"Инвестициялық ұсынысты әзірлеу және түзету, қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, мониторингтеу және іске асырылуын бағалау қағидаларын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiнiң күшi жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 мамырдағы № 541 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 қыркүйектегі № 1029 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 10 ақпандағы № 49 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 10.02.2015 № 49 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Инвестициялық ұсынысты әзірлеу және түзету, қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, мониторингтеу және іске асырылуын бағалау қағидаларын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiнiң күшi жойылды деп тану туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 мамырдағы № 541 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2014 ж., № 35, 339-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Инвестициялық ұсынысты әзірлеу және түзету, қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, мониторингтеу және іске асырылуын бағалау қағидаларында:
      1-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «3) бюджеттік инвестициялардың қаржы-экономикалық негіздемесін әзірлеу немесе түзету, сондай-ақ заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы іске асырылуы жоспарланып отырған бюджеттік инвестицияларға қажетті сараптамаларды жүргізу және іріктеу тәртібі мен олардың мерзімі;»;
      2-тармақтың:
      3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «3) бюджеттік инвестициялар – бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру жолымен заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, мемлекет активтерін құруға және (немесе) дамытуға бағытталған республикалық немесе жергілікті бюджеттен қаржыландыру;»;
      34) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «34) қатысушылар (бұдан әрі – Қатысушылар) – заңды тұлғаның жарғылық капиталын қалыптастыру және (немесе) ұлғайту арқылы бюджеттік инвестицияларды алуға және бөлуге қатысатын ұйымдар;»;
      8-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «2) ретроспектива (МИЖ бойынша бұрын бөлінген және игерілген қаражат туралы, оның ішінде ағымдағы бағдарламалар бойынша ақпарат);»;
      58-тармақтың 3-абзацының 1) тармақшасы алып тасталсын;
      95-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Жергілікті атқарушы органдарға нысаналы даму трансферттері мен бюджеттік кредиттерді беруге бағытталған бюджеттік бағдарламаларға берілетін бюджеттік өтінімдер бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындылары өңірлік саясат мәселелері жөніндегі комиссияның ұсынымдары ескеріле отырып, өңірлік даму саласындағы орталық уәкілетті органның ұсыныстары негізінде қалыптастырылады.»;
      103-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Жергілікті атқарушы органдарға нысаналы даму трансферттері мен бюджеттік кредиттерді беруге бағытталған бюджеттік бағдарламаларға берілетін бюджеттік өтінімдер бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындылары өңірлік саясат мәселелері жөніндегі комиссияның ұсынымдары ескеріле отырып, өңірлік даму саласындағы орталық уәкілетті органның ұсыныстары негізінде қалыптастырылады.»;
      114-тармақтың:
      төртінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бірінші кезеңде осы Қағидалардың 112-тармағында көзделген, сметалық құнын ұлғайтуды республикалық бюджет қаражаты есебінен қаржыландыру болжанатын жергілікті БИЖ-дер бойынша жергілікті атқарушы орган қорытынды дайындайды және жергілікті БИЖ-дердің ТЭН-ін түзету мәселесін республикалық бюджет комиссиясының қарауына шығару үшін кейіннен мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға енгізу үшін осы тармақта көрсетілген құжаттармен қоса, БИЖ-ді республикалық бюджеттік бағдарламаның тиісті әкімшісіне енгізеді.»;
      оңыншы бөлігі алып тасталсын;
      115-тармақтың бірінші және үшінші бөліктері мынадай редакцияда жазылсын:
      «115. ТЭН әзірлеуді немесе түзетуді талап етпейтін БИЖ-дердің сметалық құнын ұлғайту мәселелерін шығару екі кезеңде жүзеге асырылады.»;
      «Екінші кезең – ТЭН әзірлеуді немесе түзетуді талап етпейтін БИЖ-дердің түзетілген ЖСҚ бойынша ұлғайтылған құнды қаржыландыру туралы тиісті бюджет комиссиясының шешімі.»;
      4-тараудың1-параграфының атаулары мынадай редакцияда жазылсын:
      «4-тарау. Бюджеттік инвестициялардың қаржы-экономикалық негіздемесін әзірлеу немесе түзету, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізу және заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы іске асыру жоспарланатын бюджеттік инвестицияларды іріктеу тәртібі»;
      «1-параграф. Бюджеттік инвестициялардың қаржы-экономикалық негіздемесін әзірлеу немесе түзету, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізу тәртібі мен мерзімдері»;
      120-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «120. Алушы не Қатысушылар не ББӘ инвестициялар ҚЭН-ін әзірлеуі немесе түзетуі мүмкін.»;
      149-тармақтың тоғызыншы бөлігі алып тасталсын;
      178-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Жергілікті атқарушы органдарға нысаналы даму трансферттері мен бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік бағдарламаларға берілетін бюджеттік өтінімдер бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілеттік органның қорытындылары өңірлік саясат мәселелері жөніндегі комиссияның ұсынымдары ескеріле отырып, өңірлік даму саласындағы орталық уәкілетті органның ұсыныстары негізінде қалыптастырылады.»;
      180181-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «180. Инвестициялар ҚЭН-ін осы ұлттық холдингтер мен ұлттық басқарушы холдингтер бекітетін бір ББӘ құзыретіне жатқызуға болмайтын экономиканың түрлі салаларындағы жобаларды іске асыруды көздейтін ұлттық холдингтер мен ұлттық басқарушы холдингтердің Инвестицияларын қоспағанда, оң экономикалық қорытынды және тиiстi бюджет комиссиясының оң шешiмiн алған Инвестициялар ҚЭН-і немесе түзетілген Инвеcтициялар ҚЭН-і Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес ББӘ бекітуіне жатады.
      181. Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 153 және 154-баптарында белгіленген жоспарлау кезеңдерінен өтпеген, бірақ РБК-нің оң ұсыныстары бар бюджеттік инвестициялар кейінге қалдыру шартымен республикалық бюджет жобасына немесе ағымдағы қаржы жылының бірінші жартыжылдығында нақтыланған жағдайда, нақтыланған республикалық бюджет жобасына енгізіледі.»;
      мынадай мазмұндағы 198-1-тармақпен толықтырылсын:
      «198-1. Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері республикалық бюджеттен берілетін нысаналы даму трансферттері мен кредиттер есебінен іске асырылатын жергілікті БИЖ-дер бойынша жылдық мониторингті мемлекеттік және орыс тілдерінде жыл сайын есепті жылдан кейінгі жылдың 10 наурызынан кешіктірмей тиісті орталық мемлекеттік органға ұсынады.»;
      мынадай мазмұндағы 209-1-тармақпен толықтырылсын:
      «209-1 Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері республикалық бюджеттен берілетін нысаналы даму трансферттері мен кредиттер есебінен іске асырылатын жергілікті БИЖ-дің іске асырылуын бағалау жөніндегі ақпаратты мемлекеттік және орыс тілдерінде есепті жылдан кейінгі жылдың 1 мамырынан кешіктірмей тиісті орталық мемлекеттік органға ұсынады.»;
      мынадай мазмұндағы 223-1-тармақпен толықтырылсын:
      «223-1 Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері республикалық бюджеттен нысаналы даму трансферттері мен кредиттер есебінен іске асырылатын Инвестициялардың іске асырылуы бойынша жылдық мониторингті мемлекеттік және орыс тілдерінде, жыл сайын, есепті жылдан кейінгі жылдың 20 наурызынан кешіктірмей тиісті орталық мемлекеттік органға ұсынады.»;
      мынадай мазмұндағы 239-1-тармақпен толықтырылсын:
      «239-1. Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері республикалық бюджеттен берілетін нысаналы даму трансферттері мен кредиттер есебінен іске асырылатын Инвестициялардың іске асырылуын бағалау бойынша жиынтық есепті мемлекеттік және орыс тілдерінде есепті жылдан кейінгі жылдың 1 шілдесіне дейін тиісті орталық мемлекеттік органға ұсынады.»;
      көрсетілген Қағидалардың 1-қосымшаның:
      2-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Ретроспектива (МИЖ бойынша бұрын бөлінген және игерілген қаражат туралы, оның ішінде ағымдағы бағдарламалар бойынша ақпарат)»;
      көрсетілген Қағидаларға 2-қосымшада:
      1-кесте мынадай редакцияда жазылсын:
      «                                                   1-кесте

«Жобаның қаржылық-экономикалық моделінің базалық параметрлері» нысаны

Р/с

Параметрдің атауы

Параметрдің мәні

Негіздеме

1

2

3

4

1

Жобаның жалпы құны

мың теңге


2

Инвестициялық кезең

жжжж-жжжж


3

Постинвестициялық кезең

жжжж-жжжж


4

Дисконттау мөлшерлемесі (коэффициенті)

%


5

Инфляция деңгейі

%


6

Салықтар мөлшерлемелері

%


7

Амортизация нормалары



      Ескертпе:

      4-жолда қаржылық және экономикалық тиімділік көрсеткіштерін есептеуде қолданылатын Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінің қайта қаржыландыруын ТЭН әзірленген кездегі (бірақ 6 айдан аспайды) ресми мөлшерлемесі көрсетіледі.
      5-жолда қаржылық және экономикалық тиімділік көрсеткіштерін есептеуде қолданылатын Қазақстан Республикасының ақша-кредит саясаты көрсеткіштерінің және/немесе макроэкономикалық көрсеткіштерінің орта мерзімді болжамына сәйкес инфляция деңгейі көрсетіледі. Бұл ретте, келесі постинвестициялық кезең ішінде Қазақстан Республикасының ақша-кредит саясаты көрсеткіштерінің және/немесе макроэкономикалық көрсеткіштерінің орта мерзімді болжамына сәйкес көрсетілген соңғы жылға арналған инфляция деңгейі қабылданады.
      6-жолда қаржылық және экономикалық тиімділік көрсеткіштерін есептеуде қолданылатын Қазақстан Республикасының қолданыстағы Салық кодексіне сәйкес ТЭН әзірленген кездегі салық мөлшерлемелері көрсетіледі.
      7-жолда қаржылық және экономикалық тиімділік көрсеткіштерін есептеуде қолданылатын Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес ТЭН әзірленген кездегі амортизация нормалары көрсетіледі.».
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                           К. Мәсімов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 26 мая 2014 года № 541 "Об утверждении Правил разработки и корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 26 сентября 2014 года № 1029. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 февраля 2015 года № 49

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 10.02.2015 № 49 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 26 мая 2014 года № 541 «Об утверждении Правил разработки и корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан» (САПП Республики Казахстан, 2014 г., № 35, ст. 339) следующие изменения и дополнения:
      в Правилах разработки и корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций, утвержденных указанным постановлением:
      подпункт 3) пункта 1 изложить в следующей редакции:
      «3) разработки или корректировки финансово-экономического обоснования бюджетных инвестиций, а также проведения необходимых экспертиз и отбора бюджетных инвестиций, планируемых к реализации посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц, и их сроки;»;
      в пункте 2:
      подпункт 3) изложить в следующей редакции:
      «3) бюджетные инвестиции – финансирование из республиканского или местного бюджета, направленное на формирование и (или) увеличение уставных капиталов юридических лиц, создание и (или) развитие активов государства путем реализации бюджетных инвестиционных проектов;»;
      подпункт 34) изложить в следующей редакции:
      «34) участники (далее – Участники) – организации, участвующие в получении и распределении бюджетных инвестиций посредством формирования и (или) увеличения уставного капитала юридического лица;»;
      подпункт 2) пункта 8 изложить в следующей редакции:
      «2) ретроспектива (информация о ранее выделенных и освоенных средствах по ГИП, в том числе по текущим программам);»;
      подпункт 1) части третьей пункта 58 исключить;
      пункт 95 дополнить частью второй следующего содержания:
      «Заключения центрального уполномоченного органа по государственному планированию по бюджетным заявкам к бюджетным программам, направленным на предоставление целевых трансфертов на развитие и бюджетных кредитов местным исполнительным органам, формируются на основе предложений центрального уполномоченного органа в сфере регионального развития с учетом рекомендаций комиссии по вопросам региональной политики.»;
      пункт 103 дополнить частью второй следующего содержания:
      «Заключения центрального уполномоченного органа по государственному планированию по бюджетным заявкам к бюджетным программам, направленным на предоставление целевых трансфертов на развитие и бюджетных кредитов местным исполнительным органам, формируются на основе предложений центрального уполномоченного органа в сфере регионального развития с учетом рекомендаций комиссии по вопросам региональной политики.»;
      в пункте 114:
      часть четвертую изложить в следующей редакции:
      «На первом этапе по местным БИП, предусмотренным в пункте 112 настоящих Правил, увеличение сметной стоимости которых предполагается финансировать за счет средств республиканского бюджета, местный исполнительный орган готовит заключение и вносит БИП с приложением документов, указанных в настоящем пункте, соответствующему администратору республиканской бюджетной программы для последующего внесения в центральный уполномоченный орган по государственному планированию для вынесения на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии вопроса корректировки ТЭО местных БИП.»;
      часть десятую исключить;
      части первую и третью пункта 115 изложить в следующей редакции:
      «115. Вынесение вопросов увеличения сметной стоимости БИП, не требующих разработки или корректировки ТЭО, осуществляется в два этапа.»;
      «Второй этап – решение соответствующей бюджетной комиссии о финансировании увеличенной стоимости по скорректированной ПСД БИП, не требующих разработки или корректировки ТЭО.»;
      заголовки главы 4параграфа 1 изложить в следующей редакции:
      «Глава 4. Порядок разработки или корректировки финансово-экономического обоснования бюджетных инвестиций, а также проведения необходимых экспертиз и отбора бюджетных инвестиций, планируемых к реализации посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц
      Параграф 1. Порядок и сроки разработки или корректировки финансово-экономического обоснования бюджетных инвестиций, а также проведения необходимых экспертиз»;
      пункт 120 изложить в следующей редакции:
      «120. Разработка или корректировка ФЭО Инвестиций возможно Получателем либо Участниками либо АБП.»;
      часть девятую пункта 149 исключить;
      пункт 178 дополнить частью второй следующего содержания:
      «Заключения центрального уполномоченного органа по государственному планированию по бюджетным заявкам к бюджетным программам, направленным на предоставление целевых трансфертов на развитие и бюджетных кредитов местным исполнительным органам, формируются на основе предложений центрального уполномоченного органа в сфере регионального развития с учетом рекомендаций комиссии по вопросам региональной политики.»;
      пункты 180181 изложить в следующей редакции:
      «180. ФЭО Инвестиций или скорректированное ФЭО Инвестиций, получившее положительное экономическое заключение и положительное решение соответствующей бюджетной комиссии, подлежит утверждению АБП в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан, за исключением Инвестиций национальных холдингов и национального управляющего холдинга, предусматривающих реализацию проектов в различных отраслях экономики, которые не могут быть отнесены к компетенции одного АБП, по которым ФЭО Инвестиций утверждается данными национальными холдингами и национальным управляющим холдингом.
      181. Бюджетные инвестиции с отлагательным условием, не прошедшие этапы планирования, установленные статьями 153 и 154 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, но имеющие положительные предложения РБК, включаются в проект республиканского бюджета или уточненного республиканского бюджета, при условии его уточнения в первой половине текущего финансового года.»;
      дополнить пунктом 198-1 следующего содержания:
      «198-1. Годовой мониторинг по местным БИП, реализуемым за счет целевых трансфертов на развитие и кредитов из республиканского бюджета представляется администраторами местных бюджетных программ на государственном и русском языках в соответствующий центральный государственный орган, ежегодно не позднее 10 марта года, следующего за отчетным.»;
      дополнить пунктом 209-1 следующего содержания:
      «209-1. Информация по оценке реализации местных БИП, реализуемых за счет целевых трансфертов на развитие и кредитов из республиканского бюджета представляется администраторами местных бюджетных программ на государственном и русском языках в соответствующий центральный государственный орган, не позднее 1 мая года, следующего за отчетным.»;
      дополнить пунктом 223-1 следующего содержания:
      «223-1. Годовой мониторинг по реализации Инвестиций, реализуемых за счет целевых трансфертов на развитие и кредитов из республиканского бюджета представляется администраторами местных бюджетных программ на государственном и русском языках в соответствующий центральный государственный орган ежегодно, не позднее 20 марта года, следующего за отчетным.»;
      дополнить пунктом 239-1 следующего содержания:
      «239-1. Сводный отчет по оценке реализации Инвестиций, реализуемых за счет целевых трансфертов на развитие и кредитов из республиканского бюджета представляется администраторами местных бюджетных программ на государственном и русском языках в соответствующий центральный государственный орган ежегодно до 1 июля года, следующего за отчетным.»;
      в приложении 1 к указанным Правилам:
      абзац первый пункта 2 изложить в следующей редакции:
      «2. Ретроспектива (информация о ранее выделенных и освоенных средствах по ГИП, в том числе по текущим программам)»;
      в приложении 2 к указанным Правилам:
      таблицу 1 изложить в следующей редакции:
 


«Таблица 1

Форма «Базовые параметры финансово-экономической модели проекта»
 
 

№ п/п

Наименование параметра

Значение параметра

Обоснование

1

2

3

4

1.

Общая стоимость проекта

тыс. тенге


2.

Инвестиционный период

ГГГГ-ГГГГ


3.

Постинвестиционный период

ГГГГ-ГГГГ


4.

Ставка (коэффициент) дисконтирования

%


5.

Уровень инфляции

%


6.

Ставки налогов

%


7.

Нормы амортизации




      Примечание:
      В строке 4 указывается официальная ставка рефинансирования Национального Банка Республики Казахстан на момент разработки ТЭО (но не более 6 месяцев), применяемая в расчетах показателей финансовой и экономической эффективности.
      В строке 5 указывается уровень инфляции, в соответствии со среднесрочным прогнозом показателей денежно-кредитной политики и/или макроэкономических показателей Республики Казахстан, применяемый в расчетах показателей финансовой и экономической эффективности. При этом в течение последующего постинвестиционного периода принимается уровень инфляции на последний год, указанный в соответствии со среднесрочным прогнозом показателей денежно-кредитной политики /или макроэкономических показателей Республики Казахстан.
      В строке 6 указываются ставки налогов в соответствии с действующим Налоговым кодексом Республики Казахстан на момент разработки ТЭО, применяемые в расчетах показателей финансовой и экономической эффективности.
      В строке 7 указываются нормы амортизации в соответствии с действующим на момент разработки ТЭО законодательством Республики Казахстан, применяемые в расчетах показателей финансовой и экономической эффективности.».
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов