"Қаржыландыру көздерiне қарамастан құрылысқа арналған жобалау алдындағы (техника-экономикалық негiздемелер) және жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамаға сараптама жүргiзу, сондай-ақ мемлекеттiк инвестициялар есебiнен салынып жатқан жобаларды бекiту ережесi туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 19 тамыздағы № 918 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 наурыздағы № 282 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 24 маусымдағы № 479 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 24.06.2015 № 479 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Қаржыландыру көздерiне қарамастан құрылысқа арналған жобалау алдындағы (техника-экономикалық негiздемелер) және жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамаға сараптама жүргiзу, сондай-ақ мемлекеттiк инвестициялар есебiнен салынып жатқан жобаларды бекiту ережесi туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 19 тамыздағы № 918 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., № 27, 304-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қаржыландыру көздерiне қарамастан құрылысқа арналған жобалау алдындағы (техника-экономикалық негiздемелер) және жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамаға сараптама жүргiзу, сондай-ақ мемлекеттiк инвестициялар есебiнен салынып жатқан жобаларды бекiту ережесiнде:
      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «4. Жобалардың сараптамасын тиісті аттестаты бар сарапшылар жүзеге асырады.
      Бұл ретте жобаларды мемлекеттік сараптауды Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорын жүзеге асырады. Мемлекеттік сараптаманың ерекше құзыретіне жатпайтын жобалардың сараптамасын сараптамалық жұмыстар нарығының субъектілері жүзеге асырады.»;
      7-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Мемлекеттік монополия субъектісі өндіретін және (немесе) өткізетін тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) бағаларын Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілейді.»;
      9 және 10-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «9. Сараптама жүргізген кезде жобаны әзірлеушіде іздестіру қызметінің және/немесе жобалау қызметінің тиісті түрлеріне лицензиясының болуы немесе болмауы да белгіленеді.
      10. Жобаны сараптамаға тапсырысшы (инвестор) не оның тапсырмасы бойынша бас жобалаушы сәулет, қала құрылысы және құрылыс істері жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган бекіткен мемлекеттік нормативтерде көзделген құрамда ұсынады.»;
      мынадай мазмұндағы 10-1-тармақпен толықтырылсын:
      «10-1. Жобалау алдындағы және жобалау (жобалау-сметалық) құжаттама сараптамаға қағаз және электрондық жеткізгіштерде ұсынылады.»;
      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «14. Бекітілгеннен кейін ол бойынша үш жыл ішінде жобалау-сметалық құжаттама әзірленбеген және бекітілмеген жобалау алдындағы құжаттама ескірген болып есептеледі әрі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жаңадан сараптама жүргізілгеннен және қайта бекітілгеннен кейін ғана іске асыру үшін пайдаланылуы мүмкін.
      Әзірлеу аяқталғаннан және сараптама жүргізілгеннен кейін үш жыл ішінде құрылысы басталмаған жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасы ескірген болып есептеледі әрі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жаңадан сараптама жүргізілгеннен және қайта бекітілгеннен кейін ғана іске асыру үшін пайдаланылуы мүмкін.»;
      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «18. Сараптамаға жататын, бірақ мемлекеттік сараптаманың ерекше құзыретіне жатпайтын құрылыс жобаларының тапсырыс берушісі (инвесторы) өз қалауы бойынша сараптамалық жұмыстар нарығы субъектісінің ішінен тиісті аттестаты бар кез келген жеке тұлғаны сарапшы ретінде таңдауға не мемсараптамаға жүгінуге құқылы.»;
      19-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «1) бюджеттік инвестициялар есебiнен немесе олардың қатысуымен тұрғызылған, сондай-ақ бюджеттік инвестициялардың қатысуынсыз тұрғызылған, бiрақ заңнамада белгiленген тәртiппен өнiм шығару немесе көрсетiлетiн қызметтер көлемiндегi мемлекеттiк меншiк үлесi көзделетiн;»;
      21-тармақ мынадай мазмұндағы үшінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Бюджеттік инвестициялық жобаны іске асыру мемлекеттік сараптаманың жиынтық қорытындысының негізінде жобалау-сметалық құжаттама бекітілгеннен кейін жүзеге асырылады.»;
      24 және 25-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «24. Мемлекеттік сараптаманың оң қорытындысы:
      1) жобалау алдындағы құжаттаманы (бюджеттік инвестициялық жобаларды қоспағанда) белгіленген тәртіппен бекіту және инвестордың құрылыс объектісін одан әрі қарай инвестициялау жөнінде шешім қабылдау және жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасын әзірлеу;
      2) жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасын белгіленген тәртіппен бекіту және жобаны іске асыру бойынша құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуді бастау үшін негіз болады.
      25. Мемлекеттік сараптаманың оң қорытындысын алған жобалау алдындағы немесе жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасының түпкілікті нұсқасының электрондық нұсқасын тапсырыс беруші не оның тапсырмасы бойынша бас жобалаушы мемсараптамаға қорытындыны алған күнінен бастап күнтізбелік 5 күн ішінде мұрағаттық (бақылау) данасы ретінде сақтау үшін береді.»;
      28-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «4) мемлекеттік инвестициялар – бюджеттік инвестициялар, сондай-ақ мемлекеттік кепілдікпен не мемлекет кепілгерлігімен берілетін мемлекеттік емес қарыз қаражаты есебінен қаржыландыру;»;
      31-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «31. Бекітілгеннен кейін ол бойынша үш жыл ішінде жобалау-сметалық құжаттама әзірленбеген және бекітілмеген жобалау алдындағы құжаттама ескірген болып есептеледі әрі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жаңадан сараптама жүргізілгеннен және қайта бекітілгеннен кейін ғана іске асыру үшін пайдаланылуы мүмкін.
      Әзірлеу аяқталғаннан және сараптама жүргізілгеннен кейін үш жыл ішінде құрылысы басталмаған жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасы ескірген болып есептеледі әрі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жаңадан сараптама жүргізілгеннен және қайта бекітілгеннен кейін ғана іске асыру үшін пайдаланылуы мүмкін.»;
      мынадай мазмұндағы 32-1-тармақпен толықтырылсын:
      «32-1. Егер, құрылыс жобаларының тапсырыс берушісі «Самұрық-Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры» акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Қор) болса, мемлекеттік сараптаманың оң қорытындысын алғаннан кейін Қордың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы мемлекеттік инвестициялар есебінен қаржыландырылатын объектілер мен кешендерді салуға арналған сметалық құны ағымдағы бағамен 1300000 (бір миллион үш жүз мың) айлық есептік көрсеткішке дейін жобалау алдындағы және жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасын Қор бекітуге тиіс.
      Сметалық құны ағымдағы бағамен 1300000 (бір миллион үш жүз мың) айлық есептік көрсеткіштен бастап және одан жоғары құрылыс жобалары осы Ереженің 32-тармағының 2) тармақшасына сәйкес бекітіледі.»;
      35-1-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Құрылыс мерзімі бес жылдан астам, жылу қуаты 300 Гкал/сағ. кем емес немесе электр қуаты 200 МВт кем емес жылу-энергетикалық кешеннің техникалық жағынан күрделі және технологиялық жағынан байланысты (кезең-кезеңмен іске асырылатын) объектілері үшін құрылыс құнының сметалық есептемесінің 10 %-ы мөлшерінде тапсырыс берушінің иелігінде қалатын қаражат резервін пайдалану тәртібін индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша сәулет, қала құрылысы және құрылыс істері жөніндегі уәкілетті орган айқындайды.».
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 19 августа 2002 года № 918 "О Правилах проведения экспертизы предпроектной (технико-экономических обоснований) и проектной (проектно-сметной) документации на строительство независимо от источников финансирования, а также утверждения проектов, строящихся за счет государственных инвестиций"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 марта 2013 года № 282. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2015 года № 479

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 24.06.2015 № 479 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 19 августа 2002 года № 918 «О Правилах проведения экспертизы предпроектной (технико-экономических обоснований) и проектной (проектно-сметной) документации на строительство независимо от источников финансирования, а также утверждения проектов, строящихся за счет государственных инвестиций» (САПП Республики Казахстан, 2002 г., № 27, ст. 304) следующие изменения и дополнения:
      в Правилах проведения экспертизы предпроектной (технико-экономических обоснований) и проектной (проектно-сметной) документации на строительство независимо от источников финансирования, а также утверждения проектов, строящихся за счет государственных инвестиций, утвержденных указанным постановлением:
      пункт 4 изложить в следующей редакции:
      «4. Экспертиза проектов осуществляется экспертами, имеющими соответствующий аттестат.
      При этом государственная экспертиза проектов осуществляется республиканским государственным предприятием на праве хозяйственного ведения, созданным по решению Правительства Республики Казахстан. Экспертизу проектов, не относящихся к исключительной компетенции государственной экспертизы, осуществляют субъекты рынка экспертных работ.»;
      часть вторую пункта 7 изложить в следующей редакции:
      «Цены на товары (работы, услуги), производимые и (или) реализуемые субъектом государственной монополии, устанавливаются Правительством Республики Казахстан.»;
      пункты 9 и 10 изложить в следующей редакции:
      «9. При проведении экспертизы также устанавливаются наличие или отсутствие у разработчика проекта лицензии на соответствующие виды изыскательской деятельности и/или проектной деятельности.
      10. Проект представляется на экспертизу заказчиком (инвестором) либо по его поручению генеральным проектировщиком в составе, предусмотренном государственными нормативами, утвержденными уполномоченным государственным органом по делам архитектуры, градостроительства и строительства.»;
      дополнить пунктом 10-1 следующего содержания:
      «10-1. Предпроектная и проектная (проектно-сметная) документация представляется на экспертизу на бумажном и электронном носителях.»;
      пункт 14 изложить в следующей редакции:
      «14. Предпроектная документация, по которой в течение трех лет после ее утверждения не была разработана и утверждена проектно-сметная документация, считается устаревшей и может быть использована для реализации только после проведения новой экспертизы и переутверждения в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.
      Проектная (проектно-сметная) документация, по которой в течение трех лет после окончания ее разработки и проведения экспертизы не начато строительство, считается устаревшей и может быть использована для реализации только после проведения новой экспертизы и переутверждения в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.»;
      пункт 18 изложить в следующей редакции:
      «18. Заказчик (инвестор) проектов строительства, подлежащих экспертизе, но не относящихся к исключительной компетенции государственной экспертизы, вправе по своему усмотрению выбрать в качестве эксперта любое физическое лицо из числа субъектов рынка экспертных работ, имеющее соответствующий аттестат, либо обратиться в госэкспертизу.»;
      подпункт 1) пункта 19 изложить в следующей редакции:
      «1) возводимых за счет бюджетных инвестиций или с их участием, а также возводимых без участия бюджетных инвестиций, но предусматривающих установленную в законодательном порядке долю государственной собственности в объемах выпускаемой продукции или предоставляемых услуг;»;
      пункт 21 дополнить частью третьей следующего содержания:
      «Реализация бюджетного инвестиционного проекта осуществляется после утверждения проектно-сметной документации на основании сводного заключения государственной экспертизы.»;
      пункты 24 и 25 изложить в следующей редакции:
      «24. Положительное заключение государственной экспертизы служит основанием для:
      1) утверждения в установленном порядке предпроектной документации (за исключением бюджетных инвестиционных проектов) и принятия инвестором решения по дальнейшему инвестированию объекта строительства и разработке проектной (проектно-сметной) документации;
      2) утверждения в установленном порядке проектной (проектно-сметной) документации и начала производства строительно-монтажных работ по реализации проекта.
      25. Электронная версия окончательного варианта предпроектной или проектной (проектно-сметной) документации, получившей положительное заключение государственной экспертизы, передается заказчиком либо по его поручению генеральным проектировщиком в госэкспертизу в течение 5 календарных дней со дня получения заключения для хранения в качестве архивного (контрольного) экземпляра.»;
      подпункт 4) пункта 28 изложить в следующей редакции:
      «4) государственные инвестиции – финансирование за счет бюджетных инвестиции, а также средств негосударственных займов под государственную гарантию либо поручительство государства;»;
      пункт 31 изложить в следующей редакции:
      «31. Предпроектная документация, по которой в течение трех лет после ее утверждения не была разработана и утверждена проектно-сметная документация, считается устаревшей и может быть использована для реализации только после проведения новой экспертизы и переутверждения в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.
      Проектная (проектно-сметная) документация, по которой в течение трех лет после окончания ее разработки и проведения экспертизы не начато строительство, считается устаревшей и может быть использована для реализации только после проведения новой экспертизы и переутверждения в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.»;
      дополнить пунктом 32-1 следующего содержания:
      «32-1. В случае, если заказчиком проектов строительства выступает акционерное общество «Фонд национального благосостояния «Самрук-Казына» (далее – Фонд), после получения положительного заключения государственной экспертизы предпроектная и проектная (проектно-сметная) документация на строительство объектов и комплексов, финансируемых за счет государственных инвестиций посредством участия государства в уставном капитале Фонда, сметной стоимостью до 1300000 (один миллион триста тысяч) месячных расчетных показателей в текущих ценах подлежит утверждению Фондом.
      Проекты строительства сметной стоимостью от 1300000 (один миллион триста тысяч) месячных расчетных показателей и выше в текущих ценах утверждаются в соответствии с подпунктом 2) пункта 32 настоящих Правил.»;
      часть вторую пункта 35-1 изложить в следующей редакции:
      «Порядок использования резерва средств, остающихся в распоряжении заказчика, в размере 10 % от сметного расчета стоимости строительства для технически сложных и технологически связанных (реализуемых поэтапно) объектов теплоэнергетического комплекса со сроком строительства более пяти лет, тепловой мощностью не менее 300 Гкал/час или электрической мощностью не менее 200 МВт определяется уполномоченным органом по делам архитектуры, градостроительства и строительства по согласованию с уполномоченным органом в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности.».
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов