"Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің 2011 - 2015 жылдарға арналған стратегиялық жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 31 желтоқсандағы № 1507 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 30 сәуірдегі № 444 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің 2011 – 2015 жылдарға арналған стратегиялық жоспарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 31 желтоқсандағы № 1507 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 10-11, 143-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің 2011 – 2015 жылдарға арналған стратегиялық жоспарында:
      «Миссия және пайымдау» деген 1-бөлімде:
      «Пайымдауда» төртінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Осыған орай, Министрліктің алдағы уақыттағы жұмысының негізгі бағыттары мыналар болады:
      1) еңбек ресурстарының өсуіне жәрдемдесу;
      2) жұмыспен нәтижелі қамтуға жәрдемдесу;
      3) халықтың көші-қоны саласында мемлекеттік саясатты іске асыру;
      4) азаматтардың еңбек құқықтарының іске асырылуын қамтамасыз ету;
      5) халықтың әл-ауқатының артуына жәрдемдесу;
      6) халықтың әлеуметтік осал топтарын әлеуметтік қолдаудың тиімді жүйесін қалыптастыру.»;
      «Ағымдағы ахуалды талдау және қызметтiң тиiстi салаларының (аяларының) даму үрдiстерi» деген 2-бөлімде:
      «Еңбек ресурстарының өсуіне жәрдемдесу» деген 1-стратегиялық бағытта:
      «Негізгі проблемаларды талдауда»:
      3-тармақ алынып тасталсын;
      «Жұмыспен нәтижелі қамтуға жәрдемдесу» деген 2-стратегиялық бағытта:
      «Саланы дамытудың негiзгi параметрлерінде» «Еңбек нарығы және жұмыспен қамтуда» төртінші және бесінші бөліктер алынып тасталсын;
      «Негізгі проблемаларды талдауда» 4) тармақшаның екінші бөлігі алынып тасталсын;
      «Негiзгi сыртқы және iшкi факторларды бағалауда» төртінші бөлік алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы 2-1-стратегиялық бағытпен толықтырылсын:
      «2.1. Халықтың көші-қоны саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру
      Халықаралық көші-қон ұйымының бағалауы бойынша Қазақстан көші-қон процестері ерекше күшті байқалатын елдердің қатарына жатады. Қазақстанда көші-қон процестерінің ауқымы, олардың Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық жағдайға әсері өсетін болады.
      Халық саны және атап айтқанда, көші-қонның әлеуметтік-экономикалық проблемалары барлық жоғары дамыған мемлекеттердің негізгі мәселелерінің қатарында тұр. Қазіргі кезеңде АҚШ, Канада, Австралия сияқты елдері мен бірқатар Еуропа мемлекеттері келіп жатқан шетел азаматтарына қатысты ерекше селективті көші-қон саясатын жүргізеді. Сонымен қатар, бірқатар елдер, бірінші кезекте, Германия, Израиль және Польша ұлттық ұқсастықтары мен өз мемлекеттерінің ерекшелігін сақтау мақсатында өзгеше этно-тарихи көші-қон саясатын жүргізеді.
      Саланы дамытудың негізгі өлшемдері
      Қазіргі кезде республикада көші-қон жағдайы былайша сипатталады:
      1) ішкі интенсивті көші-қон. Қазақстанда соңғы жылдар ішінде өңіраралық көші-қон және көші-қон ағындары бағыттарының жоғары көрсеткіштері сақталуда. 2006 жылдан бастап 2011 жылға дейін өңіраралық көші-қон процестеріне 1,5 млн. астам адам тартылды. Халықты ауылдық елді мекендерден өмір сүру деңгейі неғұрлым жоғары және инфрақұрылымы дамыған өңірлерге, экологиялық қолайсыз өңірлерден экологиялық ортасы жақсы өңірлерге көшіру оның құрамдас бөлігі болып табылады.
      2012 жылдың статистикалық мәліметтері республика ішінде мына облыстарда халықтың неғұрлым көп көші-қон ағынын көрсетеді: Оңтүстік Қазақстан облысында көші-қон сальдосы 11103 адамға, Жамбыл (- 7573), Шығыс Қазақстан (- 5186), Солтүстік Қазақстан (- 3041 адам), Қызылорда (- 1728 адам) азайған. Астана (19529 адам), Алматы қалалары (9963), Алматы облысы (5477 адам) және Маңғыстау облысы (2516 адам) халықтың келу ағынының негізгі өңірлері болып табылады. Ішкі көші-қонның негізгі бөлігі - еңбекке қабілетті жастағы халық (81,8 % 16 жастан 62 (57) жасқа дейін);
      2) шетелдік жұмыс күші санының азаюы. Ішкі еңбек нарығын қорғау мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі 2012 жылы 90 мың бірлік немесе республиканың экономикалық белсенді халқына 1 % мөлшерде шетелдік жұмыс күшін тартуға квота белгіледі.
      2012 жылы квота шеңберінде 2792 жұмыс беруші 22 мың шетелдік жұмыс күшін тартты, бұл жалдамалы қызметкерлер (389 мың) санының 5,4 % құрайды.
      Шетелдік жұмыс күшінің анағұрлым көп саны құрылыс және тау-кен өндіру жұмыстарына тартылды.
      Қытай (19,5 %) және Түркия (11,5 %) еңбек көші-қоны келетін негізгі елдер болып қалып отыр.
      Шетелдік жұмыс күшін тартатын жұмыс берушілер шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат берілген кезде жүктелген ерекше шарттарды орындау шеңберінде қазақстандық азаматтар үшін 29855 қосымша жұмыс орнын ашты, 5079 адамды қайтадан оқытты, 21773 қызметкердің біліктілігін арттырды және 13184 қазақстандық қызметкерді кәсіптік даярлықтан өткізді.
      Шетелдік қызметкерлерді қазақстандық қызметкерлермен ауыстыру саясаты жүргізіледі. 2012 жылы 1904 шетел маманы қазақстандық кадрмен ауыстырылды.
      Соңғы жылдары қолданылған шаралардың нәтижесінде жұмысқа тартылған шетелдік қызметкерлердің үлесі 54204 адамнан (2008 жыл) 2012 жылы 22041 адамға дейін төмендеді, бұл ретте жоғары білікті қызметкерлердің үлесі 82 % дейін артты;
      3) жыл сайын келетін этникалық қазақтардың тұрақты өсу қарқыны. Тәуелсіздік жылдары 240 мыңнан астам отбасы немесе 910 мыңнан астам этникалық қазақ тарихи отанына келді. 2012 жылы 15109 отбасы немесе 39401 мың этникалық қазақ келді.
      Елдер бөлінісінде республикаға келген этникалық қазақтардың үлесі мынадай: Өзбекстан – 60 %; Монғолия – 14 %; Қытай – 10 %; Түркіменстан – 8%; Ресей – 4 %.
      Негізгі проблемаларды талдау
      Көші-қон процестерінде бірқатар проблемалар бар, оларды шешу үшін көші-қон саясатын басқаруды күшейту қажет болады.
      1. Халықтың көші-қонының өсуін төмендету: көші-қон сальдосы 2006 жылғы (+33041) көрсеткішке қарағанда 2012 жылы (-1381) құрады.
      2. Ішкі көші-қон процестерінің стихиялық дамуы, ауылдық өңірлерден қалаларға көшу облысаралық аумақтық орналасудың басым нысаны болып қалып отыр.
      3. Еліміздің аумақтары бойынша көшіп-қонушыларды бір қалыпты орналастырмау, этникалық қазақтардың тарихи отанына баяу кірігуі салдарынан шиеленістің артуы.
      4. Бірыңғай экономикалық кеңістік шеңберінде жұмыс күшінің еркін қозғалысы, Қазақстанның жақын болашақта Дүниежүзілік сауда ұйымына кіруін ескере отырып, ішкі еңбек нарығына қысым жасау.
      5. Заңсыз көші-қон, көші-қон әлеуеті шиеленіскен елдерден көшіп келудің ұлғаюы.
      Негізгі ішкі және сыртқы факторларды бағалау.
      Еліміздің қауіпсіздігін нығайтуды қамтамасыз ететін көші-қон процестерін басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында көші-қон ағынын реттеудің кешенді жүйесін құру, көшіп кету пиғылын төмендету жөнінде шаралар өткізу, этникалық қазақтардың отанға оралуы саясатын одан әрі іске асыру және Қазақстанның бұрынғы азаматтарының қайта оралуын ынталандыру, көші-қон саласындағы бақылауды күшейту және алдын алу шараларын қолдану қажет.
      Мынадай міндеттерді шешу көзделеді:
      1) көші-қон процестерінің теріс салдарының алдын алу, болдырмау және азайту;
      2) көшіп-қонушылардың құқықтары мен мүдделерін қамтамасыз ету және қорғау;
      3) жоғары білікті жұмыс күшін тарту тәртібін жеңілдету арқылы жоғары инновациялық әлеуеті бар шетел мамандарының келуін ынталандыру және тартылатын шетелдік жұмыс күшінің сапалық құрамын реттеу;
      4) шетелде тұратын этникалық қазақтардың оралуын ынталандыру;
      5) көшіп-қонушылардың жылдам бейімделуі мен кірігуіне жәрдемдесу және көмектесу;
      6) «Халықтың көші-қоны туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес көшіп-қонушыларды орналастыруды оңтайландыру және ынталандыру;
      7) мигрантофобияның туындауының алдын алу және жою бойынша ақпараттық-үгіттеу жұмыстарын дамыту, оның ішінде бұқаралық ақпарат құралдарын тарту;
      8) көші-қон мәселелерін шешу бөлігінде шет мемлекеттердің көші-қон қызметтерімен, сондай-ақ үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау;
      9) оралмандардың, босқындардың, еңбекші көшіп-қонушылардың проблемаларын шешу саласында екіжақты және көпжақты халықаралық шарттар жасасуға бастамашылық ету;
      10) көші-қон саласындағы ұлттық заңнаманы ТМД елдерімен, Бірыңғай экономикалық кеңістікпен үйлестіру және жүйелендіру.»;
      «Стратегиялық бағыттар, мақсаттар, мiндеттер, нысаналы индикаторлар, iс-шаралар мен нәтиже көрсеткiштерi» деген 3-бөлімде:
      «Жұмыспен нәтижелі қамтуға жәрдемдесу» деген 2-стратегиялық бағытта:
      «Халықтың жұмыспен қамтылу деңгейін арттыру» деген 2.1-мақсатта:
      «Жұмыспен қамтудың өсуіне ықпал ету» деген 2.1.3-міндетте:
      тікелей нәтижелер көрсеткіштерінде:
      мына:

      «

1. Жәрдемдесу үшін өтініш берген адамдардың жалпы санына қарағанда мына адамдардың үлес салмағы

ресми деректер

%








1) жұмыс орындарына орналасқан адамдардың

57,9

67,5

57

58,5

59,5

60,5

61

2) мыналарға жіберілген:








қоғамдық жұмыстарға

18,9

23,1

20

19,5

29,2

29,2

30,5

әлеуметтік жұмыс орындарына

15

10,7

7

8,5

3,7

3,5

3,3

жастар практикасына

9,1

9,7

4,7

4,6

1,9

1,9

2,0

                                                                    »

      деген жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

1. Жәрдемдесу үшін өтініш берген адамдардың жалпы санына қарағанда мына адамдардың үлес салмағы

ресми деректер

%








1) жұмысқа орналастырылған

57,9

67,5

57

58,5

59,5

60,5

61

2) мыналарға жіберілген:








қоғамдық жұмыстарға

18,9

23,1

20

19,5

19,0

19,0

18,5

әлеуметтік жұмыс орындарына

15

10,7

7

8,5

9

10

11

жастар практикасына

9,1

9,7

4,7

4,6

4,5

4,5

4,5

                                                                   »;

      мына:

      «

3. Жұмыспен қамту органдарына өтініш берген адамдар қатарындағы жұмысқа орналастырылған еңбекке жарамды этникалық репатрианттардың үлесі

ресми деректер

%

47,1

46,2

46,3

46,4

46,6

46,8

47,0

                                                                    »

      деген жол алынып тасталсын;
      тікелей нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шараларда:

      «

2. Халықты жұмыспен қамту туралы заңнаманы еңбекке жарамды жастағы адамдардың белсенділігін арттыру бөлігінде жетілдіру


Х

Х

Х


                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

2. Еңбек нарығының қажеттілігіне, сондай-ақ жұмыс орындарын нақты құруға, жұмыссыз халықты жұмысқа орналастыруға бағдарлай отырып, «Жұмыспен қамту-2020» бағдарламасын түзету



Х



                                                                   »;

      мынадай мазмұндағы жолдармен толықтырылсын:

      «

6. Жұмыс берушілерді халықтың әлеуметтік тұрғыдан осал топтарын, ең алдымен мүмкіндігі шектеулі адамдарды жалақымен қамтамасыз ете отырып, жұмысқа белсенді тартуға ынталандыратын жағдайлар жасау



Х

Х

Х

7. Қайтадан оқып, жаңа мамандық алған жағдайда жұмыссыз азаматтарға әлеуметтік қолдау көрсету мәселелері бойынша заңнамаға өзгерістер енгізу



Х



8. «Әлеуметтік жұмыс орындары туралы» Қазақстан Республикасының Заңын әзірлеп, қабылдау



Х

Х


                                                                   »;

      «Еңбек көші-қонын басқару» деген 2.1.4-міндет алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы 2-1-стратегиялық бағытпен толықтырылсын:

      «

2-1-стратегиялық бағыт. Халықтың көші-қоны саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру

2-1.1-мақсат. Көші-қон процестерін реттеу және басқару тиімділігін арттыру
Аталған мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған бюджеттік бағдарламалардың коды 001, 006, 014, 015, 027

Нысаналы индикатор

Ақпараттар көзі

өлшем бірлігі

есепті кезең

жоспарлы кезең

2009 ж.

2010 ж.

2011 ж.

2012 ж.

2013 ж.

2014 ж.

2015 ж.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1. Көші-қон сальдосы

статистикалық деректер

адам

7502

15465

5102

-1381

1000

1500

2000

2-1.1.1-міндет. Этникалық қазақтарды қабылдау және бейімдеу саласындағы көші-қон процестерін реттеу

Тікелей нәтиже көрсеткіштері

Ақпараттар көзі

өлшем бірлігі

есепті кезең

жоспарлы кезең

2009 ж.

2010 ж.

2011 ж.

2012 ж.

2013 ж.

2014 ж.

2015 ж.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1. Жұмысқа орналасқан оралмандардың үлесі (жұмысқа орналастыруға жәрдемдесу үшін халықты жұмыспен қамту органдарына жүгінгендер қатарынан)

ресми деректер

%

47,1

46,2

46,3

63,8

65

67

70

2. Кәсіптік оқуға жіберілген оралмандардың үлесі (жұмысқа орналастыруға жәрдемдесу үшін халықты жұмыспен қамту органдарына жүгінгендер қатарынан)

ресми деректер

%

15,9

17,7

11,5

8,1

10

12

14

3. Әлеуметтік қолдау жүйесімен қамтылған оралман отбасыларының үлесі

ресми деректер

%

100

100

100

100

100

100

100

Тікелей нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шаралар

жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімі

2011 ж.

2012 ж.

2013 ж.

2014 ж.

2015 ж.

1

2

3

4

5

6

1. Келген оралмандар туралы дерекқор қалыптастыру

Х

X

X

X

X

2. Ұтымды және оңтайлы орналастыру, біліктілігін арттыру бойынша, сондай-ақ облыстардың демографиялық құрамына қарай еңбек ресурстарына деген қажеттілікті ескере отырып, ынталандырудың кешенді шараларын әзірлеу



X

X

X

3. Оралмандардың сапалық құрамын талдау және қызметін мониторингілеу (саны, қызмет түрі, тұрғылықты жері және басқа)



X

X

X

4. Шетелдердегі қазақ диаспораларымен, отандастармен, қазақтардың дүниежүзілік қауымдастығымен, Қазақстан халқы Ассамблеясымен өзара іс-қимылды және ақпараттық-түсіндіру жұмысын күшейту



X

X

X

5. Этникалық көші-қон мәселелерін реттеуді күшейту бөлінісінде заңнаманы жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу



X

X

X

2-1.1.2-міндет. Ішкі көші-қон бағыттарын реттеу

Тікелей нәтиже көрсеткіштері

Ақпараттар көзі

өлшем бірлігі

есепті кезең

жоспарлы кезең

2009 ж.

2010 ж.

2011 ж.

2012 ж.

2013 ж.

2014 ж.

2015 ж.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1. Халықтың жалпы санындағы ішкі көшіп-қонушылардың үлесі

стат. деректер

%

1,1

1,1

1,1

0,9

0,8

0,7

0,6

Тікелей нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шаралар

жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімі

2011 ж.

2012 ж.

2013 ж.

2014 ж.

2015 ж.

1

2

3

4

5

6

1. Еліміздің кеңістік-аумақтық дамуын ескере отырып, ішкі көші-қон саласын болжау, жоспарлау, реттеу және сәйкессіздікті қысқарту жүйесін әзірлеу бойынша ұсыныстар енгізу



X

X

X

2. Өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дағдарысын және экологиялық жағдайын ескере отырып, халықтың еліміздің ішінде көшіп-қону процестерін талдау және мониторингілеу



X

X

X

3. Қалаларда ішкі көшіп-қонушыларды бейімдеу жүйесін құру бойынша (оқыту, жұмысқа орналастыру және басқа) ұсыныстар енгізу



X

X

X

4. Ірі қалаларға және олардың маңына көші-қон жүктемесінің жоғары болуына байланысты проблемалық мәселелерді шешу бойынша ұсыныстар әзірлеу



X

X

X

5. Ел ішіндегі көші-қонды реттеу мәселесі жөніндегі заңнаманы жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу



X

X

X

2-1.1.3-міндет. Еңбек көші-қонын басқару

Тікелей нәтиже көрсеткіштері

Ақпараттар көзі

өлшем бірлігі

есепті кезең

жоспарлы кезең

2009 ж.

2010 ж.

2011 ж.

2012 ж.

2013 ж.

2014 ж.

2015 ж.

1. Шетелдік жұмыс күшін тартуға арналған квота

ресми деректер

%

0,75

0,75

0,85

1,0

1,2

1,4

1,5

2. Тартылатын шетелдік жұмыс күші құрамындағы білікті мамандардың үлесі

ресми деректер

%

68,1

45,0

45,0

46,0

46,0

47,0

47,0

Тікелей нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шаралар

жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімі

2011 ж.

2012 ж.

2013 ж.

2014 ж.

2015 ж.

1

2

3

4

5

6

1. Еңбек көші-қонын басқару бөлінісінде халықтың көші-қоны туралы заңнаманы жетілдіру

Х

Х

Х

Х

Х

2. Шетелдік жұмыс күшін тартуға арналған квотаны белгілеу бойынша ұсыныстар әзірлеу

Х

Х

Х

Х

Х

3. Жұмыс берушілердің шетелдік жұмыс күшін тартудың ерекше жағдайларын орындауын бақылау

Х

Х

Х

Х

Х

4. Еңбек көші-қоны процестерін есепке алу және ақпараттық сүйемелдеу жүйесін құру

Х

Х

Х

Х

Х

                                                                   »;

      «Халықтың әл-ауқатының артуына жәрдемдесу» деген 4-стратегиялық бағытта:
      «Халықтың өмір сүру деңгейін арттыру» деген 4.1-мақсатта:
      «Әлеуметтік қамсыздандырудың барабарлығын қамтамасыз ету» деген 4.1.2-міндетте:
      тікелей нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шаралар мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

5. Ең төменгі зейнетақы мөлшерін белгілеу әдістемесін әзірлеу



Х

Х


                                                                   »;

      «Әлеуметтiк көмек көрсетудiң атаулығын күшейту» деген 4.1.3-мiндетте:
      тікелей нәтиже көрсеткіштерінде:
      мына:

      «

5. Әлеуметтік қолдау жүйесімен қамтылған оралман отбасыларының (есепті жылы квота бойынша келетіндердің жалпы санынан) ара салмағы

ресми деректер

%

100

100

100

100

100

100

100

                                                                    »

      деген жол алынып тасталсын;
      «Халықтың әлеуметтік тұрғыдан осал топтарын әлеуметтік қолдаудың тиімді жүйесін қалыптастыру» деген 5-стратегиялық бағытта:
      «Әлеуметтік қолдаудың тиімділігін арттыру» деген 5.1-мақсатта:
      «Мүгедектерді оңалту жүйесін дамыту» деген 5.1.2-міндетте:
      тікелей нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізуге арналған іс-шараларда:
      мына:

      «

1. Мүмкіндіктері шектеулі адамдардың өмір сүру сапасын жақсарту жөніндегі Ұлттық іс-қимыл жоспарын әзірлеу және қабылдау

Х





                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

1. Мүгедектердің құқықтарын қамтамасыз ету және өмір сүру сапасын жақсарту жөніндегі 2012-2018 жылдарға арналған іс-шаралар жоспарын қабылдау және іске асыру


Х

Х

Х

Х

                                                                   »;

      «Функционалдық мүмкiндiктердi дамыту» деген 4-бөлім мынадай мазмұндағы 2-1-стратегиялық бағытпен және 2-1.1-мақсатпен толықтырылсын:

      «

2-1-стратегиялық бағыт
Халықтың көші-қоны саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру
2-1.1-мақсат
Көші-қон процестерін басқару мен реттеудің тиімділігін арттыру

1. Оралмандарды әлеуметтік қолдау бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын жетілдіру

Тұрақты негізде

2. «Еңбекмині қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстары» ММ базасында халықтың көші-қоны мәселелері бойынша қызметкерлердің біліктілігін арттыру

Тұрақты негізде

3. «Оралмандар» ААЖ-мен Министрліктің әлеуметтік еңбек саласының бірыңғай ақпараттық жүйесін ықпалдастыру

2013 - 2014 жж

                                                                   »;

      «Ведомствоаралық іс-қимыл» деген 5-бөлім мынадай мазмұндағы:
      2-1.1.1, 2-1.1.2, 2-1.1.3-міндеттермен толықтырылсын:

      «

2-1.1.1-міндет. Этникалық қазақтарды қабылдау және бейімдеу саласындағы көші-қон процестерін реттеу

ЭБЖМ, облыстардың, Астана мен Алматы қалаларының әкімдері

Этникалық қазақтарды қабылдау және бейімдеу мәселелерінде заңнаманы жетілдіру бойынша бірлескен ұсыныстарды әзірлеу.

2-1.1.2-міндет. Ішкі көші-қон бағыттарын реттеу

ЭБЖМ, СА, облыстардың, Астана мен Алматы қалаларының әкімдері

Ішкі көші-қон бағыттарын реттеу мәселелерінде заңнаманы жетілдіру бойынша бірлескен ұсыныстарды әзірлеу.

2-1.1.3-міндет. Еңбек көші-қонын басқару

ЭБЖМ, МГМ, ИЖТМ, ӨДМ, облыстардың, Астана мен Алматы қалаларының әкімдері

Еңбек көші-қонын басқаруда заңнаманы жетілдіру бойынша бірлескен ұсыныстар әзірлеу.

                                                                   »;

      мына:

      «

4.1.3-міндет. Әлеуметтік көмек көрсету дің атаулығын күшейту

ЖАО, ҚТКШІА

Табысы аз отбасыларға мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті уақытылы және нысаналы тағайындау және төлеуді қамтамасыз ету.
Жергілікті деңгейдегі әлеуметтiк көмектi дамыту және оңтайландыру.
Әлеуметтiк көмек көрсетудi есепке алу және мониторинг жүргiзудi жетiлдiру.
Табысы аз отбасылар үшін шартты әлеуметтік көмек енгізу жөніндегі ұсыныстарды даярлауға қатысу.
«Әлеуметтік көмек: АӘЖ, МБЖ» ААЖ енгізу.

АШМ

Негізгі азық-түлік түрлеріне бағаны тұрақтандыруға бағытталған нарықтық тетіктерді қолдана отырып, азық-түлік нарығын реттеу бойынша шаралар кешенін іске асыру.

ІІМ

Оралмандардың көшіп-келу квотасын орындау және оралмандарды әлеуметтік қолдауға уақытылы өтінім беруді қамтамасыз ету.
Этникалық көші-қон мәселелерінде заңнаманы жетілдіру жөнінде бірлескен ұсыныстар әзірлеу.

                                                                    »

      деген жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

4.1.3-міндет. Әлеуметтік көмек көрсету дің атаулы болуын күшейту

ЖАО, ӨДМ

Табысы аз отбасыларға мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті уақтылы және нысаналы тағайындауды және төлеуді қамтамасыз ету.
Жергілікті деңгейде әлеуметтiк көмектi дамыту және оңтайландыру.
Әлеуметтiк көмек көрсетудi есепке алу және мониторинг жүргiзудi жетiлдiру.
Табысы аз отбасылар үшін шартты әлеуметтік көмек енгізу жөніндегі ұсыныстарды даярлауға қатысу.
«Әлеуметтік көмек: АӘЖ, МБЖ», «Е-собес» ААЖ енгізу.

АШМ

Негізгі азық-түлік түрлеріне бағаны тұрақтандыруға бағытталған нарықтық тетіктерді қолдана отырып, азық-түлік нарығын реттеу бойынша шаралар кешенін іске асыру.

                                                                   »;

      «Қатерлердi басқару» деген 6-бөлімде:
      «Жұмыспен нәтижелі қамтуға жәрдемдесу» деген 2-стратегиялық бағытта:
      мына:

      «

2. Шетелдiк жұмыс күшiн тарту тәртiбiнің бұзылуы. Заңсыз еңбек көші-қоны

Еңбек нарығында бәсекеге қабiлеттiлiктiң артуы. Қазақстандық азаматтар мүддесiнiң және еңбекші көшіп-қонушылардың құқықтарының бұзылуы.

Еңбек көшi-қонына мониторинг жүргiзу және ШЖК тарту мәселелерiнде заңнамалық базаны жетiлдiру бойынша ұсыныстар әзiрлеу.

                                                                    »

      деген жол алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы 2-1-стратегиялық бағытпен толықтырылсын:

      «

2-1-стратегиялық бағыт. Халықтың көші-қоны саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру

1. Халықтың көші-қоны саласындағы заңнаманы бұзу. Заңсыз еңбек көші-қоны.

Еңбек нарығында бәсекеге қабiлеттiлiктiң артуы. Қазақстандық азаматтар мүддесiнiң және еңбекші көшіп-қонушылардың құқықтарының бұзылуы.

Еңбек көшi-қонына мониторинг жүргiзу және көші-қон мәселелерiнде заңнамалық базаны жетiлдiру бойынша ұсыныстар әзiрлеу.

                                                                   »;

      «7. Бюджеттік бағдарламалар» деген бөлімде:
      «Бюджеттік бағдарламалар» деген кіші бөлімде:
      001 «Еңбек, жұмыспен қамту, халықты әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру» деген бюджеттік бағдарламада:
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      «001 «Еңбек, жұмыспен қамту, әлеуметтік қорғау және халықты көші-қон саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру»;
      «2013 жыл» деген бағанда:
      тиімділік көрсеткішінде:
      «Штат санының бір бірлігін ұстауға арналған орташа шығындар» деген жолдағы «2 375» деген сандар «2 358» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Бюджеттік шығыстардың көлемі» деген жолдағы «3 273 921» деген сандар «3 415 814» деген сандармен ауыстырылсын;
      014 «Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің күрделі шығыстары» деген бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      тікелей нәтиже көрсеткіштерінде:
      «Сатып алынған есептеуіш және ақпараттық, тұрмыстық, ұйымдастыру техникасының, медициналық жабдықтардың және өзге жабдықтардың саны» деген жолдағы «252» деген сандар «257» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Сатып алынған материалдық емес активтердің саны» деген жолдағы «386» деген сандар «387» деген сандармен ауыстырылсын;
      «бюджеттік шығыстардың көлемі» деген жолдағы «366 301» деген сандар «366 802» деген сандармен ауыстырылсын;
      015 «Республикалық деңгейде әлеуметтік қорғау ұйымдарының күрделі шығыстары» деген бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» бағанда:
      тікелей нәтиже көрсеткіштерінде:
      «Сатып алынған есептеуіш, ақпараттық техникасының және өзге жабдықтардың саны» деген жолдағы «914» деген сандар «915» сандармен ауыстырылсын;
      «Сатып алынған кеңсе жиһазының саны» деген жолдағы «23» деген сандар «37» деген сандармен ауыстырылсын;
      «бюджеттік шығыстардың көлемі:» деген жолдағы «810 465» деген сандар «811 199» сандармен ауыстырылсын;
      033 «Әлеуметтік-еңбек саласының бірыңғай ақпараттық жүйесін және Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталықтың автоматтандырылған ақпараттық жүйесін дамыту» деген бюджеттік бағдарламада:
      тікелей нәтиженің көрсеткіштері мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

Өтініш берушілердің құжаттарын Халыққа қызмет көрсету орталығынан ЗТМО бөлімшесіне қабылдап алу/беру ХҚКО ЫАЖ-ны ЗТМО АЖ және ӘЕСБАЖ мен ықпалдастыру арқылы электрондық форматта жүргізілетін қызметтердің саны

бірлік

-

-

-

-

3

-

-

                                                                   »;

      түпкілікті нәтиженің көрсеткіштері мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

Еңбекминінің және ЖАО тәжірибелік пайдалануға енгізілген электрондық қызметтерінің саны

бірлік

-

-

-

-

9

-

-

                                                                   »;

      «2013 жыл» деген бағанда:
      «бюджеттік шығыстардың көлемі» деген жол «75 000» деген сандармен толықтырылсын:
      мынадай мазмұндағы 027 бюджеттік бағдарламамен толықтырылсын:

      «

Бюджеттік бағдарлама

027 «Оралмандарды тарихи отанына қоныстандыру және бастапқы бейімдеу»

сипаттамасы

Оралмандарды жаңа қоғамдық жағдайға кіріктіру үшін жағдай жасау

бюджеттік бағдарламаның түрі

мазмұнына қарай

мемлекеттік функцияларды, өкілдікті жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету

іске асыру тәсіліне қарай

жеке

ағымдағы/дамуы

ағымдағы

Бюджеттік бағдарлама көрсеткіштерінің атауы

өлшем бірлігі

есепті кезең

жоспарлы кезең

2009 ж.

2010 ж.

2011 ж.

2012 ж.

2013 ж.

2014 ж.

2015 ж.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

тікелей нәтиже көрсеткіштері









бастапқы бейімдеу қызметтерімен қамтылған оралмандардың болжамды саны

адам

946

1002

-

-

1200



түпкілікті нәтиже көрсеткіштері









Кәсіптік даярлаумен және қайта даярлаумен қамтылған оралмандардың үлесі

%

-

1,8

-

-

19



сапа көрсеткіштері

х








тиімділік көрсеткіштері

х








Бір оралманға жылына бейімдеу қызметін көрсетуге арналған шығындар

мың теңге

74,8

70,6

-

-

90,5



бюджет шығыстарының көлемі

мың теңге

70 719

70 789

0

0

108 584

0

0

                                                                   »;

      «Бюджеттік шығыстарының жинағы» деген кіші бөлімде:
      «2013 жыл» бағанда:
      «Бюджеттік шығыстардың барлығы» деген жолдағы «1 340 855» деген сандар «1 341 181 842» деген сандармен ауыстырылсын;
      «1. Ағымдағы бюджеттік бағдарламалар» деген жолдағы «1 321 927 015» деген сандар «1 322 178 727» деген сандармен ауыстырылсын;
      мына:

      «

001

Еңбек, халықты жұмыспен қамту, әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру

мың теңге

2 124 588

2 635 608

2 769 286

2 975 308

3 273 921

3 127 616

3 209 276

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

001

Еңбек, жұмыспен қамту, халықты әлеуметтік қорғау және көші-қон саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру

мың теңге

2 124 588

2 635 608

2 769 286

2 975 308

3 415 814

3 127 616

3 209 276

                                                                   »;

      «2013 жыл» бағанда:
      014 «Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің күрделі шығыстары» деген жолдағы «366 301» деген сандар «366 802» деген сандармен ауыстырылсын;
      015 «Республикалық деңгейде әлеуметтік қорғау ұйымдарының күрделі шығыстары» деген жолдағы «810 465» деген сандар «811 199» деген сандармен ауыстырылсын;
      027 «Оралмандарды тарихи отанына қоныстандыру және әлеуметтік қорғау» деген жол «108 584» деген сандармен толықтырылсын;
      «2. Бюджеттік даму бағдарламалары» деген жолдағы «18 928 115» деген сандар «19 003 115» деген сандармен ауыстырылсын;
      033 «Әлеуметтік-еңбек саласының бірыңғай ақпараттық жүйесін және Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталықтың автоматтандырылған ақпараттық жүйесін дамыту» деген жол «75 000» деген сандармен толықтырылсын.
      2. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2010 года № 1507 "Об утверждении Стратегического плана Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан на 2011 - 2015 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2013 года № 444

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2010 года № 1507 «Об утверждении Стратегического плана Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан на 2011 – 2015 годы» (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 10-11, ст. 143) следующие изменения и дополнения:
      в Стратегическом плане Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан на 2011 – 2015 годы, утвержденном указанным постановлением:
      в разделе «1. Миссия и видение»:
      в «Видение» часть четвертую изложить в следующей редакции:
      «В этой связи основными направлениями работы Министерства в предстоящий период будут:
      1) содействие росту трудовых ресурсов;
      2) содействие продуктивной занятости;
      3) реализация государственной политики в области миграции населения;
      4) обеспечение реализации трудовых прав граждан;
      5) содействие повышению благосостояния населения;
      6) формирование эффективной системы социальной поддержки уязвимых категорий населения»;
      в разделе «2. Анализ текущей ситуации и тенденции развития соответствующих отраслей (сфер) деятельности»:
      в стратегическом направлении 1. «Содействие росту трудовых ресурсов»:
      в «Анализе основных проблем»:
      пункт 3 исключить;
      в стратегическом направлении 2. «Содействие продуктивной занятости»:
      в «Основных параметрах развития сферы» в «Рынке труда и занятости»:
      части четвертую и пятую исключить;
      в «Анализе основных проблем» часть вторую подпункта 4) исключить;
      в «Оценке основных внешних и внутренних факторов» часть четвертую исключить;
      дополнить стратегическим направлением 2-1 следующего содержания:
      «2-1 «Реализация государственной политики в области миграции населения
      По оценкам Международной организации по миграции Казахстан относится к странам мира, где наблюдаются наиболее сильные миграционные процессы. Масштабы миграционных процессов, их влияние на социально-экономическую ситуацию в Казахстане будут нарастать.
      Социально-экономические проблемы народонаселения и, в частности, миграции стоят в ряду основных вопросов всех высокоразвитых государств. Такие страны как США, Канада, Австралия и ряд европейских государств в настоящий период проводят особую селективную иммиграционную политику в отношении прибывающих иностранных граждан. Наряду с этим, ряд стран, в первую очередь, Германия, Израиль и Польша в целях сохранения национальной идентичности и самобытности своих государств проводят специфическую этно-историческую миграционную политику.
      Основные параметры развития сферы
      В настоящее время миграционная ситуация в республике характеризуется:
      1) интенсивной внутренней миграцией. В Казахстане в течение последних лет сохраняется высокий показатель межрегиональной миграции и направления миграционных потоков. С 2006 по 2011 годы в процессы межрегиональной миграции было вовлечено более 1,5 млн. человек. Ее составляющими является миграция населения из сельских населенных пунктов в регионы с более высоким уровнем жизни и развитой инфраструктурой, из экологически неблагополучных регионов в регионы с лучшей экологической средой.
      Статистические данные за 2012 год показывают, что внутри республики наибольший отток населения приходится на следующие области: Южно-Казахстанскую, где сальдо миграции составляет минус 11103 человека, Жамбылскую (- 7573 человек), Восточно-Казахстанскую (- 5186 человек), Северо-Казахстанскую (- 3041 человек), Кызылординскую (- 1728 человек). Основными регионами притока населения являются города Астана (19529 человек), Алматы (9963 человека), Алматинская область (5477 человек) и Мангистауская область (2516 человек). Основная часть внутренних мигрантов - это население в трудоспособном возрасте (81,8 % в возрасте от 16 до 62 (57) лет).
      2) снижением количества иностранной рабочей силы. В целях защиты внутреннего рынка труда Правительством Республики Казахстан в 2012 году установлена квота на привлечение иностранной рабочей силы в размере 90 тыс. единиц или 1 % к экономически активному населению республики.
      В рамках квоты в 2012 году 2792 работодателя привлекли 22 тысячи иностранной рабочей силы, что составляет 5,4 % от числа наемных работников (389 тысяч).
      Наибольшее число иностранной рабочей силы привлечено на работы в строительную и горнодобывающую отрасли экономики.
      Основными странами исхода трудовых мигрантов продолжают оставаться Китай (19,5%) и Турция (11,5 %).
      Работодателями, привлекающими иностранную рабочую силу в 2012 году в рамках выполнения особых условий, возлагаемых при выдаче разрешений, создано для казахстанских граждан – 29855 дополнительных рабочих места, переобучено 5079 человек, повышена квалификация 21773 работникам и прошли профессиональную подготовку – 13184 казахстанских работника.
      Проводится политика по замене иностранных работников казахстанскими. В 2012 году 1904 иностранных специалиста заменено казахстанскими кадрами.
      В результате мер, принятых за последние годы, доля привлекаемых иностранных работников уменьшилась с 54204 (2008 год) до 22041 человека в 2012 году, при этом доля работников высокой квалификации возросла до 82 %.
      3) стабильной динамикой прибывающих ежегодно этнических казахов. За годы независимости на историческую родину прибыло свыше 240 тысяч семей или более 910 тыс. этнических казахов. В 2012 году прибыло 15109 семей или 39401 тысяча этнических казахов.
      Доля прибывших в республику этнических казахов в разрезе стран выглядит следующим образом: Узбекистан – 60 %; Монголия – 14 %; Китай – 10 %, Туркменистан – 8 %, Россия – 4 %.
      Анализ основных проблем
      Миграционным процессам присущ ряд проблем, для решения которых необходимо усиление управления миграционной политикой.
      1. Снижение миграционного прироста населения: сальдо миграции в 2012 году составило (– 1381), при показателе 2006 года (+ 33041).
      2. Стихийное развитие процессов внутренней миграции, миграция из сельских регионов в города остается преобладающей формой межобластного территориального размещения.
      3. Увеличение напряженности из-за неравномерного расселения иммигрантов по территории страны, медленная интеграция этнических казахов на исторической родине.
      4. Давление на внутренний рынок труда с учетом свободного перемещения рабочей силы в рамках Единого экономического пространства, предстоящего вступления Казахстана во Всемирную торговую организацию в ближайшей перспективе.
      5. Незаконная миграция, увеличение иммиграции из стран с напряженным миграционным потенциалом.
      Оценка основных внешних и внутренних факторов.
      В целях повышения эффективности управления миграционными процессами, обеспечивающего укрепление безопасности страны, необходимы создание комплексной системы регулирования миграционных потоков, проведение мер по снижению эмиграционных настроений, дальнейшая реализация политики репатриации этнических казахов и стимулирование реэмиграции бывших граждан Казахстана, усиление контроля и принятие превентивных мер в сфере миграции.
      Предусматривается решение следующих задач:
      1) предупреждение, предотвращение и минимизация негативных последствий миграционных процессов;
      2) обеспечение и защита прав мигрантов;
      3) стимулирование притока иностранных специалистов с высоким инновационным потенциалом путем упрощения порядка привлечения иностранной рабочей силы высокой квалификации и регулирования качественного состава привлекаемой иностранной рабочей силы;
      4) стимулирование возвращения этнических казахов, проживающих за рубежом;
      5) содействие и помощь в ускоренной адаптации и интеграции иммигрантов;
      6) оптимизация и стимулирование расселения мигрантов в соответствии с Законом Республики Казахстан «О миграции населения»;
      7) развитие информационно-пропагандистской работы по предупреждению и устранению возникновения мигрантофобии, в том числе привлечение средств массовой информации;
      8) взаимодействие с миграционными службами иностранных государств, а также неправительственными организациями в части решения вопросов миграции;
      9) инициирование заключения двусторонних и многосторонних международных договоров в области решения проблем оралманов, беженцев, трудовых мигрантов;
      10) гармонизация и систематизация национального законодательства стран СНГ, Единого экономического пространства в области миграции»;
      в разделе «3. Стратегические направления, цели, задачи, целевые индикаторы, мероприятия и показатели результатов»:
      в стратегическом направлении 2. «Содействие продуктивной занятости»:
      в цели 2.1. «Повышение уровня занятости населения»:
      в задаче 2.1.3. «Содействие росту занятости»:
      в показателях прямых результатов:
      строки:
      «

1. Из общего числа обратившихся за содействием, удельный вес:

офиц. дан.

%








1) трудоустроенных

57,9

67,5

57

58,5

59,5

60,5

61

2) направленных на:








общественные работы

18,9

23,1

20

19,5

29,2

29,2

30,5

социальные рабочие места

15

10,7

7

8,5

3,7

3,5

3,3

молодежную практику

9,1

9,7

4,7

4,6

1,9

1,9

2,0

                                                                 »
      изложить в следующей редакции:
      «

1. Из общего числа обратившихся за содействием, удельный вес:

офиц. дан.

%








1) трудоустроенных

57,9

67,5

57

58,5

59,5

60,5

61

2) направленных на:








общественные работы

18,9

23,1

20

19,5

19,0

19,0

18,5

социальные рабочие места

15

10,7

7

8,5

9

10

11

молодежную практику

9,1

9,7

4,7

4,6

4,5

4,5

4,5

                                                                   »;
      строку:
      «

3. Доля трудоустроенных этнических репатриантов трудоспособного возраста из числа обратившихся в органы занятости

офиц. дан.

%

47,1

46,2

46,3

46,4

46,6

46,8

47,0

                                                                   »
      исключить;
      в мероприятиях для достижения показателей прямых результатов строку:
      «

2. Совершенствование законодательства о занятости населения в части активизации лиц трудоспособного возраста


Х

Х

Х


                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

2. Скорректировать Программу «Занятость-2020», ориентировав на потребности рынка труда, а также фактическое создание рабочих мест, трудоустройство безработного населения



Х



                                                                   »;
      дополнить строками следующего содержания:
      «

6. Создание условий, поощряющих работодателей к активному привлечению к работе социально уязвимых слоев населения, прежде всего, людей с ограниченными возможностями, обеспечив их заработной платой



Х

Х

Х

7. Внесение изменений в законодательство по вопросам предоставления социальной поддержки безработным гражданам при условии их переобучения и получения новой профессии



Х



8. Разработка и принятие Закона Республики Казахстан «О социальных рабочих местах»



Х

Х


                                                                   »;
      задачу 2.1.4. «Управление трудовой миграции» исключить;
      дополнить стратегическим направлением 2-1 следующего содержания:
      «

Стратегическое направление 2-1. Реализация государственной политики в области миграции населения

Цель 2-1.1 Повышение эффективности управления и регулирования миграционных процессов
Коды бюджетных программ, направленных на достижение данной цели 001, 006, 014, 015, 027

Целевой индикатор

Источник
информации

ед-ца
изм.

отчетный период

плановый период

2009 г.

2010 г.

2011 г.

2012 г.

2013 г.

2014 г.

2015 г.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1. Сальдо миграции

стат. данные

чел.

7502

15465

5102

-1381

1000

1500

2000

Задача 2-1.1.1. Регулирование миграционных процессов в сфере приема и адаптации оралманов

Показатели прямых
результатов

Источник
информации

ед-ца
изм.

отчетный период

плановый период

2009 г.

2010 г.

2011 г.

2012 г.

2013 г.

2014 г.

2015 г.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1. Удельный вес оралманов трудоустроенных (из числа обратившихся за содействием в органы занятости населения)

офиц. дан.

%

47,1

46,2

46,3

63,8

65

67

70

2. Удельный вес оралманов, направленных на профессиональное обучение (из числа обратившихся за содействием в органы занятости населения)

офиц. дан.

%

15,9

17,7

11,5

8,1

10

12

14

3. Удельный вес семей оралманов, охваченных системой социальной поддержки

офиц. дан.

%

100

100

100

100

100

100

100


Мероприятия для достижения показателей прямых результатов

срок реализации в плановом периоде

2011 г.

2012 г.

2013 г.

2014 г.

2015 г.

1

2

3

4

5

6

1. Формирование базы данных о прибывших оралманах

Х

X

X

X

X

2. Разработка комплекса стимулирующих мер по рациональному и оптимальному расселению, повышению квалификации, а также трудоустройству оралманов с учетом потребности в трудовых ресурсах, демографическому составу областей



X

X

X

3. Анализ качественного состава и мониторинг деятельности оралманов (количество, род деятельности, место жительства и другое)



X

X

X

4. Усиление взаимодействия и информационно-разъяснительная работа с казахскими диаспорами, соотечественниками в зарубежных странах, всемирной ассоциацией казахов, Ассамблеей народа Казахстана



X

X

X

5. Внесение предложений по совершенствованию законодательства в части усиления регулирования вопросов этнической миграции



X

X

X

Задача 2-1.1.2. Регулирование направлений внутренней миграции

Показатели прямых
результатов

Источник
информации

ед-ца
изм.

отчетный период

плановый период

2009 г.

2010 г.

2011 г.

2012 г.

2013 г.

2014 г.

2015 г.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1. Удельный вес внутренних мигрантов к общему числу населения

стат. дан.

%

1,1

1,1

1,1

0,9

0,8

0,7

0,6

Мероприятия для достижения показателей прямых результатов

срок реализации в плановом периоде

2011 г.

2012 г.

2013 г.

2014 г.

2015 г.

1

2

3

4

5

6

1. Внесение предложений по разработке системы прогнозирования, планирования, регулирования и сокращения диспропорций в сфере внутренней миграции с учетом пространственно-территориального развития страны



X

X

X

2. Анализ и мониторинг процессов миграции населения внутри страны с учетом социально-экономической депрессивности и экологической обстановки регионов



X

X

X

3. Внесение предложений по созданию системы адаптации внутренних мигрантов в городах (обучение, трудоустройство и другое)



X

X

X

4. Разработка предложений по решению проблемных вопросов в связи с высокой миграционной нагрузкой на крупные города и их пригороды



X

X

X

5. Внесение предложений по совершенствованию законодательства по вопросам регулирования миграционных процессов внутри страны



X

X

X

Задача 2-1.1.3. Управление трудовой миграцией

Показатели прямых
результатов

Источник
информации

ед-ца
изм.

отчетный период

плановый период

2009 г.

2010 г.

2011 г.

2012 г.

2013 г.

2014 г.

2015 г.

1. Квота на привлечение иностранной рабочей силы

офиц. дан.

%

0,75

0,75

0,85

1,0

1,2

1,4

1,5

2. Удельный вес
квалифицированных
специалистов в составе привлекаемой иностранной рабочей силы

офиц. дан.

%

68,1

45,0

45,0

46,0

46,0

47,0

47,0

Мероприятия для достижения показателей прямых результатов

срок реализации в плановом периоде

2011 г.

2012 г.

2013 г.

2014 г.

2015 г.

1

2

3

4

5

6

1. Совершенствование законодательства о миграции населения в части управления трудовой миграцией

Х

Х

Х

Х

Х

2. Разработка предложений по установлению квоты на привлечение иностранной рабочей силы

Х

Х

Х

Х

Х

3. Контроль за выполнением работодателями особых условий привлечения иностранной рабочей силы

Х

Х

Х

Х

Х

4. Создание системы учета и информационного сопровождения процессов трудовой миграции

Х

Х

Х

Х

Х

                                                                   »;
      в стратегическом направлении 4. «Содействие повышению благосостояния населения»:
      в цели 4.1. «Повышение уровня жизни населения»:
      в задаче 4.1.2. «Обеспечение адекватности социального обеспечения»:
      мероприятия для достижения показателей прямых результатов дополнить строкой следующего содержания:
      «

5. Разработка методики установления минимального размера пенсии



Х

Х


                                                                   »;
      в задаче 4.1.3. «Усиление адресности оказания социальной помощи»:
      в показателях прямых результатов строку:
      «

5. Удельный вес семей оралманов, охваченных системой социальной поддержки (от общего числа прибывших по квоте в отчетном году)

офиц. дан.

%

100

100

100

100

100

100

100

                                                                   »
      исключить;
      в стратегическом направлении 5. «Формирование эффективной системы социальной поддержки уязвимых категорий населения»:
      в цели 5.1. «Повышение эффективности социальной поддержки»:
      в задаче 5.1.2. «Развитие системы реабилитации инвалидов»:
      в мероприятиях для достижения показателей прямых результатов строку:
      «

1. Разработка и принятие Национального плана действий на долгосрочную перспективу по обеспечению прав и улучшению качества жизни людей с ограниченными возможностями

Х





                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

1. Принятие и реализация Плана мероприятий по обеспечению прав и улучшению качества жизни инвалидов в Республике Казахстан на 2012 - 2018 годы


Х

Х

Х

Х

                                                                   »;
      раздел 4. «Развитие функциональных возможностей» дополнить стратегическим направлением 2-1 и целью 2-1.1 следующего содержания:
      «

Стратегическое
направление
2-1. Реализация государственной политики в области миграции населения

Цель 2-1.1 Повышение эффективности управления и регулирования миграционных процессов

1. Совершенствование стандартов оказания государственных услуг по социальной поддержке оралманов

На
постоянной
основе

2. Повышение квалификации работников
по вопросам миграции населения на базе ГУ «Курсы повышения квалификации работников МТСЗН»

На
постоянной
основе

3. Интеграция АИС «Оралманы» с единой информационной системой социально-трудовой сферы Министерства

2013-2014 гг.

                                                                   »;
      раздел 5. «Межведомственное взаимодействие» дополнить задачами 2-1.1.1, 2-1.1.2, 2-1.1.3 следующего содержания:
      «

Задача 2-1.1.1. Регулирование миграционных процессов в сфере приема и адаптации этнических казахов

МЭБП, акимы областей, г.г. Астана, Алматы

Выработка совместных предложений по совершенствованию законодательства в вопросах приема и адаптации этнических казахов.

Задача 2-1.1.2. Регулирование направлений внутренней миграции

МЭБП, АС, акимы областей, г.г. Астана, Алматы

Выработка совместных предложений по совершенствованию законодательства в вопросах регулирования направлений внутренней миграции.

Задача 2-1.1.3. Управление трудовой миграции

МЭБП, МНГ, МИНТ, МРР, акимы областей, г.г. Астана, Алматы

Выработка совместных предложений по совершенствованию законодательства в вопросах управления трудовой миграцией.

                                                                   »;
      строки:
      «

Задача 4.1.3. Усиление адресности оказания социальной помощи

МИО АДСЖКХ

Обеспечение своевременного и целевого назначения и выплаты малообеспеченным семьям государственной адресной социальной помощи.
Развитие и оптимизация социальной помощи на местном уровне.
Совершенствование учета и мониторинга предоставления социальной помощи.
Участие в подготовке предложений по внедрению обусловленной социальной помощи для малообеспеченных семей.
Внедрение АИС «Социальная помощь: АСП, ГДП», «Е-собес».

МСХ

Реализация комплекса мер по регулированию продовольственного рынка с применением рыночных механизмов, направленных на стабилизацию цен на основные виды продуктов питания.

МВД

Выполнение квоты иммиграции оралманов и обеспечение своевременного представления заявок на социальную поддержку оралманов.
Выработка совместных предложений по совершенствованию законодательства в вопросах этнической миграции.

                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

Задача 4.1.3. Усиление адресности оказания социальной помощи

МИО, МРР

Обеспечение своевременного и целевого назначения и выплаты малообеспеченным семьям государственной адресной социальной помощи.
Развитие и оптимизация социальной помощи на местном уровне.
Совершенствование учета и мониторинга предоставления социальной помощи.
Участие в подготовке предложений по внедрению обусловленной социальной помощи для малообеспеченных семей.
Внедрение АИС «Социальная помощь: АСП, ГДП», «Е-собес».

МСХ

Реализация комплекса мер по регулированию продовольственного рынка с применением рыночных механизмов, направленных на стабилизацию цен на основные виды продуктов питания.

                                                                    »;
      в разделе 6 «Управление рисками»:
      в стратегическом направлении «2. Содействие продуктивной занятости»:
      строку:
      «

2. Нарушения порядка привлечения иностранной рабочей силы.
Нелегальная трудовая миграция

Рост конкуренции на рынке труда.
Нарушение интересов казахстанских граждан и прав трудовых мигрантов.

Мониторинг трудовой миграции и выработка предложений по совершенствованию законодательной базы в вопросах привлечения ИРС

                                                                   »
      исключить;
      дополнить стратегическим направлением 2-1 следующего содержания:
      «

Стратегическое направление 2-1. Реализация государственной политики в области миграции населения

1. Нарушение законодательства в сфере миграции населения.
Нелегальная трудовая миграция.

Рост конкуренции на рынке
труда.
Нарушение интересов
казахстанских граждан и прав трудовых мигрантов.

Мониторинг миграции и
выработка предложений по
совершенствованию
законодательной базы в вопросах миграции.

                                                                  »;
      в разделе «7. Бюджетные программы»:
      в подразделе «Бюджетные программы»:
      в бюджетной программе 001 «Формирование государственной политики в области труда, занятости, социальной защиты населения»:
      заголовок изложить в следующей редакции:
      «001 «Формирование государственной политики в области труда, занятости, социальной защиты и миграции населения»;
      в графе «2013 год»:
      в показателях эффективности:
      в строке «Средние затраты на содержание одной единицы штатной численности» цифры «2 375» заменить цифрами «2 358»;
      в строке «Объем бюджетных расходов» цифры «3 273 921» заменить цифрами «3 415 814»;
      в бюджетной программе 014 «Капитальные расходы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан»:
      в графе «2013 год»:
      в показателях прямого результата:
      в строке «Количество приобретенной вычислительной и информационной техники, бытовой техники, оргтехники, медицинского и прочего оборудования» цифры «252» заменить цифрами «257»;
      в строке «Количество приобретенных нематериальных активов» цифры «386» заменить цифрами «387»;
      в строке «объем бюджетных расходов» цифры «366 301» заменить цифрами «366 802»;
      в бюджетной программе 015 «Капитальные расходы организаций социальной защиты на республиканском уровне»:
      в графе «2013 год»:
      в показателях прямого результата:
      в строке «Количество приобретенной вычислительной, информационной техники и прочего оборудования» цифры «914» заменить цифрами «915»;
      в строке «Количество приобретенной офисной мебели» цифры «23» заменить цифрами «37»;
      в строке «объем бюджетных расходов» цифры «810 465» заменить цифрами «811 199»;
      в бюджетной программе 033 «Развитие автоматизированной информационной системы Государственного центра по выплате пенсий и Единой информационной системы социально-трудовой сферы»:
      показатели прямого результата дополнить строкой следующего содержания:
      «

Количество услуг, по которым прием/передача документов заявителей из Центра обслуживания населения в отделение ГЦВП осуществляются в электронном формате посредством интеграции ИИС ЦОН с ИС ГЦВП и ЕИС СТС

ед.

-

-

-

-

3

-

-

                                                                  »;
      показатели конечного результата дополнить строкой следующего содержания:
      «

Количество электронных услуг МТСЗН и МИО, внедренных в опытную эксплуатацию

ед.

-

-

-

-

9

-

-

                                                                   »;
      графу «2013 год»:
      в строке «объем бюджетных расходов» дополнить цифрами «75 000»;
      дополнить бюджетной программой 027 следующего содержания:
      «

Бюджетная программа

027 «Переселение на историческую родину и первичная адаптация оралманов»

описание

Создание условий для интеграции оралманов в новые общественные условия

вид бюджетной программы

в зависимости от содержания

осуществление государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг

в зависимости от способа реализации

индивидуальная

текущая/развитие

текущая

Наименование показателей бюджетной программы

ед. изм.

отчетный период

плановый период

2015 год

2009 год

2010 год

2011 год

2012 год

2013 год

2014 год

1

2

3

4

5

6

7

8

9

показатели прямого результата









Ориентировочное количество оралманов, охваченных услугами первичной адаптации

человек

946

1002

-

-

1 200



показатели конечного результата









Удельный вес оралманов, охваченных профессиональной подготовкой и переподготовкой

%

-

1,8

-

-

19



показатели качества

х








показатели эффективности

х








Затраты на оказание адаптационных услуг на одного оралмана в год

тыс. тенге

74,8

70,6

-

-

90,5



объем бюджетных расходов

тыс. тенге

70 719

70 789

0

0

108 584

0

0

                                                                  »;
      в подразделе «Свод бюджетных расходов»:
      в графе «2013 год»:
      в строке «Всего бюджетных расходов» цифры «1 340 855 130» заменить цифрами «1 341 181 842»;
      в строке «1. Текущие бюджетные программы» цифры «1 321 927 015» заменить цифрами «1 322 178 727»;
      строку:
      «

001

Формирование государственной политики в области труда, занятости, социальной защиты населения

тыс. тенге

2 124 588

2 635 608

2 769 286

2 975 308

3 273 921

3 127 616

3 209 276

                                                                   »;
      изложить в следующей редакции:
      «

001

Формирование государственной политики в области труда, занятости, социальной защиты и миграции населения

тыс. тенге

2 124 588

2 635 608

2 769 286

2 975 308

3 415 814

3 127 616

3 209 276

                                                                  »;
      в графе «2013 год»:
      в строке 014 «Капитальные расходы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан» цифры «366 301» заменить цифрами «366 802»;
      в строке 015 «Капитальные расходы организаций социальной защиты на республиканском уровне» цифры «810 465» заменить цифрами «811 199»;
      строку 027 «Переселение на историческую родину и первичная адаптация оралманов» дополнить цифрами «108 584»;
       в строке «2. Бюджетные программы развития» цифры «18 928 115» заменить цифрами «19 003 115»;
      строку 033 «Развитие автоматизированной информационной системы Государственного центра по выплате пенсий и Единой информационной системы социально-трудовой сферы» дополнить цифрами «75 000».
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов