Ақпаратқа қол жеткізу мәселелері жөніндегі комиссия қызметінің тәртібі туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1175 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 8 маусымдағы № 333 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 17 тамыздағы № 705 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 17.08.2023 № 705 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Ақпаратқа қол жеткізу туралы" 2015 жылғы 16 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 19-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Ақпаратқа қол жеткізу мәселелері жөніндегі комиссия қызметінің тәртібі туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1175 қаулысына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Ақпаратқа қол жеткізу мәселелері жөніндегі комиссия қызметінің тәртібі туралы ереже осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2018 жылғы 8 маусымдағы
№ 333 қаулысына
қосымша
 
  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 1175 қаулысымен
бекітілген

Ақпаратқа қол жеткізу мәселелері жөніндегі комиссия қызметінің тәртібі туралы ереже

      Осы Ақпаратқа қол жеткізу мәселелері жөніндегі комиссия қызметінің тәртібі туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) "Ақпаратқа қол жеткізу туралы" 2015 жылғы 16 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 19-бабына сәйкес әзірленді.

1. Жалпы ережелер

      1. Ақпаратқа қол жеткізу мәселелері жөніндегі комиссия (бұдан әрі – Комиссия) ақпаратқа қол жеткізу саласындағы қоғамдық мүдделерді ескеру және қорғау, сондай-ақ ақпаратты пайдаланушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында құрылады.

      2. Комиссия Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің (бұдан әрi – Министрлік) жанындағы консультативтiк-кеңесшi орган болып табылады.

      3. Комиссияның қызметі оның құзыретіне кіретін мәселелерді талқылау және шешу кезінде айқындылық пен ашықтық негізінде жүзеге асырылады.

      Министрліктің интернет-ресурсында Комиссия қабылдаған шешімдер туралы ақпарат, оның ішінде ақпаратқа қол жеткізу саласындағы заңнаманы жетілдіру бойынша ұсынымдар орналастырылады.

      4. Комиссия өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын және заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентiнiң және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң актілерін, өзге де нормативтiк құқықтық актілерді, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

2. Комиссияның негізгі міндеттері

      5. Комиссияның негізгі мiндеттерi:

      1) ақпаратқа қол жеткізу мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      2) ұсыныстарды қарау және қолжетімділігі шектелген ақпаратқа жатпайтын ақпаратқа қол жеткізуге байланысты қоғамдық қатынастарда Қазақстан Республикасының заңнамасын іске асыру тәжірибесін қорыту;

      3) қолжетімділігі шектелген ақпаратқа жатпайтын ақпаратқа қол жеткізуге байланысты қоғамдық қатынастарда Қазақстан Республикасының заңнамасын іске асыру тәжірибесін талдау қорытындылары бойынша ұсынымдар әзірлеу;

      4) ақпараттық технологияларды анағұрлым кеңінен қолдану арқылы артық құжат айналымын азайту мәселесі бойынша ұсыныстар әзірлеу болып табылады.

3. Комиссияның қызметін ұйымдастыру

      6. Комиссияның құрамы Қазақстан Республикасы Парламентінің Сенаты мен Мәжілісі депутаттарының қатарынан, мемлекеттік органдардың, Қазақстан Республикасының "Атамекен" Ұлттық кәсіпкерлер палатасының, ғылыми, үкіметтік емес және басқа да ұйымдардың өкілдерінен, сондай-ақ ғалымдардан, мамандардан және ақпаратқа қол жеткізу саласында ғылыми және сараптамалық білімі бар өзге де адамдардан құрылады.

      Комиссияның сандық және дербес құрамы Комиссия төрағасының ұсынысы бойынша мүдделі мемлекеттік органдармен, сондай-ақ өзге де ұйымдармен келісу бойынша айқындалады.

      Комиссияның құрамы Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрінің бұйрығымен бекiтiледi.

      7. Комиссияның мүшелері:

      1) Комиссия отырысының күн тәртiбiне ұсыныстар енгiзуге;

      2) отырыста сөз сөйлеуге және енгiзiлген ұсыныстар бойынша дауыс берудiң өткiзiлуiне бастамашылық етуге;

      3) Комиссия жұмысының материалдарымен танысуға және олардың көшiрмелерiн алуға, Комиссия қызметінің тиімділігін арттыру жөнінде ұсыныстар енгізуге;

      4) Комиссияның кезектен тыс отырысын өткізу туралы өтініш жасауға;

      5) күн тәртібіндегі мәселелер бойынша өзінің айрықша пікірін білдіруге, оны жазбаша түрде баяндауға және Комиссия отырысының хаттамасына қосуға;

      6) Заңның іске асырылуына мониторинг жүргізуге, сондай-ақ құқық қолдану практикасының жетістіктері мен проблемаларын зерделеуге;

      7) Қазақстан Республикасында ақпаратқа қол жеткізу құқығын қамтамасыз ету бойынша талдамалық, шолу және есеп беру материалдарын дайындауға қатысуға;

      8) ақпаратқа қол жеткізу саласындағы нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеуге қатысуға құқылы.

      8. Комиссияның органдары:

      1) жұмыс органы;

      2) төраға;

      3) төрағаның орынбасары;

      4) хатшы.

      9. Министрлік Комиссияның жұмыс органы болып табылады.

      Комиссияның жұмыс органы заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) Комиссия жұмысын ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады, оның ішінде Комиссия отырысының күн тәртібі бойынша қажетті құжаттармен және материалдармен бірге, отырыс хаттамасының жобасын қоса бере отырып ұсыныстар дайындайды.

      Электрондық құжат форматындағы материалдар мен хаттама жобасын Комиссия хатшысы Комиссияның мүшелеріне Комиссияның отырысы өткізілгенге дейін үш күн бұрын жібереді.

      Егер Комиссияның құрамында Мемлекеттік органдардың электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесі жоқ мүшелері болса, материалдар мен хаттама жобасы электрондық почта арқылы жіберіледі;

      2) Комиссия мүшелерінің ұсыныстарын ескере отырып, Комиссия отырысының күн тәртібін әзірлейді.

      3) Комиссияның қызметіне қатысты мәселелер бойынша ақпарат иелерінен қажетті ақпаратты сұратады;

      4) Қазақстан Республикасының Үкіметіне Комиссияның қызметін жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      5) қажет болған жағдайда, өз жұмысына басқа мемлекеттік органдардың қызметкерлерін тартады;

      6) мемлекеттік органдардың, өзге ұйымдардың өкілдерін және Комиссияның мүшелері болып табылмайтын адамдарды (келісім бойынша) Комиссия отырысына шақырады.

      10. Комиссияның төрағасы Комиссия жұмысына басшылықты жүзеге асырады, Комиссияның кезекті отырысының күн тәртібін бекітеді, қажет болған жағдайда оның отырысын шақырады, Комиссия отырыстарының хаттамаларына қол қояды, Комиссия шешімдерінің іске асырылуына жалпы бақылауды жүзеге асырады және Комиссия жүзеге асыратын қызмет үшін қолданыстағы заңнамаға сәйкес дербес жауапты болады. Комиссия төрағасы болмаған кезде оның функцияларын орынбасары орындайды.

      11. Комиссияның хатшысы Комиссияның мүшесі болып табылмайды.

      12. Комиссияның отырыстары қажеттілігіне қарай, бірақ тоқсанына бір реттен жиі емес өткізіледі.

      13. Отырыстың күн тәртібін, сондай-ақ өткізу күнін, уақыты мен орнын Комиссияның төрағасы айқындайды.

      Егер Комиссияның отырыстарына Комиссия мүшелерінің жалпы
санының кемінде үштен екісі қатысса, ол заңды болып саналады.

      Комиссияның кез келген мүшесi Комиссияның барлық мүшелерiне электрондық нысанда өтінішхат жiберу арқылы кезектен тыс отырысты өткізу туралы өтініш жасай алады. Егер өтінішхатты Комиссия мүшелерінің жалпы дауыс санының үштен бірі қолдаса, өтінішхат Комиссияның төрағасына жіберіледі. Комиссия мүшелерінің жалпы дауыс санының үштен бірі болмаған жағдайда, Комиссия төрағасы Комиссияның кезектен тыс отырысын өткізу туралы бастаманы қолдауға құқылы.

      14. Комиссияның шешімдері ұсынымдық сипатта болады.

      15. Комиссия шешімдері ашық дауыс беру арқылы қабылданады және оларға Комиссия мүшелерінің жалпы санының басым көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеледі. Дауыс беру заңнамада белгіленген нысан бойынша Комиссияның отырысында дауыс беру парағын толтыру арқылы жүргізіледі. Дауыстар тең болған жағдайда, Комиссия төрағасы дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.

      Егер қаралатын мәселелер бойынша дауыс беру парағында көзделмеген шешімдер болған жағдайда, Комиссияның хатшысы хаттаманың жобасын жасап, оны Комиссияның мүшелеріне электрондық құжат форматында дауыс беру үшін жібереді.

      Комиссияның мүшелері хаттама жобасын алғаннан кейін 2 (екі) жұмыс күні ішінде электрондық құжат форматында келісу парағын жіберу арқылы дауыс беруі қажет. Егер Комиссияның мүшесі белгіленген мерзімде дауыс бермеген жағдайда, хаттама жобасы ескертулерсіз дауыс берілді деп саналады.

      Егер Комиссияның құрамында Мемлекеттік органдардың электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесі жоқ мүшелері болса, келісу парағы электрондық почта арқылы жіберіледі.

      16. Комиссияның отырысын өткізу нәтижелері бойынша және дауыс беру парағының негізінде Комиссия хатшысы үш жұмыс күні ішінде электрондық құжат форматында Комиссия отырысының хаттамасын жасайды.

      17. Комиссия отырысының хаттамасына Комиссияның төрағасы немесе оның орынбасары электрондық құжат форматында қол қояды.

      18. Дауыс беру парақтары қоса берілген Комиссияның материалдары мен хаттамалық шешімдерін есепке алу мен сақтауды Комиссияның жұмыс органы жүзеге асырады.

      19. Комиссия отырыстарының материалдары мен хаттамалық шешімдері Комиссияның отырысы өткізілген күннен бастап жеті жұмыс күнінен кешіктірілмей Комиссияның жұмыс органының интернет-ресурсына орналастырылады.

О внесении изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 1175 "Об утверждении Положения о порядке деятельности Комиссии по вопросам доступа к информации"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 8 июня 2018 года № 333. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 августа 2023 года № 705.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 17.08.2023 № 705 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 19 Закона Республики Казахстан от 16 ноября 2015 года "О доступе к информации" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 1175 "Об утверждении Положения о порядке деятельности Комиссии по вопросам доступа к информации" следующее изменение:

      Положение о порядке деятельности Комиссии по вопросам доступа к информации, утвержденное указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан Б. Сагинтаев

  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 8 июня 2018 года № 333
  Утверждено
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 31 декабря 2015 года № 1175

Положение о порядке деятельности
Комиссии по вопросам доступа к информации

      Настоящее Положение о порядке деятельности Комиссии по вопросам доступа к информации (далее – Положение) разработано в соответствии со статьей 19 Закона Республики Казахстан от 16 ноября 2015 года "О доступе к информации" (далее – Закон).

1. Общие положения

      1. Комиссия по вопросам доступа к информации (далее – Комиссия) создается в целях учета и защиты общественных интересов в области доступа к информации, а также удовлетворения потребностей пользователей информации.

      2. Комиссия является консультативно-совещательным органом при Министерстве информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Деятельность Комиссии осуществляется на основе прозрачности и открытости при обсуждении и решении вопросов, входящих в ее компетенцию.

      На интернет-ресурсе Министерства размещается информация о принятых Комиссией решениях, в том числе рекомендации по совершенствованию законодательства в области доступа к информации.

      4. Комиссия в своей деятельности руководствуется Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

2. Основные задачи Комиссии

      5. Основными задачами Комиссии являются:

      1) выработка предложений по вопросам доступа к информации;

      2) рассмотрение предложений и обобщение практики реализации законодательства Республики Казахстан в общественных отношениях, связанных с доступом к информации, не относящейся к информации с ограниченным доступом;

      3) выработка рекомендаций по итогам анализа практики реализации законодательства Республики Казахстан в общественных отношениях, связанных с доступом к информации, не относящейся к информации с ограниченным доступом;

      4) выработка предложений по вопросу снижения излишнего документооборота посредством более широкого применения информационных технологий.

3. Организация деятельности Комиссии

      6. Состав Комиссии формируется из числа депутатов Сената и Мажилиса Парламента Республики Казахстан, представителей государственных органов, Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен", научных, неправительственных и других организаций, а также ученых, специалистов и иных лиц, обладающих научными и экспертными знаниями в сфере доступа к информации.

      Количественный и персональный состав Комиссии определяется по предложению председателя Комиссии по согласованию с заинтересованными государственными органами, а также иными организациями.

      Состав Комиссии утверждается приказом Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан.

      7. Члены Комиссии вправе:

      1) вносить предложения в повестку дня заседания Комиссии;

      2) выступать на заседании и инициировать проведение голосования по внесенным предложениям;

      3) знакомиться с материалами работы Комиссии и получать их копии, вносить предложения по повышению эффективности деятельности Комиссии;

      4) ходатайствовать о проведении внеочередного заседания Комиссии;

      5) выражать свое особое мнение по вопросам повестки дня, излагать его в письменном виде и приобщать к протоколу заседания Комиссии;

      6) проводить мониторинг реализации Закона, а также изучать достижения и проблемы правоприменительной практики;

      7) принимать участие в подготовке аналитических, обзорных и отчетных материалов по обеспечению права на доступ к информации в Республике Казахстан;

      8) принимать участие в разработке проектов нормативных правовых актов в сфере доступа к информации.

      8. Органы Комиссии:

      1) рабочий орган;

      2) председатель;

      3) заместитель председателя;

      4) секретарь.

      9. Рабочим органом Комиссии является Министерство.

      Рабочий орган Комиссии в установленном законодательством порядке:

      1) осуществляет организационно-техническое обеспечение работы Комиссии, в том числе готовит предложения по повестке дня заседания Комиссии с необходимыми документами и материалами, с приложением проекта протокола заседания.

      Материалы и проект протокола в формате электронного документа направляются секретарем Комиссии членам Комиссии за три дня до проведения заседания Комиссии.

      Если в составе Комиссии имеются члены, не имеющие Единую систему электронного документооборота государственных органов, материалы и проект протокола направляются по электронной почте;

      2) разрабатывает повестку дня заседания Комиссии с учетом предложений членов Комиссии;

      3) запрашивает необходимую информацию от обладателей информации по вопросам, относящимся к деятельности Комиссии;

      4) вносит предложения в Правительство Республики Казахстан по совершенствованию деятельности Комиссии;

      5) привлекает к своей работе, при необходимости, сотрудников других государственных органов;

      6) приглашает на заседание Комиссии представителей государственных органов, иных организаций и лиц (по согласованию), не являющихся членами Комиссии.

      10. Председатель Комиссии осуществляет руководство работой Комиссии, утверждает повестку дня очередного заседания Комиссии, созывает при необходимости его заседания, подписывает протоколы заседаний Комиссии, осуществляет общий контроль над реализацией решений Комиссии и несет в соответствии с действующим законодательством персональную ответственность за деятельность, осуществляемую Комиссией. Во время отсутствия председателя Комиссии его функции выполняет заместитель.

      11. Секретарь Комиссии не является членом Комиссии.

      12. Заседания Комиссии проводятся по мере необходимости, но не реже одного раза в квартал.

      13. Повестка дня заседания, также дата, время и место проведения определяются председателем Комиссии.

      Заседание Комиссии считается правомочным, если на нем присутствует не менее двух третей от общего числа членов Комиссии.

      Любой член Комиссии может ходатайствовать о проведении внеочередного заседания путем направления ходатайства в электронной форме всем членам Комиссии. Если ходатайство будет поддержано одной третьей голосов от общего числа членов Комиссии, ходатайство направляется председателю Комиссии. В случае отсутствия одной третьей голосов от общего числа членов Комиссии, председатель Комиссии вправе поддержать инициативу о проведении внеочередного заседания Комиссии.

      14. Решения Комиссии носят рекомендательный характер.

      15. Решения Комиссии принимаются открытым голосованием и считаются принятыми, если за них подано большинство голосов от общего количества членов Комиссии. Голосование проводится путем заполнения на заседании Комиссии листа голосования по установленной законодательством форме. В случае равенства голосов, принятым считается решение, за которое проголосовал председатель Комиссии.

      В случае, если по рассматриваемым вопросам имелись решения, не предусмотренные листом голосования, секретарем Комиссии составляется проект протокола, который направляется членам Комиссии для голосования в формате электронного документа.

      В течение 2 (два) рабочих дней после получения проекта протокола членам Комиссии необходимо проголосовать путем направления листа голосования в формате электронного документа. В случае, если член Комиссии не проголосовал в установленный срок, проект протокола считается проголосованным без замечаний.

      Если в составе Комиссии имеются члены, не имеющие Единую систему электронного документооборота государственных органов, лист голосования направляется посредством электронной почты.

      16. По результатам проведения заседания Комиссии и на основании листа голосования секретарем Комиссии в течение трех рабочих дней составляется протокол заседания Комиссии в формате электронного документа.

      17. Протокол заседания Комиссии подписывается председателем Комиссии или его заместителем в формате электронного документа.

      18. Учет и хранение материалов и протокольных решений Комиссии с приложением листов голосования осуществляет рабочий орган Комиссии.

      19. Материалы заседаний и протокольные решения Комиссии размещаются на интернет-ресурсе рабочего органа Комиссии не позднее семи рабочих дней со дня проведения заседания Комиссии.