Діни қызмет саласындағы мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 2 сәуірдегі № 320 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 24.02.2014 № 137 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

      2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексiнiң 34-бабына, «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-115-115-2-баптарына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берiлiп отырған:
      1) «Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру» мемлекеттiк қызметтер көрсету стандарты;
      2) «Ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде діни жораларды өткізуге арналған үй-жайлардың орналастырылуын келісу туралы шешім беру» мемлекеттiк қызметтер көрсету стандарты бекiтiлсiн.
      2. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 18.09.2013 № 983 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғанынан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2013 жылғы 2 сәуірдегі
№ 320 қаулысымен  
бекітілген     

«Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық
материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы
тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру»
мемлекеттiк қызметтер көрсету стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру» мемлекеттiк қызметін мекенжайлары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың ішкі саясат басқармалары (бұдан әрi – басқармалар) көрсетедi.
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет «Дiни қызмет және дiни бiрлестiктер туралы» 2011 жылғы 11 қазандағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 4) тармақшасы негiзiнде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi туралы толық ақпарат облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдарының интернет-ресурстарында орналастырылады.
      5. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтің нәтижесi діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттiк қызметтi алушылар) көрсетiледi.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi:
      1) мемлекеттiк қызметтi алушы осы стандарттың 11-тармағында айқындалған қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту не мемлекеттік қызметтер көрсетуден бас тарту туралы шешім алу үшiн – күнтiзбелiк отыз күн;
      2) мемлекеттiк қызметтер көрсетуді алу үшін құжаттар пакетiн тапсырғысы келетін мемлекеттiк қызметтi алушының рұқсат берiлген ең ұзақ күту уақыты – 30 минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушыға өтiнiш жасаған күнi сол жерде көрсетiлетiн қызмет көрсетудің рұқсат берiлген ең ұзақ уақыты – 30 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      9. Басқармалардың жұмыс кестесi: 2007 жылғы 15 мамырдағы Еңбек кодексiнде және «Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы» 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңында белгiленген демалыс және мереке күндерiнен басқа, күн сайын, түскi үзiлiспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейiн.
      Құжаттарды қабылдау кезек тәртiбiмен, алдын ала жазылусыз және жеделдетiлген қызмет көрсетусiз жүзеге асырылады.
      10. Мемлекеттiк қызмет басқармалардың ғимаратында көрсетiледi. Басқармалардың үй-жайларында күту және құжаттарды дайындау залы, күтуге арналған креслолар, толтырылған бланк үлгiлерi бар ақпараттық стендiлер болады. Мүмкiндiгi шектеулi мемлекеттiк қызметтi алушыларға қызмет көрсету үшiн жағдайлар көзделген.

2. Мемлекеттiк қызметті көрсету тәртiбi

      11. Мемлекеттік қызметтер көрсетуді алу үшін мемлекеттік қызметті алушы мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;
      2) жеке тұлғалар үшiн – салыстырып тексеру үшiн құжаттардың түпнұсқасын мiндеттi түрде ұсына отырып, жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi немесе заңды тұлғалар үшiн – салыстырып тексеру үшiн құжаттардың түпнұсқасын мiндеттi түрде ұсына отырып, заңды тұлғаны мемлекеттiк тiркеу (қайта тiркеу) туралы куәлiктiң көшiрмесi;
      3) салыстырып тексеру үшiн құжаттардың түпнұсқасын мiндеттi түрде ұсына отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне меншiк құқығын куәландыратын құжаттың көшiрмесi не салыстырып тексеру үшiн құжаттардың түпнұсқасын мiндеттi түрде ұсына отырып, меншік иесінің жылжымайтын мүлік объектісінде діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды таратуға келісімі көрсетілетін меншік иесімен жасалған оны жалдау шартының нотариалды расталған көшiрмесi.
      12. Өтiнiштердің үлгiлерi облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдарының стенділерінде және интернет-ресурстарында орналастырылған.
      13. Мемлекеттiк қызметтер көрсетуді алу үшін қажеттi құжаттар мекенжайлары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген басқармаларға тапсырылады.
      14. Басқармалардың құжаттамалық қамтамасыз ету қызметiнiң тiркеу мөртабаны (кiрiс нөмiрi, күнi) қойылған мемлекеттiк қызметтi алушы өтiнiшiнiң көшiрмесi осы стандарттың 11-тармағында көрсетiлген құжаттардың өткiзiлгенiн растау болып табылады.
      15. Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешiм мемлекеттiк қызметтi алушыға (не сенiмхат бойынша өкiліне) осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген мекенжайларға жеке өзi келгенде берiледi не мемлекеттiк қызметтi алушы көрсеткен мекенжайға поштамен жiберiледi.
      16. Мемлекеттiк қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз мыналар болып табылады:
      1) осы стандарттың 11-тармағының талаптарына сәйкес келмейтін құжаттардың ұсынылуы;
      2) осы стандарттың 11-тармағында көзделген құжаттарда дәйексіз мәлiметтердiң ұсынылуы;
      3) тиісті аумақта теріс діни ахуалдың анықталуы;
      4) діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайларға қатысты заңнама талаптарының сақталмауы.

3. Жұмыс қағидаттары

      17. Басқармалар мемлекеттiк қызметтер көрсетуді ұсыну кезiнде мынадай қағидаттарды басшылыққа алады:
      адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      заңдылықты сақтау;
      көрсетiлетiн қызмет туралы толық ақпарат беру;
      сыпайылық;
      құжаттарды сақтауды, ақпаратты қорғау мен оның құпиялылығын сақтауды қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелерi

      18. Мемлекеттiк қызметтi алушыларға мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижелерi осы стандартқа 3-қосымшаға сәйкес сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерiмен өлшенедi.
      19. Басқармалардың жұмысы бағаланатын мемлекеттiк қызметтердiң сапасы мен тиiмдiлiгi көрсеткiштерiнiң нысаналы мәндерi жыл сайын жергiлiктi атқарушы органдардың шешімдерімен бекiтiледi.

5. Шағымдану тәртiбi

      20. Басқармалар қызметкерлерiнiң әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану тәртiбiн түсiндiру, сондай-ақ шағымды дайындауға жәрдем көрсету осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген мекенжайлар мен телефондар бойынша жүзеге асырылады.
      21. Көрсетiлген қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда шағым осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген байланыс деректерi (мекенжайлар мен телефондар) бойынша басқарма басшысының атына жазбаша нысанда пошта бойынша не қолма-қол берiледi.
      22. Мемлекеттiк қызметтi ұсыну кезiнде мемлекеттiк қызметтi алушыларға дөрекi қызмет көрсетiлген жағдайда басқармалар қызметкерлерiнiң әрекетiне шағым осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген мекенжайлар бойынша басқарма басшысының атына жазбаша нысанда пошта бойынша не қолма-қол берiледi.
      23. Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда мемлекеттiк қызметтi алушы заңнамада белгiленген тәртiппен сотқа жүгiнуге құқылы.
      24. Мемлекеттiк қызметтi алушының шағымында оның тегi, аты, әкесiнiң аты, ұйымның атауы (заңды тұлғалар үшiн) пошталық мекенжайы көрсетiледi. Шағымға мемлекеттік қызметті алушы қол қояды.
      25. Шағымды басқармалардың құжаттамалық қамтамасыз ету қызметi тiркейдi. Шағым берушi тұлғаға күні мен уақыты, өтiнiштi қабылдаған адамның тегi мен аты-жөнi, шағымға жауап алу күні көрсетiлген қолхат берiледi. Шағымды қарау барысы туралы ақпаратты басқармалардың құжаттамалық қамтамасыз ету қызметiнiң лауазымды адамдары ұсынады.
      Шағымдарды қарау «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы» 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңында белгiленген тәртiппен және мерзiмде жүзеге асырылады.

«Діни әдебиетті және діни мазмұндағы
өзге де ақпараттық материалдарды,
діни мақсаттағы заттарды тарату үшін
арнайы тұрақты үй-жайлардың    
орналастырылуын бекіту туралы шешім
беру» мемлекеттiк         
қызметтер көрсету стандартына   
1-қосымша              

Мемлекеттiк қызметтер көрсететiн басқармалардың тiзбесi

Р/с

Атауы

Мекенжайы

Телефон нөмiрлерi

Жұмыс кестесi

1

2

3

4

5

1.

Ақмола облысының ішкі саясат басқармасы

Көкшетау қаласы, Сәтбаев көшесi, 1б, www.uvp.akmol.kz

8 (7162) 25-72-47

Жұмыс күндерi: дүйсенбi – жұма.
Жұмыс уақыты: түскi үзiлiспен сағ. 09.00-ден 18.00-ге дейiн.
Демалыс күндерi: сенбi, жексенбi

2.

Ақтөбе облысының ішкі саясат басқармасы

Ақтөбе қаласы, Әбiлқайыр хан даңғылы, 40, www.aktobe.gov.kz

8 (7132) 56-26-69, 56-25-26

3.

Алматы облысының ішкі саясат басқармасы

Талдықорған қаласы, Тәуелсіздік көшесi, 38, www.zhetysu-gov.kz

8 (7282) 24-29-90, 27-77-22

4.

Атырау облысының ішкі саясат басқармасы

Атырау қаласы, Әйтеке би көшесi, 77, www.e-atyrau.kz

8 (7122) 354-088, 270-996

5.

Шығыс Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы

070019, Өскемен қаласы, Горький көшесi, 40 akimvko.gov.kz

8 (7232) 26-42-54

6.

Жамбыл облысының ішкі саясат басқармасы

Тараз қаласы, Достық даңғылы 1, www.zhambyl.kz

8 (7262) 43-71-74, 43-71-70

7.

Батыс Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы

Орал қаласы, Молдағалиева көшесі, 215, www.westkaz.kz

8 (7112) 50-02-36

8.

Қарағанды облысының ішкі саясат басқармасы

100012, Қарағанды қаласы, Бейбітшілік гүлзары көшесі, 39, www.karaganda-region.kz

8 (7212) 56-19-80, 42-50-38, 41-08-00, 42-34-40

9.

Қостанай облысының ішкі саясат басқармасы

110000, Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, www.kostanay.gov.kz

8 (7142) 57-54-12

10.

Қызылорда облысының ішкі саясат басқармасы

Қызылорда қаласы, Ы. Жақаев көшесі, 76, www.e-kyzylorda.gov.kz

8 (7242) 27-73-62

11.

Маңғыстау облысының ішкі саясат басқармасы

Ақтау қаласы, 14 шағын ауданы, 1-үй, www.mangystau.kz

8 (7292) 42-13-00

12.

Павлодар облысының ішкі саясат басқармасы

Павлодар қаласы, Жеңiс даңғылы, 15-үй, www.pavlodar.gov.kz

8 (7182) 32-22-88

13.

Солтүстiк Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы

Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесi, 58, www.sko.kz

8 (7152) 36-54-99

14.

Оңтүстiк Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы

Шымкент қаласы, Бейбiтшiлiк көшесi, 3, www.ontustik.gov.kz

8 (7252) 33-97-93

15.

Алматы қаласының ішкі саясат басқармасы

Алматы қаласы, Республика алаңы, 4, 613-каб., www.almaty.kz

8 (727) 271-65-57

16.

Астана қаласының ішкі саясат басқармасы

Астана қаласы, Бейбітшілік көшесi, 11, www.astana.kz

8 (7172) 71-00-00

«Діни әдебиетті және діни мазмұндағы
өзге де ақпараттық материалдарды,
діни мақсаттағы заттарды тарату үшін
арнайы тұрақты үй-жайлардың    
орналастырылуын бекіту туралы шешім
беру» мемлекеттiк         
қызметтер көрсету стандартына   
2-қосымша              

                           ____________________________________ әкімі
                             (облыс, республикалық маңызы бар
                               қала, астана, тегi, аты-жөні)

                           өтiнiш берушi
                           __________________________________________
                           __________________________________________
                           __________________________________________
                                 (жеке тұлғалар үшiн тегi, аты,
                             әкесiнiң аты, мекенжайы және телефоны,
                           заңды тұлғалар үшiн заңды тұлға басшысының
                            тегi, аты, әкесiнiң аты, атауы, пошталық
                                      мекенжайы және телефоны)

                               ӨТIНIШ

      Сізден ___________________________ мекенжайы бойынша орналасқан
діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды,
діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың
орналастырылуын бекіту туралы шешім беруді сұраймын.

                                   Өтініш берушінің (жеке тұлғаның не
                                   заңды тұлға басшысының) қолы

                                   күнi, мөрi (заңды тұлғалар үшін)

«Діни әдебиетті және діни мазмұндағы
өзге де ақпараттық материалдарды,
діни мақсаттағы заттарды тарату үшін
арнайы тұрақты үй-жайлардың    
орналастырылуын бекіту туралы шешім
беру» мемлекеттiк         
қызметтер көрсету стандартына   
3-қосымша              

Кесте. Сапа және тиімділік көрсеткiштерiнiң мәндерi

Сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерi

Көрсеткiштiң нормативтiк мәнi

Көрсеткiштiң алдағы жылғы нысаналы мәнi

Көрсеткiштiң есептi жылдағы ағымдағы мәнi

1

2

3

4

1. Уақтылылығы

1.1. Құжатты тапсырған сәттен бастап белгiленген мерзiмде қызметтi ұсыну жағдайларының %-ы (үлесi)




2. Сапасы

2.1. Қызметтi ұсыну процесінің сапасына қанағаттанған мемлекеттiк қызметтi алушылардың %-ы (үлесi)




3. Қолжетiмдiлігi

3.1. Қызметтi ұсынудың сапасына және оны ұсыну тәртiбi туралы ақпаратқа қанағаттанған мемлекеттiк қызметтi алушылардың %-ы (үлесi)




3.2. Ақпаратқа электрондық форматта қол жеткiзуге болатын қызметтердiң %-ы (үлесi)




4. Шағымдану үдерiсi

4.1. Қызметтiң осы түрi бойынша қызмет көрсетiлген тұтынушылардың жалпы санына негiздi шағымдардың %-ы (үлесi)




5. Сыпайылық

5.1. Персоналдың сыпайылығына қанағаттанған мемлекеттiк қызметтi алушылардың %-ы (үлесi)




Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2013 жылғы 2 сәуірдегі
№ 320 қаулысымен  
бекітілген     

«Ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде діни жораларды
өткізуге арналған үй-жайлардың орналастырылуын келісу туралы
шешім беру» мемлекеттiк қызметтер көрсету стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде діни жораларды өткізуге арналған үй-жайлардың орналастырылуын келісу туралы шешім беру» мемлекеттiк қызметін мекенжайлары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың ішкі саясат басқармалары (бұдан әрi – басқармалар) көрсетедi.
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет «Дiни қызмет және дiни бiрлестiктер туралы» 2011 жылғы 11 қазандағы Қазақстан Республикасының Заңы 5-бабының 4) тармақшасы негiзiнде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi туралы толық ақпарат облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдарының интернет-ресурстарында орналастырылады.
      5. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нәтижесi ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде діни жораларды өткізуге арналған үй-жайлардың орналастырылуын келісу туралы келісімхат (бұдан әрі – келісімхат) не облыстар, республикалық маңызы бар қала және астана әкімінің мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауабы бар хаты болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттiк қызметтi алушылар) көрсетiледi.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi:
      1) мемлекеттiк қызметтi алушы осы стандарттың 11-тармағында айқындалған қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      келісімхатты не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хатты алу үшiн – күнтiзбелiк отыз күн;
      2) мемлекеттiк қызметтер көрсетуді алу үшін құжаттар пакетiн тапсырғысы келетін мемлекеттiк қызметтi алушының рұқсат берiлген ең ұзақ күту уақыты – 30 минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушыға өтiнiш жасаған күнi сол жерде көрсетiлетiн қызмет көрсетудің рұқсат берiлген ең ұзақ уақыты – 30 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      9. Басқармалардың жұмыс кестесi: 2007 жылғы 15 мамырдағы Еңбек кодексiнде және «Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы» 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңында белгiленген демалыс және мереке күндерiнен басқа, күн сайын, түскi үзiлiспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейiн.
      Құжаттарды қабылдау кезек тәртiбiмен, алдын ала жазылусыз және жеделдетiлген қызмет көрсетусiз жүзеге асырылады.
      10. Мемлекеттiк қызмет басқармалардың ғимаратында көрсетiледi. Басқармалардың үй-жайларында күту және құжаттарды дайындау залы, күтуге арналған креслолар, толтырылған бланк үлгiлерi бар ақпараттық стендiлер болады. Мүмкiндiгi шектеулi мемлекеттiк қызметтi алушыларға қызмет көрсету үшiн жағдайлар көзделген.

2. Мемлекеттiк қызметті көрсету тәртiбi

      11. Мемлекеттік қызметтер көрсетуді алу үшін мемлекеттік қызметті алушы мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;
      2) салыстырып тексеру үшiн құжаттардың түпнұсқасын мiндеттi түрде ұсына отырып, діни бірлестікті мемлекеттiк тiркеу (қайта тiркеу) туралы анықтаманың көшiрмесi;
      3) салыстырып тексеру үшiн құжаттардың түпнұсқасын мiндеттi түрде ұсына отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне өтініш берушінің меншiк құқығын куәландыратын құжаттың көшiрмесi не салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқасын міндетті түрде ұсына отырып, өтініш беруінің меншік иесімен жасалған жылжымайтын мүлік объектісіне жалдау шартының нотариалды расталған көшiрмесi. Бұл ретте, ғимараттарды немесе үй-жайларды діни жораларды өткізу үшін пайдалану олардың мақсатты нысанасына сәйкес келуі тиіс;
      4) осы ғимарат немесе үй-жай орналасқан сол әкімшілік-аумақтық бірлік шекарасының шегінде әрекет ететін жергілікті қауымдастық жиналысының (жиынының) діни жораларды өткізуді келісуі (маңында тұрғын үйлер болса) туралы шешімінің көшірмесі;
      5) заңды тұлғаның немесе дара кәсіпкердің осы ғимаратта немесе үй-жайда (маңында заңды тұлғаның не дара кәсіпкердің үй-жайлары болса) діни жораларды өткізуді келісуі туралы хаты.
      Осы тармақтың 4), 5) тармақшаларында көзделген құжаттар өтініш бергенге дейін кемінде үш ай бұрын көрсетілген күнмен беріледі.
      12. Өтiнiштердің үлгiлерi облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдарының стенділерінде және интернет-ресурстарында орналастырылған.
      13. Осы стандарттың 11-тармағында көзделген құжаттар мекенжайлары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген басқармаға тапсырылады және тіркеледі.
      14. Басқармалардың құжаттамалық қамтамасыз ету қызметiнiң тiркеу мөртабаны (кiрiс нөмiрi, күнi) қойылған мемлекеттiк қызметтi алушы өтiнiшiнiң көшiрмесi осы стандарттың 11-тармағында көрсетiлген құжаттардың өткiзiлгенiн растау болып табылады.
      15. Осы стандарттың 5-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесі мемлекеттiк қызметтi алушыға (не сенiмхат бойынша өкiліне) осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген мекенжайларға жеке өзi келгенде берiледi немесе мемлекеттiк қызметтi алушыға көрсетiлген мекенжайға поштамен жiберiледi.
      16. Мемлекеттiк қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз мыналар болып табылады:
      1) осы стандарттың 11-тармағының талаптарына сәйкес келмейтін құжаттардың ұсынылуы;
      2) осы стандарттың 11-тармағында көзделген құжаттарда дәйексіз мәлiметтердiң ұсынылуы;
      3) тиісті аумақта теріс діни ахуалдың анықталуы;
      4) ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде діни жораларды өткізуге арналған үй-жайларға қатысты заңнама талаптарының сақталмауы.

3. Жұмыс қағидаттары

      17. Басқармалар мемлекеттiк қызметтер көрсетуді ұсыну кезiнде мынадай қағидаттарды басшылыққа алады:
      адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      заңдылықты сақтау;
      көрсетiлетiн қызмет туралы толық ақпарат беру;
      сыпайылық;
      құжаттарды сақтауды, ақпаратты қорғау мен оның құпиялылығын сақтауды қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелерi

      18. Мемлекеттiк қызметтi алушыларға мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижелерi осы стандартқа 3-қосымшаға сәйкес сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерiмен өлшенедi.
      19. Басқармалардың жұмысы бағаланатын мемлекеттiк қызметтердiң сапасы мен тиiмдiлiгi көрсеткiштерiнiң нысаналы мәндерi жыл сайын жергiлiктi атқарушы органдардың шешімдерімен бекiтiледi.

5. Шағымдану тәртiбi

      20. Басқармалар қызметкерлерiнiң әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану тәртiбiн түсiндiру, сондай-ақ шағымды дайындауға жәрдем көрсету осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген мекенжайлар мен телефондар бойынша жүзеге асырылады.
      21. Көрсетiлген қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда шағым осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген байланыс деректерi (мекенжайлар мен телефондар) бойынша басқарма басшысының атына жазбаша нысанда пошта бойынша не қолма-қол берiледi.
      22. Мемлекеттiк қызметтi ұсыну кезiнде мемлекеттiк қызметтi алушыларға дөрекi қызмет көрсетiлген жағдайда басқармалар қызметкерлерiнiң әрекетiне шағым осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген мекенжайлар бойынша басқарма басшысының атына жазбаша нысанда пошта бойынша не қолма-қол берiледi.
      23. Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда мемлекеттiк қызметтi алушы заңнамада белгiленген тәртiппен сотқа жүгiнуге құқылы.
      24. Мемлекеттiк қызметтi алушының шағымында оның тегi, аты, әкесiнiң аты, ұйымның атауы (заңды тұлғалар үшiн) пошталық мекенжайы көрсетiледi. Шағымға мемлекеттік қызметті алушы қол қояды.
      25. Шағымды басқармалардың құжаттамалық қамтамасыз ету қызметi тiркейдi. Шағым берушi тұлғаға күні мен уақыты, өтiнiштi қабылдаған адамның тегi мен аты-жөнi, шағымға жауап алу күні көрсетiлген қолхат берiледi. Шағымды қарау барысы туралы ақпаратты басқармалардың құжаттамалық қамтамасыз ету қызметiнiң лауазымды адамдары ұсынады.
      Шағымдарды қарау «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы» 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңында белгiленген тәртiппен және мерзiмде жүзеге асырылады.
      26. Осы ғимарат немесе үй-жай орналасқан сол әкімшілік-аумақтық бірлік шекарасының шегінде әрекет ететін жергілікті қауымдастық жиналысының (жиынының) діни жораларды өткізуді келісуі (маңында тұрғын үйлер болса) туралы шешімінің көшірмесін алу туралы ақпаратты облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының стенділерінен және интернет-ресурстарынан алуға болады.

«Ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан)
тыс жерлерде діни жораларды өткізуге
арналған үй-жайлардың       
орналастырылуын келісу туралы шешім
беру» мемлекеттiк         
қызметтер көрсету стандартына   
1-қосымша              

Мемлекеттiк қызметтер көрсететiн басқармалардың тiзбесi

Р/с

Атауы

Мекенжайы

Телефон нөмiрлерi

Жұмыс кестесi

1

2

3

4

5

1.

Ақмола облысының ішкі саясат басқармасы

Көкшетау қаласы, Сәтбаев көшесi, 1б, www.uvp.akmol.kz

8 (7162) 25-72-47

Жұмыс күндерi: дүйсенбi – жұма.
Жұмыс уақыты: түскi үзiлiспен сағ. 09.00-ден 18.00-ге дейiн.
Демалыс күндерi: сенбi, жексенбi

2.

Ақтөбе облысының ішкі саясат басқармасы

Ақтөбе қаласы, Әбiлқайыр хан даңғылы, 40, www.aktobe.gov.kz

8 (7132) 56-26-69, 56-25-26

3.

Алматы облысының ішкі саясат басқармасы

Талдықорған қаласы, Тәуелсіздік көшесi, 38, www.zhetysu-gov.kz

8 (7282) 24-29-90, 27-77-22

4.

Атырау облысының ішкі саясат басқармасы

Атырау қаласы, Әйтеке би көшесi, 77, www.e-atyrau.kz

8 (7122) 354-088, 270-996

5.

Шығыс Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы

070019, Өскемен қаласы, Горький көшесi, 40, akimvko.gov.kz

8 (7232) 26-42-54

6.

Жамбыл облысының ішкі саясат басқармасы

Тараз қаласы, Достық даңғылы 1, www.zhambyl.kz

8 (7262) 43-71-74, 43-71-70

7.

Батыс Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы

Орал қаласы, Молдағалиева көшесі, 215, www.westkaz.kz

8 (7112) 50-02-36

8.

Қарағанды облысының ішкі саясат басқармасы

100012, Қарағанды қаласы, Бейбітшілік гүлзары көшесі, 39, www.karaganda-region.kz

8 (7212) 56-19-80, 42-50-38, 41-08-00, 42-34-40

9.

Қостанай облысының ішкі саясат басқармасы

110000, Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, www.kostanay.gov.kz

8 (7142) 57-54-12

10.

Қызылорда облысының ішкі саясат басқармасы

Қызылорда қаласы, Ы. Жақаев көшесі, 76, www.e-kyzylorda.gov.kz

8 (7242) 27-73-62

11.

Маңғыстау облысының ішкі саясат басқармасы

Ақтау қаласы, 14 шағын ауданы, 1-үй, www.mangystau.kz

8 (7292) 42-13-00

12.

Павлодар облысының ішкі саясат басқармасы

Павлодар қаласы, Жеңiс даңғылы, 15-үй, www.pavlodar.gov.kz

8 (7182) 32-22-88

13.

Солтүстiк Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы

Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесi, 58, www.sko.kz

8 (7152) 36-54-99

14.

Оңтүстiк Қазақстан облысының ішкі саясат басқармасы

Шымкент қаласы, Бейбiтшiлiк көшесi, 3, www.ontustik.gov.kz

8 (7252) 33-97-93

15.

Алматы қаласының ішкі саясат басқармасы

Алматы қаласы, Республика алаңы, 4, 613-каб., www.almaty.kz

8 (727) 271-65-57

16.

Астана қаласының ішкі саясат басқармасы

Астана қаласы, Бейбітшілік көшесi, 11, www.astana.kz

8 (7172) 71-00-00

«Ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан)
тыс жерлерде діни жораларды өткізуге
арналған үй-жайлардың       
орналастырылуын келісу туралы шешім
беру» мемлекеттiк         
қызметтер көрсету стандартына   
2-қосымша              

                       ________________________________________ әкімі
                        (облыс, республикалық маңызы бар қала,
                               астана, тегi, аты-жөні)

                       өтiнiш берушi
                       ______________________________________________
                       ______________________________________________
                       ______________________________________________
                       (діни бірлестік басшысының тегi, аты, әкесiнiң
                           аты, діни бірлестіктің атауы, пошталық
                                  мекенжайы және телефоны)

                               ӨТIНIШ

      Сізден ___________________________ мекенжайы бойынша орналасқан
ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде діни жораларды
өткізуге арналған үй-жайлардың орналастырылуын келісу туралы шешiм
берудi сұраймын.

                                     ________________________________
                                      діни бірлестік басшысының қолы

                                     ________________________________
                                       күнi, діни бірлестіктің мөрi

«Ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан)
тыс жерлерде діни жораларды өткізуге
арналған үй-жайлардың       
орналастырылуын келісу туралы шешім
беру» мемлекеттiк         
қызметтер көрсету стандартына   
3-қосымша              

Кесте. Сапа және тиімділік көрсеткiштерiнiң мәндерi

Сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерi

Көрсеткiштiң нормативтiк мәнi

Көрсеткiштiң алдағы жылғы нысаналы мәнi

Көрсеткiштiң есептi жылдағы ағымдағы мәнi

1

2

3

4

1. Уақтылылығы

1.1. Құжатты тапсырған сәттен бастап белгiленген мерзiмде қызметтi ұсыну жағдайларының %-ы (үлесi)




2. Сапасы

2.1. Қызметтi ұсыну процесінің сапасына қанағаттанған мемлекеттiк қызметтi алушылардың %-ы (үлесi)




3. Қолжетiмдiлігi

3.1. Қызметтi ұсынудың сапасына және оны ұсыну тәртiбi туралы ақпаратқа қанағаттанған мемлекеттiк қызметтi алушылардың %-ы (үлесi)




3.2. Ақпаратқа электрондық форматта қол жеткiзуге болатын қызметтердiң %-ы (үлесi)




4. Шағымдану үдерiсi

4.1. Қызметтiң осы түрi бойынша қызмет көрсетiлген тұтынушылардың жалпы санына негiздi шағымдардың %-ы (үлесi)




5. Сыпайылық

5.1. Персоналдың сыпайылығына қанағаттанған мемлекеттiк қызметтi алушылардың %-ы (үлесi)




Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности и внесении дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 2 апреля 2013 года № 320. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 24.02.2014 № 137 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, статьями 9-115-115-2 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) стандарт государственной услуги «Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения»;
      2) стандарт государственной услуги «Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных обрядов за пределами культовых зданий (сооружений)».
      2. Утратил силу постановлением Правительства РК от 18.09.2013 № 983 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утвержден      
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 2 апреля 2013 года № 320

Стандарт государственной услуги
«Выдача решения об утверждении расположения специальных
стационарных помещений для распространения религиозной
литературы и иных информационных материалов религиозного
содержания, предметов религиозного назначения»

1.Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения» оказывается управлениями внутренней политики областей, города республиканского значения и столицы (далее – управления), адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта 4) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 11 октября 2011 года «О религиозной деятельности и религиозных объединениях».
      4. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на интернет-ресурсах местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги являются решение об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатели государственной услуги).
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего стандарта, составляют:
      для получения решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения или отказе в предоставлении государственной услуги - тридцать календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания получателем государственной услуги, желающим сдать пакет документов для получения государственной услуги, – не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения, – не более 30 минут.
      8. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      9. График работы управлений: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов с перерывом на обед, кроме выходных и праздничных дней, установленных Трудовым кодексом Республики Казахстан от 15 мая 2007 года и Законом  Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года «О праздниках в Республике Казахстан».
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Государственная услуга оказывается в здании управлений. Помещения управлений имеют зал ожидания и подготовки документов, кресла для ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков. Предусмотрены условия для обслуживания получателей государственной услуги с ограниченными возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатели государственной услуги представляют следующие документы:
      1) заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту;
      2) копию документа, удостоверяющего личность, - для физических лиц при обязательном представлении оригинала документов для сверки или копию справки о государственной регистрации (перерегистрации) религиозного объединения - для юридических лиц при обязательном представлении оригинала документов для сверки;
      3) копию документа, удостоверяющего право собственности на объект недвижимости, при обязательном представлении оригинала документа для сверки либо копию нотариально засвидетельствованного договора аренды на объект недвижимости с его собственником, в котором указывается согласие собственника на распространение в нем религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения, при обязательном представлении оригинала документа для сверки.
      12. Образцы заявлений размещены на стендах и интернет-ресурсах местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы.
      13. Документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются в управления, адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      14. Подтверждением сдачи документов, указанных в пункте 11 настоящего стандарта, является копия заявления получателя государственной услуги со штампом регистрации (входящий номер, дата) службы документационного обеспечения управлений.
      15. Решение об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения выдается получателю государственной услуги (либо представителю по доверенности) при личном посещении по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему стандарту, либо направляется почтой по адресу, указанному получателем государственной услуги.
      16. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги являются:
      1) представление документов, не соответствующих требованиям пункта 11 настоящего стандарта;
      2) представление недостоверных сведений в документах, предусмотренных пунктом 11 настоящего стандарта;
      3) выявление негативной религиозной ситуации на соответствующей территории;
      4) несоблюдение требований законодательства к помещениям специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения.

3. Принципы работы

      17. Управления при предоставлении государственной услуги руководствуются принципами:
      соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      законности;
      представления исчерпывающей информации об оказываемой услуге;
      вежливости;
      обеспечения сохранности документов;
      защиты и конфиденциальности информации.

4. Результаты работы

      18. Результаты оказания государственной услуги получателям государственной услуги измеряются показателями качества и эффективности в соответствие с приложением 3 к настоящему стандарту.
      19. Целевые значения показателей качества и эффективности государственных услуг, по которым оценивается работа управлений, ежегодно утверждаются решениями местных исполнительных органов.

5. Порядок обжалования

      20. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействия) сотрудников управлений, а также оказание содействия в подготовке жалобы осуществляются по адресам и телефонам, указанным в приложении 1 к настоящему стандарту.
      21. В случае несогласия с результатами оказанной услуги, жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно на имя руководителя управления по контактам (адреса и телефоны), указанным в приложении 1 к настоящему стандарту.
      22. В случае некорректного обслуживания получателей государственной услуги при предоставлении государственной услуги, жалоба подается на действия сотрудников управлений в письменной форме по почте либо нарочно на имя руководителя управления по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему стандарту.
      23. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, получатель государственной услуги имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      24. В жалобе получателя государственной услуги указываются его фамилия, имя, отчество, наименование организации (для юридических лиц), почтовый адрес. Жалоба подписывается получателем государственной услуги.
      25. Жалоба регистрируется службой документационного обеспечения управлений. Лицу, подавшему жалобу, выдается расписка с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение, даты получения ответа на жалобу. Информация о ходе рассмотрения жалобы представляется должностными лицами службы документационного обеспечения управлений.
      Рассмотрение жалоб осуществляется в порядке и сроки, установленные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года «О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц».

Приложение 1             
к стандарту государственной услуги   
«Выдача решения об утверждении расположения
специальных стационарных помещений для  
распространения религиозной литературы  
и иных информационных материалов религиозного
содержания, предметов религиозного назначения»

Перечень управлений, оказывающих государственную услугу


п/п

Наименование

Адрес

Номера
телефонов

График работы

1

2

3

4

5

1

Управление внутренней политики Акмолинской области

г. Кокшетау, ул. Сатпаева 1б,
www.uvp.akmol.kz

8(7162) 25-72-47

Рабочие дни: понедельник – пятница. Рабочее время:
с 09.00 до 18.00 часов,
с перерывом на обед.
Выходные дни:
суббота, воскресенье

2

Управление внутренней политики Актюбинской области

г. Актобе,
проспект Абулхайырхана, 40
www.aktobe.gov.kz

8 (7132) 56-26-69, 56-25-26

3

Управление внутренней политики Алматинской области

г. Талдыкорган,
ул.Тәуелсіздік 38
www.zhetysu-gov.kz

8 (7282) 24-29-90, 27-77-22

4

Управление внутренней политики Атырауской области

г. Атырау,
ул Айтеке би, 77
www.e-atyrau.kz

8 (7122) 354-088, 270-996

5

Управление внутренней политики Восточно-Казахстанской области

070019, г. Усть-Каменогорск,
ул. Горького, 40
akimvko.gov.kz

8 (7232) 26-42-54

6

Управление внутренней политики Жамбылской области

г. Тараз, пл. Достык 1
www.zhambyl.kz

8 (7262) 43-71-74, 43-71-70

7

Управление внутренней политики Западно-Казахстанской области

г. Уральск,
ул. Молдагалиевой, 19
www.westkaz.kz

8 (7112) 50-02-36

8

Управление внутренней политики Карагандинской области

100012, город Караганда,
ул. Бульвар мира, 39 www.karaganda-region.kz

8 (7212) 56 19 80, 42 50 38,
41 08 00, 42 34 40

9

Управление внутренней политики Костанайской области

110000, г. Костанай,
проспект Аль-Фараби, 66
www.kostanay.gov.kz

8 (7142) 57-54-12


10

Управление внутренней политики Кызылординской области

г. Кызылорда,
ул. Ы. Жахаева, 76
www.e-kyzylorda.gov.kz

8 (7242) 27 73 62

11

Управление внутренней политики Мангистауской области

г. Актау, 14 мкр., дом 1
www.mangystau.kz

8 (7292) 42-13-00

12

Управление внутренней политики Павлодарской области

г. Павлодар,
пр. Победы, 15
www.pavlodar.gov.kz

8(7182) 32-22-88

13

Управление внутренней политики Северо-Казахстанской области

г. Петропавловск,
ул. Конституции Казахстана, 58
www.sko.kz

8 (7152) 36-54-99

14

Управление внутренней политики Южно-Казахстанской области

г. Шымкент,
ул. Бейбитшилик, 3
www.ontustik.gov.kz

8 (7252) 33 97 93

15

Управление внутренней политики города Алматы

050001, г. Алматы, площадь Республики, 4,
кабинет 613
www.almaty.kz

8 (7272) 271 6557

16

Управление внутренней политики города Астаны

г. Астана,
ул. Бейбитшилик, 11
www.astana.kz

8 (7172) 71 00 00

Приложение 2               
к стандарту государственной услуги   
«Выдача решения об утверждении расположения
специальных стационарных помещений для  
распространения религиозной литературы  
и иных информационных материалов религиозного
содержания, предметов религиозного назначения»

Акиму _______________________        
(области, города республиканского    
значения, столицы, фамилия, инициалы)

от заявителя                         
_________________________________    
(Фамилия, имя, отчество, адрес и     
телефон для физических лиц.          
Фамилия, имя, отчество               
руководителя юридического лица,      
наименование, почтовый адрес и       
телефон юридического лица для        
юридических лиц)                     

                            ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вас выдать решение об утверждении расположения специального стационарного помещения для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения, расположенного по адресу:
____________________.

Подпись заявителя (физического
лица, либо руководителя      
юридического лица)           

дата, печать (для юридических
лиц)                         

Приложение 3            
к стандарту государственной услуги   
«Выдача решения об утверждении расположения
специальных стационарных помещений для  
распространения религиозной литературы  
и иных информационных материалов религиозного
содержания, предметов религиозного назначения»

      Таблица. Значения показателей качества и эффективности

Показатели качества
и эффективности

Нормативное
значение показателя

Целевое значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя в
отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля) получателей государственной услуги,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления услуги




3. Доступность

3.1. % (доля) получателей государственной услуги,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги




3.2. % (доля) услуг, информация о
которых доступна в электронном формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб
к общему количеству обслуженных
получателей государственной услуги по данной услуге




5. Вежливость

5.1. % (доля) получателей государственной услуги,
удовлетворенных вежливостью
персонала




Утвержден        
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 2 апреля 2013 года № 320

Стандарт государственной услуги
«Выдача решения о согласовании расположения помещений для
проведения религиозных обрядов за пределами культовых
зданий (сооружений)»

1.Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных обрядов за пределами культовых зданий (сооружений)» оказывается управлениями внутренней политики областей, города республиканского значения и столицы (далее – управление), адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта 4) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 11 октября 2011 года «О религиозной деятельности и религиозных объединениях».
      4. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на интернет-ресурсах местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является письмо-согласование о согласовании расположения помещения для проведения религиозных обрядов за пределами культовых зданий (сооружений) (далее – письмо-согласование) либо письмо акима области, города республиканского значения и столицы с мотивированным ответом об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      6. Государственная услуга оказывается юридическим лицам (далее – получатели государственной услуги).
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего стандарта, составляют:
      для получения письма-согласования либо письмо об отказе в предоставлении государственной услуги - тридцать календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания получателем государственной услуги, желающим сдать пакет документов для получения государственной услуги, – не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения, – не более 30 минут.
      8. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      9. График работы управлений: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов с перерывом на обед, кроме выходных и праздничных дней, установленных Трудовым кодексом Республики Казахстан от 15 мая 2007 года и  Законом  Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года «О праздниках в Республике Казахстан».
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Государственная услуга оказывается в здании управлений. Помещения управлений имеют зал ожидания и подготовки документов, кресла для ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков. Предусмотрены условия для обслуживания получателей государственной услуги с ограниченными возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатели государственной услуги представляют следующие документы:
      1) заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту;
      2) копию справки о государственной регистрации (перерегистрации) религиозного объединения при обязательном представлении оригинала документов для сверки;
      3) копию документа, удостоверяющего право собственности заявителя на объект недвижимости, при обязательном представлении оригинала документа для сверки либо копию нотариально засвидетельствованного договора аренды на объект недвижимости заявителя с собственником при обязательном представлении оригинала документа для сверки. При этом использование зданий или помещений для проведения религиозных обрядов должно соответствовать их целевому назначению;
      4) копию решения собрания (схода) местного сообщества, действующего в пределах границ той административно-территориальной единицы, где находятся данное здание или помещение, о согласии проведения религиозных обрядов (при наличии вблизи жилых домов);
      5) письмо юридического лица или индивидуального предпринимателя о согласии проведения религиозных обрядов в данном здании или помещении (при нахождении вблизи помещений юридического лица либо индивидуального предпринимателя).
      Документы, предусмотренные в подпунктах 4), 5) настоящего пункта, предоставляются с датой, указанной не ранее чем за три месяца до подачи заявления.
      12. Образцы заявлений размещены на стендах и интернет-ресурсах местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы.
      13. Документы, указанные в пункте 11 настоящего стандарта, сдаются и регистрируются в управлении, адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      14. Подтверждением сдачи и регистрации документов, указанных в пункте 11 настоящего стандарта, является копия заявления получателя государственной услуги со штампом регистрации (входящий номер, дата) службы документационного обеспечения управления.
      15. Результат государственной услуги, указанный в пункте 5 настоящего стандарта, выдается получателю государственной услуги (либо представителю по доверенности) при личном посещении по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему стандарту, либо направляется почтой по адресу, указанному получателем государственной услуги.
      16. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги являются:
      1) представление документов, не соответствующих требованиям пункта 11 настоящего стандарта;
      2) представление недостоверных сведений в документах, предусмотренных пунктом 11 настоящего стандарта;
      3) выявление негативной религиозной ситуации на соответствующей территории;
      4) несоблюдение требований законодательства к помещениям для проведения религиозных обрядов за пределами культовых зданий (сооружений).

3. Принципы работы

      17. Управления при предоставлении государственной услуги руководствуются принципами:
      соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      законности;
      представления исчерпывающей информации об оказываемой услуге;
      вежливости;
      обеспечения сохранности документов;
      защиты и конфиденциальности информации.

4. Результаты работы

      18. Результаты оказания государственной услуги получателям государственной услуги измеряются показателями качества и эффективности в соответствие с приложением 3 к настоящему стандарту.
      19. Целевые значения показателей качества и эффективности государственных услуг, по которым оценивается работа управлений, ежегодно утверждаются решениями местных исполнительных органов областей, города республиканского значения и столицы.

5. Порядок обжалования

      20. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействия) сотрудников управлений, а также оказание содействия в подготовке жалобы осуществляются по адресам и телефонам, указанным в приложении 1 к настоящему стандарту.
      21. В случае несогласия с результатами оказанной услуги, жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно на имя руководителя управления по контактам (адреса и телефоны), указанным в приложении 1 к настоящему стандарту.
      22. В случае некорректного обслуживания получателей государственной услуги при предоставлении государственной услуги, жалоба подается на действия сотрудников управлений в письменной форме по почте либо нарочно на имя руководителя управления по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему стандарту.
      23. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, получатель государственной услуги имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      24. В жалобе получателя государственной услуги указываются его фамилия, имя, отчество, наименование организации (для юридических лиц), почтовый адрес. Жалоба подписывается получателем государственной услуги.
      25. Жалоба регистрируется службой документационного обеспечения управления. Лицу, подавшему жалобу, выдается расписка с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение, даты получения ответа на жалобу. Информация о ходе рассмотрения жалобы представляется должностными лицами службы документационного обеспечения управления.
      Рассмотрение жалоб осуществляется в порядке и сроки, установленные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года «О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц».
      26. Информацию о получении копии решения собрания (схода) местного сообщества, действующего в пределах границ той административно-территориальной единицы, где находятся данное здание или помещение, о согласии проведения религиозных обрядов можно получить на стендах и интернет-ресурсах местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы.

Приложение 1              
к стандарту государственной услуги   
«Выдача решения о согласовании расположения
помещений для проведения религиозных обрядов
за пределами культовых зданий (сооружений)»

      Перечень управлений, оказывающих государственную услугу


п/п

Наименование

Адрес

Номера
телефонов

График работы

1

2

3

4

5

1

Управление внутренней политики Акмолинской области

г. Кокшетау, ул. Сатпаева 1б,
www.uvp.akmol.kz

8(7162) 25-72-47

Рабочие дни: понедельник – пятница. Рабочее время:
с 09.00 до 18.00 часов,
с перерывом на обед.
Выходные дни:
суббота, воскресенье

2

Управление внутренней политики Актюбинской области

г. Актобе,
проспект Абулхайырхана, 40
www.aktobe.gov.kz

8 (7132) 56-26-69, 56-25-26

3

Управление внутренней политики Алматинской области

г. Талдыкорган,
ул.Тәуелсіздік 38
www.zhetysu-gov.kz

8 (7282) 24-29-90, 27-77-22

4

Управление внутренней политики Атырауской области

г. Атырау,
ул Айтеке би, 77
www.e-atyrau.kz

8 (7122) 354-088, 270-996

5

Управление внутренней политики Восточно-Казахстанской области

070019, г. Усть-Каменогорск,
ул. Горького, 40
akimvko.gov.kz

8 (7232) 26-42-54

6

Управление внутренней политики Жамбылской области

г. Тараз, пл. Достык 1
www.zhambyl.kz

8 (7262) 43-71-74, 43-71-70

7

Управление внутренней политики Западно-Казахстанской области

г. Уральск,
ул. Молдагалиевой, 19
www.westkaz.kz

8 (7112) 50-02-36

8

Управление внутренней политики Карагандинской области

100012, город Караганда,
ул. Бульвар мира, 39 www.karaganda-region.kz

8 (7212) 56 19 80, 42 50 38,
41 08 00, 42 34 40

9

Управление внутренней политики Костанайской области

110000, г. Костанай,
проспект Аль-Фараби, 66
www.kostanay.gov.kz

8 (7142) 57-54-12


10

Управление внутренней политики Кызылординской области

г. Кызылорда,
ул. Ы. Жахаева, 76
www.e-kyzylorda.gov.kz

8 (7242) 27 73 62

11

Управление внутренней политики Мангистауской области

г. Актау, 14 мкр., дом 1
www.mangystau.kz

8 (7292) 42-13-00

12

Управление внутренней политики Павлодарской области

г. Павлодар,
пр. Победы, 15
www.pavlodar.gov.kz

8(7182) 32-22-88

13

Управление внутренней политики Северо-Казахстанской области

г. Петропавловск,
ул. Конституции Казахстана, 58
www.sko.kz

8 (7152) 36-54-99

14

Управление внутренней политики Южно-Казахстанской области

г. Шымкент,
ул. Бейбитшилик, 3
www.ontustik.gov.kz

8 (7252) 33 97 93

15

Управление внутренней политики города Алматы

050001, г. Алматы, площадь Республики, 4,
кабинет 613
www.almaty.kz

8 (7272) 271 6557

16

Управление внутренней политики города Астаны

г. Астана,
ул. Бейбитшилик, 11
www.astana.kz

8 (7172) 71 00 00

Приложение 2          
к стандарту государственной услуги   
«Выдача решения о согласовании расположения
помещений для проведения религиозных обрядов
за пределами культовых зданий (сооружений)»

Акиму __________________________ 
(области, города  республиканского
значения,
столицы, фамилия, инициалы)      

от заявителя                     
__________________________________
(Фамилия, имя, отчество           
руководителя религиозного        
объединения, наименование,       
почтовый адрес и телефон         
религиозного объединения)        

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вас выдать решение о согласовании расположения помещения для проведения религиозных обрядов за пределами культовых зданий (сооружений), расположенного по адресу ____________________________.

                                            ________________________
                                            подпись руководителя
                                            религиозного объединения

                                            ________________________
                                            дата, печать религиозного
                                            объединения

Приложение 3           
к стандарту государственной услуги   
«Выдача решения о согласовании расположения
помещений для проведения религиозных обрядов
за пределами культовых зданий (сооружений)»

      Таблица. Значения показателей качества и эффективности

Показатели качества
и эффективности

Нормативное
значение показателя

Целевое значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя в
отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля) получателей государственной услуги,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления услуги




3. Доступность

3.1. % (доля) получателей государственной услуги,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги




3.2. % (доля) услуг, информация о
которых доступна в электронном формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб
к общему количеству обслуженных
получателей государственной услуги по данной услуге




5. Вежливость

5.1. % (доля) получателей государственной услуги,
удовлетворенных вежливостью
персонала