"Қазақстан Республикасында көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған бағдарламаны бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 30 қыркүйектегі № 1006 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Күшін жойған

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 10 ақпандағы № 73 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 14 маусымдағы № 658 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 14.06.2014 № 658 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. «Қазақстан Республикасында көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарламаны бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 30 қыркүйектегі № 1006 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасында көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарламада:
      «1. Бағдарламаның паспорты» деген бөлімде:
      «Мiндеттерi» деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Міндеттері

автожол инфрақұрылымын дамыту;
теміржол инфрақұрылымын дамыту;
азаматтық авиация инфрақұрылымын дамыту;
су көлігі инфрақұрылымын дамыту;
процестерді автоматтандыру және ақпараттандыру арқылы көліктік бақылауды оңтайландыру және автокөлік саласын дамыту, сондай-ақ автомобиль көлiгi саласындағы техникалық реттеу.

                                                                   »;

      «Нысаналы индикаторлар» деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Нысаналы индикаторлар

2015 жылға қарай:
1) көлік және қоймаға жинау саласы бойынша жалпы қосылған құнды 2008 жылдың деңгейіне қарағанда нақты мәнде 38 %-ға ұлғайту;
2) жақсы және қанағаттанарлық жағдайдағы республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының үлесі – 83 %;
3) жақсы және қанағаттанарлық жағдайдағы жергілікті маңызы бар автомобиль жолдарының үлесі – 68 %;
4) 2015 жылға қарай қатынастың халықаралық көлік дәліздері бойынша контейнерлік жүк пойыздарының жылдамдығын 15-20 %-ға, ал жолаушылар пойыздарының жылдам қозғалысы учаскелерінде 20-30 %-ға арттыру;
5) теміржол көлігі активтерінің тозу деңгейі 61 %-ға төмендетіледі;
6) ИКАО санатына ие әуежайлар саны – 11 бірлік;
7) халықаралық әуе қатынастарының саны – 94 бірлік;
8) Ақтау портының өткізу қабілеті – 16,0 млн. тонна;
9) Ұлттық теңіз сауда флоты қамтамасыз ететін Қазақстан Республикасының порттарынан Каспий теңізіне мұнай тасымалдары көлемінің үлесі – 83 %;
10) техникалық өзен флотының жалпы тозуы 69,2 %-ға төмендетіледі;
11) кеме қатынасы шлюздерінің техникалық күйінің деңгейі 90 %-ға көтеріледі;
12) жүк тасымалдары – 3 926,6 млн. тонна;
13) жолаушылар тасымалдары – 23 588,9 млн. адам;
14) жүк айналымы – 476,5 млрд. т-км;
15) жолаушылар айналымы – 268,7 млрд. ж-км;
16) жүктерді транзиттік бағытта тасымалдау көлемін 19,4 млн. тоннаға дейін ұлғайту;
17) Қазақстан аумағы бойынша автомобиль көлігімен транзиттік тасымалдар көлемін 100 %-ға өсіру (2009 жылға қатысты);
18) транзиттік авиатасымалдар көлемін 8 %-ға өсіру (2009 жылға қатысты);
19) транзиттік темір жол учаскелері бойынша жүк пойыздары қозғалысының орташа жылдамдығын ұлғайту:
Солтүстік дәліз – 51,20 км/сағат;
Оңтүстік дәліз – 48,69 км/сағат;
Ортаазиялық дәліз – 51,67 км/сағат;
TRAСEСA – 50,2 км/сағат;
Солтүстік-Оңтүстік дәлізі – 50,42 км/сағат.
20) көлік саласы бойынша инвестициялық жобалардағы қазақстандық қамту үлесін арттыру:
теміржол саласы – 63 %;
автожол саласы – 90 %;
азаматтық авиация – 65 %;
су көлігі – 89,1 %;

                                                                   »;

      «Қаржыландыру көздері мен көлемі» деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Қаржыландыру көздері мен көлемі

Бағдарламаны іске асыру үшін қаржы ресурстарының жалпы көлемі 2 691 756,5* млн. теңгені құрайды, соның ішінде:
1) республикалық бюджет – 975 237,5* млн. теңге, оның ішінде мынадай мемлекеттік органдардың бюджеттік қаражаты:
ҚР Көлік және коммуникация министрлігі (бұдан әрі – ККМ) – 821 561,2* млн. теңге;
ҚР Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі (бұдан әрі – ЭБЖМ) – 142 408,0 млн. теңге;
ҚР Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – БҒМ) – 205,0* млн. теңге;
ҚР Қорғаныс министрлігі (бұдан әрі – Қорғанысмині) - 11 063,3* млн. теңге;
2) концессия – 2 000,0 млн. теңге;
3) қарыз қаражаты – 1 293 162,2* млн. теңге;
4) компанияның меншікті қаражаты – 421 356,8** млн. теңге.
Ескертпе:
* қаржыландыру көлемі тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджетті қалыптастыру кезінде нақтыланатын болады;
** қаражатты ішкі және сыртқы параметрлер мен факторлар өзгерген кезде түзетуге болады.

                                                                   »;

      «3. Ағымдағы жағдайды талдау» деген бөлімде:
      «3.2. Көлік саласын дамытуға негізгі проблемалары» деген кіші бөлімнен кейін мынадай мазмұндағы «3.2-1 Саланың инновациялық-технологиялық дамуын талдау» деген кіші бөліммен толықтырылсын:
      «3.2-1 Саланың инновациялық-технологиялық дамуын талдау
      Көліктік инфрақұрылыммен қамтамасыз ету саласындағы инновациялық саясатты іске асыру шеңберінде басымдық негізгі технологиялық міндеттерді шешуге және жаңа озық ғылыми-технологиялық бағыттарды дамытуға берілетін болады.
      Соңғы жылдары көлік саласында тасымалдар көлемінің, көлік құралдарының білігіне түсетін жүктеменің және қозғалыс қарқындылығының өсуіне байланысты өзгерістер байқалады.
      Жол құрылысында мемлекеттік инвестициялардың тиімділігін арттыруға қабілетті жаңа технологиялар мен жол-құрылыс материалдары бөлігіндегі инновациялар маңызды орын алады.
      Көліктік бақылаудың стационарлық бекеттерінің қазіргі орналасуы республиканың ұлан-байтақ аумағында қалааралық, облысаралық, облысішілік қатынастарда ішкі жүк, жолаушылар мен багаж тасымалдарын, таксомоторлы тасымалдарды, ауыр салмақты және ірі габаритті көлік құралдары тасымалдарын, сондай-ақ халықаралық тасымалдарды толық көлемде бақылауға мүмкіндік бермейді.
      Осы бағытта көліктік қауіпсіздікті қамтамасыз ету және заңсыз тасымалдарды жүзеге асырудың жолын кесу үшін шет елдердің тәжірибесінде қазіргі заманғы техникалық құралдармен және жабдықтармен жарақталған көліктік бақылау жылжымалы бекеттерін енгізу мәселесі пысықталуда. Бұл шаралар көлік қауіпсіздігімен қамтамасыз етудің тиімділігін арттыруға, автожолдардың сақталуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
      Инфрақұрылымды жаңғырту шеңберінде теміржол көлігінің телекоммуникация жүйелерін дамыту бойынша және оның негізінде тасымалдау процесін ұйымдастырудың және басқарудың инновациялық технологияларын енгізу мәселесі пысықталуда.
      Ұшудың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында әуе көлігінде, негізінен әуе кемелеріне аэронавигациялық қызмет көрсету, сондай-ақ әуежайларда жүктерді қабылдау мен өңдеу және жолаушыларға қызмет көрсету саласында қазіргі заманғы технологияларды дамыту және қолдану жөніндегі мәселе пысықталуда.
      Су көлігі саласында қазіргі өткізу қабілетін ұлғайту үшін Ақтау портының инфрақұрылымын дамытудан басқа, порттағы өндiрiстiк процестерді автоматтандыру және оңтайландыру жөніндегі мәселе пысықталуда.»;
      «4. Бағдарламаны iске асырудың мақсаты, мiндеттерi, нысаналы индикаторлары мен нәтижелер көрсеткiштерi» деген бөлімде:
      мына:

      «

Көлік бойынша жалпы қосылған құнның өсуі (2009 жылға қатысты)

%

ККМ

24,0

32,7

42,6

52,9

65,1

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Көлік және қоймаға жинау саласы бойынша жалпы қосылған құнды 2008 жылдың деңгейіне қарағанда нақты мәнде ұлғайту

%

ККМ

4,5

11

20

28

38

                                                                   »;

      мына:

      «

Жақсы және қанағаттанарлық жағдайдағы жергілікті маңызы бар автомобиль жолдарының үлесі

%

ККМ, ЖАО

57

58

63

66

68

                                                                    »

      деген жолдан кейін мынадай жолмен толықтырылсын:

      «

2015 жылға қарай қатынастың халықаралық көлік дәліздері бойынша және жолаушылар пойыздарының жылдамдықты қозғалысы учаскелерінде контейнерлік жүк пойыздарының жылдамдығын арттыру

%

ККМ, «КТЖ» ҰК» АҚ

-

-

-

-

15-20
20-30

                                                                   »;

      мына:

      «

Халықаралық әуе қатынастарының саны

бірл.

ККМ

47

53

64

78

94

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Халықаралық әуе қатынастарының саны

бірл.

ККМ

47

53

64

78

100

                                                                   »;

      мына:

      «

Ақтау портының өткізу қабілеті

млн. тонна

ККМ, Маңғыстау облысының әкімдігі, «Ақтау халықаралық теңіз сауда порты» РМК, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» АҚ

13,0

13,5

16,0

16,0

16,0

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Ақтау портының өткізу қабілеті

млн. тонна

ККМ, Маңғыстау облысының әкімдігі, «АХТСП» ҰК» АҚ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС

13,0

13,5

16,0

16,0

16,0

                                                                   »;

      мына:

      «

Ұлттық теңіз сауда флоты қамтамасыз ететін Қазақстан Республикасының порттарынан Каспий теңізіне мұнай тасымалдары көлемінің үлесі

%

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» АҚ

-

-

70

76

83

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Ұлттық теңіз сауда флоты қамтамасыз ететін Қазақстан Республикасының порттарынан Каспий теңізіне мұнай тасымалдары көлемінің үлесі

%

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС

-

-

70

76

83

                                                                   »;

      мына:

      «

Жолаушылар айналымы

млрд.
ж-км

ККМ

132,5

188,3

211,1

237,7

268,7

                                                                    »

      деген жолдан кейін мынадай жолмен толықтырылсын:

      «

Жүктерді транзиттік бағытта тасымалдаулар көлемінің ұлғаюы

млн. тонна

ККМ

15,7

16,5

17,8

19,0

19,4

                                                                   »;

      «Міндеті: су көлігі инфрақұрылымын дамыту» деген кіші бөлімде:
      мына:

      «

Сауда флотын 11 бірлікке дейін жеткізу

бірл.

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» АҚ

3

2

1


2

соның ішінде








- танкерлер

бірл.

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» АҚ

3

2

1

-

-

- құрғақ жүк кемелері

бірл.

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» АҚ

-

-

-

-

2

                                                                    »

      деген жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Сауда флотын 11 бірлікке дейін жеткізу

бірл.

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС

3

2

1


2

соның ішінде








- танкерлер

бірл.

ККМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС

3

2

1

-

-

- құрғақ жүк кемелері

бірл.

ККМ

-

-

-

-

2

                                                                   »;

      «5. Бағдарламаны іске асыру кезеңдері» деген бөлімде:
      «Көлік жүйесін өңірлік дамыту» деген кіші бөлімде:
      он екінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «2010 – 2014 жылдар кезеңінде республиканың 7 әуежайында (Қызылорда, Көкшетау, Ақтау, Талдықорған, Қостанай, Тараз, Орал қалалары) ұшу-қону жолақтарын, жолаушылар және жүк терминалдарын реконструкциялауды (салуды) жүргізу жоспарлануда.»;
      «Қоршаған ортаны қорғау әсерін бағалау» деген кіші бөлімде:
      отыс бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
      «Ақтау портында жеке тазарту құрылғылары, қалдықтарды орналастыратын полигон мен қоқыстарды пайдаға асыратын станциялардың болмауын назарға ала отырып, кемелерден қабылдап алынған сұйық және қатты тұрмыстық қалдықтар пайдаға жаратумен айналысатын мамандандырылған ұйымдарға жіберіледі. Мұнайдың төгілуін оқшаулап, жою үшін «Ақтау халықаралық теңіз сауда порты» ҰК» АҚ тиісті жабдықтар сатып алынған.»;
      «6. Қажетті ресурстар» деген бөлім мынадай редакцияда жазылсын:
      «6. Қажетті ресурстар
      Бес жылдық кезеңге арналған республикалық бюджеттің болжамды көрсеткіштеріне сәйкес жылдар, іс-шаралар мен қаржыландыру көздері бойынша қаржыландыру көлемі.
      Бағдарламаны іске асыру үшін қаржы ресурстарының жалпы көлемі 2 691 756,5* млн. теңгені құрайды, соның ішінде:
      1) республикалық бюджет – 975 237,5* млн. теңге:
      2010 жыл – 179 250,8 млн. теңге;
      2011 жыл – 243 918,2 млн. теңге;
      2012 жыл – 166 490,2 млн. теңге;
      2013 жыл – 199 302,6* млн. теңге;
      2014 жыл – 186 275,7* млн. теңге.
      Республикалық бюджет есебінен қаржыландырудың жалпы көлемі мынадай мемлекеттік органдар бойынша бөлінген:
      1.1) ККМ – 821 561,2*млн. теңге:
      2010 жыл – 131 672,8 млн. теңге;
      2011 жыл – 153 081,2 млн. теңге;
      2012 жыл – 159 417,2 млн. теңге;
      2013 жыл – 193 473,4* млн. теңге;
      2014 жыл – 183 916,6* млн. теңге.
      1.2) ЭБЖМ – 142 408,0 млн. теңге (051, 052 бюджеттік бағдарламалары):
      2010 жыл – 47 578,0 млн. теңге;
      2011 жыл – 90 822,0 млн. теңге;
      2012 жыл – 4 008,0 млн. теңге.
      1.3) БҒМ – 205,0* млн. теңге (002 бюджеттік бағдарламасы):
      2011 жыл – 15,0 млн. теңге;
      2012 жыл – 65,0 млн. теңге;
      2013 жыл – 125,0* млн. теңге;
      1.4) Қорғанысмині – 11 063,3* млн. теңге;
      2012 жыл – 3 000,0 млн. теңге;
      2013 жыл – 5 704,2* млн. теңге;
      2014 жыл – 2 359,1* млн. теңге.
      2) концессия – 2 000,0 млн. теңге:
      2014 жыл – 2 000,0 млн. теңге.
      3) қарыз қаражаты – 1 293 162,2** млн. теңге:
      2010 жыл – 125 990,4 млн. теңге;
      2011 жыл – 243 991,1 млн. теңге;
      2012 жыл – 372 984,6 млн. теңге;
      2013 жыл – 341 983,1** млн. теңге;
      2014 жыл – 208 213,0** млн. теңге.
      4) компаниялардың меншікті қаражаты - 421 356,8** млн. теңге:
      2010 жыл – 37 279,6 млн. теңге;
      2011 жыл – 42 125,9 млн. теңге;
      2012 жыл – 76 567,3 млн. теңге;
      2013 жыл – 121 871,81** млн. теңге;
      2014 жыл – 143 512,2** млн. теңге.

      Ескертпе:
      * қаржыландыру көлемі тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджетті қалыптастыру кезінде нақтыланатын болады;
      ** қаражатты ішкі және сыртқы параметрлер мен факторлар өзгерген кезде түзетуге болады.»;
      «7. Қазақстан Республикасында көлік инфрақұрылымын дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары» деген бөлімде:
      «1. Автожол саласы» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірлері 1, 2, 3, 4, 5, 6-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

1

25 инфрақұрылымдық жобаны салу және реконструкциялау, республикалық және жергілікті маңызы бар автожолдарды жөндеу1

Үкіметке ақпарат

ККМ, облыстардың әкімдіктері, концессионерлер

жыл сайын, 2010 - 2014 жж. қаңтар

126 226,7

157 704,3

172 529,2

206 547,6

224 169,4

887 177,2

республикалық бюджет, қарыз қаражаты, концессия


59 057,3

57 978,9

65 782,3

89 727,8

83 876,4

356 422,7

республикалық бюджет

002

67 169,4

99 725,4

106 746,9

116 819,8

138 293,0

528 754,5

қарыз қаражаты

002

0,0

0,0



2 000,0

2 000,0

концессия


2

Республикалық маңызы бар автожолдарды күрделі, орташа, ағымдағы жөндеу, ұстау, көгалдандыру, диагностикалау және аспаптық ұстау, сондай-ақ жол-пайдалану техникасын сатып алу

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

21 950,0

31 879,1

27 000,0

28 800,0

30 000,0

139 629,1

республикалық бюджет

003

3

Облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, соның ішінде:

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ, облыстардың әкімдіктері

жыл сайын, 10 наурыз

21 773,3

33 081,9

35 311,5

36 907,4

34 806,0

161 880,1

республикалық бюджет

028, 012

облыстық бюджеттерге күрделі және орташа жөндеуге арналған ағымдағы нысаналы трансферттер

10 523,1

18 322,7

19 412,5

20 405,5

23 704,3

92 368,1

республикалық бюджет

012

облыстық бюджеттерге көлік инфрақұрылымын дамытуға арналған нысаналы трансферттер

11 250,2

14 759,2

15 899,0

16 501,9

11 101,7

69 512,0

республикалық бюджет

028

4

Облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын басқару құрылымын жетілдіру

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз







мемлекеттік бюджеттен қаржыландыру талап етілмейді


5

Жол бойындағы сервис объектілерін дамытуға ықпал ету

ЭБЖМ-ге ұсыныс

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз







мемлекеттік бюджеттен қаржыландыру талап етілмейді


6

Жол-құрылыс және жөндеу жұмыстарының орындалу сапасын қамтамасыз ету

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

259,4

240,9

339,7

389,1

317,0

1 546,1

республикалық бюджет

016

                                                                   »;

      «3. Азаматтық авиация» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірлері 11, 12-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

11

2014 жылға қарай республиканың 7 әуежайында ұшу-қону жолақтарын, жолаушы және жүк теминалдарын реконструкциялауды (салуды) жүргізу1

Үкіметке ақпарат

ККМ, Қорғанысмині, облыстардың әкімдіктері, әуежайлардың меншік иелері

жыл сайын, 2010 - 2014 жж. желтоқсан

10 886,2

4 200,0

5 530,1

10 335,6

12 572,7

43 524,6

республикалық бюджет, қарыз қаражаты


5476,2

4200,0

2530,1

4631,4

0,0

16 837,7

республикалық бюджет

006



3000,0

5704,2

2359,1

11 063,3

республикалық бюджет

109 Қорғанысмині - 2012 ж. 016 Қорғанысмині - 2013-2014 жж.

5410,0




10213,6

15 623,6

қарыз қаражаты


12

Қазақстан Республикасының аэронавигациялық жүйесін дамыту және жаңғырту (әуе қозғалысын басқарудың автоматтандырылған жүйесін, байланыс, навигация, бақылау жүйелерін (CNS/ATM), Дүниежүзілік геодезиялық координаталар жүйесін дамыту)1

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ, «Қазаэронавигация» РМК

жыл сайын, 10 наурыз

6705,0

6424,0

9280,0

12510,0

8110,0

43029,0

«Қазаэронавигация» РМК меншікті қаражаты


                                                                   »;

      реттік нөмірі 14-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

14

Тұрақты ішкі авиатасымалдарды субсидиялау

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

881,5

701,7

826,3

1513,6

1300,0

5223,1

республикалық бюджет

019

                                                                   »;

      «4. Теміржол саласы» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірі 15-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

15

«Қорғас - Жетіген» (293 км) теміржол желісін салу

Үкіметке ақпарат

ККМ, ЭБЖМ, «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ (келісім бойынша), «ҚТЖ» ҰК» АҚ (келісім бойынша)

жыл сайын, 2010 - 2013 жж. желтоқсан

55 323

71 015

1 720

0


128 058

республикалық бюджет, қарыз және меншікті қаражат


29 036

64 015


0


93 051

республикалық бюджет

051 ЭБЖМ

15 750





15 750

Ұлттық қордан қарыз қаражаты


10 537

7 000

1 720



19 257

«ҚТЖ» ҰК» АҚ меншікті қаражаты


                                                                   »;

      «4.2. Активтерді қайта құрылымдау» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірі 31-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

31

Әлеуметтік маңызы бар облысаралық қатынастар бойынша темір жолда жолаушылар тасымалдауды субсидиялау

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

16733,8

19366,8

22 180,1

25 507,1

28 000,0

111 787,8

республикалық бюджет

009

                                                                   »;

      «5. Су көлігі» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірлері 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

39

Су көлігінің инфрақұрылымын салу және реконструкциялау1

Үкіметке ақпарат

ККМ, Қаржымині, БҒМ, «Кеме қатынасы тіркелімі» мемлекеттік мекемесі

жыл сайын, 2010 - 2014 жж. желтоқсан

476,9

289,8

317,1

523,3

583,3

2190,4

республикалық бюджет

020

40

«Өзен-теңіз» ішкі суда жүзу кемелерінің сыныпталуы мен техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету1

119,5

93,4

85,2

119,8

88,2

506,1

республикалық бюджет

014

41

Су жолдарын кеме қатынасы күйінде қамтамасыз ету және шлюздерді ұстау1

4 540,0

5 009,8

5 018,6

5 121,0

4 934,3

24 623,70

республикалық бюджет

005

42

Флотты және сервистік өндірісті дамыту1

5 984,0

15 300,0



13 500,0

34 784,0

қарыз қаражаты


43

Порттардың бірыңғай ақпараттық жүйесін құру

Үкіметке ақпарат

ККМ, «АХТСП» ҰК» АҚ

2013 жыл



5,0



5,0

«АХТСП» ҰК» АҚ меншікті қаражаты


44

Порттарда қоймалық операцияларды автоматтандыру

Үкіметке ақпарат

ККМ, «АХТСП» ҰК» АҚ

2013 жыл



224,0



224,0

«АХТСП» ҰК» АҚ меншікті қаражаты


45

Кемелердің позициялық кестесін енгізу

Үкіметке ақпарат

ККМ, «АХТСП» ҰК» АҚ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС (келісім бойынша)

2012 жыл







талап етілмейді


46

«Caspian Logic» веб-порталын құру

Үкіметке ақпарат

ККМ, «АХТСП» ҰҚ» АҚ

2013 жыл



5,6



5,6

«АХТСП» ҰК» АҚ меншікті қаражаты


                                                                   »;

      «6. Көліктік бақылау» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірлері 47, 48, 49, 50-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

47

Көліктік бақылау бекеттерінің желісін салу және реконструкциялау

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

2010-2012 жылғы 15 шілде мен 1 ақпан

126,3

104,4

3,6



234,3

республикалық бюджет

023

48

Аумақтық көліктік бақылау органдарының қызметтік су көлігін жаңарту

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

0



100,3


100,3

республикалық бюджет


49

Көліктік бақылаудың жылжымалы бекеттерін енгізу

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

256

128,0


120,6


504,6

республикалық бюджет

011

50

2013-2015 жылдарға арналған «Көліктік деректер қорының ақпараттық-талдамалық жүйесін және тасымалдар қауіпсіздігі серпінінің мониторингін» дамыту

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

0


8



8,0

республикалық бюджет

025 ЭБЖМ

                                                                   »;

      «8. Көлік саласындағы кадрларды даярлау» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірі 57-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

57

Теңіз мамандықтары бойынша техникалық және кәсіптік білімі бар кадрлар даярлау

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ, БҒМ, «Қазтеңізтрансфлот» ҰТКҚК» ЖШС

жыл сайын, 10 наурыз

0,0

15,0

65,0

125,0


205,0

республикалық бюджет

002 БҒМ

57,0

57,0

57,0



171,0

қарыз қаражаты


                                                                   »;

      «9. Көлік және коммуникация саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулер» деген кіші бөлімде:
      реттік нөмірі 60-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

60

Көлік және коммуникация саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулер

ЭБЖМ-ге ақпарат

ККМ

жыл сайын, 10 наурыз

22,7

6,5

22,7

12,0

11,4

75,3

республикалық бюджет

010

                                                                   »;

      «Бағдарламаны іске асыруға болжамды шығыстар көздері» деген кесте мынадай редакцияда жазылсын:

      «

млн. теңге

Болжамды шығыстар көздері

2010 жыл

2011 жыл

2012 жыл

2013 жыл

2014 жыл

Барлығы

Республикалық бюджет, оның ішінде мемлекеттік органдардың бюджеттік қаражаты

179250,8

243918,2

166490,2

199302,6

186275,7

975237,5

ККМ

131672,8

153081,2

159417,2

193473,4

183916,6

821561,2

ЭБЖМ

47578,0

90822,0

4008,0

0,0

0,0

142408,0

БҒМ

0,0

15,0

65,0

125,0

0,0

205,0

Қорғанысмині

0,0

0,0

3000,0

5704,2

2359,1

11063,3

Қарыз қаражаты

125990,4

243991,1

372984,6

341983,1

208213,0

1293162,2

Концессия

0,0

0,0

0,0

0,0

2000,0

2000,0

Компаниялардың меншікті қаражаты

37279,6

42125,9

76567,3

121871,8

143512,2

421356,8

Жиыны

342520,8

530035,2

616042,1

663157,5

540000,9

2691756,5

                                                                   »;

      «Аббревиатуралардың толық жазылуы:» деген кіші бөлімде:
      мына:
      «Қазақтеңізкөлікфлоты» ҰТКҚК» АҚ – «Қазақтеңізкөлікфлоты» ұлттық теңіз кеме қатынасы компаниясы» акционерлік қоғамы
      «АХТСП» РМК – «Ақтау халықаралық теңіз сауда порты» республикалық мемлекеттік кәсіпорны»
      деген жолдар мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазақтеңізкөлікфлоты» ҰТКҚК» ЖШС – «Қазақтеңізкөлікфлоты» ұлттық теңіз кеме қатынасы компаниясы» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі
      «АХТСП» ҰК» АҚ – «Ақтау халықаралық теңіз сауда порты» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы»;
      көрсетілген Бағдарламаға «Саладағы негізгі инвестициялық жобалар» деген 1-қосымшада:
      «1. Автожол саласы» деген бөлімде:
      реттік нөмірлері 1, 2, 3-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

1. «Батыс Еуропа – Батыс Қытай» халықаралық транзит дәлізін реконструкциялау

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Алматы, Жамбыл, Оңтүстік Қазақстан, Қызылорда, Ақтөбе облыстары

2007 ж.

2015 ж.

ККМ

614 229,9

РБ, қарыз қаражаты

122 348,3

РБ

491 881,6

Қарыз қаражаты

2. Алматы – Астана – Петропавл – РФ шек.

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Ақмола және Солтүстік Қазақстан облыстары

2006 ж.

2016 ж.

ККМ

40 941,7

РБ

3. Ақтөбе қ. салуды қоса алғанда, РФ шек. – Орал – Ақтөбе

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

талап етілмейді

Батыс Қазақстан және Ақтөбе облыстары

2003 ж.

2014 ж.

ККМ

29 503,2

РБ

                                                                   »;

      реттік нөмірлері 5, 6, 7-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

5. Омбы – Павлодар – Майқапшағай

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Павлодар және Шығыс Қазақстан облыстары

2006 ж.

2017 ж.

ККМ

47 419,5

РБ

6. Астана – Қостанай – Челябі

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Ақмола және Қостанай облыстары

2003 ж.

2014 ж.

ККМ

26 768,3

РБ

7. Таскескен – Бақты (ҚХР шек.)

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Шығыс Қазақстан облысы

2006 ж.

2015 ж.

ККМ

10 755,0

РБ

                                                                   »;

      реттік нөмірі 11-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

11. Қызылорда – Павлодар – Успенка – РФ шек.

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар

Қарағанды және Қызылорда облыстары

2012 ж.

2019 ж.

ККМ

115,6

РБ

                                                                   »;

      реттік нөмірлері 13, 16, 22, 24-жолдар алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы реттік нөмірлері 26, 27, 28-жолдармен толықтырылсын:

      «

26. Астана – Павлодар – Қалбатау – Өскемен

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

талап етілмейді

Ақмола, Павлодар және Шығыс Қазақстан облыстары

2013 ж.

2019 ж.

ККМ

10 500,0

РБ

27. Астана – Қарағанды – Алматы Балқаш көлі арқылы

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

талап етілмейді

Ақмола, Қарағанды және Алматы облыстары

2013 ж.

2019 ж.

ККМ

16 000,0

РБ

28. Орал – Каменка – РФ шек.

Реконструкциялау

Көлік құралдарының үздіксіз, қауіпсіз және ыңғайлы қозғалысын қамтамасыз ету

талап етілмейді

Батыс Қазақстан облысы

2013 ж.

2017 ж.

ККМ

190,0

РБ

                                                                   »;

      «2. Авиация саласы» деген бөлімде:
      реттік нөмірі 4-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

4. Ұшу-қону жолағы мен жолаушылар терминалын реконструкциялау

Реконструкциялау

ИКАО-ға сәйкес келтіру

Техника-экономикалық негіздеме – жоқ;
жобалау-сметалық құжаттама – жоқ

Тараз қаласының әуежайы

2013 ж.

2014 ж.

Әуежайдың меншік иесі, Жамбыл облысының әкімдігі, ККМ

4 631,4

РБ

                                                                   »;

      «3. Теміржол саласы» деген бөлімде:
      реттік нөмірі 1-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

1. «Қорғас – Жетіген» теміржол желісін салу»

Салу

ҚХР-дан екінші теміржол өту пунктінің ашылуы және Ақтау порты арқылы Қытай – Еуропа бағытында қашықтықты 500 км-ге қысқарту

Техника-экономикалық негіздеме – бар;
жобалау-сметалық құжаттама – бар

Алматы облысы

2009 ж.

2012 ж.

ККМ, ЭБЖМ, «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ (келісім бойынша), «ҚТЖ» ҰК» АҚ (келісім бойынша)

128 058

РБ, қарыз және меншікті қаражат

93 051

РБ

15 750

Ұлттық қордан қарыз қаражаты

19 257

«ҚТЖ» ҰК» АҚ меншікті қаражаты

                                                                   »;

      «4. Су көлігі» деген бөлімде:
      реттік нөмірлері 3, 4, 5, 6, 7, 8-жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      «

3. Шүлбі шлюзінің қорғаныш гидротехникалық құрылысын салу

Шүлбі шлюзінің қорғаныш гидро техникалық құрылысын салу бойынша іс-шараларды өткізу

Кеме қатынасы шлюзінің қауіпсіз пайдаланылуын қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар;
жобалау-сметалық құжаттама – жоқ

Шығыс Қазақстан облысы

2009 ж.

2014 ж.

ККМ, Қаржымині

1 030,4

РБ

4. Танкер флотын дамыту

Кемелерді салу, кемелерді жеткізу

Қазақстандық сауда флотын дамыту

талап етілмейді

Маңғыстау облысы

2005 ж.

2014 ж.

ККМ, «Қазтеңізкөлікфлот» ҰТКҚК» ЖШС (келісім бойынша)

20784,0

Қарыз қаражаты

5. Құрғақ жүк флотын салу және сатып алу

Кемелерді салу, кемелерді жеткізу

Қазақстандық сауда флотын дамыту

талап етілмейді

Маңғыстау облысы

2011 ж.

2014 ж.

ККМ, «Қазтеңізкөлікфлот» ҰТКҚК» ЖШС (келісім бойынша)

5 250,0

Қарыз қаражаты

6. Баутино портында кеме жөндеу өндірісін құру

Өндірістік объектілерді салу, кеме жөндеу жабдығын сатып алу және монтаждау

Кемелерді жөндеуді қамтамасыз ету

Техника-экономикалық негіздеме – бар;
Жобалау-сметалық құжаттама – бар

Маңғыстау облысы

2009 ж.

2010 ж.

ККМ, «Қазтеңізкөлікфлот» ҰТКҚК» ЖШС (келісім бойынша)

500,0

Қарыз қаражаты

7. Теңіз операцияларына қолдау көрсету флотын құру және сатып алу

Кемелерді салу, кемелерді жеткізу

Қазақстандық сауда флотын дамыту

талап етілмейді

Маңғыстау облысы

2011 ж.

2013 ж.

ККМ, «Қазтеңізкөлікфлот» ҰТКҚК» ЖШС (келісім бойынша)

8 250,0

Қарыз қаражаты

8. «Өзен-теңіз» ішкі суда жүзу кемелерінің сыныпталуы мен техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету (кемелерді техникалық куәландыру – кеме қатынасының тіркелімі)

Кемелерді және өндірістерді техникалық куәландыру

Кеме қатынасы қауіпсіздігін қамтамасыз ету

талап етілмейді

Өңірлік даму

2010 ж.

2014 ж.

ККМ, Қаржымині, «Кеме қатынасы тіркелімі» мемлекеттік мекемесі

506,1

РБ

                                                                   »;

      «Ескертпе: аббревиатуралардың толық жазылуында:»:
      мына:
      «Қазақтеңізкөлікфлоты» ҰТКҚК» АҚ – «Қазақтеңізкөлікфлоты» ұлттық теңіз кеме қатынасы компаниясы» акционерлік қоғамы» деген жол мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазақтеңізкөлікфлоты» ҰТКҚК» ЖШС – «Қазақтеңізкөлікфлоты» ұлттық теңіз кеме қатынасы компаниясы» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі».
      2. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады