"Өнімділік 2020" бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 14 наурыздағы № 254 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1499 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 23 маусымдағы № 370 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 23.06.2016 № 370 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Өнімділік 2020» бағдарламасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 14 наурыздағы № 254 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 27, 314-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген «Өнімділік 2020» бағдарламасында:
      «Бағдарламаның паспорты» деген 1-бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

«Бағдарламаның атауы

«Өнімділік 2020» бағдарламасы

Әзірлеу үшін негіздеме

«Индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау туралы» 2012 жылғы 9 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы, «Қазақстан Республикасын үдемелі индустриялық-инновациялық дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарлама және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 958 Жарлығы (бұдан әрі – Мемлекеттік бағдарлама)

Әзірлеуші

Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігі

Бағдарламаның мақсаты

Экономиканың басым секторларында еңбек өнімділігін ұлғайту арқылы өнеркәсіптік кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру

Бағдарламаның міндеттері

1. Жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғырту (техникалық қайта жарақтандыру) және бәсекеге қабілетті жаңа өндірістерді құру;
2. Кәсіпкерлік субъектілерін сервистік қолдау

Іске асыру мерзімдері

2011 – 2020 жылдары:
1-кезең – 2011 – 2014 жылдар, 2011 – пилоттық;
2-кезең – 2015 – 2020 жылдар

Нысаналы индикаторлар

Бағдарламада қойылған міндеттерді іске асыру мақсатында 2020 жылға дейін мынадай нысаналы индикаторларға қол жеткізіледі:
Бағдарламаның бірінші міндеті шеңберінде қатысатын өңдеуші өнеркәсіп кәсіпорындарының еңбек өнімділігін кемінде екі есеге ұлғайту;
Бағдарламаның бірінші міндеті шеңберінде қатысушы кәсіпорындардың қуаттарының орташа жүктемесін 80 %-ға дейін ұлғайту;
10 кәсіпорын үшін жыл сайын еңбек өнімділігін ұлғайту және энергия тиімділігін арттыру мәселелері бойынша кәсіпкерлік субъектілерінің топ-менеджерлерін оқыту;
кемінде 3 кәсіпорында жыл сайын техникалық диагностика жүргізу;
кемінде 3 кәсіпорында жыл сайын еңбекті техникалық нормалау жүйесін енгізу

Қаржыландыру көздері

2011 жылғы республикалық бюджетте 15 764 910 мың теңге, 2012 жылы – 10 133 367 мың теңге, 2013 жылы – 134 050 мың теңге, 2014 жылы – 225 187 мың теңге, 2015 жылы – 225 187 мың теңге көзделген. Инновациялық гранттарға және қазіргі заманғы басқару технологияларын енгізуге арналған шығыстар тиісінше Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 30 қарашадағы № 1308 және 2010 жылғы 30 қарашадағы № 1291 қаулыларымен бекітілген Қазақстан Республикасында инновацияларды дамыту және технологиялық жаңғыртуға жәрдемдесу жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарламада және Елдің 2020 жылға дейін ғылыми-технологиялық дамуының салааралық жоспарында көрсетілген. Республикалық бюджеттен келесі жылдарды қаржыландыру көлемі жоспарланатын кезеңге тиісті бюджеттерді қалыптастыру кезінде нақтыланады»;

      «Кіріспе» деген 2-бөлімде:
      сегізінші бөлікте:
      жетінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      «қатысушы – бірінші міндет шеңберінде қатысушыларға қойылатын өлшемдерге сәйкестігі туралы Бағдарлама операторының сараптамалық оң бағалауы бар немесе сервистік қолдау шеңберінде құралды(дарды) алған кәсіпкерлік субъектісі»;
      мынадай мазмұндағы абзацтармен толықтырылсын:
      «тренингтік компания – кәсіпорынды басқару саласында дөңгелек үстелдер, семинарлар, оқыту тренингтерін өткізуді жүзеге асыратын заңды тұлға;
      еңбекті нормалау жөніндегі консультант – кәсіпорында еңбекті техникалық нормалау жүйесін жүзеге асыратын заңды тұлға;
      техникалық диагностика жөніндегі консультант – кәсіпорында техникалық диагностиканы жүзеге асыратын заңды немесе жеке тұлға;
      топ-менеджер – заңды тұлғаның басшысы немесе оның атқарушы органының мүшесі немесе өндірісті немесе оның жекелеген кезеңдерін ұйымдастыруға жауапты тұлға (жоба менеджері, өндіріс жөніндегі басқарушы директор және т.б.).»;
      «Бағдарламаның мақсаты, міндеттері, нысаналы индикаторлары мен іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері» деген 4-бөлім, «Бағдарламаны іске асыру кезеңдері» деген 5-бөлім, «Қажеттi ресурстар және оларды қаржыландыру көздерi» деген 6-бөлім және «Өнiмдiлiк 2020» бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары (I-кезең)» деген 7-бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

«4. Бағдарламаның мақсаты, міндеттері, нысаналы индикаторлары
мен іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері

1. Бағдарламаның мақсаты

      Экономиканың басым салаларында еңбек өнімділігін ұлғайту арқылы өнеркәсіптік кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру

2. Міндеттері

      1. Жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғырту (техникалық қайта жарақтандыру) және бәсекеге қабілетті жаңа өндірістерді құру.
      2. Кәсіпкерлік субъектілерін сервистік қолдау.

3. Бағдарламаның нысаналы индикаторлары

      2020 жылға дейінгі нысаналы индикаторлар:
      Бағдарламаның бірінші міндеті шеңберінде қатысатын өңдеуші өнеркәсіп кәсіпорындарының еңбек өнімділігін кемінде 2 есеге ұлғайту;
      Бағдарламаның бірінші міндеті шеңберінде қатысушы кәсіпорындардың қуаттарының орташа жүктемесін 80 %-ға дейін ұлғайту;
      10 кәсіпорын үшін жыл сайын еңбек өнімділігін ұлғайту және энергия тиімділігін арттыру мәселелері бойынша кәсіпкерлік субъектілерінің топ-менеджерлерін оқытуды ұйымдастыру;
      кемінде 3 кәсіпорында жыл сайын техникалық диагностика жүргізу;
      кемінде 3 кәсіпорында жыл сайын еңбекті техникалық нормалау жүйесін енгізу.
      2015 жылға дейінгі нысаналы индикаторлар:
      Бағдарламаның бірінші міндеті шеңберінде қатысатын өңдеуші өнеркәсіп кәсіпорындарында еңбек өнімділігін кемінде 1,5 есеге ұлғайту;
      Бағдарламаның бірінші міндеті шеңберінде қатысушы кәсіпорындар қуаттарының орташа жүктемесін 70 %-ға дейін ұлғайту.

4. Бағдарламаны іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері

      Бағдарламаны іске асыру нәтижесінде:
      индустриялық-инновациялық дамуға бағытталған жаңа инвестициялық жобаларды іске асыру кезінде жеке сектордың кәсіпорындары үшін қаржы ресурстарының қолжетімділігін арттыру;
      экономиканың шикізат емес секторындағы инвестициялық жобаларды іске асыру үшін жеке сектордың, бірінші кезекте қаржы ұйымдарының қаражатын тарту;
      өнеркәсіп кәсіпорындарының, бірінші кезекте орта және ірі бизнестің қаржы-экономикалық тұрақтылығын арттыру көзделеді.
      Бағдарламаның негізгі сандық және сапалық нәтижелері:
      Бағдарламаның бірінші міндеті шеңберінде қатысатын өңдеуші өнеркәсіп кәсіпорындарының еңбек өнімділігін кемінде 2 есеге ұлғайту;
      Бағдарламаның бірінші міндеті шеңберінде қатысушы кәсіпорындар қуаттарының орташа жүктемесін 80 %-ға дейін ұлғайту.

5. Бағдарламаны іске асыру кезеңдері

      Бағдарламаны іске асыру екі кезеңде жүзеге асырылады:
      1-кезең – 2011 жылдан 2014 жыл аралығында жүзеге асырылатын болады, бұл ретте 2011 жыл – пилоттық болып табылады.
      2011 жылы Бағдарлама жаңа бизнес бастамаларды қолдау, жұмыс істейтін кәсіпорындарды жаңғырту және индустриялық кәсіпорындардың кадрлық әлеуетін нығайту бойынша іске асырылатын болады. Пилоттық кезеңді іске асыру нәтижелері бойынша Бағдарламаға өзгерістер мен толықтырулар, сондай-ақ қосымша мемлекеттік қолдау құралдары енгізілуі мүмкін.
      2012 – 2014 жылдары Бағдарлама жаңа бизнес бастамаларды қолдау және жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарды жаңғырту және индустриялық кәсіпорындардың кадрлық әлеуетін нығайту бойынша іске асырылатын болады.
      2-кезең – 2015 – 2020 жылдар.
      2015 – 2020 жылдары Бағдарлама жаңа бизнес бастамаларды қолдау және жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарды жаңғырту бойынша іске асырылатын болады.

1. Бағдарлама қатысушысына қойылатын критерийлер

      1. Мынадай критерийлерге сәйкес келетін кәсіпкерлік субъектілері Бағдарламаның «жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғырту (техникалық қайта жарақтандыру) және бәсекеге қабілетті жаңа өндірістерді құру» атты бірінші міндеті шеңберінде қатысушылары бола алады:
      1) осы Бағдарламаға 1-қосымшаға сәйкес Мемлекеттік бағдарламаның шеңберінде экономиканың басым салаларында инвестициялық жобаларды іске асыратындар және (немесе) іске асыруды жоспарлайтындар;
      2) машиналар мен жабдықтарды жөндеу және орнату бойынша қызмет көрсету саласында инвестициялық жобаларды іске асыратын кәсіпкерлік субъектілерін қоспағанда (ЭҚЖК коды 33), осы Бағдарламаға 2-қосымшаға ұсынылған өнімдерді өткізетіндер және (немесе) шығаруды жоспарлайтындар және тау-кен өндірісі және мұнай-газ салаларындағы техникалық қызметтер көрсететіндер (ЭҚЖК коды 09);
      3) қаржылай тұрақты (банк(тер) немесе банк(тер) филиалы(дары) алдында барлық міндеттеме түрлері бойынша мерзімі өткен берешегінің және салықтық берешегінің болмауы және басқалар);
      4) инвестициялық жобаның кешенді жоспары бар (инвестициялық жобаның кешенді жоспарын өтінім берушінің жеке өзі немесе Бағдарлама әкімшісі бекіткен тізбеден консалтингтік компанияны тарту арқылы әзірлеуі мүмкін).
      Инвестициялық жобаның кешенді жоспары мына көрсеткіштерге қол жеткізуді көздеуі тиіс:
      1) инвестициялық жобаның қаржылық өтемділігі;
      2) еңбек өнімділігін екі есе, бірақ жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарды жаңғырту жобалары бойынша салалық орташа деңгейден бір жарым еседен кем емес немесе жаңа инвестициялық жобалар бойынша салалық орташа деңгейден үш есе арттыру;
      3) өнімнің бәсекеге қабілеттілігі (ішкі және сыртқы нарықтарда сұранысқа ие өнім).
      2. Бағдарламаға «кәсіпкерлік субъектілерін сервистік қолдау» атты екінші міндет шеңберінде қатысу кәсіпкерлік субъектілері үшін мәлімдемелік сипатқа ие. Әрбір құрал шеңберінде қатысушыға осы бөлімнің «Бағдарлама құралдары» деген 4-кіші бөліміне сәйкес талаптар жеке қойылады.

2. Бағдарламаға қатысу тәртібі

      Бағдарламаға «жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғырту (техникалық қайта жарақтандыру) және бәсекеге қабілетті жаңа өндірістерді құру» атты бірінші міндет шеңберінде қатысу мәлімдемелік сипатқа ие және мемлекеттік қолдау мынадай схема бойынша ұсынылады:
      1. Өтінім беруші Бағдарлама операторына жүгінеді және қажетті құжаттар пакетін (оның ішінде белгіленген талаптарға сәйкес тізбедегі консалтингтік компаниямен бірлесе отырып әзірленген немесе консалтингтік компанияның сараптамасы бар инвестициялық жобаның кешенді жоспарын) ұсынады.
      2. Бағдарлама операторы ұсынылған құжаттар пакетіне сараптамалық бағалау дайындайды. Сараптамалық бағалау Мемлекеттік бағдарламаның, салалық бағдарламалардың басымдықтарына, Бағдарламаның 1 және 2-қосымшаларына сәйкестігі, өнімнің бәсекеге қабілеттілігі, кәсіпорынның қаржылық тұрақтылығы туралы қорытындыны және еңбек өнімділігі мен энергия тиімділігінің көрсеткіштерін салыстыруды, сондай-ақ консалтингтік компанияның инвестициялық жобаның кешенді жоспарының немесе консалтингтік компания әзірлеген инвестициялық жобаның кешенді жоспарын сараптамалық бағалау негізінде жаңғыртуды өткізу және мемлекеттік қолдау шараларын ұсыну қажеттілігі туралы ақпаратты қамтуы тиіс.
      3. Бағдарлама операторы сараптамалық бағалауды Бағдарлама әкімшісіне, өтінім берушіге және құрал операторына жібереді.
      4. Сараптамалық бағалау оң болған жағдайда Бағдарлама операторы Бағдарламаның осы бөлімінің «Бағдарлама құралдары» деген 4-кіші бөліміне сәйкес инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу немесе сараптау кезінде өтелген шығындардың бір бөлігін қатысушыға төлейді.
      5. Одан әрі өзге де құралдарды алу қажет болса, өтінім беруші құрал операторына жүгінеді.
      6. Құрал операторы белгіленген талаптарға сәйкес инвестициялық жобаға сараптаманы жүзеге асырады. Құрал операторы өтінім берушіні және Бағдарлама операторын қабылданған шешім туралы хабардар етеді.
      7. Құрал операторының оң шешімі болған кезде Бағдарлама операторы, құрал операторы және қатысушы мониторинг туралы тиісті келісім жасасады, онда мыналар көзделеді:
      1) тараптардың құқықтары мен міндеттері;
      2) құралды енгізу нәтижелерінің индикаторлары;
      3) құрал операторының және қатысушының жауапкершілігі және т.б.
      8. Бағдарлама қатысушыларының инвестициялық жобаларының іске асырылуының мониторингін Бағдарлама операторы мен құрал операторлары инвестициялық жобаның барлық іске асырылу мерзімінде жүзеге асырады.
      9. Бағдарламаны іске асыру регламентін, өтінім нысандарын, өтінім беруші ұсынатын құжаттар тізбесін, өтінімдерді қарау мерзімдерін, келісімнің үлгілік нысанын, жалпы Бағдарламаның және жеке құралдардың іске асырылу мониторингінің нысандарын және мерзімін, инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеуге қойылатын талаптарды ведомствоаралық комиссия қарағаннан кейін Бағдарлама әкімшісі бекітеді.
      Бағдарламаға «кәсіпкерлік субъектілерін сервистік қолдау» атты екінші міндет шеңберінде қатысу мәлімдемелік сипатқа ие және мемлекеттік қолдау осы бөлімінің «Бағдарлама құралдары» деген 4-кіші бөліміне сәйкес жеке ұсынылады.

3. Консалтингтік және тренингтік компанияларға, техникалық
диагностика жөніндегі және еңбекті нормалау жөніндегі
консультанттарға қойылатын критерийлер

      1. Инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу немесе сараптау үшін тартылатын консалтингтік компаниялар мынадай критерийлерге сәйкес келуі тиіс:
      1) компанияның инфрақұрылымдық жобалар мен өңдеуші өнеркәсіп жобалары бойынша бизнес-жоспарларды, ТЭН, ЖСҚ әзірлеу саласында біліктілігі мен кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
      2) компанияның активінде инфрақұрылымдық жобалар мен өңдеуші өнеркәсіп жобалары бойынша бизнес-жоспарларды, ТЭН, ЖСҚ әзірлеу саласында кемінде 3 ірі еңбектің болуы;
      3) салық төлеушінің салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары және әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің болмауы.
      2. «Еңбек өнімділігін және энергия тиімділігін арттыру мәселелері бойынша топ-менеджерлерді оқыту үшін ақы төлеу» құралы шеңберінде тартылатын тренингтік компаниялар мынадай критерийлерге сәйкес келуі тиіс:
      1) компанияның кәсіпорынды басқару саласында дөңгелек үстелдер, семинарлар, оқыту тренингтерін өткізуді ұйымдастыру саласында біліктілігі мен кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
      2) компанияның активінде кәсіпорынды басқару саласында дөңгелек үстелдер, семинарлар, оқыту тренингтерін өткізуді ұйымдастыру саласында кемінде 3 (үш) ірі еңбектің болуы;
      3) салық төлеушінің салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары және әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің болмауы.
      3. «Кәсіпорынның техникалық диагностикасын жүргізуді бірлесіп қаржыландыру» құралы шеңберінде тартылатын техникалық диагностика жөніндегі консультанттар мынадай критерийлерге сәйкес келуі тиіс:
      1) өнеркәсіптік кәсіпорындарда салалық құзыры бойынша техникалық диагностика, энергия аудитін, техникалық және технологиялық аудит және т.б. жүргізу саласында біліктілігі және кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
      2) активінде өнеркәсіптік кәсіпорындарда техникалық диагностика, энергия аудитін, техникалық және технологиялық аудит және т.б. жүргізу саласында кемінде 3 ірі еңбектің болуы;
      3) салық төлеушінің салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары және әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің болмауы.
      4. «Еңбекті техникалық нормалау жүйесін енгізу бойынша шығыстарды өтеу» құралы шеңберінде тартылатын еңбекті нормалау жөніндегі консультанттар мынадай критерийлерге сәйкес келуі тиіс:
      1) өнеркәсіптік кәсіпорындарда еңбекті техникалық нормалау жүйесін енгізу саласында біліктілігі және кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
      2) активінде өнеркәсіптік кәсіпорындарда еңбекті техникалық нормалау жүйесін енгізу саласында кемінде 3 ірі еңбектің болуы;
      3) салық төлеушінің салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары және әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің болмауы.
      5. Консалтингтік және тренингтік компаниялар, техникалық диагностика жөніндегі және еңбекті нормалау жөніндегі консультанттар тізбесін Бағдарламаның операторы компаниялар мен консультанттар өтінімдерінің негізінде қалыптастырады, ведомствоаралық комиссия қарағаннан кейін Бағдарламаның әкімшісі бекітеді.
      6. Консалтингтік және тренингтік компаниялар, техникалық диагностика жөніндегі және еңбекті нормалау жөніндегі консультанттар тізбеден Бағдарлама операторының ұсынысымен шығарылады және ведомствоаралық комиссия қарағаннан кейін Бағдарлама әкімшісі бекітеді.

4. Бағдарлама құралдары

      Бағдарламаның «жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғырту (техникалық қайта жарақтандыру) және бәсекеге қабілетті жаңа өндірістерді құру» деген бірінші міндеті шеңберінде берілетін құралдары
      Бағдарламаны «жұмыс істеп тұрған өндірістерді жаңғырту (техникалық қайта жарақтандыру) және бәсекеге қабілетті жаңа өндірістерді құру» атты бірінші міндеті шеңберінде мемлекеттік қолдау мынаны білдіреді:
      1) инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлегені немесе сараптама жүргізгені үшін төлемдер;
      2) ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды беру;
      3) инновациялық гранттар беру.
      Бағдарламаның бірінші міндеті шеңберінде мемлекеттік қолдау шараларын беру мынадай түрде жүзеге асырылады.

      Консалтингтік компанияның кешенді жоспарды әзірлегені немесе сараптама жүргізгені үшін төлемдер
      Бағдарлама шеңберінде консалтингтік компанияның инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлегені немесе сараптама жүргізгені үшін шығыстарының 50 %-ын, бірақ 7,5 млн. теңгеден аспайтын мөлшерде төлеу көзделген.
      Бағдарлама әкімшісінің қатысушыға консалтингтік компанияның кешенді жоспарды әзірлегені немесе сараптама жүргізгені үшін төлем тетігі:
      1. Өтінім беруші инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу немесе сараптама жүргізу үшін бекітілген тізбеден консалтингтік компанияны өз еркімен айқындайды.
      2. Өтінім беруші және консалтингтік компания инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу немесе сараптама жүргізу туралы шарт жасасады.
      3. Өтінім беруші Бағдарлама операторына құжаттардың толық пакетін ұсынады.
      4. Оң сараптамалық бағалау және инвестициялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеуге немесе сараптамаға қатысушының шығыстарын растайтын құжаттардың негізінде Бағдарлама әкімшісі Бағдарлама операторына бюджеттік бағдарлама шеңберінде бөлінген қаражатты аударуды жүзеге асырады.
      Бағдарлама операторы Бағдарлама әкімшісі аударған қаражатты толық көлемде қатысушыға аударуды жүзеге асырады, бұл ретте Бағдарлама операторына қатысушыларға қаражатты аударғаны үшін сыйақы көзделмеген.

      Ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды ұсыну
      Бағдарлама шеңберінде ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды қатысушыға құрал операторы ұсынады. Құрал операторы – «Қазақстанның даму банкі» акционерлік қоғамының еншілес ұйымы «ҚДБ – Лизинг» акционерлік қоғамы.
      Өтінім беруші ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыру құралын пайдаланғанда жобаны іске асыруда лизинг мәнінің жалпы құнының кемінде 15 %-ы мөлшерінде ақша қаражатымен қатысуды қамтамасыз етуі тиіс.
      Лизинг мәнінің жалпы құны кемінде 150 млн. теңге болуы тиіс (жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындары үшін 75 млн. теңгеден кем емес).
      Ұзақ мерзiмдi лизингтiк қаржыландыру 10 жылға дейiнгi мерзiмге берiледi. Қаржылық лизинг шарты бойынша сыйақы ставкасы қатысушы үшін 5 %-ды құрауы тиiс, бұл ретте құрал операторының бюджеттік кредит пен өзге де қорландыру құралдарының арасалмағы 80/20 құрауы тиіс. Осы талаптар 2011 – 2012 жылдары жасалған шарттарға да қолданылады.
      Ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды ұсыну тетігі:
      1. Құрал операторына ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруға өтінім беруді қатысушы Бағдарлама операторының оң сараптамалық қорытындысын алғаннан кейін белгіленген нысанға сәйкес жүзеге асырады.
      2. Құрал операторы өтінімді белгіленген тәртіппен қарайды және ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды ұсыну (ұсынбау) туралы шешім шығарады.
      3. Құрал операторының оң шешімі болған жағдайда құрал операторы мен қатысушы қаржылық лизинг шартын жасасады.

      Инновациялық гранттар беру
      Инновациялық гранттар Бағдарламаның бірінші міндеті шеңберінде жаңа индустриялық-инновациялық жобаларды іске асыру үшін, сондай-ақ өндірісті жаңғыртуға және ұлғайтуға бағытталған іске асырылып жатқан индустриялық-инновациялық жобаларға:
      1) инженерлік-техникалық персоналдың біліктілігін шетелде арттыру;
      2) біліктілігі жоғары шетелдік мамандарды тарту;
      3) консалтингтік, жобалық және инжинирингтік ұйымдарды тарту;
      4) басқарушылық және өндірістік технологияларды енгізу бағыттары бойынша беріледі.
      Құрал операторы – технологиялық даму саласындағы ұлттық даму институты.
      Инновациялық гранттарды беру Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген Инженерлік-техникалық персоналдың біліктіліктерін шетелдерде арттыруға, біліктілігі жоғары шетелдік мамандарды тартуға, консалтингтік, жобалық және инжинирингтік ұйымдарды тартуға, басқарушылық және өндірістік технологияларды енгізуге инновациялық гранттар беру қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      Бағдарламаның «кәсіпкерлік субъектілерін сервистік қолдау» екінші міндеті шеңберінде берілетін құралдары
      Бағдарламаның шеңберінде кәсіпкерлік субъектілерін мемлекеттік сервистік қолдау мынаны білдіреді:
      1) инновациялық гранттар беру;
      2) топ-менеджерлер үшін еңбек өнімділігін және энергия тиімділігін арттыру мәселелері бойынша оқу ақысын төлеу;
      3) кәсіпорынның техникалық диагностикасын жүргізуді бірлесіп қаржыландыру;
      4) еңбекті техникалық нормалау бойынша шығындарды өтеу;
      5) халықаралық стандарттарға (ISO, API, ASTM, GMP, EN және басқалар) сәйкес өнімді сертификаттау және сапа менеджменті жүйелері бойынша шығындардың бір бөлігін өтеу.
      Бағдарламаның шеңберінде сервистік қолдау шараларын беру мынадай түрде жүзеге асырылады.

      Инновациялық гранттар беру
      Инновациялық гранттар жаңа индустриялық-инновациялық жобаларды іске асыру үшін, сондай-ақ өндірісті жаңғыртуға және ұлғайтуға бағытталған іске асырылып жатқан индустриялық-инновациялық жобаларға мынадай бағыттар бойынша беріледі:
      1) біліктілігі жоғары шетелдік мамандарды тарту;
      2) консалтингтік, жобалық және инжинирингтік ұйымдарды тарту;
      3) инженерлік-техникалық персоналдың біліктілігін шетелде арттыру;
      4) басқарушылық және өндірістік технологияларды енгізу;
      5) өнеркәсіптік зерттеулер (ғылыми-зерттеу, ғылыми-техникалық және тәжірибелік-конкструкторлық жұмыстар) жүргізу;
      6) технологиялар сатып алу;
      7) бастапқы даму кезеңінде жоғары технологиялық өнім өндіру жөніндегі қызметті қолдау;
      8) шетелде және (немесе) өңірлік патенттік ұйымдарда патент беру;
      9) технологияларды 2 кезең бойынша коммерцияландыру (жоба тұжырымдамасын негіздеу және өнеркәсіптік прототип жасау).
      Құрал операторы – технологиялық даму саласындағы ұлттық даму институты.
      Инновациялық гранттарды беру Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген Инженерлік-техникалық персоналдың біліктіліктерін шетелдерде арттыруға, біліктілігі жоғары шетелдік мамандарды тартуға, консалтингтік, жобалық және инжинирингтік ұйымдарды тартуға, басқарушылық және өндірістік технологияларды енгізуге инновациялық гранттар беру қағидаларына; Технологияларды сатып алуға, өнеркәсіптік зерттеулер жүргізуге, бастапқы даму кезеңінде жоғары технологиялық өнiм өндiру жөніндегі қызметті қолдауға, шет елдерде және (немесе) өңірлік патенттік ұйымдарда патенттеуге инновациялық гранттар беру қағидаларына және Технологияларды коммерцияландыруға арналған инновациялық гранттар беру қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      Еңбек өнімділігін және энергия тиімділігін арттыру мәселелері бойынша топ-менеджерлерді оқыту үшін ақы төлеу
      Бағдарлама шеңберінде төлем тренингтік компаниялардың кәсіпорындардың топ-менеджерлерін оқытуға жұмсаған шығындардың (жол жүру және тұру шығындарын есепке алмағанда) 60 %, бірақ 1 (бір) топ-менеджерге жылына 1,5 млн. теңгеден аспайтын мөлшерде және 3 (үш) топ-менеджерден аспайтын менеджерге жұмсалған шығындар төленеді.
      Бағдарлама әкімшісінің оқу үшін төлеуақы тетігі:
      1. Өтінім беруші Бағдарлама операторына жүгінеді және қажетті құжаттар пакетін ұсынады.
      2. Бағдарлама операторы өтінім берушінің құжаттар пакетін қарайды, сонымен қатар Бағдарламаның 1 және 2 қосымшаларына сәйкестігін тексереді.
      3. Өтінім беруші топ-менеджерлерді оқытуды өткізуге арналған тізбеге сәйкес тренингтік компанияны өзі айқындайды.
      4. Өтінім беруші тренингтік компаниямен оқыту бойынша қызметтерді ұсынуға арналған шартты жасайды.
      5. Өтінім беруші Бағдарлама операторына сертификатты және топ-менеджерлерді оқыту жөніндегі өтінім берушінің шығыстарын растайтын құжаттар пакетін ұсынады.
      6. Бағдарлама әкімшісі Бағдарлама операторының өтінімі, сертификат және топ-менеджерлерді оқыту жөніндегі өтінім берушінің шығыстарын растайтын құжаттардың негізінде бюджеттік бағдарлама шеңберінде бөлінген тиісті ақша қаражатын Бағдарлама операторына аударуды жүзеге асырады.
      7. Бағдарлама операторы Бағдарлама әкімшісі аударған тиісті ақша қаражатын аударуды толық көлемде жүзеге асырады, бұл ретте, өтінім берушіге ақша қаражатын аудару үшін Бағдарлама операторына сыйақы көзделмеген.

      Кәсіпорынға техникалық диагностика жүргізуді бірлесіп қаржыландыру
      Бағдарлама шеңберінде 80 % мөлшерде, алайда шағын және орта кәсіпорындар үшін 8 млн. теңгеден аспайтын, ірі кәсіпорындар үшін 16 млн. теңгеден аспайтын мөлшерде кәсіпорындарға техникалық диагностика жүргізуді бірлесіп қаржыландыру көзделеді.
      Бағдарлама әкімшісінің кәсіпорынға техникалық диагностика жүргізуді бірлесіп қаржыландыру тетігі:
      1. Өтінім беруші Бағдарлама операторына жүгінеді және қажетті құжаттар пакетін ұсынады.
      2. Бағдарлама операторы өтініш берушінің құжаттар пакетін, соның ішінде Бағдарламаның 1 және 2-қосымшаларына сәйкестігін қарайды.
      3. Өтінім беруші Бағдарлама операторымен бірлесіп бекітілген Салалық құзыреттілік бойынша тізбеден техникалық диагностика жөніндегі консультантты айқындайды.
      4. Бағдарлама операторы, өтінім беруші және техникалық диагностика жөніндегі консультант кәсіпорынға техникалық диагностика жүргізу жөніндегі үш жақты шарт жасасады.
      5. Өтінім беруші техникалық диагностика жөніндегі консультантқа кәсіпорынға техникалық диагностика жүргізу қызметі құнының 20 % мөлшерінде аванстық төлемді жүзеге асырады.
      6. Техникалық диагностика жөніндегі консультант жасалған үш жақты шарт талаптары мен мерзімдеріне сәйкес кәсіпорынға техникалық диагностиканы жүзеге асырады.
      7. Техникалық диагностика жөніндегі консультант кәсіпорынның техникалық диагностикасы жөнінде есепті ресімдейді және оны Бағдарлама операторы мен өтінім берушіге ұсынады.
      8. Бағдарлама операторы, өтінім беруші және техникалық диагностика жөніндегі консультант кәсіпорынға техникалық диагностика жүргізу бойынша орындалған қызметтер актісіне қол қояды.
      9. Бағдарлама операторы Техникалық диагностика бойынша есеп, кәсіпорынға техникалық диагностика жүргізу бойынша орындалған қызметтер актісі және шот-фактура негізінде Бағдарлама әкімшісіне кәсіпорынға техникалық диагностика жүргізу үшін техникалық диагностика жөніндегі консультанттың қызмет құнының 80 % мөлшерінде бюджеттік қаражатты аударуға өтінім жолдайды.
      10. Бағдарлама әкімшісі бюджеттік қаражатты Бағдарлама операторының есептік шотына аударады.
      11. Бағдарлама операторы Бағдарлама әкімшісі аударған тиісті қаражатты толық көлемде техникалық диагностика жөніндегі консультантқа аударуды жүзеге асырады, бұл ретте Бағдарлама операторына техникалық диагностика жөніндегі консультанттарға қаражатты аударғаны үшін сыйақы көзделмеген.
      Қажетті құжаттар тізбесін, өтінім мен үш жақты шарттың нысандарын, техникалық диагностика бойынша есепке қойылатын талаптарды Бағдарлама операторы әзірлейді және ведомствоаралық комиссия қарағаннан кейін Бағдарламаның әкімшісі бекітеді.

      Еңбекті техникалық нормалау бойынша ақы төлеу
      Бағдарлама шеңберінде еңбекті техникалық нормалау жүйесін енгізу кезінде келтірілген шығындарды 50 % мөлшерде, алайда ірі кәсіпорындар үшін 5 млн. теңгеден аспайтын және шағын және орта кәсіпорындар үшін 2 млн. теңгеден аспайтын мөлшерде төлеу көзделеді.
      Бағдарлама әкімшісінің еңбекті техникалық нормалау шығындарды өтеу тетігі:
      1. Өтінім беруші Бағдарлама операторына жүгінеді және қажетті құжаттар пакетін ұсынады.
      2. Бағдарлама операторы өтініш берушінің құжаттар пакетін, соның ішінде Бағдарламаның 1 және 2-қосымшаларына сәйкестігін қарайды.
      3. Өтінім беруші Еңбекті нормалау жөніндегі тізбеден еңбекті техникалық нормалау жөніндегі консультантты өз еркімен айқындайды.
      4. Өтінім беруші мен еңбекті нормалау жөніндегі консультант еңбекті техникалық нормалау жөнінде шарт жасасады.
      5. Өтінім беруші Бағдарлама операторына қажетті құжаттар пакетін ұсынады.
      6. Бағдарлама операторы еңбекті техникалық нормалау жүйесін енгізуге өтінім берушінің шығыстарын растайтын құжаттар пакеті негізінде Бағдарлама әкімшісіне бюджеттік қаражатты аударуға өтінім жолдайды.
      7. Бағдарлама әкімшісі бюджеттік бағдарлама шеңберінде бөлінген тиісті ақша қаражатын Бағдарлама операторына аударуды жүзеге асырады.
      8. Бағдарлама операторы Бағдарлама әкімшісі аударған тиісті қаражатты толық көлемде қатысушыға аударуды жүзеге асырады, бұл ретте Бағдарлама операторына техникалық диагностика жөніндегі консультанттарға қаражатты аударғаны үшін сыйақы көзделмеген.
      Қажетті құжаттар тізбесін, өтінім мен шарттың нысандарын Бағдарлама операторы әзірлейді және ведомствоаралық комиссия қарағаннан кейін Бағдарламаның әкімшісі бекітеді.

      Халықаралық стандарттарға (ISO, API, ASTM, GMP, EN және басқалар) сәйкес өнімді сертификаттау және сапа менеджменті жүйелері бойынша шығындардың бір бөлігін өтеу
      Құрал операторы – жергілікті қамтуды дамыту саласындағы ұлттық даму институты.
      Халықаралық стандарттарға (ISO, API, ASTM, GMP, EN және басқалар) сәйкес өнімді сертификаттау және сапа менеджменті жүйелері бойынша шығындардың бір бөлігін өтеу Қазақстан Республикасы Үкіметі бекітетін Индустриялық-инновациялық қызмет субъектiлерiнiң отандық өңделген тауарларды, жұмыстарды, көрсетiлетiн қызметтердi iшкi нарықта жылжыту бойынша шығындарының бiр бөлiгiн өтеу қағидаларына сәйкес жүргізіледі.
      Бағдарлама құралдарын іске асыру мониторингін Бағдарлама операторы мен құрал операторлары жүзеге асырады.

6. Қажеттi ресурстар және оларды қаржыландыру көздерi

      Бағдарламаны iске асыруға республикалық бюджеттен 2011 жылы 15 764 910 мың теңге, 2012 жылы – 10 133 367 мың теңге, 2013 жылы – 134 050 мың теңге, 2014 жылы – 225 187 мың теңге, 2015 жылы – 225 187 мың теңге көзделiп отыр.
      Бағдарламаны одан әрi қаржыландыру тиiстi қаржы жылына арналған республикалық бюджетте көзделген қаражат, сондай-ақ мемлекеттiк қолдаудың жеке құралдары бойынша тартылған сыртқы қарыздар шеңберiнде жүзеге асырылады.

7. «Өнiмдiлiк 2020» бағдарламасын iске асыру жөнiндегi
iс-шаралар жоспары (I-кезең)

Р/с

Iс-шара

Аяқтау нысаны

Орындауға жауаптылар

Орындау мерзiмi

Болжанатын шығыстар
(мың теңге)

Қаржыландыру көздерi

Бюджеттiк бағдарлама нөмірі
(егер бар болса)

2011 жыл

2012 жыл

2013 жыл

2014 жыл

2015 жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1.

Кәсiпорындарды жаңғырту жөнiнде ведомствоаралық комиссия құру

ИЖТМ бұйрығы

ИЖТМ, ЭБЖМ, мүдделi мемлекеттiк органдар

2011 жылғы наурыз

талап етiлмейдi

2.

Ұзақ мерзiмдi лизингтiк қаржыландыру тәртiбiн әзiрлеу

құрал операторының шешiмi

құрал операторы (келiсiм бойынша), «ҚИДИ» АҚ (келiсiм бойынша)

2011 жылғы наурыз

талап етiлмейдi

3.

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 6 тамыздағы № 1202 қаулысымен бекiтiлген Инновациялық гранттар беру ережесiне өзгерiстер енгiзу

Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулысының жобасы

ИЖТМ, ЭБЖМ, «ҚИДИ» АҚ (келiсiм бойынша), құрал операторлары (келiсiм бойынша)

2011 жылғы қыркүйек

талап етiлмейдi

4.

Бағдарламаны iске асыру үшiн қажеттi құжаттардың нысандарын әзiрлеу және бекiту, одан әрі жандандыру

ИЖТМ бұйрығы

ИЖТМ, ЭБЖМ, «ҚИДИ» АҚ (келiсiм бойынша), құрал операторлары (келiсiм бойынша)

2011 жылғы мамыр, қажеттілігіне қарай

92 810

103 367

116 000

116 000

116 000

РБ

011 «Өнiмдiлiк – 2020» бағыты шеңберiнде жаңа өндiрiстерді құруды, жұмыс iстеп тұрғандарын жаңғырту мен сауықтыруды қолдау»

5.

Консалтингтiк компаниялардың тiзбесiн қалыптастыру және бекiту, одан әрі жандандыру

ИЖТМ бұйрығы

ИЖТМ, «ҚИДИ» АҚ (келiсiм бойынша), ведомствоаралық комиссия

2011 жылғы мамыр, қажеттілігіне қарай

6.

Бағдарламаға қатысу туралы өтiнiштер қабылдау

ИЖТМ-ге ақпарат

«ҚИДИ» АҚ (келiсiм бойынша)

келiп түсуiне байланысты

7.

Бағдарлама қатысушыларына қойылатын өлшемдерге сәйкестiгi туралы сараптама өткізу

сараптамалық қорытынды

«ҚИДИ» АҚ (келiсiм бойынша), өтiнiш берушi

келiп түсуiне байланысты

8.

Қатысушылар өтiнiмдерiн құрал операторларының қарауы

құрал операторының шешiмi

құрал операторлары (келiсiм бойынша), «ҚИДИ» АҚ (келiсiм бойынша)

келiп түсуiне байланысты

9.

Жобаны iске асыру барысына мониторинг жүргiзу

ИЖТМ-ге ақпарат

«ҚИДИ» АҚ (келiсiм бойынша), құрал операторлары (келiсiм бойынша)

үнемi

10.

Ақпараттық-насихаттық жұмыс жүргізу

ИЖТМ-ге ақпарат

«ҚИДИ» АҚ (келiсiм бойынша), құрал операторлары (келiсiм бойынша)

үнемi



11.

Мемлекеттiк қолдау шараларын ұсыну

шарттар

ИЖТМ, «ҚИДИ» АҚ (келiсiм бойынша), құрал операторлары (келiсiм бойынша)

қажеттілігіне қарай

672 100

30 000

18 050

109 187

109 187

РБ

011 «Өнiмдiлiк – 2020» бағыты шеңберiнде жаңа өндiрiстерді құруды, жұмыс iстеп тұрғандарын жаңғырту мен сауықтыруды қолдау»

15 000 000





РБ

051 «Ұлттық экономиканың бәсекеге қабiлеттiлiгi мен орнықтылығын қамтамасыз ету үшiн «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ кредит беру»


10 000 000




РБ

052 «Ұлттық экономиканың бәсекеге қабiлеттiлiгi мен орнықтылығын қамтамасыз ету үшiн «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ кредит беру»

12

2012 жылғы 9 тамыздағы № 1035 Инженерлiк-техникалық персоналдың шетелде біліктілігін арттыруға, жоғары білікті шетелдік мамандарды тартуға, консалтингтік, жобалық және инжинирингтік ұйымдарды тартуға, басқарушылық және өндiрiстiк технологияларды енгiзуге инновациялық гранттар беру қағидаларына өзгерістер енгізу

Қазақстан Республиканың Үкіметінің қаулысының жобасы

ИЖТМ, «ТДҰА» АҚ (келiсiм бойынша)

2013 жылғы
II тоқсан

талап етiлмейдi

      Ескертпе:
      аббревиатуралардың толық жазылуы:
      ИЖТМ – Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлiгi
      ЭБЖМ – Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлiгi
      РБ – республикалық бюджет
      «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ – «Самұрық-Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры» акционерлік қоғамы
      «ҚИДИ» АҚ – «Қазақстандық индустрияны дамыту институты» акционерлік қоғамы».
      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 14 марта 2011 года № 254 "Об утверждении Программы "Производительность 2020"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1499. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 июня 2016 года № 370

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 23.06.2016 № 370 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 14 марта 2011 года № 254 «Об утверждении Программы Производительность 2020» (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 27, ст. 314) следующие изменения и дополнения:
      в Программе «Производительность 2020», утвержденной указанным постановлением:
      раздел 1. «Паспорт Программы» изложить в следующей редакции:

«Наименование Программы

Программа «Производительность 2020»

Основание для разработки

Закон Республики Казахстан от 9 января 2012 года «О государственной поддержке индустриально-инновационной деятельности», Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 958 «О Государственной программе по форсированному индустриально-инновационному развитию Республики Казахстан на 2010 – 2014 годы и признании утратившими силу некоторых указов Президента Республики Казахстан» (далее – Государственная программа)

Разработчик

Министерство индустрии и новых технологий Республики Казахстан

Цель Программы

Повышение конкурентоспособности промышленных предприятий в приоритетных секторах экономики путем увеличения производительности труда

Задачи Программы

1. Модернизация (техническое перевооружение) действующих и создание новых конкурентоспособных производств;
2. Сервисная поддержка субъектов предпринимательства

Сроки реализации

2011 – 2020 годы:
1 этап – 2011 – 2014 годы, 2011 – пилотный;
2 этап – 2015 – 2020 годы

Целевые
индикаторы

В целях реализации задач, поставленных в Программе, будут достигнуты следующие целевые индикаторы до 2020 года:
увеличение производительности труда не менее чем в два раза на предприятиях обрабатывающей промышленности, участвующих в рамках первой задачи Программы;
увеличение средней загрузки мощностей предприятий, участвующих в рамках первой задачи Программы до 80 %;
обучение топ-менеджеров предприятий по вопросам повышения производительности труда и энергоэффективности для десяти предприятий  ежегодно;
проведение технической диагностики не менее чем на трех предприятиях ежегодно;
проведение технического нормирования труда не менее чем на трех предприятиях ежегодно

Источники финансирования

В республиканском бюджете в 2011 году предусмотрено 15 764 910 тыс. тенге, в 2012 году – 10 133 367 тыс. тенге, в 2013 году – 134 050 тыс. тенге, в 2014 году – 225 187 тыс. тенге, в 2015 году – 225 187 тыс. тенге. Расходы на инновационные гранты и внедрение современных управленческих технологий отражены в Программе по развитию инноваций и содействию технологической модернизации в Республике Казахстан на 2010 – 2014 годы и Межотраслевом плане научно-технологического развития страны до 2020 года, утвержденных постановлениями Правительства Республики Казахстан соответственно от 30 ноября 2010 года № 1308 и от 30 ноября 2010 года № 1291. Объемы финансирования из республиканского бюджета следующих годов будут уточняться при формировании соответствующих бюджетов на планируемый период»;

      в разделе 2. «Введение»:
      в части восьмой:
      абзац седьмой изложить в следующей редакции:
      «участник – субъект предпринимательства, имеющий положительную экспертную оценку оператора Программы о соответствии критериям, предъявляемым к участникам в рамках первой задачи, или получивший инструмент(ы) в рамках сервисной поддержки»;
      дополнить абзацами следующего содержания:
      «тренинговая компания – юридическое лицо, осуществляющее проведение круглых столов, семинаров, обучающих тренингов в области управления предприятием;
      консультант по нормированию труда – юридическое лицо, осуществляющее техническое нормирование труда на предприятии;
      консультант по технической диагностике – юридическое или физическое лицо, осуществляющее техническую диагностику предприятия;
      топ-менеджер – руководитель юридического лица или член его исполнительного органа или лицо, ответственное за организацию производства или отдельных его этапов (менеджер проекта, управляющий директор по производству и т.п.).»;
      разделы 4. «Цель, задачи, целевые индикаторы и показатели результатов реализации Программы», 5. «Этапы реализации Программы»,  6. «Необходимые ресурсы и источники их финансирования» и 7. «План мероприятий по реализации Программы «Производительность 2020» (I этап)» изложить в следующей редакции:

«4. Цель, задачи, целевые индикаторы и показатели
результатов реализации Программы 1. Цель Программы

      Повышение конкурентоспособности промышленных предприятий в приоритетных секторах экономики путем увеличения производительности  труда.

2. Задачи

      1. Модернизация (техническое перевооружение) действующих и создание новых конкурентоспособных производств.
      2. Сервисная поддержка субъектов предпринимательства.

3. Целевые индикаторы Программы

      Целевые индикаторы до 2020 года:
      увеличение производительности труда не менее чем в 2 раза на предприятиях обрабатывающей промышленности, участвующих в рамках первой задачи Программы;
      увеличение средней загрузки мощностей предприятий, участвующих в рамках первой задачи Программы до 80 %;
      организация обучения топ-менеджеров предприятий по вопросам повышения производительности труда и энергоэффективности для 10 предприятий ежегодно;
      проведение технической диагностики не менее чем на 3-х предприятиях ежегодно;
      проведение технического нормирования труда не менее чем на 3-х предприятиях ежегодно.
      Целевые индикаторы до 2015 года:
      увеличение производительности труда не менее чем в 1,5 раза на предприятиях обрабатывающей промышленности, участвующих в рамках первой задачи Программы;
      увеличение средней загрузки мощностей предприятий, участвующих в рамках первой задачи Программы до 70 %.

4. Показатели результатов реализации Программы

      В результате реализации Программы предусматривается:
      повышение доступности финансовых ресурсов для предприятий частного сектора при реализации новых инвестиционных проектов, направленных на индустриально-инновационное развитие;
      привлечение средств частного сектора, в первую очередь, финансовых организаций для реализации инвестиционных проектов в несырьевых секторах экономики;
      повышение финансово-экономической устойчивости промышленных предприятий, в первую очередь среднего и крупного бизнеса.
      Основные количественные и качественные результаты Программы:
      увеличение производительности труда не менее чем в 2 раза на предприятиях обрабатывающей промышленности, участвующих в рамках первой задачи Программы;
      увеличение средней загрузки мощностей предприятий, участвующих в рамках первой задачи Программы до 80 %.

5. Этапы реализации Программы

      Реализация Программы будет осуществляться в два этапа:
      1 этап – с 2011 года по 2014 годы, при этом 2011 год - является пилотным.
      В 2011 году реализация Программы будет заключаться в поддержке новых бизнес-инициатив, модернизации действующих предприятий и усилении кадрового потенциала индустриальных предприятий. По итогам реализации пилотной фазы в Программу могут быть внесены изменения и дополнения, а также дополнительные меры государственной поддержки.
      В 2012 – 2014 годах реализация Программы будет заключаться в поддержке новых бизнес-инициатив и модернизации действующих предприятий и усилении кадрового потенциала индустриальных предприятий.
      2 этап – 2015 – 2020 годы.
      В 2015 – 2020 годах реализация Программы будет заключаться в поддержке новых бизнес-инициатив, модернизации действующих предприятий.

1. Критерии, предъявляемые к участнику Программы

      1. Участниками Программы в рамках первой задачи «модернизация (техническое перевооружение) действующих и создание новых производств» могут быть субъекты предпринимательства, соответствующие следующим критериям:
      1) реализующие и (или) планирующие реализовать инвестиционные проекты в приоритетных отраслях экономики в рамках Государственной программы согласно приложению 1 к настоящей Программе;
      2) реализующие и (или) планирующие выпуск продукции, представленной в приложении 2 к настоящей Программе, за исключением субъектов предпринимательства, реализующих инвестиционные проекты в сфере оказания услуг по ремонту и установке машин и оборудования (код ОКЭД 33) и оказывающие технические услуги в области горнодобывающего и нефтегазового секторов (код ОКЭД 09);
      3) финансово-устойчивые (отсутствие просроченной задолженности по всем видам обязательств перед банком(ами) или филиалом(ами) банка(ов) и отсутствие налоговой задолженности и др.);
      4) имеющие комплексный план инвестиционного проекта (комплексный план инвестиционного проекта может быть разработан заявителем самостоятельно или с привлечением консалтинговой компании из утвержденного администратором Программы перечня).
      Комплексный план инвестиционного проекта должен предусматривать достижение следующих показателей:
      1) финансовая окупаемость инвестиционного проекта;
      2) повышение производительности труда в два раза, но не менее чем в полтора раза от среднего отраслевого уровня по проектам модернизации действующих предприятий или в три раза от среднего отраслевого уровня по новым инвестиционным проектам;
      3) конкурентоспособность продукции (востребованной на внутреннем и внешних рынках продукции).
      2. Участие в Программе в рамках второй задачи «сервисная поддержка субъектов предпринимательства» носит заявительный характер. Требования к участнику в рамках каждого инструмента предъявляются отдельно в соответствии с подразделом 4 «Инструменты Программы» настоящего раздела.

2. Порядок участия в Программе

      Участие в Программе в рамках первой задачи «модернизация (техническое перевооружение) действующих и создание новых производств» носит заявительный характер и меры государственной поддержки предоставляются по следующей схеме:
      1. Заявитель обращается к оператору Программы и предоставляет необходимый пакет документов (в том числе комплексный план инвестиционного проекта, разработанный совместно с консалтинговой компанией из перечня или с экспертизой консалтинговой компании из перечня, в соответствии с установленными требованиями).
      2. Оператор Программы готовит экспертную оценку представленного пакета документов. Экспертная оценка должна содержать в себе заключение о соответствии приоритетам Государственной программы, отраслевых программ, приложений 1 и 2 к Программе, конкурентоспособности продукции, финансовой устойчивости предприятия и сравнение показателей по производительности труда и энергоэффективности, а также на основании экспертной оценки комплексного плана инвестиционного проекта консалтинговой компании или комплексного плана инвестиционного проекта, разработанного консалтинговой компанией, информацию о необходимости проведения модернизации и предоставлении мер государственной поддержки.
      3. Оператор Программы направляет экспертную оценку администратору Программы, заявителю и оператору инструмента.
      4. При положительной экспертной оценке оператор Программы осуществляет оплату участнику части затрат, понесенных при разработке или экспертизе комплексного плана инвестиционного проекта, в соответствии с подразделом 4 «Инструменты Программы» настоящего раздела Программы.
      5. Далее при необходимости получения иных инструментов заявитель обращается к оператору инструмента.
      6. Оператор инструмента осуществляет экспертизу инвестиционного проекта в соответствии с установленными требованиями. Оператор инструмента информирует заявителя и оператора Программы о принятом решении.
      7. При положительном решении оператора инструмента оператор Программы, оператор инструмента и участник заключают соответствующее соглашение о мониторинге, которым предусматриваются:
      1) права и обязанности сторон;
      2) индикаторы результатов внедрения инструмента;
      3) ответственность оператора инструмента и участника и др.
      8. Мониторинг реализации инвестиционных проектов участников Программы проводится оператором Программы и операторами инструментов в течение всего срока реализации инвестиционного проекта.
      9. Регламент реализации Программы, формы заявок, перечень представляемых заявителем документов, сроки рассмотрения заявок, типовая форма соглашения, формы и сроки мониторинга реализации Программы в целом и инструментов в отдельности, требования к разработке комплексного плана инвестиционного проекта утверждаются администратором Программы после рассмотрения межведомственной комиссией.
      Участие в Программе в рамках второй задачи «сервисная поддержка  субъектов предпринимательства» носит заявительный характер, и предоставление мер государственной поддержки осуществляется отдельно в соответствии с подразделом 4 «Инструменты Программы» настоящего раздела.

3. Критерии, предъявляемые к консалтинговым и тренинговым
компаниям, консультантам по технической диагностике
и нормированию труда

      1. Консалтинговые компании, привлекаемые для разработки или экспертизы комплексного плана инвестиционного проекта, должны
соответствовать следующим критериям:
      1) наличие у компании квалификации и опыта работы не менее 3 (трех) лет в области разработки бизнес-планов, ТЭО, ПСД по инфраструктурным проектам и проектам в обрабатывающей промышленности;
      2) наличие в активе компании не менее 3-х крупных работ в области разработки бизнес-планов, ТЭО, ПСД по инфраструктурным проектам и проектам в обрабатывающей промышленности;
      3) отсутствие налоговой задолженности налогоплательщика, задолженности по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам и социальным отчислениям.
      2. Тренинговые компании, привлекаемые в рамках инструмента «оплата за обучение топ-менеджеров предприятий по вопросам повышения производительности труда и энергоэффективности», должны соответствовать следующим критериям:
      1) наличие у компании квалификации и опыта работы не менее 3 (трех) лет в области организации проведения круглых столов, семинаров, обучающих тренингов в области управления предприятием;
      2) наличие в активе компании не менее 3 (трех) крупных работ в области проведения круглых столов, семинаров, обучающих тренингов в области управления предприятием;
      3) отсутствие налоговой задолженности налогоплательщика,  задолженности по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам и социальным отчислениям.
      3. Консультанты по технической диагностике, привлекаемые в рамках инструмента «софинансирование проведения технической диагностики предприятия», должны соответствовать следующим критериям:
      1) наличие квалификации и опыта работы не менее 3 (трех) лет в области проведения технической диагностики, энергоаудита, технического и технологического аудита и т.д. на промышленных предприятиях по отраслевой компетенции;
      2) наличие в активе не менее 3-х крупных работ в области проведения технической диагностики, технического и технологического аудита и т.д. на промышленных предприятиях;
      3) отсутствие налоговой задолженности налогоплательщика, задолженности по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам и социальным отчислениям.
      4. Консультанты по нормированию труда, привлекаемые в рамках инструмента «возмещение затрат за техническое нормирование труда», должны соответствовать следующим критериям:
      1) наличие квалификации и опыта работы не менее 3 (трех) лет в области внедрения системы технического нормирования труда на промышленных предприятиях;
      2) наличие в активе не менее 3-х крупных работ в области внедрения системы технического нормирования труда на промышленных предприятиях;
      3) отсутствие налоговой задолженности налогоплательщика, задолженности по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам и социальным отчислениям.
      5. Перечень консалтинговых и тренинговых компаний, консультантов по технической диагностике и нормированию труда формируется оператором Программы на основе заявок компаний и консультантов, утверждается администратором Программы после рассмотрения межведомственной комиссией.
      6. Консалтинговые и тренинговые компании, консультанты по технической диагностике и нормированию труда исключаются из перечня по представлению оператора Программы и утверждаются администратором Программы после рассмотрения межведомственной комиссией.

4. Инструменты Программы

      Инструменты, предоставляемые в рамках первой задачи Программы «модернизация (техническое перевооружение) действующих и создание новых производств»
      Государственная поддержка в рамках первой задачи Программы «модернизация (техническое перевооружение) действующих и создание новых производств» заключается в:
      1) оплате за разработку или экспертизу комплексного плана инвестиционного проекта;
      2) предоставлении долгосрочного лизингового финансирования;
      3) предоставлении инновационных грантов.
      Предоставление мер государственной поддержки в рамках первой задачи Программы осуществляется следующим образом.
      Оплата за разработку или экспертизу комплексного плана консалтинговой компанией
      В рамках Программы предусматривается оплата расходов в размере 50 %, но не более 7,5 млн. тенге за разработку или экспертизу комплексного плана инвестиционного проекта консалтинговой компанией.
      Механизм оплаты администратором Программы участнику за разработку или экспертизу комплексного плана консалтинговой компанией:
      1. Заявитель самостоятельно определяет консалтинговую компанию из утвержденного перечня для разработки или экспертизы комплексного плана инвестиционного проекта.
      2. Заявитель и консалтинговая компания заключают договор о разработке или экспертизе комплексного плана инвестиционного проекта.
      3. Заявитель представляет полный пакет документов оператору Программы.
      4. На основе положительной экспертной оценки и документов, подтверждающих расходы участника на разработку или экспертизу комплексного плана инвестиционного проекта, администратор Программы осуществляет перечисление выделенных в рамках бюджетной программы денежных средств оператору Программы.
      Оператор Программы осуществляет перечисление участнику денежных средств, перечисленных администратором Программы, в полном объеме, при этом вознаграждение оператору Программы за перечисление денежных средств участникам не предусмотрено.

      Предоставление долгосрочного лизингового финансирования
      Долгосрочное лизинговое финансирование предоставляется в рамках Программы участнику оператором инструмента. Оператор инструмента – акционерное общество «БРК – Лизинг» – дочерняя организация акционерного общества «Банк развития Казахстана».
      Заявитель должен обеспечить участие денежными средствами в реализации проекта в размере не менее 15 % от общей стоимости предметов лизинга при использовании инструмента долгосрочного лизингового финансирования.
      Стоимость предмета лизинга должна быть не менее 150 млн. тенге (для предприятий легкой промышленности не менее 75 млн. тенге).
      Долгосрочное лизинговое финансирование предоставляется сроком до 10 лет. Ставка вознаграждения по договору финансового лизинга для участника должна составлять 5 %, при этом соотношение бюджетного кредита и иных средств фондирования оператора инструмента должно составлять 80/20. Данные условия распространяются и на договоры, заключенные в 2011 – 2012 годах.
      Механизм предоставления долгосрочного лизингового финансирования:
      1. Подача заявки на долгосрочное лизинговое финансирование оператору инструмента осуществляется участником согласно установленной форме после получения положительного экспертного заключения оператора Программы.
      2. Оператор инструмента рассматривает заявку в установленном порядке и выносит решение о предоставлении (непредоставлении) долгосрочного лизингового финансирования.
      3. При положительном решении оператор инструмента и участник заключают договор финансового лизинга.

      Предоставление инновационных грантов
      Инновационные гранты предоставляются в рамках первой задачи Программы для реализации новых индустриально-инновационных проектов, а также по реализуемым индустриально-инновационным проектам,направленным на модернизацию и расширение производства по направлениям:
      1) повышение квалификации инженерно-технического персонала за рубежом;
      2) привлечение высококвалифицированных иностранных специалистов;
      3) привлечение консалтинговых, проектных и инжиниринговых организаций;
      4) внедрение управленческих и производственных технологий.
      Оператор инструмента - национальный институт развития в области технологического развития.
      Предоставление инновационных грантов осуществляется в соответствии с Правилами предоставления инновационных грантов на повышение квалификации инженерно-технического персонала за рубежом, привлечение высококвалифицированных иностранных специалистов, привлечение консалтинговых, проектных и инжиниринговых организаций, на внедрение управленческих и производственных технологий, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      Инструменты, предоставляемые в рамках второй задачи Программы «сервисная поддержка субъектов предпринимательства»
      Государственная сервисная поддержка субъектов предпринимательства в рамках Программы заключается в:
      1) предоставлении инновационных грантов;
      2) оплате за обучение топ-менеджеров предприятий по вопросам  повышения производительности труда и энергоэффективности;
      3) софинансировании проведения технической диагностики предприятия;
      4) возмещении затрат за техническое нормирование труда;
      5) возмещении части затрат по сертификации продукции и систем менеджмента качества в соответствии с международными стандартами (ISO, API, ASTM, GMP, EN и др.).
      Предоставление сервисной поддержки в рамках Программы осуществляется следующим образом.

      Предоставление инновационных грантов
      Инновационные гранты предоставляются для реализации новых индустриально-инновационных проектов, а также по реализуемым индустриально-инновационным проектам, направленным на модернизацию и расширение производства по направлениям:
      1) привлечение квалифицированных иностранных специалистов;
      2) привлечение консалтинговых, проектных и инжиниринговых организаций;
      3) повышение квалификации инженерно-технического персонала за рубежом;
      4) внедрение управленческих и производственных технологий;
      5) проведение промышленных исследований (научно-исследовательские, научно-технические и опытно-конструкторские работы);
      6) приобретение технологий;
      7) поддержка деятельности по производству высокотехнологичной продукции на начальном этапе развития;
      8) патентование в зарубежных странах и (или) региональных патентных организациях;
      9) коммерциализация технологий по 2-м этапам (обоснование концепции проекта и создание промышленного прототипа).
      Оператор инструмента – национальный институт развития в области технологического развития.
      Предоставление инновационных грантов осуществляется в соответствии с Правилами предоставления инновационных грантов на повышение квалификации инженерно-технического персонала за рубежом, привлечение высококвалифицированных иностранных специалистов, привлечение консалтинговых, проектных и инжиниринговых организаций, на внедрение управленческих и производственных технологий; Правилами предоставления инновационных грантов на приобретение технологий, проведение промышленных исследований, поддержку деятельности по производству высокотехнологичной продукции на начальном этапе развития, патентование в зарубежных странах и (или) региональных патентных организациях и Правилами предоставления инновационных грантов на коммерциализацию технологий.
      Оплата за обучение топ-менеджеров предприятий по вопросам повышения производительности труда и энергоэффективности
      В рамках Программы предусматривается оплата в размере 60 % затрат, понесенных предприятием при обучении топ-менеджеров (без учета затрат на проезд и проживание), не более 1,5 млн. тенге на 1 (одного) топ-менеджера и не более 3 (трех) топ-менеджеров в год по одному предприятию.
      Механизм оплаты администратором Программы за обучение:
      1. Заявитель обращается к оператору Программы и представляет необходимый пакет документов.
      2. Оператор Программы рассматривает пакет документов заявителя, в том числе на соответствие приложениям 1 и 2 Программы.
      3. Заявитель самостоятельно определяет тренинговую компанию из утвержденного Перечня для проведения обучения топ-менеджеров.
      4. Заявитель и тренинговая компания заключают договор на предоставление услуг по обучению.
      5. Заявитель представляет оператору Программы сертификат о прохождении обучения и пакет документов, подтверждающих расходы заявителя по обучению топ-менеджеров.
      6. Администратор Программы на основании заявки оператора Программы, сертификата и документов, подтверждающих расходы заявителя по обучению топ-менеджеров, осуществляет перечисление выделенных в рамках бюджетной программы соответствующих денежных средств оператору Программы.
      7. Оператор Программы осуществляет перечисление заявителю соответствующих денежных средств, перечисленных администратором  Программы, в полном объеме, при этом вознаграждение оператору Программы за перечисление денежных средств заявителю не предусмотрено.

      Софинансирование проведения технической диагностики предприятия
      В рамках Программы предусматривается софинансирование проведения технической диагностики предприятий в размере 80 %, но не более 8 млн. тенге для малых и средних предприятий, не более 16 млн. тенге для крупных предприятий.
      Механизм софинансирования администратором Программы проведения технической диагностики предприятия:
      1. Заявитель обращается к оператору Программы и предоставляет необходимый пакет документов.
      2. Оператор Программы рассматривает пакет документов заявителя, в том числе на соответствие приложениям 1 и 2 Программы.
      3. Заявитель совместно с оператором Программы определяет консультанта по технической диагностике из утвержденного Перечня по отраслевой компетенции.
      4. Оператор Программы, заявитель и консультант по технической  диагностике заключают трехсторонний договор на проведение технической диагностики предприятия.
      5. Заявитель осуществляет авансовый платеж консультанту по технической диагностике в размере 20 % от стоимости услуг на проведение технической диагностики предприятия.
      6. Консультант по технической диагностике осуществляет техническую диагностику предприятия в соответствии с условиями и сроками договора, заключенного согласно трехстороннему договору.
      7. Консультант по технической диагностике по итогам проведенной технической диагностики оформляет Отчет по технической диагностике предприятия и представляет его оператору Программы и заявителю.
      8. Оператор Программы, заявитель и консультант по технической диагностике подписывают акт оказанных услуг по проведению технической диагностики предприятия.
      9. Оператор Программы на основании Отчета по технической диагностике, акта оказанных услуг по проведению технической диагностики предприятия и счет фактуры направляет заявку администратору Программы на перечисление бюджетных средств в размере 80 % от стоимости услуг консультанта по технической диагностике за проведение технической диагностики предприятия.
      10. Администратор Программы перечисляет бюджетные средства на расчетный счет оператора Программы.
      11. Оператор Программы осуществляет перечисление консультанту по технической диагностике соответствующих денежных средств, перечисленных администратором Программы, в полном объеме, при этом вознаграждение оператору Программы за перечисление денежных средств консультантам по технической диагностике не предусмотрено.
      Перечень необходимых документов, формы заявки и трехстороннего договора, требования к отчету по технической диагностике разрабатываются оператором Программы и утверждаются администратором Программы после рассмотрения межведомственной комиссией.

      Оплата за техническое нормирование труда
      В рамках Программы предусматривается оплата расходов в размере 50 %, но не более 5 млн. тенге для субъектов крупного предпринимательства и не более 2 млн. тенге для субъектов малого и среднего предпринимательства, понесенных при внедрении системы технического нормирования труда.
      Механизм оплаты администратором Программы расходов, за техническое нормирование труда:
      1. Заявитель обращается к оператору Программы и представляет необходимый пакет документов.
      2. Оператор Программы рассматривает пакет документов заявителя, в том числе на соответствие приложениям 1 и 2 Программы.
      3. Заявитель самостоятельно определяет консультанта по нормированию труда из утвержденного Перечня для технического нормирования труда.
      4. Заявитель и консультант по нормированию труда заключают договор по техническому нормированию труда.
      5. Заявитель представляет оператору Программы необходимый пакет документов.
      6. Оператор Программы на основе пакета документов, подтверждающих расходы заявителя на внедрение системы технического нормирования труда, направляет заявку администратору Программы на перечисление бюджетных средств.
      7. Администратор Программы осуществляет перечисление выделенных в рамках бюджетной программы соответствующих денежных средств оператору Программы.
      8. Оператор Программы осуществляет перечисление участнику соответствующих денежных средств, перечисленных администратором Программы, в полном объеме, при этом вознаграждение оператору Программы за перечисление денежных средств консультантам по технической диагностике не предусмотрено.
      Перечень необходимых документов, формы заявки и договора разрабатываются оператором Программы и утверждается администратором Программы после рассмотрения межведомственной комиссией.

      Возмещение части затрат по сертификации продукции и систем менеджмента качества в соответствии с международными стандартами (ISO, API, ASTM, GMP, EN и др.)
      Оператор инструмента – национальный институт развития в области развития местного содержания.
      Возмещение части затрат по сертификации продукции и систем менеджмента качества в соответствии с международными стандартами (ISO, API, ASTM, GMP, EN и др.) производится согласно Правилам возмещения части затрат субъектов индустриально-инновационной деятельности по продвижению отечественных обработанных товаров, работ и услуг на внутреннем рынке, утверждаемыми Правительством Республики Казахстан.
      Мониторинг реализации инструментов Программы проводится оператором Программы и операторами инструментов.

6. Необходимые ресурсы и источники их финансирования

      На реализацию Программы из республиканского бюджета в 2011 году предусматривается 15 764 910 тыс. тенге, в 2012 году – 10 133 367 тыс. тенге, в 2013 году – 134 050 тыс. тенге, в 2014 году – 225 187 тыс. тенге, в 2015 году – 225 187 тыс. тенге.
      Дальнейшее финансирование Программы будет осуществляться в рамках средств, предусмотренных в республиканском бюджете на соответствующие финансовые годы, а также привлеченных внешних займов по отдельным инструментам государственной поддержки.

            7. План мероприятий по реализации Программы
             «Производительность 2020» (I этап)

№ п/п

Мероприятие

Форма завершения

Ответственные за исполнение

Сроки исполнения

Предполагаемые расходы (тыс. тенге)

Источники финансирования

Номер бюджетной программы (если есть)

2011 год

2012 год

2013 год

2014 год

2015 год

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Создание межведомственной комиссии по модернизации предприятий

приказ МИНТ

МИНТ, МЭБП, заинтересованные государственные органы

март 2011 года

не требуются

2.

Разработка порядка долгосрочного лизингового финансирования

решение оператора инструмента

оператор инструмента (по согласованию), АО «КИРИ» (по согласованию)

март 2011 года

не требуются

3.

Внесение изменений в Правила предоставления инновационных грантов, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан № 1202 от 6 августа 2009 года

проект постановления Правительства Республики Казахстан

МИНТ, МЭБП, АО «КИРИ» (по согласованию), операторы инструментов (по согласованию)

сентябрь 2011 года

не требуются

4.

Разработка и утверждение форм документов, необходимых для реализации Программы, дальнейшая актуализация

приказ МИНТ

МИНТ, МЭБП, АО «КИРИ» (по согласованию), операторы инструментов (по согласованию)

май 2011 года, по мере необходимости

92 810

103 367

116 000

116 000

116 000

РБ

011 «Поддержка создания новых, модернизация и оздоровление действующих производств в рамках направления «Производительность – 2020»

5.

Формирование и утверждение Перечня консалтинговых компаний, дальнейшая актуализация

приказ МИНТ

МИНТ, АО «КИРИ» (по согласованию), межведомственная комиссия

май 2011 года, по мере необходимости

6.

Принятие заявлений об участии в Программе

информация в МИНТ

АО «КИРИ» (по согласованию)

по мере поступления

7.

Проведение экспертизы о соответствии критериям, предъявляемым к участникам Программы

экспертное заключение

АО «КИРИ» (по согласованию), заявитель

по мере поступления

8.

Рассмотрение заявок участников операторами инструментов

решение оператора инструмента

операторы инструментов (по согласованию), АО «КИРИ» (по согласованию)

по мере поступления

9.

Проведение мониторинга хода реализации проекта

информация в МИНТ

АО «КИРИ» (по согласованию), операторы инструментов (по согласованию)

постоянно

10.

Проведение информационно-пропагандистской работы

информация в МИНТ

АО «КИРИ» (по согласованию), операторы инструментов (по согласованию)

постоянно

11.

Предоставление мер государственной поддержки

договора

МИНТ, АО «КИРИ» (по согласованию), операторы инструментов (по согласованию)

по мере необходимости

672 100

30 000

18 050

109 187

109 187

РБ

011 «Поддержка создания новых, модернизация и оздоровление действующих производств в рамках направления «Производительность – 2020»

15 000 000





РБ

051  «Кредитование АО «ФНБ «Самрук- Казына»для обеспечения конкурентоспособности и устойчивости Национальной экономики»







10 000 000




РБ

052  «Кредитование АО «ФНБ «Самрук- Казына» для обеспечения конкурентоспособности и устойчивости Национальной экономики»

12

Внесение изменений в Правила предоставления инновационных грантов на повышение квалификации инженернотехнического персонала за рубежом, привлечение высококвалифицированных иностранных специалистов, привлечение консалтинговых, проектных и инжиниринговых организаций, на внедрение управленческих и производственных технологий № 1035 от 9 августа 2012 года

Проект постановления Правительства Республики Казахстан

МИНТ, АО «НАТР» (по согласованию)

II квартал 2014 года

не требуются

      Примечание: расшифровка аббревиатур:
      МИНТ – Министерство индустрии и новых технологий Республики Казахстан
      МЭБП – Министерство экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан
      РБ – республиканский бюджет
      АО «ФНБ «Самрук-Казына» – акционерное общество «Фонд национального благосостояния «Самрук-Казына»
      АО «КИРИ» – акционерное общество «Казахстанский институт развития индустрии».
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов