"Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңын іске асыру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 19 маусымдағы № 836 қаулысына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 27 тамыздағы № 972 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 11 тамыздағы № 502 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 11.08.2018 № 502 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

     

      БАСПАСӨЗ РЕЛИЗІ

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңын іске асыру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 19 маусымдағы № 836 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2001 ж., № 23, 288-құжат) мынадай өзгеріс пен толықтырулар енгізілсін:

      1-тармақта:

      3) тармақшадағы "қаржыландырудың ережесі бекітілсін." деген сөздер "қаржыландырудың ережесі;" деген сөздермен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 4) және 5) тармақшалармен толықтырылсын:

      "4) Әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыру және қаржыландыру қағидасы;

      5) Жастар практикасын ұйымдастыру және қаржыландыру қағидасы бекітілсін.";

      осы қаулыға 1 және 2-қосымшаларға сәйкес Әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыру және қаржыландыру қағидасымен және Жастар практикасын ұйымдастыру және қаржыландыру қағидасымен толықтырылсын.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2011 жылғы 27 тамыздағы
№ 972 қаулысына
1-қосымша

Әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыру және қаржыландыру қағидасы
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағида әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыру, қаржыландыру және оларға халықтың нысаналы топтарына жататын азаматтарды жұмысқа орналастыру тәртібін айқындайды (бұдан әрі - Қағида).

      2. Әлеуметтік жұмыс орындарына жұмысқа орналасқан азаматтар және әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастырған жұмыс берушілер туралы мәліметтер "Еңбек нарығы" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінде орналастырылады.

2. Әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыру

      3. Әлеуметтік жұмыс орындары жұмыс берушілерде олардың меншік нысанына қарамастан ұйымдастырылады.

      4. Әлеуметтік жұмыс орны уақытша жұмыс орындарын құру арқылы ұйымдастырылады және мынадай ерекшеліктері бар:

      1) арнайы нысаналы топтарға арналған;

      2) жұмыс орындарының саны шектелмеген, жұмыс уақытша сипатта болады және оны ұйымдастыру үшін тұрақты жұмыс орындары мен бос жұмыс орындарын пайдалануға болмайды.

      5. Уәкілетті орган және/немесе халықты жұмыспен қамту орталығы:

      1) жұмыс берушілерге әлеуметтік жұмыс орындарын құру және қаржыландыру мәселелері бойынша консультация береді;

      2) жыл сайын, 10 қаңтарға дейінгі мерзімде әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыратын жұмыс берушілерден осы Қағидаға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінім жинауды жүзеге асырады;

      3) барлық ұсынылған өтінімдер үш жұмыс күні ішінде бірыңғай тізбеге жинақталып, тиісті ауданның (облыстық, республикалық маңызы бар қаланың, астананың) әкімдігіне қарауға және бекітуге ұсынылады.

      6. Ауданның (облыстық, республикалық маңызы бар қаланың, астананың) әкімдігі жыл сайын тізбені алғаннан кейін 15 жұмыс күні ішінде өзінің шешімімен өңірлік еңбек нарығындағы қажеттілікке сәйкес әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыратын жұмыс берушілердің тізбесін бекітеді.

      Бекітілген тізбеде кәсіптер (лауазымдар) бөлінісінде әр жұмыс беруші бойынша:

      1) Ұйымдастырылатын әлеуметтік жұмыс орындарының саны;

      2) айлық жалақы мөлшері;

      3) жұмыстың ай бойынша ұзақтығы;

      4) мемлекеттік бюджет қаражатынан өтелетін айлық жалақының мөлшері көрсетіледі.

      7. Уәкілетті орган және/немесе халықты жұмыспен қамту орталығы бекітілген тізбеге сәйкес жұмыс берушімен осы Қағидаға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік жұмыс орындарын қаржыландыру туралы шарт жасайды.

3. Азаматтардың әлеуметтік жұмыс орындарына орналасуына жәрдемдесу

      8. Уәкілетті органдар және/немесе халықты жұмыспен қамту орталықтары:

      1) азаматтарға әлеуметтік жұмыс орындарына орналасуға байланысты мәселелер бойынша консультация береді;

      2) жасалған шарттарға сәйкес халықтың нысаналы топтары қатарындағы азаматтарды ұйымдастырылған әлеуметтік жұмыс орындарына орналасу үшін жұмыс берушілерге жібереді.

      9. Азаматтарды ұйымдастырылған әлеуметтік жұмыс орындарына орналасу үшін жіберу кезінде мыналар ескеріледі:

      1) жіберілген азаматтар уәкілетті органда немесе халықты жұмыспен қамту орталығында "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына сәйкес жұмыссыз ретінде тіркелген және халықтың нысаналы топтарына жатуға тиіс;

      2) жолдама беру сәтінде жіберілетін азаматтар үшін уәкілетті органда және/немесе халықты жұмыспен қамту орталығында лайықты тұрақты жұмыс болмаған болуы керек.

      10. Азаматтар ұйымдастырылған әлеуметтік жұмыс орындарына он екі айлық кезеңде бір рет қана орналаса алады және тіркелген күніне сәйкес кезектілік тәртібімен жүзеге асырылады.

      11. Жұмыс берушінің бастамасы бойынша әлеуметтік жұмыс орнына қабылданған азамат жасалған еңбек шартының мерзімі аяқталғанға дейін тұрақты жұмысқа қабылдануы мүмкін. Бұл ретте жұмыс беруші уәкілетті органға немесе халықты жұмыспен қамту орталығына тұрақты жұмысқа қабылдау туралы бұйрықтың көшірмесін жолдайды.

4. Әлеуметтік жұмыс орындарын қаржыландыру

      12. Әлеуметтік жұмыс орындарын қаржыландыру әлеуметтік жұмыс орындарына жұмысқа орналасқан азаматтарға еңбекақы төлеуге жұмыс берушінің шығыстарын өтеуге мемлекеттік бюджеттен субсидия беруді қамтиды.

      13. Әлеуметтік жұмыс орындарын қаржыландыруды жұмыс берушілермен жасалған шарттар негізінде, ай сайын қаржыландырудың бекітілген жоспарларына сәйкес және осы мақсаттарға аудандардың (облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) бюджеттерінде көзделген сома шегінде уәкілетті орган жүзеге асырады.

      14. Уәкілетті орган ай сайын, жұмыс берушінің осы Қағидаға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ұсынған мәліметтері негізінде, жұмыс берушінің жұмысқа орналастырылған азаматтарға еңбекақы төлеуге жұмсаған шығындарын өтеуге арналған соманы жұмыс берушінің есеп айырысу шотына аударуды жүргізеді.

      15. Жұмыс беруші әлеуметтік жұмыс орындарына орналастырылған азаматтарға еңбекақы төлеуді ай сайын, нақты орындалған жұмыс уақыты үшін еңбек шартында белгіленген мөлшер негізінде жүргізеді.

      Орындалатын жұмыстың көлеміне, сапасы мен күрделілігіне қарай жұмыс беруші нақты орындалған жұмыс үшін өзінің жеке қаражаты есебінен қосымша үстемеақы белгілеуге құқылы.

5. Әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыру туралы есептілікті ұсыну

      16. Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) уәкілетті органдары ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 2-күніне қарай облыстардың уәкілетті органдарына Қазақстан Республикасының статистика саласындағы уәкілетті органы бекіткен нысан бойынша есепті ұсынады. Аталған есепте:

      1) әлеуметтік жұмыс орындарына орналастырылған азаматтардың саны туралы;

      2) әлеуметтік жұмыс орындарына орналастырылған азаматтардың жалақысының орташа айлық мөлшері туралы мәліметтер қамтылады.

      17. Облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) уәкілетті органдары ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 4-күніне қарай орталық атқарушы органға өңір бойынша Қазақстан Республикасының статистика саласындағы уәкілетті органы бекіткен нысан бойынша тиісті жиынтық есепті ұсынады.

  Әлеуметтік жұмыс орындарын
ұйымдастыру және қаржыландыру
қағидасына
1-қосымша

      ____________ауданының,

      қаласының уәкілетті органына

      _________________________

      _________________________

      _________________________

Өтінім

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (жұмыс берушінің толық атауы, мекенжайы, СТН, байланыс жасайтын адамдары мен телефондары)

      халықтың нысаналы топтары қатарындағы азаматтар үшін әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастыратын жұмыс берушілер тізбесіне қосуды сұрайды.

      Мәселе оң шешімін тапқан жағдайда азаматтарға тізбеге сәйкес мынадай жұмыс орындары ұсынылатын болады:

Р/с

Қандай кәсіпке

қабылдау

жоспарланып отыр

Жұмыс

орындарының

жоспарланған

саны

Жұмыстардың

жоспарлы

ұзақтығы

(айлар)

Айлық жалақы

мөлшері,

теңге

Өтемақының

жоспарлы

мөлшері, теңге

1.






2.






3.






4.






5.







      Қосымша:

      1. Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмесі;

      2. Ұйым жарғысының және/немесе құрылтай шартының көшірмесі.

      Басшы Күні

      М.О

  Әлеуметтік жұмыс орындарын
ұйымдастыру және қаржыландыру
қағидасына
2-қосымша

Халықтың нысаналы топтары қатарындағы азаматтарды жұмысқа орналастыру үшін әлеуметтік жұмыс орындарын қаржыландыру туралы
№ _____ шарт

      _____________с (қ.) 201__жылғы "__"_________

      Бұдан әрі Тапсырыс беруші деп аталатын _______________ ауданының (қаласының) уәкілетті органының (халықты жұмыспен қамту орталығының) атынан бастығы (директоры)

      ______________________________________________________________,

      (Т.А.Ә.)

      және ____________________________________________________атынан

      (жұмыс берушінің атауы)

      _______________________________________________________________

      (басшының Т.А.Ә., лауазымы)

      (бұдан әрі — Жұмыс беруші) "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес және _______________ауданы (қаласы) әкімдігінің 201___ жылғы "___" № __________ қаулысының негізінде төмендегі туралы осы келісімді жасады:

1. Келісім мәні

      1. Халықтың нысаналы топтары қатарындағы азаматтарды уақытша жұмысқа орналастыру мақсатында олар үшін әлеуметтік жұмыс орындарын қаржыландыру.

      2. Шарт сомасы________________________________________

      (жазбаша)

      мың теңгені құрайды.

2. Тараптардың құқықтары мен міндеттері

      3. Тапсырыс беруші:

      1) азаматтарды олардың келісімімен Жұмыс берушіге

      _____________________________________ адамды жіберуге;

      (саны жазбаша)

      2) жұмыс беруші ұсынған мәліметтерге сәйкес жұмыс беруші белгілеген жалақының _______ % есебімен нақты орындаған жұмыс уақытына, алайда бір адамға жұмыс істеген толық айына ________________________________________________________

      (сома жазбаша)

      теңгеден асырмай жұмыс берушінің жұмысқа қабылданған азаматтарға еңбекақы төлеуге жұмсаған шығындарын өтеуді жүргізуге міндеттенеді.

      4. Жұмыс беруші:

      1) жұмыссыз азаматтардың жұмысқа орналасуы үшін азаматтарға мынадай әлеуметтік жұмыс орындарын ұсынуға:

Р/с №

Қандай

кәсіпке

қабылдау

жоспарланып

отыр

Саны

Жұмыстардың

жоспарлы

ұзақтығы (айлар)

Айлық жалақы

мөлшері, теңге

Өтемақының жоспарлы

мөлшері, теңге








      2) азаматтармен Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес еңбек шартын жасасуға;

      3) Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес азаматтардың алған табыстарынан міндетті зейнетақы аударымдарын жүргізуге, салықтардың барлық түрлерін және әлеуметтік сақтандыру қорына жарналарды ұстап қалуды жүзеге асыруға;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес азаматтардың алған табыстарынан жеке табыс салығын және зейнетақы қорына міндетті зейнетақы жарналарын ұстап қалуға, сондай-ақ азаматтарға төленетін табыстар түрінде жұмыс берушінің шығыстарынан әлеуметтік салықты төлеу және әлеуметтік сақтандыру қорына әлеуметтік аударымдарды аударуға;

      5) әрбір азаматқа жеке қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқама өткізуге;

      6) қажет болған жағдайда, қабылданған азаматтарға өз қаражаты есебінен қосымша үстемеақы төлеуге;

      7) қажет болған жағдайда, азаматтарды арнайы киіммен, құралдармен, керек-жарақпен және т.б. қамтамасыз етуге;

      8) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес тиісті еңбек жағдайымен қамтамасыз етуге;

      9) азаматтардың еңбек міндеттерін атқаруы кезінде денсаулығына зиян келтірілген жағдайда Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес зиянды өтеуге;

      10) Тапсырыс берушіге әлеуметтік жұмыс орындарына қабылданған азаматтар туралы ұсынылатын ақпараттың нақтылығы үшін жауапты болуға;

      11) есепті айдың аяқталуынан бес жұмыс күні бұрын Тапсырыс берушіге белгіленген нысан бойынша әлеуметтік жұмыс орындарына қабылданған азаматтар туралы мәліметті ұсынуға міндеттенеді.

3. Еңбекақы төлеу

      5. Жұмыс беруші әлеуметтік жұмыс орындарына қабылданған азаматтарға еңбекақы төлеуді жасалған еңбек шарттарының негізінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүргізеді.

4. Тараптардың жауапкершілігі

      6. Осы шартта көзделген міндеттемелерін орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін тараптар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.

      7. Осы шартты орындау кезінде туындайтын барлық даулы мәселелер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шешіледі.

      8. Шарт тараптардың бірінің бастамасы бойынша бұзылуы мүмкін, бұл ретте ол бұл туралы басқа тарапқа кемінде бір ай мерзім бұрын ескертуге міндетті.

      9. Осы шартқа өзгерістер мен толықтырулар тараптардың келісімі бойынша енгізіледі.

5. Форс-мажор

      10. Тараптардың ешқайсысы осы шарт бойынша міндеттемелерін толық немесе ішінара орындамағаны үшін, егер мұндай орындамау осы шартқа қол қойылғаннан кейін туындаған еңсерілмейтін күштің, яғни өрт, жер сілкінісі, су тасқыны және басқа да апатты жағдайлар; әскери іс-қимылдар және т.б. сияқты төтенше және дүлей жағдайлардың (форс-мажор) пайда болуы салдарынан болса, жауапты болмайды.

      11. Осы шарт бойынша міндеттемелерін орындау мүмкін болмайтын тарап 2 жұмыс күні ішінде жоғарыда аталған жағдайлардың басталу және болжамды аяқталу мерзімі және оның салдары туралы басқа тарапты жазбаша нысанда хабардар етуге міндетті. Форс-мажор жағдайының туындағаны туралы хабарламау немесе уақтылы хабарламау тарапты мұндай жағдайларға сілтеме жасау құқығынан айырады.

      12. Егер жоғарыда аталған жағдайлар 30 күннен артық жалғасатын болса, онда тараптардың әрқайсысы осы шарт бойынша міндеттемелерін одан әрі орындаудан бас тартуға құқылы және бұл жағдайда тараптардың ешқайсысының басқа тараптан ықтимал шығындарды өтеуді талап етуге құқығы жоқ.

6. Қолданылу мерзімі

      13. Осы шарттың қолданылу мерзімі 201__ жылғы "__" ________ бастап 201__ жылғы "__" ___________ дейін.

      14. Осы шарт қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      15. Шарт әрқайсысының бірдей заңдық күші бар екі данада жасалды.

7. Тараптардың заңды мекен-жайлары:

      Тапсырыс беруші Жұмыс беруші

      _________________ауданының _________________

      (қаласының) уәкілетті органы _________________

      (халықты жұмыспен қамту орталығы) _________________

      мекенжайы:______________________ ЖСК

      ЖСК БСН

      БСН СТН

      СТН Коды______________

      Коды___________________________ (Т.А.Ә., қолы)

      М.О.

      (Т.А.Ә., қолы)

      М.О.

  Әлеуметтік жұмыс орындарын
ұйымдастыру және қаржыландыру
қағидасына
3-қосымша

      ____________________________________________________

      (жұмыс берушінің атауы)

      әлеуметтік жұмыс орындарында жұмыс істейтін азаматтар туралы

      201__ жылғы ____________

      МӘЛІМЕТТЕР

Р/с №

Т.А.Ә. (толық)

Жекекуәлігінің №,

берілген

күні

Туған

күні

Еңбек

шартының

нөмірі

мен күні

Шарт

бойыншажалақының

мөлшері

Айдағы

жұмыскүндерінің

саны

Нақты

жұмысістегенкүндер

Есептелгенжалақының

жалпымөлшері,

теңге

Зейнетақы

қорынааударылғанаударымдар

сомасы

Бюджеттенөтемақытөленуге

тиіс,

теңге

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1











2











3











4












Жиыны:











      Басшы_____________

      Бас бухгалтер_____________

      М.О.

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2011 жылғы 27 тамыздағы
№ 972 қаулысына
2-қосымша

Жастар практикасын ұйымдастыру және қаржыландыру қағидасы
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағида жастар практикасын ұйымдастыру, қаржыландыру және оның шеңберінде техникалық және кәсіптік білім беру, орта білімнен кейінгі және жоғары білім беру ұйымдарының түлектері қатарындағы жұмыссыз азаматтарды жұмысқа орналастыру тәртібін айқындайды (бұдан әрі – Қағида).

      2. Жастар практикасынан өту үшін жұмыс орындарына жұмысқа орналастырылған түлектер және осы жұмыс орындарын ұйымдастырған жұмыс берушілер туралы мәлімет "Еңбек нарығы" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінде орналастырылады.

2. Жастар практикасын ұйымдастыру

      3. Жастар практикасы жұмыс берушілерде олардың меншік нысанына қарамастан ұйымдастырылады.

      4. Жастар практикасы уақытша жұмыс орындарын құру арқылы ұйымдастырылады және мынадай ерекшеліктері бар:

      1) арнайы түлектердің алған кәсібі (мамандығы) бойынша бастапқы жұмыс тәжірибесін жинақтауына арналған;

      2) жастар практикасына қатысушыларға еңбекақы төлеу мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен жүргізіледі;

      3) жұмыс орындарының саны шектелмеген, жұмыс уақытша сипатта болады және оны ұйымдастыру үшін тұрақты жұмыс орындары мен бос жұмыс орындарын пайдалануға болмайды;

      4) жолданатын түлектер уәкілетті органда және/немесе халықты жұмыспен қамту орталығында жұмыссыз ретінде тіркелуге және олардың жасы 29-дан аспауға тиіс;

      5) жолдама беру сәтінде жолданатын азаматтар үшін уәкілетті органда және/немесе халықты жұмыспен қамту орталығында лайықты тұрақты жұмыс болмаған болуы керек.

      5. Уәкілетті орган және/немесе халықты жұмыспен қамту орталығы:

      1) жастар практикасынан өту үшін жұмыс орындарын ұйымдастыру және қаржыландыру мәселелері бойынша жұмыс берушілерге консультация береді;

      2) жыл сайын, 10 қаңтарға дейінгі мерзімде жастар практикасынан өту үшін жұмыс орындарын ұйымдастыратын жұмыс берушілерден осы Қағидаға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінім жинауды жүзеге асырады;

      3) барлық ұсынылған өтінімдер үш жұмыс күні ішінде бірыңғай тізбеге жинақталып, тиісті ауданның (облыстық, республикалық маңызы бар қаланың, астананың) әкімдігіне қарауға және бекітуге ұсынылады.

      6. Ауданның (облыстық, республикалық маңызы бар қаланың, астананың) әкімдігі жыл сайын тізбені алғаннан кейін 15 жұмыс күні ішінде өзінің шешімімен өңірлік еңбек нарығындағы қажеттілікке сәйкес жастар практикасынан өту үшін жұмыс орындарын ұйымдастыратын жұмыс берушілердің тізбесін бекітеді.

      Бекітілген тізбеде кәсіптер (мамандықтар) бөлінісінде әр жұмыс беруші бойынша:

      1) ұйымдастырылатын жұмыс орындарының саны;

      2) айлық жалақы мөлшері;

      3) жастар практикасының ай бойынша ұзақтығы көрсетіледі.

      7. Уәкілетті орган және/немесе халықты жұмыспен қамту орталығы бекітілген тізбеге сәйкес осы Қағидаға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жұмыс берушімен жастар практикасын қаржыландыру туралы шарт жасайды.

3. Жұмыссыз азаматтарды жастар практикасына жіберу

      8. Уәкілетті орган және/немесе халықты жұмыспен қамту орталығы:

      1) жұмыссыз азаматтарға жастар практикасынан өтуге байланысты мәселелер бойынша консультация береді;

      2) жастар практикасынан өту үшін түлектер қатарындағы жұмыссыз азаматтарды жасалған шарттарға сәйкес және кәсіптік білімін ескере отырып, жұмыс берушілерге жібереді.

      9. Түлектер жастар практикасына он екі ай кезеңінде бір рет қатыса алады және жұмыссыз ретінде тіркелген күніне сәйкес кезектілік тәртібімен жүзеге асырылады.

      10. Жұмыс беруші жастар практикасына қатысушылармен жасалған шарттардың және оларды жұмысқа қабылдау туралы бұйрықтың көшірмелерін уәкілетті органға немесе халықты жұмыспен қамту орталығына ұсынады.

      11. Жұмыс берушінің бастамасы бойынша жастар практикасына қабылданған түлек жасалған еңбек шартының мерзімі аяқталғанға дейін тұрақты жұмысқа қабылдануы мүмкін. Бұл ретте жұмыс беруші уәкілетті органға немесе халықты жұмыспен қамту орталығына тұрақты жұмысқа қабылдау туралы бұйрықтың көшірмесін жолдайды.

      12. Жасалған еңбек шартының мерзімі аяқталғаннан кейін жұмыс беруші жастар практикасына қатысушының талабы бойынша практикадан өту туралы пікір (ұсыным хат) береді.

4. Жастар практикасын қаржыландыру

      13. Жастар практикасын қаржыландыру жастар практикасынан өту үшін құрылған жұмыс орындарына жұмысқа орналасқан түлектерге еңбекақы төлеуге мемлекеттік бюджеттен қаражат беруді қамтиды.

      14. Жастар практикасын қаржыландыруды жұмыс берушілермен жасалған шарттар негізінде, ай сайын қаржыландырудың бекітілген жоспарларына сәйкес және осы мақсаттарға аудандардың (облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) бюджеттерінде көзделген сома шегінде уәкілетті органдар жүзеге асырады.

      15. Уәкілетті орган жастар практикасынан өту үшін жұмыс орындарына орналастырылған түлектерге еңбекақы төлеуді ай сайын, жұмыс берушінің осы Қағидаға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ұсынған мәліметтері негізінде, нақты орындалған жұмыс уақыты үшін еңбек шартында белгіленген мөлшер негізінде жүргізеді және жастар практикасына қатысушылардың екінші деңгейдегі банктерде ашылған жеке есеп шоттарына ақшалай қаражат аудару арқылы жүзеге асырады.

5. Жастар практикасын ұйымдастыру туралы есептілікті ұсыну

      16. Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) уәкілетті органдары ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 2-күніне облыстардың уәкілетті органдарына Қазақстан Республикасының статистика саласындағы уәкілетті органы бекіткен нысан бойынша есеп береді. Аталған есепте:

      1) жастар практикасы шеңберінде құрылған жұмыс орындарына орналастырылған түлектердің саны туралы;

      2) жастар практикасы шеңберінде құрылған жұмыс орындарына орналастырылған адамдар жалақысының орташа айлық мөлшері туралы мәліметтер қамтылады.

      17. Облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) уәкілетті органдары ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 4-күніне орталық атқарушы органға өңір бойынша Қазақстан Республикасының статистика саласындағы уәкілетті органы бекіткен нысан бойынша тиісті жиынтық есепті ұсынады.

  Жастар практикасын
ұйымдастыру және
қаржыландыру қағидасына
1-қосымша

      ________________ ауданының,

      қаласының уәкілетті органына

      _____________________________

      _____________________________

      _____________________________

Өтінім

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (жұмыс берушінің толық атауы, мекенжайы, СТН, байланыс жасайтын адамдары мен телефондары)

      жастар практикасынан өту үшін жұмыс орындарын ұйымдастыратын Жұмыс берушілер тізбесіне қосуды сұрайды.

      Мәселе оң шешімін тапқан жағдайда жұмыссыздарға тізбеге сәйкес мынадай жұмыс орындары ұсынылатын болады:

Р/с №

Кәсібі (мамандығы)

Талап етілетін

білім деңгейі

Жұмыс

орындарының

жоспарлы саны

Жастар

практикасының

жоспарлы ұзақтығы

(айлар)

1.





2.





3.





4.





5.






      Қосымша:

      1. Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің көшірмесі;

      2. Ұйым жарғысының және/немесе құрылтай шартының көшірмесі.

      Басшы

      М.О

  Жастар практикасын
ұйымдастыру және
қаржыландыру қағидасына
2-қосымша

      Жұмыссыз азаматтарға арналған жастар практикасын қаржыландыру туралы

      № _____ шарт

      ____________ с. (қ.) 201__ жылғы "___"_________

      Бұдан әрі Тапсырыс беруші деп аталатын _________________________ ауданының (қаласының) уәкілетті органының (халықты жұмыспен қамту орталығының) атынан бастығы (директоры) _________________________________________________________________,

      (Т.А.Ә.)

      және _______________________________________________________атынан

      (жұмыс берушінің атауы)

      __________________________________________________________________

      (басшының Т.А.Ә., лауазымы)

      (бұдан әрі – Жұмыс беруші) "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес және __________________________ ауданы (қаласы) әкімдігінің 201__ жылғы "__" _______ №_____ қаулысының негізінде төмендегі туралы осы келісімді жасады:

1. Келісім мәні

      1. Бастауыш, орта, ортадан кейінгі және жоғары кәсіптік білім беру ұйымдары түлектерінің қатарындағы жұмыссыз азаматтар үшін оларды алған кәсібі (мамандығы) бойынша бастапқы жұмыс тәжірибесін алуы мақсатында жастар практикасын қаржыландыру.

      2. Шарт сомасы _______________________________________________

      (жазбаша)

      мың теңгені құрайды.

2. Тараптардың құқықтары мен міндеттері

      3. Тапсырыс беруші:

      1) жұмыссыздарды олардың келісімімен Жұмыс берушіге жастар практикасынан өтуге_________________________________адамды жіберуге;

      (саны жазбаша)

      2) жастар практикасына қатысушыларға жұмыс берушілердің ұсынған мәліметтеріне сәйкес міндетті зейнетақы жарналары мен жеке табыс салығын шегере отырып, толық жұмыс істеген айы үшін нақты орындаған жұмыс уақытына _____________________________ теңге есебімен жалақы

      (сома жазбаша)

      төлеуге;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жұмыссыз азаматтардың алған табыстарынан жеке табыс салығын және міндетті зейнетақы жарналарын ұстап қалуға, сондай-ақ жұмыссыз азаматтарға төленетін табыстар түрінде жұмыс берушінің шығыстарынан әлеуметтік салықты төлеу және әлеуметтік сақтандыру қорына әлеуметтік аударымдарды аударуға міндеттенеді.

      4. Жұмыс беруші:

      1) жұмыссыз азаматтарға жастар практикасынан өту үшін мынадай жұмыс орындарын ұсынуға:

Р/с №

Кәсібі (мамандығы)

білімі

Жастар

практикасының

ұзақтығы,

айлар

Айлық

еңбекақының

мөлшері,

теңге







      2) жұмыссыз азаматтармен Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес еңбек шартын жасауға;

      3) Тапсырыс берушіге жастар практикасына қатысушылармен жасалған еңбек шарттарының көшірмелерін ұсынуға;

      4) қажет болған жағдайда, қабылданған жұмыссыздарға өз қаражаты есебінен қосымша үстемеақы төлеуге;

      5) жұмыссыздың әрқайсысына жеке қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқама өткізуге;

      6) қажет болған жағдайда, жұмыссыздарды арнайы киіммен, құралдармен, керек-жарақпен және т.б. қамтамасыз етуге;

      7) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес тиісті еңбек жағдайымен қамтамасыз етуге;

      8) жұмыссыздардың еңбек міндеттерін орындауы кезінде денсаулығына зиян келтірілген жағдайда Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес зиянды өтеуге;

      9) Тапсырыс берушіге жастар практикасына қабылданған жұмыссыздар туралы ұсынылатын ақпараттың нақтылығы үшін жауапты болуға;

      10) есепті айдың аяқталуынан бес жұмыс күні бұрын Тапсырыс берушіге белгіленген нысан бойынша жастар практикасына қабылданған жұмыссыздар туралы мәліметті ұсынуға міндеттенеді.

3. Еңбекақы төлеу

      5. Тапсырыс беруші жастар практикасына қабылданған жұмыссыз азаматтарға еңбекақы төлеуді, еңбекке уақытша қабілетсіздігі бойынша әлеуметтік жәрдемақы мен ақысы төленетін жыл сайынғы пайдаланылмаған еңбек демалысы үшін өтемақыны төлеуді жасалған еңбек шарттары негізінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүргізеді.

4. Тараптардың жауапкершілігі

      6. Осы шартта көзделген міндеттемелерін орындамағаны немесе тиісті орындамағаны үшін тараптар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.

      7. Осы шартты орындау кезінде туындайтын барлық даулы мәселелер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шешіледі.

      8. Шарт тараптардың бірінің бастамасы бойынша бұзылуы мүмкін, бұл ретте ол бұл туралы басқа тарапқа кемінде бір ай мерзім бұрын ескертуге міндетті.

      9. Осы шартқа өзгерістер мен толықтырулар тараптардың келісімі бойынша енгізіледі.

5. Форс-мажор

      10. Тараптардың ешқайсысы осы шарт бойынша міндеттемелерін толық немесе ішінара орындамағаны үшін, егер мұндай орындамау осы шартқа қол қойылғаннан кейін туындаған еңсерілмейтін күштің, яғни өрт, жер сілкінісі, су тасқыны және басқа да апатты жағдайлар; әскери іс-қимылдар және т.б. сияқты төтенше және дүлей жағдайлардың (форс-мажор) пайда болуы салдарынан болса, жауапты болмайды.

      11. Осы шарт бойынша міндеттемелерін орындау мүмкін болмайтын тарап 2 жұмыс күні ішінде жоғарыда аталған жағдайлардың басталу және болжамды аяқталу мерзімі және оның салдары туралы басқа тарапты жазбаша нысанда хабардар етуге міндетті. Форс-мажор жағдайының туындағаны туралы хабарламау немесе уақтылы хабарламау тарапты мұндай жағдайларға сілтеме жасау құқығынан айырады.

      12. Егер жоғарыда аталған жағдайлар 30 күннен артық жалғасатын болса, онда тараптардың әрқайсысы осы шарт бойынша міндеттемелерін одан әрі орындаудан бас тартуға құқылы және бұл жағдайда тараптардың ешқайсысының басқа тараптан ықтимал шығындарды өтеуді талап етуге құқығы жоқ.

6. Қолданылу мерзімі

      13. Осы шарттың қолданылу мерзімі 201__ жылғы "__" ________ бастап 201__ жылғы "__" ___________ дейін.

      14. Осы шарт қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      15. Шарт әрқайсысының бірдей заңдық күші бар екі данада жасалды.

7. Тараптардың заңды мекен-жайлары:

      Тапсырыс беруші Жұмыс беруші

      _________________ауданының _________________

      (қаласының) уәкілетті органы _________________

      мекенжайы:______________________ _________________

      ЖСК ЖСК

      БСН БСН

      СТН СТН

      Коды______________ Коды______________________

      (Т.А.Ә., қолы) (Т.А.Ә., қолы)

      М.О. М.О.

  Жастар практикасын ұйымдастыру
және қаржыландыру қағидасына
3-қосымша

      ____________________________________________________

      (жұмыс берушінің атауы)

      жастар практикасына қабылданған жұмыссыз азаматтар туралы

      201__ жылғы ____________

      МӘЛІМЕТТЕР

Р/с №

Т.А.Ә. (толық)

Жеке куәлігінің №, берілген күні

Туған күні

СТН

ӘЖК

Айдағы жұмыс күндерінің саны

Нақты жұмыс істеген күндер

Есептелген жалақының жалпы мөлшері, теңге

Қызмет көрсетуші банк

20 мәнді карточкалық немесе ағымдағы шотының №

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1











2











3











4












Жиыны:











      Басшы_____________

      Бас бухгалтер_____________

      М.О.

О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 19 июня 2001 года № 836 "О мерах по реализации Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О занятости населения"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 августа 2011 года № 972. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 августа 2018 года № 502 ( вводится в действие со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 11.08.2018 № 502 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

     

      ПРЕСС-РЕЛИЗ

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 19 июня 2001 года № 836 "О мерах по реализации Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О занятости населения" (САПП Республики Казахстан, 2001 г., № 23, ст. 288) следующие изменение и дополнения:

      в пункте 1:

      в подпункте 3) слово "работ." заменить словом "работ;";

      дополнить подпунктами 4) и 5) следующего содержания:

      "4) Правила организации и финансирования социальных рабочих мест;

      5) Правила организации и финансирования молодежной практики.";

      дополнить Правилами организации и финансирования социальных рабочих мест и Правилами организации и финансирования молодежной практики согласно приложениям 1 и 2 к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


  Приложение 1
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 27 августа 2011 года № 972

Правила
организации и финансирования социальных рабочих мест
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определяют порядок организации, финансирования социальных рабочих мест и трудоустройства на них граждан, отнесенных к целевым группам населения (далее – Правила).

      2. Сведения о гражданах, трудоустроенных на социальные рабочие места и работодателях, организовавших социальные рабочие места, размещаются в автоматизированной информационной системе "Рынок труда".

2. Организация социальных рабочих мест

      3. Социальные рабочие места организуются у работодателей независимо от их формы собственности.

      4. Социальное рабочее место организуется путем создания временных рабочих мест и имеет следующие особенности:

      1) предназначено специально для целевых групп;

      2) количество рабочих мест не ограничено, работа носит временный характер и для ее организации не могут быть использованы постоянные рабочие места и вакансии.

      5. Уполномоченный орган и/или центр занятости населения:

      1) консультируют работодателей по вопросам создания и финансирования социальных рабочих мест;

      2) ежегодно в срок до 10 января осуществляют сбор заявок от работодателей, где будут организованы социальные рабочие места, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      3) все представленные заявки в течение трех рабочих дней сводятся в единый перечень, который предоставляется на рассмотрение и утверждение в акимат соответствующего района (города областного, республиканского значения, столицы).

      6. Акимат района (города областного, республиканского значения, столицы) ежегодно в течение 15 рабочих дней после получения перечня утверждает своим решением перечень работодателей, где в соответствии с потребностью регионального рынка труда будут организованы социальные рабочие места.

      В утвержденном перечне по каждому работодателю указываются в разрезе профессий (должностей):

      1) количество организуемых социальных рабочих мест;

      2) размер месячной заработной платы;

      3) продолжительность работы в месяцах;

      4) размер месячной заработной платы, который будет компенсирован из средств государственного бюджета.

      7. Уполномоченный орган и/или центр занятости населения в соответствии с утвержденным перечнем заключают с работодателем договор о финансировании социальных рабочих мест по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

3. Содействие в трудоустройстве граждан на социальные
рабочие места

      8. Уполномоченные органы и/или центры занятости населения:

      1) консультируют граждан по вопросам, связанным с трудоустройством на социальные рабочие места;

      2) в соответствии с заключенными договорами направляют граждан из целевых групп населения для трудоустройства на организованные социальные рабочие места к работодателям.

      9. При направлении граждан для трудоустройства на организованные социальные рабочие места учитывается следующее:

      1) направляемые граждане зарегистрированы в уполномоченном органе или в центре занятости населения в качестве безработного и относятся к целевым группам в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О занятости населения";

      2) в момент выдачи направления в уполномоченном органе и/или в центре занятости населения для направляемых граждан отсутствовала подходящая постоянная работа.

      10. Трудоустройство граждан на организованные социальные рабочие места допускается один раз в двенадцатимесячный период и осуществляется в порядке очередности согласно дате регистрации.

      11. По инициативе работодателя гражданин, принятый на социальное рабочее место, может быть принят на постоянную работу до окончания срока заключенного трудового договора. При этом работодатель направляет в уполномоченный орган или центр занятости населения копию приказа о приеме на постоянную работу.

4. Финансирование социальных рабочих мест

      12. Финансирование социальных рабочих мест включает в себя предоставление субсидий из государственного бюджета на компенсацию затрат работодателя на оплату труда гражданам, трудоустроенным на социальные рабочие места.

      13. Финансирование социальных рабочих мест осуществляется уполномоченным органом на основании заключенных договоров с работодателями, ежемесячно в соответствии с утвержденными планами финансирования и в пределах сумм, предусмотренных на эти цели бюджетами районов (городов областного, республиканского значения, столицы).

      14. Уполномоченный орган ежемесячно, на основании сведений представленных работодателем по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам, производит перечисление на расчетный счет работодателя сумм, направляемых на компенсацию затрат работодателя на оплату труда трудоустроенных граждан.

      15. Оплата труда граждан, трудоустроенных на социальные рабочие места производится работодателем ежемесячно за фактически отработанное время исходя из размера, установленного трудовым договором.

      В зависимости от количества, качества и сложности выполняемой работы работодатель за счет собственных средств вправе устанавливать дополнительные надбавки за фактически выполненную работу.

5. Предоставление отчетности об организации социальных
рабочих мест

      16. Уполномоченные органы районов (городов областного значения) ежемесячно ко 2 числу месяца, следующего за отчетным, предоставляют уполномоченным органам областей отчет по форме, утвержденной уполномоченным органом в области статистики Республики Казахстан, и отражающий сведения:

      1) о количестве граждан, трудоустроенных на социальные рабочие места;

      2) о среднемесячном размере заработной платы граждан, трудоустроенных на социальные рабочие места.

      17. Уполномоченные органы областей (города республиканского значения, столицы) ежемесячно к 4 числу месяца, следующего за отчетным, предоставляют центральному исполнительному органу соответствующий сводный по региону отчет по форме, утвержденной уполномоченным органом в области статистики Республики Казахстан.

  Приложение 1
к Правилам организации и
финансирования социальных рабочих мест
В уполномоченный орган

      ___________ района, города

      от __________________________

      _____________________________

      _____________________________

Заявка

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (полное наименование работодателя, адрес, РНН, контактные лица и

      телефоны)

      просит включить в перечень Работодателей, где будут организованы

      социальные рабочие места для граждан из целевых групп населения.

      В случае положительного решения вопроса, гражданам будут

      предоставлены рабочие места в соответствии с перечнем:

п/п

В качестве кого планируется

принять на работу

Планируемое

количество

рабочих

мест

Планируемая

продолжи-

тельность

работ

(месяцев)

Размер

месячной

заработной

платы,

тенге

Планируемый

размер

компенсаций,

тенге

1.






2.






3.






4.






5.







      Приложение:

      1. Копия свидетельства о государственной регистрации юридического лица;

      2. Копия Устава организации или учредительного договора.

      Руководитель Дата

      М.П.

  Приложение 2
к Правилам организации и
финансирования социальных
рабочих мест

Договор № _______ о финансировании социальных рабочих мест для трудоустройства граждан из целевых групп населения

      с. (г.) ____________ "___"_________ 20 __ года

      Уполномоченный орган (центр занятости населения)

      ______________________________________ района, (города), именуемый в

      дальнейшем Заказчик, в лице начальника (директора)

      ____________________________________________________________________,

      (Ф.И.О.)

      и ___________________________________________________________ в лице

      (наименование работодателя)

      _____________________________________________________________________

      (должность, Ф.И.О. руководителя)

      (далее – Работодатель) в соответствии с Законом Республики

      Казахстан "О занятости населения" и на основании постановления

      акимата ____________________________ района (города)

      от "__" _______ 201__ года №_____ заключили настоящий договор о

      нижеследующем:

1. Предмет договора

      1. Финансирование социальных рабочих мест для граждан из

      целевых групп населения в целях их временного трудоустройства.

      2. Сумма договора составляет __________________________________

      (прописью)

      тыс. тенге.

2. Права и обязанности сторон

      3. Заказчик обязуется:

      1) направлять граждан с их согласия к Работодателю в количестве

      _______________________ человек;

      (прописью)

      2) производить компенсацию затрат Работодателя на оплату труда

      принятых на работу граждан, согласно представленным Работодателем

      сведениям, за фактически отработанное время из расчета _____ % от

      размера установленной работодателем заработной платы, но не более

      ________________________________________________________ тенге

      (сумма прописью)

      на одного человека за полный отработанный месяц.

      4. Работодатель обязуется:

      1) предоставить гражданам следующие социальные рабочие места

      для трудоустройства безработных граждан:

п/п

В качестве кого планируется

принять на работу

Коли-

чество

Продолжи-

тельность

работ,

месяцев

Размер

оплаты труда

в месяц,

тенге

Размер

компенсаций на

оплату труда в

месяц, тенге








      2) заключать с гражданами трудовые договоры в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      3) производить обязательные пенсионные отчисления, удержания всех видов налогов и взносов в фонд социального страхования с доходов, полученных гражданами в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      4) производить удержание индивидуального подоходного налога и обязательных пенсионных взносов в накопительный фонд с доходов, полученных гражданами, а также уплату социального налога и перечисление социальных отчислений в фонд социального страхования с расходов работодателя в виде доходов, выплачиваемых гражданам, в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      5) производить, в случае необходимости, оплату дополнительных надбавок принятым гражданам за счет собственных средств;

      6) проводить персонально с каждым гражданином инструктаж по технике безопасности;

      7) обеспечивать при необходимости граждан спецодеждой, инструментами, инвентарем и т.п.;

      8) обеспечивать соответствующие условия труда в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;

      9) возместить ущерб в случае причинения вреда здоровью во время выполнения трудовых обязанностей гражданами в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      10) нести ответственность за достоверность информации, предоставляемой Заказчику о гражданах, принятых на социальные рабочие места;

      11) представлять Заказчику за пять рабочих дней до окончания отчетного месяца сведения по установленной форме о гражданах, работающих на социальных рабочих местах.

3. Оплата труда

      5. Оплата труда граждан, принятых на социальные рабочие места производится Работодателем в соответствии с законодательством Республики Казахстан на основании заключенных трудовых договоров.

4. Ответственность сторон

      6. За неисполнение и ненадлежащее исполнение обязательств, предусмотренных настоящим договором, стороны несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      7. Все спорные вопросы, возникающие при исполнении настоящего договора, разрешаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Договор может быть расторгнут по инициативе одной из сторон, при этом она обязана предупредить об этом другую сторону не менее чем в месячный срок.

      9. Изменения и дополнения в настоящий договор вносятся по соглашению сторон.

5. Форс-мажор

      10. Ни одна из сторон не будет нести ответственность за полное или частичное неисполнение обязательств по настоящему договору, если таковое неисполнение явилось следствием возникновения обстоятельств непреодолимой силы, т.е. чрезвычайных и непредотвратимых обстоятельств (форс-мажор), наступивших после подписания настоящего договора, таких как: пожар, землетрясение, наводнения и другие стихийные явления; военные действия и т.п.

      11. Сторона, для которой создана невозможность исполнения обязательств по настоящему договору, обязана в течение 2-х рабочих дней в письменной форме уведомить другую сторону о начале и возможном сроке окончания вышеуказанных обстоятельств и их последствий. Неуведомление или несвоевременное уведомление о наступлении обстоятельств форс-мажор, лишает стороны ссылаться на эти обстоятельства.

      12. Если вышеуказанные обстоятельства продолжаются более 30-ти дней, то каждая из сторон вправе отказаться от исполнения дальнейших обязательств по настоящему договору, и в этом случае ни одна из сторон не вправе требовать у другой стороны возмещения возможных убытков.

6. Срок действия

      10. Срок действия настоящего договора с "___" _____ 201__ года

      до "___" ___________ 201__ года.

      11. Настоящий договор вступает в силу со дня подписания.

      12. Договор составлен в двух экземплярах, каждый из которых имеет одинаковую юридическую силу.

7. Юридические адреса сторон:

      Заказчик Работодатель

      Уполномоченный орган

      (центр занятости населения) ______________________

      __________________района (города) ______________________

      адрес:______________________ ______________________

      ИИК ИИК

      БИК БИК

      РНН РНН

      Код код

      ____________________ _____________________

      (Ф.И.О., подпись) (Ф.И.О., подпись)

      М.П. М.П.

  Приложение 3
к Правилам организации и
финансирования социальных
рабочих мест

СВЕДЕНИЯ
о гражданах, работающих на социальных рабочих местах
в ______________________________ за ____________ 201__ года

      (наименование работодателя)

п/п

Ф.И.О.

(полностью)

№ удостоверения

личности,

дата выдачи

Дата

рождения

Номер и дата

трудового

договора

1

2

3

4

5

1





2





3





4






Итого:





      продолжение таблицы

Размер

заработной

платы по

договору

Кол-во

рабочих

дней в

месяце

Фактически

отработано

дней

Всего

начислено

заработной

платы, тенге

Сумма

отчислений

в пенсионный

фонд

Подлежит компенсации

из бюджета, тенге

6

7

8

9

10

11
































      Руководитель __________________

      Главный бухгалтер______________

      М.П.

  Приложение 2
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 27 августа 2011 года № 972

Правила
организации и финансирования молодежной практики
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определяют порядок организации, финансирования молодежной практики и трудоустройства в ее рамках безработных граждан из числа выпускников организаций технического и профессионального образования, послесреднего и высшего образования (далее – Правила).

      2. Сведения о выпускниках, трудоустроенных на рабочие места для прохождения молодежной практики, и работодателях, организовавших эти рабочие места, размещаются в автоматизированной информационной системе "Рынок труда".

2. Организация молодежной практики

      3. Молодежная практика организуется у работодателей независимо от их формы собственности.

      4. Молодежная практика организуется путем создания временных рабочих мест и имеет следующие особенности:

      1) предназначено специально для получения выпускниками первоначального опыта работы по полученной профессии (специальности);

      2) оплата труда участников молодежной практики производится за счет средств государственного бюджета;

      3) количество рабочих мест не ограничено, работа носит временный характер и для ее организации не могут быть использованы постоянные рабочие места и вакансии;

      4) направляемые выпускники зарегистрированы в уполномоченном органе в качестве безработных и их возраст не старше 29 лет;

      5) в момент выдачи направления в уполномоченном органе и/или в центре занятости населения для выпускника отсутствовала подходящая постоянная работа.

      5. Уполномоченный орган и/или центр занятости населения:

      1) консультируют работодателей по вопросам организации и финансирования рабочих мест для прохождения молодежной практики;

      2) ежегодно в срок до 10 января осуществляют сбор заявок от работодателей, где будут организованы рабочие места для прохождения молодежной практики, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      3) все представленные заявки в течение трех рабочих дней сводятся в единый перечень, который предоставляется на рассмотрение и утверждение в акимат соответствующего района (города областного, республиканского значения, столицы).

      6. Акимат района (города областного, республиканского значения, столицы) ежегодно в течение 15 рабочих дней после получения перечня утверждает своим решением перечень работодателей, где в соответствии с потребностью регионального рынка труда будут организованы рабочие места для прохождения молодежной практики.

      В утвержденном перечне по каждому работодателю указываются в разрезе профессий (специальностей):

      1) количество организуемых рабочих мест;

      2) размер месячной заработной платы;

      3) продолжительность молодежной практики в месяцах.

      7. Уполномоченный орган и/или центры занятости населения в соответствии с утвержденным перечнем заключают с работодателем договор о финансировании молодежной практики по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

3. Направление безработных граждан на молодежную практику

      8. Уполномоченный орган и/или центр занятости населения:

      1) консультируют безработных граждан по вопросам, связанным с прохождением молодежной практики;

      2) в соответствии с заключенными договорами и с учетом имеющегося профессионального образования направляют безработных граждан из числа выпускников к работодателям для прохождения молодежной практики.

      9. Участие выпускников в молодежной практике допускается один раз в двенадцатимесячный период и осуществляется в порядке очередности согласно дате регистрации в качестве безработных.

      10. Копии заключенных договоров с участниками молодежной практики и приказ об их приеме на работу работодатель предоставляет в уполномоченный орган или в центр занятости населения.

      11. По инициативе работодателя выпускник, принятый на молодежную практику, может быть принят на постоянную работу до окончания срока заключенного трудового договора. При этом работодатель направляет в уполномоченный орган или центр занятости населения копию приказа о приеме на постоянную работу.

      12. По истечении срока заключенного трудового договора Работодатель предоставляет участнику молодежной практики по его требованию отзыв (рекомендательное письмо) о ее прохождении.

4. Финансирование молодежной практики

      13. Финансирование молодежной практики включает в себя предоставление средств из государственного бюджета на оплату труда выпускникам, трудоустроенным на рабочие места созданные для прохождения молодежной практики.

      14. Финансирование молодежной практики осуществляется уполномоченными органами на основании заключенных договоров с работодателями ежемесячно в соответствии с утвержденными планами финансирования и в пределах сумм, предусмотренных на эти цели бюджетами районов (городов областного, республиканского значения, столицы).

      15. Оплата труда выпускников, трудоустроенных на рабочие места для прохождения молодежной практики производится уполномоченным органом ежемесячно, на основании сведений представленных работодателем по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам, за фактически отработанное время, исходя из размера, установленного трудовым договором и осуществляется путем перечисления денежных средств на лицевые счета участников молодежной практики, открытых в банках второго уровня.

5. Предоставление отчетности об организации молодежной практики

      16. Уполномоченные органы районов (городов областного значения) ежемесячно ко 2 числу месяца, следующего за отчетным, предоставляют уполномоченным органам областей отчет по форме, утвержденной уполномоченным органом в области статистики Республики Казахстан, и отражающий сведения:

      1) о количестве выпускников, трудоустроенных на рабочие места, созданные в рамках молодежной практики;

      2) о среднемесячном размере заработной платы лиц, трудоустроенных на рабочие места, созданные в рамках молодежной практики.

      17. Уполномоченные органы областей (города республиканского значения, столицы) ежемесячно к 4 числу месяца, следующего за отчетным, предоставляют центральному исполнительному органу соответствующий сводный по региону отчет по форме, утвержденной уполномоченным органом в области статистики Республики Казахстан.

  Приложение 1
к Правилам организации и
финансирования молодежной
практики
В уполномоченный орган

      ______________ района, города

      от __________________________

      _____________________________

      _____________________________

Заявка

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (полное наименование работодателя, адрес, РНН, контактные лица и

      телефоны)

      просит включить в перечень Работодателей, где будут организованы

      рабочие места для прохождения молодежной практики.

      В случае положительного решения вопроса безработным будут

      предоставлены рабочие места в соответствии с перечнем:

п/п

Профессия

(специальность)

Требуемый уровень

образования

Планируемое

количество

рабочих мест

Планируемая

продолжительность

молодежной практики

(месяцев)

1.





2.





3.





4.





5.






      Приложение:

      1. Копия свидетельства о государственной регистрации юридического лица;

      2. Копия Устава организации или учредительного договора.

      Руководитель Дата

      М.П.

  Приложение 2
к Правилам организации и
финансирования молодежной
практики

Договор № _______ о финансировании молодежной практики для безработных граждан

      с. (г.) ___________ "___" _________ 201 __ года

      Уполномоченный орган (центр занятости населения)

      _________________________________ района, (города), именуемый в

      дальнейшем Заказчик, в лице начальника (директора)

      ____________________________________________________________________,

      (Ф.И.О.)

      и ___________________________________________________________ в лице

      (наименование работодателя)

      ____________________________________________________________________

      (должность, Ф.И.О. руководителя)

      (далее – Работодатель) в соответствии с Законом Республики Казахстан

      "О занятости населения" и на основании постановления акимата

      ________________________ района (города) от "__" _______ 201 __ года

      № _____ заключили настоящий договор о нижеследующем:

1. Предмет договора

      1. Финансирование молодежной практики для безработных граждан из числа выпускников организаций технического и профессионального, послесреднего и высшего образования в целях приобретения ими первоначального опыта работы по полученной профессии (специальности).

      2. Сумма договора составляет _____________________ тыс. тенге.

      (прописью)

2. Права и обязанности сторон

      3. Заказчик обязуется:

      1) направлять безработных с их согласия к Работодателю на прохождение молодежной практики в количестве _____________ человек;

      (прописью)

      2) производить выплату заработной платы участникам молодежной практики согласно представленным работодателем сведениям за фактически отработанное время из расчета ___________________ тенге

      (сумма прописью)

      за полный отработанный месяц за вычетом сумм обязательных пенсионных взносов и индивидуального подоходного налога;

      3) производить удержание индивидуального подоходного налога и обязательных пенсионных взносов в накопительный фонд с доходов, полученных безработными гражданами, а также уплату социального налога и перечисление социальных отчислений в фонд социального страхования с расходов работодателя в виде доходов, выплачиваемых безработным гражданам, в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      4. Работодатель обязуется:

      1) предоставить безработным гражданам следующие рабочие места для прохождения молодежной практики:

п.п.

Профессия (специальность)

Образование

Продолжительность

молодежной

практики, месяцев

Размер оплаты

труда в месяц,

тенге







      2) заключать с безработными гражданами трудовые договоры в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      3) предоставить Заказчику копии заключенных трудовых договоров с участниками молодежной практики;

      4) производить, в случае необходимости, оплату дополнительных надбавок принятым безработным за счет собственных средств;

      5) проводить персонально с каждым безработным инструктаж по технике безопасности;

      6) обеспечивать при необходимости безработных спецодеждой, инструментами, инвентарем и т.п.;

      7) обеспечивать соответствующие условия труда в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;

      8) возместить ущерб в случае причинения вреда здоровью во время выполнения трудовых обязанностей безработными в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      9) нести ответственность за достоверность информации, предоставляемой Заказчику о безработных, принятых на молодежную практику;

      10) представлять Заказчику за пять рабочих дней до окончания отчетного месяца сведения по установленной форме о безработных, принятых на молодежную практику.

3. Оплата труда

      5. Оплата труда, выплата социального пособия по временной нетрудоспособности и компенсации за неиспользованный оплачиваемый ежегодный трудовой отпуск безработным гражданам, принятым на молодежную практику производится Заказчиком в соответствии с законодательством Республики Казахстан на основании заключенных трудовых договоров.

4. Ответственность сторон

      6. За неисполнение и ненадлежащее исполнение обязательств, предусмотренных настоящим договором, стороны несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      7. Все спорные вопросы, возникающие при исполнении настоящего договора, разрешаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Договор может быть расторгнут по инициативе одной из сторон, при этом она обязана предупредить об этом другую сторону не менее чем в месячный срок.

      9. Изменения и дополнения в настоящий договор вносятся по соглашению сторон.

5. Форс-мажор

      10. Ни одна из сторон не будет нести ответственность за полное или частичное неисполнение обязательств по настоящему договору, если таковое неисполнение явилось следствием возникновения обстоятельств непреодолимой силы, т.е. чрезвычайных и непредотвратимых обстоятельств (форс-мажор), наступивших после подписания настоящего договора, таких как: пожар, землетрясение, наводнения и другие стихийные явления; военные действия и т.п.

      11. Сторона, для которой создана невозможность исполнения обязательств по настоящему договору, обязана в течение 2-х рабочих дней в письменной форме уведомить другую сторону о начале и возможном сроке окончания вышеуказанных обстоятельств и их последствий. Неуведомление или несвоевременное уведомление о наступлении обстоятельств форс-мажор, лишает стороны ссылаться на эти обстоятельства.

      12. Если вышеуказанные обстоятельства продолжаются более 30-ти дней, то каждая из сторон вправе отказаться от исполнения дальнейших обязательств по настоящему договору, и в этом случае ни одна из сторон не вправе требовать у другой стороны возмещения возможных убытков.

6. Срок действия

      10. Срок действия настоящего договора с "___" _________ 201__ года до "___" ___________ 201__ года.

      11. Настоящий договор вступает в силу со дня подписания.

      12. Договор составлен в двух экземплярах, каждый из которых имеет одинаковую юридическую силу.

7. Юридические адреса сторон:

      Заказчик Работодатель

      Уполномоченный орган

      (центр занятости населения) ______________________

      __________________района (города) ______________________

      адрес:______________________ ______________________

      ИИК ИИК

      БИК БИК

      РНН РНН

      Код код

      ____________________ _____________________

      (Ф.И.О., подпись) (Ф.И.О., подпись)

      М.П. М.П.

  Приложение 3
к Правилам организации и
финансирования молодежной
практики

СВЕДЕНИЯ
о безработных гражданах, принятых на молодежную практику
в ________________________________ за ____________ 201__ года

      (наименование работодателя)

п/п

Ф.И.О.(полностью)

№ удостоверения личности,

дата выдачи

Дата

рождения

РНН

СИК

1

2

3

4

5

6

1






2






3






4







Итого:






      продолжение таблицы

Кол-во рабочих

дней в месяце

Фактически

отработано

дней

Всего

начислено

заработной платы,

тенге

Банк

обслуживания

№ 20-ти значного

карточного или

текущего счета

7

8

9

10

11



























      Руководитель __________________

      Главный бухгалтер______________

      М.П.