Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің 2016 жылға арналған республикалық бюджеттен "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 4 наурыздағы № 133 қаулысы.

      2016 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      "2016 – 2018 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" 2015 жылғы 30 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы 15-бабының 14) тармақшасын және "2016 – 2018 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 8 желтоқсандағы № 972 қаулысын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің 2016 жылға арналған республикалық бюджеттен "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі ағымдағы нысаналы трансферттердің бекітілген сомаларын заңнамада белгіленген тәртіппен облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне аударуды қамтамасыз етсін.

      3. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері:

      1) ағымдағы нысаналы трансферттердің бөлінген сомаларын уақтылы және мақсатты пайдалануды;

      2) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігіне есепті айдан кейінгі айдың 10-күніне дейін ағымдағы нысаналы трансферттердің бөлінген сомаларының пайдаланылуы туралы есептер беруді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулы 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2016 жылғы 4 наурыздағы
№ 133 қаулысымен
бекітілген

Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің 2016 жылға арналған республикалық бюджеттен "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің 2016 жылға арналған республикалық бюджеттен "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "2016 – 2018 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" 2015 жылғы 30 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы 15-бабының 14) тармақшасына және "2016 – 2018 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 8 желтоқсандағы № 972 қаулысына сәйкес әзірленді.

      2. Қағидалар 027 "Азаматтардың жекелеген санаттарын әлеуметтік қамсыздандыру және олардың төлемдерін жүргізу" республикалық бюджеттік бағдарламасы (бұдан әрі – 027-бағдарлама) бойынша 141 "Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттер" кіші бағдарламасы (бұдан әрі – 141-кіші бағдарлама) бойынша көзделген "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің пайдалану тәртібін айқындайды.

      3. Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің республикалық бюджеттен "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалануы 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне және "Мемлекеттік сатып алу туралы" 2015 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      4. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) арнаулы әлеуметтік қызметтер – өмірде қиын жағдайда жүрген адамға (отбасына) туындаған әлеуметтік проблемаларды еңсеру үшін жағдайларды қамтамасыз ететін және оның қоғам өміріне қатысуына басқа азаматтармен тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған қызметтер кешені;

      2) ассистенттер – шартты ақшалай көмек алу үшін кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне (бұдан әрі – ауылдық округ әкімі) өтініш білдірген үміткермен консультациялар, әңгімелесу өткізу, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын іске асыру кезеңінде адамды (отбасын) сүйемелдеу, атқарылған жұмыс туралы мониторинг жүргізу және есеп жасау үшін уәкілетті орган шарт негізінде тартатын адамдар;

      3) әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультанттар – шартты ақшалай көмек алу үшін уәкілетті органға өтініш білдірген үміткермен консультациялар, әңгімелесу өткізу, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын іске асыру кезеңінде адамды (отбасын) сүйемелдеу, атқарылған жұмыс туралы мониторинг жүргізу және есеп жасау үшін уәкілетті орган шарт негізінде тартатын, халықты әлеуметтік қорғау органдары мен ұйымдарының және өзге де ұйымдардың мамандарымен өзара іс-қимыл жасайтын адамдар;

      4) әлеуметтік келісімшарт – бір жағынан, жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын Қазақстан Республикасының жұмыссыз, өз бетінше жұмыспен қамтылған және табысы аз азаматтары мен оралмандар қатарындағы жеке тұлға және екінші жағынан, халықты жұмыспен қамту орталығының арасындағы тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын келісім;

      5) жан басына шаққандағы орташа табыс – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

      6) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шаралары – өз бетінше жұмыспен қамтылған, жұмыссыз және табысы аз халық қатарындағы Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандарды мемлекеттік қолдаудың Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекет жүзеге асыратын шаралары;

      7) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек (бұдан әрі – атаулы әлеуметтік көмек) – жан басына шаққандағы орташа айлық табысы облыстарда, республикалық маңызы бар қалада, астанада белгіленген кедейлік шегінен төмен жеке тұлғаларға (отбасыларға) мемлекет ақшалай нысанда беретін төлем;

      8) облыстың уәкілетті органы – "Өрлеу" жобасын іске асыруды үйлестіруді және оның мониторингін жүзеге асыратын облыстың жергілікті атқарушы органының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы;

      9) отбасына көмектің жеке жоспары (бұдан әрі – жеке жоспар) – уәкілетті орган үміткермен бірлесіп әзірлеген жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және (немесе) әлеуметтік бейімдеу жөніндегі іс-шаралар кешені;

      10) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты – "Өрлеу" жобасына қатысу үшін отбасы атынан әрекет ететін еңбекке қабілетті жеке тұлға мен уәкілетті орган арасындағы тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын келісім;

      11) отбасының жиынтық табысы – "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі № 237-ө бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеу ережесіне сәйкес есептелетін, шартты ақшалай көмек тағайындауға өтініш білдірген айдың алдындағы 3 айда ақшалай, сол сияқты заттай нысанда алынған табыстың жалпы сомасы;

      12) орталық атқарушы орган – халықты жұмыспен қамту және әлеуметтік қорғау саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шекте салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      13) "Өрлеу" жобасы – отбасының (адамның) еңбекке қабілетті мүшелерінің жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуы және қажет болған жағдайда, еңбекке қабілеттілерін қоса алғанда, отбасы мүшелерінің (адамның), әлеуметтік бейімделуден өтуі шартымен отбасына (адамға) шартты ақшалай көмек беру бағдарламасы;

      14) өтініш беруші (үміткер) – "Өрлеу" жобасына қатысу үшін өз атынан және отбасы атынан өтініш білдірген адам;

      15) республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі – азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі шараларды қаржыландыруды және олардың іске асырылуына мониторингті жүзеге асыратын денсаулық сақтау және әлеуметтік даму саласындағы орталық уәкілетті орган;

      16) уәкілетті орган – шартты ақшалай көмекті тағайындауды, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын әзірлеуді, жасасуды және сүйемелдеуді жүзеге асыратын республикалық маңызы бар қаланың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі (басқармасы), ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі;

      17) учаскелік комиссия – атаулы әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктер әкімдерінің шешімімен құрылатын арнайы комиссия;

      18) шартты ақшалай көмек (бұдан әрі – ШАК) – отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартының талаптары бойынша жан басына шаққандағы орташа айлық табысы ең төмен күнкөріс деңгейінің 60 пайызынан төмен жеке тұлғаларға немесе отбасыларға мемлекет беретін ақшалай нысандағы төлем.

      5. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі белгіленген тәртіппен бекітілген 027-бюджеттік бағдарламаны және 141-кіші бағдарламаны қаржыландырудың жеке жоспарының негізінде облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне ағымдағы нысаналы трансферттерді аударуды жүргізеді.

2. Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің 2016 жылға арналған республикалық бюджеттен "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану тәртібі

      6. Облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің "Өрлеу" жобасы бойынша ШАК-ты ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттерді:

      1) ШАК төлеуге;

      2) әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультанттар мен ассистенттердің қызметтеріне ақы төлеуге пайдаланады.

      Уәкілетті орган "Өрлеу" жобасына қатысушылармен жұмыс істеуге жәрдемдесу үшін кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын жеке тұлғалардан сатып алынатын өтеулі қызметтер көрсету шарты немесе мемлекеттік сатып алу шарты негізінде әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультанттар мен ассистенттердің көрсетілетін қызметтерін сатып алады. Аталған көрсетілетін қызметтерді сатып алу тәсілін уәкілетті орган Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес республикалық бюджет бағдарламасы әкімшісінің келісімінсіз таңдайды.

      Әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультанттар мен ассистенттердің көрсетілетін қызметтеріне, оның ішінде "Өрлеу" жобасын іске асырумен байланысты жол жүру мен басқа да шығыстарын төлеу талаптары, сондай-ақ жұмыс уақытының есебі мен көрсетілетін қызметтердің тізбесі шартта көзделеді.

      Ассистенттердің көрсетілетін қызметтерін сатып алу құнына еңбекақы төлеу және іссапар шығыстары, әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультанттардың көрсетілетін қызметтеріне еңбекақы төлеу шығыстары қосылады.

      7. Облыстың уәкілетті органы келіп түсетін нысаналы трансферттерді 047 "Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттеріне "Өрлеу" жобасы бойынша ШАК-ты ендіруге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттер" бюджеттік бағдарламасы бойынша көздейді, оған сәйкес облыстың уәкілетті органы бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган белгілеген тәртіппен аудандық бюджеттерге, облыстық маңызы бар қалалардың бюджеттеріне ағымдағы нысаналы трансферттерді аударуды жүргізеді.

      8. Уәкілетті орган келіп түсетін нысаналы трансферттерді 025 "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіру" бюджеттік бағдарламасы және 048 "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіру" бюджеттік бағдарламасы бойынша көздейді. Аталған бағдарлама бойынша осы Қағидалардың 6-тармағында көрсетілген шығыстар жүргізіледі.

      ШАК төлеу осы Қағидалардың 10-тармағында көрсетілген мөлшерде 025 "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіру" бюджеттік бағдарламасының тиісті кіші бағдарламалары және 048 "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіру" бюджеттік бағдарламасы бойынша жүргізіледі.

      9. ШАК еңбекке қабілетті отбасы мүшелерінің (адамның) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуы және қажет болған жағдайда отбасы мүшелерінің (адамның) әлеуметтік бейімделуден өтуі шартымен отбасына (адамға) беріледі.

      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты қолданылатын және ШАК төленетін кезеңде атаулы әлеуметтік көмек төлеу тоқтатылады.

      Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шаралары Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 162 қаулысымен бекітілген Жұмыспен қамту 2020 жол картасының және жергілікті бюджет қаражаты есебінен іске асырылатын өзге де бағдарламалардың шеңберінде көзделген іс-шаралар арқылы отбасының еңбекке қабілетті мүшелерін жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуді көздейді.

      Отбасы мүшелерін (адамды) әлеуметтік бейімдеу "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" 2008 жылғы 29 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес олардың жеке мұқтаждығына байланысты арнаулы әлеуметтік көрсетілетін қызметтерді ұсынуды, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен көрсетілетін әлеуметтік қолдаудың өзге де шараларын көздейді.

      10. Отбасының әрбір мүшесіне (адамға) арналған ШАК мөлшері отбасының (адамның) жан басына шаққандағы табысы мен облыстарда (республикалық маңызы бар қалада, астанада) белгіленген ең төмен күнкөріс деңгейінің 60 пайызы арасындағы айырма ретінде айқындалады.

      Бұл ретте, жан басына шаққандағы табысы кедейлік шегінен төмен отбасына (адамға) ШАК төлеу мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

      1) отбасының жан басына шаққандағы табысы мен облыстарда (республикалық маңызы бар қалада, астанада) белгіленген кедейлік шегінің арасындағы айырма жергілікті бюджет қаражаты есебінен (025 "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіру" бюджеттік бағдарламасының 015 "Жергілікті бюджет қаражаты есебінен" кіші бағдарламасы, 048 "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіру" бюджеттік бағдарламасының 015 "Жергілікті бюджет қаражаты есебінен" кіші бағдарламасы бойынша) қаржыландырылады;

      2) облыстарда (республикалық маңызы бар қалада, астанада) белгіленген кедейлік шегі мен ең төмен күнкөріс деңгейінің 60 пайызы арасындағы айырма республикалық бюджеттен берілетін ағымдағы нысаналы трансферттер есебінен (025 "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіру" бюджеттік бағдарламасының 011 "Республикалық бюджеттен берілетін трансферттер есебінен" кіші бағдарламасы, 048 "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіру" бюджеттік бағдарламасының 011 "Республикалық бюджеттен берілетін трансферттер есебінен" кіші бағдарламасы бойынша) қаржыландырылады.

      ШАК алушылардың шоттарына төлемдер 025 "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіру" бюджеттік бағдарламасы және 048 "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмекті ендіру" бюджеттік бағдарламасының екі кіші бағдарламасы бойынша бір мезгілде жүзеге асырылады.

      Жан басына шаққандағы орташа табыс ШАК тағайындауға өтініш білдірген айдың алдындағы үш айда алынған жиынтық табысты отбасы мүшелерінің санына және үш айға бөлу арқылы есептеледі және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты қолданылатын мерзім ішінде қайта қаралмайды.

      Отбасының құрамы өзгерген жағдайда, ШАК мөлшері көрсетілген мән-жайлар басталған кезден бастап, бірақ оны тағайындаған кезден кейін ғана қайта есептеледі.

      ШАК отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты қолданылатын мерзімге беріледі және ай сайын немесе үміткердің өтініші бойынша үш ай үшін бір мезгілде төленеді. ШАК-тың біржолғы сомасы бұрынғы қарыздарды өтеуге, жылжымайтын тұрғын мүлік сатып алуға арналған шығындардан басқа, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты бойынша міндеттерді орындауға байланысты іс-шараларға ғана, оның ішінде жеке қосалқы шаруашылықты дамытуға (үй малын, құсын және т.б. сатып алу), жеке кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға пайдаланылуға тиіс.

      11. Үміткер "Өрлеу" жобасына қатысу үшін жеке өзінің немесе отбасының атынан тұрғылықты жері бойынша уәкілетті органға немесе ол болмаған жағдайда ауылдық округ әкіміне өтініш береді.

      12. Уәкілетті орган, ауылдық округ әкімі не ассистент үміткер өтініш білдірген күні оған "Өрлеу" жобасына қатысу шарттары туралы консультация береді. Үміткер "Өрлеу" жобасына қатысуға келісім берген жағдайда уәкілетті орган, ауылдық округ әкімі не ассистент әңгімелесу жүргізеді.

      Әңгімелесу жүргізу кезінде:

      1) ШАК алу негіздемесі;

      2) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына мұқтаждығы;

      3) жеке мұқтаждықтарын ескере отырып, отбасы мүшелеріне олардың әлеуметтік бейімделу шаралары айқындалады.

      Әңгімелесу нәтижелері бойынша орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша әңгімелесу парағы ресімделеді.

      13. Әңгімелесу парағына қол қойған үміткер "Өрлеу" жобасына қатысуға өтінішпен орталық атқарушы орган бекітетін нысандарға сәйкес отбасылық және материалдық жағдайы туралы сауалнама толтырады, оған мынадай құжаттарды қоса береді:

      1) жеке басын куәландыратын құжат;

      2) орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша отбасы құрамы туралы мәліметтер;

      3) отбасы мүшесіне қамқоршылықтың (қорғаншылықтың) белгіленгенін растайтын құжат (қажет болған жағдайда);

      4) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжат немесе мекенжай анықтамасы немесе ауылдық округ әкімінің анықтамасы;

      5) орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша жеке қосалқы шаруашылығының болуы туралы мәліметтер.

      14. Өтініш беруші өтініш білдірген кезде мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті және (немесе) он сегіз жасқа дейiнгі балаларға тағайындалатын және төленетін ай сайынғы мемлекеттік жәрдемақыны алушы болып табылған, сондай-ақ оларда қамтылған ақпаратты мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алу мүмкін болған жағдайда, осы Қағидалардың 13-тармағының 3), 4) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды ұсыну талап етілмейді.

      15. Осы Қағидалардың 13-тармағының 1), 3) және 4) тармақшаларында көрсетілген құжаттар:

      1) ауылдық округ әкіміне өтініш білдірген кезде – салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттар түпнұсқада өтініш берушіге қайтарылады;

      2) уәкілетті органға өтініш білдірген кезде – түпнұсқада ұсынылады, олар сканерленеді және өтініш берушіге қайтарылады, ал электрондық құжаттар уәкілетті орган қызметкерінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылады.

      Осы Қағидалардың 13-тармағының 2), 5) тармақшаларында көрсетілген үміткер толтыратын құжаттар түпнұсқада ұсынылады.

      Уәкілетті орган құжаттардың электрондық көшірмелері мен мәліметтердің сапасын және олардың өтініш беруші ұсынған түпнұсқаларына сәйкестігін қамтамасыз етеді.

      16. Өтініш беруші тиісті құжаттарды ұсынғаннан кейін оның қатысуымен уәкілетті органның қызметкері үміткердің және отбасы мүшелерінің жеке сәйкестендіру нөмірі бойынша орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша мемлекеттік ақпараттық жүйелерге сұрау салуды қалыптастырады.

      Мемлекеттік органдар және (немесе) ұйымдар сұратылатын мәліметтерді растайтын электрондық құжаттарды ұсынған кезде уәкілетті орган өтінішті орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша журналға тіркейді, содан кейін өтініш берушіге құжаттардың қабылданғаны туралы белгісі бар үзбелі талон беріледі.

      17. Уәкілетті орган немесе ауылдық округ әкімі құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде іс макетін қалыптастырады және "Өрлеу" жобасына қатысуға үміткер өтініш берушінің материалдық жағдайын зерттеп-қарауды жүргізу үшін учаскелік комиссияларға береді.

      18. Учаскелік комиссиялар құжаттар келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күні ішінде өтініш берушінің материалдық жағдайын зерттеп-қарауды жүргізеді, орталық атқарушы орган бекітетін нысандар бойынша зерттеп-қарау актісін және учаскелік комиссия қорытындысын жасайды және учаскелік комиссия қорытындысын уәкілетті органға немесе ауылдық округ әкіміне береді.

      19. Ауылдық округ әкімі өтініш берушілердің құжаттарын учаскелік комиссияның қорытындысымен қоса, олар қабылданған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмей уәкілетті органға береді.

      20. Уәкілетті орган:

      1) ауылдық округ әкімінен немесе учаскелік комиссиядан құжаттарды алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде өтініш беруші ұсынған өтініштің, құжаттардың электрондық көшірмелері бар өтініш берушінің электрондық іс макетін қалыптастырады, отбасының әрбір мүшесіне ШАК-тың айлық мөлшерін айқындайды;

      2) ШАК-ке құқығы айқындалғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде өз бетінше жұмыспен қамтылғандар, жұмыссыздар санатына жатқызылған өтініш берушіні және (немесе) отбасы мүшелерін, осы Қағидалардың 24-тармағында көзделген жағдайларды және бірінші, екінші топ мүгедектерін, білім алушыларды, студенттерді, тыңдаушыларды, курсанттарды және күндізгі оқу нысанындағы магистранттарды қоспағанда, "Халықты жұмыспен қамту туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуға әлеуметтік келісімшарт жасасу үшін жұмыспен қамту орталығына жібереді не жергілікті бюджет қаражаты есебінен іске асырылатын жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің өзге де шараларына жолдама береді.

      Бұл ретте, уәкілетті орган жіберілген адамдардың тізімін жұмыспен қамту орталығына береді. Жұмыспен қамту орталығы үміткерлердің тізімін алған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей олармен әлеуметтік келісімшарттар жасасады және әлеуметтік келісімшарттардың көшірмелерін уәкілетті органға жібереді;

      3) әлеуметтік келісімшарттардың көшірмелерін алғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіні және (немесе) оның отбасы мүшелерін орталық атқарушы орган бекітетін нысандарға сәйкес жеке жоспарды әзірлеу және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасасу үшін шақырады;

      4) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасасу күні нысанын орталық атқарушы орган бекітетін тағайындау (ШАК тағайындаудан бас тарту) туралы шешім қабылдайды және ШАК тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылданған жағдайда, өтініш берушіге орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша бас тарту туралы (себептерін көрсете отырып) хабарлама жібереді.

      21. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және әлеуметтік бейімдеу жөніндегі іс-шараларды қамтитын (отбасында осындай бейімделуге мұқтаж адам болған жағдайда) жеке жоспар өтініш берушімен және оның отбасы мүшелерімен бірлесіп әзірленеді және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартына қосымша болып табылады.

      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысу жөніндегі міндеттемелерді, сондай-ақ скринингтік қарап тексерулерден өту, әлеуметтік маңызы бар аурулар (маскүнемдік, нашақорлық, туберкулез) болған кезде емделуге бейімділігі, жүктіліктің он екі аптасына дейін әйелдер консультациясына тіркеуге қою және жүктіліктің барлық кезеңінде қадағалауда болу жөніндегі міндеттемелерді қамтиды.

      22. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты алты айға, отбасы мүшелерінің әлеуметтік бейімделуін ұзарту қажет болған және (немесе) отбасының еңбекке қабілетті мүшелері кәсіптік оқуын аяқтамаған және (немесе) жастар практикасынан өткен және (немесе) әлеуметтік жұмыс орындарында жұмыспен қамтылған жағдайда, оны қосымша алты айға дейін ұзарту мүмкіндігімен жасалады.

      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты ұзартылған жағдайда, ШАК мөлшері қайта қаралмайды.

      23. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты екі данада жасалады, оның біреуі өтініш берушіге нысанын орталық атқарушы орган бекітетін тіркеу журналына қол қойғызып беріледі, екіншісі уәкілетті органда сақталады.

      24. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысу мынадай жағдайларда:

      1) стационарлық, амбулаториялық (санаторийлік) емделу (тиісті медициналық ұйымдардан растайтын құжаттар ұсынылған кезде) кезеңіне;

      2) отбасында жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын басқа да еңбекке қабілетті мүшелер болған кезде отбасының еңбекке қабілетті мүшесі жеті жасқа дейінгі баланы, мүгедек баланы, бірінші немесе екінші топтағы мүгедекті, өзге адамның күтіміне және көмегіне мұқтаж қарттарға күтім жасауды жүзеге асыруды қоспағанда, отбасының еңбекке қабілетті мүшелеріне ШАК алу үшін міндетті шарт болып табылады.

      25. Уәкілетті орган ШАК тағайындау туралы шешімдердің негізінде алушыға ШАК төлеуді жүзеге асырады.

      26. ШАК тағайындау туралы хабарлама өтініш беруші уәкілетті органға немесе ауылдық округ әкіміне өзі келген кезде беріледі.

      27. ШАК төлеуді уәкілетті орган алушылардың банк шоттарына аудару арқылы жүзеге асырады.

      28. Уәкiлеттi орган мынадай:

      1) "Өрлеу" жобасына қатысушы отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты мен әлеуметтік келісімшарт бойынша міндеттемелерін орындамаған;

      2) анық емес мәліметтер беруіне байланысты отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты бұзылған;

      3) алушының банк шоты бойынша үш айдан астам қозғалыс болмаған;

      4) ШАК алушылардың Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға кету фактісі туралы мәліметтер, оның ішінде "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорынан анықталған;

      5) қайтыс болған немесе қайтыс болды деп жарияланған адамдар туралы мәліметтер, оның ішінде "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорынан келіп түскен;

      6) жеке басын куәландыратын құжаттың қолданылу мерзімі өтіп кеткен;

      7) Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы ұсынатын хабарсыз кеткен, іздестіріліп жатқан адамдар фактісі, оның ішінде "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорынан анықталған;

      8) қамқоршылықтан (қорғаншылықтан) босатылған және шеттетілген адамдар туралы мәліметтер түскен жағдайларда нысанын орталық атқарушы орган бекітетін ШАК төлемін тоқтату туралы шешім қабылдайды.

      Бұл ретте, ШАК-ты заңсыз тағайындауға әкеп соқтырған анық емес мәліметтер ұсынылғаны анықталған жағдайда адамға (отбасына) ШАК тағайындалған кезеңге оны төлеу тоқтатылады. Уәкілетті орган заңнамада белгіленген тәртіппен артық төленген сомаларды қайтару жөнінде шаралар қолданады.

      29. Республикалық бюджеттен берілетін ағымдағы нысаналы трансферттердің игерілуін, мақсатты пайдаланылуын және тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында:

      1) уәкілетті орган:

      қайтыс болғандар мен қайтыс болды деп жарияланғандардың тiзiмдерiн ай сайын салыстырып тексеруді, Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң азаматтық хал актiлерiн тiркеу жөнiндегi органдары, ауылдық округтер әкiмдері ұсынатын "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорында қайтыс болды деп тіркелгендерді және әділет органдары ұсынатын Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға кеткендердің тiзiмдерiн ағымдағы айдың 25-күнінен кешіктірмей электрондық салыстырып тексеруді;

      банк шоттарында үш және одан да көп ай бойы қозғалыс болмаған ШАК алушылардың тiзiмдерiн соңғы операцияның күнiн көрсете отырып, тоқсан сайын салыстырып тексеруді;

      орталық атқарушы орган бекітетін нысандар бойынша облыстың уәкілетті органына: отбасының белсенділігін арттырудың жасалған келісімшарттары және әлеуметтік келісімшарт; ШАК тағайындалғаны және төленгені; ШАК алушылар туралы ақпаратты есепті айдан кейінгі айдың 10-күнінен кешіктірмей ұсынуды жүзеге асырады.

      2) ассистент:

      әлеуетті өтініш берушілерді, оның ішінде ауылдық елді мекендерге шыға отырып (айына кемінде 5 рет немесе Шарттың қолданылуы кезеңінде (қаңтар-желтоқсан) 60 рет), "Өрлеу" жобасына қатысудың шарттары туралы хабардар етуді (үш айда кемінде 100 адам);

      халықты "Өрлеу" жобасына тартуға жәрдемдесуді;

      уәкілетті органмен және ауылдық округ әкімімен келісу бойынша "Өрлеу" жобасына қатысуға өтініш берген адаммен (отбасымен) өмірдегі қиын жағдайдан шығудың ықтимал жолдары туралы әңгімелесу жүргізуді және әңгімелесу парағын толтыруды;

      "Өрлеу" жобасына қатысушыны әңгімелесу жүргізу, қажетті құжаттарды толтыруға, жұмыс іздеуге, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты бойынша міндеттемелердің орындалуына жәрдемдесу арқылы ШАК-қа өтініш білдірген кезден бастап және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартының мерзімі түпкілікті аяқталғанға дейін сүйемелдеуді;

      отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты талаптарының орындалуын мониторингтеуді, отбасына баруды және келісімшартта көзделген міндеттемелердің орындалуына белгі жасауды;

      ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 5-күніне дейінгі мерзімде орталық атқарушы орган бекітетін нысан бойынша отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын сүйемелдеу туралы есепті уәкілетті органға ұсынуды жүзеге асырады.

      3) әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультант:

      "Өрлеу" жобасын іске асыру шеңберінде ШАК алу үшін уәкілетті органға өтініш білдірген үміткерлермен әңгіме өткізуді;

      отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын іске асыру кезеңінде әңгімелесу жүргізу, қажетті құжаттарды толтыруға, жұмыс іздеуге жәрдемдесу, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты жөніндегі міндеттемелерді орындау арқылы адамды (отбасын) сүйемелдеуді;

      атқарылған жұмыс туралы есеп жасауды және мониторингтеуді;

      халықты әлеуметтік қорғау, денсаулық сақтау, білім беру, сондай-ақ өмірде қиын жағдайда жүрген адамдармен жұмыс істеуге уәкілетті басқа да ұйымдардың мамандарымен өзара іс-қимыл жасауды;

      ШАК алу үшін уәкілетті органға өтініш білдірген үміткерлерге әлеуметтік қорғау, мүгедектерді оңалту мәселелері жөнінде консультациялық қызметтер көрсетуді;

      өмірде қиын жағдайда жүрген адамдарға жан-жақты көмек көрсетумен байланысты мәселелерді шешуге жәрдемдесуді;

      мұқтаж адамдар мен олардың отбасыларына өмірде қиын жағдайды еңсеру, әлеуметтендіру және кіріктіру үшін қажетті жағдай жасауға жәрдемдесуді, олардың қажетті әлеуметтік қолдау шараларын алу құқықтары мен мүдделерін қорғауды;

      мұқтаж адамдарға әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі қызметті және ассистенттердің жұмысын үйлестіруді жүзеге асырады.

      30. Облыстардың, Алматы және Астана қалаларының әкімдері жартыжылдықтың қорытындысы бойынша есепті айдан кейінгі айдың 30-күнінен кешіктірмей және жылдың қорытындысы бойынша есепті кезеңнен кейінгі екінші айдың 15-күнінен кешіктірмей бөлінген нысаналы трансферттерді пайдалану есебінен қол жеткізілген нәтижелер туралы есепті республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне ұсынады.

Об утверждении Правил использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета на 2016 год областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 марта 2016 года № 133.

      Вводится в действие с 1 января 2016 года.

       В целях реализации подпункта 14) статьи 15 Закона Республики Казахстан от 30 ноября 2015 года "О республиканском бюджете на 2016 – 2018 годы" и постановления Правительства Республики Казахстан от 8 декабря 2015 года № 972 "О реализации Закона Республики Казахстан "О республиканском бюджете на 2016 – 2018 годы" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета на 2016 год областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу".

      2. Министерству здравоохранения и социального развития Республики Казахстан обеспечить перечисление утвержденных сумм целевых текущих трансфертов областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы в установленном законодательством порядке.

      3. Акимам областей, городов Астаны и Алматы обеспечить:

      1) своевременное и целевое использование выделенных сумм целевых текущих трансфертов;

      2) представление в Министерство здравоохранения и социального развития Республики Казахстан отчетов об использовании выделенных сумм целевых текущих трансфертов до 10-го числа месяца, следующего за отчетным.

      4. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2016 года и подлежит официальному опубликованию.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 4 марта 2016 года № 133

Правила
использования целевых текущих трансфертов из республиканского
бюджета на 2016 год областными бюджетами, бюджетами городов
Астаны и Алматы на внедрение обусловленной денежной помощи по
проекту "Өрлеу"
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета на 2016 год областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу" (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 14) статьи 15 Закона Республики Казахстан от 30 ноября 2015 года "О республиканском бюджете на 2016 – 2018 годы" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 декабря 2015 года № 972 "О реализации Закона Республики Казахстан "О республиканском бюджете на 2016 – 2018 годы".

      2. Правила определяют порядок использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу", предусмотренных по республиканской бюджетной программе 027 "Социальное обеспечение отдельных категорий граждан и их сопровождение по выплатам" (далее – программа 027) по подпрограмме 141 "Целевые текущие трансферты областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на внедрение обусловленной денежной помощи по проекту Өрлеу" (далее – подпрограмма 141).

      3. Использование целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу" осуществляется в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года и Законом Республики Казахстан от 4 декабря 2015 года "О государственных закупках".

      4. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) специальные социальные услуги – комплекс услуг, обеспечивающих лицу (семье), находящемуся в трудной жизненной ситуации, условия для преодоления возникших социальных проблем и направленных на создание им равных с другими гражданами возможностей участия в жизни общества;

      2) ассистенты – лица, привлекаемые уполномоченным органом на договорной основе для проведения консультаций, собеседований с претендентом, обратившимся к акиму поселка, села, сельского округа (далее – аким сельского округа) для получения обусловленной денежной помощи, сопровождения лица (семьи) в период реализации социального контракта активизации семьи, мониторинга и составления отчета о проделанной работе;

      3) консультанты по социальной работе – лица, привлекаемые уполномоченным органом на договорной основе для проведения консультаций, собеседований с претендентом, обратившимся в уполномоченный орган для получения обусловленной денежной помощи, сопровождения лица (семьи) в период реализации социального контракта активизации семьи, проведения мониторинга и составления отчета о проделанной работе, взаимодействующие со специалистами органов и организаций социальной защиты населения и иных организаций;

      4) социальный контракт – соглашение между физическим лицом из числа безработных, самостоятельно занятых и малообеспеченных граждан Республики Казахстан и оралманов, участвующих в государственных мерах содействия занятости, с одной стороны, и центром занятости населения, с другой стороны, определяющее права и обязанности сторон;

      5) среднедушевой доход – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      6) активные меры содействия занятости – меры государственной поддержки граждан Республики Казахстан и оралманов из числа самостоятельно занятого, безработного и малообеспеченного населения, осуществляемые государством в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      7) государственная адресная социальная помощь (далее – адресная социальная помощь) – выплата в денежной форме, предоставляемая государством физическим лицам (семьям) с месячным среднедушевым доходом ниже черты бедности, установленной в областях, городе республиканского значения, столице;

      8) уполномоченный орган области – управление координации занятости и социальных программ местного исполнительного органа области, осуществляющее координацию реализации проекта "Өрлеу" и его мониторинг;

      9) индивидуальный план помощи семье (далее – индивидуальный план) – комплекс разработанных уполномоченным органом совместно с претендентом мероприятий по содействию занятости и (или) социальной адаптации;

      10) социальный контракт активизации семьи – соглашение между трудоспособным физическим лицом, выступающим от имени семьи для участия в проекте "Өрлеу", и уполномоченным органом, определяющее права и обязанности сторон;

      11) совокупный доход семьи – общая сумма доходов, полученных как в денежной, так и натуральной форме, за 3 месяца, предшествующих месяцу обращения за назначением обусловленной денежной помощи, рассчитываемая в соответствии с Правилами исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи, утвержденными приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года № 237-п "Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи";

      12) центральный исполнительный орган – государственный орган, осуществляющий руководство в сфере занятости и социальной защиты населения, а также межотраслевую координацию, в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан;

      13) проект "Өрлеу" – комплекс мероприятий по предоставлению обусловленной денежной помощи семье (лицу) при условии участия трудоспособных членов семьи (лица) в государственных мерах содействия занятости и прохождения, в случае необходимости, социальной адаптации членов семьи (лица), включая трудоспособных;

      14) заявитель (претендент) – лицо, обращающееся от своего имени и от имени семьи для участия в проекте "Өрлеу";

      15) администратор республиканской бюджетной программы – центральный уполномоченный орган в области здравоохранения и социального развития, осуществляющий финансирование мер по оказанию социальной помощи отдельным категориям граждан и мониторинг их реализации;

      16) уполномоченный орган – отдел (управление) занятости и социальных программ города республиканского значения, района, города областного значения, управление занятости, труда и социальной защиты города республиканского значения, столицы, отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния района (города областного значения), осуществляющий назначение обусловленной денежной помощи, разработку, заключение и сопровождение социального контракта активизации семьи;

      17) участковая комиссия – специальная комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно-территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за адресной социальной помощью;

      18) обусловленная денежная помощь (далее – ОДП) – выплата в денежной форме, предоставляемая государством физическим лицам или семьям с месячным среднедушевым доходом ниже 60 процентов от величины прожиточного минимума на условиях социального контракта активизации семьи.

      5. Администратор республиканской бюджетной программы производит перечисление целевых текущих трансфертов областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на основании индивидуального плана финансирования бюджетной программы 027 и подпрограммы 141 по платежам, утвержденного в установленном порядке.

2. Порядок использования целевых текущих трансфертов из
республиканского бюджета на 2016 год областными бюджетами,
бюджетами городов Астаны и Алматы на внедрение обусловленной
денежной помощи по проекту "Өрлеу"

      6. Целевые текущие трансферты областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на внедрение ОДП по проекту "Өрлеу" используются на:

      1) выплату ОДП;

      2) оплату услуг консультантов по социальной работе и ассистентов.

      Уполномоченный орган для содействия в работе с участниками проекта "Өрлеу" приобретает услуги консультантов по социальной работе и ассистентов на основании договора возмездного оказания услуг, приобретаемых у физических лиц, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности, или договора государственных закупок. Способ приобретения данных услуг выбирается уполномоченным органом в соответствии с законодательством Республики Казахстан без согласования с администратором республиканской бюджетной программы.

      Условия оплаты услуг консультантов по социальной работе и ассистентов, в том числе на проезд и расходы, связанные с реализацией проекта "Өрлеу", а также учет рабочего времени и перечень предоставляемых услуг предусматриваются в договоре.

      В стоимость закупок услуг ассистентов включаются расходы по оплате труда и командировочные расходы, услуг консультантов по социальной работе включаются расходы по оплате труда.

      7. Поступающие целевые трансферты уполномоченный орган области предусматривает по бюджетной программе 047 "Целевые текущие трансферты бюджетам районов (городов областного значения) на внедрение ОДП по проекту "Өрлеу", в соответствии с которым производится перечисление уполномоченным органом области целевых текущих трансфертов районным бюджетам, бюджетам городов областного значения в порядке, установленном уполномоченным органом по исполнению бюджета.

      8. Уполномоченный орган поступающие целевые трансферты предусматривает по бюджетной программе 025 "Внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу" и бюджетной программе 048 "Внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу". По указанной программе производятся расходы, указанные в пункте 6 настоящих Правил.

      Выплата ОДП производится по соответствующим подпрограммам бюджетной программы 025 "Внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу" и бюджетной программе 048 "Внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу" в размерах, указанных в пункте 10 настоящих Правил.

      9. ОДП предоставляется семье (лицу) при условии участия трудоспособных членов семьи (лица) в государственных мерах содействия занятости и прохождения, в случае необходимости, социальной адаптации членов семьи (лица).

      На период действия социального контракта активизации семьи и выплаты ОДП приостанавливается выплата адресной социальной помощи.

      Государственные меры содействия занятости предусматривают обеспечение занятости трудоспособных членов семьи через мероприятия, предусмотренные в рамках Дорожной карты занятости 2020, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 162, и иных программах, реализуемых за счет средств местного бюджета.

      Социальная адаптация членов семьи (лица) предусматривает предоставление специальных социальных услуг в зависимости от их индивидуальной потребности в соответствии с Законом Республики Казахстан от 29 декабря 2008 года "О специальных социальных услугах", а также иные меры социальной поддержки, оказываемые в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

      10. Размер ОДП на каждого члена семьи (лицо) определяется как разница между среднедушевым доходом семьи (лица) и 60 процентами от величины прожиточного минимума, установленного в областях (городе республиканского значения, столице).

      При этом выплата ОДП семье (лицу), имеющей среднедушевой доход ниже черты бедности, осуществляется в следующем порядке:

      1) разница между среднедушевым доходом семьи и чертой бедности, установленной в областях (городе республиканского значения, столице), финансируется за счет средств местного бюджета (по бюджетной программе 025 "Внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу" подпрограмме 015 "За счет средств местного бюджета", по бюджетной программе 048 "Внедрение обусловленной денежной помощи по проекту Өрлеу" подпрограмме 015 "За счет средств местного бюджета");

      2) разница между чертой бедности, установленной в областях (городе республиканского значения, столице), и 60 процентами от прожиточного минимума – за счет целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета (по бюджетной программе 025 "Внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу" подпрограмме 011 "За счет трансфертов из республиканского бюджета", по бюджетной программе 048 "Внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу" подпрограмме 011 "За счет трансфертов из республиканского бюджета").

      Выплаты на счета получателей ОДП осуществляются одновременно из двух подпрограмм бюджетной программы 025 "Внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу" и бюджетной программы 048 "Внедрение обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу".

      Среднедушевой доход исчисляется путем деления совокупного дохода, полученного за три месяца, предшествующих месяцу обращения за назначением ОДП, на число членов семьи и на три месяца и не пересматривается в течение срока действия социального контракта активизации семьи.

      Размер ОДП пересчитывается в случае изменения состава семьи с момента наступления указанных обстоятельств, но не ранее момента его назначения.

      ОДП предоставляется на срок действия социального контракта активизации семьи и выплачивается ежемесячно или единовременно за три месяца по заявлению претендента.

      Единовременная сумма ОДП должна быть использована исключительно на мероприятия, связанные с выполнением обязанностей по социальному контракту активизации семьи, в том числе на развитие личного подсобного хозяйства (покупка домашнего скота, птицы и другое), организацию индивидуальной предпринимательской деятельности, кроме затрат на погашение предыдущих займов, приобретение жилой недвижимости.

      11. Претендент для участия в проекте "Өрлеу" от себя лично или от имени семьи обращается в уполномоченный орган по месту жительства или, при его отсутствии, к акиму сельского округа.

      12. Уполномоченный орган, аким сельского округа либо ассистент консультируют в день обращения претендента об условиях участия в проекте "Өрлеу". При согласии претендента на участие в проекте "Өрлеу" уполномоченный орган, аким сельского округа либо ассистент проводят собеседование.

      При проведении собеседования определяются:

      1) основания получения ОДП;

      2) нуждаемость в государственных мерах содействия занятости;

      3) меры социальной адаптации членам семьи с учетом их индивидуальных потребностей.

      По результатам собеседования оформляется лист собеседования по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом.

      13. Претендент, подписавший лист собеседования, заполняет заявление на участие в проекте "Өрлеу" и анкету о семейном и материальном положении согласно формам, утверждаемым центральным исполнительным органом, с приложением следующих документов:

      1) документа, удостоверяющего личность;

      2) сведений о составе семьи по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом;

      3) документа, подтверждающего установление опеки (попечительства) над членом семьи (при необходимости);

      4) документа, подтверждающего регистрацию по постоянному месту жительства, или адресной справки или справки акима сельского округа;

      5) сведений о наличии личного подсобного хозяйства по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом.

      14. Предоставление документов, указанных в подпунктах 3), 4) пункта 13 настоящих Правил, не требуется в случае, если заявитель в момент обращения является получателем государственной адресной социальной помощи и (или) ежемесячного государственного пособия, назначаемого и выплачиваемого на детей до восемнадцати лет, а также при наличии возможности получения информации, содержащейся в них, из государственных информационных систем.

      15. Документы, указанные в подпунктах 1), 3) и 4) пункта 13 настоящих Правил, предоставляются:

      1) при обращении к акиму сельского округа – в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю;

      2) при обращении в уполномоченный орган – в подлинниках, которые сканируются и возвращаются заявителю, а электронные документы удостоверяются электронной цифровой подписью сотрудника уполномоченного органа.

      Документы, заполняемые претендентом, указанные в подпунктах 2), 5) пункта 13 настоящих Правил, предоставляются в подлинниках.

      Уполномоченный орган обеспечивает качество и соответствие электронных копий документов и сведений оригиналам, предоставленным заявителем.

      16. После предоставления заявителем соответствующих документов в его присутствии сотрудник уполномоченного органа формирует запрос по индивидуальному идентификационному номеру претендента и членов семьи в государственные информационные системы по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом.

      При представлении государственными органами и (или) организациями электронных документов, подтверждающих запрашиваемые сведения, уполномоченный орган регистрирует заявление в журнале по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом, после чего заявителю выдается отрывной талон с отметкой о принятии документов.

      17. Уполномоченный орган или аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения документов формирует макет дела и передает участковым комиссиям для проведения обследования материального положения заявителя, претендующего на участие в проекте "Өрлеу".

      18. Участковые комиссии в течение трех рабочих дней со дня поступления документов проводят обследование материального положения заявителя, составляют акт обследования и заключение участковой комиссии по формам, утверждаемым центральным исполнительным органом, и передают заключение участковой комиссии в уполномоченный орган или акиму сельского округа.

      19. Аким сельского округа передает документы заявителей с приложением заключения участковой комиссии в уполномоченный орган не позднее десяти рабочих дней со дня их принятия.

      20. Уполномоченный орган:

      1) после получения документов от акима сельского округа или участковой комиссии в течение одного рабочего дня формирует электронный макет дела заявителя, включающий электронные копии заявления, документов, представленных заявителем, определяет месячный размер ОДП на каждого члена семьи;

      2) после определения права на ОДП в течение одного рабочего дня направляет заявителя и (или) членов семьи, отнесенных к категории самозанятых, безработных, за исключением случаев, предусмотренных пунктом 24 настоящих Правил, и инвалидов первой и второй группы, учащихся, студентов, слушателей, курсантов и магистрантов очной формы обучения, для участия в государственных мерах содействия занятости в центр занятости для заключения социального контракта либо предоставляет направление на иные меры содействия занятости, реализуемые за счет средств местного бюджета в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О занятости населения".

      При этом уполномоченный орган передает список направленных лиц в центр занятости. Центр занятости не позднее трех рабочих дней со дня получения списка претендентов заключает с ними социальные контракты и направляет копии социальных контрактов в уполномоченный орган;

      3) после получения копий социальных контрактов в течение двух рабочих дней приглашает заявителя и (или) членов его семьи для разработки индивидуального плана и заключения социального контракта активизации семьи согласно формам, утверждаемым центральным исполнительным органом;

      4) в день заключения социального контракта активизации семьи принимает решение о назначении (отказе в назначении ОДП), форма которого утверждается центральным исполнительным органом, и в случае принятия решения об отказе в назначении ОДП направляет заявителю уведомление об отказе (с указанием причины) по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом.

      21. Индивидуальный план разрабатывается совместно с заявителем и членами его семьи, который включает в себя мероприятия по содействию занятости и социальной адаптации (в случае присутствия в составе семьи лиц, нуждающихся в такой адаптации) и является приложением к социальному контракту активизации семьи.

      Социальный контракт активизации семьи содержит обязательства по участию в государственных мерах содействия занятости, а также обязательства по прохождению скрининговых осмотров, приверженности к лечению при наличии социально значимых заболеваний (алкоголизм, наркомания, туберкулез), постановке на учет в женской консультации до двенадцати недель беременности и наблюдению в течение всего периода беременности.

      22. Социальный контракт активизации семьи заключается на шесть месяцев с возможностью его пролонгации дополнительно до шести месяцев при условии необходимости продления социальной адаптации членов семьи и (или) незавершения трудоспособными членами семьи профессионального обучения и (или) прохождения молодежной практики и (или) занятости в социальных рабочих местах.

      При пролонгации социального контракта активизации семьи размер ОДП не пересматривается.

      23. Социальный контракт активизации семьи заключается в двух экземплярах, один из которых выдается заявителю под роспись в журнале регистрации, форма которого утверждается центральным исполнительным органом, второй – хранится в уполномоченном органе.

      24. Участие в государственных мерах содействия занятости является обязательным условием получения ОДП для трудоспособных членов семьи, за исключением следующих случаев:

      1) на период стационарного, амбулаторного (санаторного) лечения (при предоставлении подтверждающих документов от соответствующих медицинских организаций);

      2) осуществления ухода трудоспособным членом семьи за ребенком в возрасте до семи лет, ребенком-инвалидом, инвалидом первой или второй группы, престарелым, нуждающимся в постороннем уходе и помощи, при наличии в семье других трудоспособных членов, участвующих в государственных мерах содействия занятости.

      25. Уполномоченный орган на основании решений о назначении ОДП осуществляет выплату ОДП получателю.

      26. Уведомление о назначении ОДП выдается заявителю при его личном обращении в уполномоченный орган или к акиму сельского округа.

      27. Выплата ОДП осуществляется уполномоченным органом путем перечисления на банковские счета получателей.

      28. Уполномоченный орган принимает решение о прекращении выплаты ОДП, форма которого утверждается центральным исполнительным органом, в случаях:

      1) невыполнения участником проекта "Өрлеу" обязательств по социальному контракту активизации семьи и социальному контракту;

      2) расторжения социального контракта активизации семьи в связи с предоставлением недостоверных сведений;

      3) отсутствия движений по банковскому счету получателя более трех месяцев;

      4) выявления сведений о факте выезда получателей ОДП на постоянное местожительство за пределы Республики Казахстан, в том числе из Государственной базы данных "Физические лица";

      5) поступления сведений об умерших или объявленных умершими, в том числе из Государственной базы данных "Физические лица";

      6) истечения срока действия документа, удостоверяющего личность;

      7) выявления факта без вести пропавших лиц, находящихся в розыске, представляемых Генеральной прокуратурой Республики Казахстан, в том числе из Государственной базы данных "Физические лица";

      8) поступления сведений об освобожденных и отстраненных опекунах (попечителях).

      При этом в случае выявления предоставления недостоверных сведений, повлекших за собой незаконное назначение ОДП, выплата ОДП лицу (семье) прекращается на период ее назначения. Уполномоченный орган принимает меры по возврату излишне выплаченных сумм в установленном законодательством порядке.

      29. В целях обеспечения освоения, целевого использования и эффективности целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета:

      1) уполномоченный орган осуществляет:

      ежемесячную сверку списков умерших и объявленных умершими, электронную сверку зарегистрированных умершими в Государственной базе данных "Физические лица", представляемых органами по регистрации актов гражданского состояния Министерства юстиции Республики Казахстан, акимами сельских округов, и списков, выехавших на постоянное местожительство за пределы Республики Казахстан, представляемых органами юстиции не позднее 25 числа текущего месяца;

      ежеквартальную сверку списков получателей ОДП, на банковских счетах которых нет движения три и более месяцев, с указанием даты последней операции;

      в срок не позднее 10 числа месяца, следующего за отчетным, представление по формам, утверждаемым центральным исполнительным органом, в уполномоченный орган области отчетов о: заключенных социальных контрактах активизации семьи и социальных контрактах; назначении и выплате ОДП; получателях ОДП;

      2) ассистент осуществляет:

      информирование потенциальных заявителей, в том числе с выездом в сельские населенные пункты (не менее 5 раз в месяц или 60 раз за период действия договора (январь-декабрь) об условиях участия в проекте "Өрлеу" (за три месяца не менее 100 человек);

      содействие вовлечению населения в проект "Өрлеу";

      проведение по согласованию с уполномоченным органом и акимом сельского округа собеседования с лицом (семьей), обращающейся (имся) для участия в проекте "Өрлеу" о возможных вариантах выхода из тяжелой жизненной ситуации и заполнение листа собеседования;

      сопровождение участника проекта "Өрлеу" с момента обращения за ОДП и до окончательного завершения срока социального контракта активизации семьи путем проведения собеседования, содействия заполнению необходимых документов, поиска работы, выполнения обязательств по социальному контракту активизации семьи;

      мониторинг выполнения условий социального контракта активизации семьи, посещение семьи и отметку о выполнении предусмотренных в нем обязательств;

      ежемесячно в срок до 5 числа месяца, следующего за отчетным, представление в уполномоченный орган отчета о сопровождении социального контракта активизации семьи по форме, утверждаемой центральным исполнительным органом;

      3) консультант по социальной работе осуществляет:

      проведение собеседования с претендентами, обратившимися в уполномоченный орган для получения ОДП в рамках реализации проекта "Өрлеу";

      сопровождение лица (семьи) в период реализации социального контракта активизации семьи путем проведения собеседования, содействия заполнению необходимых документов, поиска работы, выполнения обязательств по социальному контракту активизации семьи;

      мониторинг и составление отчета о проделанной работе;

      взаимодействие со специалистами органов и организаций социальной защиты населения, здравоохранения, образования, а также других организаций, уполномоченных для работы с лицами, находящимися в трудной жизненной ситуации;

      оказание консультативных услуг претендентам, обратившимся в уполномоченный орган для получения ОДП по вопросам социальной защиты, реабилитации инвалидов, предоставления специальных социальных услуг;

      содействие решению вопросов, связанных с оказанием разносторонней помощи контингенту, находящемуся в трудной жизненной ситуации;

      содействие созданию необходимых условий для преодоления трудной жизненной ситуации, социализации и интеграции нуждающихся лиц и их семей, защиту их прав и интересов в получении необходимых мер социальной поддержки;

      координацию деятельности по оказанию социальной помощи нуждающимся лицам и работы ассистентов.

      30. Акимы областей, городов Астаны и Алматы по итогам полугодия не позднее 30 числа месяца, следующего за отчетным, и по итогам года не позднее 15 числа второго месяца, следующего за отчетным периодом, представляют администратору республиканской бюджетной программы отчеты о достигнутых результатах за счет использования выделенных целевых трансфертов.