Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 31 мамырдағы № 605 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 30 желтоқсандағы № 1135 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 30.12.2015 № 1135 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.

      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 10 сәуірдегі № 189 бұйрығын қараңыз.


      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Жоғары оқу орындарындағы білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
      2) «Жоғары білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін жоғары оқу орындарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
      3) «Жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін жоғары оқу орындарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.
      2. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 13.03.2015 № 140 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің       
2014 жылғы 31 мамырдағы
№ 605 қаулысымен 
бекітілген     

«Жоғары оқу орындарындағы білім алушыларға жатақхана беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Жоғары оқу орындарындағы білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік қызметті жоғары оқу орындары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беруді көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асырады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – 5 жұмыс күні;
      2) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минуттан аспайды;
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минуттан аспайды.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жоғары оқу орындарында білім алушыларға жатақхана беру туралы жолдама.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру туралы мәліметтер осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жатақханадан орын беруді есепке алу кітабында тіркеледі.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен жұма аралығында көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін.
      Көрсетілетін қызметті алушыны алдын ала жазу және оларға жедел қызмет көрсету көзделмеген.
      9. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жатақханадан орын беру туралы өтініш;
      2) отбасы болған жағдайда, отбасы құрамы туралы анықтама;
      3) ата-анасының біреуі немесе екеуі де қайтыс болған жағдайда, ата-анасының бірінің (екеуінің де) қайтыс болғаны туралы анықтама (жетімдер үшін);
      4) отбасында 4 және одан да көп баланың болуы туралы анықтама (көп балалы отбасыдағы балалар үшін);
      5) жеке куәліктің көшірмесі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық
мемлекеттік органның, көрсетілетін қызметті берушінің және
(немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне
(әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану кезінде шағым жазбаша түрде:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Министрлік басшысының не оны алмастыратын адамның атына;
      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.
      Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіліп, Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелуі (мөртаңба, кіріс нөмірі мен күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады. Шағым тіркелгеннен кейін жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып
қойылатын өзге де талаптар

      12. Министрліктің www.edu.gov.kz. интернет-ресурсында мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайы орналастырылған.
      13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтері, мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
      14. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz. интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

«Жоғары оқу орындарындағы білім
алушыларға жатақхана беру» 
мемлекеттік көрсетілетін  
қызмет стандартына     
1-қосымша         

Жоғары оқу орындарындағы білім алушыларға жатақхана беру туралы
жолдаманың үлгісі

_____________________________________________________________________
                      (ЖОО атауы және мекенжайы)

Азамат (-ша) ________________________________________________________
                           (тегі, аты, әкесінің аты)

№ ___ жатақханаға орналасуға жолдама.
Жатақхананың мекенжайы ______________________________________________

Ректор ____________
         (қолы)

«_____»________20_____ж.

М.О.

«Жоғары оқу орындарындағы білім
алушыларға жатақхана беру» 
мемлекеттік көрсетілетін  
қызмет стандартына     
2-қосымша         

Жоғары оқу орындарындағы білім алушыларға жатақхана беру туралы
жолдамаларды есепке алу кітабының үлгісі

______________________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)

Анықтаманы тіркеу кітабы*                     
Кітап ____________ жылы басталды
Кітап ____________ жылы аяқталды

Р/с №

Берілген күні

Анықтама берілген тұтынушының Т.А.Ә

Анықтаманы берген лауазымды адамның Т.А.Ә және қолы

Анықтаманы алған көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә және қолы

1

2

3

4

5






Ескерту: *Анықтамаларды есепке алу кітабы нөмірленеді, тігіледі және білім беру ұйымының бірінші басшысының қолы қойылып, мөрмен бекітіледі.

«Жоғары оқу орындарындағы білім
алушыларға жатақхана беру» 
мемлекеттік көрсетілетін  
қызмет стандартына     
3-қосымша         

___________________________________________
___________________________________________
/ЖОО басшысының Т.А.Ә. толық /      
______________________________ факультетiнiң
_______________________________ мамандығының
____________________________ тобының __ курс
студенті ___________________________________
/Т.А.Ә. толық/             

Өтініш

      Маған ЖОО жатақханасынан бір орын бөлуіңізді сұраймын.
      Келген жерім __________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

«____»_______________20__ж.                  ________________________
                                                       /қолы/

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің       
2014 жылғы 31 мамырдағы
№ 605 қаулысымен 
бекітілген     

«Жоғары білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін
жоғары оқу орындарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау»
мемлекеттік  көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Жоғары білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін жоғары оқу орындарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік қызметті жоғары оқу орындары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) www.e.gov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде – 25 тамыздан кешіктірмей;
      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минуттан аспайды;
      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минуттан аспайды.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – жоғары оқу орнына (бұдан әрі – ЖОО) қабылдау туралы бұйрық.
      Порталда – көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» ЖОО-ның электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электронды құжат нысанындағы ЖОО-ға қабылдау туралы хабарламаны алу. Берілген дипломдар туралы мәліметтер «ЖОО АЖ» ақпараттық жүйесіне қосылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Жұмыс кестесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен жұма аралығында көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ге дейін. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады;
      2) портал – тәулік бойы (жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілісті қоспағанда).
      9. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) ұйым басшысының атына оқуға қабылдау туралы ерікті нысандағы өтініш;
      2) жалпы орта (жалпы орта), техникалық және кәсіптік (бастауыш және орта кәсіптік, орта білімнен кейінгі) немесе жоғары білімі туралы құжат (түпнұсқа);
      3) 3x4 көлеміндегі 6 фотосурет;
      4) 086-У нысанындағы медициналық анықтама;
      5) ҰБТ немесе кешенді тестілеудің сертификаты, сондай-ақ білім беру грантын тағайындау туралы куәлік (бар болған жағдайда).
      Порталда: көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу.
      Көрсетілетін қызметті алушы жалпы орта, техникалық және кәсіптік (бастауыш және орта кәсіптік, орта білімнен кейінгі) білімі туралы мәліметтерді, ҰБТ немесе кешенді тестілеу (КТ) сертификатын, білім беру грантын тағайындау туралы куәлікті (бар болса) мемлекеттік органның уәкілетті адамының ЭЦҚ-мен расталған электрондық құжаттар нысанында тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден ақпараттық жүйе арқылы алады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға жазбаша келісім береді.
      Порталда көрсетілетін қызметті алушы «жеке кабинетінде» мемлекеттік қызметті көрсету үшін күні мен уақыты көрсетілген сұрау салудың қабылданғаны туралы хабарламаны алғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге мынадай құжаттардың түпнұсқасын береді:
      1) ұйым басшысының атына оқуға қабылдау туралы ерікті нысандағы өтініш;
      2) жалпы орта (жалпы орта), техникалық және кәсіптік (бастауыш және орта кәсіптік, орта білімнен кейінгі) немесе жоғары білімі туралы құжат (түпнұсқа);
      3) 3x4 көлеміндегі 6 фотосурет;
      4) 086-У нысанындағы медициналық анықтама;
      5) ҰБТ немесе кешенді тестілеудің сертификаты, сондай-ақ білім беру грантын тағайындау туралы куәлік (бар болған жағдайда).
      Құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, сондай-ақ мөртаңба, кіріс нөмірін және күнін көрсете отырып, қолхат беру құжаттардың қабылданғанын растау болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық
мемлекеттік органның, көрсетілетін қызметті берушінің және
(немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне
(әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану кезінде шағым жазбаша түрде:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Министрлік басшысының не оны алмастыратын адамның атына;
      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.
      Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіліп, Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелуі (мөртаңба, кіріс нөмірі мен күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады. Шағым тіркелгеннен кейін жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электронды
нысанда көрсетілетін қызмет ерекшеліктері ескеріле отырып
қойылатын өзге де талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайы:
      1) Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында;
      2) www.e.gov.kz порталында орналастырылған.
      13. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электронды нысанда алуға мүмкіндігі бар.
      14. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы «жеке кабинеті», сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
      15. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің       
2014 жылғы 31 мамырдағы
№ 605 қаулысымен  
бекітілген      

«Жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламалары
бойынша оқыту үшін жоғары оқу орындарына құжаттар қабылдау және
оқуға қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін жоғары оқу орындарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік қызметті жоғары оқу орындары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беруді көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асырады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – 25 тамыздан кешіктірмей;
      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минуттан аспайды;
      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минуттан аспайды.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – түсу емтихандарының қорытындылары бойынша конкурстық іріктеуден өткен тұлғаларды жоғары оқу орындарына (бұдан әрі – ЖОО) қабылдау туралы бұйрық.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен жұма аралығында көрсетілетін қызмет берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін.
      Көрсетілетін қызметті алушыларды алдын ала жазу және оларға жедел қызмет көрсету қарастырылмаған.
      9. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      магистратураға түсу кезінде:
      1) ұйым басшысының атына қабылдау туралы еркін нысандағы өтініш;
      2) жоғары білім туралы құжаттың көшірмесі;
      3) интернатураны бітіргені туралы куәлік (резидентураға түсу үшін);
      4) шетел тілі бойынша тест тапсырғаны туралы сертификаттың көшірмесі (ағылшын, француз, неміс) Test of English as a Foreign Language, Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP), (TOEFL, өту балы кемінде – 560), International English Language Tests System (IELTS, өту балы кемінде – 6.0), Grundbaustein DaF (өту балы – С1), Deutsche Sprachprfung fur den Hochschulzugang (DSH, өту балы – С1), Diplome d'Etudes en Langue franзais (DELF, өту балы – В2), Diplome Approfondi de Langue franзais (DALF, өту балы – С1), Тest de connaisances de franзais (TCF, өту балы кемінде – 400) (болған жағдайда);
      5) кадрларды есепке алу бойынша жеке парағы және еңбек қызметін растайтын құжат (еңбек өтілі бар адамдар үшін);
      6) 3x4 сантиметр көлеміндегі алты фотосурет;
      7) 086-У нысанындағы медициналық анықтама;
      8) жеке куәлігінің көшірмесі;
      9) ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстардың тізімі (бар болса); докторантураға түсу кезінде:
      1) ұйым басшысының атына қабылдау туралы еркін нысандағы өтініш;
      2) жеке куәлігінің көшірмесі;
      3) жоғары білім туралы құжаттың көшірмесі;
      4) шетел тілі бойынша тест тапсырғаны туралы сертификаттың көшірмесі (ағылшын, француз, неміс) Test of English as a Foreign Language, Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP), (TOEFL, өту балы кемінде –560), International English Language Tests System (IELTS, өту балы кемінде – 6.0), Grundbaustein DaF (өту балы – С1), Deutsche Sprachprfung fur den Hochschulzugang (DSH, өту балы – С1), Diplome d'Etudes en Langue franзais (DELF, өту балы – В2), Diplome Approfondi de Langue franзais (DALF, өту балы – С1), Тest de connaisances de franзais (TCF, өту балы кемінде – 400) (болған жағдайда);
      5) ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстардың тізімі (бар болса);
      6) 3x4 сантиметр көлеміндегі алты фотосурет;
      7) 086-У нысанындағы медициналық анықтама;
      8) кадрларды есепке алу бойынша жеке парағы және еңбек қызметін растайтын құжат (еңбек өтілі бар адамдар үшін).
      Құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, сондай-ақ мөртаңба, кіріс нөмірін және күнін көрсете отырып, қолхат беру құжаттардың қабылданғанын растау болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық
мемлекеттік органның, көрсетілетін қызметті берушінің және
(немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне
(әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану кезінде шағым жазбаша түрде:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Министрлік басшысының не оны алмастыратын адамның атына;
      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.
      Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіліп, Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелуі (мөртаңба, кіріс нөмірі мен күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады. Шағым тіркелгеннен кейін жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескеріле отырып
қойылатын өзге де талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.edu.gov.kz. интернет-ресурсында орналастырылған.
      13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтері, мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
      14. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz. интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере высшего и послевузовского образования

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 мая 2014 года № 605. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2015 года № 1135

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 30.12.2015 № 1135 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра образования и науки РК от 10.04.2015 г. № 189.
      

      В соответствии с подпунктом 3) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) стандарт государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся в высших учебных заведениях»;
      2) стандарт государственной услуги «Прием документов и зачисление в высшие учебные заведения для обучения по образовательным программам высшего образования»;
      3) стандарт государственной услуги «Прием документов и зачисление в высшие учебные заведения для обучения по образовательным программам послевузовского образования».
      2. Утратил силу постановлением Правительства РК от 13.03.2015 № 140 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утвержден        
постановлением Правительства
Республики Казахстан    
от 31 мая 2014 года № 605 

Стандарт государственной услуги
«Предоставление общежития обучающимся в высших учебных
заведениях»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Предоставление общежития обучающимся в высших учебных заведениях» (далее - государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее - Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается высшими учебными заведениями (далее - услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются услугодателем.

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю – 5 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугодателю – не более 15 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – не более 15 минут.
      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги - направление о предоставлении общежития обучающимся в высших учебных заведениях по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги.
      Сведения о выдаче результата оказания государственной услуги фиксируются в книге учета предоставления места в общежитии услугодателя согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. График работы услугодателя - с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы услугодателя с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      Предварительная запись и ускоренное обслуживание услугополучателя не предусмотрены.
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя к услугодателю:
      1) заявление о предоставлении места в общежитии по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги;
      2) справка о составе семьи, при наличии семьи;
      3) справка о смерти родителя (родителей) (для сирот), при утере одного из родителей или родителей;
      4) справка о наличии в семье 4-х и более детей (для детей из многодетных семей);
      5) копия удостоверения личности.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействий)
центрального государственного органа, услугодателя и (или) его
должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      10. При обжаловании решений, действий (бездействий) Министерства, услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается в письменном виде на имя руководителя:
      1) Министерства либо лица, его замещающего, по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги;
      2) услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.
      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии Министерства, услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю Министерства, услугодателя для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственных услуг, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      11. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной
услуги

      12. Адрес оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz.
      13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством справочных служб услугодателя, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      14. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

Приложение 1        
к стандарту государственной услуги
«Предоставление общежития   
обучающимся в высших учебных  
заведениях»         

Образец направления о предоставлении общежитий обучающимся в
ВУЗах
_______________________________________________________________
(наименование и адрес организации ВУЗов)

Гражданину (-ке) ____________________________________________________
                             (фамилия, имя, отчество)
Направление на заселение в общежитие № ___
Адрес общежития _________________________________________________

Ректор ____________
        (подпись)
«_____» ________ 20_____ г.

     М.П.

Приложение 2        
к стандарту государственной услуги
«Предоставление общежития   
обучающимся в высших учебных  
заведениях»         

Образец книги учета направлений
о предоставлении общежития обучающимся в ВУЗах

______________________________________________________
(наименование организации образования)

Книга учета справок*

                           Книга начата в ______________ году
                           Книга окончена в _____________ году


п/п

Дата выдачи

Ф.И.О. потребителя, кому выдана справка

Ф.И.О. и подпись должностного лица, выдавшего справку

Ф.И.О. и подпись услугополучателя, получившего справку

1

2

3

4

5






Примечание: *книга учета справок пронумеровывается, прошнуровывается и скрепляется подписью и печатью первого руководителя организации образования.

Приложение 3        
к стандарту государственной услуги
«Предоставление общежития   
обучающимся в высших учебных  
заведениях»         

_____________________________________
_____________________________________
_____________________________________
/Ф.И.О. руководитель вуза полностью/

__________________________________________
/Ф.И.О./               
от студента __________________________ курса
группы ____________________________________
специальности _____________________________
_________________________________________
факультета _______________________________
_________________________________________
/Ф.И.О. полностью/         

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вас выделить мне одно место в общежитии вуза.
      Место прибытия ________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

«_____» ______________ 20__ г.             __________________________
                                                    /подпись/

Утвержден        
постановлением Правительства
республики Казахстан   
от 31 мая 2014 года № 605 

Стандарт государственной услуги
«Прием документов и зачисление в высшие учебные заведения
для обучения по образовательным программам
высшего образования»

1. Общие положения

      5. Государственная услуга «Прием документов и зачисление в высшие учебные заведения для обучения по образовательным программам высшего образования» (далее – государственная услуга).
      6. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство).
      7. Государственная услуга оказывается высшими учебными заведениями (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются:
      1) услугодателем;
      2) через веб–портал «электронного правительства» www.e.gov.kz (далее - портал).

1. Порядок оказания государственной услуги

      8. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на портал – не позднее 25 августа;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем – не более 15 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – не более 15 минут.
      5. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги – приказ о зачислении в высшее учебное заведение (далее – ВУЗ).
      На портале – получение уведомления в «личном кабинете» услугополучателя о приеме в ВУЗ в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью ВУЗ (далее – ЭЦП). Сведения о выданных дипломах включаются в информационную систему «ИС ВУЗ».
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. График работы:
      1) услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому  законодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы услугодателя с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов (прием осуществляется без предварительной записи и ускоренного обслуживания);
      2) Портала – круглосуточно (за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ).
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя:
      к услугодателю:
      1) заявление на имя руководителя организации о приеме в произвольной форме;
      2) документ об общем среднем (среднем общем), техническом и профессиональном (начальном и среднем профессиональном, послесреднем) или высшем образовании (подлинник);
      3) 6 фотокарточек размером 3x4;
      4) медицинская справка формы 086-У;
      5) сертификат ЕНТ или комплексного тестирования, а также свидетельство о присуждении образовательного гранта (при наличии).
      На Портал: запрос в форме электронного документа, подписанного ЭЦП услугополучателя.
      Сведения об общем среднем (среднем общем), техническом и профессиональном (начальном и среднем профессиональном, послесреднем) образовании (в случае наличия в информационных системах), сертификате ЕНТ или комплексного тестирования (КТ), свидетельстве о присуждении образовательного гранта (при наличии) услугодатель получает посредством информационной системы из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов.
      При оказании государственной услуги услугополучатель дает письменное согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах.
      После получения в «личном кабинете» услугополучателя на Портале уведомления о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты и времени услугополучатель представляет услугодателю оригиналы следующих документов:
      1) заявление на имя руководителя организации о приеме в произвольной форме;
      2) документ об общем среднем (среднем общем), техническом и профессиональном (начальном и среднем профессиональном, послесреднем) или высшем образовании;
      3) фотография размером 3х4 (6 шт.);
      4) медицинская справка форма 086-У;
      5) сертификат ЕНТ или комплексного тестирования, а также свидетельство о присуждении образовательного гранта (при наличии).
      Подтверждением принятия документов является выдача расписки с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего документов, а также штамп, входящий номер и дата.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействий)
центрального государственного органа, услугодателя и (или) его
должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      10. При обжаловании решений, действий (бездействия) Министерства, услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается в письменном виде на имя руководителя:
      1) Министерства либо лица, его замещающего, по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги;
      2) услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.
      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии Министерства, услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю Министерства, услугодателя для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственных услуг, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      11. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной
форме

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены:
      1) на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz;
      2) на Портале: www.e.gov.kz.
      13. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через Портал при условии наличия ЭЦП.
      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством «личного кабинета» Портала, а также единого контакт - центра по вопросам оказания государственных услуг.
      15. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

Утвержден        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 31 мая 2014 года № 605 

Стандарт государственной услуги
«Прием документов и зачисление в высшие учебные заведения для
обучения по образовательным программам послевузовского
образования»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Прием документов и зачисление в высшие учебные заведения для обучения по образовательным программам послевузовского образования» (далее - государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее - Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается высшими учебными заведениями (далее - услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются услугодателем.

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю – не позднее 25 августа;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем – не более 15 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – не более 15 минут.
      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги – приказ о зачислении в высшие учебные заведения лиц, прошедших конкурсный отбор по итогам вступительных экзаменов.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. График работы услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы услугодателя с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      Предварительная запись и ускоренное обслуживание услугополучателя не предусмотрены.
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя к услугодателю:
      при поступлении в магистратуру:
      1) заявление на имя руководителя организации о приеме в произвольной форме;
      2) копия документа о высшем образовании;
      3) свидетельство об окончании интернатуры (для поступления в резидентуру);
      4) копия сертификата о сдаче теста по иностранному языку (английский, французский, немецкий) по программам Test of English as a Foreign Language, Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP), (TOEFL, пороговый балл – не менее 560), International English Language Tests System (IELTS, пороговый балл – не менее 6.0), Grundbaustein DaF (пороговый балл – С 1), Deutsche Sprachprfung fur den Hochschulzugang (DSH, пороговый балл – С 1), Diplome d'Etudes en Langue franзais (DELF, пороговый балл – В 2), Diplome Approfondi de Langue franзais (DALF, пороговый балл – С 1), Тest de connaisances de franзais (TCF, пороговый балл – не менее 400) (в случае наличия);
      5) документ, подтверждающий трудовую деятельность (для лиц, имеющих трудовой стаж);
      6) шесть фотографий размером 3x4 сантиметров;
      7) медицинская справка формы 086-У;
      8) копия удостоверения личности;
      9) список научных и научно-методических работ (в случае их наличия);
      при поступлении в докторантуру:
      1) заявление на имя руководителя организации в произвольной форме;
      2) копия удостоверения личности;
      3) копия документа об образовании;
      4) копия сертификата о сдаче теста по иностранному языку (английский, французский, немецкий) по программам Test of English as a Foreign Language, Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP), (TOEFL, пороговый балл – не менее 560), International English Language Tests System (IELTS, пороговый балл – не менее 6.0), Grundbaustein DaF (пороговый балл – С 1), Deutsche Sprachprfung fur den Hochschulzugang (DSH, пороговый балл – С 1), Diplome d'Etudes en Langue franзais (DELF, пороговый балл – В 2), Diplome Approfondi de Langue franзais (DALF, пороговый балл – С 1), Тest de connaisances de franзais (TCF, пороговый балл – не менее 400) (в случае наличия);
      5) список научных и научно-методических работ (в случае их наличия);
      6) шесть фотографий размером 3x4 сантиметров;
      7) медицинская справка формы 086-У;
      8) документ, подтверждающий трудовую деятельность (для лиц, имеющих трудовой стаж).
      Подтверждением принятия документов является выдача расписки с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего документы, а также штамп, входящий номер и дата.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействий)
центрального государственного органа, услугодателя и (или) его
должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      10. При обжаловании решений, действий (бездействий) Министерства, услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается в письменном виде на имя руководителя:
      1) Министерства либо лица, его замещающего, по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги;
      2) услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.
      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии Министерства, услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю Министерства, услугодателя для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственных услуг, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      11. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги

      12. Адрес места оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz.
      13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством справочных служб услугодателя, единого контакт - центра по вопросам оказания государственных услуг.
      14. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.