Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігінің мәселелерi

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 9 шілдедегі № 926 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 26 ақпандағы 186 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 26.02.2013 N 186 қаулысымен.

      «Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігі туралы» Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2012 жылғы 7 мамырдағы № 321 Жарлығын iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Функциялары, өкiлеттiктерi мен мүлкi Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттiгiне (бұдан әрi – Агенттiк) беріліп, Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлiгiнің Атом энергиясы комитетi таратылсын.
      2. Қоса берiлiп отырған:
      1) Агенттiк туралы ереже;
      2) Агенттіктің қарамағындағы ұйымдардың тізбесі;
      3) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне енгiзiлетiн өзгерiстер мен толықтырулар бекiтiлсiн.
      3. Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлiгiнің «Қазақстан Республикасының ұлттық ядролық орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігінің «Қазақстан Республикасының ұлттық ядролық орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны болып қайта аталсын.
      4. «Қазақстан Республикасының Атом қуаты жөнiндегi агенттiгi туралы» Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1992 жылғы 22 қыркүйектегі № 786 қаулысының күші жойылды деп танылсын (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1992 ж., № 36, 553-құжат).
      5. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi                           К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы   
Үкiметiнiң         
2012 жылғы 9 шілдедегі   
№ 926 қаулысымен     
бекiтiлген          

Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігі туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігі (бұдан әрi – Агенттiк) Қазақстан Республикасы Үкiметінің құрамына кiрмейтiн, атом энергиясын пайдалану, ядролық және радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, ядролық материалдар мен ядролық қондырғыларды физикалық қорғау, Қазақстан Республикасының аумағында ядролық қаруды таратпау режимін сақтау саласындағы басшылық етуді және мемлекеттік реттеуді, сондай-ақ заңнамада көзделген шектерде өзiнiң құзыретiне жатқызылған қызмет саласындағы салааралық үйлестiруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган болып табылады.
      2. Агенттiк өз қызметiн Қазақстан Республикасының КонституциясынаҚазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасының Президентi мен Үкiметiнiң актiлерiне, өзге де нормативтiк құқықтық актiлерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Агенттiк мемлекеттiк мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттiк тiлде өз атауы жазылған мөрi мен мөртаңбалары, белгiленген үлгiдегi бланкiлерi, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Қазынашылық комитетi органдарында шоттары болады.
      4. Агенттiк азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi.
      5. Егер Агенттiкке Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкiлеттiк берiлсе, оның мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарабы болуға құқығы бар.
      6. Агенттiк өз құзыретiнiң мәселелерi бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен Агенттiк төрағасының немесе оны алмастыратын тұлғаның бұйрықтарымен ресiмделетiн шешiмдер қабылдайды.
      7. Агенттiктiң штат санының лимитiн Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтедi.
      8. Агенттiктiң заңды мекенжайы: Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Орынбор көшесі, 8, 13-кіреберіс.
      9. Агенттiктiң толық атауы – «Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігі» мемлекеттiк мекемесi.
      10. Осы Ереже Агенттiктiң құрылтай құжаты болып табылады.
      11. Агенттiктiң қызметiн қаржыландыру республикалық бюджет қаражаты есебiнен жүзеге асырылады.
      12. Агенттiкке кәсiпкерлiк субъектiлерiмен Агенттiктiң функциялары болып табылатын мiндеттердi орындау мәнiне шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      13. Егер Агенттiкке заңнамалық актiлермен кiрiстер әкелетiн қызметтi жүзеге асыру құқығы берiлсе, онда мұндай қызметтен алынған кiрiстер республикалық бюджеттiң кiрiсiне жiберiледi.

2. Агенттiктiң негiзгi мiндеттерi, функциялары мен құқықтары

      14. Агенттiктiң негiзгi мiндеттерi:
      1) атом энергиясын пайдалану саласында мемлекеттiк саясатты қалыптастыруға қатысу және оның негiзгi бағыттарын iске асыруды қамтамасыз ету;
      2) өз құзыретi шегiнде атом энергиясын пайдалану саласындағы қызметтi мемлекеттiк реттеу мен үйлестiрудi жүзеге асыру;
      3) ядролық, радиациялық және физикалық ядролық қауіпсіздіктің қамтамасыз етілуін мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;
      4) Қазақстан Республикасының аумағында және/немесе оның заңды құзырындағы аумақта ядролық қаруды таратпау режимінің талаптарын сақтауды қамтамасыз ету;
      5) атом энергиясын пайдалану саласындағы халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру;
      6) өз құзыреті шегінде атом энергиясын пайдалану саласындағы нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және бекіту;
      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен Агенттiкке жүктелген өзге де мiндеттердi жүзеге асыру болып табылады.
      15. Агенттiк қолданыстағы заңнамаға және өзiне жүктелген мiндеттерге сәйкес мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) атом энергиясын пайдалану саласында мемлекеттiк саясатты қалыптастыруды және іске асыруды қамтамасыз етеді;
      2) атом энергиясын пайдалану саласындағы бағдарламалық құжаттарды әзірлейді және келіседі;
      3) атом энергиясын пайдалану саласында салааралық үйлестіруді жүзеге асырады;
      4) атом энергиясын пайдалану саласында халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асырады, оның ішінде Атом энергиясы жөніндегі халықаралық агенттікпен, басқа да халықаралық ұйымдармен және басқа мемлекеттердің құзыретті органдарымен өзара іс-қимылды ұйымдастырады;
      5) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен өз құзыреті шегінде халықаралық шарттарды әзірлейді және жасасады;
      6) Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарының атом энергиясын пайдалану саласындағы халықаралық шарттарды орындау жөніндегі қызметін үйлестіруді жүзеге асырады;
      7) Қазақстан Республикасының атом энергиясын пайдалану мәселелері бойынша заңнамалық актілерін әзірлеу және өзгерту жөніндегі ұсыныстарды Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізеді;
      8) атом энергиясын пайдалану саласындағы қызметті регламенттейтін нормалар мен қағидаларды әзірлейді, белгілейді және қабылдайды;
      9) стандарттау, метрология және сертификаттау жөніндегі уәкілетті органмен бірлесіп, атом энергиясын пайдалану саласындағы сертификаттауға және стандарттауға қатысады;
      10) атом энергиясын пайдалану саласындағы нормативтік техникалық құжаттарды әзірлейді, келіседі және бекітеді.
      11) өз құзыреті шегінде техникалық регламенттердің жобаларын әзірлеу үшін сараптама кеңесін құрады;
      12) атом энергиясын пайдалану объектілерін салуға жобалық құжаттаманы келіседі;
      13) атом энергиясын пайдаланумен байланысты қызмет түрлерін лицензиялауды және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лицензияның қолданылу шарттарын тексеруді жүзеге асырады;
      14) атом энергиясы саласындағы өз өкілеттіктерін пайдалануға байланысты инспекциялар өткізеді;
      15) атом энергиясын пайдалану саласындағы нормалар мен қағидалардың сақталуын бақылауды жүзеге асырады;
      16) ядролық қондырғылар, ядролық материалдар және иондаушы сәулелену көздерінің физикалық қорғалуын қамтамасыз ету үшін қадағалауды жүзеге асырады;
      17) радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы нормалар мен қағидалардың сақталуын бақылауды жүзеге асырады;
      18) Қазақстан Республикасының аумағында радиациялық жағдайға мемлекеттiк бақылауды жүзеге асырады;
      19) радиациялық қауіпсіздікті бағалау нәтижесін бекітеді;
      20) ядролық материалдар және иондаушы сәулелену көздерін есепке алу мен бақылаудың мемлекеттік жүйесін құрады;
      21) ядролық материалдар және иондаушы сәулелену көздерін мемлекеттік есепке алу мен бақылауды жүзеге асырады;
      22) иондаушы сәулелену көздерінің тізілімін жүргізуді жүзеге асырады;
      23) ядролық материалдарды, технологияларды, жабдықтарды, арнайы ядролық емес материалдарды, иондаушы сәулелену көздерiн, ұлттық қауіпсіздік мақсатында бақыланатын тауарларды қоса алғанда, өз құзыреті шеңберінде экспорттық бақылауға жататын өнімдердің экпортын, импортын, өткізілуін, транзитін және орналастырылуын бақылауды жүзеге асырады;
      24) коммерциялық мақсатта беруді, сатуды немесе сатып алуды немесе коммерциялық емес сипатта беруді қамтитын, атом энергиясын пайдалану саласындағы тауарлар мен қызметтердің экпорты мен импортын бақылауды жүзеге асырады;
      25) өз құзыреті шеңберінде иондаушы сәулелену көздерiнің, экспорттық бақылауға жататын өнімдердің және ұлттық қауіпсіздік мақсатында бақыланатын тауарлардың импортын, экспортын, импортын және транзитін келісуді жүзеге асырады;
      26) Қазақстан Республикасы қатысатын халықаралық шарттарға, келісімдер мен уағдаластықтарға сәйкес экспорттаушы елдің құзыретті мемлекеттік органының сұрау салуы болған кезде, ядролық импорт өнімдерін бейбіт мақсатта пайдалану туралы растау береді;
      27) Қазақстан Республикасы қатысатын халықаралық шарттарға, келісімдер мен уағдаластықтарға сәйкес ядролық қаруы жоқ елдердің құзыретті мемлекеттік органдарынан ядролық экспорт өнімдерін бейбіт мақсатта пайдалану туралы растауды сұратады;
      28) ядролық, радиациялық және электрофизикалық қондырғылардың қауіпсіздігі үшін сапаны қамтамасыз ету бағдарламаларының үлгі мазмұнын және оны бекіту тәртібін анықтайды;
      29) атом энергиясын пайдалану объектілерінде жұмыс атқаратын персоналға қойылатын біліктілік талаптарын белгілейді;
      30) өз құзыреті шегінде радиоактивті қалдықтар айналымын мемлекеттік реттеуді жүзеге асырады;
      31) ведомстволық статистикалық есептілік, тексеру парақтарының нысандарын, тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдерін, «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жыл сайынғы тексеру жоспарларын әзірлейді және бекітеді;
      32) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес кеден аумағына/аумағынан тыс тауарларды қайта өңдеу және ішкі тұтыну үшін қайта өңдеу шарттары туралы құжат береді;
      33) уран бөлігінде Жер қойнауын пайдалану саласында мемлекеттің басым құқығын жүзеге асыру мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияға ұсыныстар енгізеді;
      34) уран кендерін барлауға, өндіруге, бірлесіп барлауға және өндіруге арналған келісімшарттық құжаттардың жобасын қарауға қатысады;
      35) мемлекеттік құпияларды қорғау, азаматтық қорғаныс, жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру саласында өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының заңдарының және басқа да нормативті құқықтық актілерінің сақталуын қамтамасыз етеді;
      36) ұлттық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету жөнiндегi іс-шараларды жоспарлау және өткiзу бойынша ведомстволық бағынысты ұйымдардың қызметiне басшылық етуді жүзеге асырады;
      37) ұлттық қауiпсiздiк жүйесiн жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар енгiзедi;
      38) ұлттық қауiпсiздiк саласындағы заңдар мен өзге де нормативтiк-құқықтық актiлердiң сақталуын қамтамасыз етедi;
      39) іс-әрекетi (немесе әрекетсiздiгi) Қазақстан Республикасының ұлттық мүдделерінiң бұзылуына, ұлттық қауiпсiздiгiне қауіп төнуіне әкеп соғатын лауазымды адамдарды, мемлекеттiк қызметшiлердi тиiсті жауапкершілікке тартады;
      40) Қазақстан Республикасының заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      16. Агенттік өзіне жүктелген міндеттерді іске асыру және өз функцияларын жүзеге асыру үшін заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) өз құзыреті шегінде орындау үшін міндетті нормативтік құқықтық актілер қабылдауға;
      2) мемлекеттік органдардан, ұйымдардан, олардың лауазымды тұлғаларынан заңнамада белгіленген тәртіппен қажетті ақпарат пен материалдар сұратуға және алуға;
      3) атом энергиясын қауіпсіз пайдалану және ядролық қаруды таратпау режимінің шарттарын орындау саласындағы заңнаманы жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізуге;
      4) атом энергиясын пайдалану және ядролық қаруды таратпау режимінің талаптарын Қазақстан Республикасының аумағында және/немесе оның заңды құзырындағы аумақта сақтау саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін нормативтік техникалық құжаттар қабылдауға және бекітуге;
      5) атом энергиясын пайдалану объектілеріне және оның қызметін сипаттайтын құжаттарға кедергісіз қол жеткізуге;
      6) халықтың немесе қоршаған ортаның қауіпсіздігіне қауіп төнген кезде атом энергиясын пайдаланумен байланысты заңды тұлғалардың қызметін тоқтата тұруға немесе тоқтату туралы мәселе қоюға;
      7) атом энергиясын пайдалану, ядролық, радиациялық және физикалық ядролық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы әкімшілік  құқықтық бұзушылықтар туралы хаттамалар жасауға және істерді қарауға және Қазақстан Республикасының әкімшілік құқықтық бұзушылықтар туралы  заңнамасында көзделген тәртіппен әкімшілік жаза қолдануды жүзеге асырады;
      8) атом саласындағы заңнаманы бұзу анықталған жағдайда атом энергиясын пайдалану объектілерінің басшыларына белгіленген үлгідегі нұсқама беруге;
      9) атом энергиясын пайдалану объектілерін тексеру кезінде сарапшыларды тартуға;
      10) атом энергиясын пайдаланумен байланысты қызметке және осындай қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз етуді негіздейтін құжаттарға сараптама жүргізуге ғылыми және өзге де сараптамалық ұйымдарды (шетелдіктерді қоса алғанда) және мамандар тартуға;
      11) өзінің құзыретіне жататын мәселелер бойынша түсініктеме беруге;
      12) атом саласының қызметкерлерін мақтау қағазымен және «Атом саласының еңбек сіңірген қызметкері» белгісімен марапаттауға;
      13) Қазақстан Республикасының мемлекеттік наградаларымен марапаттауға кандидатуралар ұсынуға;
      14) Агенттіктің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңестер, семинарлар, конференциялар мен халықаралық симпозиумдар өткізуге;
      15) қолданыстағы заңнамалық актілерде көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

3. Агенттiктiң қызметiн ұйымдастыру

      17. Агенттiктi Қазақстан Республикасының Үкiметi қызметке тағайындайтын және босататын төраға басқарады.
      Төрағаның орынбасарлары болады, оларды төрағаның ұсынысы бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметi қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      Төраға Агенттiкке басшылықты жүзеге асырады және Агенттiкке жүктелген мiндеттердiң орындалуына және оның өз функцияларын жүзеге асыруына дербес жауапты болады.
      18. Агенттiк төрағасы:
      1) Қазақстан Республикасының Парламентiнде, өзге де мемлекеттiк органдар мен ұйымдарда Агенттiктi бiлдiредi;
      2) нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын келiседi және қол қояды;
      3) Агенттiкте сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға қарсы iс-қимылға бағытталған шаралар қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар қабылдау үшiн дербес жауапты болады;
      4) өзiнiң құзыретiне жататын басқа да мәселелер бойынша шешiмдер қабылдайды.
      19. Агенттiктiң аппаратын Қазақстан Республикасының Президентi Қазақстан Республикасының Премьер-Министрiмен келiсiм бойынша қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын жауапты хатшы басқарады.
      20. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң, Агенттiк төрағасының орнынан түсуi жауапты хатшының өкiлеттiгiнiң тоқтауына әкелмейдi.
      21. Жауапты хатшы:
      1) Агенттiк төрағасы қалыптастыратын саясатты iске асыруды қамтамасыз етедi және оның актiлерi мен тапсырмаларын орындайды;
      2) Агенттiктiң аппаратына басшылықты жүзеге асырады: оның бөлiмшелерiнiң жұмысын ұйымдастырады, үйлестiредi және бақылайды;
      3) Агенттiктiң қызметiн ақпараттық-талдамалық, ұйымдастырушылық-құқықтық, материалдық-техникалық және қаржылық қамтамасыз етудi ұйымдастырады;
      4) Агенттiк төрағасымен келiскеннен кейiн Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiткен штат санының лимитi шегiнде Агенттiктiң құрылымы мен штат санын бекiтедi;
      5) Агенттiк төрағасымен келiскеннен кейiн Агенттiктiң құрылымдық бөлiмшелерi туралы ережелердi бекiтедi;
      6) Агенттiктiң тәртiптiк, аттестаттау және конкурстық комиссияларының қызметiне жалпы басшылықты жүзеге асырады, атқарушылық және еңбек тәртiбiнiң сақталуын, кадр қызметiнiң жұмысын және құжат айналымын ұйымдастыруды бақылайды;
      7) Агенттiктiң қызметiн қамтамасыз ету және оған жүктелген мiндеттердi орындау мақсатында мемлекеттiк сатып алуды жүргiзудi ұйымдастырады;
      8) Агенттiктiң төрағасымен келiскеннен кейiн Агенттiк департаменттерiнiң және басқармаларының басшыларын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      9) еңбек қатынастарының мәселелерi жоғары тұрған мемлекеттiк органдар мен лауазымды адамдардың құзыретiне жатқызылған қызметкерлердi қоспағанда, Агенттiктiң қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      10) Агенттiк төрағасымен келiсiм бойынша Агенттiктiң қызметкерлерiн iссапарға жiберу, демалыстар беру, материалдық көмек көрсету, даярлау (қайта даярлау), бiлiктiлiгiн арттыру, көтермелеу, үстемақылар төлеу және сыйлықақы беру мәселелерiн шешедi;
      11) Агенттiк төрағасымен келiсiм бойынша еңбек қатынастарының мәселелерi жоғары тұрған мемлекеттiк органдар мен лауазымды адамдардың құзыретiне жатқызылған қызметкерлердi қоспағанда, Агенттiк қызметкерлерiнiң тәртiптiк жауапкершiлiгi мәселелерiн шешедi;
      12) Агенттiктiң Қазақстан Республикасының Президентi, Қазақстан Республикасының Үкiметi және Агенттiк төрағасы бекiтетiн стратегиялық және бағдарламалық құжаттарын әзiрлеудi қамтамасыз етедi;
      13) Агенттiктiң жыл сайынғы жұмыс жоспарын және оның қызметiнiң нәтижелерi туралы жыл сайынғы есептi әзiрлеудi қамтамасыз етедi және Төрағаға бекiтуге ұсынады;
      14) Агенттiктiң бюджеттiк өтiнiмiн дайындауды, бюджеттiк өтiнiмдi Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгiзетiн Агенттiк төрағасына ұсынуды, сондай-ақ бюджет процесiнiң өзге де рәсiмдерiн орындауды қамтамасыз етедi;
      15) Агенттiк төрағасымен келiсiлгеннен кейiн Агенттiктi қаржыландыру жоспарларын және қаржылық есептiлiгiн әзiрлеудi қамтамасыз етедi және бекiтедi;
      16) мемлекеттiк қызмет көрсету регламенттерi мен стандарттарын әзiрлеудi қамтамасыз етедi;
      17) Агенттiктiң құзыретi шегiнде нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын әзiрлеудi ұйымдастырады;
      18) Агенттiкке келiсуге келiп түскен нормативтiк құқықтық актiлердiң жобалары бойынша қорытындылар дайындауды ұйымдастырады;
      19) өз өкiлеттiктерi шегiнде мемлекеттiк органдармен және өзге де ұйымдармен өзара қатынастарда Агенттiктi бiлдiредi;
      20) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес халықаралық шарттар мәтiндерiн дәйектейдi, қол қояды және қабылдайды;
      21) Қазақстан Республикасының заңдарымен және Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерiмен жауапты хатшыға жүктелген өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асырады.
      22. Жауапты хатшы:
      1) Агенттiк аппаратының қызметкерлерiне орындауға мiндеттi тапсырмалар беруге;
      2) өзге де мемлекеттiк органдардан, лауазымды адамдардан жауапты хатшының құзыретiне жатқызылған мәселелердi шешу үшiн қажеттi ақпаратты, құжаттар мен материалдарды сұратуға және алуға;
      3) жеке қолданылатын құқықтық актiлер қабылдауға құқылы.
      23. Жауапты хатшы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзiне жүктелген мiндеттердiң орындалуына дербес жауапты болады.
      24. Агенттiктiң төрағасы жанынан консультативтiк-кеңесшi орган болып табылатын алқа құрылады. Алқаның сандық және дербес құрамын Агенттiк төрағасы бекiтедi.
      26. Агенттiк қызметiн ұйымдастырудың өзге де мәселелерi, лауазымды адамдарының құқықтары мен мiндеттерi, оның қызметiн қамтамасыз ететiн құрылымдық бөлiмшелердiң құзыреттерi мен өкiлеттiктерi Агенттiк жұмысының регламентiмен және Агенттiктiң құрылымдық бөлiмшелерi туралы ережелерiмен белгiленедi.

4. Агенттiктiң мүлкi

      27. Агенттiктiң жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкi болады. Агенттiктiң мүлкi оған мемлекет берген мүлiк, сондай-ақ құны Агенттiктiң теңгерiмiнде көрсетiлетiн өзге мүлiк есебiнен қалыптасады.
      28. Агенттiкке бекiтiлген мүлiк республикалық меншiкке жатады.
      29. Егер заңда өзгеше белгiленбесе, Агенттiктiң өзiне бекiтiлген мүлiктi және өзiне қаржыландыру жоспары бойынша бөлiнген қаражат есебiнен сатып алынған мүлiктi өз бетiмен иелiктен шығаруға немесе өзге тәсiлмен билiк етуге құқығы жоқ.

5. Агенттiктi қайта ұйымдастыру және тарату

      30. Агенттiктi қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң      
2012 жылғы 9 шілдедегі
№ 926 қаулысымен 
бекiтiлген    

Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігінің қарамағындағы ұйымдардың тiзбесi

      Ескерту. Тізім жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.11.12 N 1433 Қаулысымен.

      1. Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігінің «Қазақстан Республикасының ұлттық ядролық орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны.
      2. Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігінің «Ядролық физика институты» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны.
      3. Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігінің «Геофизикалық зерттеулер институты» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны.

Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң      
2012 жылғы 9 шілдедегі
№ 926 қаулысымен 
бекiтiлген      

Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар

      1. «Республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың тiзбесi туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1996 жылғы 25 маусымдағы № 790 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1996 ж., № 29, 256-құжат):
      көрсетiлген қаулымен бекiтiлген республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың тiзбесiнде:
      «Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігі» деген бөлiмде реттiк нөмiрi 105-6-жол алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы бөлiммен және реттiк нөмiрi 538-жолмен толықтырылсын:
      «Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігі
      538. Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігінің «Қазақстан Республикасының ұлттық ядролық орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны, Курчатов қаласы».
      2. «Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлiгiнiң кейбiр мәселелерi» туралы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2004 жылғы 26 қарашадағы № 1237 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2004 ж., № 47, 586-құжат):
      1) көрсетiлген қаулымен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлiгi туралы ережеде:
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «1. Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлiгi (бұдан әрi – Министрлiк) – индустрия және елдi индустриялық-инновациялық, ғылыми-техникалық дамыту, тау-кен металлургиялық кешен, машина жасау, химия, фармацевтика және медицина өнеркәсібі, жеңiл, ағаш өңдеу және жиһаз өнеркәсiбi, құрылыс индустриясы және құрылыс материалдары өндiрiсi; инвестицияларды мемлекеттiк қолдау, салалық бағытталуына сәйкес машиналар мен жабдықтардың қауiпсiздiгi және химия өнiмiнiң қауiпсiздiгi; арнайы экономикалық аймақтарды құру, олардың жұмыс iстеуi және оларды тарату, экспорттық бақылау; техникалық реттеу және өлшемдер бiрлiгiн қамтамасыз ету; электр энергетикасы; көмiрсутегi шикiзатын қоспағанда, минералдық ресурстар; мемлекеттiк геологиялық зерделеу, минералдық-шикiзат базасын ұдайы өндiру, жер қойнауын ұтымды және кешендi пайдалану, жер қойнауын пайдалануды қатты пайдалы қазбалар, жер асты сулары мен емдiк балшық бөлiгiнде мемлекеттiк басқару; көмiр өнеркәсiбi; жаңартылған энергия көздерiн пайдалануды қолдау, энергия үнемдеу, туристiк қызмет саласында басшылық етудi, сондай-ақ оның құзыретiне жатқызылған қызмет саласында салааралық үйлестiрудi (бұдан әрi – реттелетiн салалар) жүзеге асыратын орталық атқарушы орган болып табылады.
      Министрлiктiң мынадай ведомстволары бар: Инвестиция комитетi, Туризм индустриясы комитетi, Өнеркәсiп комитетi, Техникалық реттеу және метрология комитетi, Мемлекеттiк энергетикалық қадағалау және бақылау комитетi, Геология және жер қойнауын пайдалану комитетi.»;
      12-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «1) индустрия және елдi индустриялық-инновациялық, ғылыми-техникалық дамыту, тау-кен металлургиялық кешен, машина жасау, химия, фармацевтика және медицина, жеңiл, ағаш өңдеу және жиһаз өнеркәсiбi, құрылыс индустриясы және құрылыс материалдары өндiрiсi, инвестицияларды мемлекеттiк қолдау, салалық бағыттылығына сәйкес машиналар мен жабдықтардың қауiпсiздiгi және химия өнiмiнiң қауiпсiздiгi, арнайы экономикалық аймақтарды құру және олардың жұмыс iстеуi, экспорттық бақылау, техникалық реттеу және өлшемдер бiрлiгiн қамтамасыз ету, электр энергетикасы, қатты пайдалы қазбалар, жер асты сулары және емдiк балшық бөлiгiнде жер қойнауын пайдалану, көмiр өнеркәсiбi, мемлекеттiк геологиялық зерделеу, минералдық-шикiзат базасын ұдайы өндiру, жер қойнауын ұтымды және кешендi пайдалану, жер қойнауын пайдалануды қатты пайдалы қазбалар, жер асты сулары мен емдiк балшық бөлiгiнде мемлекеттiк басқару, жаңартылған энергия көздерiн пайдалануды қолдау, энергия үнемдеу, туристiк қызмет саласында мемлекеттiк саясатты қалыптастыруға және iске асыруға қатысу;»;
      13-тармақта:
      193), 194), 195), 196), 197), 198), 199), 200), 201), 202), 203), 204), 205), 206), 207), 208), 209), 210), 211) тармақшалар алынып тасталсын;
      2) көрсетiлген қаулымен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлiгiнiң қарамағындағы ұйымдардың тiзбесiнде:
      «Республикалық мемлекеттiк кәсiпорындар» деген бөлімде:
      реттiк нөмiрi 1-жол алынып тасталсын.
      3. «Республикалық мемлекеттiк меншiктiң кейбiр мәселелерi туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2007 жылғы 11 маусымдағы № 483 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2007 ж., № 19, 214-құжат):
      көрсетiлген қаулымен бекiтiлген жалпымемлекеттiк мiндеттердi орындау үшiн қажеттi республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың тiзбесiнде:
      «Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлiгi» деген бөлімде:
      реттiк нөмiрi 47-3-жол алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы бөлiммен және реттiк нөмiрi 303-жолмен толықтырылсын:
      «Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігі
      303. Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігінің «Қазақстан Республикасының ұлттық ядролық орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны».
      4. «Министрлiктер мен өзге де орталық атқарушы органдардың олардың аумақтық органдарындағы және оларға ведомстволық бағыныстағы мемлекеттiк мекемелердегi адам санын ескере отырып, штат санының лимиттерiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2008 жылғы 15 сәуiрдегi № 339 қаулысында:
      көрсетiлген қаулымен бекiтiлген министрлiктер мен өзге де орталық атқарушы органдардың олардың аумақтық органдарындағы және оларға ведомстволық бағыныстағы мемлекеттiк мекемелерiндегi адам санын ескере отырып, штат санының лимиттерiнде:
      реттiк нөмiрi 15-жолда:
      «Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлiгi, оның аумақтық органдарын және оған ведомстволық бағыныстағы мемлекеттiк мекемелердi ескере отырып, оның iшiнде»:
      «1171» деген сандар «1136» деген сандармен ауыстырылсын;
      мынадай мазмұндағы реттiк нөмiрi 25-жолмен толықтырылсын:

«

25.

Қазақстан Республикасы Атом энергиясы агенттігі

73

                                                            ».

Вопросы Агентства Республики Казахстан по атомной энергии

Постановление Правительства Республики Казахстан от 9 июля 2012 года № 926. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2013 года № 186

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 26.02.2013 № 186.

      В целях реализации Указа Президента Республики Казахстан от 7 мая 2012 года № 321 «Об Агентстве Республики Казахстан по атомной энергии» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Упразднить Комитет атомной энергии Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан с передачей его функций, полномочий и имущества Агентству Республики Казахстан по атомной энергии (далее – Агентство).
      2. Утвердить прилагаемые:
      1) Положение об Агентстве;
      2) перечень организаций, находящихся в ведении Агентства;
      3) изменения и дополнения, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан.
      3. Переименовать Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Национальный ядерный центр Республики Казахстан» Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Национальный ядерный центр Республики Казахстан» Агентства Республики Казахстан по атомной энергии.
      4. Признать утратившим силу постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 22 сентября 1992 года № 786 «Об Агентстве по атомной энергии Республики Казахстан» (САПП Республики Казахстан, 1992 г., № 36, ст. 553).
      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждено          
постановлением Правительства
Республики Казахстан    
от 9 июля 2012 года № 926

Положение
об Агентстве Республики Казахстан по атомной энергии

1. Общие положения

      1. Агентство Республики Казахстан по атомной энергии (далее – Агентство) является центральным исполнительным органом, не входящим в состав Правительства Республики Казахстан, осуществляющим руководство и государственное регулирование в сфере использования атомной энергии, обеспечения ядерной и радиационной безопасности, физической защиты ядерных материалов и ядерных установок, соблюдения режима нераспространения ядерного оружия на территории Республики Казахстан, а также в пределах, предусмотренных законодательством, межотраслевую координацию в сфере деятельности, отнесенной к его компетенции.
      2. Агентство осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Агентство является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах Комитета казначейства Министерства финансов Республики Казахстан.
      4. Агентство вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      5. Агентство имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      6. Агентство по вопросам своей компетенции в установленном законодательством Республики Казахстан порядке принимает решения, оформляемые приказами Председателя Агентства либо лица, его заменяющего.
      7. Лимит штатной численности Агентства утверждается Правительством Республики Казахстан.
      8. Юридический адрес Агентства: Республика Казахстан, 010000, город Астана, Есильский район, ул. Орынбор, 10, подъезд 13.
      9. Полное наименование Агентства - государственное учреждение «Агентство Республики Казахстан по атомной энергии».
      10. Настоящее Положение является учредительным документом Агентства.
      11. Финансирование деятельности Агентства осуществляется за счет средств республиканского бюджета.
      12. Агентству запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Агентства.
      13. Если Агентству законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход республиканского бюджета.

2. Основные задачи, функции и права Агентства

      14. Основными задачами Агентства являются:
      1) участие в формировании государственной политики в сфере использования атомной энергии и обеспечение реализации ее основных направлений;
      2) осуществление в пределах своей компетенции государственного регулирования и координации деятельности в сфере использования атомной энергии;
      3) осуществление государственного контроля за обеспечением ядерной, радиационной и физической ядерной безопасности;
      4) обеспечение соблюдения условий режима нераспространения ядерного оружия на территории Республики Казахстан и/или под ее юрисдикцией;
      5) осуществление международного сотрудничества в сфере использования атомной энергии;
      6) разработка и утверждение нормативных правовых актов в сфере использования атомной энергии в пределах своей компетенции;
      7) осуществление иных задач, возложенных на Агентство в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      15. Агентство в соответствии с действующим законодательством и возложенными на него задачами осуществляет следующие функции:
      1) обеспечивает формирование и реализацию государственной политики в сфере использования атомной энергии;
      2) разрабатывает и согласовывает программные документы в сфере использования атомной энергии;
      3) осуществляет межотраслевую координацию в сфере использования атомной энергии;
      4) осуществляет международное сотрудничество в сфере использования атомной энергии, в том числе организует взаимодействие с Международным агентством по атомной энергии и другими международными организациями и компетентными органами других государств;
      5) разрабатывает и заключает в пределах своей компетенции международные договоры в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      6) осуществляет координацию деятельности государственных органов Республики Казахстан по исполнению международных договоров в сфере использования атомной энергии;
      7) вносит в Правительство Республики Казахстан предложения по разработке и изменению законодательных актов Республики Казахстан по вопросам использования атомной энергии;
      8) разрабатывает, устанавливает и принимает нормы и правила, регламентирующие деятельность в сфере использования атомной энергии;
      9) совместно с уполномоченным органом по стандартизации, метрологии и сертификации участвует в сертификации и стандартизации в области использования атомной энергии;
      10) разрабатывает, согласовывает и утверждает нормативные технические документы в сфере использования атомной энергии;
      11) создает экспертный совет для разработки проектов технических регламентов в пределах своей компетенции;
      12) согласовывает проектную документацию на строительство объектов использования атомной энергии;
      13) осуществляет лицензирование видов деятельности, связанной с использованием атомной энергии, и проверку выполнения условий действия лицензий в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      14) проводит инспекции, связанные с исполнением своих полномочий в сфере атомной энергии;
      15) осуществляет контроль за соблюдением норм и правил в сфере использования атомной энергии;
      16) осуществляет надзор за обеспечением физической защиты ядерных установок, ядерных материалов и источников ионизирующего излучения;
      17) осуществляет контроль за соблюдением норм и правил в области обеспечения радиационной безопасности;
      18) осуществляет государственный контроль за радиационной обстановкой на территории Республики Казахстан;
      19) утверждает результаты оценки радиационной безопасности;
      20) создает государственную систему учета и контроля ядерных материалов и источников ионизирующего излучения;
      21) осуществляет государственный учет и контроль ядерных материалов и источников ионизирующего излучения;
      22) осуществляет ведение Реестра источников ионизирующего излучения;
      23) осуществляет контроль за экспортом, импортом, перемещением, транзитом и размещением продукции, подлежащей экспортному контролю, включающей ядерные материалы, технологии, оборудование, специальные неядерные материалы, источники ионизирующего излучения и товары, контролируемые в целях национальной безопасности в рамках своей компетенции;
      24) осуществляет контроль за экспортом и импортом товаров и услуг в области использования атомной энергии, включающими передачу, продажу или покупку в коммерческих целях или передачу некоммерческого характера;
      25) осуществляет согласование импорта, экспорта и транзита источников ионизирующего излучения, продукции, подлежащей экспортному контролю, и товаров, контролируемых в целях национальной безопасности, в рамках своей компетенции;
      26) выдает заверения о мирном использовании продукции ядерного импорта при наличии запроса компетентного государственного органа страны-экспортера в соответствии с международными договорами, соглашениями и договоренностями, в которых участвует Республика Казахстан;
      27) запрашивает заверения о мирном использовании продукции ядерного экспорта у компетентных государственных органов стран, не обладающих ядерным оружием, в соответствии с международными договорами, соглашениями и договоренностями, в которых участвует Республика Казахстан;
      28) определяет типовое содержание программ обеспечения качества для безопасности ядерных, радиационных и электрофизических установок, и порядок их утверждения;
      29) устанавливает квалификационные требования к персоналу, занятому на объектах использования атомной энергии;
      30) осуществляет государственное регулирование обращения с радиоактивными отходами в пределах своей компетенции;
      31) разрабатывает и утверждает формы ведомственной статистической отчетности, проверочных листовкритериев оценки степени риска, ежегодных планов проверок в соответствии с Законом Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан»;
      32) выдает документ об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      33) вносит предложения в Межведомственную комиссию по вопросам осуществления приоритетного права государства в области недропользования в части урана;
      34) участвует в рассмотрении проектов контрактных документов на разведку, добычу, совмещенную разведку и добычу урана;
      35) обеспечивает соблюдение законов и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан в пределах своей компетенции в области защиты государственных секретовгражданской обороны, мобилизационной подготовки и мобилизации;
      36) осуществляет руководство деятельностью подведомственных организаций по планированию и проведению мероприятий по обеспечению национальной безопасности;
      37) вносит предложения по совершенствованию системы национальной безопасности;
      38) обеспечивает соблюдение законов и иных нормативных правовых актов в области национальной безопасности;
      39) привлекает к соответствующей ответственности должностных лиц, государственных служащих, действия (или бездействие) которых приводят к нарушению национальных интересов, угрозе национальной безопасности Республики Казахстан;
      40) осуществляет иные полномочия, предусмотренные законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.
      16. Агентство для реализации возложенных на него задач и осуществления своих функций имеет право в установленном законодательном порядке:
      1) принимать обязательные для исполнения нормативные правовые акты в пределах своей компетенции;
      2) запрашивать и получать в установленном законодательством порядке от государственных органов, организаций, их должностных лиц необходимую информацию и материалы;
      3) вносить предложения по совершенствованию законодательства в сфере безопасного использования атомной энергии и выполнения условий режима нераспространения ядерного оружия;
      4) принимать и утверждать нормативные технические документы в обеспечение безопасности в сфере использования атомной энергии и соблюдения условий режима нераспространения ядерного оружия на территории и/или под юрисдикцией Республики Казахстан;
      5) иметь беспрепятственный доступ на объекты использования атомной энергии и к документам, характеризующим их деятельность;
      6) приостанавливать или ставить вопрос о прекращении деятельности юридических лиц, связанных с использованием атомной энергии, при угрозе безопасности населения или окружающей среды;
      7) составлять протоколы и рассматривать дела об административных правонарушениях в сфере использования атомной энергии, обеспечения ядерной, радиационной и физической ядерной безопасности и осуществлять наложение административных взысканий в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;
      8) выдавать предписания установленного образца руководителям объектов использования атомной энергии в случае выявления нарушений законодательства в атомной сфере;
      9) привлекать экспертов при проведении проверок объектов использования атомной энергии;
      10) привлекать научные и другие экспертные организации (включая иностранные) и специалистов к проведению экспертизы деятельности, связанной с использованием атомной энергии, и документов, обосновывающих обеспечение безопасности такой деятельности;
      11) давать разъяснения по вопросам, относящимся к его компетенции;
      12) награждать работников атомной отрасли грамотами и знаком «Заслуженный работник атомной отрасли»;
      13) выдвигать кандидатуры на награждение государственными наградами Республики Казахстан;
      14) проводить совещания, семинары, конференции и международные симпозиумы по вопросам, входящим в компетенцию Агентства;
      15) осуществлять иные права, предусмотренные действующими законодательными актами.

3. Организация деятельности Агентства

      17. Агентство возглавляет Председатель, назначаемый на должности и освобождаемый от должности Правительством Республики Казахстан.
      Председатель имеет заместителей, назначаемых на должности и освобождаемых от должностей Правительством Республики Казахстан по представлению Председателя.
      Председатель осуществляет руководство Агентством и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Агентство задач и осуществление им своих функций.
      18. Председатель Агентства:
      1) представляет Агентство в Парламенте Республики Казахстан, иных государственных органах и организациях;
      2) согласовывает и визирует проекты нормативных правовых актов;
      3) принимает меры, направленные на противодействие коррупционным правонарушениям в Агентстве, и несет персональную ответственность за непринятие антикоррупционных мер;
      4) принимает решения по другим вопросам, отнесенным к его компетенции.
      19. Аппарат Агентства возглавляет ответственный секретарь, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Президентом Республики Казахстан по согласованию с Премьер-Министром Республики Казахстан.
      20. Отставка Правительства Республики Казахстан, Председателя Агентства не влечет прекращения полномочий ответственного секретаря.
      21. Ответственный секретарь:
      1) обеспечивает реализацию политики, формируемой Председателем Агентства, и выполняет его акты и поручения;
      2) осуществляет руководство аппаратом Агентства: организует, координирует и контролирует работу его подразделений;
      3) организует информационно-аналитическое, организационно-правовое, материально-техническое и финансовое обеспечение деятельности Агентства;
      4) после согласования с Председателем Агентства утверждает структуру и штатную численность Агентства в пределах лимита штатной численности, утвержденного Правительством Республики Казахстан;
      5) после согласования с Председателем Агентства утверждает положения о структурных подразделениях Агентства;
      6) осуществляет общее руководство деятельностью дисциплинарной, аттестационной и конкурсной комиссий Агентства, контролирует соблюдение исполнительской и трудовой дисциплины, работу кадровой службы и организацию документооборота;
      7) в целях обеспечения деятельности Агентства и выполнения возложенных на него задач организует проведение государственных закупок;
      8) после согласования с Председателем Агентства назначает на должности и освобождает от должностей руководителей департаментов и управлений Агентства;
      9) назначает на должности и освобождает от должностей работников Агентства, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц;
      10) по согласованию с Председателем Агентства решает вопросы командирования, представления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки (переподготовки), повышения квалификации, поощрения, выплаты надбавок и премирования работников Агентства;
      11) по согласованию с Председателем Агентства решает вопросы дисциплинарной ответственности работников Агентства, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц;
      12) обеспечивает разработку стратегических и программных документов Агентства, утверждаемых Президентом Республики Казахстан, Правительством Республики Казахстан и Председателем Агентства;
      13) обеспечивает разработку и представляет на утверждение Председателю ежегодный план работы Агентства и ежегодный отчет о результатах его деятельности;
      14) обеспечивает подготовку бюджетной заявки Агентства, представление бюджетной заявки Председателю Агентства, который вносит ее на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии, а также выполнение иных процедур бюджетного процесса;
      15) обеспечивает разработку и утверждает после согласования с Председателем Агентства планы финансирования и финансовую отчетность Агентства;
      16) организует разработку регламентов и стандартов оказания государственных услуг;
      17) организует разработку проектов нормативных правовых актов в пределах компетенции Агентства;
      18) организует подготовку заключений по проектам нормативных правовых актов, поступивших на согласование в Агентство;
      19)представляет Агентство во взаимоотношениях с государственными органами и иными организациями в пределах своих полномочий;
      20) парафирует, подписывает и принимает тексты международных договоров в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      21) осуществляет иные полномочия, возложенные законами Республики Казахстан и актами Президента Республики Казахстан на ответственного секретаря.
      22. Ответственный секретарь имеет право:
      1) давать обязательные к исполнению поручения работникам аппарата Агентства;
      2) запрашивать и получать от иных государственных органов, должностных лиц информацию, документы и материалы, необходимые для решения вопросов, отнесенных к компетенции ответственного секретаря;
      3) принимать правовые акты индивидуального применения.
      23. Ответственный секретарь в соответствии с законодательством Республики Казахстан несет персональную ответственность за выполнение возложенных на него обязанностей.
      24. При Председателе Агентства образуется коллегия, которая является консультативно-совещательным органом. Численный и персональный состав коллегии утверждается Председателем Агентства.
      25. Иные вопросы организации деятельности Агентства, права и обязанности должностных лиц, компетенция и полномочия структурных подразделений, обеспечивающих его деятельность, устанавливаются регламентом работы Агентства и положениями о структурных подразделениях Агентства.

4. Имущество Агентства

      26. Агентство имеет на праве оперативного управления обособленное имущество. Имущество Агентства формируется за счет имущества, переданного ему государством, а также иного имущества, стоимость которого отражается в балансе Агентства.
      27. Имущество, закрепленное за Агентством, относится к республиканской собственности.
      28. Агентство не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выделенных ему по плану финансирования, если иное не установлено законом.

5. Реорганизация и ликвидация Агентства

      29. Реорганизация и ликвидация Агентства осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Утвержден          
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 9 июля 2012 года № 926

Перечень организаций, находящихся в ведении Агентства
Республики Казахстан по атомной энергии

      Сноска. Перечень в редакции постановления Правительства РК от 12.11.2012 № 1433.

      1. Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Национальный ядерный центр Республики Казахстан» Агентства Республики Казахстан по атомной энергии.
      2. Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Институт ядерной физики» Агентства Республики Казахстан по атомной энергии.
      3. Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Институт геофизических исследований» Агентства Республики Казахстан по атомной энергии».

Утверждены          
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 9 июля 2012 года № 926

Изменения и дополнения, которые вносятся в некоторые решения
Правительства Республики Казахстан

      1. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 25 июня 1996 года № 790 «О Перечне республиканских государственных предприятий» (САПП Республики Казахстан, 1996 г., № 29, ст. 256):
      в Перечне республиканских государственных предприятий, утвержденном указанным постановлением:
      в разделе «Министерство индустрии и новых технологий Республики Казахстан»:
      строку, порядковый номер 105-6, исключить;
      дополнить разделом и строкой, порядковый номер 538, следующего содержания:
      «Агентство Республики Казахстан по атомной энергии
      538. Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Национальный ядерный центр Республики Казахстан» Агентства Республики Казахстан по атомной энергии г. Курчатов».
      2. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 26 ноября 2004 года № 1237 «Некоторые вопросы Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан» (САПП Республики Казахстан, 2004 г., № 47, ст. 586):
      1) в Положении о Министерстве индустрии и новых технологий Республики Казахстан, утвержденном указанным постановлением:
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      «1. Министерство индустрии и новых технологий Республики Казахстан (далее – Министерство) – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере индустрии и индустриально-инновационного, научно-технического развития страны, горно-металлургического комплекса, машиностроения, химической, фармацевтической и медицинской промышленности, легкой, деревообрабатывающей и мебельной промышленности, стройиндустрии и производства строительных материалов; государственной поддержки инвестиций, безопасности машин и оборудования и безопасности химической продукции в соответствии с отраслевой направленностью; создания, функционирования и упразднения специальных экономических зон; экспортного контроля; технического регулирования и обеспечения единства измерений; электроэнергетики; минеральных ресурсов, за исключением углеводородного сырья; государственного геологического изучения, воспроизводства минерально-сырьевой базы, рационального и комплексного использования недр, государственного управления недропользованием в части твердых полезных ископаемых, подземных вод и лечебных грязей; угольной промышленности, поддержки использования возобновляемых источников энергии, энергосбережения, туристской деятельности, а также межотраслевую координацию в сфере деятельности, отнесенной к его компетенции (далее – регулируемые сферы).
      Министерство имеет ведомства: Комитет по инвестициям, Комитет индустрии туризма, Комитет промышленности, Комитет технического регулирования и метрологии, Комитет государственного энергетического надзора и контроля, Комитет геологии и недропользования.»;
      подпункт 1) пункта 12 изложить в следующей редакции:
      «1) участие в формировании и реализации государственной политики в сфере индустрии и индустриально-инновационного, научно-технического развития страны, горно-металлургического комплекса, машиностроения, химической, фармацевтической и медицинской, легкой, деревообрабатывающей и мебельной промышленности, стройиндустрии и производстве строительных материалов, государственной поддержки инвестиций, безопасности машин и оборудования и безопасности химической продукции в соответствии с отраслевой направленностью, создания и функционирования специальных экономических зон, экспортного контроля, технического регулирования и обеспечения единства измерений, электроэнергетики, недропользования в части твердых полезных ископаемых, подземных вод и лечебных грязей, угольной промышленности, государственного геологического изучения, воспроизводства минерально-сырьевой базы, рационального и комплексного использования недр, государственного управления недропользованием в части твердых полезных ископаемых, подземных вод и лечебных грязей, поддержки использования возобновляемых источников энергии, энергосбережения, туристской деятельности;»;
      в пункте 13:
      подпункты 193)194), 195)196)197)198)199)200)201)202)203)204)205)206)207)208)209)210)211) исключить.
      2) в перечне организаций, находящихся в ведении Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан, утвержденном указанным постановлением:
      в разделе «Республиканские государственные предприятия»:
      строку, порядковый номер 1, исключить.
      3. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 11 июня 2007 года № 483 «О некоторых вопросах республиканской государственной собственности» (САПП Республики Казахстан, 2007 г., № 19, ст. 214):
      в перечне республиканских государственных предприятий, необходимых для выполнения общегосударственных задач, утвержденном указанным постановлением:
      в разделе «Министерство индустрии и новых технологий Республики Казахстан»:
      строку, порядковый номер 47-3, исключить;
      дополнить разделом и строкой, порядковый номер 303, следующего содержания:
      «Агентство Республики Казахстан по атомной энергии
      303. Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Национальный ядерный центр Республики Казахстан» Агентства Республики Казахстан по атомной энергии».
      4. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 15 апреля 2008 года № 339 «Об утверждении лимитов штатной численности министерств и иных центральных исполнительных органов с учетом численности их территориальных органов и подведомственных им государственных учреждений»:
      в лимитах штатной численности министерств и иных центральных исполнительных органов с учетом численности их территориальных органов и подведомственных им государственных учреждений, утвержденных указанным постановлением:
      в строке, порядковый номер 15:
      «Министерство индустрии и новых технологий Республики Казахстан с учетом его территориальных органов и подведомственных ему государственных учреждений, в том числе»:
      цифры «1171» заменить цифрами «1136»;
      дополнить строкой, порядковый номер 25, следующего содержания:
      «

25.

Агентство Республики Казахстан по атомной
энергии

73

                                                      ».