Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 7 наурыздағы № 224 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 10 қарашадағы № 1182 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2014.11.10 № 1182 (01.01.2017 ж. бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар бекітілсін.
      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2013 жылғы 11 наурыздағы
№ 224 қаулысымен   
бекітілген      

Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне
енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар

      1. «Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) бағдарламасын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 4 наурыздағы № 225 қаулысында:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) бағдарламасында:
      «Кіріспе» деген 2-бөлімде:
      жетінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Берешегi осы сомадан кемді құрайтын бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындар Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 13 сәуiрдегi № 301 қаулысымен бекiтiлген «Бизнестiң жол картасы 2020» бағдарламасы (бұдан әрi - «Бизнестiң жол картасы 2020» бағдарламасы) шеңберiндегi мемлекеттiк қолдауды пайдалана алады. «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы бойынша субсидиялау түрінде қолдау шараларын алған кәсіпорындар Бағдарламаның талаптарына сәйкес келген жағдайда, оған қатыса алады. Бұл ретте, мұндай кәсіпорындар Бағдарлама бойынша мемлекеттік қолдау шараларын алғанға дейін «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы шеңберінде жасалған субсидиялау шартын бұзуы қажет.»;
      он тоғызыншы бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бұл ретте қаржы ұйымдарымен қаржыландыру туралы келiсiмдер 2012 жылғы 1 қаңтардан кешіктірілмей жасалуы тиіс және 2011 жылғы 1 қаңтарға (не 2013 жылғы 1 қаңтардан бастап 2013 жылғы 1 сәуірге дейінгі кезеңде Бағдарламаға қатысуға өтініш берген кәсіпорындар бойынша 2012 жылғы 1 қаңтарға) қарыздардың жалпы сомасы 4 500 000 000 (төрт миллиард бес жүз миллион) теңгенi құрауы тиiс (2012 жылғы 1 қаңтардан кешiктiрмей туындаған бұрын қабылданған мiндеттемелердi қайта қаржыландыру жағдайларын қоспағанда) және олар бойынша болашақта оларды қайта құрылымдаусыз орындау проблемалы болып есептеледi деген негiздер болуы тиiс.»;
      жиырма бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бағдарламаға жоғарыда көрсетілген талаптарға сәйкес келетін, «Банкроттық туралы» Заңға сәйкес сот шешімінің негізінде оңалту рәсімі қолданылған кәсіпорындар қатыса алады.»;
      жиырма екінші бөліктің:
      үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Салалық органдар - Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі, Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігі, Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігі, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгi, Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрлiгi, Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым министрлiгi, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлiгi, Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлiгi, Қазақстан Республикасы Cпорт және дене шынықтыру iстерi агенттiгi және басқалар.»;
      оныншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Холдинг – бұл:
      ұйымдық-құқықтық нысандарына қарамастан, акцияларының (қатысу үлестерiнің) елу пайыздан астамы бiр меншiк иесiне тиесiлi компаниялар тобы;
      ұйымдық-құқықтық нысандарына қарамастан, кәсіпорын және акцияларының (қатысу үлестерiнің) елу пайыздан астамы осы кәсіпорынға тиесілі компаниялар тобы;
      ұйымдық-құқықтық нысандарына қарамастан, бiр қаржы ұйымының алдындағы бiрыңғай кредиттiк желi бойынша немесе шартпен бiрiктірілген компаниялар тобы.»;
      жиырмасыншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Субсидиялау жөнiндегi оператор - Қазақстан Республикасының Үкiметi айқындаған заңды тұлға, оған:
      қаржы ұйымдарына кредиттер және/немесе лизингтiк операциялар бойынша пайыздық ставканы, облигациялар бойынша купонды субсидиялау шеңберiнде ақша қаражатын аудару;
      пайыздық ставканы субсидиялау бөлiгiнде Бағдарламаны iске асыру мониторингi жөнiндегi мiндеттер жүктелген.»;
      «Бағдарламаның мақсаты, мiндеттерi, нысаналы индикаторлары және iске асыру нәтижелерiнiң көрсеткiштерi» деген 4-бөлімде:
      «Бағдарламаны iске асыру нәтижелерiнiң көрсеткiштерi» деген кіші бөлімде:
      3-тармақта:
      тоғызыншы бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бағдарламаға қатысуға кредит берушiлердiң келiсiмiн алып, кәсiпорын мыналарды:
      Кредит берушiлер комитетiнiң кәсiпорынның Бағдарламаға қатысуына келiсiм беру туралы шешiмiнiң көшiрмесiн,
      оң сараптау қорытындысын,
      берiлген қарыздарды (кредиттердi) проблемалы қарыздарға жатқызу мүмкiндiгiн растай отырып, қаржы ұйымдарының 2011 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша (не 2013 жылғы 1 қаңтардан бастап 2013 жылғы 1 сәуірге дейінгі кезеңде Бағдарламаға қатысуға өтініш берген кәсіпорындар бойынша 2012 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша) кәсiпорынның жиынтықта 4 500 000 000 (төрт миллиард бес жүз миллион) теңгенi құрауы немесе одан артық болуға тиiс берешегiнiң бар екенi туралы үзiндi көшiрмелерiн не облигация ұстаушылар туралы тiркеушiнiң мәлiметтерiн,
      қатысуға өтiнiш берген күннiң алдындағы кемiнде бiр ай бұрын берiлген кәсiпорын жарғысының нотариалды расталған көшiрмесiн және акционерлiк қоғам тiркеушiсiнiң үзiндi көшiрмесiн қоса бере отырып, белгiленген нысандағы өтiнiшпен Сауықтыру кеңесiнiң жұмыс органына жүгiнедi.»;
      он бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Әлеуеттi қатысушылардың өтiнiштерiн қабылдау 2013 жылғы 1 сәуірге дейiн жүзеге асырылады. Егер Бағдарламаға Бағдарлама талаптарына сәйкес келетiн және холдингке кiретiн бiрнеше кәсiпорын қатысқан жағдайда, сараптамалық қорытындыны алуға және қатысуға арналған құжаттар, оларды басқарушы компанияның атынан тапсырылуы мүмкiн.»;
      он бесінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Сауықтыру кеңесiнiң жұмыс органы ұсынылған құжаттардың толықтығы тұрғысынан оларды 5 жұмыс күнi iшiнде қарайды және кәсiпорынды екiншi кезеңге қатысуға жiберу немесе керi қайтару туралы шешiм шығарады.»;
      мынадай мазмұндағы 1) тармақшаның төртінші бөлігімен толықтырылсын:
      «Сауықтыру жоспарын әзірлеу үшін консультант көрсететін қызметтердің құнын төлеуге республикалық бюджеттен қоса қаржыландыру тиісті қаржы жылына көзделген қаражат шеңберінде жүзеге асырылады.»;
      2) тармақшаның үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Уәкiлеттi орган консультант қызметтерiнiң құнын төлеуге республикалық бюджеттен қоса қаржыландыруды жүзеге асыруға өтiнiмдi алған күнінен бастап үш жұмыс күнi iшiнде өтiнiмде көрсетiлген сома негiзiнде төлеуге берiлетiн шотты қалыптастырады және ақшалай қаражаттың сомасын консультанттың банктiк шотына аударуды жүзеге асырады. Егер тиісті қаржы жылында қоса қаржыландыруды жүзеге асыруға арналған қаражат көзделмеген жағдайда, өтінімді қайтару себебі көрсетіле отырып, әлеуетті қатысушыға оны алған күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде қайтарылуға жатады.»;
      3) тармақшаның бірінші бөлігінің бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «3) Оңалту (сауықтыру) жоспарын консультант немесе әлеуеттi қатысушы негiзгi кредит берушiмен бiрлесiп, оңалту (сауықтыру) жоспарын әзiрлеуге шарт жасасқан күнінен немесе екiншi кезеңге қатысуға жiберiлгеннен бастап 6 айдан аспайтын мерзiмде, бірақ 2013 жылғы 1 шілдеден кешіктірмей әзiрлейдi және оны Кредит берушiлер комитетi бекiтедi, ол:»;
      6) тармақшаның бірінші бөлігінің бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «6) Сауықтыру кеңесiнiң жұмыс органы әлеуетті қатысушылардың құжаттар кестесін Сауықтыру кеңесінің қарауына жібергенге дейін:»;
      4-тармақта:
      екінші бөлікте:
      1) тармақшаның бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «1) кредит берушiлер тарапынан қолдау (шаралар Бағдарламаны іске асыру кезінде көрсетілуі тиіс):»;
      3) тармақшаның екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «қазiргi бар қарыздар (кредиттер) және/немесе лизингтiк операциялар бойынша пайыздық ставканы, облигациялар бойынша купонды субсидиялау;»;
      бесінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Сот кәсiпорынды банкрот деп тану туралы кредиторлардың талап арыз беруiне мораторийдi көздейтiн жеделдетiлген оңалту рәсiмiн енгiзу туралы шешiмi алынып, ол Сауықтыру кеңесiнiң жұмыс органына ұсынылғаннан кейiн ақшалай сипаттағы мемлекеттiк қолдау шаралары Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тiркеледi және уәкiлеттi органның, Бағдарламаға қатысушының, меншiк иесiнiң (меншiк иелерiнiң), субсидиялау бойынша оператор мен кредиторлардың арасында жасалатын шарттарда өтеу кестелерін қоса бере отырып, ресiмделедi.»;
      мынадай мазмұндағы алтыншы бөлікпен толықтырылсын:
      «Субсидиялау шартына қол қойылғаннан кейін оңалту (сауықтыру) жоспарына субсидиялау шартының ажырамас бөлігі болып табылатын өтеу кестесінде нақты көрсетілген соманы есепке ала отырып, өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізіледі және кейіннен Сауықтыру кеңесінде қарамастан және мақұлдамастан кредиторлар комитетінің шешімімен бекітіледі. Бұл ретте, кредит берушілер мен меншік иелері тарапынан қолданылатын шаралар азайтылуға жатпайды.»;
      тоғызыншы бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Кредиттер және/немесе лизингтiк операциялар бойынша пайыздық ставканы, облигациялар бойынша купонды субсидиялауды қаржыландыру үшiн қажетті ақшалай қаражатты жоспарлауды, сондай-ақ мемлекеттiк қолдау және консультанттар қызметтерiнің құнын төлеуді қоса қаржыландыру бойынша бюджеттiк бағдарламаларды әкiмшiлендiрудi уәкiлеттi орган жүзеге асырады.»;
      он бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Пайыздық ставканы субсидиялау тек қана кредиттер және/немесе лизингтiк операциялар, облигациялар купоны бойынша жүзеге асырылады. Бұл ретте, қаржыландыру туралы келісімдер 2011 жылғы 1 қаңтардан кешіктірілмей жасалуы тиіс және қарыздардың жалпы сомасы 2011 жылғы 1 қаңтардан кешіктірмей (не 2013 жылғы 1 қаңтардан бастап 2013 жылғы 1 сәуірге дейінгі кезеңде Бағдарламаға қатысуға өтініш берген кәсіпорындар бойынша 2012 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша) туындаған бұрын қабылданған міндеттемелерді қайта қаржыландыру жағдайларынан басқа, 2011 жылғы 1 қаңтарға 4 500 000 000 (төрт миллиард бес жүз миллион) теңгені құрауы немесе одан жоғары болуы тиіс (валюталар бағамы Бағдарлама iске асырылатын бүкiл кезеңге 2011 жылғы 1 қаңтардағы мән деңгейiнде тiркелiп қалады).»;
      он үшінші бөлік алынып тасталсын;
      6-тармақта:
      бірінші, екінші, үшінші және төртінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:
      «6. Бағдарламаға қатысушылардың оңалту (сауықтыру) жоспарларын тиiмдi iске асыру мақсатында Сауықтыру кеңесiнiң Жұмыс органы мемлекеттік сатып алу туралы заңнамаға сәйкес конкурстық негiзде Бағдарламаға қатысушылардың оңалту (сауықтыру) жоспарларының iске асырылуын кешендi және жүйелi мониторинг жүргiзу үшiн мониторинг жөнiндегi консалтингтiк компанияларды тартады.
      Бағдарламаға қатысушыларды оңалту (сауықтыру) жоспарларының iске асырылу мониторингi оны iске асырудың екiншi жылынан бастап оңалту (сауықтыру) бағдарламасының бүкiл мерзiмi бойына жыл сайын жүргiзiлетiн болады.
      Оңалту (сауықтыру) жоспарларының iске асырылу мониторингінің нәтижелері мүдделі тараптардың оңалту (сауықтыру) жоспарларын орындау, оңалту (сауықтыру) жоспарының нәтижелеріне қол жеткізу жөніндегі қорытындыларды қамтуы тиіс, ал олар орындалмаған (қол жеткізілмеген) жағдайда себептер көрсетіледі және ахуалды түзету, болашақ кезеңде тараптардың міндеттемелерін орындау жөніндегі ұсынымдар беріледі.
      Бағдарламаға қатысушылардың оңалту (сауықтыру) жоспарларының iске асырылуын мониторингілеу нәтижелерiн Жұмыс органы жылына кемiнде бiр рет Сауықтыру кеңесiне шығарады.
      Оңалту (сауықтыру) жоспарларын, оның ішінде ахуалды түзету, болашақ кезеңде тараптардың міндеттемелерін орындау жөніндегі ұсынымдарды іске асыру мониторингі нәтижелерінің негізінде Сауықтыру кеңесі қатысушыны Бағдарламадан алып тастау (алып тастамау) туралы шешім шығарады.
      Сауықтыру кеңесiнiң шешiмi ол қабылданған сәттен бастап 15 жұмыс күнi iшiнде Бағдарламаға қатысушыға жеткiзiледi.»;
      жетінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бағдарламаны iске асыру барысында субсидиялау жөнiндегi оператор ай сайынғы негiзде пайыздық ставканы субсидиялау шеңберiнде Бағдарламаның iске асырылуына мониторинг жүргiзедi және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 8 қыркүйектегі № 1031 қаулысымен бекітілген Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасы (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) шеңберiнде сыйақының пайыздық ставкасын субсидиялау қағидасында белгіленген нысандар мен мерзім бойынша ақпаратты Сауықтыру кеңесiнiң Жұмыс органына бередi.»;
      «Бағдарламаны iске асыру жөніндегі iс-шаралар жоспары» деген 7-бөлімде:
      реттік нөмірі 10-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

10

Бағдарламаға әлеуеттi қатысушылардың өтiнiштерiн қабылдау

Жұмыс органы (Қаржымині), әлеуеттi қатысушылар

Бағдарламаға қатысуға арналған өтiнiш

2013 жылғы 1 сәуірге дейiн

                                                                   »;

      реттік нөмір 16-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

16

Қатысушыларды оңалту (сауықтыру) жоспарларының iске асырылу мониторингi

Қаржымині Консалтингтiк ұйымдар

Сауықтыру кеңесiне ақпарат беру

Жыл сайын (екiншi жылдан бастап)

                                                                   ».

      2. «Сауықтыру жөнiндегi кеңес құру туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 17 маусымдағы № 660 қаулысында:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Сауықтыру жөніндегі кеңес туралы ережеде:
      4-тармақта:
      4) тармақша мынадай редакция жазылсын:
      «4) мынадай:
      Жұмыс органына кредиторлардың кәсiпорынды банкрот деп тану туралы талап арыз беруiне мораторий енгiзу туралы сот шешiмi ұсынылмаған жағдайда;
      Бағдарламаны іске асыру мониторингі барысында субсидиялау бөлігінде қатысушының өтеу кестесі бойынша кредит, лизингтік операциялар немесе облигациялар жөніндегі купон, оның iшiнде сыйақы ставкасының субсидияланбайтын бөлігі бойынша күнтізбелік тоқсан күннен асатын мерзімі өткен төлемдерді төлемегені анықталған жағдайда, қатысушыларды Бағдарламадан шығару туралы шешім қабылдайды;»;
      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақшамен толықтырылсын:
      «4-1) оңалту (сауықтыру) жоспарларын, оның ішінде ахуалды түзету, болашақ кезеңде тараптардың міндеттемелерін орындау жөніндегі ұсынымдарды іске асыру мониторингі нәтижелерінің негізінде қатысушыларды Бағдарламадан алып тастау (алып тастамау) туралы шешім қабылдайды;»;
      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «10. Кеңес материалдарды Кеңестің жұмыс органы енгізген күнінен бастап 15 жұмыс күні ішінде қарайды және шешім қабылдайды.».
      3. «Салалық органдардың кәсiпорынның Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасының (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) талаптарына сәйкестiгiне сараптамалық қорытынды беру қағидасын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 27 маусымдағы № 711 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 43, 569-құжат):
      көрсетілген қаулымен бекітілген Салалық органдардың кәсiпорынның Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасының (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) талаптарына сәйкестiгiне сараптамалық қорытынды беру қағидасында:
      2-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «2) Салалық органдар – Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлiгi, Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлiгi, Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлiгi, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгi, Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрлiгi, Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым министрлiгi, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлiгi, Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлiгi, Қазақстан Республикасы Спорт және дене шынықтыру iстерi агенттiгi және басқалар.».
      4. «Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасы (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) шеңберiнде консультанттардың қызметтерiне ақы төлеудi республикалық бюджеттен бiрлесiп қаржыландыру қағидасын бекiту және «Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасын (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 4 наурыздағы № 225 қаулысына толықтыру енгiзу туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 9 шiлдедегi № 783 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 46, 621-құжат):
      көрсетілген қаулымен бекітілген Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасы (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) шеңберiнде консультанттардың қызметтерiне ақы төлеудi республикалық бюджеттен бiрлесiп қаржыландыру қағидасында:
      мынадай мазмұндағы 3-1-тармақпен толықтырылсын:
      «3-1. Сауықтыру жоспарын әзірлеу үшін консультант қызметтерiнiң құнын төлеуге республикалық бюджеттен бірлесіп қаржыландыру тиісті қаржы жылына көзделген қаражат шеңберінде жүзеге асырылады.»;
      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «7. Уәкiлеттi орган консультант қызметтерiнiң құнын төлеуді республикалық бюджеттен бiрлесiп қаржыландыруды жүзеге асыруға арналған өтiнiмдi алған күнінен бастап үш жұмыс күнi iшiнде өтiнiмде көрсетiлген соманың негiзiнде төлеуге берiлетiн шотты қалыптастырады және ақшалай қаражат сомасын консультанттың банктiк шотына аударуды жүзеге асырады. Егер, тиісті қаржы жылында қоса қаржыландыруды жүзеге асыруға қаражат көзделмеген жағдайда, уәкілетті орган оны алған күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде қайтару себебін көрсете отырып, әлеуетті қатысушыға өтінімді қайтарады.».
      5. «Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасы (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) шеңберiнде сыйақының пайыздық ставкасын субсидиялау қағидасын бекiту және «Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасын (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 4 наурыздағы № 225 қаулысына толықтырулар енгiзу туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 8 қыркүйектегi № 1031 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 53, 755-құжат):
      көрсетілген қаулымен бекітілген Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасы (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) шеңберiнде сыйақының пайыздық ставкасын субсидиялау қағидасында:
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «1. Осы Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасы (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) шеңберiнде сыйақының пайыздық ставкасын субсидиялау қағидасы (бұдан әрi - Қағида) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 4 наурыздағы № 225 қаулысымен бекiтiлген Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасына (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) (бұдан әрi - Бағдарлама) сәйкес әзiрлендi және кредиттер және (немесе) лизингтiк операциялар бойынша сыйақының пайыздық ставкасын, облигациялар бойынша купонды субсидиялау тәртiбiн айқындайды.»;
      2-тармақта:
      сегізінші, тоғызыншы, оныншы, он бірінші және он екінші абзацтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «субсидиялау жөнiндегi оператор – Қазақстан Республикасының Үкiметi айқындаған заңды тұлға, оған:
      кредиттер және (немесе) лизингтiк операциялар, облигациялар бойынша купонды субсидиялау шеңберiнде қаржы ұйымдарына ақша қаражатын аудару;
      субсидиялау бөлiгiнде Бағдарламаның iске асырылуын мониторингілеу жөніндегі міндеттер жүктелген;
      субсидиялау шарты – уәкiлеттi органның, субсидиялау жөнiндегi оператордың, меншiк иесiнің (меншiк иелерiнің), қаржы ұйымының (облигацияларды ұстаушы) және қатысушының арасында жасалатын жазбаша келiсiм, оның талаптары бойынша субсидиялау жөнiндегi оператор қатысушы қаржы ұйымына кредиттер және (немесе) лизингтiк операциялар бойынша сыйақы, облигациялар бойынша купон ретiнде төлейтiн шығыстарды iшiнара өтеуге арналған ақшалай қаражатты аударады;
      субсидиялау – кредиттер және (немесе) лизингтік операциялар бойынша сыйақы, облигациялар бойынша купон ретінде қаржы ұйымының қатысушысы төлейтін шығыстарды ішінара өтеу үшін пайдаланылатын мемлекеттік қаржылық қолдау нысаны;»;
      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «3. Пайыздық ставканы субсидиялау кредиттер және/немесе лизингтік операциялар, облигациялар купоны бойынша ғана жүзеге асырылады. Бұл ретте, қаржыландыру туралы келісімдер 2011 жылғы 1 қаңтардан кешіктірілмей жасалуы тиіс және 2011 жылғы 1 қаңтардағы қарыздардың жалпы сомасы (не 2013 жылғы 1 қаңтардан 2013 жылғы 1 сәуір мерзімі арасында Бағдарламаға қатысуға өтініш берген кәсіпорындар бойынша 2012 жылғы 1 қаңтардағы) 2012 жылғы 1 қаңтардан кешіктірмей туындаған бұрын қабылданған міндеттемелерді қайта қаржыландыру жағдайларынан басқа, 4 500 000 000 (төрт миллиард бес жүз миллион) теңгені құрауы немесе одан артық болуы тиіс.»;
      1213 және 14-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «12. Қатысушы кәсiпорынды банкрот деп тану туралы кредит берушiлердiң талап арыз беруiне мораторийдi көздейтiн жеделдетiлген оңалту рәсiмiн енгiзу туралы сот шешiмiн алғаннан кейін субсидиялау жөнiндегi операторға Сауықтыру кеңесінің оңалту (сауықтыру) жоспарын мақұлдау туралы шешiмiнiң, оңалту (сауықтыру) жоспарына сәйкес жүргiзiлген қайта құрылымдауды ескере отырып, қатысушының қарыз алуын өтеу кестелерінің негiзiнде жасалған өтеу кестелерiн қоса алғанда, субсидиялау шарты жобасының көшiрмелерiн қоса, осы Қағидаға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидиялауға өтiнiм бередi. Өтеу кестесіндегі субсидиялау сомалары мемлекеттің тарапынан қолдау шарасы ретінде оңалту (сауықтыру) жоспарында көрсетілген пайыздық ставканы субсидиялау мөлшеріне негізделе отырып, есептеледі. Бұл ретте әрбір қатысушыға және кредиторға қатысты өтеу кестесінде көзделген субсидиялардың жалпы көлемі осы қатысушыға және кредиторға қатысты оңалту (сауықтыру) жоспарында көзделген субсидиялардың жалпы көлемінен аспауы тиіс.
      Субсидиялауға арналған өтiнiмді Бағдарламада белгiленген жағдайларда кәсiпорынды банкрот деп тану туралы кредит берушiлердiң талап арыз беруiне мораторийдi көздейтiн жеделдетiлген оңалту рәсiмiн енгiзу туралы сот шешiмiн ұсынбастан беруге болады.
      13. Қатысушы субсидиялауға өтiнiм берген күнінен бастап он жұмыс күнi iшiнде осы Қағидаға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша оның негiзiнде субсидиялау жөнiндегi оператор сыйақының пайыздық ставканың субсидияланатын бөлiгiн, ал қатысушы - сыйақының пайыздық ставкасының субсидияланбайтын бөлiгiн төлейтiн өтеу кестесiн қоса бере отырып, субсидиялау шарты жасалады. Субсидиялау шарты жасалған сәттен бастап есептелген сыйақы субсидиялауға жатады. Қаржы ұйымы субсидиялау шарты жасалған сәттен бастап бiр күн iшiнде арнайы ағымдағы шотты ашады.
      Субсидиялау шартына қол қойылғаннан кейін оңалту (сауықтыру) жоспарына кейіннен Сауықтыру кеңесінде қараусыз және мақұлдаусыз кредиторлар комитетінің шешімімен бекітілетін субсидиялау шартының ажырамас бөлігі болып табылатын өтеу кестесіндегі іс жүзінде көрсетілген соманы есепке ала отырып, өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізіледі. Бұл ретте, кредиторлар мен меншік иелері тарапынан шаралар азайтылуға жатпайды.
      Өтеу кестесiне субсидиялау шартына қосымша келiсiм жасау жолымен өзгерiстер мынадай:
      1) оңалту (сауықтыру) жоспарына өзгерiстер және (немесе) толықтырулар енгiзiлген;
      2) егер мемлекет тарапынан қолдау көрсету шаралары ұлғайтылмаған жағдайда, оңалту (сауықтыру) жоспарына өзгерiстер және (немесе) толықтырулар енгiзбей, кредит берушiлер мен меншiк иелерi тарапынан қосымша қолдау шаралары көрсетiлген жағдайда енгiзiлуi мүмкiн.
      14. Субсидиялау жөнiндегi оператор Бағдарламаға қатысушы ұсынған субсидиялауға арналған өтiнiмнiң негiзiнде осы Қағидаға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидиялауға ақшалай қаражатты аударуға өтiнiмдi қалыптастырады және субсидиялау шарты жасалған күннен кейiнгi күннен кешiктiрмей уәкiлеттi органға бередi.
      Осы Қағиданың 22-1-тармағында көзделген ережелерді есепке ала отырып, субсидиялау жөнiндегi оператордың өтiнiмi уәкiлеттi органға алдағы үш айда қаржы ұйымына аударуға жататын сомаға берiледi.»;
      1617 және 18-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «16. Субсидиялау жөнiндегi оператор субсидиялау үшiн ақша қаражатын қаржы ұйымдарына арнайы ашылған ағымдағы шоттарға тоқсан сайын аванстық төлемдермен, алдағы тоқсандағы айдың бiрiншi күнiне дейiнгi мерзiмде, оның iшiнде уәкiлеттi органның ақша қаражатын уақтылы аударуы шартымен қатысушылардан өтiнiмдердiң түсуiне қарай аударады.
      Аталған тәртіп облигациялар бойынша купонды субсидиялауға, сондай-ақ төлем көзінен ұсталынатын салық бойынша міндеттемелер пайда болған жағдайына қолданылмайды.
      17. Қатысушы кредит немесе лизингтік операциялар бойынша сыйақының пайыздық ставкасының субсидияланбайтын бөлігін төлеген кезде өтеу кестесіне сәйкес қаржы ұйымы субсидиялау жөніндегі оператордың ағымдағы арнайы шотынан ақшалай қаражатты қатысушыдан төлем түскен күні сыйақының пайыздық ставкасының субсидияланатын бөлігін өтеу есебіне шығаруды жүзеге асырады.
      Облигациялар бойынша купонды субсидиялау кезінде субсидиялау жөніндегі оператор сыйақының пайыздық ставкасының субсидияланбайтын бөлігін қатысушының төлеуі туралы облигация ұстаушыдан жазбаша хабарлама алғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде уәкілетті орган ақшалай қаражатты уақытында аударған жағдайда өтеу кестесіне сәйкес облигацияларды ұстаушының ағымдағы шотына ақшалай қаражатты аударады.
      Төлем көздерінен ұсталатын салық бойынша міндеттемелер пайда болған жағдайда кредит немесе лизингтік операциялар, облигациялар купоны бойынша сыйақы ставкаларын субсидиялау кезінде салықты есептеу, ұстау және аудару бойынша салық агенті қатысушы болып табылады. Бұл ретте, субсидиялау жөніндегі оператор қатысушының ағымдағы шотына өтеу кестесіне сәйкес мерзімдерде және көлемінде ақша қаражатын аударады.
      18. Қаржы ұйымы субсидиялау жөніндегі операторға қатысушының төлемдерді өтеу кестесіне сәйкес төлегені немесе қатысушының өтеу кестесін бұзғаны туралы осы Қағидаға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша төлем күнінен кейінгі күннен кешіктірмейтін мерзімде жазбаша хабардар етеді.»;
      20 және 21-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «20. Қатысушы кредит, лизингтік операциялар немесе облигациялар бойынша купон, оның ішінде өтеу кестесінде көрсетілген мерзімдерде сыйақы ставкасының субсидияланбайтын бөлігі бойынша төлемді төлемеген жағдайда:
      1) қаржы ұйымы қатысушы берешекті өтегенге дейін субсидиялау жөніндегі оператордың ағымдағы арнайы шотынан субсидиялау үшін (субсидиялау жөніндегі оператор облигацияларды ұстаушының немесе қатысушының ағымдағы шотына ақшалай қаражатты аударуды тоқтатады) ақшалай қаражатты есептен шығармайды және өтеу кестесі бойынша төлем жүргізілген күннен кейінгі күннен кешіктірмей бұл туралы субсидиялау жөніндегі операторға хабарлайды;
      2) кредит немесе лизингтiк операциялар бойынша ставканы субсидиялау кезiнде қатысушының кредит, лизингтiк операциялар бойынша төлемдi, оның iшiнде сыйақының пайыздық ставкасының субсидияланбайтын бөлiгiн өтеу кестесiнде көрсетiлген мерзiмде төлемегенi туралы хабарламасын алған күнi субсидиялау жөнiндегi оператор қаржы ұйымының сыйақының пайыздық ставкасының субсидияланатын бөлiгiн төлеудi тоқтата тұрады және ол туралы уәкiлеттi органды хабардар етедi;
      3) облигациялар бойынша купонды субсидиялау кезiнде - субсидиялау жөнiндегi оператор облигация ұстаушының қатысушының облигациялар жөнiндегi купон бойынша төлемдi, оның iшiнде өтеу кестесiнде көрсетiлген мерзiмдерде субсидияланбайтын бөлігін төлемегенi туралы хабарлама алған күнi бұл туралы уәкiлеттi органды хабардар етедi.
      21. Қатысушы кредит, лизингтiк операциялар немесе облигациялар жөнiндегi купон бойынша, оның iшiнде сыйақы ставкасының субсидияланбайтын бөлiгi бойынша мерзiмi өтiп кеткен төлемдердi өтеу кестесiне сәйкес толық төлеген жағдайда, қаржы ұйымы мерзiмi өткен төлемдерді толық төлеген күннен кейінгі күннен кешіктірмей бұл туралы субсидиялау жөніндегі операторға жазбаша хабарлайды. Кейіннен субсидиялау жөніндегі оператор қаржы ұйымының хабарламасын алған күннен кейінгі күннен кешікпейтін мерзімде бұл туралы уәкілетті органға хабарлайды.
      Уәкiлеттi орган субсидиялау жөнiндегi оператордан жазбаша хабарлама алған сәттен бастап оған сыйақының пайыздық ставкасының субсидияланатын бөлiгi бойынша төлемдерді қалпына келтірілгені туралы, оның ішінде кредит, лизингтiк операциялар немесе облигациялар жөнiндегi купон бойынша мерзiмi өтiп кеткен төлемдер кезеңі бойынша да жазбаша хабарлама жібереді.
      Бағдарламаның іске асырылуын мониторингілеу барысында қатысушының кредит, лизингтiк операциялар немесе облигациялар жөнiндегi купон бойынша, оның iшiнде өтеу кестесі бойынша сыйақы ставкасының субсидияланбайтын бөлiгi бойынша мерзiмi өтіп кеткен төлемдерді субсидиялау бөлігінде күнтізбелік тоқсан күннен астам төлемеуі анықталған жағдайда, субсидиялау жөніндегі оператор ол туралы уәкілетті органға хабарлайды. Уәкілетті орган қатысушыны Бағдарламадан шығаруды бастамашылық етеді.
      Сауықтыру кеңесінің қатысушыны Бағдарламадан шығару туралы шешімінің негізінде Сауықтыру кеңесінің жұмыс органы субсидиялау шартын бұзады және кредиторлардың кәсіпорынды банкрот деп тану туралы талап арыздарды беруіне мораторийді көздейтін жеделдетілген оңалту рәсімін жою туралы өтінішпен сотқа жүгінеді және оңалту (сауықтыру) жоспарын орындау шеңберінде субсидиялауға, оның ішінде консультанттардың қызметтеріне ақы төлеуді бірлесіп қаржыландыруға тартылған бюджет қаражатын өндіріп алу жөніндегі шараларды қабылдайды, сондай-ақ банкроттау рәсіміне бастамашылық жасай алады.
      Кәсіпорынды банкрот деп таныған жағдайда, оңалту (сауықтыру) жоспарын орындау шеңберінде субсидиялауға, оның ішінде консультанттардың қызметтеріне ақы төлеуді бірлесіп қаржыландыруға да тартылған бюджет қаражаты банкроттық туралы заңнамада белгіленген тәртіппен республикалық бюджетке өндіріп алуға жатады.»;
      мынадай мазмұндағы 22-1-тармақпен толықтырылсын:
      «22-1. Егер қатысушының өтеу кестесін орындамауына байланысты субсидиялау жөніндегі оператордың арнайы есеп немесе ағымдағы шотында тұрған қаражат кезең ішінде қатысушының кредиті, лизингтiк операциялары немесе облигациялар жөнiндегi купоны бойынша сыйақы ставкасын субсидиялауға бағытталмаған жағдайда, субсидиялау жөніндегі оператор уәкілетті органның жазбаша келісімімен оларды кезекті кезеңге басқа қатысушылардың кредиті, лизингтiк операциялары немесе облигациялар жөнiндегi купоны бойынша сыйақы ставкасын субсидиялауға қайта бағыттайды. Уәкілетті орган қаражатты қайта бағыттауға келіскен жағдайда, субсидиялау үшін ақша қаражатын аударуға кезекті өтінім осы сомаға қысқартуға жатады.»;
      23-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «23. Қатысушы кредит және (немесе) лизингтiк операциялар бойынша негiзгi қарызды iшiнара (толық) мерзiмiнен бұрын өтеген кезде, облигацияларды iшiнара (толық) сатып алған жағдайда қаржы ұйымы бұл туралы субсидиялау жөнiндегi операторды және уәкiлеттi органды төлем жасалған жұмыс күнiнен кейiнгi күннен кешiктiрмей хабардар етедi.»;
      25-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «25. Субсидиялау мынадай:
      Бағдарламаға сәйкес Сауықтыру кеңесінiң шешiмi бойынша қатысушы Бағдарламадан шығарылған;
      қатысушы кредит және/немесе лизингтiк операциялар бойынша негiзгi борышты мерзiмiнен бұрын iшiнара (толық) өтеген, облигацияларды мерзiмнен бұрын толық сатып алған жағдайларда тоқтатылады.»;
      көрсетілген Қағидаға 2-қосымшада:
      1.1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «1.1. Осы шарттың ажырамас бөлiгi болып табылатын өтеу кестесiне сәйкес қатысушының қаржы ұйымына (облигацияларды ұстаушыға) кредиттер және (немесе) лизингтiк операциялар бойынша сыйақы, облигациялар бойынша купон ретiнде төлейтiн шығыстарды iшiнара өтеуге арналған ақша қаражатын (бұдан әрi – сыйақының пайыздық ставкасын субсидиялау) компанияның қаржы ұйымына (облигацияларды ұстаушыға немесе қатысушыға) төлеудi жүзеге асыруы.»;
      2.2-тармақтың 7) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «7) мынадай:
      Сауықтыру кеңесiнiң шешiмi бойынша қатысушы Бағдарламадан шығарылған;
      қатысушы кредиттер және (немесе) лизингтік операциялар бойынша негiзгi берешегін толық (мерзiмiнен бұрын толық) өтеген, облигацияларды мерзiмiнен бұрын толық сатып алған жағдайларда субсидиялар төлеуді тоқтатуға мiндеттi.»;
      2.4-тармақта:
      мынадай мазмұндағы 2-1) тармақшамен толықтырылсын:
      «2-1) кредит немесе лизингтік операциялар, облигациялар купоны бойынша сыйақы ставкаларын субсидиялау кезінде төлем көзінен ұсталатын салық бойынша міндеттемелер туындаған жағдайда, Министрліктен ақша қаражаты уақтылы түскен кезде өтеу кестесіне сәйкес қатысушының ағымдағы шотына сыйақы ставкасын субсидиялау үшін ақша қаражатын аударуға;»;
      3) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «3) қаржы ұйымынан (облигациялар ұстаушыдан) қатысушының кредит, лизингтік операциялар немесе облигациялар жөніндегі купон бойынша төлемді, оның iшiнде сыйақы ставкасының субсидияланбайтын бөлiгiн өтеу кестесінде көрсетілген мерзімде уақтылы төлемегені туралы хабарламаны алған күні сыйақының пайыздық ставкасының субсидияланатын бөлiгiн қаржы ұйымына (облигациялар ұстаушыға немесе қатысушыға) төлеуді тоқтатуға және Министрлiктi хабардар етуге;»;
      2.8-тармақта:
      мынадай мазмұндағы 1-1) тармақшамен толықтырылсын:
      «1-1) кредит немесе лизингтік операциялар, облигациялар бойынша купон бойынша сыйақы ставкасын субсидиялау кезінде төлем көзінен ұсталатын салықтар бойынша міндеттемелер туындаған жағдайда, қаржы ұйымына немесе облигацияларды ұстаушыға өтеу кестесінде көзделген ақшалай қаражатты, оның ішінде Компаниядан алынған, сыйақы ставкасын субсидиялауға арналған сомаларды аударуға. Ақшалай қаражат төлем көзінен ұсталатын салықтар шегеріліп, төлем кестесіне сәйкес аударылады;»;
      4) тармақшадағы «қайтаруға міндетті.» деген сөздер «қайтаруға;» деген сөзбен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 5) тармақшамен толықтырылсын:
      «5) кредит немесе лизингтік операциялар, облигациялар бойынша купон бойынша сыйақы ставкаларын субсидиялау кезінде төлем көзінен ұсталатын салықтар бойынша міндеттемелер туындаған жағдайда, төлем көзінен ұсталатын салықтарды есептеу, ұстап қалу және аудару бойынша салық агенті болуға міндетті.»;
      ескертпе мынадай редакцияда жазылсын:
      «Ескертпе:
      1) облигациялар бойынша купонды субсидиялау кезінде шарттан 2.6-тармақтың 1-1), 2), 2-1), 4), 6) тармақшалары алып тасталады;
      2) кредит немесе лизингтік операциялар, облигациялар бойынша купон бойынша сыйақы ставкаларын субсидиялау кезінде төлем көзінен ұсталатын салықтар бойынша міндеттемелер туындаған жағдайда, шарттан 2.4-тармақтың 2) тармақшасы, 2.6-тармақтың 1-1), 2), 2-1), 4), 6) тармақшалары, 2.7-тармақ алып тасталады.».

О внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 7 марта 2013 года № 224. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 ноября 2014 года № 1182

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 10.11.2014 № 1182 (вводится в действие с 01.01.2017).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые изменения и дополнения, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан.
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утверждены       
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 7 марта 2013 года № 224

Изменения и дополнения, которые вносятся в некоторые решения
Правительства Республики Казахстан

      1. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 4 марта 2011 года № 225 «Об утверждении Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий)»:
      в Программе посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий), утвержденной указанным постановлением:
      в разделе 2 «Введение»:
      часть седьмую изложить в следующей редакции:
      «Конкурентоспособные предприятия, чья задолженность составляет менее данной суммы, смогут воспользоваться государственной поддержкой в рамках Программы «Дорожная карта бизнеса 2020», утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 апреля 2010 года № 301 (далее - Программа «Дорожная карта бизнеса 2020»). Предприятия, уже получающие меры поддержки по Программе «Дорожная карта бизнеса 2020» в виде субсидирования, в случае соответствия требованиям Программы могут принять участие в ней. При этом, таким предприятиям до получения мер государственной поддержки по Программе необходимо расторгнуть договор субсидирования, заключенный в рамках Программы «Дорожная карта бизнеса 2020».;
      часть девятнадцатую изложить в следующей редакции:
      «При этом соглашения о финансировании с финансовыми организациями должны быть заключены не позднее 1 января 2012 года и общая сумма займов на 1 января 2011 года (либо на 1 января 2012 года по предприятиям, подавшим заявление на участие в Программе в период с 1 января 2013 года до 1 апреля 2013 года) должна составлять или превышать 4 500 000 000 (четыре миллиарда пятьсот миллионов) тенге (кроме случаев рефинансирования ранее принятых обязательств, возникших не позднее 1 января 2012 года), и по которым должны быть основания, что без реструктуризации их исполнение в будущем будет проблематичным.»;
      часть двадцать первую изложить в следующей редакции:
      «В Программе могут участвовать предприятия, соответствующие вышеуказанным требованиям, к которым применена реабилитационная процедура на основании решения суда в соответствии с Законом «О банкротстве».»;
      в части двадцать второй:
      абзац третий изложить в следующей редакции:
      «Отраслевые органы - Министерство экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан, Министерство регионального развития Республики Казахстан, Министерство индустрии и новых технологий Республики Казахстан, Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан, Министерство транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, Министерство образования и науки Республики Казахстан, Министерство здравоохранения Республики Казахстан, Министерство культуры и информации Республики Казахстан, Агентство Республики Казахстан по делам спорта и физической культуры и другие.»;
      абзац десятый изложить в следующей редакции:
      «Холдинг – это:
      группа компаний, независимо от их организационно-правовых форм, более пятидесяти процентов акций (долей участия) которых принадлежат одному собственнику;
      предприятие и группа компаний, независимо от их организационно-правовых форм, более пятидесяти процентов акций (долей участия) которых принадлежат этому предприятию;
      группа компаний, независимо от их организационно-правовых форм, объединенных по единой кредитной линии или договором перед одной финансовой организацией.»;
      абзац двадцатый изложить в следующей редакции:
      «Оператор по субсидированию - юридическое лицо, определенное Правительством Республики Казахстан, на которое возложены задачи по:
      перечислению в финансовые организации денежных средств в рамках субсидирования процентной ставки по кредитам и/или лизинговым операциям, купона по облигациям;
      мониторингу реализации Программы в части субсидирования процентной ставки.»;
      в разделе 4 «Цель, задачи, целевые индикаторы и показатели результатов реализации Программы»:
      в подразделе «Показатели результатов реализации Программы»:
      в пункте 3:
      часть девятую изложить в следующей редакции:
      «Получив согласие кредиторов на участие в Программе, предприятие обращается в Рабочий орган Совета по оздоровлению с заявлением установленной формы с приложением:
      копии решения Комитета кредиторов о согласии на участие предприятия в Программе,
      положительного экспертного заключения,
      выписки финансовых организаций о наличии задолженности предприятия по состоянию на 1 января 2011 года (либо по состоянию 1 января 2012 года по предприятиям, подавшим заявление на участие в Программе в период с 1 января 2013 года до 1 апреля 2013 года), которая в совокупности должна составлять или превышать сумму 4 500 000 000 (четыре миллиарда пятьсот миллионов) тенге, с подтверждением возможности отнесения выданных займов (кредитов) к проблемным, либо сведения регистратора о держателях облигаций,
      нотариально заверенной копии устава предприятия и выписки от регистратора акционерного общества, выданной не ранее одного месяца, предшествующего дате подачи заявления на участие.»;
      часть одиннадцатую изложить в следующей редакции:
      «Прием заявлений потенциальных участников осуществляется до 1 апреля 2013 года. В случае, если в Программе участвует несколько предприятий, соответствующих требованиям Программы и входящих в холдинг, документы на получение экспертного заключения и участие могут подаваться от управляющей ими компанией.»;
      часть пятнадцатую изложить в следующей редакции:
      «Рабочий орган Совета по оздоровлению рассматривает представленные документы на предмет их полноты в течение 5 рабочих дней и выносит решение о допуске или отклонении предприятия к участию во втором этапе.»;
      подпункт 1) дополнить частью четвертой следующего содержания:
      «Софинансирование из республиканского бюджета на оплату стоимости услуг консультанта для разработки плана оздоровления осуществляется в рамках средств, предусмотренных на соответствующий финансовый год.»;
      часть третью подпункта 2) изложить в следующей редакции:
      «Уполномоченный орган в течение трех рабочих дней со дня получения заявки на осуществление софинансирования оплаты стоимости услуг консультанта из республиканского бюджета, формирует счет к оплате на основании суммы, указанной в заявке, и осуществляет перечисление суммы денежных средств на банковский счет консультанта. В случае, если средства на осуществление софинансирования в соответствующем финансовом году не предусмотрены, заявка подлежит возврату потенциальному участнику в течение трех рабочих дней со дня ее получения с указанием причины возврата.»;
      абзац первый части первой подпункта 3) изложить в следующей редакции:
      «3) План реабилитации (оздоровления) разрабатывается консультантом или потенциальным участником совместно с основным кредитором и утверждается Комитетом кредиторов в срок, не превышающий 6 месяцев, соответственно со дня заключения договора на разработку плана реабилитации (оздоровления) или допуска к участию во втором этапе, но не позднее 1 июля 2013 года, который включает в себя:»;
      абзац первый части первой подпункта 6) изложить в следующей редакции:
      «6) Рабочий орган Совета по оздоровлению до направления досье потенциальных участников на рассмотрение Совета по оздоровлению:»;
      в пункте 4:
      в части второй:
      абзац первый подпункта 1) изложить в следующей редакции:
      «1) поддержка со стороны кредиторов (меры должны быть оказаны в период реализации Программы):»;
      абзац второй подпункта 3) изложить в следующей редакции:
      «субсидирование процентной ставки по уже имеющимся займам (кредитам) и/или лизинговым операциям, купона по облигациям;»;
      часть пятую изложить в следующей редакции:
      «После получения решения суда о введении ускоренной реабилитационной процедуры, предусматривающей мораторий на подачу исков кредиторов о признании предприятия банкротом, и его представления в Рабочий орган Совета по оздоровлению, меры государственной поддержки денежного характера в соответствии с законодательством Республики Казахстан фиксируются и оформляются в договорах, заключаемых между уполномоченным органом, участником Программы, собственником (собственниками), оператором по субсидированию и кредиторами, с приложением графиков погашений.»;
      дополнить частью шестой следующего содержания:
      «После подписания договора субсидирования в план реабилитации (оздоровления) вносятся изменения и (или) дополнения с учетом фактических отраженных сумм в графике погашения, являющемся неотъемлемой частью договора субсидирования, которые утверждаются решением комитета кредиторов без последующего рассмотрения и одобрения его на Совете по оздоровлению. При этом меры со стороны кредиторов и собственников не подлежат уменьшению.»;
      часть девятую изложить в следующей редакции:
      «Планирование денежных средств, необходимых для финансирования субсидирования процентной ставки по кредитам и/или лизинговым операциям, купона по облигациям, а также администрирование бюджетных программ по государственной поддержке и софинансированию оплаты стоимости услуг консультантов осуществляются уполномоченным органом.»;
      часть одиннадцатую изложить в следующей редакции:
      «Субсидирование процентной ставки осуществляется только по кредитам и/или лизинговым операциям, купона по облигациям. При этом, соглашения о финансировании должны быть заключены не позднее 1 января 2012 года и общая сумма займов на 1 января 2011 года (либо на 1 января 2012 года по предприятиям, подавшим заявление на участие в Программе в период с 1 января 2013 года до 1 апреля 2013 года) должна составлять или превышать 4 500 000 000 (четыре миллиарда пятьсот миллионов) тенге, кроме случаев рефинансирования ранее принятых обязательств, возникших не позднее 1 января 2012 года (курс валют на весь период реализации Программы остается фиксированным на уровне значений 1 января 2011 года).»;
      часть тринадцатую исключить;
      в пункте 6:
      части первую, вторую, третью и четвертую изложить в следующей редакции:
      «6. В целях эффективной реализации планов реабилитаций (оздоровлений) участников Программы Рабочий орган Совета по оздоровлению в соответствии с законодательством о государственных закупках на конкурсной основе привлекает консалтинговые компании по мониторингу для проведения комплексного и систематического мониторинга реализации планов реабилитаций (оздоровлений) участников Программы.
      Мониторинг реализации планов реабилитаций (оздоровлений) участников Программы проводится ежегодно в течение всего срока реализации плана реабилитации (оздоровления), начиная со второго года его реализации.
      Результаты мониторинга реализации планов реабилитаций (оздоровлений) должны содержать выводы по исполнению заинтересованными сторонами плана реабилитации (оздоровления), достижению результатов плана реабилитации (оздоровления), а в случае неисполнения (недостижения) их, указываются причины и даются рекомендации по исправлению ситуации, исполнению обязательств сторон в будущий период.
      Результаты мониторинга реализации планов реабилитаций (оздоровлений) участников Программы выносятся Рабочим органом на Совет по оздоровлению не реже одного раза в год.
      На основании результатов мониторинга реализации планов реабилитаций (оздоровлений), в том числе рекомендаций по исправлению ситуации, исполнению обязательств сторон в будущий период, Совет по оздоровлению выносит решение об исключении (неисключении) участника из Программы.
      Решение Совета по оздоровлению доводится до участника Программы в течение 15 рабочих дней с момента его принятия.»;
      часть седьмую изложить в следующей редакции:
      «В ходе реализации Программы оператор по субсидированию на ежемесячной основе проводит мониторинг реализации Программы в рамках субсидирования процентной ставки и представляет в Рабочий орган Совета по оздоровлению информацию по формам и срокам, установленным Правилами субсидирования процентной ставки вознаграждения в рамках Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий), утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 сентября 2011 года № 1031.»;
      в разделе 7 «План мероприятий по реализации Программы»:
      строку, порядковый номер 10, изложить в следующей редакции:

10

Принятие заявлений
потенциальных участников
Программы

Рабочий орган (МФ),
потенциальные
участники

заявление на участие
в Программе

до 1 апреля 2013 года

                                                                  »;

      строку, порядковый номер 16, изложить в следующей редакции:

16

Мониторинг реализации планов реабилитаций (оздоровлений) участников

МФ Консалтинговые организации

Предоставление информации Совету по оздоровлению

Ежегодно (со второго года)

                                                                   ».

      2. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2011 года № 660 «О создании Совета по оздоровлению»:
      в Положении о Совете по оздоровлению, утвержденном указанным постановлением:
      в пункте 4:
      подпункт 4) изложить в следующей редакции:
      «4) принимает решение об исключении участников из Программы:
      в случае непредставления в Рабочий орган решения суда о введении моратория на подачу исков кредиторов о признании предприятия банкротом;
      в случае выявления в ходе мониторинга реализации Программы в части субсидирования неуплаты участником просроченных платежей по кредиту, лизинговым операциям или купону по облигациям, в том числе не субсидируемой части ставки вознаграждения по графику погашения, свыше девяноста календарных дней;»;
      дополнить подпунктом 4-1) следующего содержания:
      «4-1) на основании результатов мониторинга реализации планов реабилитаций (оздоровлений), в том числе рекомендаций по исправлению ситуации, исполнению обязательств сторон в будущий период, принимает решение об исключении (неисключении) участников из Программы;»;
      пункт 10 изложить в следующей редакции:
      «10. Совет рассматривает материалы в течение 15 рабочих дней со дня внесения их Рабочим органом Совета и принимает решение.».
      3. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 27 июня 2011 года № 711 «Об утверждении Правил предоставления отраслевыми органами экспертного заключения на соответствие предприятия требованиям Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий)» (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 43, ст. 569):
      в Правилах предоставления отраслевыми органами экспертного заключения на соответствие предприятия требованиям Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий), утвержденных указанным постановлением:
      подпункт 2) пункта 2 изложить в следующей редакции:
      «2) отраслевые органы - Министерство экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан, Министерство регионального развития Республики Казахстан, Министерство индустрии и новых технологий Республики Казахстан, Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан, Министерство транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, Министерство образования и науки Республики Казахстан, Министерство здравоохранения Республики Казахстан, Министерство культуры и информации Республики Казахстан, Агентство Республики Казахстан по делам спорта и физической культуры и другие.».
      4. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 9 июля 2011 года № 783 «Об утверждении Правил софинансирования из республиканского бюджета оплаты услуг консультантов в рамках Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий) и внесения дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 4 марта 2011 года № 225 «Об утверждении Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий)» (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 46, ст. 621):
      в Правилах софинансирования из республиканского бюджета оплаты услуг консультантов в рамках Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий), утвержденных указанным постановлением:
      дополнить пунктом 3-1 следующего содержания:
      «3-1. Софинансирование из республиканского бюджета на оплату стоимости услуг консультанта для разработки плана оздоровления осуществляется в рамках средств, предусмотренных на соответствующий финансовый год.»;
      пункт 7 изложить в следующей редакции:
      «7. Уполномоченный орган в течение трех рабочих дней со дня получения заявки на осуществление софинансирования оплаты стоимости услуг консультанта из республиканского бюджета формирует счет к оплате на основании суммы, указанной в заявке, и осуществляет перечисление суммы денежных средств на банковский счет консультанта. В случае, если средства на осуществление софинансирования в соответствующем финансовом году не предусмотрены, уполномоченный орган возвращает заявку потенциальному участнику в течение трех рабочих дней со дня ее получения с указанием причины возврата.».
      5. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 8 сентября 2011 года № 1031 «Об утверждении Правил субсидирования процентной ставки вознаграждения в рамках Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий) и внесении дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 4 марта 2011 года № 225 «Об утверждении Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий)» (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 53, ст. 755):
      в Правилах субсидирования процентной ставки вознаграждения в рамках Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий), утвержденных указанным постановлением:
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      «1. Настоящие Правила субсидирования процентной ставки вознаграждения в рамках Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий) (далее - Правила) разработаны в соответствии с Программой посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий), утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 марта 2011 года № 225 (далее - Программа), и определяют порядок субсидирования процентной ставки вознаграждения по кредитам и (или) лизинговым операциям, купона по облигациям.»;
      в пункте 2:
      абзацы восьмой, девятый, десятый, одиннадцатый и двенадцатый изложить в следующей редакции:
      «оператор по субсидированию - юридическое лицо, определенное Правительством Республики Казахстан, на которое возложены задачи по:
      перечислению в финансовые организации денежных средств в рамках субсидирования по кредитам и (или) лизинговым операциям, купона по облигациям;
      мониторингу реализации Программы в части субсидирования;
      договор субсидирования – письменное соглашение, заключаемое между уполномоченным органом, оператором по субсидированию, собственником (собственниками), финансовой организацией (держателем облигаций) и участником, по условиям которого оператор по субсидированию перечисляет финансовой организации денежные средства, предназначенные для частичного возмещения расходов, уплачиваемых участником финансовой организации в качестве вознаграждения по кредитам и (или) лизинговым операциям, купона по облигациям;
      субсидирование - форма государственной финансовой поддержки участников, используемая для частичного возмещения расходов, уплачиваемых участником финансовой организации в качестве вознаграждения по кредитам и (или) лизинговым операциям, купона по облигациям;»;
      пункт 3 изложить в следующей редакции:
      «3. Субсидирование процентной ставки осуществляется только по кредитам и/или лизинговым операциям, купона по облигациям. При этом, соглашения о финансировании должны быть заключены не позднее 1 января 2012 года и общая сумма займов на 1 января 2011 года (либо на 1 января 2012 года по предприятиям, подавшим заявление на участие в Программе в период с 1 января 2013 года до 1 апреля 2013 года) должна составлять или превышать 4 500 000 000 (четыре миллиарда пятьсот миллионов) тенге, кроме случаев рефинансирования ранее принятых обязательств, возникших не позднее 1 января 2012 года.»;
      пункты 1213 и 14 изложить в следующей редакции:
      «12. Участник после получения решения суда о введении ускоренной реабилитационной процедуры, предусматривающей мораторий на подачу исков кредиторов о признании предприятия банкротом, подает оператору по субсидированию заявку на субсидирование по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам, с приложением копии решения Совета по оздоровлению об одобрении плана реабилитации (оздоровления), проекта договора субсидирования, включая график погашения, составленный на основе графиков погашения займов участника с учетом проведенной реструктуризации в соответствии с планом реабилитации (оздоровления). Суммы субсидий в графике погашения рассчитываются исходя из размера субсидирования процентной ставки вознаграждения, указанного в плане реабилитации (оздоровления) в качестве меры поддержки со стороны государства. При этом, в отношении каждого участника и кредитора общий объем субсидий, предусмотренный графиком погашения, не должен превышать общего объема субсидий, предусмотренного планом реабилитации (оздоровления) в отношении этого участника и кредитора.
      Заявка на субсидирование может подаваться без представления решения суда о введении ускоренной реабилитационной процедуры, предусматривающей мораторий на подачу исков кредиторов о признании предприятия банкротом, в случаях, установленных Программой.
      13. В течение десяти рабочих дней со дня подачи участником заявки на субсидирование заключается договор субсидирования по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам, с приложением графика погашения, на основании которого оператором по субсидированию выплачивается субсидируемая часть процентной ставки вознаграждения, а участником - не субсидируемая часть процентной ставки вознаграждения. Субсидированию подлежит вознаграждение, начисленное с момента заключения договора субсидирования. Финансовая организация в течение одного дня с момента заключения договора субсидирования открывает специальный текущий счет.
      После подписания договора субсидирования в план реабилитации (оздоровления) вносятся изменения и (или) дополнения с учетом фактических отраженных сумм в графике погашения, являющемся неотъемлемой частью договора субсидирования, которые утверждаются решением комитета кредиторов без последующего рассмотрения и одобрения его на Совете по оздоровлению. При этом меры со стороны кредиторов и собственников не подлежат уменьшению.
      В график погашения могут быть внесены изменения путем заключения дополнительного соглашения к договору субсидирования в случаях:
      1) внесения изменений и (или) дополнений в план реабилитации (оздоровления);
      2) оказания дополнительных мер поддержки со стороны кредиторов и собственников без внесения изменений и (или) дополнений в план реабилитации (оздоровления), в случае, если меры поддержки со стороны государства не увеличиваются.
      14. Оператор по субсидированию на основании заявки на субсидирование, предоставленной участником Программы, формирует и не позднее следующего дня со дня заключения договора субсидирования представляет в уполномоченный орган заявку по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам, на перечисление денежных средств для субсидирования.
      Заявка оператора по субсидированию представляется в уполномоченный орган на сумму, подлежащую перечислению в финансовую организацию в предстоящие три месяца, с учетом положений, предусмотренных пунктом 22-1 настоящих Правил.»;
      пункты 1617 и 18 изложить в следующей редакции:
      «16. Оператор по субсидированию перечисляет денежные средства для субсидирования в финансовые организации на открытые специальные текущие счета ежеквартально авансовыми платежами в срок до первого числа месяца предстоящего квартала, в том числе по мере поступления заявок от участников при условии своевременного перечисления денежных средств уполномоченным органом.
      Данный порядок не распространяется на субсидирование купона по облигациям, а также на случаи возникновения обязательств по налогам, удерживаемым у источника выплаты.
      17. При оплате участником не субсидируемой части процентной ставки вознаграждения по кредиту или лизинговым операциям в соответствии с графиком погашения, финансовая организация осуществляет списание денежных средств со специального текущего счета оператора по субсидированию в счет погашения субсидируемой части процентной ставки вознаграждения в день поступления оплаты от участника.
      При субсидировании купона по облигациям оператор по субсидированию в течение двух рабочих дней с момента получения письменного уведомления держателя облигаций об оплате участником не субсидируемой части процентной ставки вознаграждения перечисляет денежные средства на текущий счет держателя облигаций в соответствии с графиком погашения при условии своевременного перечисления денежных средств уполномоченным органом.
      В случае возникновения обязательств по налогам, удерживаемым у источника выплаты, при субсидировании ставки вознаграждения по кредиту или лизинговым операциям, купону по облигациям налоговым агентом по исчислению, удержанию и перечислению налогов, удерживаемых у источника выплаты, является участник. В этом случае оператор по субсидированию перечисляет денежные средства в сроки и размерах согласно графику погашения на текущий счет участника.
      18. Финансовая организация письменно уведомляет оператора по субсидированию об оплате участником платежей согласно графику погашения или нарушении участником графика погашения в срок не позднее дня, следующего за днем платежа, по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.»;
      пункты 20 и 21 изложить в следующей редакции:
      «20. В случае неоплаты участником платежа по кредиту, лизинговым операциям или купону по облигациям, в том числе не субсидируемой части ставки вознаграждения, в сроки, указанные в графике погашения:
      1) финансовая организация не производит списание денежных средств для субсидирования со специального текущего счета оператора по субсидированию (оператор по субсидированию прекращает перечисление денежных средств на текущий счет держателя облигаций или участника) до погашения задолженности участником и в срок, не позднее дня, следующего за днем оплаты по графику погашения, уведомляет об этом оператора по субсидированию;
      2) при субсидировании ставки по кредиту или лизинговым операциям – оператор по субсидированию в день получения уведомления финансовой организации о неоплате участником платежа по кредиту, лизинговым операциям, в том числе не субсидируемой части ставки вознаграждения в сроки, указанные в графике погашения, приостанавливает выплаты финансовой организации субсидируемой части процентной ставки вознаграждения и уведомляет об этом уполномоченный орган;
      3) при субсидировании купона по облигациям – оператор по субсидированию в день получения уведомления держателя облигаций о неоплате участником платежа по купону по облигациям, в том числе не субсидируемой части в сроки, указанные в графике погашения, уведомляет об этом уполномоченный орган.
      21. В случае полной оплаты участником в течение девяноста календарных дней просроченных платежей по кредиту, лизинговым операциям или купону по облигациям, в том числе не субсидируемой части ставки вознаграждения, по графику погашения, финансовая организация письменно уведомляет об этом оператора по субсидированию в срок не позднее дня, следующего за днем полной оплаты просроченных платежей. В последующем оператор по субсидированию уведомляет об этом уполномоченный орган в срок не позднее дня, следующего за днем получения уведомления финансовой организации.
      Уполномоченный орган в течение двух рабочих дней с момента получения письменного уведомления оператора по субсидированию направляет письменное уведомление ему о возобновлении выплат субсидируемой части процентной ставки вознаграждения, в том числе за период просроченных платежей по кредиту, лизинговым операциям или купону по облигациям.
      В случае выявления в ходе мониторинга реализации Программы в части субсидирования неуплаты участником просроченных платежей по кредиту, лизинговым операциям или купону по облигациям, в том числе не субсидируемой части ставки вознаграждения по графику погашения, свыше девяноста календарных дней, оператор по субсидированию уведомляет об этом уполномоченный орган, который инициирует исключение участника из Программы.
      На основании решения Совета по оздоровлению об исключении участника из Программы Рабочий орган Совета по оздоровлению расторгает договор субсидирования и обращается в суд с заявлением об отмене ускоренной реабилитационной процедуры, предусматривающей мораторий на подачу исков кредиторов о признании предприятия банкротом, и принимает меры по взысканию бюджетных средств, отвлеченных в рамках исполнения плана реабилитации (оздоровления) на субсидирование, в том числе и софинансирование оплаты услуг консультантов, а также может инициировать процедуру банкротства.
      В случае признания предприятия банкротом, бюджетные средства, отвлеченные в рамках исполнения плана реабилитации (оздоровления) на субсидирование, в том числе и софинансирование оплаты услуг консультантов, подлежат взысканию в республиканский бюджет в порядке, установленном законодательством о банкротстве.»;
      дополнить пунктом 22-1 следующего содержания:
      «22-1. В случае, если средства, находящиеся на специальном расчетном или текущем счете оператора по субсидированию, в связи с неисполнением участником графика погашения не направлены на субсидирование ставки вознаграждения по кредиту, лизинговых операций или купона по облигациям участника в течение периода, на который они предназначались, оператор по субсидированию с письменного согласия уполномоченного органа перенаправляет их на субсидирование ставки вознаграждения по кредиту, лизинговым операциям или купона по облигациям других участников на очередной период. В случае согласия уполномоченного органа на перенаправление средств, очередная заявка на перечисление денежных средств для субсидирования подлежит уменьшению на эту сумму.»;
      пункт 23 изложить в следующей редакции:
      «23. При частичном (полном) досрочном погашении участником основного долга по кредиту и (или) лизинговым операциям, частичном (полном) досрочном выкупе облигаций финансовая организация не позднее дня, следующего за рабочим днем оплаты, уведомляет об этом оператора по субсидированию и уполномоченный орган.»;
      пункт 25 изложить в следующей редакции:
      «25. Субсидирование прекращается в случаях:
      исключения участника из Программы по решению Совета по оздоровлению в соответствии с Программой;
      полного (полного) досрочного погашения участником основного долга по кредиту и (или) лизинговым операциям, полного досрочного выкупа облигаций.»;
      в приложении 2 к указанным Правилам:
      пункт 1.1 изложить в следующей редакции:
      «1.1. Осуществление компанией выплат денежных средств финансовой организации (держателю облигаций или участнику), предназначенных для частичного возмещения расходов, уплачиваемых участником финансовой организации (держателю облигаций) в качестве вознаграждения по кредитам и (или) лизинговым операциям, купона по облигациям (далее - субсидирование процентной ставки вознаграждения) согласно графику погашения, являющемуся неотъемлемой частью настоящего договора.»;
      подпункт 7) пункта 2.2 изложить в следующей редакции:
      «7) прекратить выплаты субсидий в следующих случаях:
      исключения участника из Программы по решению Совета по оздоровлению;
      полного (полного досрочного) погашения участником основного долга по кредитам и (или) лизинговым операциям, полного досрочного выкупа облигаций.»;
      в пункте 2.4:
      дополнить подпунктом 2-1) следующего содержания:
      «2-1) в случае возникновения обязательств по налогам, удерживаемым у источника выплаты при субсидировании ставки вознаграждения по кредиту или лизинговым операциям, купону по облигациям, при условии своевременного поступления денежных средств от Министерства перечислять денежные средства для субсидирования ставки вознаграждения на текущий счет участника согласно графику погашения;»;
      подпункт 3) изложить в следующей редакции:
      «3) в день получения уведомления от финансовой организации (держателя облигаций) о несвоевременной оплате участником платежа по кредиту, лизинговым операциям или купона по облигациям, в том числе не субсидируемой части ставки вознаграждения в сроки, указанные в графике погашения, приостановить выплаты финансовой организации (держателю облигаций или участнику) субсидируемой части процентной ставки вознаграждения и уведомить Министерство;»;
      в пункте 2.8:
      дополнить подпунктом 1-1) следующего содержания:
      «1-1) в случае возникновения обязательств по налогам, удерживаемым у источника выплаты, при субсидировании ставки вознаграждения по кредиту или лизинговым операциям, купону по облигациям, перечислить финансовой организации или держателю облигаций предусмотренные графиком погашения денежные средства, в том числе полученные от Компании суммы, предназначенные для субсидирования ставки вознаграждения. Денежные средства перечисляются согласно графику погашения за минусом налогов, удерживаемых у источника выплаты;»;
      дополнить подпунктом 5) следующего содержания:
      «5) в случае возникновения обязательств по налогам, удерживаемым у источника выплаты, при субсидировании ставки вознаграждения по кредиту или лизинговым операциям, купону по облигациям, выступать налоговым агентом по исчислению, удержанию и перечислению налогов, удерживаемых у источника выплаты.»;
      примечание изложить в следующей редакции:
      «Примечания:
      1) при субсидировании купона по облигациям из договора исключаются подпункты 1-1), 2), 2-1), 4), 6) пункта 2.6.;
      2) в случае возникновения обязательств по налогам, удерживаемым у источника выплаты при субсидировании ставки вознаграждения по кредиту или лизинговым операциям, купону по облигациям, из договора исключаются подпункт 2) пункта 2.4., подпункты 1-1), 2), 2-1), 4), 6) пункта 2.6., пункт 2.7.».