Мемлекеттік экологиялық ақпарат қорын жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 13 қазандағы № 589 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 21 шiлдедегi № 512 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 21.07.2022 № 512 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2007 жылғы 9 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Экологиялық кодексі 16-бабының 7) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік экологиялық ақпарат қорын жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

Б.Сағынтаев


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2016 жылғы 13 қазандағы
№ 589 қаулысымен
бекітілген

Мемлекеттік экологиялық ақпарат қорын жүргізу қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік экологиялық ақпарат қорын жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2007 жылғы 9 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Экологиялық кодексі (бұдан әрі – Кодекс) 16-бабының 7) тармақшасына сәйкес әзірленді және Мемлекеттік экологиялық ақпарат қорын жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Мемлекеттік экологиялық ақпарат қоры (бұдан әрі – МЭАҚ) мемлекеттік органдарды, жеке және заңды тұлғаларды қоршаған ортаның және оның объектілерінің жай-күйі, қоршаған ортаға әсер ету факторлары туралы, оны қорғау, қоршаған ортаның ластануының алдын алу және оны азайту бойынша қолданылатын шаралар, табиғи ресурстарды пайдалану туралы дәйекті ақпаратпен қамтамасыз ету мақсатында жүргізіледі.

      3. МЭАҚ-ты жүргізуді қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға ведомстволық бағынысты ұйым (бұдан әрі – ведомстволық бағынысты ұйым) жүзеге асырады және ол экологиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау, ғылыми зерттеу, ұсыну, тарату, халықты және табиғат пайдаланушыларды қоршаған ортаның жай-күйі және табиғи ресурстарды пайдалану мәселелері жөнінде ағарту бойынша іс-шараларды қамтиды.

      4. Мемлекеттік экологиялық ақпарат қорының құрамына:

      1) табиғи ресурстардың мемлекеттік кадастры;

      2) қоршаған ортаның ластану учаскелерін мемлекеттік есепке алу;

      3) өндіріс және тұтыну қалдықтарының мемлекеттік кадастры;

      4) табиғат пайдаланушылардың және қоршаған ортаны ластау көздерінің мемлекеттік тізілімі;

      5) озонды бұзатын заттарды тұтынудың мемлекеттік кадастры;

      6) ластауыштардың шығарындылары мен тасымалдарының мемлекеттік тiркелiмi;

      7) қоршаған ортаға әсердi бағалау және мемлекеттiк экологиялық сараптама материалдары;

      8) қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды пайдалану саласындағы нормативтiк құқықтық актiлер және нормативтiк-техникалық құжаттар;

      9) қоршаған ортаны қорғауға және табиғи ресурстарды пайдалануға байланысты ғылыми-зерттеу және тәжiрибелiк-конструкторлық жұмыстарды орындау туралы есептер;

      10) Қоршаған ортаның жай-күйі және табиғи ресурстарды пайдалану туралы ұлттық баяндама;

      11) Ұлттық экологиялық атлас;

      12) қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды пайдалану саласындағы бақылау-инспекциялық және құқық қолдану қызметінің нәтижелері бойынша есептер;

      13) өндiрiстiк экологиялық бақылау бағдарламасы және экологиялық мониторинг есептері;

      14) мемлекеттiк экологиялық мониторингтің деректері;

      15) экология саласындағы ғылыми-техникалық әдебиет;

      16) қоршаған ортаның жай-күйі туралы және табиғи ресурстарды пайдалану, қоршаған ортаға әсер етудің факторлары және оны қорғау бойынша қолданылатын шаралар туралы ақпарат;

      17) экологиялық ақпаратты қамтитын өзге де материалдар мен құжаттар кіреді.

      5. Осы Қағидаларда пайдаланылатын ұғымдар мен анықтамалар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес қолданылады.

2. Экологиялық ақпаратты жинау

      6. Мыналар:

      1) мемлекеттік органдар;

      2) заңды тұлғалар МЭАҚ-қа ақпаратты жазбаша, электрондық, дыбыс-бейнелі немесе өзгеде нысанда ұсынады.

      7. МЭАҚ-қа ақпаратты мынадай мемлекеттік органдар:

      1) қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      2) орман шаруашылығы саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      3) жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      4) ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      5) жер ресурстарын басқару жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган;

      6) азаматтық қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      7) жер қойнауын зерттеу жөніндегі уәкілетті орган;

      7-1) көмірсутектер саласындағы уәкілетті орган;

      7-2) уран өндіру саласындағы уәкілетті орган;

      8) атом энергиясын пайдалану саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      8-1) электр энергетикасы саласындағы уәкілетті орган;

      8-2) жаңартылатын энергия көздерін дамыту саласындағы уәкілетті орган;

      9) халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      10) өсімдіктерді қорғау мен олардың карантині саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      11) ветеринария саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      12) су қорын пайдалану мен қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      13) ғарыш қызметі саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      14) өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      15) денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;

      16) облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары ұсынады.

      Ведомстволық бағынысты ұйым МЭАҚ-ты жүргізу үшін ақпарат беру туралы мемлекеттік органдарға және заңды тұлғаларға жыл сайын сұрау жібереді.

      Ескерту. 7-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 02.10.2020 № 638 қаулысымен.

      8. Мемлекеттік органдар өз құзыреті шеңберінде және заңды тұлғалар ведомстволық бағынысты ұйымның сұрауы бойынша өткен жылға анық және толық ақпаратты ұсынады.

      9. Ведомстволық бағынысты ұйым мемлекеттік органдар мен заңды тұлғалар берген ақпаратты жинауды, сақтауды, өңдеу мен талдауды ұйымдастырады.

3. Экологиялық ақпаратты сақтау және өңдеу

      10. Экологиялық ақпарат қағаз, электрондық, дыбыс-бейнелі немесе өзге де нысанда жабық үй-жайда металл стеллаждарда үнемі сақталады.

      11. МЭАҚ-та материалдар мен құжаттар осы Қағидалардың 14-тармағына сәйкес бағыттар бойынша топтастырылады.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 02.10.2020 № 638 қаулысымен.

      12. Экологиялық ақпаратқа талдау жүргізу мақсатында өңдеу оны есепке алу мен жүйелеуден тұрады.

      13. МЭАҚ материалдары мен құжаттары тіркеу есебіне алынуға тиіс. Есепке алу деректерді тіркеу және тізілім кітаптарына енгізу арқылы жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік органдар мен заңды тұлғалар ұсынған ақпарат тіркеу кітабында жазылады.

      Тіркеу кітабында тіркеу күні, реттік нөмірі, инвентарлық нөмірі, материалдың атауы, материалдарды ұсынған мемлекеттік орган (заңды тұлға), даналар және қосымшалардың саны көрсетіледі.

      Тізілім кітабында осы Қағидалардың 4-тармағына сәйкес бағыттар бойынша ақпарат жазылады.

      Тізілім кітабында материалдың атауы, материалды ұсынған мемлекеттік орган (заңды тұлға), тіркеу нөмірі, инвентарлық нөмірі, сақтау форматы (қағаз/электронды), даналар мен қосымшалардың саны, материалдың архивте тұрған орны (стеллаж, сөре) көрсетіледі.

      14. Экологиялық ақпаратты жүйелеу мынадай бағыттар:

      1) жаһандық экологиялық проблемалар (климаттың өзгеруі, озон қабатының бұзылуы, биологиялық әртүрліліктің сақталуы, жердің бүлінуі және тозуы);

      2) ұлттық экологиялық проблемалар (экологиялық апатты аймақтар, Каспий теңізі қайраңының ресурстарын қарқынды игерумен байланысты проблемалар, су ресурстарының сарқылуы мен ластануы, тарихи ластанулар, әскери-ғарыштық және сынақтық кешен полигондарының әсері, трансшекаралық сипаттағы мәселелер);

      3) жергілікті экологиялық проблемалар (радиоактивті ластану, әуе бассейнін ластануы, бактериологиялық және химиялық ластанулар, өнеркәсіптік және тұрмыстық қалдықтар, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар);

      4) басқа бағыттар бойынша жүзеге асырылады.

4. Экологиялық ақпаратты талдау және ғылыми зерттеулер

      15. Мемлекеттік органдар және заңды тұлғалар ұсынған экологиялық ақпарат қоршаған ортаның ағымдағы жай-күйін, өзгеру серпінін және олардың өзгеруінің мүмкін себептерін зерделеу арқылы талданады.

      Талдау жұмысы мынадай кезеңдерден тұрады:

      1) ақпаратты бағалау;

      2) талдау нәтижелерін анықтау.

      Ақпаратты бағалау кезеңінде олардың сенімділігі мен нақтылығына байланысты ақпарат көздерін орналастыру жүргізіледі.

      Талдау нәтижелерін анықтау кезеңінде экологиялық проблемалардың пайда болу жағдайларының себептерін анықтау жүргізіледі.

      Талдаудың алынған нәтижелері есеп түрінде ресімделеді.

      16. Есеп ведомстволық бағынысты ұйымның интернет-ресурсында ашық қолжетімділікпен орналастырылады, сондай-ақ Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын пайдалану туралы ұлттық баяндаманы жасау үшін пайдаланылады.

      17. Ғылыми зерттеулер Кодекске және "Ғылым туралы" 2011 жылғы 18 ақпандағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүргізіледі.

      Ғылыми зерттеулер мынадай кезеңдер бойынша жүргізіледі:

      1) зерттеу тақырыбын анықтау;

      2) мақсаты мен міндеттерін анықтау;

      3) зерттеу жоспарын жасау;

      4) материалдарды жинау;

      5) зерттеу жүргізу;

      6) зерттеу нәтижелерін өңдеу;

      7) ғылыми есепті ресімдеу.

      18. Экологиялық ғылыми зерттеулер қоршаған ортаны қорғауды ғылыми қамтамасыз ету, табиғи экологиялық жүйелерді жақсарту, қалпына келтіру, орнықты жұмыс істеуін қамтамасыз ету жөніндегі ғылыми негізделген іс-шараларды әзірлеу, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және молайту, Қазақстан Республикасының экологиялық қауіпсіздігі мен әлеуметтік, экономикалық және экологиялық теңгерімді дамуын қамтамасыз ету мақсатында жүргізіледі.

5. Экологиялық ақпаратты ұсыну және тарату

      19. Экологиялық ақпаратты беру Қазақстан Республикасының әкімшілік рәсімдер туралы және ақпаратқа қол жеткізу туралы заңнамасында белгіленеді.

      20. Ведомстволық бағынысты ұйым экологиялық ақпаратты таратуды:

      1) ведомстволық бағынысты ұйымның интернет-ресурсында ашық қолжетімділікте орналастыру;

      2) бұқаралық ақпараттық құралдарында, мерзімді баспасөз басылымдарында тарату, сондай-ақ өзге де жалпыға қолжетімді ақпараттық-коммуникациялық құралдарды қолдану арқылы жүзеге асырады.

6. Халықты және табиғатты пайдаланушыларды қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды пайдалану мәселелері бойынша сауаттандыру

      21. Халықты және табиғатты пайдаланушыларды қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды пайдалану мәселелері бойынша сауаттандырудың мақсаты орнықты даму қағидаттарына негізделген азаматтардың белсенді өмірлік ұстанымдарын және қоғамда экологиялық мәдениетті қалыптастыру болып табылады.

      22. Сауаттандыруды ведомстволық бағынысты ұйым мынадай іс-шараларды:

      1) қоршаған ортаны қорғау саласында біліктілікті арттыру курстарын, тренингтер мен оқыту семинарларын өткізу;

      2) халыққа консультациялық көмек көрсету;

      3) конференциялар, көрмелер, семинарлар, ғылыми-тәжірибелік форумдар;

      4) баспасөз хабарламаларын, мақалаларды дайындау, сұхбат ұйымдастыру және жүргізу арқылы жүзеге асырады.

      Қоршаған ортаны қорғау саласында біліктілікті арттыру курстарын, тренингтер мен оқыту семинарларын дайындау және өткізу кезінде мынадай іс-шаралар:

      1) курстар, тренингтер және оқыту семинарларының өткізу күні мен орнын анықтау, бағдарламаларын құрастыру, дәріскерлерді іріктеу;

      2) табиғат пайдаланушыларға, үкіметтік емес ұйымдарға, бұқаралық ақпарат құралдарына, жоғарғы оқу орындарына, колледждерге электрондық пошта және факс арқылы шақыру хаттарын тарату;

      3) тыңдаушыларды тіркеу;

      4) курстар, тренингтер және оқыту семинарларын өткізу;

      5) оқыту нәтижелілігін бағалау;

      6) дәріскерлердің жұмысын бағалау;

      7) оқытуды ұйымдастыру сапасын бағалау;

      8) тыңдаушылардың пікірлері;

      9) сертификаттарды беру жүзеге асырылады.

Об утверждении Правил ведения Государственного фонда экологической информации

Постановление Правительства Республики Казахстан от 13 октября 2016 года № 589. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 июля 2022 года № 512.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 21.07.2022 № 512 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 7) статьи 16 Экологического кодекса Республики Казахстан от 9 января 2007 года Правительство Республики Казахстан Постановляет:

      1. Утвердить прилагаемые Правила ведения Государственного фонда экологической информации.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

     
      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 13 октября 2016 года № 589

Правила
ведения Государственного фонда экологической информации
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила ведения Государственного фонда экологической информации (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 7) статьи 16 Экологического кодекса Республики Казахстан от 9 января 2007 года (далее – Кодекс) и определяют порядок ведения Государственного фонда экологической информации.

      2. Государственный фонд экологической информации (далее – ГФЭИ) ведется с целью обеспечения государственных органов, физических и юридических лиц достоверной информацией о состоянии окружающей среды и ее объектов, факторах воздействия на окружающую среду, мерах, принимаемых по ее охране, предотвращению и сокращению загрязнения окружающей среды, использовании природных ресурсов.

      3. Ведение ГФЭИ осуществляется подведомственной организацией уполномоченного органа в области охраны окружающей среды (далее – подведомственная организация) и включает мероприятия по сбору, хранению, обработке, анализу, научному исследованию, предоставлению, распространению экологической информации, просвещению населения и природопользователей по вопросам охраны окружающей среды и использования природных ресурсов.

      4. В состав Государственного фонда экологической информации входят:

      1) государственные кадастры природных ресурсов;

      2) государственный учет участков загрязнения окружающей среды;

      3) государственный кадастр отходов производства и потребления;

      4) государственный реестр природопользователей и источников загрязнения окружающей среды;

      5) государственный кадастр потребления озоноразрушающих веществ;

      6) государственный регистр выбросов и переноса загрязнителей;

      7) материалы оценки воздействия на окружающую среду и государственной экологической экспертизы;

      8) нормативные правовые акты и нормативно-технические документы в области охраны окружающей среды и использования природных ресурсов;

      9) отчеты о выполнении научно-исследовательских и опытно-конструкторских работ, связанных с охраной окружающей среды и использованием природных ресурсов;

      10) Национальный доклад о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов;

      11) Национальный экологический атлас;

      12) отчеты по результатам контрольно-инспекционной и правоприменительной деятельности в области охраны окружающей среды и использования природных ресурсов;

      13) программа производственного экологического контроля и отчеты экологического мониторинга;

      14) данные государственного экологического мониторинга;

      15) научно-техническая литература в области экологии;

      16) информация о состоянии окружающей среды и использовании природных ресурсов, факторах воздействия на окружающую среду и принимаемых мерах по ее охране;

      17) иные материалы и документы, содержащие экологическую информацию.

      5. Понятия и определения, используемые в настоящих Правилах, применяются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

2. Сбор экологической информации

      6. Информация в ГФЭИ предоставляется в письменном виде, электронной, аудиовизуальной или иной формах:

      1) государственными органами;

      2) юридическими лицами.

      7. Информация в ГФЭИ предоставляется следующими государственными органами:

      1) уполномоченный государственный орган в области охраны окружающей среды;

      2) уполномоченный государственный орган в области лесного хозяйства;

      3) уполномоченный государственный орган в области охраны, воспроизводства и использования животного мира;

      4) уполномоченный государственный орган в области особо охраняемых природных территорий;

      5) уполномоченный государственный орган по управлению земельными ресурсами;

      6) уполномоченный государственный орган в сфере гражданской защиты;

      7) уполномоченный орган по изучению недр;

      7-1) уполномоченный орган в области углеводородов;

      7-2) уполномоченный орган в области добычи урана;

      8) уполномоченный государственный орган в области использования атомной энергии;

      8-1) уполномоченный орган в области электроэнергетики;

      8-2) уполномоченный орган в области развития возобновляемых источников энергии;

      9) уполномоченный государственный орган в области санитарно-эпидемиологического благополучия населения;

      10) уполномоченный государственный орган в области защиты и карантина растений;

      11) уполномоченный государственный орган в области ветеринарии;

      12) уполномоченный государственный орган в области использования и охраны водного фонда;

      13) уполномоченный государственный орган в области космической деятельности;

      14) уполномоченный государственный орган в области промышленной безопасности;

      15) уполномоченный государственный орган в области здравоохранения;

      16) местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения и столицы.

      Подведомственная организация ежегодно направляет запросы в государственные органы и юридические лица о предоставлении информации для ведения ГФЭИ.

      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 02.10.2020 № 638.

      8. Государственные органы в рамках своей компетенции и юридические лица предоставляют по запросу подведомственной организации достоверную и полную информацию за предыдущий год.

      9. Подведомственная организация организует сбор, хранение, обработку и анализ информации, предоставленной государственными органами и юридическими лицами.

3. Хранение и обработка экологической информации

      10. Экологическая информация в бумажной, электронной, аудиовизуальной или иной формах хранится на металлических стеллажах в закрытом помещении постоянно.

      11. Материалы и документы в ГФЭИ группируются по направлениям в соответствии с пунктом 14 настоящих Правил.

      Сноска. Пункт 11 в редакции постановления Правительства РК от 02.10.2020 № 638.

      12. Обработка экологической информации в целях проведения анализа включает в себя ее учет и систематизацию.

      13. Материалы и документы ГФЭИ подлежат регистрационному учету. Учет осуществляется путем занесения данных в регистрационную и реестровую книги.

      Информация, предоставленная государственными органами и юридическими лицами, фиксируется в регистрационной книге.

      В регистрационной книге указываются: дата регистрации, порядковый номер, инвентарный номер, наименование материала, государственный орган (юридическое лицо), предоставивший материалы, количество экземпляров и приложений.

      В реестровой книге фиксируется информация по направлениям, согласно пункту 4 настоящих Правил.

      В реестровой книге указываются: наименование материала, государственный орган (юридическое лицо), предоставивший материал, реестровый номер, инвентарный номер, формат хранения (бумажный/электронный), количество экземпляров и приложений, местонахождение материала в архиве (стеллаж, полка).

      14. Систематизация экологической информации осуществляется по следующим направлениям:

      1) глобальные экологические проблемы (изменение климата, разрушение озонового слоя, сохранение биоразнообразия, опустынивание и деградация земель);

      2) национальные экологические проблемы (зоны экологического бедствия, проблемы, связанные с интенсивным освоением ресурсов шельфа Каспийского моря, истощение и загрязнение водных ресурсов, исторические загрязнения, воздействие полигонов военно-космического и испытательного комплексов, вопросы трансграничного характера);

      3) локальные экологические проблемы (радиоактивное загрязнение, загрязнение воздушного бассейна, бактериологическое и химическое загрязнения, промышленные и бытовые отходы, чрезвычайные ситуации природного и техногенного характера);

      4) другие направления.

4. Анализ и экологические научные исследования

      15. Предоставленная государственными органами и юридическими лицами экологическая информация анализируется путем изучения текущего состояния окружающей среды, динамики и возможных причин их изменений.

      Аналитическая работа состоит из следующих этапов:

      1) оценка информации;

      2) определение результатов анализа.

      На этапе оценки информации производится расстановка источников информации в зависимости от их надежности и достоверности.

      На этапе определения результатов анализа проводится выяснение причин обстоятельств появления экологической проблемы.

      Полученные результаты анализа оформляются в виде отчета.

      16. Отчет размещается в открытом доступе на интернет-ресурсе подведомственной организации, а также используется для составления Национального доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан.

      17. Научные исследования проводятся в соответствии с Кодексом и Законом Республики Казахстан от 18 февраля 2011 года "О науке".

      Научные исследования проводятся по следующим этапам:

      1) определение темы исследования;

      2) определение цели и задач;

      3) составление плана исследования;

      4) сбор материалов;

      5) проведение исследования;

      6) обработка результатов исследования;

      7) оформление научного отчета.

      18. Экологические научные исследования проводятся в целях научного обеспечения охраны окружающей среды, разработки научно обоснованных мероприятий по улучшению, восстановлению, обеспечению устойчивого функционирования природных экосистем, рационального использования и воспроизводства природных ресурсов, обеспечения экологической безопасности и социального, экономического и экологически сбалансированного развития Республики Казахстан.

5. Предоставление и распространение экологической информации

      19. Предоставление экологической информации осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан об административных процедурах и о доступе к информации.

      20. Распространение экологической информации осуществляется подведомственной организацией путем:

      1) размещения в открытом доступе на интернет-ресурсах подведомственной организации;

      2) распространения в средствах массовой информации, периодических печатных изданиях, а также с применением иных общедоступных информационно-коммуникационных средств.

6. Просвещение населения и природопользователей по вопросам
охраны окружающей среды и использования природных ресурсов

      21. Целью просвещения населения и природопользователей по вопросам охраны окружающей среды и использования природных ресурсов является формирование активной жизненной позиции граждан и экологической культуры в обществе, основанных на принципах устойчивого развития.

      22. Просвещение осуществляется путем организации и проведения подведомственной организацией следующих мероприятий:

      1) курсов, тренингов и обучающих семинаров по повышению квалификации в области охраны окружающей среды;

      2) консультационной помощи населению;

      3) конференций, выставок, семинаров, научно-практических форумов;

      4) подготовки пресс-релизов, статей, организации интервью.

      При подготовке и проведении курсов, тренингов и обучающих семинаров по повышению квалификации в области охраны окружающей среды осуществляются следующие мероприятия:

      1) составление программы, подбор лекторов, определение даты и места проведения курсов, тренингов и обучающих семинаров;

      2) рассылка писем-приглашений природопользователям, неправительственным организациям, средствам массовой информации, высшим учебным заведениям, колледжам по электронной почте и факсу;

      3) регистрация слушателей;

      4) проведение курсов, тренингов и обучающих семинаров;

      5) оценка результативности обучения;

      6) оценка работы лекторов;

      7) оценка качества организации обучения;

      8) отзывы слушателей;

      9) выдача сертификатов.