Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Қазақстан Республикасының бюджет жүйесін шолу: Бюджеттік реттеудегі үздік халықаралық практиканы имплементациялау жөніндегі стратегия (бюджет саясатын оңтайландыру)" жобасын іске асыру туралы гранттық келісімге қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 15 қыркүйектегі № 563 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Қазақстан Республикасының бюджет жүйесін шолу: Бюджеттік реттеудегі үздік халықаралық практиканы имплементациялау жөніндегі стратегия (бюджет саясатын оңтайландыру)" жобасын іске асыру туралы гранттық келісімнің жобасы мақұлдансын.

      2. Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрі Тимур Мұратұлы Сүлейменовке Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Қазақстан Республикасының бюджет жүйесін шолу: Бюджеттік реттеудегі үздік халықаралық практиканы имплементациялау жөніндегі стратегия (бюджет саясатын оңтайландыру)" жобасын іске асыру туралы гранттық келісімге қағидаттық сипаты жоқ өзгерістер мен толықтырулар енгізуге рұқсат бере отырып, Қазақстан Республикасының Үкіметі атынан қол қоюға өкілеттік берілсін.

      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі

Б. Сағынтаев




Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 15 қыркүйектегі
№ 563 қаулысымен
мақұлданған


жоба

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Қазақстан Республикасының бюджет жүйесін шолу: Бюджеттік реттеудегі үздік халықаралық практиканы имплементациялау жөніндегі стратегия (бюджет саясатын оңтайландыру)" жобасын іске асыру туралы гранттық келісім

      Осы жерде және бұдан әрі жеке-жеке "Тарап" немесе бірге "Тараптар" деп аталатын Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы төмендегілер туралы келісті:

1-бап. Шарттың нысанасы

      1. Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы (бұдан әрі – ЭЫДҰ) осы Келісімге қосымшада сипатталған "Қазақстан Республикасының бюджет жүйесін шолу: Бюджеттік реттеудегі үздік халықаралық практиканы имплементациялау жөніндегі стратегия (бюджет саясатын оңтайландыру)" жобасын (бұдан әрі – жоба) жүзеге асырады.

      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі жоба шеңберінде ЭЫДҰ орындайтын жұмысты қаржыландыруға келіседі.

      3. Жобаның ұзақтығы – осы Келісімге қол қойылған күннен бастап 15 ай.

2-бап. Бюджет және қаржыландыру тетіктері

      1. Қазақстан Республикасының Үкіметі жобаны іске асыруға арналған шығыстарды өтеу есебіне ЭЫДҰ-ға 350000 (үш жүз елу мың) евро беруге міндеттенеді.

      2. Жарна екі кезеңмен төленеді. 175000 (бір жүз жетпіс бес мың) евро мөлшеріндегі бірінші жарна осы Келісімге қол қойылғаннан және ЭЫДҰ-дан тиісті шот-фактура алынғаннан кейін толық көлемде төленеді және 175000 (бір жүз жетпіс бес мың) евро мөлшеріндегі екінші жарна Келісімге қол қойылғаннан бір жылдан кейін ЭЫДҰ-дан тиісті шот-фактура алынған кезде төленеді.

      3. ЭЫДҰ бұл жарнаны қазіргі уақытта жарнаның жалпы сомасынан 6,3 % әкімшілік шығындардың өтелуін төлеуді көздейтін ЭЫДҰ-ның қаржылық ережелеріне және басқа тиісті қағидаларына, саясаттары мен рәсімдеріне сәйкес әкімшілендіретін болады. Жалпы қабылданған бухгалтерлік есеп қағидаттарына сәйкес шығыс ЭЫДҰ-ның шоттарында көрсетіледі және ЭЫДҰ-ның стандартты аудит қағидаларына сәйкес аудит кезінде тексерілуі мүмкін.

3-бап. Жұмыстардың сипаттамасы және есептілік

      1. ЭЫДҰ жобаны осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын қосымшада сипатталғандай жүзеге асыратын болады.

      2. Жобаның бірінші жылы аяқталғаннан кейін үш айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне баяндау нысанында қорытынды есепті ұсынады.

      3. Жобаның бірінші жылы аяқталғаннан кейін үш айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне шығыстар туралы жылдық есепті ұсынады.

      4. Жоба аяқталғаннан кейін алты айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне шығыстар туралы қорытынды қаржылық есепті ұсынады.

      5. Қазақстан Республикасының Үкіметі шығындар туралы есепте қаржылық есептілікке қойылатын талаптар ЭЫДҰ есептілігінің стандартты форматына сәйкес сақталғандығымен келіседі.

4-бап. Ақпарат алмасу

      Тараптар бір-біріне жобаны жүзеге асыру үшін қажетті көмек пен ақпаратты береді.

      Тараптар арасындағы кез келген байланыс мына мекенжайларға жіберіледі:

      Қазақстан Республикасының Үкіметі үшін: 010000, Қазақстан, Астана, "Есіл" ауданы, Мәңгілік Ел даңғылы, № 8 үй, тел.: +7 (7172) 74-35-31, e-mail: B.Altayeva@economy.gov.kz; тел.: +7 (7172) 74-36-18, e-mail: b.akbolina@economy.gov.kz.

      ЭЫДҰ үшін: Ронни Доунес, Бюджет және мемлекеттік шығыстар жөніндегі басқарма басшысының орынбасары (GOV/BUD), Мемлекеттік басқару директораты, ЭЫДҰ, 75775, Франция, Париж, Cedex 16, 2, rue Andre-Pascal, e-mail: ronnie.downes@oecd.org, тел.: +33 1 4524 8040.

5-бап. Жобаның нәтижелерін пайдалану

      1. Жобаның кез келген нысандағы нәтижелері ЭЫДҰ-ның айрықша меншігі болып қалады.

      2. Құжаттарды жіктеуге және жіктемеден шығаруға қатысты үшінші тараптардың құқықтары, сондай-ақ ЭЫДҰ қағидалары мен саясаты сақталған кезде, егер қолданылатын болса, ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне коммерциялық емес мақсаттар үшін осы жарна есебінен қаржыландырылатын жоба шеңберінде дайындалған жарияланымның (жарияланымдардың) қағаз көшірмесін пайдалану, көшірмесін жасау және тарату құқығын береді. Қазақстан Республикасының Үкіметі өз веб-сайтында жарияланымды (жарияланымдарды) орналастыруға және "оқу үшін ғана" (html 5) толық қолжетімділік беруге де уәкілетті.

      3. Қазақстан Республикасының Үкіметі қажет болған жерде үнемі ЭЫДҰ-ның авторлық құқығын тиісті түрде мойындайды.

      4. ЭЫДҰ осындай жарияланымның тілі мен нысанына қарамастан, қорытынды есепті бірінші жариялау құқығын өзіне қалдырады.

      5. Қорытынды есеп Қазақстан Республикасы Үкіметінің жобаға қосқан үлесін мойындауды қамтитын болады және Қазақстан Республикасы Үкіметінің символы жарияланым мұқабасының артқы бетінде немесе жоғарыда көрсетілген мойындаудың жанында жарияланымның ішінде орналастырылады.

      6. Жоба барысында ЭЫДҰ-ға ұсынылған Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып табылатын кез келген деректер немесе ақпарат Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып қалады. ЭЫДҰ көрсетілген деректер мен ақпаратты өз есебін дайындау мақсатында және жобаны жүзеге асыруға қолдануға және/немесе енгізуге құқылы.

6-бап. Дауларды шешу

      Осы Келісімнің болуын, жарамдылығын немесе бұзылуын қоса алғанда, түсіндіруден, қолданудан, орындаудан немесе осыларға қатысты туындайтын және келіссөздер жолымен шешу мүмкін болмайтын кез келген дау, келіспеушілік немесе наразылық төрелік соттың тұрақты палатасының осы Келісімді жасасу күніне қолданыстағы мемлекеттер мен халықаралық ұйымдар үшін төрелік соттың факультативтік қағидаларына сәйкес міндетті күші бар соңғы төрелік талқылауымен шешіледі. Судьялар саны – біреу. Судья Тараптар арасындағы уағдаластық арқылы таңдалады, егер төрелік талап етілгеннен кейін үш айдың ішінде мұндай уағдаластыққа қол жеткізілмесе, судья Тараптардың бірінің талабы бойынша жоғарыда көрсетілген қағидаларға сәйкес тағайындалады. Төрелік сот Франция, Парижде өтеді және барлық іс-жүргізу және ұсынылатын түсініктемелер ағылшын тілінде болуы тиіс.

7-бап. Артықшылықтар мен иммунитеттер

      Осы Келісімде ештеңе халықаралық ұйым ретіндегі ЭЫДҰ артықшылықтары мен иммунитеттерінен бас тарту деп түсіндірілмеуі тиіс.

8-бап. Өзгерістер мен толықтырулар

      Осы Келісімге Тараптардың өзара келісімі бойынша жекелеген хаттамалармен ресімделетін және оның ажырамас бөліктері болып табылатын өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін.

9-бап. Күшіне енуі

      Осы Келісім оған екі Тарап та қол қойғаннан кейін күшіне енеді. Осы Келісім одан туындайтын барлық міндеттемелерді екі Тарап та орындағанға дейін жарамды болады және қолданылады.

      ______ жылғы "___" __________ қаласында әрқайсысы қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде екі төлнұсқа данада жасалды. Қазақ, орыс және ағылшын тілдеріндегі мәтіндерде ауытқулар болған жағдайда, ағылшын тіліндегі нұсқасы жалғыз төлнұсқа болып саналады.

Қазақстан Республикасының
Үкіметі атынан
Тимур Сүлейменов
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
Қолы:______________________
Күні:_______________________

Экономикалық ынтымақтастық
және даму ұйымы атынан
Рольф Алтер
Мемлекеттік басқару директоратының
директоры
Қолы:_____________________
Күні:______________________
Антуан Пайль
Атқарушы директоры, бағдарламалар, бюджет және қаржылық басқару қызметі басшысының орынбасары
Қолы:_____________________
Күні: _____________________
 


"Қазақстан Республикасының
бюджет жүйесін шолу:
Бюджеттік реттеудегі үздік
халықаралық практиканы
имплементациялау жөніндегі
стратегия (бюджет саясатын
оңтайландыру)" жобасын іске
асыру туралы гранттық
келісімге қосымша

ЭЫДҰ-ның Қазақстан Республикасының бюджет жүйесі бойынша шолуы: Бюджеттік реттеудегі үздік халықаралық практиканы имплементациялау жөніндегі стратегия (бюджет саясатын оңтайландыру)

1-тарау. Жалпы ережелер

      Қазақстан табиғи ресурстардың мол қорын тиімді пайдалануға бағытталған экономикалық және стратегиялық дамудың нақты жүйесі қалыптасқан, аумағында көп түрлі мәдениеттер тұратын ел болып табылады, ал мемлекет алдыңғы қатарлы халықаралық практикаларды қолдануға, әкімшіліктік және мемлекеттік басқару саласында тиісті реформалар жүргізуге дайын.

      Кеңес Одағының тарауы нәтижесінде тәуелсіздік алған кезден бері 1991 жылы бірінші бюджет жүйесі туралы заң қабылданғаннан және оған кейіннен 1997 және 1999 жылдары өзгерістер мен толықтырулар енгізілгеннен бастап, ал одан әрі тиісті Бюджет кодексін қабылдаумен Қазақстан мемлекеттік қаржыны басқару (бұдан әрі – МҚБ) саласында елеулі ілгерілеуге қол жеткізді. Бүгінгі күнгі жағдай бойынша МҚБ құрылымына барлық негізгі қаржылық рәсімдерді, оның ішінде бюджетті құру, орта мерзімді бюджеттік жоспарлау мен бюджет саясатын жүзеге асыру, бюджетаралақ қатынастар және Ұлттық қорды басқаруды іске асыруға арналған құралдар кіреді.

      Кейінгі реформалар Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаевтың "Бес институционалдық реформаны іске асыру бойынша 100 нақты қадам" (2015 жылғы 20 мамыр) жоспарына сәйкес жүзеге асырылады, оған бес институционалдық реформа негіз болды. Жоспар мемлекеттік басқару саласындағы реформалар жүргізуді; нақты нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған мемлекеттік басқару жүйесін құруды; мемлекеттік бағдарламаларды және стратегиялық жоспарлауды жетілдіруді; "ашық үкімет" жағына ілгерілеуді; барлық бюджеттік шығыстар мен қаржылық есептерге қатысты ашықтықты; жергілікті басқару деңгейіндегі тәуелсіз бюджеттер бойынша міндеттемелерді; жергілікті өзін-өзі басқару негізінде шешім қабылдау процесіне тұрғындарды белсенді қатыстыруды және оларды бюджеттік жоспарлауға тартуды қамтиды.

      Жүргізіліп отырған реформаларды ескере отырып, ЭЫДҰ-ның Қазақстан Республикасының бюджет жүйесіне шолуы қазіргі заманғы бюджеттендіруді жүзеге асыруға арналған он қағидатты қамтитын бюджеттік басқару жөніндегі (2015 жыл) ЭЫДҰ ұсынымына сүйенген елдегі мемлекеттік қаржыны басқарудың жалпы құрылымының талдауын қамтитын болады. Шолу Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарына басымдықтарды анықтауға және бюджеттік реформалау бойынша қолданыстағы бағдарламаны қалыптастыруға көмектесетін құқықтық құралдарды қамтиды. Осы құқықтық құралдарды имплементациялау Қазақстан Республикасының ЭЫДҰ ұсынымдарын қолдануға формальды дайындығын білдіреді. Қазақстанға өзара тиімді талдау және оқыту өткізу мақсатында ЭЫДҰ ресми халықаралық форумы шеңберінде өткізілген шолу бойынша тұжырымдар беру ұсынылады деп күтілуде.

2-тарау. Бюджеттік реттеудің рөлі

      Бюджет мемлекеттің тиісті реформаларды өткізу жөніндегі мүмкіндіктерін көрсететін үкіметтің негізгі саяси құралы болып табылады. МҚБ тиімді жүйесі ашықтық негізінде мемлекеттік қаражат бөлуге, даму бағдарламаларын нақты айқындауға және оларды тиімді орындауға, есеп берушілік, оның ішінде ашық қаржылық есептілік пен тәуелсіз аудит қағидаттарын қолдануға, оңтайлы баға және тиімді парламенттік өзара іс-қимыл бойынша сапаға қол жеткізуге кепілдік береді.

      Қазіргі заманғы бюджеттік реттеуде МҚБ-ның дәстүрлі қағидаттары нақты қаржылық мақсаттарға қол жеткізуге; жүргізілген мемлекеттік шығыстардың (бағдарламалық-нысаналы бюджеттендіру) нәтижелері мен салдарын бағалауға; қолжетімді ресурстар санын ескере отырып, оның ішінде орта мерзімді бюджеттік шектеулердің көмегімен стратегиялық жоспарлауды жүзеге асыруға; салықтық тәуекелдер мен тұрақты даму проблемаларын анықтау және басқару үшін стратегияларды айқындауға; азаматтық қоғамды мемлекет қызметіне тартудың ашық және жаппай ауқымды тәсілін қалыптастыруға бағытталған.

      МҚБ реформасының осы және басқа элементтері ЭЫДҰ-ның бюджеттік басқару жөніндегі ұсынымдарында (2015ж.) көрсетілген, ол он заманауи бюджет қағидатын қамтиды. Аталған қағидаттар өзара байланысты болып табылады және бірін-бірі толықтырады (төменде) және реформалаудың дербес элементтері болып табылмайды, сондықтан бұл ұсыным болашақ реформалар үшін басымдықтар мен бағыттарды айқындауға арналған негіз ретінде мемлекеттік қаржыны басқару практикасына жан-жақты шолу жүргізген кезде барынша пайдалы болады.

            ЭЫДҰ ұсынымдарында "бюджеттік реттеудің ұлттық практикаларының әртүрлі құқықтық, конституциялық, институционалдық немесе мәдени қағидаттарға байланысты әлем бойынша әр елде әртүрлі екені, ал елдер нақты жағдайларға байланысты бюджеттік реттеу тәсілдерін өздері таңдайтыны да" атап өтіледі. Басқаша айтқанда, бұл жерде мемлекеттік қаржыны басқарудың "бірыңғай шаблоны" болмайды, елдердің өз ұлттық ерекшеліктерін, сондай-ақ өңір бойынша өздерінің көршілері мен басқа да шетелдердің халықаралық практикасын ескере отырып, өз жеке бюджеттік бағдарламаларын өздерінің мұқият талдағаны маңызды.

3-тарау. ЭЫДҰ бюджеттік реттеуін шолу

      МҚБ реформалау мәселелері бойынша ұсынымдарды бағалау және әзірлеу саласында ЭЫДҰ-ның көпжылдық жұмыс тәжірибесі бар. ЭЫДҰ елдеріндегі бюджеттік практикалар мен рәсімдерге шолу (2014) жарияланым-болжамды білдіреді, ол қазіргі заманғы бюджеттік реттеу жүйесіндегі "озық практикаларды" қамтиды, сондай-ақ бұл зерттеу Азия елдері мен басқа да өңірлерді қамтиды. ЭЫДҰ бюджеттік реттеу мәселелері жөніндегі басқарушы тұлғаларының жұмыс тобы ең үздік халықаралық практикаларды талқылау және халықаралық стандарттарды белгілеу мақсатында Қаржы министрліктері мен Қазынашылықтардың жоғары мәртебелі тұлғаларын біріктіреді. Жұмыс тобының Өңірлік желілері Азияда, Латын Америкасында, Кариб бассейні, Таяу Шығыс/Солтүстік Африка мен Шығыс Еуропа/Орталық Азия елдерінде де жұмыс істейді. ЭЫДҰ сонымен бірге ЭЫДҰ-ға мүше көптеген елдер мен ЭЫДҰ-ға мүше емес елдерде де тереңдетілген шолу, оның ішінде бағдарламалық-нысаналы бюджеттендіру шолуларын жүргізді.

      ЭЫДҰ елдеріндегі бюджеттік практикалар мен рәсімдерге шолу (2014) мемлекеттерге олардың МҚБ ұлттық реттеулері озат халықаралық практикаларға сәйкес келетіндігін бағалауға және одан әрі реформалар бағдарламаларын қалыптастыруға бағытталған көптеген сындарлы ұсыныстар мен идеялар алуға мүмкіндік береді.

      Бюджеттік реттеудің шешуші салаларында үздік халықаралық практикаларды қолдануға ниетті елдер үшін ЭЫДҰ елдеріндегі бюджеттік практикалар мен рәсімдерге шолу бюджеттік басқаруды реформалаудың орта мерзімді жол картасын қалыптастыруға негіз бола алады, онда одан арғы прогресс үшін шешуші басымдықтар мен бағыттар айқындалатын болады.

4-тарау. Қазақстан Республикасының бюджет жүйесін шолудың шеңберінде қойылған міндеттер

Міндеттер

      ЭЫДҰ мынадай мақсаттарды ескере отырып, Қазақстан Республикасының бюджет жүйесіне шолу жүргізеді:

      1. ЭЫДҰ-ның бюджеттік басқару жөніндегі ұсынымдарында (2015) баяндалған қағидаттарды ескерумен, мемлекеттік қаржыны басқару саласында және аралас салаларда жақын арада болған және жалғасып отырған реформаларды назарға ала отырып, сонымен қатар нәтижеге бағдарланған бюджеттеу және есепке жазу әдісі бойынша есепке алу және бюджеттеу әдістерінің мәселелері жөніндегі салыстырмалы халықаралық перспективаны қамтумен, Қазақстандағы бюджеттік реттеу саласын түпкілікті шолуды және бағалауды қамтамасыз ету.

      2. Қазақстанды бюджеттік реттеудің әртүрлі аспектілеріндегі ең үздік халықаралық практикалар бағытында ілгерілету мақсатында Қазақстанның билік органдарына орта мерзімді перспективада олардың қолданыстағы және болашақ бағдарламалық реформаларын әзірлеу мен ерекшеліктерінде көмек көрсету үшін бюджеттік реттеу жүйесін реформалау жөніндегі тиісті жол картасын әзірлеу.

      3. Жоғарыда сипатталған міндеттерді ескере отырып, Қазақстанның ЭЫДҰ-ның бюджеттік басқару жөніндегі ұсынымдарына формальды түрде қосылуы үшін талдамалық және дәлелдемелік негізді қамтамасыз ету.

Іс-шаралар мен нәтижелер

      Шолуда мынадай іс-шаралар мен нәтижелер қамтылатын болады:

      ?Қазақстан Республикасының бюджеттік реттеуін шолу

      ?Бюджеттік реттеу реформаларының шешуші аспектілері бойынша білім алмасу үшін, сондай-ақ оны іске асыруға жәрдемдесу үшін ЭЫДҰ-ның Қазақстандағы сарапшыларының екі семинары.

Жобаның құрылымы

      Осы Жоба төменде аталған төрт кезеңде жүзеге асырылатын болады.

      1-кезең: Деректер жинау

      Қазақстан қазіргі бар бюджеттік реттеу тетіктеріне, сондай-ақ қысқаша сауалнама негізіндегі қосымша ақпаратқа қатысты ақпарат беруі қажет. Сауалнамалар мен өзге де ақпарат жинау нысандары ЭЫДҰ-мен орыс тілінде және жауаптары ЭЫДҰ-ға ағылшын тілінде ұсынылатын болады. Осыған байланысты Қазақстанның мемлекеттік өкілдері 2016 жылғы Парасаттылық жүйесін зерттеу сияқты, сауалнаманың тиісті аспектілері кейбір деңгейде қаралған ЭЫДҰ-ның қазіргі бар зерттеулеріне сілтеме жасайды.

      2-кезең: Елге келу

      ЭЫДҰ қызметкерлері мен консультанттары Қазақстанға сапармен келеді. Бұл сарапшылардың неғұрлым жан-жақты ақпарат алуына және Қазақстанда қолданылатын тәсілдер мен қағидаттарды алдын ала бағалауына мүмкіндік береді.

      Жалпы қолданылатын практикаға сәйкес елге бару бірнеше сапарды және уәкілетті қаржы органдарымен (негізінен Қаржы министрлігімен) және басқа да мемлекеттік органдармен болатын талқылауларды қамтиды:

      ?Қаржы министрлігі

      Бюджет заңнамасы департаменті;

      Бюджеттік жоспарлау департаменті;

      Салық және кеден заңнамасы департаменті;

      Мемлекеттік кірістер комитеті; *

      Қазынашылық комитеті;

      Есептілік және статистика департаменті;

      Ішкі мемлекеттік аудит комитеті."

       *Үкіметтің орталық аппараты (әдетте премьер-министр/президент)

      Ұлттық стратегиялық жоспар және оларды бюджет ресурстарымен біріктіру;

      Салалық министрліктер

      Қаржы басқармалары (Қаржы министрлігімен бірге жұмыс істейтін) – 2 немесе 3 негізгі министрлік;

       *Агенттіктер – 2 немесе 3 негізгі агенттік;

       *Парламент – бюджеттік қадағалау/мемлекеттік шоттар комитеттерінің өкілдері;

       *Жоғары бақылаушы органдар;

       *Азаматтық қоғам және ғылыми орта – нақты идеялары мен бюджеттік реттеуге қатысы бар ұйымдар мен ғалымдар.

      3-кезең: Нәтижелерді талдау және есепті қалыптастыру

      Жоғарыда аталған кезеңдер аяқталғаннан кейін ЭЫДҰ Хатшылығы алынған материалды (деректер, сауалнамалар, тақырыптық зерттеулер, кездесулер мен елге сапарлар шеңберіндегі талқылаулар) талдайды және есептің жобасын жасайды. Есептің жобасын дайындау процесінде ЭЫДҰ Хатшылығы Бюджет жүйесіне шолудың қосымша құндылығын қамтамасыз ету және талдаудың қайталануын болдырмау мақсатында ЭЫДҰ-ның қазіргі бар Парасаттылық жүйесін зерттеу 2016 сияқты зерттеуді қарайтын болады. Қазақстан Республикасының Үкіметі есептің жобасын және орыс тіліндегі аудармасын алады, сонымен қатар есеп қалыптасқанға дейін, кемінде бір ай мерзімде есептің жобасы бойынша түсініктемелер береді. Осы мерзім ішінде ЭЫДҰ есептің талдау негіздері бойынша толық түсініктемелер беруге және Қазақстан Республикасының Үкіметіне есеп аяқталғанға дейін кез келген мүмкін қатені дұрыстау үшін түрлі мүмкіндік беруге міндеттеледі. Қорытынды есептің орыс тіліндегі аудармасын да (кемінде 15 дана) ЭЫДҰ береді.

            4-кезең: Нәтижелерді ұсыну

      Шолудың нәтижелері Қазақстан Үкіметіне және/немесе ЭЫДҰ-ның Орталық және Шығыс Еуропадағы бюджет мәселелері жөніндегі басқарушы тұлғаларының жұмыс тобына беріледі, онда шолу бірлесіп талқылау және оқу үшін әрбір нақты елдің мәнмәтінінде қаралатын болады.

      ЭЫДҰ сарапшыларының Қазақстандағы семинарлары.

      Қазақстан Республикасының ұсыныстары мен басымдықтарын ескере отырып, екінші кезеңді (елге келу) және төртінші кезеңді (Қазақстандағы нәтижелерді ұсыну) орындау шеңберінде сарапшылардың екі семинары өткізілетін болады.

            Болуы мүмкін қосымша семинарлар мен практикумдар: Баяндалған қағидаттарды іске асыруға жәрдемдесу үшін және/немесе бюджеттік реттеу реформаларына нақты талдау жүргізу үшін қосымша семинарлар мен практикумдар өткізу жеке есептелетін және "жол картасы" ережелері мен тиісті реформаларды имплементациялау стратегиясын іске асыру ескеріле отырып, Қазақстан Республикасы Үкіметінің ұсыныстары мен басымдықтарының негізінде ұйымдастырылатын болады. ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметімен оның қаншалықты қажеттілігі мен пайдалылығы деңгейінде өзара іс-қимылды және ынтымақтастықты жүзеге асыруға дайын.

Кесте

      Төменде берілген кесте негізгі уағдаластықтарға 2017 жылғы маусым/шілдеде қол жеткізілетінінің негізінде дайындалған.

            2017 – 2018 жылдарға арналған жиынтық кесте

2017 жылғы маусым-шілде

1-кезең: Деректер жинау

2017 жылғы шілде-қыркүйек

2-кезең: Елге келу (4 – 5 күнге)

2018 жылғы қаңтар-ақпан

3-кезең: Нәтижелерді талдау және есепті қалыптастыру

2018 жылғы наурыз-сәуір

4-кезең: Нәтижелерді ұсыну

2018

ЭЫДҰ-ның бюджеттік реттеу мәселелері жөніндегі басқарушы тұлғалары жұмыс тобының баяндамасын ұсыну және алқалы түрде талқылау

Жобаның құны

      ЭЫДҰ елдің шығындары мен ерікті жарналарының орнын толтырудың негізінде бюджеттік реттеуге шолу жасайды. Шолу жасауға байланысты шығыстар мыналарды: ЭЫДҰ Хатшылығындағы арнайы кросс-функционалдық команданың көмегімен ауқымды зерттеуді және талдауды; консультанттар мен халықаралық сарапшылар жалдауды; сапарлар мен іссапарларды; деректер талдауын; шолу жасауға байланысты өзге де шығыстарды қамтиды.

      Шолуды іске асыруға байланысты өзге де шығыстарды (Қазақстанда талқылау жүргізілетін залдар), күтілетіндей, қабылдаушы тарап өтеуі тиіс. ЭЫДҰ сарапшылары командасы өз жұмыстарын негізінен ағылшын тілінде орындайтын болады, сондықтан тиісті аударма жасау шығындарын да қабылдаушы тарап өтейді.

      Жоғарыда баяндалғанды ескере отырып, шолудың жалпы құны 350000 евроны құрайды, ол мыналарды қамтиды:

Қазақстан Республикасының бюджеттік реттеу шолуын аяқтау шығыстарының жалпы сметасы (евромен)

Атаулары

Құны (Евро)





ЭЫДҰ персоналына жұмсалатын шығыстар

225 987


Бір адамға шаққандағы төлемдер

30 341


Консультанттар

33 500


Бару және келу сапарлары (ЭЫДҰ қызметкерлері және сарапшылар)

37 850


Өзге де шығыстар (мысалы, басып шығару, фотокөшірмелер, жарияланымдар)

272


Нақты көрсетілген қызмет үшін ЭЫДҰ комиссиясы

22 050


Жалпы сомасы

350 000


       Ескертпе: бюджеттің бір бағыты бойынша кез келген артық жұмсалған шығысты бюджеттің жалпы сомасының шегінде қала отырып, бюджеттің басқа бағыттары бойынша үнемдеу есебінен өтеуге болады.

            Қазақстан Республикасымен болуы мүмкін қосымша жұмыс

            Баяндалған қағидаттарды іске асыруға жәрдемдесу үшін және/немесе бюджеттік реттеу реформаларына нақты талдау жүргізу үшін қосымша семинарлар мен практикумдар өткізу жеке есептелетін және "жол картасы" ережелері мен тиісті реформаларды имплементациялау стратегиясын іске асыру ескеріле отырып, Қазақстан Республикасы Үкіметінің ұсыныстары мен басымдықтарының негізінде ұйымдастырылатын болады. ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметімен оның қаншалықты қажеттілігі мен пайдалылығы деңгейінде өзара іс-қимылды және ынтымақтастықты жүзеге асыруға дайын.

О подписании Грантового соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Обзор бюджетной системы Республики Казахстан: Стратегия по имплементации лучшей международной практики в бюджетном регулировании (оптимизация бюджетной политики)"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 сентября 2017 года № 563

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Одобрить прилагаемый проект Грантового соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Обзор бюджетной системы Республики Казахстан: Стратегия по имплементации лучшей международной практики в бюджетном регулировании (оптимизация бюджетной политики)".

      2. Уполномочить Министра национальной экономики Республики Казахстан Сулейменова Тимура Муратовича подписать от имени Правительства Республики Казахстан Грантовое соглашение между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Обзор бюджетной системы Республики Казахстан: Стратегия по имплементации лучшей международной практики в бюджетном регулировании (оптимизация бюджетной политики)", разрешив вносить изменения и дополнения, не имеющие принципиального характера.

      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан

Б. Сагинтаев


Одобрен
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 15 сентября 2017 года № 563


Проект

Грантовое соглашение между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества
и развития о реализации проекта "Обзор бюджетной системы Республики Казахстан: Стратегия по имплементации лучшей международной практики в бюджетном регулировании (оптимизация бюджетной политики)"

      Правительство Республики Казахстан и Организация экономического сотрудничества и развития, здесь и далее по отдельности именуемые "Сторона" или вместе именуемые "Стороны", согласились о нижеследующем:

Статья 1. Предмет Соглашения

      1. Организация экономического сотрудничества и развития (далее – ОЭСР) осуществляет проект "Обзор бюджетной системы Республики Казахстан: Стратегия по имплементации лучшей международной практики в бюджетном регулировании (оптимизация бюджетной политики)" (далее – проект), описанный в приложении к настоящему Соглашению.

      2. Правительство Республики Казахстан соглашается финансировать работу, которую ОЭСР выполняет в рамках проекта.

      3. Длительность проекта – 15 месяцев со дня подписания настоящего Соглашения.

Статья 2. Бюджет и механизмы финансирования

      1. Правительство Республики Казахстан обязуется предоставить ОЭСР 350000 (триста пятьдесят тысяч) евро в счет покрытия расходов на реализацию проекта.

      2. Взнос будет выплачиваться в два этапа. Первый взнос в размере 175000 (сто семьдесят пять тысяч) евро выплачивается в полном объеме после подписания настоящего Соглашения и получения соответствующего счета-фактуры от ОЭСР, и второй взнос в размере 175000 (сто семьдесят пять тысяч) евро будет выплачиваться через год после подписания настоящего Соглашения при получении соответствующего счета-фактуры от ОЭСР.

      3. ОЭСР будет администрировать этот взнос в соответствии с финансовыми положениями и другими соответствующими правилами, политиками и процедурами ОЭСР, которые в настоящий момент предусматривают оплату возмещения административных затрат 6,3 % от общей суммы взноса. Расход будет отражен на счетах ОЭСР согласно общепринятым принципам бухгалтерского учета и может проверяться во время аудита в соответствии со стандартными правилами аудита ОЭСР.

Статья 3. Описание работ и отчетности

      1. ОЭСР будет осуществлять проект как описано в приложении к настоящему Соглашению, являющемся его неотъемлемой частью.

      2. В течение трех месяцев после завершения первого года проекта ОЭСР представит в Правительство Республики Казахстан заключительный отчет в повествовательной форме.

      3. В течение трех месяцев после завершения первого года проекта ОЭСР представит в Правительство Республики Казахстан годовой отчет о расходах.

      4. В течение шести месяцев после завершения проекта ОЭСР представит в Правительство Республики Казахстан заключительный финансовый отчет о расходах.

      5. Правительство Республики Казахстан соглашается, что требования к финансовой отчетности соблюдены в отчете о затратах в соответствии со стандартным форматом отчетности ОЭСР.

Статья 4. Обмен информацией

      Стороны предоставляют друг другу помощь и информацию, необходимые для осуществления проекта.

      Любая коммуникация между Сторонами адресуется:

      Для Правительства Республики Казахстан: 010000 Казахстан, Астана, район "Есиль", проспект Мәңгілік Ел, дом № 8, тел.: +7 (7172) 74-35-31, e-mail: В.Аltayeva@economy.gov.kz; тел.: +7 (7172) 74-36-18, e-mail: b.akbolina@economy.gov.kz.

      Для ОЭСР: Ронни Доунес, заместитель руководителя Управления по Бюджетным и государственным расходам (GOV/BUD), Директорат государственного управления, ОЭСР, 75775, Франция, Париж, Cedex 16, 2, rue Andre-Pascal,, e-mail: ronnie.downes@oecd.org, тел.:+ 33 1 4524 8040.

Статья 5. Использование результатов проекта

      1. Результаты проекта в любой форме остаются исключительной собственностью ОЭСР.

      2. При соблюдении прав третьих сторон, а также правил и политик ОЭСР относительно классификации и исключения из классификации документов, если применимо, ОЭСР передает Правительству Республики Казахстан право на использование, копирование и распространение для некоммерческих целей бумажной копии публикации(й), подготовленной(ых) в рамках проекта, финансируемого за счет настоящего взноса. Правительство Республики Казахстан также уполномочено размещать на своем веб-сайте и предоставлять полный доступ "только для чтения" (html 5) к публикации(ям).

      3. Правительство Республики Казахстан всегда должным образом признает авторское право ОЭСР, где это необходимо.

      4. ОЭСР оставляет за собой право первой публикации заключительного отчета, независимо от языка и формы такой публикации.

      5. Заключительный отчет будет включать в себя признание вклада Правительства Республики Казахстан в проект, и символ Правительства Республики Казахстан будет размещен на задней стороне обложки публикации или внутри публикации рядом с указанным выше признанием.

      6. Любые данные или информация, являющиеся собственностью Правительства Республики Казахстан, предоставленные ОЭСР в ходе проекта, остаются собственностью Правительства Республики Казахстан. ОЭСР имеет право использовать и/или включать указанные данные и информацию с целью подготовки своего отчета и более широко для осуществления проекта.

Статья 6. Разрешение споров

      Любой спор, разногласие или претензия, возникающие из или в отношении толкования, применения или выполнения настоящего Соглашения, включая существование, действительность или расторжение, которые не могут быть разрешены путем переговоров, разрешаются окончательным арбитражным разбирательством, имеющим обязательную силу, в соответствии с факультативными правилами арбитражного суда для международных организаций и государств Постоянной палаты третейского суда, действительными на дату заключения настоящего Соглашения. Количество судей – один. Судья выбирается путем договоренности между Сторонами, если такая договоренность не достигнута в течение трех месяцев после требования арбитража, судья назначается в соответствии с указанными выше правилами по требованию одной из Сторон. Арбитражный суд проходит в Париже, Франция, все производство и подаваемые объяснения должны быть на английском языке.

Статья 7. Привилегии и иммунитеты

      Ничто в настоящем Соглашении не должно трактоваться как отказ от иммунитетов и привилегий ОЭСР как международной организации.

Статья 8. Изменения и дополнения

      В настоящее Соглашение по взаимному согласию Сторон могут вноситься изменения и дополнения, которые оформляются отдельными протоколами и являются его неотъемлемыми частями.

Статья 9. Вступление в силу

      Настоящее Соглашение вступает в силу с даты подписания обеими Сторонами. Оно остается действительным и действующим до тех пор, пока обе Стороны не выполнят все обязательства, вытекающие из него.

      Совершено в г._________ "___" __________ в двух подлинных экземплярах, каждый на казахском, русском и английском языках. В случае расхождений между казахским, русским и английским текстами, вариант на английском языке является единственной подлинной версией.

От Правительства
Республики Казахстан

От Организации экономического
сотрудничества и развития


Тимур Сулейменов
Министр национальной экономики Республики Казахстан


Рольф Алтер
Директор, Директорат государственного управления

Подпись: ______________________
Дата: _________________________

Подпись: ______________________
Дата: __________________________


Антуан Пайль
Исполнительный директор, заместитель руководителя программ, бюджета и службы финансового управления

Подпись: ______________________
Дата: _______________________


Приложение
к Грантовому соглашению о
реализации проекта "Обзор
бюджетной системы
Республики Казахстан:
Стратегия по имплементации
лучшей международной практики
в бюджетном регулировании
(оптимизация бюджетной политики)"

Обзор ОЭСР по бюджетной системе Республики Казахстан:

Стратегия по имплементации лучшей международной практики в бюджетном регулировании (оптимизация бюджетной политики)

Глава 1. Общие положения

      Казахстан является страной, славящейся разнообразием живущих в ней культур, в которой функционирует четкая система экономического и стратегического развития, направленная на оптимальное использование обильных запасов природных ресурсов, а государство готово применять передовые международные практики и проводить соответствующие реформы в области административного и государственного управления.

      С момента обретения независимости вследствие распада Советского Союза Казахстан добился значительного прогресса в области управления государственными финансами (далее – УГФ), начиная с принятия первого закона о бюджетной системе в 1991 году, и его последующими изменениями и дополнениями в 1997 и 1999 годах, а в дальнейшем и с принятием соответствующего Бюджетного кодекса. По состоянию на сегодняшний день структура УГФ содержит в себе инструменты для осуществления всех основных финансовых процедур, в том числе составление бюджета, осуществление среднесрочного бюджетного планирования и бюджетной политики, межбюджетные отношения и управление Национальным фондом.

      Дальнейшие реформы осуществляются в соответствии с планом "100 конкретных шагов по реализации пяти институциональных реформ Главы государства Нурсултана Назарбаева" (20 мая 2015), в основе которого лежат пять институциональных реформ. План включает в себя обязательства по проведению реформ в области государственного управления; созданию системы государственного управления, направленной на достижение конкретных результатов; совершенствованию государственных программ и стратегического планирования; движению в сторону "открытого правительства"; прозрачности в отношении всех бюджетных расходов и финансовых отчетов; независимым бюджетам на местных уровнях управления; и более активному вовлечению граждан в процесс принятия решений на основе местного самоуправления, и их вовлечению в бюджетное планирование.

      Учитывая проводимые реформы, Обзор ОЭСР по бюджетной системе Республики Казахстан будет содержать анализ общей структуры управления государственными финансами в стране со ссылкой на рекомендации ОЭСР по бюджетному управлению (2015), в которых содержатся десять принципов для осуществления современного бюджетирования. Обзор содержит правовые инструменты, которые помогут государственным органам Республики Казахстан установить приоритеты и сформировать действующую программу по бюджетному реформированию. Имплементация данных правовых инструментов будет означать формальную готовность Республики Казахстан к применению рекомендаций ОЭСР. Предполагается, что Казахстану будет предложено представить выводы по проведенному обзору в рамках официального международного форума ОЭСР с целью проведения взаимовыгодного обсуждения и обучения.

Глава 2. Роль бюджетного регулирования

      Бюджет является основным политическим инструментом правительства, отражающим возможности государства по проведению соответствующих реформ. Эффективная система УГФ гарантирует выделение государственных средств на основе прозрачности, четкое определение программ развития и их эффективное выполнение, и применение принципов подотчетности, в том числе прозрачной финансовой отчҰтности и независимого аудита, достижение качества по разумной цене и эффективному парламентскому взаимодействию.

      В современном бюджетном регулировании, традиционные принципы УГФ направлены на достижение конкретных финансовых целей; оценки, результатов и последствий от произведенных государственных расходов (программно-целевое бюджетирование); осуществление стратегического планирования с учетом количества доступных ресурсов, в том числе с помощью среднесрочных бюджетных рамок; определение стратегии для выявления и управления налоговыми рисками и проблемами устойчивого развития; а также формирование открытого и всеобъемлющего подхода к привлечению гражданского общества в деятельность государства.

      Эти и другие элементы реформы УГФ отражены в рекомендации ОЭСР по бюджетному управлению (2015г.), которая содержит десять современных бюджетных принципов. Данные принципы являются взаимосвязанными и дополняют друг друга (смотрите ниже), и не являются автономными элементами реформирования, поэтому данная рекомендация будет особенно полезна при проведении всестороннего обзора практики управления государственными финансами в качестве основы для определения приоритетов и направлений для будущих реформ.

Десять принципов бюджетного регулирования (ОЭСР, 2015):

1) Управление бюджетом с установлением четких, надежных и предсказуемых ограничений в фискальной политике.

2) Составление бюджета с учетом среднесрочных стратегических приоритетов правительства.

3) Установка границ капитального бюджета в целях экономически эффективного удовлетворения потребностей национального развития.

4) Обеспечение прозрачности, открытости и доступности бюджетных документов и данных.

5) Создание диалоговой площадки для открытого обсуждения вопросов бюджетного регулирования.

6) Формирование точного, всеобъемлющего и надежного учета государственных финансов.

7) Активно планировать, управлять и контролировать исполнение бюджета.

8) Обеспечить применение оценки соотношения цены и качества как неотъемлемой части бюджетного процесса.

9) Выявлять, оценивать и обеспечивать долгосрочную устойчивость и финансовые риски.

10) Содействовать повышению целостности и качеству бюджетных прогнозов, финансовых планов и исполнению бюджета путем строгого контроля качества, включая независимый аудит.

      В рекомендации ОЭСР также отмечается, что "национальные практики бюджетного регулирования отличаются в странах по всему миру, в свете различных правовых, конституционных, институциональных или культурных принципов, а страны сами выбирают способы бюджетного регулирования в зависимости от конкретных обстоятельств". Другими словами, здесь не существует "единого шаблона" по управлению государственными финансами, и важно, чтобы страны сами тщательно анализировали свою собственную бюджетную программу с учетом своих национальных особенностей, а также международной практики своих соседей по региону и других зарубежных стран.

Глава 3. Обзоры бюджетного регулирования ОЭСР

      ОЭСР имеет многолетний опыт работы в области оценки и выработки рекомендаций по вопросам реформирования УГФ. Обзор бюджетных практик и процедур в странах ОЭСР (2014) представляет собой публикацию-ориентир, которая содержит "передовые практики" в современной системе бюджетного регулирования, также это исследование затрагивает страны Азии и других регионов. Рабочая группа управляющих лиц по вопросам бюджетного регулирования ОЭСР объединяет высокопоставленных лиц Министерств финансов и Казначейств с целью обсуждения наилучших международных практик и установления международных стандартов. Региональные сети Рабочей группы также действуют в Азии, Латинской Америке, странах Карибского бассейна, Ближнего Востока/Северной Африки и Восточной Европы/Центральной Азии. ОЭСР также провела углубленный обзор бюджетного регулирования во многих странах-членах ОЭСР и странах, не являющихся членами ОЭСР, в том числе обзоры программно-целевого бюджетирования.

      Обзор бюджетных практик и процедур в странах ОЭСР (2014) предоставляет государствам возможность провести оценку того, как их национальное регулирование УГФ соответствует передовым международным практикам и получить целый ряд конструктивных предложений и идей, направленных на формирование программы дальнейших реформ.

      Для стран, желающих применять лучшие международные практики в ключевых областях бюджетного регулирования, Обзор бюджетных практик и процедур в странах ОЭСР может стать основой для формирования среднесрочной дорожной карты реформирования бюджетного управления, в которой будут определены ключевые приоритеты и направления для дальнейшего прогресса.

Глава 4. Поставленные задачи в рамках Обзора бюджетной системы Республики Казахстан

Задачи

      ОЭСР проведет Обзор бюджетной системы Республики Казахстан с учетом следующих целей:

      1. Обеспечить подробный обзор и оценку сферы бюджетного регулирования в Казахстане с учетом принципов, изложенных в рекомендации ОЭСР по бюджетному управлению (2015), принимая во внимание недавние и продолжающиеся реформы в области управления государственными финансами и смежных областей, а также включая сравнительную международную перспективу по вопросам бюджетирования, ориентированного на результаты, и методов учета и бюджетирования по методу начисления.

      2. Разработать соответствующую дорожную карту по реформированию системы бюджетного регулирования для оказания помощи властям Казахстана в разработке и спецификации их действующих и будущих программных реформ в среднесрочной перспективе, в целях продвижения Казахстана в направлении наилучших международных практик в различных аспектах бюджетного регулирования.

      3. С учетом вышеописанных задач обеспечить аналитическую и доказательную основу для формального присоединения Казахстана к рекомендации ОЭСР по бюджетному управлению.

Мероприятия и результаты

      Обзор будет содержать следующие мероприятия и результаты:

      Обзор бюджетного регулирования Республики Казахстан

      Два семинара экспертов ОЭСР в Казахстане, для обмена знаниями по ключевым аспектам реформы бюджетного регулирования, а также для содействия в ее реализации.

Структура проекта

      Данный проект будет осуществлен в четыре этапа, перечисленных ниже.

      Этап 1: Сбор данных

      Казахстану будет необходимо представить информацию касательно существующих механизмов бюджетного регулирования, а также дополнительную информацию на основе краткого вопросника. Переводы вопросников и иных форм для сбора информации будут представлены ОЭСР на русском языке и ответы должны быть предоставлены в ОЭСР на английском языке. В этой связи, государственные представители Казахстана ссылаются на существующие исследования ОЭСР, такие как Исследование системы добропорядочности в 2016 году, где соответствующие аспекты вопросника рассматриваются в некоторой степени.

      Этап 2: Посещение страны

      Сотрудники и консультанты ОЭСР приедут с визитом в Казахстан. Это позволит экспертам получить более подробную информацию и сформировать предварительную оценку подходов и принципов, используемых в Казахстане.

      Согласно общепринятой практике посещение страны включает в себя несколько визитов и обсуждений с уполномоченными финансовыми органами (чаще всего с Министерством финансов) и другими государственными органами:

      - Министерство финансов

      - Департамент бюджетного законодательства;

      - Департамент бюджетного планирования;

      - Департамент налогового и таможенного законодательства;

      - Комитет государственных доходов;

      - Комитет казначейства;

      - Департамент отчетности и статистики;

      - Комитет внутреннего государственного аудита".

      - Центральный аппарат правительства (как правило премьер-министр/президент)

      - Национальный стратегический план и его совмещение с бюджетными ресурсами;

      - Отраслевые министерства

      - Финансовые управления (сотрудничающие с Министерством финансов) – 2 или 3 ключевых министерства;

      - Агентства – 2 или 3 ключевых агентства;

      - Парламент – представители комитета по бюджетному надзору/государственным счетам;

      - Высшие контрольные органы;

      - Гражданское общество и научные круги – организации и ученые с конкретными идеями, имеющими отношение к бюджетному регулированию.

      Этап 3: Анализ результатов и формирование отчета

      После того, как вышеуказанные этапы будут завершены, секретариат ОЭСР будет проводить анализ полученного материала (данные, вопросники, тематические исследования, обсуждения на встречах и в рамках визита в страну) и сформирует проект отчета. В процессе подготовки проекта отчета секретариат ОЭСР также будут рассматривать существующие исследования ОЭСР, такие как Исследование системы добропорядочности (2016), с целью обеспечения дополнительной ценности Обзора бюджетной системы и во избежание повторного анализа. Правительство Казахстана получит проект отчета, включая перевод на русский язык, а также будет период времени не менее одного месяца для предоставления комментариев к проекту отчета до его завершения. В течение этого периода ОЭСР обязуется в полной мере давать объяснения по основам анализа отчета и предоставить Правительству Казахстана всякую возможность для исправления любых ошибок, которые могут возникнуть, до окончания отчета ОЭСР. Русский перевод итогового отчета (не менее 15 экземпляров) также будет предоставлен ОЭСР.

      Этап 4: Представление результатов

      Результаты обзора будут представлены Правительству Казахстана и/или рабочей группе управляющих лиц по вопросам бюджетного регулирования ОЭСР в Центральной и Восточной Европе, где обзор будет рассмотрен в контексте каждой конкретной страны для совместного обсуждения и обучения.

      Семинары экспертов ОЭСР в Казахстане.

      Будут проведены два семинара экспертов в рамках выполнения второго этапа (посещение страны) и четвертого этапа (представление результатов в Казахстане) с учетом предложений и предпочтений Правительства Республики Казахстан.

      Возможные дополнительные семинары и практикумы: Проведение дополнительных семинаров и практикумов для содействия реализации изложенных принципов и/или для проведения конкретного анализа реформ бюджетного регулирования будет рассчитано отдельно и организовано на основе предложений и предпочтений Правительства Республики Казахстан с учетом положений "дорожной карты" и реализации стратегии по имплементации соответствующих реформ. ОЭСР готова осуществлять взаимодействие и сотрудничество с Правительством Республики Казахстан, в той степени, в которой это необходимо и полезно.

График

Ниже представленный график подготовлен на основании того, что основные договоренности будут достигнуты в июне/июле 2017 года.

Сводный график 2017-2018

Июнь-Июль 2017

Этап 1: Сбор данных

Июль-Сентябрь 2017

Этап 2: Посещение страны (4 – 5 дней)

Январь-Февраль 2018

Этап 3: Анализ результатов и формирование отчета

Март – Апрель 2018

Этап 4: Представление результатов

2018

Представление и коллегиальное обсуждение отчета рабочей группой управляющих лиц по вопросам бюджетного регулирования ОЭСР

Стоимость проекта

      ОЭСР проводит обзоры бюджетного регулирования на основе возмещения затрат и добровольных взносов стран. Расходы, связанные с проведением обзора, включают в себя обширные исследования и анализ с помощью специальной кросс-функциональной команды в Секретариате ОЭСР; наем консультантов и международных экспертов; поездки и командировки; анализ данных; другие расходы, связанные с производством обзора.

      Прочие расходы в связи с реализацией обзора (залы для обсуждения в Казахстане), как ожидается, должны быть покрыты принимающей стороной. Команда экспертов ОЭСР будет выполнять свою работу преимущественно на английском языке, и поэтому затраты на соответствующий перевод должны также покрываться принимающей стороной.

      С учетом вышеизложенного общая стоимость обзора составляет 350000 евро, что включает в себя:

Общая смета расходов на завершение обзора бюджетного регулирования Республики Казахстан (в евро)

Наименования

Стоимость (Евро)





Расходы на персонал ОЭСР

225 987


Платежи в расчете на одного человека

30 341


Консультанты

33 500


Поездки и визиты (сотрудники ОЭСР и эксперты)

37 850


Прочие расходы (например, печать, фотокопии, публикации)

272


Комиссия ОЭСР за фактическое обслуживание

22 050


Общая сумма

350 000


       Примечание: любой перерасход по одному направлению бюджета может быть компенсирован другим направлением бюджета за счет экономии, оставаясь в пределах общей суммы бюджета.

      Возможная дополнительная работа с Республикой Казахстан

      Проведение дополнительных семинаров и практикумов, с целью содействия реализации изложенных принципов и/или для проведения конкретного анализа реформ бюджетного регулирования, может быть организовано на основе предложений и предпочтений Правительства Республики Казахстан, с учетом положений "дорожной карты" и реализации стратегии по имплементации соответствующих реформ. ОЭСР готова осуществлять взаимодействие и сотрудничество с Правительством Республики Казахстан, в той степени, в которой это необходимо и полезно.

      Примечание РЦПИ!
Далее следует текст Соглашения на английском языке.