Мақта саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 15 ақпандағы № 94 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 30 қаңтардағы № 43 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 30.01.2016 № 43 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      РҚАО-ның ескертпесі.

      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 18 маусымдағы № 4-5/544 бұйрығын, Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 18 маусымдағы № 4-5/545 бұйрығын қараңыз.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Шитті мақта сапасы куәлігін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
      2) «Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.
      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:
      1) «Ауыл шаруашылығы саласында мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы және «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1108 қаулысының 1-тармағының 13) тармақшасы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2012 ж., № 67, 973-құжат);
      2) «Мақта қолхаттарын беру арқылы, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 29 наурыздағы № 305 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2013 ж., № 23, 375-құжат).
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2014 жылғы 15 ақпандағы
№ 94 қаулысымен   
бекітілген      

«Шитті мақта сапасы куәлігін беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет – «Шитті мақта сапасы куәлігін беру» (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік қызметті «ҚазАгрЭкс» акционерлік қоғамы және оның филиалдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 5 (бес) жұмыс күнінен кеш емес;
      2) көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын тапсыруы үшін рұқсат етілген ең ұзақ күту уақыты – 15 (он бес) минут;
      3) көрсетілген қызметті алушыға рұқсат етілген ең ұзақ қызмет көрсету уақыты – 15 (он бес) минут.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: шитті мақта сапасының қағаз тасығыштағы куәлігі.
      7. Мемлекеттік қызмет ақысыз көрсетіледі.
      8. Жұмыс кестесі: мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін көрсетіледі. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі;
      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы не сенімхат бойынша оның өкілі осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінім ұсынады.
      Мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған өтінім бланкісін Министрліктің www.minagri.gov.kz және көрсетілетін қызметті берушінің www.kazagrex.kz интернет-ресурстарында немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде алуға болады. Өтінім көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне тапсырылады.
      Көрсетілетін қызметті алушыға:
      1) өтінімді қабылдау нөмірі және күні;
      2) сұратылатын мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі;
      3) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу күні (уақыты) және құжаттарды беру орны;
      4) өтінімді қабылдаған жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта бар болса);
      5) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта бар болса – жеке тұлға үшін немесе атауы–заңды тұлға үшін), байланыс деректері көрсетілген өтінімді қабылдау туралы қолхат беріледі.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін
қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының
шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану кезінде шағым Министрліктің Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті (бұдан әрі – Комитет) басшысының атына Астана қаласы, Кенесары көшесі, 36, 703-кабинет мекенжайы, 8 (7172) 55-59-61 телефоны бойынша беріледі.
      Шағымдар жазбаша нысанда пошта бойынша не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы, Комитеттің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.
      Шағымда көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта бар болса), пошталық мекенжайы, шағым беру күні және көрсетілетін қызметті алушының қолы көрсетіледі.
      Шағым берген кезде әрекетіне немесе әрекетсіздігіне шағым берілетін лауазымды адамның лауазымы, тегі мен аты-жөні, жүгіну себептері және талаптары көрсетіледі.
      Шағымды беру күні мен уақыты, қабылдаған лауазымды адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетілген талон шағымның қабылданғанын растау болып табылады. Шағым тіркелгеннен кейін жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің немесе Комитеттің басшысына жолданады.
      Көрсетілетін қызметті берушінің немесе Комитеттің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жолданады не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.
      Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағымдана алады.
      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа өтініш білдіруге құқығы бар.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескерілген өзге
талаптар

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:
      1) Министрліктің – www.minagri.gov.kz;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің – www.kazagrex.kz интернет-ресурстарында орналастырылған.
      13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жетімділік режимінде Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алу мүмкіндігі бар.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.minagri.gov.kz және www.kazagrex.kz интернет-ресурстарында көрсетілген. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414.

«Шитті мақта сапасы куәлігін беру»    
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
қосымша                  

20__ жылғы «___» ________________

Шитті мақта сапасына сараптама жүргізуге
№ _____ өтінім

Өтінім беруші _______________________________________________________
Мекенжайы ___________________________________________________________
Телефон, факс _______________________________________________________
_______________________________ мақта өңдеу ұйымында сақтауда тұрған,
           (атауы)
___________________________________________________________ арналған,
                 (мақсаты көрсетілсін)
массасы _______________________________________________________ тонна
                            (жазбаша)
шитті мақта партиясының сапасына сараптама жүргізуді сұраймын.

      Сынақтар мынадай сынақ көрсеткіштері мен әдістері бойынша
жүргізіледі:
_____________________ ________________________________ ______________
 (көрсеткіш атауы)    (стандарттың нөмірі және күні)      (норма)

Өтінім беруші ______________ ________________________________________
                  (қолы)                       (Т.А.Ә.)

М.О.

Зертхана (орталық) маманы ______________________ орындауға жіберілді.
                                 (Т.А.Ә.)

Орындалуы туралы белгі: _____________________________________________

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2014 жылғы 15 ақпандағы
№ 94 қаулысымен   
бекітілген      

«Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер
көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның
телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет – «Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік қызмет облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), оның ішінде «электрондық үкіметтің» www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – Портал) арқылы көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға өтініш берген кезде:
      лицензия беру кезінде – 10 (он) жұмыс күнінен кеш емес;
      лицензияны қайта ресімдеу кезінде – 7 (жеті) жұмыс күнінен кеш емес;
      лицензияның телнұсқасын беру кезінде – 2 (екі) жұмыс күнінен кеш емес;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін рұқсат етілген ең ұзақ күту уақыты – 30 (отыз) минуттан аспайды;
      3) рұқсат етілген ең ұзақ қызмет көрсету уақыты – 30 (отыз) минуттан аспайды.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия (бұдан әрі – лицензия), қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасы не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден жауаптан бас тарту туралы.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.
      Көрсетілетін қызметті алушы лицензияны қағаз тасығышта алуға өтініш білдірген жағдайда лицензия басылып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің мөрімен және басшысының қолымен расталады.
      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет ақылы негізде көрсетіледі. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының кодексіне сәйкес қызметпен айналысу құқығы үшін лицензиялық алымды көрсетілетін қызметті алушының орналасқан жері бойынша бюджетке төлейді:
      1) осы қызмет түрімен айналысу құқығына лицензия беру кезінде лицензиялық алым 10 (он) айлық есептік көрсеткішті (бұдан әрі – AЕК) құрайды;
      2) лицензияларды қайта ресімдеу үшін лицензиялық алым лицензия беру кезіндегі мөлшерлемеден 10 %-ды құрайды, бірақ 4 АЕК-тен аспайды;
      3) лицензияның телнұсқасын беру үшін лицензиялық алым лицензия беру кезіндегі мөлшерлемеден 100 %-ды құрайды.
      Лицензиялық алымды төлеу қолма-қол немесе қолма-қол емес нысанда екінші деңгейлі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүзеге асырылады.
      Портал арқылы электрондық сұрау берілген жағдайда төлем «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) немесе екінші деңгейлі банктер арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.
      Порталға көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне лицензиялық алымның төленгені туралы электрондық чек жіберіледі. Төлем туралы ақпарат көрсетілетін қызметтерге төлем жасау тарихында сақталады.
      8. Жұмыс кестесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі;
      2) порталдың – тәулік бойы (жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда).
      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) өтініш білдірген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) лицензия алу үшін:
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      көрсетілетін қызметті алушы заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтама немесе куәлік;
      көрсетілетін қызметті алушыны салық органында есепке қою туралы куәліктің (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған) көшірмесі;
      жекелеген қызмет түрлерімен айналысу құқығы үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған) көшірмесі;
      біліктілік талаптарына сәйкес құжаттар.
      Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы және көрсетілетін қызметті алушыны салық органында есепке қою туралы құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші портал арқылы алады және олардағы ақпаратты уәкілетті лауазымды адамдардың электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алу мүмкіндігі болған жағдайда талап етілмейді;
      2) лицензияны қайта ресімдеу үшін:
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      лицензияны қайта ресімдеу үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған) көшірмесі;
      3) көрсетілетін қызметті алушы лицензияны жоғалтқан, бүлдірген кезде порталдағы тиісті ақпараттық жүйелерден лицензия туралы мәліметтер алу мүмкіндігі болмаған кезде ғана көрсетілетін қызметті берушіге мына құжаттарды ұсына отырып өтініш береді:
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      лицензияны қайта ресімдеу үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған) көшірмесі;
      порталға:
      1) лицензия алу үшін:
      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау;
      ЭҮТШ арқылы төлеуді қоспағанда, бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес біліктілік талаптарына сәйкестігі туралы ақпарат.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелердегі заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы құжаттардың мәліметтерін, ЭҮТШ арқылы бюджетке лицензиялық алымның төленгені туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті беруші тиісті уәкілетті лауазымды адамдардың ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында портал арқылы алады;
      2) лицензияны қайта ресімдеу үшін:
      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау;
      ЭҮТШ арқылы төлеуді қоспағанда, бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі түріндегі құжат;
      3) көрсетілетін қызметті алушы лицензияны жоғалтқан, бүлдірген кезде порталдағы тиісті ақпараттық жүйелерден лицензия туралы мәліметтер алу мүмкіндігі болмаған кезде ғана көрсетілетін қызметті берушіге мына құжаттарды ұсына отырып өтініш береді:
      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау;
      ЭҮТШ арқылы төлеуді қоспағанда, лицензияның телнұсқасын беру үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі түріндегі құжат.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелердегі лицензия және ЭҮТШ арқылы бюджетке лицензиялық алымның төленгені туралы құжат туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті лауазымды адамның ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында портал арқылы алады.
      Құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері түпнұсқаларды көшірмелерімен және мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алынған мәліметтермен түпнұсқалығын салыстырып тексереді, содан кейін түпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      Ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушылардан талап етуге рұқсат етілмейді.
      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге – қағаз тасығыштағы өтініштің алынғанын растау құжаттар пакетін қабылдау күні мен уақытын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелгені туралы оның өтінішінің көшірмесіндегі белгі болып табылады;
      2) портал арқылы – көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұраудың қабылданғаны туралы мәртебе көрсетіледі.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер:
      1) осы субъектілер санаты үшін қызмет түрімен айналысуға Қазақстан Республикасының заңдарымен тыйым салынуы;
      2) қызмет түріне лицензия беруге өтінім берілген жағдайда жекелеген қызмет түрлерімен айналысу құқығы үшін лицензиялық алымның енгізілмеуі;
      3) көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына сәйкес келмеуі;
      4) келісім беретін мемлекеттік органның көрсетілетін қызметті алушыға лицензия беруге келісім бермеуі;
      5) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оған жекелеген қызмет түрімен айналысуға тыйым салатын заңды күшіне енген сот үкімінің болуы;
      6) сот орындаушысы ұсынымының негізінде соттың көрсетілетін қызметті алушыға лицензия алуға тыйым салуы болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша
көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың
лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне)
шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымданған кезде шағым www.minagri.gov.kz интернет-ресурсының «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде орналастырылған мекенжайлар бойынша тиісті көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.
      Шағымдар жұмыс күндері жазбаша нысанда пошта бойынша не Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген жағдайларда электрондық түрде не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.
      Шағымды қабылдаған тұлғаның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу күні мен орнын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады. Шағым тіркелгеннен кейін жауапты адамды айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолданады.
      Көрсетілетін қызмет берушінің атына келіп түскен көрсетілген қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жолданады не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.
      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.
      Электрондық өтінішті портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу барысында жаңартылатын шағымның қаралу барысы туралы ақпарат (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) қолжетімді болады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағымдана алады.
      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа өтініш білдіруге құқығы бар.

4. Мемлекеттік, оның ішінде электрондық нысанда көрсетілетін
қызметті көрсету ерекшеліктері ескерілген өзге талаптар

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары www.minagri.gov.kz интернет-ресурсының «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде орналастырылған.
      14. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті электрондық нысанда портал арқылы алу мүмкіндігі бар.
      15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жетімділік режимінде порталдағы жеке кабинеті арқылы, сондай-ақ Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алу мүмкіндігі бар.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.minagri.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414.

«Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма  
қызметі бойынша қызметтер көрсетуге   
лицензия беру, қайта ресімдеу,      
лицензияның телнұсқаларын беру»      
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
1-қосымша                

_____________________________________________________________________
(көрсетілетін қызмет беруші лицензиардың толық атауы)
_____________________________________________________________________
(заңды тұлғаның толық атауы, БСН деректемелері)

Өтініш

____________________________________________________________________
                     (қызмет түрі көрсетілсін)

бойынша қызметті жүзеге асыруға лицензия беруді, лицензияны қайта
ресімдеуді, лицензияның телнұсқасын беруді сұраймын (қажеттісінің
асты сызылсын).
Мекенжайы __________________________________________________________
             (Индексі, қала, аудан, облыс, телефон, факс, е-mail)
_____________________________________________________________________
Банктік шоты ________________________________________________________
                (шот нөмірі, банктің атауы және орналасқан жері,
                              телефон, факс, е-mail)
Филиалдар (өкілдіктер, объектілері, пункттер, учаскелер) ____________
_____________________________________________________________________
                 (орналасқан жері және деректемелері)
Қоса берілетін құжаттар: ____________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Басшы ____________ __________________________________________________
         (қолы)          (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

Мөр орны 20__ жылғы ___________

Өтініш 20__ жылғы _____________ қарауға қабылданды
_____________________________________________________________________
     (жауапты адамның қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

«Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма  
қызметі бойынша қызметтер көрсетуге   
лицензия беру, қайта ресімдеу,     
лицензияның телнұсқаларын беру»     
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
2-қосымша                 

Мақта қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер
көрсетуге жөніндегі қызметті жүзеге асыру үшін қойылатын
біліктілік талаптарына сәйкестік туралы мәліметтер нысаны

      Мақта қолхаттары бойынша міндеттемелердің орындалуын
кепілдендіру жүйесіне қатысу шартының нөмірі және күні ______________

      Мақта тазалау зауытына меншік құқығын және үшінші тұлғалардың
міндеттемелері бойынша оған ауыртпалықтың жоқтығын растайтын
жылжымайтын мүлікке және онымен жасалған мәмілелерге құқықтарды
тіркеу органы анықтамасының нөмірі және күні ________________________

      Мақта тазалау зауытында бар-жоғы туралы мәліметтер:

Көрсеткіштер

Өлшем бірлігі

20__ жылғы «__» ________ қолда бары

Жай-күйі

1

2

3

4

Мақта қабылдау пункті

дана



Шитті мақтаны мақта талшығына бастапқы қайта өңдеу бойынша технологиялық операцияларды жүзеге асыруға арналған жабдық

сағатына дана/тонна



Таразы жабдығы

дана



Желдету жабдығы

дана



Тиеу-түсіру механизмдері

дана



Мақтаның сапасын анықтауға арналған өндірістік-технологиялық зертхана

дана



Мақтаны сақтауға арналған арнайы орын




      Мақта тазалау зауыты орналасқан жерден тыс орналасқан мақта
қабылдау пунктінде бар-жоғы туралы мәліметтер:

Көрсеткіштер

Өлшем бірлігі

20__ жылғы «__» ________ қолда бары

Жай-күйі

1

2

3

4

Шитті мақтаны қоймаға жинауға және сақтауға арналған ашық (жабық) алаң

шаршы метр



Таразы жабдығы

дана



Шитті мақтаның сынамаларын іріктеп алуға және сапасын айқындауға арналған зертханалық жабдық

сағатына дана/тонна



Тиеу-түсіру механизмдері

дана



      Мақта тазалау зауытында, сондай-ақ мақта тазалау зауыты
орналасқан жерден тыс орналасқан мақта қабылдау пунктінде өткізу
режимінің бар-жоғы болуы, аумақтың қоршалуы туралы мәліметтер
_____________________________________________________________________

      Тиісті білімі бар техникалық басшылар мен мамандардың білікті
құрамының бар-жоғы туралы мәліметтер:

Р/с

Маманның Т.А.Ә.

Лауазымы

Білімі бойынша мамандығы

Мамандығы бойынша жұмыс өтілі

1

2

3

4

5
















Об утверждении стандартов государственных услуг в хлопковой отрасли

Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 февраля 2014 года № 94. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 января 2016 года № 43

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 30.01.2016 № 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказы Министра сельского хозяйства РК от 18 июня 2015 года № 4-5/544; т 18 июня 2015 года № 4-5/545.


      В соответствии подпунктом 3) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) стандарт государственной услуги «Выдача удостоверения качества хлопка-сырца»;
      2) стандарт государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок».
      2. Признать утратившими силу:
      1) подпункт 13) пункта 1 постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1108 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области сельского хозяйства и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» (САПП Республики Казахстан, 2012 г., № 67, ст. 973);
      2) постановление Правительства Республики Казахстан от 29 марта 2013 года № 305 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок» (САПП Республики Казахстан, 2013 г., № 23, ст. 375).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утвержден         
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 15 февраля 2014 года № 94

Стандарт государственной услуги
«Выдача удостоверения качества хлопка-сырца»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача удостоверения качества хлопка-сырца» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается акционерным обществом «КазАгрЭкс» и его филиалами (далее – услугодатель).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги услугодателем:
      1) с момента сдачи пакета документов услугополучателем – не позднее 5 (пяти) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем – 15 (пятнадцать)минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 15 (пятнадцать) минут.
      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги: удостоверение качества хлопка-сырца на бумажном носителе.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. График работы: государственная услуга оказывается с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Для получения государственной услуги услугополучатель либо его представитель по доверенности представляет заявку по форме, согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги.
      Бланк заявки на оказание государственной услуги можно получить на интернет-ресурсах Министерства–www.minagri.gov.kz и услугодателя – www.kazagrex.kz или в канцелярии услугодателя. Заявка сдается в канцелярию услугодателя.
      Услугополучателю выдается расписка о приеме заявки с указанием:
      1) номера и даты приема заявки;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;
      4) фамилии, имени, отчества (при наличии в документе, удостоверяющем личность) ответственного лица, принявшего заявку;
      5) фамилии, имени, отчества (при наличии в документе, удостоверяющем личность–для физических лиц, или наименования–для юридических лиц), контактных данных услугополучателя.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания
государственной услуги

      10. При обжаловании решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя Комитета государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства (далее – Комитет) по адресу: город Астана, улица Кенесары, 36, кабинет 703, телефон: 8 (7172) 55-59-61.
      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, канцелярию Комитета.
      В жалобе указываются фамилия, имя, отчество (при наличии в документе, удостоверяющем личность), почтовый адрес услугополучателя, дата подачи жалобы и подпись услугополучателя.
      При подаче жалобы указываются должность, фамилии и инициалы должностных лиц, чьи действия или бездействия обжалуются, мотивы обращения и требования.
      Подтверждением принятия жалобы является талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов должностного лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя или Комитета для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.
      Информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт-центра: 1414.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:
      1) Министерства – www.minagri.gov.kz;
      2) услугодателя – www.kazagrex.kz.
      13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа по телефону единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.
      14. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсах www.minagri.gov.kz и www.kazagrex.kz единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

Приложение              
к стандарту государственной услуги   
«Выдача удостоверения качества хлопка-сырца»

«__» ___________ 20 ___ года

                            Заявка
      на проведение экспертизы качества хлопка-сырца № ___

Заявитель ___________________________________________________________
Адрес _______________________________________________________________
Телефон, факс _______________________________________________________

      Прошу провести экспертизу качества партии хлопка-сырца массой
__________________________________________________ тонн, хранящейся
                (прописью)
в хлопкоперерабатывающей организации _______________________________,
                                           (наименование)
предназначенного для _______________________________________________.
                                  (указать предназначение)

      Испытания проводятся по следующим показателям и методам испытаний:
_________________________ ___________________ ______________________
(наименование показателя) (номер и дата стандарта) (норма)

Заявитель ____________ ____________________________________________
            (подпись)                 (Ф.И.О.)

      М.П.

Направлена для исполнения специалисту лаборатории (центра)
__________________________________________________________________
                          (Ф.И.О.)

Отметка об исполнении: ____________________________________________

Утвержден       
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 15 февраля 2014 года № 94

Стандарт государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на
оказание услуг по складской деятельности с выдачей
хлопковых расписок»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга – «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами областей, городов Астана и Алматы (далее – услугодатель), в том числе через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее – портал).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на Портал:
      при выдаче лицензии – не позднее 10 (десяти) рабочих дней;
      при переоформлении лицензии – не позднее 7 (семи) рабочих дней;
      при выдаче дубликата лицензии – 2 (два) рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – не более 30 (тридцати) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – не более 30 (тридцати) минут.
      5. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги – лицензия, переоформление, дубликат лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей хлопковых расписок (далее – лицензия) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      В случае обращения услугополучателя за получением лицензии на бумажном носителе лицензия распечатывается и заверяется печатью и подписью руководителя услугодателя.
      7. Государственная услуга оказывается на платной основе. При оказании государственной услуги услугополучатель оплачивает в бюджет по месту нахождения услугополучателя лицензионный сбор за право занятия деятельностью в соответствии с Кодексом Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года «О налогах и других обязательных платежах в бюджет»:
      1) лицензионный сбор при выдаче лицензии за право занятия данным видом деятельности составляет 10 (десять) месячных расчетных показателей (далее – МРП);
      2) лицензионный сбор за переоформление лицензии составляет 10 % от ставки при выдаче лицензии, но не более 4 (четырех) МРП;
      3) лицензионный сбор за выдачу дубликата лицензии составляет 100 % от ставки при выдаче лицензии.
      Оплата лицензионного сбора осуществляется в наличной и безналичной форме через банки второго уровня и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций.
      В случае подачи электронного запроса на получение государственной услуги через портал, оплата может осуществляться через платежный шлюз «электронного правительства» (далее – ПШЭП) или через банки второго уровня.
      На портал в личный кабинет услугополучателя направляется электронный чек об оплате лицензионного сбора. Информация о платеже сохраняется в истории оплаты услуг.
      8. График работы:
      1) услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, с 9-00 до 18-30 часов с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) портала – круглосуточно (за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ).
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):
      к услугодателю:
      1) для получения лицензии:
      заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      справка или свидетельство о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица услугополучателя;
      копия свидетельства о постановке услугополучателя на учет в налоговом органе (нотариально засвидетельствованная в случае непредставления оригинала для сверки);
      копия документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности (нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригинала для сверки);
      документы в соответствии с квалификационными требованиями.
      Сведения документов о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица и о постановке услугополучателя на учет в налоговом органе, услугодатель получает посредством портала и не требуются при наличии возможности получения информации, содержащейся в них, в форме электронных документов, удостоверенных электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченных должностных лиц;
      2) для переоформления лицензии:
      заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      копия документа, подтверждающего оплату в бюджет лицензионного сбора за переоформление лицензии(нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригинала для сверки);
      3) при утере, порче лицензии услугополучатель обращается к услугодателю для получения дубликата лицензии лишь при отсутствии возможности получения сведений о лицензии из соответствующих информационных систем на портале с представлением следующих документов:
      заявления по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      копии документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за выдачу дубликата лицензии (нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригинала для сверки);
      на портал:
      1) для получения лицензии:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;
      электронная копия документа, подтверждающего оплату лицензионного сбора, за исключением случаев оплаты через ПШЭП;
      информация о соответствии квалификационным требованиям, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.
      Сведения документов о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, информация об оплате в бюджет лицензионного сбора через ПШЭП, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает посредством портала в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП соответствующих уполномоченных должностных лиц;
      2) для переоформления лицензии:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;
      документ, подтверждающий оплату в бюджет лицензионного сбора за переоформление лицензии, в виде электронной копии документа, за исключением случаев оплаты через ПШЭП;
      3) при утере, порче лицензии услугополучатель обращается к услугодателю для получения дубликата лицензии лишь при отсутствии возможности получения сведений о лицензии из соответствующих информационных систем на портале с предоставлением следующих документов:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;
      документ, подтверждающий оплату в бюджет лицензионного сбора за выдачу дубликата лицензии, в виде электронной копии документа, за исключением случаев оплаты через ПШЭП.
      Сведения о лицензии документа об оплате в бюджет лицензионного сбора через ПШЭП, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает посредством портала в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного должностного лица.
      При приеме документов работник услугодателя сверяет подлинность оригиналов с копией и со сведениями, представленными
из государственной информационной системы, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.
      При сдаче услугополучателем всех необходимых документов:
      1) услугодателю – подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на копии его заявления о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов;
      2) через портал – в «личном кабинете» услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.
      10. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:
      1) занятие видом деятельности, запрещенной законами Республики Казахстан для данной категории субъектов;
      2) не внесение лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, в случае подачи заявления на выдачу лицензии на вид деятельности;
      3) несоответствие услугополучателя квалификационным требованиям;
      4) не согласование выдачи лицензии услугополучателю согласующим государственным органом;
      5) наличие вступившего в законную силу приговора суда в отношении услугополучателя, запрещающего ему заниматься отдельным видом деятельности;
      6) запрещение судом, на основании представления судебного исполнителя, услугополучателю получать лицензии.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателей и (или) их должностных лиц по вопросам оказания
государственных услуг

      11. При обжаловании решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя соответствующего услугодателя по адресам, размещеных на интернет-ресурсе www.minagri.gov.kz, раздел «Государственные услуги».
      Жалоба подается в письменной форме по почте или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством Республики Казахстан, либо нарочно через канцелярию услугодателя в рабочие дни.
      Подтверждением принятия жалобы является регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.
      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт-центра: 1414.
      При отправке электронного обращения через портал услугополучателю из «личного кабинета» доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении жалобы).
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой
в электронной форме

      13. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе www.minagri.gov.kz, раздел «Государственные услуги».
      14. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
      15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством «личного кабинета» портала, а также по телефону Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      16. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе www.minagri.gov.kz единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

Приложение 1         
к стандарту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, 
выдача дубликатов лицензии на оказание
услуг по складской деятельности 
с выдачей хлопковых расписок»

В _________________________________________________________________
        (полное наименование лицензиара услугодателя)

от ________________________________________________________________
      (полное наименование юридического лица, реквизиты БИН)

Заявление

Прошу выдать лицензию, переоформить лицензию, выдать дубликат лицензии (нужное подчеркнуть) на осуществление деятельности по
____________________________________________________________________
                   (указать вид деятельности)

Адрес ______________________________________________________________
         (индекс, город, район, область, телефон, факс, е-mail)
____________________________________________________________________

Банковский счет _____________________________________________________
_____________________________________________________________________
(номер счета, наименование и местонахождение банка, телефон, факс, е-mail)

Филиалы (представительства, объекты, пункты, участки)
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
                  (местонахождение и реквизиты)

Прилагаемые документы:

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Руководитель ___________ ___________________________________
              (подпись) (фамилия, имя, отчество (при наличии))

Место печати ______________ 20__ года

Заявление принято к рассмотрению ______________________ 20 ___ года
___________________________________________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при наличии) ответственного лица)

Приложение 2          
к стандарту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, 
выдача дубликатов лицензии на оказание
услуг по складской деятельности 
с выдачей хлопковых расписок»      

Форма
сведений о соответствии квалификационным требованиям для
осуществления деятельности по оказанию услуг по складской
деятельности с выдачей хлопковых расписок

      Номер и дата договора участия в системе гарантирования исполнения обязательств по хлопковым распискам _____________________

      Номер и дата справки органа регистрации прав на недвижимое имущество и сделок с ним, подтверждающей право собственности на хлопкоочистительный завод и отсутствие обременения на него по обязательствам третьих лиц _________________________________________

Сведения о наличии на хлопкоочистительном заводе:

Показатели

Единица
измерения

Наличие на
«___» _________ 20 __ год

Состояние

1

2

3

4

Хлопкоприемный пункт

штук



Оборудование, предназначенное для осуществления технологических операций по первичной переработке хлопка-сырца в хлопок-волокно

штук/тонн в час



Весовое оборудование

штук



Вентиляционное оборудование

штук



Погрузочно-разгрузочные механизмы

штук



Производственно-технологическая лаборатория для определения качества хлопка

штук



Специально отведенное место для хранения хлопка




      Сведения о наличии на хлопкоприемном пункте, расположенном вне местонахождения хлопкоочистительного завода:

Показатели

Единица
измерения

Наличие на
«___» _________ 20 __ год

Состояние

1

2

3

4

Открытая (крытая) площадка для складирования и хранения хлопка-сырца

квадратных метров



Весовое оборудование

штук



Лабораторное оборудование для отбора проб и определения качества хлопка-сырца

штук/тонн в час



Погрузочно-разгрузочные механизмы

штук



      Сведения о наличии пропускного режима, ограждения территории на хлопкоочистительном заводе, а также хлопкоприемном пункте, находящемся вне месторасположения хлопкоочистительного завода ______

      Сведения о наличии квалифицированного состава технических руководителей и специалистов, имеющих соответствующее образование:

№ п/п

Ф. И. О. специалиста

Должность

Специальность
по образованию

Стаж работы
по специальности

1

2

3

4

5