"Бюджеттің атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 26 ақпандағы № 220 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 22 тамыздағы № 1073 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 25 сәуірдегі № 325 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 25.04.2015 № 325 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Бюджеттiң атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету ережесiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 26 ақпандағы № 220 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2009 ж., № 12, 86-құжат) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Бюджеттiң атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету ережесiнде:
      26-тармақтың жетінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Аумақтық қазынашылық бөлiмшелерi бюджеттi атқару жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi органдар барлық мемлекеттiк мекемелер бойынша ҚР ББС кодтарына қаржыландырудың жеке жоспарларын ұсынғаннан кейiн 5 жұмыс күнi iшiнде мiндеттемелер мен төлемдер бойынша барлық қаржыландырудың жеке жоспарының жалпы сомасы түсiмдерiнiң және төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарының, әрбiр ҚР ББС бағдарламасы бойынша, айлар бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарының сомасына сәйкестігін, төмен тұрған бюджеттердің жиынтық қаржыландыру жоспарларының жоғары тұрған бюджеттің жиынтық қаржыландыру жоспарларына, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жиынтық қаржыландыру жоспарларының төмен тұрған бюджеттерге немесе мемлекеттік органдардың функцияларын берген жағдайда төмен тұрған бюджеттерден жоғары тұрған бюджеттерге нысаналы трансферттер мен кредиттер бойынша республикалық бюджеттің жиынтық жоспарларына сәйкестігін тексерудi жүргiзедi және ҚБАЖ-ға енгiзедi (жүктейдi).»;
      36-тармақтың жетінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Түсiмдердiң және төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына, мiндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына және мiндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландырудың жеке жоспарларына өзгерiстер енгiзуге арналған анықтамаларды орындауға қабылдау кезiнде аумақтық қазынашылық бөлiмшесiнiң жауапты орындаушылары анықтамалар кодтарының ҚР ББС кодтарына сәйкестiгiн, төмен тұрған бюджеттердің қаржыландыру жоспарларының республикалық бюджеттен немесе республикалық бюджетке берілетін нысаналы трансферттер мен кредиттер бойынша жоғары тұрған бюджеттің қаржыландыру жоспарларына сәйкестiгiн тексерудi жүзеге асырады.»;
      53-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «53. Республикалық бюджет туралы заңға немесе жергiлiктi бюджет туралы мәслихаттың шешiмiне өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу арқылы республикалық және жергiлiктi бюджеттердi нақтылау кезiнде мемлекеттiк мекемелер қаржыландырудың жеке жоспарларын, бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi - бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiн қаржыландыру жоспарларын, бюджеттi атқару жөнiндегi уәкiлеттi орган - бюджетке түсетiн түсiмдердiң жиынтық жоспарын, түсімдер мен төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарын, міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарын осы Ереженiң 5-тарауында және 4-тарауының 26-тармағының 9-абзацында белгiленген тәртiппен оларға өзгерiстер енгiзу жолымен нақтылайды.»;
      62-тармақта:
      төртінші бөліктің екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «құрылған, таратылған, қайта ұйымдастырылған, орталық мемлекеттік және жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың және олардың оларға ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелердің штат санының функциялары мен лимиттері өзгерген,»;
      мынадай редакциядағы бесінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Мемлекеттік органдар функцияларын мемлекеттік басқарудың төмен тұрған деңгейінен жоғары тұрған деңгейіне, сондай-ақ мемлекеттік басқарудың жоғары тұрған деңгейінен төмен тұрған деңгейіне беру кезінде нысаналы трансферттер бойынша жоспарлық тағайындаулардың пайдаланылмаған қалдықтарының сомаларын көшіру жүзеге асырылады.»;
      16-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      «16-тарау. Төмен тұрған бюджеттерден жоғары тұрған бюджетке бюджеттік алуларды, нысаналы трансферттерді аудару тәртібі мен мерзімдері
      145-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Мемлекеттік органдардың функцияларын мемлекеттік басқарудың төмен деңгейінен жоғары деңгейіне берген кезде нысаналы трансферттер төмен тұрған бюджеттен жоғары тұрған бюджетке түсімдер мен төмен тұрған бюджет төлемдері бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарында көзделген сомалар шегінде беріледі.»;
      147-тармақта:
      мынадай мазмұндағы үшінші және төртінші бөліктермен толықтырылсын:
      «Тиісті бюджеттi атқару жөнiндегi жергілікті уәкiлеттi орган мемлекеттiк органдардың функцияларын мемлекеттiк басқарудың төмен тұрған деңгейiнен жоғары тұрған деңгейіне беру кезінде аумақтық қазынашылық бөлiмшесiне ұсынылған төлеуге берiлетiн шоттың негiзiнде нысаналы трансферттер сомасын төмен тұрған бюджеттiң түсiмдерiнiң және төлем бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарында көзделген сомалар шегiнде жоғары тұрған бюджет түсiмдерi бюджеттiк сыныптамасының тиiстi кодын көрсете отырып, аударады.
      Осы талап орындалмаған кезде аумақтық қазынашылық бөлiмшесi жалақы және басқа да ақша төлемдерiн, оның iшiнде штаттан тыс персоналдың жалақысын, Қазақстан Республикасының заңнамалық актiлерiнде көзделген ақшалай өтемақыны төлеудi, салық және бюджетке төленетiн басқа да төлемдердi, жәрдемақыларды, алименттердi, мiндеттi зейнетақы жарналарын, әлеуметтiк аударымдарды төлеудi, банк қызметтерiне ақы төлеудi қоспағанда, түсiмдер мен төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарында көзделген нысаналы трансферттердің сомасын толық аударғанға дейiн тиiстi жергiлiктi бюджет бойынша шығыс операцияларын тоқтата тұрады.»;
      148-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Мемлекеттік органдардың функцияларын мемлекеттік басқарудың төменгі деңгейінен жоғары тұрған деңгейге берген кезде нысаналы трансферттерді аударудың толықтығына бақылауды бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті жергілікті атқарушы орган жүзеге асырады, сондай-ақ нысаналы трансферттердің уақтылы аударылуына бақылауды аумақтық қазынашылық бөлімшесі жүзеге асырады.»;
      156-тармақта:
      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «156. Шығыстардың бюджеттік сыныптасының әрбір коды бойынша аванстық (алдын алда) төлем ағымдағы қаржы жылына арналған шарт сомасының 50 пайызынан артық емес мөлшерде шығыстардың экономикалық сыныптамасының мынадай ерекшеліктері бойынша жол беріледі:
      131 «Тамақ өнімдерін сатып алу»;
      132 «Медикаменттер мен өзге медициналық мақсаттағы құралдарды сатып алу»;
      135 «Ерекше жабдықтар мен материалдарды сатып алу».»;
      үшінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Республикалық немесе коммуналдық меншіктегі мемлекеттік кәсіпорынды қаржыландыру кезінде негізгі құралдар мен материалдық емес активтерді сатып алу үшін мемлекеттік мекеме аванстық (алдын ала) төлемді ағымдағы жылы осы мақсаттарға көзделген соманың 30 пайызынан аспайтын шығыстардың экономикалық сыныптамасының 413 «Мемлекеттік мекемелерді материалдық-техникалық жарақтандыру» ерекшелігі бойынша жүзеге асырады.»;
      157-2-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «157-2. Дайындаудың технологиялық мерзімі бір жылдан аспайтын инвестициялық жобаларды іске асыру шеңберінде күрделі энергетикалық жабдықты сатып алуды, мемлекеттік астық ресурстарын басқару жөніндегі агентке қаражат төлеуді, қазақстандық астықты экспортқа тасымалдау жөніндегі қызметтерге төлемдерді, науқастарды шетелде емдеуге арналған төлемдерді, ауылда алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсету қызметіне төлемдерді және коммуналдық қызметтерді қоспағанда, құрылыспен, не ғимараттарды, құрылыстарды, жолдарды реконструкциялаумен, ғимараттарды, құрылыстарды, жолдарды және басқа объектілерді күрделі жөндеумен, сондай-ақ ағымдағы шығындар бойынша шарттарда мемлекеттік мекемелердің қабылданған тауарлардың, (жұмыстардың, қызметтердің) әрбір сомасынан бұрын төлеген авансты тепе-тең ұстау туралы шарты болуы қажет.»;
      422-тармақтың бірінші бөлігінің үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «сметалық құн 1300000 (бір миллион үш жүз мың) айлық есептік көрсеткіштен және ағымдағы бағадан көп болған жағдайда жобалық (жобалық-сметалық) құжаттамаға мемлекеттік сараптаманың қорытындысын бекіту туралы сәулет, қала құрылысы және құрылыс, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы органның бұйрығы;».
      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                 К. Мәсімов

О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2009 года № 220 "Об утверждении Правил исполнения бюджета и его кассового обслуживания"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 августа 2012 года № 1073. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 апреля 2015 года № 325

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 25.04.2015 № 325 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2009 года № 220 "Об утверждении Правил исполнения бюджета и его кассового обслуживания" (САПП Республики Казахстан, 2009 г., № 12, ст. 86) следующие изменения:
      в Правилах исполнения бюджета и его кассового обслуживания, утвержденных указанным постановлением:
      часть седьмую пункта 26 изложить в следующей редакции:
      "Территориальные подразделения казначейства в течение 5-и рабочих дней после представления местными уполномоченными органами по исполнению бюджета индивидуальных планов финансирования по всем государственным учреждениям производят проверку на соответствие кодам ЕБК РК, общей суммы всех индивидуальных планов финансирования по обязательствам и платежам сумме сводного плана поступлений и финансирования по платежам, сводного плана финансирования по обязательствам по каждой программе ЕБК РК, по месяцам, соответствие сводных планов финансирования нижестоящих бюджетов сводным планам финансирования вышестоящего бюджета, сводных планов финансирования города республиканского значения и столицы  сводным планам республиканского бюджета по целевым трансфертам и кредитам в нижестоящие бюджеты или из нижестоящих бюджетов в вышестоящие бюджеты, в случае передачи функций государственных органов и вводят (загружают) в ИИСК.";
      часть седьмую пункта 36 изложить в следующей редакции:
      "При приеме на исполнение справок на внесение изменений в сводный план поступлений и финансирования по платежам, сводный план финансирования по обязательствам и индивидуальные планы финансирования по обязательствам и платежам ответственные исполнители территориального подразделения казначейства осуществляют проверку кодов справок на соответствие кодам ЕБК РК, соответствие планов финансирования нижестоящих бюджетов планам финансирования вышестоящего бюджета по целевым трансфертам и кредитам, передаваемым из республиканского бюджета или в республиканский бюджет.";
      часть первую пункта 53 изложить в следующей редакции:
      "53. При уточнении республиканского и местных бюджетов посредством внесения изменений и дополнений в закон о республиканском бюджете или решение маслихата о местном бюджете государственные учреждения уточняют индивидуальные планы финансирования, администраторы бюджетных программ - планы финансирования администратора бюджетных программ, уполномоченный орган по исполнению бюджета - сводный план поступлений в бюджет, сводный план поступлений и финансирования по платежам, сводный план финансирования по обязательствам путем внесения изменений в них в порядке, устанавливаемом главой 5 и абзацем 9 пункта 26 главы 4 настоящих Правил.";
      в пункте 62:
      абзац второй части четвертой изложить в следующей редакции:
      "образования, ликвидации, реорганизации, изменения функций и лимитов штатной численности центральных государственных и местных исполнительных органов и их подведомственных им государственных учреждений;";
      дополнить частью пятой следующего содержания:
      "При передаче функций государственных органов из нижестоящего уровня государственного управления в вышестоящий уровень, а также из вышестоящего уровня государственного управления в нижестоящий уровень осуществляется перенос сумм неиспользованных остатков плановых назначений по целевым трансфертам.";
      заголовок главы 16 изложить в следующей редакции:
      "Глава 16. Порядок и сроки перечисления бюджетных изъятий, целевых трансфертов из нижестоящих бюджетов в вышестоящий бюджет";
      пункт 145 дополнить частью второй следующего содержания:
      "При передаче функций государственных органов из нижестоящих уровней государственного управления  в вышестоящий уровень целевые трансферты передаются из нижестоящего бюджета в вышестоящий бюджет в пределах сумм, предусмотренных в сводном плане поступлений и финансирования по платежам нижестоящего бюджета.";
      в пункте 147:
      дополнить частьями третьей и четвертой следующего содержания:
      "Соответствующий местный уполномоченный орган по исполнению бюджета при передаче функций государственных органов из нижестоящих уровней государственного управления в вышестоящий уровень перечисляет сумму целевых  трансфертов на основании счета к оплате, предоставленного в территориальное подразделение казначейства в пределах сумм, предусмотренных в сводном плане поступлений и финансирования по платежам нижестоящего бюджета, с указанием соответствующего кода бюджетной классификации поступлений вышестоящего бюджета.
      При невыполнении данного требования территориальное подразделение казначейства приостанавливает расходные операции по соответствующему местному бюджету до полного перечисления сумм целевых  трансфертов, предусмотренных в сводном плане поступлений и финансирования по платежам, за исключением выплаты заработной платы и других денежных выплат, в том числе заработной платы внештатного персонала, денежной компенсации, предусмотренной законодательными актами Республики Казахстан, уплаты налогов и других обязательных платежей в бюджет, пособий, алиментов, обязательных пенсионных взносов, социальных отчислений, оплаты банковских услуг.";
      пункт 148 дополнить частью второй следующего содержания:
      "При передаче функций государственных органов из нижестоящих уровней государственного управления в вышестоящий уровень  контроль за полнотой перечисления целевых  трансфертов осуществляется соответствующим местным уполномоченным органом по исполнению бюджета, а также контроль за своевременным перечислением целевых трансфертов осуществляется территориальным подразделением казначейства.";
      в пункте 156:
      часть первую изложить в следующей редакции:
      "156. По каждому коду бюджетной классификации расходов авансовая (предварительная) оплата в размере не более 50 процентов от суммы договора на текущий финансовый год допускается по следующим спецификам экономической классификации расходов:
      131 "Приобретение продуктов питания";
      132 "Приобретение медикаментов и прочих средств медицинского назначения";
      135 "Приобретение особого оборудования и материалов".";
      часть третью изложить в следующей редакции:
      "При финансировании государственных предприятий, находящихся в республиканской или коммунальной собственности, для приобретения основных средств и нематериальных активов государственное учреждение осуществляет авансовую (предварительную) оплату по специфике экономической классификации расходов 413 "Материально-техническое оснащение государственных предприятий" не более 30 процентов от суммы, предусмотренной на текущий финансовый год на эти цели.";
      часть первую пункта 157-2 изложить в следующей редакции:
      "157-2. В договорах, связанных со строительством, либо реконструкцией зданий, сооружений, дорог, капитальным ремонтом помещений, сооружений, дорог и других объектов, а также по текущим затратам, за исключением приобретения сложного энергетического оборудования в рамках реализации инвестиционных проектов, технологический срок изготовления которых более одного года, выплаты средств агенту по управлению государственными ресурсами зерна, оплаты услуг по транспортировке казахстанского зерна на экспорт, оплаты лечения больных за рубежом, оказание услуг организациями первичной медико-санитарной помощи на селе и оплаты коммунальных услуг,  необходимо наличие условия о пропорциональном удержании государственным учреждением ранее выплаченного аванса от каждой суммы принятых товаров (работ,  услуг).";
      абзац третий части первой  пункта 422 изложить в следующей редакции:
      "приказа центрального исполнительного органа, осуществляющего руководство в области архитектуры, градостроительства и строительства, жилищно-коммунального хозяйства об утверждении заключения государственной экспертизы к проектной (проектно-сметной) документации в случае превышения сметной стоимости 1300000 (один миллион триста тысяч) месячных расчетных показателей и выше в текущих ценах;".
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов