"Қазақстанның су ресурстарын басқару мемлекеттік бағдарламасы және "Мемлекеттік бағдарламалар тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 957 Жарлығына толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 4 сәуірдегі № 786 Жарлығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 25 наурыздағы № 156 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 13 наурыздағы № 113 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 13.03.2017 № 113 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      "Қазақстанның су ресурстарын басқару мемлекеттік бағдарламасы және "Мемлекеттік бағдарламалар тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 957 Жарлығына толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 4 сәуірдегі № 786 Жарлығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы Қазақстан Республикасы Президентінің қарауына енгізілсін.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


"Қазақстанның су ресурстарын басқару мемлекеттік бағдарламасы және "Мемлекеттік бағдарламалар тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 957 Жарлығына толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 4 сәуірдегі № 786 Жарлығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

      ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. "Қазақстанның су ресурстарын басқару мемлекеттік бағдарламасы және "Мемлекеттік бағдарламалар тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 957 Жарлығына толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 4 сәуірдегі № 786 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2004 ж., № 25, 189-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      жоғарыда аталған Жарлықпен бекітілген Қазақстанның су ресурстарын басқару мемлекеттік бағдарламасында:

      "1. Бағдарламаның паспорты" деген бөлімде:

      "Міндеттері" деген кіші бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) жерүсті суларының көлемін қамтамасыз ету;

      2) жерасты су қорларын қамтамасыз ету;

      3) гидротехникалық құрылыстарды қауіпсіз пайдалануды қамтамасыз ету және судың зиянды әсерін төмендету;

      4) тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын су ресурстарымен қамтамасыз ету;

      5) қоршаған ортаны сумен қамтамасыз ету;

      6) суармалы егіншілікте су тұтынудың тиімділігін арттыру;

      7) өнеркәсіпте су тұтынудың тиімділігін арттыру;

      8) су ресурстары басқару жүйесін жетілдіру.";

      "Нысаналы индикаторлар" деген кіші бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) сұранысқа ие суармалы жерлердің су шаруашылығы инфрақұрылымын қалпына келтіру;

      2) 1 га су шығыны (2012 жылғы 9180 м3-ден 2020 жылға қарай 8700 м3-ге дейін төмендету);

      3) өнеркәсіптегі қайталама және айналымды сумен жабдықтау жүйелеріндегі су көлемі:

      қайталама – 2012 жылғы 0,69 км3-ден 2020 жылға қарай 0,77 км3-ге дейін;

      айналымды – 2012 жылғы 7,3 км3-ден 2020 жылға қарай 7,62 км3-ге дейін;

      4) су ресурстарының көлемін ұлғайту:

      жинақталатын жерүсті су ресурстарын 2020 жылға қарай 1,3 км3-ге ұлғайту;

      бекітілген жерасты су ресурстарының қорын 2020 жылға қарай 0,16 км3-ге ұлғайту;

      5) 2020 жылға қарай орталықтандырылған жүйелерге тұрақты қолжетімділікті қамтамасыз ету:

      сумен жабдықтау: қалаларда 97 %-дан төмен емес, ауылдық елді мекендерде 62 %-дан төмен емес;

      су бұру: қалаларда 97 %-дан төмен емес, ауылдық елді мекендерде 13 %-дан төмен емес;

      6) табиғат объектілерінің суға жыл сайынғы қажеттілігін қанағаттандыру:

      Балқаш көлінің деңгейі биіктіктердің Балтық жүйесінің (бұдан әрі – БЖ) 341 м кем емес;

      Кіші Аралдың деңгейін жыл сайын БЖ 42 м белгісіне дейін ұстап тұру;

      Ертіс өзені жайылмасының жыл сайынғы жайылуы (сулылығы орташа болған жылы) 280 мың га кем емес.";

      "Қаржыландыру көздері мен көлемдері" деген кіші бөлімде:

      екінші абзац алып тасталсын;

      үшінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "2015 жылдан 2019 жылға дейінгі кезеңде қаржыландыруды бағалау көлемі 468,6 млрд. теңгені құрайды, оның 445,0 млрд. теңгесі – республикалық және жергілікті бюджеттерден, ал 23,6 млрд. теңгесі бюджеттен тыс қаражат есебінен көзделген. Республикалық және жергілікті бюджеттерден көзделген қаржыландыру көлемі жоспарланатын кезеңге арналған тиісті бюджеттерді қалыптастыру кезінде нақтыланатын болады.";

      "2. Кіріспе" деген бөлімде:

      бесінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бағдарламада су шаруашылығы инфрақұрылымын, тұрақты және жайылма суарылатын жерлердің ирригациялық және дренаждық жүйелерін жаңғырту және дамыту, су ресурстарын тиімді пайдалану, елді мекендердің сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін жаңғырту есебінен 2020 жылға қарай су ресурстарының күтілетін тапшылығын қысқарту, сондай-ақ су ресурстарын тиімді басқару жөніндегі шаралар көзделген.";

      "3. Ағымдағы жағдайды талдау" деген бөлімде:

      "1. Су саласындағы негізгі проблемаларды талдау" деген кіші бөлімде:

      екінші бөлікте:

      3) тармақша алып тасталсын;

      15) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "15) соңғы жылдары тасқын, топан су, су объектілері жағалауларының өзгеруі, аумақты жерасты суларының алып кетуі, жерлердің батпақтануы мен сортаңдануы, су эрозиясы, су аздығы салдарынан судың зиянды әсер етуінен материалдық шығынның өсу үрдісі;";

      "2. Су ресурстарының ағымдағы жағдайын бағалау" деген кіші бөлімде:

      жетінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бұл, негізінен, трансшекаралық өзендерден су ағынының жылына

      44,7 км3-ден 32,6 км3-ге дейін азаюынан болып отыр. Мұндай болжам үшін көршілес елдердің экономикалық және әлеуметтік дамуының өсуіне байланысты соңғы жылдары олардың су алуды ұлғайтуы негіз болып табылады. Қытай Халық Республикасының (бұдан әрі – ҚХР) аумағынан бастау алатын Ертіс пен Іле өзендерінде су ағынының азаю қаупі мейлінше жоғары, олардың ағыны төмендеуінің әлеуетті көлемі жылына 7,7 км3-ді құрайды және Орталық Азия мемлекеттері аумағынан бастау алатын Сырдария өзенінде жылына 1,8 км3-ге төмендеу көлемі күтіледі.";

      "3. Су ресурстарын пайдалануды талдау" деген кіші бөлімде:

      "Ауыл шаруашылығында":

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ауыл шаруашылығының қажеттілігіне су тарту жылына 13,4 км3-ді құрайды, оның 12,6 км3 жылына 1,4 млн. га алқаптағы тұрақты суару қажеттілігіне пайдаланылады, ал қалған 0,8 км3 жылына жайылма суару, шабындықтарға су жайылту және жайылымдарды суландыру арасында бөлінеді.";

      "Өнеркәсіпте":

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Өнеркәсіптің қажеттілігіне су тарту көлемі жылына 3,8 км3 құрайды, оның жылына 3,2 км3 пайдалануды және жылына 0,6 км3 қайтарымсыз су тұтынуды құрайды.";

      "4. Бағдарламаның мақсаттары, міндеттері, нысаналы индикаторлары мен оны іске асырудың нәтижелер көрсеткіштері" деген бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Бағдарламаның мақсаттары, міндеттері, нысаналы индикаторлары мен оны іске асырудың нәтижелер көрсеткіштері

      Бағдарламаның мақсаты су ресурстарын басқарудың тиімділігін арттыру арқылы Қазақстан Республикасының су қауіпсіздігін қамтамасыз ету болып табылады.

      Бұл мақсатқа қол жеткізу мынадай нысаналы индикаторлармен өлшенетін болады:

Р/с №

Нысаналы индикаторлар

Өлш. бірл.

Орындауға жауаптылар

2015

2016

2017

2018

2019

Ақпарат көздері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Сұранысқа ие суармалы жерлердің су шаруашылығы инфрақұрылымын қалпына келтіру

мың га

АШМ, ЖАО


60

100

160

280

АШМ ведомстволық деректері және ҰЭМ СК статистикалық деректері

2

1 га су шығыны (2012 жылғы 9180 м3-ден 2020 жылға қарай 8700 м3-ге дейін төмендету)

км3

АШМ, ЖАО

9180

9130

9030

8880

8700

АШМ ведомстволық деректері және ҰЭМ СК статистикалық деректері

3

Өнеркәсіптегі қайталама және айналымды сумен жабдықтау жүйелеріндегі су көлемі:


ИДМ, ЖАО






ИДМ ведомстволық деректері және ҰЭМ СК статистикалық деректері

қайталама 2012 жылғы 0,69 км3-ден 2020 жылға қарай 0,77 км3-ге дейін

км3

0,69

0,71

0,73

0,75

0,77

айналымды 2012 жылғы 7,3 км3-ден 2020 жылға қарай 7,62 км3-ге дейін

км3

7,3

7,38

7,46

7,54

7,62

4

Су ресурстарының көлемін ұлғайту:









жинақталатын жерүсті су ресурстарын 2020 жылға қарай 1,3 км3-ге ұлғайту

км3

АШМ, ЖАО




0,5

0,8

АШМ ведомстволық деректері және ҰЭМ СК статистикалық деректері


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

бекітілген жерасты су ресурстарының қорын 2020 жылға қарай 0,16 км3-ге ұлғайту

км3

ИДМ


0,04

0,04

0,04

0,04

ИДМ ведомстволық деректері және Мемлекеттік су кадастры

5

2020 жылға қарай орталықтандырыл-ған жүйелерге тұрақты қолжетім-ділікті қамтамасыз ету:


ҰЭМ, АШМ, ЖАО






ҰЭМ ведомстволық деректері және ҰЭМ СК статистикалық деректері

сумен жабдықтау:






қалаларда 97 %-дан төмен емес

%

87

88

90

93

97

ауылдық елді мекендерде 62 %-дан төмен емес

%

51,5

52,3

55

58

62

су бұру:






қалаларда 97 %-дан төмен емес

%

82

84

88

93

97

ауылдық елді мекендерде 13 %-дан төмен емес

%


11

11,2

11,5

12

13


6

Табиғат объектілерінің суға жыл сайынғы қажеттілігін қанағаттандыру:


АШМ, ЭМ, ЖАО






АШМ ведомстволық деректері және ЭМ гидрометеорологиялық деректері

Балқаш көлінің деңгейі БЖ 341 м кем емес

БЖ м

341

341

341

341

341

Кіші Аралдың деңгейін жыл сайын БЖ 42 м белгісіне дейін ұстап тұру

БЖ м

42

42

42

42

42

Ертіс өзені жайылмасының жыл сайынғы жайылуы (сулылығы орташа болған жылы) 280 мың га кем емес

мың га

280

280

280

280

280


      Қойылған мақсатты шешу үшін мынадай міндеттерді шешу көзделеді:

      1. Жерүсті суларының көлемін қамтамасыз ету.

      Бұл міндетке қол жеткізу тікелей нәтижелердің мынадай көрсеткіштерімен өлшенетін болады:

Р/с №

Тікелей нәтижелер көрсеткіштері

Өлш. бірл.

Орындауға жауаптылар

2015

2016

2017

2018

2019

Ақпарат көздері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Салынған жаңа су қоймаларының саны

объект

АШМ, ЖАО



2

2

17

АШМ ведомстволық деректері

2

Трансшекаралық өзендер мәселелері бойынша шектес мемлекеттермен өткізілген үкіметаралық комиссиялар отырыстарының саны (су ресурстарын басқару мәселелері бойынша)

отырыс

АШМ

14

14

14

14

14

АШМ ведомстволық деректері

3

Трансшекаралық өзендер мәселелері бойынша шектес мемлекеттермен өткізілген үкіметаралық комиссиялар отырыстарының саны (қоршаған ортаны қорғау мәселелері бойынша – су сапасы бойынша)

отырыс

ЭМ

5

4

4

4

4

ЭМ ведомстволық деректері

4

Құпия










1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

5

Өзендер бассейндерінің су жинау алаңдарының ормандануын жоғарылату:

га

Қызыл орда облысы ның және ШҚО әкімдіктері, АШМ





4

Қызылорда облысының және ШҚО әкімдіктерінің ведомстволық деректері


Ертіс

га




1


Сырдария

га




3


      2. Жерасты су қорларын қамтамасыз ету

      Бұл міндетке қол жеткізу тікелей нәтижелердің мынадай көрсеткіштерімен өлшенетін болады:

Р/с№

Тікелей нәтижелер көрсеткіштері

Өлш. бірл.

Орындауға жауаптылар

2015

2016

2017

2018

2019

Ақпарат көздері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


Бекітілген жерасты сулары қорларының көлемі (2020 жылға қарай 15,36-дан 15,52 км3 дейін ұлғайту)

км3

ИДМ

15,36

15,40

15,44

15,48

15,52

ИДМ ведомстволық деректері және Мемлекеттік су кадастры


      3. Гидротехникалық құрылыстарды қауіпсіз пайдалануды қамтамасыз ету және сулардың зиянды әсерін төмендету.

      Бұл міндетке қол жеткізу тікелей нәтижелердің мынадай көрсеткіштерімен өлшенетін болады:

Р/с №

Тікелей нәтижелер көрсеткіштері

Өлш. бірл.

Орындауға жауаптылар

2015

2016

2017

2018

2019

Ақпарат көздері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Авариялық гидротехникалық құрылыстардың саны (45-тен 0 бірлікке дейін төмендету):

объект

АШМ, ЖАО

45

41

21

8

0

АШМ ведомстволық деректері


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


- республикалық меншіктегіні 34-тен 0 бірлікке дейін

объект


34

31

16

6

0


- коммуналдық меншіктегіні 11-ден 0 бірлікке дейін

объект

11

10

5

2

0

2

Қаржыландырудың қажетті деңгейімен қамтамасыз етілген, су берумен байланысты емес республикалық меншіктегі объектілердің саны

объект

АШМ

190

200

200

200

200

АШМ ведомстволық деректері

3

Жергілікті құлақтандыру жүйелерімен қамтамасыз етілген су қоймаларының саны:

объект

АШМ, ЖАО


32

45

33

34

АШМ ведомстволық деректері


- республикалық меншікте – 74 бірлік

объект

26

29

12

7


- коммуналдық меншікте – 70 бірлік

объект

6

16

21

27


      4. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын су ресурстарымен қамтамасыз ету.

      Бұл міндетке қол жеткізу тікелей нәтижелердің мынадай көрсеткіштерімен өлшенетін болады:

Р/с №

Тікелей нәтижелер көрсеткіштері

Өлш. бірл.

Орындауға жауаптылар

2015

2016

2017

2018

2019

Ақпарат көздері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Жаңғыртылған/салынған желілердің ұзындығы:


ҰЭМ, ЖАО






ҰЭМ ведомстволық деректері

сумен жабдықтау

км

2544

322,5

1011

661,3

1856,5

су бұру

км

125,5

143,1

184,1

208,5

1858,1

2

Сумен жабдықтаудың және су бұрудың қалалық желілерінде авариялылықты төмендету, 1 км желілердегі авариялардың саны, оның ішінде:


ҰЭМ, ЖАО






ҰЭМ ведомстволық деректері

сумен жабдықтау

коэф.

0,4

0,38

0,35

0,33

0,3

су бұру

коэф.

0,2

0,19

0,16

0,13

0,1

3

Коммуналдық шаруашылықта түпкілікті тұтыну-шыларды су есептегіш құралдармен
76,1 % -дан 2020 жылға қарай 91 % -ға дейін қамту

%

ҰЭМ, ЖАО

76,1

78,7

82,9

86,9

91,0

ҰЭМ ведомстволық деректері


      5. Қоршаған ортаны сумен қамтамасыз ету.

      Бұл міндетке қол жеткізу тікелей нәтижелердің мынадай көрсеткіштерімен өлшенетін болады:

Р/с №

Тікелей нәтижелер көрсеткіштері

Өлш. бірл.

Орындауға жауаптылар

2015

2016

2017

2018

2019

Ақпарат көздері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Табиғатты қорғау мақсатында су жіберудің жыл сайынғы көлемі (1,34 км3)

км3

АШМ

1,34

1,34

1,34

1,34

1,34

АШМ ведомстволық деректері


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

2

Салынған гидрологиялық бекеттердің саны және олардың санын 2020 жылға қарай 332 бірлікке дейін жеткізу

дана

ЭМ

2




25

ЭМ ведомстволық деректері

3

Тазартылған және санациядан өткен көлдердің саны

бірлік

ЭМ



1

1

1

ЭМ ведомстволық деректері

4

Арнаны реттеу және тасқынға қарсы (құрылыс) жұмыстар жүргізілген арнаның ұзындығы (34 км)

км

АШМ



5

9

20

АШМ ведомстволық деректері

5

2020 жылға қарай 311,5 мың м3 көлемінде Жайық-Каспий бассейні каналдары мен тармақтарын тұнбадан тазалау

мың м3

АШМ





311,5

АШМ ведомстволық деректері

6

Павлодар облысы шегінде Ертіс өзені жайылмасының бүкіл ұзындығы бойындағы негізгі арнаның жекелеген орындарындағы су ағыстарын, ескі арналар кіреберісі
нің шайылған жерле
рін, тармақтарын тазарту көлемі

мың м3

Павлодар облысының әкімдігі, АШМ


163,9

1170,8

876,7

470,8

Павлодар облысы әкімдігінің ведомстволық деректері


      6. Суармалы егіншілікте су тұтынудың тиімділігін арттыру.

      Бұл міндетке қол жеткізу тікелей нәтижелердің мынадай көрсеткіштерімен өлшенетін болады:

Р/с №

Тікелей нәтижелер көрсеткіштері

Өлш. бірл.

Орындауға жауаптылар

2015

2016

2017

2018

2019

Ақпарат көздері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Суару жүйелері қалпына келтірілген сұранысқа ие суармалы жерлердің алаңы:


АШМ, ЖАО






АШМ ведомстволық деректері


600 мың га-дағы каналдар, гидротех-никалық құрылыстар:

мың га


60

100

160

280


тұрақты суару

мың га


40

60

100

180


жайылма суару

мың га


20

40

60

100

2

Қалпына келтірілген дренаждық жүйелердің саны:


АШМ, ЖАО






АШМ ведомстволық деректері


тік – 480 дана

дана


10

20

150

300


көлденең – 6500 км

км


200

300

2000

4000

3

Ағызып суарылатын жерлердің алаңын 2030 жылға қарай
80 %-дан 5 %-ға дейін қысқарту

мың га

ЖАО, АШМ


1095

1094

1091

1089

ЖАО ведомстволық деректері


%


79,9

77,6

74,2

68,9

4

1 га суаруға арналған су шығынын 2020 жылға қарай 0-ден 480 м3-ге дейін төмендетудің нақты көлемі

м3

АШМ, ЖАО


50

100

150

180

АШМ ведомстволық деректері

5

Орнатылған су есептегіш аспаптардың саны

мың дана

ЖАО


0,2

0,3

2

4

ЖАО ведомстволық деректері

6

Салынған тіреу-бөгеу құрылыстарының саны

объект

АШМ, ЖАО


1

2



АШМ ведомстволық деректері

      7. Өнеркәсіпте су тұтынудың тиімділігін арттыру.

      Бұл міндетке қол жеткізу тікелей нәтижелердің мынадай көрсеткіштерімен өлшенетін болады:

Р/с №

Тікелей нәтижелер көрсеткіштері

Өлш. бірл.

Орындауға жауаптылар

2015

2016

2017

2018

2019

Ақпарат көздері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Қайталама және айналымды сумен жабдықтау жүйелеріне өткен кәсіпорындар саны:


ИДМ, ЖАО






ИДМ ведомстволық деректері

қайталама сумен жабдықтау 2012 жылғы 45 бірліктен 2020 жылға қарай 48 бірлікке дейін

бірлік


1

1

1

айналымды сумен жабдықтау 2012 жылғы 137 бірліктен 2020 жылға қарай 140 бірлікке дейін 

бірлік




1

1

1



      8. Су ресурстарын басқару жүйесін жетілдіру.

      Бұл міндетке қол жеткізу тікелей нәтижелердің мынадай көрсеткіштерімен өлшенетін болады:

Р/с №

Тікелей нәтижелер көрсеткіштері

Өлш. бірл.

Орындауға жауаптылар

2015

2016

2017

2018

2019

Ақпарат көздері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Су ресурстарын басқару жөніндегі бірыңғай ақпараттық-талдау жүйесін енгізу

объект

АШМ





1

АШМ ведомстволық деректері

2

Жүргізілген тақырыптық зерттеулер саны

саны

АШМ

1

1

3

4

14

АШМ ведомстволық деректері

3

Нақтыланған және су ресурстарын кешенді пайдалану мен қорғаудың жаңартылған бассейндік схемаларының саны

дана

АШМ

4

1

1

1

1

АШМ ведомстволық деректері


       ";

      "5. Негізгі бағыттары, алға қойған мақсаттарға қол жеткізудің жолдары мен тиісті шаралар" деген бөлімде:

      "1. Бағдарлама мақсатына қол жеткізудің негізгі бағыттары мен жолдары" деген кіші бөлімде:

      мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Осыған байланысты, табиғат объектілерінің жыл сайынғы суға қажеттілігін қанағаттандыру, халықты сумен жабдықтаудың және су бұрудың орталықтандырылған жүйелерімен қамтамасыз ету, тұрақты және жайылма суарылатын сұранысқа ие жерлерді суару суымен қамтамасыз ету үшін ирригациялық және дренаждық желілерді қалпына келтіру, суармалы жерлердің мелиоративтік жай-күйін жақсарту, судың халыққа, қоршаған ортаға және экономикаға зиянды әсер етуінен болатын залалды азайту, сондай-ақ судың азаюымен күрес Бағдарламаның басымдықтары болып табылады.";

      екінші бөлікте:

      1), 2), 3) және 5) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) 3,7 км3 – суармалы егіншіліктегі ирригациялық және дренаждық жүйелерді реконструкциялау және жаңғырту, Сырдария және Іле өзендерінде тіреу-бөгеу құрылыстарын салу есебінен;

      2) 0,4 км3 – суарудың суды үнемдеу әдістерін енгізу есебінен;

      3) 5,2 км3 – қолданыстағы су шаруашылығы инфрақұрылымын қолдау мен жаңғырту және жаңасын дамыту жөніндегі шаралар есебінен, оның ішінде 1,3 км3 перспективалы 21 шағын су қоймасын салу есебінен және қажет болғанда Қазақстан аумағы арқылы бассейнаралық су ауыстыру жөніндегі мега-жобаларды іске асыру есебінен;";

      "5) 0,1 км3 – коммуналдық шаруашылық инфрақұрылымын жаңғырту және дамыту есебінен.";

      үшінші бөлікте:

      3-тармақта:

      мынадай мазмұндағы 1) тармақшамен толықтырылсын:

      "1) су көзінен жерді пайдаланушылардың шекарасына дейін тұрақты суарылатын жерлер үшін ирригациялық және дренаждық жүйелер бір меншік иесінде болуға тиіс, бұл ретте меншік иесі мемлекеттік те, жеке ие де болуы мүмкін;";

      1) тармақша 1-1) тармақша болып саналсын;

      "2. Бағдарлама мақсатына қол жеткізу жөніндегі шаралар" деген кіші бөлімде:

      "Су тұтыну тиімділігін көтеруде":

      бірінші бөліктің бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Су тұтынудың тиімділігін арттыру үшін төмендегідей шаралар тобын іске асыру қажет:";

      1-тармақтың төртінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "суды есепке алуды автоматтандыруды және оның сапасын бақылауды қоса алғанда, су ресурстарын басқарудың автоматтандырылған жүйесін енгізу;";

      2-тармақта:

      үшінші, төртінші, бесінші, жетінші және сегізінші абзацтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "ирригациялық және дренаждық инфрақұрылым мен ауыл шаруашылығы алқаптарының жай-күйіне, суарудың пайдаланылып отырған әдістері мен ауыл шаруашылығын жүргізу практикасына зерттеу жүргізу;

      суару үшін коллекторлық-дренаждық суды пайдалану;

      су өлшеу аспаптарын орнату және су бөлуді автоматтандыру;

      ысырапты төмендету, оның ішінде каналдарды қаптаудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалану арқылы төмендету мақсатында тұрақты және жайылма суарылатын жерлер жүйелерінің инфрақұрылымын қалпына келтіру және реконструкциялау;

      коллекторлық-дренаждық жүйелердің пайдаланылу сапасы мен тиімділігін арттыру;";

      тоғызыншы абзац алып тасталсын;

      "Ұлттық деңгейде және өңірлік деңгейде де су ресурстары тапшылығын қысқартуда":

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Шаралардың бұл тобын іске асыруды қолжетімді ресурстар көлемін болжау, трансшекаралық су ағынын қамтамасыз ету үшін халықаралық жұмыс, жерасты суларының әлеуетін зерттеу жөніндегі іс-шаралардан бастау қажет. Бұл шараларға гидрологиялық, инженерлік-геологиялық, инженерлік-экологиялық ізденістер, ғылыми-зерттеу жұмыстары, су шаруашылығы инфрақұрылымын дамыту және реконструкциялау, су объектілерін қалпына келтіру жөніндегі, сондай-ақ өзендер бассейндеріндегі су жинау алаңдарының ормандылығын ұлғайтуды қоса алғанда, табиғатты қорғау жөніндегі гидротехникалық іс-шаралар жатады.";

      "Су ресурстары басқару жүйесін жетілдіруде":

      2-тармақтың алтыншы бөлігі алып тасталсын;

      6-тармақтың бірінші бөлігінің төртінші, бесінші және жетінші абзацтары алып тасталсын;

      "6. Бағдарламаны іске асыру кезеңдері" деген бөлімде:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бағдарламаны іске асыру кезінде бірінші кезекте неғұрлым тиімді бастамаларды жүзеге асыру болжанады, олар:

      1) халықты орталықтандырылған сумен жабдықтау және су бұру жүйелерімен қамтамасыз ету;

      2) табиғат объектілерінің суға жыл сайынғы қажеттілігін қанағаттандыру;

      3) сұранысқа ие тұрақты және жайылма суарылатын жерлерді суару суымен қамтамасыз ету үшін су шаруашылығы инфрақұрылымын қалпына келтіру;

      4) судың халыққа, қоршаған орта мен экономикаға зиянды әсерінен болатын залалды төмендету, сондай-ақ судың азаюымен күрес.";

      мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:

      "Су ресурстарының тапшылығы мәселесін шешу:

      1) 2020 жылға қарай 5,0 км3 көлемінде, оның ішінде 3,7 км3 – суармалы егіншіліктегі ирригациялық және дренаждық жүйелерді реконструкциялау және жаңғырту, Сырдария және Іле өзендерінде тіреу-бөгеу құрылыстарын салу есебінен, 1,3 км3 – перспективалы 21шағын су қоймаларын салу есебінен;

      2) кейінгі жылдары 6,0 км3 көлемінде, оның ішінде 3,0 км3 – суарудың суды үнемдеу әдістерін енгізу және өсірілетін дақылдардың құрамы мен оларды аудандастыруды қайта қарау, ирригациялық және дренаждық жүйелерді одан әрі жетілдіру есебінен, қажет болған жағдайда су ресурстарын Қазақстан аумағы арқылы бассейнаралық ауыстыру жөніндегі мега-жобаларды іске асыру есебінен. Бұл ретте суармалы жерлердің алаңын 2040 жылға қарай 3,5 млн. га дейін жеткізу мүмкіндігі туындайды.".

      2. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Президенті

Н.Назарбаев


О проекте Указа Президента Республики Казахстан "О внесении изменений и дополнений в Указ Президента Республики Казахстан от 4 апреля 2014 года № 786 "О Государственной программе управления водными ресурсами Казахстана и внесении дополнения в Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 957 "Об утверждении Перечня государственных программ"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 25 марта 2016 года № 156. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2017 года № 113

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 13.03.2017 № 113.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      внести на рассмотрение Президента Республики Казахстан проект Указа Президента Республики Казахстан "О внесении изменений и дополнений в Указ Президента Республики Казахстан от 4 апреля 2014 года № 786 "О Государственной программе управления водными ресурсами Казахстана и внесении дополнения в Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 957 "Об утверждении Перечня государственных программ".

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


О внесении изменений и дополнений в Указ Президента
Республики Казахстан от 4 апреля 2014 года № 786
"О Государственной программе управления водными ресурсами
Казахстана и внесении дополнения в Указ Президента Республики
Казахстан от 19 марта 2010 года № 957 "Об утверждении Перечня
государственных программ"

      ПОСТАНОВЛЯЮ:

      1. Внести в Указ Президента Республики Казахстан от 4 апреля 2014 года № 786 "О Государственной программе управления водными ресурсами Казахстана и внесении дополнения в Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 957 "Об утверждении Перечня государственных программ" (САПП Республики Казахстан, 2004 г., № 25, ст. 189) следующие изменения и дополнения:

      в Государственной программе управления водными ресурсами Казахстана, утвержденной вышеназванным Указом:

      в разделе "1. Паспорт Программы":

      подраздел "Задачи" изложить в следующей редакции:

      "1) обеспечение объемов поверхностных вод;

      2) обеспечение запасов подземных вод;

      3) обеспечение безопасной эксплуатации гидротехнических сооружений и снижение вредного воздействия вод;

      4) обеспечение жилищно-коммунального хозяйства водными ресурсами;

      5) водообеспечение окружающей среды;

      6) повышение эффективности водопотребления в орошаемом земледелии;

      7) повышение эффективности водопотребления в промышленности;

      8) совершенствование системы управления водными ресурсами.";

      подраздел "Целевые индикаторы" изложить в следующей редакции:

      "1) восстановление водохозяйственной инфраструктуры востребованных орошаемых земель;

      2) расход воды на 1 га (снижение с 9180 м3 в 2012 году до 8700 м3 к 2020 году);

      3) объем воды в системах повторного и оборотного водоснабжения в промышленности:

      повторное с 0,69 км3 в 2012 году до 0,77 км3 к 2020 году;

      оборотное с 7,3 км3 в 2012 году до 7,62 км3 к 2020 году;

      4) увеличение объемов водных ресурсов:

      увеличение аккумулируемых поверхностных водных ресурсов на 1,3 км3 к 2020 году;

      увеличение утвержденных запасов подземных водных ресурсов на 0,16 км3 к 2020 году;

      5) к 2020 году обеспечение постоянного доступа к централизованным системам:

      водоснабжения: в городах не ниже 97 %, в сельских населенных пунктах не ниже 62 %;

      водоотведения: в городах не ниже 97 %, в сельских населенных пунктах не ниже 13 %;

      6) удовлетворение ежегодных потребностей природных объектов в воде:

      уровень озера Балкаш не менее 341 м БС (далее - Балтийская система высот);

      ежегодное поддержание уровня Малого Арала до отметки 42 м БС;

      ежегодный залив поймы реки Ертис (в средний по водности год) не менее 280 тыс. га.";

      в подразделе "Источники и объемы финансирования":

      абзац второй исключить;

      абзац третий изложить в следующей редакции:

      "Оценочные объемы финансирования в период с 2015 по 2019 годы составляют 468,6 млрд. тенге, из которых 445,0 млрд. тенге предусмотрены из республиканского и местных бюджетов, а 23,6 млрд. тенге за счет внебюджетных средств. Объемы финансирования, предусмотренные из республиканского и местных бюджетов, будут уточняться при формировании соответствующих бюджетов на планируемый период.".

      в разделе "2. Введение":

      часть пятую изложить в следующей редакции:

      "Программой предусмотрены меры по сокращению ожидаемого дефицита водных ресурсов к 2020 году за счет модернизации и развития водохозяйственной инфраструктуры, ирригационных и дренажных систем земель регулярного и лиманного орошения, эффективного использования водных ресурсов, модернизации системы водоснабжения и водоотведения населенных пунктов, а также эффективному управлению водными ресурсами.";

      в разделе "3. Анализ текущей ситуации":

      в подразделе "1. Анализ ключевых проблем в водной отрасли":

      в части второй:

      подпункт 3) исключить;

      подпункт 15) изложить в следующей редакции:

      "15) тенденция роста в последние годы материального ущерба от вредного воздействия вод вследствие паводков, наводнений, изменения берегов водных объектов, подтопления территорий подземными водами, заболачивания и засоления земель, водной эрозии, маловодья;";

      в подразделе "2. Оценка текущего состояния водных ресурсов":

      часть седьмую изложить в следующей редакции:

      "Это обусловлено, главным образом, уменьшением притока воды по трансграничным рекам с 44,7 км3 до 32,6 км3 в год. Основанием для данного прогноза является увеличение водозабора соседними странами в последние годы, связанное с ростом их экономического и социального развития. Наибольший риск уменьшения притока имеют реки Ертис и Иле, берущие начало на территории Китайской Народной Республики (далее – КНР), потенциальный объем снижения стока которых составляет 7,7 км3 в год, и река Сырдарья, берущая начало на территории Центрально-Азиатских государств, где объем снижения ожидается на 1,8 км3 в год.";

      в подразделе "3. Анализ использования водных ресурсов":

      в "В сельском хозяйстве":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Водозабор на нужды сельского хозяйства составляет 13,4 км3 в год, из которых 12,6 км3 в год используются на нужды регулярного орошения, на площади 1,4 млн. га, а оставшиеся 0,8 км3 в год распределяются между лиманным орошением, заливом сенокосов и обводнением пастбищ.";

      в "В промышленности":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Объем водозабора на нужды промышленности составляет 3,8 км3 в год, из которых 3,2 км3 в год составляет использование и 0,6 км3 в год – безвозвратное водопотребление.";

      раздел "4. Цели, задачи, целевые индикаторы и показатели результатов реализации Программы" изложить в следующей редакции:

      "4. Цели, задачи, целевые индикаторы и показатели результатов реализации Программы

      Целью Программы является обеспечение водной безопасности Республики Казахстан путем повышения эффективности управления водными ресурсами.

      Достижение данной цели будет измеряться следующими целевыми индикаторами:

№ п/п

Целевые индикаторы

Ед. изм.

Ответственные за исполнение

2015

2016

2017

2018

2019

Источники информации

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


1

Восстановление водохозяйственной инфраструктуры востребованных орошаемых земель

тыс. га

МСХ, МИО


60

100

160

280

Ведомственные данные МСХ и статистические данные КС МНЭ

2

Расход воды на 1 га (снижение с 9180 м3 в 2012 году до 8700 м3 к 2020 году)

км3

МСХ, МИО

9180

9130

9030

8880

8700

Ведомственные данные МСХ и статистические данные КС МНЭ

3

Объем воды в системах повторного и оборотного водоснабжения в промышленности:


МИР, МИО






Ведомственные данные МИР и статистические данные КС МНЭ








повторное с 0,69 км3 в 2012 году до 0,77 км3 к 2020 году

км3

0,69

0,71

0,73

0,75

0,77

оборотное с 7,3 км3 в 2012 году до 7,62 км3 к 2020 год.

км3

7,3

7,38

7,46

7,54

7,62

4

Увеличение объемов водных ресурсов:









увеличение аккумулируемых поверхностных водных ресурсов на 1,3 км3 к 2020 году

км3

МСХ,
МИО




0,5

0,8

Ведомственные данные МСХ и статистические данные КС МНЭ.

увеличение утвержденных запасов подземных водных ресурсов на 0,16 км3 к 2020 году

км3

МИР


0,04

0,04

0,04

0,04

Ведомственные данные МИР и Государственный водный кадастр


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

5

К 2020 году обеспечение постоянного доступа к централизованным системам:
водоснабжения:


МНЭ, МСХ, МИО






Ведомственные данные МНЭ и статистические данные КС МНЭ


в городах не ниже 97 %

%

87

88

90

93

97


в сельских населенных пунктах не ниже 62 %

%

51,5

52,3

55

58

62


водоотведения:








в городах не ниже 97 %

%

82

84

88

93

97


в сельских населенных пунктах не ниже 13 %

%

11

11,2

11,5

12

13

6

Удовлетворение ежегодных потребностей природных объектов в воде:


МСХ, МЭ, МИО






Ведомственные данные МСХ и гидрометеорологические данные МЭ


уровень озера Балкаш не менее 341 м. БС

м. БС

341

341

341

341

341


ежегодное поддержание уровня Малого Арала до отметки 42 м. БС

м. БС

42

42

42

42

42


ежегодный залив поймы реки Ертис (в средний по водности год) не менее 280 тыс. га

тыс. га

280

280

280

280

280


      Для решения поставленной цели предусматривается решение следующих задач:

      1. Обеспечение объемов поверхностных вод.

      Достижение данной задачи будет измеряться следующими показателями прямых результатов:

№ п/п

Показатель прямых результатов

Ед. изм.

Ответственные за исполнение

2015

2016

2017

2018

2019

Источники информации

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


1

Количество построенных новых водохранилищ

объект

МСХ, МИО



2

2

17

Ведомственные данные МСХ

2

Количество проведенных заседаний межправительственных комиссий с сопредельными государствами по вопросам трансграничных рек (по вопросам управления водными ресурсами)

заседание

МСХ

14

14

14

14

14

Ведомственные данные МСХ

3

Количество проведенных заседаний межправительственных комиссий с сопредельными государствами по вопросам трансграничных рек (по вопросам охраны окружающей среды – по качеству воды)

заседание

МЭ

5

4

4

4

4

Ведомственные данные МЭ

4

Секретно









5

Повышение лесистости водосборных площадей бассейнов рек:

га

Акиматы ВКО и Кызылординской области, МСХ





4

Ведомственные данные акиматов ВКО и Кызылординской области


Ертис

га





1


Сырдарья

га





3


      2. Обеспечение запасов подземных вод.

      Достижение данной задачи будет измеряться следующими показателями прямых результатов:

№ п/п

Показатель прямых результатов

Ед. изм.

Ответственные за исполнение

2015

2016

2017

2018

2019

Источники информации

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Объем утвержденных запасов подземных вод (увеличение с 15,36 до 15,52 км3 к 2020 году)

км3

МИР

15,36

15,40

15,44

15,48

15,52

Ведомственные данные МИР и Государственный водный кадастр


      3. Обеспечение безопасной эксплуатации гидротехнических сооружений и снижение вредного воздействия вод.

      Достижение данной задачи будет измеряться следующими показателями прямых результатов:

№ п/п

Показатель прямых результатов

Ед. изм.

Ответственные за исполнение

2015

2016

2017

2018

2019

Источники информации

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Количество аварийных гидротехнических сооружений (снижение с 45 до 0 единиц):

объект

МСХ, МИО

45

41

21

8

0

Ведомственные данные МСХ


республиканской собственности с 34 до 0 единиц

объект

34

31

16

6

0


коммунальной собственности с 11 до 0 единиц

объект

11

10

5

2

0

2

Количество объектов республиканской собственности, не связанных с подачей воды, обеспеченных необходимым уровнем финансирования

объект

МСХ

190

200

200

200

200

Ведомственные данные МСХ


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

3

Количество водохранилищ, обеспеченных локальными системами оповещения:

объект

МСХ, МИО


32

45

33

34

Ведомственные данные МСХ


республиканской собственности – 74 единицы

объект


26

29

12

7


коммунальной собственности – 70 единиц

объект


6

16

21

27


      4. Обеспечение жилищно-коммунального хозяйства водными ресурсами.

      Достижение данной задачи будет измеряться следующими показателями прямых результатов:

№ п/п

Показатель прямых результатов

Ед. изм.

Ответственные за исполнение

2015

2016

2017

2018

2019

Источники информации

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Протяженность модернизированных/построенных сетей:


МНЭ, МИО






Ведомственные данные МНЭ


водоснабжение

км

2544

322,5

1011

661,3

1856,5


водоотведение

км

125,5

143,1

184,1

208,5

1858,1

2

Снижение аварийности на городских сетях водоснабжения и водоотведения, число аварий на 1 км сетей, в том числе:


МНЭ, МИО






Ведомственные данные МНЭ


водоснабжение

коэф.

0,4

0,38

0,35

0,33

0,3


водоотведение

коэф.

0,2

0,19

0,16

0,13

0,1

3

Охват приборами учета воды в коммунальном хозяйстве у конечных потребителей с 76,1 % до 91 % к 2020 году

%

МНЭ, МИО

76,1

78,7

82,9

86,9

91

Ведомственные данные МНЭ


      5. Водообеспечение окружающей среды.

      Достижение данной задачи будет измеряться следующими показателями прямых результатов:

№ п/п

Показатель прямых результатов

Ед. изм.

Ответственные за исполнение

2015

2016

2017

2018

2019

Источники информации

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Ежегодный объем природоохранных попусков (1,34 км3)

км3

МСХ

1,34

1,34

1,34

1,34

1,34

Ведомственные данные МСХ

2

Количество построенных гидрологических постов и доведение их количества до 332 единиц к 2020 году

шт.

МЭ

2




25

Ведомственные данные МЭ

3

Количество очищенных и прошедших санацию озер

единиц

МЭ



1

1

1

Ведомственные данные МЭ

4

Протяженность русла, на которых проведены руслорегулирущие и противопаводковые (строительные) работы (34 км)

км

МСХ



5

9

20

Ведомственные данные МСХ

5

Расчистка от ила протоков и каналов Жайык-Каспийского бассейна в объеме 311,5 тыс. м3 к 2020 году

тыс. м3

МСХ





311,5

Ведомственные данные МСХ

6

Объем расчистки водотоков, намывов во входы стариц, протоков в отдельных местах основного русла по всей протяженности поймы реки Ертис в пределах Павлодарской области

тыс. м3

Акимат Павлодарской области, МСХ


163,9

1170,8

876,7

470,8

Ведомственные данные Акимата Павлодарской области


      6. Повышение эффективности водопотребления в орошаемом земледелии.

      Достижение данной задачи будет измеряться следующими показателями прямых результатов:

№ п/п

Показатель прямых результатов

Ед. изм.

Ответственные за исполнение

2015

2016

2017

2018

2019

Источники информации

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Площадь востребованных орошаемых земель с восстановленными оросительными системами:


МСХ, МИО






Ведомственные данные МСХ


каналы, гидротехнические сооружения на 600 тыс. га:

тыс. га


60

100

160

280


регулярного орошения

тыс. га


40

60

100

180


лиманного орошения

тыс. га


20

40

60

100

2

Количество восстановленных дренажных систем:


МСХ, МИО






Ведомственные данные МСХ


вертикальных – 480 шт.

шт.


10

20

150

300


горизонтальных – 6500 км

км


200

300

2000

4000

3

Сокращение площади земель орошение напуском с 80% до 5% к 2030 году

тыс. га

МИО, МСХ


1095

1094

1091

1089

Ведомственные данные МИО



%


79,9

77,6

74,2

68,9

4

Фактический объем снижения расхода воды на орошения 1 га с 0 до 480 м3 к 2020 году

м3

МСХ, МИО


50

100

150

180

Ведомственные данные МСХ

5

Количество установленных приборов учета воды

тыс. шт.

МИО


0,2

0,3

2

4

Ведомственные данные МИО


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

6

Количество построенных подпорно-перегораживающих сооружений

объект

МСХ, МИО


1

2



Ведомственные данные МСХ


      7. Повышение эффективности водопотребления в промышленности.

      Достижение данной задачи будет измеряться следующими показателями прямых результатов:

№ п/п

Показатель прямых результатов

Ед. изм.

Ответственные за исполнение

2015

2016

2017

2018

2019

Источники информации

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Количество предприятий, перешедших на системы повторного и оборотного водоснабжения:


МИР, МИО






Ведомственные данные МИР


повторное водоснабжение с 45 единиц в 2012 году до 48 единиц к 2020 году

единиц



1

1

1


оборотное водоснабжение с 137 единиц в 2012 году до 140 единиц к 2020 году

единиц



1

1

1


      8. Совершенствование системы управления водными ресурсами.

      Достижение данной задачи будет измеряться следующими показателями прямых результатов:

№ п/п

Показатель прямых результатов

Ед. изм.

Ответственные за исполне
ние

2015

2016

2017

2018

2019

Источники информации

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Внедрение Единой информационно-аналитической системы по управлению водными ресурсами

объект

МСХ





1

Ведомственные данные МСХ

2

Количество проведенных тематических исследований

количество

МСХ

1

1

3

4

14

Ведомственные данные МСХ

3

Количество детализированных и обновленных бассейновых схем комплексного использования и охраны водных ресурсов

шт.

МСХ

4

1

1

1

1

Ведомственные данные МСХ


       ";

      в разделе "5. Основные направления, пути достижения поставленной цели и соответствующие меры":

      в подразделе "1. Основные направления и пути достижения цели Программы":

      дополнить частью второй следующего содержания:

      "В связи с этим, приоритетами Программы являются удовлетворение ежегодных потребностей природных объектов в воде, обеспечение населения централизованными системами водоснабжения и водоотведения, восстановление ирригационных и дренажных сетей для обеспечения поливной водой востребованных земель регулярного и лиманного орошения, улучшение мелиоративного состояния поливных земель, уменьшение ущерба от вредного воздействия вод населению, окружающей среде и экономике, а также борьба с маловодьем.";

      в части второй:

      подпункты 1), 2), 3) и 5) изложить в следующей редакции:

      "1) 3,7 км3 – за счет реконструкции и модернизации ирригационных и дренажных систем в орошаемом земледелии, строительства подпорно-перегораживающих сооружений на реках Сырдарья и Или;

      2) 0,4 км3 – за счет внедрения водосберегающих методов орошения;

      3) 5,2 км3 – за счет мер по поддержанию и модернизации действующей и развитию новой водохозяйственной инфраструктуры, из них 1,3 км3 за счет строительства 21 перспективного малого водохранилища, и при необходимости за счет реализации мега-проектов по межбассейновой переброске по территории Казахстана;";

      "5) 0,1 км3 – за счет модернизации и развития инфраструктуры коммунального хозяйства.";

      в части третьей:

      в пункте 3:

      дополнить подпунктом 1) следующего содержания:

      "1) ирригационная и дренажная системы для земель регулярного орошения от источника воды до границы землепользователей должны быть у единого собственника, при этом собственник может быть как государственным, так и частным;";

      подпункт 1) считать подпунктом 1-1);

      в подразделе "2. Меры по достижению цели Программы":

      в "Повышение эффективности водопотребления":

      абзац первый части первой изложить в следующей редакции:

      "Для повышения эффективности водопотребления необходима реализация нижеперечисленных групп мер:";

      абзац четвертый пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "внедрение автоматизированной системы управления водными ресурсами, включая автоматизацию учета воды и контроля за ее качеством;";

      в пункте 2:

      абзацы третий, четвертый, пятый, седьмой и восьмой изложить в следующей редакции:

      "проведение обследования состояния ирригационной и дренажной инфраструктуры и сельхозугодий, используемых методов орошения и практик ведения сельского хозяйства;

      использование коллекторно-дренажных вод для орошения;

      установка измерительных приборов воды и автоматизация водовыделов;

      восстановление и реконструкция инфраструктуры систем земель регулярного и лиманного орошения с целью снижения потерь, в том числе путем применения современных технологий облицовки каналов;

      повышение эксплуатационных качеств и эффективности коллекторно-дренажных систем;";

      абзац девятый исключить;

      в "Сокращение дефицита водных ресурсов, как на национальном, так и на региональном уровне":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Реализацию данной группы мер необходимо начать с мероприятий по прогнозированию объемов доступных ресурсов, международной работе для обеспечения трансграничного перетока, исследованию потенциала подземных вод. К данным мерам относятся гидрологические, инженерно-геологические, инженерно-экологические изыскания, научно-исследовательские работы, гидротехнические мероприятия по развитию и реконструкции водохозяйственной инфраструктуры, восстановлению водных объектов, а также природоохранные, включая увеличение лесистости водосборных площадей бассейнов рек.";

      в "Совершенствование системы управления водными ресурсами":

      шестую часть пункта 2 исключить;

      абзацы четвертый, пятый и седьмой первой части пункта 6 исключить;

      в разделе "6. Этапы реализации Программы":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "При реализации Программы предполагается в первую очередь осуществить наиболее эффективные инициативы, такие как:

      1) обеспечение населения централизованными системами водоснабжения и водоотведения;

      2) удовлетворение ежегодных потребностей природных объектов в воде;

      3) восстановление водохозяйственной инфраструктуры для обеспечения поливной водой востребованных земель регулярного и лиманного орошения;

      4) уменьшение ущерба от вредного воздействия вод населению, окружающей среде и экономике, а также борьба с маловодьем.";

      дополнить частью следующего содержания:

      "Решение вопроса дефицита водных ресурсов:

      1) к 2020 году в объеме 5,0 км3, в том числе 3,7 км3 – за счет реконструкции и модернизации ирригационных и дренажных систем в орошаемом земледелии, строительства подпорно-перегораживающих сооружений на реках Сырдарья и Или, 1,3 км3 - за счет строительства 21 перспективного малого водохранилища;

      2) в последующие годы в объеме 6,0 км3, в том числе 3,0 км3 - за счет внедрения водосберегающих методов орошения и пересмотра состава возделываемых культур и районирования, дальнейшей модернизации ирригационных и дренажных систем, при необходимости за счет реализации мега-проектов по межбассейновой переброске водных ресурсов по территории Казахстана. При этом появляется возможность доведения площади орошаемых земель до 3,5 млн. га к 2040 году.".

      2. Настоящий Указ вводится в действие со дня его подписания.

Президент


Республики Казахстан

Н.Назарбаев