Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 9 желтоқсандағы № 1283 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 14 шiлдедегi № 592 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 14.07.2023 № 592 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі!
      Осы қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтыру (бұдан әрі – өзгерістер мен толықтыру) бекітілсін.

      2. Осы қаулы 2015 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін өзгерістер мен толықтырудың 6 және 7-тармақтарын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2014 жылғы 9 желтоқсандағы
№ 1283 қаулысымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне
енгізілетін өзгерістер мен толықтыру

      1. "Экспорттық бақылауға жататын өнімнің номенклатурасын (тізімін) бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 5 ақпандағы № 104 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2008 ж., № 5, 57-құжат):

      көрсетілген қаулымен бекітілген экспорттық бақылауға жататын өнімнің номенклатурасында (тізімінде):

      "Екi ұдай қолданылатын (мақсаттағы) тауарлар мен технологиялар" деген бөлімде:

      "0С Материалдар" деген кіші бөлімде:

      2-ескерту: В 0С004-тің үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "

      QвАв

      Мұндағы СF - қайта есептеу коэффициенті= ----------

      z Az";

      "1E Технология" деген кіші бөлімде:

      1Е101-бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "1Е101 "Технологиялар" 1A102, 1B001, 1B101, 1B102, 1B115 – 1B119, 1C001, 1C101, 1C107, 1C111 – 1C118, 1D101 немесе 1D103-тармақтарға сәйкес бақылауға жататын тауарларды "пайдалану" үшін жалпы технологиялық ескертуге сәйкес.";

      "7-Санат Навигациялық жабдық және авиациялық электроника" деген кіші бөлімде:

      7А101 деген бөлікте:

      Техникалық ескертудің 2-тармағының бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "7А101-тармақта "ығысу" және "масштабты коэффициент" шамалары тіркелген калибрленген шамаға қатысты бір жыл ішіндегі кезең аралығында стандартты ауытқушылыққа (бір сигмаға) сәйкес келеді.";

      "9-Санат Қозғағыш қондырғылар, ғарыштық аппараттар және тиісті жабдық" деген кіші бөлімде:

      9А120-бөлікте орыс тіліндегі мәтінге өзгеріс енгізілді, қазақ тіліндегі мәтіні өзгермейді;

      "Әскери қолданылатын (мақсаттағы) тауарлар мен технологиялар" деген бөлімде:

      "Жалпы химиялық ескерту" деген кіші бөлімде:

      "МL1. 20 мм-нен кем калибрдегі тегіс ұңғылы қару, басқа да қару-жарақ және 12,7 мм калибрдегі (калибрі 0,50 дюйм) немесе одан аз автоматты қару, сондай-ақ зеңбірек керек-жарақтары мен бұл үшін арнайы құрастырылған компоненттер" деген бөлікте:

      2-тармақтың (c) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "(с) Қазақстан Республикасының арнаулы мемлекеттік және құқық қорғау органдары қолданатын әскери қол атыс қарулары;".

      2. "Қазақстан Республикасының химия өнеркәсібін дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарламаны бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 30 қыркүйектегі № 1001 қаулысында:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының химия өнеркәсібін дамыту жөніндегі 2010 – 2014 жылдарға арналған бағдарламада:

      "Ағымдағы жағдайды талдау" деген 3-бөлімде:

      4. "Нысаналы технологиялық бағдарламалар арқылы іске асырылатын сындарлы технологиялардың тізбесін қоса алғанда, саланы (секторды) инновациялық-технологиялық дамытуды талдау." деген кіші бөлімде:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Нысаналы технологиялық бағдарламалар арқылы іске асырылатын сындарлы технологиялардың тізбесін қоса алғанда, саланы (секторды) инновациялық-технологиялық дамытуды талдау";

      төртінші бөлікте орыс тіліндегі мәтінге өзгеріс енгізілді, қазақ тіліндегі мәтіні өзгермейді;

      5. "Қазақстан Республикасының жағдайына бейімдеуге келетін бар проблемаларды шешу бойынша шетелдік оң тәжірибелерге шолу" деген кіші бөлімнің тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Қазақстан Республикасының жағдайына бейімдеуге келетін бар проблемаларды шешу бойынша шетелдік оң тәжірибеге шолу".

      3. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 04.05.2016 № 271 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      4. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 25.01.2017 № 15 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      5. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 20.04.2018 № 208 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      6. "Инновациялық технологиялар паркі" арнайы экономикалық аймағының аумағында қызметін жүзеге асыратын заңды тұлғалардың тізбесін қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 18 маусымдағы № 801 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2012 ж., № 57, 784-құжат):

      1) 2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және 2018 жылғы 1 қаңтарға дейін қолданылады.";

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Инновациялық технологиялар паркі" арнайы экономикалық аймағының аумағында қызметін жүзеге асыратын заңды тұлғалардың тізбесін қалыптастыру қағидаларында:

      4-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) жылдық жиынтық кірістің кемiнде 70 пайызын мынадай қызмет түрлерінен өзi өндiрген тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді өткізуден алынуға жататын (алынған) кірістер құрайды:

      дерекқорларды және аппараттық құралдарды жобалау, әзiрлеу, енгiзу және жасау, бағдарламалық қамтамасыз етiлiмдi (оның ішінде тәжірибелік үлгілерді) жобалау, әзiрлеу, енгiзу және жасау;

      серверлік ақпараттық-коммуникациялық жабдықты пайдалана отырып, ақпаратты электрондық түрде сақтау және өңдеу бойынша көрсетілетін қызметтер (дата-орталықтардың көрсетілетін қызметтері);

      ақпараттық технологиялар саласындағы жобаларды жасау және енгізу жөніндегі ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды жүргізу.";

      6-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) алынған (алынуға жататын) кірістерді осы Қағидалардың

      4-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген қызмет түрлерінен түсетін кірістерге жатқызу туралы дербес кластерлік қордың растамасын қоса бере отырып ұсынады.";

      7-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Уәкілетті орган өтінішті түскен күнінен бастап 20 жұмыс күні ішінде қарайды және мынадай:";

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Тізбеге енгізу (тізбеден шығару) туралы шешімдер уәкілетті органның бұйрығы нысанында қабылданады, ол осындай шешім қабылданған күннен бастап он жұмыс күні ішінде уәкілетті органның интернет-ресурсында жариялануға тиіс.".

      7. "Инновациялық технологиялар паркі" арнайы экономикалық аймағының аумағында қызметін жүзеге асыратын және орналасқан жері бойынша салық органында тіркелген ұйымдар үшін "Инновациялық технологиялар паркі" арнайы экономикалық аймағын құру мақсаттарына сәйкес келетін қызмет түрлерiнен меншікті өндіріс тауарларының (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердiң) тiзбесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 29 сәуірдегі № 404 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2013 ж., № 28, 433-құжат):

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және 2018 жылғы 1 қаңтарға дейін қолданылады.";

      8. "Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі инновациялық даму тұжырымдамасын іске асыру жөніндегі ұлттық жол картасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 13 желтоқсандағы № 1331 қаулысында:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі инновациялық даму тұжырымдамасын іске асыру жөніндегі ұлттық жол картасында (Іс-шаралар жоспарында):

      2-бағандағы реттік нөмірлері 5, 54-жолдарда орыс тіліндегі мәтінге өзгеріс енгізілді, қазақ тіліндегі мәтіні өзгермейді.

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2014 жылғы 9 желтоқсандағы
№ 1283 қаулысына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2012 жылғы 11 наурыздағы
№ 307 қаулысымен
бекітілген

Қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру, арнайы экономикалық
аймақтың басқарушы компаниясында немесе дербес кластерлік қорда
осындай қамтамасыз етудің болуын растайтын құжаттарды ұсыну,
сондай-ақ қаржылық қамтамасыз ету қаражаты есебінен бюджет
шығындарын өтеу қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру, арнайы экономикалық аймақтың басқарушы компаниясында немесе дербес кластерлік қорда осындай қамтамасыз етудің болуын растайтын құжаттарды ұсыну, сондай-ақ қаржылық қамтамасыз ету қаражаты есебінен бюджет шығындарын өтеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 244-2-бабына сәйкес әзірленді және қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру, арнайы экономикалық аймақтың басқарушы компаниясында немесе дербес кластерлік қорда осындай қамтамасыз етудің болуын растайтын құжаттарды ұсыну, сондай-ақ мемлекеттік кірістер органының қаржылық қамтамасыз ету қаражаты есебінен бюджет шығындарын өтеуді жүзеге асыру тәртібін айқындайды.

      Осы Қағидаларда қолданылатын ұғымдар мен терминдер Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалатын мәндерде пайдаланылады.

2. Қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру тәртібі

      2. Арнайы экономикалық аймақтың басқарушы компаниясының немесе дербес кластерлік қордың (бұдан әрі – басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор) бюджет шығындарын өтеу мақсаты үшін қалыптастырылатын қаржылық қамтамасыз ету (бұдан әрі – қаржылық қамтамасыз ету) мынадай тәсілдермен:

      1) ақшалай;

      2) банк кепілдігімен;

      3) кепілгерлікпен;

      4) мүлік кепілдігімен;

      5) сақтандыру шартымен жүргізіледі.

      Басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру тәсілдерінің кез келгенін, оның ішінде екі немесе бірнеше тәсілді құрамдастыру арқылы таңдайды.

      Екі немесе бірнеше тәсілді құрамдастыру арқылы қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру тәсілін таңдаған кезде басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың қаржылық қамтамасыз етудің болуын растайтын құжаттарды ұсынуы, қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру және бюджет шығындарын өтеу таңдалған тәсілге байланысты көрсетілген іс-әрекеттерді реттейтін осы Қағидаларға сәйкес жүзеге асырылады.

      3. Республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің мәні өзгерген жағдайда, басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей мемлекеттік кірістер органына осы Қағидалардың 17-тармағының екінші бөлігінде көзделген және айлық есептік көрсеткіштің жаңа мәнін негізге ала отырып ресімделген құжаттарды ұсынады, оларды қарау осы Қағидаларда көзделген тәртіппен жүзеге асырылады.

      Бұл ретте басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор осы Қағидалардың 20-тармағында көрсетілген жағдайда да осы Қағидалардың 17-тармағының екінші бөлігінде көзделген құжаттарды ұсынады.

3. Ақшалай қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру тәртібі

      4. Ақшалай қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру мақсаты үшін шартты банк салымын ашуға арналған шарт жасалады.

      5. Басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор қаржылық қамтамасыз ету қаражаты орналастырылатын шартты банк салымын ашады.

      Бұл ретте шартты банк салымы бір уақытта мынадай шарттарға сәйкес келуі тиіс:

      1) басқарушы компанияда немесе дербес кластерлік қорда қаржылық қамтамасыз ету қаражатына иелік ету мүмкіндігінің болмауы;

      2) айлық есептік көрсеткіш мәнінің өзгеруі нәтижесінде басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың шартты банк салымындағы ақшаны толтыру және (немесе) басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор берген іс жүзінде тұтыну туралы құжаттардың негізінде салық төлеушілерге іс жүзінде қайтарылған ҚҚС-тен асып кеткен сомаларын ұлғайту мүмкіндігі;

      3) бюджет шығындарына әкеп соқтырған іс жүзіндегі тұтыну туралы құжатта қамтылған мәліметтердің анық еместігі анықталған жағдайда, мемлекеттік кірістер органында қаржылық қамтамасыз ету қаражатынан өсімпұлды ескере отырып, бюджет шығындарының сомасына тең сомада ақшаны акцептсіз тәртіппен есептен шығару құқығының болуы;

      4) мемлекеттік кірістер органы тарапынан шартты банк салымындағы ақшаның қозғалысын бақылау мүмкіндігі.

4. Банкі кепілдігі арқылы қаржылық қамтамасыз етуді
қалыптастыру тәртібі

      6. Қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру мақсаты үшін мемлекеттік кірістер органы екінші деңгейдегі банктің (бұдан әрі – ЕДБ) нарықтағы қызметін кемінде он жыл жүзеге асыруы шартымен ЕДБ берген банк кепілдігін ескереді.

      7. Мемлекеттік кірістер органы басқарушы компаниядан немесе дербес кластерлік қордан банк кепілдігін алған кезде мұндай кепілдікті берген ЕДБ-ға 3 жұмыс күні ішінде оның төлнұсқалығы және/немесе мазмұны тұрғысынан жазбаша сауал жібереді.

5. Кепілгерлік шарты арқылы қаржылық қамтамасыз етуді
қалыптастыру тәртібі

      8. Қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру мақсаты үшін мемлекеттік кірістер органы Қазақстан Республикасының азаматтық және салық заңнамаларына сәйкес кепілгермен кепілгерлік шартын жасасады.

      Бұл ретте кепілгер заңды тұлға болады.

      9. Кепілгерлік шарты жазбаша нысанда жасалады және нотариалдық куәландырылады.

      10. Кепілгер қаржылық қамтамасыз ету қаражаты орналастырылатын шартты банк салымын ашады.

      Бұл ретте шартты банк салымы бір мезгілде мынадай шарттарға сәйкес келуі тиіс:

      1) кепілгерде қаржылық қамтамасыз ету қаражатына иелік ету мүмкіндігінің болмауы;

      2) айлық есептік көрсеткіш мәнінің өзгеруі нәтижесінде басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың шартты банк салымындағы ақшаны толтыру және (немесе) басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор берген іс жүзінде тұтыну туралы құжаттардың негізінде салық төлеушілерге іс жүзінде қайтарылған ҚҚС-тен асып кеткен сомаларын ұлғайту мүмкіндігі;

      3) бюджет шығындарына әкеп соқтырған іс жүзіндегі тұтыну туралы құжатта қамтылған мәліметтердің анық еместігі анықталған жағдайда, мемлекеттік кірістер органында қаржылық қамтамасыз ету қаражатынан өсімпұлды есепке ала отырып, бюджет шығындарының сомасына тең сомада ақшаны акцептсіз тәртіппен есептен шығару құқығының болуы;

      4) мемлекеттік кірістер органы тарапынан шартты банк салымындағы ақшаның қозғалысын бақылау мүмкіндігі.

6. Мүлік кепілдігі арқылы қаржылық қамтамасыз етуді
қалыптастыру тәртібі

      11. Қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру мақсаты үшін мемлекеттік кірістер органы Қазақстан Республикасының азаматтық және салық заңнамаларына сәйкес басқарушы компаниямен немесе дербес кластерлік қормен мүлік кепілдігі шартын жасасады.

      12. Бағалау қызметін жүзеге асыруға лицензиясы бар бағалаушының кепілдікке қойылатын мүліктің нарықтық құнын бағалау туралы есебін қоса бере отырып, басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың кепілдік шартын жасасу туралы жазбаша өтініші түскен күннен бастап күнтізбелік он бес күн ішінде басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың және осындай басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор тіркеу есебінде тұрған мемлекеттік кірістер органының арасында мүлік кепілдігі шарты жасалады.

      Кепілдегі мүліктің нарықтық құнын бағалау туралы бағалаушының есебі басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор кепіл шартын жасасу туралы жазбаша өтінішін берген күніне дейін күнтізбелік он бес күн ішінде жасалады.

      13. Мүлік кепілдігі шарты мынадай шарттар сақталған кезде жасалады:

      1) кепіл шартының мазмұны Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген талаптарға сәйкес келеді;

      2) кепілге берілетін мүлік өтімді, жоғалтудан немесе зақымдаудан сақтандырылған болуы және оның нарықтық құны, оны өндіріп алу бойынша шығыстарды қоса алғанда, осы Қағидалардың 17-тармағының екінші бөлігінде көзделген қаржылық қамтамасыз ету сомасынан кем болмауы тиіс.

      Мыналар:

      тыныс-тіршілікті қамтамасыз ету объектілері;

      энергияның электр, жылу және басқа түрлері;

      тыйым салынған мүлік;

      мемлекеттік органдар шектеу салған мүлік;

      үшінші тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салынған мүлік;

      тез бұзылатын шикізат, тамақ өнімдері;

      мүлік құқықтары кепіл заттары ретінде қаралмайды;

      3) кепілге берілетін мүлікті қайта кепілге қоюға жол берілмейді;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде мүлік кепілдігі шартын міндетті түрде мемлекеттік тіркеу көзделген жағдайларда, басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор кепіл шартын жасасқаннан кейін оның тиісті тіркеу органында тіркелуін қамтамасыз етеді және кепіл шартының тіркелгенін растайтын құжат тіркелген күннен бастап келесі күннен кешіктірмей мемлекеттік кірістер органына ұсынады.

7. Сақтандыру шарты арқылы қаржылық қамтамасыз етуді
қалыптастыру тәртібі

      14. Сақтандыру ұйымдары Қазақстан Республикасының азаматтық және салық заңнамаларының нормаларына сәйкес қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның лицензиялары негізінде және көрсетілген операцияларды жүргізу тәртібін реттейтін қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның нормативтік құқықтық актілерінің талаптарын ескере отырып, сақтандыру шарттарын беруді жүзеге асырады.

      15. Қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру мақсаты үшін мемлекеттік кірістер органы сақтандыру ұйымдары нарықта қызметін кемінде 10 жыл жүзеге асырған жағдайда, осындай сақтандыру ұйымдары берген сақтандыру шарттарын ескереді.

      16. Басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор ұсынған сақтандыру шартының төлнұсқалығына және/немесе мазмұнына қатысты күдік туындаған кезде, мемлекеттік кірістер органы 3 жұмыс күні ішінде сақтандыру ұйымының осындай шартты жасасу фактісін растауы туралы сауал жібереді.

8. Басқарушы компанияда немесе дербес кластерлік қорда қаржылық
қамтамасыз етудің болуын растайтын құжаттарды ұсыну және оларды
мемлекеттік кірістер органдарының қарау тәртібі

      17. Қаржылық қамтамасыз етудің болуы туралы хабардар ету мақсаты үшін басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор өзі тіркеу есебінде тұрған мемлекеттік кірістер органына осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес өтініш береді.

      Басқарушы компанияда немесе дербес кластерлік қорда республикалық бюджет туралы заңда белгіленген кемінде 205000 еселенген айлық есептік көрсеткішке барабар сомаға қаржылық қамтамасыз етудің болуын растайтын құжаттар, сондай-ақ осы Қағидалардың 3, 4, 5, 6 және 7-бөлімдеріне сәйкес қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастырудың таңдалған тәсіліне (таңдалған тәсілдеріне) байланысты құжаттар өтінішке қоса беріледі.

      Мемлекеттік кірістер органы осы тармақта көзделген өтінішті басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор ұсынған күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде қарайды.

      18. Осы Қағидалардың 17-тармағының екінші бөлігінде көзделген құжаттарды қабылдаған жағдайда, мемлекеттік кірістер органы осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес қаржылық қамтамасыз етуді қабылдағанын растайтын жазбаша нысандағы құжатты басқарушы компанияға немесе дербес кластерлік қорға береді.

      Осы Қағидалардың 19-тармағында көзделген жағдайда басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың түсініктеме ұсынбауы осы Қағидалардың 17-тармағының екінші бөлігінде көзделген құжаттарды қабылдамауға негіз, сондай-ақ қаржылық қамтамасыз етуді қабылдау фактісін растамау болып табылады.

      19. Мемлекеттік кірістер органдары басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор ұсынған осы Қағидалардың 17-тармағының екінші бөлігінде көзделген құжаттардың мазмұнында сәйкессіздіктерді анықтаған жағдайда, мемлекеттік кірістер органы анықталған сәйкессіздіктер бойынша түсініктеме беру қажеттігі туралы хат жібереді, бұл ретте басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор 3 жұмыс күні ішінде осындай түсініктеме береді.

      20. Арнайы экономикалық аймақтарды құру мақсатына жауап беретін қызметті жүзеге асыру кезінде әкелінген тауарларды іс жүзінде тұтыну туралы басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор берген құжаттардың (бұдан әрі – іс жүзінде тұтыну туралы құжат) негізінде салық төлеушілерге қайтарылған қосылған құн салығының (бұдан әрі – ҚҚС) асып кеткен сомаларын негізге ала отырып, басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор іс жүзінде қайтарылған ҚҚС-тен асып кеткен сомаға қаржылық қамтамасыз ету сомасын ұлғайтуды көздейтін осы Қағидалардың 17-тармағының екінші бөлігінде көзделген құжаттарды басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор есептік тіркеуінде тұрған мемлекеттік кірістер органынан қайтарылған ҚҚС-тен асып кеткен сомалар туралы мәліметтер алған күннен бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірілмейтін мерзімде ұсынады.

      Бұл ретте басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор берген іс жүзінде тұтыну туралы құжаттардың негізінде басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор тіркеу есебінде тұрған мемлекеттік кірістер органына салық төлеушілерге қайтарылған ҚҚС-тен асып кеткен сомалар туралы ақпаратты Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті ұсынады.

      21. Басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор таңдаған қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру тәсілін негізге ала отырып, өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1) ақшалай қалыптастыру кезінде:

      басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың құрылтай құжаттарының көшірмелері;

      қаржылық қамтамасыз ету қаражаты орналастырылатын шартты банк салымын ашу шарты;

      шартты банк салымында республикалық бюджет туралы заңда белгіленген кемінде 205 000 еселенген айлық есептік көрсеткішке барабар сомаға қаражаттың болуы туралы банктің үзінді көшірмесі;

      2) банк кепілдігі арқылы қалыптастыру кезінде:

      басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың құрылтай құжаттарының көшірмелері;

      кепілгер-банк пен басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор арасында жасалған банктің кепіл шарты;

      банк кепілдігі;

      3) кепілгерлік шарты арқылы қалыптастыру кезінде:

      басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың құрылтай құжаттарының көшірмелері;

      кепілгер мен басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор арасында жасалған кепілгерлік шарты;

      қаржылық қамтамасыз ету қаражаты орналастырылатын шартты банк салымын ашу шарты;

      шартты банк салымында республикалық бюджет туралы заңда белгіленген кемінде 205 000 еселенген айлық есептік көрсеткішке барабар сомаға қаражаттың болуы туралы банктің үзінді көшірмесі;

      4) мүлік кепілдігі арқылы қалыптастыру кезінде:

      басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың құрылтай құжаттарының көшірмелері;

      Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде мүлік кепілдігі шартын міндетті мемлекеттік тіркеу көзделген жағдайларда, кепіл шартының тіркелгенін растайтын құжат;

      кепілге берілетін мүліктің нарықтық құнын бағалау туралы бағалаушының есебі;

      5) сақтандыру шарты арқылы қалыптастыру кезінде:

      басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың құрылтай құжаттарының көшірмелері;

      сақтандыру ұйымы мен басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор арасында жасалған сақтандыру шарты.

      22. Мемлекеттік кірістер органы осы Қағидалардың 17-тармағында көзделген, келіп түскен өтініштер мен құжаттар бойынша осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес қаржылық қамтамасыз етуді есепке алу жөніндегі журнал жүргізеді.

      Қаржылық қамтамасыз етуді есепке алу жөніндегі журнал нөмірленеді, тігіледі және мемлекеттік кірістер органының мөрімен бекітіледі.

9. Қаржылық қамтамасыз ету қаражатының есебінен бюджет
шығындарын өтеу тәртібі

      23. Іс жүзінде тұтыну туралы құжатта қамтылған мәліметтердің анық еместігі анықталған жағдайда, мемлекеттік кірістер органы бюджет шығындарын өтеу жөніндегі шараларды қабылдайды.

      Бұл ретте бюджет шығындарына әкеп соқтырған, іс жүзінде тұтыну туралы құжатта қамтылған мәліметтердің анық еместігін анықтау көздері: салықтық тексерулер актілері, құқық қорғау органдарының материалдары, басқа мемлекеттік органдардың ақпараты және т.б. болып табылады, бірақ мұнымен шектелмейді.

      24. Бюджет шығындарына әкеп соқтырған, іс жүзінде тұтыну туралы құжатта қамтылған мәліметтердің анық еместігі нәтижесінде бюджет шығындарының сомасын айқындау мақсаты үшін ҚҚС-тен асып кеткен соманы заңсыз қайтару жүзеге асырылған салық төлеушіге қатысты мемлекеттік кірістер органы салықтық тексеру жүргізеді.

      25. Осы Қағидалардың 24-тармағында көрсетілген салықтық тексеру нәтижелері бойынша бюджет шығындарына әкеп соқтырған, іс жүзінде тұтыну туралы құжатта қамтылған мәліметтердің анық еместігі нәтижесінде салық төлеушіге заңсыз қайтарылған ҚҚС-тен асып кеткен сома айқындалған жағдайда, мемлекеттік кірістер органы Салық кодексінде көзделген нысан бойынша және тәртіппен хабарлама шығарады.

      26. Осы Қағидалардың 25-тармағында көрсетілген хабарлама орындалмаған жағдайда, осы хабарламаны тапсырған күннен бастап отыз жұмыс күні ішінде мемлекеттік кірістер органы осы Қағидалардың 27-тармағында көзделген тәртіппен қаржылық қамтамасыз ету қаражаты есебінен бюджет шығындарын өтеу жөніндегі шараларды қабылдайды.

      Бюджет шығындарына әкеп соқтырған, іс жүзінде тұтыну туралы құжатта қамтылған мәліметтердің анық еместігі нәтижесінде ҚҚС-тен асып кеткен сомаларды заңсыз қайтаруды жүзеге асырған салық төлеуші таратылған жағдайда, мемлекеттік кірістер органы тікелей қаржылық қамтамасыз ету қаражаты есебінен бюджет шығындарын өтеу жөніндегі шараларды қабылдайды.

      Бұл ретте басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор анық емес мәліметтер ұсыну нәтижесінде салық төлеушілерге заңсыз қайтарылған ҚҚС-тен асып кеткен сомаларды бюджеттің кірісіне ерікті түрде енгізу туралы шешім қабылдайды.

      27. Басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор осы Қағидалардың 26-тармағының үшінші бөлігінде көрсетілген ҚҚС-тен асып кеткен сомаларды бюджеттің кірісіне ерікті түрде аудармаған жағдайда, қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастырудың таңдалған тәсіліне байланысты бюджет шығындарын өтеу мынадай тәртіппен жүргізіледі:

      1) ақшалай қалыптастыру кезінде:

      мемлекеттік кірістер органы басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың шартты банк салымынан ақшаны акцептсіз тәртіппен есептен шығарады;

      2) банк кепілдігі арқылы қалыптастыру кезінде:

      мемлекеттік кірістер органы бюджет шығындарын өтеу туралы кепіл-банкке талап қояды;

      3) кепілгерлік шарты арқылы қалыптастыру кезінде:

      мемлекеттік кірістер органы кепілгердің шартты банк салымынан ақшаны акцептсіз тәртіппен есептен шығарады;

      4) мүлік кепілдігі арқылы қалыптастыру кезінде:

      мемлекеттік кірістер органы сот тәртібімен кепіл затынан өндіріп алады;

      5) сақтандыру шарты арқылы қалыптастыру кезінде:

      мемлекеттік кірістер органы бюджет шығындарын өтеу туралы сақтандыру ұйымына талап қояды.

  Қаржылық қамтамасыз етуді
қалыптастыру, арнайы экономикалық
аймақтың басқарушы компаниясында
немесе дербес кластерлік қорда
осындай қамтамасыз етудің болуын
растайтын құжаттарды ұсыну,
сондай-ақ қаржылық қамтамасыз ету
қаражаты есебінен бюджет
шығындарын өтеу қағидаларына
1-қосымша

      _____________________________________________________________________

      (мемлекеттік кірістер органының атауы)

      ____________________________________________________________________

      (басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың атауы)

      ____________________________________________________________________

      ЖСН/БСН, СТН (бар болса),

      ____________________________________________________________________

      (заңды мекенжайы)

      ___________________________________________________________________

Өтініш

      "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер

      туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі)

      244-2-бабына сәйкес қалыптастырылған қаржылық қамтамасыз ету бойынша

      құжаттарды қабылдауды сұраймын.

      Қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру тәсілі:

      ____________________________________________________________________

      Қосымша ____ парақта:

      1.____________________________________________

      2.____________________________________________

      3.____________________________________________

      4.____________________________________________

      Күні _________________________________________ __________________

      ______________________________________________ (басшының және

      (немесе) оны алмастыратын тұлғаның лауазымы (тегі, аты, әкесінің

      аты) _________

      (қолы)

      Қабылданды ______________________________ (күні, мемлекеттік кірістер

      органының мөртаңбасы) _______________________________ _______________

      (мемлекеттік кірістер органы маманының лауазымы) (қолы) (тегі, аты,

      әкесінің аты) ______________

  Қаржылық қамтамасыз етуді
қалыптастыру, арнайы экономикалық
аймақтың басқарушы компаниясында
немесе дербес кластерлік қорда
осындай қамтамасыз етудің болуын
растайтын құжаттарды ұсыну,
сондай-ақ қаржылық қамтамасыз ету
қаражаты есебінен бюджет
шығындарын өтеу қағидаларына
2-қосымша

      ____________________________________________________________________

      (басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың атауы)

      ____________________________________________________________________

      ЖСН/БСН, СТН (бар болса)

      ____________________________________________________________________

      (заңды мекенжайы)

      ____________________________________________________________________

      ______________________________________ "Салық және бюджетке төленетін

      (мемлекеттік табыстар органының атауы)

      басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің

      (Салық кодексі) 244-2-бабына сәйкес қалыптастырылған қаржылық

      қамтамасыз ету қабылданғанын хабарлайды.

      Күні ______________

      Мөр орны

      ______________________________ ________ ___________________ _________

      (мемлекеттік кірістер органы басшысының және (немесе) оны

      алмастыратын тұлғаның лауазымы (тегі, аты, әкесінің аты) (қолы)

  Қаржылық қамтамасыз етуді
қалыптастыру, арнайы экономикалық
аймақтың басқарушы компаниясында
немесе дербес кластерлік қорда
осындай қамтамасыз етудің болуын
растайтын құжаттарды ұсыну,
сондай-ақ қаржылық қамтамасыз ету
қаражаты есебінен бюджет
шығындарын өтеу қағидаларына
3-қосымша

Қаржылық қамтамасыз етуді есепке алу жөніндегі журнал

Р/с

Басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың атауы

Басқарушы компанияның немесе дербес кластерлік қордың заңды мекенжайы

Сәйкестендіру нөмірі (ЖСН/БСН)

Салық төлеушінің тіркеу нөмірі (СТН) (бар болса)

Қаржылық қамтамасыз етуді қалыптастыру тәсілі

Қаржылық қамтамасыз ету сомасы (теңге)

Құжаттарды тапсырған басқарушы компания немесе дербес кластерлік қор өкілінің тегі, аты, әкесінің аты

Құжаттарды қабылдаған мемлекеттік кірістер органы лауазымды тұлғасының аты, әкесінің аты

Қаржылық қамтамасыз ету бойынша құжаттардың қабылданған күні

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


О внесении изменений и дополнения в некоторые решения Правительства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 9 декабря 2014 года № 1283. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 июля 2023 года № 592.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 14.07.2023 № 592 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие настоящего постановления см. п. 2

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые изменения и дополнение, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан (далее – изменения и дополнение).

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, за исключением пунктов 6 и 7 изменений и дополнения, которые вводятся в действие с 1 января 2015 года.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 9 декабря 2014 года № 1283

Изменения и дополнение, которые вносятся в некоторые
решения Правительства Республики Казахстан

      1. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 5 февраля 2008 года № 104 "Об утверждении номенклатуры (списка) продукции, подлежащей экспортному контролю" (САПП Республики Казахстан, 2008 г., № 5, ст. 57):

      в номенклатуре (списке) продукции, подлежащей экспортному контролю, утвержденной указанным постановлением:

      в разделе "Товары и технологии двойного применения (назначения)":

      в подразделе "0С Материалы span":

      в абзаце третьем примечания 2 внесены изменения на казахском языке, текст на русском языке не изменяется;

      в подразделе "1E Технология":

      в часть 1Е101 внесены изменения на казахском языке, текст на русском языке не изменяется;

      в подразделе "Категория 7. Навигационное оборудование и авиационная электроника":

      в части 7А101:

      в часть первую пункта 2 технического примечания внесены изменения на казахском языке, текст на русском языке не изменяется;

      в подразделе "Категория 9. Двигательные установки, космические аппараты и сопутствующее оборудование":

      в части 9А120:

      примечание изложить в следующей редакции:

      "Примечание: в пункте 9А120 "другое жидкое ракетное топливо" включает в числе прочего виды топлива, указанные в списке продукции военного назначения.";

      в разделе "Товары и технологии военного применения (назначения)":

      в подразделе "Общее химическое замечание":

      в части ML1. Гладкоствольное оружие с калибром меньше 20 мм, другое вооружение и автоматическое оружие с калибром 12,7 мм (калибр 0,50 дюйма) или меньше, а также следующие орудийные принадлежности и специально сконструированные для этого компоненты:

      в подпункт (с) пункта 2 внесены изменения на казахском языке, текст на русском языке не изменяется.

      2. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 30 сентября 2010 года № 1001 "Об утверждении Программы по развитию химической промышленности Республики Казахстан на 2010 - 2014 годы":

      в Программе по развитию химической промышленности Республики Казахстан на 2010 – 2014 годы, утвержденной указанным постановлением:

      в разделе 3 "Анализ текущей ситуации":

      в подразделе 4 "Анализ инновационно-технологического развития отрасли (сектора), включая перечень критических технологий, реализуемых через целевые технологические программы.":

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "5. Анализ инновационно-технологического развития отрасли (сектора), включая перечень критических технологий, реализуемых через целевые технологические программы";

      часть четвертую изложить в следующей редакции:

      "Химические технологии пронизывают практически все сферы материального производства, используются в металлургии, агропромышленном комплексе, промышленности стройматериалов, медицине и фармацевтике, а также многих других отраслях реального сектора экономики и быту.";

      в подразделе 5 "Обзор позитивного зарубежного опыта по решению имеющихся проблем, который может быть адаптирован к условиям Республики Казахстан" заголовок изложить в следующей редакции:

      "6. Обзор позитивного зарубежного опыта по решению имеющихся проблем, который может быть адаптирован к условиям Республики Казахстан".

      3. Утратил силу постановлением Правительства РК от 04.05.2016 № 271 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      4. Утратил силу постановлением Правительства РК от 25.01.2017 № 15 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      5. Утратил силу постановлением Правительства РК от 20.04.2018 № 208 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 18 июня 2012 года № 801 "Об утверждении Правил формирования перечня юридических лиц, осуществляющих деятельность на территории специальной экономической зоны "Парк инновационных технологий" (САПП Республики Казахстан, 2012 г., № 57, ст. 784):

      1) пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его официального опубликования и действует до 1 января 2018 года.";

      2) в Правилах формирования перечня юридических лиц, осуществляющих деятельность на территории специальной экономической зоны "Парк инновационных технологий", утвержденных указанным постановлением:

      подпункт 3) пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "3) не менее 70 процентов совокупного годового дохода составляют доходы, подлежащие получению (полученные) от реализации товаров собственного производства, работ, услуг от следующих видов деятельности:

      проектирование, разработка, внедрение и производство баз данных и аппаратных средств, проектирование, разработка, внедрение и производство программного обеспечения (в том числе опытных образцов);

      услуги по хранению и обработке информации в электронном виде с использованием серверного инфокоммуникационного оборудования (услуги дата-центров);

      проведение научно-исследовательских и опытно-конструкторских работ по созданию и внедрению проектов в области информационных технологий.";

      подпункт 2) пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "2) подтверждения автономного кластерного фонда об отнесении полученных (подлежащих получению) доходов к доходам от видов деятельности, указанных в подпункте 3) пункта 4 настоящих Правил.";

      абзац первый пункта 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Уполномоченный орган рассматривает заявление в течение 20 рабочих дней со дня его поступления с вынесением одного из следующих решений:";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Решения о включении (исключении) в перечень принимаются в форме приказа уполномоченного органа, который подлежит опубликованию на интернет-ресурсе уполномоченного органа в течение десяти рабочих дней со дня принятия такого решения.".

      7. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 29 апреля 2013 года № 404 "Об утверждении перечня товаров собственного производства (работ, услуг) от видов деятельности, соответствующих целям создания специальной экономической зоны "Парк инновационных технологий", для организаций, осуществляющих деятельность на территории специальной экономической зоны "Парк инновационных технологий" и зарегистрированных по месту нахождения в налоговом органе" (САПП Республики Казахстан, 2013 г., № 28, ст. 433):

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования и действует до 1 января 2018 года.".

      8. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 13 декабря 2013 года № 1331 "Об утверждении Национальной дорожной карты по реализации Концепции инновационного развития Республики Казахстан до 2020 года":

      в Национальной дорожной карте по реализации Концепции инновационного развития Республики Казахстан до 2020 года (План мероприятий), утвержденной указанным постановлением:

      графу 2 строк, порядковые номера 5, 54, изложить в следующей редакции:

      "Утверждение методических рекомендаций по формированию региональных инновационных систем, учитывающих развитие системы льгот и грантов на региональные инициативы, а также создание потенциала для новых инновационных идей и предприятий";

      "Обеспечение увеличения к 2015 году не менее 10 % и 2020 году не менее 25 % доли коммерциализованных проектов в объеме научно-технических разработок".

  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 9 декабря 2014 года № 1283
Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 11 марта 2012 года № 307

Правила
формирования финансового обеспечения, представления
документов, подтверждающих наличие такого обеспечения у
управляющей компании специальной экономической зоны или
автономного кластерного фонда, а также возмещения потерь
бюджета за счет средств финансового обеспечения
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила формирования финансового обеспечения, представления документов, подтверждающих наличие такого обеспечения у управляющей компании специальной экономической зоны или автономного кластерного фонда, а также возмещения потерь бюджета за счет средств финансового обеспечения (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 244-2 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) и определяют порядок формирования финансового обеспечения, представления документов, подтверждающих наличие такого обеспечения у управляющей компании специальной экономической зоны или автономного кластерного фонда, а также осуществления органом государственных доходов возмещения потерь бюджета за счет средств финансового обеспечения.

      Понятия и термины, употребляемые в настоящих Правилах, используются в значениях, определяемых законодательством Республики Казахстан.

2. Порядок формирования финансового обеспечения

      2. Финансовое обеспечение, формируемое для целей возмещения управляющей компанией специальной экономической зоны или автономным кластерным фондом (далее – управляющая компания или автономный кластерный фонд) потерь бюджета, (далее – финансовое обеспечение) производится следующими способами:

      1) деньгами;

      2) банковской гарантией;

      3) поручительством;

      4) залогом имущества;

      5) договором страхования.

      Управляющая компания или автономный кластерный фонд выбирают любой из способов формирования финансового обеспечения, в том числе путем комбинирования двух или нескольких способов.

      При выборе способа формирования финансового обеспечения путем комбинирования двух или нескольких способов представление управляющей компанией или автономным кластерным фондом документов, подтверждающих наличие финансового обеспечения, формирование финансового обеспечения и возмещение потерь бюджета осуществляются в соответствии с настоящими Правилами, регулирующими указанные действия в зависимости от выбранного способа.

      3. В случае изменения значения месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете, управляющая компания или автономный кластерный фонд не позднее тридцати календарных дней представляют в орган государственных доходов документы, предусмотренные в части второй пункта 17 настоящих Правил и оформленные, исходя из нового значения месячного расчетного показателя, рассмотрение которых осуществляется в порядке, предусмотренном настоящими Правилами.

      При этом управляющая компания или автономный кластерный фонд представляют документы, предусмотренные в части второй пункта 17 настоящих Правил, также в случае, указанном в пункте 20 настоящих Правил.

3. Порядок формирования финансового обеспечения деньгами

      4. Для целей формирования финансового обеспечения деньгами заключается договор на открытие условного банковского вклада.

      5. Управляющая компания или автономный кластерный фонд открывают условный банковский вклад, на котором размещаются средства финансового обеспечения.

      При этом условный банковский вклад должен одновременно соответствовать следующим условиям:

      1) отсутствие у управляющей компании или автономного кластерного фонда возможности распоряжения средствами финансового обеспечения;

      2) возможность пополнения управляющей компанией или автономным кластерным фондом денег на условном банковском вкладе в результате изменения значения месячного расчетного показателя и (или) увеличения сумм превышения НДС, фактически возвращенных налогоплательщикам на основании выданных управляющей компанией или автономным кластерным фондом документов о фактическом потреблении;

      3) наличие у органа государственных доходов права на списание в безакцептном порядке денег из средств финансового обеспечения в сумме, равной сумме потерь бюджета с учетом пени, – в случае установления недостоверности сведений, содержащихся в документе о фактическом потреблении, повлекшей потери бюджета;

      4) возможность контроля движения денег на условном банковском вкладе со стороны органа государственных доходов.

4. Порядок формирования финансового обеспечения
посредством банковской гарантии

      6. Для целей формирования финансового обеспечения органом государственных доходов учитывается банковская гарантия, выданная банком второго уровня (далее – БВУ), при условии, что БВУ осуществляет деятельность на рынке не менее десяти лет.

      7. Орган государственных доходов при получении от управляющей компании или автономного кластерного фонда банковской гарантии в течение 3 рабочих дней направляет в БВУ, выдавший такую гарантию, письменный запрос на предмет ее подлинности и/или содержания.

5. Порядок формирования финансового обеспечения
посредством договора поручительства

      8. Для целей формирования финансового обеспечения органом государственных доходов в соответствии с гражданским и налоговым законодательствами Республики Казахстан с поручителем заключается договор поручительства.

      При этом поручителем выступает юридическое лицо.

      9. Договор поручительства совершается в письменной форме и заверяется нотариально.

      10. Поручитель открывает условный банковский вклад, на котором размещаются средства финансового обеспечения.

      При этом условный банковский вклад должен одновременно соответствовать следующим условиям:

      1) отсутствие у поручителя возможности распоряжения средствами финансового обеспечения;

      2) возможность пополнения поручителем денег на условном банковском вкладе в результате изменения значения месячного расчетного показателя и (или) увеличения сумм превышения НДС, фактически возвращенных налогоплательщикам на основании выданных управляющей компанией или автономным кластерным фондом документов о фактическом потреблении;

      3) наличие у органа государственных доходов права на списание в безакцептном порядке денег из средств финансового обеспечения в сумме, равной сумме потерь бюджета с учетом пени, – в случае установления недостоверности сведений, содержащихся в документе о фактическом потреблении, повлекшей потери бюджета;

      4) возможность контроля движения денег на условном банковском вкладе со стороны органа государственных доходов.

6. Порядок формирования финансового обеспечения
посредством залога имущества

      11. Для целей формирования финансового обеспечения органом государственных доходов в соответствии с гражданским и налоговым законодательством Республики Казахстан заключается договор залога имущества с управляющей компанией или автономным кластерным фондом.

      12. Договор залога имущества заключается между управляющей компанией или автономным кластерным фондом и органом государственных доходов, на регистрационном учете которого состоит такая управляющая компания или автономный кластерный фонд, в течение пятнадцати календарных дней со дня поступления письменного обращения управляющей компании или автономному кластерному фонду о заключении договора залога с приложением отчета оценщика, имеющего лицензию на осуществление оценочной деятельности, об оценке рыночной стоимости имущества, предоставляемого в залог.

      Отчет оценщика об оценке рыночной стоимости залогового имущества составляется не ранее пятнадцати календарных дней до даты подачи управляющей компанией или автономным кластерным фондом письменного обращения о заключении договора залога.

      13. Договор залога имущества заключается при соблюдении следующих условий:

      1) содержание договора залога соответствует требованиям, установленным законодательством Республики Казахстан;

      2) имущество, предоставляемое в залог, должно быть ликвидным, застрахованным от утраты или повреждения, и его рыночная стоимость – не меньше суммы финансового обеспечения, предусмотренной в части второй пункта 17 настоящих Правил, включая расходы по его взысканию.

      Не рассматриваются в качестве предметов залога:

      объекты жизнеобеспечения;

      электрическая, тепловая и иные виды энергии;

      арестованное имущество;

      имущество, на которое имеются ограничения, наложенные государственными органами;

      имущество, обремененное правами третьих лиц;

      скоропортящееся сырье, продукты питания;

      имущественные права;

      3) перезалог имущества, предоставляемого в залог, не допускается;

      4) в случаях, когда законодательными актами Республики Казахстан предусмотрена обязательная государственная регистрация договора залога имущества, управляющая компания или автономный кластерный фонд после заключения договора залога обеспечивают его регистрацию в соответствующем регистрирующем органе и представляют органу государственных доходов документ, подтверждающий регистрацию договора залога, в срок не позднее следующего дня со дня регистрации.

7. Порядок формирования финансового обеспечения
посредством договора страхования

      14. Страховые организации осуществляют выдачу договоров страхования на основании лицензий уполномоченного органа по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций в соответствии с нормами гражданского и налогового законодательства Республики Казахстан и учетом требований нормативных правовых актов уполномоченного органа по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций, регулирующих порядок проведения указанных операций.

      15. Для целей формирования финансового обеспечения органом государственных доходов учитываются договоры страхования, выданные страховыми организациями, при условии, что такие страховые организации осуществляют деятельность на рынке не менее десяти лет.

      16. Орган государственных доходов при возникновении сомнений в отношении подлинности и/или содержания представленного управляющей компанией или автономным кластерным фондом договора страхования в течение 3 рабочих дней направляет запрос о подтверждении факта заключения такого договора страховой организацией.

8. Порядок представления управляющей компанией или автономным
кластерным фондом и рассмотрения органами государственных
доходов документов, подтверждающих наличие финансового
обеспечения

      17. Для целей информирования о наличии финансового обеспечения управляющая компания или автономный кластерный фонд представляют в орган государственных доходов, на регистрационном учете которого они состоят, заявление согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      К заявлению прилагаются документы, подтверждающие наличие у управляющей компании или автономного кластерного фонда финансового обеспечения на сумму, эквивалентную не менее чем 205000-кратному месячному расчетному показателю, установленному законом о республиканском бюджете, а также документы в зависимости от выбранного способа (выбранных способов) формирования финансового обеспечения согласно разделам 3, 4, 5, 6 и 7 настоящих Правил.

      Органом государственных доходов заявление, предусмотренное настоящим пунктом, рассматривается в течение 30 календарных дней с даты его представления управляющей компанией или автономным кластерным фондом.

      18. В случае принятия документов, предусмотренных в части второй пункта 17 настоящих Правил, орган государственных доходов выдает управляющей компании или автономному кластерному фонду документ в письменной форме, подтверждающий принятие финансового обеспечения, согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Непредставление управляющей компанией или автономным кластерным фондом пояснений в случае, предусмотренном в пункте 19 настоящих Правил, является основанием для непринятия документов, предусмотренных в части второй пункта 17 настоящих Правил, а также неподтверждением факта принятия финансового обеспечения.

      19. В случае выявления органами государственных доходов несоответствий в содержании представленных управляющей компанией или автономным кластерным фондом документов, предусмотренных в части второй пункта 17 настоящих Правил, органом государственных доходов направляется письмо о необходимости представления пояснений по выявленным несоответствиям, при этом управляющая компания или автономный кластерный фонд в течение 3 рабочих дней представляют такие пояснения.

      20. Исходя из сумм превышения налога на добавленную стоимость (далее – НДС), которые возвращены налогоплательщикам на основании выданных управляющей компанией или автономным кластерным фондом документов о фактическом потреблении при осуществлении деятельности, отвечающей целям создания специальных экономических зон, ввезенных товаров, (далее – документ о фактическом потреблении), управляющая компания или автономный кластерный фонд представляют документы, предусмотренные в части второй пункта 17 настоящих Правил, предусматривающие увеличение суммы финансового обеспечения на сумму фактически возвращенных сумм превышения НДС, в срок не позднее тридцати календарных дней со дня получения от органа государственных доходов, на регистрационном учете которого состоят управляющая компания или автономный кластерный фонд, сведений о фактически возвращенных суммах превышения НДС.

      При этом органу государственных доходов, на регистрационном учете которого состоят управляющая компания или автономный кластерный фонд, информацию о суммах превышения НДС, которые возвращены налогоплательщикам на основании выданных управляющей компанией или автономным кластерным фондом документов о фактическом потреблении, представляет Комитет государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан.

      21. Исходя из выбранного способа формирования финансового обеспечения, управляющей компанией или автономным кластерным фондом к заявлению прилагаются следующие документы:

      1) при формировании деньгами:

      копии учредительных документов управляющей компании или автономного кластерного фонда;

      договор открытия условного банковского вклада, на котором размещаются средства финансового обеспечения;

      выписка банка о наличии на условном банковском вкладе средств на сумму, эквивалентную не менее чем 205 000-кратному месячному расчетному показателю, установленному законом о республиканском бюджете;

      2) при формировании посредством банковской гарантии:

      копии учредительных документов управляющей компании или автономного кластерного фонда;

      договор гарантии банка, заключенный между банком-гарантом и управляющей компанией или автономным кластерным фондом;

      банковская гарантия;

      3) при формировании посредством договора поручительства:

      копии учредительных документов управляющей компании или автономного кластерного фонда;

      договор поручительства, заключенный между поручителем и управляющей компанией или автономным кластерным фондом;

      договор открытия условного банковского вклада, на котором размещаются средства финансового обеспечения;

      выписка банка о наличии на условном банковском вкладе средств на сумму, эквивалентную не менее чем 205 000-кратному месячному расчетному показателю, установленному законом о республиканском бюджете;

      4) при формировании посредством залога имущества:

      копии учредительных документов управляющей компании или автономного кластерного фонда;

      документ, подтверждающий регистрацию договора залога, – в случаях, когда законодательными актами Республики Казахстан предусмотрена обязательная государственная регистрация договора залога имущества;

      отчет оценщика об оценке рыночной стоимости имущества, предоставляемого в залог;

      5) при формировании посредством договора страхования:

      копии учредительных документов управляющей компании или автономного кластерного фонда;

      договор страхования, заключенный между страховой организацией и управляющей компанией или автономным кластерным фондом.

      22. Органом государственных доходов по поступившим заявлениям и документам, предусмотренным в пункте 17 настоящих Правил, ведется журнал по учету финансового обеспечения согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      Журнал по учету финансового обеспечения пронумеровывается, прошнуровывается и скрепляется печатью органа государственных доходов.

9. Порядок возмещения потерь бюджета за счет
средств финансового обеспечения

      23. В случае установления недостоверности сведений, содержащихся в документе о фактическом потреблении, повлекшей потери бюджета, орган государственных доходов предпринимает меры по возмещению потерь бюджета.

      При этом источниками установления недостоверности сведений, содержащихся в документе о фактическом потреблении, повлекшей потери бюджета, являются, но не ограничиваясь: акты налоговых проверок, материалы правоохранительных органов, информация других государственных органов и т.д.

      24. В целях определения суммы потерь бюджета в результате недостоверности сведений, содержащихся в документе о фактическом потреблении, повлекшей потери бюджета, в отношении налогоплательщика, которому осуществлен неправомерный возврат превышения НДС, органом государственных доходов производится налоговая проверка.

      25. В случае установления по результатам налоговой проверки, указанной в пункте 24 настоящих Правил, суммы превышения НДС, неправомерно возвращенной налогоплательщику в результате недостоверности сведений, содержащихся в документе о фактическом потреблении, повлекшей потери бюджета, органом государственных доходов выносится уведомление по форме и в порядке, предусмотренном Налоговым кодексом.

      26. В случае неисполнения уведомления, указанного в пункте 25 настоящих Правил, в течение тридцати рабочих дней со дня вручения данного уведомления органом государственных доходов принимаются меры по возмещению потерь бюджета за счет средств финансового обеспечения в порядке, предусмотренном в пункте 27 настоящих Правил.

      В случае ликвидации налогоплательщика, которому осуществлен неправомерный возврат суммы превышения НДС в результате недостоверности сведений, содержащихся в документе о фактическом потреблении, повлекшей потери бюджета, органом государственных доходов принимаются меры по возмещению потерь бюджета непосредственно за счет средств финансового обеспечения.

      При этом управляющая компания или автономный кластерный фонд принимают решение о добровольном внесении в доход бюджета суммы превышения НДС, неправомерно возвращенной налогоплательщикам в результате представления недостоверных сведений.

      27. В случае невнесения в добровольном порядке в доход бюджета управляющей компанией или автономным кластерным фондом суммы превышения НДС, указанной в части третьей пункта 26 настоящих Правил, в зависимости от выбранного способа формирования финансового обеспечения возмещение потерь бюджета производится в следующем порядке:

      1) при формировании деньгами:

      орган государственных доходов в безакцептном порядке списывает деньги с условного банковского вклада управляющей компании или автономного кластерного фонда;

      2) при формировании посредством банковской гарантии:

      орган государственных доходов предъявляет требование к банку-гаранту о возмещении потерь бюджета;

      3) при формировании посредством договора поручительства:

      орган государственных доходов в безакцептном порядке списывает деньги с условного банковского вклада поручителя;

      4) при формировании посредством залога имущества:

      орган государственных доходов обращает взыскание на предмет залога в судебном порядке;

      5) при формировании посредством договора страхования:

      орган государственных доходов предъявляет требование к страховой организации о возмещении потерь бюджета.

  Приложение 1
к Правилам формирования финансового
обеспечения, представления документов,
подтверждающих наличие такого
обеспечения у управляющей компании
специальной экономической зоны или
автономного кластерного фонда, а также
возмещения потерь бюджета за счет
средств финансового обеспечения

      _____________________________________________________________________

      (наименование органа государственных доходов)

      _____________________________________________________________________

      от___________________________________________________________________

      (наименование управляющей компании или автономного кластерного фонда)

      _____________________________________________________________________

      ИИН/БИН, РНН (при его наличии),

      _____________________________________________________________________

      (юридический адрес)

      _____________________________________________________________________

      Заявление

      Прошу принять документы по финансовому обеспечению,

      сформированному в соответствии со статьей 244-2 Кодекса Республики

      Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет"

      (Налоговый кодекс).

      Способ формирования финансового обеспечения:

      ____________________________________________________________________

      Приложение на ____ листах:

      1.____________________________________________

      2.____________________________________________

      3.____________________________________________

      4.____________________________________________

      Дата __________________________________ ______________

      ______________________________(должность руководителя и (подпись)

      (фамилия, имя, отчество) (или) лица, его замещающего)

      Принято ______________________________ (дата, штамп органа

      государственных доходов)__________________________ _________________

      ___________________________(должность специалиста (подпись)

      (фамилия, имя, отчество) органа государственных доходов)

      ________________________

  Приложение 2
к Правилам формирования финансового
обеспечения, представления документов,
подтверждающих наличие такого
обеспечения у управляющей компании
специальной экономической зоны или
автономного кластерного фонда, а также
возмещения потерь бюджета за счет
средств финансового обеспечения

      _____________________________________________________________________

      (наименование управляющей компании или автономного кластерного фонда)

      _____________________________________________________________________

      ИИН/БИН, РНН (при его наличии),

      _____________________________________________________________________

      (юридический адрес)

      _____________________________________________________________________

      __________________________________________ сообщает, (наименование

      органа государственных доходов) что финансовое обеспечение,

      сформированное в соответствии со статьей 244-2 Кодекса Республики

      Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет"

      (Налоговый кодекс), принято.

      Дата ______________

      Место печати

      __________________________________ __________ __________________

      (должность руководителя (подпись) (фамилия, имя, отчество) органа

      государственных доходов и (или) лица, его замещающего)

  Приложение 3
к Правилам формирования финансового
обеспечения, представления документов,
подтверждающих наличие такого
обеспечения у управляющей компании
специальной экономической зоны или
автономного кластерного фонда, а также
возмещения потерь бюджета за счет
средств финансового обеспечения

Журнал
по учету финансового обеспечения


п.п.

Наименование
управляющей
компании
или
автономного
кластерного
фонда

Юридический
адрес
управляющей
компании
или
автономного
кластерного
фонда

Идентификационный
номер
(ИИН/БИН)

Регистрационный
номер
налогоплательщика
(РНН)
(при его
наличии)

Способ
формирования
финансового
обеспечения

Сумма
финансового
обеспечения
(тенге)

Фамилия,
имя,
отчество
представителя
управляющей
компании
или
автономного
кластерного
фонда
сдавшего
документы

Фамилия,
имя,
отчество
должностного
лица
органа
государственных
доходов,
принявшего
документы

Дата
принятия
документов
по
финансовому
обеспечению

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10