құрамы – тіркеп сүйрейтін кемені қоса алғанда, өзара қосылған бір немесе бірнеше кеме, сал және өзге де жүзу объектілері;
      4) тіркеп сүйрегіш кеме (сүйрегіш) – кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйреу жөніндегі жұмыстарды орындайтын өздігінен жүретін кеме;
      5) тіркеп сүйреуші – кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін сүйрету жөніндегі қызметтерді ұсынатын кемені меншік құқығында немесе өзге де заңды негіздерде иеленуші тұлға;
      6) жөнелтуші – өз атынан немесе тіркеп сүйреу шарты негізінде кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін межелі пунктке жеткізу және алушыға тапсыру үшін тіркеп сүйреушіге сеніп тапсыратын адам;
      7) алушы – кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін көлік жүкқұжаты негізінде алуға өкілеттік берілген адам;
      8) сал – суда жүкті тасымалдауға немесе өткізуге арналған жазық тұғыр түріндегі жүзбелі құрылыс.
      Осы Қағидада пайдаланылатын өзге де ұғымдар ішкі су көлігі саласындағы заңнамаларға сәйкес қолданылады.      

2. Жүкқұжатты, тасымалдау және өзге де
құжаттарды ресiмдеу

      4. Тіркеп сүйреуге кедергі келтіретін ақаулар мен кемшіліктер табылған жағдайда тіркеп сүйреуші мен жөнелтушінің арасында ақаулар мен кемшіліктердің тізбесін, сондай-ақ оларды жою мерзімдері көрсетіле отырып, Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітетін Ішкі су көлігімен жүктерді тасымалдау қағидасына сәйкес коммерциялық акт жасалады.
      5. Тіркеп сүйреуге кедергі келтіретін ақаулар мен кемшіліктер болмаған немесе олар жойылған кезде еркін нысанда тіркеп сүйретілетін объектінің тіркеп сүйреуге дайындығы туралы акт жасалады, оның негізінде осы Қағидаға қосымшаға сәйкес көлік жүкқұжаты ресімделеді.
      6. Жөнелтуші тіркеп сүйретілетін объектіні тіркеп сүйреуге ұсынумен бір уақытта толтырылған көлік жүкқұжатын ұсынады.
      7. Жүкқұжатты жөнелтуші бір алушыға және бір межелі пунктке жіберілетін әрбір ұсынылған тіркеп сүйретілетін объектіге толтырады.
      8. Көлік жүкқұжатына енгізілген мәліметтердің өзгерістері мен толықтырулары жөнелтушінің және тіркеп сүйреушінің қолымен расталады.

3. Тіркеп сүйреуді ұйымдастыру 

      9. Объектілерді тіркеп сүйреу кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйреу шартына (бұдан әрі – тіркеп сүйреу шарты) сәйкес жүзеге асырылады. Тіркеп сүйреу шарты жазбаша нысанда жасалады.
      10. Тіркеп сүйретілетін объектіні жөнелтуші тіркеп сүйреуге қажетті дайындықты, оның техникалық жарақталуын, тіркеп сүйреу шартына сәйкес экипажбен жасақтауды қамтамасыз етеді.
      11. Жөнелтуші тіркеп сүйреуді бастау алдында тіркеп сүйреушіге тіркеп сүйретілетін объектінің жүзуге жарамдылығы туралы куәлікті ұсынады.
      12. Тіркеп сүйреуші тіркеп сүйреуге білікті экипажбен жасақталған, тіркеп сүйреуге техникалық тұрғыдан жарақталған және кеме қатынасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету талаптарын қанағаттандыратын тіркеп сүйрегіш кемені ұсынады.
      13. Тіркеп сүйрегіш кеме (сүйрегіш) өту маршруты бойынша түзетілген карталар жиынтығымен қамтамасыз етіледі.
      Барлық кемелерде, оның ішінде тіркеп сүйретілетін кемеде, егер онда ілесіп жүрушілер болса, ультрақысқа толқынды – екі жақты радиобайланысы бар радиостанция болуы қажет.
      14. Тіркеп сүйреу кезінде тіркеп сүйретілетін кемеде ұзындығы мен үзілмеу беріктігі бойынша негізгіге тең қосалқы сүйреу тросы болуы қажет.
      15. Тіркеп сүйреу үдерісінде тіркеп сүйреуші ішкі су көлігіндегі қызметті регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін басшылыққа ала отырып, жүзу қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.
      16. Егер тіркеп сүйреу шартында өзгеше көзделмесе, тіркеп сүйреуші жол жағдайларына байланысты объектіні тіркеп сүйреу тәсілін (итеру немесе тіркеп сүйреу әдісімен) өз бетінше таңдайды.
      17. Тіркеп сүйреу уақытындағы табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде тіркеп сүйреуші алдын ала сақтанудың және тіркеп сүйретілетін объектіні сақтаудың барлық шараларын қабылдауы керек.
      18. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде тіркеп сүйреу объектісін қалдырған жағдайда тіркеп сүйреуші өзі қалдырған тіркеп сүйретілетін объектінің осы учаскедегі кеме қатынасына, осы аудандағы басқа да кемелерге қауіп және экологиялық ластану қаупін тудырмауы үшін барлық ықтимал шараларды қабылдайды.
      19. Тіркеп сүйретілетін объектімен көлік оқиғасы болған жағдайда тіркеп сүйреуші жөнелтушімен бірлесіп, мұндай оқиғадан келтірілген залалды азайту және оның салдарларын жою жөнінде шаралар қабылдайды. 

4. Тiркеп сүйреу жөнiндегi қызметтерге ақы төлеу

      20. Жөнелтуші тіркеп сүйретілетін объектіні тіркеп сүйреу үшін тіркеп сүйреушіге ұсынады және кемелердi, салдарды және өзге де жүзу объектiлерiн тiркеп сүйреу шартына сәйкес оған ақы төлейді.
      21. Егер ішкі су жолдарының қиын учаскелері арқылы салдарды алып өту үшін тіркеп сүйреуші қосалқы кемелер ұсынған жағдайда, жөнелтушіден тіркеп сүйреу шартында айқындалған мөлшерде қосымша төлемақы алынады.      

5. Тіркеп сүйретілетін объектіні тіркеп сүйреуге ұсыну

      22. Тіркеп сүйретілетін объектіні жөнелтуші тіркеп сүйреушіге оны тіркеп сүйреуге дейін қажетті уақытты есепке ала отырып, тіркеп сүйреу шартында көрсетілген мерзімде қарау үшін ұсынады. Тіркеп сүйретілетін объектіні тексеру үшін ұсыну уақыты жергілікті жер жағдайларын негізге ала отырып, тіркеп сүйреу шартында белгіленеді.
      23. Тіркеп сүйреуші тіркеп сүйретілетін объектіні қабылдағанға дейін оны қарауды жүргізеді, тіркеп сүйреу үшін қажетті құжаттарды, тіркеп сүйретілетін объектінің жарағын (такелажын) және жабдығын, тіркеп сүйретілетін объектінің габаритін, тіркеп сүйретілетін объектінің Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітетін Ішкі су жолдары бойынша жүзу қағидасына сәйкестігін, ал салдарға қатысты – салдарды қалыптастыру мен жарақтандырудың техникалық шарттарына сәйкестігін тексереді.
      24. Тіркеп сүйреу шарты бойынша жолда тіркеп сүйретілетін объектіні басқару қажет болмаған, ал экипаждың тіркеп сүйретілетін объектіде болуы қиын немесе қауіпті болып табылатын жағдайда, шартта тіркеп сүйретілетін объектінің экипажын тіркеп сүйрегіш кемеде орналастыру көзделуі мүмкін.

6. Кеменiң, салдардың және өзге де жүзу объектiлерiнiң
экипаж құрамына және тiркеп сүйреудi жүзеге асыратын тұлғаларға
қойылатын талаптар

      25. Тіркеп сүйретілетін объектіні экипажбен және жолсеріктермен жасақтау тәртібі тіркеп сүйреу шартында айқындалады, бұл ретте кеменің жүзуге шығу күні оның экипажының саны кемінде Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітетін Кеме экипажының ең аз құрамы туралы  талаптарда белгіленген санды құрайды.
      26. Тіркеп сүйретілетін объект экипажының мүшелері кеме қатынасы қауіпсіздігін, тіркеп сүйретілетін объектінің сақталуын қамтамасыз ету бөлігінде тіркеп сүйреушінің өкімдерін орындайды және тіркеп сүйретілетін объектімен болатын көлік оқиғаларының алдын алу бойынша шаралар қабылдайды.
      27. Тіркеп сүйреуші рейске шығу кезінде тіркеп сүйретілетін кемелердің, салдардың және өзге де жүзу объектілерінің экипажына немесе жолсеріктеріне кемедегі олардың құқықтары мен міндеттері, тәртіп және еңбек қорғау қағидалары туралы нұсқама жүргізеді.
      28. Жүру жолында тіркеп сүйрегіш экипажы, тіркеп сүйретілетін кемелердің, салдардың және өзге де жүзу объектілерінің жолсеріктері немесе экипаж мүшелері тіркеп сүйретілетін кемелердің, салдардың және өзге де жүзу объектілерінің жай-күйін бақылауды жүзеге асырады, қажет болған кезде корпусты судан тазартуды және сақталуын қамтамасыз етумен байланысты басқа да жұмыстарды орындайды, сондай-ақ әрбір жағалауға шығудан немесе түбінің топыраққа тиюінен кейін кемелер мен жүзу объектілерінің трюмдерін жүйелі тексеріп қарайды. 

7. Тiркеп сүйретiлетiн объектiнi жөнелту,
қабылдау және тапсыру

      29. Салдарды жөнелтуші мыналарды жүзеге асырады:
      1) салдарды қалыптастыру;
      2) жөнелтуші мен тіркеп сүйреушінің арасында келісілген және тіркеп сүйреу шартының талаптарына сәйкес келетін көрсетілген мерзімде оларды тіркеп сүйреушімен алдын ала келісілген тіркеп сүйреу үшін ұсынылған жерлерге шығару;
      3) жөнелту пункттерінде және салдардың тұру және қайта қалыптастыру пункттерінде айлақтық құрылғыларды жабдықтау;
      4) салдардың көпір астынан, шлюздер және кеме қатынасы үшін басқа да қиын ішкі су жолдарының учаскелері арқылы өтуі үшін жолда оларды қайта қалыптастыру;
      5) салдарды қосалқы кемелермен қиын учаскелер арқылы алып өту;
      6) жолдағы профилактикалық және авариялық жөндеу.
      30. Тіркеп сүйреуші тіркеп сүйретілетін объектінің межелі пунктке келу уақыты туралы алушыны 24 сағаттан кешіктірмей, сондай-ақ тіркеп сүйретілетін объект келгенге дейін 6 сағат бұрын қайталап хабардар етеді.
      31. Тіркеп сүйретілетін объектіні алушы тіркеп сүйреушіге тіркеп сүйретілетін объектіні қоятын орынды және оны қабылдау орнын көрсетеді, сондай-ақ тіркеп сүйретілетін объектіні қауіпсіз қоюды қамтамасыз етеді.
      32. Тіркеп сүйретілетін объектінің межелі пунктке келуі бойынша тіркеп сүйреуші мен алушы бірлесіп, оны қарауды жүзеге асырады.
      33. Егер тіркеп сүйретілетін объект межелі пунктке зақымдалған белгілерімен жеткізілген болса, тіркеп сүйреуші мен объектіні алушы тараптардың өкілдері бірлесіп немесе екі жақтың келісімі бойынша тәуелсіз бағалау ұйымын тарта отырып, зақымдануды қарау мен бағалауды жүргізеді де коммерциялық акт жасайды.
      34. Салдарға қатысты жасалған коммерциялық актіде тұғыр құрылғылары жасалған материалдардың санын көрсете отырып, жүкті тіркеп сүйреуге жарамды күйде келген тұғырлардың бірліктерін есептеу жүргізіледі.
      35. Салдардың зақымдалған бірліктерінен жасалған материалдарды түпкілікті беру мен қабылдау судан жағалауға ауыстырған кезде немесе тіркеп сүйреуші мен алушы тараптардың өкілдерінің оларды суда қарауы жолымен жүзеге асырылады.
      36. Осы Қағиданың 31, 32, 33, 34-тармақтарында көзделген іс-қимылдар тіркеп сүйреу аяқталған уақыттан бастап шартта көрсетілген мерзімнен кешіктірілмей жүзеге асырылады.  

Кемелерді, салдарды және
өзге де жүзу объектілерін
тіркеп сүйреу қағидасына
қосымша         

_________________________ № ______________ шартқа көлiк жүкқұжаты
Транспортная накладная
к договору №_______ от ________ 

Жөнелту пунктi
Пункт отправления __________________
Жөнелтушi
Отправитель ________________________
____________________________________
        (толық атауы)
        (полное наименование)

Межелі пункт
Пункт назначения ___________________
Алушы
Получатель _________________________
____________________________________
     (толық атауы)
   (полное наименование)

Жөнелтушiнiң пошталық мекенжайы
және банктiк
деректемелерi

Почтовый адрес и банковские
реквизиты отправителя
______________________________________
______________________________________
______________________________________

Алушының пошталық мекенжайы
және банктiк
деректемелерi

Почтовый адрес и банковские
реквизиты получателя
____________________________________
____________________________________
____________________________________

Тiркеп
сүйре-
тiлетiн
объектiнiң
нөмiрi
(атауы)
Номер
(название)
букси-
руемого
объекта

Жөнелтушiнiң
белгiлеуi бойынша
деректер
Данные по определению
отправителя

    Тарифтiк белгiлер
    Тарифные отметки

Габариттер
    (м)
Габариты
    (м)

Көлем
(текше
м.)
Объем
(м.куб)

Салмақ
  (т)
  Вес
  (т)

Тiркеп
сүйреу
қашықтығы
   (км)
Расстояние
буксировки
   (км)

Жол
габариттерi
Габариты
пути

Тiркеп
сүйреушiнiң
белгiсi
Отметка
буксировщика


Ұзындығы
Длина ____
Енi
Ширина ____
Шөгуi
Осадка ____




Тереңдiгi
Глубина _____
Енi
Ширина ______
Айналым
R закругле-

ния ________


Салдың көлемi немесе кеменiң су сиымдылығы
Объем плота или водоизмещение судна
__________________________________
(жазумен) (прописью)
Жинақталған салдағы және құрамдағы жүкқұжат №
№ накладных в сборном плоту или составе


1.Объектiнi (салдың, кеменiң және басқа
объктiлердің) дайындығы мен оның қауiпсiз
жүзуі мен тіркеп сүйреуге жарамдылығы үшін
_______________________________жауап береді
     (ұйымның атауы)

За подготовку объекта (плота, судна и др.
объектов) и пригодность его для безопасного
плавания и буксировки отвечает
______________________________
   (наименование организации)
2.Тіркеп сүйретiлетiн объектiдегi
қауiпсiздiктi қамтамасыз етуге жауапты
______________________________
    (Т.А.Ә., лауазымы)
Ответственный за обеспечение безопасности на
буксируемом объекте
_____________________________
    (ФИО, должность)
3.Қоса берiлген құжаттар:
Приложены документы:
А)___________________________
Ә)___________________________
Б)___________________________
В)___________________________
Жөнелтушi:
Отправитель:_______________
             (қолы, мөрi)
          (подпись, печать)

ТӨЛЕМДЕР:
ПЛАТЕЖИ:
1._________№___шартқа сәйкес
___________________________
       (жазумен)
сомада жөнелту пунктінде
алынды
Взяты в пункте отправления
согласно договора № ___ от
________ в сумме
___________________________
         (прописью)
____________________________
_______
2.Тіркеп сүйреу үдерісіндегi
қосымша төлемдер
Дополнительные платы в
процессе буксировки
________________________
__________
3.Төлемдердің барлығы:
Всего платежей:
Алынған:_________________
          (жазумен)
Получено:
_________________________
_________________________
     (прописью)
Қолы

м.о.
Подпись
    м.п.

Об утверждении Правил буксировки судов, плотов и иных плавучих объектов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 14 июля 2011 года № 790. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 ноября 2016 года № 714

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 21.11.2016 № 714 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления  см. приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 12 мая 2016 года № 423.

      В соответствии с подпунктом 27) статьи 8 Закона Республики Казахстан от 6 июля 2004 года «О внутреннем водном транспорте» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила буксировки судов, плотов и иных плавучих объектов.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены         
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 14 июля 2011 года № 790

Правила
    буксировки судов, плотов и иных плавучих объектов

1. Общие положения 

      1. Настоящие Правила буксировки судов, плотов и иных плавучих объектов (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 6 июля 2004 года «О внутреннем водном транспорте» и определяют порядок и условия буксировки судов, плотов и иных плавучих объектов.
      2. Настоящие Правила распространяются на все суда, плоты и иные плавучие объекты независимо от их принадлежности, при буксировке на внутренних водных путях Республики Казахстан.
      3. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) буксировка – транспортировка одного или нескольких плавучих объектов, соединенных вместе и предназначенных для перемещения с помощью специального самоходного судна;
      2) буксируемый объект – судно, плот и иной плавучий объект предъявленный к буксировке;
      3) буксируемый состав – одно или несколько соединенных между собой судов, плотов и иных плавучих объектов, включая буксирующее судно;
      4) буксирующее судно (буксир) – самоходное судно выполняющие работы по буксировке судов, плотов и иных плавучих объектов;
      5) буксировщик – лицо, владеющее на праве собственности или иных законных основаниях судном, предоставляющим услуги по буксировке судов, плотов и иных плавучих объектов;
      6) отправитель – лицо, которое от своего имени либо на основании договора буксировки вверяет буксировщику суда, плоты и плавучие объекты для их доставки в пункт назначения и сдачи получателю;
      7) получатель – лицо, уполномоченное на получение судов, плотов и других плавучих объектов на основании транспортной накладной;
      8) плот – плавучие сооружения в виде плоской платформы, предназначенное для транспортировки груза или переправы на воде;
      Иные понятия, используемые в настоящих Правилах, применяются в соответствии с законодательством в области внутреннего водного транспорта.

2. Оформление накладной, перевозочных и иных документов

      4. В случае обнаружения дефектов и недостатков, препятствующих буксировке, между буксировщиком и отправителем составляется коммерческий акт согласно Правилам перевозок грузов на внутреннем водном транспорте, утверждаемые Правительством Республики Казахстан, с указанием перечня дефектов и недостатков, а также сроков их устранения.
      5. При отсутствии или устранении дефектов и недостатков, препятствующих буксировке, стороны составляют акт о готовности буксируемого объекта к буксировке в произвольной форме, на основании которого оформляется транспортная накладная согласно приложению к настоящим Правилам.
      6. Отправитель одновременно с предъявлением буксируемого объекта к буксировке представляет заполненную транспортную накладную.
      7. Накладная заполняется отправителем на каждый предъявленный буксируемый объект, направляемый одному получателю и в один пункт назначения.
      8. Изменения и дополнения сведений, внесенных в транспортную накладную заверяются подписями отправителя и буксировщика.

3. Организация буксировок

      9. Буксировка объектов осуществляется в соответствии с договором буксировки судов, плотов и иных плавучих объектов (далее – договор буксировки). Договор буксировки заключается в письменной форме.
      10. Отправитель буксируемого объекта обеспечивает необходимую подготовку к буксировке, его техническое оснащение, укомплектование экипажем в соответствии с договором буксировки.
      11. Отправитель перед началом буксировки предъявляет буксировщику свидетельство о годности к плаванию буксируемого объекта.
      12. Буксировщик предоставляет к буксировке укомплектованное квалифицированным экипажем, технически оснащенное к буксировке и удовлетворяющее требованиям обеспечения безопасности судоходства буксирующее судно.
      13. Буксирующее судно (буксир) обеспечивается комплектом откорректированных карт по маршруту перехода.
      Всем судам, в том числе буксируемому судну, если на нем есть сопровождающие, необходимо иметь ультракоротковолновую - радиостанцию двусторонней радиотелефонной связи.
      14. При буксировках буксируемому судну необходимо иметь запасной буксирный трос, равный по длине и разрывной прочности основному.
      15. В процессе буксировки буксировщик обеспечивает безопасность плавания, руководствуясь законодательными и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, регламентирующими деятельность на внутреннем водном транспорте.
      16. Буксировщик самостоятельно выбирает способ буксировки объекта (методом толкания или буксировки) в зависимости от условий пути, если иное не предусмотрено договором буксировки.
      17. При чрезвычайных ситуациях природного и техногенного характера во время буксировки, буксировщику следует принять все меры предосторожности и сохранности буксируемого объекта.
      18. В случае оставления буксируемого объекта при чрезвычайных ситуациях природного и техногенного характера буксировщик принимает все возможные меры, чтобы оставленный им буксируемый объект не создал опасности судоходству на данном участке, другим судам, находящимся в этом районе и опасности экологического загрязнения.
      19. В случае транспортного происшествия с буксируемым объектом буксировщик совместно с отправителем принимают меры по уменьшению нанесенного таким происшествием ущерба и ликвидации его последствий.

4. Оплата услуг по буксировке

      20. Отправитель предъявляет буксируемый объект для буксировки буксировщику и оплачивает ее, в соответствии с договором буксировки судов, плотов и иных плавучих объектов.
      21. С отправителя взимается дополнительная плата в размере, определенном в договоре буксировки, в случае, если вспомогательные суда для проводки плотов через затруднительные участки внутренних водных путей предоставляются буксировщиком.

5. Предъявления буксируемого объекта для буксировки

      22. Буксируемый объект предъявляется буксировщику отправителем для осмотра в срок, указанного в договоре буксировки, с расчетом времени, необходимого для осмотра до его буксировки. Время предъявления буксируемого объекта для осмотра устанавливается в договоре буксировки исходя из местных условий.
      23. Буксировщик до приема буксируемого объекта проводит его осмотр, проверяет необходимые для буксировки документы, оснастку (такелаж) и оборудование буксируемого объекта, габариты буксируемого объекта, соответствие буксируемого объекта Правилам плавания по внутреннем водным путям, утверждаемыми Правительством Республики Казахстан, а в отношении плотов – соответствие плота техническим условиям формирования и оснастки плотов.
      24. В случае, когда по условиям буксировки управление буксируемым объектом в пути не требуется, а нахождение экипажа на буксируемом объекте является затруднительным или опасным, договором может быть предусмотрено размещение экипажа буксируемого объекта на буксирующем судне.

6. Требования к составу экипажа судна, плотов и иных
плавучих объектов и лицам, осуществляющим буксировку

      25. Порядок укомплектования буксируемого объекта экипажем или проводниками определяется договором буксировки, при этом численность экипажа судна в день его выхода в плавание составляет не менее установленных Требованиями о минимальном составе экипажа судна, утверждаемых Правительством Республики Казахстан.
      26. Члены экипажа буксируемого объекта выполняют распоряжения буксировщика в части обеспечения безопасности судоходства, сохранности буксируемого объекта и принимают меры по предупреждению транспортных происшествий с буксируемым объектом.
      27. Буксировщик при выходе в рейс инструктирует членов экипажа или проводников буксируемых судов, плотов и иных плавучих объектов об их правах и обязанностях, правилах поведения и охраны труда на судах.
      28. В пути следования экипаж буксира, проводники или члены экипажа буксируемого судна, плота и иного плавучего объекта осуществляют контроль за состоянием буксируемых судов, плотов и иных плавучих объектов, выполняют при необходимости удаление воды из корпуса и другие работы, связанные с обеспечением сохранности, а также систематически осматривают трюмы судов и плавучих объектов после каждого навала на берег или касания днищем грунта.

7. Отправления, приема и сдачи буксируемого объекта

      29. Отправитель плотов осуществляет:
      1) формирование плотов;
      2) вывод их в заранее согласованные с буксировщиком места предъявления для буксировки в сроки, указанные в согласованном между отправителем и буксировщиком и соответствующие условиям договора буксировки;
      3) оборудование причальных устройств в пунктах отправления и в пунктах отстоя и переформирования плотов;
      4) переформирование плотов в пути для их прохода под мостами, через шлюзы и другие затруднительные для судоходства участки внутренних водных путей;
      5) проводку плотов вспомогательными судами через затруднительные участки;
      6) профилактический и аварийный ремонт в пути.
      30. Буксировщик извещает получателя о времени прибытия буксируемого объекта в пункт назначения не позднее чем за 24 часа, а также повторно за 6 часов до прибытия буксируемого объекта.
      31. Получатель буксируемого объекта указывает буксировщику место постановки буксируемого объекта и место его приема, а также обеспечивает безопасную постановку буксируемого объекта.
      32. По прибытии буксируемого объекта в пункт назначения буксировщик и получатель совместно осуществляют его осмотр.
      33. В случае, если буксируемый объект доставлен в пункт назначения с признаками повреждения, представителями сторон буксировщика и получателя объекта совместно производится осмотр и оценка повреждений, либо с привлечением независимой оценочной организации по обоюдному соглашению и составляется коммерческий акт.
      34. В отношении плотов также производится подсчет единиц платформ под грузы для буксировки, прибывших в исправном состоянии, с указанием в составленном коммерческом акте количества материала из которого были сооружены платформы.
      35. Окончательная сдача и прием материала из поврежденных единиц плотов осуществляются при перемещение из воды на берег или путем осмотра их в воде представителями сторон буксировщика и получателя.
      36. Действия, предусмотренные пунктами 31, 32, 33, 34 настоящих Правил, осуществляются не позднее срока указанного в договоре со времени окончания буксировки.

Приложение        
к Правилам буксировки судов,
плотов и иных плавучих объектов

№ ______________ шартқа
көлiк жүкқұжаты
Транспортная накладная
к договору №_______ от ________

Жөнелту пунктi
Пункт отправления_____________
Жөнелтушi
Отправитель __________________
_______________________________
       (толық атауы)
    (полное наименование)

Межелі пунктi
Пункт назначения ______________
Алушы
Получатель ____________________
_______________________________
        (толық атауы)
    (полное наименование)

Жөнелтушiнiң почталық мекенжайы
   және банктiк деректемелерi
 

  Почтовый адрес и банковские
     реквизиты отправителя
______________________________
______________________________
______________________________

   Алушының почталық мекенжайы
         және банктiк
        деректемелерi

   Почтовый адрес и банковские
      реквизиты получателя
________________________________
________________________________
________________________________

Тiркеп
сүйре-
тiлетiн
объектi-
нiң
нөмiрi

(атауы)

Номер (название) букси-
руемого
объекта

Жөнелтушiнiң
белгiлеуi бойынша
деректер

Данные по определению отправителя

Тарифтiк белгiлер
Тарифные отметки

Габарит-
тер (м)


Габариты (м)

Көлем
(текше
м.)


Объем
(м.куб)

Сал-
мақ
(т)


Вес
(т)

Тiркеп
сүйреу
қашық-
тығы
(км)

 Рас-
стояние
букси-
ровки
(км)

Жол
габарит-
терi

Габариты
пути

Тiркеп
сүйреу-
шiнiң
белгiсi


Отметка
букси-
ровщика


Ұзындығы
Длинна ____
Енi
Ширина ____
Шөгуi
Осадка ____




Тереңдiгi
Глубина _____
Енi
Ширина ______
Айналым
R закруг-
ления ________


Салдың көлемi және кеменiң суысырғыштығы
Объем плота или водоизмещение судна______________________                                                (жазумен) (прописью)

Жинақталған салдағы және құрамдағы жүкқұжатының №
№ накладных в сборном плоту или составе


1. Объектiнi (салдың, кеменiң және
басқа объктiлердің) дайындығы мен
оның қауiпсiз жүзуі мен тіркеп
сүйреуге жарамдылығы үшін
___________________жауап береді
(ұйымның атауы)

За подготовку объекта (плота, судна
и др. объектов) и пригодность его для
безопасного плавания и буксировки
отвечает
______________________________
(наименование организации)

2. Тіркеп сүйретiлетiн объектiдегi
қауiпсiз-дiктi қамтамасыз етуге
жауапты
______________________________
    (Т.А.Ә., лауазымы)

Ответственный за обеспечение
безопасности на буксируемом объекте
_____________________________
    (ФИО, должность)

3. Қоса берiлген құжаттар:
Приложены документы:

А)___________________________
Б)___________________________
В)___________________________
Г)___________________________

Жөнелтушi:

Отправитель:_______________
              (қолы, мөрi)
            (подпись, печать)

ТӨЛЕМДЕР:
ПЛАТЕЖИ:

1. _________№______
шартқа сәйкес
_______сомада жөнелту
(жазумен) пунктінде
алынды
Взяты в пункте
отправления согласно
договора № ___ от
________ в сумме
___________________
   (прописью)
_______________________

2. Тіркеп сүйреу
үдерісіндегi қосымша
төлемдер
Дополнительные платы в
процессе буксировки
_______________________
___________
3. Төлемдер барлығы:
   Всего платежей:
   Алынған:
_____________________
      (жазумен)
   Получено:
_____________________
      (прописью)

Қолы
м.о.
Подпись
м.п.