"Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 ақпандағы № 160 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 4 қыркүйектегі № 745 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 04.09.2015 № 745 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.
      2. «Ауыл шаруашылығы саласында мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы және «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1108 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2012 ж., № 67, 973-құжат) 1-тармағы 15) тармақшасының күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
           Премьер-Министрі                           С. Ахметов

 
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2014 жылғы 28 ақпандағы
№ 160 қаулысымен  
бекітілген     

«Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер
көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның
телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік қызметті облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), оның ішінде «электрондық үкіметтің» www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі 

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға өтініш берген кезде:
      лицензия беру кезінде – 10 (он) жұмыс күнінен кеш емес;
      лицензияны қайта ресімдеу кезінде – 7 (жеті) жұмыс күнінен кеш емес;
      лицензияның телнұсқасын беру кезінде – 2 (екі) жұмыс күнінен кеш емес;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін рұқсат етілген ең ұзақ күту уақыты – 30 (отыз) минуттан аспайды;
      3) рұқсат етілген ең ұзақ қызмет көрсету уақыты – 30 (отыз) минуттан аспайды.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия (бұдан әрі – лицензия), қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасы не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
      7. Мемлекеттік қызмет ақылы негізде көрсетіледі. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының Салық кодексіне сәйкес қызметпен айналысу құқығы үшін лицензиялық алымды көрсетілетін қызметті алушының орналасқан жері бойынша бюджетке төлейді:
      1) аталған қызмет түрімен айналысу құқығына лицензия беру кезінде лицензиялық алым 10 (он) айлық есептік көрсеткішті (бұдан әрі – AЕК) құрайды;
      2) лицензияларды қайта ресімдеу үшін лицензиялық алым лицензия беру кезіндегі мөлшерлемеден 10 %-ды құрайды, бірақ 4 АЕК-тен аспайды;
      3) лицензияның телнұсқасын беру үшін лицензиялық алым лицензия беру кезіндегі мөлшерлемеден 100 %-ды құрайды.
      Лицензиялық алымды төлеу қолма-қол немесе қолма-қол емес нысанда екінші деңгейлі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүзеге асырылады.
      Портал арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға электрондық сұрау салу берілген жағдайда төлем «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) немесе екінші деңгейлі банктер арқылы жүзеге асырылады.
      Порталға көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» лицензиялық алымның төленгені туралы электрондық чек жіберіледі. Төлем туралы ақпарат көрсетілетін қызметтерге төлем жасау тарихында сақталады.
      8. Жұмыс кестесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі;
      2) порталдың – тәулік бойы (жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда).
      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) өтініш берген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) лицензия алу үшін:
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      көрсетілетін қызмет алушының заңды тұлғасын мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтама немесе куәлік;
      көрсетілетін қызметті алушыны салық органында есепке қою туралы куәліктің (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған) көшірмесі;
      жекелеген қызмет түрлерімен айналысу құқығы үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған) көшірмесі;
      біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар.
      Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы және көрсетілетін қызметті алушыны салық органында есепке қою туралы құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші портал арқылы алады және олардағы ақпаратты уәкілетті лауазымды адамдардың электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алу мүмкіндігі болған жағдайда талап етілмейді;
      2) лицензияны қайта ресімдеу үшін:
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      лицензияны қайта ресімдеу үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған) көшірмесі;
      3) көрсетілетін қызметті алушы лицензияны жоғалтқан, бүлдірген кезде порталдағы тиісті ақпараттық жүйелерден лицензия туралы мәліметтер алу мүмкіндігі болмаған кезде ғана көрсетілетін қызметті берушіге лицензияның телнұсқасын алу үшін мына құжаттарды ұсына отырып өтініш береді:
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      жекелеген қызмет түрлерімен айналысу құқығы үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариатта куәландырылған) көшірмесі;
      порталға:
      1) лицензия алу үшін:
      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау;
      ЭҮТШ арқылы төлеуді қоспағанда, лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес мәліметтер нысаны түріндегі біліктілік талаптарына сәйкестігі туралы ақпарат.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелердегі заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы құжаттардың мәліметтерін, ЭҮТШ арқылы бюджетке лицензиялық алымның төленгені туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті беруші тиісті уәкілетті лауазымды адамдардың ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында портал арқылы алады;
      2) лицензияны қайта ресімдеу үшін:
      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау;
      ЭҮТШ арқылы төлеуді қоспағанда, жекелеген қызмет түрлерімен айналысу құқығы үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі түріндегі құжат;
      3) көрсетілетін қызметті алушы лицензияны жоғалтқан, бүлдірген кезде порталдағы тиісті ақпараттық жүйелерден лицензия туралы мәліметтер алу мүмкіндігі болмаған кезде ғана көрсетілетін қызметті берушіге лицензияның телнұсқасын алу үшін мына құжаттарды ұсына отырып жүгінеді:
      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-рымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау;
      ЭҮТШ арқылы төлеуді қоспағанда, жекелеген қызмет түрлерімен айналысу құқығы үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі түріндегі құжат.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелердегі лицензия және ЭҮТШ арқылы бюджетке лицензиялық алымның төленгені туралы құжат туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті лауазымды адамның ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында портал арқылы алады.
      Құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері түпнұсқаларды көшірмелерімен және мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алынған мәліметтермен түпнұсқалығын салыстырып тексереді, содан кейін түпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      Ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушылардан талап етуге рұқсат етілмейді.
      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде:
      көрсетілетін қызметті берушіге – көрсетілетін қызметті берушіге ұсынылған барлық құжаттар тізімдеме бойынша қабылданады, көшірмесі құжаттарды қабылдау күні қойылған белгімен өтінім берушіге жіберіледі (табысталады);
      портал арқылы – көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұраудың қабылданғаны туралы мәртебе көрсетіледі.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер:
      1) осы субъектілер санаты үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен тыйым салынған қызмет түрімен айналысу;
      2) қызмет түріне лицензия беруге өтінім берілген жағдайда жекелеген қызмет түрлерімен айналысу құқығы үшін лицензиялық алымды енгізбеу;
      3) көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына сәйкес келмеуі;
      4) келісім беретін мемлекеттік органның көрсетілетін қызмет алушыға лицензия беруге келісім бермеуі;
      5) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оған жекелеген қызмет түрлерімен айналысуға тыйым салатын заңды күшіне енген сот үкімінің болуы;
      6) сот орындаушысы ұсынымының негізінде соттың көрсетілетін қызметті алушыға лицензия алуға тыйым салуы болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша
көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың
лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану:
      шағым www.minagri.gov.kz интернет-ресурсының «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде көрсетілген мекенжайлар бойынша тиісті көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.
      Шағымдар жұмыс күндері пошта арқылы жазбаша нысанда немесе Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген жағдайларда электрондық түрде не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.
      Шағымды қабылдаған тұлғаның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу күні мен орнын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады. Шағым тіркелгеннен кейін жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберіледі.
      Көрсетілетін қызмет берушінің атына келіп түскен көрсетілген қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.
      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.
      Электрондық өтінішті портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға «жеке кабинетінен» көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу барысында жаңартылатын шағымның қаралу барысы туралы ақпарат (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) қолжетімді болады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағымдана алады.
      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа өтініш білдіруге құқығы бар. 

4. Мемлекеттік, оның ішінде электрондық нысан арқылы
көрсетілетін қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескерілген өзге талаптар

      13. Халықтың әлеуметтік осал топтарына жататын адамдарда көрсетілетін қызметті берушіге жеке өздерінің келу мүмкіндігінің болмауын ескере отырып, оларға мемлекеттік қызметті көрсету көрсетілетін қызметті алушының нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша өкіліне, көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» порталда не пошта арқылы жүзеге асырылады.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары www.minagri.gov.kz интернет-ресурсының «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде орналастырылған.
      15. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алу мүмкіндігі бар.
      16. Көрсетілетін қызметті алушының порталдың «жеке кабинеті», сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қолжетімділік режимінде мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты алу мүмкіндігі бар.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.minagri.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген, мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414. 

«Астық қолхаттарын беру арқылы
қойма қызметі бойынша қызметтер
көрсетуге лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның    
телнұсқаларын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына
1-қосымша         

___________________________________________________________
(көрсетілетін қызметті берушінің толық атауы)
________________________________________________________________
(көрсетілетін қызметті алушының толық атауы, БСН деректемелері)

Өтiнiш
_____________________________________________________________________
(қызметтiң түрi көрсетiлсiн)

_____________________________________________________________________
бойынша қызметті жүзеге асыруға арналған лицензияны беруді,
лицензияны қайта ресімдеуді, лицензияның телнұсқасын (қажеттісінің
асты сызылсын) беруді сұраймын
Мекенжайы ___________________________________________________________
             (индексi, қала, аудан, облыс, телефон, факс, е-mail)
_____________________________________________________________________
Банктік шоты ________________________________________________________
_____________________________________________________________________
   (шот нөмiрi, банктiң атауы және орналасқан жерi, телефон, факс,
                                 е-mail)
Филиалдары (өкiлдiктерi, объектiлерi, пункттерi, учаскелерi) ________
_____________________________________________________________________
               (орналасқан жерi және деректемелерi)
Қоса берiлетін құжаттар:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Басшы ______            _____________________________________________
      (қолы)                (тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болса))

Мөр орны 20__ жылғы _____________

Өтiнiш 20__ жылғы __________________ қарауға қабылданды
_____________________________________________________________________
      (жауапты адамның қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

«Астық қолхаттарын беру арқылы
қойма қызметі бойынша қызметтер
көрсетуге лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның    
телнұсқаларын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына
2-қосымша         

Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметi бойынша қызметтер
көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыру үшін қойылатын
бiлiктiлiк талаптарына сәйкестік туралы мәліметтер нысаны

      Астық сақтау қоймасына (элеватор, астық қабылдау пункті) меншік
құқығын және үшінші тұлғалардың міндеттемелері бойынша оған (оларға)
салынған ауыртпалықтың жоқтығын растайтын жылжымайтын мүлікке
құқықтарды және онымен жасалған мәмілелерді тіркеу органы
анықтамасының нөмірі және күні: _____________________________________
      Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайы ______________________
      Меншік иесі (құқық иеленуші) __________________________________
      Санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылық саласындағы орган
қорытындысының бар-жоғы туралы мәліметтер:
      нөмірі ________________________________________________________
      күні __________________________________________________________
      санитариялық-эпидемиологиялық қорытынды (қорытынды мәртебесі)
      _______________________________________________________________
      Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қызмет органының
атауы _______________________________________________________________

      Технологиялық жабдықтың бар-жоғы туралы мәліметтер:

Жабдықтың атауы

Өлшем бірлігі

20__ жылғы _____
қолда бары

Жай-күйі

1

2

3

4

астық тазалау машиналары

дана



астық кептіру жабдығы

дана/сағатына тонна



тексеру туралы сертификаттың деректері (нөмірі, берілген күні, метрологиялық қызметтің атауы, сертификаттың қолданылу мерзімі) көрсетілген таразы жабдығы (белгіленген тәртіппен тексерілген)

дана



тиеу-түсіру құрылғылары

дана



көтергіш-көлік жабдығы

дана



жылжымалы көлік жабдығы

дана



белсенді желдету жабдығы

дана



астық сақтауға арналған ыдыстар

мың тонна



сақтау кезінде астықтың температурасын және ылғалдылығын бақылауға арналған жабдық

жиынтық



асфальтталған алаңдар

шаршы метр



      Өткізу режимінің, аумақтың қоршалуының бар-жоғы туралы
мәліметтер
_____________________________________________________________________

      Зертханадағы өлшеу құралдарының жай-күйі туралы куәлік пен
өлшеу құралдарын тексеру туралы сертификаттардың бар-жоғы
туралы мәліметтер

Р/с

Құжаттың атауы

Құжаттың нөмірі

Құжаттың басталу күні

Іс-әрекеттің аяқталу күні

Метрологиялық қызметтің атауы

1

2

3

4

5

6

      Астық сапасын айқындауға арналған өндірістік-техникалық
зертхананың жарамды жабдықпен және аспаптармен жарақталуы туралы
мәліметтер

Объект

Өлшем бiрлiгi

20__ жылғы ______
қолда бары

1

2

3

Сынама іріктегіштер

дана


Ылғал өлшегiштер

дана


Кептiргiш шкафтар

дана


Зертханалық таразылар

дана


Дәнді ұнтақтауға арналған диірмендер

дана


Елеуіштер жиынтығы

дана


Пуркалар

дана


Ақуыздың үлесін анықтауға арналған құрылғы

дана


Дән маңызының үлесі мен сапасын анықтауға арналған құрылғы

дана


Құлау санын анықтауға арналған құрылғы

дана


Астықтың зақымданғанын анықтауға арналған оптикалық аспаптар

дана


Астық үлгілерін сақтауға арналған сөрелер

дана


      Техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктi құрамының бар-жоғы
туралы мәліметтер:

Р/с

Маманның
Т.А.Ә.

Лауазымы

Білімі бойынша мамандығы

Мамандығы бойынша жұмыс өтілі

1

2

3

4

5

Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 февраля 2014 года № 160. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 сентября 2015 года № 745

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 04.09.2015 № 745 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра сельского хозяйства РК от 22.05.2015 г. № 4-1/468.

      В соответствии с подпунктом 3) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок».
      2. Признать утратившим силу подпункт 15) пункта 1 постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1108 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области сельского хозяйства и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» (САПП Республики Казахстан, 2012 г., № 67, ст. 973).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утвержден          
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 28 февраля 2014 года № 160

Стандарт государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на
оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых
расписок»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан.
      3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами областей (далее – услугодатель), в том числе через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее – портал).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на портал:
      при выдаче лицензии – не позднее 10 (десяти) рабочих дней;
      при переоформлении лицензии – не позднее 7 (семи) рабочих дней;
      при выдаче дубликата лицензии – 2 (два) рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – не более 30 (тридцати) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – не более 30 (тридцати) минут.
      5. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги – лицензия, переоформление, дубликат лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок (далее – лицензия) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      7. Государственная услуга оказывается на платной основе. При оказании государственной услуги услугополучатель оплачивает в бюджет по месту нахождения услугополучателя лицензионный сбор за право занятия деятельностью в соответствии с Налоговым кодексом Республики Казахстан:
      1) лицензионный сбор при выдаче лицензии за право занятия данным видом деятельности составляет 10 месячных расчетных показателей (далее - МРП);
      2) лицензионный сбор за переоформление лицензии составляет 10 % от ставки при выдаче лицензии, но не более 4 МРП;
      3) лицензионный сбор за выдачу дубликата лицензии составляет 100 % от ставки при выдаче лицензии.
      Оплата лицензионного сбора осуществляется в наличной и безналичной форме через банки второго уровня и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций.
      В случае подачи электронного запроса на получение государственной услуги через портал, оплата может осуществляться через платежный шлюз «электронного правительства» (далее - ПШЭП) или через банки второго уровня.
      На портал в личный кабинет услугополучателя направляется электронный чек об оплате лицензионного сбора. Информация о платеже сохраняется в истории оплаты услуг.
      8. График работы:
      1) услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) портала – круглосуточно (за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ).
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):
      к услугодателю:
      1) для получения лицензии:
      заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      справка или свидетельство о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица услугополучателя;
      копия свидетельства о постановке услугополучателя на учет в налоговом органе (нотариально засвидетельствованная в случае непредставления оригинала для сверки);
      копию документа, подтверждающего оплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности (нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригинала для сверки);
      документы, подтверждающие соответствие квалификационным требованиям.
      Сведения документов о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица и о постановке услугополучателя на учет в налоговом органе, услугодатель получает посредством портала и не требуются при наличии возможности получения информации, содержащейся в них в форме электронных документов, удостоверенных электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченных должностных лиц;
      2) для переоформления лицензии:
      заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      копию документа, подтверждающего оплату в бюджет лицензионного сбора за переоформление лицензии (нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригинала для сверки);
      3) при утере, порче лицензии услугополучатель обращается к услугодателю для получения дубликата лицензии лишь при отсутствии возможности получения сведений о лицензии из соответствующих информационных систем на портале с предоставлением следующих документов:
      заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      копию документа, подтверждающего оплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности (нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригинала для сверки);
      на портал:
      1) для получения лицензии:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;
      электронная копия документа, подтверждающего оплату лицензионного сбора, за исключением случаев оплаты через ПШЭП;
      информацию о соответствии квалификационным требованиям, в виде формы сведений, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.
      Сведения документов о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, информация об оплате в бюджет лицензионного сбора через ПШЭП, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает посредством портала в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных должностных лиц;
      2) для переоформления лицензии:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;
      документ, подтверждающий оплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, в виде электронной копии документа, за исключением случаев оплаты через ПШЭП;
      3) при утере, порче лицензии услугополучатель обращается к услугодателю для получения дубликата лицензии лишь при отсутствии возможности получения сведений о лицензии из соответствующих информационных систем на портале с предоставлением следующих документов:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;
      документ, подтверждающий оплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, в виде электронной копии документа, за исключением случаев оплаты через ПШЭП.
      Сведения о лицензии и документе, об оплате в бюджет лицензионного сбора через ПШЭП, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает посредством портала в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного должностного лица.
      При приеме документов работник услугодателя сверяет подлинность оригиналов с копией и со сведениями, представленными из государственной информационной системы, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.
      При сдаче услугополучателем всех необходимых документов:
      услугодателю – все документы, представленные услугодателю, принимаются по описи, копия которой направляется (вручается) заявителю с отметкой о дате приема документов;
      через портал – в «личном кабинете» услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.
      10. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:
      1) занятие видом деятельности, запрещенной законами Республики Казахстан для данной категории субъектов;
      2) невнесение лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, в случае подачи заявления на выдачу лицензии на вид деятельности;
      3) несоответствие услугополучателя квалификационным требованиям;
      4) несогласование выдачи лицензии услугополучателю согласующим государственным органом;
      5) наличие вступившего в законную силу приговора суда в отношении услугополучателя, запрещающего ему заниматься отдельным видом деятельности;
      6) запрещение судом, на основании представления судебного исполнителя, услугополучателю получать лицензии.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателей и (или) их должностных лиц по вопросам оказания
государственных услуг

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя, и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг:
      жалоба подается на имя руководителя соответствующего услугодателя по адресам указанным, на интернет-ресурсе www.minagri.gov.kz, раздел «Государственные услуги».
      Жалоба подается в письменной форме по почте или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством Республики Казахстан, либо нарочно через канцелярию услугодателя в рабочие дни.
      Подтверждением принятия жалобы является регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.
      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт-центра: 1414.
      При отправке электронного обращения через портал услугополучателю из «личного кабинета» доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении жалобы).
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной
форме

      13. Оказание государственной услуги лицам, относящихся к социально уязвимым слоям населения, с учетом отсутствия возможности их личной явки к услугодателю, осуществляется по нотариально удостоверенной доверенности представителю услугополучателя, на портале в «личном кабинете» услугополучателя либо по почте.
      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе www.minagri.gov.kz, раздел «Государственные услуги».
      15. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством «личного кабинета» портала, а также по телефону единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      17. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе www.minagri.gov.kz., единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

Приложение 1            
к Стандарту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на оказание
услуг по складской деятельности 
с выдачей зерновых расписок»   

        В ___________________________________________________________
                   (полное наименование услугодателя)
      от ____________________________________________________________
            (полное наименование услугополучателя, реквизиты БИН)

                           Заявление

      Прошу выдать лицензию, переоформить лицензию, выдать дубликат лицензии (нужное подчеркнуть) на осуществление деятельности по
_____________________________________________________________________
                     (указать вид деятельности)
      Адрес _________________________________________________________
              (индекс, город, район, область, телефон, факс, е-mail)
_____________________________________________________________________
      Банковский счет _______________________________________________
                       (номер счета, наименование и местонахождение
_____________________________________________________________________
банка, телефон, факс, е-mail)

      Филиалы (представительства, объекты, пункты, участки)
_____________________________________________________________________
                    (местонахождение и реквизиты)
_____________________________________________________________________

      Прилагаемые документы:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

      Руководитель ___________ _______ ______________________________
                    (подпись)  (фамилия, имя, отчество (при наличии))

      Место печати                   ______________ 20 __ года

      Заявление принято к рассмотрению _______________ 20 __ года
_____________________________________________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при наличии) ответственного лица)

Приложение 2            
к Стандарту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на оказание
услуг по складской деятельности 
с выдачей зерновых расписок»   

                                 Форма
      сведений о соответствии квалификационным требованиям для
      осуществления деятельности по оказанию услуг по складской
                деятельности с выдачей зерновых расписок

      Номер и дата справки органа регистрации прав на недвижимое имущество и сделок с ним, подтверждающей право собственности на зернохранилище (элеватор, хлебоприемный пункт) и отсутствие обременения на него (них) по обязательствам третьих лиц:
_____________________________________________________________________

      Адрес объекта недвижимости ____________________________________
      Собственник (правообладатель) _________________________________
      Сведения о наличии заключения органа в области санитарно-эпидемиологического благополучия:
      номер _________________________________________________________
      дата __________________________________________________________
      санитарно-эпидемиологическое заключение (статус заключения)
_____________________________________________________________________
      Наименование государственного органа санитарно-эпидемиологической службы _________________________________

      Сведения о наличии технологического оборудования:

Наименование оборудования

Единица
измерения

Наличие на
______ 20 __ год

Состояние

1

2

3

4

зерноочистительные машины

штук



зерносушильное оборудование

штук/
тонн в час



весовое оборудование (поверенное
в установленном порядке) с
указанием данных сертификата о
поверке (номер, дата выдачи,
наименование метрологической
службы, срок действия
сертификата)

штук



погрузочно-разгрузочные
устройства

штук



подъемно-транспортное
оборудование

штук



передвижное транспортное
оборудование

штук



оборудование активного
вентилирования

штук



емкости для хранения зерна

тыс. тонн



оборудование для контроля
температуры и влажности зерна при
хранении

комплектов



асфальтированные площадки

квадратных
метров



      Сведения о наличии пропускного режима, ограждения территории
_____________________________________________________________________

      Сведения о наличии свидетельства о состоянии средств измерений в лаборатории и сертификатов о поверке средств измерений


п/п

Наименование
документа

Номер
документа

Дата начала
документа

Дата
завершения
действия

Наименование
метрологической
службы

1

2

3

4

5

6







      Сведения об оснащенности производственно-технологической лаборатории для определения качества зерна исправным оборудованием и приборами

Объект

Единица
измерения

Наличие на
______ 20 __ год

1

2

3

Пробоотборники

штук


Влагомеры

штук


Сушильные шкафы

штук


Весы лабораторные

штук


Мельницы для размола зерна

штук


Комплекты сит

штук


Пурки

штук


Устройства для определения
содержания белка

штук


Устройства для определения
содержания и качества
клейковины

штук


Устройства для определения
числа падения

штук


Оптические приборы для
определения зараженности
зерна

штук


Стеллажи для хранения
образцов зерна

штук


      Сведения о наличии квалифицированного состава технических руководителей и специалистов:


п/п

Ф. И. О.
специалиста

Должность

Специальность по
образованию

Стаж работы по
специальности

1

2

3

4

5